- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 27. 09. 2008
PRESS
DULE SAVIĆ: SONJA BISERKO JE FAŠISTA!
Kao što danas Helsinški odbor ubraja neke ljude u nepodobne, isto tako su oficiri Trećeg rajha stavljali Srbe na crne liste!

Uzvraća optužbama... Dušan Savić, bivši fudbaler Crvene zvezde
Izveštaj Helsinškog odbora za ljudska i manjinska prava, u kome je objavljena „crna lista" javnih ličnosti koje se, navodno, protive evropskoj perspektivi Srbije, izazvala je žestoke reakcije prozvanih. Tako je bivši fudbaler Crvene zvezde Dušan Dule Savić optužio predsednicu Helsinškog odbora Sonju Biserko da je „nastavljač fašističke politike".
- Kao što danas Helsinški odbor za ljudska prava, kakve li ironije u nazivu, ubraja neke ljude u nepodobne, isto tako su oficiri Trećeg rajha stavljali Srbe na crne liste! Biserko ima zadatak iz Vašingtona i Brisela da uništi srpski identitet, da ubije srpski narod u pojam! Samo još fali da počne da osniva koncentracione logore za nas nepodobne! - kaže Savić za Press.
Kapor: Smeće od knjige
Slavni reditelj Emir Kusturica, koji se takođe našao na listi „antevropejaca", kaže da mu je neprihvatljivo da bilo ko pravi „crne liste" u Srbiji:
- Nedavno sam javno pitao gde su miševi koji lažu za platu. I evo ih, ovi u Helsinškom odboru su se sami prepoznali - objašnjava Kusturica.
Profesor Pravnog fakulteta Kosta Čavoški, takođe prozvan kao „konzervativac koji Srbiju vuče unazad", napominje da Helsinški odbor ide stazama inkvizicije.
Spisak „nepodobnih"
Na listi „nepodobnih" su, između ostalih, „nacionalistički intelektualci": Momo Kapor, Emir Kusturica, Dobrica Ćosić, Brana Crnčević, Rajko Petrov Nogo, Slobodan Rakitić, Miloš Šobajić, Ljuba Popović, Dušan Savić, novinari Slobodan Reljić, Zoran Ćirjaković, Bogdan Tirnanić, Ljiljana Smajlović.
Na spisku je i oko 50 profesora Pravnog fakulteta u Beogradu, među kojima i Kosta Čavoški, Ratko Marković, Slobodan Marković, predavači na FPN-u Mirjana Vasović, Slobodan Samardžić i Radmila Nakarada, kao i Vladeta Jerotić.
Od analitičara pominjuju se Slobodan Antonić i Đorđe Vukadinović.
- U srednjem veku su zabranjivane knjige, a sada u 21. veku ovi prave listu ljudi koje bi trebalo izopštiti iz javnog života, zabraniti im pisanje knjiga i članaka. Bravo za napredak koji su napravili u oblasti ljudskih prava - ironičan je Čavoški.
Pisac Momo Kapor ističe da je polaskan što je posle „Bijele knjige" Stipe Šuvara uvršćen u slično štivo Sonje Biserko.
- Ne čudi me što sam proglašen srpskim nacionalistom, ali sam zapanjen spiskom čestitih profesora Pravnog fakulteta! Ne verujem da će se ovo smeće od knjige dopasti gazdama Sonje Biserko na Zapadu, zato što je pokazala neuračunljivu, strašnu mržnju prema svemu što je srpsko i razumno. Teoretski, kao srpski nacionalista mogu da postanem mondijalista, ali Biserko ne može nikad od izuzetno ružne žene da postane lepa - naglašava Kapor.
Inače, u knjizi „Samoizolacija: realnost ili cilj", koju je napisao Helsinški odbor, Pravni fakultet u Beogradu okarakterisan je kao „antihaški bastion", a SPC kao „nosilac velikosrpskog projekta". Takođe, u ovom izveštaju na 526 strana Odbor traži da se mnogim univerzitetskim profesorima, novinarima, piscima, sportistima i rediteljima, koji su okrivljeni za zlo u Srbiji, zabrani učešće u javnom životu!
Smajlović: Dugo me napadaju!
Glavna i odgovorna urednica lista „Politika" Ljiljana Smajlović kaže da je dugo meta istrajnih i upornih napada Helsinškog odbora, od kada je u jednom tekstu napravila paralelu između Gračanice i Visokih Dečana u Srbiji i Bogorodičine crkve u Francuskoj i Eskorijala u Španiji.
- Trebalo bi ih pitati što im smeta kada se toplo govori o Dečanima i Gračanici, kako to Španci i Francuzi govore za svoje svetinje?! Za sebe nisam, ali iznenađena sam besramnim napadom na „Politikinu" dopisnicu iz Slovenije Svetlanu Vasović-Mekinu, koju su proglasili srpskim nacionalistom jer je objavila internu informaciju slovenačkog MSP-a. U izveštaju se tvrdi da je to uradila iz mržnje prema slovenačkom narodu, a žena je bila na crnoj listi u vreme Slobodana Miloševića - priča Smajlovićeva.
Biserko: Samo konstatujem stanje

Nevinašce... Sonja Biserko
Sonja Biserko ističe da izveštaj te institucije, u kojem su prozvane pojedine javne ličnost za antievropsko delovanje, ne predstavlja „crnu listu"! Ona za Press kaže da je reč samo o „konstatovanju stanja u Srbiji".
- Mi smo samo naveli ono što su predstavnici „konzervativnog bloka" pisali, peticije protiv Haga i slične dokumente koje su potpisali. Njihova oštra reakcija na taj dokument začudila me je i iznenadila, jer mi ne pozivamo na linč. Samo konstatujemo stvari - ističe Biserko, i dodaje da „samo pokušava da oporavi Srbiju".
- Ne postoji reč linč ili hajka u tekstu! Razlog za ovakve optužbe verovatno je taj što antievropski blok doživljava poraz, pošto su se građani ipak opredelili za Evropu. Naš posao je bio da iznesemo kritički stav u vezi sa nacionalističkim i antihaškim angažmanom takvog bloka, koji unazađuje Srbiju. Ovakva analiza normalna je u normalnim zemljama, i mislim da imamo pravo da iznosimo stavove - ističe Biserko.
Vesti dana
08. 02. 2012
Teroristi ne mogu da zamene cara Lazara
Stop Ministar Milan Marković neće dati saglasnost na skandalozni predlog da se u Bujanovcu ulice srpskih velikana zamene albanskim separatistima, saznaje Press ...
08. 02. 2012
Ubila je ledenica od pet kilograma
08. 02. 2012
Nole srpski „Mercedes"
08. 02. 2012
Deca ispaštaju zbog nemara nadležnih
08. 02. 2012
Taksista po snegu i ledu dovezao porodilju do GAK-a
08. 02. 2012
Budžet bušan na sve strane
08. 02. 2012
Evro se popeo na 107,35 dinara
08. 02. 2012
Vojislav Šešelj: Umalo nisam umro
08. 02. 2012
„Fijat" otvara još 1.000 radnih mesta u fabrici
08. 02. 2012
Irinej bački: Čeda ne zna šta je Crkva
Najnovije vesti
08. 02. 2012
Jeremić: Pregovorima do rešenja, u skladu sa rezolucijom 1244
Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić ponovio je danas u Njujorku da su pregovori jedini način za postizanje održivog i trajnog rešenja za kosovski problem a da, kad ...
08. 02. 2012
Stefanović razgovarao sa Kuperom u Beču
08. 02. 2012
Aligrudić: Vladajuća koalicija nema većinu
08. 02. 2012
komentari (206)
pošalji komentaranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:10:44)
'Ajde Sonja...
...мало да окопаваш кукурузе и береш шљиве, да опоравимо Србију!
pošalji odgovorhttp://it.youtube.com/watch?v=r8wlFymmwSI&NR=1
Bajcin [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:14:04)
Duuullleee Saaavvvviiiicccc
Duullee Saavviicc, Duullee Saavviicc . . .
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:18:06)
Istina
Pa ko su ti ljudi jasno je i maloj deci. Sve sam sljam drustva, ljudi koji su stali sa razvojem (uglavnom mozga) davno, davno. Sve sami fosili i likovi koji nemaju pravo glasa u sopstvenoj kuci, pa sviraju onoj stvari u vetar. Vode se cinjenicom da su njihovi zivoti promaseni, pa zasto ne bi bili i nama. Bezveze i fuj.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:19:03)
uzas
Totalni fasizam pod plastom nevladinih organizacija
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:19:55)
Teoretski
pošalji odgovorTeoretski,cinjenica je da Momo Kapor od izuzetno ruznog muskarca
nikada ne moze da postane lep.
Servia 814 [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:24:13)
Konstatovanje stanja
Pa tako se to i radi. Najpre se konstatuje stanje a onda kreće u udaranje. Dakle, ne konstatuje se bez razloga. Za očekivati je, neku vrstu seče knezova ili tako nešto. Ovi što konstatuju, za svoj rad kažu, mi to onako, ne zlonamerno itd. Ama ko je njima u Srbiji dao pravo da procenjuju ko je ko i šta u Srbiji. Istini za volju oni su to svojom galamom sami izvojevali a ljudi se nisu bunili misleći da je to nešto bezazleno. Sada vidimo da su u pitanju vukovi u jagnjećoj koži i protiv takvih treba preduzeti veoma energične mere. Ali ko će to da uradi? Gospađa Smajlović je već na udaru. Čorbu joj je zakuvala Sonja Liht, još jedna osoba koja bi po cenu propasti lista u kojem je šef vrednovala ko je ko u Srbiji.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:25:17)
Nisam znao
Ovakva analiza normalna je u normalnim zemljama, i mislim da imamo pravo da iznosimo stavove - ističe Biserko.
pošalji odgovorPa od kada je Srbija normalna drzava,nisam znao.
Donnie Brasco [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:29:27)
Pizon i Repcic
Dule, Dudule, pa niko ovde ne unistava srpski identitet ili ubija srpski narod u pojam. Ako ti sebe i ovih ostalih pedesetak metuzalema smatras srpskim narodom, onda nam se stvarno lose pise. Dule , nemoj mnogo da mislis, ipak je tvoja glava u proslosti sluzila samo da sprovede Pizonov i Repcicev centarsut u mrezu. A i tu si bio vise nego prosecan!!!
pošalji odgovorguslar [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:29:27)
Re:Istina
Tebe i Sonju ja stavljam na crnu listu Srbije.Kako neko ko brani interese Srbije moze da bude prozvan od strane tako nistavnih ljudi koji samo potkopavaju poziciju Srbije. Takvo nesto ima samo kod nas. Zaboravili ste da stavite i Vuka Jeremica koji se razbi od posla da ti spase .upe od postenih evropejaca sto ti kradu Kosovo.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:29:34)
Re:Nisam znao
Јбт, к'о списак Јевреја на Стормфронту! Лееееле, Сооооња!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:32:45)
Re:Teoretski
Teoretski, ti si mogao da smisliš takvu doskočicu, ali nisi. Ovako ostajemo mediokriteti i ja i ti.
pošalji odgovorDukovski [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:41:47)
Imate pravo da iznosite stavove...
...ali nemate pravo da stavljate zute trake oko ruku onih koji misle drugacije od vas. Ipak, platu ne primate iz buzdeta republike ili nekog privatnog novopecenog kapitaliste , pa vas u potpunosti razumem gdjo/gdjice Biserko.
pošalji odgovorA razlika izmedju mene i vas je sto cu se uvek braniti stavove Duleta Savica, Kapora i Cavoskog sa jedne i vas , Vuco i Kandicke sa druge strane...
Jedino mi smeta nacizam u nacizmu i fasizam u fasizmu, njihova isprepletenost i istost, kojom se i vi koristite, iako to ne primecujete.
anonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:41:58)
Fasisti nego sta
Bravo Dule pa narvno da je fasista..........boze pa ti ljudi Biserko, liht. kandic( ona je najgora ) pa ovi iz pescanika e ako bi nekog prebio onda bi njih odvratni su
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 22:47:02)
Re:Re:Teoretski
pošalji odgovorTo nije "doskocica" nego uvreda koja se u normalnom i civilizovanom svetu zove seksizam.Kada ne mozes da odgovoris nekoj zeni argumentima,onda joj kazes da je ruzna.A najveca smejurija je kada ruzan muskarac kaze zeni da je ruzna kao u ovom slucaju.A Momo Kapor je najveci mediokritet i u slikarstvu i u knjizevnosti i u politici,u bilo cemu.
nemanja [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:01:21)
Istina
Pozdrav za Sonju Biserko. Sve sto je napisala u knjizi je apsolutna istina. Udarila je u srce onih zbog kojih je ova zemlja najsiromasnija u Evropi. Ako su mislili da je sve zavrseno posle izbora, prevarili su se. Pravi posao tek predstoji, a Sonjina knjiga je dobar pocetak.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:01:58)
biseri i svinje
Dovoljno je baciti pogled na ljude sa te liste i videti da Biserko i njena druzina ne spada u bisere nego u ovo drugo i da su miljama od ovih ljudi koji su bre ime i prezime. Toliko .
pošalji odgovorguslar [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:03:03)
Re:Re:Re:Teoretski
A objasni ti sada nama kad si vec tako nacitan i ucen sta tebi daje pravo da tako okarakterises umetnika koji nije priznat samo kod nas nego i u svetu . U jednu ruku kao da si Dositej Obradovic i Vuk Karadzic pa tako pricas , a mislim da od skole imas najvise sss kad sebi dopustas taj luksuz da kritikujes jednog Momu Kapora.
pošalji odgovor63. Izbjeglicka [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:16:58)
Zemljakinja
ide u Knin i prati je specijalna ustaska policija. Kako nju tako i onoga sto ima restorane na Ibarskoj (Saric). A cega se oni to u Kninu plase? One srpske starcadi? Ma to treba .. .....
pošalji odgovorTon_majstor [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:20:12)
Kontramera
Da i mi patriote... napravimo jednu LISTU (belu ili crnu) njih, koji nas stalno izazivaju na CRTU?
pošalji odgovorKo je tu nsrećnicu gledao preksinoć kod Antonele Rihe (svaka čast na pitanjima!) na B92, video je koliko je to jedna pijačarska, isprazna, zlobna, nepotkovana... tetka, babetina. Nisam zlonameran
To našminkano babče je potkačilo sve što joj se ne sviđa, bezz ijednog argumenta. Kada su ej pitali, ko JE POTPISAO "knjigu", ne odade hatake! kada je pitahu zašto je "knjiga" na hrvatštini... pljunula je na sve ovde.
Dosta je bilo. Treba im vratiti istom merom. PLJUVAČKOM!
Pozdrav!
anonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:25:09)
Putinovski
Prema ovakvim ne vladininim organizacijama samo treba primeniti recept iz Rusije. Ziveo Vladimir Putin !!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:27:38)
Re:Pizon i Repcic
Covek otisao u Francusku da ga ne bi zezali za izgovor slova ' r ' i tako se od Srbina prepravio u Francuza a velikosrbovanjem samo umanjuje svoje ljudske kvalitete pogotovu kod ljudi kojima sirovi patriotizam bas i nije na prvom mestu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:27:59)
Re:Re:Re:Re:Isti su
Капор и Бисерко су исти: део намештаја свих режима. Обоје миљеници комунистичког режима у време кад је то обезбеђивало привилегије, сад на две стране барикаде, али опет из опортунизма.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:29:48)
Re:Re:Re:Re:Isti su
Ни Капор ни Бисерко нису Срби, нити су из Србије. О'ладите мало сви заједно с том бригом за Србију. Србија Србима, а гусларима и дамама с којима су зараћени: пут под ноге, па се черупајте у вашем кршу из кога сте се и доселили у Србију.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:42:46)
Re:Istina
Boze koliko vas (nasi "dragi" susedi) ima na nasim sajtovima?! Da li vas neko placa ili vi to dobrovoljno radite,onako iz cistog zadovoljstva,bolje reci zavisti?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:45:12)
Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
a gde bi sad i dokle bila srbija da u tom nekom krsu nije stradao toliki narod, tamo neki srpski
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:45:21)
zasto su samo ruzne zene
u "nevladinim" organizacijama?
pošalji odgovorzato sto ne mogu da se ostvare kao licnosti na normalnom planu pa svoje frustracije lece neprimerenom agresijom prema zamisljenom protivniku?
Pozdrav svima koji ih podrzavate, a niste ruzne zene, svima vam zelim da zapalite iz srbijice u evropu , odmah po ukidanju sengen logora. I da se prekrstite, i vise nikad ne vratite. Narocito ne kao soroseve dzukele.
anonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:47:43)
Tirke
Malo mi se Tirke ne uklapa u ekipu. Kako on da bude srpski nacionalista. Pa on je bre kafanski nacionalista
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:50:25)
covekoljublje
Zar da Dule bude na listi. Veeelika greska. On je u upravi crkvenog (kao) "covekoljublja" koji izdrzava Soros. Glavna za pare je stigla direktno iz Peste iz kancelarije gospodina Sorosa.
pošalji odgovorbruder [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:53:17)
Au!
Sad kad nisam odapeo necu nikad.
pošalji odgovorNadam se samo da ce se ova persona i njoj slicni opametiti, kad su su mogli radikali moci ce i oni, da se opamete, mislim.
Ljubica [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:56:45)
BEDNICA
Ko je Sonja Biserko?Ko joj daje toliko prostora u medijima,kao da je u najmanju ruku predsednik ili premijer ove zemlje?!
pošalji odgovorPa ona je jedna zena.Toliko.Dule Savic,ja i vi,svi gresimo sto je uopste spominjemo i obaziremo se na nju.Da to ne cinimo,njen ucinak bi bio potpuno beznacajan,marginalizovan i ZALUDAN,jer ionako samo mi koji se osetimo povredjeni obracamo paznju na nju.Sta ona nama moze,u sustini?!Nista.
Zbog toga ovaj komentar prestaje ovde,uz savet svima da ucine isto.
Pozdrav za sve ljude dobre volje.
anonymous [neregistrovani] (26. 09. 2008, 23:58:07)
Ajmo Ajde Svi u Napad
Tako je Dule.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:03:26)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Isto gde i sad. Kakve veze sa nama Srbima ima sto su se potukli Bosanci razlicitih veroispovesti?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:07:14)
Kakva naci Gadura.
Fašističke sluge će proći isto kao i fašisti. Treba joj zabraniti da se slika i da se objavljuju njene fotografije, zato što je extremno ružna, isto tako ne treba shvatati ozbiljno i ako kaže nešto jer su to takve gluposti da možemo samo da se smejemo i uživamo što imamo kučku za napušavanje. Aj sada se pokloni i kreni Nacistička pušik***.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:13:02)
Re:Re:Re:Teoretski
al MOMO KAPOR bar je srbenda a ovaj ekser od Biserko prodana spodoba koja pljuje po srpstvu i to naziva "statistikom" sacuvaj i sakloni NI U JEDNOJ NORMALNOJ ZEMLJI ONI KOJI PLJUJU PO SVOM NARODU NE MOGU NI ULICU ISPRED VLADE DA PERU, a u jadnoj i sirokoj Srbiji ima mjesta za sve izdajnike i fastiste
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:23:22)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Нису се довољно борили за свој крш. Борили су се само да стигну у Београд, да постану председнице Хелсиншког одбора за људска права, неталентовани писци кич бестселера, гости или власници београдских кафана. Да од Београда направе крш.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:27:40)
Sramota.....
Sonju Biserko i Natasu Kandic zabraniti i na Radiu i na TV-u!
pošalji odgovorDokle bre vise protiv Srbije....Sram vas bilo.....
Imate li decu...jadna ona....
sajkaca [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:29:13)
Re:Istina
A ko si ti Nemanja da stajes na stranu jedne Ustaskinje????
pošalji odgovorTi bi najradije da se sahovnica zaviori u centru BG....
Sonja da povede kolce a ti odmah do keca...
E sta sve moze p.... da izbaci..bas
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:31:03)
Re:Kontramera
Антонела Риха је била видно изнервирана и као расна новинарка довела је сјајним питањима Соњу Бисерко у логички ћорсокак, раскринкала је магистрално, али Бисерко има (нашминкани) образ дебео као опанак.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:31:38)
fasista par exelance
Hoce li neko vise da se pozabavi ovom mrziteljkom Srba, da nam ova spodoba, zver slabo zamaskirana u ljudsko bice - ispira mozgove i da nas vredja i pljuje. Ne zna se da li nje ruznija duhom ili telom. to majka vise ne radja - Sotona glavom i bradom.
pošalji odgovorМилан М [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:32:05)
po starom
Све би она нас овако http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%98%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8_%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%80
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 00:36:08)
Re:Re:Re:Teoretski
Соња Бисерко је РУЖНА ИЗНУТРА. Зато јој је лице асиметрично, једно око доле, друго горе, уста се криве у гротескну гримасу, обрве беже на врх чела, наводни осмех јој је грч и кежење - стање њеног духа се само преводи у ругобу њеног лица. Млада лица су иста, на старијем лицу види се све о власнику.
pošalji odgovorSonja [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:01:44)
Sonje Biserko je inkarnacija Hitlera!
Ne kapiram zasto sebi neko ko se ustvari ne oseca srpkinjom pravi crne liste i polemise o "nacionalcnoj svesti" pojedinaca? Polupismeni babac psiho-pogleda, inace Srpkinja iskljucivo po geografskoj pripadnosti, je resila da progovori "glasom zdravog razuma" razocarana cinjenicom da se pojedinci u Srbiji i dalje osecaju Srbima kao i cinjenicom da Srbija nije priznala Kosovo ciju nezavinost je licno obecala Taci-u Juna prosle godine.
pošalji odgovorNjena kampanja "ubijanje nacionalne svesti" izgleda da ne ide po planu pa se baba nervira. Nadam se da je ugodno proslavila Ustav "najnovije drzave u drzavi," ljubljenje joj Vojvodine.
Doticno joj je odavno bilo mesto na listi DRZAVNIH NEPRIJATELJA koje treba skloniti ne birajuci sredstva i iskljucujuci najbezbolniju varijantu, odnosno deportaciju.
Ukoliko se uzme u obzir cinjenica da je ova psiho-extrem baba zedna srpske krvi, postoji mogucnost da je bila jedna od karika u lancu trgovine ljudskim (srpskim) organima - biznisu koji je prosto cvetao na ljubljenom joj Kosovu.
Baba MONSTRUMU leci se i ukoliko se toliko isfrustrirana juri neke dzukele po komsiluku, uradi nesto korisno..
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:12:24)
istina
nikoga ne mrzim jer u kuci nisam odgojen da mrzim ali ovi koji su pobrojani su zaista ljudi koji mrze i koji su puno zla donijeli svima a posebice srbima
pošalji odgovorAndy [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:18:00)
Na žalost
Tačno je, Dule. A njen brat je inače bio poznati ustaški terorista. Na žalost, ova i ona druga Sonja hodaju Beogradom i Srbijom.
pošalji odgovorSlavica [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:19:06)
Ovako isto je Djindjic za zivota pravio CRNE LISTE
za drugaricu Karlu D. Ponte na kojima su se nalazila imena njegovih politickih protivnika, oficira i uopste ljudi koje je smatrao previse "patriotskim."
pošalji odgovorNa toj listi bio je naravno i Vojislav Seselj a na pitanje Karle D. Ponte zasto je on tu je ne postoje dokazi za podizanje optuznice, Djindjic se nasmejao i rekao da ce joj objasniti posle kada joj dostavi konacan spisak.
Biserko ne treba kriviti. Ona samo nastavlja politiku svog mentora Djindjica i prati tradiciju tako sto nastavlja sa pisanjem crnih listi koje dostavlja stranim obavestajnim sluzbama kako bi sacuvala Srbiju od potencijalnog budjenja kojem bi "dezurni krivci" sa spiska mogli da doprinesu na neki nacin.
Biserko zeli Srbiju u mraku i pod fasistickom cizmom.
Dule je u pravu. Biserko je Hitlerova produzena ruka!
Biserko ti nisi Srpkinja, rekla si da se tako ne osecas. Rekla si da si ponosna katolkinja i kombinacija Slovenca i Madjarice zato mars iz Srbije!
Janezi - Slovenci su bili najhrabriji Hitlerovi nacisti! Krv nije voda.
Biserko fasisto!
anci komanci [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:28:57)
Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Srbija srbijancima - Srbija sve manja.
pošalji odgovorImate komplekse samo ne znam od koga vece direktora crnogoraca ili naprednih bosanaca koji su imali srca i k.... da se suprostave ostatku sveta. Vi niste nikada nikome pomogli samo odmogli. Blokirali ste ofanzivu na Sarajevo, nagovarali Mladica da povuce vojnike sa odredjenih lokacija za sta se dobili kesh i na kraju naravno PRODALI osvojenu teritoriju. Pricate da ste bili u ratu da nece vise da ratuje a ustvari ste ratovali? Mora da se u trenutku poistovecujete sa Srbima sa one strane Drine koji su ratovali 5 godina ili mozda ratom smatrate dva meseca bombardovanja koje ste docekali zakopani u podrumima i u kojem je zivot izgubilo 3500 ljudi - u poredjenju sa 30,000 da nije malo malo?
Zakleti Srbijanci su mnogo jaki medjutim iskljucivo i samo u izdaji i prodaji.
Cast izuzetcima i Srbima u Srbiji koji se osecaju Srbima i koji ne prave razliku izmedju Srba. Ovim Brankovicevim zemljoradnicima iz Sumadije - Turskim proizvodim da imaju cast pomenula bih najvecu srpsku bruku danasnjice Kosovo medjutim necu.
Zasto CG i BIH imaju vece sanse da udju u EU i zasto su zajedno sa Hrvatskom ispred Srbije kada je u pitanju "clanstvo u EU?" Mozda zato sto niko ne voli izdajnike, poslednje gnjide...a po tome ste poznati jos od Lazara.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:29:34)
Re:Pizon i Repcic
Nemaš pojma ni o fudbalu, a Duleta nisi nikada ni gledao inače bi znao čije centaršuteve je sprovodio u mrežu. Ai znao bi i šta znači izneti srce na teren da si gledao samo jednu utakmicu u kojoj je Dule predvodio crveno-bele. A što se tiče ove nesrećnice, samo da znaš da je njen brat bio ustaški terorista. I sestra mu nije ništa bolja!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:40:24)
Re:Au!
Radikali i doticna nemaju nikakve slicnosti. Radikali su normalniji od Biserka svakako ...da ne kazem dobronamerniji..
pošalji odgovorJ... madjarica diriguje zivot Srba u Srbiji.
NAPOLJE ku.cko
T-Rex [neregistrovani] (27. 09. 2008, 01:57:58)
Re:'Ajde Sonja...
i krompiraa...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 03:00:09)
Re:istina
Hrvoje, na hrvatskom se kaze "nitkoga ne mrzim jer doma nisam odgojen da mrzim ali ovi koji su pobrojani su dapace ljudi koji mrze i koji su puno zla donijeli svima a posebice srbima" , a naposletku kad cete vi hrvati da se izlecite od psiholoskog problema koji se zove "mrzim srbe'. Instalirali ste nam biserko, kandicku, liht , kovacevicku, pa skinite nam se s one stvari!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 03:11:05)
Pa,ako je i od demokratije,
mnogo je. Dokle ćemo više trpeti to "demokratsko" pljuvanje od strane belosvetskog ološa, koji se besramno osilio.
pošalji odgovorMožda je krajnje vreme da napravimo listu srbomrzaca i neprijatelja Srbije.
Pa da počnemo:
1. sonja biserko (mala slova za male ljude)
2. ...
alex [neregistrovani] (27. 09. 2008, 03:37:46)
hahaha!!!
pa to su sve dss-ove perjanice, sem ove nesretne smajlovic, koja je tu ne znam kako zalutala, a kao strani spijun
pošalji odgovorjeca pereca [neregistrovani] (27. 09. 2008, 04:36:47)
Ma ljudi vi ne razumete sustinu problema inace
ne bi zamerili Hitlerovki na najnovijoj seriji frustriranja. Njen najveci problem je sto je Ratko Mladic odbija a oduvek se palila na njega. Izgleda mi kao da silno zeli da ga vidi makar na trenutak? Upoznata sa cinjenicom da Rale ne moze da dobije smrtnu kaznu, Biserko se silno raduje njegovom potencijalnom sudjenju koje bi moglo da potraje a koje bi mogla da isprati putem TV-a mazeci mackicu naravno ne kucnu, persijsku ili sijamsku.
pošalji odgovorBiserko, perverznjakinjo jedna!
Zbog Ratka cesh pogaziti katolicki ponos i urodjenju mrznju prema srpskom zivlju bezobraznice jedna. Sta ce bata cuveni ustaski komadant "nazzi" da joj kaze? Tata Bierko ima salto da pravi u grobu a mama...ma strasno.
Mirko [neregistrovani] (27. 09. 2008, 05:32:28)
Srbi krivi što je lezbijka
Dovoljno je da ukucate ime Sonje Biserko na Google i saznate sledeće: Vec godinama Sonja Biserko na sva usta predstavlja Srbiju kao bastion mraka, a Srbe kao patoloske ubice i zlocince.
pošalji odgovorRodjena je 14 februara 1948 godine u Beogradu.. Iz mesovitog je braka, od oca Srbina i majke Hrvatice. Njen otac Djuro Biserko rodjen je 28 aprila 1925 godine u zaseoku Biserci kod Knina. Djuro Biserko stanuje na Novom Beogradu, ulica Pariske komune broj 33 stan 20, na istoj adresi je prijavljena i Biserko.
Djuro radio je u saveznom ministarstvu unutrasnjih poslova.
Zeljko Biserko brat Sonje Biserko, rodjen je 6 novembra 1950 godine, i bio je prijavljen na ocevoj adresi. Poginuo je kao pripadnik Zbora narodne garde u borbama sa krajiskim Srbima. Njegova smrt tesko je pogodila Sonju Biserko, i ona na sva usta Srbe predstavlja kao patoloske ubice.
Njena rodjena sestra Ljiljana, jedno vreme nosila prezime Gligic, koja zivi na Novom Beogradu, zbog njene anti srpske histerije ne kontaktira sa Sonjom.
U januaru 2000 godine zajedno sa Natasom Kandic, odrzala je govor u Zenevi kojima je okupljenim Albancima porucila da ''Albanci svoju perspektivu treba da vide van Srbije", sto je odusevilo sve prisutne.
Ima hrvatski pasos, a njenisaradnici po Srbiji tragaju za izbeglim Srbima iz Hrvatske, koji su pred tamosnjim sudovima optuzeni za ratne zlocine, i prikupljaju sve podatke o njima. Od ambasade Hrvatske dobija znacajna sredstva za obavestajni rad.
Nacin na koji Biserko vrslja po Srbiji zaprepascujuci je.
Biserko je lezbijka, i imala je vise veza, sa po 30 godina mladjim devojkama. Vrlo je galantna prema svojim ljubavnicama. Javno prica kako je osvetila bratovljevu smrt.
Nesa [neregistrovani] (27. 09. 2008, 06:11:05)
Re:Istina
Blago tebi s tvojom pamecu! EU je perfidna nacisticko-birokratska tvorevina pod okriljem SAD-a, a to ne vide samo oni koji bi rodjenu majku prodali za saku dolara. EU krsi medjunarodno pravo, otvara ilegalne zatvore za CIA, ucenjuje, preti, prezire i kaznjava svako drugacije razmisljanje i sto je najvaznije - krsi ljudska prava i cini zlodela ubijajuci civile, zene i decu u Iraku i Avganistanu pod izgovorom da su svi oni koji su nekad bili kolateralna steta, sad clanovi Al Kaide! Zakon za njih ne vazi! Pogledajte rusevine samo u ulici Kneza Milosa u Beogradu - to je delo Evrope. Kupite Gajgerov brojac, pa prosetajte Srbijom. Zaboravili ste da su bacali bombe na vas i vasu decu?
pošalji odgovorSvi vi koji ste za Evropu, procitajte Carevo novo odelo!
Kninski [neregistrovani] (27. 09. 2008, 06:20:07)
Stoka ustaska
Steta sto djavo nece svoje
pošalji odgovorsmax [neregistrovani] (27. 09. 2008, 07:57:30)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
???
pošalji odgovorpa Brankovic je izdao.. inace je bio bosanski feudalac i zenidbom priblizen srpskom Dvoru...
ehh... ali.. 'ajd da ne idemo toliko nazad u istoriju kada, koliko vidim, nista bas nacitani ni o novijim vremenima... pa, samo jedno pitanje - da nije bilo Srba iz Srbije tokom drugog svetskog rata, da li bi i jedan bosanski srbin ili srbin iz hrvatske pretekao? (ne.. nije slucajno ispisana rec ''srbin'' malim slovom kada su u pitanju pomenuti iz hrvatske ili bosne)
hmm.. ili 'ajmo jos blize - sta bi ostalo srbima u bosni da 90tih, Srbi iz Srbije, nisu doveli stvari na svoje mesto? da Vas podsetim, nadali ste se da ce Vam ostati 20 posto teritorije po izibijanju rata u bosni, a pogledajte sta smo vam poklonili.. 51%...
ali, hrani psa da te ujede... neka.. prastali smo mi i gorima...
Petar Pan [neregistrovani] (27. 09. 2008, 08:36:40)
Dule
Duleeeeeeeeeeeee Savicccccccccccc
pošalji odgovorDRAGAN [neregistrovani] (27. 09. 2008, 08:45:09)
BRAVO DUSANE,,
dusane imas veliku podrsku svih grobara,,nedaj se i samo napred brate,vreme je da se jednom stane ovim veleiydajnicima na put,,
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 08:47:36)
Re:'Ajde Sonja...u zatvor
da imamo drzavu ili bi bila proterana iz drzave ili u zatvoru ovako ova maloumna i pijana biserko pravi izvestaje o srbiji
pošalji odgovorEvropa [neregistrovani] (27. 09. 2008, 08:53:14)
Lesinarke
Lesinarke Sonja Liht ,Biserko, Kandicka i Pesicka.Placenice i belosvetske lesine,lesinarke.Ni jedna na zensko ne licite.Bog vam dade svu ruznocu ovog sveta. EVROPSKE svrake im ispise mozak,ali i gladne ostadose.
pošalji odgovorNe mogu vas nazvati srpskim izrodima i lesinarkama,jer to ne zasluzujete. Nista srpskog u vama i nema.Blago zemlji po kojoj ne hodate.Blago Narodu koji vas nema.Vi ce te fasisticke ulizice pozivati na linc i samarati casne SRBE,kao Kandicka na Kosovu.Nista vam sveto nije,gazite po srpstu i svemu sto je Srpsko,po grobovima i svetinjama.Jadna li je i zalosna majka koja vas rodi,a bolje bi im bilo da su vas pobacilie.Postdile bi i njih i nas velikog zla i pokolenja sramote.
Srbijo probudi i oteraj lesine, lasinarske tamo gde im je mesto,ali i tamo ce biti smo lesinari.Onaj ko ne postuje roda svoga,svude je primljen sa prezirom,ali dobar dok pljuje po njemu.Lesinare i lesinarke ne treba prstom pipnuti,smo proterati,nek ih njihovi gaze,pljuju i preziru.
Ovo je prevrsilo svaku meru i nisam imao drugih necasnih, reci koje one inace zasluzuju,a smece su, i dofvatile su dno ispod svakog dna.Narodnom smecu je mesto u kontejneru,ali ni kontejner u Srbiji ne zaluzuju.Posaljite ih u Evropu tamo takvih izroda i smeca po ulici nema,pa da imaju sta da sutaju.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 08:55:14)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Da znas ista o istoriji znala bi da su bosanci prvi pobegli sa Kosova 1389, a ne Vuk Brankovic, da su u prvom svetskom ratu Srbi bili na strani Antante, a Bosanci austrougarski vojnici. I Karadzic je morao da dodje iz Crne Gore da Vas spasava, i nemoj da se poredis sa Crnogorcima, oni su za vas bobose nedostizan ideal ljudskosti.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 09:01:26)
ISKRENO!?
Nije me briga za nekoga ko se u proteklom periodu ponasao sasvim jednostrano i jednomislece u svakom pogledu.Ali treba biti krajnje iskren pa priznati da je jedan dobar deo ljudi sa ovoga spiska u proteklom periodu svojim javnim ili politickim angazovanjem nanelo dosta stete Srbiji , a njima donelo popularnost i verovatno neku vrstu materijalne ili neke druge dobiti. Bila bi sreca za Srbiju kada bi se ti ljudi u narednom periodu vise bavili sobom ,svojim porodicama ili svojim profesijama .
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 09:39:45)
ne obracajte paznju
ma ne obracajte ljudi paznju na te zene vise, da imaju nesto pametnije da rade ne bi se utrkivale ko ce vise da pljuje po srbima.
pošalji odgovore sta bi ja dao da sam na tom spisku u takvom drustvu
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 09:43:04)
Konstatujem stanje u Srbiji
Da su,Natasa Kandic,Sonja Biserko,Biljana Kovacevic Vuco,Sonja Liht,Zene u crnom,Evropa nema alternativu,Blic,B92.....i ostali "nezavisni"analiticari,mediji,intelektualci,djubre i sljam,Soroseve sluge,koji za saku zelenih novcanica,na sve nacine unistavaju Srbiju,bore se za nezavisnost KiM,satiru i pljuju na sve sto je Srpsko i nacionalno,na sve ono sto je svakom castnom Srbinu sveto!Maksimiziraju Srpske zlocine i zele da nas predstave kao zveri sa Balkana,koje dresurom i ispiranjem mozga treba prevaspitati,a sve nepodobne koji drugacije misle,staviti na crne liste i u svakom pogledu eliminisati!
pošalji odgovorP.S. ja nikoga nevredjam,samo konstatujem stanje u Srbiji!!
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 09:50:12)
Re:'Ajde Sonja...
Sonja govori jezikom mrznje
pošalji odgovorSrbIN [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:04:27)
Re:Re:'Ajde Sonja...
Ovu žutu lesinu i jos neke sa njom treba pod hitno deportovati u tudjmanovu prćiju .
pošalji odgovorBoban [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:12:09)
Re:Istina
Ako vec dajes takve epitete za ljude koje ti nisu po volji barem se predstavi a ne da budes anonimus. Ova krava Sonja nije vredna pomena a jos manje njena crna knjiga
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:23:25)
Re:Re:Kontramera
Apsolutno se slazem za Antonelu, da je postavljala prava pitanja. A, mislim da i ovi nasi komentari, nazalost, idu na ruku Sonji Biserko. Zasto? Pa, da smo normalna zemlja niko ko stavlja ljude na spiskove ne bi dobijao ovoliko prostora u medijima. Jos odavno mislim da svi extremisti ( ultranacionalisti, fasisti, srbomrsci....zovite ih kakogod), samo hrane jedni druge. Pa, svaki nas voditelj dovede u studio Sonju i Vjericu Radetu i eto ti "zabave" za narod. Medjusobno pljuvanje i palamudjenje o tome ko je covek, ko je pametan, koga ubiti, koga zabraniti....Zivim na Kosovu i skoro je Biserko u Pristini organizovala neki okrugli sto, gde se pricalo o Srbima u enklavama...Ispalo je da se plasimo Albanaca iako nemamo ama bas niti jedan razlog za to, da nam bezbednost ustvari i nije problem, nego nam je Beograd to nalozio da radimo...Ne slazem se ni sa jednim Vojom, pogotovo ne sa Samardzicem, ali sigurno je da niko od nas nista ovde nije umislio i sram bilo S.Biserko jer se na njoj najprirodniji nacin izrugivala svim zrtvama...Da, da gospodjo ( sic!) nacin na koji Vi govorite o Srbima na Kosovu je pljuvanje po mrtvima, a zivi su po Vama smetnja da se na Kosovu "uspostavi demokratsko drustvo". I, samo da znate ne dopade se mnogo ni Albancima, jer sto rece jedan od njih ( koji ne voli ni albansku Biserko-znate Vi o kome je rec); uzimaju pare, da nam objasne kako da zivimo, a konstantno pricaju o smrti...Toliko.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:24:29)
Re:Zemljakinja
Bravo Dule, ona je nemastovita, nerecita, bleda, obicna placenica kojoj drugi sufliraju i daju radne zadatke. Ma nije vredna price.
pošalji odgovorMostarac [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:42:28)
Mostar mostarcima
I Mostar ce ostati srpski grad i opstina, a gde ces biti ti sonja "ljepoto"?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 10:47:01)
Re:Teoretski
gledano ti ces uvek da budes anonimus a Momo Kapor je faca. Pokrij se usima ako nisi imao(la) nista pametnije da kazes na ovu temu.
pošalji odgovorsvinjac [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:00:37)
Fali ljudi
Ne vidim na spisku Milorada Cavica (nosio je majicu KOSOVO JE SRBIJA) ,Novaka Djokovica (dize tri prsta posle svake pobede)a evo ga i sad na tv-u gazi nekog cheha,pod hetno prekinuti prenos,sta radi bre on tamo....Svi reprezentativci nose grb Srbije na dresevima,trobojke a ne simbole eu i amerike. Sve ih treba pod hitno izbaciti iz javnog zivota.... Skroz ste ne ozbiljni vi iz odbora za ne ljudska prava,fali vam jos mnogo mnogo ljudi....
pošalji odgovormizzy [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:12:02)
m
Ja sam apsolutno za ulazak Srbije u EU, doduse najvise iz ekonomskih razloga. Takodje, SRS bih zabranila i jezim se od njenog clanstva. ALI! Sonja Biserko i Natasa Kandic su sramota ove zemlje, jer su se javno prodale da smesne pare i tako uvele mentalnu prostituciju na velika vrata uSrbiju. Doduse, to nam je vec bilo poznato iz vremena Milosevica, ali smo se nadali da se nesto promenilo. Te zene su boleso zadojene mrznjom prema svemu sto je srpsko, jer da nisu neke stvari nikada ne bi tako komentarisale niti bi se ogradjivale od svega sto nije ulizicko i udvoricko ponasanje. Haski tribunal treba da se dezintegrise, jer se pokazao kao najobicnija kaznionica za Srbe. Apsolutno smatram da svaki zlocinac teba da bude kaznjen, tako da bi svi zlocinci sa teritorije Srbije trebalo da budu adekvatno kaznjeni (neki i na 40 godina) i trrebalo bi da sluze kazne u ovoj zemlji. Zato i samo zato sto je haski sud oslobodio ili kaznio smesno-malim kaznama zlocince drugih naroda i veroispovesti. No, obraz Biserko i Kandicke nikad nece pocrveneti. Nema tu krvi, tu teku samo pare.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:13:09)
Re:'Ajde Sonja...
Jedino sto mogu reci, ajde Sonja oladi. Nije tvoj posao, kao hrvatice, da prozivas Srbe. Ako neke treba prozvati neka to urade sami Srbi. Elem, Ljajic, musliman salje Srbe u Hag, Sonja, Hrvatice bi Srbe na svoju teritoriju, Goli otok, i da ne nabrajam ostale nesrbe koliko rade protiv Srba. Toga nema ni u jednoj drzavi. Ludi Srbi trpe i cute.
pošalji odgovorNi u jednoj drzavi druge nacije nemaju ovoliko prava...
Srbine dokle ces da cutis, cekas da postanes nacionalna manjina.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:13:12)
Re:Fali ljudi
Ha,ha dobra ti ova za Cavica!Ja mislim da je uvreda za jednog takvog Srbina,sto se ne nalazi na ovaj spisak!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:14:09)
Biserko
Zena smrad.
pošalji odgovorGoran Kostic [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:24:58)
Fali im jos ona grdoba Olbrajtova
Cak i da stavi covek na stranu njihov (ne)izgled, ovaj copor belosvetskih protuva sa suknjom zaista treba da je srecan sto je uopste ziv jer svi smo svesni kako smo i koliko impulsivni i kako, cesto i nepromisljeno, reagujemo kad nam se dirne u Srbiju. Granici se sa neverovatnim sta sve sebi mogu da dozvole ovi mediokriteti ali je jos neverovatnije da im se to i dozvoljava i vlast nikako ne reaguje na puno toga sto otvoreno rade protiv Srbije. Nije li bas u knjizi o kojoj je i ovde rec, prikazana slika Srbije bez Kosova i Metohije, sto je za mnoge realnost ali ne i za zvanicnu Srbiju. Dakle, otkud pravo da se nesto protivustavno pojavi u prodaji, a da niko iz vlasti ne odraguje i strpa tu spodobu tamo gde joj je i mesto, pod zemljom ili iza resetaka. Zvuci prilicno ekstremno ovo "Pod zemljom" ali to im zaista od srca i zelim. Ruzno je mrzeti nekoga uopste, nikada u zivotu nisam osecao mrznju tog tipa da nekome pozelim najgore, ali ovim spodobama to od srca zelim. Da, sada ce mnogi reci da "evropska Srbija" ne sme da razmislja kao ja i sa time se potpuno slazem, ali nadam se samo da "evropska Srbija" nece dozvoljavati ovo sto danasnja Srbija radi. Vrsljanje iskompleksiranih zenturaca pod maskom europeizacije i demokratizacije Srbije. U Evropu-oberucke DA ali ne sa ovim krembilima (najgora kombinacija KRE-tena i de-BILA). Izvinjavam se unapred na ovakvom recniku ali kada god se pojave te i takve, jednostavno skoro da ne mogu da se kontrolisem.
pošalji odgovordjordj [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:27:55)
Re:Istina
Jeli mislis na Sonju Biserko ili...?
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:28:27)
Re:m
Bravo! Jel smem da potpisem, sve sto si napisala :) ?
pošalji odgovordjordj [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:35:00)
Re:Istina
Pa vidis Nemanja,i deda ti je bio takav,o ocu da ne pricam pa i ti si takav,izdajica i p...a,ako ti se ne svidja ova Srbija MARS!!!!! iz nje u lepu pzm.zajedno sa svima onima tvojim istomisljenicima,pa kako bi baba bila interesantna,ako ne ovako sa glupostima.O Sonji Biserko,Natase Kandic i Cede drogirasa,muka mi je bre vise,jedino znam da su oni ubili Djindjica zajedno sa svojim sefovima iz CIE i M-6.
pošalji odgovorMonika [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:44:42)
Sonja Biserko je fašista
Bravo Dule! Neznam zašto ne odu odavde kad mrze sve što je srpsko i Srbiju ! Novinari koji sa njima komuniciraju, dovode ih u emisije ne zaostaju mnogo za njom što se tiče mržnje! Sramota, žive u našoj zemlji a pljuju po njoj. IDITE ŠTO DALJE IZ NAŠE ZEMLJE KAD JE NE VOLITE. Možda im je cilj da nas SRBA NEMA a teritorija bi im naravno dobrodošla!
pošalji odgovorsrbijanac [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:45:42)
sonja biserko je fasista
dule savicu manje srbuj na stetu srba. uzmi nekoliko decaka nauci ih fudbalskoj vestini i pokusaj da podignes nas fudbal iz mulja. ti to mozes i znas. podelio si sebi, svojoj zeni i deci francuske pasose i otvorio im vrata evrope i sveta, a nas bi zatvorio u geto na ovom delu tamnog balkanskog prostora, pa da na televiziji i slikama u novinama gledamo kako ti i tvoja porodica i jos nekoliko hiljada porodica, kazem nekoliko hiljada, posecujete soping molove sirom vama mrske evrope.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:48:09)
Re:Nisam znao
"Ovakva analiza normalna je u normalnim zemljama, i mislim da imamo pravo da iznosimo stavove - ističe Biserko.
pošalji odgovorPa od kada je Srbija normalna drzava,nisam znao."
Upravo to prikazuje kakve su namere zapadnih sila! Potpuno iste kao onomad kada je Hitler navodno sam pokusao da stvori arijevsku rasu. Ostalo je svima poznato ...
Pa zar da ocekujemo da posalju nekog drugog sa brcicima da pravi ovakve spiskove, naravno sada je to upakovano u drugaciju ambalazu, a u sustini nema nikakve razlike.
Ja neznam, mozda sam glup?! Po cemu su te druge zemlje normalne u odnosu na Srbiju? Po tome sto se nalaze u uniji koja sebe naziva Evropskom? Ili po nezdravom zivotu koji se prko megamarketa i ostalih filijala uplojduje u Srbiju? Naravno da cemo i mi onda nakon izvesnog vremena i novih generacija postati "normalni" kao i oni. U najmanju ruku trebalo bi odmah i po hitnom postuku, privesti doticnu osobu i ispitati o svim radnjama koje su predhodile sacinjavanju spiska kao i o tome cemu on zapravo treba da sluzi.
Dakle danas je "normalno" biti fastista i ucesnik novog rajha. Ako je to tako onda znamo sta nam za koju godinu sledi ...
mama [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:50:14)
Re:Istina
Srbi su su bednici, poturice, narod bez samopostovanja! A ovakvi pozdravljaci nakardinih lista, spiskova i slicno samo pokazuju do koje smo mentalne bede stigli! Stidite se!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:51:45)
Re:Biserko
Ma navijach , delija, samo tako. Samo to umes da napises ? Meni je licno jako zao sto u taj spisak nije usao i Matija Beckovic, da kao nevidjen zagovornik Nacionalnog, sa sve onim Barberi kashmirskim shalom od 150 eura , napise jos neko prosrpsko delo , a uz put ispljuje sve zapadne tvorevine. Dule Savic ,priuceni vizantolog i srboljubac , fudbaler po zanimanju ,neka zameni ,u ime srrpstva, francuske pasose svojih sinova -za srpske.Mrs Smajlovic neka napusti svoj dom i muza u Vasingtonu DC, a Politiku nek uredjuje neko manje licemeran. O Kaporu koji je ostareo skitajuci po svetu i njujorshkim hepeninzima -cak ni komentar nemam, ali imam o Kusturici , Cavicu ,politickim analiticarima , novokomponovanim turbonacionalistima kojima je srpstvo i sunce srpskog neba toliko na srcu. Ali necu, i ovo je mnogo , samo sam se spustila na "pljuvacki" novo ostalih komentatora. Vise nije k'o sto je nekad bilo , tako da je vrlo jednostavno otkriti zasto je najisplativije zanimanje u ovim mutnim vremenima - biti SRBIN , tj SRPKINJA !
pošalji odgovorbubica [neregistrovani] (27. 09. 2008, 11:54:47)
Re: Srbi krivi što je lezbijka
Sada ministar zdravlja i ministar policije treba da reaugju i da se hitna pomoc i poiicija potrude da se Sonji Biserko obezbedi zbirnjavanje u psihijatrijskoj bolnici - da bi se njeno ludilo rasvetliilo i objasnila njena patoloska mrznja prema Srbima, kojima je nanela toliko stete, a i dalje je pustaju da sa ekrana truje i nas i svet svojom mrznjom - kao da je ona jedini strucnjak za Srbe. Zlo je banalno - rekla je Hana Arent - teoreticarka zla, kada je analizirala rayvoj nacizma u Nemackoj - zlo je banalno, razrasta se polako i siri a kada se otkrije- onda je vec kasno - kao sto je slucaj sa malignim bolestima.
pošalji odgovorRE: Istina SONJA BISERKO [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:00:37)
Re:Istina
Pozdrav za Sonju Biserko. Sve sto je napisala u knjizi je apsolutna istina. Udarila je u srce onih zbog kojih je ova zemlja najsiromasnija u Evropi. Ako su mislili da je sve zavrseno posle izbora, prevarili su se. Pravi posao tek predstoji, a Sonjina knjiga je dobar pocetak.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Znaci Dule Savic je proterao stotine hiljada Srba iz Hrvatske, bombardovao Srbiju i Srpski narod, opljackao Kosmet, ratovao u Bosni, vakcinisao decu opitnim vakcinama za pacove, otvorio eksport-import firmu i jos uvek uvozu Rome iz zapadnih zemalja evrope u Srbiju kaklo bi Kusturica imao dovoljno statista za zvoje filmove, opljackao narod i nagovorio ga da sam sebe uvuce u izolaciju, zaprasivao Srpske zemlje uranijumom? Pa ocigledno da je onda zasluzan da bude na crnoj listi, treba ga odmah uhapsiti i suditi mu ali pre toga ponovo uvesti smrtnu kaznu!
Ja mislim da je to istina! Ko kaze drugacije sigurno laze!
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:01:28)
Re: Srbi krivi što je lezbijka
Srbijom vlada kurta i murta,zato je i tako.U srbiji moze da radi sta ko hoce od estrade do politike i kriminala.Kad u Srbiji budu pravi rodjeni Srbi sa 2-3 kolena u nazad na vlast onda ce se znati i sta ko radi i bice valjda pravna drzava.Mogu u Srbiji ziveti i ostali narodi crnogorci bosanci hrvati ali ne i da uredjuju politicki i ekonmski zivot Srbije..
pošalji odgovorposmatrac [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:07:48)
Sonja Biserko jeste fasistkinja
Koja institucija ima pravo da sastavlja liste nepodobnih gradjana?
pošalji odgovorNema nijedna. Iz ovog proizilazi da je Sonja Biserko fasistkinja, jer
se uci ponasanjem nacional socijalisticke partije Nemacke koja je
praktikovala objavljivanja takvih lista.
Smrt fasizmu i globalizaciji, sloboda narodu!
antropoloska analizauticajnih zena - mrziteljki Srba [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:10:59)
prikriveno zlo- liht boje
Sonja Biserko , Natasa Kandic i Vesna Pesic su ocigledno zlo, Kovacevic Vuco - poluskriveno zlo, a najperfidnije prikriveno, antropolosko zlo je Sonja Liht, sociolog-antropolog, koja nam pije krv polako i radi nam o glavi u tajnosti, a pri tom ima odlicnu demokratsku masku. Ko joj je omogucio da odlucuje o dnevnom listu Politika. nedavno je dobila legiju casti od Francuza - tj. od sionskog priorata. Doci ce nam ona glave sve polako i potajno, demokratski i naucno.
pošalji odgovorNebojsa [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:18:33)
Ne verujem...
Ja sam za EU, za Srbiju, nacionalista sam (to ne treba mesati sa ultranacionalizmom i sovinizmom), ali ovu kreaturu bih proterao iz Srbije! Iako se ne slazem politicki sa Cavoskim ili jos kojima sa spiska ovo je prevrsilo svaku meru! SPC predvodnik velikosprskog kojecega?!? DOKLE VISE!!!!!!!
pošalji odgovorGRINGO [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:24:12)
Re:Konstatujem stanje u Srbiji
U potpunosti se slažem sa ovim tekstom samo dodati razne pesićke , koraće LDEpeovce studio B TO JE TAKVA BAGRA DA JE BELI SVET NEMA ALI I NJIMA ĆE DOĆI KRAJ SAMO POLAKO pa neće doživotno dobijeti pare za sve ovo sto rade olosi jedni .
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:26:53)
Re:Tirke
Па и кафане су антиевропске, знаш да по ЕУ стандардима мора и ракија да се пече. Него ево и ја сам против те ЕУ, тј. бићу за исту кад у њу уђу Норвешка и Швајцарска. Богу хвала па ће се иста та ЕУ распасти пре него што ми дођемо уопште на ред за улазак у исту.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:36:37)
Re:Re: Srbi krivi što je lezbijka
Да нису исте противприродне феле и остале из те амазонске дружине - нпр. ова што покушава да гиљотинира Политику, такође Соња, али Лихт, Кандићка, и друге србомрскиње. Изгледа да је то заједнички именилац свих екссрпкиња и екссрба који су постали експоненти антисрпства у Србији. Вехабије сарајевске требају њима...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 12:47:28)
Re:Re: Srbi krivi što je lezbijka
u patologiji svakog imperijalizma i fašizma je poticanje mržnje.U Srbiji postoje politički krugovi blisko vezani uz SPC koji još iz vremena načertanija.draže i zacrtanog modela "velike Srbije" žele tuđe more,tuđe teritorije...najprije su tna spisku bili krvožedni slovenci,nije išlo,pa ustaški hrvati,nije išlo,pa fanaticni bosnjaci,pa monstruozni šiptari,a evo i crnogorci se približiše spisku pomalo. da bi se moglo osvajati tuđe teritorije treba stalno gajiti mržnju prema drugim narodima,i zato je srbija danas zemlja sa najvise mrznje po kvadratnom metru. ogromna,sirova i nepatvorena mržnja..a sve je to zbog toga što još netko sanja tursku granicu do karlovca i karlobaga (tzv veliku Srbiju),a zaboravljaju da ovo nije vreme Turaka i obnavljanja pećke patrijaršije. nema više širenja na tuđe teritorije pod plaštom turčina. a crkvi bi bolje bilo da počne narod pomalo osveštavati,a ne da još dublje upadaju u blato mržnje,opačine i šovinizma. želimo normalno živeti,a ne vazda biti "nebeski narod".jer odosmo pomalo u nebo od gladi i neimaštine..
pošalji odgovorgrađanin [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:07:16)
srbovanje
Zaista mi nije jasno odakle ovolika galama i vika na Sonju i njene novosholastičare koji moraju nešto da rade,pa zaboga za to primaju neke plate.Više me brine reakcija koja je crno bela.To zanači da ako smo za Evropu nismo za tih 50profesora,Duleta,Kusturicu,Kostu, Momu Kapora i ostale ličnosti koje nam upravo daju tu autentičnost koju ćemo jednog dana poneti u evropsku zajednicu iz zbog koje ćemo tamo imati neko svoje mesto,stav,identitet i tako izbeći utapanje u monolitnost tržišne ekonomije i profita.Ti ljudi su slavu stekli prvo, upravo tamo ,u tom svetu kome težimo,pa tek onda kod kuće proglašeni za svece a sad ih treba nabiti na kolac da bih jednog dana ponovo vaskrsnuli,što je još jedna zla kob života u Srbiji za misaone ljude i umetnike.Mene je više razočarala retorika oko Kusturice ovih dana,gde su potegnute tako ružne reči prema tom čoveku da me je zaista sramota jer je on Srbin veći od svih nas koji smo to po rođenju,jer nas niko nije pitao o tome pre rođenja a da nas je pitao dragi Bog,da je to bilo moguće,pitanje je koliko bi se nas odlučilo baš na taj izbor,dok je Kusturica iz niza mogućnosti izabrao da bude Srbin i time nam učinio veliku čast,poput Meše Selimovića,vratio se svojim korenima iz kojih je nesrećni srpski narod vekovima bio trgan.Jasno je da nema drugog puta osim evropskog ali hajde da tamo odemo sa identitetom a ne kao poslušne sobarice Sonje Biserko koje će da pospremaju sobe nekada Bečke a sada Helsinške i Briselske gospode.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:24:13)
sonja pomračenko...
Narode, lepo je Vladika Amfilohije jednom peilikom rekao da je on ne S.Biserko, već S.Pomračenko, i time je sve rečeno...
pošalji odgovormirko [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:26:12)
uvreda
Duletu moze samo da imponuje sto je na takvom spisku i za mene je uvreda sto i mene nema
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:28:05)
fudbaler po profesiji
Dusan Savic ??? Osim sto je znao da igra fudbal,kakvu je drugu ulogu imao nekad u zivotu ovaj covek ??? Zar je i on kao i kusturica protiv ulaska u EU ??? Svasta !!!
pošalji odgovorBO-RI-SE [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:28:35)
Re:prikriveno zlo- liht boje
Sad bi ti Sonja Liht odgovorila na tecnom maternjem jeziku: E...e...e...e...e
pošalji odgovorKomentar ti je sasvim na mestu.
BO-RI-SE [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:40:23)
To će joj najteže pasti
Sonja Biserko opstaje samo zato što joj se u javnosti pridaje previše pažnje. Šta je previše pažnje za ovu babu?! Bilo kakvo pominjanje ove amoralne kreature, je potez koji daleko nadmašuje ovaj amoralni lik. Zato shvatite je kao tragični događaj, zaboravite kao ružan san, jednostavno ničim ne komentarišite njene aktivnosti i pustite je da izumre, zaboravljena od svih. Bolje ne zaslužuje !
pošalji odgovorika vegas [neregistrovani] (27. 09. 2008, 13:45:15)
Ovan predvodnik i moderni janicari..
Kada se dogodi da jedna zemlja bude okupirana politicki, ekonomski, vojno, a na njenom celu se nalazi politicnka i intelektualna janicarska "elita", sa predsednikom drzave koji je o trosku bogatog filantopa zavrsio ubrzani kurs za modernog ovna predvodnika srpskih blejaca, onda nam se dogadjaju ovakve stvari.
pošalji odgovorAli Srbija nije izusetak u ovome (i ostale zemlje tranzicije) posto se duh starog Rima vec skoro dvadeset godina intenzivino nadvija nad Vasingtonom, a on samo pragmaticno koristi imperijalisticke modele okupacije zaodenute u nesto modernije i perfidnije forme demokratskih vrednosti. Medjutim Srbija je izuzetna po krajnje i nevidjenom nivou duhovne bede i moralnoj nakaznosti mezimaca i ljubimaca NVO finansirane od raznih fondacija sa ciljem urusavanja svih tradicionalinih duhovnih i moralnih vrdnosti srpskog nacionalnog bica.
Kada janicari budu prestali da kupuju odela sa vise pari pantalona, umesto jednog, da bi ih lakse zamenili od preveliog klecana po raznim kuloarima Brisela i Vasingtona i teranja na bludne radnje od predstavnika judeo-masonskih nakaza, onda ce ovakav vid mentalne perverzije dobiti sasvim razumljive okvire. Dobar primer uiterivanja "normalnosti" za jednu drzavu je primer Putina, ali mi smo nazalost daleko od toga sa nasim ovnom predvodnikom.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:00:00)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Како год било да било, Срби из Србије су се сами ослободили турског ропства и сами створили и одржали своју државу. А Срби из других држава су само бежали у Србију кад им загусти. Толико о томе ко је способан да створи и одржи државу за себе, а ко не. Разлика се сама намеће, у корист Срба из Србије наравно, жао ми је али тако је.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:05:37)
Re:Re:'Ajde Sonja...
Закон о српском држављанству је такав да сваки наш непријатељ може олако да га добије и злоупотреби, чак и са највиших изборних функција у држави. Где су ти вајни политичари националне оријентације, па и силни професори београдског Правног факултета...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:06:26)
Re:Re:'Ajde Sonja...
...на које се Бисерко љути, да ово примете и предложе законе којима би странци као Бисерко сама били онемогућени да делају у Србији? Ни у једној држави на свету нема странаца са...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:09:16)
Re:Re:'Ajde Sonja...
...стеченим држављанством на изборним функцијама. Зашто се Коштуница није побринуо за такав закон? Зашто се Николић није побринуо за такав закон? Зато што су Срби, а још увек Југословени. Срамота. Српски интерес не брани ни један једини политичар. Ето откуд Хрватица Бисерко прави спискове Срба за одстрел.
pošalji odgovorServia 814 [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:11:47)
Re:srbovanje
Srbi će u evropu kad postanu bezlični. dok god Srbija bude imala išta intelektualno vredno ona će moći samo ada kuca na evropska vrata. Ignorisanjem evropu treba dovesti u poziciju da ina nas moli. Glupo je moliti krvnike zajedno sa njihovim srbomrziteljima u Srbiji.
pošalji odgovorStvarno Srpkinja [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:21:57)
Re:Za Moravca
Видиш ли ти ово? Спали смо да нам Хрват и муслиман из Сарајева као Капор и Кустурица тако "професионално" бране српство, да се Хрватица Бисерко окомљује на Србију и Србе аконто њих, као да нигде живог Србина у Србији нема? Мени се они чине део исте антисрпске игре, а у корист свог џепа.
pošalji odgovorsa moravu [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:23:45)
cije drzavljanstvo ima
evo ga ja i milutin uz konsultanciju sa nas seoski advokat dodjosmo do vazni zakljucci koji mog da pocnu sa pitanje :
pošalji odgovorjel ima ona drzavljansvo od srbije i ako ima kako ga je stekla?
kako moze neko ko nema drzavljanstvo autenticno da se ponasa prema srbiji i onima ciji su dedovi stvorili ovu srbiju.
ko je ona da daje kvalifikacije ko je kakav i da dobija medijski prostor veci nego sto ga imamo ja i milutin potomci onih sto su stvorili ovu srbiju.
legitimno pravo je za tako ponasanje da s ona isprati do granice sa njenu maticnu drzavu .
pocnimo zakonima da stitimo interese srbije a za to je neophodno da se ukljucimo mi sa moravu a i ostali iz nasu srbiju koji vec dugi niz godina gledaju iz prikrajka i cudu se sta nam radu neki ljudi u srbiji koji koji su dosli iz tih prijateljsko neprijateljskih jugo drzava.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 14:30:13)
Re:Re:Re:'Ajde Sonja...
Srbine sta ti to podrazumevas pod "prcija"? Nesto pogrdno? Nije Srbine, prcija je miraz! Nauci Srpski Srbine!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:02:19)
medijski mrak
da u Srbiji nije takav medijski mrak i da svi mediji ne rade po diktatu kao u najgore komunisticko doba a i sada zivimo u komunizmu druge boje vesto kamufliranom ne bi se takvim spodobama pridavala takva pazanja na svim televizijama koga ona predstavlja pa joj poklanjaju toliko paznje kakvo uporiste ima u srpskom narodu pa je njeno misljenje mnogo bitno kada ce vise prestati taj mentalni genocid takvih umobolnih debila koji patoloski mrze sve sto je Srpsko a sto se tice evrope pa to bismo morali da se izjasnimo na referendumu da li smo za ili protiv ulaska u evropu sto se mene tice ja ceo svoj zivot zivim unjoj pa mi nije potrebna ova fasisticka spodoba da me tamo odvede . Ponosan sam sto sam Srpski nacionalista i uvek kad sam u prilici vodim kampanju protiv ustasko slovenacko fasisticke okupacije Srbije koja je na delu jer za koj mesec nece biti vise ni jedne srpske prodavnice u Srbiji jer ni jedne srpske nema ni u sloveniji ni u ndh na delu je mirnodopsko porobljavanje Srbije pa je vreme da se sto pre dozovemo pameti . BOJKOT FASISTA
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:18:32)
Re:Re:Za Moravca
Da Biserkova ovako lupeta u maticnoj drzavi Hrvatskoj bila bi spaljena.Pa te zastitnice ljudskih prava su moralne nakaze.Pogledajte im face-Sonja Biserko,Biljana Kovacevic Vuco,Natasa Kandic,Sonja Liht,Borka Pavicevic.Zajednicki imenitelj im je sto rade protiv Srbije i sto su placeni od Jevrejskog lobija.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:18:55)
fasizam na delu
tako je to kad dodjosi vode Srbiju pa ih bas briga sta ko govori o Srbima u sred Srbije ko ce bre Srbe u Srbiji da zastiti od ovakvih spodoba i kako to da svi vise imaju prava od Srba u Srbiji
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:25:29)
uporedite
kada jsu Hitler i Staljin potpisali pakt o nenapadanju (naravno lazan) pred pocetak II svetskog rata, komunisti su se otvoreno setali u Srbiji iako je vazila zabrana tadasnje KP. Posto danas vlada fasizam, nazovite ga neofasizam a vi pogodite odakle dolazi, onda je moguca pojava ovakvih spodoba tipa biserko, kandic,liht...Za gadjenje je videti da u ovim komentarima ima nesto istomisljenika doticnih gospodja. Uskoro ce im kraj, Ni Amerika vise ne sme da stampa nepokrivene dolare za samu sebe a kamo li za druge...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:43:18)
Re:Teoretski
mozda,ali je Kapor za ovu tvoju Sonju knjizevna i intelektualna velicina,a ona je uvlakacica EU u du..
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 15:52:25)
Re:Re:Re:Re:Teoretski
Znam da je u Francuskoj lud onaj Francuz koji ne obozava Ajfelov toranj,Notredam,Trijumfalnu kapiju itd, a isto je i u ostalim zemljama,a mi treba da pljunemo po svemu sto je nase i po sebi samima sto bi znacilo da smo za EU,e nije nego pljujem po ovoj, nek ide u EU ako joj ovde ne valja i nek vodi ekipu istomisljenika
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:01:48)
Da li ste za ovo?
G-đo Biserko mislim da ste u velikoj zabludi oko toga ko je gubitnik oko naše "evropeizacije". Na prvi pogled, "antievropejci" su izgubili na izborima, ali smo na najboljem putu nas ne prime u EU. Naravno, za to nisu zaslužni ti "nazadnjaci", već iz EU, koji nas tamo ne žele. Ovi naši evropejci", koji su na izborima pobedili, nisu uspeli da nas uvedu u EU i pitanje je kada ćemo i da li ćemo uopšte tamo ući. Veliko je pitanje da li nam to i treba? Pitanje je šta dobijamo, a šta i koliko gubimo.
pošalji odgovorVeliko je pitanje ko ovim našim "antievropejcima", koje ste nabrojali u svom izveštaju, daje za pravo da nas predstavljaju, ali isto je tako pitanje ko i vama daje za pravo da nas predtsavljate? Ko su oni da "koče" naš napredak? Ko ste vi da sve, koji nisu u vašem trendu, proglašavate za ljude koje treba izopštiti iz javnog života? Istina je, i ja se potpuno slažem, da njih sve treba izopštiti iz javnog života, ali smatram da i vas i sve vaše saradnike treba takođe izopštiti iz javnog života, jer svi vi predstavljate lobiste stranih zemalja i njihovih raznoraznih službi.
Znači da ste svi vi jednaki, a u taj koš treba staviti i 99% naših političara.
Nikola [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:12:59)
Sonjica
Sonjica je dobar primer da DEMOKRATIJA u zemljama koje se dice time i propagiraju je i SPROVODE (cak i oruzjem ako treba, a vidimo da "TAKO TREBA" ) je sirom sveta apsolutno ne postoji!
pošalji odgovorNjeni stavovi vise lice na KOMUNO-FASIZAM.
Sonjice, Sonjice, koji cin imas u SS odredima?
Milos [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:19:31)
Re:Teoretski
Taj "ruzni" Moma Kapor je svojevremeno bio jedan od najpozeljnijih musakraca u drzavi.Pitaj to malo starije i malo manje stare gospodje.Uostalom zena mu je dosta mladja i vrlo lepa.
pošalji odgovorA ti komplekse leci na adekvatnom mestu.
Jelena [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:19:40)
Alo, bre, ministre!
Sta? Ove zene poput Sonje Biserko, Natase Kandi(c) su jos na slobodi? To podhitno treba hapsiti gospodine Ministre! I osuditi na 40 godina, naravno.... posto giljotine nema u nasoj zemlji..
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:21:52)
Re:Istina
Ti si isti onaj kompleksas koji je napisao da je Moma Kapor ruzan.Idi kod Sonje lecite komplekse zajedno.Patetican si.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:27:42)
Svaka čast
Sonja ti si genije! Samo naprijed! Neko treba da im kaže kakvi su!!!
pošalji odgovorzigovan [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:39:48)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Majstore, neko je izgleda spavao na casu istorije... Samo ukoliko osnovnu skolu nisi zavrsio dopisno, trebao bi da znas da nacionalnost "Bosanac" ne postoji?! Ali, zato postoji ona stara, covjek uci dok je ziv....
pošalji odgovorzigovan [neregistrovani] (27. 09. 2008, 16:58:23)
Re:Istina
Apsolutno nije problem u tome sto gospodja iznosi svoje stavove... Problem je sto ih iznosi o necemu, o cemu nije relevantna da prica. Podrzao bih je iz sveg srca kada bi joj izlaganje bilo na neku srodniju temu, recimo KLIMAKS!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:03:26)
NACIONALIZAM
hoce li neko da mi kaze sta je tu pogresno biti nacionalista?I dali postoji i jedan narod na svetu koji to nije
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:04:16)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
U je al ste oslobodili stvarno ste se oslobodili.
pošalji odgovorPa najduze ste bili porobljeni.
Drugi npr. CG nije uopste.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:05:35)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Lazara su izdali Sumadinci iz G. Milanovca.
pošalji odgovorO cemu ti pricas keve ti? Brankovic bio iz BiH?
Hahahahahahaha
Daliborka [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:10:10)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Informisi se duso. Ne zanima me "sumad. verzija istorije."
pošalji odgovorNa Kosovu nisu ni bili Srbi iz Bosne a Lazara su izdali braca iz G. Milanovca. Sumadinci su najveci izdajnici i kukavice u istoriji Srbije.
O tome koliko ti poznajes bilo sta govori cinjenica da Srbe iz BIH u kojoj zive tri naroda koja se usput ratovala nazivas "Bosancima." Srbi iz BiH su za tebe heroji a ti nastavi da zivis od stare slave - IZDAJNICKE.
Imali ste dva heroja: Lazara i Karadzordza. Oba ste izdali i prodali turcima za sitnish. Zato vam je onomad kada ste doneli glavu Karadzordza Turcin rekao: "Odsekli ste glavu onome koji je jedini vredeo."
Toliko o vama i vasoj istoriji.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:13:07)
Re:Re:Za Moravca
Srbija im sluzi kao bogato preduzece za eksplotaciju...
pošalji odgovoranci komanci [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:13:07)
Re:Stoka ustaska
ili 'ajmo jos blize - sta bi ostalo srbima u bosni da 90tih, Srbi iz Srbije, nisu doveli stvari na svoje mesto?
pošalji odgovorVI? Hahahaha... Srbi iz Srbije oslobodili BiH 90'tih? Decko aj' popij neki lekic, nesto.
Sigurno su je oslobodili "dobrovoljci" njih nekoliko stotina koji su dosli onako usput da opljackaju preostalo.Srbi u BIH su oslobodili 80% teri. BiH i drzali u svojim rukama do Dejtona kada je tvoj predsednik Sloba potpisao umesto Karadzica i zaje-bao Srbe za 27% iste. Ma sta ja ja uopste pricam tebi jadnice vase junastvo se pokazalo na Kosovu.
jeca pereca [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:14:43)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Vi poklonili ili su se ljudi krvavo izborili za to? Sram te bre bilo stvarno.
pošalji odgovorNe znam ko te informise ali bice da je imagirani ortak "ambicija."
radoslav [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:21:50)
Re:Teoretski
Nisu oni nevladina organizacija,oni su i te kako vladine organizacije naših viševekovnih neprijatelja.Oni su klasične subverzivne organizacije,koje treba uništiti milom ili silom.
pošalji odgovorTATULA [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:29:32)
Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Potpuno se slazem....
pošalji odgovorBojan [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:36:38)
Re:Re:Istina
Ja stavljam 'ono' na panj ako si ti iakada bio na Kosovu. Idi preko Drine odakle si i dosao i tamo njima guslaj
pošalji odgovorTATULA [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:37:35)
PRAVNI FAKULTET
Predsednica Helsinškog odbora Sonja Biserko je gostujući u emisiji "Poligraf" izjavila i da profesori na Pravnom primoravaju studente da za diplomski rad pišu odbranu Vojislavu Šešelju
pošalji odgovorNA PRAVNOM FAKULTETU NE POSTOJI DIPLOMSKI ISPIT
Zajecar [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:38:07)
E kad Dule kaze...1
Nikad nisu oskudevali ni u čemu,ni oni ni njihova deca!
pošalji odgovorE vala,kad je komentar Duleta Savića stavljen kao udarni(ispred svih ostalih“intelektualaca“,profesora ,akademika…),ispade da je on pametniji od svih.Šalu na stranu,iako mi se po želucu prevrće kad vidim dotičnu Biserko,moramo priznati,što neko u komentarima napisa,da među ovima na spisku ima mnogo onih koji su više zla naneli Srbiji,iz raznoraznih pobuda,nego dobroga.Svi oni su oberučke prihvatali blagodeti,nagrade i priznanja(i dan danas prihvataju),i Evrope i Amerike,većini su deca po belom svetu,a ovamo mi prodaju sirovi „patriotizam“i nadri „nacionalizam“!Većina njih su bili sluge predhodnih režima,a mnogo puta su javno pravili spiskove ili vršili prozivke „izdajnika,špijuna,stvanih plaćenika“itd.Ili su vrlo perfidno podržavali već sastavljene spiskove(koji su bili „spiskovi za odstrel“u bukvalnom smislu),koje su pravili komunisti,pa zatim Sloba i Mira,Šešelj i Toma,V.Ilić i Koštunica.I nikad nisu odgovarali za to.Balavili su po RTS-u,nazivali Srpsku decu koja nisu htela da ginu po besmislenim ratovima po Hrvatskoj i Bosni raznoraznim pogrdnim imenima(Brana Crnčević),podnaduti od viskija i sa paklom Malbora isprad sebe(što nije“ Morava“ ili „Drina“),dok mi ostali nismo imali ni za hleb,a pušili smo rumunski buđavi duvan!I
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:39:29)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Srbin iz Bosne? Pa tako nesto ne postoji, ili je Srbin ili je Bosanac.
pošalji odgovorZajecar [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:41:40)
E kad Dule kaze...2
pošalji odgovorA i Dule Savić,koja je to veličina i u čemu,kad ni u fudbalu nije bio neki veliki igrač,a što neko reče,gde su mu deca,i šta je on kao toliki „patviota“ tražio u Francuskoj(članica EU),što nije ostao da igra fudbal u Srbiji,do kraja karijere!?I koliko je on puta prozivao ljude,kad bi gostovao na nekoj TV?I šta on zna o fašizmu?Nisu „oficiri trećeg rajha“stavljali Srbe na „crne liste“,već su ih Srbi sami sastavljali,a ovi stavljali potpise na njih,i po njima radili! A što se dičnih profesora sa pravnog fakulteta tiče,pita li se neko koliko oni spiskova prave za svoje studente,i to sve tarifirane u evrima,pa svako od njih,u zavisnosti od predmete ili godine na kojoj su studenti,ima svoju skalu koliko mora da se plati akohoćeš da ti dete kod njih položi ispit!
Zajecar [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:42:54)
E kad Dule kaze...3
A dali sedoše,pa kao stručni ljudi da naprave neki valjan zakon,recimo o oduzimanju imovine svima koji su je stekli na nelegalan ili kriminalan način,pa recimo bolji Zakon o radu,po kome bi radnici bili zaštićeni od Srpskih poslodavaca koji su za nikakve pare poodkupljivali firme(uglavnom kriminalnim i nelegalno stečenim novcem),pa svakodnevno prave spiskove radnika koje će da maltretiraju,pokaradaju,otpuštaju!Da naprave dobar zakon protiv Mobinga,zakon o Sindikatima,Zakon protiv huliganstva,zakon protiv monopolizma,zakon o obračunu sa kriminalom,itd.Kao što vidite,bilo je i gorih i crnjih spiskova u ovoj Srbiji,a ima i mnogo važnijih spiskova,ali se o njima ne govori mnogo,niti se podiže ovolika buka.A ovima što su na ovom spisku,sem možda malo neprijatnosti,ništa im se posebno neće desiti,ali spiskovi koje su oni sastavljali ili u čijem sastavljanju su učestvovali ili im davali podršku,bili su daleko opasniji i „ubistveniji“.A od ispraznog“Srbovanja“ u komentarima počinje već da bude muka!
pošalji odgovorzigovan [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:48:48)
Guslaru
Stavi sebi "ono" pod "pirilo" ili guslaj na "onom" !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 17:53:33)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Brankovic nije izdao Lazara, to je Bosanceroska podmetacina, a ko je probio Solunski front o tome ne moramo da se raspravljamo. Mozda ti to ipak ne znas, jer je tvoj deda BOSANAC po naciji, tada ratovao za Austrougarske interese, ko zna gde. A kako ste odbranili svoju srpsku republiku BIH, vidi na svom pasosu. Na njemu su ljiljani, a na mom dvoglavi orao Nemanjica. Naravno, i za to smo mi krivi, vama je uvek neko drugi kriv sto ste prodali Glamoc, Grahovo, Bosanski Petrovac, Kupres....
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:00:47)
Re:fasizam na delu
Па зато што се Воја национале и Тома национале нису сетили да пре две године успоставе Србију као националну државу одговарајућим законом о српском држављанству!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:03:53)
Re:fasizam na delu
Као Србин ја сам велики поборник закона какви владају у ЕУ: њихово држављанство се тешко добија, а нема ни говора да неко са стеченим држављанством има неку улогу у управљању земљом, поготово ако је осведочени непријатељ дотичне државе.
pošalji odgovornenad [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:04:54)
sonja biserko
odakle joj pravo da pravi spisak nepodobnih. ljudi u ovoj zemlji misle da je ona ta osoba,pa ako joj nije dobro u ovoj zemlji neka ide iz nje.ona je sramota za ovu drzavu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:07:01)
Re:fasizam na delu
Такве као Бисерко, Кандић, Србљановић, Павићевић, Ковачевић-Вучо прате се до границе и довиђења, какви њихови антисрпски интервјуи на српској телевизији и у српској штампи, коју узгред буди речено држе исто људи из суседних страних држава. Ово би у ЕУ било немогуће.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:10:56)
Re:Re:Teoretski
Ама не интересује нас! Шта ће нам тај Црногорац-Хрват из Херцеговине као Капор да се брине о српству? Мутави ли смо, блесави ли смо, па не умемо да се изразимо сами? Боље зна туђ човек дошао са стране? О'лади бре мало!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:15:47)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Пусти ти, Далиборка, што су Срби кукавице и издајници, али Срби су вековима имали своју државу, умели су и да је направе и да је одрже и да је извуку из ропства и дан данас је какву-такву имају, а ви сви остали? Него ћути и покриј се ушима!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:20:51)
Naslovna strana "izvestaja"
Posto se na naslovnoj strani ovog takozvanog "izvestaja" nalazi mapa Srbije BEZ Kosmeta, svaki gradjanin Srbije koji je ucestvovao u pisanju "izvestaja" treba da odgovara krivicno za protivustavne delatnosti. Zalagati se za Srbiju bez Kosmeta je direktno krsenje Ustava Republike Srbije!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:28:15)
Re:E kad Dule kaze...2
tacno, ne prave Srbi crne liste Srba usred Srbije nego to prave Hrvati koji , na zalost zive u toj istoj Srbiji podstreknuti panEU i panamerickim fasizmom. Znas li covece, ako si covek, koliko Hrvata zivi samo u Beogradu? Izgleda da ne znas, vise od sto tisuca, i ni jednom nije falila dlaka sa glave za vreme nesrece devedesetih, a oni u jednom danu isterase dva puta vise Srba iz Hrvatske, naravno u dogovoru sa vasim voljenim Amerikancima. Samo ti omalovazavaj, dolazi polako vreme to je ocigledno, kada neces ni smeti da izvirujes iz te tvoje misje i pogane rupe...Dule Savic je mozda bio los fudbaler (to nije bitno) ali se po covecnosti ti sa njim ne mozes meriti
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:29:37)
Re:Re:Re:Teoretski
a Crnogorac iz Sarajeva ti odgovara kao predsednik?...
pošalji odgovorbruder [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:30:14)
Re:Re:Au!
Nemaju nista slicno?Imaju, imaju, i jedni i drugi su ekstremi; i radikali i "biserni"! Ali ,radikali su (bar jedan deo njih) ukapirali sta treba Srbiji danas, tako ce valjda i ova uobrazena ekstremistkinja ukapirati i prestati da deli narod kako vetar duva!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:35:55)
Re:Re:Re:Re:Teoretski
Нимало! Не одговара ми ни Тадић, Црногорац из Сарајева, ни Драшковић, Црногорац из Херцеговине, ни Шешељ, посрбљени Хрват из Херцеговине. Шта ће они мени усред Србије да заступају моје интересе? Они боље знају шта Србима треба од рођених Срба из Србије? Све се бојим...Србија Србима!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 18:43:54)
Re:Re:E kad Dule kaze...2
pa divljaci bre...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 19:07:10)
Ovo je previše i za Srbiju
Ovo je stvarno prevršilo svaku meru, ja znam da nas katolički zapad mrzi i to je normalno jer tako papa oće, i ta mržnja datira već 10 vekova. Ali da stanovnik naše Srbije koji živi tu i vrlo dobro poznaje obrazovanost tih ljudi tako nešto priča za mene kao Srbina je neshvatljivo i to je otvorena mržnja.Možda bi Sonja Biserko uradila po kratkom postupku kao što je komunistički režim Josipa Broza 1944, 1945 i tih poratnih godina likvidiro,zatvaro i proganjo tadašnju inteligenciju da bi mesto njih nepismene ljude proizveo u akademike i profesore da bi lakše kontrolisiali Srpski narod.
pošalji odgovorsa moravu [neregistrovani] (27. 09. 2008, 19:26:35)
lakoca sticanja drzavljanstva
zapanjujuce je gde se sve moze biti sa to stecajno drzavljanstvo u srbiju i na kake sve funkcionerske funkcije.
pošalji odgovorto bre ne postoji nigde.
evo moj komsija milutin mlogo zamera i sto se to stecajno drzavljanstvo ne oduzima ni ovima sto nas odvedose u stecaj .
al da vam objasnim onako moravsko-kolubarski, tito je nama iz srbije namenio da bidnemo sluge al mi postadosmo slugeranje .
navike se sporo menjaju.
i zato Dule rode napred, dosta nam je vise vredjanja tih tudjinaca sto dobise kod nas o nasem trosku sve sto imaju a mrznju prema nama valjda donese.
Wolf [neregistrovani] (27. 09. 2008, 19:58:35)
Uvlači se u d... Amerima.
Od te Sonje Biserko mi je jedino Nataša Kandić odvratnija.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:01:00)
Re:Re:Re:Au!
slušaj ti pametnjakoviću,ti Hrvati koji žive u Bg su lojalni građani svoje države i poštuju zemlju u kojoj žive za razliku od divljaka koji su 5 godina razarali pola Hrvatske i ubili preko 30 000 civila...zašto danas dolaze u Hrvatsku i normalno žive,primaju mirovine,kuće su im obmovili,zašto danas ne bježe nego se vraćaju i ljetuju? zato jer im je napokon iz dupetra došlo u glavu da budu ko Hrvati u Bg,da budu lojalni građani svoje zemlje u kojoj žive... kamo sreće da su to shvatili 1990...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:02:28)
odbrana
Ja ne znam na osnovu cega je Sonja i njoj slicne,dosla do zakljucka da smo svi za evropu,ja nisam niti cu biti.Da je srece pa da imamo cavesa na vlasti,umesto americkog poltrona tadica,sonju i njenu bulumentu bi odavno pojeo mrak,ili bi makar bile pohapsene,jer rade protiv interesa srpskog naroda!!!
pošalji odgovorMilos Obilic [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:06:25)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Ko ce se pokriti usima jos cemo videti brate moj za vrlo kratko vreme ce Republika Srpska biti najveca srpska slobodna teritorija ako tako nastavite,jer pocelo je sa Kosovom sad je Vojvodina na redu pa zatim Raska.Kako ste samo olako prepustili Kosovo bojim se tako ce biti i sa ostalim.Vama je grb nemanjica ostao samo na pasosu (nazalost vecini ne svima)a mi ga nosimo u srcu tj tamo gde nam ga niko oteti ne moze pa cak i kada nas ubijaju,kolju,odsecaju glave naprotiv postaje samo veci i "deblje i dublje"urezan.Dok smo mi ratovali vi ste nas proklinjali jer ste pod sankcijama,a dok bracu na Kosovu ubijaju vi uzivate po splavovima ganjate sponzoruse abortusom godisnje ubijate 200 000 srpske dece i boli vas uvo nije "kod moje kuce"a kad na vas bace par bombica onda kukate kao da je smak sveta samo kod vas i opet im trcite u zagrljaj.Vas je Tadic, jedini koji se zlocincima izvinuo , doduse i mi smo ali malo drugacije "izvinite dzelati sto nas je tesko ubiti".Dosta je bilo bratske svadje ili se istorija mora opet ponoviti da nas sve proteraju u Solun da bi nam doslo iz d....a u glavu.Sto se tice ove sektasice i njenih sledbenika bila bi mi velika cast da se nadjem na njenom spisku za odstrel jer tada bih tacno znao da sam na pravom putu.Samo Sloga Srbina Spasava.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:21:10)
hm
kasnije cu procitati i komentare i kraj texta
pošalji odgovorali sam negde cuo ono " zavrsices tamo dole na cepurke"
u rusiji bi bila proterana ali ovde u Srbiji, videcemo?
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:23:47)
Re:Re:Za Moravca
Momcilo Kapor nije Hrvat! Kada biste malo razmisljali, verujem da to ne bi bilo bitno!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:25:43)
Re:sonja pomračenko...
Ko jel onaj koga Srbi iz dijaspore zovu Mafilohije?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:30:53)
Re:Re:Pizon i Repcic
A i da nema pojma odkad fudbaler postade kriticar-politicar ? A ne rece li bas on da ce da ostane da zivi na Kosovu ? Pa sto ne ostade patriota ? Beograd je Beograd ! Ova druga persona me i ne zanima.Ne igra fudbal.:))) A i nista od nje i ne citam niti slusam.
pošalji odgovorRadovan V [neregistrovani] (27. 09. 2008, 20:59:49)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Pravo da vam kazem g.Obilicu ne znam sta da ucinim da se i ja nadjem na toj listi.Evo pokusavam ovde da dam poneki komentar, jednom sam se naslonio na zgradu u Beogradu gde ite lepotice i lepotani imaju kancelarije (da ne kazem bila je velika kisa), glasno sam protestvovao sam sa sobom protiv te organizacije, ali nista se nije desilo, niko ni da me pogleda...A uporno bih radio ne bi li dospeo na tu listu. Istini za volju ta lista i nije tako losa, sve se vidi iz nje. Znate, ni vi ni ja, a jos manje ovi prokuzeni (Kusturica je to vec nekoliko puta izdrzao) necemo dobite razne Legije casti, kao nasi vrli stihoklepci i oni vrli sineasti koji se brinu iskljucivo o tome da li je neki siptarin povredjen u Beogradu, i oni pisci koji salivom pisu neke nazovi, romane...No, neki nacin za prolaz na LISTU LISTA mora postojati, ja mislim da smo se vec dobro razumeli...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 21:03:54)
Re:Re:Re:Za Moravca
Nije .On je iz Mostara ,a sta je po nacionalnosti ????Srbin je .Posle ratta nije imalo tamo sta da se jede i od cega da se zivi pa dosao kao na hiljade slicnih u Srbiju.Tako on sam o sebi kaze.Posle studirao slikarstvo ,pa eto sad gde je.
pošalji odgovorCile [neregistrovani] (27. 09. 2008, 21:18:36)
Predlog
Predlazem da idete u centar Zagreba pa izjavite nesto poput ovoga sto sonja izjavljuje ovde, pljujte malo po Hrvatima kao ona po nama, pa cete videti kako cete proci za nekoliko minuta...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 21:27:50)
Re:Konstatovanje stanja
Koje su to vrednosti i merila koja su Sonju Liht doveli ma mesto predsednice UO" Politike"? Ona je bila najbolje ucenik Sorosa, koliko vremena je provela u Budimpesti na obuci-ona je za mene "spavac" koji je probudjen da unisti MOJU" Politiku".
pošalji odgovorMogu da pretpostavim ko je i kako odlucivao da ona dobije orden Legije cast- ne daje se on iz postovanja ( nazolast ) ona ga je dobila .... vreme ce pokazati zasto.
Sonja, molim Te lepo daj ostavku , nisi Ti za to.Pitaj Suboticane sta misle o Tebi .Imas problem u glavi jer mislis da si Bogom dana da nam Ti solis pamet sa lekcijama naucenim kod Sorosa.
Milos Obilic [neregistrovani] (27. 09. 2008, 21:48:56)
Re:Re:Re:Re:Au!
Koliko je tek onda "ZENGI",Hos-ovaca i ostalih ustasa izginulo ubijajuci Srbe za "lijepu tamo vam vasu" mislim od Virovitice zapadnije.Nemoj ti da pricas o lojalnosti isti ste ko i vase "cvijece" dok ste u manjini mirni kao bubice a ako vas je samo jedan vise nego nas jasenovacka kama se otkopava i opet ratni poklic "za dom spremni".Ne znam koji nam k...c bi pa da vasu 111xp brigadu HVO-a i vase zene i decu spasavamo o muslimanske mudzahedinske sekire i "helal"klanja pa oni su vase "cvijece"(da ti pojasnim malo bolje okolina Zepca,Maglaja,Zavidovica,Novog Sehera),jer zahvalnica hrvatskog "europski"kulturnog naroda bijase ubijanje klanje i proterivanje svega sto je srpsko i sto se mice.A jeste se "otkidali"u to vreme na cecine pesme to vam se mora priznati.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 21:50:47)
Re:Re:Re:Za Moravca
Не знам и не занима ме да ли је баш Хрват, Црногорац, Јеврејин или нека мешавина свега тога, али свакако није Србин, а из Србије није сасвим сигурно, тако да не видим који ми је па он фактор у одбрани српства коме не припада! Капор и Габор нису српска презимена. Као ни Бисерко и Перла.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 22:00:21)
Re:Re:Re:Re:Au!
Нарочито је Соња Бисерко лојална, ево баш се лепо види!
pošalji odgovorblagojemladen@sezampro [neregistrovani] (27. 09. 2008, 22:01:46)
ko je ta biserko?
Da li neko zna da mi odgovori da li ovde navedene dame: Biserko, Kandic, Liht, Kovacevic-Vuco imaju JEDAN JEDINI DAN radnog staza ? Da li su ikad bilo sta radile u DRUSTVENOM sektoru (ne racuna se to sto Kovacevic-Vuco ima advokatsku kancelariju)?
pošalji odgovorDa li je IGDE i IKAD verifikovana njihova struka OSIM kroz ovakvo "palamudjenje" po raznim glasilima?
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 22:08:48)
Re:Re:Teoretski
da li bi bilo ko od vas davao pare nekom ko ima lepe oci -ne ,normalno.Iza svih nevladinih organizacija stoje strani intersi bez obzira kako se one zovu:za moje pare radis ono sto ti ja kazem.takve su nase nevladine organizacije.
pošalji odgovorDa li Srbija ima snage da ispita izvore finansiranja tih "nevladinih organizacija"- one su jako jako necije vlade organizacija.
Sta mislite zasto je Putin ukinuo silne "demokratske nosiece istine".
Dragi moj Tadicu dokle mislis da Ti svaku vrslja u Srbiji.
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 22:14:26)
Re:'Ajde Sonja...
Pa ne daje se novac za finansiranje NVO tek tako, nego da uzurpiraju postojeće društvo, i što više ga oslabe.
pošalji odgovorDole NVO
anonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 22:52:58)
Re:Re:Re:Re:Teoretski
U pravu si, zasto biramo predsednika Srbije koji nije rodjen u Srbiji?U americi(pisem namerno malim slovom) SE TAKO NESTO NE BI MOGLO DOGODITI.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 09. 2008, 23:22:19)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Isti su
Vi BOSANCI niste bili u Solunu! Vi ste bili austrijski vojnici, a ta vojska nikad nije usla u Solun!
pošalji odgovorJ.J.C [neregistrovani] (27. 09. 2008, 23:48:46)
SRBIJA bi mogla
da pocne da izvozi demokratiju,prvo u ameriku,pa posle u e.u.Ubise nas ove "nase demonkrate"gore su od natovskih bombi.Za njih smo znali ko su,sta ce mo sa ovom gamadi,isfrustriranom svojom lepotom,pa se dokazuje svojom "pamecu"Zato kazem da bi moja SRBIJA mogla da izvozi ovakve,tipo ova biserko pa ona kandic pa nemogu vise da ih pohvatam!!!E,moja SRBIJO,gde su ti SRBI.......
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 00:04:06)
Re:Re:Re:Za Moravca
Капор је мађарска реч. Капор је био ожењен Хрватицом, децу није крстио, једна ћерка му живи у Риму и има италијанско држављанство. Капор је по националности - ФОЛИРАНТ.
pošalji odgovorRadovan V [neregistrovani] (28. 09. 2008, 00:40:12)
anketa
predlazem PRESS-u da napravi elektronsku anketu sa prigodnim pitanjem sto se tice ovog clanka i mnogih komentara: Na primer pitanje moze da bude: Koju od javnih licnosti iz NVO-a najvise volite?
pošalji odgovor... ili nesto slicno.
anonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 06:03:16)
Re:Re:Re:Re:Re:Teoretski
Људи, вратимо Краља, док не буде касно!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 10:27:12)
Re:Istina
***Pozdrav za Sonju Biserko. Sve sto je napisala u knjizi je apsolutna istina. Udarila je u srce onih zbog kojih je ova zemlja najsiromasnija u Evropi. Ako su mislili da je sve zavrseno posle izbora, prevarili su se. Pravi posao tek predstoji, a Sonjina knjiga je dobar pocetak. ***
pošalji odgovorBližim se 40-oj, a ne sećam se da su Dule Savić, Momo Kapor, Kosta Čavoški i još neki nabrojani bili premijeri ili ministri privrede ili finansija... Možda sam glup, ali ne kapiram kako su oni krivi što je ova zemlja najsiromašnija u Evropi, što trenutno ima veći spoljni dug nego što je imala Titova Jugoslavija.
Zanimljivo je da "evropejci" zameraju D. Saviću francuski pasoš???
I još nešto... zašto na ovom spisku nije Matija Bećković? Pa možda je Oljica učestvovala u pravljenju spiska, ona je dobar pajtos sa Natašama, Sonjama, Vesnama...
anonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 11:05:11)
Re:anketa
[što pre da i one mogu glsati pre nego im pozli i počnu da bljuju
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 12:18:50)
Re:Re:Re:Re:Za Moravca
malo smeha nam je svima potrebno!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:01:08)
pogresno receno, Dule Savicu
Sonja Biserko je Jugoslovenka! Brani svoju ideju! Svaka joj cast na upornosti. Mnogi bi trebalo da se ugledaju na nju kada brane svoju tzv ideju Velike Srbije, a ne da se kriju iza zeninih ledja i koriste zenine veze (Vi naprimer pecke metohijsko - crnogorske).
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:08:16)
Re:Re:Re:Re:Re:Za Moravca
Ко се последњи смеје најслађе се смеје. Да је центар српства у Херцеговини или Црној Гори, сви бисмо ишли тамо, али сви долазе отуд да нама у Србији објашњавају српство. Зато нам овако и иде. Србија Србима.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:18:30)
Re:ko je ta biserko?
Бисерко је радила више од двадесет година у Министарству спољних послова покојне СФРЈ. У оно време очигледно је била комунистички кадар, а од 1991. одједном велики демократа.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:23:30)
Re:ko je ta biserko?
Мајка Соње Бисерко је Хрватица и њен рођени брат погинуо је у "зенгама" у борбама против крајишких Срба.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:43:05)
Re:ko je ta biserko?
Биљана Ковачевић Вучо ћерка је шпанског борца и Титовог генерала Вељка Ковачевића, родом из Грахова, и Италијанке из Истре Инес Вале. Нормално је да је обузета бригом за Србе и Србију, то јој је прва ствар у животу.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 13:53:33)
Re:ko je ta biserko?
Отац Борке Павићевић, Црногорац Вуко, оженио се Чехињом, а отац Наташе Кандић - Хрватицом. Несигурност у сопствени национални идентитет свих ових жена била би само њихов психолошки проблем, да се није преточила у страсну мржњу према Србима и антисрпску активност.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 14:43:12)
Re:Re:ko je ta biserko?
Tacno je da je Sonja Biserko Jugoslovenka!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 15:10:26)
Re:Re:ko je ta biserko?
Ko je da je ima muda ko lubenice.
pošalji odgovorSvaka joj cast sto sme ono sto vecina ne sme.
Imenom i prezimenom lista kretena.
A oni se pravdaju kao nisu.
Stide se jadnici vlastitog dela,a ubrzo ce i lika.
anonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 17:06:08)
Sonja Biserko...
Ne, ona govori istinu a pre bi se za njega reklo da je ostrasceni nacionalista iliti fasista.Inace , svi poput njega se satro zalazu za okretanje ledja Evropi , a svi oni ili zive van ili imaju kuce ili stanove odn deca im se skoluju u Parizu.\Londonu ili Americi odn imaju dvojna drzavljanstva.Tako na primer i D Savic.O cemu on to prica.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 17:22:38)
Re:Re:Re:ko je ta biserko?
Nema Biserko ni muda ni obraza, nego zaledjinu u inostranstvu, to da, zato se tako i kocoperi. Godinama je radila u kabinetu Budimira Loncara. Bila ekonomski savetnik po ambasadama na zapadu, dok je nisu zavrbovali. Sto ne ide da pravi spiskove hrvatskih nacionalista? Ionako je Hrvatica... Nego joj smetaju Srbi usred Srbije...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 17:43:50)
Re:Re:Re:Re:ko je ta biserko?
Ima ima i muda i obraza i ti to dobro znas i to te jako nervira,jer ova grupa koju i ti podrzavas da ima prethodno navedeno rekla mi smo to sto kazes,a ne bi se stidela vlastitog dela.
pošalji odgovorsa moravu [neregistrovani] (28. 09. 2008, 17:57:12)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Za Moravca
odlicno receno anonimac
pošalji odgovorda je centar srpstva tamo svi bi isli tamo...
samo si zaboravio glavno dolaze - i da vladaju
ali da nastavim , upotrebljavajuci valjda hudinijevu tehniku jedni te isti mogu biti i borci protiv srpskog nacionalizma donedavno a danas najzesci srpski nacionalisti.
potvrdu o srpskom poreklu ako bude potrebno dobice od subnora svojih maticnih republika .
da se ne dogadja nama bilo bi smesno, al vako mlogo bre velka zapetljancija.
evo jos da ti dodam i ovo i tebi a i ostalima, jel vidis bre da svi u te bivse jugoslovenske drzave napravise jedinstvene drzave, nigde bre nije zasadjen taj separatizam za otcepljivanje sem kod nas .
to bre zabranjeno i da se pomisli kod njih u te njihove maticne drzave al zato ovde dozvoljeno,a najglasniji ovi sa drzavljansvo od nepoznato poreklo
e sad recite vi meni i mom komsiji milutinu vi sto se tamo gicate oko vlasti a i ostali, zasto je samo u srbiji tako?
neznalica [neregistrovani] (28. 09. 2008, 18:29:58)
Alo, moderator, jesi li se naspavao?!
"Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje je zabranjen na ovom portalu."
pošalji odgovorMislim, stvarno...
anonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 22:29:38)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Za Moravca
Зато што упркос толиким српским "националистима" Србија још није успостављена као национална држава, иако је самостална већ више од две године. У европским државама не владају странци нити људи са стеченим држављанством. Још мање националне мањине.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 22:32:18)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Za Moravca
Толики професори Правног факултета на списку Соње Бисерко, а нико да напише један закон о српском држављанству по узору на земље ЕУ. У ЕУ не владају имигранти, а они који владају (Саркози, који је барем рођен у Француској, код нас ни то) већи су националисти од домородаца.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 22:35:04)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Za Moravca
Српско држављанство може да добије Курта и Мурта на добар дан, аутоматски и изборно право у Србији, школовање, лечење, све. Где су ови са Правног факултета? Где је барем један српски политичар који ће да предложи закон о српском држављанству који би спречио аберацију да у Србији још увек владају Југословени, странци?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 09. 2008, 23:08:23)
Re:Re:Re:Re:Re:ko je ta biserko?
Ama ko se cega stidi, o cemu haluciniras? Nema sta da se razgovara kad je u pitanju zena ciji je rodjeni brat poginuo u Zengama i koja patoloski mrzi Srbe. Njena delatnost u Srbiji je dokaz ne velikog stepena demokratije, vec totalne anarhije. Ni u jednoj normalnoj drzavi ona ne bi mogla da radi to sto radi protiv te iste drzave tek tako.
pošalji odgovorMladen Mladenovic [neregistrovani] (29. 09. 2008, 11:33:54)
spisak je OK
Sve pobrojane ličnosti predstavljaju skup ljudi, koji će svakom iole normalnom čoveku predstavljati pravi krem Srbije. Ako gospodja Bi-serko ovakve ličnosti svrsta u "nepodobne" to je siguran znak da se radi o pravim vrednostima, o ljudima koji se ne stide svoga naroda i svoje države. Tu nema mesta krpiguzima i jajarama kakve ukrašavaju neka od mnogih Soroševih društava za obogaćivanje odnosno obogaljivanje Srbije. Inače, ova gospodja je još davno pokazala svoj SRBOMRZILAČKI karakter. Jedino sebe mrzi više ali, tu joj niko ne može pomoći. Ako se odreknemo svojih svetinja, svojih običaja, ako se odrekmeno SANU-a i Crkve ostaju nam "apostoli" koje trebamo da sledimo, poput Bi-serke, Nataše, Čede, Biljane i ostalih pregalaca za Srbiju bez granica.
pošalji odgovorhadzi jovan [neregistrovani] (29. 09. 2008, 21:34:12)
Re:Putinovski
svaka cast na komentaru ali tragedija je sto nas boris nije vladimir
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (30. 09. 2008, 03:21:12)
JOS BRANKOVICA
Stace nama neprijatelji pored Sonje Biserko i Natase Kandic,samo mi nije jasno ako smo mi i ova drzava takvi kako one kazu pa zasto onda one zive ovde sto neidu lepo u neku od njihovih uzornih zemalja pa tamo glume mudrost.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (04. 11. 2008, 00:27:03)
Re:Re:Re:ko je ta biserko?
Uopste mi nije jasno sto se digla ovolika galama oko knjige S. B. Knjiga da je realna imala bi ime sastavljaca ili onih koji su dali svoje priloge. Ovo je najobicniji pamflet i kao takav ga treba posmatrati odnosno kako ovo stvoritelji ovog dela misle o Protokolima sionskih mudraca.
pošalji odgovorOsnovni problem je problem ove drzave sto nezna ili nesme da se ovom kompletu okupljenom oko nekoliko NVO nesme suprotaviti ali ne na sistem zabrane vec na da javno prikazu davaoce finansija bez obzira odakle poticu. Ovo nisam naravno ja smislio vec g. Putin u Rusiji i rezultata je bio izvanredan kao i kritika takvom postupku koji naravno za ovakvo drustvo nije bio demokratski a njihovo pljuvanje po svim onim koje su naveli u pamfletu je demokratski jer se nezna sastavljac jer to nije G-dja S. Biserko jer onih 500 i vise stranica pisala je pozamasna klapa ko zna odakle.
Da zakljucim : Vlada Srbije ako sebi i ovoj zemlji misli dobro treba odmah da krene u izradu Zakona o finansiranju NVO a ja bih dodao i svih politickih stranaka koje postoje u Srbiji da bi konacno doznali ko nam sve ovo cini.
anonymous [neregistrovani] (30. 11. 2008, 22:28:56)
Re:'Ajde Sonja...
Ajde ljudi da pobijemo ovu gamad koju predvodi Biserko, Kandic i ostale ustaske kurve!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (07. 04. 2009, 16:21:04)
LJUDI CITAJTE KNJIGE PA ONDA PRICAJTE
Ljudi, citajte, citajte, citajte...
pošalji odgovorcitajte
citajte
citajte
Opet Titovi generali - njihova deca i politicka posluga stranih sila napadaju.
Molim Vas, kada o nekome pricate lose navedite tacno sta je taj "neko" uradio lose.
Ljudi imaju pravo da se medjusobno ne vole, ne cene, ne postuju ali da napamet pricaju nesto o drugome to je malo...
Toliko losih epiteta na racun Gospodina Dobrice Cosica je neprimereno. Ljudi, on je nas najveci pisac.
Konstatacija u knizi da bude predmet sudskog spora- van pameti!!!
Gospodo, citajte knjige, u njima sve lepo pise, zapisano za sva vremena.
Moze se nekome svidjati ili ne, ali to je jednostavno tako!!!
p.s. Mnogi bi danas da voleli da Dobrica Cosic ne postoji, ali i posle Dobrice ostace njegove knjige koje ce svedociti o vremenu i ljudima,
Pokolenja dela sude
Sta je cije daju svjema!