Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 31. 08. 2010

PRESS

INTERVJU,Tomislav Nikolić, Predsednik sns-a

Nikolić: Kosovo ne bih priznao ni u ludilu!

"Vesterveleu sam rekao da ne mogu da promenim njegove stavove, a ni on moje i da ćemo, verovatno, biti suočeni sa neizglasavanjem rezolucije u UN"

1
Stiže račun za deset godina politike o Kosovu... Tomislav Nikolić kaže da je vreme da neko ponese odgovornost za dosadašnju politiku o Kosovu
Predsednik SNS Tomislav Nikolić kaže da Demokratska stranka pokušava da ga u javnosti osumnjiči kao čoveka koji bi priznao nezavisno Kosovo. Nikolić za Press kaže da ni u ludilu to ne bi učinio, ali predviđa i da je Srbija sve bliža nezavisnosti svoje južne pokrajine.

Lider SNS dodaje da se takav scenario može sprečiti pregovorima predsednika Tadića sa Prištinom.

Da li je tačno da ste na sastanku sa Gvidom Vesterveleom rekli da „Srbiju očekuje suočavanje sa nezavisnošću Kosova i Metohije"?

- Tom sastanku prisustvovali su predstavnici skoro svih stranaka i kad bih tako nešto želeo da kažem, sigurno to ne bih rekao pred njima. Rekao sam Vesterveleu da ne mogu da promenim njegove stavove, ali ni da on ne može da promeni moje. I da će Srbija, najverovatnije, biti suočena sa neizglasavanjem rezolucije o Kosovu koju je podnela UN. Izrazio sam žaljenje što ta rezolucija nije sačinjena u saradnji sa EU ili što to bar nije pokušano. A ta moja navodna izjava, i novine koje su to objavile, vezuju se za potpunu konstrukciju iz DS.

Kažete da je DS izmislio vašu izjavu?

- Nemam odnos sa listom „Kurir" koji je to objavio, jer smatram da ga vode loši ljudi koji misle loše i svojoj porodici, a ne samo meni. Oni su pod strašnim ucenama DS, odnosno nad tim novinama visi teg utaje poreza zbog kojeg bi sutra mogle da budu zatvorene.

a

Srbija ne treba da EU nabija prst u oko

Šta mislite o najavi da je Beograd spreman da menja rezoluciju?

- Zašto rade na izmenama, zašto nisu sarađivali na osnovnom tekstu? Ja bih podržao priču „pokušali smo sa EU da napravimo rezoluciju". Ne podržavam priču „nismo ni pokušali zato što ne bismo uspeli".

Kako ocenjujete kritike da ste naprasno postali najveći evropejac u Srbiji, veći od DS-a, G17 Plus i SPS-a zajedno?

- Neko nas je u proteklih 10 godina doveo u apsolutnu zavisnost od EU, da bez novca iz EU nećemo imati kiseonika. Sad više mrdanja nema. Svako ko hoće da vodi Srbiju mora da vodi računa kako građani da prežive i mora da vidi kako da od Evrope iskoristi pogodnosti, a ne da joj nabija prst u oko.

Vi smatrate da DS od vas hoće da napravi izdajnika? Zašto?

- Snagu SNS istraživači ne mogu da sakriju i to utiče na neke ljude iz DS da krenu pogrešnim putem. To su pripreme za izbore, ne glasajte za Nikolića, jer ako pobedi, priznaće nezavisnost Kosova! Kao da je to svojstveno meni, da uradim ono što neće Tadić. Nikada, ni u ludilu ne bih priznao nezavisnost Kosova! Pa, jesam li ja u proteklih 10 godina na bilo koji način uticao da nam loše stoje pozicije u pogledu Kosova? Ne! Jesam li odbio da pomognem onima koji su na vlasti da sprovedu svaki svoj potez koji su predstavili građanima Srbije kao spasonosan? Ne! Ali sad je vreme da neko snosi odgovornost.

I Čedomir Jovanović vas je po vašem povratku iz Brisela optužio da ste obećali spremnost da učestvujete u „prećutnom priznavanju Kosova".

- Nijednim nagoveštajem to nisam rekao i SNS nikad neće priznati nezavisnost Kosova. Ali, postoji nešto drugo: mi, Srbija, sve smo bliži nezavisnosti Kosova, iako pričamo da to ne priznajemo. To nije moja želja...

Da li je upravo to što govorite „prizivanje priznanja Kosova" ?

- Nije to nikakvo prizivanje, nego suočavanje. I rekao sam da ne bih da budem gavran koji nosi lošu vest, ali treba biti spreman i na to. Čini mi se da se igraju. Sve smo pokušali, oslonili se na politička, diplomatska sredstva... i izgubismo pred MSP. Sad idemo pred UN. A ako izgubimo i tamo, šta onda? Svako treba da kaže šta će da uradi.

Evo, Vi prvi!

- Poraz u UN ne može da prođe bez posledica po Vladu. Da je častan i da mu Tadić dozvoljava, Mirko Cvetković bi podneo ostavku. Kad neće zbog mleka, nezaposlenosti, uništene poljoprivrede... morao bi zbog Kosova.

Konkretno, za kakvu se politiku prema Kosovu zalaže SNS?

- Za razgovore i dijalog. Kao što mislim da Srbija treba da razgovara sa EU i predsednik Srbije trebada razgovara sa predsednikom privremenih institucija Kosova uz prisustvo Rusije, Kine, EU... A ako Albanci ne priznaju ništa osim nezavisnosti, nema više razgovora. Naše je da odbranimo naš uticaj na severu Kosova, a međunarodna zajednica ne sme da dozvoli promenu stanja na delu koji potpuno kontrolišu privremene institucije. I tako dok se obezbede pregovori. Jer, nezavisnost je udarila u zid, u Savet bezbednosti. Niti ćemo mi na KiM ikad više da vladamo vojskom i policijom, niti Albanci mogu da budu nezavisni. Ako nema nezavisnosti, onda ima saradnje. Kao Tajvan sa Kinom.  

B. BOJIĆ

komentari (132)
pošalji komentar

Kolio [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:13:43)

Eh

Još samo neko da mu poveruje. Za mnoge stvari je rekao nikada a posle prešao preko svega. Setite se ljudi! Nikada ne zaboravite jer vas je onda lako preći!

pošalji odgovor

rasa [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:27:07)

necuveno

od velikog pristalice tome nikolica dosao sam do toga da ga prezirem jer je obican prevrtljivac i ko zna sta jos........

pošalji odgovor

James Bond [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:29:50)

Naivko

Pa Tomo kako da pregovaraju sa EU oko rezolucije kad ona samo Srbiji oduzima vreme, dok SAD pripremaju svoju rezoluciju sa Albancima. U takvoj igri vazno je biti prvi. E sad kad smo prvi podneli, mozemo da vidimo sta dalje i da li nesto moze da se koriguje. Mnogo se pravis naivan i mnogo si poceo da verujes nekim zemljama EU, a vidis i sam koliko su pokvarene, pristrasne, okrutne i zle prema nama.

pošalji odgovor

Glup Tup [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:31:19)

Ludilo

Kako poluditi dva puta?

pošalji odgovor

komentator [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:34:20)

nismo kokoši gospodine Nikoliću

odlično se sećamo tvojih radikalskih dana i izjava. Šta ti sada ovo znači? Konvertovali su te pod stare dane? za šta, novac, ugled, obećali su ti da ćeš biti premijer unakažene i raskomadane Srbije? Ne možete ni ti ni taj Tadić da pregovarate i odlučujete o našem Kosovu. Kosovo je srpsko a ne vaše.

pošalji odgovor

"Odbegli sa Kosova" [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:34:55)

Nije šija nego vrat.

U koliko zaista želi da sazna kako se vlast u Srbiji odnosila prema pitanju nezavisnosti Kosova i Metohije, gospodin Nikolić treba da pogleda zapisnik sa sastanka koji je održan u Vladi Republike Srbije 11. jula 2002. godine i biće mu jasno ko je od koga "digao ruke".

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:35:52)

Propast

Rigidni nacionalista omekšava vlastite stavove iz prošlosti suočen sa nemogućnošću ostvarivanja istih...

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:39:20)

Činjenice

Tomislav Nikolic upornim pricama o velikim nacionalnim i globalnim političkim temama pokušava da skrene pažnju javnosti sa nekih činjenica vezanih za situaciju unutar same SNS: Ni nakon dve godine od osnivanja stranke nije završeno konstituisanje odbora u najvećim gradovima:Beogradu Novom Sadu i Nišu.U Valjevu,Pančevu i još nekim gradovima izbori za opštinske odbore su prekidani uz intervenciju policije.Narodni poslanici misle da samim tim što su prvi prišli Tomi imaju pravo da kadruju na terenu,sa druge strane sve više mladih i obrazovanih traži svoju poziciju u stranci...Sve u svemu trenutno stanje u SNS se može opisati antologijskom rečenicom iz devedesetih:"Mala bara-mnogo krokodila".

pošalji odgovor

mako [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:46:34)

tako je predsednice!

legenda , nas novi vodja, pravi Srbenda!

pošalji odgovor

goga [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:50:01)

ne bi dao

folirant folira dok ne isfolira

pošalji odgovor

Žile [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:50:38)

Uaaaaa

Ovaj čovek je obični politikant koji ceo svoj život prodaje jeftinu demagogiju(ili ti ono za bubrege). Ceo život živi od politike, da li je dinar zaradio van nje? Toliko je stručan da bi nas dokrajčio i pre prvih sto dana njegove vlasti. Strahovito je dosadno slušati i čitati njegove prostoproširene rečenice koje na kraju ništa ne znače. Sačuvaj nas Bože njegove eventualne vladavine!

pošalji odgovor

nemanja [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:51:54)

10 godina

Tacno je da nisi odgovoran za politiku prema Kosovu u zadnjih 10 godina, ali sta cemo sa onih prethodnih kada si harao sa Slobom, Seseljem i kompanijom? To su bile najvaznijih 10 godina, jer ste imali vojsku i policiju na Kosovu. Jadan ti.

pošalji odgovor

Баџа [neregistrovani] (30. 08. 2010, 22:58:09)

Ови из ДОС'-а нас и даље молују...

Докле мисле да нас вуку за нос
и праве блесавим.Мисле да не видимо ништа.Наш главни холивудски глумац,мисли да кад
да изјаву,сви треба да поскочимо
од радости,како он то "добро"
ради.Отвара нови пут на сваких
пола метра асфалта.Све су као
успешни,али осећају да им се
фотеље измичу,па зато измишљају
да је нешто опозиција "изјавила" како би је наружили
а себе уздигли.Толико су лагали
да им се неће веровати и кад
говоре истину.

pošalji odgovor

hrvat [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:09:18)

cetnik

ja sam hrvat i cetnik nedamo kosovo

pošalji odgovor

nije vazno [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:10:20)

bravo srbine knezu lazare

branis kosovo i vodis srbiju u evropu stvarno si pravi pobednik politike mislim da tadic nije trebao da bude predsednik nego ti bravo bravo a ja cu biti diktator ma uradite bre nesto za srbiju povecajte tim profesorima plate sta ste se uhvatili za kosovo ko pijan plota

pošalji odgovor

Мирољуб Филиповић [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:10:53)

забораван

Невероватно колико је Николић постао забораван човек.
Па зар није десетак пута ишао у Приштину на разгговоре са Ибрахимом Руговом, а он и његови се нису ни појављивали, а камоли разговарали.
Зар је већ заборавио како су се одвијали "преговори" у Рамбујеу 1999.г.?
Зар је заборавио Беч и посредништво М.Ахтисарија ?
Каже да би подржао причу "покушали смо са ЕУ да направимо резолуцију". Свашта.
Па, тамо се и даље спроводи она иста политика довођења Србије у колонијални положај у односу на ЕУ.
Какву би то резолуцију могао са онима, који су признали "Косово" и за које је како они кажу тај процес неповратан и о којем нема разговора, да направи а да и сам не призна то што упорно траже ?
Томиславе Николићу, да су оних 22 чланица ЕУ + САД + 46 трабант држава у праву не би они никада и нигде разговарали са Србијом по том питању.
Да ли Ти је то јасно, или причаш и Ти по директивама Брисела и Вашингтона ?
Резолуција 1244 СБ УН је ту.
А шта је са Русијом ? Да ли то више не верујеш Русији ?

pošalji odgovor

Lionac [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:23:22)

Kosovo ne bih priznao ni u ludilu!

jos jedan stojkovic.......

pošalji odgovor

Džokej [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:28:52)

Murta posle Kurte

Gospodine Nikoliću,
ja vama ni jednu reč ne verujem!Mislim da je bolje da malo zaćutite,jer što više budete pričali imaćete sve manje glasača.
Od sada ću vas zvati Murta jer vidim da bi ste vi malo da Kurta sidje,pa da vi zajašite.

pošalji odgovor

Vukasin [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:45:31)

konvertiti ce nam doci glave

Toma Evropejac, veci papa od pape. Onaj koga ovaj covek prevari, sa ovom losom demagogijom, taj je i zasluzio da porobljen zivi u bedi, siromastvu, unutar beogradskog pasaluka - "nove srpske realnosti protiv koje ne treba da se bunimo". Dok se Srbija opameti, bice kasno za neke sanse, i bice u mnogo goroj poziciji nego sada (kao da nam sada nije dovoljn olose)...

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:48:34)

Molim Vas pojasnite?

Molim Vas da pojasnite Vase tvdjenje?

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:50:14)

U pravu je covek

Nema Srbije na Kosovu, osim u severnom delu. Kosovo je definitivno otislo, ali treba spasiti sta se spasiti moze. Treba priznati da je situacija takva i da sa Albancima treba pregovarati, jer oni nece nigde ici, a necemo ni mi.
Sve je ovo posledica katastrofalne politike SANU koja se vodila od 1980 naovamo, umesto da smo albancima dali republiku u Srbiji (a ne ukinuli autonomiju) danas bi oni bili u parlamentu Srbije a ne u susednoj drzavi. Sami smi najvise krivi za postojece stanje...

pošalji odgovor

Cile [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:54:44)

Razocarenje

Tomu Nikolica ce zbog ovakvih intervjua sve vise voleti u stranim ambasadama, ali ce razjuriti vecinu biraca. Ne valja racunica nikako.

pošalji odgovor

Vjekoslav [neregistrovani] (30. 08. 2010, 23:57:32)

HA, HA, HA!!!

Evo ga Nikolic... sa pricom kako je sve ucinjeno i diplomatski i ovako i onako...sto je notorna laz, nista nije ucinjeno, a to je sve jasnije i zemljama i liderima EU. Druga stvar, ocigledno da je EU sastavila DS i SNS...cim Nikolic priprema teren da Tadic sedne za sto sa Tacijem...tu je Nikolic da "smiri Srbe". Srbi ustajte!!! Spasavajmo Seselja iz Haga...inace Turska jase ponovo 500 godina.

pošalji odgovor

bojan [neregistrovani] (31. 08. 2010, 00:17:54)

isto

Potpuno ista situacija je i samnom

pošalji odgovor

Neshco [neregistrovani] (31. 08. 2010, 00:22:58)

Konvers

...postovani, poruka primljena samo je malo nejasna, molim ponovite...

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (31. 08. 2010, 00:36:58)

!

mene samo zanima kako se svi samo secaju njegovih izjava pre 10 godina,a niko se neseca izjava dacica pre 2 godine da nece sa tadicem na vlast,i tadica sto je pobedio na tome da se oni sto su vladali pre 5 oktobra da nebi nikada sanjima,pa opet otisao,i opet vi se sve secate od pre

pošalji odgovor

poruka [neregistrovani] (31. 08. 2010, 01:04:09)

za naivnog srpskog glasaca

hehehe naivni srpski mishu glasacu..da li si konacno sada shvatio da je sve borba za vlast u srbiji?

ds 'brani'kosovo zbog odrzaja na vlasti,nikolic je za 'mekse'stavove(priznanje)opet da bi dosao na vlast uz pomoc zapada.

briga njih za kosovo,sve se vrti oko moci i vlasti.

pošalji odgovor

Nesa [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:07:09)

ha ha ha

ovo je stvarno ha ha ha...

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:13:01)

koja obmana

Ovo je izaslo iz kuhinje DS-a, shvatili su snagu i popularnost Tomislava Nikolica pa su morali nesto da izmisle o njemu. Sramota je cime se sve sluze.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:14:25)

Obmana

U ovo niko ko je barem malo razuman ne moze da poveruje. Ovo je jos jedan u nizu pokusaja vladajucih stranaka da smanje popularnost Tomislava Nikolica ali im to nece poci za rukom.

pošalji odgovor

Milena [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:15:12)

!!!

Citam komentare i ne mogu da se nacudim sta sve ljudi pisu!Pljujete po Nikolicu,a niko od vas da stavi prst na celo i razmisli pre nego sto sve ovo napise...Da li je Nikolic na vlasti? Da li je on bio na vlasti kada je Kosovo priznalo jednostranu nezavisnost? Da li je on doveo do ovakve bedne situcije koja je zadesila Srbiju? Nije to uradio Toma Nikolic, vec upravo ti koje svi vi hvalite na sva usta.Jedino on covek nesto i pokusava da uradi, a ne da samo razmislja o tome za koliko ce prodati i ovo malo sto nam je ostalo i da bezi odavde...Sramota ljudi, nemam reci !

pošalji odgovor

Misko [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:15:52)

Kosovo

Sto se tice Kosova svi treba da se slozimo da smo u vrlo nezavidnoj situaciju, najvise zasluzna za to ja Demokratska stranka i Boris Tadic. Tomislav Nikolic je jedini politicar u Srbiji koji moze da izvuce maksimum za Srbiju!

pošalji odgovor

nemke [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:16:21)

dosta vise

Stvarno dosta vise lazi i obmana demokratske stranke. Oni toliko vise ne znaju kako ce zadrze vlast pa hoce najpostenijeg politicara u Srbiji da ocrne ali im nece uspeti, narod Srbije vise nije naivan.

pošalji odgovor

Pancevac [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:17:21)

Izbori

Kakva je to vlast kad je opozicija prva na braniku otadzbine? Izbori odmah!!!

pošalji odgovor

janbo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:18:00)

Sve jaci

Tomo sto te vise napadaju ti si sve jaci. Ne dozvoli njihovu prljavu kampanju protiv tebe, nece jos dugo moci, Kaznice ih gradjani Srbije zbog ovih izmisljotina.

pošalji odgovor

Maza [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:19:04)

Samo napred

Jedino Toma Nikolic moze pametne stvari da uradi za Srbiju...Jedini covek koji je vredan da dobije moj glas na sledecim izborima...Da konacno krenemo napred...Za promene !!!

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:19:36)

strah

Ovo nam samo pokazuje strah vladajuce koalicije od naprednjaka. Sta su oni u stanju da izmisle, pa to je da covek ne poveruje cime se bave. Kako ih vise nije sramota, imaju li oni barem malo obraza.

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:21:59)

malo sutra

Mozda bih poverovau u ovo kad ne bi imao gram mozga. Svakim danom me je sve vise sramota sto zivim u zemlji koju vode prevaranti kakvih nema. Sta ce sledece da izmisle bas me zanima?!

pošalji odgovor

bugarin [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:23:15)

Izdrzi

Izdrzite naprednjaci svakodnevne izmisljotine o vama. To samo pokazuje gradjanima Srbije koliko se vladajuca koalicija boji izbora i vase popularnosti.

pošalji odgovor

savo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:25:36)

tuzno

Ovo je stvarno tuzno sta rade politicari koji upravljaju Srbijom. Sto im treba da izmisljaju takve stvari kad znaju da u to niko nece poverovati...

pošalji odgovor

daca [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:40:40)

bedno

Ovo je vise nego bedno cime se sluzi vladajuca koalicija da bi nastetila protivniku.

pošalji odgovor

Spartanac [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:45:55)

Neka bude borba neprestana...

Gospodine Nikoliću,
Za vreme pada Milosevicevog režima,bio sam u prvim borbenim redovima da rušim i gazim,misleći da sam na pravom putu,da će napokon dobro vreme doći Srbiji,ne sluteći da će ovakvo zlo i naopako vreme zavladati,sa još groznijom grupicom ljudi koji su na čelu ove raščerupoane Srbije.Prepostavljao sam da će se pitanje Kosova rešiti u najpozitivnijem smislu za srpski narod,da će ekonomska situacija ojačati itd.Vas pratim od prvog dana od kako je DOS-zavladao,protivio se maximalno vasim stavovima...al od kako ste formirali novu stranku,vas lik i profil u svakom smislu je došao do izražaja,i pokazijete da znate i umete da vodite ovaj narod.Ja koji sam toliko godina podrzavao DS i ludeo za Đinđićem i posle Tadićem,razočaran u ideologiju te stranke i sve ljude DS-a...mirno smem reći da sam postao vaš član,i smatram da ste Vi jedini i pravi vođa kojeg Srbija i srpski narod ima.Samo napred,složno i uz Pomoč Boga.

pošalji odgovor

Mica [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:48:16)

I belive

Verujem da ce Tomislav Nikolic pobediti na predstojecim izborima i da ce konacno imati mogucnost da pokaze da ovo sto on planira da uradi nisu prazne price, vec ce reci sprovesti u dela !

pošalji odgovor

Jovana [neregistrovani] (31. 08. 2010, 02:59:24)

Ko?

I ja bih volela da znam ko ce snositi odgovornost za Kosovo? S obzirom da ni za ovih par godina od kad su priznali nezavisnost niko nije odgovarao,da li ce sad? Vreme je da se zavese spuste i da se sadasnja vlast konacno pokloni pred narodom i tako spustene glave napusti binu. Poslednja predstava je zavrsena!

pošalji odgovor

Mijat [neregistrovani] (31. 08. 2010, 03:24:28)

Nikolic o Kosovu....

Videcemo Nikolicu, ko ce potpisati zvanicnu predaju? Bice , oni su krivi....Nikolicu, dobro se vladaj prema srpskom narodu, razumes...????

pošalji odgovor

abra [neregistrovani] (31. 08. 2010, 04:52:15)

kaze covek:

'Pokusali bismo pregovorima!'
Pa zar to ovi sada nisu pokusavali? Zar to nije pokusavao i Kostunica pa nista.
Ovaj toma je malo zakasnio sa konvertovanjem,poceo covek da fura neki euro trip kada ga se odrice cak i DS.
Tomo pricas price koje je imao DS u predizbornoj kampanji,iste one price koje nisu u praksi pokazale rezultate.ovaj covek je pogubio sve veze sa realnoscu i treba da menja marketing tim.
Ne snalazi se covek u ovoj ulozi evropejca,ponavlja zutu demagogiju koje je narodu preko glave.
Ovaj covek je obican politikant,on je cisto razgoliceno olicecenje politicara u Srbiji.Ako je SNS zaista najjaca stranka u zemlji onda ovaj narod stvarno ne treba vise da kuka na vlast,jer sam takvu istu vlast i bira.I sada ce izabrati SNS i dok se budu osvestili da je sa njima isto ili cak jos gore(jer sada moraju malo njihovi da se ovajde na vlasti) mi cemo jesti korenje.
Nekada sam glasao za ovog coveka,sada me nervira vise od Cede Jovanovica koji barem kaze sta misli.
Jedini izlaz ovoj zemlji je neka nova politicka opcija u vidu gradjanske inicijative na celu sa nezavisnim strucnjacima koji ce uspostaviti institucije,a time i drzavnost i sistem,druga opcija moze biti Kostunica.
Posto od prve opcije nema nista,a za kostunicu nece ljudi glasati jer ne prosipa jeftinu demagogiju,onda nam sleduje propast,a ja u takvoj zemlji necu da zivim.

pošalji odgovor

bogun [neregistrovani] (31. 08. 2010, 06:26:11)

nevazna licnost

Ko tebe pita.

pošalji odgovor

Drago [neregistrovani] (31. 08. 2010, 06:31:30)

Nije mi jasno

Bas me zanima kako bi pisao rezoluciju zajedno sa EU, a da ne prizna nezavisnost Kosova. Cista demagogija!

pošalji odgovor

sir oliver [neregistrovani] (31. 08. 2010, 07:35:54)

znaš li tomo onu šljivu ranku

dokle bre???idi peci rakiju u svom šljiviku i nemoj da više lažeš ovaj tragično-nesrećni narod.i obavezno povedi svog acu da ima ko da ti pravi društvo kraj kazančeta.

pošalji odgovor

gogi [neregistrovani] (31. 08. 2010, 07:47:16)

licis na poznu jesen

nikolicu tomislave ponovo si poceo da licis na poznu jesen.mislio si da ce se narodu svideti tvoje clanstvo u istomisljenickoj trojki,vestervele, tadic i ti.a ti si izgleda u toj prici najgore proso. njih dvojicu nisi ni video. stalno su ti bili iza ledja.posle ovih izbora, tvoj put ce voditi u bajcetinu a svojim usima mozes da pokrijes sebe pa cak i tvog ozbiljnog rivala vucica. koji ti uzgred budi receno takodje radi iza ledja ali tebi je to pocelo da se svidja

pošalji odgovor

Lajavi pevac [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:01:46)

Tomo, Tomo!

Njegova konstanatacija da on ni u ludilu ne bi priznao Kosmet, ali "da je Srbija sve bliža nezavisnosti svoje pokrajine." Sve govori, on ne bi priznao, ali priziva da neko prizna,(da ne bi on morao). Nemaš moje poverenje Tomo, niti ćeš imati moj glas, ipak će ja kod DSS-a, vidim da su oni po tom pitanju najkonkretniji i najdosledniji.

pošalji odgovor

Stojkovic-Nokolic [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:08:08)

Ni u ludilu

To je rekao i Stojkovic, pa je presao u Partizan. Lepo nas narod kaze: "Ispeci pa reci"

pošalji odgovor

laki 1965 ša [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:23:55)

nisam ni sumnjao

Kažu promenio se,izdao,prevrtljivac itd.Pa Vi koji ga kritikujete ste mentalno zaostali.Pa svako se menja, pa i kamen vremenom.Važno je šta će uraditi da nama bude bolje.A to ćemo videti kada preuzme vlast.A Vas patriota koji sedite po ćoškovima i huškate na rat imama poruku.Pa što ste se vratili 1999. sa bojišta. Sto niste izveli samoubilačke akcije kada ste tako veliki borci i patriote.Ovo je dvadeset prvi vek ,sve ide napred.Koristite malo mozak za svoje ciljeve a ne samo topuz.

pošalji odgovor

nebojša [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:32:25)

kako da ne!

A da dobije ponudu od Partizana!!

pošalji odgovor

Rade Peters [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:40:54)

Racun

U pravu je covek ! Racun je ispostavljen ali po svom obicaju nece on biti taj koji ce ga i platiti. Bezbedno ce u hladovini sacekati da drugi to obave za njega, a onda ce po vec oprobanom receptu isplivati iz neke barustine i nponovo biti prepametan.

pošalji odgovor

predrag [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:42:33)

doktoru

Budući doktore pa ti nekoristiš znakove interpukcije i osnovna pravila pravopisa pa ćeš da nam pričaš o poturici?

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:45:51)

Casna rec?

Mozemo li da ovom gospodinu verujemo na rec? Ja ne bih.

pošalji odgovor

SNS [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:47:44)

Kosovo

velik je to stan treba to otplatiti dugorocan je kredit !

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (31. 08. 2010, 08:57:36)

Konvertiti

Vi ste sve učinili što Vam je bilo u moći. Rasturili ste opoziciju, i od Skupštine Srbije napravio cirkus koji vodi DS kamarila. Glavu bih dao da su Vas oni koje ste do prije godinu dana zvali neprijateljima-kupili ili ucijenili. Svi vi kao papagaji pričate da nećete priznati tra-la-la. To vas niko neće ni tražiti. Vi ste učinili što ste mogli, svaka Vam čast. Nisam očekivao takvo moralno posrtnuće Srbina iz srca Srbije.

pošalji odgovor

i [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:09:09)

Modi ,


Šta misliš gde bi on bio
u normalnoj i legalnoj zemlji ?

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:30:14)

Gdje bi bio?

u politici, sigurno NE!

pošalji odgovor

Sandra [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:35:16)

Ljudi cistog obraza

Tih najvaznijih 10 godina su vladali oni koji su upravo u koaliciji sa Tadicem. Zato je konacno doslo vreme da vladaju ljudi ciji obraz nije ukaljan -a to je Srpska napredna stranka na celu sa Tomislavom Nikolicem.

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:39:49)

tuzno

Dokle ce vise demokrate da montiraju izjave Tomislava Nikolica, jer nemaju pametnija posla? Bolje da se brinu kako ce ovom narodu da obezbede hleb i mleko.

pošalji odgovor

janbo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:41:33)

haos

Ovo namestanje Tomislavu Nikolicu da je reko nesto u sta niko ne moze da poveruje samo pokazuje koliki je haos u redovima vladajuce koalicije.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:44:48)

ocaj

Ovo vladajuca koalicija radi iz ocaja, oni ce sad da koriste najprljavija sredstva da bi povratili popularnost ali narod im vise nista ne veruje. Jel ce Nikolic da bude kriv kad u septemru nestane mleka u prodavnici, jel je Nikolic isto kriv sto roditelji dizu kredite da bi opremili decu za skolu, jel Nikolic kriv sto se milion ljudi hrani na kazanima u Srbiji, jel Nikolic kriv sto ljudi svakodnevno ostaju bez posle... Dosta vise. Promene,

pošalji odgovor

savo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 09:46:44)

logika

Ukljucite ljudi logiku i shvatite da je ova najprljavija moguca kampanja vladajuce koalicije zbog proteasta koji Nikolic sprema. Verovatno su se uplasili mase ljudi koja ce podrzati proteste pa moraju da smisljaju sve najgore o Nikolicu.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:02:57)

Podseti me...

... majke ti šta je to Nikolić rekao, a da nije to uradio? Ajde baš, kad si toliko pametan.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:10:44)

Ua režim

Pa ti onda glasaj za režim, od koga nam po tebi u Srbiji teče med i mleko. Napadaš Nikolića za šta? Zato što čovek govori ono što misli? A to što živimo u zemlji u kojoj radnici jedu sopstvene prste od muke što ne mogu da prehrane svoje porodice, to te nije briga? Sram te bilo! Zbog takvih kao što si ti Srbija i jeste u ovakvom čabru.

pošalji odgovor

hanna [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:13:50)

cudna logika

Ne, najbolje da on i njegova stranka plate ceh velike demokratske decenijske uzurpacije nasih zivota u Srbiji. stvarno bi mi bili ludi kad bi to dozvolili. Odgovornost moraju da snose oni koji su doveli do ovoga - pre svega DS i DSS.

pošalji odgovor

jana [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:17:54)

DS spinovanje

Zalosno je sto vecina onih koji pisu komentare ne vidi da se radi o jos jednom medijskom spinovanju DS-a: yamislite molim vas, sad je Toma Nikolic glavni krivac za promasenu politiku prema KiM. Ne Tadic, ne Jeremic, ne ceo pacvork rezim koji nista drugo ne interesuje sem da ostanu sto duze na vlasti i dive se svojim udarnim slkama u svim vestima a posebno 2 RTS Dnevniku....Pa dajte ljudi, osvestite se

pošalji odgovor

Miroljub [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:28:33)

Opet..

Pa tebi se javlja šta Nikolić "priziva"? Očigledno je Ljubiša Trgovčević dobio opasnu konkurenciju...

pošalji odgovor

Lucije Voren [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:29:57)

...

tvoj problem

pošalji odgovor

србија [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:45:29)

СНС+НС=Пропаст Србије

Каква је разлика између СНС и ДС никаква и ови се боре за европску унију и Вашингтон и СНС се исто бори за ту политику само што је Тома преписапо програм од ДС и сада имамо две политичке партије са истим програмом

pošalji odgovor

bugarin [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:46:45)

jadno

Ovo je stvarno jadno, pa ovako nesto moze samo u Srbiji da se desi. Ljudi zapitajmo se malo cime se to bavi demokratska stranka i njihovi sateliti, koju prljavu igru oni igraju. Krajnje je vreme da se spuste na zemlju i prepuste drzavu nekom sposobnijem umesto sto nas svaki dan sve vise unistavaju.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (31. 08. 2010, 10:49:44)

SRS+DS=katastrofa globalnih razmera

Kakva je razlika između DS i SRS? DS je na vlasti.

pošalji odgovor

krle [neregistrovani] (31. 08. 2010, 11:00:44)

zaljubljenost

Zaljubljenost je SLEPA. Tomine demagogije i vratolomije ne primećuju samo oni koji se prema njemu odnose s osećanjem zaljubljenosti.

pošalji odgovor

kuna [neregistrovani] (31. 08. 2010, 11:18:47)

hrvat

takvi ne postoje

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (31. 08. 2010, 11:42:07)

...

Ili mozda tvoj.

pošalji odgovor

branka n.sad [neregistrovani] (31. 08. 2010, 11:45:10)

tom

tom,evropejac,realista ,da ne poverujes. ne tako davno utopista ideje karlobag ..., cujte i pocujte ,da nije smesno bilo bi otuzno.

pošalji odgovor

rix [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:00:22)

slabo pamćenje

Tomo, ne stiže račun za poslednjih 10 godina politike prema Kosovu. To je bezobrazan politički spin. Ta priča može proći kod budala. Račun za Kosovo stiže za najmanje zadnje 23 godine politike. Ponavljam, najmanje.

pošalji odgovor

Теофил Србски [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:04:31)

Лајање

Живео Чеда Беда и његова антисрпска банда.

pošalji odgovor

herzen [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:05:52)

konverzija

A Tadic, patriota, drzavotvorac, branitelj srpskog praga, idealista u politici....a inace primarno veliki demokrata, reformator, europejac par excellance.... Pa vidi sta je bolje - realni proevropski Toma, ili novi Rodoljub Tadic?

pošalji odgovor

bezimeni [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:07:39)

car si - majstore

car si - majstore. Hrvat, a cetnik je super, sada jos da svi srbi postanu ustase i zajebali bi sve ove, koji su kod nas kuvali sukobe.

pošalji odgovor

bata [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:13:22)

negativna selekcija

Od 1945- pa do dana danasnjeg nista se u srbiji nije promenilo,po sistemu sve je isto samo njega nema.Potrebne su korenite promene drustvenog sistema tj. formula da znalci i pamet imaju prioritet po sistemu diktata znanja nad neznanjem,znaci ova gomila losih i pogubnih ljudi u zadnjih 20 godina mora u zaborav.Na scenu moraju da dodju skolovani znalci od 30-45 godina u kombinaciji sa znalcima iz dijaspore i to najmanje 40% da srbija konacno krene ka normalnom drustvu.A tada ce i mediji biti drugaciji,pa ce lako utvrditi i preneti realno sta se oko Kosova i Metohije dogadja.A uzmimo jedan dogadjaj iz Beca novembra 1993- za primer.Tada je uvazeni dr.pr.Herr Kisinger pred 100 novinara u tv.ORF-1 arhiv. izjavio da je evropa odgovorna za rasplamsavanje rata u Bosni jer je dolila ulje na vatru priznavanjem drzave koja nije nikada bila drzava nego regija,da nemogu terati srbe na silu da zive u zajednici u bosni a da im to nedozvole u hrvatskoj,i da ce evropa morati sama da vadi kestenje iz vatre.A ako zamisljaju to da rade i na kosovu onda ce morati da dozvole PODELU kosova pa cak i Makedonije,E PA SAD - to rece covek 93, u medjuvremenu mi izgradismo bazu CEPOTINA ( zasto ),MKG-stavlja predlog Pristini od 3 tacke za razmisljanje,jedan je jasna podela,jedan navodni znalac iz USA- pre neki dan nam porucuje da se sprema meko guzvanje granica na balkanu.A vratimo se kratko na izjavu iz 93-,koliko je vredna paznje ta izjava??,pa uvazeni profesor je u najkriticnijem momentu za svetski mir iznenada se pojavio usred noci sa ekipom u podmoskovlju u daci velikog ruskog i svetskog mirotvorca uvazenog Vladimira Putina,na skromnoj konferenciji za stampu u 4 ujutro ispred dace uvazeni Herr Kisinger je kratko izjavio da su razgovori zavrseni veoma pozitivno i da ce doneti boljitak za obe zemlje i celi svet,ubrzo posle toga je pred komisijom ( ta komisija nosi naziv jednog malog starog hotela u holandiji )na cijem celu je uvazeni profesor predstavljen prvi put buduci predsednik USA- koji je godinu dana kasnije i izabran.Savremeno novinarsko pero mora da ima istrazivacki duh i da teme koje su sudbinski vazne za drzavu i narod vrhunski obradjuje i na vreme prezentuje,tako bi narod bio postedjen politikantske ujdurme.Ako se krenulo u pravcu razgranicenja i podele to je proces koji ce trajati najmanje 20 godina a toliko nam i treba da bismo od ovog urusenog drustva napredovali u izgradnji normalnog evropskog drustva.Nebi bilo zgoreg da neko od novinara nazove uvazenog profesora koji je u dubokoj starosti ( neka ga Bog pozivi sto duze )i priupita ga za zdravlje i naravno da ga upita sta misli danas o svojoj izjavi iz 93-,dali se predlozi iz njegove izjave sada pretacu u stvarnost,tako bi novinar iz prve ruke imao pravu informaciju,obavestio narod a i ovi neobavesteni politikanti bi imali neke vajde od toga.

pošalji odgovor

Lucije Voren [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:17:55)

...

Biće ipak da je tvoj

pošalji odgovor

goxy [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:20:43)

goxyc

Ovo je najveci kameleon na srpskoj politickoj sceni. Ko uopste moze da mu veruje u bilo sta sto kaze. Pre svega, odakle ti lova, frajeru, za tolike kuce i stancuge i za takve stranacke kampanje po Srbiji?

pošalji odgovor

bugarin [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:24:35)

skretaje paznje

Kako nevidite da vlast ovo radi da bi ljudima skrenula paznju sa gorucim problemima u Srbiji, hoce da im misli zaokupira raznim glupostima da bi manje mislili o tome kako se lose zivi u Srbiji.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:38:10)

hm, hmm ne bi se bas slozio...??

* sve je isto samo RSK i Kosmeta nema*..je nekako *blize*..a sa *distance* bilo je sve..*u trezoru*...? dok se nisu pojavili *nacionalni i geografski korektori*..poput Tome i ostalih...

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:40:11)

....RSK..

* ne bih priznao ni u ludilu*....?

*koji ti je vrag sefe*...??

pošalji odgovor

Kole [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:47:24)

Vucko ga pristize

U dominama ima jedna koja se zove duplo golo i najmanja je da manje nemoze biti, on ima pravo on je to duplo golo.

pošalji odgovor

nije vazno [neregistrovani] (31. 08. 2010, 12:59:10)

diktator ne doktor

dali ti znas sta je diktator ja sam se salio kada sam rekao da cu biti diktator a ti ako neznas sta je diktator to je ono sto je bio hitler i benito musolini znam da nestavljam tacke i nemojte da me ispravljate ja na brzinu to pisem

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:09:21)

Na primer :

Da ce se povuci iz politike ako izgubi od Tadica na izborima (i to 2 puta),da nikad ne bi izdao kuma...

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:19:40)

a ko ce?

A ko drugi sem Tomislava Nikolica moze da preuzme vlast u Srbiji i da pokusa da spasi Kosovo iako ga sadasnja vlast sve vise unistava? Da to mozda mogu radikali da urade koji se bore sa nevazecim glasackim listicima?

pošalji odgovor

Zorica [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:21:16)

Ogledalo

da li mislite da narod pati od senilnosti, pa Vas ni rodjena majka ne može prepoznati

pošalji odgovor

janbo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:21:44)

on je jaci

Sto vise pljujete Tomislava Nikolica on je sve jaci. Posto kad narod uporedi ove koji ga pljuju sa njim vide da je Toma castan i posten covek i vide da mu je iskreno stalo do Srbije.

pošalji odgovor

Branko S. [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:42:40)

Kumovi

Naravno da nikada ne bi izdao kuma, ali je, nažalost, kum izdao njega. Dil je pravio sa Koštunicom i Dačićem, iza Tominih leđa, mada to i bez žutih nije moglo. Kada je video da će Toma postati premijer, vojvoda od Haga je nagovorio Palmu da pređe kod žutih,a onda je Dačić bio "primoran" na isto jer nije postojala većina.
Izbore od Tadića Toma nikada nije izgubio. To što je namontirano sa glasovima Muslimana i Mađara je kuhinja koja je već viđena kod prethodnih SPS izbora, i posebno predsedničkih, kada je na svaki način trebalo ukloniti Miloševića, pa je proglašena "pobeda" Koštunice dr legaliste.Imaš li još koje ?

pošalji odgovor

Nena [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:45:10)

Izbori !

Tomislav Nikolic je trenutno jedini politicar kod nas koji ima kvalitet i sposobnost da vodi ovu zemlju...Izbori sto pre i da konacno osvoji vlast neko ko ce znati da napravi pozitivne promene!

pošalji odgovor

Lazar [neregistrovani] (31. 08. 2010, 13:46:05)

!!!!!

Srbiji zaista trebaju promene...Tomo, narod je uz tebe! Verujem da ce SNS dati sve od sebe da nasa zemlja krene napred !

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:00:20)

to istinu svega ima

pa i zene piju vina...al nema program..!

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:00:55)

Jadni mi

Ne bi me cudilo da sutra izadje saopstenje Vlade da ih je Toma primorao da priznaju Kosovo, Svakim danom smo sve dalje i dalje od Kosova a za to nije kriva vlast nego Toma?! Malo pametniji Tadicevu nesposobnost vide na svakom koraku!

pošalji odgovor

Rale [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:10:22)

Ljudi

...moji ne mogu se načuditi vašim naivnim komentarima u stilu: Toma žuti izdajnik, podrepaš,kapitulant itd. A šta zapravo priča Nikolić? Pa ono što većina u Srbiji želi čuti. Da nije tako nebi žuta koalicija,inače istinski rasturači svega srpskog,nebi stalno pobjeđivala. Glasajte na idućim izborima za SNS i ja vam garantujem potpuno drugu pjesmu. U svakom slučaju gore od ovog sada nemože biti.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:38:50)

moze gore i te kako..

jer ako Toma sprovede svoje *drzavnicke i drzavotvorne sposobnosti*..bosce na rame, taljige za rucke pa ko iz RSK..samo gde..? da nadjemo nekog ArTemija..V Carnojevica, da nas vrce na Kosovo ravno..?? hm, hm..u pratnji Kosovskog zastitnog korpusa..??

pošalji odgovor

banatsko kolo [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:43:04)

svasta...

Rade@Ne lupetaj,kad se tacno zna da je Broz kriv za KIM.Milosevic je sve uradio da resi pitanje KIM na miran nacin dogovorom,ali Rugova i kompanija,koja je okupirala trecinu KIM nije hteo ni da razgovara o toj temi,jer im je Broz dao status republike,kao i Vojvodini,ali Srbi u Vojvodni su shvatili citavu igru komunjara,pa po kratkom postupku smenili bogate i bahate vladaoce.Sve se vrlo dobro zna,ali srpski neprijatelji pokusavaju da revidiraju istoriju.Milosevic je uradio sve sto je mogao za KIM,ali je preknuo suludo bombardovanje civilnog stanovnistva uz usvajanje rezolucije 1244.Sto su je ovi prodali,neko ce morati poloziti racune za to.

pošalji odgovor

box [neregistrovani] (31. 08. 2010, 14:44:47)

Sramno Tomo

Verovao sam i njemu i Vucicu,zbog njih sam bio simpatizer SRS a sada i clan SNS,ali to je proslost kako mene tako i drugih mojih prijatelja koji su verovali dvolicnim ljudima.Nikada vise!

pošalji odgovor

Čarli Braun [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:15:41)

časno, alal vera majstore

Tomo, Tomo crni sine! Bukvalno prekjuče - "pišeš" rezoluciju da spaseš KiM, juče - priznaješ KiM kao nezavisnu državu, šta li danas "kuvate" u toj Vašoj kvazi proevrpskoj stranci? Da sam na Vašem mestu niko nikada više ne bi čuo za mene, a bavljenje politikom bi postala prošlost. To bi bilo najčasnije što u ovom trenutku (posle napred pomenutih kikseva) treba da uradite uz izvinjenje barem onim nesrećnicima koji Vam dadoše svoj glas na izborima. Mislim da Vam više niko , ama baš niko, ništa neće verovati bez obzira koliko se branili.

pošalji odgovor

Partibrejker [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:26:46)

Tumaranje

Srbija već decenijama tumara po svetskoj političkoj sceni kao obezglavljena kokoš, bez pravog vodje, bez trunke ponosa i časti. Nekada, dok je bila ponosna, Srbija se pitala za sve, a danas ju više niko ne j.be ni 5%. Razlog je vrlo prost, a to su nepregledne kolone lopovčina, kriminalaca, komunjara, bahatih političara i ostale razne stoke koja bi i rodjenu majku prodala za 50 para, a kamoli ne Srbiju...

pošalji odgovor

Branko S. [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:40:43)

kratke noge

@rasa
Ti nikada nisi bio "veliki" pristalica g-dina Nikolića, a i ne trebaju mu takvi. Razmišljaj o Ogulinu, paradajzu i suvim šljivama. Sve ostalo je isuviše komplikovano za tebe.

pošalji odgovor

Branko S. [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:44:59)

birači ili bakrači

Da, bilo bi mnogo lepše da daje izjave da nam niko ne može oduzeti Kosovo, i da je to srce Srbije i kolevka srpstva...I Srbija do Tokija...Ama, probudite se ljudi. Srbija gori, nije vreme za češljanje.

pošalji odgovor

Branko S. [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:51:42)

Juke box

box@
Slaba ti je ta priča. Bolje idi i skupljaj prilog za Batajnicu...

pošalji odgovor

Branko S. [neregistrovani] (31. 08. 2010, 15:55:02)

abra-kadabra

Hvala. Imaćemo bolji prosek.

pošalji odgovor

Dragan Popovic [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:21:11)

propast

Ti si u velikoj zabludi. Tomin mentalni domet je, predsednik stranke i nista vise. Ako ode na vidi nivo od ovog, upropastice nas a i sebe. Zivi bili pa videli.

pošalji odgovor

Bole [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:21:22)

Hrabro!

Samo hrabro Tomo jedini si politicar u Srbiji koji moze da donese PROMENE! Ne sme da dozvoli da ga kurir,vadikali, DS, LDP poremete na putu ka stvarnim reformama u Srbiji!

pošalji odgovor

cvrle [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:36:49)

evoluirao

Svako ima pravo da evoluira tokom svog zivota, pa tako i g.Nikolic. I sta je tu cudno, covek samo realno gleda na ovaj corsokak u koji smo zapali. Dobar mu je primer Kina i Tajvan i da vise zavrsimo sa ovom agonijom a da se Srbija okrene EKONOMIJI.

pošalji odgovor

Vladan [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:46:48)

Dan ne znam koji !

Nikoliću, odakle ti pare ?

pošalji odgovor

Vladan [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:47:34)

Dan ne znam koji !

Nikoliću, odakle ti pare ?

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:53:07)

PREDSEDNIK

Tako je Tomo, ovi prodase sve zato izbori sto pre TOMA ZA PREDSEDNIKA!!!

pošalji odgovor

Saovic [neregistrovani] (31. 08. 2010, 16:54:31)

Da da

Evo ga Vuk Fatic opet!

pošalji odgovor

srbislav [neregistrovani] (31. 08. 2010, 17:29:48)

kako verovati

Kako poverovati ovakvom coveku koji je formirao svoju stranku u Americkoj ambasadi?Kako poverovati da ce posle toga zastupati Srpske a ne Americke interese?Kako poverovati nekome ko izda zakletvu datu u crkvi na bibliji????

pošalji odgovor

Клео [neregistrovani] (31. 08. 2010, 17:51:11)

Тома звани митинг

Па овај је гори од Тадића, Ђиласа и Дачића заједно.

ПС: Јел коментар очешљан, у складу са законом?

pošalji odgovor

milorad eksimacipijevic [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:04:47)

ko si pa ti

ko si ti da ga priznas il ne.

pošalji odgovor

velisah ebdu el hamadouri [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:05:53)

i cige odlaze u nepoznatom pravcu

na kraj ce i cigani odvoj od nas.

pošalji odgovor

&@($)% [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:07:53)

fifti ^ fifti

to on govori zato da bi izvukao svoju kozu,on je placen 666.000$ ili sto na srpskom znaci 50% od isplate dugova u roci kamate.

pošalji odgovor

kamihir tesakalim [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:09:06)

ludilo je vec u nama

nije morao ovo da kaze u ludilo,on je vec lud,hahahahahahahah.

pošalji odgovor

haralampije ichimapetarevic [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:12:12)

EU je mnogo bolje od propalog kosova

da se ja pitam EU je bolje od kosova,evo i zbog cega:sa kosovom je sve po starom,i ako dobijemo kosovo oni ce da nas mrze kao i mi njih,a ako udjemo u EU mnoogo ce biti bolje nego sa kosovom,bice vece plate,lepsi parkovi,a pravo da vi kazem bas me briga za kosovo.

pošalji odgovor

Клео [neregistrovani] (31. 08. 2010, 18:16:33)

Тома звани митинг

Па овај је гори од Тадића, Ђиласа и Дачића заједно.

ПС: Јел коментар очешљан, у складу са законом?

pošalji odgovor

dokao [neregistrovani] (31. 08. 2010, 19:03:15)

tako je predsednice!

najveci Srbin!

pošalji odgovor

Kolio [neregistrovani] (31. 08. 2010, 22:44:18)

Pa..

On je rekorder po brzini menjanja mišljenja,ubedjenja i politike tako da ne treba ništa više reći. Ako je mogao pre 2 godine da govori "Nikad u EU",kunuo se u Šešelja,rekao da se povlači iz politike ako izgubi od Tadića. Problem je što se opoziciji sve oprašta a vlasti ništa.

pošalji odgovor

Čarli Braun [neregistrovani] (01. 09. 2010, 00:33:18)

političko samoubistvo

Tomo, Tomo crni sine! Bukvalno prekjuče - "pišeš" rezoluciju da spaseš KiM, juče - priznaješ KiM kao nezavisnu državu, šta li danas "kuvate" u toj Vašoj kvazi proevrpskoj stranci? Da sam na Vašem mestu niko nikada više ne bi čuo za mene, a bavljenje politikom bi postala prošlost. To bi bilo najčasnije što u ovom trenutku (posle napred pomenutih kikseva) treba da uradite uz izvinjenje barem onim nesrećnicima koji Vam dadoše svoj glas na izborima. Mislim da Vam više niko , ama baš niko, ništa neće verovati bez obzira koliko se branili.

pošalji odgovor

hanna [neregistrovani] (01. 09. 2010, 11:03:50)

Ambivalencija

Naslov bi trebalo da sažima suštinu teksta. Meni se lično, više sviđa naslov. Inteligentniji je od sadržine komenatara

pošalji odgovor

Gaga [neregistrovani] (01. 09. 2010, 13:33:38)

Uz tebe

do kraja!!! Narod hoce promene i tu niko nista ne moze!

pošalji odgovor

Anonimna [neregistrovani] (01. 09. 2010, 13:39:37)

Ljudi

pa da li je moguce da ovo pisete?! Zar vam nije dosta lazi i prevara Demokratske stranke?! Koliko su samo na vlasti a nista dobro nisu uradili za ovaj izmuceni narod. Otvorite oci! Znam da je tesko jer sam i ja nekada bila pristalica Demokratske stranke ali razocarali su me mnogo.Toliko, da sam ppostala simpatizer Napredne Stranke, jer smatram da trenutno samo oni mogu da nam obezbede buducnost koja ide napred, a ne nazad!

pošalji odgovor

Albano [neregistrovani] (01. 09. 2010, 15:28:45)

Eh Tomo

Nemoj molim te, ajd priznaj nas !! He he he !

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date