- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
SRB 28. 07. 2010
PRESS
Skandalozno: Josipović izjednačio četnike i ustaške krvnike!
Hrvatski predsednik Ivo Josipović potpuno je izjednačio ustaše i četnike na jučerašnjoj svečanosti povodom Dana ustanka protiv fašizma, koja je održana u ličkoj varošici Srb, u Hrvatskoj

VIP... Josipović u Srbu sedeo između Tadićevog savetnika Mlađana Đorđevića i Milke Forcan
Reč je o događaju koji je organizovalo Srpsko narodno veće u saradnji sa Savezom antifašističkih boraca i antifašista Hrvatske, a kome je prisustvovao i Mlađan Đorđević, izaslanik predsednika Borisa Tadića.
- Ustaše i četnici su služili zajedničkom gazdi, a partizani su nosili slobodu i demokratiju - poručio je Josipović na svečanosti na kojoj je otvoren obnovljeni spomenik palim borcima iz Drugog svetskog rata, porušen posle „Oluje" 1995. godine. Obnovu spomenika finansirala je hrvatska vlada sa 415.000 evra, a 90.000 evra prikupilo je, u saradnji sa kabinetom predsednika Srbije, Zavičajno udruženje Ličana i Srba, zbog čega su prisutni aplauzom zahvalili Milki Forcan, koja je bila na čelu organizacionog komiteta. Izgradnju su pomogli i „Telekom Srbija", Banka Inteza, „Jugohemija", „Apatinska pivara", „Voda Vrnjci" i „MPC Holding".
Danica Drašković ocenjuje skandaloznom izjavu Ive Josipovića, kojom je izjednačio četnike i partizane.
„Uvredio Srbiju"
- To je skandalozna izjava, jer potiče iz neznanja ili iz bahatosti. Josipović bi trebalo da zna da je Draža Mihailović odlikovan od strane američkog predsednika Harija Trumana i francuskog predsednika Šarla de Gola. Takvom izjavom Josipović je uvredio i Srbiju, čija je Skupština donela zakon o izjednačavanju pripadnika Ravnogorskog pokreta sa partizanima. Srpski četnici nemaju nikakve veze sa ustašama, niti su imali koncentracione logore - kaže Draškovićeva.
Pupovac: Nema antifašizma bez Srba
Predsednik SNV Milorad Pupovac naglasio je da antifašizam bez Srba i bez priznavanja Srba kao dela antifašističke tradicije nije potpun.
- Srbi u Hrvatskoj dali su nemerljiv doprinos antifašističkoj borbi, ali mnogi to ne znaju i ne vrednuju Srbe po onom što je bilo 40-ih, već po onom što je bilo 90-ih godina, kada su neki Srbi pokušali da unište bratstvo i veru dva naroda. Sa takvima mi nemamo ništa zajedničko - rekao je Pupovac.
Ona smatra da je prisutni izaslanik predsednika Srbije Mlađan Đorđević morao da reaguje na izjavu hrvatskog predsednika.
- Morao je da se pobuni i reaguje. On je morao da brani interese i zakone svoje zemlje i istinu koja je nesporna - zaključuje Draškovićeva.
Kontramiting „pravaša"
Skup u Srbu, na kome se okupilo nekoliko hiljada građana, protekao je uz prisustvo brojnih pripadnika hrvatske policije, jer je u neposrednoj blizini mitingovalo između 200 i 300 predstavnika desničarske partije Autohtona hrvatska stranka prava. Oni su organizovali kontramiting, jer tvrde da u Srbu nije bio partizanski, već četnički ustanak!
Povicima „Ovo je Hrvatska" i „Četnici, četnici", kao i transparentima „Komunistički zločinci nisu antifašisti", „Hrvatski narod gladuje, dok Srbi proslavljaju", „pravaši" su sve vreme pokušavali da izazovu incidente do kojih nije došlo. Na meti vulgarnih i pogrdnih izraza našao se i Ivo Josipović, koji je ispraćen uzvicima „Izdaja, izdaja".
Vesti dana
04. 02. 2012
(FOTO) Smrzavanje i snežne oluje još deset dana
Dramatično - U smetovima visine i do tri metra zarobljeno je više od 11.000 ljudi, od kojih nekoliko hiljada dece, vanredna situacija proglašena u 26 opština ...
04. 02. 2012
Ministri traže nove poslove
04. 02. 2012
Tadić: Ratne zločince iza rešetaka zarad pomirenja
04. 02. 2012
Direktor ne priznaje grešku
04. 02. 2012
Samo „Fijat" Srbiju spasava
04. 02. 2012
Kompromis spas za budžet
04. 02. 2012
Deset privrednika podiže „Jat"
04. 02. 2012
Ističe rok za prijavu za humanitarnu aukciju
04. 02. 2012
Mićunović: DS hoće vlast dok Srbija ne bude u EU
04. 02. 2012
Izvozićemo hranu u Afriku
Najnovije vesti
04. 02. 2012
Najugroženiji srčani bolesnici
Hitnoj pomoći u Beogradu najviše se javljaju srčani i drugi hronični bolesnici i starije osobe, izjavila je danas Tanjugu načelnica smene dr Valentina Andrejić ...
04. 02. 2012
Aerodrom funkcioniše
04. 02. 2012
Veliko interesovanje za čišćenje snega
04. 02. 2012
Vukoica Šćekić - v.d. direktora Železare Smederevo
04. 02. 2012
U tunelu kod hidroelektrane Piva zarobljeno 60 osoba
04. 02. 2012
Mrkonjić:DS i SPS dobitna kombinacija
04. 02. 2012
Za 2011. poreska osnovica 1.898.388 dinara
04. 02. 2012
komentari (111)
pošalji komentarСрбин [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:28:21)
За крст часни и слободу златну!
За крст часни и слободу златну!
pošalji odgovorKONS [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:30:20)
Kad su u ćorsokaku ,
pošalji odgovorOnda su svi partizani ,
kad nisu onda su svi ujaci !
Julio [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:35:43)
sta je tu skandalozno?
sta hocete da kazete? kao jedni su ok, a drugi nisu? kao jedni su zlocinci, a drugi nisu? ma dajte, molim vas!
pošalji odgovorCovek je [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:42:08)
u pravu
Samo oni koji se prave ludi negiraju da su ustase i cetnici bili saveznici sa okupatorom.
pošalji odgovorBoris [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:43:09)
Kominterna - NKVD
Tako nam i treba kada je Srbima jos u secanju Jugoslovenstvo.Odnosno nismo se ocistili od komunizma.Kolektivno treba da se klistiramo.Ali nije jadan narod kriv,tako nam serviraju na Televizijama koje nama i samo nama Srbima vracaju secanje.E kako je lepo bilo u Titino doba i kako su opet i samo i jedino partizani bili na strani saveznika.A cetnici se prikazuju u negativnom svetlu.E pa dok god se nekaze prava istina o Cetnicima.Ko su bili i zasta su se borili.I to nepotekne od vlasti.Srbija ce jos vise padati.Jel vidite koliko nas ponizavaju,ama bas svi,ko stigne.A to nebi mogli raditi da se nestidimo nasih korena.Da se nepropagira ova komunisticka jos uvek zavera nad Srbijom.
pošalji odgovorPavle [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:46:03)
Dana daje izjave sa Milocerske plaze
Jel to Danica Draskovic daje izjave i deli lekcije sa letovanja u Miloceru? Da nije tuzno, bilo bi smesno.
pošalji odgovorvlada [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:47:35)
alo bre
E pa i vi ga vise preteraste sa svim i svacim.Covek je rekao istinu i sad vam opet ne valja.I jakog sagovornika ste nasli, Danicu Draskovic.Ko to ono bese?A da,to je ona sto je sa Vukom sestedeset osme igrala kozaracko kolo dok se Tito obracao studentima.
pošalji odgovorBespuća [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:48:00)
Svako svome jatu ,
pošalji odgovorLeva i desna strana !
Pop [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:48:46)
Istina
Naravno da je to sve isto!!!
pošalji odgovorvladimir [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:57:10)
dosadan
sa svojim krstom si dosadan
pošalji odgovorako ne znas sta bi napisao okani se krsta
pa vidis na molibenu za kosovo okupilo se stotinjak srba
znaci nikome vise nije do krsta a ni kosova
Partibrejker [neregistrovani] (27. 07. 2010, 22:57:30)
Istorijski vic
Da li ima većeg vica na ovoj planeti, nego kada hrvati pričaju o njihovom antifašizmu? Njihov cinizam i besamnost nemaju granice. Što dalje od njih...
pošalji odgovorСрпски Четник [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:05:53)
Срб
Срб је насеље у Републици Српској Крајини која је привремено заузета територија.
pošalji odgovori [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:08:34)
Ne lupaj ,
pošalji odgovorKomunistički provokatore !
volim srbiju [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:09:22)
volim srbiju
Hrvatski predsednik je samo rekao istinu koju se neki u Srbiji i Hrvatskoj trude da zaborave ili bar sakriju nerazumnim "zakonskim" odlukama, a ona je vrlo prosta i glasi - cetnici i ustase su bili sluge okupatora, a partizani borci za slobodu.
pošalji odgovorOnog trenutka kada kao narod bogate slobodarske tradicije toga ponovo postanemo svesni pocece nas moralni, a sa moralnim i svaki drugi oporavak.
o [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:13:13)
Vojiš ti,
pošalji odgovorDruštvenu svojinu
veleizdajniče !
mr Stecak [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:16:00)
u pravu je
obe te pomenute organizacije za vrijeme drugog svjetskog rata u Yug su dokazano pomagale i li bile na strani fasistickog rezima.sad ko vise a ko manje i u kojem obimu ne bitno je,posle su se preobukli u Partizane (kad su bili porazeni)i uzivali bogami podobre penzije.do skora
pošalji odgovorRed_or_Dead [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:16:40)
!!!!!!
U drugom sv. ratu je postojao samo jedan pravi antifasisitcki pokret, na celu sa Josipom Brozom Titom. Smrt fasizmu!
pošalji odgovorgile [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:17:33)
nekad je pametnije ćutati
Ajde budalo ćuti.
pošalji odgovorRale [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:18:00)
Bravo!
Bravo majstore! Sve je to lepo što je Draža odlikovan od SAD, ali nije Draža bio jedini četnik. Bilo je tih njegovih vucibatina koje su obrukale Srbe za sva vremena sarađujući sa Švabama, Italijanima, pa i ustašama.
pošalji odgovor() [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:18:15)
Svaka mu cast
Covek je rekao pravu istinu,to je tako bilo,mnogo je nasih predaka izginulo u drugom svetskom ratu,a to se 90-ih sve pogazilo.Pa u ime cega su onda ratovali onda?Nije rat 90-ih trebao da se desi,kamo srece da smo ostali kao Jugoslavija,ponosna,priznata,uvazavana..nikad se dostojanstvenije nije zivelo nego u tadasnje vreme.Nedostajace nam onaj mir i sigurnost jos dugo,dugo.Posle Titove smrti smo trebali da se zalazemo za ulazak u Eu,mi bi smo sigurno pre Madjarske,Ceske,Poljske itd, bili primljeni.Ovaj zadnji rat je bio totalno besmislen,nikome dobro nije doneo.Pomirenja mora biti,a najzasluzniji su Tadic i Josipovic.A pustite Danicu i Vuka Draskovic,oni nikakvi politicari nisu.
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:20:14)
Banjica
Logor na Banjici su pretpostavljam drzali u svojim rukama Eskimi sa sajkacama i kokardama...
pošalji odgovorСрпски Борац Српске Војске Крајине [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:24:46)
Срби
У Србу је јула месеца 1990. године био српски митинг када су усташе прогласиле НДХ и из Устава избацили Србе. Десетине хиљада Срба окупио је тада у Србу проф. др Јован Драшковић.
pošalji odgovorHrvoje [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:30:06)
srb
Dodji cejenu pa ga "oslobodi"--al povedi puno "junacina"...
pošalji odgovorSrbin iz Istre [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:32:44)
dobar je Josipovic!
mogu reci za Josipovica da je troduplo bolji prema nama srbima ovdje, normalan covjek sta da kazem
pošalji odgovorVladaNS [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:33:39)
!!!
Ma dajte ljudi pa mora malo za domacu javnost i ovako ga desnicari mrze vise nego Srbe ! :)
pošalji odgovorSkoro ko nase "patriJote" ,sa tri zuba, Tadica ...
dusan milosevic [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:33:41)
svaka cast
Naravno da je to sve isto!!!
pošalji odgovorVladaNS [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:36:21)
!!!
Covek je rekao istinu, a ona boli ...
pošalji odgovorDobrica [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:37:41)
Uz vise citanja bice te pametniji
"Druze" Vlado! Cetnici,to jest Jugoslovenska vojska u Otadzbini su prvi zapoceli borbu protiv nemaca i ustasa u odbrani Srpskog naroda !!!
pošalji odgovorradoman [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:42:25)
znacajna licnost
sto joj dajete prostor za izjave, ko je ona
pošalji odgovorradoman [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:43:57)
znacajna licnost
sto joj dajete prostor za izjave, ko je ona
pošalji odgovordrug chabor [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:50:06)
citaj
, obrazuj se, razmisljaj, citaj, istrazuj pa ces otkriti istinu crvendacu.
pošalji odgovori da mani se kimrovacke literature
krokodil dandi [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:54:13)
ista bagra
Po cemu skandalozno?!!ista bagra ko jedni ko drugi ,vidite dokle su nas doveli!!!
pošalji odgovordule [neregistrovani] (27. 07. 2010, 23:55:41)
Cetnici su regularna vojska !
45 godina ispiranja mozga i danas imate Srbe koji misle da su cetnici isto sto i ustase.
pošalji odgovorTito je znao sta radi . Njegova masina za ispiranje mozgova jos uvek fercera.
Neznalice , knjige u ruke pa naucite nesto i Jugoslovonskoj Kraljevoj Armiji koja je presla u cetnike i borila se protiv hrvatskih fasista i nacista.
Jedina regularna vojska tada !
Pogledajte koga je Truman odlikovao i De Gol.
Visi savetnik [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:01:00)
savet
Tako je brale!Idej anvog!
pošalji odgovorx [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:01:52)
Sto se cudite?
Josipovic je samo rekao ono sto nam domace srpske televizije govore svaki dan upornim emitovanjem partizanskih filmova! Jedini antifasista u Srbiji je bio Kapetan Lesi, bar sam ja tako zakljucio. Da parafraziram repliku iz jednog domaceg filma: nisu Hrvati krivi , mi smo g**na!
pošalji odgovor... [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:06:41)
Babe i žabe
Četnici nisu držali Jasenovac, Jadovno i još bezbroj logora, četnici nisu ubili milion Hrvata! Ako Josipović i drugi mogu da dokažu da jesu onda zaista četnici i ustaše i jesu jedno te isto!
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:11:51)
Smaras
Smaras poprilicno. Bukvar u ruke pa nauci nesto drugo da pises, posto cenim da si poprilicno nepismen i da si naucio samo ovo da napises.
pošalji odgovorAjde vise [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:13:22)
Dosadio
I Bogu i narodu
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:13:26)
Ne vidim sta je ovde skandalozno
Josipovic nije rekao nista pogresno. Ustase i cetnici jesu sluzili istom gazdi, doduse ustse nesto vise od cetnika.
pošalji odgovorNo 1 [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:15:17)
Apsolutno
Slazem se!
pošalji odgovorRadikalovic [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:26:10)
Balansero...
Ja kao nepopravljivi srpski nacionalista,razumem Ivu Josipoivica,u nameri da se skroz ne ogadi"svojima",a ipak dopadne drugima(zlatna sredina,u njegovom slucaju) iako znam da je poredjenje sataninih ustasa i cetnika glupost u najmajem slucaju i nesrazmerno,mudri Ivo igra vrlo pametno izmedju dve vatre,dok Tadic uporno i zalosno(mozda ne namerno,al tu nema opravdanja),zabija Srbima(svima i svuda)nevidjene autogolove,samo bih dodao,Boze usmeri ga vise na pravi put,dok vlada ovom"drzavom",da nas ne bi odveo u provaliju,iz kog izlaza nema.
pošalji odgovorРадикал [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:26:11)
Врло промишљено
На жалост,скандалозно!То је њихова прича,заувек!То је тако док имамо шабане на власти!Па њиховог председника ономад смо дочекали тако срдачно!Али нико да примети праву поенту овог скупа и дате фотографије!Милка Форцан!Сад сам сигуран да хрватска обавештајна служба ствара овај лик!Средње и старије генерације нека се сете хрватске зависти према Генексу и др,српским фирмама.Не симпатишем Мишковића,али је наш!Па,Калинић и Симовић слободни шетачи по Хрватској.Па овај други у ћузи у Бгд.где наводно говори о измишљеном атентату.Сад читамо да гробар хоће да га посети.Каква лудост,какво смућивање!А све, некако, долази из Загреба!Размислите о томе!
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:26:57)
Živio drug Marks
Verovatno si to negde pročitao. Šta da ti kažem, nastavi i dalje da čitaš... hahaha
pošalji odgovorU svakom žitu ima kukolja. Istorija je pokazala da nisu ni svi četnici ni sve ustaše robovali okupatoru. Više je ustaša pod okupatorskom palicom bilo u Crnoj Gori nego u Hrvatskoj. U Srbiji ćeš recimo naći mnogo izbeglih za vreme oluje koji su došli sa prostora like i koji mogu da posvedoče da su ih masakra spasile recimo Riječke Ustaše koji su ne mali broj puta dolazili u konflikt sa onima iz like, ovekovečenim srbomrzcima.
Imao si i mnogo četnika koji su činili zločine. Doduše, tačno je, nije bilo konc-logora ali su presuđivali neprijatelju na licu mesta.
O tome koliko su partizani bili časni i pošteni govori i raspad Jugoslavije. Kako je uopšte moglo da se raspadne nešto tako "perfektno" nastalo na idealima i utopiji komunizma. Na kraju, pogledaj danas ko su okupatori Srbije, francuska, amerika, britanija... a ako se ne varam zar nam oni nisu bili saveznici za vreme prvog i drugog svetskog rata!? I razmisli, kako su komunisti došli na vlast... još bolje uzmi čitaj malo...
Aj sad, ko je okupator!?
Teks [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:28:43)
Ubedjen sam
da bi mi Srbi u ono vreme imali bolju buducnost sa djeneralom,nego sa onim komunistickim smradom sa cetiri slova koji nam je podmetnuo "bratstvo i jedinstvo".
pošalji odgovor& [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:35:39)
**
Zasto bi se bilo ko vredjao,
pošalji odgovornormalno da su isto,zlodela su ista radili.
Bg [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:37:24)
Kakav dosadan lik
Sto ne prestanes da nas smaras sa glupostima?! Svima si se vec popeo na....!
pošalji odgovorGruja [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:38:58)
Dva antifasisticka pokreta
Mozemo se podiciti sa dva antifasisticka pokreta priznata od strane saveznika, sa partizanima i kraljevom vojskom u otadzbini. Kraljeva vojska se borila za ocuvanje monarhije i demokratije, u borbama su oslobadjali brojne gradove od Nemaca i ustasa, nesreca je sto su ova dva pokreta otpora ratovali medjusobom, to bi trebalo da nam sluzi za nauk, da u borbi protiv neprijatelja budemo slozni.
pošalji odgovorРадикал [neregistrovani] (28. 07. 2010, 00:42:57)
Врло промишљено
На жалост,скандалозно!То је њихова прича,заувек!То је тако док имамо шабане на власти!Па њиховог председника ономад смо дочекали тако срдачно!Али нико да примети праву поенту овог скупа и дате фотографије!Милка Форцан!Сад сам сигуран да хрватска обавештајна служба ствара овај лик!Средње и старије генерације нека се сете хрватске зависти према Генексу и др,српским фирмама.Не симпатишем Мишковића,али је наш!Па,Калинић и Симовић слободни шетачи по Хрватској.Па овај други у ћузи у Бгд.где наводно говори о измишљеном атентату.Сад читамо да гробар хоће да га посети.Каква лудост,какво смућивање!А све, некако, долази из Загреба!Размислите о томе!
pošalji odgovorDejan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:03:41)
Svaka čast Josipoviću!
Ne razumem šta vam je problem u izjavi predsednika Josipovića?
pošalji odgovorSvakog dana, 365 dana u godini, trebalo bi ponavljati ko je bio zaslužan za antifašizam u ovoj (i bivšoj) zemlji!
Danas se zaboravlja i pokušava "razvodnjiti" antifašistički doprinos partizana uz pokušaj izjednačavanja sa četnicima. Zato danas u 21. veku imamo neofašiste, koje-kakve nacionaliste, 1389-ke i slične.
Smrt fašizmu!
Васа [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:14:43)
Пребацивање кривице
Зарад очувања хрватских интереса, комунисти су направили баланс и расподелу кривице. То значи да су усташе и четници подједнако криви за сва злодела која су се десила на овим просторима у периоду другог светског рата.
pošalji odgovorАмериканци одликују Дражу за заслуге у рату, а Израелци објављују вести о новом-старом холокаусту и најсвирепијим злочинима над Србима.
Сада поново покушавају да се провуку изједначавајући се нама. Ово је већ виђено, југословенсво више не пали.
Време је да се Хрваска окарактерише као геноцидна држава, јер је она то још увек!
Radialovic [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:28:17)
Dobro Sijuksi...
Al,nemojte da odmah zovete NATO u pomoc,imajte imalo hrabrosti u"povjesti"aaaahahahahhaaaa!!!
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:29:27)
Sta nije jasno
Druze, cetnici su saradjivali sa nemcima bas kao i ustase!
pošalji odgovorTo je receno! Dana je malo izokrenula pricu, pa je rekla da je neko povukao znak jednakosti izmedju cetnika i ustasa, a o tome nije bilo reci!
Znaci cetnici saradjuju sa nemackim okupatorom kao i ustase, to je cista istina!
Cak su na Kozari Nemci,Ustase i Cetnici zajedno tukli partizane! Da li znas da Djeneral nije hteo da pomogne Djurisicevim cetnicima koje su ustase desetkovale, a mogao je, bio je vrlo blizu sa svojim snagama....
Radikialovic [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:29:56)
Dobro Sijuksi...
Al,nemojte da odmah zovete NATO u pomoc,imajte imalo hrabrosti u"povjesti"aaaahahahahhaaaa!!!
pošalji odgovordusan milosevic [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:33:02)
u pravu je
naravno da je predsednik josipovic u pravu, draza je dobio odlikovanja zbog borbe protiv srpskog naroda koji su bili simpatizeri ili clanovi partije, to je njegova sva uloga u ratu, borba protiv sopstvenog naroda sto je veci zlocin nego sto su ustase radile
pošalji odgovorMladen [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:35:21)
Zar je moguce
zar je moguce da posle svega i ovde ima onih koji bi cetnike svrstavali uz naciste!!!Nigde,ali nigde u svetu necete cuti da su cetnici i general Mihailovic bili saveznici fasista.Josipovica razumem.Malo podilazi tamosnjim desnicarima pa mu je malo lakse da uz ustase prisloni i cetnike,ali ne shvatam nase nesrecnike.Shvatio bi da nema dostupne literature svuda po internetu,ali ovako...Sramota srpska
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:35:54)
Ne lupati!!!
Navedi mi jednu ozbiljnu bitku Cetnika sa Nemcima!
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (28. 07. 2010, 01:41:35)
Cista istina!
I jedni i drugi su Nemacki dupeuvlakaci i sluge koji su uzivali punu zastitu i podrsku Nemackog okupatora, borili se zajedno bar 5-6 puta protiv partizana koji su bili istinski rodoljubi!
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 07:47:40)
Zutica
Nisu bili gori od ovih danas to je sigurno jer od ovoga gore stvarno ne moze!
pošalji odgovoraca [neregistrovani] (28. 07. 2010, 07:50:31)
pobrkani loncici
"partizani su nosioci slobode i demokratije" !?!?!?!?!?!
pošalji odgovortako mi te istine
Luna [neregistrovani] (28. 07. 2010, 07:54:14)
Ivooooo
Ma skroz se sa tobom slažem. Daj Bože da se Srbi i Hrvati slože. Bili bi smo prvaci sveta. Slepi od mržnje (čast izuzetcima ) pa to ne vidimo. Jadni smo oba dva.
pošalji odgovorda da [neregistrovani] (28. 07. 2010, 08:03:44)
dokle bre
Ne lupetaj majke ti.Imaš li ti kakav dokaz za te tvoje tvrdnje?Zašto se ti uopšte opterećuješ tim stvarima, kao nešto ćeš promeniti ili nekome ukazati na nešto?Gluposti.Da imamo posla ne bi razmišljali na ovaj način već bi se bavili svojom porodicom, decom ...Reci da nisam u pravu?Mnogo smo bre skrenuli sa teme.
pošalji odgovor/ [neregistrovani] (28. 07. 2010, 08:24:42)
/
Jugoslovenska ideja je starija od komunizma i ne treba to izjednacavati.
pošalji odgovorsima [neregistrovani] (28. 07. 2010, 08:57:32)
Oladi
Ne dao nam Bog da takvi kao ti vode ka slobodi.
pošalji odgovorPedja [neregistrovani] (28. 07. 2010, 08:58:36)
Novi kadar DS-a
Dakle Milku uskoro mozemo da ocekujemo u DS-u.
pošalji odgovorPovodljiva [neregistrovani] (28. 07. 2010, 09:10:33)
Kada ste vec tako patriotski informisani...
... trebalo bi da znate da se pomenuti gospodin ne preziva Drashkovic vec Rashkovic.
pošalji odgovorToliko o tome.
DEJAN [neregistrovani] (28. 07. 2010, 09:36:15)
Bravo majstore!
S verom u boga za cara i otadzbinu!
pošalji odgovorKomentar [neregistrovani] (28. 07. 2010, 09:38:26)
ofucano dosadno
to je vise ofucano dosadno!
pošalji odgovorSFRJ [neregistrovani] (28. 07. 2010, 09:57:40)
Ustaše = Četnici
Gospodin Josipović je potpuno u pravu za ustaše i četnike.
pošalji odgovorIvko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 10:16:13)
Cetnici i ustase su isto
Slazem se i to je tako.
pošalji odgovorDobrica [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:01:48)
Milosav Samardzic
Jedan od pisaca o zbivanjima za vreme drugog svetskog rata.Uloga PRESS.a u otkrivanju istine je ,slobodno mogu reci,istorijska !Hvala PRESS.u !
pošalji odgovorEvropa [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:02:33)
Uduni Lenjin
Vladimire, ti mozes samo pricati u jenini, da ti prevedem u tvoje ime, ako neces u crkvu niko te ne tera. Sta je to covek napisao da ti povezujes sa Kosovom ?
pošalji odgovorNe diraj u SRPSKU SVETINJU.
Ako za tebe Kosovo nista ne predstavlja, i nisi Srbin.
Ne pridikuj Srbima o Kosovu.
Ne vredjaj ..
Nauci se makar malo demokratiji, svako ima pravo da napise komentar na svoj nacin, svoje misljenje...
Eto, recimo mene licno smaraju tvoji komentari, a nikada ti nisam rep., i sada si zaista preterao.
Bonton u ruke, i nauci nesto od finog ponasanja, kad te tata i mama nisu znali odgojiti. A, mozda su jadni ljudi pokusavali, ali..
Mali Zeka [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:07:56)
POD HITNO
da mu se Tadić izvini!!!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:18:05)
ti, bi reklo bi se..
*ajde jovo nanovo*...???
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:46:49)
pa naravno,
maksimalno sam doprineo PRAVOJ ISTINI..!!!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 11:49:51)
TACNO 45
godina mira, najduzi mir na ovim prostorima..znao je sta radi, a *sta Vi radite*...20 godina..??
pošalji odgovorСрбољуб [neregistrovani] (28. 07. 2010, 12:04:38)
није свеједно
Да ли је тако?
pošalji odgovorTeks [neregistrovani] (28. 07. 2010, 12:33:04)
Jedni su pobili
750 000 Srba,a ovi drugi su se borili za slobodu Srpskog naroda.Ja mislim da je to ogromna razlika.
pošalji odgovorPera [neregistrovani] (28. 07. 2010, 12:34:15)
KEC k`o vrata iz istorije
Marš u biblioteku i da čitaš knjige istorijske, a ne da lupetaš gluposti naučene u titovoj osmoletki.
pošalji odgovorbruno [neregistrovani] (28. 07. 2010, 12:54:29)
evo slike
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chetniks_with_German_soldiers.jpg
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (28. 07. 2010, 13:31:32)
hahha odmah izvinjenje! :DDD
hahahah..
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 13:39:15)
HAHAAHAH
hahaahah bas!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 14:29:25)
Dejane, malo si uneo izmene..?
kazes *za cara i otadzbinu*..el, to neka konkurencija *kralju i otadzbini*...???
pošalji odgovorDobrica [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:00:41)
Tja,odgovorio sam Vam,ali nije proslo
Od strane moderatora.Daleko ste,Lune od istine.Mora da imate interes da brani te komunizam.
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:01:36)
to druze Lune...tooo
http://www.pressonline.rs/thumbnail/Untitled-1.jpg?thumbId=434431&fileSize=2124&lastModified=1280316720000&contentType=image/jpeg
pošalji odgovorЧетник [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:03:44)
...
Ви бре људи нисте нормални, ви и даље верујете у историју коју је тито измислио??? комуњаре вам испрале мозак!!!!
pošalji odgovorЧетник [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:05:28)
...
Ви бре људи нисте нормални, ви и даље верујете у историју коју је тито измислио??? комуњаре вам испрале мозак!!!!
pošalji odgovorRadoje [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:23:58)
OTETO PROKLETO
Требало би да сакупите прилоге и пошаљете бомбоњере, кафу и пиће Хрватима који су искрено и отворено протестом "деснице" показали шта мисле и да су увек били и остали на истом путу. То што изједначавају усташе и четнике само је резултат рада машинерије која на овим просторима меље одавно, а изгледа ће и даље у будућности. Имамо сви у школама историју, али је нешто слабо знамо. Можда нећемо да је учимо, а можда је и градиво лоше. Ко зна.
pošalji odgovorbezimeni [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:32:15)
progledao sam, sada vidim
Sada vidim da nisu samo hrvati jos uvek okupirani mislima o srbima, dok im drugi glodju po ostatku drzave, nego i srbi su isto tako opsednuti hrvatima, dok u srbiji drugi komadaju ono malo sto je ostalo. Zanimljivo, nista se nije promenilo u nasoj cudi, samo se situacije malo menjaju.Neko nas vodi na pasu, dok mi blejimo jedni na druge i po koji pas pazi da ne skrenemo sa zacrtanog puta. Na livadu s nama, tako treba, ko je video da ovce same znaju da nadju livadu. I na po koje sisanje.
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:32:45)
oni su takvi
pa sta ste ocekivali drugo od njega,pa oni su najveci neprijatelji srba uvek i bili pogledajte samo njihovu stampu sta sve pisu o nama ili otidjite tamo u lijepu njihovu sa autom i nasim tablicama dok se po beogradu vozikaju i niko ih nedira.zar ne
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:33:16)
oni su takvi
pa sta ste ocekivali drugo od njega,pa oni su najveci neprijatelji srba uvek i bili pogledajte samo njihovu stampu sta sve pisu o nama ili otidjite tamo u lijepu njihovu sa autom i nasim tablicama dok se po beogradu vozikaju i niko ih nedira.zar ne
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (28. 07. 2010, 15:33:52)
oni su takvi
pa sta ste ocekivali drugo od njega,pa oni su najveci neprijatelji srba uvek i bili pogledajte samo njihovu stampu sta sve pisu o nama ili otidjite tamo u lijepu njihovu sa autom i nasim tablicama dok se po beogradu vozikaju i niko ih nedira.zar ne
pošalji odgovorDelfi-Pitije [neregistrovani] (28. 07. 2010, 17:35:32)
Dokle...
Pa dokle braćo Srbi? Pa zar nam nije dosta i partizana i četnika i ustaša i ... prolazi nam život u jalovom mudrijašenju
pošalji odgovorDalibor [neregistrovani] (28. 07. 2010, 18:10:14)
STa za ocekivat
Nikad oni svoje nece osuditi, uvek ce morati imati ko-optuženog za njihove zločine!
pošalji odgovorDikHolidej [neregistrovani] (28. 07. 2010, 18:22:25)
Istina
Istina je da je bilo zlikovaca medju sva tri pokreta ali je bilo i onih koji su se casno i iskreno borili za svoje ideale i drzavu.Stvarnost je siva,nikad crna ili bela.
pošalji odgovorboy [neregistrovani] (28. 07. 2010, 18:43:48)
duel
Da li je sada jasno ko pobedjuje u duelu Miskovic - Forcan, i zasto?
pošalji odgovorBgd [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:12:33)
Bravo!!!
Ovi sto ovde velicaju partizane, su verovatno svojevremeno lapali po drzavnim firmama. Pokrali od drzave i bilo im lepo, sad nam ovde pametuju kako je bilo kad je tito ovo ili ono... Bravar dosao opljackao sa svojim sledbenicima ljude koji su posteno zaradili sta su imali, jer zaboga moraju svi da imaju isto. Onda se naselili po vilama na Dedinju pa im nije smetalo sto oni imaju vise od onih sto su tu imovinu stekli.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:13:34)
Nije nego
Zloupotreba Istine, ne umanjuje Istinu. Ima samo površnih i ofucanih mozgova.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:15:04)
Pojasniti
Kom Bogu i kom narodu?
pošalji odgovorBaltazar [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:23:40)
Istina
Covek je rekao istinu ustase i cetnici su bile sluge Nemcima i saucesnici u zlocinima . A odlikovanja su stigla iz zemalja koje su nas bombardovale 1999 ... zanimame sto je posecivao Blajbug ako to kaze sa ustase ?
pošalji odgovorвлаја [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:23:41)
Шта!!!!
Зар су довеслали довде у оним кануима?!Е!
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:31:32)
Sve je isto
Borba za Krst Časni i Slobodu zlatnu nije nikad bila niti će ikad biti ofucana parola, osim za tebe i sličnim koje nosi kolotečina vremena.
pošalji odgovorВладимир [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:37:14)
Грешка
Ко ти даде овако лепо име?
pošalji odgovorЧетник [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:44:48)
Исто су...
... као црно и бело. Глупост и дебилизам су неумитни.
pošalji odgovorМилутин Врањски [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:50:50)
Усташе = Партизани
Једначина антисрпства је проста: Усташе=Партизани!
pošalji odgovorЗато је у озбиљној политичкој анализи и уведен термин хрво-комунизам. Оно што није успео у потпуности да уради Анте Павелић привео је крају тзв. Јосип Броз (у католичкој канонизацији познат као свети Јосип Радник који се обележава, гле чуда, 4. маја - управо на дан смрти тзв. Тита)али на много перфиднији начин. То је радио 40 година, и оставио за собом читаве антисрпске легије, које су биле темпиране да уз помоћ тзв. Устава из 1974. раскомадају Југославију. Резултат разорног деловања хрво-комунизма осећамо и данас и вероватно осећати најмање и следећих 20-так година. А што неко горе спомену, да се наведе једна велика победа четника. Ја бих поставио логичко питање - а која је била велика победа партизана?! Свих 7 офанзива којима су се дичили су ништа више него 7 бежанија од Немаца. Никада у историји повлачење није слављено као офанзива. Нити једну победу у фронталној борби партизани никада нису извојевали против немачке војске. А за све југоносталгичаре задојене хрво-комунизмом имам наградно питање: а где вам је сахрањен ваш Тито?! Одговор на ово питање потражити у Перуђи, и прочитајте у интервјуима којима је давао бивши председник Италије Сандро Пертини - Титов саборац из масонске ложе П2 са седиштем у Перуђи (то је исти онај господин који је на тзв. титовом сандуку изложеном у тада савезној скупштини положио руку на његов сандук). By the way, ту масонску ложу је основао Ватикан као његову ударну песницу. Данас је скоро нестала. Е другови комунци - голошијани, водио вас Тито као гуске у магли. Магла се разишла а ви остали гуске - и то очерупане. Поздравио вас Голи Оток - гле чуда па и он је у Хрватској!!! Лаку ноћ Србијо - где год да си!
kid [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:51:55)
ludih li ljudi
Uvrijedjeni radi poredjenja cetnika i ustasa, idiota svih vremena. Ma da cetnici nisu bili mirotvorci, ma dajte molim vas
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (28. 07. 2010, 20:57:17)
ma jok bre,
Mi pravimo novu istoriju, nezadovoljni starom !
pošalji odgovorEnky [neregistrovani] (28. 07. 2010, 21:12:13)
Nisi u pravu
Kada je poceo rat 41.moj deda Budimir je bio u Kraljevoj vojsci,posle u cetnicima i zarobljen je juna 41 u okolini Brcka.Oteran je u zarobljenistvo u Nemacku i tamo je robovao cak do 1947.I kako je on onda bio saradnik okupatora kad je branio Srbe u Bosni i oteran u ropstvo.Moj prijatelju,tebi je komunisticko-ustaska propaganda isprala nacisto nacionalnu svest da ti mozda ne znas ni da si cak SRBIN.U ovim teskim trenucima za nas Srbe,svi imaju neku svoju istoriju i svi se borili za pravu stvar samo mi Srbi smo zloce i najgorisi i poistovecuju sa olosima koji su nas ubijali i mucili,sad smo cak u rangu ispod Kurda.A Draskovici i njihov kum,oni su prica za sebe,dobili zadatak i uspesno ga odradili-Srbin nije dosao do svesti da je SRBIN.
pošalji odgovorForest Boys [neregistrovani] (28. 07. 2010, 21:45:51)
TAKO JE!
Svaka ti cast! Dobro si im rekao! Pozdrav iz Stanisica!
pošalji odgovorHrvoje [neregistrovani] (28. 07. 2010, 22:15:00)
nato
Cuj "nato"!? Ma nije nam samo nato pomogao-i mali zeleni su bili sa nama..xa,xa,xa...i opet ce ako zatreba...( protutnjao sam odande sa ekipom-al ne vidjeh nigdje arkane i "kapetane" dragane,a ceznuo sam za tim da ih upoznam)..xa,xa,xa...
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (02. 08. 2010, 00:40:23)
pa lepo ti pise..
da nismo zadovoljni starim i pravimo novi, a ti aapeo pa ni makac od 1941..nesvidja toi se da stignes u 1945,,,a o 2010.oj nema ni pomena, pozdravi dedu, omanuo je stranu ocigledno !!
pošalji odgovorDrago Šumadinac [neregistrovani] (11. 08. 2011, 18:14:58)
KOMUNISTIČKO USTAŠKI PLAN 3 X 1 TREĆINA
Ubunio se čovik, hteo je da izjednači Komuniste i Ustaše.
pošalji odgovorKo je u II sv.ratu ubijao samo neprijateljske vojnike, a ko i nedužne civile - pokušaću razjasniti.
Svi znamo da su Komunisti kad ubiju jednog Nemca u centralnoj Srbiji, indirektno STRELJALI 100 Srba (zbog Hitlerove naredbe streljati 100 Srba za 1 ubijenog Nemca).
Da bi zaštitio narod, Draža je pokušao mirnim putem da zaustavi komuniste,
ali Tito i Staljinovi Komunisti nisu hteli da ubijaju Ustaše,
nego samo Nemce u centralnoj Srbiji (idirektno Srbe),
jer su i Tito i Staljin znali da je centralna Srbija uporište monarhista i Ruskih belogardejaca i SVESLOVENSTVA.