- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 15. 03. 2010
PRESS
(FOTO) Ostareli kralj srpskih trgova
Dvadeset godina SPO liči na EKG srca, uzbrdo, nizbrdo, pravo, krivo, gore, dole, ali sada nam sledi novi uspon, rekao je predsednik stranke Vuk Drašković

Dvadeset godina borbe za Srbiju pravih vrednosti... Predsednik SPO Vuk Drašković sa saradnicima
Slika SPO u poslednjih 20 godina liči na EKG srca, ali SPO-u sada predstoji novi uspon, i krivulja će krenuti uvis, izjavio je na proslavi dve decenije od postojanja SPO-a, lider ove stranke Vuk Drašković. Drašković je ocenio i da su pred Srbijom „nove bitke u novim uslovima, bez žrtava, koje neće proći bez SPO-a" i poručio da „za Srbiju Evropska unija nema alternativu."

Tadić: SPO strateški partner DS i u budućnosti
Na svečanosti godišnjice SPO-a sa zakašnjenjem se pojavio i predsednik Srbije i DS Boris Tadić, koji je stigao pošto je u Novom Sadu popio kafu sa mađarskim predsednikom. Tadić je rekao da „SPO ostaje strateški partner DS".
- Svojevremeno, SPO je nosio teret borbe protiv poretka koji je urušavao demokratiju i njene osnovne principe. Godinama je bio na čelu tadašnje opozicije, a DS je podržavao taj proces koliko je mogao, i naša saradnja, nekada veoma, a nekada manje uspešna, korak po korak stvorila je uslove da se 2000. dese ključne promene u našem društvu. Danas radimo na članstvu u EU i to je nešto od čega Srbija ne sme da odustane, i u tome računam na Vuka Draškovića u godinama koje dolaze - rekao je Tadić.
Svečanosti u „Aeroklubu" su, pored funkcionera SPO, prisustvovali zamenik predsednika DS Dušan Petrović, Dragoljub Mićunović, Božidar Đelić, lider G17 Plus Mlađan Dinkić i potpredsednica stranke, kao i funkcioner SDPS Meho Omerović.
Veljini nisu došli
Veliki jubilej Draškoviću su čestitali i zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić i Miloš Aligrudić iz DSS, a među gostima nije bilo nikog iz SRS, a ni iz Nove Srbije, koja je nastala izdvajanjem Velimira Ilića iz SPO. Obraćajući se prisutnima, Drašković je istakao značajnu ulogu SPO-a u poslednjoj deceniji dvadesetog veka i podsetio da je SPO inicirao i predvodio sve proteste i demonstracije demokratske opozicije u Srbiji.
- Neko je jednom prilikom rekao da je SPO deset godina tresao šljivu, a onda došao neko drugi i pokupio ih. Nije u tome problem, iako u ovoj doskočici ima neke simbolike i istine, problem je u tome što je od 2000. godine, sloboda zapevala glasom koji je bio ružniji od onog glasa kojim smo pozivali slobodu od 1990. do 2000. godine. Nećemo moći da pobegnemo od zaključka da je točak tranzicije pregazio ljude koji se bore za jednu novu i demokratsku Srbiju... Ovih 20 godina stranke liči mi na EKG, uzbrdo, nizbrdo, pravo, krivo, gore, dole. Čini mi se, ubeđen sam da sledi sada novi uspon, ne zato što to tako mora da bude, već zato što to traže događaji - kaže Drašković.

Čestitam ženo... Vuk i Danica
Ocenjujući stanje u kojem se sada Srbija nalazi, Drašković je rekao da se „Srbija u ovom trenutku batrga, ne znajući kuda će".
Evropa ili ništa
- Sve su snažniji pritisci da se Srbija okrene od Evrope, da ponovo stupi u neprijateljske odnose sa zemljama Zapada. Sve su snažniji recidivi nacionalne i duhovne politike iz poslednje decenije 20 veka. Prema nama su neke nove bitke, bez žrtava, i te bitke neće proći bez SPO-a. U Srbiji više ne sme da bude poraza, EU nema alternativu. Kada Srbiju uredimo na evropski način dobićemo državu koja će biti privlačna za sve narode bivše Jugoslavije, od kojih ne možemo imati nikoga bližeg, ni dražeg. Niko neće zazirati od takve Srbije - poručio je Drašković.
Vesti dana
09. 02. 2012
Zorana Marković za Press: Neću kazniti Nikolića, ali bih kaznila Ivicu Dačića
Aršini - SNS neće biti sankcionisan, iako je prekršio zakon po kome ne sme da ističe kandidate za funkcije pre raspisivanja izbora, kaže Zorana Marković, direktorka Agencije ...
09. 02. 2012
U Beogradu danas -25, struje ima za još 10 dana
09. 02. 2012
Medenica: Najkritičnije na Dunavu kod Golupca
09. 02. 2012
Privreda gubi čak 500 miliona evra zbog snega
09. 02. 2012
Pronađen lek za heroinske zavisnike
09. 02. 2012
Dinar se smrzao na - 108,4
09. 02. 2012
Humanost u službi dece
09. 02. 2012
Najteža beba ikad rođena u Srbiji imala čak 7,2 kg
09. 02. 2012
Svetski eksperti stižu u Beograd
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Srpsko narodno pozorište otkazalo sve predstave
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu saopštilo je danas da do daljeg otkazuje sve predstave redovnog repertoara ...
09. 02. 2012
PKS: Odluka MMF-a nije dobra poruka za investitore
09. 02. 2012
Vlada: Bez nastave sledeće nedelje
09. 02. 2012
Sala parlamenta prokišnjavala tokom sednice
09. 02. 2012
Pomoć za decu iz svratišta
09. 02. 2012
komentari (69)
pošalji komentarMaksim KG [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:01:57)
Cestitam..
Cestitam veliki jubilej SPO-u i apsolutno se slazem sa tim sta su izjavili B.Tadic i V.Draskovic, na samoj prosavi SPO-a. Mnoge bitke su jos uvek ispred nas i u tim bitkama ,bez zrtava,zapazenu ulogu ce imati i SPO ,kao trenutno jedina stranka proevropske desnice u Srbiji. Samo da podsetim zaboravne,SPO nije na bilo koji nacin ucestvovao u stvaranju ove i ovakve tajkunske drzave Srbije,podneo je ogromne zrtve u borbi protiv, u biti, antisrpskog rezima S.Milosevica i onda kada je trebalo definitivno napraviti otklon od tog i takvog rezima,SPO-a nije bilo nigde i zato smo jos uvek u zivom blatu,blatu koje cak i preti da proguta ono sta je narod oborio na ulicama Beograda 5.oktobra.
pošalji odgovorМилош [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:13:27)
Српски покрет обмане
Српски покрет обмане
pošalji odgovorBreznjev [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:13:46)
nato lobista !
Nato lobista !Jeste i ostareo i ofucan,a i odavno vec ne zna sta prica.
pošalji odgovorAS [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:28:42)
Cestitamo zeno
Nije rekao dvadeset nego dvacet.
pošalji odgovorBas kao i njegov kum Seselj.
Vuk [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:31:04)
SPO
Nekada veliki danas se grcevito bore za opstanak slepajuci se uz DS.Tako bi se mogla opisati istorija SPO-a.Licno smatram da oni vise nikada nece imati onu snagu kao 90-ih.Ipak cestitam jubilej!
pošalji odgovormrWolf [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:50:51)
Institucija
ili spomenik. Svejedno, i sad malo sta se Vuku moze zameriti da je rekao pogresno i u najteza vremena 90ih . Spo, Dana, ucesce u vlasti (gradskoj), kadrovi Spo-a i ostalo, nije vredno pomena...
pošalji odgovorIvan Kg [neregistrovani] (15. 03. 2010, 00:06:57)
Daleko Vam lepa kuca!
Videli smo kakvu nam demokratiju nudite i rodjeno d*pe bi prodali za pare.
pošalji odgovorСтрајин [neregistrovani] (15. 03. 2010, 00:17:23)
Праве вредности
20 година правих вредности: распродата поткровља у центру БГ, подељена Денкова Башта - својима, финансије централизоване код жене, Даница из пензије у борд директора, распоређени Данини бјелопољци на директорска радна места , обећавао "плате и пензије од хиљаду марака", сви га напустили ,..............од радикалног националисте (и сече руку до лаката)до еуропејца све би дао за Јевропу, и Косово и своју херцеговину и свог Мика Шпиљка.
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (15. 03. 2010, 00:46:37)
Ljubav, vera, nada!
Hrabro u nove pobede! Cestitam jubilej perjanici slobode i demokratije!
pošalji odgovorE moj bivsi Predsednice stranke [neregistrovani] (15. 03. 2010, 00:48:48)
A gde je Kraljevina
E moj Vuce, sta bi sa vaspostavljanjem kraljevine, i penzijama moga pradede i dede.
pošalji odgovorBez Kralja ne valja, za povratak Monarhije. Kad se vratis moj Vuce na taj put eto mene na glasackom mestu, dotle lepo sedim kuci jer se klapa stalno vrti u krug.
Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (15. 03. 2010, 00:51:19)
Sve je u igri
Možda treba reanimirati SPO jer će u bliskoj budućnosti imati određenu ulogu u prelasku Srbije na uređenje parlamentarne monarhije.
pošalji odgovorDragan Vl. [neregistrovani] (15. 03. 2010, 01:02:59)
Ma da...
...i Tomislav Nikolic je u cvetu mladosti,pa kaze da ce biti buduci predsednik Srbije.
pošalji odgovorAko je to jedina zamerka Draskovicu,e onda ce on jos dugo biti jedna od najznacajnijih politickih licnosti u Srbiji.
srecko [neregistrovani] (15. 03. 2010, 01:09:29)
JADAN VUK, A NEMA OVACA
Jadno braco Srbi, pa zar covek koji je na startu propao, pokusavajuci da uvede najmoderniju dekokratiju u Srbiji i Evropi, dovodeci Kralja, treba da ima ovoliko mesta u madijima. Gospodin Draskovic mora da se prepusti lekarima jer ne nanosi samo sebi statu, vec i cekome Srpskom narodu. Ocigledno je da on to ne shvata, a Tadic ga, kao takvoga, zloupotrebljava kao jedan glas u Skupstini. Sramno.
pošalji odgovorGojko [neregistrovani] (15. 03. 2010, 01:33:01)
Cestitam ti zeno
Kakvo misljenje o Vuku mogu dati obicni gradani kada njegov bivsi potparol Vlajko Senic na isto pitanje odgovara da nema nikakvo misljenje.
pošalji odgovorVuk je devedesetih bio veci ratni huskac i od Slobe i Seselja a nako prolite krvi je postao humanitarac t.j. nas Milosrdni andeo.
Rakun [neregistrovani] (15. 03. 2010, 05:11:06)
Srpski pokret obmane
Bravo Miloše, slažem se u potpunosti sa tobom. Nažalost, bio je to veliki, srpski pokret obmane.I ja sam dugo godina bio član SPO-a, pa sam utekao otud glavom bez obzira, pre šest godina. Najslikovitije, taj pokret bi mogla odslikati ona narodna-a svaka je zlatna: To vam je isto, kao krava koja da punu čabricu mleka, pa se onda gicne i sve prospe. Sve više na ovu temu, bilo bi strašno gubljenje vremena.
pošalji odgovoritije
Mica [neregistrovani] (15. 03. 2010, 05:28:03)
Dje's diplomato...
Vuk prodaju menja, ali ćud nikako.
pošalji odgovorUlični pišač [neregistrovani] (15. 03. 2010, 06:28:54)
Rušitelji
Neko je stvoren da gradi, a neko da ruši.I kad rušitelju daš vlast, on uruši i samoga sebe i svoju zemlju.
pošalji odgovorTo je tužna sudbina ljudi koji su u vlast ušli rušenjem i paljenjem, a onda to u vlast nastavili.Jadnici.
Курсула [neregistrovani] (15. 03. 2010, 06:40:39)
Сети се...
Е, ти баш лупаш к`о прави Максим по дивизији.
pošalji odgovorСети се да је ваша странка била у свим владам од 2004.г. Сам Вук је био министар спољних послова више од мандата. И сада имате неколико министара.
Ко вам је крив, што нас не уведосте у Европу? Што нас Вук не уведе у Европу? Уместо тога већина европских држава признаде Косово за време његовог министровавања. Једино по чему је Вук остао упамћен јесте пакт са НАТО да могу да језде нашом земљом уздуж и попреко.
И зато немојте више кривити за европске неинтеграције никога другог до вас самих.
Народ лепо каже, лако је квоцати треба јаја носити.
zvonce [neregistrovani] (15. 03. 2010, 07:28:04)
Baš si Maksim
Izanđao je taj apsolutista odavno!
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (15. 03. 2010, 07:42:40)
Gubitnik,,a uvek na vrhu stranke
Da,nekada je Drašković bio i značio nešto.Odavno niti je, niti znači nešto,ali nikako da se povuče sa vrha stranke i to mesto ustupi mlađima. Kritikovao je Miloševića kao diktatora,apsolutistu,itd.itd. a on?Doduše,on je samo kriv što je,kao i Milošević, dozvolio da mu žena diktira i trasira puteve i nastupe. Razlog propadanja SPO-a je zbog gvozdene ledy,vladara iz senke.Jer,kad bi Dršković ustupio kormilo stranke nekom mlađem,raspršila bi se namera njegove polovine da bude glavni šef VBA.Ne znam kakvo iskustvo ima u organizaciji i radu bezbedonosnih službi ali,pošto u današnje vreme svi mogu da rade sve,sto i ona da ne bude baja za VBA?Tako ti,Vuče,upropasti stranku,svoj rejting, i sada ti ostaje da pričaš kao istrošeni deka.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:20:27)
secam se
Vuka kao cetnika koji brani cetnicki poredak a sad je proevropski orjentisan,mada mirise na izbore on se pojavljuje samo kad su izbori u pitanju pa se prihefta nekoj vecoj stranci da bi dosao do neke funkcije,on je samo izuzetan pisac i govornik ne dajte da vas zavede slatkorecivoscu,kao covek i politicar daleko ispod proseka
pošalji odgovorIgi [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:23:19)
Srećković
Sa Srećkovićem će sigurno uspeti.Komedijaš!Ha,ha,ha.Gospodin Srećković,ha,ha,ha.Šojić!Ha,ha,ha
pošalji odgovorpera markovic [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:23:20)
nije nego
Lepo je videti da su skoro svi dosli na komemoraciju SPO jer ovi vise ne mogu da dobiju ni glasove svoje familije
pošalji odgovorJeja [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:43:16)
Daj, bre, Draskovicu....
Odluci se vec jednom:hoces li se produktivno baviti politikom ili se, vec jednom, povuci i nestani iz javnog zivota!
pošalji odgovorSvako malo se pojavljujes, cisto da te ne zaboravimo, a rezultata tvoga rada-nigdje!
Ne moze se zivjeti od stare slave.Ovoj drzavi treba nesto konkretnije od politicke demagogije.
Ili, ili?
Max [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:47:48)
U penziju
Kao 15-godišnji član SPO-a, poručio bih bivšem lideru da pokupi svoje igračke i ode u penziju. Razbio je najjaču stranku,oterao najbolje kadrove a okružio se Daninim lopovima. Taj čovek je bio u politici sve i svašta. I nacionalista i pacifista i levičar i desničar.
pošalji odgovorOd nekadašnje njegove nesumnjive harizme nije ostalo ni "H"
jedna budala [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:49:44)
na kub
Koji su ovo foliranti!
pošalji odgovorsima strahota [neregistrovani] (15. 03. 2010, 09:17:09)
vuk nema zube
Mili bože čuda velikoga, kod potjera blesav manitogaaaaaa...... Vuk magare na plot nagonioooooo....
pošalji odgovorЛогос [neregistrovani] (15. 03. 2010, 09:41:25)
Историја каже: пиши пропало
Чега се дохвате Вук и Бугарска то је унапред пропало. Као што се сећате тј. знате, пропали су сви војни савези којима је Бугарска била члан. Исто тако је и са Вуком. За што се год заложио то се није остварило. Јубилеј по календару не значи и светлу будућност ма колико је желели.
pošalji odgovorbuntovnik [neregistrovani] (15. 03. 2010, 10:10:25)
Ti si imao svoju šansu ,,kume"!
A boga mi iskoristi je Dana! Ima još ,,poznatih žena" u Srbiji!
pošalji odgovorzpv [neregistrovani] (15. 03. 2010, 10:25:35)
Privatni pokret SPO
Остарели и шеф Покрета и СПО и његова некад успешна странка.Где је сада остарели и безуби СПО?Испод цензуса то је сигурно.Доба халабуке,јуриша по трговима(успут и пљачке продавница)је прошлост.
pošalji odgovorБудућности док је на челу Вук Драшковић и стварни шеф странке Даница Драшковић нема.Сем запаљиве реторике народу нису понудили ништа.Нису нишзта ни постигли.И зато су на политичкој сцени нико и ништа.
slavisa [neregistrovani] (15. 03. 2010, 10:32:32)
svi politicari su isti
sto se tice mene,ako bude referendum za povratak monarhije,prvi cu da izadjem da dam svoje DA,a sto se tice narednih izbora mene slobodno brisite
pošalji odgovorPosetilac [neregistrovani] (15. 03. 2010, 10:48:15)
Demagog!
Dosta vise Vuka i Dane i Srpskog Pokreta Obmane. Nestali su sa politicke scene jer su pokazali ko su i sta su! Gori je od Milosevica, onaj se povukao, a Vuk jos misli da je nezamenljiv! Nestani bre cica, vise ne znas ni da govoris!
pošalji odgovorjj [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:04:36)
zaboravio si
i da ima gomilu drugih epiteta. kad bi ih sve napisao, ovaj komentar ne bi bio objavljen, ovako hoce...
pošalji odgovorСекула Тимотијевић [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:23:05)
На ниске си гране СПаО
Тадићу, на ниске си гране СПаО:
pošalji odgovorТадић је рекао да ''СПО остаје стратешки партнер ДС''. Да ли је мислио на партнерство у некој месној заједници или кућном савету?
ivan [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:34:52)
lazni mesija
treba li jos nesto reci?
pošalji odgovorДрагомир [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:49:53)
Да л' видех? ...
Ало,господо из СПОа,видел' ја на прослави Вучића који беше најгори министар?Беше ли он припадник власти која је пребила Дану и Вука?Припадник власти која је Србију уназадила за навек!Тај нерадник и млатиоц празне сламе без срама дошао у седиште партије која да је седала скрштених руку дан данас би смо били беда и отпадник од света.Бог је Вука спасио низ пута!Другари су му погинули!Пуцано је на њега!Пребијан је а ми смо све то заборавили!Тај човек за живота треба добити споменик па ма ко шта рекао поводом тога!У најмању руку требао је да настави посао министра иностраних послова јер га цео свет познаје.Да се вратим теми о Вучићу.Ко је тај ко га је пустио у седиште СПОа?Срамота!Под хитно да позовете свештеника да окади и почисти несрећу коју је оставио својим присуством.Супруга му се сама вратила са лечења из Париза а он чак је није ни сачекао!!!!!Стало му је до незваног скитања по свету и то тамо где га знају по злу.Као што рекох,попа да зовете и тамњан у руке.Да сте ставили бели лук на улаз Вучић би се врати!Да,баш тако!
pošalji odgovorСекула Тимотијевић [neregistrovani] (15. 03. 2010, 12:07:29)
Зар је могуће?
Зар је могуће људи,
pošalji odgovorда овај још буче?
Чије је време давно прошло,
и скакавци појели оно:
Вуче, Вуче...
doktor [neregistrovani] (15. 03. 2010, 12:11:48)
EKG
pokazuje ravnu liniju.kakve uspone, padove i bla-bla? klinicki mrtav je dijagnoza.
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (15. 03. 2010, 12:36:43)
vuk je kralj
Dobri stari Vuce, ziveo nam jos 100 godina,dok je Tebe Ravna Gora-Sveta gora nece zarasti u korov koji si licno Ti veliki srpski junace pokosio.Nadamo se da ce Jugovic povratiti staru slavu SPO-u.Ovi sto Te kritkuju mogu samo da se jedu u sebi,znaju da Ti nisu ni do kolena.
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (15. 03. 2010, 12:37:31)
vuk je kralj
Dobri stari Vuce, ziveo nam jos 100 godina,dok je Tebe Ravna Gora-Sveta gora nece zarasti u korov koji si licno Ti veliki srpski junace pokosio.Nadamo se da ce Jugovic povratiti staru slavu SPO-u.Ovi sto Te kritkuju mogu samo da se jedu u sebi,znaju da Ti nisu ni do kolena.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (15. 03. 2010, 12:44:59)
E Vuce,zreo si samo za igranje domina
Draskovic,osoba zvana drzavni udar.Nije mu se dalo nikako da odradi prljavu Narandjastu revoluciju za CIA.Tek im je uspelo 5 oktobra da stave Srbiju pod Nato okupaciju.
pošalji odgovorŽivko [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:11:28)
Nepopravljivi Vučina
Posle svih gluposti koje smo videli od njega i danas se pojavljuje sa nekim proslavama i nekim novim idejama. Čovek koji je predvodio demostracije koje ništa nisu promenile vodio ne srpsku diplomatiju i još puno toga. Smešno.
pošalji odgovorFilip Sumadinac [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:52:20)
VUK GOVORI ISTINU
Vuk je pre 20 godina rekao ISTINU i pogodio sta ce se desiti sa Jugoslavijom i Srpskim narodom, koji nije imao sluha da ga cuje i razume. SADA BI VEC BILI U EU kao Kraljevina Srbija u kojo bi Kralj imao samo protokolarnu ulogu, a sva VLAST BI PRIPADALA GRADJANIMA SRBIJE , preko predstavnika Parlamenta. Danas bi Srbija po standardu bila blizu Evropskim parlamentarnim monarhijama koje su po velicini slicne ( Svedska, Norveska, Finska, Danska, Holandija,). >> 1804 g. Srpski narod na celu sa Vozdom Karadjordjem, poceo je borbu za SLOBODU i OBNOVU KRALJEVINE, a protiv Dahija(LOPOVA) i Poturica (JUGOKOMUNISTA)i jos se borba Srpskog naroda nije zavrsila. !!! Dace Bog da Srbija 2017.g. slavi 800 godina od kada je postala Kraljevina, kao clanica EU.!!!
pošalji odgovorМарина [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:04:03)
Е свашта
Све некако могу да схватим али да још има залуђеника овом пропалом индивидуом, заиста ми је тешко.Каква Равна Гора и бакрачи, Вук је одавно напустио ту причу, он је сад велики ,,Еуропејац", НАТО лобиста, мали шраф у точковима глобализма на овим просторима.Тужно је што неки још мисле да је он некакав националиста, погубио је тај све конце и сад лупета и призива НАТО, зашто је то тако он најбоље зна.
pošalji odgovorIgor [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:05:09)
Zalosno
Zaista je zalosno koliko se mediji trude da dignu iz pepela ovog Nato lobistu, koji se krije iz plasta cetnistva, a sa cetnistvom ima veze koliko i ja sa baletom.
pošalji odgovorsrb in [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:24:01)
Naslov
vam nije dobar i treba da glasi
pošalji odgovor'Ostareli i ofucani kralj trgova'.
Vuk dosta podseca na Milosevica.
Obojici je politicku karijeru upropastila zena.
Svetolik Danasnji [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:26:59)
svi.....
Toliko si stete naneo iskrenom monarhistickom pokretu da ne verujem u slucajnost.Nestani covece,nestabilni i konfliktni,da ne brukas i dalje pristalice monarhije.Vec neznas ni da pises kao nekad.
pošalji odgovorSvetolik Danasnji [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:27:00)
svi.....
Toliko si stete naneo iskrenom monarhistickom pokretu da ne verujem u slucajnost.Nestani covece,nestabilni i konfliktni,da ne brukas i dalje pristalice monarhije.Vec neznas ni da pises kao nekad.
pošalji odgovorcole [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:36:23)
Komemoracija stranke....
Vuk se pojavi kao Toza vampir jedina je razlika sto bi nas bivsi nacionalista a sad evropejac da jos malo sisa sa grbace naroda uz neku stranku i sto Toza ima i sad vece uporiste u narodu!
pošalji odgovorpirocanac penzioner [neregistrovani] (15. 03. 2010, 14:50:52)
vuce prestani da blatis nrodne heroje
Pamtimo te kad si bio najveci komunista i sef kabineta , odnosno vevo .... Mike Spiljaka, a sad pljujes komuniste i samoga sebe.SLOBODAN MILOSEVIC ti je nocna mora, jer su ga tvoji sponzori ubili. Istorija ce CLOBU zabeleziti kao crpskog heroja, a tebe kao vuka brankovica.
pošalji odgovorMaksim KG [neregistrovani] (15. 03. 2010, 15:15:20)
Neznanje...
pošalji odgovor..moj ti je savet,pre nego pocnes nesto da komentarisis ,najpre se informisi o tome,pa onda pisi,ovo ti dobronameran savet,jer si ovako ispao ne samo neinformisan ,nego i nesto drugo,razmisli sta.
Samo ne znam dali si napaljeni klinac koji je dobio kompjuter od roditelja pre mesec -dva, pa nemas pojma o onom o cemu pises ili si jos napaljeniji ljubitelj onog ispod lipe,pa ne mozes oprostiti Draskovicu sto je ja izuzetno mnogo doprineo pada tvog ljubimca 5.oktobra.
goran [neregistrovani] (15. 03. 2010, 15:15:29)
kompromitovao srpsku diplomatiju
Draskovic ce biti zabelezen u istoriji srbske diplomatije koji je unazadio srpsku spoljnu politiku, jer je po svoje misljenje i direktivu isao u Ameriku. Sve je radio na stetu Srbije.
pošalji odgovorVETERAN [neregistrovani] (15. 03. 2010, 15:17:17)
DURASEL
Vuče uzmi Durasel baterije,duže traju,te su ti davno riknule.A i kompas ti je poludio pa stalno ideš u pogrešnom pravcu.
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (15. 03. 2010, 16:33:57)
Brisi za EU ako ti nije lepo
Vise ste mi se smucili sa tom EU, ako ti se ne dopada u svojoj domovini put pod noge zajedno sa Draskovicem pa u EU.
pošalji odgovorIvan Kg [neregistrovani] (15. 03. 2010, 16:45:20)
Sta nam je sada bolje?
Od kada su tvoji ljubimci dosli na vlast?
pošalji odgovorObjasni mi kako se sada zivi?
Sta je sve isprodavano od kako su demokrate dosle na vlast a sta je prodato za vreme "90?
Danica je u upravnom odboru NIS-a sigurno ima malu platu ili je skolovana za to mesto pa su je tu postavili postenim konkursom.
Ljudi su se osvestili i videli su ko je mislio dobro Srbiji a ko ne, tako da ovo tvoje velicanje SPO pada u vodu, za sve drugo se bore sem za nacionalni interes.
Мали Радојица [neregistrovani] (15. 03. 2010, 17:20:53)
СПО
Био сам спреман да ѕа овог човека дам главу после оног говора о руци и барјаку, био је симбол националног духа, монархиѕма и четништва, а сада не би дао ни керу да га у пролаѕу ѕапиша!
pošalji odgovorvera [neregistrovani] (15. 03. 2010, 17:24:54)
sram te bilo
Vuce sram te bilo. Secas li se sta si osamdesetih godina govorio kada su te verni prijatelji dovodili u Nemacku. Izigrao si njih i sve nas. Slizao si se sa onima protiv kojih si imao uvek ostre reci. Za rad vlasti sve si izgubio, i partiju i ime kao dobar pisac. Zar si morao tako jeftino da se prodas? Sveo si SPO na "autobus" partiju a na sledecim izborima neces imati ni toliko jer smo ogorceni.
pošalji odgovorКурсула [neregistrovani] (15. 03. 2010, 17:28:04)
Зар опет
Опет лупаш Максиме, као имењак по дивизији. Непоправљив си као твој идол, сморени Вук.
pošalji odgovorЗато, као стари профа, могу да ти кажем, седи и учи, јединица.
Andra [neregistrovani] (15. 03. 2010, 17:46:55)
Andra
Koliko vredis pokazuju izbori.
pošalji odgovorsrb in [neregistrovani] (15. 03. 2010, 18:45:17)
Jasta more
On je prvi vuk koji zna strane jezike. Po ceo dan bleji.
pošalji odgovormilos [neregistrovani] (15. 03. 2010, 21:24:25)
ma daj bre...
da li je moguce da si bas toliko naivna,pa mislis li stvarno da su stvari tako jednostavne kao sto mislis.A da li bi nam masoni,hazari,rotsildi i ostali da mi radimo bas tako kako mi hocemo i pozelimo...svi samo nas cekaju,i niko,bas niko,osim Vuka i tebe koja ga podrzavas se za ovih 20 godina nije znao ponasati ni voditi politiku kako treba...ali zato si ti tu sa tvojim 2+2 je 4 razmisljanjem
pošalji odgovorПаја Флегер [neregistrovani] (15. 03. 2010, 22:10:03)
Дису наши новци?
Где су паре које је дијаспиора слала из свих земаља света? Да којим случајем твој бато не купује оне силне фабрике по СРБИЈИ у твоје име? Из оне вукојебине, одакле сте стигли, нисте могли донети,јер тамо немате шта продати.А ти који се залага за повраћај одузете имовине и монархије право у туђу кућу у кругу двојке и НАТ-о.Сада се дружи са ДС-који су ти колко јуче качили магареће уши.Мислим да су били у праву, и лепо су ти пристајале а можда би ти данас још боље стајале.
pošalji odgovormilos [neregistrovani] (15. 03. 2010, 22:13:51)
covece Bozji
da li je moguce da tako debilno razmisljas.Ja ne branim Vucica,ali ko ga je pozvao na proslavu?Ko?Ne cujem..?Ja,ti...?Kao dosao nepozvan...?Daj bre,samo malo,malo mucni glavom...A sto se tice atentata u Budvi,ubice koje su pobile bukvalno sve mafijase sa obezbedjenjima,njih 2,3 troje nisu mogli jednog Vuka,samog i nenaoruzanog...Boze gospode,kakvih ljudi ima,mislim na tebe i tebi slicne...a ako mi budes odgovarao,unapred te molim da to bude argumentovano,a ne samo da mi vratis,eventualno me malo uvredis zato sto sam i ja tebe,i samo da ispadnes u pravu,u stilu "sad cu ja njemu"...nijo to najbitnije...
pošalji odgovorDemostrant [neregistrovani] (16. 03. 2010, 04:51:06)
Zakoreli UDBASI
Ne razumem ovaj lud narod, sta hocete od ovog coveka??? Da nam Vuka nije bilo i dalje bi ziveli pod diktatorskim rezimom Slobodana Milosevica. Za demokratiju ne bi culi ni na TV-u a za Kraljevinu i da ne govorim... Slazem se da je imao dosta gresaka, ali smatram da danas ima najcistije ruke na politickoj sceni Srbije! A to sto UDBASI ili Slobina deca sire dezinformacije, tu su samo kad treba da se pljuje po Vuku, na to smo oguglali vec. Probudi se Srbijo, dok te komunisti opet ne uspavaju!!!!!
pošalji odgovorFilip [neregistrovani] (16. 03. 2010, 08:51:54)
Za dobro svih gradjana Srbije
Najvaznija je ideja za koju se boris, zato obnova Kraljevine Srbije 2017 nema alternativu. Da li ce se realizovati, zavisi od kvaliteta ljudi koji je predstavljaju, ali i od snage antisrpske koalicije(Komunisticke poturice i dahije)
pošalji odgovorFilip [neregistrovani] (16. 03. 2010, 08:57:04)
SVI NAPRED U EU
Ako Srbija ne udje u EU, bice u IZOLOVANOM polozaju kao Albanija za vreme Envera Hodze. TO mogu da zele samo neprijatelji gradjana Srbije ili neobavestenii naivni Srbi.
pošalji odgovorFilip [neregistrovani] (16. 03. 2010, 09:05:08)
Hrabri Vozd i Mudri Knjaz
Sve u svoje vreme. HRABRI Vozd Karadjordje je 9 godina ratovao protiv Srpskih poturica i Turske vojske i nije dobio Autonomiju za Srbiju. A onda je MUDRI Knjaz Milos sa DVE BORBE dobio od Turske sve sto je u to vreme mogao, a Evropa je priznala Srbiju kao samostalnu drzavu posle 50 godina.
pošalji odgovorslo [neregistrovani] (17. 03. 2010, 01:35:24)
linija
meni lici na pravu liniju,barem dok ti dana diktira politikarstvo
pošalji odgovorZoks [neregistrovani] (17. 03. 2010, 04:05:45)
Kukavicije jaje
Njegov najveci domet je bio mesto podpredsednika vlade za vreme Milosevica.setite se njegove snishodljivosti pred tim istim Milosevicem kada je sav ustreptao cestitao jubilej predseniku.Covek koji bi da sece ruke onima koji vitlaju polumesecom po sandzaku pa onda najveci mirotvorac i pacifista koji sa Klintonom ,,molitveno,, doruckuje,covek koji sebe zna da digne iznad patrijarha tako sto dozvoli sebi luksuz da ga patrijarh ceka sat vremena na zakazanom sastanku a onda posle toga javi da nemoze da dodje...mnogo toga bi se mogklo reci o njemu ali mislim da sve to ipak nema smisla jer je on na kraju sam sebe i svoju stranku uokvirio tamo gde im i jeste mesto a to je politicki prirepak srbije.
pošalji odgovor