- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 21. 05. 2010
PRESS
Intervju... Vojislav Koštunica, Predsednik DSS
'Treći put' je povratak morala u politiku
Predsednik DSS-a Vojislav Koštunica kaže za Press da „treći politički put", koji je kao pravac svoje stranke najavio pre dva dana, zapravo predstavlja povratak programa, načela i morala u srpsku politiku

„My way"... Vojislav Koštunica odlučio da DSS ne ide ni sa DS ni sa SNS
- U samoj javnosti se sve više pokazuje da političke ideje i programi gube značaj i da postaje jedino važno dočepati se vlasti kao jedinog kriterijuma uspešnosti. Treći put, za koji se dosledno zalaže DSS, jeste borba za ponovno uspostavljanje važnosti političkih načela i političkog morala, jer sudbina zemlje zavisi pre svega od politike koja usmerava razvoj zemlje. Ako je sve u kalkulacijama kako doći i opstati na vlasti, i ako nema više jasne borbe političkih ideja, onda je sve dozvoljeno, a to je najbrži put da se zemlja nađe i trajno ostane u ovom bespuću.
Da li „treći politički put" znači da DSS ne želi da ide ni sa grupom stranaka okupljenih oko DS-a, ali ni sa onima koji su okupljeni oko SNS-a?
- Mi se zalažemo da politički programi budu kriterijumi i okupljanja i međusobne kritike. Rasprava između stranaka svela se na najniži nivo, koji već izaziva kod građana ozbiljnu odbojnost i njihovu rezignaciju da su svi političari isti. Mi hoćemo da izađemo iz toga i da što glasnije govorimo o našim političkim načelima, ističući na taj način zahtev i drugim strankama da i one izlože svoje programe. Naravno, uvek ćemo voditi računa da je vlast odgovorna za stanje u zemlji, a da imamo prirodnu saradnju sa opozicijom u cilju raspisivanja izbora.
Mi idemo svojim putem
Kako biste ocenili stanje u DSS-u naročito posle optužbi koje je na vaš račun uputio narodni poslanik Dragan Šormaz i njegovog isključenja iz stranke. I da li očekujete da će DSS zadržati njegov poslanički mandat?
- Na nedavnoj Skupštini DSS-a utvrdili smo pravac delovanja stranke, izabrali u rukovodstvo desetak izvanrednih mladih ljudi. Važno je i što smo utvrdili načela nacionalne politike i novi ekonomski program i time je stranka dala svoj odgovor. Idemo svojim putem. A mandat, naravno, pripada DSS-u i za nas je naš novi poslanik predsednik Omladine DSS-a Dragan Daničić.
Šta zamerate „prvom" i „drugom" političkom putu?
- Uzmimo jedan primer. Imamo odluku vlasti, dakle „prvog" puta kako vi kažete, da bezimeno ide na skup u Sarajevo. Istovremeno, imamo glas koji dolazi iz redova opozicije, dakle „drugog" puta, da treba da se razgovara sa Tačijem. Odlazeći u Sarajevo vlast grubo krši Rezoluciju 1244, koja izričito nalaže da naša južna pokrajina na međunarodnim skupovima mora biti zastupljena pod imenom „Unmik Kosovo". A najava spremnosti razgovora sa Tačijem opet previđa da je Srbija posle proglašenja lažne države Kosovo podigla krivičnu prijavu protiv Tačija za najteže krivično delo, rušenje ustavnog poretka. Treći put bi u ovom konkretnom slučaju značio punu spremnost da Srbija intenzivira saradnju sa šefom Unmika o svim pitanjima koji se tiču odnosa između Beograda i naše pokrajine. To je i posao šefa Unmika, za to ima saglasnost i obavezu SB UN i, na kraju krajeva, zato i prima platu.
Koje političke stranke vidite kao partnere DSS-a na „trećem političkom putu" i ima li danas mesta na političkoj sceni za taj pravac?
- Zalažemo se za to da se stvara politički sistem u kome sve stranke dosledno stoje iza svojih programa i da se podrazumeva da sama najšira javnost ne dozvoljava učešće u vlasti samo radi vlasti. Moramo da izgrađujemo politički sistem u kome se u vlasti učestvuje na osnovu jasnog programa i sa partnerima koji imaju u osnovnom smislu zajednički program. Program DSS-a je jasan, mi ga dosledno sprovodimo i s obzirom na to da je državotvoran i zastupa načela nacionalne politike, pravne države i razvojne i realne ekonomije, to je politika koja ima pravo mesto i pravu budućnost u Srbiji.
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
Osumnjičeni za Srebrenicu deportovan iz SAD u BiH
24. 05. 2012
komentari (101)
pošalji komentarСремац [neregistrovani] (20. 05. 2010, 22:38:55)
У чело
То мајсторе! Покажи им !
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (20. 05. 2010, 22:41:47)
Podrška
ДСС одржао 14.2.2010 на којој су изршене значајне организационе,али и персоналне промене. Не само што та скупштина можда може понудити објашњење за неке одласке(нпр. Шормаз на скупштини остао без функције), него и због дугорочних последица које из те скупштине произилазе. А неколико основних је драстично подмлађивање странке веома образованим поједницима које обухвата 4 нова потпредседника, нове чланове председништва и изршног одбора...Такође, промењен је статут, чиме се јача организациона основа ДСС уз већу одговорност за остварене резултате. На скупштини је усвојен је и Економски програм и Начела националне политике, која представљају основну програмску алтернативу актуелној власти.
pošalji odgovorMarko 13 [neregistrovani] (20. 05. 2010, 22:48:21)
DSS
Sa Vojom Kostunicom do pobede.
pošalji odgovorbivši [neregistrovani] (20. 05. 2010, 22:53:00)
ODLAZI !!!
Nadam se tvoj put vodi u propast DSS-a!
pošalji odgovorNajštetočinskija partija na srpskoj političkoj sceni.
Marko [neregistrovani] (20. 05. 2010, 22:58:01)
Podrška
Jeste imao grešaka, ali u odnosu na druge Dr Koštunica je za klasu iznad njih!On je istinksi demokrata, intelektualac i patriota!
pošalji odgovorМакаров [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:08:32)
Лепо каже
Лепо каже , још само да се спроведе у дело!
pošalji odgovorMarti Misterija [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:12:34)
kostunjavi
Neces preci cenzus,zivi bili !
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:16:06)
Tako je
Idemooooo!!!
pošalji odgovorBKS [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:23:07)
Pressovci ,
pošalji odgovorKako ga nije stid i sram ?!!
nenad [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:24:17)
PRETERAO SI!
vojislave bio sam za tebe do evo pre neki dan, dok nisi napravio ovaj poslednji, nazvao bih ga: "draskovic potez" kojim dokazujes da ne samo sto ni sa kim nisi mogao dok si bio na vlasti, vec ni sad kad si u opoziciji. trazis nemoguce a ne nudis nista jer nikad nisi bio toliko jaka politicka licnost da bi se tako postavljao. upravo to je i vuk draskovic radio isturajuci najbledju figuru, drazinog unuka za predsednika kad si ga ti pobedio, i sad je nestao sa scene zajedno sa njim. bio je nerazuman i nesklon vaznim po sve, kompromisima. gde ti vidis politicku snagu sa kojom ces postici nesto takvim stavom? greska do greske koje ce te odvesti u nistavilo i zaborav...
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:27:06)
Kostunica i moral?
Ooo.. pa jel se to probudio Kostunjavi? Zadnji put se oglasio posle pada vizantijskog carstva i evo ga opet, toliko o njegovoj azurnosti i posle se svi cude sto je vecito neobavesten. Kaze da zahteva postenje, moral..itd a taj isti dr kr Vojislav je zaboravio da je sa jedva osvojenih 8% trazio mesto Premijera, pa da on odredjuje i bude sudija sta zeli 92% stanovnistva Srbije koji NISU njega zeleli, ali on ima covek neke svoje principe koje u javnost iznosi njegov produkt "zdravog razuma" onaj Samardzic i drugi biser koji dok prica demonstrira vestinu praznine Milos Aligrudic, koji za dva sata pricanja ne kaze ni jednu rec, da bas tako.
pošalji odgovorDragica [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:29:50)
Jedina poštena i iskrena partija sa Vojom
Jedini pošten i dosledan čovek, intelektualac je Vojislav KOštunica. On pokazuje da je jedini iskren i usamljen u celoj Srbiji i što se tiče pozicije (foliranti, lopovi, kriminalci) i opozicije koja nema nikakve vizije osim puke vlasti. Sada kad im Ustavni sud po Zakonu uzme mandate, onda će grobar drugačije da misli. Razlika izmedju grobara i ovog intelektualca je velika i u morlanom i u intelektualnom pogledu.Narod treba da prepozna šta raditi i koga birati da ga vodi. To je jedini put sa Koštunicom. Onaj Voja je u Hagu, da je on napolju, odavno bi se digla kuka i motika...
pošalji odgovorMaloletni Deda [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:31:41)
jos jedna cigla u zidu...
Moral, poštenje, vi baš mislite gospodine 10 godina da nam prodajete tu poštenu i moralnu CIGLU zamotanu u šareni celofan.
pošalji odgovorV [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:36:27)
De Gol
Da Francuska nije imala De Gola, koji je znao da podvikne i Velikoj Britaniji i čitavom svetu, danas Sarkozi ne bi imao čime da vlada i ne bi bio prvi ili drugi čovek Evropske Unije. Ako gospodin Koštunica istraje u svom stavu, buduće generacije imaće o čemu da uče iz istorije, a bogme i iz geografije!
pošalji odgovorMiskec [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:38:36)
Za ovo
sto je izgovorio Kostunica Dr. Vojislav bi mogla da vazi ona erotska sala:"Evo ga jos jedan koji ne moze, pa filozofira". Da li ovo znaci da Kostunica Dr. Vojislav do sada nije bio moralan u politici, pa se naknadno setio, posto se strmoglavo priblizava SRS-u, da spasi sto se spasiti moze? Manite se corava posla Kostunica Dr. Vojislave, ponudite nesto novo, konkretno, svom malobrojnom birackom telu. Nesto sto ce se razlikovati od onoga kada ste bili predsednik i premijer, pa vam je Srbija na izborima pokazala koliko ste moralni bili i ostali. Moral u politici i medju politicarima? Hajte molim vas!!
pošalji odgovormilka [neregistrovani] (20. 05. 2010, 23:39:52)
voja
sam svoj majstor
pošalji odgovorivan [neregistrovani] (21. 05. 2010, 00:01:06)
he he he
Bas me nasmejao, ovaj, kako se ono zvase... da, Kostunica. Kasno se Marko seti da je trebao da dodje na Kosovo. Sad kad su Turci pobedili moze da se prsi koliko hoce, gotovo je. Dok si bio na vlasti trebalo je da to radis. Danas, kada si propao, kada si u opoziciji i kada te narod vise nece, kao opametio si se. A.. ne, ne. Neces ti vise nikom prodati rog za svecu. Gori si ti od mnogih koji su jahali ovom Srbijom, ali na srecu narod te procitao. Zbogom, ti... kako bese... ah da, Kostunice.
pošalji odgovorcoa,cova iz raketne [neregistrovani] (21. 05. 2010, 00:19:19)
alo ,brasnjavi?
Cega da ga bude stid?
pošalji odgovorcoa,cova iz raketne [neregistrovani] (21. 05. 2010, 00:20:58)
nenade...
Kad si vec politicki ekspert,reci s kim da bude?
pošalji odgovorcoa,cova iz raketne [neregistrovani] (21. 05. 2010, 00:23:17)
jedan jedini
Jedan je Vojislav Kostunica.Nadam se da ce se narod dozvati pameti.
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (21. 05. 2010, 00:38:39)
Napred
Srbija se budi!!!
pošalji odgovorAko zelimo dobro svojoj deci i pokolenjima TRECI PUT je jedini ispravan, ko god da nas na tom putu vodi. Ostala dva puta su mrvice upakovane u celofane lazi i manipulacije. Za drzavu u kojoj cemo ponosno i dostojanstveno ziveti a koja ce nasoj deci biti majka a ne maceha, vredi ici mozda cak i tezim putem, ali jedinim ispravnim i pravednim!!!
Pera iz Famosa [neregistrovani] (21. 05. 2010, 02:08:12)
Napred Mlađo
Čovek je raspisao izbore da bi se oslobodio likova poput Mlađe, Čanka,Čede,Batića, Koraća i sličnih koji su ga ucenjivali i činili brdo gluposti krijući se iza njegovog imena (i danas se kriju), a mi mu to nismo dali. Sad imamo Manekena, dugove do guše (i kao država i pojedinačno), propalu privredu, gladne zaluđene radnike,Inflaciju, Statut Vojvodine, Eulex, satelit i naravno Mlađu koji vršlja besomučno bez srama i pameti ne bi li nas prevario za još jedan mandat. Da li hoćete ovu vlast još jedan mandat? Ja mislim da sledeći nećemo izdržati, zato narode opameti se i uozbilji.Koštunica nije ni izbliza idealan ali dok se ne pojavi bolji...
pošalji odgovorpop djura [neregistrovani] (21. 05. 2010, 02:24:57)
Rodjeni pobednik
Nisu ti bile dovoljne sve njegove pobede? Ko li bese premijer kada je proglasena nezavisnot Kosova? Ili kada je otisla Crna Gora?
pošalji odgovorИстина [neregistrovani] (21. 05. 2010, 02:32:51)
Само тако
Само тако настави Војо, до сада сам био присталица ДС али увидех да нас ова семафорска (црвени + жути и зелени)влада на челу са ДС води у пакао и одлучих да се учлани м код вас у ДСС као и већина мојих ортака, увидели смо да све до сада шта сте рекли тако је и било као доказ је и курс евра како расте ту нас разбише.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (21. 05. 2010, 04:06:59)
Neverovatno
Narod koji danas zivotari ispod granice siromastva, 'lider' u regionu po bedi po najnovijim pokazateljima i dalje zamerava jedinom coveku koji je uspeo da Srbiju dovede na zavidnu poziciju u regionu ne kompormitujuci nacionalnu ideju. Coveku koji je privredu dizao zaduzujuci se 4 puta manje... Neko pominje da je Voja iz kamenog doba, pa da o tome se bas i radi u tekstu. O gradjanima kojima je reklama vaznija od sadrzaja. O nepismenosti, zadojenosti i pitanju kad ce se neciji doprinos vrednovati po rezultatima a ne politickoj pripadanosti i neracionalnoj netrpeljivosti.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (21. 05. 2010, 04:10:54)
Hm, a ja mislio da je vec ponudjeno
Samo izgleda ne umete da citate gospodine. U kakvom je stanju bila Srbija (da vam pomognem pre krize i u odnosu na zemlje u regionu) pre tri godine i u kakvom je stanju danas. Nepismenima ne vredi govoriti, ali kako smatram da umete da citate preporucujem vam statistiku. A onda ako i dalje smatrate da treba da postavite ovakvo pitanje, nema sta da se ragovora dalje.
pošalji odgovorXP [neregistrovani] (21. 05. 2010, 04:13:22)
Rece trut!!!
Sve sto je ovaj ckiljicni muljator uradio u svom zivotu je tesko muljanje!
pošalji odgovorRodoljub [neregistrovani] (21. 05. 2010, 06:04:30)
ne okreci se sine
Sretan put i ne vracaj se
pošalji odgovorkengur [neregistrovani] (21. 05. 2010, 06:35:00)
koji lik
zar kostunica spominje moral?
pošalji odgovorNick [neregistrovani] (21. 05. 2010, 06:55:39)
Pocetak
Svaki poetak je tezak pa i ovaj. Ne sumnjam u ispravnost politike Voje Kostunice.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:05:30)
A....
....ako ga pređu, u šta sumnjam, onda ćemo videti šta je ostalo od njihovog morala, dok se budu cenkali oko podele u vlasti ili ne daj bože premijerskog mesta!!!
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:28:49)
Trnje
Zaboravio si Vojo onu narodnu: U trnje se ne ide golim dupetom!
pošalji odgovorBanjaluka [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:35:33)
DA NAM JE VOJA U SRPSKOJ
Ovo je najkvalitetniji srpski politicar u ovom trenutku.
pošalji odgovorU Srbiji nema jaku podrsku zbog toga sto su Srbi naucili da se na njih galami, da neko na njih vice i da pri tom lupa sakom od sto. Sjetite se predizborne kampanje Borisa Tadica, naravno strane marketinske agencije su dobro ocenile mentalitet Srba. I... covjek je mjesecima vikao po Srbiji kako je on najbolji, kako niko pametan osim njega nema i tako je dosao na vlast. Danas je jasno da je sve bio samo dobar marketig. Isti problem imamo u R. Srpskoj, Dodik hoda okolo vicuci i psujuci kako jedino on moze voditi Srbe i sacuvati institucije RS i narod mu povjeruje. Rezultat je dovodjenje enormnog broja kleptomana na vlast koji su nas za 4 godine bukvalno ojadili.
DSS najbolji izbor za ozbiljne politicke promjene.
I mi KUPUJEMO SRPSKO...
BEG [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:39:54)
Najkvalitetniji politicar
Na proslim izborima sam glasao za DS i znam da sam pogresio.
pošalji odgovorPosto nisam politicki pametan da napravim dobar izbor odredio sam sebi par smernica na osnovu koji sam izveo zakljucak da je DSS od sada moj izbor na svakim izborima.
Kostunica politicar od tradicije (neko od predaka mu je bio na Sentandrejskom saboru), Kosstunica se jedini povukao sa vlasti zarad visih interesa (kada je raspisao izbore verujuci da narod moze da napravi pametan izbor!!) i to ga svrstava u red retkih iako nije i jedini medju srpskim politicarima!
DSS ima stabilnu, patriotski orjentisanu i demokratsku politiku a to nam treba u Srbiji.
Smehoteka [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:39:54)
Smehoteka
Aha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A hahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaah!!!Neprocenjivo!!!!!!!
pošalji odgovorPetrovgradjanin [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:44:44)
DSS ili SNS / nema dileme
SNS je stekao popularnost bez ikakvog plana i programa, sta ce da rade kada dodju na vlast.
pošalji odgovorAli pojavili su se na politickoj sceni u trenutku kada su gradjani Srbije masovno dizali ruke od DSa.
I ispao je kao prirodan izbor da poverenje ukazu SNSu.
To je po meni los izbor a najbolje u korist ove tvrdnje svedoci cinjenica da su na Vozdovcu gde imam rodbinu za nacelnika opstine doveli hirurga! Molim vas covek koji najvise ali i jedino vredi u operacionoj sali izvukli su ga iz bolnice i doveli da vodi opstinu!?! A koji k.... on zna o tome? Naravno nista, i za cetiri godine rezultat njegovog rada ce biti nista. Prema tome jasno je da je SNS prazna ljustura. Da zlo bude vece na mesto poverenika za Petrovgrad (Zrenjanin) su postavili bivseg nacelnika, osvedocenog kriminalca iz DSa!
DSS jedini izbor - a ja nisam njihov aktivista.
Бег [neregistrovani] (21. 05. 2010, 07:54:15)
Од политике све зависи
Морамо схватити да је политика код нас узрок свим проблемима грађана!
pošalji odgovorИ питам се како је могуће да ми Срби немамо петљу да гласамо за праве патриоте који би сигурно радили у интересу грађана? Дођу на тамо неку приватну ТВ неке бабе и прете Србима како ће да им буде јеко лоше ако гласају за ДСС јер је Воја националиста...
Прво да ли неко за Барака Обаму може да каже да није националиста?
Друго ми Срби морамо да схватимо да је у Србији превише националних мањина и да морамо бити уједиљени око једне политичке опције! Не смемо себи да дозволимо да се наши гласови расипају јер су наши национални непријатељи сложни када треба да се ради против српских националних интереса.
А има их и више него довољно да нас прегласају.
Сваки Србин који гласа за ЛДП је продао свој глас шиптарима или бошњацима!
Исто је са СПО али и са социјалистима, ако смо побогу дигли руке од комунизма како неко може да гласа за СПС.
А тек да не помињем разне лиге, удовице или можда странку пензионера коју ни удружење пензионера не подржава јер знају чиме се ови стварно баве.
СНС је нео-радикална странка која ми више личи на празну љуштуру, без плана и програма.
Само вичу около хоћемо у ЕУ јер су видели да је ДС на сличан начин преварио грађане Србије па к'о веле што неби и они.
ДСС је по мени једина озбиљна партија али проблем је у нама, Србима што смо навикли да нам неко прети и да нас страши а онда ми као тог неког доживимо као вођу и кренемо за њим попут стада оваца.
Доле политички калкуланти и мешетари.
Коштуница је политичар којем верујем а то је пресудно да бих у будуће некоме поклонио поверење.
Omega [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:09:08)
Nema nigde
moralnih politicara, ima jedan, ali je zato u Hagu!!!
pošalji odgovorКННЏ [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:09:14)
Незнам за остале
али моје мишљење је да Србији више може да помогне поштен човек него не знам какав експерт.
pošalji odgovorЗато Војо напред,има нас још...
Olivera [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:13:37)
Zanat
D-din Kostunica, kao i uvek, iz autisticnog okruzenja (neke druge) planete na kojoj zivi sam, zaboravlja na prvo pravilo zanata koji je izabrao i kojim tvrdoglavo pokusava da se bavi bez obzira na evidentan nedostatak talenta: politika je umece moguceg. Da je po njemu mi bi nastavili po Milosevicevom receptu: sa nesto malo ponosa, izumiremo slavno.
pošalji odgovorkaradagovic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:30:45)
dok je nama "bivsih", "miskeca" i slicnih....
bicemo srecni jer cemo moci da se hvalimo kakve sve tolerantne,pametne i demokraticne osobe zive medju nama.Dokaz vise da i danas postoje ljudi koji ne postuju autoritete,znalce svog posla,pravo da SVAKO moze da izlozi i iskaze svoje misljenje.Nedostaje nam tolerancije,razumijevanja,uvazavanja,postovanja i lijepog ophodjenja a neka svako bira opciju koja odgovara njegovim intelektualnim,moralnim i estetskim standardima.
pošalji odgovorstrsha [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:34:58)
Samo sloga Srbina spasava
dr. Vojislav Kostunica je jedini od politicara sa drzavnickom politikom za jedinstvenu Srbiju, Kosovo u Srbiji, NE u NATO, samo sloga Srbna spasava.
pošalji odgovorZivela Srbija!
karadagovic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:36:04)
svako se cese gdje ga svrbi.....
Ocigledno je da Vama fali ta cigla koja sadrzi intelektualnost,moral,lijepo ponasanje i gradjansku kulturu.
pošalji odgovorkaradagovic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:38:39)
inicilani...
ocigledno je da Vi ne znate sta su stid i sram.Zasto osporavate pravo da svako iskaze svoj stav.A onda birajte i glasajte.
pošalji odgovorBORA [neregistrovani] (21. 05. 2010, 08:59:25)
MORAL
Visok stepen moralnosti dr.Vojislava Kostunice na zalost kod nas ne donosi boljitak.
pošalji odgovorDr Milan Obradovic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:00:15)
Covek za postovanje
Dajem veliku i iskrenu podrsku Dr Kostunici! Malo je ovakvih ljudi! Kao sto rekoh, to je covek za postovanje. Svi politicari osim Kostunice idu linijom manjeg otpora, i zbog toga imam da im porucim sledece: Gospodo, nije uvek bolje ono sto je trenutno lakse!
pošalji odgovorDejan Nis [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:02:36)
?
Izvinite, a sada bez imalo kicme i ponosa zivimo divno?!
pošalji odgovorResili smo problem Kosmeta, natalitet je povecan, pravna drzava funkcionise, privreda (proizvodnja) belezi ubrzan rast, obrazovanje i zdravstvo cvetaju...
Shvatite dragi sugradjani, ako sami ne resimo svoje probleme i standard nikakva EU nam nece pomoci!
Napred Vojo do pobede!!! Ti, za razliku od Canka i njemu slicnih, imas ono dr u imenu a oni neka smisljaju (samo njihovim simpatizerima) "duhovite" doskocice...
БЛ [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:03:40)
буди паметна
Шта,сад као не изумиремо?!Само смо ударили по гасу и намазали се г...ма!
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:14:49)
Dragice, niste u pravu
Tvrdite da je on jedini koji može značiti slamku spasa za Srbiju, vaše je pravo da to mislite, ali zaboravljate, da mu je data sva moguća podrška i DOS-u, da je bio premijer, mogao je mnogo, spor i neobavešten, samo da on nije kriv, nije vredeo mnogo.
pošalji odgovorMože on biti intelektualac ali nije političar, da se ne lažemo, čovek koji nije organizovao svoj život nije dobar ni za druge, sada ima 66 godina, ako do sad nisi zablistao, kasno je...
Sve što radi sve je bledje i neuverljivije, prosto prevazidjen, još kad počne Samardjić da ga brani, muka, tuga... Pustimo ga neka živi u svom svetu, nije dorastao za 21. vek.
r.m.cuk. [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:18:17)
Bravo,Dragice!
Upravo tako.Kostunica je DRZAVNIKA!Problem je sto ljudi krajnje povrsno shvataju politiku.Jos veci je problem sto je misljenje vecine da morala nema u politici.Zbog toga ljudi i ne kapiraju Kostunicin mentalni sklop,nazalost.On bi trebalo da nam bude svima uzor!
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:21:27)
Jedno su reči, drugo su dela
Koštunica se na delu već pokazao. Vodi antisrpsku politiku kao i sadašnje stranke na vlasti, prema tome to je ista partija.
pošalji odgovorЦоа [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:49:53)
Једини доследан политичар и човек!
Али стварно једини,једини на овој нашој убогој сцени фолираната,лопова и издајника!
pošalji odgovorMilena [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:50:05)
Vukovim stazama
Svojevremeno je i Vuk Draskovic izabrao treci put i svi znamo kako je prosao. To je isti taj put kojim je upravo krenuo Vojislav Kostunica i DSS.
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (21. 05. 2010, 09:57:42)
Poznati put morala
Da, Vojo Kostunice, taj Vas put morala nam je svima poznat kroz Vasu dugogodisnju vladavinu koja je trajala 8 godina i tada je najvise Srba zavrsilo u Hagu. Postedite nas tog morala i ucinite dobro delo svima - idite u penziju.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:07:06)
ovako izumiremo neslavno..
siromasni i bedni u materijalnom i duhovnom smislu,jer je ovaj rezim bedan po svojoj sustini...
pošalji odgovorja [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:18:54)
ne lupetaj
ma daj ne lupetaj!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorBKS [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:21:09)
Ništavni Karadragoviču
pošalji odgovorKad je neko ko je ništavan
a u njega je protin-pravna sila
o kojim to izborima pričaš ?!!
Кенгур [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:36:09)
Стварно свашта
како им није ништа.
pošalji odgovorЗоран Б. Малетковић [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:36:45)
Отписани Војо!
Не волим да вређам људе, али пошто сам гласао за вас, односно за коалицију ДСС и НС, морам да вам кажем ово. Ви сте моје велико разочарење. Ви сте ДОКТОР да од готовог направите вересију. Вама господине Коштуница недостаје или интелигенција или морал. Прошли пут кад сте се разишли са ДС по питању Косова и Метохије, нисте морали да враћате поверење народу. СРС по питању КиМ има исти став као и коалиција ДСС и НС. Волео бих да мени и исталим гласачима коју су гласали за вас објасните зашто нисте са СРС направили коалицију, кад сте укупно имали 128 посланика. Једна коалиција и једна странка - Влада к'о шећер. Уместо тога донели сте ''мудру'' одлуку да вратите поверење народу. Е сад ће те ''мало'' да сачекате кад ће народ то поверење да вам врати. Дуго сам се питао шта је узрок таквој катастрофалној одлуци. Намећу се 3 одговора: 1.Можда сте се уплашили шта ће рећи ваше ГАЗДЕ ванка што улазите у коалицију са ''проказаном'' СРС.
pošalji odgovor2.Можда су вас ваши саветници погрешно саветовали да ће те на патриотску карту одбране Косова и Метохије освојити бираче. Борис Тадић је нудио бржи улазак у ЕУ и бољи стандард. Питање је кад ће то бити и да ли ће икад бити. Гладном, остављеном без посла, очајном и опљачканом народу је прича о Евро-шаргарепи била примамљивија од патриотске приче о Косову. Посебно што је тема одбране Косова већ била злоупотребљена од стране Милошевића. Сваки наставник психологије (који се кроз факултет провукао, макар, са шестицама) би вам рекао за коју опцију ће се народ определити - обзиром у каквом се стању налази.
3. Можда ви и нисте никаква опозиција, већ сте комунистички спавач и сарадник Бориса Тадића или његовог оца. У ту верзију сам посумљао кад сте уочи избора за преседника Србије, Борису Тадићу као противкандидата истурили бледуњавог Драгана Маршићанина, без имало харизме. ДС је истурила свог најачег кандидата. Зашто нисте место премијера, привремено, уступили неком из ваше странке, па ви стали Тадићу на црту. Постоји још једна сумња да сте ви лажни анти-комуниста, демократа и равногорац. Ја се сећам ваших говора и ода које сте певали Равногорцима 1995.год. Па како то да за време ваше владе ни један борац ЈВуО и Равногорског покрета не доби Р. споменицу 1941. и пензију. Да вас подсетим на још нешто. За време вашег мандата се одвојила Црна Гора од Србије. Досадили сте ми са причама о Шпанији и Каталонији и о регионализацији, читај, цепању Србије. Код вас се г. Коштуница, речи много разликују од дела. Оно мишљење које сам о вама имао 5. октобра 2000.год. и данас 21. маја 2010., се разликују као небо и земља.
На крају желим да вам кажем и ово. Мислим да ви никада нећете бити у прилици да будете мандатар за састав владе. Можете да, као прирепак, уз некога уђете у власт (под условом да пређете цензус) и да добијете неко неважно министарство. Али вама сујета то не дозвољава. На крају мислим да сте ви политички отписан човек који је многе своје гласаче разочарао и изневерио.
joca [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:47:34)
boca
I dalje nisi pametan!
pošalji odgovordominik [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:48:53)
ipak...
Nisam neki ljubitelj politike, ali sada cu prvi put podrzati dss, i glasati za njih. Kostunica je jedini politicar u Srbiji, dosadan i preozbiljan, ali politika i treba takva da bude. Dok je Srbija cirkus, bice i cirkusanata. Kostunica jedini to svakako nije. Znam gde kupujem hleb, znam gde kupujem meso, znam gde se oblacim, znam koju muziku slusam...Samo ono sto ja smatram da je ozbiljno i kvalitetno. E, u srpskoj politici je to samo Kostunica. Ako odem na izbore, glasacu za njega.
pošalji odgovordžudža [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:51:34)
ime
tvoje sve govori.nemoj da misliš više, tu si najtanji.
pošalji odgovormamuljivi [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:53:03)
svaka cast
Ovo treba procitati na kongtesu DSS!
pošalji odgovorkaradagovic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 10:54:04)
miroslave,miroslave........
Vojislav se dokazao jos1974.god. kada je trebalo imati velikaaaaa mu.a da se usprotivis i suprotstavis "najvecem i najboljem sinu nasih naroda i narodnosti" zbog cijeg djelovanja i zivimo,danas,ovako kako zivimo.Ocigledno je da takvih kao sto ste Vi,neobrazovanih,nenacitanih,kratkogledajucih,komformista i sebicnjaka ima mnogo.Dozvolite SVAKOM da iskaze svoj stav a Vi birajte.Dozvolite ,na kraju,takvih kao sto je g-din Kostunica ima vrlo malo.Znalac, kulturan u ophodjenju,skroman,posten,pobornik pravog gradjanskog drustva.
pošalji odgovorKajzer Soze [neregistrovani] (21. 05. 2010, 11:24:10)
Patriota???
Dobar ti je taj patriota koji je oslobodio Fljoru Brovinu i 2000 terorista zajedno sa njom... sacuvaj nas Boze takvih patriota.
pošalji odgovorKajzer Soze [neregistrovani] (21. 05. 2010, 11:28:09)
i opet...
kako si "pametno" glasao prosli put, tako ces ocigledno i sledeci...
pošalji odgovorSonja [neregistrovani] (21. 05. 2010, 11:37:29)
Zemlja čuda
Nemam šta da dodam,oduševljena sam, bravo za tekst.Iskrena, objektivna analiza, savršeno zapažanje, a koje je vidljivo golim okom.Ali, naši "analitičari" ipak nisu tako "obični", da vide ono što svaki građanin vidi (ako je pametan).Zato kod nas vladaju stalno neke obmane i laži, pa ne možemo da se maknemo sa mesta.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (21. 05. 2010, 11:46:46)
Pozdrav
Lepo ste ovo sazeli gospodine, ali imam utisak da ste okrenuli kriterijume. Slazem se da je pogresna kampanja vodjena, da je prakticno akcenat trebao da bude da solidno vodjenu privredu sa rastom industrijske proizvodnje uz minimalno zaduzivanje, DSS je imao svako pravo da to iskoristi kao svoj argument I bilo bi istina. Medjutim nije, precenio je kompetentnost biraca pre svega sto se tice osnovne pismenosti I prostog racuna.. Sto sa jedne strane laska a sa druge je bila njegova omca. Ovog puta se nadam da mu se to nece desiti. A da li treba da pretpostavimo da se slazete sa kampanjom praznih obecanja I vladom amatera u svakom smislu? Da li cete ovog puta da glasate za one koji su vas doveli u katastrofalan polozaj za samo tri godine? Je li to vasa alternativa?
pošalji odgovorЛогос [neregistrovani] (21. 05. 2010, 11:54:49)
У чему је разлика?
По основу понашања ситних странака у Скупштини и уопште на власти која је разлика између њих и Коштуњавог?
pošalji odgovornenad [neregistrovani] (21. 05. 2010, 12:25:03)
EKSPERT?
Postovani, ni u jednom delu mog pisma se ne predstavljam kao ekspert. To je moj kao gradjanina, skroman pogled na tu situaciju. a sa kim ce biti... pa ja bih preformulisao pitanje i postavio ga ovako: Gde ce biti? A na to sam dao svoje misljenje u prvom postu. Srdacan pozdrav.
pošalji odgovorivangrozni [neregistrovani] (21. 05. 2010, 12:34:49)
IDEMO NAPRED !!!
Narod koji danas zivotari ispod granice siromastva, 'lider' u regionu po bedi po najnovijim pokazateljima i dalje zamerava jedinom coveku koji je uspeo da Srbiju dovede na zavidnu poziciju u regionu ne kompormitujuci nacionalnu ideju. Coveku koji je privredu dizao zaduzujuci se 4 puta manje... Neko pominje da je Voja iz kamenog doba, pa da o tome se bas i radi u tekstu. O gradjanima kojima je reklama vaznija od sadrzaja. O nepismenosti, zadojenosti i pitanju kad ce se neciji doprinos vrednovati po rezultatima a ne politickoj pripadanosti i neracionalnoj netrpeljivosti. x 2 !!!
pošalji odgovorXP [neregistrovani] (21. 05. 2010, 12:37:32)
A i ti isto
Muljatoru jedan!
pošalji odgovorbucko [neregistrovani] (21. 05. 2010, 12:57:15)
koji teroristi
A za sta je kriva ta zena? i ti navodni teroristi mogu misliti garant su imali po 80 godina
pošalji odgovorsrbin srbijanac [neregistrovani] (21. 05. 2010, 13:01:07)
nekorektno
Smatram da je veoma nekorektno porediti sporaca sa Vukom Draskovicem koji se borio protiv ubica, bivao ubijan, ginuli mu saborci, bivao prebijan.Setimo se kako je sporac drzao Radeta Markovica na funkciji sefa DB-a, setimo se da mu je bilosasvim normmalno sto strajkuju crvene beretke naoruzane do zuba,jer i lekari strajkuju u belim mantilima.
pošalji odgovorЗоран Р. [neregistrovani] (21. 05. 2010, 13:28:54)
Нема мистерије
Само када би имо уши да чујеш овог човека а не да реагујеш уграђеним пропагандним рефлексом
pošalji odgovorЗоран Р. [neregistrovani] (21. 05. 2010, 13:31:26)
Простачки реагујеш, синак
И то без духа
pošalji odgovorБег [neregistrovani] (21. 05. 2010, 13:53:05)
А МАЧКЕ?
Чуди ме да си то заборавио?
pošalji odgovorМачке су главна фора ДСоваца на претходним изборима...
Јао Воја има две мачке, како он може да води Србију!?!
А у ДОСу је био исти проблем оно што је данас свима нама а тај се проблем зове ДС.
Војо има да те бирамо као Спартанци, најстаријег и најискуснијег и провереног патриоту.
КРАГУЈ [neregistrovani] (21. 05. 2010, 13:56:22)
НИКАД ВИШЕ ДС
Али никад! И мене су довели у заблуду али током следеће предизборне кампање има да угасим и тв и радио а престаћу и новине да купујем.
pošalji odgovorОво што сада знам је довољно, не треба нико да ме обмањује у предизборној кампањи.
Иначе сматрам да је преизборна кампања највећа обмана! Љиди забораве на све оне силне грешке које је актуелна власт починла и подлегну сплачинама и подметањима које исти ти политичари уредно и вепто замаскирано пласирају.
Нема шансе, већ сам се одредио мој глас иде ДССу и нико ме друге не интересује.
Па имам и ја достојанства макар и гладан.
Omega [neregistrovani] (21. 05. 2010, 14:44:36)
Nema nista
Svemir je najvecim delom ispunjen crnom materijom a i to je materija, dakle IMA SVASTA!
pošalji odgovorglasac [neregistrovani] (21. 05. 2010, 15:28:22)
kratak je ljudski vek, a jos kraca pamet
Sramota je da covek koji je doveo ove i ovakve (zbog cenzure ne smem da ih nazovem pravim imenom) koji su i danas na vlasti prica o trecem putu i moralu. Izumrecemo dok se pravda ne uspostavi, i zato je neophodno da se hitno reaguje. Ljudi nisu sposobni da vide koliko je zapravo losa situacija, a nemaju ni pameti kad glasove prodaju za higijenski paket, malo brasna i nesto dzinsa.
pošalji odgovorvladimirovich [neregistrovani] (21. 05. 2010, 16:07:11)
Prirodno
Prirodno je da ljudi koji su u inteluktalnom i moralnom pogledu plitki i jadni, ne vole svoju suprotnost, i da je njihova mrznja prema svemu sto je bolje od njih velika, mnogo veca od nego sto onaj sto ima kvalitete oseca gadjenje prema njima.
pošalji odgovorJednostavno, Vojislava Kostunicu ne vole ljudi koji su svesni svoje moralne i svake druge nakaznosti, pa to ne mogu da saopste sebi kada se vide u ogledalu, nego pljuvanjem iz mase koja je brojna i naizgled pristojna, pokusavaju da sakriju svoj ocaj zbog sopstvenog kukavickog zivota, koji ih izjeda.
Bedni su to napadi, papagajsko ponavljanje parola koje se mogu procitati u novinama, obicna fanaticna mrznja svojstvena ispranim mozgovima, koji su spremni da sa svojim karaktrima sluze svakoga ko im obeca da ce ih muciti nezno i polako.
Broj onih koji mrze istinu kod nas, je proporcionalan broju psihicki labilnih, emotivno, intelektualno i moralno nezrelih oosoba.
Davno je nastala poslovica " Ja iz bunara vadim psa, a on me ujeda"..Eto...pozdrav za Vojine postene pristalice i za sve ljude koji vole svoju Srbiju, Republiku Srpsku..i sve lepo, casno i plemenito.
Milena NBgd [neregistrovani] (21. 05. 2010, 16:27:44)
Bas tako!!!
Gladni i jesu gladni sto imaju ponosa.
pošalji odgovorBolje je i umreti kao covek nego ziveti bez trunka samopostovanja.
Bez obzira koliko ljudi ce prepoznati ovo sto Voja govori, glasajuci za njega bar cu osetiti satisfakciju da vise ne dajem svoj glas ovima sto nas prevode zedne preko vode.
Dobro ti je ovo za iskljucenje TV. Spas za mozak.
Pozdrav svima koji umeju da prepoznaju prave vrednosti.
Marko [neregistrovani] (21. 05. 2010, 16:42:04)
Jel ti toliko
nemas humora,nego moras da citiras Canka sa tim "Kostunica Dr Vojislav" Verovatno si pun frustracija kao i sam Canak!
pošalji odgovorsamo jos jedna gradjanka [neregistrovani] (21. 05. 2010, 17:13:15)
i dalje imam nade
Eh, sta reci a da se to vec nezna. Nisam nikad bila clan nijedne stranke ali za kostunicu glasam od 2000. g. i jedini me jos uvek nije razocarao. Verujem mu i dalje i ne vidim trenutno nijednog pouzdanijeg coveka koji bi mogao da vodu ovu nasu kucu tj. zemlju. Imao je i on gresaka naravno kao i svi, ipak je i on samo covek, ali na kraju je uvek bitno kakav si covek i da li mozes da se pogledas u ogledalo. A stranka je onakva kakav joj je i prvi covek. Zato gospodine Vojo samo napred i ne odustajte od pravih vrednosti ni pred kim, kad tad ce sve doci na svoje. Pozdrav.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (21. 05. 2010, 19:20:39)
Морал и политика?
Могуће, колико и да будемо светски прваци у фудбалу, значи није немогуће, али било би то чудо.Много је политика кородирала у транзицији.Воја помиње лице и наличје исте кованице ДС и СНС. Наша политичка сцена је огрезла у корупцији и неморалу и тешко ће се ишта променити још дуго.
pošalji odgovorдудав [neregistrovani] (21. 05. 2010, 19:23:55)
Име све казује...
Чим си ти ИВАН, јасно ми је што ти сметају људи попут Коштунице.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (21. 05. 2010, 19:42:07)
...
Свака ти је на месту. Људи као ти ми дају наду да (ипак) ова земља и народ (можда) има будућност.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (21. 05. 2010, 19:48:54)
А висок степен...
...неморалности код осталих нам доноси бољитак?
pošalji odgovorvera [neregistrovani] (21. 05. 2010, 19:50:19)
svska cast
Gospodine Kostunica svaka Vam cast. Niste se utopili u ove preletace. Ostali ste verni svojoj politici i platformi koju ste kao zadatak postavili i sebi i svojoj partiji. Niste lagali i obecavali. I ako su pokusavali skandale da vam nametnu nisu uspeli da Vas pokolebaju. Svoje redove osvezili ste mladim ljudima i to je dobro. Moj glas i glas moje porodice ide ovoga puta svakako Vama.
pošalji odgovorСтудент права [neregistrovani] (21. 05. 2010, 20:18:25)
Коме је до морала у политици
нека чита Нову Српску Политичку Мисао!-препоручујем свима! Што се ДСС-а тиче морам пре свега да похвалим подмлађивање странке, долазе млади и неискварени људи, што је по мени један веома паметан потез! Јасно је да је и Воја увидео шта му је чинити, склонивши у страну оне иѕвикане назови политичаре. Што се политичког курса тиче, деф. би било најбоље да се дела у заједници са СНС-ом, ма какви били, јер се само тако може скршити актуелна власт!
pošalji odgovorС друге стране Војин трећи пут не сме отићи у крајност, да не доведе себе у ситуацију да не може ни са ким управо због своје доследности која понекад прераста у тврдоглавост. И на крају ДС не СНс не ДСС можда! Надам се да ће НАС у будућем периоду убедити да су они прави избор!
Skrbic [neregistrovani] (21. 05. 2010, 20:37:54)
SVAKA CAST
Bravo majstore.
pošalji odgovorNajbolji,najmoraniji,najposteniji,nacionalista,demokrata!!!
Marko007 [neregistrovani] (21. 05. 2010, 20:43:59)
Ne razumem
Dosta je više korumpiranih ministara koji pucaju od optimizma i zadovoljstva dok narod živi nikad gore od 2000. Ne razumem ljude koji dozvoljavaju da im jedan Žarko Obradović, raspamećen od korupcije i drugih taljenja bude ministar zadužen za obrazovanje dece ili da Ivica, karikaturalna kopija Miloševića, bude najevropljanin i simbol puta u obećanu budućnost. Ili Đelić, ministar nauke koji je u Srbiju došao kao viša srednja klasa a sada je multimilioner u evrima, kome okice jedino zasijaju kada se pomene neka kinta. I to sve uz kontrolu medijskih mogula, Šapera, Đilasa, Krstića i drugih koja postaje ista kao u vreme Miloševića, samo malo lukavija.
pošalji odgovorMoral [neregistrovani] (21. 05. 2010, 21:00:48)
E moj Vojislave
Ti si nasao da pricas o moralu u politici, ma kako te nije sramota da pricas o moralu. Bio si blizu corke i kad si se povukao kurvanjski sad pricas o politici i moralu. Idi brate u penziju, ne truj mlade generacije.
pošalji odgovorMarko 13 [neregistrovani] (21. 05. 2010, 21:00:53)
Ajde
Druze pope, ne pricaj pricu.
pošalji odgovor[G] [neregistrovani] (21. 05. 2010, 21:33:59)
.
Nemojte da ste smešni,ja zamalo da nasednem na ovaj politički trik,možda i negde u dubini sebe i verujem u ovo iako ne priznajem nijednu stranku u Srbiji za nešto validno ali se setih ko je javio Dačiću da će ga sačekati za "koferčić",ko se udružio radi interesa sa klošarima kakvi su Palma i Velja i još puno stvari.Politička igra je u narodnom nezadovoljstvu i "pokrštavanje" mase koja je politički neizainteresovana,izmanipulisana,koja je izgubila poverenje u državu i jakoooo nezadovoljna.Svi su ekipa,ako ništa drugo paziće jedni na druge jer ne znaju sledeći mandat ko će biti na vlasti,pa se plaše međusobne osvete.U svakom slučaju,Koštinice - "Al zamalo" ;)
pošalji odgovorMoravac [neregistrovani] (21. 05. 2010, 21:39:45)
Mutivoda
Ko da ti veruje Kostunice kad si za ministra UP postavio provalnika u kiosk pa si pljunuo na veliku vecinu postenih policajaca.
pošalji odgovorNick [neregistrovani] (21. 05. 2010, 21:58:08)
Da,da...
Vec izadji na crtu kao Ceda ili prodavaj bajke za odrasle kao Boris...
pošalji odgovorMrcko [neregistrovani] (21. 05. 2010, 23:03:17)
Niko ih ne izludjuje kao on
Voja je cist kao suza u odnosu na sve ostale, zato ih i nervira. Gledam Tadica, otisao je danas na Kipar, i tamo ga progoni lik Kostunice pa prica o njemu po totalno desetoj temi. Sta drugo reci, nego glas za Kostunicu.
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (22. 05. 2010, 09:06:25)
Jasno, glasno
Lep komentar, sažeto i vrlo jasno,precizno, problem je što to
pošalji odgovorVoja neće ni da čuje ni vidi, NIJE NJEGOV NIVO, ima on svoj svet, izgleda da je kod njega još uvek 20. vek
Горан [neregistrovani] (22. 05. 2010, 11:11:38)
Пукоше од муке
Сами су свесни Војини политички противници колико испадају смешни са примедбама које му упућују.Пенушају и лупају глупости које везе немају са памећу.Политички естаблишмент окорео у корупцији и неморалу, заједно са својим навијачима, који деле исте вредности, у покушају да доведу у питање нечије поштење, смешно и жалосно.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (22. 05. 2010, 17:38:13)
Bucko
Bucko jedi zdenka sira.
pošalji odgovor