- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 02. 09. 2010
PRESS
Vuk DraŠkoviĆ tuŽi drŽavu
Traži od Srbije 600.000 evra
Lider SPO traži astronomsku odštetu zbog pokušaja atentata u Budvi. Drašković: Šta hoćete?! Da se pravdam što tražim novac? Ne pada mi na pamet! Pa, SAD su isplatile šest miliona dolara žrtvama 11. septembra?!

Drašković za Press priznaje da je pre nekoliko meseci podneo tužbu protiv Srbije Prvom osnovnom sudu u Beogradu.
- Pravosnažnom presudom Vrhovnog suda za ubistvo Stambolića i atentat u Budvi presuđeno je da je to bio zločinački državni terorizam i to je osnova za tužbu. U presudi se kaže da je za ubistvo Ivana Stambolića i atentat u Budvi odgovorna jedinica DB „crvene beretke" koju je organizovao šef DB Radomir Marković, a po naređenju predsednika države Slobodana Miloševića - kaže Drašković za Press.
Drašković: Šta hoćete, da se pravdam?!
Na naše pitanje da li je tačno da je tražio odštetu od 600.000 evra i kako je došao do ove sume, Drašković kaže:
- Za Miladina Kovačevića koji je pretukao američkog studenta plaćeno je milion dolara. SAD su za povređene i porodice poginulih u terorističkom napadu 11. septembra odvojile šest miliona dolara s obrazloženjem da je država dužna da zaštiti građane od terorističkih napada - kaže Drašković.
Kada smo mu rekli da nije odgovorio na pitanje, Drašković je uporedio Srbiju iz vremena Miloševića sa Al Kaidom!
- Država je organizovala nekoliko pokušaja atentata na mene, ubistva Ivana Stambolića, Slavka Ćuruvije... Ovde je država bila Al Kaida! Da, tačno je da sam tražio odštetu od 600.000 evra. I šta hoćete od mene, da se pravdam? - ljutito odgovara Drašković.
Poređenja radi, porodica ubijenog Ivana Stambolića dobila je od države odštetu od 250.000 evra. Draškovićevi koalicioni partneri u vlasti i predstavnici opozicije nemaju razumevanja za njegov potez. Poslanik G17 Plus Željko Ivanji kaže da „nova i demokratska Srbija u čijem stvaranju je i sam Drašković učestvovao nije ona država Miloševića koja je ubijala svoje političke neistomišljenike".
Tužba i za „Ibarsku"?
Slučaj „Ibarska magistrala", kada je povređen Vuk Drašković, a ubijeni brat Danice Drašković i još trojica funkcionera SPO, nalazi se u žalbenom procesu pred VSS i očekuju se pravosnažne presude. Press je pokušao od Danice Drašković da sazna da li će i ona zbog ovog slučaja tužiti Srbiju i tražiti odštetu, ali nije bila u prilici da odgovori.
Ali, simptomatična je njena izjava Pressu od 14. marta kada je ocenila da je „strašno što je određena mala suma" od 250.000 evra za odštetu porodici Stambolića. Ona je tada poručila da porodice ubijenih na Ibarskoj „neće pristati na takve nagodbe jer državni teror i ubistva moraju da koštaju državu da se ne bi ponovili".
Potpredsednica SPS Slavica Đukić-Dejanović kaže da pitanje postupka lidera SPO, koji kao učesnik u vlasti tuži državu i traži odštetu, „pre treba da bude usmereno na ličnost, nego na moral Vuka Draškovića".
- Ne postoji razlog zbog kojeg bih ja tužila svoju državu Srbiju. To je jedini moj komentar - kaže Đukić-Dejanović.
Trivan: Svako ima pravo da traži odštetu
Jelena Trivan, portparol vladajućeg DS-a koja je i koalicioni partner SPO, kaže da svaki građanin ima mogućnost da traži odštetu, ali da sud procenjuje realnost zahteva.
- Svako ima pravo da podnese zahtev za odštetu, a na sudu je da proceni da li je taj zahtev osnovan i koliko će ona iznositi. Jedno je zahtev, a drugo odluka suda. Ne želim da komentarišem da li je visina odštetnog zahteva Draškovića moralna, jer bi se to moglo shvatiti kao uticaj na sud - kaže Trivanova.
Zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić kaže da Draškoviću očigledno nije dovoljno što godinama sedi u vlasti „koja pljačka državu".
- Malo im je što su opljačkali državu, nego još i tuže i hoće iz budžeta poslednju paru da uzmu, a narod nema hleba da jede. Nemam više reči - kaže Vučić.
Vesti dana
09. 02. 2012
Zorana Marković za Press: Neću kazniti Nikolića, ali bih kaznila Ivicu Dačića
Aršini - SNS neće biti sankcionisan, iako je prekršio zakon po kome ne sme da ističe kandidate za funkcije pre raspisivanja izbora, kaže Zorana Marković, direktorka Agencije ...
09. 02. 2012
U Beogradu danas -25, struje ima za još 10 dana
09. 02. 2012
Medenica: Najkritičnije na Dunavu kod Golupca
09. 02. 2012
Privreda gubi čak 500 miliona evra zbog snega
09. 02. 2012
Pronađen lek za heroinske zavisnike
09. 02. 2012
Dinar se smrzao na - 108,4
09. 02. 2012
Humanost u službi dece
09. 02. 2012
Najteža beba ikad rođena u Srbiji imala čak 7,2 kg
09. 02. 2012
Svetski eksperti stižu u Beograd
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Sala parlamenta prokišnjavala tokom sednice
Snežne padavine stvorile su probleme i službama u Skupštini Srbije budući da je zbog velike količine snega i leda na jednom delu krova Doma Narodne skupštine počelo je da ...
09. 02. 2012
Pomoć za decu iz svratišta
09. 02. 2012
Taksisti besplatno voze decu obolelu od raka
09. 02. 2012
Zamrznut aranžman MMF sa Srbijom
09. 02. 2012
komentari (115)
pošalji komentarbaja pesimist [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:27:37)
vuk draskovic
ponekad mi bude zao ovog draskovica,sta covek sve nece uraditi da bi ostao na povrsini!!!!
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:45:34)
citalac
KOce Srpskom narodu platiti odstetu,sto ga mora trpeti tako dugo?
pošalji odgovorZorica [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:47:22)
život na visokoj nozi
Na jadne li je i sramotne grane
pošalji odgovorpao! Riječ Vuka Draškoviće nema
više nikakvu težinu u Srbiji i
njegovi strani sponzori nemaju
razloga da mu više plaćaju
plasiranje antisrpskih stavova.
A Vuk i gospodja mu navikli na
život na visokoj nozi. Ne zna
više ni da piše i dosjetio se da tuži vlast u kojoj i sam
učestvuje. Ako je i od Draškovića, mnogo je!
Ivan [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:50:39)
...
U pravu je covek. Kad drzava moze da placa milion USD za vucibatinu Miladina Kovacevica, moze i njemu ciji su sluzbenici pokusali da ga ubiju u Budvi.
pošalji odgovorobjavite ne cenzurisite [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:51:18)
samo napred
napred Vuce.i treba ovaj zaostali narod da placa za svoje grehe i glasanje za Milosevica.
pošalji odgovorproblem je sto ima nas jos jedno 100 000 koji smo 9.marta krvarili a nemamo nista od toga.na vlasti, i zaposleni preko veze su oni sto su stojali po strani i bojkotovali vidovdanski sabor(ds i ldp),i bivsi socijalisti,i nesto konvertita iz spo.
Sale [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:52:46)
Prevarant
Kada ce ovaj komunisticki cata da plati odstetu narodu za donosenje Ustaskog pozdrava sa tri prsta ?
pošalji odgovorKolika to odsteta treba da bude za trovanje mladih Srba sa starim ustaskim pozdravom sa tri prsta ?
Мирољуб Филиповић [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:55:56)
аветиња
Александар Вучић је у праву.
pošalji odgovorВук Драшковић треба да плати одштету држави Србији за целокупни период његовог бављења "политиком" и то почев од његовог СПО програма (њ. је идеја Велике Србије са седиштима у Книну, Баљалуци, Сарајеву, Цетињу, Призрену, Скопљу, Крагујевцу, Новом Саду и Београдом као главним градом), митинговања по Србији и шире ("догодио се народ"), 9.марта 1991. (две погинуле особе и разарање Београда), шуровања са Стјепаном Месићем, претње Муслиманима да ће им сећи руке (ако подигну турски барјак), акција њ.добровољачке гарде по БиХ(сада се у Хагу то подмеће Шешељу), неуставним запоседањем положаја министра спољних послова Србије и деловањем против интереса Србије (давање пролаза НАТО трупама преко Србије без овлашћења Скупштине Србије), садашња наступања и подршка свима онима који су на линији оних који су за независност "државе Косово", Има тога још, јер Вук није од јуче.
vlada [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:56:21)
pravo!
Svako ima za sve pravo! A onaj koji je doneo to pravo, je najveci kriminalac! Lako je pozivati s ena pravo. Svako ko je nemoralan uvek isto kaze: to je moje pravo!
pošalji odgovorsmeško [neregistrovani] (01. 09. 2010, 22:57:05)
.
Pa naravno da ovo nije ista država. Ovo je demokratska država, gde su žutima zagarantovana sva ljudska prava čak i ona koja nisu po zakonu, ali začas će se promeniti zakon.
pošalji odgovor... [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:02:16)
Jadni mi s njim
.
pošalji odgovorSavaNS [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:05:12)
Znači kraj se nazire
E pa kad je i ovaj začetnik ove svetle "demokratske" vlasti odlučio da sam sebe tuži(i njegovi su u vlasti) kraj ovog cirkusa je tu iza ugla. Sada ću i ja da tužim državu za sve loše što mi se desilo u zadnjih 10, 15, 20 godina kad može on mogu i ja. Majke koje su izgubuke sinove,,,,,,,,,,,,,,svi u tuženje ove prebogate države verovatno ima čim ovaj jad od političara traži on sigurno opet ima insajd informacije. U zadnje vreme otvoreno više nego ikad propagira američku politiku, predlaže da se odreknemo Kosova i konačno to i drugo želi od ovog napaćenog naroda i da naplati. Sramoto Srbska
pošalji odgovorolja [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:05:22)
vuk ima puno pravo
da trazi i dobije ih na sudu.Ako bude posteno,a nije ih mali broj sa slicnim problemima.Npr.znamo kako i na koji nam je nacin, danasnji Ministar zandarmerije drug-gos. Dacic vedrio i oblacio.Gde je danas znamo.Njegov kolega iz stranke pravi Auto-strade Srbijom.Ti sto cinise Vuku.D. i drugima-duga je lista-i danas nam vedre i oblace.Sta smo mi?nema reci da se kaze.Mi smo nista gospodo-seljaci.
pošalji odgovordarko [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:08:26)
slazem se..
..i podrzavam, samo jedno ne razumem, ovu Slavicu Djukic i njene komentare, pa njen sef i njeni istomisljenici su kostali ovu Srbiju i para i zivaca za 100000 Draskovica..A Vuk ko Vuk,nije vredan komentara kao osoba, ali ponavljam kao grdjanin ima prava na odstetu...
pošalji odgovorzoran [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:11:36)
-
kad su mogli dati za onog miladina što je prebio studenta u americi onda je ovo logično
pošalji odgovorMarija66 [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:13:12)
Budva je u Crnoj Gori,
pa neka traži od njih odštetu ili ako oni neće da plate neka se lično i personalno obrati za odštetu naručiocu.
pošalji odgovorToma [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:15:32)
boze spasi srpskih narod od ubica
- Ne postoji razlog zbog kojeg bih ja tužila svoju državu Srbiju. To je jedini moj komentar - kaže Đukić-Dejanović.
pošalji odgovorKako mozete uopste ovakvu izjavu preneti,smradovi SPS ,vrh SPS je naredio da se ubijaju politicari,novinari,...na svirep nacin i to su izveli policajci drzave Srbije.Oni moraju na sud,svi koji su ucestvovali i sakrivali sve ove godine ubistvo Curuvije i svih drugih ,znanih i neznanih zrtava zlocinacke vlasti.Ubili ste bracu i roditelje na Ibarskoj,neka vama neko ubije vase najmilije pa da cujemo kako se izvinjavate ubicama.Boze koji monstrumi!
stolea [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:22:18)
alavost
gospodine draskovicu pitam se samo kolko si dosad ojadio ovaj siroti narod malo trazis imas mnogo dece treba ih iskolovati i prehraniti.
pošalji odgovorLazarica [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:36:35)
Ko je sta jamio jamio je
Da je tajfun 90-tih prosao kroz Beograd bilo bi manje stete.
pošalji odgovorVuk Draskovic, zaboravlja otimacinu Direkcije za gradjevinsko zemljiste,opstine Zvezdara,poslovnog prostora,parking servisa...Kad vec narodu gura prst u oko mogao bi neko konacno da se pozabavi poreklom imovine bracnog para i familije im.
Kolio [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:37:17)
Hahahaha
Lično i personalno...ahahahahahaha
pošalji odgovorTi baš nemaš pojma sa pravom...
Сремац [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:42:12)
Зар и ти сине,Вуче
Да оглођемо што се мож још оглођати од Србије,а?
pošalji odgovorSPO '90. [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:42:32)
Licemer bez kompasa
A kako se bivši Ministar spoljnih poslova nije setio da tuži države članice NATO-a koje su u sumanutom bombardovanju pobile toliko nedužnih civila!? Verovatno to nije zločin. To je samo Milosrdni anđelak! Kako mu nije palo na pamet da je i on kolateralna žrtva? Hm! Ovaj Srbin po potrebi, u strahu od haške optužnice zbog osnivanja Garde i njenog delovanja, za sve ima razumevanja osim za Srbiju. Sećam se brojeva Srpske reči u kojoj su veličani poduhvati Srpske garde, a posebno pokojnih Giške i Belog. Verovatno bi ih se danas odrekao za jednu Daninu bundu ili upravljanje Sajmom. Pa nije ga Joca Otašević napustio zbog masnih kolača !
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:43:39)
otisao na politicko smetliste
Ko ce da plati Gradu Beogradu i JAT-u za stetu od Vuka i SPO.
pošalji odgovorKad su dosli na vlast u Beograd, ojadili su ga, njegova familija i njihovi supruznici, supruge, strine, stricevi, dok u JAT su zaposli sve koji su mahali stranackom knjizicom.
Idi Vuce i ne smaraj nas vise, kad se setim kako sam ti davao glas, padne mi mrak na oci.
MomaSD [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:53:36)
A ti da platiš?
A kada ćeš ti da platiš odštetu porodicama poginulih pripadnika Srpske garde?
pošalji odgovorĐole [neregistrovani] (01. 09. 2010, 23:56:45)
Matematika i moral?
Sam je Vuk rekao da su SAD isplatile 6 miliona dolara a on bi 600.000 evra. Da li on smatra da vredi 10 puta manje ili više od jednog Amera?
pošalji odgovorGruja [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:02:36)
I treba da trazi odstetu!!
Potpuno podrzavam Vuka u svom zahtevu, ima i moralno i svako drugo pravo na to. Zato bi drzavi oprostio (pravosudno) dokazani drzavni terorizam? Neko, a zna se i ko, sve te zlocine pocinio je u ime Srbije, u ime svih nas, tako da nema ko drugi da odgovara osim nas samih. Cak i mi koji smo se borili protiv istog tog zlocinackog rezima. Tako stvari funkcionisu, tako (svaka) drzava funkcionise.
pošalji odgovorA drugaricu-gospodju sa dva prezimena samo bih pitao da li bi isto rezonovala da su nju i njenu porodicu pokusali da ubiju. Vrhunski cinizam! Nasla ona da moralise, a tolike ljude su unesrecili svih onih godina. Tako nam i treba kad necemo lustraciju...
Mogli ste da pitate i Legiju ili Radeta Markovica za komentar...
Aleksandar [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:05:13)
....
Jao, Vuce Draskovicu. Da li si ti svestan da niko u Srbiji ne veruje u tu pricu (i tzv. presudu) da je na tebi izvrsen pokusaj atentata (i to vise puta). Pa covece Boziji, da je neko (a tek drzava) hteo da te ubije (nedaj Boze) to bi i uradili (ponovo, nedaj Boze).
pošalji odgovorljanik [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:05:15)
pod hitno
ovog l..... pod hitno ne na sud nego na narodni sud zbog izdaje Srbije i potpisivanja sporazuma sa NATO ubicama a onda otpremiti u Hag zbog sirenja mrznje i izazivanja rata na prostorima exyu, neka im bude tamo na teret.
pošalji odgovorгоран [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:08:12)
кантар
срећном ништа не треба, све већ има.
pošalji odgovorkosovo [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:12:01)
strasno
sta treba i ja da tuzim drzavu sto sam izbego sa kosova.
pošalji odgovorAndjelka [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:19:05)
Podrska
Napred Vuce nasa legendo trazi i vise .....
pošalji odgovorMilica [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:25:47)
Ocajnik
Eto sale niotkuda.
pošalji odgovormima [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:37:00)
da se pridruzim
kad svako moze, sto ne i ja? tuzicu drzavu sto nisam mogla da prehranim decu pa sam morala da odem u beli svet. tuzicu draskovica sto hoce da pokloni deo moje domovine(kosovo)tamo nekima, a nije me ni pitao!
pošalji odgovorStojko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:47:51)
...
To Vuce! Ovim si pokazao da si pravi srbin! Predlazem da mu damo 650000e i proteramo ako ne iz drzave onda bar da mu ukinemo drzavljanstvo.
pošalji odgovorOvo ti je i odlican predizborni potez kojim ces izgubiti i tih 3% glasova koje si imao.
ljanik [neregistrovani] (02. 09. 2010, 00:52:42)
???
Miladin Kovacevic je srpski patriota koji ima srce, dostojanstvo i ponos koji brani a o cemu ti i srebroljupci i guzoljupci nemate pojma jer si isti kao oni.
pošalji odgovornino [neregistrovani] (02. 09. 2010, 01:01:46)
na znam
Udalji smo se od teme,ali ne znam gos.Sale da je to ustaski pozdrav?ZASTO nas Predsednik gos.Tadic istim pozdravom bodri nase momke u reprezentaciji,a pri tom Preds.Amerike Busu objasnjava,sta znace 3-Tri prsta.Nista mi nije sad jasno,ako mi verujete?
pošalji odgovorCityWatch [neregistrovani] (02. 09. 2010, 01:16:43)
Pametnjakovici
A sta bi vi uradili na draskovicevom mestu? Aj malo ukljuucite svoj mozak. Za promeu.
pošalji odgovorKosta [neregistrovani] (02. 09. 2010, 06:49:11)
Ova suma je minimalna za takve stvari
Odsteta koju ovaj covek trazi je zaista minimalna za sve ono sto je preziveo u tim atentatima. Ne zaboravite da su ti atentati utvrdjeni sudskom presudom. Tih 600.000.-evra je zaista malo za takve stvari. Ako tuzi dobice na sudu sigurno. Nije mi jasno kakvi su ovo ljudi koji napadaju coveka zbog toga.
pošalji odgovormarija [neregistrovani] (02. 09. 2010, 07:01:06)
vuk draskovic
zasto ga nisu cuvali u crnoj rori gde je i letovao od njih neka trazi odstetu
pošalji odgovorVladaNS [neregistrovani] (02. 09. 2010, 07:08:14)
A dnevnice!!!
Slavice,kako te nije sramota da dajes izjave ovakvog tipa kada se zna da ti dajes krajnju dozvolu za uzimanje poslanickih dnevnica koje se u najmanju ruku mogu nazvati bahacenjem i skandalom!A sto se Vuka tice on ima potpuno pravo na ovo.
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (02. 09. 2010, 07:40:01)
Sitnica!
S obzirom na to koliko su razni stranački likovi popajali iz državne kase, ova cifra je smešna. Uostalom i sam Vuk je smešan, tako da je sve ovo obična smejurija. Ali neka čovek uzme pare, šta ga boli uvo što mu tu neke lopurde morališu.
pošalji odgovorDjura [neregistrovani] (02. 09. 2010, 07:40:50)
Vuk
Pa ne traži on te pare, zna se ko drži blagajnu u njegovoj, pardon, njenoj kući.
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (02. 09. 2010, 08:04:35)
Sramota
Sram te bilo
pošalji odgovorpedja [neregistrovani] (02. 09. 2010, 08:23:48)
pelene
Kakvih 3%. Za nejga mogu da glasaju samo oni u pelenama:))
pošalji odgovorposmatrac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 08:31:51)
mislis...
Mislis da Vuk ima osecaj srama???
pošalji odgovorAlex iz Vojvodine [neregistrovani] (02. 09. 2010, 08:46:26)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sta god gospoda iz vlasti uradila, samo tonu sve dublje i dublje. a morala nikada nisu ni imali.
pošalji odgovorDejan [neregistrovani] (02. 09. 2010, 08:51:30)
kosta kosta..
... sto nije tuzio Slobu i drzavu Srbiju tada, nego je sa njim pravio koalicije i bilo mu lepo? Tuziti sopstvenu drzavu za nesto sto je uradio jedan zlikovac koji se i njegovom zaslugom zadrzao na mestu predsednika tada je kranje nemoralan cin. Po tom osnovu Srbiju moze da tuzi i par desetina hiljada ljudi koji su izgubili zivote po mobilizacijama, onda moze da je tuzi i svih ostalih 9 miliona gradjana zbog svega stos e desavalo. On ucestvuje u vlasti ove emlje, ima sve privilegije, dobro se napunio upravo pod rezimom Milosevica i vrhunac svega je da trazi pare od Srbije sada. Pa koliko onda treba da trazi porodica Djindjic od Srbije, 60 miliona eura? I kakve veze ima sto su amsri dali zrtvama al kaide sa njegovim slucajem? Dont mix frogs and grandmothers
pošalji odgovordrasko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:16:46)
zajam....
A da raspisemo narodni zajam za Vuka Draskovica?
pošalji odgovorNije u redu da nema ni para za bricu da mu stucuje bradicu...i to ne samo 600.000 nego bar 6 miliona...malo je takvih glava po Srbiji. Jedino me plasi da Karadjordjevici ne traze odstetu za onu glavu poslanu u Stambol. Koja bi tek to para bila sa sve kamatama za 150 godina.
Wau [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:33:58)
Kafedzija
Vuk ima kafic "Zmaj" na uglu Zmaj Jovine i Cika Ljubine, pa neka se sam finansira!
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:48:20)
stanovi
600 stanovau Beogradu
pošalji odgovorsrki [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:51:41)
traži od srbije 600000 evra
mlad organizam a prihodi niski
pošalji odgovors [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:52:05)
gladni napred
koliku odstetu bi trebao da trazi svaki gradjanin zbog toga sto ga drzava i ,,demokratija,,draskovica i slicnih tera na smrt od gladovanja
pošalji odgovorsinisa [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:52:41)
a sobarica
Mira Markovic proterana iz zemlje jer je dodelila
pošalji odgovorsobarici Garsonjeru od 35m.
dddd [neregistrovani] (02. 09. 2010, 09:56:47)
pihhhhhhhhh
o kakva glupost a tek kakvo verovanje...
pošalji odgovorslavo [neregistrovani] (02. 09. 2010, 10:11:19)
alavi
tako je neka plati odstetu narodu sto ga trpi vec godinama
pošalji odgovorciga [neregistrovani] (02. 09. 2010, 10:40:34)
ma jok bre
Nije on covek nista kriv,to mu zena tako rekla da uradi.
pošalji odgovorSimeon [neregistrovani] (02. 09. 2010, 10:52:02)
Svi svi svi...
Nemojte ljudi... Pa jer znate koliko je skupo odrzavanje kuce na senjaku. Valja mu udeliti koji dinar
pošalji odgovorposmatrac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:01:03)
zaboravili smo...
Zaboravili smo da je vuk knjizevnik...iskreno nisam znao da knjizevnici mogu da priuste kucu na Senjaku...pa Boga ti..on zaradjuje ko Nobelovac, a to mi odmah sumnjivo!
pošalji odgovorPosteni Vuk..., kako to suplje zvuci!
sir oliver [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:13:50)
kako dana kaže...
dok si sa miloševićem sedeo na kanabetu i glumio opoziciju,nisi razmišljao o odšteti za sve mlade,upropaštene živote koje ste oterali iz ove zemlju ili u zemlju???
pošalji odgovormilosav [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:18:02)
sramota
pa sta on misli da ovaj narod ima previse para pa ce jos da finansira njega u danicu
pošalji odgovorsaks [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:40:28)
umobolnik
Draškoviću, prso si ti odavno. Više niko ne želi da te sluša.
pošalji odgovorZika iz Londona [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:42:41)
da mu damo koju funtu
Bio bi zahvalan ako neko moze da mi posalje adresu druga Vuka, ja bih mu odmah poslao 5 funti da ovaj gladan covek kupi sebi i spuruzi malo hleba i sira! Ne dajte da covek umre od gladi! Pozdrav is Londona!
pošalji odgovorDamir PFC [neregistrovani] (02. 09. 2010, 11:52:05)
Vuk
To je taj patriota.........
pošalji odgovorrada [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:03:54)
lova
ma svi su rokali samo zbog love.
pošalji odgovormilenko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:13:40)
Malo je....
Ma vuce trazi vise love,tako je bar legalno.....
pošalji odgovorslobodni strelac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:19:17)
Što ga
ne promašiše, majke ti. E, Vuče, neka i tebe isplate Ameri. Pameti i novca tebi nikada dosta.
pošalji odgovorMilan iz Trstenika [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:22:58)
bas si u pravu
Bas si u pravu,nema sta d se doda!
pošalji odgovordusko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:29:22)
gdj.markovic-milosevic
Nije proterana,vec sama je nagulila sa sinom,a zna se zbog cega,zar ne?sramota za zemlju Srbiju sto narucioce ubistva Kuma S.I.itd.stiti i ne zeli da preuzima nista,kao nista se desilo nije.A novac-Cipar i ostale zemlje ne zelim spominjati.Apsurd je,zar ne?
pošalji odgovorSrki [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:38:10)
he,he,srpski profiter
Ovakve prodane dushe su Srbiju doveli na dno.Sta rade doktori,zasto ne pomognu ovom Vuku,mozda ga izlece?Nezna vec 20 godina ko je...
pošalji odgovorJovana [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:44:05)
ne
Mislim da zaista nije ni malo prijatno to kroz šta je ovaj čovek prošao, ali tražiti danas toliku odštetu od države je bezobrazno. Pogotovo kad te pare treba da idu iz naših džepova. Slažem se da on treba da traži pravdu za sebe, ali neka je traži od SPS-a i radikala koji su u to vreme harali Srbijom.
pošalji odgovorMiodrag [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:45:13)
I Djindjiceva porodica ima pravo na odstetu
Naravno da i porodica Djindjic treba da trazi od Srbije ogromnu odstetu. Jos uvek nije rasvetljena pozadina ubistva Djindjica i to jeste sramota, a za Vuka je sudskim presudama utvrdjeno da se radilo o atentatima koje je organizovala drzava. A to sto sada pricate da je trebalo da se obrati Milosevicu pustite vi to. Milosevic ima svoje naslednike u sadasnjoj vlasti, napravljeno je pomirenje, ljubljenje, koalicija odlicno funkcionise, sta hocete vise.
pošalji odgovortango [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:46:07)
stranac uvek stranac
e, sad dragi odgovorni biraci vidite kakva je guja bila sve ovo vreme u nedrima srbije.covek bez kuceta i maceta.sve je do sad radio za pare.nije vazno ko placa i zasto .vazno je da placa.u beogradu je bio na vlasti i sve upropastio.podelio oko pet stotina stanova /koji su bili socijalni,za najugrozenije/ svojim prijateljima i bransi.supruga dana je znala da vitla pistoljem/za vreme sankcija/po pumpama i ode ne plativsi.sada se ostrvio da uzme i ovu srpsku muku koja je ostala.to ti je kad stranac dodje u srbiju i samo gleda kako bi se okoristio o drzavu i njene gradjane,a za uzvrat nista ne da.
pošalji odgovorLale [neregistrovani] (02. 09. 2010, 12:53:49)
Kus bre
Daaa patriota bije dopingovanog jevreja americkog porekla ja ga se stidim a sama pomisao da ga medj patriote svrstavas je blam .......
pošalji odgovorBabejic [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:03:00)
Nije da nije a trebalo vise da ga lese
To je malo sakupite vise organizujte se ljudi za troskove koje je sebi napravio za vreme onih ulicnih demonstracija kad izdeli grdan hleb onako pompezno. Kamata pa sve sto uz to ide naraslo 600 malo. A oni gladni stide li se danas sto behu tu na pozorisnu predstavu.
pošalji odgovorHulio [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:04:29)
Eeee moj Vuce.....
Kako te nije sramota to i da pomislis? Koliko je njih dalo zivot za ovu zemlju pa njihovi najmiliji ne dobise nista, a ti ziv i zdrav i trazis ostetu.
pošalji odgovorSta su ti gradjani Srbije krivi pa zavlacis ruke u njihov dzep.
Izdajnice srpskog roda!
Mali Zeka [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:19:31)
Jeftinije rešenje
POSTOJI!
pošalji odgovorSrbin bre [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:31:00)
alo bre, gde se nalazi Budva?
nije tacno naredjenje su izvrsili pripadnici slzbe bezbednosti crne gore, kod svih tih ljudi koji su izvrsili pokusaj atentata je kasnije pronadjena legitimacija sluzbe drzavne bezbeednosti crne gore! toliko o tvojm neznanju i lupanju gluposti. ako nekoga treba da tuzi onda je to crna gora!
pošalji odgovorBoro [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:32:37)
ja
Ako je zaista bio pokušaj antentata , što ne tužiš Crnu Goru jer Budva je u CG i oni su odgovorni za bezbjednost .
pošalji odgovorSrbin iz Amerike [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:34:16)
Medja vuka manitoga
"Trokapicu",tako li se brani Srbija puneci svoje dzepove, izdajnice svoje savesti? Srbija je propala nacisto kad kod tolikih patriota dozvolila je ovom srpskom zbiru i prevrtacu da podize spomenik "svom klasnom neprijatelju".
pošalji odgovorDana muze Srbiju preko Gasproma,ti,krpelju na srcu Srbije nikad nisi ni prestajao da se hranis nasom krvlju.....Sram nas bilo sto smo ti dozvolili sve to.....Ako mora da se isplati,neka to bude naturalno,od zaliha koje MUP Srbije zaplenjuje od prestupnika kakav je i on.....
SandraKG [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:50:27)
Bravo!
100% si u pravu!
pošalji odgovortango [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:54:39)
stranac uvek stranac
e, sad dragi odgovorni biraci vidite kakva je guja bila sve ovo vreme u nedrima srbije.covek bez kuceta i maceta.sve je do sad radio za pare.nije vazno ko placa i zasto .vazno je da placa.u beogradu je bio na vlasti i sve upropastio.podelio oko pet stotina stanova /koji su bili socijalni,za najugrozenije/ svojim prijateljima i bransi.supruga dana je znala da vitla pistoljem/za vreme sankcija/po pumpama i ode ne plativsi.sada se ostrvio da uzme i ovu srpsku muku koja je ostala.to ti je kad stranac dodje u srbiju i samo gleda kako bi se okoristio o drzavu i njene gradjane,a za uzvrat nista ne da.
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (02. 09. 2010, 13:54:45)
Ništa sporno
Ne vidim ništa sporno u tome da Vuk Drašković i svi oni koji su bili žrte Miloševićeve kriminalne vlasti i države traže odštetu za sve što su pretrpeli. Iako lično nisam njegov poštovalac kao političara, činjenica je da je Vuk Drašković preživeo mnogo što šta za vreme Miloševićeve diktature. Preživeo je nekoliko atentata, prebijanje, klevete i td. i ima puno pravo što traži odštetu. Nikakvo opravdanje nije u tome što će na kraju narod sve to platiti, jer prethodnu vlast nisu birali vanzemaljci, već isti taj narod.
pošalji odgovorBranko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 14:29:53)
Daničiću Vuuče
Šta bulazni poturčeni Vuče,
pošalji odgovora drugo si pjevao do juče.
Kada bješe sekretar u Tita,
onda nisi monarhiju pita.
Da su htjeli ubiti ološa,
u Srbiju nikad nebi doša.
Sada traži odštetu od Mila,
ista vam je politička žila.
Promjeniste vjeru za večeru,
izgubiste svaku ljudsku mjeru.
Uskoro će doći novo vrijeme,
svako svoje da ponese BREME.
Gaga [neregistrovani] (02. 09. 2010, 14:42:44)
Strasno
Ja mislim da onda svako od nas ima pravo da trazi odstetu od drzave za oduzete godine i mladost, maltretiranje, zivotarenje i sve ono sto nam je oduzeto zbog pogresne politike u zadnjih 25 godina. Imam 36 godina i moja generacija bas nista lepo nije dozivela. Koga mi da tuzimo i uzmemo neku odstetu pa da bar sad zivimo zivot kada nismo mogli onda kada je trebalo?
pošalji odgovorRanko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 14:52:33)
Ko će nama platiti oštetu?
O majko Srbijo šta sve trpiš?
pošalji odgovorRanko [neregistrovani] (02. 09. 2010, 14:57:59)
Rušitelj
Pa on je uvijek rušio svoju državu!
pošalji odgovorpenzioner [neregistrovani] (02. 09. 2010, 14:58:28)
sta rece Djukic Dejanovic
Slazem se sa Darkom. Koliko je Srbiju kostalo ratovanje koje je Srbija finansirala i dala mnoge zivote uzalud dok je njev predsednik i partija bili na vlasti?
pošalji odgovorVuk je u pravu!
Kad je dobio Rade Bulatovic a jos se ne zna da li je trebalo da dobije neke pare sto je bio pritvoren, treba Vuk da trazi pare.
Poreklo imovine [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:00:15)
Otkud ti pare
Ima pravo da trazi odstetu ali i ova drzava ima pravo da ga pita odkud ti pare. Reketirali ste pola Srbije, sram vas bilo lopovi jedni!!!!
pošalji odgovorLepojka [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:00:46)
Vuk
Veliki Srbine sa tri prsta,kako te nije sramota da trazis toliki novac.Ne zivis ti u Americi.Taj isti narod, Srbije koji je glasao za tebe,gladuje,zivi na ivici egzistencije,a sta ti vise hoces.Zalosno je to,stvarno zalosno,ni kuceta ni maceta nemas,a glad.iz ociju ti viri.
pošalji odgovorNa kraju zao mi te,i ljudi kao sto si ti,,,,sram vas bilo...
Lune [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:04:39)
mislis..*kako mama kaze*..?
pa zato su zabranili upotrebu..*mama*..da bi se i *tata* izjednacio u *vlasti*...hm, hmm ali ce ostati * u narodu*..*ono*...* i tata bi sine*,,..
pošalji odgovorђаво [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:07:47)
зао
лош
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:17:37)
Ha, ha, ha
Dobro me nasmeja i ti svedocis da je neko zao?
pošalji odgovoriz podgorice [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:18:53)
e zemljo koje nema
pa sto je rasturao SRJ, koja bi mozda trebala da mu to isplati. Ko ce nama da plati sto isiti politicari rasturise tri drzave, pa jos ih okupaotir zovu demokratama, civilizovanim, a mi balkanci neokupani jer samo hocemo da zivimo ko narod u jednoj i normalnoj drzavi.
pošalji odgovorsmederevac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:45:18)
vuce,vuce
Sram te bilo-koliko onda vrede zivoti mladih ljudi koji su dali zivote za ovu zemlju i da bi ti bio na vlasti-prodaj butik,restoran,STENOVE u bg-u i kucu u BUDVI ako ti fale pare,a ne da uzimas od jadnog naroda Srbije.stidim se sto sam bio clan spo-a i verovao u ovog KALIMERA!!!
pošalji odgovorsmederevac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:46:11)
vuce,vuce
Sram te bilo-koliko onda vrede zivoti mladih ljudi koji su dali zivote za ovu zemlju i da bi ti bio na vlasti-prodaj butik,restoran,STENOVE u bg-u i kucu u BUDVI ako ti fale pare,a ne da uzimas od jadnog naroda Srbije.stidim se sto sam bio clan spo-a i verovao u ovog KALIMERA!!!
pošalji odgovordaca [neregistrovani] (02. 09. 2010, 15:59:26)
trazi otsetu od 600.000 evra
cuo covek da poskupljuje zejtin pa mu treba za zimnicu.a i sto da ne tuzi oni su zato i slobu smenili da bi tako lako dolazili do para.pa on rece da je svaka taraba na kosovu starija od amerike pa ga prodadose.koga da tuzi srbin iz peci sto mu zapalise kucu.
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:12:44)
hm, hmm
vuce vuce bubo lenja sta ce reci pokolenja...A bree ??
pošalji odgovorAleksandra [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:14:12)
Greska!
Zasto izvrcete istinu kad se zna da je taj novac uplacen zbog prekrsaja sluzbenika nase ambasade u Njujorku koji su omogucili Kovacevicu da napusti Ameriku?!
pošalji odgovorNovac je zapravo zataskao taj skandal,a Kovacevicu je sudjenje u toku.
aleksandra [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:19:23)
hmm...
Uzivali bi u do sada stecenom bogatstvu...
pošalji odgovorGlas Razuma 79 [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:19:55)
Kaze:
Drzavo: Daj pare Draskovicu.
pošalji odgovorGradjani: Pokusajte efikasnije da sprecite da Vas drzava ubija, pa onda cete imati manje ostecenjih medju Vama koji ce od Vas/sebe traziti odstetu.
policajac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:24:38)
a mi
Svi imaju pravo na neke nadoknade, naknade pretrpljene štete i slično!
pošalji odgovorSamo policajci nemaju pravo da im se plati prekovremeni rad, rad noću, rad za državne i verske praznike.
Ko je od policajaca naplatio duševni i telesni bol, zbog guranja u ratove u kojima su ranjeni i poginuli a država u tome " nije učestvovala ".
Mi smo gradjani drugog reda, zato pozivamo porodice policajaca i same policajce da dobro vode računa kome će dati glas na sledećim izborima.
Владимир [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:35:48)
Јад
и беда
pošalji odgovorMarija66 [neregistrovani] (02. 09. 2010, 16:40:55)
Pa ja i nisam pravnik,
da jesam nebi ovde pisala za dž.nego bi debelo naplaćivala.A pošto sam samo četaoc,molim tebe "upućenog"da sve lepo razjasniš.(možda se sada nađe i neki lektor da i ovo ispravi)
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:03:37)
hm, hmm
okrenuo si situaciju naopacke..mi dajemo drzavi pare, poreze da nas stiti od takvih,a ti trazi *abarotnoe*...da daje pare nekakvim *curanima*..*budvasima*...hm, hmm
pošalji odgovorRašo [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:16:52)
ubedjuj sebe, nemoj nas!
druze pare nisu ni trebale biti poslate americi, jednostavnije je bilo kao sto to rade i amerikannci kada im je uhapsen neki njihov u drugoj zemlji oni kazu da je u pitanju ambasador, ili diplomata i kao takav ima imunitet, i momentalno se pusta na slobodu bez ikakve kaucije, uplate i doplate! kao razuman covek trebalo bi da to znas! dakle, pare su namerno placene nekom, a kome , samo jedino znamo da su u americi zavrsile!
pošalji odgovorMiodrag Dimitrijević [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:21:27)
malo je
Čiča malo si tražio, kome je sve ova država plaćala i koga sve izdržavala koji su samo štetu činili kako državi tako i naciji. Kao što rekoh malo si tražio, Ti si srpski mendela i živa legenda kome ova država mnogo više duguje.
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:25:01)
bivsi SPO -vac
Malo ste se nakrali za vreme vladavine beogradom pa vam sada treba jos
pošalji odgovordeki sd [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:36:37)
a sad adio
Ovo je signal da ga DS konacno pusti niz vodu..u celoj Srbiji se svercuju i usli u vlast kao funjare a imaju 1,5 %glasova.
pošalji odgovorkrivovirac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:37:00)
komenter
ko ce nama Srbima da plati svaki pokusaj organizovanja opozicije, na cije se celo, doticni Vuk nametao i uslovljavao da upravo on bude alfa i omega svakog pokreta pocev od 9.og marta 1991 pa na ovamo, i svaki pokusaj sa njim na celu nam je propao. Pocinjem da sumnjam da i nije bio bas opozicija jer je i sam jedno vreme participirao u Milosevicevoj vlasti.
pošalji odgovorVuce, konacno si pokazao ko si i sta si i stidi se svoga srbstva, bedo!
krivovirac [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:38:58)
odgovor
i ti olja zajedno sa njim...
pošalji odgovorljanik [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:46:29)
da nije
da nije za tebe lale vuk patriota. Ja sam srbin, patriota jer mi je Srbija sveta i nemam kud a ni para, a njega, prijavljujemo vuka draskovica kao najgoreg zlocinca prema srbima i ostalim narodima u bivsoj Jugoslaviji, sirenju nacionalne i verske mrznje, raspirivanju rata, stvaranju atmosvere za proterivanje srba iz hrvatske i njihovo etnicko ciscenje sa tih prostora kroz izazivanje buna i stvaranje samoinicijativnih oruzanih grupa, sirenjem laznih vesti o ugrozenosti tog stanovnistva, Svojim delovanjem naneo je veliku bruku srpskom narodu, predstavivsi ga kao osvajackog formirajuci naoruzane paravojne garde nazivajuci ih srpskim kao i za cetnicki pokret sto je imalo za posledicu da ceo srpski narod predstavi kao cetnike-koljase.
pošalji odgovorNjega treba u Hag, a ovaj njegov gest je i konacno dokaz da je za sve to i bio placen od NATO-ubica. Razmisljam da i ti nisi iz neke NVO-soros.
Bemti one nesposobne sto ne uspese.
ljube [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:51:29)
Vuče,Vuče...
Sram te bre bilo,idi pa traži od Mire i Marka i od Legije pa neka ti oni daju pare.Previše si izmanipulisao ovaj narod,kad si video da nemožeš protiv "porodice"onda si im se pridružio i pustili su te da obereš i ti maslo.Da li ti je malo bilo?
pošalji odgovorljanik [neregistrovani] (02. 09. 2010, 17:53:32)
treba cistka
Beograd je okupiran ovakvima, treba cistka
pošalji odgovorFilip [neregistrovani] (02. 09. 2010, 19:37:59)
politicki zaborav
bravo na komentaru!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (02. 09. 2010, 19:50:05)
hm, hm
prvo nek oduva 25.godina robije, pa neka se kandiduje za Nangalo..uuupss Mendelu..!
pošalji odgovoristina [neregistrovani] (03. 09. 2010, 00:35:21)
trpas ti pare iz drzavnog budzeta
sad si pokazao zasto se bavis politikom....samo zbog novca.
pošalji odgovor