- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 17. 07. 2010
PRESS
Skandalozno: Muftija preti celoj Srbiji!
Beogradski muftija Jusufspahić traži da država zabrani novopazarskom muftiji Zukorliću da se bavi politikom. Zukorlić preksinoć napao Tadića i zapretio Srbiji „vatrom"

Najkonkretniji u zahtevima za osudu muftije Zukorlića, koji je i vođa Islamske zajednice u Srbiji, je beogradski muftija Muhamed Jusufspahić, koji zahteva od države da zabrani Zukorliću da se bavi politikom!
- Neka država zabrani verskim vođama bilo kakav politički angažman i - gotova stvar. Država, što se tiče Islamske zajednice Srbije, ima alternativu, upravo IZS. Mi ćemo vatru, uz božju pomoć, gasiti vodom. Mi imamo više vode nego što pojedinci imaju vatre - rekao je Jusufspahić za Press.
Zloupotreba emocija
Komentarišući zahteve iznete u deklaraciji usvojenoj na Saboru u Pazaru, poslanik Ljajićevog SDP-a Munir Poturak kaže da takvu deklaraciju načelno ne podržava.
- Ne podržavam ni pristup kakav zagovara Zukorlić, jer kad on priča o tome, pravi se cela jedna vrteška. Takva pitanja bi trebalo rešavati dijalogom svih relevantnih bošnjačkih faktora i predstavnika države, jer bi se tako rešila brže i bez mnogo problema - smatra Poturak.
Poslanik Ugljaninove Bošnjačke liste Esad Džudžević takođe osuđuje delovanje Zukorlića.
- Pitao sam Zukorlića da se opredeli da li je on verski poglavar ili političar i još nisam dobio odgovor. Isto tako pitam, šta je organ koji on predstavlja? Bošnjaci Sandžaka su nacionalna zajednica, a ne verska grupa. Sve drugo je zloupotreba njihovih emocija. Ima nagoveštaja i da se ljudi koji su trenutno okupljeni oko Zukorlića ne slažu sa svim što on radi - tvrdi Džudžević.
Islamolog Darko Tanasković ukazuje da je usvajanje i objavljivanje deklaracije čin kojim se još više može pogoršati stanje u Sandžaku.
Zukorlić: Biće vatre do vrha
Na sednici Bošnjačkog nacionalnog sabora, u sredu u Novom Pazaru, usvojena je takozvana deklaracija u kojoj se kaže da su Bošnjaci konstitutivni narod u Srbiji. Zatim je Zukorlić održao zapaljiv skup na kome je predsednika Borisa Tadića optužio da se „igra Sandžakom".
- Ali nije moguće igrati se Sandžakom, a da se ne poigrava Srbijom. Država je kao zgrada u kojoj stanari mogu da se vole ili ne vole. Ukoliko većinski stanari odluče da zapale jedan stan, rizikuju da se upali cela zgrada. Zato se nije igrati vatrom. Ili će nam svima biti lepo, ili će biti vatre do vrha. Samo naša kuća goreti neće - zapretio je Zukorlić.
Država odmah da reaguje
Istoričar Čeda Antić kaže da je ovo što se sada dešava u Srbiji „radikalizacija koju smo morali da očekujemo jer smo mnoge očigledne procese zanemarili i donekle smo sve to dozvolili".
- Ovo je trenutak kada nema nazad i kada najpre treba stvoriti ozbiljan pritisak javnosti na vlast, s obzirom na to da više nije reč o raspadu Jugoslavije, već o mogućnosti ukidanja srpske države. U Srbiji ne postoji oblast Sandžak, a ako se misli na novopazarski Sandžak, koji je postojao na prelazu 19. u 20. vek, reč je o oblasti koja sada nije samo na teritoriji Srbije i koja nikada nije uživala autonomiju i imala državni status.
Politički analitičar Đorđe Vukadinović ocenio je da Zukorlić „narušava poverenje između Bošnjaka i Srba".
- Rekao bih da Zukorlićeve izjave predstavljaju kontinuitet njegovog delovanja na javnoj političkoj sceni tokom dužeg niza godina, a poslednjih meseci je to radikalizovano i intenzivirano. Plašim se da je Zukorlić strela koja je odapeta, ali da nije jasno da li ju je neko drugi odapeo ili je to, pak, muftijin lični projekat. Ali, ako je strelac pomalo nepoznat, meta je poznata i nesumnjivo je to ova krhka stabilnost na srpskoj političkoj sceni i relativno poverenje između Bošnjaka i Srba uspostavljeno posle 2000. godine - naveo je Vukadinović.
Zamenik predsednika SNS-a Aleksandar Vučić ocenjuje da je Zukorlić „visoko u oblacima" i da mu zato politička moć, koja nije mala, neće dozvoliti da odstupi od svojih stavova.
- Zbog toga je potrebno da vlast, koja je svojim pogrešnim potezima prouzrokovala tenzije u Sandžaku, razgovara sa Zukorlićem, kako bi se problem rešio - smatra Vučić.
Predsednik OO DS-a u Novom Pazaru Vinko Dobrić ocenjuje da poslednji događaji pogoršavaju ionako tešku ekonomsku i političku situaciju u tom gradu.
- Sve ovo ne doprinosi boljitku i nikome ne ide u prilog. Mi se zalažemo da se konstituiše Bošnjačko nacionalno veće, ali samo u skladu sa zakonima države Srbije - kaže Dobrić.
Da li bi Bošnjaci trebalo da budu konstitutivan narod u Srbiji?
Adem Zilkić (IZS):
Ako Bošnjaci smatraju da su konstitutivni narod u BiH, u tom slučaju ne bi mogli da budu konstitutivni narod u dve države, odnosno i u BiH i u Srbiji.
Munir Poturak (SDP):
Lično bih voleo da se tretiramo kao konstitutivni narod. Ali Srbija bi trebalo da bude država građana, da se svi osećaju podjednako, odnosno da se preambulom ustava svi narodi podstiču na ravnopravnost.
Esad Džudžević (BL):
Bošnjaci su nacionalna zajednica i to je najbolji način za ostvarivanja naših prava. Međutim, moglo bi se razgovarati i o tome da budu konstitutivni narod ili da se Srbija definiše kako građanska država.
Dragan Todorović (SRS):
Što se mene tiče, oni već jesu konstitutivan narod. Oni su Srbi muslimanske veroispovesti.
Darko Tanasković (islamolog):
Besmislena je tvrdnja da su Bošnjaci konstitutivni narod u Srbiji od trenutka kad su se muslimani u SRJ opredelili za ime Bošnjaci i odabrali da postanu nacionalna manjina, s maticom u BiH.
Srđan Milivojević (DS):
Poručio bih gospodinu Zukorliću da je Ustav Srbije jasno definisan i da postoji jasna procedura za njegovu promenu.
Miroslav Markićević (NS):
Zahtev je neprihvatljiv za državu Srbiju i Srbe kao narod. Narodski rečeno, videla žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu.
Božidar Delić (SNS):
Imam negativan stav o tom zahtevu i mislim da mu ne treba pridavati neki veći značaj.
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
Osumnjičeni za Srebrenicu deportovan iz SAD u BiH
24. 05. 2012
komentari (133)
pošalji komentarЛогос [neregistrovani] (16. 07. 2010, 22:12:04)
Пре свега, једно питање:
Да ли је ислам религија или политика? некоме су лончићи побркани.
pošalji odgovorVatra [neregistrovani] (16. 07. 2010, 22:59:04)
Przi
Gde macke nema, misevi kolo vode.
pošalji odgovorKolio [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:13:08)
Smanjiti im prava
Ja podrzavam sve raznolikosti i sve ljudske slobode,ali ko su muslimani ovde da prete? U manjini su i treba da ćute i mole se alahu a ne da zavode red ili rade ovakve stvari
pošalji odgovorСрбин [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:43:08)
За крст часни и слободу златну!
За крст часни и слободу златну!
pošalji odgovorSRBRE [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:44:10)
i jedno i drugo
Politika islama kao religije jeste da zavlada svetom.
pošalji odgovorAlternativa ne postoji, ili ce islam vladati svetom - Srbijom ili sveta- Srbije nece biti.
To gospodim Zukorlic muftija vrlo lepo i bez maski objasnjava, i to ne svoju vec "politiku" islama prema svetu u ovom slucaju prema Srbiji.\
Sa druge strane da drugacije mislim i cenim o islamu i da josh uvek imam nadu da islam moze postojati a da postuje i ne muslimane, zahvaliti imam ne g. Zilkicu koji je ocigledno zalutuao ili postavljen lik u celu pricu, vec velikom gospodinu muftiji Jusufspahicu.
Vise puta sam slusao gospodina u bg. kako prica i iz tog coveka izliva ljubav i mislim da se iz te ljubavi ne moze roditi zlo koje ce da unisti druge. Dok sa druge strane imamo g. Zukorlica koji otvoreno zagovara netrpeljivost prema drugima, prema svome narodu druge veroispovesti a iz mrznje nikakvo dobro se nikada nije dogodilo pa bojim se da i sada nece :(
SRBRE [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:52:28)
citirani stihovi kurana
Ovo su stihovi iz kurana, autenticnost mozete proveriti lako, na neku postoji i lako se nalazi kuran u elektronskoj formi.
pošalji odgovorStavicu i sure i ajete [glave i stihove] da bise lakse orjentisali i videli da prenosim verodostojno stihove koji mogu slobodno reci ne samo zbunjuju vec i plase nas ne muslimane.
Ove stihove evropski muslimani precutkuju a aziski veoma jasno primenjuju u svakodnevnom zivotu na ulicama Iraka Pakistana i Avganistana.
Mozda g. muftija Zukorlic inspiraciju nalazi u ovim stihovima a bilo bi lepo da nam objasni ukoliko mi ovo pogreshno razumemo i da odagna nasu zbunjenost i strah.
Zamolio bih moderatore da ovo ipak objave. Sto se bolje upoznamo bolje po nas - jer zaista ponavljam mi ne muslimani iz ovih stihova osecamo strah. Strah da se milioni ljudi i dece vaspitaju na temeljima ove religije i ovih stihova.
8 * 60. I protiv njih pripremite koliko god možete snage i konja za boj, da
biste time zaplašili Allahove i vaše neprijatelje, i druge osim njih - vi ih ne
poznajete, Allah ih zna. Sve što na Allahovom putu potrošite naknadeno ce
vam biti, nece vam se nepravda uciniti.
4 * 56. One koji ne vjeruju u dokaze Naše Mi cemo sigurno u vatru baciti;
kad im se kože ispeku, zamijenicemo im ih drugim kožama da osjete pravu
patnju. Allah je, zaista silan i mudar.
47 * 4. Kada se u borbi s nevjernicima sretnete po šijama ih udarajte
ih ne oslabite, a onda ih vežite, i poslije, ili ih velikodušno sužanjstva
oslobodite ili otkupninu zahtijevajte, sve dok borba ne prestane. Tako
Da Allah hoce, On bi im se osvetio, ali On želi da vas iskuša jedne pomocu
drugih. On nece poništiti djela onih koji na Allahovu putu poginu,
4 * 89. Oni bi jedva cekali da i vi budete nevjernici kao što su i oni
nevjernici, pa da budete jednaki. Zato ih ne prihvacajte kao prijatelje dok se
radi Allaha ne isele. A ako okrenu leda, onda ih hvatajte i ubijajte gdje god ih
nadete, i nijednog od njih kao prijatelja i pomagaca ne prihvacajte,
8 * 39. I borite se protiv njih dok mnogoboštvo ne išcezne i dok samo
Allahova vjera ne ostane. Ako se oni okane - pa, Allah dobro vidi šta oni rade;
branko [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:59:04)
opet srbi krivi
sad ako opet izbije rat mi ćemo biti krivi,,,i onda opet će tadić da se izvinjava
pošalji odgovorVojkan [neregistrovani] (16. 07. 2010, 23:59:42)
Idemo
Precednice posalji muriju neka resi muftiju na brzinu!!
pošalji odgovorraska oblast [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:07:28)
svaka mu cast
kad smo mi srbi doziveli da nam jedan muftija soli pamet onda stvarno ne znam sta ce biti s nama...kada je drzao govor u novom pazaru na zgradi opstine je bila sklonjena zastava srbije,a mesto nje su se videle zastave turske i "bosnjacka zastava" pa zar dva glasa u skupstini mi ovo trebamo da dozvolimo u svojoj zemlji na mestu u kojem je rodjen sveti sava....
pošalji odgovorSRBRE [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:08:03)
josh analize
Sada vam je jasno zasto je g, muftija tuzio dnevne novine koje su objavile sliku - fotomontazu njega u pravoslavnim odezdama svestenika, u sto milionskom euro iznosu.
pošalji odgovorPitanje je zasto se islam vekovaima brani tako agresivno od svake kritike.
Zasto je svaka kritika za islam islamofobija.
Sve ovo je g. muftija radio u skladu sa hiljaduhodisnjom politikom njegove religije u odnosu prema drugima.
On to veoma vesto radi a mi smo bili i ostali naivni.
Da li mu sada neko sme nesto reci, ili ukoriti, da ne pomiljem nerealnost dizanja optuznice itd.
Ma koliko ne voleli zapad i ma koliko mislili da zapad a ima tu i istine da je zapad, pre svih USA, pomagao islamske shiptarske i bosanske muslimane u sukobima u nesrecnim ratovima prilikom raspada SFRJ, kod njih s eipak zna i ovako nesto ma koliko nekoga podrzavali nece i ne moze da prodje.
Setite se samo hapsenja muftija i imama cak u USA ali u Evropi.
No kod nas drzava nema snage da se razracuna sa korupcijom unutar same vlade a kamoli da reshava ovakva teshka i sve teza pitanja .
SRBRE [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:12:24)
Jedan stariji g. Muftija isto je razmisljao
http://jimball.com.au/Features/Mufti-Nazi.jpg
pošalji odgovorM. [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:13:46)
Ko gubi ima pravo da se ljuti
E sad je da pitam nesto, da li je islamska zajednica koju prestavlja pomenuti muftija jusufspahice jedna kraljevina. Kako to kad je stari muftija se penzionisao nije uradjen javni konkurs za odabir Beogrdskog muftije pa ako se javi vise kndidata da vernici glasaju ko da bude novi muftija a ne sjasi kurta da uzjase kurta mladji. Kako to da se sve priovatizuje u okviru islamske zajednice pa se poslovi sahrane povere jednom coveku da samostalno odredjuje cene i pravila nazovi te nove kompanije.
pošalji odgovorKakva je to islamska zajednica koja svojim bivsim zaposlenima duguje plate, penziono zdrvstveno socijalno ono sto imate u svakoj korektnoj firmi koje drzi do sopstvenog imena.
I zato se gubi ugled i kod gradjana i kod vernika i umesdto da se radi na jacanju vere radi se na tihom unistavanju vere i verske zajednice.
Izgleda da u dvoriste beogradske djamije ulazi vise policajaca koji je cuvaju nego vernika.
Satrustegui [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:16:07)
sve bi dao za crnu košulju!!!
Smatram da ni malo ne treba potceniti situaciju. muslimani bi trebalo (ako su pametni) da podrže umerene verske lidere: Muhameda Jusufspahića i Adema Zilkića, a Srbija bi trebalo budno da motri na poteze ove bitange koji mrzi Srbe i Srbiju više od svega i koji bi najviše voleo kad bi moglo da se vrati vreme pavelića i NDH pa da stane na čelo handžar divizije pa juriš!!! Ako neko smatra suprotno, samo neka se zagleda u njegovu njušku i sve će mu biti mnogo jasnije.
pošalji odgovorVuk [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:25:18)
Bice vatre?! Jedva cekamo
Iskreno - bas bih voleo da 'bude vatre' da zavrsimo posao koji Karadjordje nije stigao da obavi. Ionako ih tamo ima veoma malo, dosta ih se odselilo za Federaciju BiH.
pošalji odgovorauuuuu [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:32:32)
mir
Srbijo hoces li vec jednom uhapsiti ovog coveka,ako ne uhapsiti onda mu bar lepo zapretiti da ne siri nacionalnu mrznju utemeljenu na veri?Svaki drugi dan citam neke nove ratnohuskacke i mrznjom zapaljive govore ovog coveka(necoveka).Pre neki dan gledam na jutjubu klip gde njegovi batinasi biju coveka(islamske veroispovesti) na ulici iz cista mira.Uhapsiti ga osuditi i gotovo.Dok sa druge strane muslimani imaju muftiju Jusufspahica za koga licno mislim da je izuzetno dobar i plemenit covek.
pošalji odgovorkengur [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:34:54)
zakon
predpostavljam da u srbiji postoje zakoni, pa ako je moga predpostavka tacna, zanima me ko je duzan da sprovodi te zakone po kojima bilo koji gradjan iste krsi, svedoci smo da policija veom efikasno reaguje u krsenju zakona ali u ovom slucaju NE, verovatno ovaj lik nista nije i prekrsio.
pošalji odgovore moj zukOrlicu [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:39:35)
grejes se na kvarcnu pec
pa izbio kurslus pa izbi pozar u tvom stanu.... ti pobego napolje nepokrentni baba i djed se ugljenisali a ostalim stanarima tvoje zgrade ostalo da zovu vatrograsce i zastite se od dima da se ne uguse o tvog smrada .... de ces da se vratis Orlicu_kad ti sve izgori?
pošalji odgovornereligiozni vernik [neregistrovani] (17. 07. 2010, 00:53:30)
Bog je jedan ma kako ga mi zvali
Kao hriscanin pravoslavac, zelim da kazem sledece svim DOBRIM ljudima bilo koje vere:
pošalji odgovorKo god je sposoban da drzi govore pominjuci bilo sta sto nije prijateljstvo, humanost, covecanska ljubav, iskrenost, pomirenje, prastanje, takav covek NIJE Boziji covek i nikako se ne moze nazvati svestenikom!! Ovo vazi za bilo koju veru i religiju, i za hodzu i za popa, jer nas ni jedna sveta knjiga (Sveto pismo, kao i Kuran) ne uci nasilju, vec sve imaju slicna nacela.
Cuvajte ljudi Boga u svom srcu i u svojoj porodici, onda vam ne trebaju svestenici, verske vodje, bicete blizi Bogu i od njih samih!!
Josh mnogo bih mogao da pisem na ovu temu, ima svrhe ali nema vremena..
Pozdrav
Zoran [neregistrovani] (17. 07. 2010, 01:27:21)
Nova podvala
Najzanimljiviji odgovor novih americkih pulena u Srbiji tzv naprednjaka u ovoj prici, Vucic okrivljuje Vladu Srbije zbog onoga sto govori Zukorlic?! Zanimljivo nema sta, i detetu od 3 godine je jasno odakle vetar duva, ali on to od jednom ne vidi. On vise nista ne vidi, zamislite veliki srpski junak General Delic kaze ovome ne treba pridavati veliki znacaj?! Takodje zanimljivo, ne treba pridavati znacaj nekome ko pokusava da cepa drzavu?! E pa Generale sramota je to, znamo da vas Vucic tako savetuje da istupate, ali gde vam je malo vojnicke casti? Oni koji su ove godine, u odsustvu vrja DS-a, bili u americkoj ambasadi, a tu mislim na SNS, treba da budu alternativa za sprovodjenje americkih interesa, i ako Tadic nece ima ko hoce, to je Nikolic! To je cinjenica. Sramota je da Vucic optuzi Vladu Srbije za ovaj Zukorlicev poziv na rat, a da za njega kaze da "leti u oblacima", to je skandal i saucesnistvo u zlocinu protiv svog naroda. Srbija je danas u istoj situaciji kao i poslednjih 20 godina, pod pretnjom unistenja, oni koji to javno ne govore saucestvuju u tom zlocinackom naumu.
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (17. 07. 2010, 01:34:32)
Dokle bre vise!!
Pa dokle bre vise da trpimo ove muslimane poturice...
pošalji odgovorpa preterase ga nacisto! sad i oni oce da nam komadaju srbiju?!
more jacaj vojsku da se branimo ko zna sta nam spremaju...
kao izrael pa nek krene neko ako sme!
Oko za oko [neregistrovani] (17. 07. 2010, 01:41:28)
zub za zub
Jao a sta se cudimo, kao da se u BiH ne desava isto to.
pošalji odgovorTamo Dodik i pravoslavci isto drze ovako zapaljive govore protiv Bosne. Pa kad mogu tamo oni, mogu i muslimani u Srbiji.
Sto bi Republika Srpska bila privilegovanije od Sandzaka.
Osim toga i jedna i druga zemlja treba da budu sekularne. Da relifije budu u drugom planu, a svi gradjani da budu ravnopravni. Kakav krst, kakav polumesec.
... [neregistrovani] (17. 07. 2010, 01:50:39)
...
sta ste se bre ostrvili na zukorlica kao da je on najjaci covek u srbiji? sto malo vlast ne zaviri u dzepove penzionera, nego skrece sa nekih bitnih tema na ovakve? zukorlic i da hoce rat ne moze ga voditi sam, jer je svima na ovim prostorima rata preko glave! a sto se tice islama, vecina vas ne poznaje ni najosnovnije postulate islama, a komentarise ajete iz casnoga kur'ana. ne tumacite ajete kur'ana izvucene iz konteksta. ja sam musliman i ne pada mi na pamet da blatim hriscanstvo ni bibliju! to mi moja vera ne dozvoljava. pa zapitajte se vi da li je u skladu sa vasom verom da blatite druge religije? ne verujem, a neki sebi to daju za pravo. mozete napadati i zukorlica, i koga hocete ali poistovecivati veru sa jednim covekom je mimo svake pameti.
pošalji odgovorbaco [neregistrovani] (17. 07. 2010, 02:04:08)
vuce brate
Ne brini brigu za Rasku i FB.Srpska ima da rjesi problem,ako dodje,ali sumnjam?.No kako si jak na jeziku,zasto ne prosetas gradovima KiM nasom Svetom zemljom-sa nasom srbskom zastavom sa pesmom na usnama :trubite braco bolje,opet je nase Kosovo polje.Nemas petlju ili onu stvar?pojela maca.
pošalji odgovorMiloš Đorđević [neregistrovani] (17. 07. 2010, 03:18:03)
Lepo
Zuki drmni care jedno pivce da smiriš živce, i Meka Cola jednu da ti se šecer stabilizuje. Vidi čoveku, pročitaj Ustav, srpski valjda znaš. Drugo Bošnjak si, nisi Musliman (različito od musliman) i kao takav imaš sva pravao kao i Madjari, čak i taj bošnjački. Nemaš ti milionče Bošnjaka a 2 ministra, jedino faco ako tebe ne svrbi da ministar budeš. Pazi, nije Turska pomogla u BIH, Republika Srpska je stvarnost, a Srbi kad polude razbiju 600000 Bugara i smanje Kajmakčelan za 5 metara. Šta htedoh reći, a da fakultet ti radi, policija ne smara dilere, živiš kao car ali to ti nije dosta. Pohlepa je gadna, zagrcne se čovek i dobije splazam jednjaka. Znaš ti da ću i ja da tužim Blić, uvredjen sam tim njihovim ismejavanjem pravoslavlja. Zvone zvona nejake su islamske strele. Da, i baklavu za dezert, ko zna možda požar peskom mora da se gasi.
pošalji odgovori tako [neregistrovani] (17. 07. 2010, 03:47:09)
pozdrav
Srbi muslimanske vere a zovu se Bosnjaci od pre 20g...
pošalji odgovorej pa vidis da si najnekulturniji Muamere , bacco
retorika ti je radikala iz 90-ih
Dabar [neregistrovani] (17. 07. 2010, 05:12:03)
E Srbi
Догодине у ово доба ће аустроугарска војска бити распоређена на територији коју потурице називају "Санџак". Питање је шта ће бити са Србима са те територије? Хоћемо ли бежати или се супроставити, браћо моја! Као Руси пред Наполеоном, ето им "Санџак", па нек брљају и траже чивије...
pošalji odgovorPrele [neregistrovani] (17. 07. 2010, 06:03:09)
Bosnjak
Hoce li neko da mi objasni sta je to "bosnjak"?
pošalji odgovorkaktus [neregistrovani] (17. 07. 2010, 07:16:50)
"Susedi"
Vise Politika nego Religija.Taj "sukob"u Sandjaku je samo predigra da bi se ponovio vojvodjanski Scenario.
pošalji odgovormomcilo [neregistrovani] (17. 07. 2010, 07:23:21)
zukorlic
mediji su krivi sto daju publicitet verskim "vodjama"za koje nikad ne bi znali da nije vas novinara!!!!kakve vladike,muftije,rabini itd,neka oni rade svoj posao u svojim verskim objektima a nas ne intereuje njihovo misljenje kao njih nase!!!!
pošalji odgovorsale [neregistrovani] (17. 07. 2010, 07:32:12)
Tragicno i zalosno
Nazalost neprijatelji srpskog naroda vide da je drzava u rasulu,i da nemamo ni predsednika ni vladu pa zato koriste da pozivaju na rat jer im niko ne moze nista a kamoli Tadic poturica i Dacic.Svaka cast Pressu na informacijama,i neskrivanju informacija od naroda kao druge novine sto rade.
pošalji odgovorZG [neregistrovani] (17. 07. 2010, 07:52:27)
sluga
Zukorlic je sluga Turske i sve radi po njihovom nalogu na stetu muslimana.Ne mogu biti konstitutivni element jer su to u Bosni.
pošalji odgovorSekula [neregistrovani] (17. 07. 2010, 07:53:46)
Dokaz manipulacije
U dokumentaciji sam našao sledeći podatak: 1904. godine Austrijski emisali išli po Sandžaku i anketirali poturice "kome smeta srpska vladavina ovakva kakva je sad". Komentar izvestioca, ondašnjeg iz 1904.) je bio: ovo Austrijanci rade kako bi Srbiji pretili zbog njenog svrstavanja na stranu Rusije u ratu s Japanom.
pošalji odgovorSada se ja pitam - ima li osnova da mi sada sumnjamo u npr. Nemce ili opet u Austrijance koji nas driluju zbog naše žalbe sudu pravde u Hagu a koja će njihovoj vladi možda doći glave?
Zoki [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:08:26)
Religija buducnosti
Mozemo da se plasimo ili ne plasimo ali u danasnjem svetu jedino islam i neki pseudokomunizam kineskog tipa imaju potencijal da odrze neki dugorocni kontinuitet drustva nad kojim vladaju. Red, postenje i zena u pokornosti. Prosta formula za ideologiju tj. veru buducnosti koja ce imati dovoljno ljudskog potencijala da nadzivi ostale.
pošalji odgovorZnam vas [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:10:07)
iz Sarajeva
U Jugoslaviji su bili konstitutivni narod, pa su sve ucinili i s crnim djavolom se povezali da je uniste. Da li bi tako uradili i sa Srbijom.
pošalji odgovorenes np [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:12:05)
gresis!
Islam je miroljubiva religija, i bas je Jusufspahic i kao i mnogi muslimani u Srbiji praktikuju kako treba.. Ali gospodin Zukorlic je sasvim suprotno od Islama, on sve sto radi i govori je u vecini slucajeva protivno Islamu.. A on predstavlja 30% Bosnjaka, sta je sa 70% Bosnjaka koji ga ne podrzavaju i koji ne prate slepo coveka koji je vise puta pokazao da radi sve suprotno od nacela Islama.. Pa to je covek koji je sebi dao mnogo za pravo, toliko da je zatvoriop najstariju dzamiju na Balkanu za vernike!!
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:15:53)
u pamet se ljudi
Srbijo, ne moras represivno, korektivno je efikasnije. Prosla su vremena represije, veliki vladaju i odlucuju. Svaka represija ce nam se otresti o glavu. Zakon je jasan, za ovog "glasnogovornika" ima resenje jer da je bilo ko od nas smrtnika ovako digao glas, nocas bi nam isprali mozak. Sto nam ga ostavljate kao kukavicije jaje i vatru koja tinja. Gasite odmah.
pošalji odgovorBranko
enes np [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:19:58)
objasnjenje..
Zar ti poslednji stih koji si napisao nije dao odgovor? To je namenjeno onima koji su mnogobozci, koji su proganjali ne samo Islam, veci ostale religije pre njega.. A istorijski podaci govore da je Muhamed a.s. kada bi zarobio protivnike prvo njima davao da jedu i piju, a onda ako bi barem 10 muslimana naucio da pise ili cita bivao pustan na slobodu.. I cisto da znas nisu svi muslimani ako imaju muslimanska imena, te se drugi stih koji si naveo odnosi i na muslimane rodjenjem koji ne veruju u Boga i koji se oglusuju o njegove odredbe, i sve ono u vezi paljenja se odnosi na kaznu na onom svetu kojom ce biti kaznjeni nevernici..
pošalji odgovorenes np [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:35:26)
daj covece...
Pa zar SPC nema svoj statut po kom funkcionise? Naravno da ima, i tako se postavlja Patrijarh.. Ali ima i IZ svoj statut po kom funkcionise, ali ga muftija Zukorlic ne postuje ili ga pravi kako bi se on odrzao na tom mestu sto duze.. A sto se tice policije koja cuva dzamije, pa naravno da je ima jer pomenuti Zukorlic svojim naoruzanim ljudima izbacuje vernike iz dzamija koji ne podrzavaju njega, a za sta je drzava kriva.. Ona je kada su vec dali znak da se formira IZS i da dobije reis-u-lemu Srbije, da se ne ponasa kao neutralna nego da Zukorlicu koji ne priznaje istu i trazi da se ostane pod IZ BiH da mu se kaze da ide tamo i bude njen deo, a ne da ga puste da paralelno svadja Bosnjake, zatvra dzamije i sl. Mozda joj je to tada odgovaralo jer su se izbori priblizavali, pa im jedinstvo Bosnjaka nije odgovaralo, ali je to mac sa dve ostrice sto se i sada pokazalo pa se sve sveti drzavi jer jedan bivsi vernik i muftija zeli vlast i ne bira nacine da do nje dodje..
pošalji odgovorenes np [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:38:33)
amin!
Brate moj, to si tako lep rekao da me je prosto ganula svaka rec tvog komentara.. Bog je jedan, i samo su razliciti obicaji..
pošalji odgovorviganj [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:44:08)
počelo je
Dakle,
pošalji odgovorpočelo je...
verujte mi ovo sam već preživeo
nenad [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:47:17)
vatra
Covjek zeli da bude Vjerski vodja, Ajatolah, cini mi se da mu talibani i Osama Bin Laden nisu mrski,dole je granica tolerancije prema vjerskim fanaticima
pošalji odgovorenes np [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:47:20)
nije tako..
Zukorlic nije najjaci covek u Srbiji, ali vesto koristi situaciju pa mu Bosnjaci imamo probleme zbog njega.. Sve ovo radi kako bi se odrzao na celu Mesihata Sandzaka, jer tako i dalje moze da pribavlja licnu korist!
pošalji odgovornenad [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:48:13)
vatra
Covjek zeli da bude Vjerski vodja, Ajatolah, cini mi se da mu talibani i Osama Bin Laden nisu mrski,dole je granica tolerancije prema vjerskim fanaticima
pošalji odgovorkrlegovic [neregistrovani] (17. 07. 2010, 08:55:50)
KUKU i lelek
tužen je blic jer nisu znali kako da uplate Zukorliću 100.000.000 evra za aktivnosti na polju sjebavanja srbije.
pošalji odgovorIva [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:10:03)
Deja-vu
Na sličan način su kosovski Albanci započeli proces otimanja Kosova i Metohije. Nadam se da sadašnji vlastodršci neće biti kratkovidi kao S. Milošević i da će "Zukorlić pretnju" na svetski prefrigan način najhitnije saseći u korenu.
pošalji odgovorDuško [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:10:09)
Vid,vid ti ovo!!!
Vrlo zanimljiva sličica prijatelju.
pošalji odgovorIva [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:13:13)
Pfff
Pričaj u svoje ime... ako ti je do krvoprolića preseli se u Irak ili Palestinu.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:34:50)
Skandalozno muftija preti celoj Srbiji
Skandalozna je izjava muftije koji svojim izjavama podriva ustav drzave Srbije sto je nedopustivo u jednoj drzavi a aktuelna vlast nereaguje.Da je situacija pocela izmicati kontroli pokazuju svakodnevna desavanja u Sandjaku zato Srbija se mora hitno uhvatiti u kostac sa radikalnim islamskim pokretima jer u suprotnom suocicemo se sa sukobima poput Bosne a tad ce cena biti velika
pošalji odgovorSapke [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:49:46)
Ke..tor
Videcemo Baco koliku petlju ti imas kad dodje do picvajza. Ako se niko sa strane ne bude mesao. Problem ce se resiti veoma lako.
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (17. 07. 2010, 09:57:38)
Dragan Todorovic lepo rece...
Što se mene tiče, oni već jesu konstitutivan narod. Oni su Srbi muslimanske veroispovesti.Ovo je jedia prava nasusna istina,sve ostalo je laz,neistina,nebuloza i glupost,tako da braco muslimani prihvatite cinjenicu da ste Srbi,a ne tamo neki bosnjaci(geografski pojam,a ne nacionalni) i vise problema nece biti,sve je u stvari tako prosto i jedostavno,al'politika je kuja stara. CCCC
pošalji odgovorLex [neregistrovani] (17. 07. 2010, 10:01:42)
Homeini
Ovaj me asocira na malog Homeinija, ljudi kakav tip pun mržnje prema svemu srpskom, ma mislim ,murija mu treba isprazniti iz glave ideju islamske države !
pošalji odgovorsweety [neregistrovani] (17. 07. 2010, 10:16:22)
jasno
pa kad im je isti covek politicar i muftija,jasno je sta je islam postao...ko li ih podrzava?
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (17. 07. 2010, 10:30:54)
drzava je kriva, sto ne razoruza
naoruzana lica, ne samo oko Zukorlica,jer je to instrument vladanja strahom, da nije tih izludelih naoruzanih lica, pitanje je kako bi ovaj sumanuti odza mogao lako da izbacuje vernike, ili na drugoj strani radnike iz fabrika, Naoruzane falange su odavno preteci faktor u Srbiji.Ko ih drzi, finansira mora da bude pod zestokim udarom i napadom ministarstva sile !! Price o demokratiji, u prisustvu nekakvih *pistoljerosa*, govori samo da je Srbija jedno vrlo morbidno i krajnje primitivno drustvo.
pošalji odgovorSrpkinja [neregistrovani] (17. 07. 2010, 10:39:54)
tesko tebi zemljo srbijo
Tesko tebi zemljo srbijo kad u tebi svako moze da radi sta hoce. Da li postoji zakon u ovoj zemlji? Da li znate sta bi bilo da se neki srbin drzne da preti predsedniku BiH ili Hrvatske,i da preti da ce iste da zapali? Ljudi moji ,dozvolili smo da u zemlji Srbiji svi imaju prava sem Srba, sramota je izjasnjavati se kao Srbin jer ako si Srbin mora da si nacionalista.Ovde su svi zasticeni i svi imaju pravo da se izjasnjavaju kako god zele i to je u redu ali ovo je bre SRBIJA zelja SRBA i drugih.
pošalji odgovorMima [neregistrovani] (17. 07. 2010, 10:40:44)
Svasta!
Nemam i nikada nista nisam imala protiv drugih religija i naroda, ALI..... Sto ovaj muftija lepo ne ode u svoju Bosnu pa nek tamo drami i ucenjuje koga stigne. Mnogo smo glupi, sta sve tolerisemo.
pošalji odgovoristok [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:22:45)
duhovnost
Nemam vremena za duži komentar,
pošalji odgovorzato vrlo kratko.
Ako je muftija sluga božji onda
mora znati i praktikovati:
...biti mudar i bezazlen !
a ovo je 'breme lako' dato čoveku na njegovom životnom i duhovnom putu.
Niko ne može da se gradi da je
veći od drugoga koji je ispred
njega.
Ne treba se bojati,ali i ne mora čovek biti mudar,da bi
razumeo:'svaka setva ima i žetvu'!
Ali ako čovek ne mora biti
mudar,morao bi biti bezazlen!
S poštovanjem!
Sale [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:33:25)
Bošnjak je....
reč koja je nastala od naziva pumpe kod dizel motora - "BOŠ" i njenog stanja kada se pokvari - obično svi kažu "NJAK". Znači - pokvarena Boš pumpa.
pošalji odgovorSandzaklija [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:34:48)
Mani te se Muftije
Braco bosnjaci mani te se muftije nije ovo put kojim zeli da ide stanovnistvo Sandzaka.
pošalji odgovorDrugari srbi, morate da znate da muftija nije imao ovakve govore pre nego sto je dobio toliki broj glasova, posle ovih govora njegova popularnost je opala u Sandzaku samo mu mediji ovde daju previse paznje. Turski premijer cak nije ni hteo da razgovara sa njim. Dakle opusteno, ici cemo ponovo na izbore za nacionalni savet i videcete koliko ce mu popularnost opasti. TACKA
ilgner [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:41:15)
fijuuuu
majstore jel se bavis religijom ili politikom. ti si ocigledno nesto pomesao u glavi. da ne budem grub treba ti doktor.
pošalji odgovorМиле Бре [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:52:56)
Чињенице
Сценарио је познат. Прво констуктивни народ, а потом тражити самосталност области (која би се касније уједињила са "Босном" и Косметом. Све би се то могло довести у ред, да владајућа коалиција недаје подршку сепаратистима у разбијању Србије. Сетим се коментара оне Јерков у смислу како би Војводина требала да подржи напоре Санџаклија у њиховој самосталности. Имали у Уставу Србије члан који говори о очувању државе и осуди и казнама за оне који раде на разбијању државе?
pošalji odgovorkolenko [neregistrovani] (17. 07. 2010, 11:55:20)
...
Bilo, ne ponovilo se. Ko voli rat nek mu rat bude u kuci.
pošalji odgovorAmin
Nikola [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:02:55)
Hitno
Država treba hitno da reaguje.
pošalji odgovorЈојо Ба [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:04:19)
Do not touch the tape inside
Лепо пише и обавештава неупућене.
pošalji odgovorbora [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:15:30)
hahahaha
Lik poredi Republiku Srpsku i sandzak,nevjerovatno.....
pošalji odgovorBgd [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:20:08)
ako je tako
onda 70% ima veliku odgovornost da dovede nekako u red 30%, da ne bi stradali 100%!
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:27:36)
Bravo legendo!!!
Kako ti ovo samo pade na pamet xaxaxaxa.
pošalji odgovorlegenda [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:28:40)
hm...-
Srbijo cuvaj se..vaskrsava novi Alija Izetbegovic...
pošalji odgovorDJ [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:40:48)
ISTINA
Da, ovo je potpuna ISTINA sta u sebi sadrzui islamsko verovanje i sta Muslimani uce. Ono sto je bitno i sustinski ovde je sledece: RELOGIOZNE VODJE imaju svoje KANALE i MEDIJE. Ko hoce da ih slusa neka idu na te medije. NEBI SMEO ni jedan javni servis, niti jedan medij da prenosi njihove izjave. NI Patriajrhove govore a ni Muslimanske lidere. takodje je bitno da jednom zauvek upmatimo MUSLIMANI nisu NACIJA!
pošalji odgovorOnda su i Pravoslavci nacija, pa i Adventisti i baoptisti i Protestanti svi...Pa gde to iam, da SRBI druge vere budu nacija????
UREDITE TO i UREDILI STE DRDZAVU!
Vladimir [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:42:56)
Glupizam kao nivo svesti
Koliko ste samo gluposti izneli ovde, sacuvaj me boze. Ponekad se cudim na kom su nivou svesti ljudi u ovoj zemlji. Kakve pretnje? Jel' vi ovo stvarno shvatate kao licne pretnje a ne kao borbu te zajednice za sopstvena prava. Da li je moguce da ste zaista toliko ograniceni da sve tumacite kroz prizme "neko nas oce da uci pameti" i "sta bre oni hoce, ima ih saka jada". Ama bre njih ne zanima niko od vas, ni Srbi ni niko sto je potpuno legitimno, kao sto mene i svakog od nas zanima samo licno dupe, dok je sve drugo drugo, tako se i ovi ljudi konstantno bore za neka osnovna ljudska prava ali stalno nailaze na otpor tamo gde otpora ne bi smelo biti, jer takvi otpori izazivaju sukobe, ovo je cist primer kako vecina ugnjetava manjinu, i pritom ne shvata da to radi, najgore je to sto NE SHVATA a ne sto to cini namerno, i onda iz sve nakaznosti jos tumaci BORBU jedne zajednice za svoja prava kao akt kojim oni nesto izazivaju. Ko si ti bre da tebe nesto uopste izaziva? Umesto da podrzite ovu borbu za ljudska prava jedne zajednice, tako cete se sigurno lakse izboriti i za sopstvena, vi se ubiste zivi ne bi li ih sprecili da ne dobiju svoja prava. Ovde je glavno da komsiji crkne krava, vise volite da nemate ni vi ni komsija nego da oboje imate. SRAMOTA!
pošalji odgovornebitno [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:45:56)
naprijed
od pazara do irana bice zemlja muslimana
pošalji odgovorPera [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:53:34)
Miris CIA-e
E ova ti je dobra. Ni manje ni vise nego BLIC da uvredi muftiju. Pored toliko "nacionalistickih" casopisa.
pošalji odgovormilorad [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:55:28)
država???
Srbija je definitivno slaba država.Nema se prostora za tu analizu koja bi uključivala analizu kvaliteta vlasti u Srbiji od koje sve počinje.Jučerašnja parada LSV u Novom Sadu i njihovi zahtevi,ideologizacija pojmova vojvodjani i vojvodjanke (razmišljaj u perspektivi stvaranje nove nacije) potom klerikalizacija društvenih dogadjaja u Novom Pazaru (i dalje ćute anti klerikalci u Srbiji),potom ideja o stvaranju nove pokrajine „sandžak“, potom aktivnosti nekih ambasadora i stranih krugova koji podstiču i pozdravljaju asimetričnu regionalizaciju srbije ,potom aktivnosti Helsinškog odbora za ljudska prava koji tvrdi da Srbija ne rešava prava manjina po evropskom koncptu ( a zalažu se za gradjansku držvu), sve je usmereno ka realizaciji projekta rastakanja autoriteta i atribura Srbije. Već je vidljivo sadejstvo pojedinih NVO, stranaka, političara, verskih institucija i stranih ambasada na pomenutom projektu.Sva dešavanja su i vremenski tempirana pred odluku suda u Hagu, cilj možemo predpostaviti.
pošalji odgovorŽao mi je uopšte nevidim snage u Srbiji koje se mogu suprotstaviti ovim tendencijama a ne vidim ni kraj ovakvim aktivnostima i mislim da postoji i arsenal novih mera protiv Srbije
Župan Raški [neregistrovani] (17. 07. 2010, 12:59:49)
KO SU MUSLIMANI u RAŠKOJ
Muftija je slabo proučio Istoriju Srba na Balkanu, jer bi znao da su Srbi prvi primili Hrišćanstvo i da su do podele Hrišćanstva svi koji govore SrpskoSlavenski, bili JEDAN NAROD u više TERITORIJALNIH celina.
pošalji odgovorPosle podele Hrišćčanstva u XI veku, većina Srba-Katolika su postaliu Hrvati.
Posle pada Dušanovog carstva i dolaska Osmanlija, jedan deo Srba je PRINUDNO (janičari), a jedan deo zbog LIVADA i PARA (dahije i spahije), a jedan deo DA BI ZAŠTITILI ROĐAKE PRAVOSLAVCE, uzeo muslimansku veru, ali su svi znali ko su im rođaci među Srbima pravoslavcima. To je posebno naglašeno u Satro-Raškom Sandžaku.
Zato ROĐAČE muslimanske vere, ti nisi nikakav poseban narod (Musliman, Bosnjak, Sandžaklija, Poturica i slično), nego potomak Srba pravoslavca, koji je promenio veru i postao Srbin -musliman (17 Velikih Vezira Turskog carstva je bilo Srpskog porekla).!! Zato i GOVORIŠ I PIŠEŠ SRPSKIM JEZIKOM I PISMOM, kao i Mehmed Paša Sokolović, Meša Selimović, Emir Kusturica i mnogi drugi.
LOL [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:22:05)
Sandzo
MOj Hodza, vidis da ih paranoja puca sada,samo ti radi svoj posao...Sretno...
pošalji odgovorjoca [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:22:07)
srbin
i Kralja i Otadzbinu !!!
pošalji odgovorBuro [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:46:04)
Bez naslova
Da je tako nesto izjavio Srbin,vec i bio i uhapsen i osudjen, i sve moguce nevladine organizacije bi skocile na Srbe da dokazu i pokazu da smo zlikovci.Ali neka, tako su su Muslimani ponasali i pred ovaj rat, a mi na kraju krivi. Zato Srbi pamet u glavu!
pošalji odgovorLex [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:46:30)
Glupiranje
Ti baš ne shvataš poentu efendijinih istupa, kakva prava, čovek traži da se uvede u Srbiji da Muslimani budu konstutivan narod, znaš li ti uopšte šta implicira konstitutivnost? Nefilozofiraj..., pogledaj Ustav RS i tumačenja,
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:46:54)
komentar
Posle ovih salvi uvreda na racun muftije,a pogotovo islama,vidim kolika je mrznja srpskog naroda prema muslimanima u srbiji.Jeste da je on preterao kada se toliko ukjucio u politiku,ali to je zato sto je islam i politika neodvojivo.Ko malo poznake islam znace o cemu govorim.Mnogo ste jaki na recima,a uvredama pogotovo.ja nikad nisam bio ni za jednog Bosnjackog politicara,ali posle ovog sto sam procitao,aktivno cu podrzavati muftiju.Zar vi svi mislite da je on ovo sam na svoju ruku rekao,e pa varate se kao i obicno.Dobro vi znate ko stoji iza njega.A za nekoliko godina,ce se videti hoce li on biti neki faktor u sandzaku.A verujte da hoce,ko ga zna videce da je on jedna od mocnijih figura na balkanu,znam da ce vam ovo izgledati kao budalastina,ali verujete mi na rec:)))Opet ponavljete iste greske.
pošalji odgovorpobednik [neregistrovani] (17. 07. 2010, 13:58:12)
pasos
interesuje me ciji pasos ima ovaj gosspodin.dali su bosnjaci samo muslimani iz bosne ili su to svi muslimani.ja sam musliman ali nisam bosnjak jer nisam iz bosne nego iz srbije ali sam ipak musliman.SRBIN MUSLIMANSKE VEROISPOVESTI:na mom pasosu pise SRBIJA:dali su TURCI BOSNJACI ILI SU TURCI:BOSNJACI SU DOBILI IME PO TERITORIJI:MOJ MUFTIJA JE JUSUFSPAHIC I JA GA SVIM SRCEM PODRZAVAM:A VI BRACO SRBI NEMOJTE DA NAS SVRSTAVATE U JEDAN KOS SA BOSNJACIMA ;SAMO NAM JE VERA ISTA ALI NISTA DRUGO:VERA NAM JE ISTA I SA MAROKANCIMA ;TURCIMA ;ARAPIMA ALI NISMO NI MAROKANCI;NI TURCI;NI ARAPI :MI SMO PO TERTORIJI SRBI A PO VERI MUSLIMANI ISKREN POZDRAV PRAVIM VERNICIMA MA KOJE VERE BILI
pošalji odgovorenes [neregistrovani] (17. 07. 2010, 14:45:14)
o cemu ti?
Gde si to cuo da su Islam i politika neodvojivo? Verovatno na nekom muftijinom dersu.. Prvo muslimanima je zabraneno da se dele na stranke, i lepo je receno da svi muslimani treba da budu jedinstveni na Allahovom dz.s. putu.. I kakav je to musliman i verski vodja koji sebi da za pravo da zatvori Altun Alem dzamiju za vernike? Zato ti i tebi slicni koji podrzavate muftiju cete videti da ste daleko otisli od svih nacela Islama, a posebno on jer je postao ohol a Allah dz.s. ne voli ohole ljude!!
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (17. 07. 2010, 14:52:12)
sramota
Sta jos Srbija da vam dozvoli da bi bili zadovoljni..dosta bre.
pošalji odgovoru prolazu [neregistrovani] (17. 07. 2010, 14:55:40)
di nestade Srbin?
Našto Srbin dođe?!Muftije vam prijete,a Turci se Sanžakom šeću.Probudite se da ne bude kasno za Srbiju.Petsto godina zuluma nije malo,ne treba nam novi.
pošalji odgovorBrat u Kristu iz zemlje Hercegove.;)
Radovan Laković [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:00:32)
Prijatelji Sandžaka
Ništa inženjer ljudskih duša muftija Zukorlić ne radi iz svoje glave. Sve je koordiniraano od strane ambasada SAD, Engleske i Nemačke koje su nedavno u Novom Pazaru oformile organizaciju "Prijatelji Sandžaka", kroz koju će nastaviti da pritiskaju Srbiju i uslovljavaju nove ustupke od strane Srbije. Da je Srbija iole ozbiljna država odavno bi rasterala tu anti-srpsku družinu.
pošalji odgovororthodox [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:12:57)
veleizdaja
U srecnija vremena propagatori ovakvih ideja su zavrsavali pred streljackim vodom. Da je pravoslavni svestenik samo prokomentarisao, a ne daj boze i agitovao na politickoj sceni, onda bi svi ustali da osudjuju SPC.Ovako,islamske militantne vodje rade sta hoce po Srbiji.Ti narode i dalje budi blesav i cuti.Vici samo kako ti smetaju pravoslavni popovi,ovi muslimanski su sjajni.I treba onda da nam se dese ovakve gluposti.
pošalji odgovorcrnogorski vitez [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:20:12)
mir i pravda
svaka cast gospodinu beogradskom muftiji jusufspahicu tako govore posteni i casni ljudi,a ne kao ovaj novopazarski muftija zukorlic koji hoce da dovede muslimansko stanovnistvo u neizvjesnosti i pred propast,zukorlicu ti nijesi ni muftija niti musliman ti si jedan obicni gilipter koji prvo gleda sebe i svoj dzep i nije te stalo za muslimane i srbe ti slusas svakakve neprijatelje i srba i muslimana i to zajednickih neprijatelja pravoslavaca i muslimana.zar ne vidis muftijo zukorlicu da su ti ljudi koji te uce da dizes bunu i prijetis srbiji i pravoslavcima isti oni ljudi koji su doveli cijeli nas narod i muslimane i pravoslavce do siromastva i koji su nas sve bombardovali,zar ne vidis muftijo da imamo istog neprijatelja i da su jedino bombardovani mi pravoslavci u srbiju i u bosnu i muslimani u iraku i avganistanu,da li si nekada sebe proispitao zasto se to bas desilo ovim drzavama zasto se desilo?ja cu ti muftija zukorlicu reci cu ti zasto se to desilo,desilo se jer su islam i pravoslavlje trn u oku nevjernicima i ljudima koji bi sve dali za pare nazalost i ti muftijo zukorlicu i ti bi dao sve za pare,i ja ti ovo pisem ne sto sam se uplasio za sebe to nikada ne moze biti jer se nikada nicega nijesam plasio niti cu jedino me strah da ne zgrijesim bogu,kao sto si ti muftija na putu da zgrijesis,i koji bi zbog vlasti iako nijesi politicar a mijesas se u politiku iako si svesteno bice odnosno covjek koji treba da propagira mir i razumijevanje medju narodima sve zivo radio za tudji interest i novac,nije ti to pametno niti mudro, muftijo zukorlicu,ponavljam ja ti ne pisem ovo sto je mene strah jer me nicega nije strah nego ti ovo pisem muftijo zukorlicu da me je strah za tebe i tebi slicnima da cete nastradati ne samo od nas pravoslavaca i postenih muslimana koji se ne slazu sa tobom i tvojom pogresnom ratno huskackom politikom nego da ne nastradas od nasih zajednickih neprijatelja koji te uce pogresno i uce te nesto sto nikome ne ide u korist i sto je nemoguce,.nije srbija kolac baklava ili torta pa da se dijeli,srbija je postena drzava koja je uvijek bila uz vas muslimane jer i ti i ja znamo kao i skoro svi pravoslavci,muslimani i bosnjaci da smo mi isti narod i da ste vi muslimani ustvari srbi koji su pod turskim okupacijom i pritiskom bili presli u islam iako je taj zajednicki neprijatelj u bosni uspio na neki nacin da to pokvari ali nijesu do kraja uspjeli jer se nadam i polazem nadu da ima mnogo postenih i casnih muslimana kao beogradski gospodin muftija jusufspahic i njemu slicni posteni muslimani ili bosnjaci koji postuju srbiju i njen drzavni integritet i suverenitet.zato ti muftijo zukorlicu porucujem u ime mnogih pravoslavaca i muslimana prestani da siris mrznju i da palis vatru jer ti se uprotivnom mnogo lose pise to ti porucujem ja iz crne gore a ako zelis doci cu ja licno u rasku u novi pazar da ti u oci ovo sve kazem a i mnogo vise toga samo reci muftijo dje se nalazis i dolazim da te vidim da popricamo.
pošalji odgovorpozdrav za sve postene i razumne ljude srbe i muslimane
pero [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:24:51)
koja glupost
ovg muftiju treba ga stisati samo izaziva nemire bolje bi bilo da ga uhapse da nepravi buru dole
pošalji odgovorZozon [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:40:55)
Varka
Varas se brate Srbine u procjeni da je Jusufspahic dobar i plemenit covjek.Ne poznajes islamski mentalitet, jer nisi zivio s njima. Isti su oni za Srbe obojica, sta nam msli Zukorlic, to isto misli i Jusufspahic, samo je ovaj drugi mnogo mudriji i perfdniji od prvog, pa fino zamota u svilu kad prica.Kod Zukorlica nema "ispeci, pa reci", a Jusufspahic, fino na tenane, ono sto odgovara Srbima prica i "pehlivani", sto oni kazu, a misli onako kak Kuran pise.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:55:46)
Nacionalizam
Sta to Srbija ima kome dozvoljavati? Nailazim na veoma negativan stav kod tebe. Samim tim postavljas se u ulogu da si iznad njih cim ti njima nesto dozvoljavas, ti si im automatski tata-mata, i po logicnom sledu stvari oni ti ne mogu biti jednaki, a kad neko nije jednak on dakle nema ista prava, kada nema ista prava oseca se ugrozeno, a osecaj ugrozenosti moze dovesti ljude u veoma gadan polozaj iz kog jedini izlaz mogu videti u nasilju, a i to je neki vid borbe za svoja osnovna ljudska prava. Srbija se oduvek ponasala kao da je ovo drzava iskljucivo i jedino Srba, a svi drugi su posetioci i turisti i takva prava i imaju, nebitno sto zive ovde. Oni su zamorcici koji bi trebalo da obozavaju Srbe samo zato sto je ovo toboze njihova drzava, i na kraju krajeva sve se svodi na nacionalnost, i onda neki veliki srpski filozofi objasnjavaju kako ovde nema nacionalizma. Ovo je zemlja kojoj je potrebna jedna potpuna iz korena promena svesti, a samim tim i mentaliteta. Ne mozete ovde polemisati o tome sto je Muftija rekao da ako zapalite jedan stan u zgradi vi time rizikujete da zapalite celu zgradu, a pritom ne postavljajuci pitanje zasto se taj jedan stan pali, ko to radi i koji su motivi? Da li je ta porodica ciji stan palite ugrozena i diskriminisana od strane ostalih stanara, itd... Postavljate li vi sebi ikad takva pitanja ili vas veliko-srpski nacionalizam zaslepljuje i ne mozete da vidite ista dalje od toga?
pošalji odgovorznaci!! [neregistrovani] (17. 07. 2010, 15:56:35)
!!
sto se mi tripujemo, sto sve sto ovaj indijanac kaze odma se objavi, ma koga briga za njega realno, nek lupa neke fore glupe, ali licno mislim da treba sad da se uhapsi, zbog otvorenih pretnji narodu, dacicu reaguj!!
pošalji odgovorsandzaklija [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:00:39)
Bosnjacki nacionalni sabor NE POSTOJI
Pa sta ste ocekivali kad menjate pravila igre
pošalji odgovorateista [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:08:15)
bravo care!!!
slazem se sa tobom u potpunosti.
pošalji odgovorZiko [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:16:44)
Skandalozno muftija preti celoj Srbi
Muftija Muamer Zikorlic preti celoj Srbiji, umesto da neguje islam koji se zasniva na veru u jednog Boga Muhameda ali ne da vodi politiku jer s time nanosi stetu Islamskoj zajednici, isto toliko kao sto Seselj i Nikolic ometaju demokratiju u Srbiji.
pošalji odgovorsemtex [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:18:35)
sikter efendija(o)
Proterajte ovo zlo u Sarajevo ili neku drugu dzamahiriju dok nije kasno!
pošalji odgovorneko [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:27:29)
ja pa ja i samo ja
Cesto se u svetu sledbenici islama pravdaju verom za teroristicke napade i druge slicne aktivnosti. Malo je tolerancije prema drugom i drugacijem, a sa druge strane za njihovo traze strogo postovanje i uvazavanje.
pošalji odgovorU mnogim islamskim zemljama, cak, je zabranjeno nositi krstic na lancicu! Treba li na to komentar! U svojim zemljama traze strogo postovanje svojih zakona i obicaja, a u tudjim opet hoce po svome, ne postujuci ono sto im ne odgovara. Pretenciozno, agresivno, kamikazno.
Oni, umereni Muslimani, treba prvi da dignu glas protiv ovakvih huskasa!
Peca [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:30:32)
Logika
Po tebi, Brazilci kao nacija ne postoje jer to su zapravo Portugalci, Meksikanci i Argentinci ne postoje jer su to u zbilji Španci. Tako gledano "unazad" ni svi sada postojeći balkanski narodi(uključ. i Srbe) zapravo ne postoje jer su svi oni upravo i samo Sloveni, zar ne ! Od tih Slovena mnogi nastaše, al' eto samo Bošnjacima trebaš ti da odobriš ?!
pošalji odgovorLazar [neregistrovani] (17. 07. 2010, 16:42:48)
Lobiranje
Bio sam ja na dva ratista,za uspomenu dobio geler u nogu a Srba tamo vise nema.Bolje da lobiraju po svetu i traze prijatelje jer samima nam se dobro ne pise.Siptari su davnih dana lobirali po Evropi i Americi i dobili sto su hteli,dok su nasi mafijasi i elita vozali dzipove po Beogradu..Sandzaklije su vec poceli sa lobiranjem dok kod nasih ista prica,gleda se farma i Grand...Niko nam nece biti kriv!
pošalji odgovormožda [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:00:56)
možda...
Možda se opet susretnemo brate u Kristu, kao onomad kod Kiseljaka, kad smo žnjeli suncokrete.
pošalji odgovornereligiozni vernik [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:06:22)
za Enesa i ljude bistre svesti!
Enese iz Novog Pazara, brate moj, hvala ti na odgovoru!
pošalji odgovorVidim da si u manjini, a dobro se razumemo, pa da ti pomognem:
Svetom je definitivno zavladao djavo (sotona, sejtan, opet ga zovi kako hoces),sluzeci se najkrhkijim delom coveka- ljudskom svescu! Ima ga medju politicarima, zlim ljudima iz bilo koje sfere, pa i medju
svestenicima.. Svi oni zloupotrebljavaju jednu od
najlepsih stvari koju nam je Bog dao-moc govora, da
manipulisu ljudima i njihovom psihom. I tu nema pomoci.
Od kada je medju svece otisao Patrijarh Pavle, ne idem u crkvu, ne pricam sa popovima i ne verujem nikome ko se prodao zbog materijalnog (opelo kosta 8000 din, vencanje 5000, cak i svecenje vodice pred slavu, sve ima "cenovnik", pa jel tako Bog rekao?)
Zato je jedini nacin da sacuvamo Boga i nasu veru u
nama samima, u srcu i porodici kao najvecoj svetinji.
Opet bih mogao podosta da pisem, ali nemam vremena.
Bog ti dao zdravlje i cuvao najmilije, tebi i celome svetu
islamskom, hriscanskom, budistickom - ovo nisu podele vec religije, ljudi se dele samo na LJUDE i NELJUDE, jedino takvu podelu je napravio nas pokojni patrijarh!!!
tvoj brat srbin pravoslavac, Miki
ljuba rs [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:20:34)
zlo i naopako
sasjeći u korjenu, da se ne ponovi kao sa srbima iz podrinja.
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:27:58)
Pobrko si loncice serpe i poklopcice...
Mesas babe i zabe prijatelje,to sto si napisao ne stoji ko logika,da skratim,da bi ti bilo jasnije,pokusaj samo da zamislis imena od predaka danasnjih"bosnjaka"kako su se zvali(npr.Lazar,Vukasin,Radomir,Stevan itd.) i prezivali(npr.Petrovic,Jovanovic,Vuckovic,Bozovic itd.),tada ce ti biti jasnije ko su oni zapravo bili(Srbi,a to su i danas,samo mnogi nisu svesni),pre nego sto su promenili veru,a sa tim i u skladu sa islamskom tradicijom promenili imena i prezimena prilagodili ih islamu,to ti je tako i nikako drugacije,pa se ti cesi kolko oces,istina je samo jedna,nema dve :):):)
pošalji odgovorPosteni gradjanin [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:28:41)
Problem muslimana
Sve dok budu imali rukovodstvo koje ne misli o njihovim zivotima i buducnosti nego ih gura u stalne ratove,muslimanima nece biti dobroa ni njihovim susjedima.
pošalji odgovormilorad [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:29:33)
eki !!!
Jako dobro se zna ko stoji iza muftije.Nemcci,Amerikanci,SaudArabija,Pakistan,neke NVO ...
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (17. 07. 2010, 17:40:58)
Pa da burazeru
Covek je u pravu neznam u cemu je tvoj problem.Kad vec imas net koristi ga malo pametnije,citaj istoriju srba i sveta u opste pa onda pisi komentare.
pošalji odgovorVladaNS [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:00:05)
!!!
Sta je "Vojvodjanski scenario" dodjavola, dokle ce vam desnicari puniti glavu paranoidnom glupostima o Vojvodini ?!
pošalji odgovorVojvodina je regija i da je Srbija normalna imala bi jos dve ili tri takve, sta mislis zasto je Vojvodina razvijenija od ostatka Srbije, nismo mi pametniji od drugih samo autonomija se isplati i to je cinjenica !
VladaNS [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:01:12)
LSV
LSV ima 6% glasova u Vojvodini TACKA
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:25:29)
Pobrkao si ti izgleda sve
Potpuno je nebitno ko je sta gledajuci istoriju kojom se manipulise kako se stigne. Ako se oni izjasnjavaju kao muslimani oni to onda i jesu. Da li si ti ikad cuo za pojam izjasnjavanje nacionalnosti? Pojam nacionalnosti u znanom pravu ne postoji, nego samo pojam izjasnjavanja. Ja mogu reci da se osecam kao Kinez i to mi se mora uvaziti, to je zakon svuda u svetu. Pa kod nas imas ne znam koliko desetina hiljada koji se izjasnjavaju kao Jugosloveni po nacionalnosti, ti mozes ovako da blebeces ali im nigde to ne mozes osporiti, njihovo je pravo da budu sto zele i tu nema dalje polemike.
pošalji odgovorzemunelo [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:33:12)
stari provokatore
Tvoji antisrpski komentari se provlace po svim sajtovima, Blica,Pressa, B92, i to traje dosta dugo. Apsolutno je nebitno tvoje misljenje.Ajde u svoju misiju kosovsku rupu!
pošalji odgovorzarko/ extra nacionalista [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:41:19)
citati
ne razumije ,,temuu.
pošalji odgovorЖупан Рашки [neregistrovani] (17. 07. 2010, 18:47:37)
Срби муслимани у Турској
Мало знања и логике. Срби-муслимани који су отишли да живе у Турску (нпр. 17 Великих везира), сада су њихови потомци Турци (пореклом Срби), а ови који су остали да живе у Србији, су Срби муслимани. Требало би много страница да објасним зашто су неки Срби-муслимани изабрали назив по Босни, а не по Санџаку или Црној Гори.
pošalji odgovorcovek sa klupe [neregistrovani] (17. 07. 2010, 19:00:36)
moze jos krace obrazlozenje:
Procitajte roman :Na Drini cuprija,od Nobelovca Ive Andrica i dobicete sve odgovore na vase nedoumice.
pošalji odgovorGradanin Srbije [neregistrovani] (17. 07. 2010, 19:06:00)
Muftija Srbomrzac
Postovani citaoci!
pošalji odgovorMalo prode vremena a da se gore
pomenuti muftija ne oglasi.Nije mi jasno sta radi vlast u republici Srbiji i vec jednom prduzme neku odgovarajucu meru da se po ustavu i Gospodinu
jednom da do znanja da je on gradanin ove drzave po kojoj cesto pljuje,a velica naredbodavca iz njemu,a i nama poznate suseske drzave.Nije mi jasno,jer to nema niko tako odlucan da ga privede organima pravde,ovako nesto se nigde na svetu nemoze dogoditi osim samo u nasoj srbiji.O kakvim to pozarima on prica,prvo neka rascisti sam sa sobom da li on zna sta sve izgovara,ali mislim da nasi gradani Muslimanske veeroispovesti nisu tako naivni,jeer moze najvise njima skoditi,vreme je da ga oni pocnu krotiti,ili je njegov posao da pocne da radi po koranu,ili neka prede u politiku.Mozda on lebdi u vazduhu a i nezna kakva je zastava republike srbije ciji je i on drzavljanin.I na kraju postovani Zukorlicu man se corava posla,u Dzamiju i moli se svevisnnjem Alahu.A Vi gospodo u vladi shvatite vi muftiju ozbiljno ima on svoje savetnike da nam nebih bilo kasno.Neka Bog cuva Srbiju i sve njene postene gradane.
marija [neregistrovani] (17. 07. 2010, 19:56:05)
vic nedelje
Videla zaba da se konji kuju pa i ona digla nogu.haha
pošalji odgovorpetar [neregistrovani] (17. 07. 2010, 20:38:49)
imaju prava ?
Bili su i Albanci u bivsoj SFRJ manjina,imali sve privilegije pa im opet nije valjalo.Opasno se igramo vatrom.Onaj turski premijer kojem je Tadic ljubio skute nije jos ni izasao iz aviona,a ovaj ovde lepi decko sa belom kacigom,vec pocinje da sprovodi instrukcije.Nisu ovo sporadicni ispadi.Sve pocinje od kojekakvih deklaracija,proglasa,a nasi politicari to lagano ignorisu.Ovo na Sandzaku je opasna vrlo opasna priprema za nesto mnogo gore.Drzava mora sto pre reagovati ali pre toga Natasi Kandic i ostalim likovima iz NVO-a zapusiti usta.
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (17. 07. 2010, 21:18:40)
Opet ti filozofiras,a ja cinjenice imam...
I ja mogu da tvrdim,da sam car Lazar,Karadjordje,Tesla,ali nisam,zna se da ako bih insistirao na tome,da bih zavrsio Lazi Lazarevicu(psihijatrijska klinika),a sto se tice Jugoslovenskog indentiteta(citaj:juzni Slaveni),svi smo mi u osnovi to(Srbi,Slovenci,Bugari,hrvati(oko trecine danasnjih hrvata,su pokatoliceni Srbi)),a konkretno mi u podgrupi smo Srbi(srbijaci,crnogorci,bosnjaci,krajsnici,deo makedonaca...) i to je to,sve ostalo je vestacki stvoreno,ko razume shvatice,cas je gotov:):):)CCCC
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (17. 07. 2010, 21:32:22)
netreba mnogo znanja, zna se da se radi
o Drzavi Srbiji, Ustavu Srbije....i da bi vlast trebala da *utrne* taj fitilj, koji preti vatrom...i to onako strogo profesionalno...brzo i efikasno !!!
pošalji odgovorKGB [neregistrovani] (17. 07. 2010, 21:49:11)
Na glavu ...
Sa šovinističkim ispadima nemate mesta u civilizovanom svetu. Uskoro padate ispod cenzusa!
pošalji odgovorja [neregistrovani] (17. 07. 2010, 21:53:25)
ja
i budali je jasno da sa kosova krece nesto sto se zove treci svj. rat , malo me strah za buducnost djece ali sve ovo nevodi dobru.
pošalji odgovorMuris [neregistrovani] (17. 07. 2010, 21:57:36)
Isti arsin za sve
Svi koji komentarisete sa ovoliko mrznje zapitajte se ne radi li Zukorlic isto sto i Dodik i Kacavenda .
pošalji odgovorMuslimani (Bosnjaci)su bili konstituivni narod u SFRJ.
Oni jesu manjina apsolutna u Srbiji ali zive i na jednom prilicno kompaktnom prostoru,kulturno se djelimicno razlikuju od Srba,jezicno ne.
Nije li vrijeme da primjenimo isti arsin prema svima!!!!
Ako smo protiv nacionalizma i sirenja mrznje onda smo i Dodiku i vladikama pojedinim davno trebali reci idite i ne okrecite se.
Nacionalizam u BiH prijeti i BiH fudbalu,ako nam iskljuce reprezentaciju i mi cemo biti jos bjesniji i kivniji,mnoge stvari su pocele sa fudbalom .
Borimo se protiv nacionalizma i ne povlacimo stvari i argumente iz vremena o kojima nismo ni zivjeli.
Ucinimo najbolje iz onog sto imamo.
Svako dobro
Lune [neregistrovani] (17. 07. 2010, 22:05:17)
sedi kec !! na popravni, pod hitno !!
Ustav..i slus, a budi sta god hoces..ne rusi drzavu, ne maltretiraj drugog, ne potpaljuj vatru..plamen..ne ubijaj, ne kradi..itd itd.
pošalji odgovorneutralna [neregistrovani] (17. 07. 2010, 22:18:41)
slazem se
ali mi smo krivi sto nemamo drzavu, zakone, sposobne politicare, elitu... Dok god je tako svaka manjina ce traziti svoja prava. Dok god se svakome budemo izvinjavali zbog toga sto postojimo, dok budemo zaboravljali svoje zrtve i grobove, dok ne budemo imali nacionalni cilj, to je ono sto ce se desavati. Zalosno ali je tako.
pošalji odgovorsemtex [neregistrovani] (17. 07. 2010, 23:46:10)
?
a ja mislio srbin sa krizom identiteta:)
pošalji odgovoronaj neki [neregistrovani] (18. 07. 2010, 10:33:48)
ne!
braco srbi!molim vas i pozivam vas na mudrost u ovakvim situacijama.nemojte si dozvoliti zbog ovakvoga pojedinca da vredjate odmah celi bosnjacki narod u sandzaku.ovo je jedan obicni provokator koji hoce da pravi zavadnju medju srbima i bosnjacima.primite u svest i drzite se reci i misli nasega pokojnoga patrijaha pavla,a te su reci mudrost i samo mudrost.hvala sa postovanjem.
pošalji odgovorpodgorica milo [neregistrovani] (18. 07. 2010, 11:24:11)
ne volim lazi
ti vladimire ne samo da pricas gluposti i lazi nego nijesini vladimir jer ako si ti vladimir onda sam ja japanac,zato vladimire idi malo i radi nesto pametnije umjesto da lazes posteni narod
pošalji odgovormilorad [neregistrovani] (18. 07. 2010, 12:57:42)
LSV 6%
I 6% LSV otrova je mnogo.
pošalji odgovormilorad [neregistrovani] (18. 07. 2010, 13:03:54)
LSV 6%
I 6% LSV otrova je mnogo.
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (18. 07. 2010, 13:15:03)
Sto je babi milo...
Ma ne sekiraj se ti"dusebriznice"nase vreme tek dolazi,ne zaboravi da uskoro vadimo kec iz rukava(dolazak Seselja),a onda misevi kao sto si ti i tebi slicni ima da naglo posedite i dobijete nervni slom,a cenzus ce biti daleko iza nas"prijatelje":):):)CCCC
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (18. 07. 2010, 13:26:04)
Cekaj stani,udji zadji vani...
Sta od ovoga nije tacno,pa da me ti tako nisko ocenis"profesore":):):)
pošalji odgovorpantigana [neregistrovani] (18. 07. 2010, 16:11:49)
................
ma moze da nas uhvati....ponisko!
pošalji odgovorAntifasista [neregistrovani] (18. 07. 2010, 18:50:05)
jbg,opet fasizam
Ti ne razumes sustinski pojam nacionalnosti i ne shvatas da u civilizovanom svetu on iskljucivo zavisi o tvom izjasnjavanju a ne korenima gde ih vuces i vrag zna cemu. Ja mogu se izjasniti kao Japanac i svuda u zvanicnim dokumentima MORA DA MI PISE DA SAM JAPANAC, to je stvar izjasnjavanja a ne istorije. Sta bismo onda sa mesavinama kakvih je danas najvise u civilizovanom svetu, koje su oni nacionalnosti kad imaju korene i od 5-6 razlicitih nacionalnosti? Imaju li po tebi oni pravo na nacionalnost uopste? Kao sto vidis, iako verovatno nesvesno, tvoji stavovi su cist fasizam ali ti to i ne shvatas. A sto se tice ovog s Jugoslovenima, lepo sam ti objasnio da imas na desetine hiljada na prostoru bivse SFRJ koji se izjasnjavaju po nacionalnosti da su Jugosloveni, dakle nisu ni Srbi, ni Hrvati ni Bosnjaci vec JUGOSLOVENI, i to nije stvar korena vec licnog izjasnjavanja. SVAKO IMA PRAVO DA BUDE STA ZELI I TO MU SE MORA UVAZITI I TU NEMA RASPRAVE!
pošalji odgovorŽupan Raški [neregistrovani] (19. 07. 2010, 13:50:49)
BRAT JE MIO, BILO KOJE VERE BIO
Muslimani nisu NIKAD bili konstitutivni narod ni Jugoslavije ni Srbije. Slažem se da svi građani Srbije moraju biti ravnopravni i da niko ne može biti privilegovan zato što je musliman, pravoslavac, Sandžaklija, Vojvođanin, Šumadfinac i sl.).
pošalji odgovorMuslimane bi da podsetim na neke istorijske činjenice.
Posle Kosovske bitke i pada Smereva 1459 , Srbija je došla pod vlast Osmanskog carstva sa određenom autonomijom tj Srbija je kao Despotovina imala vazalne obaveze prema Porti (17 Velikih Vezira je bilo Srpskog porekla).,
Neki Srbi su promenili veru i postali muslimani, jedan deo PRINUDNO (janičari), jedan deo zbog LIVADA i PARA (dahije i spahije), a jedan deo DA BI ZAŠTITILI ROĐAKE PRAVOSLAVCE. Svi su vekovima znali ko su im rođaci među Srbima pravoslavcima.
Sve se ponovilo kada su 1945 došli KOMUNISTI i izmislili nacije po TERITORIJI i po VERI.
Zato ROĐAČE muslimanske vere, ti nisi nikakav poseban narod, nego potomak Srba pravoslavca, koji je promenio veru i postao Srbin-musliman . Zato i GOVORIŠ I PIŠEŠ SRPSKIM JEZIKOM I PISMOM, kao i Mehmed Paša Sokolović, Meša Selimović, Emir Kusturica i drugi.
Ustav Srbije dozvoljava da se svakon izjašnjava kako hoće (Bosnjak, Sanđaklija, Vojvođanin, Šumadinac), ali u školi se mora učiti ISTINA.!!!
Župan Raški [neregistrovani] (19. 07. 2010, 14:05:22)
RAVNOPRAVNOST VEĆINE I MANJINE
Slažem se da svi građani Srbije moraju biti ravnopravni i da niko ne može biti privilegovan zato što je musliman, pravoslavac, jugosloven, internacionalista i sl.
pošalji odgovorALI svi da se podsetimo na neke istorijske činjenice.
Posle Kosovske bitke i pada Smereva 1459 , Srbija je došla pod vlast Osmanskog carstva (17 Velikih Vezira je bilo Srpskog porekla), Neki Srbi su promenili veru i postali Srbi-muslimani, jedan deo PRINUDNO (janičari), jedan deo zbog LIVADA i PARA (dahije i spahije), a jedan deo DA BI ZAŠTITILI ROĐAKE PRAVOSLAVCE. Svi su vekovima znali ko su im rođaci među Srbima pravoslavcima.
Sve se ponovilo, kada su vlast osvojili KOMUNISTI i izmislili nove narode po TERITORIJI i po VERI.
Muslimani nisu nikakav poseban narod, nego potomci Srba pravoslavaca, koji je promenio veru i postao Srbin-musliman . Zato i GOVORIŠ I PIŠEŠ SRPSKIM JEZIKOM I PISMOM, kao i Mehmed Paša Sokolović, Meša Selimović, Emir Kusturica i drugi .
Ustav Srbije dozvoljava da se svako izjašnjava kako hoće, odnosno kako se oseća, ali u školi se mora učiti ISTINA.!!! Nije fašizam ni nacizam, ako se objašnjavaju istorijske činjenice kako su nastali narodi, nacionalne manjine , jugosloveni, internacionalisti, mešanci više naroda,
BITNO JE DA SVI BUDU RAVNOPRAVNI GRAĐANI SRBIJE.!!!
nebitno [neregistrovani] (21. 07. 2010, 12:13:56)
varas se
Grdno se varas
pošalji odgovorSandzaklija [neregistrovani] (22. 07. 2010, 05:47:51)
MUFTIJAA
Covjek sagradio Univerzitet, Islamski Fakultet,nekoliko srednjih skola, veliki broj obdanista, vratio ponos svome narodu!Necemo mi nikakvu drzavu, Sandzak je ponos multikulturalnosti i multi relidioznosti, samo trazimo svoja osnovna prava, MUFTIJA samo naprijed! Srbija mora na kraju razgovarati sa nasim pravim predstavnicima.
pošalji odgovor