- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 26. 01. 2012
PRESS
POSLE NAPADA NA HRVATSKE NAVIJAČE U NOVOM SADU I OKOLINI
5000 policajaca za meč sa Hrvatima
Pripravnost - Obe reprezentacije prošle u polufinale, pa su na noge podignuti granična policija, kriminalističke i specijalne jedinice, Žandarmerija, saobraćajna policija, konjička brigada, psi za otkrivanje eksploziva. Saglasili se - Srpski i hrvatski analitičari juče za Press odgovarali na pitanje šta znače incidenti poput preksinoćnog i pokazalo se da su dominantni glasovi razuma i mišljenje da sukobe izazivaju ekstremisti

U MUP-u je, kako Press saznaje, proglašeno pravo vanredno stanje i mere obezbeđenja biće kao da se održava gej parada ili da dolazi neki visoki američki funkcioner poput Džozefa Bajdena. Zbog polufinala rukometnog prvenstva, u kojem igraju jedna protiv druge Srbija i Hrvatska i najave dolaska nekoliko hiljada navijača iz Hrvatske, „podignuti su na noge" granična policija, kriminalističke i specijalne jedinice, Žandarmerija, saobraćajci, konjička brigada, psi za otkrivanje eksploziva.
Hapšenje organizatora
Posle preksinoćnih incidenata u Novom Sadu i Rumi, nakon rukometne utakmice Hrvatska - Francuska, na informativni razgovor je privedeno 37 srpskih huligana, među kojima je najviše pripadnika podgrupa navijača Crvene zvezde, kao i 11 hrvatskih navijača. Uhapšeno je četvoro od 11 ljudi za koje MUP veruje da su organizovali napad na hrvatske navijače, a načelnik Uprave policije Mladen Kuribak potvrdio je da policija traga za ostalim organizatorima, među kojima je šest iz Beograda i jedan iz Novog Sada. Policija je Hrvate, pripadnike navijačke grupe Dinama „bed blu bojsi", posle informativnog razgovora sprovela do granice. Prema Pressovim saznanjima, juče je u pritvoru zadržano 12 domaćih navijača, ali se procenjuje da taj broj nije konačan.
U sukobima su teže povređene tri osobe. Napravljena je i velika materijalna šteta, oštećeno je 35 vozila, od kojih nekoliko i sa srpskim tablicama. Najozbiljniji incident dogodio se u Rumi, kada je zapaljen kombi hrvatskih navijača. Istraga je utvrdila da su na tom mestu „Bed blu bojsi" u alkoholisanom stanju upali na pumpu. Pritom su oštetili jedno vozilo i posle toga je došlo do tuče.
Protestna nota iz Zagreba
Mnogobrojne institucije i organizacije oglasile su se juče povodom preksinoćnih incidenata. Hrvatsko ministarstvo spoljnih poslova predalo je zvaničan protest Ambasadi Srbije u Zagrebu, a oglasili su se i Demokratski savez Hrvata, Koalicija nevladinih organizacija „Građanska Vojvodina", Izbeglička organizacija „Humanitarni centar"...
Hrvatski i srpski analitičari slično procenjuju nerede navijača, a neki sumnjaju da je cela stvar inscenirana...
- Čini mi se da je ovaj incident bio organizovan, samo je pitanje kome je to odgovaralo. Prethodnih dana nije bilo nikakvih problema, a onda odjednom u ovolikoj meri sve eksplodira. To nije moglo tek tako da se desi - smatra politički analitičar Đorđe Vukadinović.
On podseća da pre nekoliko godina, na SP u rukometu u Zadru, nije uopšte bilo srpskih navijača, a čak je bila sklonjena i naša zastava, jer se pretpostavljalo da može da izazove hrvatske navijače.
Smetalo im navijanje
Hrvatski politički analitičar Žarko Puhovski, pak, smatra da je incident izbio jer je „jednom broju ljudi smetalo što je hrvatska rukometna reprezentacija, na svim utakmicama u Vršcu i Novom Sadu, igrala kao da je kod svoje kuće".
- Podrška hrvatskim rukometašima na utakmicama ovog prvenstva vrlo je specifična. Verujem da je mnogim ljudima u Srbiji bilo teško da podnesu što se u dvorani tako zdušno navija za Hrvatsku, a da se na tribinama ne nalaze isključivo hrvatski navijači. Izgledalo je kao da su političke prilike između naša dve zemlje normalne. Kao da ranije ničega nije bilo, ni sukoba, niti ratova - kaže za Press Puhovski.

Urednik sportske rubrike TV B92 Miloš Šaranović kaže da mu je šokantno da se po ko zna koji put dozvoli da dođe do nemira posle utakmice:
- Ovo što se preksinoć desilo je možda i najžešći sukob do sada, iako mi se čini da nije bilo konkretnog okidača za nerede. Čak je i atmosfera na rukometnom prvenstvu bila vrlo pristojna, a Hrvati su bili i u Vršcu, pa se nije desilo ništa. Deluje da je sada puklo ni zbog čega. Policija je, ipak, morala da bude spremnija.
Kompletan tekst pročitajte u štampanom izdanju Pressa
4Hronologija incidenata
- jun 2003. Posle finalne utakmica EP u vaterpolu u Kranju navijači Hrvatske sukobili se sa policijom, pokušavajući da prodru u ložu u kojoj su bili naši novinari i malobrojni navijači, a igrače gađali raznim predmetima.
- jul 2003. Prijateljska utakmica između zagrebačkog Dinama i Partizana, odigrana u švajcarskom gradiću Krijenu, prekinuta je sredinom drugog poluvremena, kada su navijači zagrebačkog kluba uleteli na teren. Ubrzo je stigao odgovor fanova Partizana, pa je teren stadiona u Krijenu pretvoren u bojno bolje. U žestokoj tuči bilo je povređenih na obe strane.
- mart 2005. Pred rukometnu utakmicu Zagreb - Partizan u Hrvatskoj najpre su novinari iz Srbije zamalo linčovani nasred ulice u autobusu, koji je razbijen kamenicama i palicama. Potom nisu mogli da izveštavaju s utakmice, već su ostali zatvoreni u svlačionicama. U Zagreb je doputovalo i 150 „grobara" kojima policija na kraju nije dozvolila ulazak u dvoranu.
- jun 2005. U dva manja incidenta, u Beogradu, na autoputu između Autokomande i Mostarske petlje, napadnut je konvoj s navijačima iz Hrvatske koji su se vraćali s fudbalske utakmice, održane u Bugarskoj. Huligani su bacili nekoliko kamenica i baklji na konvoj i oštetili četiri autobusa. Povređena je jedna osoba.
- avgust 2007. Borisa Gulića u zgradi benkovačke opštine napala dvojica Hrvata, kada je tražio rodni list.
- jul 2009. Grupa mladića kod Šibenika uz povike: „Srbe na vrbe" i „Ubij Srbina" napala kuću beogradskog zlatara Dragana Milutinovića i oštetila mu vozilo.
- jul 2009. Trojica mladića oštetila automobil beogradskog advokata Branislava Popovca ispred hotela „Plat" u Župi Dubrovačkoj.
- septembar 2009. Lekar Esad Mujkanović iz Otočca odbio da pruži pomoć Bošku Radiću samo zato što je Srbin.
- jul 2010. Hrvat pretukao bratanca Milke L. iz Beograda u Vodicama kraj Šibenika.
- jul 2010. Na plaži Podgradina kod Zadra pijani Hrvat napao 40-godišnjeg muškarca i njegova dva sina od 14 i 16 godina samo zato što su govorili ekavicom.
- decembar 2010. Srbinu Mirku Odaviću prilikom posete rodnom Imotskom, izbušene gume na automobilu sa kog je skinuta i zadnja tablica sa oznakom BG.
- maj 2011. Dvadesetogodišnjak pokušao da zapali automobil Beograđanina Milana S. (44) u Dubrovniku. Potom slomio zadnju šoferšajbnu.
Hronologija incidenata
- jun 2003. Posle finalne utakmica EP u vaterpolu u Kranju navijači Hrvatske sukobili se sa policijom, pokušavajući da prodru u ložu u kojoj su bili naši novinari i malobrojni navijači, a igrače gađali raznim predmetima.
- jul 2003. Prijateljska utakmica između zagrebačkog Dinama i Partizana, odigrana u švajcarskom gradiću Krijenu, prekinuta je sredinom drugog poluvremena, kada su navijači zagrebačkog kluba uleteli na teren. Ubrzo je stigao odgovor fanova Partizana, pa je teren stadiona u Krijenu pretvoren u bojno bolje. U žestokoj tuči bilo je povređenih na obe strane.
- mart 2005. Pred rukometnu utakmicu Zagreb - Partizan u Hrvatskoj najpre su novinari iz Srbije zamalo linčovani nasred ulice u autobusu, koji je razbijen kamenicama i palicama. Potom nisu mogli da izveštavaju s utakmice, već su ostali zatvoreni u svlačionicama. U Zagreb je doputovalo i 150 „grobara" kojima policija na kraju nije dozvolila ulazak u dvoranu.
- jun 2005. U dva manja incidenta, u Beogradu, na autoputu između Autokomande i Mostarske petlje, napadnut je konvoj s navijačima iz Hrvatske koji su se vraćali s fudbalske utakmice, održane u Bugarskoj. Huligani su bacili nekoliko kamenica i baklji na konvoj i oštetili četiri autobusa. Povređena je jedna osoba.
- avgust 2007. Borisa Gulića u zgradi benkovačke opštine napala dvojica Hrvata, kada je tražio rodni list.
- jul 2009. Grupa mladića kod Šibenika uz povike: „Srbe na vrbe" i „Ubij Srbina" napala kuću beogradskog zlatara Dragana Milutinovića i oštetila mu vozilo.
- jul 2009. Trojica mladića oštetila automobil beogradskog advokata Branislava Popovca ispred hotela „Plat" u Župi Dubrovačkoj.
- septembar 2009. Lekar Esad Mujkanović iz Otočca odbio da pruži pomoć Bošku Radiću samo zato što je Srbin.
- jul 2010. Hrvat pretukao bratanca Milke L. iz Beograda u Vodicama kraj Šibenika.
- jul 2010. Na plaži Podgradina kod Zadra pijani Hrvat napao 40-godišnjeg muškarca i njegova dva sina od 14 i 16 godina samo zato što su govorili ekavicom.
- decembar 2010. Srbinu Mirku Odaviću prilikom posete rodnom Imotskom, izbušene gume na automobilu sa kog je skinuta i zadnja tablica sa oznakom BG.
- maj 2011. Dvadesetogodišnjak pokušao da zapali automobil Beograđanina Milana S. (44) u Dubrovniku. Potom slomio zadnju šoferšajbnu.
Vesti dana
23. 02. 2012
Vođe sklopile pakt: NEĆE BITI NOVOG NAVIJAČKOG RATA!
Upozorenje: Uvek postoji opasnost od nekontrolisanih pojedinaca koji žele haos. Prevladao razum - Navijači Zvezde i Partizana prekinuće sukobe koji su eskalirali obračunom ...
23. 02. 2012
Tadić: Sve dalje od kandidature
23. 02. 2012
EU traži da se odreknemo sporazuma sa Rusijom
23. 02. 2012
Učinićemo da ljudi žive 130 godina
23. 02. 2012
Olakšica za vojne penzionere
23. 02. 2012
Stiže ruski kredit od 800 miliona
23. 02. 2012
Da sam Rus, glasao bih za Putina
Najnovije vesti
22. 02. 2012
Dijalog Beograda i Prištine ulazi u drugi dan
Razgovor Beograda i Prištine nastaviće se sutra ujutru pošto dve strane ni posle devetočasovnog razgovora u sredu nisu postigle sporazum o regionalnom predstavljanju Kosova ...
22. 02. 2012
Dežer: Srbija da povede računa o kreditnom zaduženju
22. 02. 2012
Mrkonjić: Ruski kredit za najviše dve sedmice
22. 02. 2012
Evro sutra 109,1413 dinara
22. 02. 2012
Mladić posle pada Srebrenice: Radite punom parom
22. 02. 2012
komentari (98)
pošalji komentarUros [neregistrovani] (25. 01. 2012, 22:43:43)
Lose izdanje nasih navijaca
Lose izdanje nasih navijaca(odnosi se na srbe)ali pamtim i svetsko prvenstvo u Hrvatskoj,ne smemo to da zaboravimo !!!
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (25. 01. 2012, 22:52:01)
pa šta
Da li su to stvarno navijači iz Hrvatske
pošalji odgovorzoranSan [neregistrovani] (25. 01. 2012, 22:53:32)
slažem se
Slažem se huligane treba u zatvor,ali trebalo je i hrvatske navijače koji su skandiranjem promovisali fašizam i diskriminaciju protiv pravoslavaca.
pošalji odgovorDačićeva naredba da u Arenu može da se uđe samo sa kartama je prouzrokovala poraz u Areni od Makedonije jer je bilo viće njihovih nego naših navijača.Skupo je običnom čoveku da plati karte.Setimo se Prvenstva Evrope u odbojci ,bilo je besplatnih karata.
Objektivna [neregistrovani] (25. 01. 2012, 22:57:15)
***
Gospodine Puhovski,ako već komentarišete utakmicu onda bi trebali da znate da razdvojite navijanje i navijače od "navijanja i navijača".Pa zar se može u drugoj zemlji navijati sa onakvim transparentima i obilježjima kakve su donijeli "dobronamjerni navijači" iz Hrvatske.Ko traži nevolju taj je i nađe.Da se razumijemo,ne podržavam nikakvo nasilje !!!
pošalji odgovorDado [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:05:21)
Prvenstvo je izbilo smisao
Kad sve ovo citam mislim da je prvenstvo izgubilo svoj smisao jer kad su ovolike tenzije sport pada u drugi plan umesto da svako navija za svoje a domacini uzmu pare ugostitelji kafici hoteli.........I da si na kraju budu sretni i zadovoljni..........I na kraju ko ce da plati angazovanje ovoliko policije i zandarmerije?
pošalji odgovornishki [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:10:49)
bsddsa
glupost,glupost,glupost
pošalji odgovorbed blue boysi su za nase novinare i policiju,navijaci hrvatske
a nasi navijaci su huligani
koliko smo mi jadan narod
a da,koliko smo jadni se pokazalo veceras na utakmici,vise makedonaca nego Srba,tuga,jad,beda
dodjite hrvati dodjite 10 000
tesko da ce beogradjani da dobiju volju da odu na utakmicu,i zelim vam da pevate VUKOVAR VUKOVAR da grmi arena
cuvace vas nasa policija,nemojte da brinete
19DS89 [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:27:15)
...
U tekstu se jasno vidi da su meta napada bili BBB koji su dosli u Srbiji da pevaju ustaske pesme. Dobili su sta su trazili, nazalost su pored njih na****li i obicni navijaci, za koje opet ne mozemo da budemo sigurni da nisu pevali "Za dom spremni" i "Vukovar". Za novu godinu je u Bg-u bilo mnogo Hrvata i normalno smo sa njima pricali na ulici. Ali ti momci i te devojke nisu isli Beogradom i pevali nacionalisticke pesme. Dakle, komsije ako hocete u Srbiju nemojte da pevate pesme koje podsecaju na rat.
pošalji odgovorPravedan [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:33:45)
Pravda
seti te se svetskog prvensta u hrvatskoj pre par godina ! pisite o tome !
pošalji odgovorddd [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:35:13)
hmm
ne stranu sve,ali ovi hrvati su sa ovim svojim navijanjem i toliko masvnim dolascima na neki nacin i simpaticni.smatram da ih nije korektno napadati kad su dosli u srbiju.em su odani svojoj reprezentaciji i idu gde god,em na neki nacin imaju poverenja u nas srbe da im se nece nista desiti u srbiji i osecaju se opusteno a mislim da tako i treba biti.te okrsaje treba ostaviti za neke bolje prilike,kad se budu igrale klupske fudbalske utamice a ne ovo.ovo je cist turizam i smesno je da ih neko dira.kad dodju njihovi ultrasi negde,onda da,sto da ne,sve je to jedna navijacka scena i svi koji su u tome to vole.ali ovo...dajte bre,pa to su nasi jedini iskreni neprijatelji,oni nas makar nisu nikad ni izdali ni prodali,s njima smo uvek znali na cemu smo!
pošalji odgovordelija [neregistrovani] (25. 01. 2012, 23:43:26)
delija
a nas sto su napali u splitu na aerodromu kada smo se vracali sa kosarkaske utakmice split zvezda,kada je torcidala uletela na aerodrom i zasula nas kamenicama
pošalji odgovorJovan Beograd [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:06:34)
Ne smemo nasedati provokacijama
Poznato je ko je, kada se govori o Hrvatskoj i Srbiji, na i oko sportskih dogadjaja bio inspirator nasilja. U prvom delu evropskog prvenstva u Vrscu i N. Sadu nije bilo incidenata jer su se hrvatski navijaci ponasali korektno a srpski kao i uvek korektni. Posle nacionalistickih provokacija hrvatskih navijaca u N. Sadu, huligani u Srbiji su se osetili prozvanima. I odgovorili su na kriminalan nacin. Srbi ne mogu zaboraviti sve one incidente koje su izazvali Hrvati u prethodnim godinama i zato je na njima da budu dobri gosti. Ko to ne postuje neka trpi. NE SMEMO NASEDATI PROVOKACIJAMA, JER UVEK STRADAJU NEVINI...
pošalji odgovorMilica [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:09:09)
Pa dokle vise?
Pa dokle vise dvostruki arsini za dva naroda?Pokazite malo dostojanstva pa primenite bar u onolikoj meri ,,gostoljubivost" kao i oni prema nama!Pljuvanja je dosta!
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:14:29)
naravno
naravno da ce hrvati biti zasticeni kao beli medvedi. Molim policiju da ih ne ceni vise od svog naroda, a kockastima savetujem da i ne dolaze. Stavise, bilo bi to bolje za sve! Zadar, Kranj, Split, Zagreb...mislite da nam je pamet kratka? Pazi ovo, policija nije dozvolila ulazak u halu 150 Grobara...pa sto bi nasa dozvolila ulazak hrvata????
pošalji odgovormiami [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:20:14)
Pa sta su ocekivali?
Pa kad na koncertu Tompsona bude vise od 100.000 ljudi,gde se velicaju zlocini nad Srbima.Onda ti isti fanovi dodju u Srbiju da navijaju sa ustaskim simbolima.Posto policija nije reagovala na uvrede Hrvata sa tribina,morali su pojedinci.Umesto da je odmah ispraznila deo sa njima i poslala ih tago odagle su i dosli.Vlast manipulise sa svakim mogucim dogadjajem.Oni su ti koji rukovode desavanjima,dozvoljavaju provokacije itd...
pošalji odgovorja [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:30:12)
cek cek
a jel su ovi iz zvezdinih podgrupa nacionalisti ili huligani ?
pošalji odgovornenad [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:44:41)
opet smo mi krivi !
ne znam koliko vas pamcenje sluzi ali ja se secam da su nasi navijaci ne tako davno zaustavljani na hrvatskoj granici i da im uopste nije bio dozvoljen ulaz u tu zemlju ! a mi smo krivi sto smo ih lepo ugostili i jos im dozvolili da se ponasaju kao kod kuce, pa jos da pevaju pogrdne pesme. stvarno nema smisla...
pošalji odgovor??? [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:51:40)
drzava
Ne opravdavam ova dogadjanja huligana,ali sam zgrozen na koji nivo su novinari iz Hrvatske sve ovo postavili.Nasa vlast po obicaju,kad se lome kola po lepoj njihovoj nista,lupaju samari,nista,zastava nam se skida sa jarbola i opet nista,ni protesti ni pisma sve je ok.i dozvoljeno ako si S
pošalji odgovoriberia [neregistrovani] (26. 01. 2012, 00:54:24)
?!?!?
Uvazeni g-dine @uros,sasvim ste u pravu!"ne smemo zaboraviti sv.prvenstvo,prebijanje turista....i td."Ali na nasu srbsku veliku tragediju mi uvek zaboravljamo!!!Da jos samo napomenem da je ovo dobra prilika isrfrustriranim croatama da se setaju i izivljavaju po beogradu sa sahovnicama.Ne treba izgubiti glavu,ALI zamislite sa srbski navijaci rade to u crotia,ovo sto oni rade u srbiji.Ali srbe je lako omalovaziti,pljuvati!!!Sa srbima radi sta ko hoce,zasto to ne bi i "croatas"
pošalji odgovordjoka [neregistrovani] (26. 01. 2012, 01:42:48)
ccc
povod svega toga je bilo to sto su hrvati izboli klinca od 15 god u blizini hale...a to niko ne pominje.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (26. 01. 2012, 03:33:46)
Bruka!!!
Ne opravdavam ponasanje navijaca ali se isto tako se ne secam da su Hrvati pohapsili toliko svojih navijaca,niti da su slali toliko obezbedjenje pre par godina kad se prvenstvo odrzavavala kod njih...A ponasali su se mnogo gore!!
pošalji odgovorIlija [neregistrovani] (26. 01. 2012, 04:45:33)
dokle ?
37 srpskih huligana i 11 hrvatskih navijaca????
pošalji odgovorPamet u glavu [neregistrovani] (26. 01. 2012, 04:57:06)
Ameri
Juče su američki policajci ubili huligana sa nekakvom štanglom u ruci u momentu kad je podigao prema njima.2 pandura su sinhrono ispalila 10 metaka, a momak je preminuo u bolnici.dvojica njegovih kolegera koji su ubistvo snimili mobilnim telefonom iz auta su se smejali u neverici da se ovo ubistvo desilo u sred bela dana.
pošalji odgovorDok se nešto slično ne desi i kod nas rulja će i dalje da krši, danas rvate sutra nas.
Plovak [neregistrovani] (26. 01. 2012, 05:32:48)
Realnost
Pa da li je normalno da Hrvati dođu u NS i provociraju sa pevanjem pesama "Ko ne skače taj je pravoslavac","Srbe na vrbe" i ostalim...Šta bi se desilo da navijači Srbije na taj fazozapevaju u Zagrebu,Osjekua kamoli u Zadru,ne bi živu glavu izvukli.Svi moji prijatelji,kao i ja smo bili zgroženi kad smo čuli te pesme u sred Srpske Atine.Najtužnije je što se to nigde ne pominje kod nas u medijima.Veliki sam obožavalac rukometa,ali najverovatnije ću polufinale pokušati da gledam bez tona.Imao sam incident 2009. god u Osjeku nakon utakmice FRA-RUM,napali su nas klinci i izlupali auto,samo zato što smo bili iz Srb,policija se smejala kad smo hteli da prijavimo napad,kažu niste dobrodošli.Pozdrav
pošalji odgovorNapred SRBIJA
sinisa [neregistrovani] (26. 01. 2012, 06:25:45)
rosesat@eunet.rs
Novinari, Sram vas bilo.
pošalji odgovorSto ne prenesete vasim citao cima ono sto smo svi culi u direktnom prenosu,kako su se Hrvatski navijaci ponasali i sta su pevali i skandirali.
Pa normalno je da su jos dobro i prosli.
I svaki put ce nas narod da reaguje kad neko vas vredja.
Plasim se dace lose proci i u Beogradu jer su oni ti koji provociraju i izazivaju.
mara [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:14:32)
sramota zasrbiju
dokle ova mrznja. ako neznaju napraviti red .onda treba da se smene gdeje zdamerija, oni ce tuci sirotinju, kakva evropa .ko hoce u evropu treba kultura.
pošalji odgovornikola-bili tić [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:14:56)
naivnost..
..ne znam što su ljudi očekivali na obje strane i hrvatske i srpske da se sukobi mogu izbjeći,pa još za vrijeme bivše države bilo je sličnih ekscesa kad su hajduk ili dinamo gostovali u beogradu i obrnuto..loše organizirano i sa srbijanske i sa hrvatske strane
pošalji odgovorMC [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:15:29)
!
Ako SRPSKU drzavnu zastavu razvijes u hrvatskoj to se vodi kao uznemiravanje javnog reda i mira... Sta mislite kako bi se vodilo kada bi mi pevali SRPSKE(Cetnicke) pesme tamo? Kad su oni pevali ustaske u najmanju ruku trebalo je prekinuti utakmicu i isterati publiku i potom ih pohapsiti
pošalji odgovorBoro [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:18:52)
a
Svakom pametnom je dovoljno da podleda hronologiju i doći će do zaključka da hrvati uvijek prvi počnu pa onda kada dobiju batina kukaju . U dvorani nisu normalno navijali već su se više trudili da vrijeđaju Srbe i Srbiju . I , šta su očekivali ?? Prije par godina igrače Zvezde od dvorane do izlaza iz Zagreba na svakih 50 metara obezbjeđivali su policajci . Zbog čega ?
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:29:01)
Evolucija
Brate, bolje upisi neki faks ili kupi komad zemlje i poljoprivreda...
pošalji odgovorjovana [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:33:57)
ko zna zna
hrvatska dobro igra i ja sam uvjek do sada navijala za hrvatsku oni su meni super i bas ih volim
pošalji odgovorsale [neregistrovani] (26. 01. 2012, 07:49:08)
hmmmm
On podseća da pre nekoliko godina, na SP u rukometu u Zadru, nije uopšte bilo srpskih navijača, a čak je bila sklonjena i naša zastava, jer se pretpostavljalo da može da izazove hrvatske navijače.
pošalji odgovorJana [neregistrovani] (26. 01. 2012, 08:00:03)
sve je to zbog Zikine dinastije !
Mislim da je sve to zbog Zikine dinastije ....
pošalji odgovorsone [neregistrovani] (26. 01. 2012, 08:02:57)
hipokrizija
Ljudi,pa u Vrsac i Novi Sad dodje 4000.hrvatskih navijaca,atmosfera k`o da se igra u Hrvatskoj,a nase navijace vracaju sa granice,ne pustaju u dvoranu,sikaniraju na sve moguce nacine,kad puste sacicu, oko njih je kordon policije,ne mogu da izadju iz dvorane sat vremena,odmah ih potrpaju kao stoku u autobuse i strazarno sprovedu do granice i td. i td.Sad se pitam ko je ovde lud?Mi ili oni?
pošalji odgovorCiceron Zaplanjsky [neregistrovani] (26. 01. 2012, 08:05:11)
Po(r)uka " javnim poslenicima"
Ne možete ipak toliko prevariti narod. ONO ŠTO SE NE URADI U POLITICI (GLAVOMETU) NE MOŽE SE POPRAVITI PREKO NOGOMETA I RUKOMETA. Za to su potrebne decenije umnim ljudima u vrhu obeju država, a ne dva poluvremena!
pošalji odgovorVladimir Bubic [neregistrovani] (26. 01. 2012, 08:14:57)
Polufinale Beograd
Tuzno, ruzno i zalosno,
pošalji odgovorveliki sam ljubitelj rukometa, pratim cijelo Europsko prvenstvo i toliko sam se radovao Beogradu i nasim rukometasima. Sada kada smo stigli do cilja (polufinale) dogodi se eksces u Novom Sadu, a planirao sam danas kreniti put Beograda gdje sam kao JNA vojnik 1986 godine sluzio vojsku. Ne samo ja nego i cijela moja ekipa (nas 4) odustali smo od planiranog puta. Zalosno za organizatora i vjerujem da ce Europska rukometna organizacija drugi puta dobro razmisliti o davanju "Domacinstva" Srbiji. Ruzna slika za Srbiju kao organizatore.
nasty [neregistrovani] (26. 01. 2012, 08:48:58)
....
a zato televizija kada su hrvati navijali srbe na .... itd. smanjuje ton da ljudi koji prate utakmicu preko tv-a,ne cuju sta vicu....sto se mene tice sami su to trazili da nisu provocirali ne bi in niko nista rekao....
pošalji odgovoriz glave [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:01:18)
dlaka vaznija od naroda
da radimo isto sto i Hrvati, tj i pre njih, ovakvog XX veka i svega ovoga ne bi bilo
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:17:40)
prvenstvo
jel tko od vas bio na utakmici?jel ima gdje snimak gdje hrvati pjevaju nesto protiv srbije?kao prvo htio bih zahvalit par domacina koji su nas ugostili kraljevski hvala vam a vi i dalje citajte zutu stampu i nasjedajte na gluposti a jel uopce tko komentirao da je napad na maskotu izmisnjena prica i demantirana??
pošalji odgovorzoranSan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:30:04)
sramota
Treba kazniti naše navijače,ali smatram da je policija napravila grešku jer nije pohapsila hrvatske huligane koji su u sali vređali srbe i pravoslavce svojim navijanjem.Naime pevali su pesmekoje direktno napadaju pravoslavlje da je policija odmah odreagovala mislim da do ovoga ne bi ni došlo.Ali policija nije smela ili nije imala dozvolu to da radi.Sramota.Naši huligani treba da idu u zatvor ali i njihovi.
pošalji odgovornijenego [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:34:29)
prelepo
prelepa slika serbije...
pošalji odgovorSrbija nije saka pirinca da je pozoba svaka vrana koju donese vetar...
patriota [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:35:02)
kako vas nije sramota?
Uhapseno 37 srpskkih huligana i 11 hrvatskih navijaca??? Srbi su huligani,a hrvati navijaci???
pošalji odgovorNapadnuti i sta sad? Nista gore im nije,nego nama pre 2 godine...cak su super prosli!
Delije su vracane sa granice zbog 3 prsta,nisu im dali da unesu u hrvatsku transparent na cirilici,Grobarima nisu dali da udju u halu,srpski novinari su zamalo lincovani u Zagrebu... A mi njih treba da docekamo sa rasirenih ruku? Da mirno posmatramo kako se pevaju ustaske pesme u Srbiji??? Sipak! Ipak u Srbiji ima ponosnih Srba!
sinisa rs [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:35:55)
prepucavanje
Ova analiza prethodnih dogadjaja dovoljno govori, ko je vise provocirao i napadao...
pošalji odgovorHrvati ne vole vidjeti srpske tablice a o govoru, imenima i drugim stvarima nema potrebe govoriti.
meskalin [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:39:52)
ratkog@gmail.com
Neki ljudi nemogu da shvate zbog zatucane inteligencije da nije isto pjevat pjesme makar bile one i nacionalističkog karaktera i skakat nekome po haubi sa sjekirom i razbijat tuđu imovinu i direktno ugrožavat nečiji ŽIVOT.
pošalji odgovorSvakog čovjeka gazda na poslu u 70% slučajeva maltretira ali ti ne razbijaš IMOVINU tom istom poslodavcu ili mu zabiješ nož pod rebra.
Baš me zanima šta če sada srbi da pjevaju u areni, pjesme Mileta Kitića ili četničke pjesme, razmislite sami.
To znači direktno da svaki hrvat ima pravo (u slučaju pjevanja četničkih pjesama) nakon utakmice da uzme palicu/pajser,kamen,noževe i da počnu da razbijaju i ozljeđuju imovinu/ljude po Beogradu??.
O policiji da ne govorim, i u hrvatskoj i srbiji kad je u pitanju ovakvo nešto policija dopušta svojim namjernim sporim reakcijama da dovede u opasnost ljudski život jer bože moj TREBA TO TAKO JER SU ONI PJEVALI TKO NE SKAČE...(opet zatucanost kompletnog sistema koji bi trebao biti neutralan).
Isto to vrijedi i za Hrvatsku.
GORAN.VESELINOVIC69@GMAIL.COM [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:41:06)
RUDARGV@GMAIL.COM
Bože, šta pretvoriše od jedne rukometne utakmice,i kada će već jednom proći to ludilo koje vlada između Srba i Hrvata?Bojim se nikad.
pošalji odgovordorcol [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:47:10)
.........
ko ce da plati dnevnice toj policiji ,naravno gradjani ,zasto ,zbog ovih koji dolaze da provociraju ,sve je to lepo trebalo vratiti s granice i mema problema ,a oni neka stave prst na celo i neka razmisle kako nije bilo problema s par hiljada madjara ,makedonaca,em ih pustis em provociraju ,previse su se oni oslobodili,ili sto rece neko dobili drzavu pa misle da su uhvatili boga za bradu i pogubili sve kompase u ponasanju.
pošalji odgovorzika [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:47:31)
mi smo problem sami sebi
Juce sam dao mnogo komentara koji nisu objavljeni, i kopirao neke linkove koji takodje nisu objavljeni, ali svidja mi se ova hronologija u tekstu. Koliko se secam, na prvenstu u hrvatskoj nasim navijacima nije dozvoljen ulaz u sportske hale, ali nisu im dozvolili da preko granice prenesu zastave i obelezja. Ne znam zasto istom merom nije uzvraceno. Zasto policija posle takvih ustaskih povika nije isprazila spens. A samo ce da naglasim da na hrvatskim sajtovima komentari su krajnje uzasni. Oni jos zive u ratu i spremaju se za rat, jednostavno nas mrze, a svi vi koji im se slihtate iz nekog razloga zapitajte se. Obelezavaju dan najveceg zlikovca nad srbima i jevrejima. U spenu u pred utakmicu hrvatska i ..... pustaju sa razglasa severinu. Pa mi sami nismo normalni. Ne treba nama niko drugi.
pošalji odgovorzika [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:50:57)
sta ti hrvat pricas
O kome ti pricas, pa sta ste vi radili... Imas u hronologiji, to nisi komentarisao.
pošalji odgovoraki [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:53:55)
SHTA SE TO NAMA SPREMA
Za sigurnost Beogradjana Srpske nacionalnosti bi bilo najbolje da se zavuku u voje stanove i da iz njih ne izlaza.Vlast ove zemlje stavlja nashu policiju pod komandu Hrvatskih obaveshtajaca i Hrvatskih navijacha tako da ce biti organizovaniji i brojniji.Naizad ce dochekati da se zaviori shahovnica u centru Beograda.
pošalji odgovoraca [neregistrovani] (26. 01. 2012, 09:58:43)
u kojoj državi živimo
Ministre Dachicu niste rekli nam da li ce i policija u areni da navija zajedno sa hrvatima...
pošalji odgovorzika [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:05:58)
slazem se
U pravu si potpuno. Citajte 24sata.hr, bice vam jasnije, a ne znam zasto admini ovog sajta dozvoljavaju hrvatima da komentarisu.
pošalji odgovorPredlog [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:13:43)
Resenje problema
Moj predlog za resenje problema je da se ne dozvoli ulazak hrvatskih navijaca u dvoranu i da se skine hrvatska zastava, jer iritira narod (pucanstvo).
pošalji odgovorZok [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:21:06)
navijači
Neće biti organiziranog dolaska navijača u Beograd,zato što agencije otkazuju putovanje,vraćaju već uplaćeni novac.Oni koji budu dolazili ići će o svom trošku a to je daleko manji broj nego da se išlo organizirano.Pozdrav iz Hrvatske.
pošalji odgovorJovan Beograd [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:21:28)
Naravno da je RUZNO
Ruzno jer postovani gospodine jos nisam video hrvatski portal i komentare ponasanja hrvatskih nacionalista i huligana kao sto vi gospodo sada mozete naci da i mi SRBI kad nije nesto u redu to priznajemo. Jednostavno VI ste optereceni, vi mrzite sve sto je SRPSKO i treba hiljadu godina da se izlecite. Govorite o drskosti i primitivizmu dela vasih gradjana pa tek onda o domacinima. I kada mi iz kurtoazije i kulturnog nivoa popustimo vi onda navalite. E pa ne moze. Postoje granice trpljenja i kod SRBA, shvatite. Svet ovoga puta sve vidi i razume.
pošalji odgovorMoje ime [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:49:07)
Auuuu
Pa ovo je samo utakmica, šta se bre ovo dešava?! Pobediće onaj ko je bolji, i to je to! Igra se utakmica, to ne znači da treba da se makljamo... E jesmo mi sa Balkana ludaci, čast OGROMNOJ većini normalnih ljudi... :|
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 10:52:39)
Pozdarv iz Republike Srpske
Setimo se SP 2009 u Hratskoj. Skinuli su srpsku zastavu u Zadru jer iritira zadrane. Setimo se demoliranih automobila srpskuih turista u hrvatskom primorju. Setimo se i same utakmice u Novom Sadu i skandiranja Vukovar Vukovar. Zamislite da neki srbin ode u Split i skandira Ovcara, Ovcara.
pošalji odgovorAli treba i njih razumeti. Još ih boli Djordjeviceva trojka 5s pre kraja u polufinalu 97, kao i Kecmanova trojka 0.6 sekundi pre kraja utakmice u centru Zagreba. Ali najviše od svih ih boli Filipoviceva tri prsta posle peterca.
zato svi u u Arenu sa visoko podignuta tri prsta
bookmaker [neregistrovani] (26. 01. 2012, 11:01:50)
Fireworks
Nesto ovde smrdi?
pošalji odgovorKolika je kvota da ce utakmica biti prekinuta? Kapisla je ubacena u vatru koja ce se sutra rasplamsati ako Hrvati stignu u BG! Bice vatromet iako nije NG!
Nataša [neregistrovani] (26. 01. 2012, 11:27:45)
More
More, je...i vas i pravoslavlje i katolicizam i sve ostalo versko i državno!! Kada krvarimo krv nam je iste boje! Nijedna krv nije manje vredna od druge da se uzalud proliva. Ekstremista je bilo i u SFRJ, BBB, Delije i Grobari su i onda podjednako "ratovali", a biće ih i u budućnosti. Ako ćemo da se svetimo jedni drugima onda ćemo stalno biti u vrzinom kolu i uvek će neko nekome biti dužan. Svaka čast onima koji uspeju da se izdignu iznad svega toga - to su pravi ljudi!
pošalji odgovorNedžad [neregistrovani] (26. 01. 2012, 11:42:38)
Zar?
Da li su i MAkedonci ušli u halu na meć bez karata?
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (26. 01. 2012, 11:43:31)
zamena teza
Kao prvo,vrlo sam ponosan na nas narod koji ostavlja komentare,ne ulazeci u ispravnost stavova, vidi se da smo na civilizacijskoj lestvici svetlosnu godinu ispred Hrvata,jer ona kolicina neartikulisanih bljuvotina koju sam video na komentarima index hr je za ne verovati.
pošalji odgovorDrugo,cime sam zaprepascen je da od ovolike euforije oko ovih napada koji su svakako za neku vrstu osude,niko ne spominje stvarnu tezinu provokacije od strane hrvatskih navijaca.Naime ,doci u Srbiju sa pesmama i obelezjima pod kojima su pobijene stotine hiljada neduznih Srba u poslednjim veku je groteskno.Ono sto je policija i ozbiljna drzava trebalo da uradi jeste da se jasno stavi do znanja da su svi dobrodosli ,ali sa jasnim upozorenjem da ukoliko dodje do bilo kakve provokacije tipa transparenata sa slovom U ,ustaskih pesama i slicno,tribina koja je pokrivena kamerama biva ispraznjena ,a vinovnici kaznjeni i deportovani.Ali posto mi nemamo drzavu,a hocemo svima da se dodvorimo onda nam se desi da dodje gost,p..s...e se na veceru ,a mi kao domacini se uljudno izvinemo,to je vec nasa tragedija.
E sada Srbi,ne dajte da vam se ispira mozak,politicari su posebna tema,niko u nase ime ,iz pijeteta prema nasim zrtvama,nema pravo da oprasta ,zaboravlja i umanjuje velicinu pocinjenih zlocina.
Ono sto je ljudski i normalno je da gradimo licna prijateljstva,ja licno imam desetine prijatelja iz Hrvatske sa kojima se intenzivno druzim,ali to je neka druga tema.....
Zeljko [neregistrovani] (26. 01. 2012, 11:58:47)
ZAbraniti Navijace
Ma zabraniti sve te grupe.Te grupe su godinama smetnja normalnom funkcionisanju drzave,paravan za sveobuhvatni kriminal.Zasto neko vec otvoreno ne kaze "To su samo kriminalci i nista drugo".Oni nemaju nikakve veze sa sportom osim sto divljaju u sportskim objektima.Ali dok ih god odredjene politicke strukture podrzavaju, a i tamna strana DB ostala jos iz Milosevicevog vremena,oni ce biti tu i zagorcavati normalnom narodu zivot.
pošalji odgovormini [neregistrovani] (26. 01. 2012, 12:35:51)
Pa nisu valjda oni cvećke
U elektronskim medijima ispada kako su navijači Hrvati jadni, žrtvice, a šta oni sve rade kada vide beogradske tablice u Hrvatskoj, njihove pretnje, fizičke napade itd. Bitno je da se kaže da su došli ovde ne samo da navijaju nego i da izgovaraju prostakluke i vređaju Srpski narod na utakmici.Pa šta očekuju...
pošalji odgovorIgor [neregistrovani] (26. 01. 2012, 12:38:29)
5000 policajaca
Ja sam ubeđen da će ovih 5000 policajaca koje mi plaćamo svim silama štititi hrbatske navijače koji nam turaju prst u oko svojim šahovnicama i proustaškim pesmama, a da će srpski navijači koje vi iz medija nazivate huliganima ostati kod kuće i prepustiti našu reprezentaciju ugođeju kao da su sred Hrvatske.
pošalji odgovorXXL [neregistrovani] (26. 01. 2012, 12:40:08)
Kriticno
Nemam pojma ali bih volela da se utakmica otkaze ako je moguce. Previse kriticno.
pošalji odgovorLola [neregistrovani] (26. 01. 2012, 12:42:53)
5000 policajaca
Upravo mi reče kolega sa posla, bivši Zagrebčan koji je Zagreb morao napustiti 1991. jer je Srbin, Inače uvek miroljubiv, da su gosti dobili što su zaslužili i da šahovnici nije mesto u Novom Sadu i Srbiji.
pošalji odgovorIznenadio me stavom , jer do sada nije tako reagovao.
Sve ima svoje granice, pa i naše strpljenje.
Pantelija [neregistrovani] (26. 01. 2012, 12:51:20)
Svih tih
5 000 policajaca odmah uputiti na okupirani Kosmet da stiti ono malo jada sto zivi pod terorom.
pošalji odgovorivan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:05:31)
provokacija
Zašto vama smeta ako navijači viču Vukovar? To nije nikakva provokacija, isto tako ste vi mogli u Hrvatskoj vikati Novi Sad i niko vam ne bi riječ rekao. Samo da kažem da u Hrvatskoj nisu tukli srpske navijače na svjetskom prvenstvu, a kamoli izboli nožem ili kamenovali
pošalji odgovormir [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:13:12)
sve cemo mi to platiti
ma lepo je kada neko ispuni svoje hirove i unisti nekome imovinu, no kako bi se taj osecao kada bi njemu zapalili stan, kucu, auto, a i ovako ce to sve platiti nasa iovako jadna zemlja kroz osiguranja, pa samo mi palimo i zarimo onda. Nikad mi necemo znati kako se uzimaju pare od turizma, sta neki tamo spanac je budala i ne navija za svoj klup, a prima na svoje plaze i kuso i repato, bilo da mu se svidjaju ili ne. Vazno im je da im uzme novac, a kod nas? Posle nam krivi drugi...ma da. Uvek cemo biti sirotinja...
pošalji odgovorZile Srbin [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:20:29)
Bojkot
Niko ne treba da dodje, neka bude kao da su u Zg.Kakva nam je kukavicka drzava tako i treba. Nasi igraci neka se sklone da osvoje Hrvati zlato. tako dobijamo kandidaturu sigurno.
pošalji odgovormario [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:27:07)
hrvatski komentar
eo jedan komentar sa 24 sata: "čitam razne komentare, poput npr. doći će oni na naše more, pa će onda vidit... i sl. nažalost neće oni doći na naše more, doći će normalni ljudi, obitelji s djecom i sl., pa mislim da nema smisla zastrašivat najavama da će im se palit automobili, razbijat glave i tako to. ova gamad što je napala naše navijače, izgmiže iz svojih špilja samo po noći i ne miče se iz srbije... "
pošalji odgovornena [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:32:02)
dokle ljudi
pa pobogu, dokle će trajati ta netrpeljivost??? Da li trebamo ceo vek da se gledamo popreko sa svim bivsim sunarodnicima? Dokle god ne vidimo u ljudima dobro ili zlo biće nam ovako. Zar se ljudi ne cene po karakteru, srcu, dusi... nego samo po nacionalnom opredeljenju?
pošalji odgovordrasko [neregistrovani] (26. 01. 2012, 13:55:02)
svi zajedno
Nema drugog izbora osim da svi zajedno se skupimo,Srbski,Crnogorski i Rep.Srbske navijaci i dodjemo da navijamo za nasu Srbiju,i okupiramo arenu tako da nema mjesta za hrvate unutra,neka prate sa auto puta utakmicu,pa kad izgube neka slome pumpe,ionako su od njihovih gazda....poz iz Srpske Sparte Crne Gore.....
pošalji odgovorher zika [neregistrovani] (26. 01. 2012, 14:01:38)
Neka igre pocnu..;)
Kada se 20 godina nakon genocida nad Srbima u Hrvatskoj i dalje pevaju ustaške pesme. hvale ustaške akcije a onda i javno provocira usred Srbije, onda je reakcije moralo biti. I kao i obično HULIGANI i MENTALNI IDIOTI sa jedne strane izazovu slične sa druge strane. A stradaju najviše oni "normalni". Pa se čude nisu krivi? Pitanje je koliko su puta osudili javno svoje IDIOTE?!
pošalji odgovorHrvoje [neregistrovani] (26. 01. 2012, 14:24:24)
Jadno
Vidin da manje-vise svi opravdavate ovaj kukavicki napad I da svako navijanje hrvatskih navijača za vas a priori predstavlja ustašku-provokaciju..jadno i bijedno
pošalji odgovornibrS [neregistrovani] (26. 01. 2012, 14:32:39)
Sve sami pametnjakovici i demokrate...
A kako da Srbi navijaju i pjevaju,recimo o Novom Sadu,kada ih policija vec na granici vraca nazad i ako uspiju da negdje i prodju,na ulazima im oduzimaju transparente,dresove i sl.Znaci,provjeren recept je bio,skinuti sahovnicu,da ne izaziva Srpsko stanovnistvo i to je to.Kako vas nije sramota,neljudi.Srbi vas ugostili kao prave goste,niko vam nije skidao niti otimao navijacke rekvizite.A vi? Naravno,kao i uvijek hocete vise i vise.Cak se i ne obazirete na vrijedjanje i omalovazavanje od strane vasih divljaka i huligana,kao i na fizicke napade na maloljetnog volontera.Napominjem da je vecina vasih navijaca u redu ali da je mali broj huligana sa vase strane svjesno pripremao incident,koji se je na zalost i desio.Ali da vam kazem iskreno,nikakve razlike izmedju sjekire i onog podmuklog udraca u bazenu ja ne vidim.Ocekujete da mi nase izgrednike kaznimo i osudimo a vi dajete podrsku Dobudu kao i vasim huliganima.Naravno,kao i uvijek,vi ste nevini.Treba li sada da ponavljam koliko je Srpskih povratnika ubijeno ili napadnuto,koliko turista napadate godisnje,koliko auta polupate iz Srbije i tako dalje i tako dalje.Naravno uvije su to pojedinci (iskreno zelim da vjerujem u to)ali nikada niti jedno ministarstvo nije nista osudilo,Cak naprotiv.Porucio bih Srbima koji se ovoliko brinu za drage im hrvate,da se malo osvrnu oko sebe i pogledaju istinu u oci.I molio bih da hrvatsku i njeno more,hvalite samo u krugu svoje porodice.Zao mi je jako svih nevinih ljudi koji su na bilo koji nacin stradali ali nikako huligana,provokatora i sovinista.
pošalji odgovorkejt [neregistrovani] (26. 01. 2012, 14:36:19)
i sad paljba po srbima
a hrvati ispadoše mučenici. Onima sa amnezijom:
pošalji odgovorhttp://www.novosti.rs/vesti/planeta.70.html:340319-Hrvatska-Srpskim-turistima-lome-glave
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/hronika/story/125082/Napadnuti+srpski+turisti+u+Hrvatskoj%3A+Be%C5%BE'te+ku%C4%87i,+%C4%8Detnici.html
http://www.glas-javnosti.rs/clanak/hronika/glas-javnosti-26-04-2010/napadnuti-srbi-uoci-utakmice-u-zagrebu
http://www.kurir-info.rs/planeta/srbi-napadnuti-na-plazi-kod-zadra-govorili-ekavicom-43114.php
http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/kasikara-za-srpskog-turistu-u-splitu-45864.php
nlo [neregistrovani] (26. 01. 2012, 15:20:20)
ljubav
samo ljubav
pošalji odgovoraleksa [neregistrovani] (26. 01. 2012, 15:26:30)
budimo realni
brzo će da se zaboravi ovo celo prvenstvo,leto dolazi,a hrvati bar ima gde da letuju.imaju najlepše more na svetu sa hiljadu ostrva,obalu dugu nekoliko hiljada kilometara,a šta mi imamo?ove huligane koji nas sramote.grobari i delije pa to su maloumne grupacije.
pošalji odgovorhrvat [neregistrovani] (26. 01. 2012, 15:35:18)
--
kakve su te to zastave uvrijedile, možda Hrvatske
pošalji odgovorod danas zvanicni fan Press Online-a [neregistrovani] (26. 01. 2012, 16:15:24)
Zelim da pohvalim Press koji o ovim desavnjima
izvestava pre svega objektivno i ne uskracuje ljudima pravo na misljenje, kao sto je to slucaj sa Blicem, koji je podigao cenzuru na onaj nivo gde iskljucivo komentari ljigave i licemerne (bratsvo i jedinstvo), uglavnom anti-srpske retorike, pljuvacina po Srbima, Srbiji i navijacima, rolaze u etar. Svi ostali komentari su cenzurisani, narocito oni u kojima se spominju incidenti koje Srbi dozivljavju po Hrvatskoj.
pošalji odgovorSlobodan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 16:27:04)
em pevaju ustaške pesme
Šta je simpatično što pevaju ustaške pesme u Srbiji? Kakva drskost? Kao kad bi nemci došli u Izrael i pevali nacističke pesme,Jevreji bi ih linčovali i ne bih niko nazivao huliganima. Hrvati su zloupotrbili gostoprimstvo koristeći utakmicu za vređanje srba.Utakmica je morala biti prekinuta zbog rasističkih ispada što je u sportu zabranjeno a navijači izbačeni iz Srbije JER SU ZLOUPOTREBILI GOSTOPRIMSTVO. Naši političari uvek imaju neke nazovi veće interese od Srbije pa dozvoljavaju da se Srbija vređa i u Srbiji. NIKADA NISMO IMALI DOSTOJANSTVO!!MI KOD NJIH NEMOŽEMO NI ZASTAVU DA ISTAKNEMO A ONI OVDE MOGU DA PEVAJU I USTAŠKE PESME, STAŠNO!!
pošalji odgovorSlobodan [neregistrovani] (26. 01. 2012, 16:31:48)
ustso
Idi u ameriku pa im vređaaj USA ili neku državu u koju si došao pa ćeš da vidiš kako ćeš proći.
pošalji odgovorHooligans [neregistrovani] (26. 01. 2012, 16:33:19)
Ma pustite navijace
Ti BBB su ionako boranija. Deca ih maltretiraju. Nego dajte vise informacija o ovim hrvatskim operativcima sto dolaze. Oni nas zanimaju.
pošalji odgovorboris74 [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:08:39)
odgovor
Nisu, prebili su palicama Makedonca, jer su mislili da je Srbin. Naša zastava je skinuta po nalogu gradonačelnika. Naši ljudi se kažnjavaju ako nose srpsku zastavu. E pa i nama smeta šahovnica, i ovde ima proteranih i ovde ima ljudi čiji su sinovi ubijani u JNA u Hrvatskoj... ko što vama smetaju srpske zastave, nećemo ni mi da gledamo šahovnice ovde. Ok ?
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:09:55)
hm,hmm..Urose,
nisu to *nasi navijaci*, to su falange Samarana,pipci fasizma, koje *gilipteri*, rado prihvataju, obzirom da su mentalni i kvalifikacioni anonimci, apsolutna manjina u odnosu na normalan svet navijaca.
pošalji odgovorlili [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:16:48)
ljubav
narode nemojte nasjedati na na price huligana.ja imam rodake koji zive u novom sadui i nikada nisu imali problema pozdrav iz hercegovine.
pošalji odgovorLemmy [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:36:27)
Poruka normalnima
Najprije bih pozdravio sve normalne ljude koji zdravo razmišljaju i koji osuđuju ovo divljaštvo. Hrvat sam iz Splita i bivši branitelj koji je imao (i zadržao) sve prijatelje koje je imao iz Srbije i nakon ovog rata čime se stvarno ponosim. Pozdrav Nedu, Aci, Saletu i Draganu!!!
pošalji odgovorPosebno sam žalostan što su ovi napadi bacili ljagu na Novi Sad i Vojvodinu jer mislim da nema čovjeka iz bivše Juge koji bi mogao nešto reći loše o lalama.
Istina, i kod nas je bilo incidenata sa autima turista iz Srbije ali uvjeravam vas da se radilo o svega nekoliko pojedinačnih slučajeva bez ikakvih "sačekuša" i organizacija. Također, u Hrvatskoj se već duže vrijeme kažnjava isticanje ustaškog znakovlja i kamo sreće da se i u Srbiji tako tretira sve one koji vade te zle duhove prošlosti. Zadnji slučaj je bio sa Thompsonovog koncerta u Čavoglavama gdje je među 10 000 posjetitelja uhićeno svih 7 (!) koji su imali te oznake kao i prodavač koji ih je prodavao. I sve je proteklo bez reakcije ostalih. Znači, navikavamo se na normalu, pomalo ali ipak ide...
Huligana ima svugdje ali morat ćete ozbiljno povesti računa da se stanje ne izmakne kontroli jer će to imati posljedicu ne samo na imidž vaše pokrajine i zemlje nego i na život svih normalnih građana uopće.
Pozdrav svim normalnim i dobronamjernim ljudima uz poziv da ne okreću glavu kad se nađu u prilici da reagiraju protiv ovakvih huligana. Oni se hrane pasivnošću normalnih!!!
miks [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:38:12)
hrvatsko more
mora da si proputovao sve moguce plaze sveta pa si tako siguran, vidim ceo svet se sjati na hrvatsku obalu u tih par meseci leta a maldivi, majami i ostala svetska letovalista zvrje prazni ili se nadje neki sirotan pa ode i do tamo , eeeeee....,
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:51:58)
@nena
neno ja stvarno ne znam koliko gidina ti imas ali mislim da imas dovoljno da ne pises ovakve gluposti...
pošalji odgovorne gledamo se mi sa svim bivsim sunarodnicima mrko nego samo sa onima koji su nas malo ubijali, koji su puni kompleksa kada je o nama rec, koji bi nas najradje kad bi mogli sve do jednog istrebili i koji su uvek jadne male devojcice koje je neko napao...
MilosNS [neregistrovani] (26. 01. 2012, 17:57:56)
ee
Ovaj linc, uzimanje pravde u svoje ruke, to je najgluplji oblik primitivizma.
pošalji odgovorAko je neko idiot i provocira te, to govori o njemu, a ne o tebi.
Ako nasednes na te provokacije, pa nekom njegovom nasumicnom sugradjaninu razbucas kola, onda to govori o tvom neandertalnom umu.
Jel ovo hrvatska zemlja?
Nije.
Hoce li biti ako neki navijac to kaze?
Nece.
Sto onda da ispadas mombril i da se zaleces da ga bijes ili jos gore nekog treceg coveka koji sa tim nema nikakve veze?
boris74 [neregistrovani] (26. 01. 2012, 18:01:41)
branitelju
Već na samom startu posta provociraš, a ovamo kao govoriš o normalnosti. Šta nas briga što si bio ,, branitelj '' jel te to čini boljim čovekom od nas ili šta ? I ja imam hr rodbinu iz Osijeka dolaze svake godine bez problema. Ne bi bilo ni sada povoda da niste pevali ustaške pesme o NDH, ko ne skače pravoslavac je, i slično. Kako nije bilo problema sa danskim, nemačkim, mađarskim, švedskim navijačima ? Vi ne date ni uneti našu zastavu u Hrvatsku. Niste samo vi patili u ratu, nanela je i šahovnica mnogima zla, pa nećemo da je gledamo ovde.
pošalji odgovorsmiješno [neregistrovani] (26. 01. 2012, 18:44:21)
smiješno
E mojkomšija nismo mi prešli Dunav sa tenkovima pa put Beograda, nego ste vi prešli pa put Zagreb.Koliko god ti to pokušavao zaboraviti. Nisam nikada bio za sukobe ali u Hrvatskoj nitko nikoga nije napao sjekirom niti neće. A Ustaša sinko nema eto već jedno 60 godina, samo da te obavijestim očito nisi upoznat sa time. Oni još žive u glavama maloumnih idiota kakvih još ima u Hrvatskoj - NAŽALOST. Ali eto nacionalista ima svugdje i ovakvi im potezi osiguravaju Fotelje u politici. I tako dok oni ispijaju wiski i kavicu huligani se malte o njihovom interesu za 20 eura poticaja i naslovnicu u nekom magazinu s kojom če se kasnije hvaliti svojim maloumnim prijateljima. Miri i dobro komšije. Idiotim nije mjesto u sportu!
pošalji odgovorAndrea [neregistrovani] (26. 01. 2012, 19:51:24)
SRAMOTA
Ni jedan narod na svetu ne ume da ponizi svoju decu i svoje ljude kao mi, glupi Srbi. Sram da nas bude. Dno dna od naroda.
pošalji odgovorMiloš [neregistrovani] (26. 01. 2012, 20:03:15)
Šta mislite o . . . . ..
Mikročipovanju ?
pošalji odgovorboris74 [neregistrovani] (26. 01. 2012, 20:38:29)
odgovor
Uvek jedna ista priča... nisu Srbi ništa manje žrtve rata nego vi, i njima su ginuli najbliži, i oni su proterivani, goreli su i gradovi gde su Srbi većinsko stanovništvo... ta priča o tenkovima je tvoja ,, istina '' shvati da ima i drugih ,, istina '' i da ne dele svi vašu percepciju događaja niti moraju, a vi nam je uporno namećete.
pošalji odgovordalmacija [neregistrovani] (26. 01. 2012, 21:46:28)
ne dira vas nitko
Ja po SPLITU non stop viđam srpske tablice i ne padne mi na pamet dirati ljude ma što mislio o nečemu .ZATO BUDITE I VI FER
pošalji odgovoriz mog mire tri vraga vire [neregistrovani] (26. 01. 2012, 21:59:58)
hahaaha
pa šta je tebi? hrvati su navijali ko ne skaće pravoslavac i ti to uspoređuješ sa fašizmom i ostalim glupim frazama. navijači navijaju za svoj klub i sprdaju se sa rivalima, nadmeću u svim tebi neshvatljivim disciplinama. HRS je namjerno minirao dolazak hrvatskih navijača vrativši 1500 karata, uz to ni igrači nisu dobili karte.dobili su samo boysi 200 karata koji su ih uzeli ranije. al nema veze dolazimo na finale po naslov.
pošalji odgovorsuncokret [neregistrovani] (26. 01. 2012, 22:00:40)
nema tenzija
šta ste tako živčani vama su svi hrvati ustaše ma dajte samo volimo svoj sport pozdrav iz sunčane dalmacije
pošalji odgovorlilit [neregistrovani] (27. 01. 2012, 09:15:45)
tolerancija
doklen cemo zivjeti u proslosti,gledajmo u buducnost,losa je slika kad vidite specijalce naoruzane pred hotelom svijet nam se smije ,kazu primitivni balkanci pa zar nam to treba navijajmo sportski pozdravi izsuncane hercegovine...
pošalji odgovor