Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 28. 03. 2010

PRESS

INTERVJU NEDELJE... Matija Bećković, akademik SANU

Matija Bećković: Glasaću za NATO kad budem mlađi

Mnogo energije u Srbiji je uloženo da budemo Afrika, a mnogi su se na tom projektu već toliko namazali da ih komotno možemo tretirati kao crnce

s
Matija Bećković

Jedna od najvećih misterija savremenog sveta je pitanje: „Da li je Srbija u Evropi?" To je kao kad bi se preduzelo veliko naučno istraživanje da se konačno utvrdi - da li je kažiprst pored palca. Ili kad biste s nekim proveli život, pa se na samrtnom času pitali je li to istina, pošto nemate ništa napismeno od matičara u mesnoj zajednici, kaže u intervjuu za Press nedelje akademik Matija Bećković.

Zbog takvih naučnih radova, tvrdi on, uloženo je toliko energije - da budemo Afrika. A mnogi su već toliko namazani da ih komotno možemo tretirati kao crnce, objašnjava Bećković i ponovo obećava da će se svojih stavova odreći - kad bude mlađi.

Postoje mišljenja da je najbolja definicija srpske politike o Kosovu: „Ćeraćemo se još". Da li se slažete?

- „Poljem beže dva pečena zeca, ćeraju ih dva hrta odrta!" Ta slika i ta disciplina nije vezana za jedno polje i neku određenu geografiju. To je pogled na svet. Naš prilog budizmu, najviši stupanj meditacije...

Poznati su vaši stavovi o nezavisnosti Kosova. Međutim, u poslednje vreme dešava se da i oni koji su imali sličan stav menjaju mišljenje. Možete li da zamislite situaciju da i vi doživite tu vrstu metamorfoze i da „prihvatite realnost"?

- U svakoj strofi poeme „Kad budem mlađi" obećavam da ću raditi na sebi kako bih se promenio i svega odrekao - kad budem mlađi.

A pod kojim uslovima biste zaokružili „da" na referendumu: „Da li ste za to da Srbija postane članica NATO-a"?

- Radom na sebi čovek može dogurati dotle da mu je svejedno šta zaokružuje. Ne bi bio prvi put da vam neko toliko odvuče pažnju na drugu stranu da zaboravite gde ste i o čemu je reč.

s2
Matija Bećković, Momo Kapor

O Momi Kaporu

Kako vam izgleda Beograd bez Mome Kapora?

- Viđam ovih dana Momu Kapora češće nego ikad. Ukazuje mi se svaki dan na svakom ćošku!

Kako reagujete na to što je bivši tajlandski premijer Šinavatra dobio državljanstvo Crne Gore, a vi, da biste ga imali, morate prethodno da se odreknete srpskog?

- Kao i u svemu drugom u životu, i tu je reč o spletu srećnih okolnosti. Jedna od najređih je kombinacija šine i vatre! Moje su bile: suza ili mina; put što sebe pravi ili voz bez šina?

Imate li utisak da se o nivou odnosa između Srbije i Crne Gore više saznalo nakon otvaranja nekoliko kriminalnih afera, nego posle crnogorskog priznanja Kosova?

- Odnosi među političarima nisu isto što i odnos naroda Srbije i Crne Gore. Da li je manje ili više afera to, nažalost, neko drugi dozira. A narod, kao narod, samo ćuti i gleda!

U jednoj od vaših kraćih biografija na internetu, pored nekoliko uobičajenih podataka, nalazi se rečenica - „blizak prijatelj Vojislava Koštunice". Da li i vi smatrate da vas je to prijateljstvo obeležilo više od ostalih?

- Možda je to izdvojeno zato što je u naše vreme i prijateljstvo nešto što preko noći izumire. U svakom slučaju, i prijateljstvo je postalo privremena i prolazna kategorija koja ne traje duže od interesa i funkcija.

Jedni tvrde da ideja monarhije još nije na pravi način predstavljena Srbima, dok drugi smatraju da je ona prevaziđena. Ima li krivice Krunskog saveta i u jednom i u drugom?

- Srbija je svega osam vekova bila kraljevina, što očigledno nije bilo dovoljno da se ideja monarhije dobro predstavi i uhvati dubljeg korena. Sa republikom je, pak, obrnut slučaj. A nije ni čudo, kad se zna da su kraljevinu osnovali Nemanja i Sveti Sava, a republiku Josip Broz Tito. Tito je Stevan Nemanja Republike Srbije. Kad je Srbija postala kraljevina, to je jedan od najvažnijih datuma njene istorije, o kome su napisane mnoge studije. Kako je to prestala da bude i ostala gologlava nije napisana nijedna, kao da nije ništa ni imala, ni izgubila. A nije joj pala samo kruna s glave, nego i glava. Današnja Srbija je najbolji primer kako kao republika izgleda neko ko republika nije bio nikad. To je republika koja se hvali i slavi samo ono što je postigla dok je bila kraljevina. Najveći problem je što imamo svoju domaću dinastiju. Kad bi makar Kamila, ako ne princ Čarls, ili Albert od Monaka, ili bar Karla Bruni, ili Dejvid Koperfild bili pretendenti na srpski presto, nacija bi se preko noći trgla!

Pisac Igor Mandić je nedavno zgranuo hrvatsku javnost izjavom da bi Hrvatska i Srbija trebalo ponovo da naprave federaciju. Kako vi gledate na tu ideju?

- Kako bi bilo da se ja toj javnosti izvinim mesto njega? Zasad su za tu federaciju dovoljna nas dvojica.

Kao nekadašnji novinar „Čika", kako posmatrate tabloidizaciju štampe, a neki kažu i celokupnog života u Srbiji?

a
Matija Bećković

O „Fejsbuku"

Da li znate da imate fan grupu na „Fejsbuku"? Jeste li ostvarili komunikaciju sa njenim članovima?

- To zvuči tako radosno i obećavajuće da je bolje da se tom mišu ne primičem!

- I pored tolike krvi, rascopanih glava, satara i sekira, prosutih mozgova i osukanih creva i naslova složenih iz drvenih slova, tipa: tebe pa sebe, pa mene, pa majku, pa prase, pa iščupaše repu, tiraži su mali, čak i kad se dele besplatno.

Jeste li jedan od onih koji pravi slalome po TV kanalima pokušavajući da izbegne rijaliti-šou programe ili ih, naprotiv, gledate? Šta mislite o toj vrsti zabave u Srbiji?

- Uvek sa svojim narodom! Već je proglašeno za najprovidniju laž kad neko kaže da to ne gleda. Uostalom, da tu nema nešto, ne bi nebeski narod slučajno čučao u tom jarku i valjao se u toj kaljuzi. Kome bi palo napamet da se brčka u blatu da nije naučno dokazano da je blato lekovito!

SINIŠA DEDEIĆ

komentari (88)
pošalji komentar

Ćeranić [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:02:38)

:-)

Ahahaha. Matija je stvarno genije!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
kako vaspitati jedna narod... misljah da je mudriji

qq [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:07:31)

bez

dosta vise sa ovim i ovakvim!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Sta rece? Svaka stvarno

pipsi [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:31:17)

genije

Najpametniji živi Montenegro...
Bog ga poživeo punp,puno godina

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ali ne ovde

bice bolje [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:36:09)

stvarno

Stvarno treba da ides na spavanje.U ovo doba nisi za rezonovanje.:(

pošalji odgovor

Kralj Srbije I cele Jugoslavije [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:38:18)

Pressovci ,


Kažite tom kao neobaveštenom
da se ime i prezime novog kralja već zna !!!
A vi mu recite pravo ime i prezime !!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
na cemu si

Milan [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:44:36)

Svaka

cast Matija. Ehh kad bi se ovakvi ljudi cesce pojavljivali na TV-u, naslovnicama...

Svaka mu je na mestu.

pošalji odgovor

dragan kosanovic [neregistrovani] (27. 03. 2010, 23:44:42)

divno

kada cemo videti matijin film o stanki veselinov, to je preteca svakog rijaliti programa

pošalji odgovor

Miskec [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:04:36)

Aman

Matija, hajde bre u penziju, da li je neko od tebe trazio da glasas? To je pitanje za one koji su rodjeni u Srbiji. Kakve veze imas sam tim? Da sam neka vlast, svi koji odu u penziju, tog dana bi izgubili pravo da uticu na politicki, ekonomski i pravni sistem drzave, pravo da glasaju i budu birani. Hvala lepo, hajde sada u penziju, imas pravo na nju i zdravstveno, dosta ti je. Pustite bre one koji vam zaradjuju za penziju i zdravstveno da odlucuju po bilo kom pitanju jedne drzave, a pogotovo one u koju je neko dosao. Umesto da klekne i kaze, hvala majko Srbijo i Srbijanci sto ste me primili, ne bih da vam popujem nije red u vasoj kuci, jer u tudjoj kuci gost ne odlucuje.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
vidis i ti si u zabludi da je M. ... Auuuuuu Neznalico A sta bi Ti? Apsolutno tako.. Kako 300 година O cemu ti to? SRBIJA!!! .... Jad i beda Izbor fasisto! ISPRAVKA matija JESTE rodjen u srbiji Odg Blage veze nemaš

Milutin Mladjenovic [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:10:46)

Matija...

Matija Bećković je jedan od od 100 najumnijih ljudi planete zemlje od postojanja iste...tu zbora nema.

E sad, obzirom da se pomalo iz hobija bavio politikom onako preko svog čudnog prijatelja, mogu reći sledeće:

većeg Tutumraka za tu profesiju od njega ne videh od kad znam za sebe, isti slučaj, ako ne grdji 1000.000 puta je Brana Crnčević.
Čovek je do 90-te godine bio čudo, duhovit do neba i vasione, da bi u poslednjih dve decenije pljunuo na sve šta je bio i postao je na kraju : politički tutuMRAK na kub.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
avavavavav

Goran [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:16:27)

Otac i cerka , snovi i realnost

Da ovakvi imaju neku pravu vrednost i moc onda bi ovakvi i nesto uradili u realnom svetu,... bez zelje da vredjam i nipodastavam cini mi se da jedan obican krimos olos ili obican politicar ima veci uticaj i moc nego stotine ovakvih kao sto je taj Matija Beckovic ili pokojni Momo Kapor,... ovi i ovakvi stalno nesto kao intelektualno palamude i bistre neku mudrost a olosi nas realno pokradose i dovedose nas pred clanstvo u taj isti NATO koga se ovaj i ovakvi kao gade i preziru ga,.....doslo je vreme sada vise nego ikada pre, u kome pamet i mudrost ne vrede ama bas nista a da bezobrazluk i primitivizam uspostavljanju nove vrednosti i pravila,.... dali se to zove zadnja vremena pokazace vreme koje dolazi ili se to zove ljudska priroda opet ce pokazati dolazece vreme samo se bojim da vise nikoga za to i nije briga,....koga je briga sta kaze neki Matija Beckovic kad njegova rodjena cerka ima vise medijskog prostora u najjacoj i najpomaganijoj TV kuci na Balkanu ,nego sto ce on ikada da ga ima sa svom svojom mudroscu i njegovim ceranjima ,.....zlo vreme ljudi doslo mnogo zlo,.....!!!! Zove li se to Zapadni model Demokratije..????

pošalji odgovor

ispeci pa reci [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:26:49)

Blage veze nemaš

Vezarošu Matija Bećković je rođen u Senti, dakle u Srbiji.

pošalji odgovor

Matija [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:38:35)

Odg

Matija Beckovic je veci Srbin od bilo kog '' Srbina'' koji se javlja ovdje. Boli vas sto je realan?
Gospodine Matija, svaka vam cast!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
kako to

Dragan [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:45:09)

Ne sme proci

Matija je genije!!!Pogledajte spot protiv rezolucije o Srebrenici!
http://www.youtube.com/watch?v=lk3O_WkK5pA

pošalji odgovor

loki [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:50:14)

Odlican

Sjajan je. Posteno me nasmeja recenicom iz naslova.

pošalji odgovor

SENTA [neregistrovani] (28. 03. 2010, 00:58:29)

matija JESTE rodjen u srbiji

matija je rodjen u srbiji u SENTI 29.12.1939. hvala na paznji i proverite pre nego sto nesto napisete!!

pošalji odgovor

SENTA [neregistrovani] (28. 03. 2010, 01:00:14)

ISPRAVKA

29.11.1939. pogresih mesec...

pošalji odgovor

dragan m. [neregistrovani] (28. 03. 2010, 01:28:00)

fasisto!

i sta bi ti da si vlast?
sve koji ti ne odgovaraju pobio, zatvorio u logore, stavio zute trake sa davidovom zvezdom...
pitam se kakve veze sa slobodom stampe imaju ovakvi napisi mrznje, zla i antisemitistickog (rasistickog) smeca...

pošalji odgovor

Krcko [neregistrovani] (28. 03. 2010, 03:01:38)

Izbor

Da ja biram ,pre bih dao tom penzioneru da odlucuje o mojoj sudbini nego tebi!To je sigurno!Zna on ono sto ti neces znati ni za sto zivota!Pa sve da je rodjen i u Gvatemali!

pošalji odgovor

Milan Ignjatijević - Kikinda [neregistrovani] (28. 03. 2010, 03:26:49)

Jad i beda

Jad i beda od komentara, ko si ti da tako vređaš ovu veličinu od čoveka? Stvarno ljudi šta dozvoljavate da se sve objavljuje u komentarima, nemam reči. Dugo nisam pročitao jadniji komentar, bar da se autor potpisao, ovako se iza tamo nekog nadimka krije...Smešno!

pošalji odgovor

LJ.M. [neregistrovani] (28. 03. 2010, 03:38:46)

....

Matija je rodjen u Srbiji,u Senti......To sto njegov otac nije rodjen u Srbiji,ne znaci da ni Matija nije u njoj rodjen....

pošalji odgovor

Meurglys [neregistrovani] (28. 03. 2010, 04:02:47)

SRBIJA!!!

Nemam mnogo vremena a toliko si gluposti napisao...

1. Ljudi se ne diskriminisu prema polu, starosti...

2. Ne postoje "Srbijanac" vec SRBIN (SRPKINJA). Znam da vam to bode oci, ali na vasu zalost je tako! Dokaz? Ne postoji Hrvacanin, Dancijanac, Italijanac, vec Hrvat, Danac, Italijan...Pojam "Srbijanac" su izmislili srpski NEPRIJATELJI!

3. Miskec, Bobek, Rundek, Besek...sve sama srpska imena i nadimci. Polupao si loncice, zemlja u kojoj zivis, i koja te TRPI, nije u Zagorju!
Sto se Srba iz Srbije i "ostalih" Srba tice, ta podela je SAMO srpska, i NIGDE vise na svetu to ne postoji, makar ne u civilizovanom, onom kome tezimo. znam da je cilj istrebljenje srpskog naroda, a parola, "zavadi pa vladaj", je vec ofucana. To da su samo Srbi "Srbijanci", je tacno, jer neces nikada cuti za Madjara iz Sombora ili Muslimana iz Sandzaka da ce za sebe reci da su Srbijanci! Dakle, potrebno je odvojiti Srbe, zakrviti izmedju njih, da bi ih posle lako pocistili sa lica zemlje. Eto "moj dragi Miskec", tako stvari stoje. Pozdravi Dudeka kad se budes selio iz Srbije!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
sirija amerika

... [neregistrovani] (28. 03. 2010, 04:14:02)

O cemu ti to?

Miskec, prvo, hvala Bogu sto ti nisi vlast u Srbiji, niti ces ikada to biti, srecom. Drugo, Srbi iz CG su isto Srbi kao i Srbi iz Srbije, a stara pesma kaze "pod Lovecnom Njegos spava, najmudrija srpska glava". I obrati paznju malo na gramatiku, o veliki Srbine!

pošalji odgovor

aца ниш [neregistrovani] (28. 03. 2010, 04:23:53)

300 година

Па зар су године битне. Ја верујем да ти можеш још 300 година да живиш и да не достигнеш тај ниво свести.Млађи не значи и паметнији.Мислим да си ти овим својим коментаром то и доказао.То што он није рођен у Шумадији, значи исто толико колико и то што је Чеда рођен у Београду.Ја искрено мислим да би много боље за српство било да он оде у Црну Гору, али ако је човек одлучио супротно, сигурно је у праву.

pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (28. 03. 2010, 05:06:50)

problem

najveci problem si ti Beckovicu jer si ti clan Krunskog Saveta, i sramota je da kazes 'problem je domaca dinastija'. Ti si najvise doprineo da ucutkas Princa i svi ste danas samo sluge Republike i nista vise. Sramota.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Odgovor "Maljeviću"

Sofija [neregistrovani] (28. 03. 2010, 06:12:05)

Kako

mislis u tudjoj kuci gost neodlucuje pa ko drzi vlast, zamaglile ti se oci pa neprihvatas da nam njegovi zemljaci od glave pa na dole vode zemlju. Nije dovoljno roditi se u Beogradu pa reci Ja sam Beorgadjanin pa radjali su se smisljeno ovde kako ljudi iz unutrasnjosti tako i oni odozdo.

pošalji odgovor

stojko [neregistrovani] (28. 03. 2010, 06:41:43)

Apsolutno tako..

Deda povedi racuna o kostobolji i prostati,a Srbi ce vec znati kako ce glasati.

pošalji odgovor

Tonci [neregistrovani] (28. 03. 2010, 06:43:30)

A sta bi Ti?

Ti bi verovatno glasao za pristupanje NATO-u? Verovatno bi da se Srbija odrekne Kosova i Metohije? Verovatno bi stosta drugo ali da ne nabrajam. Najbolje bi bilo da se kolektivno izvinimo NATO-u zato sto su nas bombardovali i u znak dobre volje i kooperativnosti da ih zamolimo da izruce jos bombi koje su im visak ili ako im je zgodnije neka isprobaju one nove.
Dok se NATO i sve zemlje ucesnice divljacke agresije ne izvine Srbiji za pocinjene zlocine daleko im lepa kuca.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
taj i njemu

Alex [neregistrovani] (28. 03. 2010, 07:35:10)

Citaj izmedju redova

Puno pozrava za genija !

pošalji odgovor

nona kukuric [neregistrovani] (28. 03. 2010, 07:48:12)

na cemu si

Kralju na cemu si?smiri se Mali,i leci se dok je vreme.Ne mislim ti zlo Mali.!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Leci se...

despot [neregistrovani] (28. 03. 2010, 08:12:58)

i on bi bio za

garantovano i ratko mladic bi podrzao ulazak u nato a i ja bi pod uslovom da ratko bude glavni promoter i glavni glumac u spotu srb u otan.realno keve mi hehehehe

pošalji odgovor

dragan su [neregistrovani] (28. 03. 2010, 09:15:34)

pravac

Ajde brisi u tvoju Dukljevinu i ne prosipaj pamet ovde

pošalji odgovor

radza [neregistrovani] (28. 03. 2010, 09:25:47)

ali ne ovde

vec neka ide u crnu goru pa neka im pripoveda, nas ovde samo zaglupljuje i svadja sa celim svetom.

pošalji odgovor

radza [neregistrovani] (28. 03. 2010, 09:39:01)

taj i njemu

slicni Beckovici, SANU,su nam i napravili problem sa celim svetom, pa i dalje bi da to rade sve dok nas ne desetkuju.To su sumanute ideje koje podrazumevaju da ste non stop u sukobu, i da vam je narod uvek podeljen oko dve politicke ideje.Rezultat svega toga je korupcija, nepotizam, propadanje, smanjivanje broja stanovnika, zaostajanje, izolacija, los ugled u svetu, jednom recju propast.Nadam se da ce u narednim godina doci politicar koji ce uspeti da nas sve ujedini oko jedna i samo jedne politicke ideje, ma koja ona bila, vazno je da smo gro za to, i konacno krenemo da se razvijamo kao normalan svet.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
баш Najbolji otišli

Titan [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:20:25)

jedan od retkih

živih genija. Problem je što mi takve ne znamo da cenimo.

pošalji odgovor

exkalibur10 [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:35:34)

Svaka ti čast

Junače

pošalji odgovor

sokobanjac [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:39:23)

nece biti mladji

Sad mora da bude mladji, da bi radio za NATO! A kad je bio mladji, radio je za DB i UDBU!!! Covek bas nema srece sa skracenicama!!!

pošalji odgovor

chedo [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:42:00)

bez nzslova

izgleda se samo u zemlji Srbijici moze postati akademik pisuci nekakve poskocice

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
neukusno

miki [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:49:58)

SAD

Pošto sam ja SAD "mlađi" ja ću glasati odmah a Matija kako hoće! Da je on i njegova generacija znala da razmišlja sada bi živeli kao sam normalan, bogat i razvijen svet. Zahvaljujući njihovim "jakim rečima" živimo kao poslednji kreteni.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Премлад си

Čarli [neregistrovani] (28. 03. 2010, 10:59:14)

Neznalico

Pa i rođen je u Srbiji, neznalico. Kakve to veze ima? Evo, ti si rođen u Srbiji i samo je sramotiš svojim stavovima.

pošalji odgovor

Иван Чачанин [neregistrovani] (28. 03. 2010, 11:01:34)

Мат и ја....

Браво српски сине. Ти си доказао колико вредиш и колико волиш мајку Србију, а сви који те критикују могу на срећу само то и ништа више. Све најбоље...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Naiva

Marko [neregistrovani] (28. 03. 2010, 11:26:50)

Izgubljen

Čovjek je razočaran zbog Srpskog neuspjeha pa se sada brani ironijom o svemu i svačemu...

pošalji odgovor

vlado-obozavalac srbije [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:08:43)

toma zdravkovic

nije bio nikad aktuelniji nego danas.Dotakli smo dno zivota.Zadivljujuce je koliko se intelektualne sirotinje podiglo da iskaze svoj sud o onom cije rijeci ne razumiju niti se trude da ih shvate.Jos kad tome pridodaju jasnu sliku moralne opustosenosti,pardon-moralnog stanja-jer ono cega nema to ne moze da se opustosi,onda nam je jasno da smo dotakli dno-svega.Miskecu,dace Bog da budet i Vi jednog dana penzioner Vi ostali da naucite da baratate tacnim podacima i da ih kao takve koristite u skldu s Vasim pogledima na svijet i situaciju,iznad svega na korektan i prihvatljiv nacin.Mnogo je Vas koji su prije za manuelnu od verbalne komunikacije,mnogo Vas koji iz neznanja,neobavijestenosti i neobrazovanosti dajete sebi za pravo da sudite o onim drugim.Naravno,u skladu sa onim sto stte danas pokazali,v e o m a nelijepo,ruzno i opasno po sve nas.Siguran sam da g-din koji je pisao o poskocicama i ne zna sta su to poskocice,g-din koji pise o mjestu rodjenja i ne zna ko je bio dr.Arcibald Rajs,rodjeni Svajcarac,veliki prijatelj Srba a jos manje gdje je njegovo srce sahranjeno i zasto.Onaj g-doin sto pise o Dukljancima pokazuje osnovno neznanje iz istorije,zato mu je malicioznost veoma izrazajna,jer sa tih prostora je i poreklo dinastije Nemanjica.Dakle,znalci i oni drugi,Srbi nijesu samo sa prostora danasnje Srbije.Veliki Milankovic,vjerujem da znate,je rodjen u Dalju-Hrvatska,Tesla u Smiljanu-Hrvatska,Rudjer Boskovic-Dubrovnik,vladika Rade (za neobavjestene Njegos-Cetinje),Pupin-Idvor,Vojvodina.Nadam se da je dovoljno.S(amo) S(loga) S(rbina) S(pasava),zapamtite SSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
samo da nastavim...

Dusan KM [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:09:41)

Pomodarstvo

Ma nezna Matija nista zna Tadic njemu lepse stoji frizura a i odelo mislim tako lepo prica bajke milina da ga slusas. Kakav smo mi narod kad ovakve umove bacamo na marginu?!

pošalji odgovor

Nex [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:12:23)

Auuuuuu

Sjajno!!

pošalji odgovor

shina i vatra [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:14:58)

matija i bratija

e pa susedi su priznali Kosovo i Metohiju brze bolje a nas niko nista... a koliko ce sad to da ih kosta... kranj i brdo i ostalo ... a koliko znamo videce se...

pozdrav svim Srbima a i ostalima

pošalji odgovor

tibulo [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:15:48)

matija igrac "na sigurno"

politicki niko ga nije hteo. mozda kostunica kao najlabaviji u politici. voli sebe,sebe, pa pare,pae it.obdaren je recima i cudnom rzvucenom dikcijom da od sebe pravi modernog 'filipa visnjica'.voli da se slika, da se pokazuje.ipak najvise voli pare. narod mu nije vazan.narod mu je sredstvo za poizvodnju, isto ko sto masina slusi nekom preduzimacu, da napravi profit, odnosno, pare.nije bio rado vidjan u americi itd, trazio je uvek,pare.

pošalji odgovor

Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:25:43)

Majstor od Ironije

Zaista vrhunskog nivoa samo da tu preostalu energiju preusmeri na agilniju promociju parlamentarne monarhije kao bezalternativnog društvenog uređenja Srbije pa nam možda osvanu i neki vedriji dani. Da se ne čeka svođenje na "Beogradski rezervat" jer onda više nije bitno ni ko vlada a još manje ko živi u tom "slepom crevu".

pošalji odgovor

Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (28. 03. 2010, 12:37:47)

Odgovor "Maljeviću"

Ovo je ređi slučaj da smo se Vi i ja približili stavovima - Krunski savet treba da bude telo koje bi po razjurivanju (milom ili silom) sve ove pogani koja nas teroriše pune dve decenije imalo ulogu prelazne vlade nacionalnog spasa do prvih izbora u uspostavljenoj parlamentarnoj monarhiji. Međutim izuzetno pasivno ponašanje tog tela u smislu širenja ideje u narodu o ponovnom uspostavljanju tradicionalnog oblika uređenja srpskog društva ukazuje da je tu previše ubačenih "insajdera".

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ma koji

Горан [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:08:06)

Премлад си

Верујеш у бајке.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Mlad ali video svojim očima

Горан [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:10:49)

...

Е да ми је твој мозак на седам дана да се одморим.Поздрав свим родољубима!

pošalji odgovor

Dragana [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:22:44)

misljah da je mudriji

"Najveći problem je što imamo svoju domaću dinastiju..." sto bi trebalo da nam kaze da ne cenimo svoje jel da?
nece biti da je samo to problem g-dine Matija.
Mnogo toga ste precutali a na mnoga pitanja vezana za dinastiju cak ni vase rime nemaju odgonetku
a za izjavu da ste i vi istomisljenik da Srbija i Krvatska treba da budu federacija, gnusam se tolike bezobzirnosti sa vase strane

Pameti imate, visprenosti vam ne fali ali gde se dede ona gorstacka mudrost?
Izgleda da se ulila u vojovdjansku ravnicu....

pošalji odgovor

shojka [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:26:06)

Naiva

Ivane, previše si naivan, "pravi sbrbin" se ne postaje rečima već delima. Al ne ni svakakvim (zlo)delima već delima od kojih je državi i narodu bolje. Pravi patriota je onaj koji uradi nešto konkretno od čega nekome, bilo kome, u Srbiji bude barem malo lepši, bolji, bogatiji, zdraviji, srećniji život. Pravi junak i borac za srpstvo je onaj koji uradi nešto dobro za svoju državu, nešto od čega će država biti jača, stabilnija, bogatija, civilozovanija, modernija, poštovanija... "Velike reči" su odlična maska za kriminalce i od njih samo mafija živi bolje. Običan narod od tih silnih reči ima samo štete!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Могуће "Шојка"..

x-man [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:26:41)

vidis i ti si u zabludi da je M.

rodjen u CG
kAO i svaki crnogorac on voli da sedi na "dvije stolice"
rodjen u Vovjodini a igra ulogu Crnogorca
Pisac a izigrava Serloka Holmsa
Ne daju mu u CG da im se stara o dinastiji pa se covek snasao i petlja se u srpsku dinastiju

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
SrbIN

posto gram? [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:28:53)

kako vaspitati jedna narod...

...ako vec ne mozes jednog unuka?
to je pravo pitanje

pošalji odgovor

???????????????? [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:34:00)

ma koji

krunski savet, sve su to crnogorcine, neka im montenegro za kraljevinu, a ovde, moderna republika je najbolje sto moze biti

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Aha

Mina [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:51:35)

Najbolji otišli

Gospodo,
Najbolji(fudbaleri,teniseri,odbojkaši,književnici,slikari,visokoobrazovani...) su otišli i žive i rade u tom "trulom" kapitalizmu.Tamo su zato što su ovi ,kvazipatriote, prevladali i hoce da svi mi, kao Kandid, kopamo samo u svojoj bašti i da ne dižemo glavu da vidimo šta čovečanstvo radi uokolo . A oni, sve sama demagogija i vrlo brizljivo cuvanje svojih interesa. Hvala gospodo,makar nam propovedao i sam Bećković. A,još odavno je Rakić pisao:
Данас нама кажу, деци овог века,
Да смо недостојни историје наше,dа нас захватила западњачка река,i да нам се душе опасности плаше.
Добра земљо моја, лажу!

pošalji odgovor

čitalac [neregistrovani] (28. 03. 2010, 13:57:58)

Duhovito

Duhovit čovek, nema šta.

A poema "Kad budem mlađi" je pokajnička, čini mi se. Sviđa mi se.

pošalji odgovor

monogamija [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:00:19)

samo da nastavim...

Zoran Djindjic rodjen u Bosanskom Samcu,Boris Tadic u Sarajevu,Milan Mladenovic EKV u Sarajevu,Momo Kapor u Sarajevu,Dragan Stojnic u Sarajevu,patrijarh Pavle slavonija,Vuk Draskovic hercegovina,Kolarac hercegovina,Jovan DUcic hercegovina,Aleksa Santic hercegovina,Branko Copic krajina,Ivo Andric bosna,Mesa Selimovic bosna,Bodiroga,Milicic,Antic itd.,svi poreklom od negde,a ovakvi bi sve njih oterali odavde,a nije im smetao Tito,Stane Dolanc i kompanija...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
pa tito

Ivana [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:02:07)

SrbIN

on je Srbin poreklom sa prostora Crne Gore,a rodjen je u Srbiji...cist Srbin...

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:03:33)

Mlad ali video svojim očima

Možda sam ja premlad al u bajke veruješ upravo ti. U normalan, civilizovan, bogat i uređen život sam se lično uverio al na žalost van granica majke Srbije. Mene takav život zanima, ne treba mi bolji. Ti razmisli šta želiš, šta hoćeš,... Ima nas raznih, mnogi uživaju u mazohizmu, bedi, patnji,... Svako bira ono što voli.

pošalji odgovor

danica k.z. [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:18:19)

Leci se...

... ti kukuricu, kukurices i svakog teras na lecenje, a nista ne razumes, sta i zasto pisu pametni ljudi. Tako, pametni ostaju pametni, a glupi kukuricu...

pošalji odgovor

Marija [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:24:02)

neukusno

Ne ulazim u njegov karakter, ali reci da pise poskocice moze samo neko ko njegovo nista nije procitao.

pošalji odgovor

EU [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:44:20)

euro

A koga pa interesuje sta ovaj lik zeli ili ne zeli ?

pošalji odgovor

Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (28. 03. 2010, 14:49:56)

Aha

Koji Krunski savet??? Delimično se i slažem sa Vama jer je postojeći sastav tog tela samo surogat da ne kažem karikatura onoga što bi trebalo biti. A opet - ako ćete ovo stanje nazvati "modernom republikom" ili mislite da se sa nekim od ove političke menažerije takvo šta može ostvariti ja Vam iskreno želim da u takvoj zabludi u sreći i veselju doživotno ostanete!

pošalji odgovor

Monika [neregistrovani] (28. 03. 2010, 15:18:03)

Matija Bećković

Da je još ovakvih pametnioh glava.!

pošalji odgovor

Иван Чачанин [neregistrovani] (28. 03. 2010, 15:47:49)

Могуће "Шојка"..

Нећу сад доказивати твоју претпоставку, али знам да је човек интелектуалац који воли Србију, а Србин је, и у Србији живи и ствара цео свој живот. Ја ни струју не видим, али знам да постоји и да ми користи, а не знам шта бих требао да очекујем од човека који има "70"година. Какву активност? Које конкретно дело? Свој став сам изнео и не мењам га ...

pošalji odgovor

Obican Srbin [neregistrovani] (28. 03. 2010, 15:59:49)

DOKLE

Nasi Akademici, osim sto povremeno nesto napisu dopadljivo za uho, mizerno su se angazovali na spasu Srbije poslednjih 20tak god. Izdriblovalli su ih ustase i ucutkali posle nemustog Memoranduma. A i dan danas je strogo kontrolisan ulaz u Akademiju. DRUGO- Crnogorci su drzali preko 50 % rukovodecih mesta po Vojvodini(ima ih 1%), i dan danas od Milosevica, preko Tadica i ostalih vladaju ovde. Dajte malo ohanite! Da i Srbi bez rezervnog imena i poreskog sklonista kazu nesto.

pošalji odgovor

Zvekan [neregistrovani] (28. 03. 2010, 16:17:03)

Nije politika za svakoga

a žal za monarhijom je želja da Krunski savet postane CK.
Inače što se republike tiče, nije ni Francuska nikada bili republika pre nego je postala republika. Jedino ako ne treba da i Srbi upotrebe giljotinu kao argument za pravu republiku.
Treba biti pisac, lekar apotekar,da svako radi ono što mu dobro ide.Politikom se bavi siroma da se nafatira kao Čeda i društvo, ili bogat da se za..bava kao Berluskoni i Palma.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Bivse monarhije

tango [neregistrovani] (28. 03. 2010, 16:52:50)

avavavavav

ko si ti da sve krpis kako stignes.izgleda da si posisao svo znanje ovog sveta.nemam nista protiv toga da je neko od nasih najumnijih ljudi pogresio u svojim politickim procenama.kao da smo mi/narod/mnogo pametniji od nasih perjanica.zapravo nase perjanice osluskuju narod ,pa se tako i ponasaju prema volji naroda.politicari se tako i dele :na one koji osluskuju vecinu naroda ,pa imaju i vecinu glasaca i one koji imaju malo glasaca/g17,ceda.../.bora corba je hteo da povede pivopije.korac homice.vama nekima koji vicete iza bezbedne barijere iza plota,a necete da se upustite u perverziju sa politikom,ostaje samo da kevcete iza plota.

pošalji odgovor

llllllllllllllllllllllllllllllll [neregistrovani] (28. 03. 2010, 17:26:42)

pa tito

ih je i namerno zapatio ovde, eto vidis kako je i to doslo na dnevni red.Svi koji su dosli sa strane su vazdan nesto pripovedali i nametali nam svoje, a oni koji su ovde ponikli morali su da se sele.Zato je Srbija takva kakva je, najvise nepotizma korupcije, nazadno drustvo, nesloga, mrznja.Skupili smo se ovde s konca i konopca.

pošalji odgovor

Ацо [neregistrovani] (28. 03. 2010, 18:05:22)

Све због САНУ

Због САНУ смо и доспели ту где јесмо:нигде!
Матори црногорски пензионери и пропали писци и квази-песници нам кроје судбину.

pošalji odgovor

Дарко [neregistrovani] (28. 03. 2010, 18:07:04)

баш

баш тако!

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (28. 03. 2010, 18:25:56)

Glasanje

Da bi glasao treba neko da te pita?
Hajde u penziju!

pošalji odgovor

perica [neregistrovani] (28. 03. 2010, 18:40:52)

Srbija do Hararea

G. Beckovicu, u pravu ste da Srbija jeste u Evropi, a u pravu ste i da kojesta u njoj podseca na Afriku. Mene, recimo, covek koji zivi u Belom dvoru o trosku gradjana Srbije, predstavlja se kao prestolonaslednik i ima krunski savet ciji ste vi uvazeni clan, po tome kako govori srpski podseca na Kenijca koji je pre 6 meseci dosao ovamo da studira.
Mozda biste umesto stalno istih intervjua mogli da mu dajete casove srpskog, dok ga ne savlada bar koliko i Tito.

pošalji odgovor

pero peric budjoni [neregistrovani] (28. 03. 2010, 19:21:15)

matija

Nisam,nesta,danas u volji za pisanijom,ali pregledavajuci komentare ne mogu a da ne odgovorim nekolicini njihovih"autora".Ne zato sto volim ili nevolim Matiju(volio bih da saznam kako se on moze nevoljeti)nego sto ne mogu povjerovati da u majcici Serbiji postoje ljudi koji nisu htjeli bar malo volje i snage da uloze da ga makar malo bolje upoznaju.Taman sam pomislio kako je ,po meni,najbolji pjesnicki trojac u Serbiji :Matija,Momo,Crncevic,kad li sa druge fotografije belji, nedavno upokojeni Momo,kao da zeli da poruci:"Aman,ljudi pa pored Matije se cast uslikati,a jos veca zivjeti!".Jasno mi je da moze da se nekom ne svidja pjesnicki stil sa kojim on barata,ali bojim se da ce svi takvi jednog dana da kazu:"Pa ta pjesnicka i ljudska gromada je zivjela tu medju nama!!".Tesko je ponekima iz Serbije da shvate nas iz RS koliko smo zeljno,u najtezim trenutcima nasih zivota,ocekivali njegovu rijec koja osvaja nekakvom neobjasnjivom,magicnom lakocom,onako leprsava,duboko promisljena,pa izvajana da je moze bas svako sa lakocom razumjeti.Kako se moze covjek, koji kao rijetko ko posjeduje samosvijest o svom srpskom porijeklu,nazivati nazivima koji mu ne pristaju,osim ako se ne radi o patoloskoj mrznji i ljubomori onih koji pjesnicku velicinu naseg Matije mogu sa setom da gledaju sa "pigmejskih visina".Poneki nisu,kao mi, sa ceznjom ocekivali tu blagorodnu rijec koja pokrece pozitivnu energiju koja nas odrzava u zivotu.Brate,Matija,znam da je tvoj torbak pun prelijepih pjesama i prica i molim te prospi iz njega svu tu ljepotu i pusti neka ih vjetar raznese po cijelom srpskom narodu, po ko zna koji put , pa i po onima koji neznaju zasto te nevole!!. S postovanjem Budjoni, Banja Luka.

pošalji odgovor

Uf...Uf... [neregistrovani] (28. 03. 2010, 19:30:29)

Sta rece?

A ti si vidim radio na sebi, pa ti isprali mozak...

pošalji odgovor

Pamtim ja dugo [neregistrovani] (28. 03. 2010, 19:31:43)

Srecan praznik Srbi

A ja cu glasati kada mi, ne do Bog, naparave lobotomiju...

pošalji odgovor

Marica [neregistrovani] (28. 03. 2010, 19:31:48)

Bivse monarhije

Odlicno zapazanje. I nije samo Francuska takav slucaj. Mnoge zemlje su sve vreme svog postojanja bile kraljevine, pa su postale republike, bilo mirnim bilo nasilnim putem, i vise se u njima pitanje povratka monarhije ne postavlja.
Meni je mnogo draza varijanta da mogu da biram, pa makar i izmedju vise losih opcija, nego da me jase ekipa iz krunskog saveta, koja nikako ne uspeva da prikrije ambiciju da preko te marionete komanduje iz senke, odnosno da vlada Srbijom bez ikakve odgovornosti.

pošalji odgovor

pero peric budjoni [neregistrovani] (28. 03. 2010, 21:08:22)

marica

Trebas da zamolis Matiju,naravno ako covijek ima vremena,da ti objasni sve ono sta Krunski Savijet znaci za Srbe i sa jedne i sa druge strane Drine,ali bojim se da bi pri prvom sastanku,ako bi do njega i doslo,Marice,bila "razoruzana" Matijinim znanjem,ljubavlju prema svim ljudima i , naravno bezgranicnim i stalno prisutnim osmjehom koji sa skiljavim pogledom kroz okrugle naocale,kao da hoce da kaze :"Nisam ja taj covjek o kojem su ti pricali"...Budjoni

pošalji odgovor

ziks [neregistrovani] (28. 03. 2010, 22:38:28)

amerika

-amerikanac,a ne amerikan
Pametnjakovicu

pošalji odgovor

dr [neregistrovani] (28. 03. 2010, 22:41:47)

sirija

sirija-sirijac srbija srbijanac ili srbijac

pošalji odgovor

Želimir [neregistrovani] (28. 03. 2010, 22:56:52)

INKVIZICIJA

Da,taj čuveni strašni sud-Inkvizicija.
-Za vreme vladavine tog strašnog suda bio je jedan čuveni naučnik koji se zvao Đordano Bruno.Proglasiše oni njega budalom i jeretikom tada i spališe ga na lomači.Niko nije imao pojma o čemu ta "budala" priča.Posle 1000 godina svet ukapirao-Đordano nije budala.

pošalji odgovor

sumadinac [neregistrovani] (29. 03. 2010, 00:18:22)

dokle,- vise

Opet ovaj "covek za sve ezime" ima neki komentar> Urednici press, pitajte ga gde toliko mnogo nauci o nama i procitajte http://www.novinar.de/2008/06/17/moc-valjevske-veze.html

pošalji odgovor

pavle jevtic [neregistrovani] (29. 03. 2010, 04:05:58)

samo je jedan matija

Svi mi koji ostavljamo komentare o giospodinu beckovicu ne bi imali to pravo barem sjedeci pored kompjutera pominjati takvu velicinu kao sto je gospodin potvrdio i dokazao svoje ljudske imoralne kvalitete,ao srpstvu i dane govorimo jer ljudska rijec je jace od bilo kog oruzja,po umnoscu se moze svrstati medju sto srba od kad srbi pisu istoriju,u vremenu kojem zivi preteko je i patrijrha pavla,jer su zivjeli u istom periodu.Ami sitni misi uzimamo sebi za pravo da ocjenjujemo ovakvu velicinu.Daje to u zapadnoj demokratiji pola bi se naslo u apsu da se to radi o njihovim ovakvim velicinama.

pošalji odgovor

Bogholjub Vidic [neregistrovani] (29. 03. 2010, 09:05:56)

naravno..

Da pamet smeta mediokritetima,kojih ima vise neg u gori lista.No njima pomoci nema,ali ovi tendenciozni antisrbi,koji ne mogu da zamisle Srbiju kao monarhiju i Kralja kao potpuno netsranacku licnost,dakle kohezionu silu,koji bi iz zlobe da se Srbi medjusobno ubijaju a da na njihovim grobovima slave dan "oslobodjenja".Ucutite gadovi,kad jedan mudar akademik nesto govori.Idite u kucu velikog brata ili na farmu,jer vam je tamo mesto.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ma

HHHHHHHHHHH [neregistrovani] (29. 03. 2010, 09:45:43)

kako to

moze biti, jel ti mozes da budes veci nemac od nemca kad odes u Nemacku.

pošalji odgovor

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII [neregistrovani] (29. 03. 2010, 14:14:38)

ma

zaobidji nas bre, eno ti Crne gore, pa probaj tamo da postavis kralja, a Beckovic neka mu bude odpravnik poslova, a ti mu se mozes javljati na telefon

pošalji odgovor

Читалац [neregistrovani] (30. 03. 2010, 23:17:11)

Откад сам се скаменио Сит сам се...

Благо оном ко чита Матијине књиге Имао се рашта и родити.

pošalji odgovor
Vesti dana
Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje

03. 09. 2010

Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje

Haški tribunal je posle višemesečnih pregovora TV kanalu Rusija danas odobrio intervju sa Radovanom Karadžićem. On je intervju ruskom programu na engleskom jeziku dao još ...

03. 09. 2010

Španska serija!
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date