- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 07. 06. 2010
PRESS
Srbija u evropskom ćorsokaku: Kosovo jeste uslov za EU!
Posle izjave britanskog ambasadora Stivena Vordsvorta jasno je da će Srbija morati da prizna nezavisnost Kosova ako želi da uđe u Evropsku uniju

Nemoguć uslov Srbiji... Britanski ambasador Stiven Vordsvort
Najnovija poruka britanskog ambasadora u Beogradu Stivena Vordsvorta da Kosovo i prijem u EU za Srbiju više nisu odvojeni procesi, jasna je poruka da će naša zemlja morati da prizna Kosovo ako želi u EU, tvrde politički analitičari za Press. Prema njihovim rečima, to je i dokaz da srpski političari „lažu i zamajavaju" narod pričama da je prijem u Uniju odvojen od statusa južne srpske pokrajine.
Analitičar Slobodan Antonić kaže da je Vordsvort „direktno poručio da je priznavanje nezavisnosti Kosova uslov za nastavak evropskih integracija".
- Njegova izjava je primer tzv. diplomatskog spinovanja, kada se pokušava da se diplomatijom izvrnu činjenice. Konkretno, ovde se radi o sakrivanju nedostatka entuzijazma u EU, pre svih u Nemačkoj i Velikoj Britaniji, za prijem Srbije u Uniju. A istovremeno se predstavlja da je Srbija kriva što se, kako se to kaže, „ne suočava s realnošću na Kosovu" zbog čega se od nas zahtevaju „dodatni napori" - navodi Antonić.
EU više ne može biti glavna priča u Srbiji
On dodaje da se posle Vordsvortovih reči otvara i pitanje iskrenosti političara u Srbiji.
- Dakle, naši političari lažu. Oni zamajavaju narod kada pričaju da će s evropskim integracijama sve biti u redu, kao, eto, još samo Mladića da uhvatimo. To je neodgovorna politika. EU više ne može biti glavna priča u Srbiji. Ne možemo se i dalje ponašati kao da je sve u redu. Političari građanima duguju istinu koja glasi - EU je manje-više gotova stvar.
Antonić kaže da Srbija ne sme da se odriče nacionalnih interesa zarad maglovite i neizvesne evropske budućnosti i mora ozbiljno da razmišlja o alternativi politike da „EU nema alternativu":
- Jedna od opcija bi bila da Srbija nastavi po principu „u se i u svoje kljuse", da ne napušta ideju evrointegracija, ali da više ne čini nikakve ustupke.
Urednik „Nove srpske političke misli Đorđe Vukadinović" kaže da je Vordsvort samo objavio ono što je duži period politika Zapada.
- Ona glasi - Srbiji će biti dozvoljeni minimalni koraci ka EU ukoliko ona pravi krupne korake ka prihvatanju nezavisnosti Kosova. Oni ne traže eksplicitno priznanje, ali to nikoga i ne zanima. Traže da mi svojim postupcima ne ometamo nezavisnost Kosova - ulazak u međunarodne institucije, da ne blokiramo prisustvo Kosova samitima i konferencijama, da ne lobiramo protiv nezavisnosti, dok oni istovremeno vrše pritisak na države koje nisu priznale KiM da to učine. Od nas se traži i da ništa ne preduzimamo posle odluke MSP-a - objašnjava Vukadinović.
Vukadinović: Dajemo Telekom zbog jednog koraka ka EU
On smatra da se vlast „licemerno ponaša" i da političari, nezavisno da li su vlast ili opozicija, moraju da smognu snage i saopšte da EU nije realna, spasonosna i dobitna opcija kao što je bila pre deceniju-dve.
- Godinama pričam da je to iluzija. Čak i nezavisno od kosovskog pitanja. Oni će nama odobriti ratifikaciju SSP-a, a onda će ispostaviti nove zahteve. Ne prodaje se 'Telekom' zarad jedne stepenice više ka EU. Nemamo mi toliko da damo i prodamo koliko oni nama prepreka mogu da nametnu. To je put bez kraja, nije vredan truda. Jedina moguća orijentacija Srbije je da sama napravi pristojnu državu - uredi institucije, zakonodavstvo, ekonomiju, uhapsi lopove, kriminalce...
Vesti dana
04. 02. 2012
(FOTO) Smrzavanje i snežne oluje još deset dana
Dramatično - U smetovima visine i do tri metra zarobljeno je više od 11.000 ljudi, od kojih nekoliko hiljada dece, vanredna situacija proglašena u 26 opština ...
04. 02. 2012
Ministri traže nove poslove
04. 02. 2012
Tadić: Ratne zločince iza rešetaka zarad pomirenja
04. 02. 2012
Direktor ne priznaje grešku
04. 02. 2012
Samo „Fijat" Srbiju spasava
04. 02. 2012
Kompromis spas za budžet
04. 02. 2012
Deset privrednika podiže „Jat"
04. 02. 2012
Ističe rok za prijavu za humanitarnu aukciju
04. 02. 2012
Mićunović: DS hoće vlast dok Srbija ne bude u EU
04. 02. 2012
Izvozićemo hranu u Afriku
Najnovije vesti
04. 02. 2012
Najugroženiji srčani bolesnici
Hitnoj pomoći u Beogradu najviše se javljaju srčani i drugi hronični bolesnici i starije osobe, izjavila je danas Tanjugu načelnica smene dr Valentina Andrejić ...
04. 02. 2012
Aerodrom funkcioniše
04. 02. 2012
Veliko interesovanje za čišćenje snega
04. 02. 2012
Vukoica Šćekić - v.d. direktora Železare Smederevo
04. 02. 2012
U tunelu kod hidroelektrane Piva zarobljeno 60 osoba
04. 02. 2012
Mrkonjić:DS i SPS dobitna kombinacija
04. 02. 2012
Za 2011. poreska osnovica 1.898.388 dinara
04. 02. 2012
komentari (112)
pošalji komentarBudala [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:36:12)
Neobavesten!
E da nisam procitao ovaj tekst, stvarno ne bih znao da nasi politicari lazu.
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:38:45)
Recite istinu narodu
Strasno je samo sto su strani ambasadori iskreniji od nasih politicara. Kostunica je bio u pravu pre 2 godine kada je na ovo upozoravao. Sada je vreme da nam vladajuca koalicija objasni da li nas je sve ovo vreme obmanjivala ili jednostavno nije htela da prihvati ovakav epilog politike "Evropa nema alternativu".
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:40:32)
Protiv prodaje Telekoma
Ljudi ajde da se organizumeo dok ne bude kasno i da sprečimo prodaju Telekoma, firme koje je u poslednje dve godine Srbiji donela profit 250 miliona evra!!!
pošalji odgovorBKS [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:40:50)
Ma znam kume ali...
pošalji odgovorA kako je lažna i prevarantska republika slovenija ušla u lažljivu EU ?!
Kao niste znali ?!!
Ambasadore ,samo kao jedinstvena Kraljevina Jugoslavija može se integrisati u nešto ,zapamtite to zauvek ,jer sve ostalo je najgrublja laž i prevara kraljevskog naroda !
Velibor Stević [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:45:01)
NISTE MERODAVNI
Gospodin Stiven Vordsvort, ambasador Velike Britanije u Beogradu, stalno nam je delio lekcije učeći nas da ono što je naše nije naše. Gospodin ambasador ne zna ili neće da zna, da je Kosmet SRPSKA SVETINJA. Nije KiM što je za njih Škotska, Vels ili Severna Irska. Kosovski presedan je povećao apetite separatista širom Britanije i povećao je njihovu popularost kod škotskog, velškog ili irskog naroda čija je lojalnost Britaniji već duže vreme pod znakom pitanja. Zaigrala mečka i na Vaša vrata i zato će najgore od svih evropskih zemalja proći Britanija sa čak tri ,,pokrajine" u kojima se širi ,,virus separatizma" izazvan ,,separatističkim težnjama" osokoljenih nacionalističkih elita. Škoti su na pragu otcepljenja, a to se videlo u nasiljima na ulicama Belfasta.
pošalji odgovorAmbasador zaboravlja da slične probleme ima Belgija, Francuska, Italija, Španija.
Sepatristi sve učestalije poređuju Kosovo i Metohiju s jedne i Škotsku, Kataloniju ili Korziku s druge strane, a može čak da se uporedi Fokland, Kornvola, ili ostrva Man sa ,,južnom srpskom pokrajinom".
Zato ambasadore ne učite nas kako da branimo sebe od Vas, branite Vi svoje teritorije. Pregovori su neizbežni, a da li će se to dopsti vašim prijateljima pa to nas biriga kao za lanski sneg. Vi demokratiju ističete kada su Vaši interesi u putanju i ovde nam govorite kako ste nam Vi prijatelji. Vidi se, da odavno niste prošetali ul. Kneza Miloša, još se vidi Vaše prijateljstvo.
Srbija je u Evropi, a za EU bilo bi dobro da budemo, ali ne da prođemo kao naša braća grci.
Niko [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:45:15)
I sta sad...????
Hahahaha e morao sam da se smejem, ajde sad Demokrate,, ko ce da potpise, ko ce da bude taj najgori Srbin u istoriju Srba....pa Vuk Brankovic ce biti omiljen lik u poredjenju sa tim likom koji ce da potpise Siptarima Kosovo,.. ajde sad vase Evrointegracije i ostale lazi i bajke,.....!!!
pošalji odgovorISTINA [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:45:23)
Nemoguć uslov Srbiji... Stiven Vordsvort !!!!!
Intervju... Milorad Dodik, premijer Republike Srpske
pošalji odgovorSrbima treba nova politika prema EU!
Neodrživa je neizvesnost u kojoj mi samo treba da radimo, a Evropska unija ne zna kad će i da li će uopšte da nas primi
rasa [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:46:14)
smeniti ovu vlast
koja laze narod prodaje tu pricu o eu poklanja nase firme i ostavlja nas bez iceg vrednog polako ali sigurno pretvaraju ovaj narod u robove a nikako da kazu narodu da eu i euro su na rubu propasti gnev je toliki da narod u francuskoj spaniji ili austriji vise ne moze da izdrzi i samoubistva su svakodnevna i to kao direktna posledica eu i njenog ekonomskog unistavanja svih onih koji su u samoj uniji
pošalji odgovorSone [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:54:56)
Ne damo Kosovo i Metohiju
Prosto i jasno NE DAMO Kosovo i Metohiju a EU, NATO i Britanija ako mogu nek rese tu otimacinu tudjih teritorija uskladu sa medjunarodnim pravom da bi i druge zemlje mogle te iste arsine da koriste. Jedino sto se mora je da EU i NATO plate ratnu odstetu Srbiji za bombardovanje 1999.god. bez odobrenja UN! Nikada necemo dati Kosovo i Metohiju a Vi gospodine Britanski ambasadore vreme je da priznate Severnu Irsku!
pošalji odgovorrealist [neregistrovani] (06. 06. 2010, 22:55:39)
Nije samo to...
Tu se priča ne završava. Polako dolazimo do one tačke kada će se slogan "I Kosovo i Evropa" pretvoriti u sve izvesniji scenario "Ni Kosovo, ni Evropa".
pošalji odgovorPera [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:02:14)
Obavešteni
Slobodan Antonić + Đorđe Vukadinović = Vojislav Koštunica
pošalji odgovorHari [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:04:11)
U pravu su
Vukadinovic mi se sve vise dopada sa svojim stavovima.
pošalji odgovorgilius [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:08:15)
Britanija - Engleska
je uvek bila neprijatelj srpske drzave. Dovoljno je samo malo poznavati istoriju. Za mene nista cudno. Identican komentar imam za srpske politicare (sve, bukvalno).
pošalji odgovorдушан [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:14:30)
сјајан текст
Пгледајте сви на јутјубу клип под именом : PORUKA RUSKOM NARODU ! То је принцип по коме Срби треба да се понашају ! Сами креирамо своју судбину !
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:22:54)
EU nema alternativu?!
Neverovatno je da je tsdic opet rekao da EU nema alternativu!Da zanemarimo Kosovo i Hag kao uslove za prikljucivanje EU(a u stvarnosti je to je nemoguće zanemariti)neverovatno je u ovom trenutku govoriti da EU nema alternativu!U situaciji kada se ne zna sta ce biti ni sa samom EU, a kamoli sa njenim sirenjem, sve stavljati na tu kartu je toliko neodgovprno prema narodu i drzavi da ja nemam reci!To vise lici na pacersku propagandu nego na ozbiljno vodjenje politike
pošalji odgovorBrzonogi [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:28:51)
Njet
Ne daj se Srbijo.Jos nije kasno reci - STOP.Nemojte ko Hrvatska i Slovenija.Oni su odavno klekli i hodaju bez gaca.Zna se sta to znaci.Srbi su uvjek imali obraz i dostojanstvo.Nece jos dugo ova EU trajati.Kad opljackaju sve drzave koje su im sluge tada ce rasformirati ovu nakaradu od Eu.Zato Srbijo - glavu gote i kazi glsano NE.
pošalji odgovorMaljevic [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:28:59)
samo krijte
samo vi krijte to sto sam ja napisao i objavljujte zapado-mrzacke reakcije. To ce Srbiji straaaasno da pomogne....nego okret i u NATO bato !
pošalji odgovorIks [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:33:23)
100%
evo ja pristajem odmah!!!
pošalji odgovorПатриЈоца [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:35:25)
Изгубљени у превиду
Да,а не у преводу,јер не иде све баш по плану!
pošalji odgovorЗоран Б. Малетковић [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:41:27)
No comment!
Мислио сам да дам неки коментар али сам закључио, као и многи други читаоци, да сте постали режимске новине. А кад сте режимски, онда збогом независном и слободном новинарству. Верујем да сте то урадили за неку бедну сићу. Више нећу посећивати ваш сајт.
pošalji odgovorSrdja [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:48:05)
E moj ti
E moj ti,pa Belfast nije u Skotskoj vec u Irskoj.Nauci prvo georgafiju pa onda pametuj!
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:52:08)
MOLBA ALEKSANDRI SMILJANIC
Molim Aleksandru Smiljanić i sve stručnjake koji argumentovano osporavaju prodaju Telekoma da pozovu građane na PROTESTNU šetnju, da urucimo sva pitanja koja stručna javnost postavlja, a vlast ne daje odgovr. Zbog cega prodavasti tako uspesno preduzeć, ucinimo nesto dok steta nije nacinjena!
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:53:39)
OSTAVKE
Blizi se krah politike I Kosovo i EU. Ako se pokaze da su nas Tadic i Jeremic sve vreme zamajavali ovom politikom, najmanje sto se moze ocekivati su OSTAVKE!
pošalji odgovorSaša [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:57:10)
Tok događaja
U bliskoj budućnosti EU se fragmentira na tri grupe država,pri čemo prvu grupu sačinjavaju ekonomski i politički najjače i tako redom.Ako budemo poslušni možda dobauljamo do 3. grupe ali vrlo verovatno ne u sadašnjim granicama(ne mislim samo na KiM.
pošalji odgovorEX [neregistrovani] (06. 06. 2010, 23:59:01)
Kakvo otkrice
pošalji odgovorono sto su mnogo mudriji znali jos pre 5. oktobra ovi danas otrili rupu na saksiji.
Sad ce neki evropejci da pomisle samo da priznamo kosovo evo nas u evropi. Isto kao onda kad su verovali onim bajkama samo Mladica da isporucimo i evo nas u eu naravno bez predhonog clanstva u nato-u i evropskih standarda.
hai hai [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:01:58)
hai
ova EU dobro cjedi srbiju,trazi od Srbije mnogo zelja,bolje da ih nezapocnem nabrajati!!!
pošalji odgovorsrbija cestita pa sve zelje ispunjava!
najvjerovatnije da ce imati neke koristi od nje sto ja samo neznam!
moj tip je da se kineski zid napravi ka EU,ida okrenu ledja propaloj evropskoj uniji,vidjeli bih onda ko bi kome zelje isponjavao
i da cvrsto otvore vrata nadrugu stranu prema rusiji i kini,100%puta pametnije
Milojko sa Moravu [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:05:12)
ugledajmo se na Holandiju i Dansku
Nije toliko slatko ni u EU, ugledajmo se na Holandiju, pokrenimo poljoprivredu, ugledajmo se na Dansku, pokrenimo vetro parkove i one sa panelima za Sunce, reformisati pravosudje, urediti drzavu i EU je poslednje sto nam treba.
pošalji odgovorhai hai [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:09:50)
hai
ova EU dobro cjedi srbiju,trazi od Srbije mnogo zelja,bolje da ih nezapocnem nabrajati!!!
pošalji odgovorsrbija cestita pa sve zelje ispunjava!
najvjerovatnije da ce imati neke koristi od nje sto ja samo neznam!
moj tip je da se kineski zid napravi ka EU,ida okrenu ledja propaloj evropskoj uniji,vidjeli bih onda ko bi kome zelje isponjavao
i da cvrsto otvore vrata nadrugu stranu prema rusiji i kini,100%puta pametnije
Римтутитуки [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:25:12)
Одлазећи амбасадор?
Србија ће на референдуму одлучити о чланству у НАТО. Нисмо ми Хрвати да нам власт потура одлуке. Зато се наши жути и плаше да спомену независност Косова јер знају колико волимо НАТО. Мислим да је ова изјава одлазећег амбасадора тест за нас. Желе да виде колико смо спремни далеко да идемо.
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:26:27)
Ambasade
Mislim da je neophodno da neke ambasade u srbiji svedemo na nivo konzulata...
pošalji odgovorbata [neregistrovani] (07. 06. 2010, 00:37:48)
srpski vavilon
Netreba se uopste osvrtati sta doticni ambasador misli i kaze,on prica ono sto su mu jenki odredili da prica,jer mi sukob i otimacinu teritorije imamo sa amerima jer to je njihov interes da drze vrata bliskog istoka i azije iz baze bonstil.Oni su podelili uloge tako da i nemci nisu nista manje rigidniji,oni ce nas zadnji prihvatiti u EU- jer nikada nam nisu oprostili proterivanje nemaca preko 400 hiljada i verovatno ce to kompezovati kosovom u najvecem delu,a tamo lezi nase pravo energetsko bogatsvo u uglju,20 milijardi tona uglja je vredno 5milijardi tona disela po novim tehnologijama a nemci su za to veoma strucni,znaci oni ce da se namire za sve proterane,to su im ameri omogucili radi svog interesa,mi mozemo maximalno da racunamo na sever kosova i tako sacuvamo nasu duhovnost i naravno nikada nepriznamo otimacinu,jer duhovnost je genetski utkana u nas,ona se nemoze oteti.Kosovo je srpski vavilon,manastiri njegovi stubovi a bozuri njegovi vrtovi,kad se truba sa kosova cuje srbinu se srce dodiruje.Naravno da okupatori zele da sve uviju u demokratsku oblandu i da nas ubede kako otimacina treba da nas usreci.Nas drzavni vrh do sada se veoma uspesno bori protiv golijata,pritisci ce biti sve veci i narod mora da bude cvrsto uz drzavni vrh,jedino takvim zajednickim nastupom drzavni vrh ima sansu da istraje nepokolebljivo u odbrani nase teritorije i drzavnosti.Kad je kosovo u pitanju moramo biti svi za jednog i jedan za sve.
pošalji odgovorBoki [neregistrovani] (07. 06. 2010, 01:24:14)
Istina
Pa svi smo mi ovo znali osim naseg rukovodstva izgleda.
pošalji odgovorPrljavi inspektor Draža [neregistrovani] (07. 06. 2010, 01:37:15)
Trenutak istine
Ja bi ovog gore upitao-što se tiče novije istorije - nakon 27.marta i 5.oktobra šta je sledeće, na koga da odigram fiks? :)
pošalji odgovorMislim - ne možemo mi sami u revolucije i reforme bez svesrdne pomoći "britanske krune" :)
Sale [neregistrovani] (07. 06. 2010, 01:38:29)
smejurija...
Pa Kosovo je uslov postalo Srbiji za ucesce u Uniji jos kada su demokrate pobedile. Dajte nemojmo se praviti ludi - svi mi smo ih izabrali jer nam je bilo dosta Slobine tiranije. Prema tome, niko nema pravo da se pravi lud sada kao nije znao sta je bilo i nije bio deo toga. Ono sto ce biti zanimljivo jeste da ce EU pod pritiskom Amerike morati da uzme Srbiju i priclani je Evropskoj Uniji - zasto? Zato sto je Srbija spremna da odradi deal sa Kosovom koji je vec unapred dogovoren sa SAD. Ono sto je nas kec u rukavu je Rusija. Mozemo vrlo lako da postanemo sediste pro-ruskog uticaja i krenemo tim putem sto je jako nepovoljno za SAD - sto oni naravno ne zele da se dogodi. Sve u svemu Kosovo je bilo, sada je i ostace uslov za nas prijem - samo je pitanje kojim ce se nacinom Srbija sloziti da Kosovo udje u EU - mozda udjemo zajedno u EU sa njima 2200-te godine ali da njima trebaju vize - ne znam; samo znam da je Srbija vec napravila "deal" i spinovanje je jednostavno realnost sa kojom se mi suocavamo malo kasnije nego sto su se nasi izabranici dogovorili. Sve ovo mi lici na jedan dobar sos koji se stavlja znate na sta da lepo mirise, da lep ukus, i da nam pomogne da progutamo najgadnije na svetu - nezavisnost Kosova.
pošalji odgovorResenje je moguce na dva-tri nacina:
1. Srbija nabudzi nesto sa Kosovom i "dogovore" se pa onda zajedno u EU;
2. Nacionala pobedi u Srbiji i aj nazad 100 godina zbog Tome, Seselja i Kostunjavog.
3. Srbija nece nikakve dilove sa SAD ili Kosovom i okrene se Rusiji koja opet na svoj nacin postigne dogovor sa SAD i po ko zna koji put zabode Srbiji noz u ledja... onako politicki bez treptaja...
Patriota [neregistrovani] (07. 06. 2010, 01:40:02)
Rusija i nesvrstani
Mislim da Tadic svakim danom gubi prostor za obmanjivanje naroda. On jednostavno mora da kaze sta je srbiji alternativa ili mora da ode i to prepusti nekom drugom. Posto se je Tasdic vjencao sa Milosevicem a sad pokusava da se okoristi Titinim djelom, ja mislim da bi za srbiju bilo najbolje da sljedi Titovu politiku koja se pokazala kao dobra i da je nas put nesvrstani svet. To je jos jedina mogucnost za ocuvanje Kosova, jer ako nesvrstani ne priznaju kosovo amerika moze samo da svira sviralu a Britanac moze da udara bubnjeve i cita njihove proglase i ucene. Mi smo u nesvrstanim uposljavali svu nasu gradjevinsku operativu. Setite se samo enorgoinvesta i drugih velikih firmi. Mi smo gradili autopute, brane, vodo tornjeve, nasi agro inzinjeri su svoje znanje dobro prodavali u africi. Pitam se zasto to nebi mogla i srbija. Mi svu proizvedenu robu mozemo da plasiramo u rusiju, samo problem je u tome sto mi nemamo robu jer sve je unisteno i prodano za par evra. Obrambenu moc zemlje treba vezati sa rusijom i njenim oprijateljima a privredu i na ostalim kontinentima. Pa izvozili smo jugo za ameriku neznam zasto sada nemozemo da izvozimo fijatove modele. Izvozili smo kamione i traktore za Kinu, sve je radilo, a onda dodjose oni koji su instruisani na zapadu da nam zapapre corbu. Da sam na Tadicevom mestu nebi cekao niti trenutka da objavi zapadu tj. EU da je srbiji zao sto je ona izabrala Kosovo ali da to prihvatamo. Naravno za ovo treba imati muda kao bik, sto nazalost nas predsednik nema.
pošalji odgovorLav [neregistrovani] (07. 06. 2010, 01:52:54)
Entuzijasti
A interesantno je da kod nas još uvek postoje individue koje misle da mi možemo bilo šta da uradimo što će uticati na naš prijem u EU.
pošalji odgovorPoštovana gospodo, ne postoji ništa na ovom svetu što mi možemo da uradimo da bi smo bili primljeni u društvo koje od nas nema nikakve koristi. Takođe, treba imati u vidu, da kada bi Evropska unija želela da mi budemo njen deo, mi apsolutno ne bi smo imali snage da se tom pristupanju odupremo , čak i da ne želimo da uđemo.
Miladin [neregistrovani] (07. 06. 2010, 04:21:55)
dosta vise foliranja!
Dokle cemo vise da se zavaravamo? Kakvo bre Kosovo? Pa zar smo toliko zaboravni kad je Kosovo "otislo" iz Srbije? Pa onda kad su Srbi za debele pare prodavali svoja imanja Siptarima i doseljavali se u Srbiju kao "izbeglice" s bisagama prepunim nemackih maraka! Onda su u Beogradu i po vecim gradovima u Srbiji pokupovali kuce, stanove, podobijali radna mesta kao "ugrozene izbeglice"! I sad nam kriv engleski ambasador sto nam je rekao istinu u lice! E pa nece biti braco Srbi!
pošalji odgovorJovo [neregistrovani] (07. 06. 2010, 06:50:42)
GOSPODINE STIVENE ???
Kad ćete posetiti Vašeg velikog prijatelja Dragana Markovića Palmu. Pozdravite ga i vidimo se u Evropi.
pošalji odgovorEvropa ne ne maže na leba...
a ne stavlja se ni u traktor..
Rekosmo mi Njemu,. ali pismenost nije njegova....
Nick [neregistrovani] (07. 06. 2010, 07:02:17)
A Tadic ?
Tadic je 2008. godine dobio izbore porukom,, I Kosovo i EU,,.Dobio izbore laznim potpisivanjem zamrznutog SSP,slikanjem u Fiatu,akcijama 1000eura i sl. Jedino je Kostunica bio dalekovid i pošten da kaze narodu šta je istina. Pa Tadicu, ako imas i malo obraza- ostavka !
pošalji odgovordejan [neregistrovani] (07. 06. 2010, 07:14:51)
hihi
narod place, Slobica se smeje na onom svetu, a danasnja fukara od politicara? Ostavljam Vama.....
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (07. 06. 2010, 07:15:19)
ekonomija
Треба да као држава радимо на јачању економије, да радимо на повећању извоза, а да не све живо увозимо. Европа ће кад тад морати да промени целу причу око КиМ, а док се то не деси треба да радимо оно што раде Швајцарска и Норвешка. Једина добра прича око ЕУ је побољшање законодавства и усклађивање истог са ЕУ.
pošalji odgovorSRB [neregistrovani] (07. 06. 2010, 07:40:26)
Kosovo
To je lako, biramo Kosovo!
pošalji odgovorDragica [neregistrovani] (07. 06. 2010, 08:08:55)
Srbija nije u stanju da se brine o svom narodu
Srbija ne može da prehrani svoj narod, da naseli sela koja su opustošena, a kamoli da brine o toliko Albanaca..pa svet pored ovoliko bogatih, pokvarenih Srba nam svaki dan daje kredite, da se ove naše skotine još više obogate. Gde je završio novac namenjen Srbima na Kosovu. Gde je onaj nesrećni bogati sportista koji je tamo godinama bio, pa se pravio lud i kad su dr Djindjića ubili, a on pobegao u sport od brige i žalosti....
pošalji odgovorBO-RI-SE [neregistrovani] (07. 06. 2010, 08:35:55)
Eh sad ti
Pa dobro čovek se zaneo. Glazgov, Belfast to je tu, par minuta iza ćoška. Kad je bio osmi razred osnovne... Uzbudio se čovek, razumi ga.
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (07. 06. 2010, 08:41:13)
izislo djelo na videlo
a sta sad gospodine tadicu kazi narodu da si ih lagao ako imalo imate ljudskog dostojanstva i obraza ti i tvoji ministri odma trebate da podnesete ostavku sto prije to bolje dok ne dode do nemira u srbiji
pošalji odgovorninko [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:01:39)
SVASTA
bravo zemo za ovaj komentar samo i ti znas koce biti kriv kao i ja bice opet milsevic kriv ---a potpisace boris i njegovi dousnici ivica dacic mladjan dinkic i bozo djelic ali niposto da oni budu krivi uvek kao i do sada bice samo jedan kricac i u naredni 100 godin.
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:09:53)
jado
kako ne razumes da je to samo jos jedan od "uslova"...
pošalji odgovorkengur [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:14:32)
evropska unia
evropska unija jeste dobra opcija za srbiju ali netreba zanemariti da svako ko sa anglo-sanksoncima sklopi bilo koji sporazum unapred je osudjen na gubitak jer oni prave ugovore samo kada druga strana sigurno gubi.
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:24:58)
! ! ! ! !
ma neka uslovljavaju sta god hoce, to je njihovo pravo a nase pravo je da odbijemo i gotova prica. Evropa ima alternativu. mozemo saradjivati na svim poljima ali ne moramo biti deo njih, i gotova prica. samo da jos ove budale od politicara shvate.
pošalji odgovorKrkobabić [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:43:11)
I KUKU I LELE!
Moj dobri i pomalo pošteni gospodine Stivene. Ti si zadužen ispred njih da nam kažeš sve u brk.
pošalji odgovorPrebtzao si .
ove [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:43:15)
europa
e sad samo ostaje izbori pavratiti kostunicu kojije bio pravu sto posto nema europe samo sa kosovom .kad sesamo setim sta su sve pricali o kostunici kako je spor kakoje neobavesten i t d .sad se vbidi kako jr ustvari on ispred svih politicara i zna covek sta ce sve danam se desi.nazalost bio je upravu dace nam zapad uzati sve adute iz ruku paonda ce lako sa nama .novi izbori dole zuta bando !!!!
pošalji odgovorljubica [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:54:48)
za ne poverovati.....
Prosto je strasno koliko neki ljudi ne razumeju ni to sto sami pisu.Tako i vas komentar...cak i ako su neki Srbi prodali svoje kuce na Kosovu nekim Albancima to ne znaci da je teritorija sada njihova drzava....To je opet Srpska zemlja bila i bice.
pošalji odgovorAko nekad neki albanac kupi kucu npr u Norveskoj...nece to biti Albanija...verujte mi.
NJ.K.V. [neregistrovani] (07. 06. 2010, 09:56:54)
Bravo
Uvek me oduseve vasi komentari. Iako satiricni u sustini ste u pravu.
pošalji odgovorАскурђел [neregistrovani] (07. 06. 2010, 10:31:40)
Нема ништа
...од тога. Ови нису дошли да унапреде државу него да је растуре. , а неби дошло ни 200 људи. Још увек нема снаге која ће да повуче народ.Што се тиче Енглеза, човек је само искрен и управо нам прича оно што нам сви мисле. Скоро су Немци рекли слично. Шта нама остаје? Да се окренемо сами себи. Да очистимо пре свега нашу кућу од шљама, а слични смо Златарском језеру које је препуно тога. Гледали сте вероватно. Тек после тога они ће сами да нас питају да дођемо, а онда који ће нам ђаво.
pošalji odgovorЕвропа вам је уствари као и богати комшија. Пустиће вас у стан прво кад дође код вас и извиди да ли сте на његовом нивоу. Све дотле, нема ни потребе да се упирете за нешто.
rezonanca [neregistrovani] (07. 06. 2010, 10:41:46)
Sve će to narod zapaliti
Još otkako je počela ta priča o Evropi, Evropskim integracijama i uslovljavanjima od strane ljudi koji u najmanju ruku mrze Srbiju, želudac mi se prevrće. Bilo bi najbolje kada bi nas ta Evropa ostavila na miru, nije ona u boljoj situaciji od nas. OK, ima se tu više para ali opet. Sasvim je dovoljno što bezvizno putujemo po Šengenu....
pošalji odgovorЛогос [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:02:08)
Не можете сменити ову власт
Бирали су је амбасадори страних земаља. Британија је једна од њих. Сада нас вуку за нос. Све ово није тачно ако новинари Србије попљују оно што су раније писали о изборима ове владе. Ако није тачно ово о бирању, онда могу да нас повуку за нешто друго. КиМ је Србија.
pošalji odgovorMario [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:08:35)
Pregovori s EU
Evo da se javim vezano za ovaj vas clanak. Zivim u Hrvatskoj i kad vidite koliko smo ponizenja prosli vezano za razgovore smuci mi se u zeludcu. U zadnjih 5 godina pregovaramo, uveli smo preko 20000 novih zakona, razvoj drzave je na puno visem stupnju nego u Bugarskoj i Rumunjskoj a jos uvijek nista. Samo da znate da nakon prihvacanja SSP u svim parlametnima sto moze trajati do 2 godine, ide tek onda odluka o kandidaturi i onda pregovaranje. Znaci u najboljem slucaju mozete ocekivati ulazak u EU 2018 - 2020 godine, i pustite price sto politicari lazu, ni nasi ni vasi nisu nista bolji. Obecavaju brda i doline a ono nista.
pošalji odgovorPozdravi iz Splita
bezimeni [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:20:17)
cudim se i ja
Cudim se i ja , nekim komentarima i neznam vise sta da kazem na sve to.
pošalji odgovorRumuni su godinama u EU, pa jos uvek nadnicare kod nas. Najvise me plasi sto stvarno veliki deo naseg naroda pati od kolektivne psihoze - stvaranje svoje realnosti i istine. Pa drugi narodi bi vec odavno shvatili poruku - nezelimo vas, ali kad ste glupi - izvucicemo mi jos koji nama koristan ustupak. Zapamtite - uzdaj se use i u svoje kljuse i ne budi nelojalan sutra, kod ti je pomogao jucer i danas.
Драган [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:28:34)
Опа
Добро јутро,браћо Срби!Ајде сада право на гласање,за гинеколошки преглед,за 200000 радних места,за инвестиције,за Фијат-Србија,за бесплатне акције!Правац бирачка места,и немој случајно да се зезнете!Перспектива!
pošalji odgovorzoki [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:42:20)
jasno
pa ovo je bilo jasno posle sengena bez kosova tako ce i sada u eu ali bez kosova i nasi ce naravno bez ikakve dileme jer nema dileme da nebude nikakve dileme prihvatiti to ,a naknadno se boriti da i KiM udju u EU isto ovako kako se bore i za sengen za nase gradjane sa Kim pobogu mi necemo tako na sengen bez kosova ali to je jednostrana odluka EU tako su nam pricali ministri predsednik vlade potpredsednici predsednici ...........
pošalji odgovorKozarski [neregistrovani] (07. 06. 2010, 11:59:13)
Ko to kaže
ko to laže da Čeda nije potpisao. fale samo potpisi dviju veštica
pošalji odgovorMischa [neregistrovani] (07. 06. 2010, 12:08:48)
Srbija u corsokaku
Gradjani Srbije, zivim vec 14godina u jednoj od zemalja EU. Mogu vam reci da i ovde ne tece med i mleko.I ovde ima korupcije,kradje a i sudstvo ne radi bas najbolje (najsavesnija je policija).Radnik radi za malu platu i ako nema svoj stan plata je dovoljna samo za kiriju,stgruju igas dok sa drugom ako vam radi supruga pokrivate sve ostale troskove.Nije evropa sto je nekada bila. Vidite sta je Rumunija dobila time, nista.Zato narode uzmite sudbinu u svoje ruke,radite kao sto bi i ovde radili i nikada ne mozete da propadnete. Evropa ne uzima vas sto vas voli vec da bi vas iskoristila a ne da bi vam pomogla jer svako gleda svoje interese.
pošalji odgovorno name [neregistrovani] (07. 06. 2010, 12:29:04)
da!
Zasto se uopste prodaje telekom u Srbiji? Vecu besmislicu nnisam cula, a gradjani Srbije ne bi smjeli ni u ludilu to da dozvole!
pošalji odgovorsrbivoje [neregistrovani] (07. 06. 2010, 12:39:14)
....
istina,samo je problem sto oni imaju veci ....a i Belfast je u Irskoj....
pošalji odgovorRada [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:02:27)
Neka nasi kazu istinu!
Dokle vise da nas laze nasa vlast i da obecavajuci med i mleko u EU dobija izbore kada cemo u EU jel se to zna ili ne jel uopste i zele da nas prime!?
pošalji odgovorLiVanKlif [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:07:20)
od kada ja to pricam
kakvi lazovi Tadic & co
pošalji odgovorvika [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:09:14)
Sad i Gb?
mi zapravo i ne zelimo da udjemo u Evropsku uniju...
pošalji odgovorovakvima kao sto su britanci mozemo da zabranimo dolazak na exit...
Vladan Jova [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:09:52)
A Severna Irska?
Pitao bi g-dina ambasadora šta se dešava sa Severnom Irskom i kada će povući svoje trupe iz te okupirane zemlje??? Zašto V. Britanija ne dozvoljava otcepljenje Škotske i ne uvaži većinsku volju Škotskog naroda???? G-dine Ambasadore prvo sredite stanje u svojoj kući pa namam onda pridikujte. jedni aršini važe za Vas a drugi za nas??? U čemu je razlika???
pošalji odgovorМали Радојица [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:14:11)
Само је глупост безгранична
У овом случају ја бих додао Српска глупост, јер ово је већ одавно свима јасно сем нама самима. У принципу Косово је само изговор, главни фазон је у томе да нас неће!
pošalji odgovorjoca [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:27:51)
boca
Ne bih se ja mnogo uzbudjivao zbog lupetanja ovog osvedocenog neprijatelja Srbije.
pošalji odgovorLjuba 88 [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:39:01)
poruka ruskom narodu
Sve je receno u 3.21
pošalji odgovoratto [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:40:13)
Dve price iz istog ugla
Pa gde nadjoste ova dva ocigledna istomisljenika. Voleo bih da cujem i neku drugu stranu (ukoliko uopste i postoji).
pošalji odgovorMoje K V [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:41:51)
Hvala ,
pošalji odgovorAli bez ono satirični !
Zapamti kraljevsko dete to je jedina istina !
dimitrije [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:42:18)
Od nas zavisi
Sa ovakvim standardom, korupcijom i kriminalom niko nas nece.Kad resimo ove probleme onda ce i da nas postuju. Golju svi izbegavaju.
pošalji odgovorVelimir Bulatovic [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:46:43)
Greska
Pa ko je rekao da Evropa nema alternativu. Pa ajde, molim vas, mislili smo da Evropa ima alternativu, a zasto da nema?...Uostalom dacemo saopstenje za stampu iz koga ce se videti da Evropa ima alternativu, to smo i zastupali pre izbora i danas to jasno kazemo - Evropa ima alternativu. Zar ne?
pošalji odgovorbezimeni [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:50:37)
razlika u moci
Razlika je u moci Vel.Brit. naspram nas i u svetskoj politici se nikad ne gleda samo sa jednim arsinom. Za svakoga postoji drugi arsin i u sustini se radi samo u zadovoljavanju sopstvenih interesa, to je motor zapada - sopstveni interes i pragmatizam.
pošalji odgovorKada naucimo tu osnovnu lekciju o eu i zapadu, moci cemo tek onda da pocnemo razumeti njihove njihove korake, a ne cuditi se kako oni to kod nas ovako, a kod njih onako, itd. Sopstveni interes uvek stoji iznad svega, a ne nekakvo pravedno razm......
bezimeni [neregistrovani] (07. 06. 2010, 13:54:27)
bravo
Napokon konkretne cinjenice i neko ko shvata igru. Hvala prijatelju susedu na pun pogodak. 100%.
pošalji odgovorSone [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:05:59)
pojma nemas
Pojma nemas Miladine ako je neko od privatnih lica prodavao svoju zemlju to ne znaci da neko sutra moze da kaze nemas prava na drzavu??? U vlasnistvu SRBA je idalje vecina zemlje na Kosovu i Metohiji.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:12:41)
Neka i tebi bude lepo
Iskreno ti želim da i ti, što pre, dobiješ prepune bisage i odeš sa ognjišta (verujem da to tebi ništa ne znači pa ću preformulisati: 'da napustiš svoj radijator')negde gde će te stalno mrzeti zbog tih bisaga.
pošalji odgovormica [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:14:33)
nesporazum
pa nama su dovoljni i predpristupni fondovi, sta ce nam Evropska Unija??
pošalji odgovorcoa,cova iz raketne [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:16:44)
sreca
...sto te tvoj predsjednik OBAVIJESTIO da u zemlji Srbiji ima mnogo nepristojno bogatih....
pošalji odgovorzoki [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:17:36)
zorans670@gmail.com
Nema te sile koja nas može sprečiti da udjemo u Evropsku Uniju. Nismo li mi odlučno rekli 'Evropa nema alternativu'. Čak i ako se EU raspadne mi ćemo u svakom slučaju nezadrživo srljati ka njoj.Gledali ste Kusturičin 'Underground'. Posle jučerašnjeg izlaganja Druga Borisa (pardon Druga Marka) na sednici Glčavnog odbora DS sve vam je jasno.
pošalji odgovorljubomir [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:53:04)
dokle bre vise????????????
stvarno ne razumem kada ce ovi nasi neprijatelji anglosaksonski da nam sjasu sa ledj?ako su toliko dobrodusni neka oni daju irsku,skotsku nemackoj npr.nema sta da se bira ne mozemo da budemo toliko nenormalni i neuki da slusamo ljude koji nam ne zele dobro!
pošalji odgovorKonte [neregistrovani] (07. 06. 2010, 14:59:52)
Banana drzava
Ma kakve ostavke!!! Ovde prvo mora DEBELO da se odgovara, ali narodu, kao i 1945. Upropastis zemlju, narod osiromasis, omladinu zavedes drogom i kladionicom, unistis sistem vrednosti, Kosmet prodas, vojsku rasformiras, crkvu skrnavis.... E sad ne vrede ostavke, kasno je , sad mora da se naplati sve to!!!!
pošalji odgovorDjordje [neregistrovani] (07. 06. 2010, 15:27:50)
Kosovo je Srbija
Ja nisam sa Kosova ali sam Srbin. Moj cukundeda, pradeda,deda,otac,brat i ja smo ucestvovali u odbrani ove zemlje i kroz sve ratove prosli generacijski iz patriotskih razloga. Bog nas je cuvao jer smo cistog srca branili to sto bi neki sada (skrivaci po podrumima i misjim rupama) da daju, da bih ih primila nekakva kolonijalna, imperijalisticka i eksploatatorska masina, EU, u sluzbi pojedinih fasistickih zemalja. Ne moze bre!!..
pošalji odgovorjovan [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:15:46)
slazem se
Slazem se u potpunosti sa tobom,mada jos imam neku nadu da ce da se vrate na stars staze.
pošalji odgovorjovan [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:30:17)
E SAD MI JE JASNO
E sad mi je jasno zasto se odugovlaci sa hapsenjem Generala.
pošalji odgovorSrbin iz Preseva [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:33:09)
Zelim normalan zivot
A da ti malo prosetas do Bujanovca i MOTELA PROLECE i ZABAVISTA pa da vidis kako se tamo zivi vec 10 godina, kao i u ostalim izbeglickim kampovima.
pošalji odgovorPitao bih tebe kako bi se osecao da sa zenom i 3 deteta zivis u jednoj sobi od 15-20 kvadrata, da ti deca uce lekcije na wc solji, pisu domaci na stolici, spavaju po dvoje-troje u krevetu...
Pitao bih tebe sta bi pricao da su di Siptari ubili oca, majku, dete, strica, babu, prijatelja...
Pitao bih tebe sta bi pricao da su ti Siptari srusili kucu, maltretirali porodicu, uselili se u tvoj stan...
Ako si toliki patriota sto ne dodjes da zivis u Presevu, da vidis sta je zivot u getu, da nemas stadion, park, da nemas gde da izadjes i popijes pice, da ti se u svim lokalnim ustanovama tipa MUP, OPSTINA i sl. obracaju na Albanskom bez obzira sto znaju da si Srbin pa ako ne razumes bas ih briga da jednostavno nemas uslova za normalan zivot.
Dosta nam je vise tih velikih Srba kojima Srpska zemlja i Srpski narod nije dobar.
Dosta nam je vise i ugnjetavanja Srba na racun nacionalnih manjina u mestima gde su Srbi manjinsko stanovnistvo.
Dragi politicari pocnite da razmisljate da nasem narodu pomognete da bolje zivi i branite interese zemlje Srbije i ovog naroda dok od zemlje nije ostao samo Beogradski pasaluk, tada nam vise necete trebati...
inženjer ETF [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:35:21)
Tacno
Potreban je neko jak da stane na našu stranu i da nas povede u zaštitu naših interesa... Telekom, Elektrodistribucija.... Njih je briga za interes naroda. Moraće opet kuka i motika....
pošalji odgovorsrbin evropejac [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:35:45)
sto pre u eu
I ne samo da nismo u stanju da prehranimo sopstveno stanovnistvo,mi,Srbi, nismo u stanju da napravimo ozbiljnu,pouzdanu i funkcionalnu organizaciju drzavnog aparata i drzave kao celine.Zato jedino ulaskom u EU mozemo,stvoriti dovoljno reda i zakonitosti u sopstvenoj drzavi,pa da onda ovde zivot bude iole podnosljiv.Bez ulaska u EU,ostacemo vecita beda i gola sirotinja,koja ima zajednicku drzavu sa mocnim,nadmenim i oholim tajkunima.
pošalji odgovorsima ovdasnji [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:41:14)
pevace drugu pesmu
Rusi postaju sve snazniji i uticajniji - njihovo stratesko partnerstvo sa Nemackom postaje sve snaznije. Ovaj gospodincic ce pevati drugu pesmu uskoro.
pošalji odgovorpera [neregistrovani] (07. 06. 2010, 16:46:43)
EU
Pa Srbija nece uci u EU ni da nema problema u vezi Kosova, haskih optuzenika..... ovo je samo izgovor i za jednu i drugu stranu,na zapadu je najlakse odbiti Srbiju sa ovim zahtevima i to je jos lakse nego da se kaze da ona ne bi postala clanica EU i da nema ovih zahteva, a nasim politicarima je ovo takodje pomoc da kazu kako necemo postati clanica upravo zbog ovih uslova, iako i oni takodje znaju i da i kada bi ispunili sve te nepvoljne uslove poput priznavanja Kosova ni tada ne bi postali clanica EU. jer su Nemci odlucili da posle prijema Islanda i Hrvatske nema vise sirenja EU bez obzira na pritiske SAD i njihovih saveznika u EU Velike Britanije.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:27:48)
Понављају ли понављају!
Људи се убише стално нам то понављајући годинама. У међувремену су САД изгубиле битку за каспијски базен и енергенте (''Набуко'' капут, пао договор Русија- Кина-Иран-Турменистан),Европа постала потпуно зависна од руског гаса,Иран исклизнуо из шака, као и Украјина,Авганистан виси, Ирак виси.Директни конкуренти успешно истискују САД из Латинске Америке, док је опстанак главног савезника све неизвеснији, а положај све компликованији (ЕУ-енергетска зависност од Русије).Елем, сви рационални услови су испуњени и мудрост нам налаже да се безглаво бацимо у наручје НАТО и ЕУ!То је најпаметније и нема алтернативу,зар не!?
pošalji odgovorRodoljub [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:32:29)
Potresno
ali istinito! Niko ne obraca paznju na nas Srbe. Ako si im reko! Ti se brate moj drzi!
pošalji odgovorMomcilo [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:42:44)
Nista novo
Iz Sjedinjenih Americkih Drzava i Velike Britanije,predvodnica agresije na nasu zemlju 1999. godine,uvek su dolazile usaglasene price identicne ovoj.Ko to nije uvideo on nas je sve ovo vreme obmanjivao.!
pošalji odgovorcaec [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:42:50)
caasc
Unija za sta za nashu teritoriju.
pošalji odgovornikada , evo vam cela unija ...
ili bi mozda ameri i britanci da se ujedine sa bracom Shiptarima
? [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:44:48)
um
mozemo da budemo deo vanseljene ali Kosovo ce ostati Srbija
pošalji odgovorpostoji nesto sto se zove nasledno pravo i tako...
VladaNS [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:46:30)
!!!!!!!!
"Jedina moguća orijentacija Srbije je da sama napravi pristojnu državu - uredi institucije, zakonodavstvo, ekonomiju, uhapsi lopove, kriminalce..."
pošalji odgovorA ovo je nemoguca misija, to teba dodati, mi nismo u stanju ni osnovne civilizaciske zakone da donesemo bez tudje prisile, recimo zakon o privatnoj imovini tjs. zakon o skidanju komunisticke nacionalizacije sa nasih placeva, njiva, zemljista itd... mi smo JEDINI gradjani u Evropi koji zive na iznajmljenom zemljistu, mislim smesno ...
mik [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:47:43)
ambasadore
ovom izjavom postajete veoma loshe cenjena licnost u Srbiji a s time i cela vasha drzava...
pošalji odgovora kao takvi doprinecete da i dalje nipodastavaju vashu istoriju a sve time ne postujuci nashu...
kako je sve to povezano
anti bks [neregistrovani] (07. 06. 2010, 17:58:30)
A KAKO ..
Ti lazni covece,zivis svoj lazni zivot ?
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (07. 06. 2010, 18:34:02)
Populista
Zelim vam sve najbolje ali sa ovakvima poput ovog pametnjakovica bice vam jako tesko i zalim pametne ljude koje mozda ocekuje sudbina koja im je nametnuta od kvazi politicara i njihovih sledbenika poput ovog kome si ti ocitao lekciju ali koliko ce im jos lekcija tek treba ocitati to je pitanje za milion dolara.
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (07. 06. 2010, 18:37:17)
Uslov
Shvatite bre ljudi da Kosovo nije uslov nego preduslov za ulazak u eu i pustite lazove koji vas lazu dve decenije dugo nesposobni da zavrnu rukave i krenu u uredjenje drzave.
pošalji odgovorsrb in [neregistrovani] (07. 06. 2010, 18:44:47)
Aman zaman ljudi
O'ladite vise sa tim s.anjem od Evrope, ne zelimo da nas gurate u drustvo koje nas nece. Molim sve pametne ljude u Srbiji da pokrenu akciju za raspisivanje REFERENDUMA za ili protiv ulaska u EU.Tek tada ce se videti sta stvarno zele gradjani Srbije.
pošalji odgovorsrb in [neregistrovani] (07. 06. 2010, 18:55:51)
E moj prijatelju
Njih nije briga ni za jednu drzavu. To su belosvetski kriminalci u sluzbi globalista i za saku dolara /EVRA/ svejedno prodace i rodjenu majku i decu. Njihov cilj je da stave svoju sapu na sav kapital u svetu i omoguce svojim poslodavcima da odlucuju o zivotu i smrti i stvaranje najgoreg totalitarnog svetskog rezima. Dok se budale zamlacuju tzv. demokratijom oni sire svoju mrezu.
pošalji odgovorEvropa [neregistrovani] (07. 06. 2010, 19:19:47)
Lazu narod
Ehe he lazu, da, ali koga su mogli lagati.. To je poznata cinjenica od prvog dana priznavanja KiM, samo slepo naivni su verovali Euro- pevcima.
pošalji odgovorOd prvog dana otkad povremeno napisem neki komentar, cak i pre priznavanja KiM TVRDIO sam da Evropa nema alternativu.
Evropa je mutna reka, koja se stalno izliva i plavi nas rod. Mulj su nazalost "nasi" politicari, koji muljaju narod, zavode naivne lepim pricama..
Ulaskom u EU postali bi robovi u svakom smislu, jeftina radna snaga, bednici koji ce kriviti kicmu ulojenim smradovima, i ponizno ispunjavati politicka naredjenja.
Hitler je ucinio sto ratom nije mogao, a vi mislite samo da je drugacije..
Neka vam je Bog na pomoci naivni...
Логос [neregistrovani] (07. 06. 2010, 19:41:14)
Од свега фашизам
Испада брале, да је европа чист фашизам. Фашизам се и развио управо у Европи. Променио је одело а све остало је исто. "На исток".
pošalji odgovorМиленија УЕ [neregistrovani] (07. 06. 2010, 20:15:22)
Браво Горане
Оно што сваки врабац зна, оно што је и најмањем детету јасно то је за "жуте" виша политичка математика. Поново ће они на исту фору да "победе"...
pošalji odgovorCitalac presa [neregistrovani] (07. 06. 2010, 20:44:30)
Kasno Marko ....
A sta ste vi ocekivali...Zar bi oni badava dizali citavu svetsku armadu i bombardovali Srbiju za rad siptra i Kosova a da sada odustanu od toga!
pošalji odgovorNema te sile,nisu oni pljuvali i sad da lizu!Od kako nam kurta i murta vode politiku i sve naopako sad je kasno,lnogo,mnogo ranije trebalo se voditi racuna!Vidite Izraela sta radi,vidite Turska kako radi sa Kurdima,mogla je to i Srbija da je imala pametne politicare!Sad je za sve kasno
predator [neregistrovani] (07. 06. 2010, 21:28:04)
kosmet srce pravoslavlja
ima li nekog u ovoj zemlji da to nije znao do sada,pa dali oni misle da nemamo ni trunke mozga.
pošalji odgovorboro [neregistrovani] (07. 06. 2010, 21:28:23)
I šta sad?
Očuvanje na vlasti je jednako važno koliko i opstanak na njoj. Jedino ispravno u ovoj napaćenoj zemlji bi bilo da sad oni koji bi i Kosovo i Evropu odluče i kažu OSTAVKE. Nažalost jedini koji je u novijoj našoj istoriji izabrao taj put je bio Koštunica bez obzira ko šta mislio o njemu. Mi smo na vreme mogli da biramo da od te iste evrope tražimo "gde su naše granice" ili da nam ona "nema alternativu".
pošalji odgovorIzabrasmo pogrešno.
era [neregistrovani] (07. 06. 2010, 22:14:59)
zaboravili ste
,,Oca,, nacije Akademika Cosica i FRAN.br.7.Sve je ovo njihova kuhinja,koja je kuvala preko 40g.i sta je na kraju zakuvala-pobiberila i dokle nas je dovela.!sve je radjeno planski.Deljenje drzave sa -dogovor-Slovencima-Hrvatima-Muslim.-ce biti kolet.steta i na kraju, umesto do Tokija-manji nego Nokia.Sto je zalosno,i dan-danas su Glavni u drzavi Srbiji.Leka nam nema,a mora se ziveti,jer ne moze se zivo u zemlju.Da ste mi zdravo.
pošalji odgovorIvica [neregistrovani] (08. 06. 2010, 20:33:28)
Kina i Rusija
U redu , nema nista od EU!!!! Hocemo uniju sa Kinom i Rusijom. Za pocetak naselicemo PET MILIONA Kineza u Juznu SRBIJU , koja se polako prazni. Mislim da ce EU biti odusevljena.
pošalji odgovor