Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 26. 07. 2010

PRESS

intervju... Vuk Drašković, predsednik SPO

Vuk Drašković za Press: Kosovo će postati članica UN!

Očuvanje suvereniteta nad Kosovom je ustavna mantra koja nema nikakve veze sa stvarnošću. Posle mišljenja MSP-a, Kosovo će postati članica UN

s1
Vuk Drašković

Predsednik SPO-a Vuk Drašković kaže da Srbija mora da poštuje mišljenje MSP-a o kosovskoj deklaraciji o nezavisnosti, koje je sama tražila, i da promeni državnu strategiju o Kosovu tako što će je prilagoditi realnim ciljevima. Drašković u intervju za Press objašnjava da Srbija rešenje za kosovske Srbe mora da pronađe u saradnji sa Evropskom unijom i dodaje da će posle ovakve odluke Suda, Kosovo postati članica UN.

- Srbija je tražila mišljenje i formulisala pitanje za Međunarodni sud pravde. Dobijeno mišljenje Srbija mora da uvažava, jer je traženjem odluke sama ukazala puno poverenje tom sudu.

Šta država sada treba na radi po pitanju Kosova?

- Da državnu strategiju podredi realnim ciljevima i da zajedno sa Evropskom unijom traži najbolja rešenja za naš narod i crkve na Kosovu, da ne bismo ponovili Miloševićevu grešku kada je odbio plan Z-4 za Srbe u Hrvatskoj.

A kako vi vidite dalju sudbinu Kosova?

- Posle odluke Međunarodnog suda pravde, Kosovo će postati članica UN, jer će većina država prihvatiti stvarnost i mišljenje MSP-a.

Da ste bili na čelu diplomatije i u poslednje tri godine kada se vodila ova velika bitka za Kosovo, koji bi bili vaši potezi, odnosno, šta najviše zamerate ministru Vuku Jeremiću?

- Ja ne bih zastupao pogrešnu državnu kosovsku politiku, nego bih tražio promenu politike i njeno upodobljavanje realnosti i interesima našeg naroda na Kosovu. Tražio bih rešenja u dijalogu sa EU, širom međunarodnom zajednicom i vlastima u Prištini. Ne moramo priznati Kosovo, kao što ni Kina ne priznaje Tajvan, ali moramo sarađivati. Sukobi Srbije sa svetom doveli su nas na političku i biološku marginu i ta se politika ne sme nastavljati. Ministru Jeremiću ništa ne zameram. On na najbolji način zastupa lošu kosovsku državnu strategiju.

Na osnovu vaše poslednje izjave da treba uvažiti mišljenje MSP-a, ali i nekih ranijih izjava, stiče se utisak da ste promenili strategiju, pa od nacionalno orijentisane stranke stigli do toga da se stavovi SPO-a više podudaraju sa stavovima LDP.

- Niste u pravu. Ovo što govorim i zašta se zalažem je najveći srpski patriotizam. Neću da zastupam politiku koja vodi stalnom slabljenju srpskog naroda i države da bih pridobio glasače. Neću da varam i lažem narod, iako znam da je laž roba koja se najlakše prodaje. Ovo je vreme za politiku Miloša Obrenovića.

s2
Vuk Drašković

Neću da lažem narod zbog glasova... Vuk Drašković

Pred bombardovanje ste izjavili da bi vaš život bio besmislen kada bi Kosovo bilo van Srbije! Kako danas gledate na to?

- Ja i danas tako mislim. Ali, nije Kosovo jedini srpski gubitak. Gde je smisao moje uzaludne borbe za promene u Srbiji koje se nisu desile, gde je smisao žrtava koje su pale za te ciljeve?

Da li bi Srbija nakon iznošenja mišljenja MSP-a trebalo da prihvati ponudu EU da zajedno napišemo rezoluciju koja će biti podneta Generalnoj skupštini UN?

a

Nije vreme za izbore, DS strateški partner SPO-a!

DS ima specijalne sporazume sa DHSS i SPS, a u najavi je da će im se pridružiti i partija Rasima Ljajića. Da li SPO planira sličan sporazum sa demokratama?

- Nemamo sporazum, ali je DS strateški partner SPO.

Da li je Srbija zrela za vanredne izbore?

- Vanredni izbori ne bi doneli ništa bolje, jer nema bolje alternative postojećoj koaliciji.

Kako to? Vlast nema rešenje, a ne treba ići ni na izbore?

- Kažem vam, vanredni izbori bi u ovom trenutku bili čisto gubljenje vremena. Ništa novo i bolje ne bismo dobili...

- Da. Tu ne sme biti dileme. Ako već nećemo da učimo od svoje istorije, učimo od Albanaca. Sve su postigli u saradnji sa EU i SAD, a mi izgubili mnogo u stalnom sukobu sa njima. Moramo promeniti Miloševićevu politiku, iako je njegova stranka danas u Vladi.

I SPO je deo vlasti. Šta zamerate Vladi Srbije?

- Što istrajava u vođenju pogrešne kosovske politike, što je odustala od atlantskih integracija i što ne uklanja sve prepreke evropskim integracijama.

Dva velika cilja ove vlade bili su upravo ulazak u EU i očuvanje Kosova. Poznato je dokle smo stigli po oba pitanja. Kako komentarišete te neuspehe?

- Vlada nije ostvarila te ciljeve, jer su oni nerealni. Očuvanje suvereniteta nad Kosovom je ustavna mantra koja nema nikakve veze sa stvarnošću. Ta autistična politika je naša najveća prepreka evropskim integracijama Srbije.

S. VOJINOVIĆ

komentari (246)
pošalji komentar

Anonymous [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:26:43)

Vuk

To je onaj što je zloj babi ljubio ruku.

pošalji odgovor

PS [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:26:59)

Samo tako

Bravo Vuche, neka si nam i ti rekao.

pošalji odgovor

pera [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:29:18)

sramota

Daj kazi nesto novo.Bio si i ostao jadan.

pošalji odgovor

Србин [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:32:14)

За крст часни и слободу златну!

За крст часни и слободу златну!

pošalji odgovor

nemanja [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:34:05)

Tacno

Sve je tacno. Kosovo je otislo pre 11 godina i nikada se nece vratiti.

pošalji odgovor

slobodan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:34:45)

Koji lazov !!!

Koliko puta je do sada promenuo misljenje ? I jos uvek ga uvazavate i dajete mogucnost u vasim cenjenim novinama da bezgranicno, cinicno...lupeta.
Ali ni to mu ne moze podici njegov "ugled", koga kao i karaktera NEMA !!!

pošalji odgovor

ISTINA [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:36:55)

V.D. predsed, SPO:Kosovo će postati član, UN!

Aman zaman, covece.....???

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:37:44)

Jel moguce

ON je ipak nesto najgore sto je moglo da nas zadesi zadnjih 20 goidna ...Jer kad je neko los i znate da je los onda to nije strasno ! A kad se neko pretvara da je dobar, patritoa a ustvari je prodana dusa i papucic , e to je opasno . Crni je to dan bio kad su rekli "rodio se Vuk Draskovic..."

pošalji odgovor

Pravedan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:39:47)

Pravda

Vuk je k'o Spo Prop'o.

pošalji odgovor

Branko [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:43:02)

Licemerje

Obraz kao djon!

pošalji odgovor

hrvat [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:43:46)

tako je braco

pozdrav svim albancima, braco znamo kako vam je bilo
nadam se da cemo se sresti na europskom

pošalji odgovor

CipiRipi [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:46:27)

Neću da lažem narod

Uvaženi bivši gospodine ministr inostranih poslova. Ako ste konačno odlučili da ne lažete narod onda vas ne samo molim već i preklinjem kažite svom narodu kako se vodi TRASK diplomatija u dobrobit Srbije. Moram da vas podsetim na vašu posetu Ljubljani kao ministra inostranih poslova i izjavu predTV kameram koja ide ovako: Ja sambre rekao mom kolegi Dimitriju, kad ćete bre da dođete braćo Slovenci pa da trgujemo kao nekad. Mi vama trask bre maline vi nama trask bre pare. Vaš kolega dimitrije stajao je nekako korak iza vas i naduven kao žabac. Uspe lo mu je da se grohotom ne nasmeje. A vi gospodine ako mislite da lažem zamolite RTV SLO1 da vam posreduju snimak. Imaju ga u arhivu pa pokažite ga narodu kad ste već odlučili da ga ne lažete. Nikad nije kasno biti pošten!

pošalji odgovor

Ruki [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:50:32)

Sta mu je?

Sta je sa ovim covekom? Nece mu ostati ni 200 biraca, a cik da vidim Tadica da mu ovakav prilepak bude na koalicionoj listi za sledece izbore.

pošalji odgovor

pera markovic [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:52:06)

Glupost

Samo jedno kratko pitanje.Zašto si u vladi sa onima koji su te jurili po Budvi i na magistrali?

pošalji odgovor

Алексиос [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:56:53)

Бљак

Одвратне ли особе!!

pošalji odgovor

BL [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:59:47)

!

Ko te šta pitao? Prestani da me ubijaš u pojam i zaveži više!

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:05:02)

Imam poklon...

Jedan lep kompas jer Vuk ne vidi cunjenice pa ne zna gde tera... Evropi treba nezavisno kosovo da bi imala gde da deportuje Albance koji postaju sve veci problem, tako da od ulaska Kosova u EU nema nista!

pošalji odgovor

JO [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:06:35)

Opet ti


Indisponirani koziji klikeru !

Ko se zadnji smeje ,najslađe se smeje !

pošalji odgovor

Аца [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:08:17)

Срамота ко је све у власти!

Борисе Тадићу дај ОСТАВКУУУУУУ!

pošalji odgovor

витомир [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:14:18)

СРАМОТА

Срамота је да после толико година Вук Драшковић не зна да се прекрсти и да треба скупи та три прста која се крсти. Ако је толико слушао свог деду како да не зна да слузи непријатељима Српског народа, упропастио је једно од најјачих српских покрета и разбио га на више делова.

pošalji odgovor

despot [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:14:36)

clan vlade

njegova kombi strancica je u vladi zar ne ?cak imaju i "ministra" zar ne?pa onda to mozemo da smatramo kao stav vlade ,zar ne?ostavke ove tzv "vlade" odmah, sad.

pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:14:51)

ishrana

Kad neko ima slabo srce i doktor mu godinama govori, da bi ostao ziv i zdrav jedi manje mesa, nemoj toliko slano, suhomesnato, vise se kreci, manje svadje i stresa.....i pacijent ga ne slusa i dozivi teski srcani udar.

Ispada da je doktor kriv sto ovaj vise nece moci da krka, sto ce morati da hoda 4km dnevno....da jede puno povrca. Jel doktor kriv sto je pacijentu istinu rekao

pošalji odgovor

vlada [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:17:59)

vuce vuce

na cemu si??

pošalji odgovor

patriota [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:19:06)

Patriotizam koji se u Srbiji malo razume

Mozete da ne volite Vuka i da mu zamerate na greskama iz proslosti ali ovog puta je u pravu i ima najvecu viziju po pitanju resenja statusa Kosova od svih nasig politicara. Vuce imas moj glas na sledecim izborima. Ziveo Vuk, ziveo kralj!!!

pošalji odgovor

sweety [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:21:32)

...dlaku menja...

jezik pregrizo vuce.

pošalji odgovor

NN [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:22:08)

JADNIK

Ovaj hardisk izgleda mena, svakih
pet godina.Prodje dvadeset
godina i nikako da nabavi orginal,stalno ugradjuje lose
kopije.

pošalji odgovor

Микан [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:26:38)

Први председници косова

Кладим се у гајбу пива да ће прва влада Косова бити састављена од заслужних људи: Тачи, Драшковић и Тадић.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:27:22)

istina

Konačno je neko rekao otvoreno šta će se desiti sa Kosovom.
Promena mišljenja je neophodnost,kada se dešava zbog promene stanja u stvarnosti.
Na žalost,ljudi su naviknuti da im političari podilaze svakakvim lažima,i to je uzjamna sprega iz koje naše društvo još dugo neće izaći.

pošalji odgovor

Proka [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:29:10)

Nebitan lik totalno

Mozda udje i na Farmu, ali ne kao farmer...?

pošalji odgovor

lazic miladin epe str 29 48599 gronau brd [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:29:29)

neverovatno

neverovatno ali istinito,kao i u vreme milosevica pojavi se vuk ista cujemo ono sto zele sa zapada samo procitaju glupost koju samo vuk moze da izgovori ieto ti smernica za zanjihovu politiku cime je taj minorni covek zasluzio da daje intervjue a ne neki normalan covek

pošalji odgovor

Ivan Kondić [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:30:19)

Bumerang

A ti mu prvi čestitaj.Da uzmeš koju kintu na muštuluk!Tebe i onako samo pare zanimaju.Seti se svoje izjave za nekog drugog kada si rekao "da bi prodao veru za večeru".E sada ti se te tvoje reči vraćaju.Kao bumerang.Kad samo pomisliim koliko je Srba vodjeno tvojim besedama uludo izginulo braneći srpstvo po neznanim vukojebinama zemlje koja se nekada zvala Jugoslavija,da bi ti sa dignuta tri prsta sada priznavao nezavisnost Kosova.

pošalji odgovor

Dobrica [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:35:35)

Sastavi tri prsta Vuce

Ne bih te vise komentarisao !

pošalji odgovor

Васа [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:43:53)

Поштењачина

Одакле испаде сад овај шишмиш!
Бави се бре писањем, немој да рецитујеш туђе текстове!

pošalji odgovor

nemanja [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:44:00)

fratello111@yahoo.com

Vuce,prvo nepozeljan si na Ravnoj Gori..Grantujem da niko vise ocima ne moze da te vidim..Drugo,ovo sto ti tvrdis mnoge zemlje ne podrzavaju pa tako ispadaju da se vise zalazu od tebe..Trece,tvoje izjave poticu od ko zna koga zbog oprostaja koji ti je dat zbog ucesca u ratovima na prostorima SFRJ..Neko te ima u dzepu a ovde se pretvaras da si demokrata i da znas da gledas u buducnost..NE HVALA PRIJATELJU..Procitan si odavno i tvoja suplja demagogija je u ravni sa LDP sto mi govori da vam isti izvor pise sta da pricate i kakve izjave da dajete.Sram te bilo !!

pošalji odgovor

Васа [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:46:45)

Поново заједно

Поново ћете бити заједно на пораженим странама. Гарантујем!
Има Бога!
Једом ће Вас стићи клетва!

pošalji odgovor

Dobrivoje [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:48:57)

tri prsta

Vuk Drašković nam je 1991. godine podmetnuo ustašku verziju pozdrava sa tri prsta. Srbi se pozdravljaju tako što drže tri prsta skupljena, kao kada se krste. Ovo znaju istoričari a može se proveriti i na starim fotografijama.

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:51:11)

Jadnik

Koga briga sta izlapela mrcina prica,nije ga sramota da drzi 3 prsta... Jadnik najveci...

pošalji odgovor

rasa [neregistrovani] (25. 07. 2010, 23:56:14)

bio i ostao ....

jer covek lupa i lupa tako da ovo o clanstvu kosova u un-u je njegova zelja i zelja onih sa kojima doruckuje u americi,a cak i da se desi to on nema pravo da daje otvorenu podrsku siptarima i dize ruke od srpskog kosova,nemoral i cinizam vode ovog coveka u zivotu

pošalji odgovor

Ivanco [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:03:07)

j

jadan si

pošalji odgovor

Petar I Karadjordjevic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:09:36)

vuce, vuce bubo lenja sta ce reci pokoljenja

Jel ti bese onaj sto je seko ruke po Novom Pazaru?!

pošalji odgovor

Српкиња [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:11:59)

АМИН брате!!

Космет је Србија јест и будет!!!

pošalji odgovor

Miloje [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:13:28)

Dosta više!

Neće te u Hag, ne moraš više da se plašiš i daješ takve izjave!

pošalji odgovor

batko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:13:57)

jad i beda

Najvažnije da mu niko Danu ne dira . Što je ne postavi u Upravni odbor Fijata, nego NIS-a? I I da li je nekom jasno da je komentar na RTS-u 1991.godine, koji je prethodio 9.martu, u stvari bio tačan kao da ga je vidovnjak pisao? Kina i Tajvan su poznati po saradnji, tako da će i Srbije ući u EU kad i oni.A što se tiče TRASK trgovine - sve što je valjalo u ovoj zemlji davno su pokupovali Slovenci i Hrvati, a malinu uvek možete prodati i bez posrednika, pa je valjda zato bolja cena zadnje dve godine.

pošalji odgovor

albanac iz peci [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:14:15)

pecanac

tako ej vuce sta mislijy jeremiq i tadic kosov oje otislo a noi naka laju samo lausju vsau narodu sram ti vuce icedoimr jeste u pravu neka tadic ij eremiq qestiauj albancima pojbedu

pošalji odgovor

SerbIN [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:25:52)

Nato lobista

Muka mi je od ovog ,,čoveka''...

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:40:08)

?!?

I ovaj je na vlasti?

pošalji odgovor

Perun [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:40:43)

Zbog takvih vas nema nas

Sta je trebao? Da je sutne?Junacino jedna.Ti bi je pljunuo jel?Provokatoru nista ti ne razumes pod milim Bogom.Narode, pa Vuk je uvek zastupao doslednu politiku.Zelite levu internacionalu e pa gledajte je.Da nije i Vukova Baba kriva za ovo stanje.Sve Vukove planove i dogovore vi i poput vas ste srusili.Pa ni Drazu necete da pronadjete.e pa tako vam i treba.Srbijom u zadnjih 70 godina vladaju komunisti.Sve ce nam biti ovakvo dokle god nedate istini da izadje na videlo.Vi komunisti koji propagirate jos i dan danas Partizane u tolikoj meri da je sve preslo meru ste zacrnili Srbiju.Samo vi pustajte Bulaiceve filmove.Gde su Cetnici prikazivani svi redom,masni sa bradama i nozevima u ustima.Cak i cetnicke bebe su imale bradu u njegovim filmovima.Zbog takvih vas ,nas stize kazna za sve sto je cinjeno sa ovim narodom a i posebno sto ste mucki ubili Drazu.Sramite se...

pošalji odgovor

ssss [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:49:05)

prdonja

ti i milosevic ste isti zajebale vas zene

pošalji odgovor

zdravko kotaras [neregistrovani] (26. 07. 2010, 00:51:06)

bednice!

kako je zivot prolazan,tako i sve prolazi.nekada sam bio spreman da za zajednicko misljenje poginem od komunistickih zlikovaca.sada kada vidim da ste se svi lepo smestili u novom svetu,kada tvoj bratic lepo ïzvozi" na sveto kosovo i metohiju,ostajem bez komentara.kazi bednice sta je tvoj cilj,jel ti cilj isti kao seseljov?Sta si bednice utripovao,da hrista nema,da veliki neimar dolazi po tebe.kazi bednice?malo ti je frka u glavi,samo znaj nema te sile neimarske koja ce smiriti nasu hazarsku hriscansku krv ka putu ka istini!

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:01:09)

Macka

Ovaj Vuk Draskovic je stvarno MACKA sa devet zivota

pošalji odgovor

dcz [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:02:37)

sve tacno

On samo govori sto svako ko je pametan moze da vidi. Zbog toga i nema glasaca. Malo je pametnih ljudi u Srbiji.

pošalji odgovor

Srele [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:03:55)

dosadan je ko muva zunzara

Kad vidim ovog bradonju ozbiljne i pametne face kao tele kad pishki muka me spopadne.

Uvek se pojavi tu da nam otvori oci za nesto sto je ocigledno u datom trenutku, a sto se vizije tice, nije u stanju da vidi ni prst pred okom.
Cela mu politako u stilu "kapa se okrece kako vetar duva".
Bespogovorno ispuni sve zahtave silnih, i onda to naziva mudrom politikom Milosa Obrenovica!

pošalji odgovor

Toza [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:08:09)

To je danasnja vlast Vuk Draskovic!

Draskovic je na vlasti i pre odluke MSP-e on je stranim medijima davao ovakve izjave mi kao gradjani Srbije placamo ovakvom coveka, njegovu zenu koja je u upravnim odborima preduzeca nadam se ostavci cele vlade i predsednika Tadica ovo ponizavanje Srbije vise ne moze da se trpi!

pošalji odgovor

aca [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:08:47)

?

Zasto itervjuisete ove bandite koji su prvo pozivali ovaj narod na nacionalizm , pa kada su seli u fotelje onda su postali legalisti ,a sada ni oni sami ne znaju sta su . Kako te nije sramota da nesto upste i kazes o ovoj temi. Dok si bio ministar spoljnih poslova zaposlio si i kurtu i murtu u tom ministarstvu ,a za ambasadore slao ljude koji su se odlicno ulizivali tvojoj zeni. Ustvari gresim nisi ih ti slao nego ONA . Sram bre da vas bude , svi ste bili na vlasti i samo ste krali ovaj narod. Iza vase parije je ostao unisteni Beograd i unisteno ministarstvo spoljnih poslova , ko zna sta je jos unisteno. Sve to nema veze , vazno je da svake godine vadimo prisluskivace iz tvoje kuce, e jadan smo mi narod kada smo tebe i slicne tebi drzali na vlasti !

pošalji odgovor

Pavle [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:08:53)

Sad je svima jasno ...

... zašto je Dana htela da bude šef BIA, i da "otvori" dosijee ... Sramota me je što sam glasao za Vuka i što sam ga podržavao. Pokojni Sloba je za sve bio u pravu ...

pošalji odgovor

delija [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:17:34)

MIT! !?

Vuce ko tebe placa da ovako pricas?

pošalji odgovor

bata [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:19:14)

dnk-oznin uvlakac

On pripada ozninim elitnim kadrovima koji su iskljucivo skolovani za destrukciju i urusavanje srbije i njenog naroda kao drzave matice svih srba koja je ozninim planovima i programima trebala biti potpuno dezavuisana i urusena(po modelu kako su rusi bili masakrirani kod Staljina ) sto su nazalost za 65 godina sa svojim partiskim sekretarima koje su dovozili vagonima iz crne gore i hercegovine(u rangu iranskih mula )poprilicno i uspeli.Zbog svega vidjenog oko njega vidi se da je pripadao i apsolvirao na 6 - odelenju kod ozne za uvlakace,verovatno mu je genetski dnk- najvise lezao u toj uspesnoj ulozi.Pocetak karijere je zapoceo prvim zadatkom 1968- za vreme studentskih demonstracija gde je dobio zadatak da se umuva medju knjizevnike i da napravi spisak knjizevnika drzavnih neprijatelja,taj zadatak je uspesno obavio (ima dosta zivih knjizevnika koji za te njegove spiskove znaju i koji su mu to puno kasnije u lice rekli ).Po tom je uvlacenje krenulo na vise linije i on je avanzovao,vrlo dobro se znalo da se u Tanjug primaju samo specijalci,i gle njega ,nadje se bas tamo da proseta malo belim svetom,posle mnogih uloga zadesi ga valjda kao kadar strucan za podvlacenje da bude ordonos tadasnjem ni manje ni vise nego predsedniku M.Spiljku.Posto je visoko dogurao a ozna je pravila planove i za dan posle promene rezima on je dobio zadatak da razmislja malo i o istoriji srbije,recimo o ravnoj gori,oni sve rade planski unapred.Dodjose mracna vremena gde se narodu telalilo da treba odseci sve muslimanske i siptarske ruke do lakata,u svemu tome on je izvlacio ogromnu materijalnu korist,u Beogradu je njegova bulumenta preprodala preko 1000 stanova.Onda je malo bilo bezanije ,valjda nije dobro polozio racune za tih hiljadu stanova pa je boravio jedno vreme u Titogradu i javno u tv. emisiji izjavio kako se stidi sto je iz srbije ali da je on rodjen u hercegovini i da je kroz srbiju samo prosetao u prolazu (taj snimk postoji ).Posto je po povratku 2000- izgubio partiju i ostao bez extra prihoda dobio je novi zadatak i primljen na platni spisak milosrdih andjela koji inace samo zavrsavaju projekat KPJ- i sprovode uredbu kojom se srbima zabranjuje povratak na kosovo,znaci ciljevi ozne i milosrdnog andjela su se na kraju poklopili,sto on na ovoj slici sa podignuta tri prsta i potvrdjuje,trebao bi da odgovori ko mu je sugerisao da prvi to uradi u srbiji i zasto,on zavrsava svoju dodjosku karijeru i time i zadnji oznin nalog pozivom narodu da prizna albansku drzavu na nasem vekovnom ognjistu.Za srbiju je jedina dobra stvar u ovom vihoru tame da je ozna na potpunom izdisaju i sa odlaskom Draskovica,Jove Kapidzica i slicnih krvoloka naseg naroda ta prica zauvek zavrsena i da ce buduce generacije gradjana srbije izroditi ponovo svoje casne ljude.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:20:21)

marioneta

da li neko normalan ovog coveka jos uzima za ozbiljno?nekada vodja opozicije,a sada zbog straha da ne omirise hag jer je slao i on svoju gardu,portparol bele kuce za srbiju.idi covece pisi knjige,samo to umes!

pošalji odgovor

Maksim KG [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:20:22)

Citajuci...

...komentare,imam utisak da je Milosevic jos uvek ziv i da njegova TV Bastilja i dalje punom parom ispira mozak Srbima.
Po ovim komentarima,ispada da je Draskovic kriv sto je KiM izgubljen za drzavu Srbiju,a ne Milosevic koji je zaratio sa najacom vojnom silom ovog sveta i naravno,katastrofalno izgubio.
Ovo sta se desava u Srbiji,na njenoj politickoj sceni je verovatno nezamislivo u vecini zemalja ovog sveta,pa je apsurd nad apsurdima,da onaj ko narodu prica istinu je na marginama politickog zivota i da ga vecina mrzi iz dna duse,a onaj ko ga gleda u oci i laze,je izuzetno popularan.
Bas zbog toga i prolazimo kao drzava i narod ovako kako nam je sad,i umesto da se definitvno otreznimo od Milosevicevig pijanstva,cini mi se, da bi ga bar 40% Srba vrlo rado kloniralo i ponovo pocelo zdusno podrzavati.
Nevrovatno ,ali i istinito!
P.S. Ovo za one koji ne znaju,ali stalno pisu o tome,prvi srpski politicar koji je poceo koristiti pozdrav sa rasirena tri prsta je pokojni Jovo Raskovic,a ne Draskovic, i to u predizbornoj kampanji za prve visestranacke izbore u Hrvatskoj,na mitingu SDS-a u Zadru sam i licno bio prisutan.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:21:33)

ne daj boze

da je takvih srba kao ti vise,srbija bi bila stari grad i vracar!srecom u manjini ste!

pošalji odgovor

holiday [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:32:44)

glas razuma

Vuk zna da istina u Srbiji boli pa se uvek pomalo nasali sa vama,naravno on nema cin vojvode kao vasi lideri koji su vas lagali i pljackali,pa kada ste posle niza godina ukapirali onda opet Vuk vam je kriv.

pošalji odgovor

Krcko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:36:36)

Mahnit neki doktor!

Da nije to jedan od onih nasih doktora koji se sami lece u inostranstvu?Recepte prepisuju iz inostranstva a i lekove koje nude su inostrani!Uh!!Takvi doktori su cak gori i od srcanog udara!

pošalji odgovor

Vlada [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:39:00)

Preporuka

RAdi ono sto najbolje umes, pisi knjige, a politiku ostavi nekome drugome.... KAo pisca te jako uvazavam ali kao politicara nikako...

pošalji odgovor

Iznenadjen [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:57:19)

U vis

Treba da poslušamo ovog čoveka!Znači, više, ni levo ,ni desno, ni napred ,ni nazad nego u vis. Odlično. On je uvek znao put!

pošalji odgovor

Miki [neregistrovani] (26. 07. 2010, 01:59:41)

Razbijac

Coveku je zivot bez smisla ali i dalje palamudi.

pošalji odgovor

Veselko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:00:16)

Politicki pervertit

Jos jedna protivustavna izjava u maniru Mike Spiljka i ostalih - necemo se valjda drzati ustava ko pijan plota.
Nije kriv ovaj moralni i politicki pervertit, krivi su mediji koji mu daju prostor.
Da neki amerikanac tako spomene nezavisnost Teksasa dobio bi dugogodisnje besplatno letovanje, a ne intervju u novinama.

pošalji odgovor

четник [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:01:32)

судија

Ако му је живот,вели,бесмислен,па ни бесједа му не може бити смислена..не питајте га више ништа.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:10:52)

Naravno da hoce

Pa Kosovo je bilo pod turcima 500 godina pa je opet postalo nase. To sto 11 godina nemamo kontrolu nema nikakve veze. Bice Kosovo ponovo Srbsko!

Trentuno je bolje da smo van Kosova obzirom na to koliko su osiromasenog uranijuma izbacili dole.

Oni nesretni Albanci su digli spomenih Klintonu u sred Pristine a taj isti Klinton (citaj, sve sto on predstavlja) im svakog dana ubija sunarodnike uranijumom, drogom i ko zna cime sve ne.

pošalji odgovor

ariman [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:24:06)

Vučina - "ljubimac zapada"

Šta se bre ovaj jadnik javlja, i to baš sad, u ovaj nemio čas kukavna mu majka! Mislio sam da ovaj čovek nešto vredi, da je dosledan, al sam se grdno prevario! Igra kako mu tetke Hilari i Madlen sviraju! Nekad beše najjači na političkoj sceni a sad jadničko sa 0,0001 posto hoće da šatro učini nešto! Daj čoveče idi već jednom u tu (ne)zasluženu penziju jer po svemu sudeći ni uža familija neće da glasa za tebe! Oslobodi mesto mladim ljudima, s ovom tvojom promašenom politikom na kraju ni Dana neće glasati za tebe!

pošalji odgovor

Miloš Đorđević [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:39:53)

Bivši pisac

Vuče Draškoviću proklamatoru rastrojstva kao simbola nacije, brate tajkuna, ljubimče komunizma, kvazi pravoslavče i verovatno članu lože. Srbija ništa nije u moranju, Srbija nije uzela pare da nestane, to učiniše izrodi srpski. Od svega najmanje ova jadna zemlja mora sa svojim dušmanima iz NATO-a. Tebi Vuče srećan put u USA ili EU, i povedi svojih 50-tak glasača. SLOBODA NEMA CENU!!!

pošalji odgovor

mravojed [neregistrovani] (26. 07. 2010, 02:59:06)

ljigavac

Kad se setim da sam ovom ljigavcu dolazio na mitinge i vikao: svi, svi, svi, dođe mi da pljunem na sebe. Ta splačina je svo vreme radila za Amerikance, kad je trebalo Imperiji da se ovde zakuva bio je nacionalista, pa je kukao da ne bi mogao da preživi gubitak Kosova, pa je ljubio ruku onoj veštici, sad će da nam priča o pragmatizmu. Jadna je Srbija, kad je taj medikritet mogao da nas okuplja u onolikom broju.

pošalji odgovor

Sima strahota [neregistrovani] (26. 07. 2010, 03:01:42)

Politikanti

Gospodo ovo nije politicar nego politikant.
Srbija treba da se resi politikanata od Tadica po do ove spodobe.
Vreme je ze mlada i beskompromisne ljude.

pošalji odgovor

mike alexsandar [neregistrovani] (26. 07. 2010, 04:25:14)

kosovo

mrzim vuka iz dna duse ali ovog puta mislim da je u pravu.pozdrav od srbina iz Canade

pošalji odgovor

brankica [neregistrovani] (26. 07. 2010, 06:33:16)

Vuk pametuje ko po obicaju

A sto jadan ne uradi nesto ranije i makar posavetova mladjeg Vuka koji se istrca pred javnost, nego se sada javljas.U pravu jesi, ali je to kasno za analizu i to sada svi mi znamo i gotova je stvar, ali i ti Vuce kolko da znas predstavljas tu vladu koja ne zna da vlada jer sa svojih 2,5% podrske naroda koju ima SPO uvek se munes uz vlast.

pošalji odgovor

Dojčilo [neregistrovani] (26. 07. 2010, 06:39:40)

Ovaj

još ima obraza da se pojavljuje u javnosti. Pa ima li neko retrospektivu njegovih govora i izjava.Tragikomičan lik, definitivno!!

pošalji odgovor

Inzenjer Babic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:08:29)

nedostojno ime

E moj Nemanja odmah promeni ime. Pa zar nismo Kosovo i Metohiju izgubili 1389 pa smo ga 1912 vratili. Nadam se da ovoga puta necemo cekati toliko dugo, a najvise bi voleo da i ti to docekas jer znam da ti ne bi bilo lako, Sabahudine.

pošalji odgovor

MORRISON [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:16:06)

pukao

ma ovaj je pukao ko tomahavk...

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:23:26)

sta ce agresor i okupator da uradi

to znamo, pretpostavljamo, i pokusavamo da se organizujemo i odbranimo, , ali sta ce konacno Srbija da *odradi* sa saradnicima agresora i okupatora, tek trebamo da vidimo..nema sumnje, ex ministar, potpisnik, dozvole za neometani prolazak okupatora kroz Srbiju, bez makar nadoknade za ostecene asfaltne puteve, se ne zaustavlja..balansira na puti imperijalizma u pravcu Kosmeta, malo Nemacka malo Amerika..i ceka *odsudni momenat*..* Dokle tako Vuce Draskovicu*..?

pošalji odgovor

xxx [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:26:15)

hahahahahahahahaha

i hitler je jednom davno priznao veliku albaniju,istorija se ponavlja...

pošalji odgovor

Miki SNS [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:37:05)

To je onaj .....!!!!

To je onaj sto je u koaliciji sa Borisom Tadicem, koji brani Kosaovo, dok njegov koalicioni partner pokusava da izboksuje srpsko priznanje Kosova. Ali to nikada i nikad nece smetati Tadicu da sa njime napravi koaliciju samo da bi bio u vlasti. Da SPO nije bio u koaliciji ZES ne bi ni bio bitan. Ima dva do tri posto i lupa gluposti.

pošalji odgovor

Vuk J. [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:49:29)

Ne vredi!

Ne vredi komentarisati ovog coveka... ali naslov je senzacionalan pa moram odmah da kazem da je to glupost i sramota za jednog bivseg ministra spoljnih poslova. Dok imamo na nasoj strani bar jednu stalnu clanicu SB UN Kosovo nece postati clan UN-a.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:50:00)

nije rec o *viziji*

nego tradicionalnoj saradnji sa *okupatorovim kapitalom*..i izdajom..podrskom okupatoru,nada se ordenu *chicha*..ali, nije se proslavio, nije spasao pilota u Budjanovcima..od ordena nista !!
Nije lako, ali Srbija svim okupatorima i slugeranjama okrenula leja, videla im ledja..

*Vidimo se u Blajburgu !*

pošalji odgovor

zarobljenik [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:52:34)

saznanje

Teško Srbiji dok preovlađuju ovakvi komentari ljudi koji su okovani u prošlost,i nikakve pouke iz nje nisu izvukli.

pošalji odgovor

Goran [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:52:40)

tako je

Hi hi hi...

pošalji odgovor

Poštar [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:55:37)

Poljubio bi on i nešto drugo

Samo da ne ode u Hag

pošalji odgovor

Goran [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:57:50)

Kako dalje?

Sa nekim stvarima koje je ovde izneo g-din Draskovic se definitivno ne slazem. Ipak kada bolje razmislim, to je onaj isti covek koji je pravio opoziciju u Srbiji, to je isti onaj covek koji se usprotivio politici "svevisnjeg" i da smo tada uspeli u onome cemu nas je on vodio mozda bi bili bar 10 godina blizi evropskoj uniji i svemu onom za cim trcimo proteklih 10 godina od "demokratskih promena" ma sta one u ovom momentu znacile. Poveo je za sobom 100.000 ljudi i vizionarstvo mu se ne moze osporiti. Cinjenica da mu se negde tamo "niz put" malo pobrljao kompas ali treba o svemu ovome dobro razmisliti pre nego presecemo sta i kako dalje...

pošalji odgovor

milorad [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:58:32)

Vuk sa amnezijom

"Stotinu ce vjera promjeniti da ucini sto mu srcu drago". Vuk je izgleda zaboravio da su on i njegov kum Voja krajem 80-ih i pocetkom 9o-ih, njihovim nacional-sovinistickim nastupima na raznim mitinzima, doprineli raspadu SFRJ i, kao sto se vidi, taj raspad jos traje. A on, Vuk, je jedan od glavnih aktera tog raspada, a sada pere ruke i trazi zastitu Zapada. Po ko zna koji put vidjeno kod nas Srba.

pošalji odgovor

mn [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:59:17)

Ercegovačka Kenja!

Daj kazi nesto novo ercegovačka Kenjo, ako znas. Zauzmi svoj stav!

pošalji odgovor

Драго [neregistrovani] (26. 07. 2010, 07:59:48)

Ручак

Треба човек опет да заради ручак за 4. јул мора да то оправда!

pošalji odgovor

zarko-bilbao/ exta nacionalista [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:00:01)

sponzorusa-

ma ovaj ,,zadvije`pive,, . nemas o cemu divaniti

pošalji odgovor

sa moravu [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:02:59)

doklen?

doklen ce komunisti bivsih jugoslovenskih drzava da nas davu?
koj im daje tolki prostor/stambeni su vec uzeli od nas koliki im potreban/, a baba milojki koja je sigurno talentovanija za politiku od ovoga ni santimetar.

pošalji odgovor

agorazonte [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:07:52)

PIONIR DEMOKRATIJE

da nije bilo Vuka Draškovića,još bi ste svi bili pod Miloševićevom čizmom.

pošalji odgovor

Onaj što zna da se krsti [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:14:34)

Vuk Drašković: Kosovo će postati članica UN

Žalosno je da se ovaj čovek, kratke pameti i velikih ambicija, nađe na stranicama ovog lista.
Da se ne zaboravi, on je izmislio onu 'poetsku' izreku 'manje od nezavisnosti, više od autonomije' koju sada samo razrađuje.
Bog i vreme su nam svima sudije, i to objektivne.

pošalji odgovor

Branko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:17:37)

Šef kabineta

Ovako govori šef kabineta Mike Špiljka i onaj što je izdao studente 1968. godine. Kao lidera srpske "opozicije" dovela je Služba državne bezbednosti. Sa Šešeljem su oteli stranku "Srpska narodna obnova" od Mirka Jovića iz Stare Pazove. Obojica su se zakamuflirali nacionalizmom ali bili su i ostali internacionalisti (sada novi svetski poredak).

pošalji odgovor

Branko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:27:12)

100%

100% ste u pravu!

pošalji odgovor

Stevan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:28:03)

Ljudi, je li to moguce

Zar je moguce da je ovaj jos u vladajucoj koaliciji. Moze li neko da mi objasni zna li ta koalicija sta je drzavna politika po pitanju Kosova i Metohije.li svaka stranka koalicije ima svoju politiku ?

pošalji odgovor

strojimir [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:35:51)

realnost

Svi bi mi voleli da se Kosovo nalazi pod kontrolom Srbije ali realnost govori drugačije, dugo smo verovali u bajke i vreme je da verujemo u realnost. Kosovo ne treba nikada priznati ali zbog Srba i Srpske baštine na Kosovu moramo sarađivati sa svetom i sa šiptarima. Kina i Tajvan su odličan primer za to. Sve ostalo je pogrešna politika i gubljenje vremena.

pošalji odgovor

Kriva Drina [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:39:03)

Ako je tako, zašto...??

Da je Vuk odavno prolupao to svi znamo, ali da se ovde pojavljuju pojedinci koji te njegove gluposti opravdavaju, to je ono što čudi. Koje smo to mi Kosovo izgubili pre 11 godina? Kakve veze ima što je na Kosovu i Metohiji ostalo da živi malo Srba? Od kada je to bitno koliko gde stanovnika ima da bi to bila druga zemlja. Recimo u Novom meksiku živi preko 80 posto meksikanaca, pa to nije Meksiko, već SAD.

pošalji odgovor

Topolj [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:49:10)

Veliki Srbin,

Vuk koji je potpisao dokument o nesmetanom kretanju NATO-a kroz Srbiju i ogranicenje od svake odgovornosti alijanse! To je onaj veeeliki Srbin ravnogorac, a ustvari veliki ocajnik koji je i odrzao Slobu na vlasti itd, itd! Ne znam samo da li je postao vidovnjak ili su mu to zelje!
Sram da ga bude!

pošalji odgovor

TOPLI [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:54:49)

ĆUD NE MENJA.....

Ćud ne menja, ali dlaku...samo leti, svaki dan druga....olinjao se već od menjanja dlake.
Kosovo član EU - pa dobro, neka ti bude, uvek si bio "glasnogovornik" onih koji uređuju Balkan i najavljivao njihove poteze ! Ali, to istovremeno znači da Srbija nikada neće biti či lan jer u tom slučaju ne bi bilo granice između Kosova i Srbije, a to šiptari neće nikada dozvoliti. Znači, lažna je priča da će Srbija pravilnom politikom, koju samo i jedino ti znaš, dospeti u sve moguće integracije. Opet bacaš prašinu u oči...nego, pod ruičicu sa svojim koalicionim partnerima, pa paradirajte ponosno, to vam jedino preostaje. Natrtili su nas sve na gomili zbog šačice pe..ra. P.S. Pozdrav Srba nisu raširena tri prsta, u pravu su svi koji to napominju !

pošalji odgovor

Oprem [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:59:20)

Dobro

Nije mi jasno da li nekog zanima mišljenje jednog propalog političara, koga još ucenjuje Amerika hapšenjem zbog osnivanja paravojnih formacija u Krajini.

pošalji odgovor

bn [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:04:40)

ništa novo

nije rekao ovaj demagog.osim što sad nastoji da se šiptarima i amerima uvlači u dupe kako bi opstao na političkoj sceni.ovakvi su upropastili i srbiju i srpski narod.

pošalji odgovor

orthodox [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:06:26)

Zalosno

Ljudi, mi odavno ne postojimo vise kao oni Srbi koji su sve to so stekli, i koji su glavama placali sve sto im je sveto, a slobodu najvise. Da Srbija postoji i Srbi u njoj(cast izuzecima koji se na zalost ne pitaju nista), mi bi onaj dan kada je Kosmetska bagra proglasila nezavisnost, vojno, sa svim mogucim raspolozivim sredstvima napali Pristinu i vlast u njoj, pohapsili ih, ili pobili, pa neka ameri napadaju, neka sravne Beograd kao sto pricaju, al bi bili ljudi, sto je svojevremeno govorio nas Patrijarh Pavle. Ali mi nemamo vise ljudi za to, i to je porazavajuce. Vidi nam vlast samo, i sve ti je jasno. Nema pametne,miroljubive, i mudre politike kada ti neko cupa srce iz grudi. Kad to shvatimo imacemo drzavu, i narod, i obraz, i biti postovani u svijetu kao sto smo vazda bili. Hitler nas nije volio, ali nas je postovao. A vidi nas sad. Omladini je vazniji fejsbuk, i sex & grad, nego Kosmet. Tu smo stigli nasom mudrom politikom. POzdrav za sve.

pošalji odgovor

S.T.A.L.K.E.R MNE [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:12:45)

Hvala Vuce

Zbog raznoraznih Vukova izgubiste Kosovo. Dodjose vam glave.

pošalji odgovor

Deki [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:23:41)

E moj Vuče

Od komuniste,preko ortodoksnog četnika i velikog poštovaoca našeg Đenerala Draže,do Kvislinga.Život ti je baš bio ispunjen,ali u suštini prazan i što je najgore promašen..Zato se sada u takvom saznanju tako i ponašaš.
Nažalost,izgleda su ono bile ozbiljne batine,kada su te zajedno sa Danom dovodili kod moje mame na Sudsku medicinu radi veštačenja.
Pao si na svim poljima (osim književnosti),a žao mi je jedino što nemaš potomstvo.Ako je ovo tvoja reakcija na sve to,onda te donekle razumem.

pošalji odgovor

crni [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:26:47)

za mikea aleksandra

nisi ti srbin cim se nalazis u americi i ne vredjaj vise srbe,sramoto jedna,fuujjjj

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:29:47)

Pusti te čoveka da priča

Pusti te čoveka da priča za šta su ga platili. Mora on da opravda novac koji su mu dali.

pošalji odgovor

mare [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:38:16)

Ljudi sta vam je ?

Vuku je svaka na mestu! Mi smo nazalost generacija koja mora da proguta tu gorku pilulu da je KiM otislo ! Jos od pre 200 godina taj problem sa Kosovom traje i nasi vladari jos od tog perioda umesto da rese problem, nasi vojnici su ginuli braneci okolne narode koji nikada svoju drzavu nisu imali.Vise su dosljaci ovde imali prava i vise se o okolnim drzavama vodilo racuna nego o nama koji smo rodjeni ovde! Sad smo tu de smo i vreme je da se okrenemo sebi mada koliko poznajem nas mentalitet bice nam sve gore i gore !

pošalji odgovor

RUS [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:38:47)

STRAŠNI VUK I PRAZNE PRIČE

E Vuče, često dlaku menjaš. Ko turskim barjakom bude mahao ostaće i bez ruke i bez barjaka, formiranje paravojne formacije "srpska garda" itd. A šta je sada? Saradnja sa svetom, kompromis sa Albancima, prihvatanje mišljenja međunarodnog suda,...Tvoja politika i politika tebi sličnih, oterala je devedesetih hiljade ljudi u smrt. Sada kada smo sve ratove izgubili, kada smo podvili rep, kada nam je država rasturena, pozivaš na razum. Razumna politika da, ali sprovođena od strane nekih novih ne kompromitovanih ljudi. Ko ne ume vladati ženom ne može vladati narodom. Pa sad Vuče vidi gde si...

pošalji odgovor

Demijurg [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:40:50)

Kandidat za Hag

Dzaba manevrise, na kraju ce da ga pokupe u Hag kao i Biljanu Plavsic...Istini za volju, ne bi bilo neosnovano, covek je osnivac paravojne formacije SDG. Drzim da je to osnovni motiv njegovog umobolnog ponasanja. Takav stepen ljigavosti vidjen je samo kod Novaka Kilibarde.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:49:00)

nemoj da ga mrzis..

nemoj da trosis emocije na takve tipove,u pravu moze da bude samo Srbija,a, to sto imamo problema, neznaci da je Vuk u pravu, mnogo toga je izmesetario i *palio slamu* u tudjem dvoristu, otvarao put agresoru, nema ratne guzve bez ucesca SPO dobrovoljaca u prvim redovima, koji se prvi i povuku, a drugi ostaju do kraja, na kraju ih isporucuje Hagu, pa i vencanog *pravoslavnog kuma*..da promeni ime u Vujica..!

pošalji odgovor

sapatnici [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:49:15)

stetocina

Ovaj covek je stetocina kakve nerjma nigde! koloko je stete naneo srpskom narodu oa 9 aprila do sada vidi se! Verovatno po necijem nalogu dok su se svu zaokruzivali on ja cepao, kao i sada! Zasto je dosao u Beograd, zasto nije u svom rodnom mestu pokusao da se bavi ovakvim polirikom, kao i ona njegova! Sram ih bilo! Ciju oni drzavu rastacu? Drzavu nasih dedova, nasih oceva,nasu ,nase dece , ...
SRAM TE BILO VUCE, IZVEDES DECU NA ULICE, A TI LEPO SA BALKONA STOICKI PODNOSIS BATINANJE NASE DECE?
OBRIJ TU BRADU I POKAZI SVOJE PRAVO LICE!

pošalji odgovor

Aleksandar Radić [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:52:19)

1968

Sve zadatke dobijene od gazda "vučina" odlično obavlja: od kraja 80-ih, kada je dobio zadatak da zavede tvrdo nacionalno jezgro on ne može da iznenadi nikog pametnog. Šta reći osim: pa ko je iz Srbije bio na više "MOLITVENIH DORUČAKA" od njega.

pošalji odgovor

Alex [neregistrovani] (26. 07. 2010, 09:52:31)

Pa sta ocekivati...

Koliko ga palacaju za ovakve izjave? Politicka licnost u zalasku !

pošalji odgovor

влаја [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:04:26)

Шта све може

да се запати код Срба. Па и ово чудо што је пре двадесет година хушкало на рат за Српске гробове и јаме по Хрватској и Босни и Херцеговини, а сад дели Србију и Српство ко да му је ћаћа из Гавцка оставио. Херцеговац! Аух.Е..м те!

pošalji odgovor

djole [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:05:18)

konacno

tako je vuce!dosta je bilo 20-godisnje gubitnicke politike!ako ovako nastavimo da branimo srbiju dobicemo beogradski pasaluk!

pošalji odgovor

misko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:18:14)

trubadur

Vuk duva u istu trubi sa amerikancima i albancima , daleko im lepa kuca ( zuta )

pošalji odgovor

Evropa [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:26:00)

Tako je to kad se vadi

Hag prica iz Blejka Karin.-g..-tona, za slobodu se menja sve...
A, Cedabeda je promenio kompas za bolji licni zivot (mutno..), vila itd, itd

Lepo je biti slobodan.
Zar ne "jagnjesce" ?
Od nekadasnjeg nakostresenog vuka postade umiljato evropko jagnjesce. Bleji li bleji..

Ovce iz EU tora , kao one srocise nesto, i trazise polovico misljenje, a kako bi prosli najbezbolije (narod prevarili).
To sto su trazili od "MSP", polovicno su i dobili. Ostala je udaljenicima slamka spasa (slamka prevare. kojom hoce u UN)
Za slepe lepo odigrano..
Ali, one ce dalje (da igraju po instrukcijama). He, u UN bi da posalju rezoluciju, i priznati Kosovo.
Pa rece vam sve "jagnjesce", jos ce ispasti .., nema sta, zasluzilo je pohvale. Sta cekate ? Hvalite..

Naravno posle UN bice prica kao i do sada, sve su pokusali..
Ali, da se vratimo na temu, malo hasko jagnjesce uvek ima svoju verziju price (imalo je, i kada je smostalno Natu dozvolio da vrlja preko nase teritorije).
Posebno biserna prica bila je pred izbore, kada je janjesce ljubilo ovce po stajama, blejao o Evropi, tako otplacujuci slobodu.

Dok je Evropi ovakvih ovovladajucih ovaca, lako ce ona provesti sve zacrtano..
Tako je to kada se vadi,vracaju dugovi, sto zbog vlasti, sto zbog povlastica (lova busi gde burgija nece).
Press objavite. Tacka.


pošalji odgovor

Primarijus Ludakis [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:27:12)

Hahaha

Nisam znao da u Lazi postoji slobodan internet!

pošalji odgovor

VladaNS [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:34:43)

Vuk

Covek je bar iskren i ne boji se, kao neki, da otovoreno kaze narodu istinu !

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:36:03)

Dobrivoje

Da Dobrivoje slazem se i u skladu sa nasom verom je da su tri prsta spojena ali te slike oni nece nikada pokazati jer nisu politicki korektne i u skladu sa ovdasnjom post komunistickom ideologijom koja sustinu nije promenila , cast izuzecima ali sve je isto samo su oni postali jos perfidniji

pošalji odgovor

Даницу [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:38:32)

за краљицу

Гледајући и слушајући Вука Драшковића сваки дан ми је све јасније зашто се монархија неће вратити.

pošalji odgovor

Aleksa [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:41:21)

Nauci pravopis!!!

A ti kad vec mudrujes nauci pravopis SRBINE!!!!PROMENUO!!???
Vuce, svaka ti je zlatna,a ovi sto zive u bajkama i iluzijama ,njima nek je bog u pomoci!!!

pošalji odgovor

milunher [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:41:33)

vuk vodi lisiciju politiku

Nema problema Vuk na sva usta kritikuje vlast a i sam je u toj vlasti i grabe debelu lovu.Vlast nevalja ali nije za nove izbore - to sve govori o kakvom se coveku radi!!!

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:43:33)

Prevaro

Ne Vuk Jeremic nezna nego ces ti da mu kazes ali kao predstavnik vlasti ti si po ko zna koji put izvrsio politicko samoubistvo.Nikada ni jedan politicar to nesme javno reci izuzev tebe dvorke lude koji kao nesto politicar a posten.Nemoj zaboraviti nikad one ljude koje si poveo u rat zbog ideala .Uvek kad budes hteo reci tako nesto seti se Komandata Giske pa onda ako imas obraza lupetaj,sram te bilo covece bez obraza.

pošalji odgovor

Ceca [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:44:48)

Istina

Zašto svi pljujete po Vuku, pa rekao je istinu! Je li neko od vas zaista misli da će Kosovo ponovo da bude srpsko!? Kosovo je izgubljeno davno, treba da se gleda šta i kako dalje.

pošalji odgovor

amer [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:46:23)

forever

U ovoj državi sve neke SrBske patriote. Fol ne vole Ameriku niti EU a vole marlboro, viski, levis, nike, američke filmove, coca colu, milku, adidas, mercedes, bmw itd. E licemeri jedni. Vozite Yugo pušite Drinu i pijte Šljivovicu i kupujte SrBsko ali naše (mada već ništa nije naše) ako ste već tolike patriote.

pošalji odgovor

Bobby [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:47:57)

Ravna Gora pobediti mora

Ravnogorci ce te se: ili javno odreci ili ce se samoukinuti. Toliko si im prostora ostavio posle ove izjave.

pošalji odgovor

Protoss [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:51:46)

Bravo!

Tako je rukoljube, kazi jos nesto pametno.

pošalji odgovor

vesna [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:52:25)

tako je braćo

E, to ste,vi, hrvati, bez karaktera, bez Boga, bez ljubavi!
Kad su vam šiptari braća, onda vam je i kama sestra. PI!

pošalji odgovor

mn [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:57:53)

Ercegovačka Kenja!



Daj kazi nesto novo ercegovačka Kenjo, ako znas. Zauzmi svoj stav ili ga posudi od Danice!

pošalji odgovor

Protoss [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:58:38)

Tako mislis?

Vodi ga kuci i izujte cipele kod vrata obavezno. A onda sedite na pod zajedno.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:58:46)

nije u pitanju..

da li neko laze ili nelaze..problem je zasta se *koji politicar zalaze*...!!

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (26. 07. 2010, 10:58:56)

hijerolglifi

ti vec ako hoces da petljas po nasim sajtovima nauci srpski pa onda pisi budalastine,ili ostani u toj svojoj banana zemljici.

pošalji odgovor

radoslav [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:00:01)

naravno da je tako

Nije Prelivoda i Tanjevina od bivšeg Vuka toliko glupa pa da to i prizna.

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:01:44)

pismen

eto ti si pismen ali i kao takav si zivi dokaz da je ljudska glupost bezgranicna!

pošalji odgovor

vucina [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:02:48)

ma gde?

Ma gde si ti bio prisutan kad trabunjas da je Milosevic kriv za gubitak Kosova? Kosovski problem traje 100 godina. Sa i bez Milosevica otislo bi.

To samo oni koji su nam ga oduzeli kazu da je kriv Milosevic, cak ni oni to vise ne pominju jer je toliko providno.

Vuk je salabajzer sto se u jednom vremenu zalaze za jedno, u nekom drugom vremenu za nesto potpuno drugo. Kapa se okrece kako vedar duva. Tipican je primer licemera i karijeriste. Njegova je istina potpuno irelevantna i bez znacaja ovoga momenta. Sto ovo nije pricao 91?

pošalji odgovor

milos [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:04:32)

filandra

ovaj je od najveceg cenika stigao do najveceg albanca! a secam se slogana SPO-a,,I Kosovo i Evropa,,Ne bi me zacudilo kad bi sutra izjavio da je Rus!

pošalji odgovor

Aleksa [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:12:22)

ISTINA

Nije sramota vec istina,PROBUDI SE!!!!

pošalji odgovor

Redfixer [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:13:17)

Tuga

Eeee,Milane Milane u kakvom mraku zivite Vi i vama slicni kada uvek drzite stranu nasim krvolocima,otvorite oci i promenite VI Vase kukavicko misljenje!!!

pošalji odgovor

Aleksa [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:14:22)

Ima li iko pismen!!??

Auu bre ,ima li iko pismen da ostavi komentar!!!
Ovo je strasno,svi pljuju a nepismeni,sve sami mudraci!!!

pošalji odgovor

radoslav [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:16:39)

napraviti retrospektivu vukove poltike

Predlažem poštenim patriotskim novinarima,kao i pokedincima,da odu u Narodnu Biblioteku Srbije,i da iz dnevnih novina povade sve iskaze i govore VD.
Naročito su interesantni njegovi govor,aktivnosti i izjave za vreme razaranja naše zemlje od strane njegovih prijatelja iz 1999 god.
Govorio je da je pitanje Kosova i Metohije demokratsko pitanje,a da je Kumanovski sporazum garant celovitosti Srbije,a da snage UN garantuju normalan život i rad svim stanovnicima Kosova i Metohije.
Vuk je opasna štetočina i u svim prilikama je koristio mogućnost da stane uz interese
naših neprijatelja.
Setite se samo kako je hitro podržao Slobodana Miloševića u sprovođenju sankcija prema Republici Srpskoj 1994.god.
Tim njegovim činom počeo je i nagli raspad SPO.Nekoliko izrazito velikih i od komunista oslobođenih Opštinskih Odbora se pobunilo,S.Palanka,Ljig,Požarevac,Palilula.

pošalji odgovor

Orjen [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:39:30)

...i ruke "odsecao",slao dobrovoljce...

...sluzilo spiljka,sluzilo zlobu,ljubilo ruke "onom",dalo NATO-u sve srpsko,dovelo onog socijalnog(mentalnog?)slucaja iz Londona...i laje dalje,"poducava narog"onako iz "mudrina"sta mu je ciniti i sta ga sve ceka!?!E moj nesrecni,lajavi,svega zeljni i jalovi vodjo 9-oga marta,koji me sa micunom izdade(kao milione drugih)za zlobin osmeh...

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:48:03)

...,,,..,,,,,.,

Eto malo tacaka i zareza da ti se nadje. Vidim da ti fali.

pošalji odgovor

rajko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:58:21)

mi to nismo znali

mi to nismo znali dok nam to lično veliki srbin nereče.Dobar pisac ali veoma loš političar,još lošiji ministar.Da bi se nešto u ovoj Srbiji promenilo treba da izbegavate da prenosite mišljenja svih propalih političar.Imali su period kada su mogli da dokažu kakvi su ljudi i političari.Neka svoje"teško zaradjene penzije"troše mirno penzionerski i puste ove nove i mladje da vode ovu državu u propast.A mi ćemo samo gledati i ćutati da nebismo bili svrstani u "neku mafiju".

pošalji odgovor

vladimir Novi Sad [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:59:58)

sta?

Da li ste sta ucinili dobro ovom narodu,osim sto ga i danas pljackate.Pisite i dalje vase usnele bajke sa licemernim temama.Jer trun u oku drugoga je veci od vaseg balvana.Eh,kada bi se ponasali kao u vasim knjigama.Ipak,cudno je da sami sebe lazete.

pošalji odgovor

lovac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:05:35)

drašković i pravo...

Vuk bar voli da se slika,a tada
nešto i kaže.
Ako na zapadu za 'belo' kažu da
nije 'belo' nego 'crno',Vuk
Drašković će reći da je to
realnost.
Tako ga je Mika Špiljak naučio.
Međunarodni sud pravde je
izrekao mišljenje da se
uzdržava od mišljenja!
A obrazlagali ga kao američki
papagaji !
Pošto rezolucija 1244 nije
sprovedena,Kosovo je okupirano
te predstavlja bazu za buduća
osvajanja koja će biti izvan
Srbije !

pošalji odgovor

бане [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:05:45)

мрзи вука што говори истину-

-и никад нећу гласати за њега.више волим лажи ,лакше ми је некако.

pošalji odgovor

Stalker [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:08:59)

Prasak

Vucinu NATO redovno snabdeva praskom i njemu milina. Malo mu je percepcija pomucena ali Boze moj. Kad bolje razmislim izgleda da je citava vlada zavisna od NATO praska

pošalji odgovor

Lesa [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:14:27)

Kao i uvek

Kao i svako emotivno nezrelo biche mi bi da ubijamo glasnike koji nose loshe vesti i doktore koji nam daju gorke lekove. Bez obzira koliko se neslagali sa njim, mrzeli ga, ovo i ono, bio on shpijun, papuchich, (kao da je biti dominantni patrijarhalni balkanac sa zzenom vezanom za shporet neka moralno politichka kvalifikacija) dvolichno djubre i shta god ...on je ovde rekao ono shto jeste i shto che biti...
Ljudi se ovde ponashaju kao psi kada od besa i nervoze pochnu da grizu sopstveni rep.
Kakvog uticaja na spoljni svet ima neshto shto neko pricha ovde nama? Ajde objasnite mi to molim, pa chete mi objasniti i kakva je njegova (ili panchicheva) krivica u vezi nashe situacije.

pošalji odgovor

istoricar [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:14:52)

Tako je Rus

Slazem se sa tvojim komentarom, sto se tice zena:-). Zar se ne zove Miloseviceva udovica - Markovic, zar se zena naseg drugog predsednika u postkomunistickoj eri ne zove - Radovic???Zar je sve to moguce u jednoj patrijarhalnoj Srbiji??? U poredjenju sa njima - Draskovic je muskarcina, doduse papucic, ali muskarcina - njegova zena nosi njegovo prezime...:-))
Ali, necemo iritirati citaoce i komentatore sa ovim pikanterijama:-)
U pravu si i pod tackom 2. Dakle, razumna i datim okolnostima prilagodjena politika. Ali, nikako sa starim kadrovima. Zao mi je naseg ministra Jeremica, decko je pokazao da je muskarac, morao je gorku pilulu sada da proguta.To ce ga samo oceliciti i u njemu i takvim ljudima je buducnost Srbije. Dakle najjace svetske skole zavrsiti, jake "igrace" poznavati i pre svega - najnovija pravila igre poznavati..A ta pravila su u mnogome slicna onima koja su hiljadama godinama na "Politicko-diplomatskom meniju"- Novac i Moc.
Ja zivim od 2000-te u inostranstvu, upoznao sam mnogo nasih ljudi. Siguran sam da ima bar 200 000 Srba u nasoj dijaspori kojima ne bi bio neki narociti Problem da mesecno izdvoje 50-tak Evra, Dolara - koji bi se mogli staviti na raspolaganje rodnoj grudi...Ali sa tim parama ne treba hraniti "lezilebovice" na politickoj sceni Srbije - nego pravac:Vasington, London, Rim....Godisnje je to ca. 120 000 000 u cenjenoj valuti... I onda lobirati za svoju stvar..biti ljubazan, grliti se sa njima a u sebi ici ka velikom cilju....E to je patritizam najveceg formata u 21 Veku. Ljudi, pa ako je Jermenima poslo za rukom da se donesu Rezolucije o osudi masakra u I svetskom ratu Turaka nad Jermenima, zasto i mi ne bi uradili tako nesto...Nisu to Jermeni dobili zato sto su lepi i sarmantni, vec zato sto su to platili i time se oduzili svojim ubijenim precima...Vise Jermena zivi u dijaspori nego u matici. Veliki broj njih nikada nije bio u Jermeniji, ali kada cuju jermensku pesmu - placu ko mala deca...Bio sam na njihovim slavljima i rodjendanima....E, oni su jedinstveni...valjda ce to sada i nama doci iz dupeta u glavu....

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:15:51)

Kinez veci ravnogorac od Vuka

Ambasador Republike Kine u Beogradu Vei Đinhua izjavio je danas da će Kina i posle savetodavnog mišljenja Međunarodnog suda pravde (MSP) o nezavisnosti Kosova i dalje nastaviti ...

pošalji odgovor

Istina [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:18:55)

Ma sta kazes?

Koliko je samo puta ova osoba promijenila misljenje to je cudo jedno.Sta je sve govorio pocetkom devedesetih,a sta govori sada to je za ne povjerovati

pošalji odgovor

Aca [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:21:03)

Samo Srbi vode besciljnu politiku

Da li je moguce da bilo ko pomisli da necija, pa i Vukova, izjava je smernica za ozbiljne zapadne drzave da prema njoj usmeravaju svoju politiku? Pa oni imaju razradjene projekte vekovima unazad i unapred! Samo mi Srbi vodimo politiku od danas do sutra i naravno gubimo sve! Slusajmo Vuka Draskovica malo mi pa vodimo politiku prema tome da opet obnovimo Srbiju i pobedjujemo!

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:25:58)

dobar pisac..?

a sta je to *dobro* napisao...??

pošalji odgovor

CipiRipi [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:36:04)

Lupaš pećanac

Bedno je kada neko govori samo da bi nešto rekao. obrni za 180 promašio si temu.

pošalji odgovor

stevanovic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:39:36)

dragan

To mora da mu je Dana smislilakao i sve do sada.

pošalji odgovor

Proka [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:42:37)

Kina i Rusija a ne MSP

Vuk Draskovic nema pojma kako funkcionisu UN. Ne odlucuje o clanstvu MSP nego Savet bezbednosti a Kina i Rusija su vrlo jasno rekle sta misle o misljenju MSP...

pošalji odgovor

oho [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:44:01)

oopaa

evo našeg mudraca, opet.

pošalji odgovor

Platon [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:48:32)

More marš.....

Sve vukove i domaće pse marš bre.

pošalji odgovor

Logiques [neregistrovani] (26. 07. 2010, 12:49:00)

Rezija

Niko ga jos ne juri iz Haga. Molitveni dorucci u Beloj kuci. Porodicno bogatstvo steceno u znase kojem periodu. Mora da odigra ulogu koju od njega traze. Inace Hag. A pesnik se zapevao. Ono pre je bilo zbog ovog sada. Obmana, licna korist, nista nije sveto i sve ima cenicu. Pa jos i ambicije supruge. Jadni su ovi "rodolubi". Nije da nismo znali, ali da se ne ponovi.

pošalji odgovor

dak [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:01:51)

necu da lazem narod

sta lupeta ovaj cov,idi pisi knjig eako znas, i osatvi se politike jer menas misljenen svakog dana ,i ko jos to galsa za tog draskovica.....

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:05:12)

Srbin sam ali imam mozak!

Srbin sam, nisam izdajica, ali imam mozak. Verovatno ga imaš i ti ali ti nije uključen. Ko god nama srbima kaže istinu, mi ga ispljujemo. Sve je tačno što Vuk kaže, hteli mi to ili ne, priznali ga ili ne Kosovo ode, odnosno odavno nije naše, samo nas je koštalo, sada ćemo se bar otkačiti od nepotrebnog troška.

pošalji odgovor

goran [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:07:34)

politicar

klasicni srpski politicar,nista novo.ko daje vise para njemu se priblizi i brani njegove stavove.u Titovo vreme za vakve izjave islo se u zatvor na 20 godina,bez sudjenja,bez mogucnosti pomilovanja i tacka.

pošalji odgovor

CICA [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:09:25)

Srbe boli istina

Nemas Vuce kome da pricas,izgleda da nas stize ono iz Jevandjelja,"IMACE TE USI NECETE CUTI,IMACE TE OCI NECETE VIDETI".Bez Kralja ne valja.

pošalji odgovor

CICA [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:15:03)

kad ne cujes

Uvjek isto govori samo sto ti i takvi kao ti ne cujete.

pošalji odgovor

Мирољуб Филиповић [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:16:32)

АВЕТИЊА

То је онај Вук и његов СПО у чијем програму Велике Србије је, са седиштима у:Книну,Бања Луци, Сарајеву, Цетињу, Призрену, Скопљу, Крагујевцу и Новом Саду, главни град Београд.
Онај Вук који је од приче о Видовдану итд. стигао да пољуби и руку Мадлен Олбрајт у покушају да имитира Милоша Обреновића.
Не вреди писати о њему.

pošalji odgovor

Marija [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:17:21)

Pitanje tri prsta

Nije bas sve jasno, jer i na slikama Paje Jovanovica (koji sigurno nije bio ni komunista ni ustasa) se vidi da recimo ustanici pozdravljaju izbor Milosa Obrenovica za vozda sa podignuta nespojena tri prsta...

pošalji odgovor

Don Yebo [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:22:20)

Jel to onaj

Što je cmakao onu sotonu Madeleine Albright za koju sam smislio odgovarajući anagram-HITLER: E GADNA BIL' ME? O vučini još smišljam,ako neko ima prikladan anagram podijelite ga s nama

pošalji odgovor

Orjen [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:23:49)

Hag ga ceka poodavno...

...zna ono to dobro,zato onaj grc od osmeha,strah,nervoza i znoj koji vonja.

pošalji odgovor

dejan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:25:58)

Bebnik

Dali nevidi koliko je jadan više ni sam nezna šta priča.A vi iz presa ako nemate nikog drugog za interviu nemojte zvati ni Draškovića jer on samo lupa i priča gluposti.

pošalji odgovor

vladimir [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:26:10)

Svaka cast!

Lazi nas, Vuce, tada cemo ti verovati. Vidis da istina kod nas ne prolazi dobro, kao ni onaj koji nam je saopstava. Kroz par godina, kada se pokaze da si i ovaj put bio u pravu, niko se tvojih reci nece ni secati, nazalost. Ali, u ime nase buducnosti, nemoj odustati! I Isusa su razapeli zbog svojih propovedi i tebe ce! A nekolicina nas ce slediti tvoj put sve dok se od tvojih i zbog tvojih beseda ne opamete ove neverne Tome i dok od svakog Savla ne postane Pavle!

pošalji odgovor

CipiRipi [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:31:21)

Čudan

neki put od pećanca do Platona. Pa još od platona napravi primitivca sa jednim jedinim argumentom: marš. Hvala gospodine Platone.

pošalji odgovor

Lajavi pevac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:34:09)

ucenjen

Čovek je ucenjen od USA haškom optužnicom! I ima da priča svakojake budalaštine, u suprotnom bi pravio društvo svom kumu u Sheveningenu!

pošalji odgovor

Orjen [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:36:38)

Podrepusa muva...

...moze biti Vuk maniti,ne zunzara,zunzare su slobodne!

pošalji odgovor

Gari [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:44:47)

SB

Ne moze Kosovo da postane clan UN jer to mora da ratifikuje Savet Bezbednosti u kome sede Rusija i Kina. Sramota je velika sto se u Srbiji vodi antiruska kampanja i sto se vise ne saradjuje sa njima. Bez njih, nista ne bismo mogli da ucinimo u borbi za Kosmet.

pošalji odgovor

dragan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:46:37)

....

Uh , napokon normalan komentar. Izgleda da neki žive u snovima i nikako da vide stvarnost. Nažalost taj deo zemlje je za Srbiju već davno izgubljen.

pošalji odgovor

Boban [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:47:43)

UN

Opet Vuk! " Ko izda PIZDA"

pošalji odgovor

miša [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:48:22)

vuk branković

izdajnik je bio i izdajnik je ostao .sto on nije nesto pokusao kao ministar spoljnih poslova, nego sada pljuje po malom vuku.? americki placenik

pošalji odgovor

vizionar [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:49:05)

istina ili ne

Nije toliko rec o tome koliko on govori istinu u ovome trenutku, ali meni je odvratan.
Valjda nemam potrebe da kazem zasto mi je odvratan kad su ljudi gore sve nabrojali.

Divim se sebi koliko sam bio mudar sto sam na prvim demokratskim izborima predao prazan listic.

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:53:50)

Mesić

Dana mu pisala knjige.Crtao
karte na televiziji sa Mesićem.

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (26. 07. 2010, 13:54:34)

Vuk

Ovo je čovek koji je prvi počeo da deli srpski narod, ako se ne varam, to je bilo 9. marta 1991. godine. Njegovu partiju je osnovala državna bezbednost, a i sada većinu članova čine njeni bivši i sadašnji službenici. Jednom rečju, čovek od poverenja.

pošalji odgovor

VladaNS [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:09:13)

!!

Da ti treba da ga ucis ....

Kada vecina clanica UN prizna neku zemlju SBUN ne moze da spreci vetom njihov prijem !

Strucnjace za medjunardono pravo ...

pošalji odgovor

VladaNS [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:09:24)

!!

Da ti treba da ga ucis ....

Kada vecina clanica UN prizna neku zemlju SBUN ne moze da spreci vetom njihov prijem !

Strucnjace za medjunarodno pravo ...

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:19:29)

Mili Bože, čuda velikoga...

Džaba Vama kralj, kada ste nepismeni. Pođite od početka, najprije se opismenite, i ne vrijeđajte uspomenu na Kralja.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:21:07)

stalno nosi

cebe da ne grebe, casu za protezu, i cetkicu za ostatke vucijih zuba...

pošalji odgovor

Vladimir Gajić [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:28:57)

Rupa na saksiji!

To znam i ja, koji se ne bavim "velikom" politikom... ali pitanje je u kom oblikom, tj. sa kolikom teritorijom! Poenta je da se pregovorima dođe do granica koje će biti prihvatljive i za Srbe i Albance. Ma, Vuče i di piši knjige!

pošalji odgovor

stranac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:40:47)

Ovaj nije ni za ulicara

Nijedan pametan Srbin nebi tako nesto ni pomislio da otudjuje ono sto nije njegovo,pa tako i ovaj covek sa vise lica nije ni za ulicara a kamoli za medije da daje ovakve izjave o prodaji necega sto nije njegovo.

pošalji odgovor

srpski liberalni savet [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:46:50)

sramota

Vuče deti je obraz pa ovo što sad pričaš o Kosovu je gore od potpisivanja o prolaska NATO jedinica kroz Srbiju kad si bio ministar,ovo je gore nego kad si bio u vladi SPSa,ma Vuče ovo je gore nego kad si pljuvo Dražu i Kralja sedamdesetih.A meni je gore što sam ti verovao i cenio te

pošalji odgovor

Maksim KG [neregistrovani] (26. 07. 2010, 14:53:12)

Nemas..

...ti poijma ,ali komentarises.Bio sam tamo gde sam morao biti,a ti si verovatno bio jos uvek kod tate ili si samarao klikere po prasini.
Kosovo je defintivno izgubljeno za drzavu Srbiju posle "velicanstvene pobede na NATO" i potpisivanja Kumanovskog sporazuma,to je numoljiva cinjenica.
A Draskovic je opet u pravu,ali nema ko da ga slusa,zato nam je ovako kako nam je.

pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:05:47)

'91

Ovo nije pricao '91 jer sa tad Jugoslavija mogla spasti (pocetkom godine), pa se mogla spasti unija suverenih drzava (sa Kosovom u Srbiji),...Vuk je uvek govorio sta je maksimum, realni maksimum sto je u datom trenutku moglo da se spase.

Medjutim uvek se UDBA nasla da ga ponizi, a i drugi opozicioni lideri takodje ( a koliko vidimo verovatno su svi oni i radili za UDBU, zato se tako opiru da dosijei UDBE zauvek ostanu zatvoreni....pocevsi od pokojnog Djindjica, Kostunice, Velje Ilica...i takvih likova).

Kad Srbi nauce pravilo, sta god Vuk kaze to je maksimum koji mozemo dobiti, a ne traziti nerealno, to ce biti dobro po Srbiju i znak da se osvescujemo.

pošalji odgovor

gordana65 [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:08:11)

cestitam!

Vuce, svaka ti je na mestu od a-s, jos da Tadic i Vlada procitaju ovaj intervju i bice im sve jasnije i lakse ce prihvatiti nasu realnost i okrenuti se buducnosti.

pošalji odgovor

Filip [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:08:25)

"Vise mrzim Vuka nego sto volim Srbiju!"

Ova logika je do sada pokazala zavidne rezultate. Srbija nikad manja, siromasnija, jadnija, necenjenija...
A sve patriota do patriote i ne zna se ko je pametniji. Svi imaju resenje!
Glasaju za one "prave" i Srbiji ide "sve bolje".
Histericno ponavljaju lazi koje je o Vuku plasirala DB i njene satrape u nadi da ce bolna istina biti sakrivena jos dovoljno dugo dok oni obave sve sto su naumili.
Ali istina postaje sve bolnija i vidljivija, na ljutu ranu ljutu travu!

pošalji odgovor

Ivan Torontonovic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:23:33)

Barjak i ruka

Da podsetim na jednu Vukovu izjavu iz pocetka devedesetih: "Odseci ruku koja podigne zeleni barjak!" Takodje, treba se setiti ranih dana SPO-a kada su se u javnosti uglavnom slikali sa kamama u zubima. Dakle, ovo je ogromna transformacija jednog politicara koji je u svojoj diplomatskoj karijeri "oplemenio" Engleski jezik prevodeci "babe i zabe".

pošalji odgovor

Mister X [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:40:08)

Vuk je u pravu

Bez obzira na to koliko je svima nama Kosovo na srcu, Vuk je realan, kao što je uvek i bio.

pošalji odgovor

Albano [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:46:08)

MA NIJE "OTISLO"

Nikad nije bilo vase !

pošalji odgovor

Agent [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:48:05)

"BRATE"

Veliko, Albancima ne zaboravi,nisi valjda neki Srbin koji se lazno predstavlja ?!

pošalji odgovor

Albano [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:50:07)

TAKO JE

Vuce !!!!!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

Mirjana [neregistrovani] (26. 07. 2010, 15:52:16)

?

Ovaj gospodin je bio u Vladi (zajedno sa SPS, JUL i SRS) pre 11 godina. Zasto tada Vucino nisi rekao ovo sto danas govoris?

pošalji odgovor

bosko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 16:38:36)

pretraga

Ako "KOSOVO" toliko boli sve "kao" patriote, molim redakciju da za sve komentare kao prijavu za objavljivanje postavi kartu Srbije, da na njoj pokazu gde se kosovo nalazi, i sigurno ovoliko komentara nece biti.

pošalji odgovor

Srb [neregistrovani] (26. 07. 2010, 17:02:47)

Radosna vest za Vuka

Vuk govori o nezavisnosti Kosova, a slika se radosna lica i sa uzdignuta tri prsta.
Svaka čast. Nema šta.
Vidi se da se svevreme borio za sopstvene interese.

pošalji odgovor

Darius [neregistrovani] (26. 07. 2010, 17:12:24)

E moj

Vuce! Seselj je izgleda bio potpuno u pravu.Prodao si se zbog vlasti i novca.Al Seki je to znao jos '92 a nama obicnima je to tek sad jasno.Zanimljivo kako u zadnje vreme sve covek zna sta ce se destiti. Siptari su u saradnji sa EU i Sad dobili Kosovo??? Za razliku od Srba oni nisu imali sta da izgube pa je bilo logicno da ce raditi sve kako im EU i SAD kazu. Osnovno je pitanje, na koje niko nije dao odgovor zasto su EU i Sad stale i toliko cinile svima od Slovenaca pa do Siptara naustrb Srpskih interesa. Sta je to sto je ovaj narod toliko zgresio da se o njegovim interesima ni malo ne vodi racuna. Nemojte samo price i komunizmu itd. Evo vec 10 godina su na vlasti njihovi ljudi a sa otimanjima i pritiscima se nije stalo. Ima li Tadic muda da pita sta hoce vise od nas. Nije pomoglo ni Vukovo ljubljenje ruke Olbrajtovoj. Te njegove price da treba i dalje da se ponizavamo, ne piju vise vodu. Probali smo i to. Najgore je sto na nasoj pol. sceni ne postoji vise ni partija ni pojedinac kome ce se verovati i koji moze nesto da promeni. Zapad ih je sve isprobao i zna kako sa svima treba da bi ostvario svoje ciljeve. Svi su se prodali za pare ili za vlast. Jad i beda!!!!

pošalji odgovor

Filip [neregistrovani] (26. 07. 2010, 17:25:21)

?

Pa govorio je.

pošalji odgovor

гром [neregistrovani] (26. 07. 2010, 17:34:38)

Eeeeeeeeee!

Коштуницо!овога Ти никада опростити нећу. А Ти засигурно си га знао боље него што ћу га ја икада знати.
А што си онда га учинио оним министром!? Бог ће живи знати. Или се и теби власт учинила к'о брдо шећера, па си за брдо рад био чинити и онакве глупости. Твоји нека Ти праштају ја нећу. А таман сам 'тео у ДСС, кад оно Ти...

pošalji odgovor

Pa Ja [neregistrovani] (26. 07. 2010, 17:36:51)

Idolopoklonici

Ne idolopokloniće da nije bilo naroda, N A R O D A. Narod se pitao. A po tebi Maljeviću, Alexu i ostalim slicnim, čovek je verovatno postao od Vuka (po Darvinu)? A ako kojim slucajem verujete u BOGA (što zbog komentara sumnjam)po vama prvi ljudi mora da su bili Vuk i Danica. Normalnim ljudima je dosta više vas idolopoklonika bez obzira ko su idoli (Tadić, Drašković, Nikolić, Jovanović, Šešelj, Dinkić, Karić itd..) Najgori su ljudi koji ne priznaju grešku, a Srbija je puna takvih. Da pogrešio sam što sam na prvim izborima glasao za Vuka. Da pogrešio sam što sam danima lupao i zviždao po ulicama svog malog grada. Da istina oslobađa. I nemojte sada reći i Kosovo i Metohija je istina. Ne to je trenutno stanje, koje ne mora večno da traje.

pošalji odgovor

rade [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:07:02)

vuk dlaku menja a cud nikada

pa on je i kumovao nezavisnom kosovu dok je bio ministar bio je poslusnik zapada samo da ga nebi vodili u hag.to je onaj vuk izdajica kojeg sam gledao u samodrazi gde ljubi kosovsku zemlju i da je nece dati nikad a sad bi da ide kod tacija na kafu fuj zgadio mi se

pošalji odgovor

dragan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:09:23)

molba

Molim g.Tadica da jednom zauvek progna njegovu strancicu iz polit.zivota Srbije.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:09:29)

neradi se o *realnosti*..

nego o saucestvovanju da Kosmet bude otet Srbiji...ukljucivanjem i ministarskog potpisa da NATO moze da arci po srbiji...!!

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:11:56)

savet

Pljuvanje po Vuku nece vratiti Kosovo, mi smo narod koji sve moze osim da podnese istinu. Pre dvadeset godina nam je covek govorio sta ce nam se desiti i mi smo ga proglasavali ludim,ako ste to zaboravili nadjite njegove govore na internetu.Spasavajte Srbiju radeci na sebi jer joj je potrebna pamet, a ne pljujuci po pametnijim ljudima od sebe. Citajuci komentare osecam strah za buducnost nase zemlje jer je cinjenica da uvek biramo slepe vodje, one domanoviceve, a sve sto iole strci secemo. Neka nam je Bog u pomoci jer sami sebi da pomognemo ne znamo.

pošalji odgovor

partizanovac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:40:51)

vuk je trojanski konj srbije

tako je, vuk je nesto najcrnje sto je moglo da se rodi i da kaze da je srbin, pa ako svi srbi misle kao on onda ne treba ni da postojimo nego da nestanemo sa lica zemlje, jer se od ovolike sramote koju nam vuk svojim izjavama nanosi ne moze ziveti.

pošalji odgovor

Zarko Puhovski [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:41:49)

Slazem se

Ali ipak anvog idej

pošalji odgovor

Sava Sumanovic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:48:23)

Vizije

Sto se vizije tice toplo ti preporucujem knjigu:"vuk Draskpovic-Podsecanja"iz 2001 pa ces videti koliko je stvari on predvideo.

pošalji odgovor

partizanovac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:49:30)

vuk je trojanski konj srbije

tako je, vuk je nesto najcrnje sto je moglo da se rodi i da kaze da je srbin, pa ako svi srbi misle kao on onda ne treba ni da postojimo nego da nestanemo sa lica zemlje, jer se od ovolike sramote koju nam vuk svojim izjavama nanosi ne moze ziveti.

pošalji odgovor

Zarko Puhovski [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:51:05)

Slazem se

Ali ipak anvog idej

pošalji odgovor

Zvezdas [neregistrovani] (26. 07. 2010, 18:56:13)

Promasena tema

Vuk je sto posto u pravu. Mozete da ga mrzite koliko hocete, jer ovo sto on prica sad, za godinu dana ce pricati i ostali politicari. I zasto stalno brkate loncice? Tema je Kosovo a ne Vuk Draskovic.

pošalji odgovor

Dalibor [neregistrovani] (26. 07. 2010, 19:42:46)

Srbija i Srbi

Da vam pravo kazem ovakav ispad nekog ko je u parlamentu Srbije me nikako ne cudi, s obzirom da smo jedina nacija na svetu koja je oduvek imala one koji su se zarad vecere presli na drugu veru, ili zarad kvazi valdavine, svom ocu odsekli glavu i stavili je na tanjir turcima...

Kao sto smo svestni da imamo zastavu, grb, i himnu sto nas cini drzavom.

Grb kao sto dobro znamo je krst sa 4 s na prsima dvoglavog orla pod krunom monarhije, sa dva ljiljana...

Zasto spominjem grb???

Pa na osnovu ovog ispada i mnogih drugih ne samo od ovog majmuna-coveka sa bradom:
- Tadic
- Jeremic
- Milosevic
- Ceda

Lista moze da ide mnogo duze.

Sta me u sustini cudi je da Srbi kao narod ne znaju da pogledaju u se i svoje kljuse i da naravno se pozabave PROCISCAVANJE smeca iz parlamenta.

Ovakvi politicari kao ovaj gore na ovoj stranici bi naravno prodali i majku rodjenu za svoj licni interes, a kamoli za narod za koga ga boli u sustini neka stvar(cica).

Kako da prepravimo ovaj problem. Prepravit ga tako sto cemo ove uljeze proterati sa vlasti i postaviti onoga koji gleda NAJVISE INTERESE DRZAVE I NARODA.

Ovaj je '90 nosio cetnicku kokardu na glavi i naravno propagirao zajedno sa Milosevicem Velika Srbija.

Sada kad su posledice po Srbe u Bosni i Hercegovini, u Hrvatskoj i gde jos nisu, ogromne, pravi se kao neki emancipovani demokrata koji zna sta je najbolje za narod...

Znate kako kazu, Vuk dlaku menja, ali cud nikada...

Mene iznenadjuje da ovo smece od coveka uopste i dobija bilo kakav glas i da sedi u skupstini...

Znate sta sve dok mi kao narod se ne preobrazimo u neko drustvo koje nece tolerisati bandite i lopove, te mamipare i ulizice necemo nikada imati normalnu nacionalnu svest s kojom cemo graditi nasoj deci buducnost i gledati da nama i buducim generacijama bude ono sto nam pripada kao narodu ovoga sveta - mir, stabilnosti i prosperitet uz zdravo socijalno drustvo.

pošalji odgovor

Hadzi Darko Trifunovic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:10:45)

Promeni ime

E moj Vuce, kum koji ti je dao ime se verovatno prevrce u grobu, po vazecim zakonima RS mozes da promenis ime, ja ti predlazem da se preimenujes u Klodovik, to ti je onaj papiga iz stripa Alan Ford

pošalji odgovor

Blok-70 [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:23:28)

Vuk Brankovic

Razumite coveka, izmedju Haga i slobode, izabrao je slobodu, makar trebao da proda naciju i zemlju.

Srbijo, cuvaj se Srpskih patriota, oni su dosta opasniji od Srpskih neprijatelja.

pošalji odgovor

dusan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:24:08)

vuk

nekada Brankovic, a sada Draskovic! mi moramo uvek imati Vuka izdajnika

pošalji odgovor

dusan [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:28:15)

vuk

pusti me Vuce da umrem prirodnom smrcu!

pošalji odgovor

velimir [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:37:24)

e moj vuče brankoviću

Propao si ko knjiženik, propao ko političar a najviše kao Srbin. Da li je u tebi bilo nekad, nešto od čoveka, u to ne ulazim ali te milom, Srbinom se ne zovi!
U istoriji Srbije i Kosova dosta je jedan Vuk Branković

pošalji odgovor

Lovac [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:38:16)

Pušten sa lanca

Vuka je sa lanca pustio njegov gazda Tadic, naravno da prica ove bljuvotine koje bi Tadic vrlo rado izgovorio ali zna da ne donose puno glasova.




pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:41:50)

kako arci

Jel arce po Nemackoj, Turskoj, Holandiji, Britaniji, Poljskoj....sto bi kod nas NATO arcio......sta Rusi kad bi usli ne bi "arcili".

Mani te Titove fore, o unutrasnjem suverenitetu i ne mesanju u unutrasnje stvari suverene drzave, druga su vremena, treba biti realan....ici za onim sto se moze dobiti...i cekati pogodan trenutak....

pošalji odgovor

Majka Srbija [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:42:02)

Vuce, sta bi sa...

onim: Za Srbiju u Evropi i Kosovo u Srbiji, vredi se boriti?!!!

pošalji odgovor

Beli [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:47:38)

zbogom ravna goro

Dok Je Vuka, na Ravnoj Gori Srbina neće više bit. Dolaziće neke Olbrajtove, klintonovci, možda i mesićke a možda i nedaj bože Tačijevke... i verujem da će ih vUk sve u reke poljubiti

pošalji odgovor

mirjana [neregistrovani] (26. 07. 2010, 20:56:42)

koji to narod njega slusa

blago bud.l.ma njihovo je carstvo nebesko, on misli da ga narod slusa, narod mu se smeje

pošalji odgovor

Proka [neregistrovani] (26. 07. 2010, 21:11:21)

UN

Jel da? E vidiš većina članica UN, preko 100, priznaje nezavisnost Palestine. Gde je Palestina u UN? Nema je, zato što je Amerika (SAD) u ime Izraela uložila veto u SB.

pošalji odgovor

np [neregistrovani] (26. 07. 2010, 21:19:56)

istorija

nije toliko Vuk uticao na ovu nasu skorasnju istoriju. A ni po istoriji nije ni Vuk Brankovic bio izdajnik. Uvek Srbi moraju nekog da okrive i uvek su vise voleli gubitnike. Svako je vise voleo Karadjordja od Milosa, Milos je dao drzavu, a sa Karadjordjem je narod samo junacki izginuo... za dzabe. Treba biti realan, moramo gledati malo napred a ne samo nazad. Uvek je lakse praviti se pametan kad sve prodje. Pozdrav

pošalji odgovor

Иван - Земун [neregistrovani] (26. 07. 2010, 23:24:39)

Велики Вук

Поштована господо,
Вук, као и увек до сада, прича оно што већину боли али је једноставно истина. Коментари о уцењивању са Хагом и осталим "плаћеничким" задацима су у најмању руку смешни и неозбиљни и исувише титовски(као параноја у Балканском шпијуну - генијалан филм)...а већина потписника коментара изнад као дао је преспавала последњих 20 година и волели би да им "Слобо" поново устане...Политика СПО-а увек је гледала шта се највише може добити за Србију и у складу са тим је имала одређени смер. Сада, нажалост, после силних упозорења и опомена управо тог Вука, не преостаје нам ништа друго до ово што проживљавамо и са Косовом и са државом уопште, кад не завршисмо посао када смо морали а то је 9.марта 91.,или кад после 2000 не кренусмо у морални опоправак нације, који подразумева горке лекове, и промене у свести сваког појединца. Рекао бих да је давни 9. март 91. био задњи воз да се држава (Србија)колико толико сачува, а после тога чини ми се само се спасавало шта се спасти може. Како је време пролазило све смо мање могли, а "препаметни" и "образовани" српског народ, заслепљен лепим лажима и причама (рекао бих да су неки и даље)пратио је свог "мудрог вођу"...1994. на другом конгреску српских интелектуалаца Вук, између осталог, рече: "Само привидно и само у главама обесрбљених Срба, водили смо рат против српских непријатеља. Водили смо, међутим, жалосни рат против себе, против сржи нашег постојања...", говор је прекинут звиждањем и урлањем такозваних "интелектуалца"...И сада кад поново Вук каже истину, поново се чују исти коменатри као из 80-тих,као из 90-тих...Прочитајте људи неку од нњига што је човек напиосао, нпр. "Руски конзул" (тема је управо Косово) па ће вам неке ствари бити много јасније. Промене у смеровима политике коју води СПО, нису не доследност, већ само маневри усаглашавања реалности и жеља које имамо и као такве их треба гледати. У одређеним ситуацијама, може доћи понекад и до неког лошијег маневра, али ће он сигурно бити боље решење од истрајавања у глупости.
Нажалост, по коментарима изнад, рекао бих да у Србији скоро неће бити боље...
Поздрав за Вука-Српског Чичу, и храброст да износи истину у тешким тренуцима.
Са вером у Бога за Краља и Отачбину.

pošalji odgovor

Mali Radojica [neregistrovani] (27. 07. 2010, 00:29:30)

Po diviziji..

E moj Maksime.Opravdao si ime.Lupaš li lupaš.On NIKAD nije govorio istinu,uvek bi palio mase i gledao kako iz toga da izvuče ličnu korist.Boli njega uvo za Srbe i Srbiju,nikad je ne bi video da ga nisu utrpali u "voz bez voznog reda".Zašto tu istinu kada je vizionar nije rekao pre dvadeset godina,manje bi sveta izginulo!Ušao u Miloševićevu vladu zato što je hteo da pomogne Srbiji? Pričaj malo o tome maloj deci,ni oni ti neće verovati.

pošalji odgovor

Mali Radojica [neregistrovani] (27. 07. 2010, 01:28:52)

Pitalica

Vuče,ma jesi li to ti?

pošalji odgovor

Vili [neregistrovani] (27. 07. 2010, 05:16:16)

Jos od

slavne recenice ko nosi zelenu zastavu...Placenik nego sta, zto i zna sta ce biti.Sa njima je
namestio atentat na samog sebe
da bi okrivio druge.

pošalji odgovor

Иван - Земун [neregistrovani] (27. 07. 2010, 06:29:01)

...као што рекох...

...види се потомак си оних са другог конгреса српских "интелектуалаца"... Па ко је говорио ако не ОН, само очигледно је било много глувих, попут тебе...и, као што рекох са таквима као што си ти и теби сличнима скоро нам неће бити боље.

pošalji odgovor

Branko Sojic [neregistrovani] (27. 07. 2010, 08:27:40)

Vuk Brankovic

Kakve smo sve ministe spoljnih poslova imali, u postmilosevickoj Srbiji, nije ni cudo da nam se sve ovo desava.
(Svilanovic, Draskovic,Jeremic)
Da nam je Siptar bio na celu diplomatije mislim da bismo bolje prosli.

pošalji odgovor

Ministar [neregistrovani] (27. 07. 2010, 10:13:21)

vuk

A u Srbiji i dalje nema kazni za krsenje ustava, i dalje moze da se protivustavno govori pa cak i u Parlamentu sedi (canak, ceda, haljimi i ostalo drustvo) i da niko prstom ne mrdne zbog krsenja ustava

pošalji odgovor

Aca Bulatovic [neregistrovani] (27. 07. 2010, 10:49:39)

sto da ne

Postovani g.dine Sojicu,sta mislite o jos jednom bradatom Vuku - Bojovicu?

pošalji odgovor

ajdemi p... [neregistrovani] (27. 07. 2010, 11:05:42)

siptarski konzul

nije on draskovic vec brankovic...mozda je sto bi reko njegov kum nesto i smrknuo pa trabunja svasta,jer poznat je kvalitet te siptarske robe.samo ti vuce snif(v)aj!

pošalji odgovor

Branko Sojic [neregistrovani] (27. 07. 2010, 12:28:57)

Vuk Brankovic

Postovani Gospodine "Kojot"
sta vi mislite o vasem politickom angazovanju.

pošalji odgovor

Aca [neregistrovani] (27. 07. 2010, 12:54:19)

naravno

Postovani g.dine Branko zvani "Nes"vrlo rado bi se angazovao ali u cilju borbe za proizvodnju i distribuciju mnogo vise mleka uz kafu nego do sada

pošalji odgovor

Stefan [neregistrovani] (27. 07. 2010, 14:51:42)

Strateški partneri!

Izgleda da se partnerstvo DS i SPO ogleda u ovome: što Tadić misli, Vuk govori. Nagrada za to je "siroto" ministarstvo za dijasporu.

pošalji odgovor

** [neregistrovani] (27. 07. 2010, 14:54:52)

@@@

Eh, rodjen je na granici Rumunije,tako da mu se ne zna
staje,pogledaj kartu, gde se nalazi HERCEGOVINA?

pošalji odgovor

lesak [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:43:08)

sta da se radi

sto posto si u pravu

pošalji odgovor

albanac [neregistrovani] (28. 07. 2010, 06:07:50)

istina

boli,drago mi je kad je i on prihvatio istinu,polako ce svih,josssss maloooo

pošalji odgovor

nebojsa [neregistrovani] (09. 08. 2010, 12:34:50)

istina!

Vuce, sto se mene tice ti si ikona Srpskog nacionalizma. Onog nacionalizma ki je srpski narod krasio do dolaska komunistickih jahaca apokalipse. Nacionalizma, evropskog tipa.
Jasno je da su tvoje rijeci istina.
To sto ljudi ne zele da sebi priznaju istinu, to je njihov problem.

pošalji odgovor

dragan [neregistrovani] (15. 08. 2010, 02:42:10)

dragi

kosovo je srbija i ostace

pošalji odgovor

Zarko Vujovic [neregistrovani] (11. 03. 2012, 22:15:24)

Odgovor

Ovakvo dvolicno stvorenje tesko se vidja. Sve bi uradio samo da se dokopa vlasti!

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date