Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 07. 09. 2010

PRESS

Homoseksualci ne odustaju: Gej parada 10. oktobra

Parada ponosa biće održana 10. oktobra u centru Beograda. Organizatori povorke poručili su juče da će to biti „miran i nenasilan javni skup na kome će pokazati da lezbijke, gejevi, biseksualne i transrodne (LGBT) osobe u Srbiji mogu slobodno i bez straha da prošetaju ulicama Beograda"

1
Ne ponovilo se... Prvi i jedini pokušaj gej parade 30. juna 2001. godine

Oni dodaju da će LGBT osobe na tom skupu biti zajedno sa svima koji se zalažu za ravnopravnost, toleranciju i poštovanje ljudskih prava.

- Paradu ne vidimo kao naš krajnji cilj, već kao sredstvo kojim ćemo društvu skrenuti pažnju na probleme sa kojima se LGBT populacija u Srbiji svakodnevno suočava i kojom ćemo zatražiti od države da se sa nasiljem i diskriminacijom sistemski obračuna - saopštio je Organizacioni odbor Parade ponosa.

Policija da spreči sukobe

Parada ponosa u Beogradu prošle godine je otkazana dan pred planirano održavanje 20. septembra. Organizatori su na sastanku s premijerom Mirkom Cvetkovićem 19. septembra dobili rešenje od MUP-a u kojem se navodi da ne postoje uslovi da se povorka održi bez incidenata na Platou ispred Filozofskog fakulteta, gde je bila zakazana, uz preporuku da bude na Ušću ili na platou ispred Palate Srbije na Novom Beogradu. Organizatori su to odbili i otkazali manifestaciju. Bezbednosne pripreme za povorku uključivale su 5.000 policajaca, a MUP je procenio da bi protivnika povorke, navijača i ekstremista, moglo da bude i dvaput više.

A

„Obraz" ponovo preti

Mladen Obradović iz „Obraza" kaže da ta organizacija i sada, kao i prošle godine, poručuje učesnicima Parade ponosa: „Čekamo vas".

- Nije to nikakva parada ponosa nego parada Sodome i Gomore. Ogromna većina Srba je protiv širenja nemorala u srpskoj prestonici. „Obraz" naravno podržava takav stav zdravih i čestitih Srba. Borićemo se svim silama i sredstvima da ni ove, kao ni prošle godine, ne bude održana ta nakazna manifestacija - kaže Obradović.

 

Postojale su informacije da će tog dana u Beograd doći i navijači PAOK-a iz Soluna, u dogovoru sa navijačima Partizana, dok su zvezdaši navodno organizovali dolazak fanova atinskog Olimpijakosa i grupa navijača iz Sofije i iz Republike Srpske.

Ove godine održavanje Povorke ponosa već je podržao deo članova Vlade Srbije, među kojima i ministar policije Ivica Dačić i ministar za ljudska i manjinska prava Svetozar Čiplić. Ipak, predstavnici stranaka su i dalje podeljeni u stavu da li u Srbiji uopšte treba da se održi Povorka ponosa. Funkcioner G17 Plus Željko Ivanji kaže da podržava tu manifestaciju i izražava nadu da će ove godine biti održana kako bi se pokazalo da je Srbija tolerantno društvo.

- Važno je da pokažemo da smo tolerantni prema manjini koja je različita od većine nas. Ta manjina smatra da su im prava ugrožena samo zato što su različiti i to žele da iskažu. Tako vam je i u politici. Pošto podržavam iskazivanje različitosti i toleranciju, prisustvovaću povorci - kazao nam je Ivanji.

Zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić kaže da se nada da će sve u vezi s povorkom proteći mirno.

a
Parada ponosa u Beogradu će ove godine biti održana 10. oktobra pod nazivom "Da šetamo zajedno"

- Nadam se da će državni organi obezbediti sigurnost svima, učesnicima parade, ali i svim ostalim građanima i onima koji se možda protive - bio je kratak Vučić.

Palma: Ne treba nam parada

Lider JS Dragan Marković Palma ostaje pri stavu da gej parada u Srbiji ne treba da se održava.

- JS ostaje pri stavu da oni to treba da rade u svoja četiri zida, a ne da na ulici deci pokazuju kako se ljube dva muškaraca. Za mene je to bolest. Naravno da mi hoćemo u EU, ali nije parada jedan od uslova. I to nije nikakvo kršenje ljudskih prava. Pa, vidite da Francuzi proteraše Rome, zabranjuju muslimankama da nose feredže i niko ne sme ništa da im kaže - priča Marković.

3
Zamenik predsednika SRS Dragan Todorović da je u Srbiji sve po principu selo gori, a baba se češlja - cela država brine da li će pederi i lezbijke da održe povorku, a zemlja u rasulu.

- SRS je zabrinuta za ekonomsko i socijalno stanje naših građana i ishodu naše rezolucije o Kosovu na GS UN, a o gej paradi neka vode računa oni koji je organizuju i nadležni državni organi da to prođe u miru - navodi Todorović.  

B. BOJIĆ

komentari (154)
pošalji komentar

Омега [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:04:01)

Енглези су ово закували!

Намећу своје друштвене вредности, само заборављају да је ово Србија!

pošalji odgovor

Glup Tup [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:09:51)

To se zove ljubav

Obdaren mladić, sportski tip, traži prijateljstvo starijeg galantnog gospodina. Šifra jako ponosan, ili sve radim samo da ne radim.

pošalji odgovor

Srpska Posla [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:11:50)

Eh ...

Ne treba da se odrzi ta parada.Ovaj Palma je konacno nesto tacno rekao,a to je da je to bolest i da deca ne treba to da gledaju.Zamislite kad bi svi imali parade ? Invalidi,sidasi,hitlerovci,cetnici,ovo ono ... ex zatvorenici : ) milina... Takve parade nam ne trebaju.A gejevi su BLJAK

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:12:49)

da li vi to tvrdite

da ne idete u skolu,posao,na pijacu, prodavnicu,setnju, godisnji odmor..? sedite u *tamnicama*..*sigurnim gucama* i cekate jednom godisnje *dozvolu*, drzave i drustva da setate..???

pošalji odgovor

ГС [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:19:37)

Прање улица

Уместо сукоба и било каквих ексцеса,предлажем једно мирно,симболично прање улица којима прође Парада срама.

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:20:04)

Slatkiš mamin!

Vidi mi ovog dečkića sa slike! Ma kao puslica mi je! Čisto mi dođe onako iz čista mira da ga .... pogledam popreko. Hahahaha!!!

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:21:53)

...

Više mi je pun kufer ovih "LBGT" ili kako se već nazivaju. Neka se pune koliko hoće, ali ne moraju da se reklamiraju. Ajde sad da svi prave svoju paradu...

pošalji odgovor

NE i NE [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:28:10)

...

ovo su bezboznici!

Sodoma i Gomora su bili mala deca za ove antihriste!

NE PEDERBALU U SRBIJI!!!

pošalji odgovor

jaca [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:34:34)

NE!

još jedno NE!

pošalji odgovor

ZAJEDNO [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:41:56)

Bice skoro propast sveta .

Pa i mi ne odustajemo . ZAJEDNO.

pošalji odgovor

Marko.Pg [neregistrovani] (06. 09. 2010, 22:57:25)

Mišljenje

Gej parada je sramota za bilo koji narod a posebno nas Srbe. Te osobe treba smjestiti u posebne ustanove i liječiti

pošalji odgovor

Bane [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:04:34)

To sve treba poslati na lecenje.

Zakonom zabraniti da "parovi" istog pola usvajaju decu, pa sta ce im deca kad imaju sklonost prema istom polu. Ako mogu neka ih dobiju prirodnim putem, onako kako je BOG odredio. Zamislite sutra dete u skoli i kad ga uciteljica pita o porodici da ih predstavi, a mali kaze: imam tatu i tatu. Pa kao bi se to dete osecalo i mislite da ne bi od okoline bilo degradirano? Ovde kazu kako hoce da iskazu slobodu i jednakost i da mogu slobodno da se setaju gradom. Pa jel to sloboda kad dodje 500 specijalaca da obezbedjuje neciju kretnju, ne misle valjda de ce zbog njih u Srbiji svakog dana marsirati specijalci po gradu kao u vreme Sablje. A tek ono kad decko dodje kuci, pa na nedeljni rucak mami i tati dovece decka da se upoznaju, mislim bolesno. Te ljude treba leciti, a ne podrzavati.

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:05:46)

Samo ti vici NE

Kasnije ces vikati DA. Po starom dobrom srpskom obicaju. Uvek vas vata paranoja od nepoznatog, a cim malcice to upoznate shvatite da to i nije toliko strasno kao sto su vas vase bake i deke ucile, sotona i gomora i druge gluposti. Vi jednostavno ne mozete da pojmite da postoje svakakvi ljudi i da ih pustite da zive a da se ne bavite njima i da ih ne diskriminisete na svakom koraku bez ikakve potrebe. Sta biste tek radili da vam dodju neki vanzemaljci ili potpuno drugacija bica od ljudi, koja se ponasaju bog te pita kako, vi Srbi jednostavno niste psiholoski spremni na prihvatanje razlicitog, a da ne poturate nos i prste u to, to je vas glavni problem. Vi ponesto i shvatite, ali gotovo da nista ne prihvatite. Nazalost, to vase periodicno shvatanje vi tumacite sami sebi kao prihvatanje, a to su dijametralno suprotni pojmovi.

pošalji odgovor

Дорћолка [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:06:32)

Шта је ту за "понос"?

Ја лично немам ништа против да свако води свој живот како хоће, под условом да никога не угрожава! Оно што ме веома иритира је наметање ове параде, али и то се може "прогутати", како то рекоше Хрвати. Али, прошле године ова популација је имала намеру да иѕведе церемонијално паљење ѕаставе Србије у ѕнак протеста ѕбог дискриминације ЛГБТ особа, прилажем линк
http://belgradepride.blog.rs/blog/belgradepride/saopstenja/2009/09/18/protestno-paljenje-zastave-srbije-pre-pocetka-povorke-ponosa
Е, ѕбог таквих идеја ипак мислим да парада не би требала да буде одржана, иритантно ми је било када сам видела какву су намеру имали и у шта је тај циркус могао да се претвори!
Велики поздрав свим људима добре воље, без обзира на расу, етничку и религиозну припадност, као и сексуалну оријентацију! Толеранција не СМЕ да значи прст у око никоме!

pošalji odgovor

MajaM [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:10:22)

Cemu?

Potpuno nepotrebno eksponiranje, te osobe sa posebnim potrebama za umetanjem posebnih predmeta u posebna im mjesta ili kako vec ide taj cin ljubavi samo na sebe navlace bijes gradjana...Koliko ja znam, Srbija ne spada u serijatske zemlje i niko im ama bas nista ne brani, imaju sve slobode kao i svi mi...ne vidim zasto bi sad trebalo da prosetam ulicama Beograda i svima stavim do znanja da volim muski polni organ...Zao mi je svih koji se osjecaju drugacijim ali iskreno ne smatram da ce im ovo pomoci, na protiv, zele da budu prihvaceni i tretirani kao svi ostali gradjani, odlicno, neka za pocetak pocnu da se ponasaju kao normalni gradjani i ne mazu se dugunim bojama i lizu si zadnjice dok moj sin jede sladoled u centru grada...Hvala!

pošalji odgovor

Мики [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:14:23)

Posteno

Bog je spalio dva grada Sodomu i Gomoru zbog razvrata,ali nazalost mnoga cudovista koje je izbacio pakao i dan danas hodaju po zemlji...OBRAZ svaka cast!

pošalji odgovor

nikola [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:15:47)

podrzavam paradu!!

Od srca podrzavam paradu i to negde u Bosilegradu 50 metara od granice ,sa ogranicenim kretanjem pod prismotrom 15000 policajaca.I to da se izvesti u dnevniku 2 ne vise od 4,5 sek.Pa pederi u evrpu.. da vas oni iz EU krpe.......Pazi ljudska prava ugrozavas decko, a rat-invalide ,pemzosi,decji dodatak mali ,nema mleka.Pa pederi nisu na spisku do 2189..........

pošalji odgovor

aca [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:18:08)

nikad

kakva parada ponosa kad u srbiji 1000 000 ljudi gladuju oni nemaju pametnija poisla nego da organizuju paradu . ZNAS KAD CE DA ORGANIZUJU NIKAD A I TAD MOZDA NECE

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:23:54)

kakav ponos?

kakva bre parada ponosa,kakvi gejevi!do juce bi to bila parada sramote,bolesti,oni bi bili pederi!joj srbijo gde te guraju belosvetske hulje!

pošalji odgovor

no name [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:41:34)

nema nista od toga!

opet ce da im porazbijaju glave i da ih posalju kuci! ako je uslov za evropsku uniju da pederi slobodno setaju ulicama onda bolje da nikad ne udjemo!

pošalji odgovor

Tijana [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:44:24)

Aman!

Nek' se vise prosetaju, sta me se tice.
Nece sigurno imati orgije na sred Beograda, vec se samo javno pojaviti.
Meni ne smetaju i sigurno ne mogu uticati na to da postanem gay.
S druge strane, citam komentare ovde koji samo sto ne pozivaju na linc, a samo pre mesec dana, na fotke momka i devojke koji na sred plaze ,u po bela dana,imaju seksualni odnos, samo su pljustali komentari "to, majstore!". E, pa izvinite ali ja sam protiv promiskuiteta, a ako neko zeli da ima vezu sa osobom svog pola, da odnose upraznjavaju u "svoja 4 zida",zbog cega bi mi smetala njihova setnja...
Nek' odrade i tu paradu pa idemo dalje. Zaboravice se za 2 dana.

pošalji odgovor

Darko Kocic [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:44:58)

Sta reci.Tuzno zar ne!!!

Mislim da bi paradu ponosa trebalo odrzati u Novom Pazaru,na celu parade sa Cedom.Mislim da bi to bilo idealno....Svi srecni i zadovoljni.

pošalji odgovor

Kolio [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:46:22)

Nije Sotona nego Sodoma

I o čemu pričaš ti? Ja lično nemam ništa protiv gejeva (J*** mi se za njih) ali ne moraju da mi šetaju ulicom. Smatram da je to bolest,jer jednostavno nije normalno niti prirodno i upravo zbog toga ne bih otišao da ih bijem. S obzirom da su bolesni to bi bilo kao da ulećem sa palicom na paradu invalida. Inače ja imam jako lošu kosu i ako se održi ova parada ja ću predložiti da se skupe svi ljudi sa lošom kosom da prošetamo najprometnijim ulicama grada...

pošalji odgovor

liza [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:47:01)

pedos

Te jadnike niko ne dira u Srbiji,ali ih niko i nije ni zvao da organizovano nastupaju u Srbiji.Posto ce biti dosta "Gostiju iz " inostranstva treba ih pristojno i u "Ugostiti",Neka srpski pesovani naostre alat da im Beograd ostane u uspomeni-bilo kakvoj.Ministar za prosvetu treba da bude pri ruci svima:i gospodi i gospodjama ,inostranimi domacim,,ali da povede akciju upoznavanja dece u srpskim skolama ,da se deca upoznaju i sa tom problematikom,a mozda bi bilo poucno i da obave prakticnu nastavu,i demonstracije delatnosti-gde bi glavni izvodjaci bili "Gosti iz EU".poucno za decu, i tako bi bili korak blize Evropi,bili u samoj "Alternativi"Bravo za nasu vladu-jos jedan uspeh,na evropskom planu.

pošalji odgovor

sofronis [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:49:14)

fckoff

Gate 4 comes to belgrade !

pošalji odgovor

Aleksandra [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:50:58)

Dosta je bilo

Al' si ti naporan ovih dana!? Gde god se okrenem tvoj komentar,naravno negativan i protiv Srba.
Sve to ne bi bilo tako strasno da se ne pretvaras da si Srbin,ali kad neko ima problem sa identitetom...
Ajde prestani da nas smaras 'leba ti!

pošalji odgovor

Koja [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:55:12)

zaboravio si..

na komuniste, socijaliste, cediste.... da upotpune paradu ponosa!!

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:56:02)

Tijana, a gay!?

Da ti nisi već gejčić, pošto si se potpisao kao Tijana!?
Ili ako si stvarno Tijana, kako Tijana može postati gay!?

pošalji odgovor

goran [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:57:45)

ponosni

Navijaci ove lepe zemlje,ujedinite se.

pošalji odgovor

goran [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:58:24)

ponosni

navijaci ove lepe zemlje,ujedinite se.

pošalji odgovor

azimuth [neregistrovani] (06. 09. 2010, 23:59:49)

Vladimire ...

Posto si se odredio kao mi Srbi i Vi ostali valjda neSrbi, podsetio bih te na identican stav Rusa gde su takve parade zakonom zabranjene. Ne znam imaju li ih Bugari recimo. Mozda je problem u pravoslavlju, mozda u necem drugom ali vecina nas je protiv parade i to treba jednako postovati. Ja licno nisam protiv LBGT populacije, ali neka to rade kod kuce i svima lepo.

pošalji odgovor

Bezimeno [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:03:31)

Bez naslova

Molim da se jave bivši građani Srbije, sada građani evropskih i svetskih država i neka napišu kako tamo zabranjuju gej parade. Evo npr. u Americi ili u Nemačkoj, V. Britaniji. Ako biram između manijaka, pedofila i ubica i ako trebam i homoseksuace da stavljam u taj koš, kažem - ne, hvala! Ne mogu, nije hrišćanski. Ne mogu da mrzim i ne želim. Ako kažem da ne volim - ne volim. Ali mogu da prihvatim da takva ljudska bića žive tu oko mene. Hvala.

pošalji odgovor

Kolio [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:12:36)

Pa..

Koliko se ja razumem (ne razumem se hvala bogu) i žene mogu biti gay.

pošalji odgovor

тијана тијана [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:17:53)

девојчуре "наивно"

Ѕаборавиће се за 2 дана, а СРАМОТА ОСТА ВЕЧНА!

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:24:14)

ccc

Većina vas nema posla ni šta da jede kako valja (kao i ja) a zamlaćujete se tu nekim glupostima.

Što se mene tiče, nemam ništa protiv parade, ali imam protiv kriminala, korupcije, nezaposlenosti. A šta će ko da radi sa svojim životom, to je njegova lična stvar!!!
Ajmo malo razuma

pošalji odgovor

Peđa [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:24:27)

Samo napred

Ja sam generalno protiv toga da se ljudima bilo šta zabranjuje što je u zakonskim okvirima,ali ako vama nekima koji odobravate taj skup nesmetaju ovakvi likovi kao što je ovaj na slici što im se ne pridružite u šetnji i tako im pružite podršku.

pošalji odgovor

U prolazu [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:28:19)

Selfdiskriminejshn

Zivim u gradu u kojem obozavetelji istog pola imaju mozda najvece slobode u svijetu, mogu i da se vjencaju medjusobno i da usvajaju djecu, dakle nemaju vise sta da traze po pitanju ravnopravnosti, ali opet nekako kriju to sto nisu "straight", i danas u naslobodnijem gradu vidim kako faca poljubi curu na ulici pa je fino stegne oko struka, a oni nekako to kriju, ne vidim dva geja da o urade, pa zar nisu svi isti, upravo u tome je problem, gejevi moraju sami sebe da prihvate a to nije lako, dzaba sve, oni to mogu samo na paradama ponosa a meni koji sam "straight" parada je svaki dan!!!

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:31:59)

A zasto onda

Ne bi i ti to tvoje radio kod kuce? U cemu je stvar, ako zakon tretira sve ljude jednako, ko si ti da odredjujes nekome gde ce sta raditi? Ako je tebi dozvoljeno na plazi na primer, zasto nije i njima? Zato jer su drugaciji od vecine? Jadna je ovo zemlja ako samo "vecina" ima pravo da vodi zivot kakav zeli a svi ostali treba da se pozatvaraju u kucama.

pošalji odgovor

haha [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:43:54)

to negde na uscu

u centru ali juce

pošalji odgovor

ww [neregistrovani] (07. 09. 2010, 00:46:30)

u

zz

pošalji odgovor

kengur [neregistrovani] (07. 09. 2010, 01:17:06)

novinari krivi

moje misljenje je da su novinske kuce u srbiji najveci krivci oko ove parade, toliko im prostora je pruzeno da niko na svbetu nema bolju i besplatnu reklamu, jednostavno nista u vezi toga neobjavljujte i to ce protiv parade biti najbolja borba.

pošalji odgovor

M!ko [neregistrovani] (07. 09. 2010, 02:16:00)

ciri bu, ciri ba

Da i ja kazem svoje ....
'vako,
nije mi uopste jasna ta namera setnje (parade) ni u svetu a kamoli da to bude u Srbiji ....
rece neko, nedira ih niko, setaju normalno i normalni su na ulici, sta im je sad!
e To Mi Zvuci Skroz OK !

sad, imamo mi svi neke "prijatelje" koji su orijentisani kao gay/lesbo, i nebi ih dali nizasta na svetu, jer su osobe koje imaju i srce i dusu i neciji su i sinovi/kceri, braca/sestre,...

NiSmo Mi KriVi sTo sPaDaMo u grupu orijentisani kao HOMO !!! To je tako hteo Bog ili ko vec donosi takvu odluku kada se rodi dete, mama, tata, .... Ipak iako sam gay i nazalost, nemogu protiv srca svog, nisam za paradu (bar ne jos) ! Ovde ljudi jos uvek vode tudju brigu, a u svetu to nije tako ...

pošalji odgovor

VecaBG [neregistrovani] (07. 09. 2010, 02:44:53)

cemu sve to? Sta je cilj?

Nema ovaj otpor prema "ponosnima"nikakve veze sa Obrazom ili bilo kakvom organizacijom, partijom, pokretom strankom...Mi jednostavno nismo jos uvek spremni na tu paradu devijantnih. Uostalom zasto moraju da paradiraju da se eksponiraju i da nas iritiraju. U sred ove krize opstanka kada nam se rusi sve oko nas samo nam trebaju pederi da vrckaju po ulicama.Ko namerno izaziva nerede po ulicama Beograda?

pošalji odgovor

Komšija [neregistrovani] (07. 09. 2010, 07:32:48)

...

To je glumac/slikar Nenad Racković i čovek nije gej. Malo je kreten i ekscentričan, ali nije peder.

pošalji odgovor

V [neregistrovani] (07. 09. 2010, 07:36:34)

.....

Po mom mišljenju svaki dan slobodno šetaju ulicom, jer ih niko ne dira. Ne znam šta su zapeli za tu paradu, kad ni u većim zemljama ne uspeva njihovo održavanje. Evo npr. zadnji put je poginulo puno ljudi na paradi, mislim da je bilo u Nemačkoj, šta će tek kod nas da bude. Znamo mi i bez parade da ima homoseksualaca u Srbiji, ali neka vode ljubav kući , kao što i mi ostali radimo.
Šta ste zapeli toliko?

pošalji odgovor

Aleksandra [neregistrovani] (07. 09. 2010, 07:44:30)

...

Potpuno si u pravu,ovo je kao da "prstom bodu u oko" onima koji nisi njihovog seksualnog opredelenja.
Parada nema smisla jer se nista nakon nje nece promeniti,cak ce mozda biti vise napada na njih.
Ocigigledno je da oni koji imaju moc a pripadaju gay populaciji na ovaj nacin dokazuju svoju moc.
Toliko smo nisko pali na mnogim poljima,ustvari nismo mi vec oni koje smo izabrali da nas vode, sta je jedna parada ponosa za nas?!
Svakog cuda tri dana dosta!

pošalji odgovor

Zokinac [neregistrovani] (07. 09. 2010, 07:53:18)

Orijentacija

Neko je rekao da ne postoji toliko velika glupost u koju niko nemože da poveruje.Tako je i sa kvalifikacijom homoseksualizma kao seksualnog opredeljenja a ne bolešću.Po tom obrascu i pedofilija je seksualna opredeljenost, i sodomija i oni što siluju i oni su tako seksualno opredeljeni uživaju kad vide strah u očima i baš im je lepo.Ljudi moji ove homiće neko iz vlasti strašno gura, ili je dobro plaćen ili ,,Nema predrasude glupe pa voli u ...,,

pošalji odgovor

србин [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:07:34)

одгодити

мислим да би власти требало да одгоде параду а не да је забране, али да је одгоде на једно 200 година па после 200 година нека парадирају ако хоће

pošalji odgovor

Коста [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:23:20)

држава подржава охолост перверзних

Сваки човек има неколико јаких природних нагона који омогућавају опстанак врсте. Један од њих је и сексуални нагон. Кад би ових било више, од људске популације неби остало ништа, јер усмерење њиховог нагона није природно. Уосталом сама реч "pride" не означава понос већ и охолост. Бити охол због своје сексуалности је одраз перверзије. Како нам је и држава перверзна, она кобијаги штити демократију.

pošalji odgovor

Poreski obveznik [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:42:16)

Stop homoseksualizmu

Homoseksualizma je uvek bilo ali nisu pravili parade i nisu se pojavljivali u javnosti i propagirali svoj nacin zivota i razmisljanja.Uvek je bilo i pedofila i ostalih devijanata ali oni se ne pojavljuju.
To je seksualno opredeljenje (neprirodno) na koje svako ima pravo,ali niposto nema pravo da se eksponira i provocira normalan svet.

pošalji odgovor

hamdija [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:50:20)

6 sura kuhrana glasi:

u nedostatku zenskog insana
musko musku moze zulum pociniti!!!

pošalji odgovor

Dejan [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:50:29)

U pravu si!

Mislim da si rekao suštinu!
Ako već "MORA" da se održi ta parada, onda je drugi korak na nama!
Krajnje je moralno i gandijevski da se te ulice poslije te parade saperu i na taj način stavi do znanja svima da je u Srbiji svakom dozvoljeno da kaže šta želi i da iskaže svoje stavove, ali da postoji jedna ogromna grupa ljudi koja se sa tim ne slaže!
To simbolično pranje ulica bi bilo mnogo značajnija vijest nego sama parada!

pošalji odgovor

darko. [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:52:10)

strasno

uticaj ovakih parada na decu i omladinu je katastrofalan,svuda u svetu dese ovake parade desavaju dosloje do enormnog sirenja ove populacije na ustrb nataliteta,ali tosu velike i bogate drzave koje su u ekspanziji,ovako nesto nebi bilo dobro za srbiju koja muku muci za opstanak nacije gde je veci mortalitet od nataliteta.a mislim da neko i tu populaciju koristi za razbijanje svesti o normalnom zivotu,pa zato takva javna aktivnost morala bi da bude krivicna,jer ako ovaka anomalija prodje uvesce se u zakon pa ce to da bude jos jedan kamen od mnogih na ledjima nacije u izumiranju.

pošalji odgovor

marko, nis [neregistrovani] (07. 09. 2010, 08:55:28)

to je bio lazan sajt

To je bio lazan blog, lazne i nepostojece organizacije, podmetnut od protivnika parade, i lazna najava a organizaori su tu najavu o paljenju zastave demantovali bar 10 puta.

pošalji odgovor

Srpkinja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 09:39:35)

NE DOZVOLITI RAZVRAT !!!!

Svaka cast Obradovicu i Obrazu! Srbijo majko spasi nas, hoce porodicu da nam uniste, najlepse vrednosti i da nam nametnu neke svoje bezboznicke..NEDAMO!!!

pošalji odgovor

Политика [neregistrovani] (07. 09. 2010, 09:42:09)

Социјална Инжинерије

Проблем са геј парадима они су постали колонијалисти политички инструмент, што благе везе има са приватне љубавне симпатије или "усађеног" одгаја!

Мислим да "оваких" људи су дуго постојали. Али верујем да у последни 30 година, и улога социјална инжинери има значајан и директан утисак-корелације на раст ове "приватне љубавне симпатије".

Али било бих занимљиво колико оваких су саде у озбилној политици.

Некако бих гађао да ових људи су уцењени?




pošalji odgovor

mama [neregistrovani] (07. 09. 2010, 09:43:41)

......

Imas li ti dece?Kako bi njima objasnio sto su cike obucene u zensku odecu i sto se ljube u usta kao mama i tata?????

pošalji odgovor

Nije bitno [neregistrovani] (07. 09. 2010, 09:51:33)

Zaista

parada ne treba da se odrzi ni ove godine ali samo zato sto je Srbija puna primitivnih i netolerantnih sirovina koji ni sebe ne mogu da prihvate a kamo li da prihvate nekog drugacijeg od njih. Ovo se ne odnosi samo na homoseksualce vec i na sve ostalo - invalide, nacije, vere...
Nekada mi je stvarno muka od toga sto zivim u zemlji zatucanih i ispranih mozgova, gde su retki ljudi koji imaju svoj stav i razmisljaju svojom glavom...

pošalji odgovor

Voja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 09:54:40)

Srpsi film

"Srpski film" na ulicama Beograda. Dovoljno je videti fotografiju iz priloga i sve je jasno...

pošalji odgovor

Džontra Volta [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:00:29)

Samo jedno pitanje

Ako je normalno prihvatiti paradu ponosa i takvo devijantno ponasanje mene zanima samo jedno, ako bi svih 7 milijardi ljudi na svetu bili homosexualno opredeljeni to znaci da bi najkasnije za generaciju ili dve izumruo ljudski rod. Ako je to normalno onda odrzavajte vase parade svaki dan

pošalji odgovor

Srpkinja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:07:04)

Dosadio si, ajde pa pa

Ajde ti konacno tamo gde su oni koji ti odgovaraju po moralu...sta ces kod nas...

pošalji odgovor

zasto [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:07:21)

U potpunosti se slazem .

U potpunosti se slazem .

pošalji odgovor

P(a)RADA [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:07:38)

???

Pa prirodno je da muskarac i zena imaju seksualne odnose. Ako, ako samo nek organizuju parade, pa ce onda i oni da traze svoju drzavu !

pošalji odgovor

mare [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:09:49)

bez reklame

slazem se sa komentarom da se odredjena grupa ljudi previse reklamira, daje se prevelika paznja nekim njihovim aktivnostima. 10-og necemo biti sa njima bicemo u kuhinji za socijalno ugrozene kojih je mnogo vise nego ponosnih......

pošalji odgovor

Mali Zeka [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:14:36)

Taktičke varijante

1., 7. i 8. bataljon lake pešadije
2. i 9. bataljon teške pešadije
3. i 10. artiljerijski divizion
4. logistička četa 11. kom. bataljona
5. četa za izviđanje i javljanje 11. kom. bataljona
6. bombarderska eskadrila
11. komandni bataljon

Raspored snaga i taktičke komande biće naknadno javljene.

pošalji odgovor

Savremena [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:19:37)

....

Podrzavam! Nikog ne ugrozavaju za razliku od agresivnih navijaca koji ubijaju!
Pustimo demagogiju i ko sta voli, ovo su cinjenice.. Koji gaz je ubio nekog????

pošalji odgovor

Mili [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:43:00)

strasno

muka mi je od toga da oni to propagiraju kao nesto sto je normalno,kao nacin zivota koji bi trebalo prihvatiti.nemam nista protiv da oni to sto rade ,rade u svoja 4 zida,ali javno istupanje i maltretitanje i kukanje u javnosti,stvarno mi je skaradno.ljudi,radite to sto radite i dalje u svom domu,za to vam ne treba medijska eksponiranost.hajde sad da svi za sve sto nam se cefne,trazimo neka prava i alarmiramo drzavu,koja se ne bavi ni onim cime bi trebalo da se bavi.ne zelim da uvredim nikoga,ali degutantno je da klinci gledaju ljude istog pola koji se javno ljubakaju...jednostavno-to nije prirodno,nije od Boga dato.ne treba niko da se lincuje,protiv nasilja sam,ali shvatite,ljudi,ovo je SRBIJA,brdoviti Balkan,ovde takve stvari nikad nece proci,moze samo doci do bojkota takvih stvari..

pošalji odgovor

X3 [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:54:13)

dusica

Milica...:) bas je sladak hahaha

pošalji odgovor

**** [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:56:48)

zasto?

Nemam nista protiv njih, neka svako radi u svojoj kuci sta hoce, ali ne vidim potrebu da svoje sexualne potrebe deli sa svima nama, pogotovo ako to vecinski deo naroda ne odobrava. Ako ulazimo u EU poenta je da iz njih izvucemo sve najbolje a ne da preuzmemo ono sto ne valja.
i oni mi nisu jasni ako znaju da ce im mozda u nekom trenutku bezbednost biti ugrozena, zasto traze djavola!?

pošalji odgovor

Dejana [neregistrovani] (07. 09. 2010, 10:59:39)

Smor

zeva mi se na ovu "vest" o nicemu

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:24:47)

predrasude

nesto mi pade na pamet:ako su nam nasi muskarci"toliko"normalni,zasto se gradi jos i jos sigurnih kuca..

pošalji odgovor

Miloš Đorđević [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:27:08)

Opet ovo

Lepo je Strazbur rekao da ovi i nemaju garantovana prava na ništa osim na život, školovanje, i posao! No, mi nebi bili mi ako ne bi bili vece demokrate od svih. Tako smo demokratski nastrojeni da nas monopol ubi. A ove zastranjene u kamione pa muftiji u rašku oblast!

pošalji odgovor

Topolj [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:29:56)

Strategija

Zaboravio si nakon toga ABHO cetu!Voleo bi da postanes nacelnik Gen.Staba ili ministar odbrane, odlican si strateg!

pošalji odgovor

V [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:32:16)

...

Ne bih rekla da su perverzni, nemojte tako. Ljudi nisu krivi što su takvi kakvi su, tako su rođeni, ali sam protiv toga da prave neke parade, smatram da je to velika glupost i ne znam šta misle sa tim postići.

pošalji odgovor

Sanja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:34:08)

Za gej paradu!

Mnogo je nepismenih komentara,a neko ko je nepismen i nije bas relevantan cinilac u drzavnim odlukama da li ce se nesto desiti u ovoj zemlji ili ne, svest mu je uglavnom suzena, ne barata cinjenicama, i moze samo da kaze da nesto misli, ali to ne sme da bude zvanicno prihvacen stav - bice, nece biti, parade ili neceg drugog. Dakle, homoseksualci i parada! Mnogima ovde strasno smetaju, i homofobija je jedna jako opterecujuca stvar, verujem! Medjutim, pitanje organizovanja ovakvog skupa uopste nije pitanje toga da li vi njih volite, da li su oni bolesni, da li su izopaceni, ovakvi, onakvi...Ovde je jedino pitanje odakle vam ideja da bilo kome mozete da uskratite pravo da se ''proseta'' ili sta vec, u ime protesta, ponosa, ili ne znam cega...jer nemate! Niko nema to pravo, i ne sme biti normalno u jednoj zemlji, pa bila to i Srbija, da neko dobije teske batine jer je homoseksualac ili lezbejka! A ako neko krene sa opstim mestima, tipa: pa onda ce i pedofili da traze da se setaju...mogu samo ovo da kazem: pedofilija je za krivicno gonjenje, a ako se dve punoletne osobe istog pola privlace i zele da budu u seksualnoj vezi, sta mi imamo sa tim??? I zasto bi to trebalo da nas se tice ili da nas jedi? Niko tu nikoga ne prisiljava ninasta. Jos jedna stvar: vidim provejava i ideja o tome da je parada strasna jer, eto, ima toliko socijalnih slucajeva pa oni ne protestuju....i to je tacno, i to je strasno. Ali, nisu socijalnim slucajevima krivi homoseksulci sto se ne organizuju i ne izadju na ulice...to je bolno tacno, ali, je tacno. Zato vas molim da shvatite da iako ima pojedinaca koji bi gej paradu iskoristili u svrhe promovisanja licnosti, ili reklamiranja, to ipak ne sme biti razlog da se gej parada zabrani, jer, na kraju krajeva, dobro znamo da su takvi medijski profiteri mnogo cesci i na ovoj, ''straight'' strani. Gej parada treba da se odrzi, jer ljudi treba da shvate da NE SME BITI PRIHVATLJIVO I TOLERISANO DOBIJANJE BATINA ZBOG SEKSUALNE ORIJENTACIJE!Moj glas imaju, jer je za mene to borba protiv, od drzave cesto tolerisanog nasilja!!!!!

pošalji odgovor

Saša Đorđević [neregistrovani] (07. 09. 2010, 11:37:06)

Bu!

Šta bi s mojim komentarom?

pošalji odgovor

nepismeni [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:04:56)

prosvetli me

U redu, slazem se da seksualna orijentacija ne sme biti povod za necije prebijanje, tu nema diskusije. Ono sto mene zanima zasto je bas 9 oktobar izabran za datum kad se odlicno zna sta sledi sutradan, takodje me jos intresuje zasto i sami homoseksualaci smatraju da je parada ocigledna provokacija i da ce jedine koristi od iste imati iskljucivo samoproklanovane gej vodje? Takodje me intresuje vase licno misljenje (obzirom da ste izrazito pismen i emancipovan covek) da li smatrate da je normalno da setnju grupe od 100 ljudi (plafon ali plafon), obezbedjuje par hiljada specijalno obucenih pripradnika organa reda? Da li vi (izrazito psimen i emancipovan covek) u toj slici vidite nesto nelogicno? I zbog cega parada MORA ali MORA po svaku cenu da bude odrzava a moj brat NE MORA da primi platu sest meseci!?

pošalji odgovor

Slavko [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:05:27)

????

Ne znam da li je onaj mladic sa slike gej,narkoman,student,uostalom nije bitno.Veoma ruzna slika.Pogled izgubljen u prazninu,nesvestan sam sebe,tu je a kao da nije,izgubljen u vremenu i prostoru.Strasno.Ako je to buducnost Srbije,ako je to put kojim generacije koje dolaze treba da krenu,onda smo mi svi gotovi.Nema nas.Uzalud nam sav trud.Sve sto su generacije pre nas uradile,mi smo srusili za tren.Sramota me je sto danas ovo gledam.Ne mogu da verujem da ce ovaj decko sa slike sutra biti "roditelj",otac,majka,sta li vec nece izmisliti.Srbijo ,ovo se samo tebi moze desiti.

pošalji odgovor

Slavko [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:17:21)

......

Nema ni mog.Ovo je nesto licno.?
Bitno je da hrvati i muslimani imaju sirom otvorena vrata na portalu PRESS-a.

pošalji odgovor

MM [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:17:31)

Tako nekako...

Pravo da ti kazem, ja nemam nista protiv gejeva. Mislim, nisam za prebijanja i diskriminaciju i ostalo, ali nisam ni za paradu.
Obicno se te parade odvijaju tako sto dodju svi moguci perverznjaci i egzibicionisti i idu okolo gole guzice. To je za mene seksualno uznemiravanje i toga dana sigurno necu izaci vani, da ne bih morala da gledam u stranu dok se zvalave i 'vataju. Licno sam vidjela nekoliko puta dva tipa kako se ljube u sred BG-a, i nikom nista, jer ljude boli dupe, ali da se skupi njih 100 ili 1000 i da se prihatavaju po ulici, to je narusavanje reda i mira i seksualno uznemiravanje.
A o provociranju da ne pricam.
Fuj, fuj, odvratno.

pošalji odgovor

david ginola [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:19:28)

pravopis?

Jel ja iz tvog komentara vidim neke predrasude.Dakle ako neko ima gramaticke greske tokom kucanja nije dovoljno kopetentan da izrazi svoje misljenje povodom te parade.Vidis da ti objasnim nesto svakom kome se ne svidja u Srbiji je slobodan da ide gde god mu je milo.Tuzno je sto se ti oglasavas radi parade dok ljudi doslovno umiru na ulicama od gladi.Srbija postaje zemlja gde manjine imaju vise prava od vecina!!!

pošalji odgovor

bullgog [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:24:46)

navijaci

bas se radujem svaki put kada je neki derbi, ili kada nedaj boze dodje neki strani klub, da vidim hordu "zdravih" mladica kako maltretiraju ceo grad i unistavaju sve na sta naidju. Od njih ce nasa deca imati stosta da nauce.

pošalji odgovor

niko [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:25:45)

Odlično

Ha, ha, ha, bravo majstore za komentar! Zamisli Čedu na čelu parade, a ovi što sad vršljaju po Pazaru iza njega. To je doživljaj. Kad hoće demokratiju, evo Vam je.

pošalji odgovor

MM [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:27:07)

Ne lupaj

Citiram: "mogu samo ovo da kazem: pedofilija je za krivicno gonjenje, a ako se dve punoletne osobe istog pola privlace i zele da budu u seksualnoj vezi, sta mi imamo sa tim??? I zasto bi to trebalo da nas se tice ili da nas jedi?" Upravo tako??? Sta se mene to tice? Zasto ja moram da taj dan idem drugim putem kuci da ne bih morala da gledam tipove kako se ljube i lupkaju po guzama?
Ja sam isto protiv nasilja, nisam za prebijanja i ubistva ljudi zbog seksualne orjentacije, ali mene izludjuje taj njihov egoizam i netolerancija prema ljudima sa kojima zive? Zasto ne mogu da shvate da necemo to da gledamo? Prosto, niej momenat za to. Gdje oni zive, meni nije jasno, o cemu razmisljaju? Rekoh negdje ranije, licno sam vidjela gejeve kako se ljube u sred BG-a, sve regularno, niko ih ne dira, to je njihova stvar, onda zasto skupiti te ljude na jedno mjesto i gledati ih kako polno opste na sred ulice? Jer to je cilj ove parade! Tako se uvijek zavrsi, ljubljenje, lizanje, gola dupeta i ostalo. Svi normalni gejevi, koje poznajem, nece ici na tu budalastinu, jer ljudi nisu egzibicionisti, niti hoce da paradiraju sa natpisima: "Primam ga" i ostalo. Ti sto ce ici na paradu su obicni debili, zeljni publiciteta i javnog eksponiranja. Boli me uvo i za gejeve i za strejtere, necu da gledam 1000 ljudi kako se 'vataju na ulici!
Bilo ko ko podrzava ovu budalastinu nije puno pametan, i kad vec voli egzibicionizam, eno mu Farme ili VB.

pošalji odgovor

jasmina [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:34:31)

????

Ako si protiv zabranjivanja onoga sto je u zakonskim okvirima to znaci da si protiv zabranjivanja onoga sto je dozvoljeno????? Aj ukljuci mozak za promenu!
i sta sad to znaci pridruzite im se? Meni uopste ne smeta ni taj decko ni bilo ko drugi ko se oblaci drugacije od ustaljenih normi oblacenja! Pa sta s tim? Jel treba svaki put kad mi neko ne smeta da idem u setnju ili vicem na sav glas da mi ne smeta? On ima pravo da izgleda kako god hoce kao sto i ti imas pravo da mislis sta hoces o tome. I ima pravo da bude ponosan na to sto je gay, bez obzira na to sta vi mislite o tome!
I ostavite vise te ljude na miru!

pošalji odgovor

Eh..... [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:47:18)

Nisam za gey paradu.....

Zivim u inostranstvu,svakodnevno se susrcem sa gey parovima.Sto se mene tice niti ih volim niti ih mrzim,ako je se neko odlucio za tako nesto mi tu nista ne mozemo...Ako je gey parada hit u evropi,koliko ja znam mi jos nismo usli u evropsku uniju.Iskreno ja nisam za gey paradu.Mislim da je to sramota i da ne trebamo prikazivati tako nesto svojoj deci.Bog je stvorio Adama i Evu a ne Adama i Adama ili Evu i Evu.Nadam se da ce se neko sloziti sa mnom.GEY PARADA NIJE ZA SRBIJU NITI ZA BILO KOJU ZEMLJU TO JE SRAMOTA,TAKAV SVET NE TREBAMO STVARATI ZA SVOJU DECU....

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:50:51)

Србија Србима

Неће проћи!!!!!!!

pošalji odgovor

brain [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:51:33)

gay

sta ste se okomili na ljude pustite ih neka zive onako kako vole i zele oni barem za razliku od ostalih ne traze ni autonomiju a ni nezavisnost

pošalji odgovor

.... [neregistrovani] (07. 09. 2010, 12:56:46)

nisam za gey paradu.....

niti mrzim gey parove niti ih volim,svako ima pravo da radi sta god hoce u svojoj kuci ali ne i da se u javnosti predstavlja i pokazuje tako.mnogi od nas nisu navikli na tako nesto,mislim da nije u redu da se odrzi gey parada u beogradu jer mi ne zelimo da vidimo tako nesto niti zelimo da deci prikazujemo takav svet.mislim da je glupo i da je sramota,a i same slike i snimci pokazuju da mi to ne zelimo da vidimo a kamo li da cujemo da ce nesto tako da se odrzi.nadam se da ce neko da se slozi sa mnom...

pošalji odgovor

milos [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:02:30)

ne ne

juce sam na b92 napisao komentar da ne treba da se odrzi ova parada i nisu izbacili komentar moj,to znaci da su i oni za to,a napisao sam da hocu jos uvek da gledam musko-zenske parove kako se ljube setaju i vole po parkovima a ne da deca gledaju osobe istog pola kako to rade,a vlada bela kuga o kojoj se ne prica!

pošalji odgovor

алекса [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:03:30)

удба наша судба

питам се питам како ови из Образа могу нон стоп некажњено да прете и туку, пале џамије и амбасаде и то сваки пут кад треба компромитовати драву Србију у важном моменту..све обраћајући се пуним именом и презименом...а Урошу МИшићу 10 година, навијачима Партизана за вербални делликт пола године притвора....
у памет се браћо Срби, јер прави Срби нису шачица полуписммених фрикова, доушника и силеџија... и латентних хомосексуалаца који бију жене (па макар биле и лезбејке)

pošalji odgovor

Jovanna [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:04:06)

Vidi koliko srednjevekovnih na jednom mestu...

Citam komentare i ne mogu da se nacudim koliko prostih "umova" ovde ordinira. To sve pametno, ljubi ih majka normalne i zdrave.
Volela bih da vas cujem jednog dana kad vam deca saopste da su homoseksualci. Nemojte biti sigurni da je tako nesto nemoguce.

A gospodinu Palmi predlazem da se kuci - u svoja cetiri zida bavi politikom. Sta kog djavola ima na ulice i pred kamere da izlazi onako bolesno gojazan.

pošalji odgovor

dariuss444 [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:04:56)

hehe

srbija to moze progutat

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:13:58)

navijaci dezurni krivci

Ne nego ce da uce od onakve unezverene pojave sa vrha stranice....

pošalji odgovor

tomma [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:34:28)

...i nudisti imaju pravo da idu goli ulicom ..

... postoje ljudi koji "vole" zivotinje i imaju seksualne sklonosti ka njima- je l treba i njima dozvoliti promovisanje tog neprirodnog (citaj bolesnog i nakaradnog) opredeljenja na javnom mestu?
... postoje ljudi koji "vole" malu decu i imaju seksualne sklonosti ka njima- je l treba i njima dozvoliti promovisanje tog neprirodnog (citaj bolesnog i nakaradnog) opredeljenja na javnom mestu?
... postoje ljudi koji "vole" da setaju goli (iako je to prirodno samim rodjenjem coveka bez odece na sebi)- je l treba i njima dozvoliti promovisanje svojih sklonosti tako da deca kao normalno i civilizovano treba da prihvate kad vide policajca na ulici, uciteljicu i nastavnika u skoli ili na ulici bez icega na sebi ..
sve sto je neprirodno i devijantno, kao takvo i treba da se tretira - niko ne treba da se zbog toga prebija, ubija ili stagod, ali nikako i ne sme da se dozvoli da se takve devijacije promovisu kao normalne, da se to reklamira i da se "njihovo pravo" da budu devijantni podrzava... ako se dozvoli gay parada treba dozvoliti i da svako gradom i na poslu sme da dolazi go- bez odece, da moze da seta svog psa-ljubavnika ... dakle, lopovi i kriminalci u zatvor, ludaci u ludnicu, a bolesni u bolnicu...

pošalji odgovor

Иван [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:35:01)

...

Србија ипак има ОБРАЗ а не ђон...

pošalji odgovor

Dragan Tomic [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:35:34)

Ponos?

Meni nikako nije jasno odkud termin parada ponosa.Pa sta je tu ponosno zaboga?

pošalji odgovor

Stari Novosadjanin [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:42:09)

Ne pisi neistine!

Sa takvim glupim izjavama pravite sami sebi antireklamu.

Cuj svi homici su fini i dobri niko nije ubica itd., ne lupetajte gluposti imas ubica koliko hoces a i pedofila od homica evo jednog serijskog ubice Andrew Cunanan pored ostalog ubio je drugog pedera Gianni Versaca.

Mesto da pravite humanitarne akcije dovodite vase bogate pedere iz inostranstva da ulazu u Srbiju i neka vasu grupaciju zaposljavaju, nemamo nista protiv i pokraj vas na primer i invalide da zaposlite eh tu biste dobili ugled u javnosti a ne da bacate pare na parade u jednoj siromasnoj posleratnoj zemlji to je vec jako neumesno, lici pomalo lesinarski razmislite malo najugrozeniji niste sigurno!

pošalji odgovor

nepismen2 [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:45:26)

talk to the hand

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

pošalji odgovor

Somi [neregistrovani] (07. 09. 2010, 13:54:49)

Ma

covece briga mene sto ste Vi razliciti od nas (hetero), vec koja je potreba da pravite paradu. Pa Vas i nije briga za paradu, Vi hocete da isprovocirate incidente pa da novine pisu nedeljama o Vama.Stalo Vam je samo do reklame pa makar i negativne.Setaj gradom sa svojim dragim, bas me briga i ja setam sa svojom dragom ali NE parada !!!

pošalji odgovor

jaca [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:04:30)

poslovica

Čega se pametan stidi - time se lud ponosi!

pošalji odgovor

fact [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:04:34)

patriota

ti si mi neki patriota ha ha idi malo dole do Kosova ili Raske pa tamo zavodi red junacino he he

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:06:14)

I sta?

Pa nama bar ima ko sta da saopsti, ko ce tebi?

Mozda, da te je draga prevarila sa drugom?

Poznajem mnogo gej parova vani ovde ih stvarno nema mnogo!

Pitam ja njih zasto jedno glumi musko a drugo zensko koja je tu logika i zasto se toliko svadjate medjusobno?

Draga Jovanna da li neko ima srednjvekovna shvatanja to si ti merodavna da ocenis.

Polako, easy zasto tolika ostrascenost, ova zemlja je toliko ojadjena pa sad hajmo malo i vi. Toliko siromastva a vi bacate pare na parade mozda bi bolje da financirate neku humanitarnu akciju razmislite malo?

Jovanna malo vise ljubavi i bice sve ok., mi vas volimo i postujemo, vi ste nasi nego ste bre previse agresivni, pa vidis da ne volimo agresivce pa i navijaci imaju sa nama problem, kazi mi ko voli agresivce?

pošalji odgovor

KatarinaRina76 [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:10:51)

Ti sigurno nisi uredan

Ti si potpuno bolestan,sta imas da komentarises sve,i to protiv Srba..Ako ti se ne svidja ovde onda ajde odavde....

pošalji odgovor

Vladan [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:17:25)

@Nije b itno

Pa sto onda zivis u SrbijiIseli se bice ti zahvalna Srbija.

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:25:25)

dvostruki arsini

neverovatno je da se ta parada toliko potencira. ja kad bih paradirao ulicom u boksericama uhapsili bi me odmah i odveli u ludnicu. a ova parada gejeva i lezbejki je normalna stvar?!

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:25:56)

Neka neka

Super. Konačno.
Kad pogledam sve ove bogobojažljive komentare pomislim kako su nam crkve po ceo dan pune vernika, a ne da zvjape prazne. Svi ti dušebrižnici nikada nisu zgrešili.
Pola Srba vara žene, pa to je kao bogougodno.
Kako da ne?!

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:33:14)

Таман добро дошло!

Овај сатанистички скуп треба да буде димна бомба за праве проблеме ове државе.Сад треба да пресипамо из шупљег у празно и трошимо енергију око безвезних ствари, као ове,док цене расту, несташице, криминал,Космет...САД тресу Рашку да отпадне Космет, а ми ћемо се убити расправљајући имају ли хомосексуалци право да праве параду у центру Београда или не? Не дозволимо да нас замлаћују и варају!

pošalji odgovor

david ginola [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:33:55)

voleo bih

Da objasnis sta znaci srednjevekovni na jednom mestu.Tvoj posto je veoma dubokouman i razmisljam da ga zapisem kada budem izdavao dzepno izdanje knjige dubokoumne misli jevropejaca u malenoj Srbiji

pošalji odgovor

lady [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:42:11)

:=/

eh, vala da znas!!! sad je to kao pitanje od velikog znacaja!!! samo da nam zamažu oči od ostalih problema, a država se raspada!!! -a pederi bi da šetaju, muka mi je od njih, i svih ostalih nametnutih belosvetskih gluposti!!!

pošalji odgovor

Indijancu [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:49:10)

Ne-pricaj-gluposti

Setaj se bre ti ulicama koliko hoces , samo nemoj da mi pravis one golotinje od parade , to je sve samo ne nesto normalno i cega trebas da se ponosis. Zamisli sajam erotike se brebaci na terazije

pošalji odgovor

Paja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 14:49:11)

zašto ne petog oktobra

Smatram da je za organizatore najprikladniji datum bio 5 oktobar,jer su njihova prava očigledno tekovina upravo tog datuma,sudeći po podršci koju dobijaju od prvoboraca petooktobarske revolucije(Čeda i sl.)

pošalji odgovor

Leci se devojko sa dva n [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:11:57)

Meni je vas zao

Cim imas dva n u imenu, sve mi je jasno...sve si o sebi rekla. Samo ti drzi devojcicu za ruku i citaj nam lekcije, ali obrni okreni, to je bolesno. Mozete setati koliko hocete, ali to vam nece izleciti bolest...bicete jos nesrecniji dok se ne pozabavite uzrokom.

pošalji odgovor

Pedja [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:16:58)

Slusajte Vi...

...gospodjo/ce, kao prvo, vidim da branite ovakve parade i ljude koji hoce da se eksponiraju na ovaj nacin, a pritom sazaljevate "homofobe" kojih ovde stvarno ne vidim puno. Ne znam da li ste sami pripadnik gay populacije, ako jeste onda mi je jasno zasto ovako pisete. Ako niste, onda iskreno zelim da Vam sin u kucu dovede decka sa kojim, kako kaze, zeli da zapocne zajednicki zivot i da se kuci. A ponosnoj majci ce biti puno srce. Ako bi ste u takvoj situaciji bili srecni, onda Vama to stvarno ne smeta, ako ne, onda molim vas ne lupajte gluposti ovde!
Kao drugo, ne znam sta je tesko da shvatite da velika vecina Srba nisu cudovista koja prozdiru razlicite? Jednostavno ne zele bludne parade koje se u sred bela dana eksponiraju ulicama. Pa i da nije rec o gay-evima, ko bi zeleo i straight osobe da prave paradu ljubavi i da se pipkaju, hvataju i sta vec sve ne rade po ulicama grada? Ni to nema veze sa mozgom!
Treca stvar, svaki normalan covek moze da predpostavi sta ce biti tog dana u Beogradu i kakav ce haos izbiti, sukobi, tuce, lomljenje izloga i ostale "uobicajene stvari"... Bez obzira sta svi mi ovde palamudimo, to ce se jednostavno DESITI ukoliko do parade dodje! I sto je onda to nama potrebno? Ovo su jedni od razloga zbog kojih ne zelimo ovaj dogadjaj u nasem gradu!

pošalji odgovor

Mali Zeka [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:25:38)

Hrvatska

je već pokazala da može progutat', što nismo ni sumnjali, a da li će Srbija, to ćemo tek da vidimo.

pošalji odgovor

Miki [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:26:53)

Odgovori

Jesu tebe na svet doneli mama i tata ili tata i tata ili mama i mama???

pošalji odgovor

jeremija [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:27:40)

nikad@nadlanu.com

Браћо Срби,па они се спремају да нам пљуну на ОБРАЗ .

pošalji odgovor

Yeca [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:28:04)

Parada se neće održati

Nema šanse. Biće kaoi prošle godine odlaganje u poslednjem trenutku. Oni u stvari nemaju ništa od parade gde mogu samo batine da dobiju, već njima samo treba višemesečna kampanja, reklama, da se priča, priča...priča o njima. To njima treba.

pošalji odgovor

Vukan [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:34:08)

Jos jedan glas protiv

Ne zelim da se u mom gradu odrzi ova parada. To je moje pravo i zelim da se postuje.

pošalji odgovor

aca [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:47:12)

od Palme zavisi

Ako je Palma iskren napustice ovo drustvo evropejaca pa nek padne vlada.

pošalji odgovor

Miskec [neregistrovani] (07. 09. 2010, 15:53:32)

Svima

koji nisu tako "zatucani", kao recimo, moja malenkost, predlažem sledeće:"Da odu ispred ogledala i kažu sebi da su u stanju da sasvim mirno podnesu i progutaju da im se na vratima pojavi sin sa dečkom koji je došao da ga prosi od njih. Pa da sretni pošalju pozivnice prijateljima i rođacima sa klasičnim svadbarskim tekstom u kom će pisati, od prilike:"Povodom udaje našeg sina jedinca pozivamo vas da svojim prisustvom uveličate naše veselje. Skup svatova kod mlade..."" Kada to iskreno uspeju da savaldaju sobom, kao što neće, onda ću verovati da je to normalno, a do tada ja sam tipični, zatucani balkanac, za razliku od "naprednog" dela sveta koji ih tako rado prihvata, do duše sa sve represivnim zakonima, prema zaštićenim furundžijama.

pošalji odgovor

Branko [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:09:50)

Moje Mišljenje...ako koga interesuje....

Činjenica je slijedeća:kao što u svakoj etničkoj grupi ima ljudi koji su "loši",i onih koji su "dobri",postoje dobri i loši bez obzira na polno opredjeljenje. Ljudi koji su "drugačije opredijeljeni" su u 90% slučajeva takvi uslijed genetike,nešto je loše krenulo u njihovom razvoju i to je samo genetski poremećaj,oni ni u kom slučaju nisu krivi za to.Oni ne znaju i ne mogu drugačije.Gay muškarce vjerovatno privlače žene onoliko koliko nas normalne privlače muškarci...Meni lično je tužno vidjeti nekog ko je gay jer mislim da mu je život jako ružan,bio on u Srbiji,UK ili Kini.Začudili bi ste se kad bi znali koliko ljudi u razvijenim zemljama se groze gay populacije,ni tamo to nije normalno. Lično,mislim da je možda i bolje da takvi ljudi ne moraju da kriju da su gay i da se žene osobama suprotnog pola,jer se u tom slučaju ta bolest vjerovatno nasljedno prenosi. Veliki je problem što je ta populacija tradicionalno sklona prostituciji i narkomaniji, a to opet doprinosi širenju AIDSa,kao i pedofiliji. Mislim da država koja je u problemima ne bi mogla da se nosi sa još jednim velikim problemom koji bi tako nastao. Mislim da nije vrijeme za takve manifestacije. U zapadnim zemljama je to takođe novina-bili su smještani u zatvore prije(sjetite se Oskara Vajlda).Uz sve poštovanje ljudskih prava,mislim da pripadnici gay populacije u Srbiji sada kada imamo bezvizni režim mogu da otputuju na neku od parada vani-em će se provesti,em neće gledati hoće ih neko palicom dočekati ili zapamtiti.Lijepo je kad je muškarac muževan, a žena ženstvena,a izuzeci su tu da potvrde pravilo a ne da budu pravila. Iskreno se nadam da parada neće biti održana,jer ne treba nam da neko bude ubijen,i da neko onda trune u zatvoru,dok se okolne hijene naslađuju kako se Srbi opet ispali ovakvi i onakvi,jer će tako ispasti,bez obzira što nema parada u Tirani,Podgorici,Prištini...A sjetih se i one izreke:čega se pametan stidi,budala se PONOSI!Aj' uzdravlje i nemojte šta zamjeriti.

pošalji odgovor

marija [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:21:40)

bez parade

Paradu treba zabraniti,neka se oni slobodno vole ali u svojoj sobi!

pošalji odgovor

a [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:23:04)

a

I moje je pravo da setam pa sta cemo sad???

pošalji odgovor

Radojica [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:37:19)

E ne moze !

Po ovome bi onda i prostitutke trebalo da imaju svoju paradu, pedofili i tako redom !!!!!!! E nece proci !!!

pošalji odgovor

l [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:38:46)

lol

Ne lupaj

pošalji odgovor

neko iz mase [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:52:48)

hahahah

pa ti probaj :D

pošalji odgovor

Rami [neregistrovani] (07. 09. 2010, 16:59:37)

ITI

Vladimireeee ti si VANZEMALJAC!! Pozzz od VANZEMUNKE

pošalji odgovor

dragoslav [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:08:51)

parada

pa zar sve lose moramo da prihvatimo od njih. neka oni zadrze te navike kod njih kuci.

pošalji odgovor

ulični hodač [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:20:33)

Džoni Racković

hahah, taj lik na poslednjoj fotki je poznati beogradski umetnik, slikar, glumac, Nenad Džoni Racković.
čovek uopšte nije gej, nego se pojavio na toj prvoj paradi iz solidarnosti prema gejevima.
možete ga nazvati provokatorom, egzibicionistom, ali nije gej sigurno.

pošalji odgovor

mimi [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:30:09)

bez komentara

poštujem njihovu seksualnost, prosto nisu krivi što su takvi rođeni ali u ovoj srpskoj kataklizmi stvarno nam još "treba" i paradiranje pa ih molim da prestanu da insistiraju na toj paradi.

pošalji odgovor

moskovljanin [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:40:20)

lllll

čega se pametan stidi time se budala ponosi

pošalji odgovor

Lea [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:44:35)

Preispitajte prvo sebe

Homoseksualnost jeste greh, ali ne zaboravite da je jednak greh i preljuba, grupni sex, da ne nabraajam... tako da ovi sto tuku homoseksualce treba da se zapitaju da li oni zive moralno i u skladu sa Bozijim zapovestima.

pošalji odgovor

Dragan BG [neregistrovani] (07. 09. 2010, 17:51:13)

PODRZAVAOCI!

Neprirodnost,sebicnost,iskompleksiranost,bezobrazluk,to su sve odlike ovih.Na zalost,mali broj ljudi zna da u zapadnom svetskom vrhu sedi jedan deo kopilana i kopilanki,koji uporno preko raznoraznih nevladinih organizacija pokusava da ovaj deo populacije zavlada svetom.Njima porod i poridica nista ne znace jer je nikada nisu imali.Radili su najprljavije poslove i danas to cine a od nas traze da ih priznamo.Ja zelim svakom ko ih podrzava da mu deca budu pederi i lezbejke u celom svetu.

pošalji odgovor

Sta reci [neregistrovani] (07. 09. 2010, 18:04:46)

a ostati pametan

Setas tako sa detetom kroz grad i na letis na paradu "Ponosa" ili "Prkosa" kako vec, u jednom trenu dete te zapita sta je ovo i sta rade te cike.
Ako odgovoris po pravu zakona treba da objasnis maloletnom detetu da je to normalno i da eto ti su ljudi normalni i oni su ponosni sto su ravnopravni te odatle i ta populacija ima sva prava kao i to dete i njegova, mama i tata pri tom su mama, tata i ono bolesni jer su normalne osobe i nemaju prava ( i krsis svoja prava), pa se to zove parada ponosa. Uz ovo dodjes da ako tata ostane bez posla ono nece imati sta da jede a ako sutnes macu ili kucu mozes imati do 3 obroka u padinskoj skeli.
S druge strane vodjen normalnim normama, ljudskosti, svim prirodnim zakonima, moralnom retorikom prekrivas detetu oci i objasnjavas da je to gej populacija te da su ti ljudi bolesni (pri tome vredjas njihova prava)te da su oni tu da bi ustvari prkosili nama beogradjanima kojih ima 1.5mil napsram 7500 njih.
Ja zelim da u javnoj debati o sexu na RTS u udarnom terminu sednu, jedan predstavnik homosexualaca kao populacije i jedan predstavnik heterosexualaca kao drugi sagovornik, pa da opisu detaljno uzivanje u odnosu sa partnerom tj partnerkom i cari jednog i drugog kako bih ja mogao dati detetu pravilan odgovor.
A sad ja licno, niko niti brani, niti zeli da osporava pravo necije na nesto, ali pravo kao norma ima svoja pravila a to je da se ne moze na ustrb nanjine krsiti osnovno pravo vecine. Ja tog dana zelim normalno da setam Beogradom, a kome se okuplja nek zakupi Arenu, halu na sajmu ili nesto manje neki splav pa tamo nek orgijaju do zore. Ne zelim da moje pravo normalnog gradjanina, poreskog obveznika i heterosexualaca kao vecine, bude naruseno okupljanjem grupice homoseksualaca, normalnih gradjana i poreskih obveznika u manjini.

pošalji odgovor

Комшија [neregistrovani] (07. 09. 2010, 18:30:55)

Писменост!!!

Човече да ли си ти свестан своје неписмености??? Ти си оно што се зове функционално писмен, умеш да прочиташ и да се потпишеш, али дефинитивно не знаш да напишеш. Једино што вреди у твом коментару је то што је написан ћирилицом. Суздржи се коментара на било коју тему, паметније је!
Поздрав!

pošalji odgovor

ulični hodač [neregistrovani] (07. 09. 2010, 18:41:26)

a, abortus?

Lea, a da li je abortus greh?
svi ovi vajni patrioti koji trube kako "promocija" homoseksualnosti podstiče belu kugu i ugrožava biološki opstanak Srba, neka se zamisle nad podatkom da se godišnje u Srbiji obavi između 150-200.000 abortusa. Ej, to je ceo jedan Kragujevac manje, godišnje.
Ali, da li ste videli ili čuli da je bilo koja patriotska organizacija protestovala ispred klinika gde se vrši abortus?
Naravno da ne, bitnije je prebijati ovu šaku jada od gejeva, i to junački 10 na jednog.
Ovde se ne radi samo o licemerju protivnika parade, nego pre svega o čistoj gluposti i zatucanosti.
Koristi li iko mozak ovde?

pošalji odgovor

v [neregistrovani] (07. 09. 2010, 19:08:50)

....

Nemojte napadati devojku i nemojte nikom poželeti ono što ne bi voleli da se vama desi. Prema tome bolje ćutite, jer se i u vašoj porodici može desiti neki homoseksualac i šta ćete onda, hoćete ga isterati iz kuće ili šta. Sigurno da niko ne želi da mu dete pripada ovoj populaciji, ali to je vaše dete, vi ste ga rodili i tu nema šta da se priča. Ovo ne znači da podržavam paradu, naprotiv smatram da je to glupost, jer će neko biti na kraju povređen.

pošalji odgovor

Aleksandar B. [neregistrovani] (07. 09. 2010, 19:31:23)

Čestitam

Hteo sam da se uključim u ovu priču ali sam pročitao tvoj komentar i shvatio da nema potrebe. Potpisujem sve što si napisao.

pošalji odgovor

Grupni [neregistrovani] (07. 09. 2010, 19:49:16)

Lea u pravu si ali jedno veliko ali!

MI koji upraznjavamo grupni seks ne trazimo nikakva posebna prava, niti grupna vencanja niti grupna usvajanja dece i mi dozivljavamo neprijatnosti i to sigurno vise nego gay populacija a ne zalimo se.

Mi ne bulaznimo da je to normalno, nama se to svidja niko nas ne dira u nasim prostorijama i u cemu je problem?

Mi ne pravimo marketinsku akciju od toga i ne propagiramo javno a za nas nisu usvojeni ekstra zakoni za zastitu grupnog seksa oni su zasticeniji od mnogih drugih grupacija.

Sta je sledece, da nece mozda jos da traze ekstra novcani dodatak od drzave zato sto su gay.

pošalji odgovor

Aleksa [neregistrovani] (07. 09. 2010, 21:28:16)

predlog

Hvala na boravku u Srbiji,dovidjenja sve najlepse.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (07. 09. 2010, 21:35:34)

svako javno..

ispoljavanje i upraznjavanje seksa,nije normalno ponasanje, pa kao takvo vise podleze psihijatrijskoj nego policijskoj oceni, sto znaci saglanost za takve skupove mora da ocenjuje i daje *kvalifikovano telo*..

pošalji odgovor

Zanosni Milisav [neregistrovani] (07. 09. 2010, 21:51:23)

Saopštenje za javnost

Ja odoh na paradu, a vi kako hoćete...

pošalji odgovor

Ni mi ne odustajemo [neregistrovani] (08. 09. 2010, 02:04:12)

Nece biti

Nece biti parade pederluka i srama!

pošalji odgovor

.1. [neregistrovani] (08. 09. 2010, 03:48:22)

Neka setaju...

... a obrazovce i "fine" navijace taman da pohapse... Posle da "pricaju" u 29om ;)

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (14. 09. 2010, 03:32:12)

Ma daj ne lupaj

Kako te bre nije sramota!!!!

pošalji odgovor

Damir [neregistrovani] (18. 09. 2010, 13:36:19)

Televizija

Kazete: "Ne treba da se odrzi parada jer deca ne treba da gledaju gejeve kako se ljube". Kakvo je to foliranje. Pa na Palminoj televiziji su se godinama prikazivali naj odvratniji pornici. Tu su prikazane stotine lezbo scena. To moze a? Lepo vam je kad gledadete lezbejke izmedju vasa cetiri zida? A sta je sa serijom L-World? Ni to vam ne smeta? A sta je sa serijom Vil i Grejs? Ni to vam ne smeta? Ne smetaju vam ni lezbo scene ssvake noci od 12 na tv 1000? A to da se ljudi prosetaju gradom, to vam smeta? Vas sve treba malo poslati u Iran, ali vas pre toga pretvoriti u zenu ili homoseksualca, da se lepo provedete.

pošalji odgovor

Patriota Bezboznik [neregistrovani] (18. 09. 2010, 13:42:59)

Mislim

Slusaj druskane. Ja sam ateista. Prema tome BEZBOZNIk. Muka mi je od vas vernika. Paradirate svaki dan sa vasim ritualima gde god stignete. Idete mi mnogo na zivce. Zalazete se za Srbiju iz srednjeg veka. Neobrazovani ste i viri vam praziluk iz usiju. Mrzite sve koji nisu kao vi. Muka mi je od vas. Idite svi u Iran ili Severnu Koreju.

pošalji odgovor

mraz [neregistrovani] (28. 09. 2010, 02:20:02)

Pokaj se

da gospod bog nije spalijo sodom i gomor a morao je,da se ta bolest nebi sirila na druge gradove i normalan narod.sodom i gomor bi prosto sam nestao.zbog neproduzetka vrste nataliteta jer muskarac i muskarac nemogu imati decu takode ni zena sa zenom.a polne bolesti bi samo ubrzale mortalitet.homosexualnost je nastranost.bolest.izopacenost,koja treba da se leci.kazu nemozemo u jevropsku uniju ako ne dozvolimo javnu demo-stras-iju (demonsku strast)nastranosti,strasno.ne treba nam takva jevropska unija,ako se homicima ne svida srbija to je njihova stvar oni su manjina,ja predlazem referendum o njihovom trosku da se narod izjasni dali je za ili protiv javne nastranosti.ako bude za ja napustam srbiju. .

pošalji odgovor

veca pereca [neregistrovani] (02. 10. 2010, 00:24:22)

blagodat

...kao sto je pokajanje dolazi od BOGA i ona je svima nama data,tako da mislim da trebamo moliti dobrog GOSPODA da pomogne nama u nasim molitvama u kojima se molimo za te nesrecnike,da nadjemo nacina i uz Boziju pomoc pokusamo da pomognemo njima da shvate da ima toliko lepote i ljubavi u porodici koju je GOSPOD BOG blagoslovio.Tu energiju koju oni rasipaju na ulicama (tzv.PARADA PRKOSA, a ne ponosa)samo treba preusmeriti u drugom pravcu,a uz Boziju pomoc sve je moguce,mi pravoslavni to znamo.Zato,naoruzajmo se dobrim oruzjem,nevidljivim i nepredvidivim i pokusajmo da promenimo situaciju koja sada i ne izgleda toliko zastrasujuce kako ce biti za 20 god. na primer.Pa zar ne vidite,svi,da nam Bog ne daje poroda jer On zna kakvi ce ljudi biti za 20 god.Ne ropcimo na Boga,ne ubijajmo gej populaciju jer su oni vec zrtve a da toga nisu svesni,molimo se i zivimo sa Bogom da bi nam bilo bolje.Ovojeste biblijsko vreme i zasluzili smo mnogo sodoma i gomora i molimo se za milost Boziju jer tako cemo biti spaseni,svi smo pred Svevisnjim JEDNAKI...

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (02. 10. 2010, 21:08:42)

Zašto toloki publicitet ?

Mislim da su mediji čitavu pometnju. Mnogo su se bavili paradiranjem ovih osobenjaka, pa su i oni koji su do skoro bili anonimni krenuli da se promovišu ali i dalje neznam zašto im to treba. Ako amo ušli u eru gde će nam stepen demokratije manfestovati gej parade, *bem ti takvu demokratiju!!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (03. 10. 2010, 23:54:56)

Sramota

Ma kakva bre parada,bezite kuci sa sve Dacicem!

pošalji odgovor

beograđanin...zamalo [neregistrovani] (09. 10. 2010, 22:46:08)

ko ovde koga ....

da li će sutra Srbija da liči na gestapovsku državu ,pa ako slučajno pogledam razroko ova jadna stvorenja dobijem po leđima pendrekom i još zaglavim u buvari samo zato što znam čemu mi ona rupa služi?E da umalo da zaboravim ,pa ja ću kao i svi poreski obveznici to sve i da platim ...."majstore zadnja izlaz!!!"

pošalji odgovor

Vera [neregistrovani] (10. 10. 2010, 01:37:02)

Ajd sve, ali ovo:

" U zapadnim zemljama je to takođe novina-bili su smještani u zatvore prije(sjetite se Oskara Vajlda)."
Kakav Vam je ovo kontekst rečenice?! U zapadnim zemljama je to novina O.o, a Oskar Vajld je zatvoren oko 1890. godine i to zbog "nakaznog ponašanja", ne isključivo zbog homoseksualizma. VIDITE LI RAZLIKU? 1890-2010?! Da li to znači da žene ne treba da se obrazuju, šminkaju, bla, bla, jer to nije bilo dopušteno NEKAD?!

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date