Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 06. 09. 2010

PRESS

Drama u Novom Pazaru: Zukorlić priziva RAT!!!

Muftija Zukorlić sa svojim pristalicama bukvalno drži Novi Pazar u opsadnom stanju, u subotu napali policajce i optužili ih da su „četnici koljači"

Muftija Muamer Zukorlić

Opasan ekstremista... Muftija Muamer Zukorlić

Muftija Muamer Zukorlić i njegovi sledbenici poslednjim incidentima i zapaljivim izjavama bukvalno prizivaju rat u Raškoj oblasti! Pristalice Zukorlićeve Islamske zajednice u Srbiji u subotu su, zbog spora oko gradnje lokalnog vrtića, napali policajce i držali u blokadi ceo Novi Pazar i sve važnije puteve! Na sve to, Sead Šaćirović, najbliži saradnik muftije Zukorlića, otvoreno je pripadnike MUP-a optužio za zločine!?!

- Vi ste klali po Bosni, vi koljete po Kosovu, vi hoćete to i ovde da radite. Upamtite da to ne možete ovde da radite! Moja glava može da ode, ali vi ovaj narod ne možete da ubijete nikad. To upamtite, gospodo četnici! Upamtite što vam kažem, ja Sead efendija - poručio je ostrašćeni Šaćirović policajcima tokom protesta.

Kako je juče objavljeno, veći sukobi u Novom Pazaru sprečeni su tek kada su Čedomir Jovanović (pogledajte okvir) i ministar policije Ivica Dačić zamolili Zukorlića da povuče ljude sa ulica!?!

Treba ga ignorisati?!

Na žestoke pretnje i raspirivanje međunacionalne mržnje vlast nije konkretno odgovorila! Ministar Dačić kaže da nije nadležan!?

- Policija ne želi da se meša i rešava politička i verska pitanje, već samo da sačuva javni red i mir - rekao je juče Dačić za Press.

Ministar za rad i socijalnu politiku i lider SDPS Rasim Ljajić tvrdi da iza incidenata ne stoji nikakva „velika priča".

- Apsolutno sam siguran da Zukorlić nema podršku spolja. Niko njega ne podržava osim Mustafe Cerića (reis ul ulema Islamske zajednice u BiH).  Ovde je reč isključivo o kampanji koja se bazira na stvaranju krize. Krajnji cilj im je osvajanje lokalne vlasti, što je nemoguće, jer niko od nas neće sa Zukorlićem... Ovakvih incidenata biće sve do narednih izbora, jer Zukoroliću najviše odgovoraju krize - kaže Ljajić. Prema njegovom rečima, najbolja taktika bi bila da se mediji ne bave Zukorlićem, a da država investira.

a

Jovanović: Pretilo je krvoproliće

Lider LDP Čedomir Jovanović ocenio je da je protest pristalica Zukorlića je signal da u Pazaru „ništa ne valja".

- Sandžakom ne vlada ni muftija, ni predsednik Tadić, već beda koja je rezultat nečije nesposobnosti, svakako ne verske, i to treba da se reši - smatra Jovanović. On je kazao da je posredovao između Dačića i Zukorlića nakon što su mu članovi OO LDP u Novom Pazaru rekli da će „doći do krvoprolića".

- Svi smo imali više sreće nego pameti. Subota je bila zaista kritičan dan, a time se bavila Žandarmerija. Nije to problem za Žandarmeriju, jer preko puta nje nisu stajali narko-klanovi ili navijači sa stadiona, već novopazarska sirotinja...

- Država ne može da ga kontroliše, ali može da pravi nove puteve i škole i da investira u Sandžak. Time se kod ljudi jača osećaj pripadnosti - smatra Ljajić. On, međutim, odbacuje prigovore da su on i Sulejman Ugljanin odgovorni za stanje u tom Raškoj oblasti.

- Ovo je najmanje naša stvar, ovo je pitanje funkcionisanja države - uverava Ljajić.

I poslanik Ugljaninove „Bošnjačke liste" Esad Džudžević kaže da Zukorliću „odgovara haos".

- Zukorlić pokušava od sebe da napravi žrtvu i to mu ne treba dozvoliti... - kaže Džudžević.

U Pazaru mirno

Funkcioner SNS Marko Đurić  kaže da situacija u Pazaru ne sme da se otrgne kontroli.

- Srbija nije ničija prćija, ni predstavnika režima, ni bilo koje verske zajednice. Niko ne sme biti mimo Ustava - rekao je Đurić.

Sasvim je zanimljivo da juče niko od funkcionera vladajuće koalicije, osim Dačića i Ljajića, nije želeo da govori za Press o ovom pitanju.

Inače, dan nakon protesta u Novom Pazaru je bilo mirno.

b

Zukorlić priželjkuje hajku protiv sebe

Urednik „Nove srpske političke misli" Đorđe Vukadinović ocenjuje da država o ovom trenutku ne bi trebalo da krene u hajku protiv Zukorlića, jer je to samo u njegovom interesu.

- Taj problem nije od juče, a poslednjih meseci je ponovo aktiviran u cilju pritisaka na Srbiju zbog Kosova. Međutim, država ne treba da krene u hajku protiv Zukorlića i da igra njegovu igru, jer će ga to samo ojačati - kaže Vukadinović za Press. Prema njegovim rečima, vlast treba da „staloženo reaguje".

- Suština je da sa Zukorlićem ne treba pregovarati i praviti trule kompromise, jer je takva politika i dovela da ovakve situacije... - smatra Vukadinović.

M. MARKOVIĆ

komentari (180)
pošalji komentar

Zoran [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:36:09)

A državu boli k....

A našu "državu", kao uostalom i u mnogim drugim državnim stvarima zabole k....
Sramota je ko nam i kako "vodi" državu"

pošalji odgovor

он није муфтија [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:39:10)

он је...

ве'абија!

pošalji odgovor

mare-bg [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:44:07)

Tadiću, oglasi se!

Tadiću oglasi se bre više povodom Zukorlića! Ne trebaš nam da nosiš građevinske šlemove, posećuješ neizgrađene puteve i mostove, igraš basket sa Dačićem! Jel si predsednik ili nisi, aman čoveče!

pošalji odgovor

Duks [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:45:58)

KOGA,ZAMOLILI.............

Samo vi molite,a to je odraz nemoci.Taj muslimanski pop zna sta hoce,uvidja slabost ove drzave,pa je zato osion i bahat.
Odvajkada je resenje bilo bika bodaca samo medju rogove,jer drugoga nema.

pošalji odgovor

Milovan Vasiljevic [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:46:06)

apsi

odma

pošalji odgovor

Duks [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:46:19)

KOGA,ZAMOLILI.............

Samo vi molite,a to je odraz nemoci.Taj muslimanski pop zna sta hoce,uvidja slabost ove drzave,pa je zato osion i bahat.
Odvajkada je resenje bilo bika bodaca samo medju rogove,jer drugoga nema.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:51:07)

uhapsite ga

Dokle ce Zukorlic da pali i zari po Novom Pazaru, poziva na versku i nacionalnu netrpeljivost i izaziva nemire.Uhapsite ga vec jednom, jer je to sto doticni gospodin radi obicno krivicno delo izazivanje verske i ostale netrpeljivosti i lepo neka ga u zatvoru dok mu se glava neohladi.

pošalji odgovor

Advokat [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:51:20)

Cetnici

crno nam se pise,odma vojsku saljite u Pazar

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:53:52)

nepobedivi

ma mozes da dizes sve muslimane na ove jadne srbe, ali znaj da smo mi pobedjivali u svakom ratu pa cemo sjebati i to malo poturcenjaka.Mozete nas jebati do neke odredjene mere al kad stvarno prekipi onda ste najebali......

pošalji odgovor

Mare [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:58:30)

Poznata je vasa ljubav

"Hvala",ali ostavili ste nam spomenike vase "ljubavi" u vidu jedne Cele Kule,da se zauvek secamo vase religije "mira",puna su vam usta mira samo sto je ideologija nesto drugo.Mi vasu suplju pricu necemo da pijemo,ako nastavite ovako mozete u Tursku,Saudijsku Arabiju ili na Mars,nama je je sve jedno gde,samo sto ovde vise necete biti gradjani jer pljujete po drzavi i narodu koji Vam je dao sve,licemeri jedni!!

pošalji odgovor

a.c.a.b [neregistrovani] (05. 09. 2010, 22:59:27)

демократе-и-европа

Овде земља пред ратом, ал овде је битнија парада срама, а министар је надлежан за навијаче са бакљама...

pošalji odgovor

Slavko [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:00:22)

Sramota!!!

Srbija je zemlja koja nema zakon!!!Dacicu lopove,pa ja bi ovom Zukorlicu noge slomio!!!!

pošalji odgovor

paokara [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:02:15)

ma j...s naslov

ovaj zukorlic mi mnogo lici na onog lukica sto zivi u zabludi da je predsednik zvezde. lice i fizicki a i retorika im je slicna!!!

pošalji odgovor

Breznjev [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:03:10)

Cedomir Zukorlic.

Lepo bas Srbija zavisi od Cedomira Jovanovica i Zukorlica ! Strasno je dokle su nas doveli peto oktobrasi.Kada je trebalo mlatiti Srbe u Beogradu tu je policija bila izuzetno revnosna(ranko panic) a kada treba rasturiti demonstracije islamista i onih koji prizivaju odcepljenje Raske onda se suzdrzavaju,a ministar policije trazi pomoc cede Jovanovica.ha,ha,ha,ha ova Tadiceva vlast predvodjena sa DS je nesto najgore sto je Srbiju moglo da snadje.Pretrpeli smo poraze na svim poljima,ekonomski su nas dodatno osiromasili,standard nikada manji,pred nasim ocima se Srbija razbija.Trazili se pro evropsku vlast sada gledajte !

pošalji odgovor

кпрн071 [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:04:03)

Ферман...

...за ефендију. Па зар је то фала Тадићу, мој ефендија, за све што вам је учинио.И за Сребреницу, и грлио се са тамо оним Турчином, и испотписивао декларације, и постао је добар ахбаб Силајџићу (који би за своје злочине од сваког иоле нормалног Србина могао да очекује само метак). Јели то фала нашем Борису?!!! Ајде, неком другом..., који би ти све по списку ( а већина нас је такије)..., е једино да се баци магла прије ове фрке око Космета, е онда му ваљаш. Онда ти свака част за све ово.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:05:38)

hm, hmm *moderatori..i..modeli*

Cedomir Jovanovic nas je ubedjivao *do prekjuce*..da je to bio *PUKOVNIK AMFILOHIJE*..hm, hmm kad ono * PUKOVNIK ZUKORLIC*...sta to bi...*jedna zemlja a dva gospodara, nit je bilo niti moze biti*...???

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:09:40)

...

Hoće li neko da uhapsi ovog jarca?

pošalji odgovor

Milin [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:11:31)

Zukorlić priziva RAT!!!

Drama u Novom Pazaru: Zukorlić priziva RAT!!!
To hodza, samo nastavi. "Evropska Srbija" ce da resi stanje u Srbiji na najbolji nacin za Srbiju. Svi u Srbiji ce biti zadovoljni. Hodza, samo napred, otrezni evropsku Srbiju.....

pošalji odgovor

Senka [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:12:13)

Ljajic

Pa cujete li vi sta vajni ministar Ljajic kaze "da drzava ne moze da kontrolise ono smece Zukorlica, ali moze da gradi puteve i skole u Sandzaku". Kao prvo, sta on misli, da je jedan olos Zukorlic jaci i veci od drzave i da ta i takva drzava ne moze da ga kontrolise, drugo, zasto da se putevi i skole grade samo u Raskoj, pa valjda postoje i drugi regioni u drzavi koji su puno siromasniji od Raske bez putava i skola, i kao trece, ministre Ljajicu ovo nije tursko doba da taj region nazivate Sandzak to je bila i ostala Raska!!!

pošalji odgovor

Specijalac [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:12:52)

Drazi RAT nego vrtic?

Da izbije RAT zbog jedne parcele????



Smucila mi se i EU i demokratija i sve.Kad mogu raznorazni balvani poput ovog , da pricaju sta hoce i otvoreno da rade protiv drzave.

Da smo mi normalna drzava ovaj Baja bi odavno bio u apsu.E tamo bi mi propevao za koga radi i ko finansira svu ovu pobunu protiv drzave Srbije.

Al oces ,doticni ne sme da se uhapsi jer bi se Tata iz EU naljutio.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:15:39)

pravovremena, ustavna aktivnost

drzave, nesme i nemoze da se naziva *hajkom*..jer je to obaveza i duznost, u izuzetno opasnoj situaciji, na tom *lokalitetu* posle hapsenja talibana...*pukovnik Zukorlic* nije povukao *rucnu*..pukla mu je sajla, pa mora da mu se pomogne, da ne sklizne na nekoj serpentini..!!

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:19:21)

zatvor

istrazni organi republike srbije su odavno trebali da se posvete likom i delom ovog zukorlica!a i cede bogami,samo iza jednog stoji turska,a ovaj drugi je pod britanskim patronatom!

pošalji odgovor

Shone [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:22:17)

mislim....

...U Novom Pazaru beda pa ovaj Ceda je svakog dana sve veci i veci pobednik

pošalji odgovor

Српски Четник [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:22:56)

За крст часни и слободу златну!

За крст часни и слободу златну!

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:23:04)

Неискусни

Само неискусни се могу одазвати таквим позивима. Они који после свега што се десило последњих 20 година, нису схватили да могу остати без живота, могу да се одазову у борбу за глупост. Шта су добили они који су погинули за не знам шта? Шта су добиле њихове породице. Одговор знам. Добили су јад и беду а на себе навукли мржњу. Чему све то када постоје тенденције обнављања југословенског тржишта? И наравно као што су многи приметили све се то дешава уочи заседања Скупштине УН. Ко то врши притисак преко Зукорлића? Алах?

pošalji odgovor

Leptirica [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:30:28)

kukavni cedo

Eeee kukavni Cedomire Jovanovicu, pa zar je samo u Raskoj oblasti beda, sta kazes na bedu u Negotinskoj krajini, Pomoravlju, jugu Srbije, hiljadama i hiljadama nezaposlenih, bednim penzijama.....itd. Po tebi, bednice jedan, samo treba ulagati u Rasku oblast, a Srbe u ostalim delovima Srbije ostaviti da pocrkaju od bede!Po cemu su to oni ugrozeniji od ostalih Srba po Srbiji, navedi nam bar jedan realan razlog? Hoces li ti to da kazes da su oni vise ugrozeni od Srba u bosanskoj federaciji? Muslimani u Raskoj uzivaju veca prava i slobode nego svi SRBI zajedno i u Srbiji i Republici Srpskoj! Eeee crni Cedomire, kukala ti majka!

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:33:40)

hm, hmm mislis

*pukovnik* Amfilohije gubi, a *pukovnik* Zukorlic dobija..hm, hmm, u raskoj oblasti..de der, stavite to u kladionice..*mladi lavovi*...?

pošalji odgovor

razocaran [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:39:13)

karta u jednom pravcu

mislim da zukorlicu i njemu slicnima drzava koju ne dozivljavaju kao svoju treba da kupi kartu u jednom pravcu i yo za teheran,pa neka tamo sa svojima prosipa svoje znanje koliko hoce

pošalji odgovor

razocaran [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:40:32)

karta u jednom pravcu

mislim da zukorlicu i njemu slicnima drzava koju ne dozivljavaju kao svoju treba da kupi kartu u jednom pravcu i yo za teheran,pa neka tamo sa svojima prosipa svoje znanje koliko hoce

pošalji odgovor

Rada [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:40:57)

Kaze Ivica Dacic!

Nece biti dobro ako padne krv, on ocigledno nije obavesten da su pripadnici policije krvarili!?

pošalji odgovor

misko [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:42:18)

sta je bre ovo????

Pa sta je bre ovo? Sto drzava ne uradi nesto? Sto ne uhapsi ovog ludaka? Meni se pre cini da DRZAVE SRBIJE vise nema!!!! Ovo je katastrofa!

pošalji odgovor

gogi [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:42:46)

pocisti smece

neka idu u bosnu ako im u srbiju nevalja, sta se bune i sta prave lom non stop. ja da sam bio policajac na protestu ja bih im prebrojao koske samo tako pa da vide ko je vlast i drzava i da nesme na vlast i drzavu da se dize ruka. pozdrav od jednog cetnika SA VEROM U BOGA ZA KRALJA I OTADZBINU

pošalji odgovor

King7 [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:48:30)

Zukorlic

Zukorlic je predstavnik onih muslimana koji misle ono sto zajedno govore i rade. Oni ce ici protiv ove zemlje kao sto su oduvek radili kad god im se pruzila prilika i tu nema ni pomoci ni mirnog resenja. To sto su im cetnici stalno pred ocima razumemo jer su cetnici tradicionalni branioci Srpskog naroda i vere i da su Zukorlicevi izdajnici te iste vere i naroda (ne i svoga prezimena) te kao takvi nemaju ni mmira ni korena a hoce da odnesu celu oblast Srpske zemlje Raske sa sobom nekuda ako je moguce uz bombardovanje i sankcije.

pošalji odgovor

gogi [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:48:55)

povuko jedu crtu nezamerajte mu

cedo nelupaj da u novom pazaru vlada beda kada su pazarci najveci narko dileri i sverceri svega i svacega.. puni su para. pogledaj malo unazad a i sada i koje dobio robiju u specijalnom sudu za drogu ima dosta pazarca i iz tutina..

pošalji odgovor

draza [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:51:23)

podrzavam

svaka ti je ko u njegosa

pošalji odgovor

zoran smederevac [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:53:03)

za ovakvo ponasanje

u drugim zemljama gde postoji normalna vlast ide se u zatvor

pošalji odgovor

Marko Jovanovic [neregistrovani] (05. 09. 2010, 23:53:11)

Ceda

Sta reci?Samo , to je Ceda.

pošalji odgovor

Bgd [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:00:16)

Bih

Ma taj poturceni Srbin, sramota me je to i da kazem, ali tako je, se aktivirao zbog izbora u BIH. Pokazuje njih ko zrtve u Srbiji, kako bi ljudima tamo probudio nacionalizam i dao im sto vise "patriotskih" glasova.

pošalji odgovor

Reaper [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:00:53)

?

Zasto im onda ne donesemo rat ?

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:12:51)

Koliko vidim

Oni tamo se bune, a ti Srbi koje spominjes cute i ne javljaju se, mirno prihvataju svako sranje koje im ova vlast uvali, i da li ti mislis da to sto smo mi nesposobni da se pobunimo i zahtevamo nasa prava, znaci da ni drugi nemaju pravo na to? Ovde je oduvek taj mentalitet da komsija nema, ti se bavi sobom ako nemas, a ne da zato sto ti nemas napadas svakog drugog ko zeli i bori se da ima. Jadna si ako zaista mislis ovo sto si napisala.

pošalji odgovor

Zaki [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:14:46)

Mars odavde

Alo Turci..............

pošalji odgovor

crnogorci podgorica [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:16:18)

mir svima braco

braco srbi ne nasijedajte na provokacije jednog placenika zukorlica koji niti je pravi musliman niti posten covjek niti pravi predstavnik muslimana.on je covjek koji se pretvara da je neki vjerski vodja a ustvari je ratni huskac koji hoce da upali plamen prvo u novi pazar pa onda i u ostalim djelovima raske a potom i da se neredi prenesu i na crnu goru i to bi znacilo pogubno za muslimane i za pravoslavce za svakoga bi bilo pogubno osim za zukorlica koji bi utekao cim bi poceli problemi.njemu je glavno da zapali vatru u kojoj bi bio veliki pozar a ne razmislja sto ce posle biti i ko ce gasiti taj pozar,muftija zukorlicu i njegovim pristalicama nije u interesu mir u srbiji ili balkanu oni slusaju bosanskog muftiju cerica kojega placaju nekoliko muslimanskih drzava poput saudijske arabije,jemen,katari jos nekoliko arapskih drzava da bi sirili vehabijski islam i pravili nerede i teror na balkanu.zukorlic hoce da napravi zategnuto stanje u raskoj oblasti tako da bi bio zrtva i da trazi pomoc od evropske zajednice i amerike jer su toboz njemu i njegovim pristalicama ugrozena ljudska prava sto uopste nije tacno jer muslimani u srbiji i crnoj gori imaju ista prava kao svi ostali narodi.zato braco srbi nemojte jos nista preduzimati pustite ga da vidimo koliko zeli da napravi zategnutost i nemojmo kriviti postene muslimane jer su to nas narod i njima nije u interesu to sto zukorlic pokusava i hoce.zato pustimo zukorlica i daq vidimo sto hoce pa cemo reagovati na pravi nacin.
pozdrav za sve postene srbe i muslimane.

pošalji odgovor

Pravedan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:18:24)

Pravda

Navodno verski vodja ?

Evo nekih dodataka:

Drzi Streljanu, Zakopano oruzje kod Mesihata (kod parka u dvoristu) i besni dzipovi, poziva na nasilje.


To nije vernik uopste.

Juce nisu dali da Sanitet prodje autoputem (kad je blokiran autoput).

pošalji odgovor

Leka [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:19:02)

Tako je počelo...

u Bosni, a znamo kako je završilo.

pošalji odgovor

Василије [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:20:21)

Чеда Беда

Живео Чеда Беда и његова антисрпска банда.

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:21:50)

zukorlic

pustite sarenog i ekipu malo do np oni bi to resili za cas!

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:22:09)

A hvala puno

Gospodinu Jovanovicu sto se zalozio i sprecio da dodje do nekog veceg sranja, na koja smo vec navikli da ih imamo. Konacno neko malo pametniji kome inatski nagoni i bahacenje nisu jaci od intelekta i racionalizma. A kao sto rekoste, to je sirotinja koja se bunu jer je u ocajnom stanju, nema to nikakve veze s verskim pitanjima kao takvim, niti muftijom niti icim takvim. Jad i beda, ljudi vise po ulicama besposleni, diskriminisani zbog svoje verske pripadnosti, bez vidjenja ikakve bolje buducnosti za njih tamo, i sta ocekujete? Da ce apeli kojekakvih srpskih ministara kojima stomaci pucaju od cevapa i koji samo skupljaju politicke poene na ovome, i njihovo pljuvanje po jednom inteligentnom i predasve normalnom coveku nazivajuci ga manijakom, ekstremistom i sl, a imali smo ga prilike svi cuti na b92 u emisiji utisak nedelje, jedan sasvim odmeren, pristojan i pametan covek, i sad nam oni tu pricaju o nekakvom ekstremisti. Ma dajte molim vas, dokle mislite da cete moci ovako da zaludjujete ljude u ovoj zemlji?

pošalji odgovor

Rocksteady [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:23:07)

Vole oni nas...

Nemoj ti nishta da brinesh,interventna svaki dan lomi noge ali iskljuchivo Srbima.

pošalji odgovor

ooooo [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:24:40)

istina!

sve tacno!

pošalji odgovor

Rale [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:24:54)

Jeste, jeste...

Ma da, posebno smo pobedili u Krajini, Hrvatska još ne može da se oporavi od te naše pobede...

pošalji odgovor

Pravedan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:32:26)

CAos

Halil i mercedes sl550

pošalji odgovor

baco [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:34:46)

naslov za 10-ku

Hoce li biti rata?dali dolazi? ili ce me mimoici?pitam sebe ja,a i Vas?sta Crkva prognozira?sta dr.Kostubica misli?mozeli gospodin Bulatovic-ex predsednik C.gore nas provjereni prijatelj pomoci?zasto cuti Vlada i gospodin Predsednik?jedino ministru policije gospodinu Dacicu moze da se vjeruje i nikom vise.Upamti-te braco.Boj se bije,bije za slobodu Srbije.Cekamo vas braco preko Drine,samo oprezno jer djavo ne miruje.

pošalji odgovor

Tasa [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:38:05)

drzava

Zasto drzavni vrh danima cuti i ne oglasava se na ovakve zastrasujuce stvari ovog olosa Zukorlica? Sta se tu desava? je li to u Srbiji dato pravo svakome da podriva drzavni poredak, pa svako moze da radi i da laje sta hoce i kako hoce? Narod je zgrozen! Zasto tako nesto nije moguce nigde u svetu, cak ni u Albaniji, Bosni, svugde se snose zakonske posledice za tako nesto samo ne u Srbiji? Sve drzave drze do svog ustavnog poretka i drzavotvornosti, samo po Srbiji radi svako sta hoce. Ovo stanje u Srbiji postaje zastrasujuce, Kosovo, Raska, Presevska Dolina,....dokle cemo Srbi to tolerisati? Pa svi oni imaju veca prava u Srbiji od nas Srba! Srbin kad pravi nerede na utakmici ide u zatvor, u Novom Pazaru otvoreno tuku i vredjaju srpsku policiju i niko se cak i ne oglasava!Pa cija su prava tu ugrozena?

pošalji odgovor

strahinja [neregistrovani] (06. 09. 2010, 00:52:40)

opasan

Oasan zlocinac ovaj Zukorlic. Dovoljno je pogledati sliku....

pošalji odgovor

On ce zaobilaznim putem [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:01:23)

....

hahaha i Ceda i Muamer imaju istog poslodavca-CIA!

a posle neka Ljajic prica da nemaju podrsku spolja!

http://www.youtube.com/watch?v=4Rd_fvpxKN8
od 2:00 minuta, a posebno obratite paznju na 2:30 i 2:52

pošalji odgovor

Hrvoje [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:07:45)

Hm.......

Da se ovako kao ti komentiralo, ili komentarisalo u slučaju Oluje i Knina(Kninđi i sl), onda bi se to nazvalo etničkim čiščenjem, genocidom ili slično.... Kako god okreneš na ovim exYU područjima to ti sve izgleda tako.

pošalji odgovor

miljan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:13:47)

SRBIN

Tadicuuuuuuuu,Dacicuuuuuu,imate li ociii,N.Pazar je SRBIJA ako ste zaboravili,ne tolerisite ovakve ispade,ko radi protiv DRZAVE u Pozarevac ODMAH......

pošalji odgovor

Čeda [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:17:21)

Mojne.........

Da ima drzave i vlasti reso bi se slucaj ,,Zukorlic,,u roku 2h.... msm koliko je potrebno da se stigne do NP....

pošalji odgovor

Part [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:39:20)

Seljaci

Preko puta zandarmerija nije stajala novopazarska sirotinja vec iskljucivo novopazarske seljacine.Nijednog coveka rodjenog pazarca nije bilo.

pošalji odgovor

Momir [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:39:34)

Nije li to protivustavno?!!!

Pa jel se na njega kao drzavljanina Srbije ne odnosi ustav pa cete da ga ignorisete? Sta bi bilo da je Srbin u Novom Pazaru govorio suprotno, pa njega bi uhapsili! Hapsi i prebij ko vola.

pošalji odgovor

Goran [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:41:28)

o zukorliću...

o zukorliću ne treba ni pričati,on je jeftini mali kalkulant koji hoće da privuče pažnju na sebe...ignorisanjem njega se on i slični postavljaju na svoje mesto...na đubrište politikanstva.one je minorna i iskompleksirana ličnost.

pošalji odgovor

GoxyBG [neregistrovani] (06. 09. 2010, 01:58:33)

Iscasenje_mozga

Au brate al' si ti opterecen Zvezdom da cak i ovde ostavljas neke nebulozne komentare... Strasno... Zukorlic, koga potpiruju masoni, CIA i ameri da bi opet reagovali i oteli i tu teritoriju, i uniste Srbiju i pravoslavlje, sto im je krajnji cilj, pokusava da stvori vestacku krizu zbog svega toga, a ti ovu spodobu i olosa uporedjujes sa predsednikom sportskog drustva ma ko to bio. Ne mogu da te razumem. Dzaba ti i Partizan i Zvezda i svi ostali klubovi kad ti masoncine i ostala svetska gamad razbija drzavu. Nece biti ni Partizana ni Zvezde ako se ovako nastavi. A vi moderatori objavite ovo ako smete

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (06. 09. 2010, 03:09:55)

Nema nikakve razlike

Nema apsolutno nikakve razike izmedju price koju su Raskovic i Karadzic imali/kojom su plasili za Srbe u Bosni i RSK i ove koju Zukorlic sada ima za muslimane. A znamo da je nakon te price RSK nestala a RS izgubila 30% teritorije. Jos malo pa ce muslimani krenuti sa balvan revolucijom u Srbiji

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 03:29:56)

obavezno pogledajte

pogledajte ja youtube: imigracija islama, i sve ce da vam bude jasno//

;


pošalji odgovor

Counterfeit god [neregistrovani] (06. 09. 2010, 05:39:25)

Pešterska visoravan

Scenario je sledeći:Nato baza na pešteru i pripajanje sandžaka jedinstvenoj BIH gde se sprema ekipa koja će da ukloni Dodika.Takva BIH ide kao celina u Nato.Pitajte čedu on to sve već zna.Čeka se samo da se zadužimo i da im izgradimo puteve i infrastukturu.

Sa druge strane kao i svugde u zemlji i ovde vlada jad i beda zbog katastrofalne greške države u privatizaciji tj slabe kontrole tokova novca i mogućnosti da se pare zarađene u zemlji mogu nositi van umesto da se npr jedan deo dalje investira u zemlju.I to je onda ovde pogodno tlo za soroševe zukurčiće i manipulacije sirotinjom.

pošalji odgovor

Perla [neregistrovani] (06. 09. 2010, 06:09:37)

Bravo!

Da smo pravna država, to bi tako i bilo...

pošalji odgovor

peraperic [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:24:37)

perazdera@gmail.com`

opet Vi novinari pravite tenziju podgrevanjem problema...

pošalji odgovor

Zeljko [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:25:12)

Dobar plan

Sve je ovo isplanirano od strane Amera i njihovih saveznika i sve ide vezano.Ako se secate ´90 tih kada je bilo tekstova da su Ameri porucili Siptarima da moraju da drze Kosovo minimum 30 dana u haosu da bi oni mogli da napadnu.Tada smo se smejali a sada?

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:30:56)

Dokle

Ovaj čovek ruši ustavni poredak Republike Srbije. Država mora da reaguje.

pošalji odgovor

Aleksandra [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:41:04)

Odlican komentar

Bravo Mare!
Jadna je ova Srbija kad joj jedan Zukorlic predstavlja pretnju a iz vlasti niko nije u stanju da ga ucutka jednom za svagda! Da mu nikada vise ne padne na pamet nesto slicno.
Mada mislim da on ima podrsku spolja,nemoguce da se toliko i na takav nacin kocoperi sam.
Cini se da se rasparcavanje,da ne kazem raspadanje,Srbije ipak nastavlja. A gosoda iz vlasti cute. Neshvatljiva sramota cutanja.

pošalji odgovor

Aleksandra [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:44:50)

Hmm...

Zanimljiv komentar,tera na razmisljanje. Ko zna mozda si ti ipak u pravu. Sumnjivo je sa koliko mirnoce vlast to posmatra i ne cini nista.

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:47:06)

Drama u Novom Pazaru: Zukorlić priziva RAT!!!

Kako ne shvatate da nasa drzava ne sme nista Zukorlicu,jer ga drze tajne sluzbe,a malo pametniji znaju da nasim politicarima tajne sluzbe naredjuju sta da rade i kako,ko ne poslusa zna se sta sledi(setite se Djindjica)!

pošalji odgovor

Душан Попов [neregistrovani] (06. 09. 2010, 07:49:43)

Једно питање?

Да ли може неко да објасни ово: Божњаци угрожени а проценат Срба у Рашкој области се све више смањује! Очекујем одговор од владе а и од Изногуда.

pošalji odgovor

Nemo [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:01:19)

I zec oštri ...

Odmah uhapsiti i proterati iz zemlje.

pošalji odgovor

mirsad [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:05:31)

pravda

nekima dupla primanja,penzionerima i plata i penzija a vecina nemoze da primi ni socijalnu pomoc.

pošalji odgovor

Oliver [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:12:05)

Najzad ste uspeli

Stvarno ne znam sta vam sad' nije jasno?!

Jeste li se citavih deset godina borili da unistite sopstvenu drzavu i narod, i kada ste na kraju u tome i uspeli, cudite se dogadjajima u Pazaru.

pošalji odgovor

doktor [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:12:58)

eeee

E Drazo Drazo, samo malo bolje da si radio ne bi bilo svega ovoga!!!!

pošalji odgovor

Аскурђел [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:14:51)

Кум Жоржо

Шта је ово људи, ја не могу да радим. Апси.

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:15:46)

Psi laju ...

.... karavani prolaze. Treba ih potpuno ignorisati, a državni organi (policija, tužilaštvo i sudovi) da rade svoj posao. Ne dizati galamu, jer je to njihov interes, pošto hoće da internacionaliziraju svoj secesionalizam, a znamo kako Srbija stoji sa podrškom. Ovo je uostalom, otvaranje drugog fronta u Srbiji, pod patronatom američkih tajnih službi. Prepoznaje se njihov rukopis. Za očekivati je da se uskoro oglase njihovi političari sa izjavama o kršenju ljudskih prava Bošnjaka (čuj, Bošnjaka!?), prijećenje sankcijama i slično. Samo bez strasti, dosljedno i po zakonu. Halabuka ne pomaže Srbiji, kao ni ovakvi "jaki" naslovi po novinama. To je direktna pomoć toj bandi.

pošalji odgovor

Loznicanin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:17:55)

Krajnje je vreme!!!

Drzavo,pokazi vec jednom odlucnost.Uhapsite Zukorlica.Sprecite dalje cepanje Srbije.Ko je on da ga ministar moli!!!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:18:02)

Veliki

I mene zabole k

pošalji odgovor

Ћира [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:25:57)

Зашто имамо војсу и полицију

Јер нам војска служи да се министар одбране слика и да дочекује тадића.Аполиција да прави слет сваке суботе у Макишу дачићу.Прогласи ванреддно стање и хапси кучке агресорске иначе оде и Срари Рас.Па ће онда лепо и Војводина адио.Три смо рата добили а три мира изгубили.Или да нас има како треба или да нестанемо.
Богу душу ,част за себе живот за СРБИЈУ.

pošalji odgovor

Budite pametni [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:30:21)

Iskustvo

Eto kao i u svim ratovima opet mi srbi raspaljujemo mrznju,STRASNO! A da je taj narod dole iole pametan ne bi ni obracao paznju na njega! Neka se raspitaju malo po Bosni kod obicnog naroda dal bi se neko latio puske za neke glupe ideale i bolesne umove! Narode zivot je jedan i suvise kratak da bi ga trosili na to,verujte mi nikome rat nije doneo dobro,osim takvima sto ga raspiruju! BUDITE PAMETNI I NE DOZVOLITE BOLESNIM UMOVIMA DA NAS ZAVADJAJU,ZIVOT JE KRATAK!

pošalji odgovor

ervin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:39:42)

muftija

Lako je njima u novom pazaru,a mi sto smo po svijetu sramimo se da kazemo da smo iz novog pazara.

pošalji odgovor

delija069 [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:41:36)

Srbijo, probudi se!!!!!

Alo Srbijo, vidiš li da sa ovim balijama nema razgovora, oni su svoj plan zacrtali! Imali su zaštitu države svih ovih teških ratnih godina, niko ih nije dirao iako su svoje ratnike slali u BiH da pale i ubijaju sve što je srpsko. Iz ovoga se vidi da su spremni na sve samo da ostvare svoj cilj. Imali su i imaju i više nego treba, ali oni hoće u džihad. Duša me boli kad vidim ovakvu Srbiju, jadnu i neodlučnu. Udri zmiju u glavu dok nije kasno!!! Sklanjaj hitno Zukorlića sa javne scene, inače ode još jedan komad srpske zemlje.

pošalji odgovor

рашка [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:52:45)

Све је исто само њега нема

С обзиром да сам са Косова и да сам овај исти сценарио већ видео деведесетих година могу Вам рећи да је све исто било и на Косову а видим и сада у Рашкој области исти сценарио исти редитељи (Запад са Турском)опет Саудиска Арабија сада и Турска финансирају овај ратни филм на Косову су тада финансирали Америка , Ватикан и Немачка само што сада Милошевић није председник него неко други само што смо тада викали да је Милошевић диктатор а сада ћутими а сценарио исти. Па браћо срби узмите се у памет да Немачка , Америка и Ватика желе Србију да понизе и доведу границе на Беогрдски пашалук.

pošalji odgovor

vojvodjanin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 08:54:39)

kraj

Gotovo, ne možete više održavati ovako centralizovanu lopovsku državu, Sandžak je shvatio, shvatili su i Vojvodjani samo su oni kukavice pane smeju ni da pisnu, nažalost vi Srbi u provinciji hipnotizirani snom o naciji i veri, pristajete na eksploataciju Beograda. Verujte da se radi samo o novcu i njegovim tokovima. Tako je to bilo i sa ostalim delovima stare Jugoslavije, kad nisu mogli da trpe zulum odvajali su se čak i po cenu ratova. Nemojte ponoviti krvoproliće u Sandžaku kako je to radjeno u Bosnni i Hrvatskoj. Sada neće biti bombardovanja nego će se jednostavno Srbija pod uticajem spoljnog faktora raspasti po šavovima

pošalji odgovor

dula [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:03:45)

Gos.Ceda

Bolje bi bilo tom crvu od Cede da se sakrije u misiju rupu nego da on nekog komentarise o nasoj gladi ,on ili bilo ko sa vrha .Oni ne zele da vide da li mi prost narod imamo sto u tanjiru ,oni zive po Dedinju i kupuju vile,motore i telohranitelje sa nasim a ne dedovim prama.Neka cute bagra politicka i lopovska.

pošalji odgovor

rodoljub [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:06:31)

Sikter Bagro

Ti nisi nikakav Vladimir, pre bih rekao da si pristalica tog "turkenjese".Idi na Sajt Avaza i tamo Mudruj i seruckaj.Imate Srecu da su Srbiju i njenu Vojsku unistile "demokrate", svi bi vi za Teheran.Sada je jasno i najvecim Budalama kako je poceo Rat u Bosni.Isti Scenario, isti Pocetak,Provokacije pa onda poziv Strancima za Pomoc.Vas Balije mogu samo prezirati.Vi ste obicni Izrodi, ni nalik na Prave Islamske Vernike(autenticne).Pitao sam jednog Arapa sta misli o "muslimanima"iz Bosne, dobio sam kratak komentar:Fuuuuj.

pošalji odgovor

Hajduk Kondić [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:08:36)

Rešenje

U ovom trenutku na lice mesta hitno poslati g.Vuka Draškovića.On seče ruku koja podigne i maše zelenim barjakom.Tako li beše?

pošalji odgovor

ciceron [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:11:30)

ozebo

ma Muki je ozebo, nije mi što je ozebo nego što ga slušaju oni njegovi piuni, a zovemo ih imami, zbog čega su oni imami?
Treba i oni malo da se trgnu iz sna i da mu kažu dokle više FARAONU, jer tako on sebe gleda.

pošalji odgovor

posmatrac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:14:18)

a Ceda...

I Ceda rusi Ustavni poredak, i nikom nista..
ma ovi vlastodrsci su strani exponenti...jasno ko dan!

pošalji odgovor

zex [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:25:02)

isto

slazem se sa tobom. isto ovako je pocelo

pošalji odgovor

Deki [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:35:38)

Eto mene,

eto vas.. Nastaviti gde je Miloš stao!

pošalji odgovor

djogrof07@hotmail.com [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:41:52)

Novopazarski muftija superstar

Grof@ "Muftija- muslimanski-alah- Superstar" Bolje na vreme spreciti,nego kasnije leciti!Pa zar nam nije dovoljno lekcija koje smo dobili u nasoj proslosti.Mnogo smo tolerantni, cemu to vodi......

pošalji odgovor

milorad zlatiborac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:51:51)

muftija mora da bude muftija a ne ekstrem

ekstrem mora u Zabelu brate

pošalji odgovor

todor b. [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:51:53)

ti sam nam spas

Otidjite dole i zavedite red.Kada zavrsite dole,skoknite do Kosova i tamo sredite stanje,da ova drzava profukcionise.Vi ste nam jedini spas-zadnja nada.Ucinite nesto molim vas ,jer ovako vise ne ide.Pa da zivimo kao ljudi 50godina u miru i blagostanju.SOS......

pošalji odgovor

hhh [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:53:46)

Progresivni pop

Ovaj Muftija ce od Novog Pazara napraviti jos i vecu zabit nego sto jeste...

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:54:31)

PAMET U SLUZBI - CEGA, KOGA...

Od kako sam na TV imala prilike da slusam i gledam Zukorlica, govorila sam ukucanima: Boze, pametnog li, inteligentnog coveka. STVARNOON TO I JESTE! No, svoj umni integritet je stavio u sluzbu necega sasvim drugog. Na zalost Muslimanima u Srbiji. Da se razumemo: ja sam od onih koji iskreno veruju u ravnopravnost svih gradjana moje zemlje, imam zeta Muslimana koji je divan covek kao i svi ostali koje poznajem. Normalni ljudi koji muce istu muku koju i mi Srbi u prezivljavanju. Zukorlic je propustio sansu da bude istinski lider svog naroda na nacin sto ce se, kao gospodin Ljajic i slicni, ukljuciti u zivot ove drzave na nacin da za svoju nacionalnu zajednicu ucine najvise u ustavnim okvirima Srbije. Ali, on je, iz ko zna kog razloga, izabrao da trazi drugi put i da nase komsije, rodjake i prijatelje Muslimane konfrontira od ostalih gradjana. Trebalo bi da zna da Srbija ima najvernije prijatelje medju muslimanskim zemljama i da nema nikakve opasnosti od asimilacije. A, sto se veroucitelja tice, mislim da je pokojni Djindjic napravio NAJVECU GRESKU pristankom da se veronauka uvede u skole. Ko zeli moze veronauci uciti svoju decu po crkvama, kako je bilo dozvoljeno i u vreme Tita!!! Veroispovest je licni stav, nema veze sa sekularnom drzavom i treba je HITNO IZBACITI IZ SKOLA! Mnogi pravoslavci koji nikada nisu otisli u crkvu, niti slave ma koji praznik, sada su iz pomodarstva dali svoju malu decu u skoli na veronauku! G R E S K A koju su ucinili i moj sin i snaja! Veze oni sa pravoslavljem nemaju osim sto su se u crkvi vencali pre 10 godina jer je to "tako trebalo". Moja vera je moja licna stvar, do te spoznaje moram doci sama. Ali, pre toga su me ucili da smo svi ljudi jednaki, ma koje vere bili. Zato sam ja sada rasterecena mrznje, deoba i zaziranja od ljudi drughih ispovesti. Da li slucajno, mnogo vise svojih pravoslavaca poznajem kao lose ljude, prevrtljivce, ljigavce... nego onih drugih. Znaci svuda nas ima i ovakvih i onakvih. Zao mi je sto je svoju mudrost Zukorlic stavio u sluzbu onih koji u krajnjem nece pomoci Muslimanima u Srbiji. Uporedila bih ga sa Seseljem na ciju pojavu sam se jezila godinama! Danas s paznjom pratim njegovo sudjenje i stvarno mi je zao sto neko sa tolikom kolicinom znanja i inteligencije raspolaze tolikom kolicinom mrznje koja je destruktivna i najvise steti njegovom narodu. Zasto Zukorlicu? Mogu jedino da pretpostavim da sve to radite po necijem diktatu. Covek pametan kao vi ima sve sanse da svojoj nacionalnoj zajednici omoguci da do maksimuma koriste svoja, Ustavom zagarantovana prava, a da se pri tome ne svadjaju medjusobno, a ni sa ostalim gradjanima zemlje u kojoj zivimo.

pošalji odgovor

CipiRipi [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:57:00)

Dođi muftijo

u Beč, Berlin, Pariz, Ljibljanu pa arlauči po ulicama tekbir, allahu ekber, ponesi koji creo i ciglu da baciš na policiju, tamo nema ćepenaka da možeš rukom dohvatiti. Ušraufaj protezu jer kad prvi put arlaukneš tražićeš je po asvaltu ako budeš imo vremena. Tamo ti ne ginu mukagije, prdekana i debele batine. Ajde muftijo matere ti probaj kako demokratije odvaljuje bubrege. P.S. Ljubi muftijo Srbiju više nego rođenu majku. Ni rođena mati ti nebi dala da s....š koliko s...š.

pošalji odgovor

Aleksandar [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:57:13)

A

koju vojsku ,mi je nemamo,unistili smo je

pošalji odgovor

Небодер [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:59:00)

Извињење

Тадић да се одмах извине што полиција иде на каменице са шљемовима.

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (06. 09. 2010, 09:59:48)

kd

Treba procitati KZRs i videti sta sledi onom ko poziva na nepostovanje zakona, na rat i krvoprolice, ko preti i vredja i onda samo postupiti po zakonu. Sve dok taj zakon ne bude isti za SVE gradjane bez obzira na veru, naciju i bilo koju drugu pripadnost nece nikom biti dobro. Licno mislim da je u pitanju ekstremizam i zelja za vlascu, spojeni u jedno.

pošalji odgovor

Posmatrač [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:04:08)

Zanimljivost

Veoma je zanimljivo da su se ovi nemiri desili samo nekoliko dana posle posete Čedomira Jovanovića Novom Pazaru. To je verovatno slučajnost. A ovog popa odmah treba uhapsiti i optužiti za rušenje ustavnog poretka.

pošalji odgovor

kats [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:07:07)

eej

senzacionalisti, jeste mogli jos malo veci font za tu rec rat i sa jos malo vise znakova uzvika na kraju? da li vas to zanima kako ce to da izgleda ili eto samo da sto vise bode oci i mozak pa ajmo rat preko cele strane i znakove uzvika. novinare ludi, oces ti mozda da ides u taj rat ili ces da piskaras za stolom i potpaljujes dodatno vatru dok ja treba da branim tvog malog sina?? tesko. ja bih zivot dao za ovu zemlju ali neeema teoretske sanse da bih dao zivot za ljude poput vas. seljani. pa se onda malo i zapitaj da li je u redu da tako potpaljujes i pises jer ako ne bude imao ko da brani tvog malog sina, eto njih sutra u tvom dvoristu...pa ces se onda zapitati da li si trebao da prizivas bas toliko taj rat...pih!

pošalji odgovor

Partibrejker [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:10:00)

Odluka

Ako "država" ne preduzme ništa protiv ovih elemenata koji direktno narušavaju ustav i poredak, Srbija treba da prestane da postoji kao država, jer ovo polako gubi svaki smisao. I pleme bušmana u centralnoj Africi ima viša časti i ponosa od nas. Jadno...

pošalji odgovor

Aleksandar [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:10:10)

E

samo da znas,bosna i hrvatska su drzave,raska je deo srbije to je nesto drugo. drzimo se mucenickog pravoslavlja ,nezaboravite svoju veru. vidite dokle smo dosli svima ljubimo dupe za pare,ljude koji su nas bombardovali,koji su ubijali nasu decu,za vreme slobe bar smo imali svoj ponos a i jedno vreme smo bolje ziveli(neracunajuci inflaciju),jos nije dostignut standard iz 1998 a tad smo bili pod nekim sankcijama i ratovali sa albancima. sad da se vrati 1999 glasao bi za milosevica. doslo je ono vreme sve sam sinji kukavac do kukavca

pošalji odgovor

okana [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:12:49)

greska

Greska Vukadinovicu. Treba da se razgovara.Ne treba dozvoliti da Ljajich i Ugljanin odlucuju o izlasku srpske policije na ulice Novog Pazara. To je sramota koju Tadic sebi ne bi smeo da dozvoli po cenu toga da padne vlada.Ugljanin i Ljajic u Sandzaku vise nemaju autoriteta. Izgubili su bitku i za to su sami krivi. Sve drugo, pa i Zukorlic je relativno. Ali da sa njim treba, treba razgovarati zato sto on jeste u ovom trenutku najznacajniji verski i politicki faktor u toj oblasti - svidja se to nekom ili ne.

pošalji odgovor

pravoslavni crnogorci [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:20:52)

muslimani hoce islamsku evropu

postovana braco srbi,ovo sto se desava trenutno u raskoj odnosno novom pazaru jeste scenario koji se siri svugdje po svijetu dje godj su muslimani kao manjina idu na tome da su im ugrozena ljudska prava i traze islamsku drzavu tako da cim dobiju malo podrske od nekih tajnih sluzbi kojima nije u interestu mir na balkanu i u evropi onda krecu u demonstracije kao sto smo vec vidjeli prije neki dan u novi pazar.sledece:zukorlic i njegovi muslimanski istomisljenici iskoristili su ekonomsku krizu da bi pravili nerede i demonstracije tako da drzava srbija u kojoj oni zive i imaju ista prava kao sav ostali narod pocnu nerede tako da bi internaciolizovali stvar,njima zukorlicu i njegovim istomisljenicima ne odgovara mir i jaka srbija ili crna gora njima je u interesu da svaki dan prave nerede izazivaju paniku i traze probleme.takodjer posle raske odmah bi poceli njihovi sledbenici u crnoj gori da traze isto u pocetku demonstracije potom autonomija muslimana u crnoj gori a potom posle izvjesnog vremena i drzavu sve na istom principu i nacinu kao i na kosovo jer to finansiraju i podrzavaju neprijatelji pravoslavlja a svi znamo ko su!
ovim putem zelimo da porucimo zukorlicu i njegovim pristalicama da je dosta bilo njegovog bahatluka isirenja mrznje mora da se postuju pravila i zakon drzava u kojima se zivi u protivnom bice kasno.
takodjer zelimo da dodamo da zukorlica i njegove pristalice ne treba jos stopirati jer bi to bio signal da su im ugrozena ljudska prava koja oni muslimani imaju na pretek i u srbiji i u crnoj gori vise nego u bilo kojim drugim drzavama evrope,jer samo se pitamo da je napravio te nerede u nekoj drzavi evropske zajkednice sto bi se desilo?desilo bi se da se odmah uhapsi i on i svi njegovi istomisljenici i poslati na dugogodisnje robije.treba cekati i vidjeti dokle ce tako ici a cim bi pocelo da se ugrozava bezbjednost i normalan zivot svih gradjana raske i srbije onda treba pod hitno nesto preduzeti a to nesto treba da bude da se nikada vise ne dese slicne stvari a kome se ne svidja u srbiji ili crnoj gori moze da ide gdje hoce.ali necemo dozvoliti nikada novo kosovo i metohiju.dosta je bilo i mora se stati na rep ti pacovima

pošalji odgovor

okana [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:21:14)

bezobrazluk

Gospodin Ljajic je preterao. Naravno jer on u Novi Pazar vise nema gde da se vrati. Sada mu je i Ugljanin dobar. A na vlast u Novi Pazar tvoji su dosli zahvaljujuchi muftiji. Tada ti je Zukorlic bio dobar i tebi i onoj Aidi Corovic. Dobro ljudi u vlasti, da li stvarno mislite da su gradjani ove zemlje budale. A mediji bi valjda trebalo da se bave samo Ljajice ne bi li mu pomogli da povrati poverenje koje je izgubio i to medju svojim sunarodnicima.

pošalji odgovor

vesko [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:24:28)

Zlokorlic Cedomir

Ceda je najveci autoritet u Srbiji pa ga Zlokorlic poslusao ?? Malo morgen ovo je naivna predstava SAD po principu" Ceda je najbolji,Srbi ako hocete mir u Sandzaku izaberite i podrzite Cedu pa ce mira biti" Oce,oce kad Srba vise ne bude bilo u NP.Mi smo kukavice bez"jaja" pa neka nas "tucaju" Ameri i mudzahedini.

pošalji odgovor

Станоје Главаш [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:27:32)

Drama u Novom Pazaru: Zukorlić priziva RAT!!!

Када би и један Србин у својој рођеној земљи урадио десет посто онога што ради Зукорлић у последњих годину ипо дана био би одмах ухапшен и процесуиран. Одмах би се јавиле разне Кандићке и остале невладине ( читај несрпске ) организације да такву појаву осуде. Наравно такав Србин би одмах добио преко медија ( јер у овој држави суде медији и НВО ) бар десет година робије . Али пошто поменути није Србин он већ 1,5 година слободно шири расну, верску и националну мржњу потпуно слободно. Где су сада НВО ? Како је могуће да не реагује тужилаштво ове државе ( то што не реагује Кандићка је јасно ) и не процесуира овог верског фанатик ? Да ли нам држава на овај начин даје јасно до знања да смо ми Срби народ другог реда у сопственој држави , или нам даје ( недај боже ) одрешене руке да се понашамо као овај екстремиста ? Протествујем као држављанин ове земље што немам иста права као националне мањине и што као припадник већинског народа нисам изједначен по елемантарним људским правима са њима.

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:32:55)

Pregovori

Da, da. Isto kao što Amerikanci razgovaraju sa Bin Ladenom. Ne smijemo se zalijepiti na podmetnuto govno. Samo po zakonu i ništa više. Oni hoće da isprovociraju silu, pa taman poginulo stotinu njih. To bi im bio uspjeh, isto kao na Markalama u Sarajevu. Kažem vam-američki rukopis ljudi!

pošalji odgovor

Rade B. [neregistrovani] (06. 09. 2010, 10:59:38)

ČOVEK OPASNIH NAMERA

Muamer Zukorlić je čovek opasnih namera. Svojim ponašanjem i bezob
razlukom priziva nevolje i krvo proliće. Pričom, četnici ubijali ste tamo, sada hoćete i ovde, glumi Hašima Tačija. Samo, pitanje je ko mu piše scenario. Ne verujem da je to sam osmislio. Sklon sam da poverujem da mu obilato pomažu naši "prijatelji", koji nam na taj način šalju poruku, ne date Kosovo, vidite šta sve možemo da vam uradimo.

pošalji odgovor

marko bg [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:00:26)

/

Ako su ga Amerikanci finansirali da radi ovo sto radi ,a jesu cim je ono g... Ceda u prici onda je to novi scenario za dalje cepanje Srbije, Beogradski pasaluk se blizi sve vise i mi tu ne mozemo nista apsolutno, mozemo da se lozimo i ,,smirimo,, malo domacih Turaka al ce opet da nas satre 100zemalja zbog (Humanitarne katastrofe ,,CNN,,)itd.
pa ode Vojvodina ode Vranje ode Jug Srbije... to ce se sve desiti pre nego pocne III svetski....

pošalji odgovor

ranko [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:06:59)

posledica

Zukorlić nije uzrok nevolja u Raškoj oblasti.On je posledica "ispravne"politike i otvaranja Novopazarskog Univerziteta.Univerzitet(nepotrebni)je stvorio i Zukorlića za rektora postavio najveći sin Srpskog naroda posle Tita Zoran Gjindjić.

pošalji odgovor

Prle [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:12:03)

Laza Lazarevic

Covek je tesko psihicki oboleo i trebalo bi mu pomoci i smestiti ga u odgovarajucu zdravstvenu ustanovu.

pošalji odgovor

Evropa [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:33:07)

Zasticeni ko' polarni medvedi

Srbi su Decenijama najjadniji narod u sopstvenoj drzavi.
Komunjarki rezim nikada nije pao, naslednici tog zla razaraju Srbiju. Sipci se otcepise, Vojvodjani uskoro, laju sta hoce, sada i mudjehedini..
Nevaladine organizacije, Sorovicke-ci, lihtke, pesicke, kandicke, cankovci, cedinoci, palcenici zapada rade sata hoce. Bagru koju bi u svaka normalna drzava odma strpala u zatvot, nasuprot je dobra ovoladajucim raspikucama koji ih drze ko malo vode na dlanu.
Zasticeni su ko polarni medvedi, ismijavaju nas, pucaju nam klepe na svakom koraku (Kandicka samarala po KiM), po svetu i komsiluku blate otvoreno Srbe, u TV emisijama se poistovecuju sa nasim neprijateljima koji su nas klali ..
Srbi su za njih genocidan narod, kao i za one koji ih pozvase, zajednicki otvoreno nas satanizuju, a niko iz Srbije ne reaguje.
Zasticeni su i svi uljezi na nasim sajtovima pluvaci, ustase, mudjehedini, sve im je dozvoljeno, za njih nema cenzure.
Sto vise nas pljuju sve im se vise daje prostora, ako slucajno promakne neka nasa replika, istog trena stizu pljuvacke.
Kao recimo takozvanog Srbina "Vladimira" svaka druga mu je Srbi govna. On i ostala bagra imaju pravo da nas nazivaju ciganima, govnima...
Pa gospodo Srbi niste izasli masovno na izbore, izdjose onio koji vam sada vladaju, i sole pamet.
Imamo, i imat cemo ono sto smo i zasluzili, nije mi ni malo zao sto ce nas uskoro saterati u BG Pasaluk.
Braco Srbi vidimo se u BG..

ps. Naravno da i ovaj komentar necete pustiti, neka vam je na cast, ali sam napisao istinu. Zivi, i zdravi vi meni bili, iako ste klepili usima tonuci u mrak naslednokomunjarskog rezima Borisa Broza.
Cuvajte se, i pozdrav!

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:34:32)

odavno sam *predlagao* da snimimo

*komercijalni film*...*muftija na sluzbenom putu*..

pošalji odgovor

Мики [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:34:40)

Posteno

E moja braco,istocno od Drine sad vidite kako je nama bilo od 1991-1995...mi smo uz vas!Banjaluka

pošalji odgovor

Srba [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:35:29)

Ma sta mi rece

Vidi ti njega :-)

pošalji odgovor

vladimir Novi Sad [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:35:52)

Dvostruka igra

Cedo,prestani sa dvostrukom igrom.Dali mislis da nisi procitan.

pošalji odgovor

Matrix [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:44:50)

Bravo!

Bravo majstore!!!

pošalji odgovor

Alexandar [neregistrovani] (06. 09. 2010, 11:52:14)

Čeda i opet Čeda

Nedavno je potpisan sporazum o saradnji LDP-a i Zukorlićeve stranke čiji on formalno nije lider ali rukovodi sa vrha. Onda je i jasno zašto takvo zanimanje za Sandžak od strane LDP-a jer su im ti glasovi preko neophodni da bi prešli cenzus.Ja sam inače do juče bio njihov simpatizer ali od danas ni ja , niti bilo ko od mojih rođaka ili porodice neće davati Čedi više podršku a kamoli glasove.

pošalji odgovor

BigAl [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:06:48)

Svaka cast, vojvodjaninu, majstore!

Pogodio si u sred srede!

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:09:15)

čakija

minut je do dvanajest.treba da radi čakija

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:10:01)

pame u glavu

Dok se Vi i takvi opametite, ode Srbija u tri lepe materine. Do juče glasovao, a? Pa zato nam i je tako kako je.

pošalji odgovor

Cica [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:13:57)

pa kome treba taj vrtić na kraju

Da je cela halabuka ispala oko gradnje policijske stanice ili vojne kasarne ali zbog vrtića koga će upravo deca pobunjenih roditelja da koriste.... Taj Zukorlić da je neki dasa poklonio bi to zemljište za izgradanju vrtića, a ne bi celu situaciju koristio kao napad na sebe. Jadnik! Toliko o humanosti vašeg muftije dragi Pazarčani!!!

pošalji odgovor

Vladimir Putin [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:18:02)

verska i nacionalna mrznja prema Srbima

Nije to problem za Žandarmeriju, jer preko puta nje nisu stajali narko-klanovi ili navijači sa stadiona, već novopazarska sirotinja...
_________________
cedomire, nije to novopazarska sirotinja vec novopazarski teroristi! vidi, sirotinje imas u celoj Srbiji, dovoljno je samo da dodjes na jug Srbije i videces sirotinju, ali na jugu niko ne bije policiju, niti naziva Srbe cetnicima niti iko ikoga vredja na nacionalnom i verskom nivou! trebalo bi cedomire da odgovaras za versku, nacionalnu i etnicku mrznju prema Srbima i Srbiji!

pošalji odgovor

Mujo Veliki [neregistrovani] (06. 09. 2010, 12:23:21)

Svako ima svoga

Vi Srbi niste baš dobro.Kad g.Zukorlić priča nevalja a kad g.Dodik priča valja i dobar.Malo se prisaberte.

pošalji odgovor

Zeljko [neregistrovani] (06. 09. 2010, 13:13:22)

nemoj da bude kasno

Drzavo,ovo je uvertira za nesto strasno.Sprecavajte Zukorlica ,koristite ustavna ovlascenja.

pošalji odgovor

bezimeni [neregistrovani] (06. 09. 2010, 13:57:32)

Ovo je samo predjelo

Ovo je samo bio test, kakve su reakcije. A kada krene nizbrdo, doci ce da prave sranje i iz kosova, i iz bosne, i sa bliskog istoka, a sve ce to neko da financira, bez problema, zato ima Novaca. Pa ce sve Sandzaklije da budu uvucene u rat, a ono malo sto nece, ce da naj....., tako da ce ostati cista situacija. Covek je otvoreno pozvao na rat i pokusao je juce da izazove sukob (reci koje je birao - klali ste, itd ). Posledice su nesagledive. Prvi Korak, odma ga sklonite za neko vreme i na sud. Pa vojsku poslati, da se stabilizuje situacija. Potom moze da se prica o gradnji, nezapopslenosti i sta ja znam.
I na kraju, jel ste sigurni da je rodjen u Raskoj.

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 13:59:49)

teorija zavjere

Pa sada mi recite da priča o "zelenoj transverzali" nije istinita.

pošalji odgovor

nix [neregistrovani] (06. 09. 2010, 14:04:55)

mardelj

neka mardelja, pa onda posle izvesnog vremena protjerati iz zemlje.
da su nasi tako radili sad bi sve bilo mirni i bez ikakvih problema....

pošalji odgovor

Uros [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:00:16)

Pustajte Milorada

Mislim da bi Legija znao kako da smiri ovog janicara,alooo pa gde je taj Tadic sada,da li i sad misli da se sa njima treba dogovarati ili ih treba satrati,odnosno zavrsiti ono sto je Sloba zapoceo i nazalost nije stogao da zavrsi!!!!

pošalji odgovor

Родољуб [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:12:32)

Зар још ниси схватио?

Ћиро, не слушаш добро ресорне министре кад говоре, иначе би знао. Полицију имамо да би хапсила Србе којима нису испрани мозгови. А војска служи да би чувала гузице америчким трупама по белом свету.

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:30:21)

HAPSENJE ZUKORLICA JE RED

Sve druge pustiti njega uhapsiti.
Neka tamo kaze ko ga je instrumentalizovao. Neka mu tamo dodje Haris Silajdzic i Mustafa Ceric.

pošalji odgovor

Radovan Laković [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:36:39)

Zašto volim Iztael

Eto, zašto volim Izrael! Zato, što je to država koja drži do svog nacionalnog integriteta i ovakve anti-državne akte bi u samom začetku eleminisala.
Jadna smo mi država kada jedan isfrustrirani hodža zeza celu Srbiju a srpsko državno rukovodstvo se ponaša kao noj sa glavom u pesku. Niko se ne bavi svojim poslom!
Samo bliski odnosi sa Rusijom mogu Srbiju spasiti dalje razgradnje. Živela Rusija!

pošalji odgovor

Dejan Stojanovic [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:45:48)

moj komentar

busim kuci za garnisnu da zena okaci zavesu i gledam ovog vehabiju sta prica na tv-u... e da je srecno vreme drzao bi mitraljez u rukama ko nekada a ne busilicu, a ovaj bi nosio najveci badnjak u novom pazaru, a i sire. da dokaze koliki je srbin. srbija srbima.

pošalji odgovor

Naroz [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:46:14)

Ibarska

Pustite legiju i onog sto vozi kamion sa peskom.Resen problem.

pošalji odgovor

crnogorci niksic,bijelo polje,plevlja [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:48:21)

u pravu si brate ziva istina

cetnici su bili i ostali jedina prava srpska vojska ne samo srpska nego pravoslavna vojska.a cak u cetnicima je bilo dosta srba muslimanske vjereispovijesti.
doslo je vrijeme da se moramo ponovo aktivirati jer ako se bude morala braniti otadzbina a izgleda morat ce onda nema vise dijeljenja jer svi smo mi pravoslavci cetnici.
pomoz bog braco
za krst zlatni i slobodu casnu

pošalji odgovor

dovla [neregistrovani] (06. 09. 2010, 15:55:50)

ignorisanje

Da,treba ignorisati sve dok se ne odcepi od matice Srbije,a potom treba svim snagama braniti to odcepljenje u UN-u.Znamo mi kako treba,zar ne???

pošalji odgovor

Bosanac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 16:05:04)

49% Srbije

Bosnjaci Srbije, zajedno sa Albancima sa juga treba da idu napred sve dok neosvoje 49% teritorije na jugu Srbije, i osnuju Federaciju Srbije! Sto ce Srbiju najvjerovatnije pretvorit u muslimansku drzavu Srbiju!

Nista manje no po primjeru Republike Srpske u Bosni!!

Hvala na paznji , mislim da sam bio jasan! Ko vas sisa !

Treba vam i Vojvodinu otet.. pa da vidimio ko je to jos Srbin i ko su to sve Srbi!
I sta to znaci biti Srbin !?
Koja je to saka jada koja nosi krunu na zastavi i to iznad grba koji nikako nije autohtoni Srbski grb!? 4C !? :S

Kolko ja imam dojam, Srbstvo postoji samo i iskljucivo kao topovsko meso odredjenim Europskim radikalnim silama.. u njihovoj beskrajnoj borbi protiv muslimana !?

Nikad vise od toga necete ni postat !

Bosanac..

pošalji odgovor

bole [neregistrovani] (06. 09. 2010, 16:16:20)

Ovo je Srbija

Zuko nas dobri i predobri..sve što radiš je već viđeno `92...nacionalizam+šovinizam=eurići,puno uerići...ne blesavi taj narod oko tebe

pošalji odgovor

Други Поглед [neregistrovani] (06. 09. 2010, 17:05:08)

Конзулизам

Па ова стање се јасно знало.

Нити си требао да будеш један Тарабић да га превиђате.

Је апсолутно јасно било да странци су могли да овде изазивају нешто веће. Чак коришчавајући сами Срби да то храну!

Је јасно било да Срби Исламске вере су били радикализовани са ућење са стране.

Фундаментализам се увозао са запад на истока исто као комунизам. А сви смо видели колико какав доспиност је она доњела Срба.

Њего имаш заиста смешан парадокс на запад оних су користили "намешћено" терористичке инциденти да воде тоталну строгу контролу над свим Исламичке групе.

Али заиста смешно како места као Лондон уточисте и склониште за сви терористи ко су поготово оперисали на тлу бившој СССР.

Али ова наследна КОМУНИСТИЧКА владавина је поново дозволила један "конзулат".

Не само та имамо Радикализам Српско Исламског становништва,и то дирекно преко Џамија и милосрдне организације.

Али што је овде најзначајно је КОМУНИСТИЧКА ВЛАДАВИНА у Београд је то све омогучила и дозволила да постоји. Уместо да је кукољ ископала на време она је дозволила да се то све расте. И то са страначком благослов!

pošalji odgovor

rikardo [neregistrovani] (06. 09. 2010, 17:08:55)

terorista

ponavlja se isti scenario kao na kosovu braco srbiu novom pazaru sad ste vi na redu cuvaj te se pocece srbe da napadaju zukorlic je terorista i svi oko njega.

pošalji odgovor

komšija [neregistrovani] (06. 09. 2010, 17:49:00)

komšijski

Ma samo ti idi a ja ću bušiti samo nek mi tvoja žena skuva jednu tursku kafu i ...

pošalji odgovor

komšija [neregistrovani] (06. 09. 2010, 17:56:48)

komšijski

Ma samo ti idi a ja ću bušiti samo nek mi tvoja žena skuva jednu tursku kafu i ...

pošalji odgovor

Andra [neregistrovani] (06. 09. 2010, 17:59:19)

Andra

Koji dvojac Jovanovic i Zukorlic narko bosovi. Jebem ti ovakvu vlast sto ih ne nauci pameti!!!

pošalji odgovor

deda zdjale [neregistrovani] (06. 09. 2010, 18:00:12)

kvo be oce ovaj djavola

koje zabulija ovoj samice na lejku nek vati nek skube travu nek sisa jarci koje zna toj nek raboti

pošalji odgovor

Milan Vidmar [neregistrovani] (06. 09. 2010, 18:12:46)

Nije "sandzak" nego Raska!

Nije "sandzak" nego Raska!
Nije "lider" nego VODJA,
idioti jedni korumpirani, potplaceni i POBACENI!!!

pošalji odgovor

Krstan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 18:19:58)

gde je mis

Gde je sada mis Tadic da kaze nesto?Kako da kaze kada ga nisu izabrali Srbi vec Mualimani,Hrvati i Siptari.Naj veca prevara i podvala za srpski narod je taj nesretni Tadic.

pošalji odgovor

tnt [neregistrovani] (06. 09. 2010, 18:48:57)

Ajd breeee!!!

Cuti!!! Sa takvim ponasanje, Zukorlic bas to zeli, ili si potplacen?

pošalji odgovor

Jelena [neregistrovani] (06. 09. 2010, 19:31:59)

Komplexi su cudo

Batice,ala si ti iskomplesiran nama Srbima - cudo jedno ! Pa naravno da imamo i grb i zastavu i krunu i sve ono sto vi nikada niste imali i nikada i necete. Ali sta da se radi,zna se sta je Srbija i sta su Srbi i koliko vidim to te strasno boli i zato si pun mrznje.Na tvoju zalost i na nasu srecu Zukorlic nema sanse,ne zato sto smo mi trenutno mnogo jaki nego zato sto pre svega EVROPI nije u interesu bilo kakva nestabilnost na Balkanu.Pa zato i hoce da ceo region bivse Yu ubace u EU jer samo tako znaju da nece biti sranja. A tvoju mrznju prema Srbima,leci- ne znam sta drugo da ti kazem,najbolji lek je da citas malo nasu istoriju i da vidis sta je jedna stara Evropska drzava .
Uf,bas te boli ova kruna na nasoj zastavi,a vidis na taj deo nase zastava ja sam najponosnija ( jooooj sta bi vi i hrvati dali da imate bar jednu malu,malu krunicu ali zna se ko su poturice i konjusari bili a ko jedina i prava carska drzava). Pozdrav za Bosancerose.....

pošalji odgovor

juzna pruga [neregistrovani] (06. 09. 2010, 19:34:27)

A ti si neki baja a???

Samo se ti nadaj "Boshnjace", a za sto propagiras MORA automatski da zavrsisis u zatvoru pametnjakovicu jer podrivas Ustav i suverenitet Republike Srbije! Zbog takvih kao sto si ti posten i siromasan narod u Raskoj prolazi kako prolazi! Ali polako, mlatite vi praznu slamu samo pa cemo videti... Bice ponovo "ma nismo to hteli ozbiljno jarani nasi Srbi"

pošalji odgovor

Pravedan [neregistrovani] (06. 09. 2010, 20:03:51)

Pravda

Nisam nacista, ali ti S*res mnogo !

pošalji odgovor

Enigma [neregistrovani] (06. 09. 2010, 20:22:27)

!!!!!!!!!

Goss Tadija obicno kad gde zagudi otputuje negde ,il za bugarsku ili onako ono poslom,marioneta -ocito mu kratki konci-mozda ce veci pregled imati kad mu se parohija svede na beogradski pasaluk!!!!!

pošalji odgovor

pacco [neregistrovani] (06. 09. 2010, 20:25:57)

rodjeni

pa nisi ti bas toliko glup koliko se predstavljas, bravo za komentar.skidam kapu rodjeni, danas sam naucio nesto novo o sebi! hvala ti veliki strumfe

pošalji odgovor

cetinjani crna gora [neregistrovani] (06. 09. 2010, 20:41:57)

svaka cast na komentaru

svaka cast na komentaru sve je ziva istina sto si napisao,evo i mi u crnoj gori necemo jos dugo cekati dok ne pocne isti scenario kao kod vas u raskoj ali prvo treba da se stvore idealni uslovi za to.poput nedovoljno ljudskih prava itd.zato porucujemo muslimanima da se ne igraju svojom sudbinom i sudbinom svih nas jer bi to bila najveca greska ikada napravljena od njih.

pošalji odgovor

edd [neregistrovani] (06. 09. 2010, 20:46:03)

aha

pas koji laje ne ujeda

pošalji odgovor

edd [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:03:42)

dd

pitaj cijeli svijet za srbe.znas sta ce reci.svi vas mrze

pošalji odgovor

Albi Comerce [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:06:38)

cetnik

Posto ti NE VOLIS svoju Drzavu C.GORU,zasto ocekujes od drugoga da voli Srbiju, koja uostalom nije tvoja zemlja ??????!!!!!!!!!

pošalji odgovor

edd [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:11:32)

dddd

beogradski pasaluk xaxaxax

pošalji odgovor

Croc Dandy [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:24:10)

VECITA ZAVERA ??

Traje li traje ???? He he he !

pošalji odgovor

Sloba [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:27:05)

Ludilo

Glumi Sakasvilijevo ludilo!

pošalji odgovor

pancevac [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:29:09)

providno

Nemiri u Novom Pazaru zele da izazovu reakciju policije,kako bi pred glasanje u U.N okrenuli prijateljske muslimanske zemlje da glasaju protiv rezolucije.

pošalji odgovor

darko [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:33:03)

samo polako

Muftija je izasao iz svojih okvira, briga njega za narod dok njegovu kasu puni Saudiska Arabija. Sto mu pridajete toliku paznju, njemu licno i sacici ljudi oko njega.Ja bi samo sacekao da prodje Bajram, a Muftiju... zna se, tamo gde su svi koji su se ogresili o zakon i ustav nase Zemlje!Treba da zna da je ovo zemlja Srbja, a ako mu se ovde ne svidja neka ide u Bosnu kod Cerica.

pošalji odgovor

petar [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:35:06)

opet nam nesto muvaju u kuhinji

Pogled ovog coveka je za istrazivanje i mislim da mu prezime treba da bude ZLOKORLIC i ne bi me iznenadilo da je on sef kuhinje u novoj zavrzlami scenarija o SRBIJI jer zaista je vrlo zanimljiva koicidencija desavanja sa nasom rezolucijom o KOSOVU i ove nebulozne halbuke ZUKORLICA rekao bi da sve to nije bas sasvim slucajno

pošalji odgovor

munza [neregistrovani] (06. 09. 2010, 21:51:59)

Domacin

Kad nema domacina u kuci onda su celjad besna.Tako je i sa nasom zemljom Srbijom,nema glave porodice pa svi rasturaju kako im se naduva.
nisu shvatili da se ovaj Zukorlic ka bori za neka njegova prava a u stvari dve grupe muslimana pokusavaju da u kobajagi medjusobnim zavadama napadnu DRZAVU Srbiju,kao svo zlo .To je vec vidjen scenario u Racku ,Markalama i na pijaci u Sarajevu,to svi znaju a radi cilja oni su spremni to da i urade.
Zar nije dovoljno sto smo proziveli tih godina ,Vlast cuti ,Domacina nemamo.
PENZOSI DRPAJU ,DOMACIN CUTI,Poskuljuje sve zivo ,Domacin cuti ,nema ga nigde.
Alo navodni domacine kada ces lupiti sakom o sto i reci dosta je bre bilo,ako imas m..a. Vracajte Penzosi pare koje ste pokrali ,a ti Zukorlicu u buvaru.

pošalji odgovor

al ruzenje drzave je drugo [neregistrovani] (07. 09. 2010, 01:27:25)

ako vam je do obdanishta

jel mislite da ce u drugoj zemlji da vas tolerishu...
pa ovo nigde ne bi proslo...
jednom neradnik * uvek neradnik

umesto sto protestvuju kao vucibatine u Atini i Parizu , ce da pale i zare tudjom imovinom , bolje bi vam bilo da za sebe zaradite crni evro neki a da pravdu potrazite na sudu

pošalji odgovor

pa ciji je to poso? [neregistrovani] (07. 09. 2010, 01:33:56)

aj sad

recimo oni se nesto uvrede jos,
i pocnu da se samoubijaju kao bombashi samoubice i to posle javnom tuziocu nek neko kaze sto nije izricao mere nepostovanja reda i zakona trenutne drzave...

pošalji odgovor

hm [neregistrovani] (07. 09. 2010, 01:44:42)

hm

Cedice za tebe je to Raska a za ostale moze i Sandzak al za tebe je Rashka

pošalji odgovor

? [neregistrovani] (07. 09. 2010, 01:47:08)

..

a sve u osvit glasanja i Rezolucije u UN , srecno nam bilo.. i bolje sto nisu jace reagovali a imali su puno pravo ako je bilo pistolja

pošalji odgovor

zdrav razum [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:28:37)

ljudi budite uzdrzani

Zaista covjek sta da kaze na ove izuzetno ekstremne komentare,ovdje se vidi koliko su srbi sposobni da vladaju zdravim razumom,ti oprobani metodi ubi zapali proceraj doveli su drzavu Srbiju ispod svih margina normalnih zemalja,koliko je bilo Zukorlic imao pristalica na pomenutom skupu,muslimani Sandzaka su u velikoj vecini za suzivot sa komsijama Srbima.Te vase metode junastva od Slovenije preko Hrvatske Bosne i na kraju Kosovo,dobro znate sta su vam donijeli,izolacije jad bijedu medunarodni prezir.Svima je poznato da Srbi i Muslimani imaju toliko zajednickog jezik kulturu,jedino je razlicita ta prokleta religija koja se zloupotrebljava u pogresne namere.Za drzavu Srbiju od presudnog znacaja je da se na jedan konstruktivan nacin pride resavanju nagomilanih problema u Sandzaku,najveci razlog nezadovoljstva je ekonomske pozadine,treba omoguciti ljudima da zive od svog rada i kobi tad mutijo izvor sa kojeg pije vodu

pošalji odgovor

Bane x [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:41:37)

! ? ! ?

evo opet sranja ali ovaj put na teritoriji Srbije. sve se vraca tamo odakle je i pocelo.

pošalji odgovor

Riki [neregistrovani] (07. 09. 2010, 18:01:11)

pa

Jel 'oces orden za to?

pošalji odgovor

че гевара [neregistrovani] (02. 12. 2010, 11:50:42)

само напред

Ма само Чеду за председника и одосмо у три лепе......

pošalji odgovor

sandzaklija [neregistrovani] (23. 12. 2010, 20:11:14)

kog ste vi pobedili...

Mislim da ste sve ratove izgubili,Izgubili ste u Bosni, izgubili ste Kosovo i da ne nabrajam

pošalji odgovor

slobodan jarcevic [neregistrovani] (23. 05. 2011, 09:21:14)

srbi i muslimani

Kada cemo shvatiti da smo jedan narod? Rece covek dobro - sto nas ta vera razdvaja. Ne samo ona, nego i indoktrinacija - ubacena od kolonijalnih sila. Otkud nacija bosnjacka? Toliko se ona popularise u Novom Pazaru, da je to zabrinjavajuce. Po toj tvrdnji (o Bosnjacima), Turci nisu, za 500 godina vladavine u srpskim zemaljama, islamizirali nijednog Srbina. Pristalice Bosnjacke to tvrde. Nema nijednog muslimana za kojega ce reci da je Srbin. Pa je li to moguće?

pošalji odgovor

Sarajlija [neregistrovani] (26. 09. 2011, 13:29:29)

Zukorlic

Ovaj Zukorlic me po tim nekim ideja bas podsjeca na Milorada Dodika u BiH.. Zasto vjerska netrepeljivost, zastooo ??

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date