- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 26. 01. 2009
PRESS
RATKA MLADIĆA NE DAMO NI ZA MILION!
Velika većina građana Srbije ne bi prijavila Mladića za pare jer misli da je potkazivanje nemoralno, dok ga mnogo Srba i dalje smatra herojem

Dođe mi da za milion prijavim sam sebe... General Ratko Mladić
Ogromna većina građana Srbije ne bi prijavila Ratka Mladića za milion evra, koliko nudi država Srbija, pokazala su istraživanja javnog mnenja. Najčešći odgovori onih koji ne bi prijavili jednog od najtraženijih ljudi na svetu su: „Ma, jok! Neću", „Imam obraza", „Pravoslavac ne cinkari nikoga", „Pa, vi mene smatrate izdajnikom", „Ne. Hag sudi samo Srbima i sve je montirano"...
U poslednjem istraživanju agencije „Stratedžik marketing", Mladića ne bi prijavilo tačno 65,14 odsto ispitanika, 20,57 odsto nema nikakav stav, dok bi „milionče" na svom računu rado videlo 14,29 odsto građana. Na pitanje kako će Srbija uhapsiti Mladića kada su procenti ovakvi, specijalni tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević kaže da stvari „ne stoje baš tako".

Krive ranije vlasti
- Jedno drugo istraživanje iste agencije, takođe rađeno nedavno, pokazuje da je 47 odsto građana Srbije za izručenje Mladića Hagu. Međutim, kada formulišemo pitanje tako da građani treba da odgovore da li bi za novac kazali gde je Mladić, dolazimo do 65 odsto onih koji to ne bi učinili. To je zato što ljudi potkazivanje doživljavaju kao nemoralno i to je jedini razlog što su rezultati ovakvi. Ljudi ne vole da se kaže da su ovakvo nešto uradili za pare - kaže Vukčević.
Na pitanje da prokomentariše navode istraživača da rezultati pokazuju da država ne radi dovoljno na razbijanju mita o Mladiću, Vukčević kaže:
- Verujem da se tu ne misli na aktuelnu vlast, koja je po svim svojim izjavama i delima pokazala šta misli o Mladiću. Međutim, ranije vlasti nisu se ponašale na isti način, pa ljudi nemaju jasnu sliku o tom čoveku.
Predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom Rasim Ljajić misli da isticanje zločina za koje je Mladić optužen ne bi ništa promenilo u stavovima građana.
- Mi smo unapred izgubili bitku da predstavimo Mladića ovako ili onako, jer u narodu već postoji formirano mišljenje. Smatram da je ovde presudan jedan širi odnos prema Haškom tribunalu, odnosno percepcija da taj sud nije principijalan. Problem su i stalna uslovljavanja međunarodne zajednice - rekao je Ljajić.
Miščević: Da neko drugi uradi prljav posao
Doskorašnji direktor Vladine Kancelarije za evropske integracije Tanja Miščević kaže da su građani svesni da je Mladić uslov za evropske integracije Srbije.
- To što 65 odsto građana Srbije ne bi prijavilo Mladića ni za milion evra, pokazuje samo da oni idu po principu „daj da neko za nas uradi taj prljav posao" ili po onome „ja nisam zadužen to da uradim". Međutim, ne smatram da je to ikakva opasnost za nastavak procesa evropskih integracija - navela je Miščević.
Direktor „Stratedžik marketinga" Srđan Bogosavljević nije iznenađen rezultatima istraživanja njegove agencije i kaže da je Ratko Mladić jedna od najpopularnijih ličnosti u državi.
Simbol jedne politike
- Ljudi u njemu ne vide samo ličnost, već pre svega simbol jedne politike. Bar polovina populacije misli pozitivno o Mladiću, a još jedan deo misli da je prijavljivanje nekoga izuzetno ružno, i zato su rezultati takvi. Uz to, ovo je i rezultat naše dugogodišnje politike da niko nije kriv. Neka naša ranija istraživanja su pokazala da ljudi pamte zločine nad Srbima, ali ne i i one koje su Srbi počinili - objasnio je Bogosavljević.
On kaže da građani Srbije tretiraju Haški tribunal kao nužno zlo, i dodaje:
- Veliki broj optuženika otišao je u Hag uz državnu pratnju, vladinim avionima... što dosta doprinosi rezultatima ovakvog istraživanja. Očigledno je da ova vlada ima malo odlučniji stav, ali su sve dosadašnje vlade razvodnjavale sliku o Hagu i našu saradnju s Tribunalom - kazao je Bogosavljević.
ANKETA - Da li biste prijavili Ratka Mladića?
Angelina Vasiljević (36), mašinski tehničar
- Ne razmišljam o tome. Ne bavim se politikom i nije mi stalo. Postoji toliko drugih problema u ovoj zemlji na koje treba usmeriti snagu. Mislim da hapšenje Mladića neće promeniti ništa.
Slobodan Žurić (22), student
- Ne bih prijavio Mladića. Kad za svoje zločine budu odgovarali i drugi, tada može i general Ratko Mladić. Do tada ne treba ni razmišljati o njegovom hapšenju.
Sima Lazin (61), preduzetnik
- Prijavio bih generala! Obavezno. Vreme je da ispunimo naše obaveze. Ako nije kriv, neka se pojavi pred sudom i iznese dokaze za to. Ne smatram da je odgovoran za Srebrenicu.
Tanja Mišović (39), profesor
- Naravno da bih ga prijavila, trebalo bi da odgovara za ono što je uradio. Prijavila bih ga i da ne postoji novčana nadoknada za to. Ali ne samo njega, već i sve koji treba da se nađu u Hagu.
Miloš Radosavljević (32), preduzetnik
- Ne bih nikog prijavio, pa ni Mladića. To nije ljudski. Sad bi svi rekli da nije ljudski ni ono što je on radio, ali otkud znamo da je sve to istina. Znam samo da ne bih prijavio ni one drugih nacija. (B. M.)
Povezane vesti
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Spasovdanski prijem u Skupštini grada (FOTO)
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
komentari (191)
pošalji komentarpronicljiva [neregistrovani] (25. 01. 2009, 22:35:05)
licemer i nesposobnjakovic
Ljudi ne vole da se kaže da su ovakvo nešto uradili za pare - kaže Vukčević.
pošalji odgovorGde je ovaj isao u skolu kada je ovako nepismen, pa jos pride i nemoralan. Odakle ovom licemeru pravo da govori o tome sta misli narod i sta bi narod... On koji je znao a cutao dok su tom istom narodu vadili srca, jetre i bubrege ko u klanici. A i vi - prestanite da citirate pokvarenjake i nesposobnjakovice pa marar bili i specijalni tuzioci. Ovaj, eventualno, moze da radi u kotlarnici specijalnog tuzilastva kao pera lozac.
nemanja [neregistrovani] (25. 01. 2009, 22:40:07)
For free
Prijavio bi ga besplatno, a novac bi poklonio. Sramota je za ovu zemlju da se ovaj jos uvek nalazi na slobodi. Ako Vrhovni komandant kaze da on mora biti uhapsen, neprijavljivanje je akt izdaje i zlocina nad sopstvenom zemljom. Moj Vrhovni komandant je Tadic, a ne Mladic. Mislim da je 15% solidna brojka jer je dovoljan samo jedan poziv i njegovi dani su odbrojani.
pošalji odgovormous [neregistrovani] (25. 01. 2009, 22:41:30)
Deka iz utiska nedelje
Ponovicu samo jedno sto je jedan deka rekao na U92 u utisku nedelje: "PRAVOSLAVCI NE CINKARE NIKOGA".. Ovo je sustina svega!!! Nismo mi Jude da cinkarimo, i nismo prodavci vere za veceru!
pošalji odgovorNeka Bog i narod Srpski cuvaju Ratka!
Bojana Saveljic [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:03:01)
Ljudi nemaju jasnu sliku o Mladicu
a imaju o Vukcevicu? Ko je bre Vukcevic i sta je taj covek sebi umislio? Pa Ratko je za njega institucija, heroj i neko od koga on ima komplexe. Narod nije lud izuzev sto ga Vukcevic i Sandzaklija Ljajic, cije Sandzaklije su ratovale protiv Ratka i Srba u BIH pokusava da napravi ludim!
pošalji odgovorTakodje me zanima kome to treba Ratko da se dokazuje a vidim da to pitanje potezu neku preduzetnici, predpostavljam dezerteri i kontraverzni biznismeni? Da dokaze da je nevin ljudima koji su proglasili nevinim jednog Nasera Orica, jednog Taci-a, itd. Hag je KAZAMAT za Srbe.
Goga [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:07:46)
Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Tanja Mišović (39), profesor
pošalji odgovor- Naravno da bih ga prijavila, trebalo bi da odgovara za ono što je uradio. Prijavila bih ga i da ne postoji novčana nadoknada za to. Ali ne samo njega, već i sve koji treba da se nađu u Hagu.
Pitanje za ovu vajnu profesorku:
Da li Vi zaista smatrate da je sud u Hagu pravican? Kako ste tako sigurni da je Ratku tamo mesto? Prema medjunarodnom pravu, svako je nevin dok se ne dokaze suprotno. Da li smatrate da se u ratovima u kojima su ucestvovali Albanci, Muslimani i Hrvati treba suditi iskljucivo i samo Srbima? Da li smatrate da je pravedno to sto je jedan Taci koji se bavio svercom organa srpske dece sa Kosova proglasen nevinim i cednim?
Ukoliko su nam ovakvi profesori, profesori, tesko nama. Brzo zaboravljamo zbog cega i stradamo.
bajko [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:09:13)
pare
ma svi kakite,prodali bi rođenu babu za te pare a ne njega
pošalji odgovorBratislav [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:12:58)
Heroj
Nema tih para - Živeo RATKO MLADIĆ - Heroj
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:18:01)
anonymous
pošalji odgovoruhvatili su oni njega vec mnogo puta! al za onu stvar..
anonymous [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:27:02)
Re:For free
A ti si verovatno jedan od civilnih vojnika, "hrabar i razuman decko," koji je drzao kevu za suknju u trenutku kada je Ratko branio srpski narod u BiH od Muslimana i njihove bratije i sponzora.
pošalji odgovorNemanja je gori od samih Muslimana u BiH. Ja prosto ne mogu da verujem da ovakvi ljudi sebe smatraju Srbima.
anonymous [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:27:10)
Re:For free
Jadna drzava kad nam je komandant tadic,kad bi nas neko napao on bi se usrao samo bi polsao vojsku ispred svoje vile
pošalji odgovorJovan [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:34:32)
Re:For free
Nemanja, ne verujem da bi poklonio pare. Ako bi ih se dokopao, imao bi dovoljno za rehabilitaciju koja ti očigledno treba.
pošalji odgovorZemunac [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:34:38)
Re:For free
Aha a sta ti konkretno imas od toga sto su njemu dani odbrojani? Jel ce ti poraste tuki kada ga posaljes u corku? TETKICE.
pošalji odgovorNe kapiram cemu se toliko zalazes i radujes. Za razliku od Tadica i tebe, on nije ostavio svoj narod kada je bilo najteze. Covek je napravio drzavu u drzavi a drzava pod patronatom tvog vrhovnog je sve manje, sve bednija - drzava u kojoj Siptari tuku srpske starce a Bosnjak Ljajic lovi Srbe i srpske generale.
Ratko je imao srce a ti i te ostale p..... preselite se lepo i zivite u ljubavi u BiH, Hrvatsku obzirom da prepricavate njihovu propagandu i razmisljate kao oni. Pitam se samo koliko bi ta ljubav trajala i evo upravo citam kako su Hrvati sinoc spalili srpsku zastavu u Zagrebu. Hrvati su divni jedni ljudi i oni to nisu ucinili. Ja mislim da je kriv Ratko.
Draganica [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:36:41)
Zamena teza
Ne treba Mladic da dokazuje nevinost, nego treba HaD da dokaze krivicu!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:37:17)
trazi se ziv ili mrtav
Para nije mala ali i obraz nije mali kapital.
pošalji odgovorPa zar neko moze imati tako malu inteligenciju pa pomisliti da ce ga neko prijaviti.
Ja sam ga video pije pivo ispred prodavnice sa nekom ekipom.
Zelite li da postanete milioner?Voditelj kviza je taci.
ERA
BERG [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:47:06)
Re:licemer i nesposobnjakovic
Da izvine Pera lozac .
pošalji odgovorAman [neregistrovani] (25. 01. 2009, 23:56:30)
Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Očigledno ne razumeš Tanjinu poruku . Ona kaže da ne bi prijavila samo Mladića , već isvakog drugog zločinca što podrazumeva i hrvatske , bošnjačke i albanske zločince . Svako ko je ubijao nedužne civile , ili se sumnja na njega , treba da odgovara , bez obzira da li je naš ili njihov . To je pravi osećaj za pravdu !
pošalji odgovorJANDAJA [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:02:26)
Ratka Mladica ne damo ni za milion
Uhvatice ga , al za glavnog urednika PRESSa . DJOKU .
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:18:35)
Re:For free
@Nemanja
pošalji odgovorAko Ti je to pravo ime, ne sramoti ga! Hitno u matični ured i promijeni
ime: možeš se, recimo, zvati Naser, Hašim, Ramuš... Krštenicu
sigurno ionako nemaš.
Vjerovatnije je da si časno ime odabrao za ovu priliku, možda Ti je
radila podsvijest i neostvarljiva želja da stekneš ljudsko
dostojanstvo.
A što se tiče Tvog vrhovnog komandanta, bijaše li mu ono ime
Boris? Kao Jeljcinu???
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:19:54)
Re:For free
pošalji odgovorTi si verovatno od onih koji su civilno sluzili vojni rok?
Zavrsio si skolu, uclanio se u DS da ti nadju posao?
Krstic i Saper su ti idoli?
Izvini sto ti rusim iluzije: Prvog nije priznao tata, a drugom se ne dize od rodjenja.
Ako su to primerci za uzor...
Sto se tice Tadica kao vrhovnog komandanta, bila bi to prica kao sa Samuilom...
mous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:20:52)
Feba je "nemanja"
Febo, dzabe se skrivas iza srpskog imena. Provaljen si odavno!!!
pošalji odgovorанђелић [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:24:45)
Re:For free
е немања немања,па знаш ли чије име носиш.мора да си млад и зелен. само напред скапираћеш полако има времена.поздрав
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:31:36)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
A ti znas da je Mladic zlocinac? Samo ljiga bi ga izdala posle svega! Nazalost takvih ljiga je bar 30% u Srbiji.
pošalji odgovorAjde pitajte nekog bosnjackog, hrvatskog profesora da li bi izdali svoje generale? Pre bi se ubili.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:35:38)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Ja mislim da je razumela poruku a ti vidim verujes u pravdu "Haskog Tribunala?"
pošalji odgovorNemanjin Advokat - CINKAROS [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:47:09)
Re:Re:For free
Upravo Boris, kao Jeljcinu PRAVOM PRAVOSLAVCU !! Da li ti imas nesto protiv toga ??!!!
pošalji odgovormm [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:53:48)
mladic
ljudi pare se zaradjuju radom . nema hleba bez motike.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:54:48)
Re:pare
A-ha, bajko, i za manje pare, prvi ovi što se kunu da ne bi, da nije tako ne bi u ovoj zemlji krali svi kojima se pruži prilika - od prodavačica na kasi, preko doktora, do ovih lopova iz vlasti (a i tzv. opozicije). Sistemska korupcija u ovoj zemlji koju više niko i ne osporava može samo da se zapati u društvu iz koga su sve pristojne vrednosti odavno prognane, tamo gde caruju nemoral i odsustvo svake empatije prema "bližnjem svom"i gde je čovek čoveku vuk. Ne biste prodali Mladića ali vam nije problem da podmitite ako morate, da zavrnete koga god možete, da slažete čim zinete (a 80% građana Srbije laže svakodnevno, pokazuju istraživanja), da varate svoje bračne partnere (statistika je svima dobro poznata), ali baš kod Mladića i rodoljublja - e, tu ste rešili da napravite izuzetak. Da ne živim među vama pa da vam poverujem...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 00:56:32)
Re:For free
ziveo ratko
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 01:01:45)
kriv je rat
da podsetimo ,
pošalji odgovorratni vihor i njemu u ledja ,ja mislim ona pijaca markale, i zbog toga , valjda i Srebrenica, pa nema samo Srebrenica, ima 1000 a te reke krvi mogli su da sprece razni, ali neki su prodavali oruzje a neki Razbijali SFRJ. dakle general srpske vojske da bude sudjen pa jos i najuspesniji od Djenerala Draze Mihailovica...
pa nije da nisam za Hag, niste bre normalni , al znate sta bi vam Englezi rekli za izrucivanje njihovih vojnika a ne generala...
i posle muslimani u nashoj zemlji da budete srecni, a ne da nas koljete ovde na vekovnim ognjistima jer moze lako ponovo da pocne rat,
a svuda ste bre ovde, dakle nije vam u interesu, tuzbe i te fore...
tajne sluzbe i te gluposti, kakvi milioni,
pitanje je mnogo bitnije za Srbiju, oni na Kosovu ubijaju decu na potocima i sl fore a posle odnesenih zivota , kradu imovinu , rudnike manastire , fabrike, ski centre, a izdvajalo se od plate za Kosovo,
dal bese 17% ? pa i to nije bitno ,
neka se pogleda popis stanovnistva iz 50,60,70,80 i sad...
pa da niste i to nasledili, u tom Kosovu
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 01:11:44)
?
bosnjaci i Hrvatski vojvodjanski Srem .
pošalji odgovora sta cemo za Kosovo i Tacija i Ramusha...
kakvi specijalni tuzioci i BIA I VBA , pa vi platu niste zasluzili,
vi koji ste Srbiju doveli do ovih stapova imate ime...
u tom deljenju padaju glave kao domine...
dakle ubijate danas dinarskom valutom i Srbe preostale...
ali varate se jer u srbiji anarhisti kao u grckoj nece proci...
a izgleda ovde puno magle mislite da ima...
vrlo brzo, ovo izmice kontroli i na Balkanu ...
videcemo gde...
samo Srbi vishe nisu najslabija karika,
pa dakle vi ostali budite protiv
Vladimir [neregistrovani] (26. 01. 2009, 01:26:40)
Re:Deka iz utiska nedelje
Ваистину ! ! !
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (26. 01. 2009, 01:47:58)
Re:For free
Nikad nebi ga izdao!!!
pošalji odgovorA bilo koji Srbin da misli da ga izda bolje da se seli iz Srbije,
dok je ziv jer taj nece da dogura,asasini ce mu uvek biti iza ledja!!!
Treba mu se digne spomen u sred Beograda,najmanje 10 metara visok da bude!!!
Covek nista vise nije kriv nego sto su krivi bili Izetbegovic,Tudjman ili Milosevic!
Mladic je bio tu gde je trebao da bude kao General Jugoslovenske Armije,a posle toga da stiti Srpski interesi u Bosni!!!
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 02:48:36)
a ko je ustvari taj Mladic
Lepo je to diskutovati i sve ostalo ali da me neko podseti ko je ustvari vec taj Mladic i ostali stalno pominjani begunci i to sve o cemu se tu radi,,,,,,pa da kako vidim su oni potrebni toliko tribunalu vec bi bili tamo.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 02:53:39)
Malo je
Sto bi iko normalan cinkao ratka za milion,kad stejt dipartment daje 3,3 miliona evra.Nije valjda neko lud da izgubi 2,3 miliona.Ne isplati se.A nasa vlast se lepo setila kako da i ovom slucaju prevari gradjane.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 03:12:37)
Re:Rusko ime, crnogorsko prezime
Руско име, црногорско презиме, а положај врховног команданта у Србији. Шта рећи...
pošalji odgovorZoki_Nis [neregistrovani] (26. 01. 2009, 03:25:48)
Lekovi
Siguran sam da ga nece uhvatiti. Ali, onaj ko ga izda, dabogda kupovao svece i pare potrosio na lekove.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 04:13:48)
Re:Heroj
Aha, zavukao se u misiju rupu. Ne trebaju pare, samo neka vode olos iz ove nase lepe zemlje.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 06:35:16)
Re:For free
lako je biti vojnik kod komandanta koji je unistio svoju sopstvenu vojsku, ne treba ti ni puska. Ranije sam ti vec rekao da ti ime kaze da mozga u glavi i nemas.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 06:39:40)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
potpuno sam razumeo. ali razumem da ce svi prijavljeni biti pusteni ma sta se dokazalo a da ce Srbi biti osudjeni makar se nista ne dokazalo
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (26. 01. 2009, 07:27:52)
Re:Re:For free
Oprem Dobro!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:08:28)
pravoslavci ne cinkare nikog
Vec sam jednom to komentarisao kako smo mi strasno naopaki.Znaci da neko vidi nekog ubicu ( ne daj boze pobio celu porodicu negde u Nisu) mi ga ne bi prijavli jer mi pravoslavci ne cinkarimo.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:11:55)
Pare
Ma batalite to kad vas neki anketar pita na ulici, nek im neko pokaze i deset hiljada evra 90 posto njih bi i rodjenog brata prijavili da ga traze.
pošalji odgovorA i ovo je postalo malo dosadno svaka dva dana slika o Mladicu i onda krecu sizofrenicni komentari,kletve,uvrede,neposojeci Ferbo...
Vesna [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:34:19)
Re:Praktična posledica
toga što bi ti Nemanja uradio je sledeća: posle osude Mladića za genocid ( a karte su izmešane tako da bi za to delo bio osuđen sigurno) - Srbija bi, u narednom koraku, bila obavezana na isplatu ratne štete Hrvatskoj i BiH. Rečju: bankrot Srbije. Da li si toga svestan? Priča o nekakvom plaćanju nekakvih evrića "lokatorima" - je žvaka za ludaka. Istina o Srebrenici je nedokučiva, za sada, ali sudeći po svdočenjima stranih vojskovođa i vojnika, prisutnih na tim terenima u spornom periodu ( koji polako počinju da progovaraju u svojim memoarima) - biće da je ona bitno drugačija od one istine, koju su nam namtnuli lobisti raznih boja i interesnih grupa. Zato - ne donosi nagle i brze zaključke. Rano je, pa se možeš kajati. Nije baš pohvalno biti čipovan. U takvoj pameti nema ništa od "For free". Ovde se radi o velikoj igri - partiji šaha , u kojoj je najmanje poželjno - kretati se pavolinijski. Ako te greje nada da ćeš ove godine u EU - nećeš. Isporučio-neiposručio Mladića-nećeš. Da li znaš zašto?.
pošalji odgovorSenjo [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:38:42)
Re:For free
'Bem ti zemlju u kojoj je vrhovni komandant Tadić Boris!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:56:29)
Re:For free
istorija srpskog naroda jos nije imala babu generala koja se skriva po misijim rupama i ceka da umre.
pošalji odgovorperica [neregistrovani] (26. 01. 2009, 08:57:50)
sad ste pravoslavci
Svi oni matorci koji ni za kakve pare ne bi cinkarili Mladica su u Titovo vreme cinkarili oceve,bracu,komsije i tad nisu bili pravoslavci.Da li ste tad slavili Slavu lopuze pokvarene,nego ste cinkarili onoga ko je palio slavsku svecu.
pošalji odgovorMladic je JUNAK a ako hoce da udje u LEGENDU mora da izadje iz misije rupe(kad si car budi car).Ovako je samo mis.
Zivela Srbija.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:01:31)
BOJKOT HRVATSKE
Kao da je sada najbitnije pitanje na planeti da li bi neko predao Mladica za tu cifru. Niko ga nebi izdao ko nezna gde je, ali kakvi bi odgovori bili da znaju i da zaista mogu da uzmu te pare?
pošalji odgovorMislim da je krajnje vreme da se opametimo i da uradimo pravu stvar.
Bojkot hrvatskih proizvoda - kupujmo domace proizvode iz Srbije, Srpske i Crne Gore.
Prestanimo sa podrskom hrvatskoj privredi kupujuci dukat, ledo, janu podravku i td.
pozdrav.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:13:22)
Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
tebe bi trebalo pod hitno najuriti iz škole. ma koliko bio kriv srbin ako srbin cinkari srbina je izdajnik roda svoga. a vidim tanja da si ti medju njima, ili si u mešovitoj porodici bratstva i jedinstva.
pošalji odgovoršto se nisi setila da prozoveš onog iz gnjilanske grupe što je unapredjen za komandanta u bsk, na osovu saradnje naše policije sa njima, ii što nisi reagovala što je jedan koljač iz te grupe, onaj deseti pušten iz zatvora u vranju, nema dokaza.
što ne kažeš nešto protiv američkog ambasadora neku lošu reč, jer jede g... a i ponižava srbiju na sve strane.
Sapcanin [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:21:26)
Zene i penzioneri
Kada upitate ko bi prijavio Mladica, pozitivno se izjasne zene i penzosi. Zene zato sto su glupe a penzosi zato sto im je uskoro kraj pa ih zaboli za ostale. Zasto pitate zenske glupace za Mladica, samo kuhinja i patos. Pa za vreme rata najmanje je zena i penzosa izginulo, u prevodu, nisu ni ratovali, izvukli guzice dok je omladina izginula, i vi njih kao sad pitate za misljenje.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:36:49)
Re:For free
Taj Mladić ti je spasio dupe 92 da tibalije ne udju u Srbiju!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:37:43)
Re:licemerka
tanja misovic
pošalji odgovorbavi se muzikom. netreba ga prijaviti . vise je Srba pobijeno, iseceno muceno , silovano . Nego hrvata i muslimana zajedno
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:46:16)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
razumeli smo svi tanjinu poruku... šta misli da je ona, neki glas razuma.
pošalji odgovore kakvih sve srba ima u srbiji, cinkaroša, poltrona, ulizica, izdajnika...
koja bre zemlja ima takvu crnu statistiku. e srbijo srbijo
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:56:35)
istorija
u školi su nas učili da su četnici ubijali srbe, prikazivali partizanske filmove o tome, i danas ih prikazuju da ispiraju mozak srbima.
pošalji odgovorpa i da su četnici ubijal srbe i to su bili sve sami izrodi i izdajnici u svom rodu.... a koliko li ih sad ima pitanje je sad.
najgora vrsta u svakom narodu je izdajnik i cinkaroš,
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 09:59:11)
Zašto ?
Vidi se da oni koji žele njegovo hapšenje uopšte nemaju pojma za šta je on uopšte optužen,nego samo blebetaju.Nemaju pojma šta je taj čovek-junak radio i uradio.Gde su im dokazi za takve optužbe?Znaju li oni koliko je on ljudi spasao sigurne smrti?ne samo Srba.
pošalji odgovorOvi što bi prodali tatu i mamu za večeru,verovatno misle da bi dobili te pare?-budale.
Treba da se hvataju ovi koji ojađuju Srbiju za milione evra.
Danka [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:03:06)
Re:Zamena teza
pošalji odgovorNaravno da ga ne bih nikada odala.
Aleksandar [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:16:07)
Pitanje
A za koliko para bi prodali dete?
pošalji odgovorDaniel [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:18:38)
Prijavio bi ga i bez novca
Ja bi ga prjavio i bez novca. Argument da drugi prvo treba da odgovore na svoje zlocine pa tek onda mi je smesan. Covek je nas osramotio pred celom svetom a ljudi ga ovde gledaju kao heroj. Jebote, covek izgleda kao pedofil. Samo na facu mu se vidi da je nestabilna osoba. To pokazuje kolko smo nepismen narod.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:20:59)
Ma lazu
Ispitivanje gradjana Srbije je verovatno bilo u u gradovima gde najvise zive "Patriote".Ti sto kazu da ga ne bi izdali za lovu,lazu.
pošalji odgovorJa bih ga izdao DZABE ili BADAVA,i to odmah.Naravno zavisi u koje vreme se pitaju gradjani po ulici.
samo vas gledam [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:36:25)
Ljajic Bosnjak ???
kakav Bosnjak?Pa on je veci Srbin od Kusturice.Ljajic je u koaliciji sa Seseljem u N.Pazaru.Ako je on Bosnjak onda sam ja sa marsa.
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:48:23)
...
ма ово је замлаћивање и скретање пажње јавности са економских проблема у земљи, продали су они толике српске главе па се ништа није променило.
pošalji odgovoranonymous JA [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:48:52)
Re:Re:Re:For free
Pa zaboga, kako bih imala nešto protiv TAKVOG pravoslavca?
pošalji odgovorObožavala sam Jeljcina, skoro kao cinkaroše. Jako mi se svidjao
onaj njegov čuveni postupak prema ruskoj DUMI, koji je i po
mišljenju Amerikanaca bio vrhunac demokratije.Voljela sam načine
na koje je šenio Amerima: prvo zagalami, pa potrči da im udovolji.
Ali je najdragocjeniji njegov doprinos procvatu Rusije i borbi
protiv njenih tajkuna i korupcije.
Milan Djordic [neregistrovani] (26. 01. 2009, 10:51:03)
Misljenje "strucnjaka"
Tako razmislja Tanja Miscevic !
pošalji odgovorTakav tipican primer, obrnutog logicnog sleda, je evidentan kod ogromnog broja ljudi koji imaju bilo kakvu vezu sa vlascu. razlog je sasvim jednostavan: pod plastom "nacionalnih interesa" oni guraju postavljene zadatke koje im je tutorijalno dodeljeno pri dolasku na vlast. Iz te koze oni ne mogu.
Kad ovi, nesumljivo skolovani ljudi, tako misle, sta je u pitanju ???
Dokaz, da selektivnim odabirom, medju strucnjacima ima specijalistickog znanja ali nema morala i kucnog vaspitanja. Repe bez korena.
Odgovornost se ne moze prebaciti samo na njih, odgovornost je i na onima koji su ih birali.
Ljudski je pogresiti ali isto tako i svoju gresku ispraviti.
I zato je prica o nepotrebnosti novih izbora, sa stanovista vlasti, opravdana (za njih) jer stomak obicnih ljudi, opasno alarmira, da sa politikom nesto nije u redu.
tanana [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:06:42)
!!!
Ne bi ga prijavila, jer ga ne bi ni prepoznala!
pošalji odgovortanana [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:07:36)
Re:sad ste pravoslavci
svaka cast!
pošalji odgovorsrpsko sarajevo [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:10:55)
laz
Ratko je heroj srpskog naroda.Pa zar je moguce da ima ljudi koji misle ovako da ga treba izdati to su zalosne stvari.Dok mi srbe dajemo Hagu na tacni njihovi se slobodno krecu i prave heroje od njih.Bosna je puna mudzahedina koji su za vrijeme rata jade radili srpskom narodu tu su i dalje imaju svoja sela oni nikom ne odgovaraju,Ratko je vojnik on se nikada nece predati niti ce dozvoliti da ga uhapse.Dobro se zna za Srebrenicu sta je sa Sarajevom koliko je srba stradalo sta je sa selom Ledici poklali su citave familije i dijete od osam mjeseci.Pa sta je sa Trnovom naseg popa su svezal i vukli kroz Trnovo dok nije izdahno.Ima toga jos da ne nabrajam ko ce za to da odgovara.Republika Srpska je uz Djenerala i nikada ga nebi izdala jer ni on nije izdao nas
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:20:07)
nece za 1 oce za paklu cigara
neka ide u svoju tvorevinu rep,bliku srpsku pa neka tamo svira gusle
pošalji odgovori tamo se krije,puca ili peva.koji ce djavo svi u srbiji,bolje je da idu kuci.
stevan [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:28:38)
Re:Re:For free
mi srbi smo narod koi mnogo laze. svi se kunu u ratka mladica. kao nikad ga nebi izdali. a i sami koi to govore ne misle tako. u srbiji ljudi su spremni da ubiju za 100 evra. i sad prica kako nebi za milion rekli gdje se ratko mladic nalazi. rekli bi i te kako kad bi znali da ce ostati anonimni. milion je velika suma koja covjeku rjesava sve. zato nemojte da lupate bezveze. a po mom misljenju ratko ne vrijedi ni 20 evra. ja sam osjetio njegovu dobrotu u ratu. i vidio ko je on i sta je. on je prodavao oruzje muslimanima u ratu i trgovao ljudskim zivotima. zar to nije izdaja. pa zasto onda ne reci gdje je. ali je problem sto obicni covjek nikad nebi dobio taj novac. skolujte se braco to je dobro za vid. jer kad si skolovan vidis mnogo dalje. i ne lupetajte bezveze i ne mijesajte pravoslavnu vjeru i srbiju sa ljudima kao sto je mladic. nadam se da su me pametni ljudi razumjeli.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:39:05)
Re:For free
pinki je video tita. i slaze se sa naredbom vrhovnog komadanta "kominterna nema alternativu"
pošalji odgovorsvaka slicnost sa tobom izgleda nije slucajana
Branko RS [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:39:10)
Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Cinjenice govore da su Hrvati proterali pola miliona ljudí iz Hrvatske
pošalji odgovori za to tuze Srbiju za genocid.
Muslimani su proterali 140 000 ljudi samo iz Sarajva, pridodaj tome Zenicu, Tuzlu, Mostar i ostale gradove.
Po zahtjevu za povrat imovine u Bosni moze se reci da je 30% vise ljudi proterano iz Federacije nego RS. ( 138 000 napram 108000)
Na 100 ratnih zlocinaca iz RS ide 1 iz Federacije.
Jeli taj odnos realan.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:48:44)
...
Ne bi za milion? A za dva?
pošalji odgovorSlavko [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:50:50)
Re:BOJKOT HRVATSKE
Radi Vaše informacije a i ostalih kojih ima mali milion, treba pitati o kojim se domaćim proizvodima radi. Mile vs tranzicije lepo kaže: domaće a naše. Problem je što toga više nema, počevši od strateški važnih industrija- cementare, uljare, duvanska, industrija kafe, čeličana... pa do proizvođača poput Frikom-a, Soko Štark-a, Imlek-a, Bambija................. što uz prisustvo stranih trgovinskih lanaca upotpunjuju sliku o uništenju domaće industrije. Da li se zna da je industrijska proizvodnja 1998. godine veća nego 2008. a priča se o procvatu Srbije.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 11:58:32)
Re:sad ste pravoslavci
Fantastican komentar, pravo malo osvezenje.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:05:35)
Re:...
Ne bih ni za 100 ..... To su proklete pare jer se daju za izdaju Srpskog heroja. Svako ko bi te pare uzeo neka se prvo preispita... svoju savest i buducnost svojih naslednika.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:12:50)
Re:Re:For free
Odvratni ste i bezobrazni. Smoriste nas više sa ovim vašim Mladićem Diže mi se kosa na glavi kad ga već vidim u novinama. Daj nađite drugu temu , molim vas. Nije valjda da nemate ništa pametnije da pišete od ovog zločinca? Daj bože da ga uskoro više ne trebamo gledati. A onima koji ga tako časno brane, poručujem ,od poštenog obraza se ne živi. A Mladić će vam se sigurno lepo zahvaliti što ste tolike patriote.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:17:02)
Re:Zene i penzioneri
Bogami vi imate stvarno visoko mišljenje o ženama. Samo ste jedno zaboravili da one 10 puta realnije razmišljaju od muškaraca, a to je i dokazano. Prema tome ohladite glave i zadržite herojske izjave za sebe. Niko vas nije terao u rat da niste hteli ići, čast izuzecima.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:18:29)
Re:Pitanje
Naša deca su nevina i nemojte ih upoređivati nikada sa jednim ZLOČINCEM. Glupander.
pošalji odgovorZoran Nemacka [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:25:22)
Re:Ljudi nemaju jasnu sliku o Mladicu
Slazem se da je Hag kazamat za Srbe,ali uz jednu cinjenicu da svi koji su ruke uprljali krvlju moraju odgovarati ,ako je tako onda bi za ratne zlocine trebali odgovarati i Napoleon,Julije Cezar,Tito,Musa Kesedzija i Cela Istorija.Istina je samo jedna a ne za nas Srbe jedna a za druge neki drugi arsini.Ovde sa Hagom je ona Narodna,KADIJA TE t T
pošalji odgovorkiwi [neregistrovani] (26. 01. 2009, 12:31:10)
Re:Re:For free-Sanjaj i daje jado jadni!
Mislis kao sto se i dr. Radovan skrivao po misijoj rupi. Mislili ste mnogi. A on vas pozdravljao, takve kretene kao teba, da to nisi ni znao. Mozda te i lijecio, a to toga jos nisi svjestan!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:12:52)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Jeste,odnos je realan.
pošalji odgovorI ko je lud da u anketi kaze da bi ga odao.
Ali milion je milion,a kako stari stoje otici ce on ko alva za stohiljada.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:20:56)
Re:Re:Re:For free-Sanjaj i daje jado jadni!
Koliko ja vidim iz ovih komentara Mladic je dojadio Srbiji.Ova njegova bezanija je prevrsila svaku meru,nek Srbija propadne,al Ratko se ne predaje.Po svemu sudeci njemu cure poslednje minute.Jak neki heroj,a vlastito d..e vaznije od svega.
pošalji odgovorbajko [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:24:01)
magla
Znate svi onu poznatu pjesmu ,MAGLA SVUDA, MAGLA OKO NAS,IZ DALJINE JEDVA ČUJNO DOPIRE TVOJ GLAS,baš se tako i ponašate i mi Hrvati i vi srbi ,još palite na nacionalne osečaje,a OOOONIII kradu li kradu,a magla svuda oko nas ,a mi guske i dalje srljamo u svoju propast,vlasti se jebe za narod i nacionalne osjećaje,LOVAAA,LOVAAA,TO JE JEDINO KOD NJIH ŠTO IH VEŽE SA NACIOM ,DA JU OPLJAČKAJU I ZBRIŠU AKO ZAGUSTI KO KRALJ petar,a mi udri jedni po drugima,nikad nećemo naučit
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:33:56)
Re:For free
Ja bih ga prijavila, a pare bih dala u humanitarne svrhe!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:40:05)
Re:Re:...
Jao, kakva laz! Prodao bi ga za sto evra, a kamoli milionce!
pošalji odgovorTi sto se najvise busaju u grudi sa recima `Nikad!` bi to prvi ucinili!
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:47:03)
Re:Re:Re:Re:For free-Sanjaj i daje jado jadni!
Zar ne mislis da mediji igraju najvecu ulogu i da je ljude tim putem lakse manipulisazi?
pošalji odgovorLAUFERR [neregistrovani] (26. 01. 2009, 13:48:12)
Re:Re:Heroj
OLoš ti je tata i čitava famelija gade jedan.
pošalji odgovorDanka [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:01:45)
Re:Re:Re:Heroj
pošalji odgovorNi ja ga nebih nikad prijavila.
GENERAL [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:08:51)
Re:Re:For free
Poruka svima onima koji bi ga izdali nemali sreće ni bilo čega dobrog ni vi ni vaši naslednici bagro ljigava vi ste obične poturice i ne predstavljaj te se SRBIMA.
pošalji odgovoraleks [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:18:20)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
Da,da a u Hagu bas dele pravdu!!!
pošalji odgovorDa li ste ti i Tanja i vama slicni toliko naivni ili ste jednostavno glupi?
O kojoj pravdi pricate?
O onoj kada su oslobodili Orica ili onoj kada su oslobodili Haradinaja? Ova dvojica su dovoljna,da sad ne nabrajam i uporedjujem kazne koje se dodjeljuju srbima sa kaznama koje dodjeluju muslimanima i hrvatima.
milka, indjija [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:20:28)
Re:pare
ko bi ga prijavio i dobio pare,to bi bile proklete pare.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:29:22)
Re:Re:Re:For free
Pa ti onda nemoj citati nase novine vec se drzi vasih mudzahedinskih i svi cemo biti sretni!
pošalji odgovorMi,sto nas ne smarate na nasim sajtovima i vi, sto necete citati o nasem heroju Ratku Mladicu.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:32:31)
komentari
zasto pustate samo pojedine komentare, moj poslednji komentar nije bio uvrdljive prirode i vi ga niste hteli pustiti....nemam reci
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:46:24)
Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
eeee moja Srbijo , ko ti deci prenosi znanje , neznanje , moral nemoral i sta vec ... PROSVETA je broj jedan problem uSrbiji a niko to nece da vidi! Iskvariste nam grdne generacije BRE !
pošalji odgovorProfesori Nastavnici Ucitelji ,, Gde vam je Etika !
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:48:12)
Re:Re:Ja sam uzasnuta komentarima ispitanih
sta su to neduzni civili... RAt nema pravila ,, a stara vojnicka cast,, to je bila proslost jos pre prvog svetskog rata ,,, i molim lepo
pošalji odgovorNadir [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:48:55)
Bravo generale!
Ja i moji muslimani smo jako ponosni na vasa dela.Borili smo se za vas generale i za srpski narod i nije nam zao zbog toga.Svi pravi muslimani dozivljavaju Srbiju kao svoju drzavu i vas kao svog vodju,a ne Aliju i Bosansku Avliju.
pošalji odgovorDEDA-EU [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:50:27)
Re:istorija
Cetnici su ubijali itdajnike a komunjare prave Srbe.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:53:26)
Re:Zene i penzioneri
"Mizoginija je druga reč za tzv. „muški seksizam“ tj. mržnju i omalovažavanje muškaraca prema ženama na nivou predrasuda.
pošalji odgovorSam pojam mizoginije je širi i označava oblik paranoidne fiksacije vezane za stvar koja je istovremeno predmet mržnje i ljubavi."
P.S. Šapčanin, promeni psihijatra!
DEDA-EU [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:53:55)
Re:Prijavio bi ga i bez novca
Tebi je taj novac preko potreban,psiholozi i psihoterapeuti su jako skupi.
pošalji odgovorDEDA-EU [neregistrovani] (26. 01. 2009, 14:59:03)
Re:Re:Re:For free
Tebe moze samo budala da razume,jer ovo sto ti pises nema veze sa zdravim razumom.
pošalji odgovorDEDA-EU [neregistrovani] (26. 01. 2009, 15:01:40)
Re:Re:Re:For free
Dabogda te sunce ne gledalo!
pošalji odgovorDEDA-EU [neregistrovani] (26. 01. 2009, 15:06:28)
Re:Re:Re:...
Ko izdao generala dabogda tim parama grobarima placao i jos im duzan ostao!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 15:24:27)
Re:Prijavio bi ga i bez novca
treba ti da ides,kod psihijatra sine,ti se sramotis pred celom srpskom nacijom,a ratko je pokazao srpsko srce....
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 15:40:13)
Daniele,
kažeš po faci mu se vidi da je nestabilna osoba. Tebi se po pisanju vidi kakva si ti osoba i dobro je što ima takvih u koje treba upreti prstom i pokazati za primer kakav ne treba biti. Đeneral je bio i ostaće heroj, ma šta god vi loši primerci pisali o njemu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 15:46:02)
Re:Re:Prijavio bi ga i bez novca
Ziveo Ratko Mladic.Dole zuta bagro!!!!
pošalji odgovornadir ili neko sasvim treci ?? [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:13:30)
Re:Bravo generale!
Ko si pa ti sad,ovo sto pises verovatno nikome nije logicno, pa ni tebi !!
pošalji odgovorpatriota [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:23:12)
Re:For free
e nemanja jebolite onaj ko te napravijo ZIVEO RATKO MLADIC
pošalji odgovorsr.bo [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:25:18)
pozdrav
Sramota je sto oni koji nisu ucestvovali u ratu sude o krivici i pitaju se za misljenje. Ko izda Mladica taj ce izdati i Srbiju.
pošalji odgovorBosko
Vladimir C. (26. 01. 2009, 16:25:29)
Cram nas bilo Srbi...
Ne samo da ga nikada ne bih prijavio,vec bih mu pruzio svu mogucu pomoc da izbegne prljavu hajku...Ovakvu vrstu politicke novcane nagrade,poslednji put na ovim prostorima je objavio "Gestapo"
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:27:13)
uhvatice ga
Uhvatice Mladica ali za q...c!
pošalji odgovorDjavo licno [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:37:56)
Re:sad ste pravoslavci
Mogao bi General i da poslusa guslarsku pesmu "Sudjenje serdaru Scepanu Radojevicu". Moze se skinuti na sajtu www.ojkrajino.com.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:45:06)
Re:Re:Re:Re:Heroj
smatram da je to sramotno, a pare dobijemne na taj naci n proklete. Nikoga nebih izdala, radilo se o generalu ili bilo kom drugom.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 16:56:33)
internet patriote
Sta je brdjani, sta ste zapenili? Te ziveo,te proklet ovaj,proklet onaj,te napred,te juris...Ko vam bre brani da uzmete puske i u planinu(povratak korenima) pa vodite gerilski rat do konacne slobode od "zute gamadi". A da zaboravio sam tamo nema komjuter(a ni mama da przi palacinke) pa da lecite svoje bolesne frustracije.
pošalji odgovorccccc [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:06:43)
Re:Re:Re:For free
Stevane olosu jedan ti si osjetio nesto lose od Djenerala?Na kojoj ti strani bi za vrijeme rata?TAKVI KAO TI su dezerteri koji su pobjegli pa su vjerovatno sad izasli iz misijih rupa da komentarisu.Taj covijek je ponos srpskog naroda koji ga nikad nebi izdao.A TAKVI KAO TI to su ucinili 1992 godine.A ovi sto im Djeneral smeta u Srbiji pa Srbija se branila na granicama Republike Srpske.Citam razne komentare naravno svako ima pravo na svoje misljenje ali ljudi nemojte zanemariti dokle je nas srbe izdaja dovodila kroz vjelove zasto uvijek ponavljamo istoriju!!!
pošalji odgovorbabel [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:13:33)
Re:internet patriote
Ha,ha ova ti je dobra,nemam nista za dodat...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:16:38)
Re:Zene i penzioneri
ne lupaj gluposti,ja sam zensko,imam 24 god.i pre bih se ubila nego sto bih ga prijavila!nisu zene glupe,nego su mukarci,nasi vajni srbi vece zene,bolje reci zenski polni organ, i velika vecina ih je kao ovaj jadni nemanja,sluze civilno vojsku,svaki siptar ili hrvat je veci muskarac od njih i to treba priznati,srbija je nazalost zemlja osudjena na propasti jer se muskarci radjaju sve jadniji i jadniji,svi su "zenski polni organ",da ne upotrebljavam neke prostije reci.ratko,neka te Bog cuva,ovako ti srbi kazu hvala sto s ih spasio da im ustase ne prave u sred zemuna drzavu i balije ne provale da naprave novi beogradski pasaluk
pošalji odgovorcccc [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:17:11)
Re:pozdrav
potpuno se slazem sa tobom komentarisu oni kojima je petarda jedino pukla pod prozor i sve ove koji ovako pljuju Djenerala trebalo je u vojsku poslati jer izgleda da oni nista neznaju o cojstvu i junastvu
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:25:10)
Re:internet patriote
Ко изда ђенерала Младића нека буде проклет и он и семе његово. Уосталом, препустимо судбину потенцијалног издајника праведној казни Божијој.
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:30:24)
Draža 1943. = Mladić 2009.
http://www.mangup.net/slike/tito/drazina_poternica.jpg
pošalji odgovorKo izdao viteza srpskoga
za dukate silnika mrskoga
prokleto mu doveka pleme,
kućno mu se prolomilo sljeme
krvlju mu se prolili badnjaci,
od njega se izlegli gubavci,
zatrla ga sa nebesa sila,
je li tako, Srbi, braćo mila!?
U ime naroda Republike Srpske, hvalaVam i slava Vam
Đenerale Mladiću i Predsjedniče Karadžiću. Hvala Vam što u bivšoj BiH niste dozvolili da se ponove Jasenovac i ND(Bi)H. Ostaćete upisani zlatnim slovima u srpskoj istoriji; rame uz rame s Karađorđem, Petrom Mrkonjićem, Mišićem, Putnikom, Stepom, Čiča Dražom...
A da jeste veliki srpski rodoljubi, dovoljan je dokaz ova udružena Internet "hajka" ustaško-balijsko-šiptarskih ništarija, talibana, mudžahedina i glavosječa, potpomognutih srbijanskim U-92 konvertitskim (a "jevropskim") izrodima i čankoliscima.
bajko [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:43:42)
Re:Re:Prijavio bi ga i bez novca
koje sr(B)sko srce,pa taj vas luđak drži u ofsajdu,da je pravi što se ne preda i oslobodi taoce(srbiju),ako nije kriv u redu ako je po zasluzi.Nikad vi na zelenu granu
pošalji odgovorccccc [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:47:10)
Re:internet patriote
A ti si verovatno satkan od asfalta gradsko dete e takve kao ti ni u pionire nisu hteli a ne u vojsku pa dobi ti priliku da nesto kazes
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 17:58:55)
Re:Re:internet patriote
Ko izdao Ratka Mladica dabogda ga stigla kletva CARALAZARA
pošalji odgovorZIvela Srbija!!!!!!!! [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:07:03)
Re:For free
A sta oni bi kao dali te pare nekome?!
pošalji odgovorTo je samo navlakusa da koliko-toliko dodju do nekih informacija.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:11:39)
naravoučenije
Pita tip ženu: gospodjo je l bi se vi kresnuli sa mnom za 10 miliona evra? Ova se nešto nećka, pa kaže pa bih. A za 2 evra? A ova šokirano kaže: pa šta vi mislite da sam ja? A tip kaže: to šta ste smo utvrdili, sad se samo dogovaramo za cenu. Nadam se da ko ovo pročita (ako objavite) shvatite da nije u pitanju cifra već da li smo kao narod toliko nisko pali.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:18:30)
Re:Ljajic Bosnjak ???
more ne lupetaj. Pitacu te kakav je Ljajic kada Sandzaklije budu trazile drzavu. Sandzaklije su bile najzloglasniji u ratu u BiH, sekli ljudima glave. Zive u Srbiji i sebe smatraju Bosnjacima. Slucaj Emine Jahovic. Rodjena u Srbiji, prica da je Bosnjakinja i prica ijekavicom.
pošalji odgovorDanica [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:23:46)
Rale kapa dole
Rale je napravio drzavu u postojecoj drzavi i pruzio otpor ne samo Muslimanima nego i svima onima koji su ih podrzavali, naoruzavali i ratovali sa njima kao, na primer, Amerima i ostatku zapadnih zemalja.
pošalji odgovorNas vajni predsednik ne moze da sacuva ni postojecu teritoriju. Zaziremo od svakoga, ponizavamo se svakome, verujemo u price o "braci Grin u EU" i ocekujemo svaki dan da nas Siptari pocnu tuci u sopstvenoj kuci.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:28:59)
Re:internet patriote
Sta je tetkice? Aj u vojsku... ili na Kosovo da odbranis suverenitet. Jel te nije blam da ti Siptari tuku sunarodnike po Kosovu, da ti se smeju itd. Naravno da nije. Tvoja savest i karakter su na nuli a srce u gacama decace. Ja nisam brdjanin, trece koleno Beogradjanin i ne bih ga nikad izdao jer je to ispod svake casti. Ne kapiram cime se arcis, svojim kukaviclukom i ljigavoscu? Ajde pali bre lepo ti je neko napisao TETKO.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:35:07)
Re:Re:Pitanje
Tikvo bez korena, ne pricaj o stvarima o kojim nemas pojma!
pošalji odgovorJado LDPovski!
anonymous bojler [neregistrovani] (26. 01. 2009, 18:58:12)
Re:For free
jel to onaj tadic sto je bio ministar odbrane,sto je unistio 1500 raketa zbog koih nato nije isao u kopneni napad ,jer bi njima bili ruseni apasi kao glineni golubovi.jelto onaj sto u njegovo vreme nije bilo goriva za borbene avijone?
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:08:37)
Re:Re:For free
.....dugo u Hagu
pošalji odgovorDjavo licno [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:19:59)
Re:Re:internet patriote
Koliko dugo si ti bio vojnik pod oruzjem?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:20:30)
Re:Re:For free
E bas si bojler aviJonu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:24:04)
Re:Re:Re:For free
Gospodo pa gdje vam je duša, gdje su srbstvo, patriotizam i ostalo
pošalji odgovorsvi drugi to rade samo srbi ne razmisljam da se ispisem iz srpstva
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:25:08)
Re:Re:internet patriote
Pa bas zato sto sam bio na ratistu se grozim vasih komentara, jer da ste vi vidjali te grozote nikad ne biste prizeljkivali opt nesto takvo.Ali niko ne odgovara na to sta je sa gerilom.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:28:56)
Re:Re:internet patriote
Trece koleno?Cist primer onoga ciji je deda 1945.dosao sa proleterskim brigadama i okupirao Beograd.I verovatno zivis na Novom Beogradu?Deda partizan a ti cetnik.Zajebana kombinacija samo tako.
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:33:59)
Re:Draža 1943. = Mladić 2009.
Ti si "prijatelju" stvarno pukao u glavi,sto ne probas necim korisnim da se bavis,recimo da radis.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:37:49)
bojkot
Treba bojkovati ove clanke o Mladicu jer ocigledno ovi iz presa idu na to da nas sve pozavade.Ovoliko mrznje jednih protiv drugih nigde nisam video.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:44:47)
patka
Patka kao i svaka druga!!!! cak i da ga neko prijavi,dobice pare kao i od Karadzica,
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 19:45:27)
kletva
Ovi sto klevecu,kunu.baju...kao da ih je Radeta rodila a Todorovic pravio.Nemojte to da radite to je greh i cas moze da se okrene.Ne prizivajte nesrecu.A Mladic ako je heroj pravo u Hag gde mu se nalaze njegovi oficiri a ne da bezi kao nacisti posle II svetskog rata.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:13:32)
Re:kletva
Док се магарци играју ,а пси лају , Ђенерал нек пије рујно вино. Бог Велики даће како ће дати.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:19:02)
JAKOG LI HEROJA
Nema muda da se preda, pa kad je nevin sto se kríje. Prijaviti gdje se nalazi , a pare podjeliti djeci cije je roditelje pobio.
pošalji odgovorflx_Bijeljina_RS [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:23:55)
Generale...
Generale...
pošalji odgovorDrina je linija zivota tvoga,
Levo od nje ti se sva srbadija divi,
Dok desno tvoj lik i delo blate,
Tako je to najrodjeniji brate,
Kada ih strani mocnici plate.
Ne znaju nesrecnici kleti,
Za tvoj lik i tvoja dela,
Zaboravljaju nase majke u crnom,
I izvinjavaju se za tvoja nepostojeca zlodjela.
Zakleo si se da na Srbina svog,
Nikada, nikome nedas,
Datu rec si branio casno,
I zato nikada, nikome, nemoj da se predas.
Znaj da sve dok Drina tece,
Sve dok je onih casnih i postenih
Koji veruju u pravdu i Boga,
Debelo placenim izdajnicima,
NEDAMO GENERALA SVOGA.
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:24:49)
preševo
pozivam domaće izdajnike iz našeg srspkog roda da komentarišu današnje demonstracije u preševo gde šiptari traže nato trupe u srbiju da se rasporede.
pošalji odgovorvi domaći izdajnici i treba da pozdravite to što traže šiptari jer biće para američkih ili okupatorskih po srbiji. samo napravite raskorak
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:30:22)
Re:JAKOG LI HEROJA
Svima koji bi izdali generala Mladića i koji smatraju da je kriv, predlažem da odu u Hrvatsku ili Bosnu da žive pa da se lično uvere o kakvim divnim stvorovima se radi, a tek što će rado da vas prihvate. Bićete svoji sa svojima na svome!!!!
pošalji odgovorMilos Obilic [neregistrovani] (26. 01. 2009, 21:56:10)
Re:JAKOG LI HEROJA
jel ti to pricas o roditeljima sa kamom sekirom i m-16 americkom puskom ili argentinskim heklerom u ruci i jos koji imaju dugu cesljanu bradu i oko glave traku zelenu na kojoj nesto na cistom im "maternjem jeziku"pise.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:03:58)
Re:Deka iz utiska nedelje
Tako je brate srbine samo skloni titinu sliku koja ti stoji pored ikone.Pa ti si sad srbenda zar,ne
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:13:36)
Re:Re:Re:Prijavio bi ga i bez novca
И стигло изрода и горе но што наброја.
pošalji odgovormous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:15:38)
Re:Re:JAKOG LI HEROJA
Slazem se! Kome Ratko ne odgovara, moze da ide u Krvatsku ili muslimanski deo nekadasnje BiH!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:26:01)
Ko izda, crko mu kompjuter
Prosvetni radnici obećavaju štrajk zbog malih plata. Ako razmišljaju kao ova predstavnica koja bi izdala gen. Mladića onda im svima treba dati otkaz. Takvi mlade ljude ne mogu odgajati u duhu patriotizma. Ovakvim ponašanjem kod učenika ne mogu stvoriti indetitet. Mi smo država bez indetiteta. Ja se izvinjavam ako ovo iznosim na osnovu učenja starog kova koji nikad nije odobravo ono što je sada moderno: skinite gaće da vas nat...o. Možda ja više ne znam šta je to patriotizam, ili onaj koji sam učio više ne valja. Drugi se ne stide svojih zločina a naši istrčavaju kako bi pravili red. Ta niste u stanju da okupite ni Kućni savet a ne da po Srbiji pravite reda. Možda u vašem ponašanju ima uticaja rad ove nesrećne stranačke skupštine.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:28:19)
I ja smatram
Ja smatram da je moj komšija u zgradi koji valja belo našoj deci nevin sve dok ne osude njegove šefove i ne bi ga prijavio jer je srbin slavi krsnu slavu,kršten je a još i komšija.Ja smatram da mi ne treba nijedan sud da poštujemo pa ipak smo mi nebeski narod a nijedan sud ne može biti nadležan za nebeske narode.Znači svaki diler,zelenaš ubica,silovatelj i ostali pripadnici nebeskog naroda samo treba na sudu da se pozovu na ove likove gore i da kažu da oni smatraju da su nevini i da ih murija traži jer mrzi srbe i biće oslobodjeni
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:35:57)
Jevreji
Pre par dana bila komemoracija u NS povodom streljanja i bacanja pod led za vreme II Sv.Rata od strane ondašnje madjarske vlasti.Samo jedno pitanje za gornje komentatore - patriote.Da li mislite da bi i madjari mogli to da kažu " Mi smatramo da on nije odgovoran za to i to,i kad budete osudili Hitlera onda ćemo mi isporučiti našeg gradjanina ".Mogli bi da kažu " da vaš srpski sud je antimadjarskli i mi ne moramo da ga poštujemo ".Sad će da kažu da postoje dokazi za sve ali i za heroja Ratka ih ima zar ne.Ili mi srbi dokazima smatramo samo ono što mi mislimo da jesu za ostale nas baš briga.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 22:46:41)
Re:Re:Re:JAKOG LI HEROJA
Slazem se! Kome Ratko ne odgovara, moze da ide u Krvatsku ili muslimanski deo nekadasnje BiH!Pogrešno napisano.Treba da stoji
pošalji odgovorKome Ratko odgovara, moze da ide u Krvatsku ili muslimanski deo nekadasnje BiH! a da dodam i još u Montenigerse odnosno gde god vam je zavičaj i gde je najlepša ladna voda
anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 23:04:25)
Re:Draža 1943. = Mladić 2009.
Što ti je srbenda do mojega.Pitaj njegove oficire iz osamdesetih ko je bio najveća komunjara u Sarajevskoj vojnoj oblasti i ko je kažnjavao za č od četnika.Taj isti srbenda je mog drugara 84 kaznio sa 60 dana pritvora jer je pobegao kući na krsnu slavu, a nisu hteli da ga puste na odsustvo.Ja ga znam od ranije dok je bio najveći jugosloven i komunjara u bivšoj JNA.Dovoljno da pogledaš sliku gore i sve ti je jasno
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 23:16:46)
Re:Lekovi
A M I N !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 23:17:52)
Re:Re:Re:Re:...
A M I N !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 23:42:50)
miki
nikad biti izdajica, ni za saku dolara-dosta je bilo i previse ove "sjece knezova"
pošalji odgovorveca [neregistrovani] (27. 01. 2009, 00:23:43)
cenkanje za Ratka
A za dva?????????????
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 01:04:29)
General Mihailović, Komandant...
...Jugoslovenske vojske u otadžbini.
pošalji odgovorŠta je Mladić bio šezdesetih, sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka uopšte nije bitno. Pa valjda si dovoljno pametan da shvatiš da su svi oficiri bivše JNA u SFRJ, u to vreme (po "difoltu") morali biti "jugosloveni i komunjare". Ne misliš valjda da se tih godina neko mogao školovati za "srpskog oficira kraljevske armije"!? Bilo bi malo previše. A propos, čak je i general Dragoslav Mihailović, tokom II svetskog rata bio naimenovan za komandanta Jugoslovenske vojske u otadžbini. Ono što je jedino važno za ovu priču je: gde je oficir Mladić bio onda kad' je srpskom narodu u bivšoj BiH bilo najpotrebnije, tj. od 1991 do 1995 godine. Bio je tamo gde je trebao i morao biti. Uz svoj narod, na čelu Srpske vojske Republike Srpske. I bio je komandant pobedničke vojske. Danas imamo Republiku Srtpsku. Hvala mu za to.
Republika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 01:10:08)
Odgmiži nazad do kamena...
...ispod kojeg' si dopuzao, ujo.
pošalji odgovorSAL..ih, "prijatelju" moj, ebi je, očigledno, "pukao" eUropski ku.ac u (žuto) dupe. Koji je tvoj problem, ujo/ba..yo/žuti gmizavče (zaokruži svoju kategoriju)? Mnogo ti smetaju ovakvi "srbo-ĆetniĆki" komentari na sajtu srpskih novina. Otkud sad to!? Kako se samo usuđuju ćetnici ni jedni velikosrpski!? Pa zar ne živimo u "bratstvu i jesinstvu"?! Da sam u svom postu naveo da je Mladić "ratni zloĆinac, ubica, kriminalac i kukavica", da je odgovoran za "genocid" nad "sirotim, malim i golorukim" crnokošuljašima, ustašama, talibanima i mudžahedinima u "multikulturnoj i multietnikoj" NDH(rvatskoj) i BiH, te da ga zato pod hitno treba uhapsiti i izručiti sudu "pravde", tj. haškoj "inkviziciji", možda bih dobio tvoju pohvalu i odobravanje, ujo. Ako ti se ne dopadaju srbo-ĆetniĆke poruke na ovom srpskom veb portalu, a ti lepo "odguglaj" i otpuži do sajtova "Večernjaka", "Dnevnog avaza", "Slobodne Dalmacije", "Oslobođenja", "Blica", "U-92" i sličnim eUropskim veb zabranima. Izbor je velik. Tamo ćeš naći sve same istomišljenike i eUropejce.
anonymous [neregistrovani] (27. 01. 2009, 01:18:45)
Re:miki
Ima ljudi i neljudi, koji znaju i ne znaju, pamte ili zaboravljaju, a ima onih koji niti smrde niti mirisu. Ne znam gdje tebe da svrstam sa tako smijesnim odgovorom, ne bih da ti drzim predavanje, razmisljaj malo...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 01. 2009, 01:38:44)
Re:cenkanje za Ratka
Ima ljudi i neljudi, koji znaju i ne znaju, koji pamte i koji zaboravljaju, koji misle i koji ne razmisljaju, a ima onih koji niti smrde niti mirisu, a po tvom smijesnom odgovoru ne znam gdje bih te svrstao, a nemam volje da ti drzim predavanje....
pošalji odgovorognjen [neregistrovani] (27. 01. 2009, 08:47:16)
selo gori a baba se ceslja
......hoce Boris Broz da kasira .....da ga proda....taj je obraz prodao za kredit,pa sta bi tek sve za lovu.....bijeda jedna.....kako bi bilo da ga nas General malo za uvo povuce.....pa da to imamo na youtube...
pošalji odgovorboca [neregistrovani] (27. 01. 2009, 08:54:10)
Malo vise dostojanstva,molim!
Pre nedelju-dve dana,gostovao je beogradski Partizan u Zadru u okviru kosarkaske,NLB lige.Verovatno su svi koji su gledali direktan TV prenos ,na tribinama medju "navijačima" Zadra uočili ogroman transparent sa slikom Ante Gotovine!?
pošalji odgovorGde je naše dno?Dok nas svuda dočekuju i ispraćaju(i to na sportskim priredbama)sa nevidjenim izlivima mržnje,uvreda i poniže-
nja i to po Povelji UN,zabranjenim,na nacionalnoj i verskoj osnovi za-
snovanim vredjanjima,naši zvaničnici ćute i mudruju.
A,onda dodje pitanje:Da li biste moliću lepo prodali generala Mladića?
Izgleda da ćemo još tonuti do "našeg dna".
anonymous [neregistrovani] (27. 01. 2009, 16:47:49)
Re:General Mihailović, Komandant...
Pa gde će biti nego na Palama,a plata u Beogradu.Po difoltu on je bio extra large komunjara za razliku od ostalih.A zato što je bio na Palama i treba da odgovara za gomilu kretena,idiota koji su kačili kokarde i sramotili srpski narod ,koji su silovali,ubijali,pravili logore.Nisu ni komšije bile bolje čak naprotiv gore od njih ali mi ovde govorimo da je on bio bandigazda što bi lale rekle.Pa majstore dopuštao si zlodela zbog kojih mi sad svi treba da crvenimo.Nemoj mi spominjati ustaše i balije ja zbog njih ne crvenim i priča tipa " a oni drugi " me ne interesuje.Pogledaj malo oo sebe i priznaj gde su bili većina kojekakvih tigrova,lavova,slonova,pantera,pumi i svih zubatih životinja pre rata pa će ti biti kasno o čemu pričam.To je majstor trebao da strelja prvog dana pa bi ga sad svi branili i ne bi ni morao u Hag.Dozvolio je da mu poslastičar i sin generala JNA vršlja po RS i otima,pljačka,ubija,siluje a sve pod parolom Srbija do Tokija.E o tome se radi.
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:04:07)
Gluvi telefoni (1)
Naravno da je bio na Palama. Tu je bila ratna prestonica Republike Srpske. A i rođen je dedaleko. Hrvatske vojne "postrojbe" su bile plaćane i naoružavane iz Hrvatske, SAD, Nato-a, Njemačke, Italije, Austrije... I ne samo to, kao i tokom rata u Hrvatskoj, u svojim redovima te "ustaške " postrojbe su imale neofašističke dobrovoljačke jedinice (kriminalce) iz Engleske, Francuske, Holandije, Italije, Nemačke, Španije i ostalih zemalja "međunarodne" američke zajednice. S druge strane, za muslimanske "ljiljane" ratovali su sve sami borci "za jedinstvenu, celovitu, nedeljivu, multietničku, multikulturnu BiH" iz Maroka, Tunisa, Alžira, Egipta, Sirije, Irana, Saudijske Arabije, Pakistana, Indonezije...udruženi sa domaćim i sandžačkim talibanima i mudžahedinima. Navraćao je čak i Osama Bin Laden, lično. Naravno, ta bošnjačka "armija" bila je plaćana i naoružavana iz "prijateljskih" zemalja: S.Arabije, Irana, Pakistana...i opet uz veliku pomoć Nato-a i "međunarodne" SAD "zajednice"...
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:05:58)
Gluvi telefoni (1)
Naravno da je bio na Palama. Tu je bila ratna prestonica Republike Srpske. A i rođen je dedaleko. Hrvatske vojne "postrojbe" su bile plaćane i naoružavane iz Hrvatske, SAD, Nato-a, Njemačke, Francuske, Italije. I ne samo to, u svojim redovima te "ustaške " postrojbe su imale neofašističke dobrovoljačke jedinice (kriminalce) iz Engleske, Francuske, Holandije, Italije, Nemačke, Španije i ostalih zemalja "međunarodne" američke zajednice. S druge strane, za muslimanske "ljiljane" ratovali su sve sami borci "za jedinstvenu, celovitu, nedeljivu, multietničku, multikulturnu BiH" iz Maroka, Alžira, Sirije, Irana, Saudijske Arabije, Pakistana...udruženi sa domaćim i sandžačkim talibanima i mudžahedinima. Navraćao je čak i Osama Bin Laden, lično. Naravno, ta bošnjačka "armija" bila je plaćana i naoružavana iz "prijateljskih" zemalja: S.Arabije, Irana, Pakistana...i opet uz veliku pomoć Nato-a i "međunarodne" SAD "zajednice"...
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:07:41)
Gluvi telefoni (1)
Previše banalizuješ stvari. Čuj, Srbija do tokija!? Naravno da je bio na Palama. Tu je bila ratna prestonica Republike Srpske. A i rođen je dedaleko. Hrvatske vojne "postrojbe" su bile plaćane i naoružavane iz Hrvatske, SAD, Nato-a, Njemačke, Francuske, Italije. I ne samo to, u svojim redovima te "ustaške " postrojbe su imale neofašističke dobrovoljačke jedinice (kriminalce) iz Engleske, Francuske, Holandije, Italije, Nemačke, Španije i ostalih zemalja "međunarodne" američke zajednice. S druge strane, za muslimanske "ljiljane" ratovali su sve sami borci "za jedinstvenu, celovitu, nedeljivu, multietničku, multikulturnu BiH" iz Maroka, Alžira, Sirije, Irana, Saudijske Arabije, Pakistana...udruženi sa domaćim i sandžačkim talibanima i mudžahedinima. Navraćao je čak i Osama Bin Laden, lično. Naravno, ta bošnjačka "armija" bila je plaćana i naoružavana iz "prijateljskih" zemalja: S.Arabije, Irana, Pakistana...i opet uz veliku pomoć Nato-a i "međunarodne" SAD "zajednice"...
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:11:59)
Gluvi telefoni (2)
...A kakvi su to samo "časni" borci bili. Zarobljene Srbe nisu hteli klati i odsecati im glave handžarima već isključivo sekirama. Znaju mudžahedinski "ljiljani" šta je ženevska konvencija. A tabi smeta što su Srbi dobijali pomoć od Srba iz Srbije, Beograda. Zanimljivo!? Pa jesi li ti Srbin? Malo mi je čudan tvoj rezon. Komandna odgovornost važi samo i isključivo za srpske političare i vojne starešine. Ostali su nevini ili osuđeni na 2-o ili 3-godišnje kazne. Kada bi se ta komandna odgovornost primenjivala globalno, onda niti jedan američki predsednik i komandant vojnih snaga ne bi izbegao zatvorsku kaznu za genocid, ratne zločine i kršenje ratnog i humanitarnog prava, od američkog građanskog rata 1861-1865 pa do Afganistana i Irana. Skoro isto bi važilo i za njihove britanske, francuske, holandske... kolege. No ima tu jedan problem. Komandna odgovornost važi samo, jedino i isključivo za Srbe, jer za ove "velike" (i za njihovu hrvatsku, bošnjačku i šiptarsku "pešadiju") ne važi "sila prava" već "pravo sile". Zašto mi Srbi moramo to večito klečeći, mazohistički prihvatati i aminovati?...
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:22:05)
Gluvi telefoni (3)
"Psi rata", silovatelji, pljačkaši i kriminalci su sastavni deo svakog ratnog sukoba, a pogotovu građanskog. Lepo bi bilo da ratova nigde nema. Međutim, "filozofija dece cveća" je odavno propala. Paradoks je da su upravo ovi vaši zapadni (mislim američki) mentori i pokrovitelji u poslednjih stotinak godina najveći protagonisti, zagovarači i generatori ratova i ratnih sukoba, zločina i nesreće širom zemaljskog šara. I oni, gle čuda, insistiraju da se "srpski zločinci" (a oni naravno određuju ko je "zločinac" a ko ne) privedu njihovoj inkvizitorskoj "pravdi". Previše je licemerno da bi na tako nešto pristao svako ko ima tri "čiste" u glavi. Šta misliš ko ratuje u snagama "zapadne američke koalicije" u Iranu i Afganistanu. Šta reći, mislim da je bespredmetno da uopšte diskutujemo. Ti si, vidim, "uspešno" prošao proces NGO "brainwashinga". Argumentacija i rezonaovanje su ti isti kao da se javljaš iz neke od NVO agencija drugarica Kandićke, Biserkove, Kovačević-Vučove ili "Crvene" Borke Pavićević ili barem g-đe Kristijane CNN Amanpur...
pošalji odgovorRepublika Srpska [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:25:10)
Gluvi telefoni (4)
Ako odeš na sajt haškog suda "pravde", tj. "inkvizicije" uverićeš se koliko je taj sud "pravedan". Naravno da svaki zločinac treba da odgovara za svoja nedela. Ali preteraše ga kada su Srbi u pitanju. Mislim da su Srbi za svoje zločine osuđeni sveukupno na nekoliko stotina godina. Malo li je!? Kada Momčila Krajišnika, bivšeg predsednika skupštine RS, koji je važio za jednog od najumerenijih političara u eks BiH, osude na tridesetogodišnju robiju zbog (valjda) "strašnog zločina predsedavanja srpskom skupštinom", a s druge strane Naser Orić, srebrenički koljač, ubica, mafijaš i kokošar biva (praktično) oslobođen, uz (skoro pa) izvinjenje "časnih" sudija, o čemu dalje da raspravljamo. A da i ne pominjem ostale hrvatske, muslimanske i šiptarske "heroje". O "komunizmu" je smešno raspravljati, obrati se drugaricama Pavićević, Vučo, Biserko, drugarici Perović, Nato skojevcima Čedi i Čanku, ili drugu Mićunoviću, Borisu, Dačiću, Mrkonjiću, Ludvigu Van Palmi i opstalim uzdanicama "leve", "socijalno odgovorne", "projevropske" Frankenštajn koalicije. I izvini zbog dužine posta. Ovakav način komunikacije je ipak ograničen. Pozdrav.
pošalji odgovorDjavo licno [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:38:53)
Re:Gluvi telefoni (4)
Cestitam! prava umetnost! Sa toliko reci, ne reci gotovo-nista!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (27. 01. 2009, 21:52:26)
Re:Gluvi telefoni (4)
Bravo!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 08:18:38)
Re:Gluvi telefoni (3)
Znači filozofija "dece cveća " propala pa hajde da malo koljemo.Ja nisam pristalica nijedne NVO nego naprotiv više ih mrzim nego ti zato što rade isti posao kao i difolt komunjara(sramote svoju zemlju i narod za pare gde stignu).Kao što sam gore napisao pokriće tipa "pa tamo su bili pakistanci ili Alžirci " vas ne opravdava da ga štitite.Koliko znam deca Krayjišnika i Karadžića nisu osiromašila za vreme rata nego naprotiv kao i deca mnogih " naknadno rodjenih autentičnih srba " prodavajući naftu,cigarete postala bogatija za par nekretnina dok je neko po brdima Bosne ostajao bez ruku i nogu.O haškom sudu ne vredi govoriti ni jedne reči samo da li smo mi sami zarlužni za to i koliko.Dok su tvoje komšije plaćale za takvu sliku vama je Rašin sin prodavao naftu i kockao se po Beogradu.Napisao si onoliki tekst koji se svodi samo na jednu konstataciju.Meni je sve dozvoljeno jer ja ne priznajem ni sud ni zakone,a ako neko pita ja mu lepo odgovorim " A mudžahedini,Pakistanci,Amerikanci,Rusi,Nemci.....i svi narodi sveta pa kad oni budu odgovarali i ja ću"
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 08:22:17)
Re:Gluvi telefoni (4)
Ako je po narodnim i epskim pričama iz tog rata bio poznat po disciplini i strogoći zašto je dozvolio da se oni predratni šibicari,profuknjače i najhrabriji(to se sad vidi na sudjenju u BG kad se medjusobno optužuju)srbi snimaju kamerom po Srebrenici.
pošalji odgovorperajica, vrbljani [neregistrovani] (28. 01. 2009, 11:26:40)
preca posla
pustite mladica da j... dok moze, imamo mi i preca posla nego
pošalji odgovorcinkariti. j... se, radjate decu,. pa ce biti mladica i devojaka i za
j... natofasista.
anonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 16:54:52)
Re:Gde je cvor?
Пази, проблем није у томе што су Срби из Србије помагали Србе било где, проблем је у томе да ли су поштоване ратне конвенције. Муслимани их нису поштовали сигурно, а ми? Младић, који је завршио војну академију као први у класи, један од најбољих официра кога смо икад имали, не зна правила ратовања?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 16:59:14)
Re:Gde je cvor?
Дакле, ако су Србе у Босни водили један Караџић и један Младић, Црногорац први, Србин из Босне други - јесу ли они размишљали о одговорности која је на њима - за све Србе?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 16:59:48)
Re:Gde je cvor?
Јесу ли се изједначили са муслиманским злочинцима којима се прашта, а нама, ни кривим ни дужним Србима из Србије, нико неће да опрости ништа? Људи с пилећим мозгом, неодговорни.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 17:02:03)
Re:Gde je cvor?
Такви блесани су свим Србима натоварили огромну хипотеку на главу, али баш због тога не смеју да се нађу на суду - јер ће се последице олупати о главу свима нама, а не зато што је нормално оно што су радили, јер су тако радили и други.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 01. 2009, 17:06:43)
Re:Gde je cvor?
Шта ме се тичу други? Српски војник од 1804. до 1918. није никад окаљао своју част, Карађорђе је осудио на смрт рођеног брата Маринка због силовања, а сад смо дочекали овакву бруку и срамоту као држава и народ због људи који и нису из Србије? Такви "јунаци" нек се не помаљају из своје мишје рупе, само ако их не оцинкари БИА, лепо су нас задужили!
pošalji odgovorziveli heroji [neregistrovani] (28. 01. 2009, 20:46:55)
ziveo mladic
pa vi ste stvarno naivni pa vi te pare nikad necete dobiti
pošalji odgovorja ga nebi nikad izdo ni za milijarde evra zato sto sam ponosan srbin
i tako bi svi srbi trebali da budu ! srpski ponos i sloboda nij roba da se proda
vi dobro znate da u hagu nema pravde i to je vise puta dokazano a eu i amerika uvek imaju neke zahteve i to je dokazano jesuli nam obecali kule i gradove kad ode milosevic u hag jesu sta smo dobili?
pa naravno su nas lagali nismo nista dobili¨!!!
ziveli svi ponosni srbi
lepo nam je reko sveti sava samo sloga srbina spasava
Djavo licno [neregistrovani] (28. 01. 2009, 21:39:04)
Re:ziveo mladic
Jel ti se cesto desi da se pogledas u ogledalo i kazes sam sebi" Jao sto sam Srbin, veliki Srbin. Bas se ponosim samim sobom"?
pošalji odgovorjaaaaa [neregistrovani] (28. 01. 2009, 23:36:36)
Re:Re:Gde je cvor?
E ti znas istoriju ko je koga osudio kitis se tu cirilicom kao veliki srbin a puske nisi ni vidio a taj isti covek je srbin i on je na granici branio i tvoje dupe u Srbiji.Tvoj komentar je zasjenio svakog muslimana.Asta ti verovatno hoces u EU mislis da se malo emancipujes i da vidis sveta pa uzmi Hrvatsko drzavljanstvo i putovnicu i idi.Mozda te odusevi istorija lijepe njihove kako su klali i ubijali srbe.Budi srecan sto ti je Ratko sunarodnik izdajice pokvarena
pošalji odgovorsarajka bivša i sadašnja [neregistrovani] (29. 01. 2009, 11:13:07)
oprosti nam ratko
Dragi moji srbi, u Sarajevu nas je bilo 250 000 (sada njih 100 000 smeta u BG, NS), a sada je toliko vaših sanđa i pakistanskih muđa, da nije njega ne bi granica bila na drini nego u Zemunu. Sramite se gdje su 3000 srba zaklanih po selima (kravice, skelani) na Božić kraj Srebrenice, to ne znaš Nemanja. Srami se, prodao si ti za vizu naciju.
pošalji odgovornemanja advokat??? [neregistrovani] (29. 01. 2009, 11:15:47)
Ko ti dade diplomu
Nemanja nisi sudija, a bogami ni tužioc. znaš li da advokat prvo mora da sagleda činjenice
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 01. 2009, 12:27:13)
Re:oprosti nam ratko
Pa sama si napisala za sandje i mundje ma šta to značilo.I oni su odnekud došli pa vam smetaju.Meni lično niko ne smeta sve dok ne počne ta priča o " veliki srbendama i domaćim izdajnicima" pa se pojavi tih 100000 iz Sarajeva koji drže moralne pridike o srbima i srbovanju.Srbin biti znači plaćati porez,poštovati zakone,pravila života po gradovima i selima,voziti " srpske automobile" ,prikazivati stvarne prihode srpskoj državi,ne muljati gde god stigneš i krasti od te države.To je sve biti srbin a ne samo biti srbin po potrebi i džepu.Što se tiče Kravica i pokolja tog jadnog naroda u pravu ste ali kad se pravi pomen ili kako se već zove za Srebrenicu tamo dođe pola muslimana iz Bosne a kad je pomen u Kravicama svi " veliki srbi " imaju preča posla pa baš tad ne mogu da dodju i odaju pomen.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 01. 2009, 15:27:15)
Re:Re:Re:Gde je cvor?
Ниси ми одговорио на питање да ли су Караџић и Младић мислили на одговорност коју имају према СВИМ СРБИМА у свом деловању? И зна ли један генерал за ратне конвенције? Немој мене да учиш, у Србији смо имали државу и војску вековима. А ви?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 01. 2009, 15:29:37)
Re:Re:Re:Gde je cvor?
А ти си глуп, зато не разумеш мој коментар. Младића не смемо да дамо, јер то није у нашем интересу, што не значи да га треба славити као хероја интерно. Кад би мислио мозгом уместо дупетом, ово би ти било јасно.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 01. 2009, 15:30:58)
Re:Re:Re:Gde je cvor?
А теби, "Србине" ратниче, неко брани да пишеш ћирилицом?
pošalji odgovorjaaaa [neregistrovani] (30. 01. 2009, 01:02:19)
Re:Re:Re:Re:Gde je cvor?
Nije vazno kako se pise nego kakve gluposti ti lupas a vidim da nemas pojma o Srpskoj kulturi pa me navodis na pomisao stvarno si mali Alijica
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (25. 02. 2009, 21:21:56)
Da ja bih ga prijavio odmah!
Prijavio bih Mladica bez dinara neka ide corku jer mu je tamo i mesto.
pošalji odgovorDimitrije RovÄanin [neregistrovani] (03. 03. 2009, 15:23:33)
Re:Re:For free
Äutite piÄke Srpske(mislim na one koji su i duÅ¡u svoju prodali za evropeiizaciju)!!!Vi bi ste dali MladiÄa i njemu sliÄne!?STIDITE SE SRAM VAS BILO,ako ste SRBI(ovi drugi mi nijesu interesantni).Da nije bilo RATKA MLADIÄA sada bi Banja Luka bila glavni grad nove Osmanlije i UstaÅ¡ije.E pa vidite gospodo i gospoÄe odmah da Vam se legitimiÅ¡em kao Äovjek koji ne bi želeo rat nigdje,jer ko želeo rat bio mu u njegovoj kuÄi.Ali ima nekih dogaÄaja koje su mnogi zaboravili ili se prave da su ih zaboravili.SjeÄate li se zloÄina nad srbima u Kravici,Bratuncu i td.E ja se sjeÄam da je srpska nejaÄ ubijana na naj surovije naÄine i da su mudžahedini igrali fudbal sa srpskim glavama.E kada se desila Srebrenica onda su sesvi hvatali za glavu i proklinjali su srbe i srpski rod za nezapamÄena zlodela.A kada su lelekale srpske majke,pa dobro to je normalno da srpske majke kukaju i leleÄu,jer je svaka Å¡uÅ¡a Å¡iljila kurac na srpskom rodu.E pa to MladiÄ viÅ¡e nije dao a mogao bih i ÄinjeniÄno da dokažem da nikada on nije dozvolio zloÄin nad nemoÄnim narodom bilo koje vjere da je bio.Prema tome,MladiÄ je sinonim pravog vojskovoÄe,moralnog vojnika i nacionalnog heroja.A sva ova srpska fukara neka se zapita Å¡ta Äe da prenesu svojim pokolenjima ako su im ljudi koji su im spasavali nacionalni ponos zloÄinci,a izdajnici za svaku pohvalu.
pošalji odgovorsrbo [neregistrovani] (04. 02. 2011, 23:01:19)
????
Nemate vi srbijanci pojma ko je koga ubijao u Bosni,vi ste rat vidjeli na tv-u i po tim laznim pricama i sudite,ali samo Srbima.Gori ste nam vi neprijatelji od ove dvije zlocinacke nacije.niste vi njima bili pod nozem.
pošalji odgovormico [neregistrovani] (05. 03. 2012, 22:21:38)
Ratko Mladić
ratko je heroj,i primjer srpskog naroda,i svi treba da ga slijedimo kao vrhovnog komandanta vrs,ja sam se zakleo pod nejgovom komandom.
pošalji odgovor