Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 11. 09. 2010

PRESS

Tražim izbore, a ne glavu Jeremića

Predsednik Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić zatražio je juče hitno raspisivanje vanrednih izbora zbog pogrešne spoljnje politike.

1
On je rekao da je usvajanjem Rezolucije Srbije i EU u Generalnoj skupštini UN naša zemlja doživela još jedan poraz u borbi za odbranu Kosova i Metohije, ali da zbog toga ne treba tražiti smenu ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića, već vanredne izbore!

 - Najmoralnije bi bilo da ne strada Vuk Jeremić, najmoralnije bi bilo da je Boris Tadić putovao u Njujork, pa on da donese lošu vest koja je plod njegove dugogodišnje borbe za Kosovo i Metohiju - rekao je Nikolić, ponovivši pitanje koliko je koštala Tadićeva „šatl diplomatija" koja je doživela debakl.

On je dodao da će, zbog načina na koji je doneta Rezolucija o Kosovu u UN, naprednjaci od sada biti protiv svega što vlast predloži u Skupštini Srbije vezano za Kosovo.

- Očekujem da će vlast sada tražiti podršku Skupštine za sve urađeno, ali oni više ne mogu ništa da učine, oni su svoje završili. Od nas više ne mogu očekivati nikakvu podršku. Bićemo protiv, šta god da predlože. Mi smo spremni za izbore, odmah, i spremni smo da priznamo poraz ako ova politika ponovo osvoji glasove građana - kaže Nikolić.

Lider SNS-a dodaje da bi Boris Tadić trebalo da razmisli da li se njegovo vladanje Srbijom „isplatilo Srbiji ili samo krugu njegovih prijatelja".

- On (Tadić) je grubo prekršio Ustav, jer se u njegovom kabinetu vodi spoljna politika - rekao je Nikolić, i priznao da SNS nema većinu u parlamentu da postavi pitanje odgovornosti Tadića.

Nikolić je rekao da ne zna šta stoji u usvojenoj rezoluciji, da je strašno pogrešno što o tome ne znaju ni građani i da je vlast činila sve sama, bez konsultacija sa opozicijom i sa vodećim svetskim centrima, Briselom, Moskvom i Vašingtonom.

- Albance na Kosovu niko ne može da natera da razgovaraju sa Srbijom o statusu posle glasanja u UN i odluke MSP-a, a o drugim pitanjima Beograda ne treba ni da govori, jer nije na Srbiji da rešava pitanje uređenja kosovske države. Prema mišljenju SNS-a, država Kosovo ne postoji i sa tom državom o njenom uređenju Srbija ne treba da razgovara - naglasio je Nikolić, i dodao da „Srbiji nema opstanka ukoliko u razgovorima sa EU ne obezbedi bolji život građana".  

(N. P.)

komentari (134)
pošalji komentar

Све се зна [neregistrovani] (10. 09. 2010, 22:46:46)

ко кога подржава

Томице јел ти Брисел саопштио како да реагујеш?

Све се види!

pošalji odgovor

XP [neregistrovani] (10. 09. 2010, 22:56:14)

Ma nemoj!

Pa zar se jos nisi zasitio izbora?! Silne izbore pogubio, a hteo bi jos! Ko pokvarena ploca!

pošalji odgovor

narod [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:02:55)

trazi izbore,ali ne oprave.

Ajde bre ne foliraj!cuj kao trazi izbore! OD koga trazis kad si se uvezao sa zutima i sve radite u dogovoru. Ne folirajte bre ovaj narod vise! DOSta vas je!

pošalji odgovor

djoka [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:23:12)

kume

Pokri se usima! I ti i SRS!

pošalji odgovor

Mimi [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:25:02)

Molim ?

Šta ti čoveče tražiš,ko te piitao užas!
Građevinski tehičar hoće da ruši Vladu, i da bude predsednik. Da nije tužno, bilo bi smešno.
E neće moći, ima u ovoj našoj Srbiji ipak više realnih ljudi.
Meni nikada neće biti jasno kako SNS uopšte može da pređe cenzus, posle onolike tiranije devedesetih.

pošalji odgovor

rale [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:35:48)

ma nemoj...

Koje si to postigao rezultate u dosadasnjem zivotu, pa mozes ocekivati od ovog jadnog, napacenog naroda da ti pruzi podrsku na tim vanrednim izborima? Okreces se kako vetar duva i sve bih dao da se domognes neke od drzavnih funkcija... skupljas jeftine poene na ljudskoj nesreci...kritikujes diplomatsku borbu danasnje vlasti za drzavne interese, gde je ta sloga (4S) kad su u pitanju od izuzetne vaznosti drzavni interesi...objasni svojim lakovernim glasacima odakle ti toliki novac za reklamu i rad stranke, za stan od preko 100 kvadrata.. kako covek u tim godinama moze podici toliki kredit...gde bi bio da ti nije bilo Seselja, a sad si mu okrenuo ledja, uplasio se od njegovog dolaska...nemoj da te nosi slava narucenih istrazivanja koji govore o tvojoj popularnosti...nisi ti toliko dobar koliko su ovi na vlasti losi, pa to znas da koristis...

pošalji odgovor

rs [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:39:19)

sta pricas

Sam si htio da pisemo rezoluciju sa EU eto ljudi su to uradili, priznali smo Kosovo i zdravo. Ponos nam je nula

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:43:45)

Бравар?

Бравар је био бољи. Ови су заменили тезе. Бравара су прогласили за зло како би прикрили своју неспособност. Бравара нема већ 30 година а они из горе у гору ситуацију, срљају и причају. Причају празне приче, причају како ће мо кроз срљање стићи у у бољу Србију. Ако овако наставе, неће бити ни нас ни Србије. Зато су потребни избори. Можда се изнедри нека нова личност.

pošalji odgovor

Ево [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:01:38)

одговора

Врх ДС је, чини се, убио једним ударцем две муве: добио је средства за опстанак али и обећање да ће бити смањена западна подршка његовим конкурентима, што значи да ће напредњаци, странка коју неки називају Mi-6 опозиција, остати без дела досадашње подршке. СНС је запад припремио као резервни тим, а сада је Тадић истрговао да он до даљњег остане на клупи, што показују шизофрене изјаве лидера напредњака Николића: прво, да смо требали у вези са резолуцијом да се договоримо са ЕУ, односно пошто је тако и било, да смо поражени што смо правили резолуцију са ЕУ.

pošalji odgovor

Српски Националиста [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:02:14)

Српска историја је учитељица живота

Боље рат него пакт. Боље роб него гроб.

pošalji odgovor

Marija [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:13:05)

koje foliranje

Gde si bio dva dana, dok smo mi ostali vikali IZDAJA? Sto nisi pozvao na protestno okupljanje svig gradjana nezadovoljnih ovom sramotom? Na svake dve nedelje pozivas na izbore, a po svim novousvojenim stavovima je jasno da ces vladu moci da pravis samo sa DS-om, odrzavajuci te lopove na vlasti. To je ortakluk u najavi, a sve na stetu Srbije.

pošalji odgovor

љаник [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:33:39)

избори

биће избора, само да се појави нови нееуРОПСКИ српски лидер, ови сви су офуцане плаћене еу раге. знате ваљда где раге завршавају

pošalji odgovor

kwazimodo [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:35:46)

naucnik

a ovaj predsednik srbije je neki naucnik???
kakve veze ima sta je??i o kakvoj diktaturi govoris??pa oni su bili na vlasti 3 god....a sps 10, a ds u beogradu od 95 sa sps-om...ili si zaboravio na to...svi su bili zajedno na vlasti,i svi su prijatelji....dakle ja ne znam gde si nasao da su oni vrsili diktaturu kad su najmanje bili na vlasti od sve tri stranke....

pošalji odgovor

Andjus [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:40:23)

Pitam se

Gde su Fatic, Djuka i Nebojsa da pisu tekstove u odbranu sefa? Ustvari, njihov sef nije Toma nego Aca. Pitanje je da li Aca zeli da ispegla komentare? Obicno kad je on u pitanju odma se aktiviraju neutralni komentatori koji kazu da podrzvaju coveka koji gleda u buducnost i ostale gluposti. Hvala Bogu da je narod video kako je Nikolic hteo da obmane javnost, prvo tvrdeci da se rezolucija treba uskladiti sa EU a posle, kad se to desilo, napao to kao poraz. Ali i dalje ne zeli da komentarise rezoluciju ni jednom recju? Pa koga su on i Aca hteli da prevare? Nisu svi toliko naivni kao njihovi Djuka Nesa i Fatic. Ima tu i pametnijih koji znaju koliko je sati. Samo je pitanje gde je onaj General Delic koji je plakao i rekao da bira Srbiju a ne Seselja! Zar je ovako izabrao, da sa ovim izda Kosovo i svoje ratnike? Sram ga bilo!

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:06:24)

Koja je kancelarija

Iz koje kancelarije Opstinskog odbora DS a, saljete poruke. Eto me na kafu.

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:09:10)

Ostavka

Sta me briga sta kaze Nikolic, briga me sta je uradio Tadic i Jeremic, a uradili su nista, isto kao i Dinkic. Da su kulturni podneli bi sami ostavke, i logicno je onda da bi bili izbori. Prema tome. Prvo ostavke pa onda izbori ima nas koji nismo ni Tadic ni Nikolic ni Seselj ni CedaBeli ni VukDanica, ima nas hvala Bogu , nas normalnih Srba.
I zato Ostavka.

pošalji odgovor

Engleski kelner [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:44:36)

Toma grobar

Ko je tebe zvao čoveče.Vidi ti njega, čeka kao lešinar na grani da nekog sahrani.Da li imaš bolja rešenja ili ti je samo guzica zinula da budeš neka vlast po svaku cenu.

pošalji odgovor

Миле Бре [neregistrovani] (11. 09. 2010, 02:06:03)

Још нема ништа од владавине

Томо, штаби са протестима? Чекаш ли 5 октобар? А шта би са кумом? Јел` још прети? Ако су те погрешно информисали поводом твог смакнућа, где су деманти? Хоже лј и даље остати твоја и Вучићева странка у коалицији?
То су питања која нас интересују, а не твоја журба за владањем.

pošalji odgovor

Kristina [neregistrovani] (11. 09. 2010, 05:55:59)

ja pa ja pa opet i samo ja

Ukusan je Pantelija. Ajde bre Topalovicu ostavi se corava posla i prihvati se onoga sto ti je i struka, ljudi umiru svaki dan i treba ih sahraniti. Politiku treba da vode skolovani i mudri a ti osim stripova nisi nista procitao u zivotu, cak ti i govore koje drzis sufliraju...

pošalji odgovor

_crazy_but_s3xy_ [neregistrovani] (11. 09. 2010, 06:22:04)

moral

sram te bilo.izbori pod hitno,ako moze bez vaseg prevodioca i vas.vi nemate ni ljudsko ni bilo koje drugo pravo.ceo svoj politiki zivot lazete,jedino ste vi vazni.

pošalji odgovor

Timotije izsjenice. [neregistrovani] (11. 09. 2010, 06:32:50)

okaci puskaricu o klin

Gospodine Nikolicu zar nisi jos svestan sebe i svojih ne(sposobnosti)i da je doslo vreme da to batalis i vratis se ralu i lopati i okrenes se selu i povedes svoje istomisljenike kao primer i pokusate spasiti srpsko selo koje je pred izumiranjem.To je korisnije nego sto uzaludno harcis svoje vreme za ono sto te Bog nije dao.

pošalji odgovor

navoj [neregistrovani] (11. 09. 2010, 06:37:35)

mda

Zato smo tu de jesmo.

pošalji odgovor

čiča [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:11:22)

evo ga jopet

tomo je si li našao onaj kazan za rakiju što su ti ukrali neprijatelji srbije?

pošalji odgovor

Toma [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:11:56)

Izbori

Tomo trazi izbore 2011 i to je OK, ali osim toga organizuj odbore, ali i da ti ne padne slucajno na pamet da varas tvoje birace udruzivanjem sa DS, jer ces posle ostati kao Vuk Draskovic a stranka se rasturiti

pošalji odgovor

Draga 021 [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:15:44)

Otkud ti jado sada da rušiš vlast

Kako te nije sramota Tomo,neverni Tomo, da rušiš ti vlast. Pa što nisi izašao na ulicu, samo neznam sa kim dok ovi nisu završili Kosovsko pitanje. Ćutić u mišiju rupu, a nikako da nam kažeš kakve veze imaš sa Canetom Subotićem, pitali te u Skupštini pa si zaćutao, a sada da padne vlast zbog Kosova. Pa što se ti ne umeša da bolje rešiš Kosovo. Kako bi ti tek rešio Kosovo, izgubili bi i server i jug da si ti bio u pregovorima. Videli smo kako si rešio Karlobag, Virotivituc. Daj čoveče, sklanjaj se i čuvaj onog Kneževića iz Zrenjanina koji je ojadio budžet Zrenjanina, a hoće da spase Srbiju i to sa tobom i onim nesrećnim što neplaća sopstveni interfor pored dve plate svoje i ženine...

pošalji odgovor

Vlajko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:20:07)

Ko to tamo peva?

Setite se reci Tomislava Nikolica! "..I ako ovih dana vidite Zorana Djindjica - pozdravite ga i recite mu da je i Tito pred smrt imao problema sa nogom".
Zao mi je sto u Srbiji ima jos budala i glasaju za ovakvog manipulatora.

pošalji odgovor

Ilić [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:25:00)

Voždovac

Živim na Voždovcu i gledam ovaj komunalni haos , zapuštena dečija igrališta , podivljalo zelenilo i oštećene ulice . Ne daj Bože da se ovo prenese na celu Srbiju .

pošalji odgovor

che [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:26:54)

chemer

Kako te nije bre vise sramota da se pojavljujes i daje izjave.Ti si skolski primer mediokriteta

pošalji odgovor

Mrki [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:27:06)

Tražim izbore, a ne glavu Jeremića

Kasno Toma na Kosovo stiže!

pošalji odgovor

A.Semjonov [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:30:08)

Pljuni u sake i napred

Zasto se uopste vodi bilo kakva tzv.diplomatska bitka za KiM.
Svetska sila je sebi uzela taj prostor za svoje neke ciljeve i tacka.Mi treba da se ponasamo ko Nemci posle II sv.rata- rad, rad i rad. Sve drugo ce doci kasnije.Ovako samo se medjusobno se saplicemo i gubimo energiju uzalud.

pošalji odgovor

srb [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:12:53)

Tomo

Tomo, vise ni ti ne znas sta hoces:). Prestani da se predstavljas kao dobra vila.
Dosta vise nista nisi bolji od drugih.

pošalji odgovor

Max [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:15:51)

Sad je jasno

Zašto Voja Koštunica neće u savez sa vama. Vi ste filijala DS-a. Počeli ste lepo ali ste se zatrčali.

pošalji odgovor

ja [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:30:44)

alo

jel Vi iz SNS nemate neku kancelariju

pošalji odgovor

Mikan [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:00:42)

Otkud ti u skupštini?

Da je pravde u Srbiji, ti nebi sedeo u skupštini. Bio bi vanparlametarna stranka. Nego, jel dobar onaj stan?

pošalji odgovor

nemke [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:00:52)

ostavke

Ostavke treba da podnese cela skupstina na celu sa Borisom Tadicem.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:01:38)

obraz

Ova vlast da ima i malo obraza posle ovoliko neuspeha sama bi podnela ostavke, niko to od njih ne bi morao da trazi.

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:02:43)

sve dalje

Zahvaljujuci sadasnjoj vlasti Kosovo nikad nije bilo dalje od Srbije. Njihovi potezu po pitanju Kosova su nas unistili.

pošalji odgovor

savo [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:04:21)

Kosovo

Nije mi jasno odakle im hrabrosti da se tako ponasaju. Ko da nisu svestni sta rade. Izbori odmah, ovo ne sme da prodje nekaznjeno.

pošalji odgovor

vlada [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:06:21)

dosta vise

Dosta vise Nikolicu , lazovcino pa ti si prvi trcao u Brisel i doneo vest da Srpsku rezoluciju treba povuci ili je raditi ponovo u dogovoru sa EU .Zato dosta vise mi nemamo kratku pamet duso prodana povuci se iz politike ti i tebi slicni koji su na vlasti , ovom narodu je dosta ovih kvazi istrosenih politicara obucenih u zuto ili lazno nacionalno orjentisanih , a sve ih vezuje jedno isto a to je licni interes i unistavanje ovog vec namucenog naroda !!!!!

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:06:42)

poraz

Dozivljavate poraz za porazom sto se tice Kosova, zbog toga treba da podnesete ostavke i prepustite vlast sposobnijim ljudima.

pošalji odgovor

rille [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:09:12)

tomo

Tomo dodji na vlast i spasi Kosovo, to jos jedino ti mozes.

pošalji odgovor

daca [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:10:39)

pobedi

Ovakav covek nam treba na celu drzave. Tomislav Nikolic bi Srbiji vratio ponos i dostojanstvo. A kad imamo ponos i dostojanstvo lakse bi se borili i za Kosovo.

pošalji odgovor

sa moravu [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:12:00)

imal bre jedna stranka gde su nasi?

a za koga mi srbi iz srbije da glasamo?
postavi on u beogradu dva predsednika opstine, jedan crnogorac, drugi izbeglica iz zadra a ocekuje nase glasove?
zasto bi srbi iz srbije glasali za stranku gde strani drzavljani imaju prednost?

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:14:43)

napred

Srbija ce krenuti napred samo sa Tomislavom Nikolicem na celu. Jedino je on sposoban da od Srbije uradi nesto.

pošalji odgovor

mika [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:16:12)

promene

IStog momenta treba da podnesu ostavke i raspisu izbore pa da vidimo koliko ce procenata osvojiti, koliko to ljudi podrzava njihobu pogubnu politiku. Promene.

pošalji odgovor

bole [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:17:04)

sto pre

Dokle ce nas vise sadasnja vlast unistavati. Zavili su Srbiju u crno. Izbori sto pre.

pošalji odgovor

Dragomir [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:25:26)

Istina !

Ti, Tomislave na političkoj sceni opstaješ jer su ti to omogućile moje kilave demokrate.Bio si Miloševićev protivnik i tražio da se samoubije!Kada te je povukao za uši postao si mu pomagač u uništavanju Srbije.Nema većeg izdajnika od tebe među nama srbijancima!Napustio si Šešelja i preko noći se unapredio računajući na narodno pileće pamćenje.Na silu si morao da primiš onog nesrećnog bivšeg najgoreg ministra da ti bude pomoćnik!Da se ja pitam vratio bi te na vlast bez izbora pa da vidimo šta ćeš da uradiš!Bre,nisi uspeo kazan za rakiju da sačuvaš a bio si deo vlasti koja je Srbiju predala albancima.TI SI DEO ONIH KOJA JE SRBIJU UNAZADILA ZA NAVEK!

pošalji odgovor

alex [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:32:18)

Naknadna pamet.

Toma sad pametuje,kad je Koštunica upozoravao da se ne podrži Tadićeva rezolucija u skupštini,Toma se igrao vlasti i podržao Tadića,sad pere ruke od Tadićeve izdajničke politike.Za mene ne postoji razlika izmedju politike Tome i Tadića,jedina prava opozicija ovome dvojcu je Koštunica.

pošalji odgovor

mirce [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:33:38)

miroslav.nestorovic@yahoo.co.uk

Ako se dobro sećam Vi niste bili ni za rezoluciju pa bi do sada pobedili i mir u kući.Baš me interesuje koje rešenje Vi nudite.Ovi ne valjaju ništa a tek vi ,s*eban smo mi narod.

pošalji odgovor

рс [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:50:49)

naravno

Upravo tako

pošalji odgovor

suzana [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:53:32)

haos

Ovi na vlasti na celu sa Tadicem opljackase,zaduzise i upropasti se Srbiju.Od dovodjenja euleksa, izvinjavanja svima,rezolucije o Srebrenici,statuta vojvodine, misljenja MSP,rezolucuje idr. Strasno jadnog naroda. Izbori.

pošalji odgovor

Mimi [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:59:13)

???

Pazi ovo, vrhunac gluposti !!! Kakve veze ima obrazovanje?!
Pa za tebe je zasigurno nebitno, jer ga ni nemaš sa takvim rezonovanjem.
Neću da mi u mojoj Srbiji predsednik države bude profil ličnosti kakav je Nikolić.
Čovek je neobrazovan i nekulturan, psuje sve po spisku na sred Parlamenta. O čemu ti govoriš ? Pa on nije ni za predsednika kućnog saveta.

pošalji odgovor

Djordje [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:04:46)

Blago nama sa ovakvima

Ajde sad malo razmisli sta si napisao!? Smeta ti neko iz CG i iz Dalmacije??? Nisu to nikakvi strani drzavljani, nego Srbi koji zive u Beogradu! Pitaj Boga odakle su tvoji dosli u Beograd! Sta je BG oduvek imao ovoliko stanovnika?? Moj pradeda je solunski borac, iz Dalmacije, preko Soluna, pa do Srema...Upravo zbog takvih kao sto si ti, od Srbije nece ostati nista, jer takvi se odricu svojih sunarodnika..,a Srbija je nekad bila na Jadranu, a i Srbi.

pošalji odgovor

x [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:05:16)

a vama je ovako lepo

Gospodo na vlasti vama je ovako lepo, pitate li ovaj ojadjeni i obeščašćeni narod da li je njemu lepo. Super je sa belim košuljama i kravatama doći na posao folirati se i još dobijati velike pare. Kad je to malo onda se uzjogunite pa vam ovi vaši opet dodaju i super. Vama bre ne treba ni država ni narod, ništa samo pare i vaše dupe, počeli ste njime i da razmišljate. Prodjite malo Srbijom pogledajte koliko ste gladnih napravili ovakvim svojim odnosom, zapitajte se da li će možda sutra vaše dete živeti na ivici egzistencije, ili ćete možda dovoljno zahvatiti i za njega. Ovaj narod će se jednom rasvestiti a kazna naroda je drakonska. Morate priznati da vas Kosovo i narod koji tamo pati ama baš brine kao lanjski sneg. Ja vas razumem jer tamo gde ste (u Beogradu) zaseli niti vas je zanimalo to što su nas zasipali kojekakvim bombama i smećem, niti vas zanima što sad umiremo svakim danom i što nas ne mogu prebrojati po grobljima, ne zanima vas ni što nemamo leba vi u Beogradu imate a mi i ako dodjemo tamo da štrajkujemo po vašem zakonu možemo na Ušću da lajemo na zvezde. Šta ste vi to dobro uradili da bi ovaj narod mogao da vas glasa i poštuje, verujte ništa. Sve što ste radili radili ste iz lične koristi čak ste to nametnuli kao kriterijum u državi. Kosovo vas uopšte ne zanima pre bi se zaločili za interes šiptara nego za naš interes. Pitate li se samo koliko je nevine dece poginulo na Kosovu i Metohiji za vreme poslednjeg bombardovanja i napada Albanije na suverenu državu Srbiju i Crnu Goru. Ne vas to ne zanima. Mi koji smo na Kosovu bili u vreme krize ne damo da vi koji ste zadnji šljam ovog društva odlučujete o sudbini Kosova i to ne onako posredno priznavajući nezavisnost i praveći se naivnim. Za ovo stanje se znaju odgovorni i neka oni podnesu račun skupštini Srbije a ne njihovim strankama. A Tomi Nikoliću poručujem da ne balansira izmedju stranaka nego da vodi politiku koju je obećao članovima svoje stranke. I vrapci na grani znaju da se priča po Srbiji da se slizao sa demokratskom strankom. Ako nije tako onda neka javno izadje i kaže narodu da nije tako i tačka na nagadjanja.

pošalji odgovor

Mister X [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:05:42)

.......

Dobro je da nema tog vašeg `bravara`, koji je upropastio Srbiju i favorizovao sve ostale delove bivše Jugoslavije.
Stvorio preduslove za kasnije raspade.
Držao ljude zatvorene i izolovane, nisu smeli ni u Boga da veruju, ma katastrofa.



pošalji odgovor

Djordje [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:06:22)

Blago nama sa ovakvima

Ajde sad malo razmisli sta si napisao!? Smeta ti neko iz CG i iz Dalmacije??? Nisu to nikakvi strani drzavljani, nego Srbi koji zive u Beogradu! Pitaj Boga odakle su tvoji dosli u Beograd! Sta je BG oduvek imao ovoliko stanovnika?? Moj pradeda je solunski borac, iz Dalmacije, preko Soluna, pa do Srema...Upravo zbog takvih kao sto si ti, od Srbije nece ostati nista, jer takvi se odricu svojih sunarodnika..,a Srbija je nekad bila na Jadranu, a i Srbi.

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:09:34)

E svasta

Da te malo edukujem, Boris Tadic nije na celu skupstine. Naprednjaku jedan, svaka ti cast!

pošalji odgovor

Maksim KG [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:14:20)

Licemerje..

...na kub T.Nikolica,upravo je Nikolic trazio eksplicitno od drzavnog vrha da se rezolucija koja je podneta UN,napravi zajedno sa EU,a sada kada je to napravljeno,kritikuje tu istu vlast,kakva dvolicnost ovog coveka gldnog vlasti.
A kada smo vec kod bogacenja,Nikolicu kada ces vratiti stanove koje si dobio za dve godine ucesca u vlasti,i to od `98,pa do 2000 god.,u vreme kada je to isto Kosovo definitivno izgubljeno za drzavu Srbiju ????

pošalji odgovor

lemi [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:14:59)

bilo bi dobro

Bilo bi dobro da imamo i selektora za vlast.To zaključujem po silnim komentarima.Ljudi, pa nisu svi sposobni da vladaju i da se bave državnim funkcijama.Ko je taj koji može podneti tolika podmetanja,uvrede,pretnje...zamislite da Vam to neko svaki dan čini recimo na poslu ili u kući.Nema tog čoveka koji će raditi bez podrške bližnjih.Čekajte samo dok Vučić spremi govor, videćete koliko novih i visokoumnih reči će tu biti.Prosvetlite nas naprednjaci, bez vas propadosmo načisto.Demagogijo iz sns si nikla.
Hvala na pažnji.

pošalji odgovor

Pex [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:15:27)

Da, da

Jeste, Kostunica je opozicija, i to ce i ostati....

pošalji odgovor

... [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:21:16)

...

zasta izbori,nisam citao,mrzi me.

pošalji odgovor

vladimirovich [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:29:08)

Mi-6 opozicija

Jel te engleski ambasador ili konzul vode u setnju?

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:54:48)

hm, hmm

nije imao vremena, zadrzao se u RSK, trebalo je to razbucati..*bez restlova*...pa okasnio na Kosmet.

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:02:09)

!

pa dokle vise,kad si ti rodjen,pa devedesetih nije vladao SRS,samo je jednu godinu vladao,pa sada vam vlada SPS sto je tu tiraniju napravio,vi stvarno niste ozbiljni

pošalji odgovor

MirkoSrbin [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:04:04)

Onaj kilavi

nesposobnjakovic je za tebe prava opozicija.Smesan si.Za mene je prava opozicija Voja,samo je nazalost malo "zaposlen" u inostranstvu,ali doci ce on uskoro.

pošalji odgovor

grunf [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:10:08)

Folirant !!!

Jeste da je sadasnja vlast pogubila konce gotovo na svim poljima, ali Tomislave reci Srbiji sta bi ti uradio da si na Borisovom ili Vukovo mestu po pitanju Kosova. Samo to i nista vise. Dosta je bilo foliranja Tomislave, reci glasno i jasno STA i KAKO.

pošalji odgovor

PATRIOTA [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:23:08)

"Gadi mi se"

Bez ikakve sumnje SRBIJA je usvajanjem ove REZOLUCIJE "implicitno" priznala nezavisno Kosovo. Naime dogodile su se najmanje cetiri znacajne stvari: - SRBIJA je obracajuci se MSP-u do krajnje mere obesmislila svoju dalju borbu za Kosovo - Prebacivanjem problema na EU zadat je najtezi udarac REZOLUCIJI 1244 kojom se garanuje suverenitet SRBIJE - izbacivanjem teksta prvobitnog predloga REZOLUCIJE nije zagarantovano da ce se pregovori voditi i o STATUSU Kosova i to ce fakticki biti kraj borbe za Kosovo - Drzave, koje su bile kolebljive ce definitivno priznati nezavisno Kosovo ... Na osnovu gore iznetog to zapravo znaci da ce se dalji pregovori o Kosovu voditi samo o tehnickim pitanjima i naj nacin samo potvrditi legitimet nezavisnog Kosova ... Dakle sadasnja vlast ce pokusavati da prikriva da se razgovori o SRATUSU Kosva nece nikada ni voditi i tako pokusati da obmane gradjane SRBIJE kako bi na novim izborima dosla na vlast.

pošalji odgovor

vladimir Novi Sad [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:29:44)

Pazar

Ocigledno je da sa Kosmetom se kupuje ulazak u EU.Pa i onako je Albansko?.Sta kaze Nemacka.

pošalji odgovor

Momir [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:39:23)

Izdao si Šešelja -izdaćeš i Srbiju

Tu nema dileme -gleaš samo lični interes zato si u žalosnoj Srbiji i dobio 400.000 EUR. U Šešelja si se zaklinjao! Ista sudbina i Srbiju čeka kad si ti u pitanju. Nepismeni srpski narod to nemože da shvati, to je tvoja šansa.

pošalji odgovor

bugarin [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:52:41)

kapitulacija

Ovom rezolucijom drzava Srbija je priznala Kosovo samo na malo finiji nacin. Pitanje za vlast, ko im je dao legitimitet da tako nesto urade? Za ovo treba da odgovaraju pred narodom. Promene

pošalji odgovor

kengur [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:56:17)

nikolic-kostunica

Šta ti čoveče tražiš,ko te piitao užas!

pošalji odgovor

kocic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:57:57)

tadic da ode

Tadic treba da podnese ostavku i da raspise izbore. On je jedini krivac za sve. Svi znamo da on jedini vuce konce u Srbiji a ostali su samo njegovi pultoni.

pošalji odgovor

nemke [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:01:56)

sigurnost

Tadicu ako si toliko siguran da imas podrsku u narodu za ovo sto radis raspisi izbore i da vidimo koliko ce te to ljudi podrzati posle dugogodisnjeg unistavanja Srbije.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:03:00)

spasite Srbiju

Vlada Srbije i predsednik Srbije treba da podnesu ostavke i da spasu Srbiju. To bi bilo jedino pozitivno sto su uradili za vreme njihove vladavine.

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:04:26)

Ni za Tomu ni za Botu

Nemam pojma da li cu uopste vise glasati dok ne dodje neko nov, ali zasto ljudi pljuju Jeremica i Botu ( u ovom slucaju)?

Srbija ne moze vojno na Kosovo, medjunarodna pravda je varljiva pojava...i sta onda raditi u tom slucaju ?

Pa isto sto je Jeremic radio - vuci za rukav, grizi, pisi rezolucije, kukaj itd.
I za sta ga sada napadate?
Zbog toga sto svetom vlada nofasisticka ekipa koja ne zna za pravo i pravdu ?

Sta bi ste vi uradili ?
Budite konkretni.

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:05:15)

svestno

Dokle cete jos unistavati Srbiju. Sve mi se vise cini da svestno udaljavate Kosovo od Srbije. Mora da vam je to bio i cilj. Izbori odmah, Srbiji je potreban neko ko ce se iskreno boriti za nju.

pošalji odgovor

prosvetitelj [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:08:13)

promene

Ovako nesto da se dogodilo u nekoj drugoj drzavi vlast bi morala podnese momentalne ostavke. Nasa vlast se ponasa ko da im je Srbija privatna imovina pa rade sa njom sta hoce. Ali nece moci jos dugo tako, promene su blizu.

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:21:21)

Kao lazov se rodio

Tomislav Nikolic mora pod hitno da ode kod psihijatra jer on sam nezna sta hoce. Najprije je bio najveci protivnik EU i amerike, danas americki miljenik i EU. Bio je najveci zastitnik kosova a danas bi da razgovara sa Tacijem a u ovom clanku priznaje nezavisnost kosova i kaze da vise siptare niko ne oze naterati da pricaju o kosovu jer se jadan nada da ce doci na vlast pa da onda nista ne mora da se trudi oko kosova. Prihvatio je Rezoluciju u Skupstini srbije da bi je za dva dana osudio. Kritikuje vladu i Tadica zasto nisu sacinili Rezoluciju sa EU, sad kad su je sacinili sad opet nevalja. A sta je on to mislio kakva Rezolucija treba da izgleda kad se napravi zajedno sa EU, sta nam to ne kaze nego uvek prica gluposti, kritike i samo kritike bez sopstvene vizije i plana. Sad bi da menja Jeremica i Cvetkovica kao da je to njihova politika, a veoma dobro zna da je to politika Tadica, sto je Tadic vec par puta i izjavio na televiziji. Sto ne trazi smenu Tadica nego hoce izbore. Jednostavno je na to odgovoriti, na Tadica ne smije jer ga je ovaj vec kupio i to dvije godine prije izbora. Prodao se Nikoic da bi mogao da kupi stan od 400 hiljada. Sve u svemu Nikolic je jedan politicar po meni jos gori i opasniji od Dinkica koji je vrhunski manipulator i lazov. Samo Nikolicu bit ces ti iznenadjen kad se prebroje glasovi. Pravio si se posten srbin a sad cela srbija zna da si samo jedan lazov.

pošalji odgovor

Uros [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:27:21)

Izdaja

A tebi nije smesno sto su svi ministri muslimani i Hrvati,sto nam unistise zemlju,ukidaju dodatke za decu,ubijaju trudne zene,naplacuju fakultete da bi mogli da studiraju samo tatini sinovi...Ti i takvi izrodi idite u evropu zajedno sa izdajnicima iz ds a nama ostavite Srbiju da zivimo kao u "teskim" devedesetim!!!!

pošalji odgovor

Srbija bez obraza [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:28:05)

Kako si glasao u Skupštini Nikoliću ?

Jel' ti ono Nikoliću Tomislave glasaše u Skupštini Srbije za podršku rezolucije koju je podnela Vlada ???

A seti se 2008. godine u protestu pred Skupštinom Srbije šta si obećao ?

pošalji odgovor

SerBiaN_85 [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:33:11)

Sta kukate

Sta svi kukate za Tomu Nikolica? Pa on je za Tadic izmislio IQ.Pa Tadic je unistio ovu drzavu.Tomo daj boze da sto pre dodjes na vlast.Tadic je unistio Kosovo,CG,raspordao je drzavu,nemamo ulja,mleka,plate su 200 evra,inflacija ide,kurs najslabiji ikada,nezaposlenost najveca.Najveca posast Srbije.Napred Tomo !! Tadic vlada vec 11 god ! Dossta je Tiranije : )

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:42:39)

Babaaa!

Daj glavu, babaaaaa! Mrš!

pošalji odgovor

jututunac [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:46:27)

Trazi stan Nikolicu

Nikolicu, prodaj skupo kozu. Za svaku izjavu, trazi od zutih stan.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:49:55)

hm, hmm staviti ga na izbornu listu

* Teodosić: Pokorićemo Tursku! *

pošalji odgovor

Deki [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:24:48)

demokratski bi bilo raspisivanje izbora

Kostunici se svi smejali, ali covek raspisao izbore posle dve godine vladanja, stabilnog dinara i cena nekretnina koje nisu krenule da divljaju, nije bilo otpustanja masovnog i tako dalje.

Ovi sada, nista ne ide kako treba, ali vlast drze kao zadnju slamku u ruci.

Najpostenije bi bilo raspisivanje parlamentarnih a nedugo zatim i izbora za predsednika.

pošalji odgovor

Peca-Panker [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:26:57)

slazem se

Danas i kozmeticarke imaju fakultetsku diplomu Megatrenda i slicnih, pa se slazem da Toma treba da uzme jednu diplomu pre nego sto postane Predsednik, jer je smesno i da kozmeticarke vise misle na obrazovanje od Tome a ne mora ni da se uci.

pošalji odgovor

maja [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:46:14)

da

Kostunica je mogao da je hteo da napravi novu koaliciju i vlada dalje, ali covek je znao da sa Nikolcem ema dogovora. Zato ce sada na ponovnim izborima dobiti glasove svih onih koji vole ovu zemlju. Kostunice podrzavam te, a to sto ovi sada izvlace razne afere jos vise mi daje za pravo da glasam za tebe.

pošalji odgovor

miroslav [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:52:04)

Bravo

I ja sam poslao slican komentar, ali ga nisu objavili .

pošalji odgovor

Mimi [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:02:20)

.....

Ne govorim ja o Megatrendovima i Singidunumima, već o državnim fakultetima.
A zašto ti to kozmetičarke potcenjuješ u odnosu na Nikolića? Je l` on to možda pametniji i inteligentniji od njih, pa kad mogu one, može i on ? Nije.
Pričajte šta hoćete, ovde samo li neko pomene fakultet, velika većina rulje se ježi i negoduje.
Ljudi, nisu svi za studiranje. Oni koji to ne mogu redovni su pljuvači svih sem Tome, Velje i Voje. Nije fakultet diploma, već širina.

pošalji odgovor

Mimi [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:09:25)

Gluposti

Taman posla da tebi `ostavim` Srbiju, to je moja zemlja, koja ne zaslužuje da propada sa Nikolićem i Koštunicom.
Boriću se za Srbiju na izborima.
I ne, naravno da mi ne smeta što su neki ministri muslimanske ili bilo koje druge veroispovesti.
Eto, ti si srpske nacionalnosti, pravoslavne veroispovesti, pa vidi šta govoriš o onima koji to nisu.
Ne predstavljaj pogrešno nas Srbe kao narod koji je vandalski, netolerantan i nasilan.

pošalji odgovor

Đokara M. [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:17:15)

Ispušena cigara

E,Nikoliću,Nikoliću...Bio si ti vlast,pa i potpredsednik nečega u vrhu te vlasti,kada su vremena takođe bila teška,ali ipak nešto bolja od današnjih.Pa,šta si tada dobro "izboksovao" za ovaj narod da bi se pamtilo i dan-danas.Tvoj svaki intervju počinje i završava se kukanjem za vanrednim izborima.Nekad sve to liči na kreštanje nevaspitanog papagaja!Otkud ti takva sigurnost da će se mase opredeliti baš za zebe i klon stranku koju vodiš? Jesi li siguran u keca iz rukava?Meni lično tvoji "o ruk" pokušaji da pretumbaš srpsku političku scenu (koja,dakako,ne valja)liče na kotrljanje kamena uzbrdo.Nije narod baš toliko raspametio da je tvoj politički angažman zaboravljen.Sada,znači u današnja mučna vremena,radiš najbolje što znaš-svaka dva dana "tešeš" i doteruješ onomad date izjave prilagođujući ih potrebama političkog trenutka.Prevrtljiv si,Tomo,da to postaqje degutantno.Moj ti je savet,a imam i godina i životnog iskustva,sledeći:"rešio si stambeno pitanje,sebi i deci,napunio slamaricu,osnov za penziju zavidan...Idi,brate u Koraćicu,diši svež vazduh,peci rakiju i druži se sa seljacima,piši memaoare (interesantna građa ti ne nedostaje,bio bi to bestseler...),pusti više politiku,probao si,eto...Idi,Tomo,i ne guši više.Ostavi "malog"Jeremića nek trči tamo-amo,vuče za rukav koje kakve svetske (znaš već),nega se znoji i krčka u svojoj muci.Mora se priznati-pošteno,iskreno,kao pravi rodoljub.Pitaj se,Tomo,ima li i promil tvoje kriv ice u njegovom ne uspehu.Eto,moj Tomo,toliko od mene,dobronamerno.Eee,kad bi ja imao Koraćicu,snašao bih se za kazan...

pošalji odgovor

Žile [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:18:43)

Dr Vojislav Koštunica

Koštunice, trgni se malo samo si ti ostao dosledan i iskren, ali trgni se čoveče!

pošalji odgovor

sa moravu [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:30:20)

nalazis se na mojoj dedovini

a gde je tvoja dedovina?

pošalji odgovor

Peca-Panker [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:38:11)

visis na Fejsu i splavovima a diploma dodje

Fakultet nema vise istu tezinu kao nekada sto je imao, jer gomila njih studira na Fejsu i splavovima a diploma dodje sigurno.
Kozmeticarke ne potcenjujem, ali je smesno da kozmeticaticarka sa Trecim Stepenom upisuje i zavrsava fakultet.
Nase fakultete vise ne priznajem a Tomi preporucujem Faks u Kragujevcu ili neki drugi, diploma sigurno dolazi a umesto izlezavanja na Fejsu, moze i u Parlamentu a diploma dolazi sigurno.
Pilotima skidam kapu, tu nema nikakve sumnje u diplome, sertifikate, ili znas ili padas, popravni ne postoji!

pošalji odgovor

Aki [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:50:33)

hmm

Da, najbolje da se trgne, vikne Srbija i ode da spava do prve sledece prilike, kada ce u najtezem trenutku po Srbiju da bode prst u oko Borisu i vladajucoj koaliciji. Jednom recju- patriota.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:53:59)

hm, hmm saljemo iz

Beograd, Cirila i Metodija 2/a, ako je to vazno...?

pošalji odgovor

Cuburac [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:55:24)

Okupator Tadic

U demokratskim drustvima bitne odluke izglasava narod preko referenduma.
Nazalost Srbija je pod okupacijom i odluke donose okupatori, na celu sa bosansko-crnogorskom protuvom.

SRBIJA SRBIMA

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:03:04)

У чему је разлика?

У чему је разлика између "бравара" који је по вашем мишљењу "упропастио" Србију и ових данас, 30 година касније?

pošalji odgovor

NenaNena [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:08:34)

Sramota!

Svi dosadasnji potezi vlasti doziveli su neuspeh...Moralno bi bilo da sami podnesu ostavke na svoje funkcije i ostave vlast sposobnim ljudima !

pošalji odgovor

Maza [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:10:04)

Smena

Naravo da ne treba traziti smenu Vuka Jeremica, vec vlade u celini...Sto je dosta, dosta je!

pošalji odgovor

Dubravko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:21:52)

zrtvovanje

Ti bi Tomo Nikolicu zrtvovao narod u Srbiji zarad Kosova. Vratio bi nas u devdesete. Sada si piokzao pravo lice da se za tebe ne treba glasati uopste. Bombe bi letele vec po Srbiji da si se ti pitao nesto. Pricas da si za Europu a sada si pokazao svoje pravo lice. Slusaj nikog nije rodila majka da se bori za nesto sto nije njegovo i zato bolje bi vam svima bilo iz opozicije da se udruzite sa ovima na vlasti i resevate goreca piotanja u zemlji. Dosta vise sa tim kosovom,kao da mi nismo narod u i kao da ovo nije vas zemlja vec nekog tamo.

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:27:12)

Obraz?

Kako skrenuti paznju naroda sa dva istorijska poraza Srbije pred MSP i UN, pa pljuvanjem po Tomi, najpostenijem politicaru u Srbiji!

pošalji odgovor

MirkoSrbin [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:41:08)

Ti si verovatno

neka LDP-ovka.Sve vise i vise imamo ministre i ostalih politicara drugih veroispovesti,nacija,naroda.Pa dokle ce to vec da traje.Ako se tako nastavi,Srbi ce ne samo u politici biti manjina nego i u zemlji uopste.Zato ne smemo vise da dovlacimo ovde neke strance iz "regiona",koji uzivaju u nasoj zemlji,studiraju besplatno,nekima se grade kuce,imaju sve privilegije.Dosta je vec toga.Srbima sve privilegije,a ovi stranci neka se snalaze kako umeju.

pošalji odgovor

Djole [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:47:35)

Tomino vreme dolazi!

Posle poslednjih dogadjaja pocevsi od savetodavnog misljenja, preko svih ostalih nedaca za srpski narod, nestasice,poskupljenja,otkazi,korupcija, pa sve do ovog najnovijeg poraza u UN, siguran sam da je SNS buducnost Srbije!

pošalji odgovor

ogi [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:03:34)

ne daj boze

hoces ponovo da izazoves rat,pa da potpises kapitulaciju

pošalji odgovor

Darko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:12:39)

hmm

Miroslave a kako to nisu nista uradili Tadic i jeremic? Sta su trbali da se suprotstave velikim silama kao sto je uradio onak kreten Milosevic i da osvanemo pod bombama i sankcijama. Aj covece bolje cuti ako ti se ne dopada prodaj se ovde pa idi na to Kosovo i zivi a ostavi nas da zivimo ovde .

pošalji odgovor

Darko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:15:42)

znaci

Opet sankcije, bombardovanje i tako redom i svi vi koji podrzavate tog Nikolica i njegove istomisljenike, lepo prodajte sve ovde pa put pod noge na Kosovo i zivite tamo ako vam ovo ne valja. Meni nije do ratovanja jer nism rodjen da ratujem i barnim nesto sto me ne interesuje. To neka rade oni koji su pokpili lepe pare sa Kosova i doli ovde da zive. koliko vidim niko od tih ni rec nije napisao da se nesto bunio nego samo vi koji nikada niste ni videli to Kosovo a kamoli tamo bili.

pošalji odgovor

Kalimero [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:17:44)

kada bi

Još samo kada bi neko u Srbiji (naravno) Vas, gospodine Nikoliću, pitao za mišljenje sve bi bilo OK.

pošalji odgovor

Biljana Nikolic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:31:28)

Aj bre Tomo ne lupetaj vise

Kako to Toma Nikolic kaze od vladavine Borisa Tadica imaju vajde samo oni oko njega, njegovi prijatelji. Pa gospodine Tomo od tebe i tvoje stranke vec sada imaju vajde ne samo tvoji prijatelji nego i oni koji su u tvojoj stranci samo iz koristi a takvih je nazalost mnogo, mnogo ...To su sve preletaci iz drugih stranaka, ljudi koji samo zele svoju korist, bogate se na taj nacin, dolaze do styanova izbacujuci ljude na ulicu ... a ti si ih nagradio da budu kojekakvi nacelnici po opstinama... sramota... to su najobicniji ljigavci, sa kupljenim diplomama. I ti bi druze Tomo sa takvima da vladas ... bolje ti je ocisti prvo svoju stranku jer je piuna kukolja... ne zaboravi narod to zna ... ne nadaj se bas nekom uspehu...

pošalji odgovor

Bilja Bibic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:34:29)

Ha, ha na Vozdovcu..

Pa tamo vladaju narodnjaci Tome Nikolica i to sve kadrovi , preletaci iz drugih stranaka ljudi koji su dosli tu na vlast samo iz svoje koristi... pa sta od njih da ocekujes...

pošalji odgovor

Bilja Bibic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:42:08)

Ha, ha na Vozdovcu..

Pa tamo vladaju narodnjaci Tome Nikolica i to sve kadrovi , preletaci iz drugih stranaka ljudi koji su dosli tu na vlast samo iz svoje koristi... pa sta od njih da ocekujes...

pošalji odgovor

mrka [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:48:29)

doškolavanje

Nije tehničar, završio je Višu, pa pre dve godine i fakultet FAM u Novom Sadu. kako je napredan u 60 završio fakultet! Čibe luzeru!

pošalji odgovor

ANA [neregistrovani] (11. 09. 2010, 21:13:42)

blago mlako traljavo

uaaaaaaaaaaaaaa

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (12. 09. 2010, 00:02:55)

hm,hmmm

*pao* moj kandidat,uvodim *rezervu* sa klupe..hm, hmm Ljubodrag Duci Simonovic..na listu..hm, hmm..*bez starca nema udarca*..???

pošalji odgovor

Meks [neregistrovani] (12. 09. 2010, 00:18:28)

A kradja u parlamentu

Neznam meni je opet bolje da psuje nego da napravi da neko glasa iz Bodruma pa posle nikom nista.

pošalji odgovor

smolja [neregistrovani] (12. 09. 2010, 00:34:24)

?

kako ce toma spasiti kosovo? puskama? dosta je

pošalji odgovor

smilja [neregistrovani] (12. 09. 2010, 00:36:48)

aaa

neka hvala,dosta je uradio devedesetih

pošalji odgovor

Lazar [neregistrovani] (12. 09. 2010, 01:52:20)

Ne verujem

Ja i dalje ne mogu da verujem da postoje ljudi koji podrzavaju ovakvu politiku sadasnje vlasti?! Ljudi pa kako ne vidite dokle nas je sve ovo dovelo? A svi ste se nasli pametni, pa prozivate Tomu Nikolica...Coveka koji nije na vlasti, coveka koji samo pokusava nesto ispravno da uradi! Zaista ne razumem o cemu vise polemisete.Dajte coveku priliku da pokaze sta moze...Ovi su pokazali, i ovu situaciju svrsavam u onu da sam jednom pogledala film i apsolutno nemam zelju da ga pogledam jos neki put !

pošalji odgovor

Janko [neregistrovani] (12. 09. 2010, 08:20:24)

Lucifere

POSLE SVAKIH IZGUBLJENIH IZBORA TI SI TEŽI ZA MILION. Jedina stvar koja ti je po volji su pare i bogaćenje.
Politika je sredstvo.

pošalji odgovor

Pedja [neregistrovani] (12. 09. 2010, 09:53:02)

Kratka pamet

Posto je divna, premudra i pre svega PREPOSTENA vlast Demokratske stranke, DSS i SPS u poslednjih 15 godina unistila sve sto se moglo unistiti u nasem Vozdovcu, sada se nasao jos jedan clan DS da za to optuzi nekoga drugog. Ako ste ikada bili u Ripnju, Belom Potoku ili Pinosavi, ali i u Brace Jerkovic ili Banjici, mogli ste da vidite kako je DS vlast te ljude dovela do najnize tacke ljudskog dostojanstva - nemaju vodu, kanalizaciju, skole, vrtice... Uzas! Ako Djilas nastavi ovako i Tirana ce nas prestici!

pošalji odgovor

Sandra [neregistrovani] (12. 09. 2010, 10:51:33)

Pokvarena ploca

Ovi radikali kao pokvarena poloca stalno ponavljaju jedno isto-izdao si Seselja,... Nemaju coveku sta pametnije da kazu i zamere pa pricaju gluposti. Odlaskom Tomislava Nikolica vi ste se sveli na vasu pravu meru - borbu za prelazak cenzusa. Za nekadasnju veliku snagu SRS mozete da zahvalite iskljucivo Nikolicu, a ne Seselju. Izbacili ste ga i sad se pomirite sa tim da ste postali marginalni na politickoj sceni. A Tomi Nikolicu je mnogo bolje bez vas, sto se vidi po tome da je upravo on najpopularniji politicar u Srbiji i sigurni buduci predsednik.

pošalji odgovor

Milena [neregistrovani] (12. 09. 2010, 11:03:32)

Neka malo naprednjaci vladaju

Oni koji su doveli do sankcija i bombardovanja su upravo u koalicionoj vladi sa DS-om. Pa upravo je Ivica Dacic bio verni portparol Slobodana Milosevica. Dosta je vise i crvenih i zutih. Upropastili su zemlju do kraja. Hocemo malo naprednjake da vidimo kako ce oni vladati. Tomislav Nikolic je licnost u koju imam potpuno poverenje.

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:12:48)

Odgovornost

Posle ovakvog poraza i izbori i glava se podrazumevaju, s tim sto bi ja Tadicevu glavu, nije Jeremic mucenik kriv njega su samo podmetnuli...

pošalji odgovor

Podhitno izbori! [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:21:39)

Protiv vlasti!

Pitanje za vlast: A sto se toliko plasite izbora? Ipak je to volja naroda, posle svega valjda vam neka moralna nacela nalazu da se povucete, ili ne?

pošalji odgovor

Nesa [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:34:30)

Najveci uspeh vlasti?

Ova Vlada ce ostati poznata po nestasici ulja i mleka, po statistici od 100 radnika dnevno koji ostaju bez posla, po izgubljenom Kosovu, po akcijama od 1000 dinara, po plati generalnog direktora Srbijagasa(13000evra)... Jedini uspeh je u Jagodini, gde su jagodinci dobili zirafu, kako bi mogli od muke i da se smeju...

pošalji odgovor

Bole [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:37:29)

Tuzno

Tuzno je to sto vlast i dalje tvrdi da je ovo uspeh za nas, da li misle da je obican narod bas toliko glup.

pošalji odgovor

Pancevac [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:43:50)

...

De facto su priznali Kosovo, izbore ce dati kad ga i de iure priznaju.

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:48:11)

sramota za citav narod

Ne samo da smo izdali srbe sa kosova, vec smo okrenuli ledja i rusima koji su nas stitili, ali i uvek govorili da ne mogu da budu veci srbi od srba...

pošalji odgovor

Misko [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:49:16)

Nikada vise uz DS!

Sada se stidi svako ko je glasao za DS ja prvi!

pošalji odgovor

Misko [neregistrovani] (12. 09. 2010, 13:55:35)

DS=LDP

Pa ja da sam ovo hteo, pa glasao bih za LDP, sada vidim da nema razlike u politici DS-a i LDP-a.

pošalji odgovor

Dragomir [neregistrovani] (12. 09. 2010, 14:37:51)

Istina

Preko Drine nikada nije bila Srbija.Prisvojili su te krajeve isto kao i krajeve preko Dunava dezerteri koji nisu hteli da se bore protiv turaka.Kukavički su bežali gde su mnogi menjali prezimena koja su često ružna i za nadimak.Druge kukavice su menjale veru a govor je često bio da slušajući mora da se naježiš!Zaboravila se lepa srpska igra i pesma a često se pevalo ko da se nariče na groblju.Neko je osmislio da se igra bez muzike!Da se krstiš levom i desnom rukom!Ubiše Ferdinanda i njegovu bremenitu suprugu i Srbije je debelo platila.Onda se dovukoše sa Titom i od Srbije napraviše prosjačku državu.Njegov naslednik crnogorac Milošević dokusuri Srbiju i zato danas smo beda od države.Prava beda!

pošalji odgovor

Србољуб [neregistrovani] (12. 09. 2010, 15:45:10)

Браво

Сви хоће иѕборе и власт..а Народ Трпи и већина нама шта да једе!Сви обећавају..а нико да пређе ѕа речи на дела..А политичари како воде Ову НАшу Србију од 1945.год. Стварно ЈЕ ВРеме да опет Постанемо МОнархија.. у којој ће да се ѕна ко пије а ко плаћа..јер данас сви пију а нико не плаћа..И да једном ОВу Нашу лепу Земљу.Води Србин ....СРбин..

pošalji odgovor

Рада [neregistrovani] (12. 09. 2010, 16:42:46)

Избори су неопходни

Више волим да чујем " глас " народа, и зато ретко остављам коментаре.
Овог пута морам.
Избора ће бити, они су неопходни, не само СНС-у и осталој опозицији, већ и владајућим странкама да би се преко избора решили " мангупа у својим редовима ".
Неопходни су најпре народу у Србији. На економском, моралном, културолошком смо дну. Одавде може само горе.
Чвсрто верујем да ће СНС уз помоћ ДСС-а и НС-а формирати будућу Владу Србије, и да нам Тадић неће више бити председник.
Што се Вождовца тиче, идите у било које насеље, посебно подавалско и питајте људе да ли су задовољни са СНС-ом, и шта је све СНС променио доласком на власт.
" Жути " треба да се покрију ушима и да ћуте. Колико је афера до сада откривено само на овој једној општини...ни броја се не зна. Али то је посебна тема.

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (18. 09. 2010, 23:07:36)

Za Darka kosovara

Sta se meni svidja to je moja stvar, a ti da si malo bolje procitao ono sto sam napisao, ne bi glup odgovor dao. Ponavljam jos jednom . Ni jedni ni drugi ni treci, i zato ostavke.

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Na minus 20 čekao sam da me isele

10. 02. 2012

Na minus 20 čekao sam da me isele

Neizvesnost: Oliver Knežević sa suprugom Danijelom i šestogodišnjom Andreom juče na Bežanijskoj kosi iščekivao sudske izvršitelje da ih izbace iz stana koji su još 2007. platili ...

Arhiva
Najnovije vesti
Ban zadovoljan zbog smanjenja napetosti na severu Kosova

09. 02. 2012

Ban zadovoljan zbog smanjenja napetosti na severu Kosova

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun danas je u razgovoru sa ministrom spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem izrazio zadovoljstvo zbog nedavnog smanjenja napetosti ...

09. 02. 2012

Uhapšen Luka Bojović
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date