Vesti dana

PEKING 10. 08. 2008

PRESS

Iz svečane lože na otvaranju Olimpijskih igara

I DŽORDŽ BUŠ PODIGAO TRI PRSTA!

Kada su defilovali srpski sportisti, američki predsednik tražio od Vuka Jeremića da mu objasni šta znači pozdrav sa tri prsta, koje je i sam podigao pošto mu je ministar rekao da je to stari srpski pozdrav

s1
s1

Ženo, ne pet nego tri prsta... Lora i Džordž Buš na otvaranju OI

Predsednik SAD Džordž Buš u svečanoj loži na otvaranju Olimpijskih igara, u pauzi razgovora sa Vladimirom Putinom o ratu u Južnoj Osetiji, naučio je i šta znači srpski pozdrav sa tri uzdignuta prsta, otkriva Press.

a1

Pakistanski premijer „zvezda" prijema

Jedna od „zvezda" na ovom samitu državnika u Pekingu, koji je više ličio na Skupštinu UN nego na Olimpijske igre, bio je i premijer Pakistana Jusuf Raza Gilajni. Nije bilo svetskog državnika koga nije zanimalo stanje u Pakistanu, zemlji od čije stabilnosti u velikoj meri zavisi bezbednost u Aziji, naročito sada, kada se ozbiljno razgovara o smeni njihovog predsednika Perveza Mušarafa.

Naravno, veliku pažnju izazvao je i francuski predsednik Nikola Sarkozi, koji trenutno predsedava Evropskom unijom.

Sagovornik Pressa iz naše državne delegacije koja se nalazi u Pekingu ispričao nam je dogodovštine iz svečane lože tokom ceremonije otvaranja Olimpijskih igara. Jedna od njih jeste i kako je prvog čoveka SAD zanimalo šta znače „tri prsta".

Hej, ministre!

Američki predsednik zainteresovao se za ovaj tradicionalni srpski pozdrav kada je video da predsednik Srbije Boris Tadić i ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić tako pozdravljaju naše sportiste na svečanom defileu na otvaranju Olimpijskih igara. Kako su predsednik Buš i ruski premijer Putin sedeli odmah ispred naših državnika, prvi čovek SAD okrenuo se i upitao Jeremića šta znači taj pozdrav.

- Hej, ministre! Vi ste ministar spoljnih poslova, zar ne? Kažite mi, molim vas, šta znače ta tri podignuta prsta? Da li biste mogli da mi objasnite taj pozdrav? - upitao je predsednik Buš našeg šefa diplomatije.

- Gospodine predsedniče, tri podignuta prsta predstavljaju jedan stari verski simbol kod pravoslavnih hrišćanskih Srba. Mi se sa ta tri prsta krstimo. On znači jedinstvo Svetog trojstva, odnosno Oca, Sina i Svetoga duha. Vremenom, to je postao srpski znak i njime se uvek pozdravljamo kada je Srbija u pitanju, kao što je i sada na Olimpijskim igrama - odgovorio mu je Jeremić.

s2
s2

Naučili i Buša kako se pozdravlja... Boris Tadić i Vuk Jeremić

- Hej, pa to je odlično! - rekao je predsednik Buš i podigao tri prsta pozdravljajući ministra Jeremića.

Zanimljivo je i to da predsednik Buš i premijer Putin na početku ceremonije otvaranja Olimpijskih igara nisu sedeli jedan pored drugog.

a2

fakti

n Evropski parlament nedavno je apelovao na lidere članica EU da bojkotuju ceremoniju otvaranja Olimpijade ukoliko Kina ne počne pregovore o Tibetu

n Uprkos najavljenom bojkotu, prijemu koji je organizovao kineski predsednik Hua Đintao prisustvovali su državnici iz više od 100 zemalja

n Na otvaranju je bio i predsednik Francuske Nikola Sarkozi, iako je prethodno najavio da će bojkotovati ceremoniju

n U Pekingu se nisu pojavili visoki zvaničnici Velike Britanije, Nemačke i Italije

n Osim sa Bušom i Sarkozijem, predsednik Tadić je na otvaranju Igara razgovarao i sa predsednikom Kine, premijerom Holandije, ministrom inostranih poslova Italije...

- Kada su se svi državnici smestili, između njih je bio predsednik Šri Lanke, ali su ga Buš i Putin nedugo po početku programa zamolili da zamene mesta, kako bi sedeli jedan pored drugog. Bukvalno iza njih sedeli su naš predsednik Boris Tadić i ministar Vuk Jeremić. Prema onome što se moglo čuti, predsednik Buš i premijer Putin vodili su vrlo žustre razgovore, a pretpostavljamo da je glavna tema bio rat u Gruziji i napad gruzijskih snaga na Južnu Osetiju - navodi naš sagovornik.

Sport u drugom planu

Na skupu oko 100 najviših svetskih državnika, koliko ih je stiglo u Peking, sport i Olimpijske igre bili su tema u drugom planu, jer je svako pokušavao da dobije podršku za neku svoju stvar. Tako su predsednik Tadić i ministar Jeremić svaki kontakt koristili za dobijanje podrške za inicijativu Srbije na predstojećoj Generalnoj skupštini UN da od Međunarodnog suda pravde zatraži mišljenje da li je jednostrana nezavisnost Kosova u skladu sa međunarodnim pravom.

- Svaki razgovor sa stranim državnicima počinjao je i završavao se pričom o Kosovu i tome zašto treba da podrže Srbiju na Generalnoj skupštini UN. I u svečanoj loži predsednik Tadić uporno je objašnjavao predsedniku Filipina, koji je sedeo pored njega i koji baš i ne zna za problem Kosova, zašto je važno da podrže Srbiju. Isto je radio i Vuk Jeremić, koji je sedeo pored predsednika Vijetnama - kaže sagovornik Pressa.

Da li će i koliko ovo lobiranje dati rezultate, videćemo polovinom septembra, kada u Njujorku počinje Generalna skupština UN.

S. MARJANOVIĆ

komentari (112)
pošalji komentar

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:22:46)

Jeremic-Pozderac

Овде на слици Јеремић поздравља стиснутом левом песницом, што је стари комунистички поздрав. А како муслимани поздрављају?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Jeremic-Pozderac

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:24:19)

Kako da ne...

Ala ovaj novinar ima bujnu mastu.... I onda je mrmot zamotao cokoladu.... i podigao tri prsta... ha ha ha

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Kako da ne... Re:Kako da ne... Re:Kako da ne... Re:Kako da ne...

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:32:24)

I DZORDZ BUS PODIGAO TRI PRSTA!

Bravo predsednice Tadicu i ministre Jeremicu! Srpski ste naterali Predsednika velesile da pozdravi Srpske sportiste!!! Toma Nikolic ne bi ni ......bolje da ne napisem.:)))))))

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:I DZORDZ BUS PODIGAO TRI PRSTA!

Milutin [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:33:06)

Auuuu...

Buš ga je naj...., ako ovu sliku vidi Kandićka, Biserko i Pavićevićka...obrao je BOSTAN.

Postaće najveći srpski šovinista i ratni huškač-što on i jeste, ali nije Srbin-neki bi rekli nažalost, drugi na sreću.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Auuuu...

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:36:05)

Re:Šta znače tri prsta?

Ja sam srbin pravoslavac, ali nemoramo tako da psujemo po katolickoj veri (lopata) i to su hriscani!

pošalji odgovor

Ludak [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:36:48)

Ko ne voli...

Ko ne voli tri prsta, mora da pocne sa Svetim Duhom...

pošalji odgovor

Sa [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:37:29)

Srbi grjese

Pravi srpski pozdrav je sa tri skupljena prsta a ne ovo ali eto to ni presjednik ne zna kako ce tek narod

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Srbi grjese Re:Srbi grjese Re:Srbi grjese

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:39:20)

Re:Šta znače tri prsta?

Pogledajte sliku malo bolje. Mali Pozderac-unuk-Jeremic pozdravlja sa komunistickom pesnicom, kao pravi unuk Hamdije Pozderca! Posto je tu bio GWBush mozda mu je pretio povodom Kosova? Obzirom da se se W primio na fazon, pa i on digao 3 prsta, to samo pokazuje da mu IQ nije jaka strana i koliko je opasan za Ameriku! Steta sto jos jednom ne mogu da ga izaberu, nacisto bi propali ! Mada od njega ima i gori Mekanijak.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:39:51)

Re:Kako da ne...

Па човече, погледај фотографију!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:42:30)

...

Trebao je napomenuti da se od 3 prsta plase ustase i muslimani i siptari pa mu bas ne bi palo napamet da ih dize. Ma on je i onako tupav a Jeremic bog zna sta mu je rekao. A taj novinar je sedeo pored Tadica pa cuo razgovor :-)

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:... Re:...

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:43:00)

Re:Kako da ne...

kakva fotomontaza - sad ce biti da tadic i bush nose isti sat... joj ovaj press...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:52:33)

Naopako

Da, podigao Bus , levom rukom.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 22:52:34)

aha

i sada ce sigurno Bush da nam vrati Kosovo?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:09:54)

Re:Kako da ne...

Muslimani pozdravljaju sa

E SELAMU ALEJKUM sto znaci Mir, i sve dobrote Boga neka budu sa tobom. A inace sto se tice prsta muslimani dignu samo jedan prst sto znaci IMA SAMO JEDNOG BOGA, ALLAH

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Kako da ne...

olja-bg [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:10:26)

nervira me

ako je tako kao što ste napisali,onda ovaj majmun buš ovim dizanjem tri prsta nas zaybava....
nešto me posebno nervira faca ovog jeremića

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:14:13)

Velike vajde...

Nemamo mi ništa od njegovog pozdrava, uzeo nam Kosovo i naneo veliki bol. A istinu o tri prsta mnogi i ne znaju... Hvala V. Draškoviću na uvođenju ove mode, jer bi mnogo pravilnije bilo sa skupljena tri prsta, ovako samo imitiramo naciste.
pogledajte slike i časopise, sve će vam biti jasno...

http://www.facebook.com/group.php?gid=9127277554




pošalji odgovor

Draganica (09. 08. 2008, 23:15:29)

Haj Hitler

Bas me briga, da ne kazem zabole, sto je Djordje podigao 3 prsta, kao znak "pozdrava" u Srba! Srpski pozdrav je sa 3 skupljena prsta, kao kada se krstimo, a ne sa 3 razjedinjenja prsta koja su Vuk Jeremic i Tadic pokazali.. Da su im pradede bile Srbi, znali bi kako se pravilno Srbi pozdravljaju.. Ovako od potomka U i zelenog ne ocekujem poznavanje srpske istorije i obicaja, a posebno pozdrava!
Ovaj Djordjev pozdrav me nije dotakao i odobrovoljio.. naprotiv, samo je izazvao je samo bes i gnev u meni, jer utisak koji je na mene ostavio jednak je utisku kao da nas je pozdravio sa ispuzenom rukom, malo iznad glave, otovrenih prstiju, sa sakom na dole i rekao HAJ HITLER!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Haj Hitler Re:Haj Hitler Re:Haj Hitler

maja [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:16:08)

falsh

pa zar ne vidite da je montirano! ovo je ruka TADICEVA!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:falsh Re:falsh

Milutin [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:17:06)

Re:Šta znače tri prsta?

Tri razdvojena prsta je stari ustaski pozdrav, nametnut novokompovanom "Veljka Bulajica" tipa nacionalizmu pocetkom 90ih godina, od strane "Jezuiitskih agenata" - tzv. "Srpskih politicara. Stari Srpski pozdrav je oduvek bio Tri Spojena Prsta. Na zalost Srbijom vise ne vladaju Srbi, a nas izgubljenii narod je pristao da bude tikva bez korena. Ko ne veruje neka pogleda "Digitalni Andjeo" na YuTube.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:19:45)

oliver



Bush je i ranije koristio tri prsta kao pozdrav u kampanjama jer je to simbol njegovog srednjeg slova W. Samo sto nije koristio palac,kaziprst i srednji prst nego kaziprst,srednji prst i domali prst.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:26:57)

odlican

odlican text, odavno ne procitah nesto vedrije.
20% na platu autoru.
pozdrav

pošalji odgovor

Charapan [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:32:51)

Tri prsta

Pravilan pozdrav sa tri prsta bio bi ne sa rasirenim, vec skupljenim prstima i oznacava ujedinjeno sveto trojstvo, ali nas "neprosveceni" narod pojma nema o tome na nasu veliku zalost. Ne krstimo se rasirenim prstima, zar ne?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Tri prsta

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:35:51)

Re:Jeremic-Pozderac

A Borisu Broznom bilo je malo sto je desnom podigao tri prsta kojima se krstimo mi pravoslavni, pa je dodao i levu sa tri prsta...Znaci levom se takodje krsti Boris Brozni?! Ne pomaze to. Verujemo mu jos manje. Tako lakomislenog i nedostojanstvenog predsednika Srbija nije imala.

pošalji odgovor

Ton_majstor (09. 08. 2008, 23:41:12)

Buši, Buši!

Samo da ne ispadne posle da mu neko skinuo sat sa ruke! KAo u Šćipariji-Šćipniji!

Muahahahahaha!

Kakakv moron!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Buši, Buši!

anonymous [neregisrovani] (09. 08. 2008, 23:58:41)

kako da ne!

kakva fotomontaza! stvarno ste preterali!!!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

Draganica (10. 08. 2008, 00:00:13)

Re:Tri prsta

ko zna? mozda se neki ne krste u opste? naprimer onaj koji je Djoki Busku objasnjavao sta znace 3 prsta! Poluinformacija je gora od SMRTI! Al sta ce covek ciji se deda molio klecuci, da zna o srpskom pozdravu!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:11:25)

Re:Haj Hitler



Nije Haj Hitler nego Hajl Hitler od nemackog Heil HItler,ali od Draganice se ne moze ocekivati poznavanje svetske istorije i stranih jezika

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Haj Hitler

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:13:10)

Re:Šta znače tri prsta?

Da samo sto kod nas (pravoslavaca) tri Bozanske licnosti imaju jednu sustinu, tj. Mi verujemo u jednog Boga Oca i Sina i Svetoga Duha ! U ime tog jednog Boga se mi krstavamo !

Tako da je nas pozdrav tri skupljena prsta. To se moze procitati u literaturi ali i videti na starim fotografijama kao sto se moze videti i sta je Pavelic pokazivao dok je polagao zakletvu, sta su domobrani pokazivali kao i mnogi naci odredi ...

pošalji odgovor

XP [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:14:52)

I Dzordz

Pravi srbin nema sta! Mada sveto trojstvo znaci tri skupljena prsta, kod nas pravoslavaca desnom rukom! Sa tri rasirena prsta desne ruke su polagali i nacisti zakletve! Mada kod nas devedesetih, a i sada malo ljudi to zna! Ipak hvala mu za podrsku!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:I Dzordz

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:16:04)

Re:Re:Kako da ne...

A jel dizete samo srednji u cast vaseg alaha.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:17:48)

Skupi brate !

Da samo sto kod nas (pravoslavaca) tri Bozanske licnosti imaju jednu sustinu, tj. Mi verujemo u jednog Boga Oca i Sina i Svetoga Duha ! U ime tog jednog Boga se mi krstavamo !

Tako da je nas pozdrav tri skupljena prsta. To se moze procitati u literaturi ali i videti na starim fotografijama kao sto se moze videti i sta je Pavelic pokazivao dok je polagao zakletvu, sta su domobrani pokazivali kao i mnogi naci odredi ...

pošalji odgovor

vidoje [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:23:55)

Re:falsh

izgleda da ni ociglednu prevaru ne vide. davno sam shvatio da je sa nasim narodom veoma lako manipulisti

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:24:36)

Montaza!!!!

Ljudi pogledajte ovo pa recite da li je to ista slika!!!
http://www.daylife.com/photo/0dPyfn24ax2nL/George_Bush

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Montaza!!!!

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:28:14)

Re:Šta znače tri prsta?

Ja to dozivljavam ovako: kada je u pitanju molitva ili zakletva onda stisnem tri prsta i tri puta se prekrstim. Time hocu da kazem da su mi Sveta Trojica svedeci tvrde vere , iskrenosti i skrusenosti. Kad pokatolicenim Srbima " citaj Hrvatima " i ostalima hocu da se deklarisem onda pokazem rasirena tri prsta da ih bolje razaznaju. Da znaju da sam "trofazni" kako oni vole da kazu.

pošalji odgovor

Draganica (10. 08. 2008, 00:31:00)

Re:Re:Haj Hitler

a od tebe se moze ocekivati samo komentarisanje drugih ljudi! prostodusno i MALOGRADJANSKI!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Haj Hitler Re:Re:Re:Haj Hitler Re:Re:Re:Haj Hitler

andrija [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:34:16)

uuuuuuu

uuuuuu, opasan je taj Tadić, nema što... neka velika prijateljstva sklapa okolo i to s onima s kojima bi zadnjima trebao... hoće nešto napravit i kad napravi onda napravi krivo... ili se meni samo čini???

pošalji odgovor

Draganica (10. 08. 2008, 00:37:09)

Re:falsh

corava si sestro, pogledaj opet! Djokici Busku su mali i domali prst malo odvojeni od dlana na levoj ruci, a taeletu su isti pristi skroz priljubljeni uz dlan! I zar ne vidis razliku u prstima! taele ima duze (lopovske) prste, a busko ima one cevape

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:falsh

Šokre Zg [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:41:05)

tri piva za momke iz pilane

ajoj majko mila..nemrem verovat kako li ga serete sa ovim izmišljenim razgovorom..moš mislit baš je Bush pitao ovog lapana kaj to znači...čemu vi pridajete važnost pa to je strašno...bolje je da nauče himnu ovi vaši momci a ne da zjevaju ko ribe na suhom

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:tri piva za momke iz pilane Re:tri piva za momke iz pilane

Vostani Serbie [neregisrovani] (10. 08. 2008, 00:46:25)

G-dine Sveto Marjanovicu

http://www.daylife.com/photo/0dPyfn24ax2nL/George_Bush

Uhvaceni ste u prevari. Slika je ocigledno foto-montaza, a siguran sam da je i ceo tekst u istim procentima lazan. Ako imate imalo morala, posle ovoga necete vise biti porparol DS-a na ovim stranicama, niti cete uopste pisati o ovako bitnim temama. Ili cete u najmanju ruku poslati u tri lepe taj vas izvor iz DS-a koji ocigledno manipulise sa vama. Sramota za Press, valjda ce neko da snosi posledice ove lazi.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:G-dine Sveto Marjanovicu

Draganica (10. 08. 2008, 00:58:01)

Re:G-dine Sveto Marjanovicu

SvetoRATE, opet zavadjas svetove!!! Da sam ja DJV dobili bi ste SUT KARTU IZ PRESS-a, A OVAJ TEKST BIH IZBIRSALA IZ STAMPANOG IZDANJA! UVACENI STE U PREVARI, U LAZI SU KRATKE NOGE!
a @maji bih se izvinila sto sam je napala jer nisam videla ovu sliku, vec samo onu sa sajta press-a.. stoga, nadam se da ce primiti moje izvinjenje!

A vi svetorate, man'te se pisanja! idite u crkvu, pomolite se i prekstite se desnom rukom sa desna na levo, pa mozda ce te i imati morala da vise ovakve tekstove ne pisete!
Samo srozavate Press-ov ugled!

pošalji odgovor

filip [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:01:18)

ovaj nas mutant je odlepeo

Tadic je srpski Sarkasi zivili bili pa videli. Vreme ce pokazati. Mislim da smo mi sledeci. Na isti ovakav podmukao nacin ce Srbe na severu Kosova istrebiti siptari i to skoro. Ne bi me cudilo da iskoriste novonastalu situaciju u svetu. Mi nismo u situaciji da ih zastitimo jer nas je vizionar Djiki razoruzao i unistio i ono malo sto smo sacuvali iz dosadjasnjih ratova. Jedino jezicima da se branimo ili smrkanjem ko liberalni ceda, mozda ipak vizionarskim mitinzima goloruki da se odbranimo od siptara ko Lazar od Turaka. Ko zna sa ovakvim nam predsednikom i vojskom mu mozda siptare docekamo u kuci. Bitno da on trosi drzavne pare i seta po prijemima u Kini umesto da iskoristi tu lovu i naoruza nas bar toliko da se uspemo odbraniti u prvom talasu, da nas bar zive ne pokolju. Procitao sam negde da se slihtao Bushu i pricao mu o tome kako on nece da prizna Kosovo kao Busha to interesuje a licno im je dao nezavinost. Bolje da se uvukao malo Putinu i Kineskom predsedniku al kako da izneveri mentora.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:ovaj nas mutant je odlepeo

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:05:45)

Re:Šta znače tri prsta?

Ovo me mnogo podseca na M.r. Panica, bivseg predsednika savezne vlade" Sou, pa to je odlicno".

pošalji odgovor

munze [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:10:23)

koliko ja znam...

srbi se pozdravljaju sa tri poljupca i krste sa tri prsta (palac,kaziprst i srednji prst zajedno)i zavrsavaju na srcu.Pozdrav od tri rasirena prsta je postao popularan pocetkom devedesetih godina kada su prve demokratske i prosrpske stranke nastale.Nikad nisam video Srbe koji se pozdravljaju sa tri prsta zajedno.kakva glupost.Za slike svaka cast skoro odlicna montaza ,da nas malo nasmeje.
secate se SVI SVI SVI SVI sa tri prsta (razdvojena u vazduhu) tako je pocelo i postalo moda ...kao sada

pošalji odgovor

Šokre Zg [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:12:01)

filipini i vijetnam...vole Srbiju

e moj Tadiću...koji si ti papak...ako ti nije Putin pomogao oko kosmeta..baš če Filipini...jao kakvi papci pa Srbi jel vi to možete trpiti da vas rade budalama toliko dugo..vijetnam,Filipini,burkina faso...ha ha ha

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:16:43)

Re:tri piva za momke iz pilane

Znas da si u pravu Hrvoje. Svaka cast vasim mocima koji su drzali desnu ruku na srcu skakutali i radovali se kao deca na izlasku. Delovali ste organizovano i ponosno. Nas neki kreten je cak i pricao na mobilni u jeku himne ukoliko dobro prostudirate neku od slika primeticete, drugi su caskali sa kolegana, treci su setali kao ovce.

pošalji odgovor

Nine [neregisrovani] (10. 08. 2008, 01:34:24)

Re:tri piva za momke iz pilane

Hm, sto jes, jes...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 02:34:38)

Lažovi

Dnevnik rts večeras je objavio Tedijev intrviju
gde lično objašnjava kako ga je Buš pitao i on mu onako osiono(čak podsmevajući se kako on to ne zna )
objasnio šta znače tri podignuta prsta a cenjeni PRESS objavi
da se to desilo Jeremiću.Pa sad vi proceniteko sve ovde laže a ja verujem u boga injegov" prst sudbine" i lično mislim da se ništa od toga nije dogodilo i da kao i obično SVI LAŽU !!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 02:38:45)

Bravo

Bravo PRESS odlična vam je zamena Jeremićeve i Bušove ruke!!!
Malo ste sj.... tekst jer se ne slaže da je (ako je sa pesnicom)Jeremića
pitao za prste a i Tadić vas je demantovao lično na dnevniku rts jer tvrdi
(ja mu ne verujem odavno)da je Buš njega pitao za prste!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 03:30:35)

Montaza je cudo

Bus nije pozdravljao nase sportiste.... Ovako je pozdravio svoje pulene, a ovi iz pressa namontirali Tadicevu ruku....ha,ha,ha

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 03:42:04)

fotomontaža

pogledajte sat na ruci Buša i Tsdića, isti. čista fotomontaža.........

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:fotomontaža

eki [neregisrovani] (10. 08. 2008, 04:08:31)

fotomontaza, cista

Ova ruka nije Busova stopsto pogledajte pazljivo detalje!sic,S.T

pošalji odgovor

Milena [neregisrovani] (10. 08. 2008, 04:55:40)

Prsti

Prvo,tri rasirena prsta je bio ustaski pozdrav za vreme drugog svetskog rata,srpski pozdrav je skupljena tri prsta,a drugo Tadic je ustasa veci i od Busa I od Tudjmana tako da ne cudi sto on ne zna koji je pravi srpski pozdrav

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 05:05:16)

je li jel zna neko

Jel nas maneken Tadi ima nameru da se vraca uopste?
...potrosice nam i ovo malo crkavice iz budzeta sto je ostalo.

pošalji odgovor

Torpedo [neregisrovani] (10. 08. 2008, 06:43:25)

Srednji prst

Alo komentatori, pa zar vi nemate pametnija posla nego da komentarišete ko je i kako digao 2 ili tri prsta i šta je čiji pozdrav.Pa evo za sve Vas i guzonje iz teksta onaj pravi srpski pozdrav sa uzdugnutim srednjim prstom .

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Srednji prst Re:Srednji prst

Blok 45 [neregisrovani] (10. 08. 2008, 07:09:39)

Re:Srednji prst

Bravo shampione! Evo i ja se pridruzujem vecnim srpskim pozdravom, uzdignutim srednjim prstom. Svima!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 07:17:37)

Djavolji pozdrav

Kada vidim da neko podigne ruku i palac sa malim prstom ja se uzasavam.A u Guci se prodaju svetleci djavolovi rogovi koji se stave na glavu...Ima i takvih koji to vole ?A sto se tice Busovog pozdrava sa tri prsta je u redu. Covek pitao i lepo mu objasnjeno i on sa odusevljenjem prihvatio.Kao sto je srpska izmisljotina duvanje u pistaljku videcete da ce tri prsta postati opsti hriscanski pozdrav. Da je onaj jadnik ciji je sanduk sahranjen u dvoristu kao da je vlauca na vreme otisao u bankare a da mi starosedeoci Srbije preuzmemo celokupnu vlast danas bi Kosovo bilo i dalje u Srbiji.Ovako,prokleta crnogorska pohlepa za vlascu dovela nas je na prosjacki stap.Da veciti gubitnik i najveci sumadijski izdajnik Toma Nikolic nije stao na stranu komunista danas Srbija ne bi bila sirotinja.

pošalji odgovor

Agnus Young [neregisrovani] (10. 08. 2008, 08:27:15)

three fingers

"To je sveto trojstvo, što je njemu bilo zanimljivo da usvoji sada deo našeg identiteta”, rekao je Tadić i dodao u razgovoru s Bušom da se „za to borimo i da je to naša ideja”.
Sad ja da pitam: Je li to verski ili politicki pozdrav? Sta ako su u reprezentaciji Srbije takmicari druge veroispovesti?
Mislim da je to dosta nezreo gest predsednika tadica, a Bus je samim tim pitanjem pokazao i podsmevanje.Svi predsednici su na normalan nacin pozdravili svoju reprezentaciju.
Bus je bio u pravu.Ako je jedan predsednik u IME svih gradjana pozdravio reprezentaciju, na verski nacin, onda se dokazuje nezrelost takvog predsednika.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 08:28:47)

Re:Šta znače tri prsta?

па " господине председниче" болје би Вам било дагледате како Бам народ живи!

Инфантилни потез ...нема ста ..али од нјега се није ништа болје и очекивало..


Јадна је Србија са таквим председником!

pošalji odgovor

Sanja [neregisrovani] (10. 08. 2008, 08:34:01)

Sta ce reci na ovo Vesna Pesic i Zarko Korac

Sad kad Dzordza Busha napadnu Vesna Pesic i Zarko Korac. Ima da ga rasture. Ima da mu kazu, jeli bre ti Buish, kako smes da pozdravljas sa tri prsta. Pa to je nevidjen slkndal. Doduse, bice oni malo finiji u nastupu. kazace mu ovako: "Pa to je strasno. I Dzordz Bush je podigao tri prsta, pa to je sada propast sveta. Svet srlja u srpski nacionalizam". Tako ce sada Vesna i Zare da nam ispricaju svoje vidjenje. Ili ce mozda promeniti sada misljenje o tri prsta. Mozda ce reci:" E bas je lepo kada se vide ta tri prsta".

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
TA SLIKA JE FOTOMONTAZA

Lazar [neregisrovani] (10. 08. 2008, 09:35:18)

photoshop politika

Ja sam Pressu koliko-toliko verovao, a posle ove budalastine s fotomontazom i hvalisanjem naseg crnogorsko-balijskog tandema u Kini, kojima ova prica ocigledno sluzi za licnu promociju, vise necu citati Press. Ovo je originalna slika:

http://www.daylife.com/photo/0dPyfn24ax2nL/George_Bush

Sram vas bilo, i vi sebe zovete novinarima? Kakve li smo sve gluposti citali i citamo svih ovih godina na vasim stranicama...

pošalji odgovor

srbin [neregisrovani] (10. 08. 2008, 10:20:03)

Re:Srbi grjese

rasirena tri prsta predstavljaju razdvojeno trojstvo oca, sina i svetog duha i to je simbol koji su ustase koristili prilikom zakletve. Nas pozdrav treba da bude sa tri spojena prsta jer pravoslavlje predstavlja jedinstvo, nemojte vise da se zavaravate!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 10:39:02)

Re:Haj Hitler

A ciji si ti potomak?Meni vise licis na pretke.

pošalji odgovor

Dacha_St [neregisrovani] (10. 08. 2008, 10:44:17)

Re:Srbi grjese

Potpuno se slažem sa tobom. Vrlo malo ljudi zna da Srbi treba da se pozdravljaju isto kao i kad se krste, a to je sa tri skupljena prsta. Razdvojena tri prsta, kao što je sada u celom narodu slučaj, znači da postoji rastrojstvo između Oca, Sina i Svetoga Duha.
Znači ljudi, pravilno je sa tri skupljenja prsta, al ko zna dal će ljudi ikad naučiti da je to pravilno.

pošalji odgovor

Laura [neregisrovani] (10. 08. 2008, 10:45:20)

Re:Kako da ne...

Na sajtu yahoo.com postoji originalna fotografija George W. Bush-a i prve dame na kojoj je redakcija Press-a uradila fotomontazu. Bez obzira, dobra ideja :-))

pošalji odgovor

Hrišćanin [neregisrovani] (10. 08. 2008, 11:13:45)

Suština, ne forma

kao što tri prsta ne predstavljaju "vražje vile" tako ni skupljeni prsti ne predstavljaju "lopatu". i, sad neka neko kaže da nema klerofašizma u srbiji.
albanci od buša dobili državu, a srbi tri prsta. eto, sad smo kvit :-?

pošalji odgovor

Ivan Zmaj [neregisrovani] (10. 08. 2008, 11:40:04)

Da li neko zna sta znaci taj pozdrav?!

Poslednjih godina srpski pozdrav pobedi, salutiranje, uobicajno se vrsi sa tri "RASIRENA" prsta.
Retko ko se upitao sta ovaj pozdrav znaci, odakle i kada potice. Oni koji su sebi postavili to pitanje dosli su do neocekivanih rezultata.
Hrvatske ustase polagali su zakletvu svome poglavniku pred rimokatolickim svestenikom sa rasirena tri prsta. Ovakav pozdrav hrvatske ustase preuzeli su od nemaskih SS jedinica, mada se naslucuje da su Hrvati ovakav pozdrav imali jos u Prvom svetskom ratu.
Srpski ratnici su zakletvu poklanjali sa "SPOJENIM" prstima desne ruke, kao simbol "jedinstva Svete Trojice"upravo onako kako se i pravoslavni osenjuju casnim krstom odnosno prekrste.
Poreklo ovako koriscenja spojena tri prsta potice jos iz cetvrtog veka iz vremena Svetoga Meletija Arhiepiskopa antiohijskoga. Izmedju ostaloga spor oko prirode Gospoda Isusa Hrista doveo je i do toga da Arhiepiskop Antiohijski Meletije rukom docarava prisutnima na saboru trojicno jedinstvo Bozije. Kada je Arhiepiskop Meletije spojio prethodno tri rasirena prsta iz njih se vide svetlost kao munja.
Kao sto sunce ima tri osobine: svetlost, masu i toplotu. Tako i Bog ima tri lica: Oca, Sina i Svetoga Duha, to predstavljaju tri spojena prsta.
Prvo razdvajanje prstiju "razdvajanje svete trojice" kod Srba desilo se pocetkom 90-ih godina proslog veka. Srbi zaboravljaju stari hriscanski pozdrav sa spojena tri prsta i uzimaju antihriscanski sa radvojena tri prsta...
Ostaje nam nada da ce ljudi videti upozorenje koje im se upucuje i obnoviti pravoslavni pozdrav.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Da li neko zna sta znaci taj pozdrav?!

srbin [neregisrovani] (10. 08. 2008, 11:47:24)

Re:Srednji prst

Druze,zavaravamo se godinama, glumimo neke patriote a ne znamo ni svoje najosnivnije simbole. Mislim da je dosta tog neznanja i ovo mesto i svako drugo je pravo za ovu temu jer jedino tako ljudi mogu da vide i da shvate. Komunizam nas je sve upropastio i vreme je da se Srbi vrate na pravi put, ako nista drugo onda pocevsi od tri prsta

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 12:34:34)

Re:Šta znače tri prsta?

Da, a ceo taj razgovor izmedju Jerebica i Gusha je slusalo iz prikrajka budno uvo novinara presa, kako da ne

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
hehe

Cuca [neregisrovani] (10. 08. 2008, 14:14:10)

hehe

svi drzavnici dodjose sa supruznicima, jedino srpski ko dva pedera :)))

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:hehe

protivnik ratova [neregisrovani] (10. 08. 2008, 14:22:38)

Re:...

A Srbi se plase JEDNOG prsta !!! AKO ME RAZUMES ?! HI hi hi

pošalji odgovor

pravedni [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:01:28)

DESILO SE CUDO

Koja buka i vika oko toga sto je Bus podigao tri prsta ?! Da je kojim slucajem pored njega bio Taci,podigao bi dva ! Vi mislite da se on uzbudjuje oko toga ??! Vidim,mnogi ovde ga prekrstise u Pravoslavca,najveceg Srpskog neprijatelja ??! Ne zamajavajte se,to ne znaci da ce se istorija Srbije '90-ih IZBRISATI I da ratko NECE MORATI u HAAG ???!!!!!

pošalji odgovor

eki [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:08:47)

Re:I Dzordz

Bas tako XP j..i Viste i medijske kampanje,cuvaj zdrav mozak.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:I Dzordz

eki [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:13:57)

Re:Re:falsh

Ma Tadic dugackim prstima zavodi tebe i svira stratokaster zuti,dabome Gibson.

pošalji odgovor

hiraeth [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:24:49)

Re:I DZORDZ BUS PODIGAO TRI PRSTA!

U kojim snovima vi zivite?

pošalji odgovor

hiraeth [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:25:24)

Re:Auuuu...

Sad ce i on u Hag, zbog velikosrpske agresije...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:26:25)

Re:ovaj nas mutant je odlepeo

Nezavisnost se ne daje nego stice i ne siri paniku oko Kosova jer da smo to hteli to bismo odavno i uradili ali onu mafiju tamo sto jebe i vas i nas ( oni su i vasi i nasi) treba istrebiti za sva vremena i to zajednicki,inace ce postati jaci i od nasih jadnih drzava.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:49:45)

Re:Re:Re:Haj Hitler

posto je draganica iz metropole pa sad su drugi malogradjani, a neda si prosta i jadna da bog sacuva.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:50:16)

Re:Re:Re:Haj Hitler

posto je draganica gradjanka prvog reda. muci jadna kukala ti majka

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 15:51:07)

Re:Re:Re:Haj Hitler

posto si ti gradjanka prvog reda, bas si jadna i prosta

pošalji odgovor

BO-RI-SE [neregisrovani] (10. 08. 2008, 16:15:43)

Re:Montaza!!!!

Bravo majstore ! Sto posto si u pravu ! Čista montaža !

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 16:17:14)

Re:Srbi grjese

Nije greska.
Tri spojena prsta koriste svestenici tokom ceremonija kao i 3 spojene svece.
Tri rastavljena prsta su nesto poput manje ozbiljne "narodske" varijante istog simbola. Nije greska nego naprosto narodski prihvacena varijanta a i laksa je i vidljivija za mahanje.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Srbi grjese

BO-RI-SE [neregisrovani] (10. 08. 2008, 16:20:35)

Čemu ovakav jadan članak

Uredniče posle ovakvog članka i slika vreme je za ostavku.BEDNO !

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 16:34:07)

Re:Re:Srbi grjese

Znamo da nije greska ! Samo za radikale je sve sto se normalno uradi greska.A sami su na mitingu bas tri prsta i to bas razdvojena uporno drzali (imao sam tu priliku da to vidim).A onda su upotrebili pesnicu da polupaju Beograd.Stalo im do Srbije:))))

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 16:54:29)

Jeremic je zakon!

Videcete, za koju godinu Vucina ce biti najjaci na politickoj sceni. Jedini je koji od demokrta koji vodi politiku naklonjenu centru a u pitanju je kvalitetan covek a ne lajavi "nacionalista".
Najavio je valjanu tuzbu protiv Hrvatske i pobrao simpatije i levo i desno orijentasanih glasaca. Verujem da ce mu DS pomoci jer ce preko njega dobiti mnogo glasova desnicara.
A i treba! Jeremic moze da ujedini i "patriJote" i "izdajnike" .

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 17:02:05)

Re:Šta znače tri prsta?

. . . .Sto se tice tri prsta. . . .U vreme kralja ili tacnije sve do 1941 godine. . . narod je isto dizao 3 prsta ali skupljena. . . Mnogo kasnije tacnije 90-tih godina je Vuk Draskovic je "popularizovao" 3 odvojena prsta. . . .
3 odvojena ne znace nista. . . .a tri skupljena prsta znace ne razdvojno Sveto Trojstvo.

BOG OTAC
BOG SIN
Sveti Duh

Toliko o tome. . .

Hvala!

pošalji odgovor

padobranac [neregisrovani] (10. 08. 2008, 18:29:29)

Re:Buši, Buši!

Bas ti LEZI ovo muuuuuuuuuuuuuuu !

pošalji odgovor

Prvoslvac [neregisrovani] (10. 08. 2008, 18:37:04)

Pravoslavac

Porucujem svima onima koji se trude da dokazu da je rec o montazi i da to sat na ruci dokazuje, usporedite debljinu malih prstiju na ruci Tadica sa Busovim. Nije montaza!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 18:52:26)

...

I hrvatski vjernici (uglavnom katolici) se kod križanja pozivaju na Oca, Sina i Duha svetoga, tj. Sveto Trojstvo. Prekrižiti se nije ničiji ekskluzivni znak. Samo znak kršćanina.
Što se tiče tri prsta, oni su se isticali i kod polaganja prisege ili zakletve raznih SS Divizija, ustaških jedinica i Vlade NDH... Ali niti Ustaše, ni SS divizije više ne postoje.
To su samo simboli, a na simbole se ne valja peviše "paliti"! Kršćanina bi trebalo više uvrijediti Bushevo opetovano isticanje pozdrava Sotoni s podignutim kažiprstom i malim prstom. Ali opet, to su samo simboli.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 18:57:15)

Re:hehe

Зашто као?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 19:14:26)

Što bi Kristu značila tri prsta?

Ne bi mu značila ništa i čudom bi se čudio ovoj zaluđenosti "prstićima".
On je rekao da će se pravi štovaoci klanjati Bogu u duhu i istini - samo to.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 19:36:00)

Re:Šta znače tri prsta?

Kad Vi kažete katolici, mislite naravno na Hrvate, ali katolika ima mnogo i među Talijanima, Ircima, Španjolcima itd. i svi ti katolici i nekatolici i mnoštvo običnih ljudi pozdravljaju se koristeći se "lopatom", odnosno ljudskom rukom bilo da se domahuju, tapšu po ramenima, rukuju, plješću u stilu "give me 5" itd. I to je najnormalnija stvar na svijetu i normalni ljudi to rado čine i u tome uživaju. Zato živjelo "lopatarenje", a dolje šovinističko baljezganje.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 19:57:51)

Re:Da li neko zna sta znaci taj pozdrav?!

Lijepo da ste otišli tako daleko u prošlost, ali tri prsta kod pravoslavaca (Trojstvo) i dva prsta kod katolika kad se križaju (Otac i Sin) ukazuju samo na jad i bijedu kršćanstva nakon što ga je car Konstantin proglasio državnom religijom ondašnjeg Rimskog carstva, naravno da bi lakše vladao carstvom. "Kršćani" više nisu čitali Sveto Pismo i nisu marili za Onoga koji im je svojom smrti pribavio i dao spasenje na dar, nego su se tako, kao gluhonijemi počeli koristiti znakovima koji su im trebali održavati svijest o tri božanske osobe ili zajedništvu Oca i Sina. A sve je tako jasno napisano u Pismu. I evo, jedna od posljedica ova žalosna i apsurdna priče o jednom, dva ili tri prsta, raširena ili stisnuta. Ma to nema veze s Bogom, Njegovom milošću, darom - Darom spasenja na temelju vjere u otkupljenje koje je Sin pribavio za svakog, ali svakog čovjeka koji vjeruje u svjedočanstvo koje Bog daje o svom Sinu. Zato ovoliko mržnje, tupe zasljepljenosti, otuđenosti. A Bog poziva da se najprije pomirimo po krvi Njegova Sina s Njim, a onda ćemo lako jedan s drugim.

pošalji odgovor

XP [neregisrovani] (10. 08. 2008, 20:10:05)

Re:Re:I Dzordz

Hvala eki!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 20:43:52)

Re:fotomontaža

ok. svi znamo da je fotomontaža

pošalji odgovor

Obelisk [neregisrovani] (10. 08. 2008, 21:04:04)

Približavaju se predsjednički izbori

Što nije dizao tri prsta kad je davao Kosovu nezavisnost?Teško da će 270 000 glasača srpske dijaspore glasati za repulikanca.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 21:18:37)

buš

Ovaj Buš je kralj budala!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 22:22:01)

bhf

bhf

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 08. 2008, 22:28:27)

Re:...

šta god značilla tri uzdignuta prsta u vjerskom, folklornom ili kulturološkom smislu, jedno je sigurno: njih se na svijetu više nitko ne boji, a najmanje Hrvati ako na njih misliš pod onim "ustaše"

pošalji odgovor

Vrach [neregisrovani] (11. 08. 2008, 00:34:00)

hahahahaa

e kako ste jadni...izmishljate stvari...bole vas brige! E Srbijo moja! Mogli ste makar i burmu da mu stavite na ovoj FALSH fotografiji poshto na pravoj je ima...nemojte Busha razvoditi :D tuga...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (11. 08. 2008, 01:58:01)

evo slicne slike ali bez tri prsta

evo slicne slike ali bez tri prsta

Necu potrcati da povjerujem u ovu sliku ali evo slicne slike na kojoj je sat isti ali bez tri prsta


http://www.boston.com/news/world/asia/articles/2008/08/09/bush_optimistic_about_chinas_future/

pošalji odgovor

SASA [neregisrovani] (11. 08. 2008, 11:36:39)

Re:Šta znače tri prsta?

Ma ljudi shvatite vec jednom da skupljena tri prsta simbolizuju jedinstvo a ne razdvojena. Pogresno je pozdravljati sa tri razdvojena prsta koja simbolizuju jarece rogove i najvise lice na masonski pozdrav u obliku slova"V". Bus nije bezveze pitao kakav je to pozdrav vec zato sto je simbolika ista. A razdvojena tri prsta je srbiji doneo Vucina od svojih prijatelja amera i mogu se protumaciti kao simbol razbijanja srpskog naroda.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (11. 08. 2008, 13:37:44)

nema ga

ko kaze da se ustase plase tri prsta ajde probaj to napraviti u zagrebu

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (11. 08. 2008, 19:11:17)

kako vas nije sramota?

FOTOMONTAZA!

EVO ORIGINAL FOTOGRAFIJE:

http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080808/ids_photos_sp/r4257154773.jpg/

pošalji odgovor

RaZz [neregisrovani] (13. 08. 2008, 16:13:10)

Kako lažu ovi

pa to je strašno. eve gi istina http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080808/ids_photos_sp/r4257154773.jpg/

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (15. 08. 2008, 01:56:52)

Re:Šta znače tri prsta?

Novinari,svaka vam cast....imate li Vi obraza....!?!?!

http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080808/ids_photos_sp/r4257154773.jpg/

pošalji odgovor

rambo [neregisrovani] (15. 08. 2008, 10:03:22)

rush

ma ljudi moji ovo vam je samo montaza
nemojte se toliko uzbudjivati!!!! :)

pošalji odgovor

dur [neregisrovani] (17. 08. 2008, 13:07:18)

cc

...sto falsifikujete fotografije??

Evo linka sa originalnom fotografije gde Bus naravno ne drzi tri prsta:
http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080808/ids_photos_sp/r4257154773.jpg/

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (17. 08. 2008, 14:46:24)

Re:Šta znače tri prsta?

A sta kazete na ovo?

http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080808/ids_photos_sp/r4257154773.jpg/

pošalji odgovor

f16 [neregisrovani] (17. 08. 2008, 15:12:28)

Re:Haj Hitler

Posle jucerasjeg razgovora sa licnim prijateljem (protojerejom) MORAM PRIZNATI DA JE ONA POTPUNO U PRAVU!!! Protojerej mi je objasnio da se Srbi pozdravljaju sa tri skupljena prsta,a rasirena znace razjedinjenje.On nije krivio ni politicare ni stranacke lidere svih boja nego je rekao da je u pitanju NEZNANJE.Na moje pitanje zasto se nasa pravoslavna crkva ne oglasi povodom tog mog i neznanja drugih odgovorio mi je :SAD ZNAS TI A uskoro ce svi !!! Posetite svoju crkvu pitajte svestenika i on ce vam reci ,to je njegov savet.Znaci ucinimo kraj nasem NEZNANJU!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (18. 08. 2008, 00:53:16)

TA SLIKA JE FOTOMONTAZA

http://i272.photobucket.com/albums/jj199/joe_6_pack/fotomontaza.gif

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (21. 08. 2008, 09:55:04)

Re:Šta znače tri prsta?

vidim da ovde mnogi veliki srbi ne znaju znacaj tri prsta:evo da vas mali srbin to nauci:Bog,Kralj i Otadzbina
hvala na paznji

pošalji odgovor
Vesti dana
PRESS OTKRIVA: Premijer ne plaća porez!

16. 03. 2010

PRESS OTKRIVA: Premijer ne plaća porez!

Mirko Cvetković nije probio limit od 1,59 miliona dinara da bi platio godišnji porez na prihod građana. Porez prijavili Dinkić, Dulić, Đelić, Mrkonjić, Dačić, Kalanović, Bradić ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date