Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 23. 03. 2009

PRESS

Nesvakidašnji domaći zadatak u školi „Drinka Pavlović"

Čemu sve uče decu... ĐACIMA DALI ZADATAK DA PIŠU TADIĆU!

Učenici od trećeg do šestog razreda dobili za domaći zadatak da nacrtaju ili napišu pismo predsedniku Srbije, roditelji ogorčeni, direktor škole tvrdi da akcija nije njihova i da nema mesta panici!

s1
s1

Tadić će sigurno zaplakati... Direktorka škole Milena Bićanin pokazuje nam pisma osnovaca predsedniku Srbije Borisu Tadiću

Učenici nekoliko odeljenja od trećeg do šestog razreda Osnovne škole „Drinka Pavlović" u Beogradu dobili su nesvakidašnji domaći zadatak: da nacrtaju predsednika Srbije Borisa Tadića ili da mu napišu pismo! Roditelji učenika koji su dobili ovaj zadatak bili su frapirani kada su ih deca upitala: mama, ko je taj Boris Tadić?

slika1

Nekoliko vrlo nezadovoljnih roditelja ove dece već ja zvalo školu kako bi protestovalo zbog „političke manipulacije najmlađima". S druge strane, direktorka škole Milena Bićanin odbacuje ove optužbe roditelja i objašnjava da je njihova škola „Drinka Pavlović" samo prihvatila učešće u akciji „Večernjih novosti" (pogledaj okvir), u kojoj deca šalju pisma i crteže poznatima u Srbiji, ali isključivo na dobrovoljnoj bazi.

Roditelj: Mislila sam da je dete pogrešilo

Majka jednog desetogodišnjeg dečaka koji pohađa četvrti razred kaže da je bila zgranuta kada ju je sin krajem prošle nedelje pitao: „Mama, kako izgleda predsednik Srbije Boris Tadić, ko je on"?

- Na moje pitanje zašto ga to interesuje, sin mi je rekao da je direktorka ušla na njihov čas i rekla im da za domaći zadatak nacrtaju predsednika Tadića ili da mu napišu pismo! Pomislila sam da je možda pogrešio, da nije dobro razumeo, ipak, on je još mali, pa sam pozvala i druge roditelje čija deca idu sa mojim sinom u razred. Zgroženi kao i ja, i oni su mi potvrdili da su i njihova deca dobila isti zadatak - priča nam majka koja je insistirala na anonimnosti jer se plaši da njeno dete ne bude imalo problema u školi.

s2
s2

Ona se pita kako li je samo nekom u školi tako nešto moglo da padne na pamet.

- Moje dete ne gleda „Dnevnik" i vesti da bi znalo ko je predsednik Srbije i kako izgleda, jer gleda crtaće! I zašto bi jedan desetogodišnjak u Srbiji morao da zna ko je Tadić?! Smatram da je ovo čista zloupotreba dece u političke svrhe i verujem da bi se i u Predsedništvu Srbije šlogirali kada bi čuli da deca moraju da crtaju Tadića i pišu mu pismo! Na kraju, pošto moj sin nije ni nacrtao Tadića, rekla sam mu da u pismu napiše: „Na zakletvu Borisu, ja spev'o sam stih" - priča ova majka.

a1
slika1

Ministar prosvete nije obavešten

Ministar prosvete Žarko Obradović od Pressa je saznao za odluku direktorke OŠ „Drinka Pavlović" Milene Bićanin da učenici nacrtaju ili napišu pismo predsedniku Borisu Tadiću.

- Verujte, ovu informaciju prvi put čijem od vas! Bilo bi bolje da se direktorka škole pre odluke da se učenici angažuju u takvoj medijskoj akciji obratila nama i konsultovala sa Ministarstvom prosvete. Kad već nije, moraću u ponedeljak da proverim o čemu se radi. Kada budem imao više informacija o tom slučaju, moći ću da dam neki komentar - kaže ministar Obradović.

Press je posetio i školu „Drinka Pavlović", a direktorka ove ustanove Milena Bićanin uverava nas da „nema mesta nikakvoj panici" i da roditelji nemaju nikakvog razloga za strah da im deca budu uvučena u „bilo kakvu politizaciju"!

- Ideja da se predsedniku Srbije pošalju pismo i crtež nije moja! I vi ste se stvarno zatrčali ako ste pomislili da ja hoću da veličam predsednika! Znate, ja nisam ni u jednoj stranci! Mi smo dobili poziv od „Večernjih novosti" da učestvujemo u njihovoj akciji, u kojoj deca pišu pisma i(li) crtaju ljude iz javnog života. Prvi je predsednik Srbije, a posle može biti sportista, neki drugi političar, muzičar... - objašnjava Bićaninova.

Direktorka škole kaže da „ne vidi problem" da deca pišu predsedniku, jer je i to „način da se vidi kako razmišljaju, koji su njihovi problemi".

- Evo, dobila sam neke radove. Kada ovo predsednik pročita, verujem da neće moći, a da ne zaplače! Čujte ovo: „Zašto se bavite tim zanimanjem? I vi puno radite kao i moji roditelji. Da li i vi nedostajete vašoj deci, kao što meni nedostaju moji roditelji?" Ili, slušajte ovo pismo: „Ne volim da gledam vesti, ali čuo sam da je pretučen šestogodišnji dečak. Znate li kako se oseća pretučeno dete? Morate da naterate sudove da rade bolje, kako bi odrasli bili dobri prema nama" - čita nam pisma osnovaca Bićanin.

Na naše pitanje da li je ona, ili neko od drugih nastavnika dao deci kao domaći zadatak da napišu pismo ili nacrtaju Tadića, direktorka kaže:

- Bože!!! Svašta vi mene pitate! Crtež i pismo nisu obavezan domaći zadatak i deca neće dobijati ocene za to, niti će biti kažnjena ako ne donesu radove, jer je to na dobrovoljnoj osnovi. I ovo vaše pitanje smatram zlonamernim! Uglavnom, možete vi da pišete šta god hoćete, i onako vas neću čitati - kaže na kraju direktorka škole.

a2
slika2

Trebješanin: Uče decu da budu poltroni

Psiholog Žarko Trebješanin ocenjuje da je akcija u kojoj osnovci crtaju i pišu predsedniku države zaostatak iz prošlosti.

- To mi liči na period kada su đaci ne samo crtali i pisali predsedniku, nego i nosili štafetu Brozu ili izlazili na ulice da pozdrave Miloševića. Ovim je učinjena medveđa usluga i predsedniku Tadiću. A za decu ima toliko drugih inspirativnih tema, kroz koje bi mogla nešto da nauče i iskažu sebe. Nepotrebno je da se đaci politizuju i uče da budu poltroni - kaže Trebješanin.

Učenica: Teško sam naslikala nos Tadiću

Po izlasku iz kabineta direktora škole, razgovarali smo i sa nekoliko učenika škole „Drinka Pavlović". Za razliku od direktora, deca nam pričaju da su od nastavnika likovnog u petom razredu dobili zadatak da urade crtež predsednika Tadića.

- Nastavnik likovnog nam je rekao da za domaći do utorka  svi nacrtamo predsednika Tadića. Kada sam rekla mami šta imam za domaći, samo se prekrstila. Imala sam problem da mu nacrtam nos... - priča nam učenica petog razreda.

Njen drugar iz četvrtog razreda dobacuje:

- I nama je učiteljica rekla da za domaći pišemo predsedniku Tadiću ili ga nacrtamo. Ja ne znam šta da mu pišem, pa mi je tata pomogao da ga nacrtam. Čak mu je i pod mišku stavio puno para... - priča ovaj klinac.

Na kraju, u kabinetu predsednika Srbije Borisa Tadića nam je rečeno da nisu upoznati sa akcijom u kojoj deca u osnovnim školama treba da crtaju lik predsednika i da mu napišu pismo.

- Mi nemamo veze sa tom akcijom. Prvi put za tako nešto čujemo i nemamo nikakav komentar - kažu u Predsedništvu Srbije.

slika2

„NOVOSTI": NAŠA IDEJA JE SASVIM DRUGAČIJA

U „Večernjim novostima" Pressu je potvrđeno da je njihova ideja da osnovci pišu pisma i prave crteže predsedniku Srbije Borisu Tadiću, ali i da niko nije tražio da se to zadaje kao domaći zadatak učenicima.

- Naša ideja jeste da napravimo jednu rubriku u našem listu u kome bi deca, isključivo na dobrovoljnoj bazi, slala pisma i svoje crteže poznatim ličnostima Srbije. Tako je prvi na redu predsednik Tadić, a sledeći je Novak Đoković. Ovu našu ideju prihvatilo je nekoliko škola u Beogradu. Naša ideja nije bila da veličamo bilo kakvu vrstu idolopoklonstva, već jednostavno da objavimo šta to naši najmlađi imaju da kažu poznatima o svojim problemima, nadama i željama. A to kako su ovu ideju sproveli sami nastavnici, u to stvarno ne možemo da ulazimo - kažu u „Novostima".

B. BOJIĆ

komentari (179)
pošalji komentar

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 21:51:48)

Sve organizovano iz jednog centra

Stize Tito II. Sada je Srbija tek najebala. Nekako je kod onog uspela da se odupre, ali ovaj Crnogorac i tata akademik, uz pomoc zlocudnih sa Zapada uspeti da je dokrajce.Direktor ili glavni urednik"Vecernjih" je veliki Crnogorac i preletac.Do juce je bio veliki komunista , a danas "demokrata".Tako nam treba , dragi Srbi !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sve organizovano iz jednog centra Roditelj Roditelj Roditelj Panika no oko cega!!!! Re:zuti na sve spremni Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Sve organizovano iz jednog centra Daj... Re:Sve organizovano iz jednog centra Gde je problem? Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Sve organizovano iz jednog centra

dragan [neregistrovani] (22. 03. 2009, 22:45:59)

APSOLUTNA VLAST

Ima vlast u skoro svim opstinama, gde nema, izazivaju se krite i izbori.Ima vlast u najvecim srpskim gradovima.Ima gradonacelnioka Bga,NS i Nisa.Ima pokrajinskog premijera.Ima vecinu u vladi i premijera.Ima vecinu medija, posebno elektronskih.Dugo niko nije imao ovoliko vlast...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:APSOLUTNA VLAST Re:APSOLUTNA VLAST

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 22:46:26)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

Jos malo pa cemo stafetu da nosimo Drugu Tadicu

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 22:48:07)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

I nama je učiteljica rekla da za domaći pišemo predsedniku Tadiću ili ga nacrtamo. Ja ne znam šta da mu pišem, pa mi je tata pomogao da ga nacrtam. Čak mu je i pod mišku stavio puno para...

bravo za tatu hahhahahah

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 22:51:33)

Nije im lako al’ ako

A, nisu se bunili kad su morali da crtkaju i pišu Slobi i Šešelju. Mogla bi neka razglednica i za Putina da „padne” večite komunjare.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Nije im lako al’ ako

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 22:53:54)

Danga

Hehehe, ovako je i Joza radio! Crtalo mu se i pesme su mu se pevali! :)))) Oce Tadici da bude Broz :)
Nisu radikali kada su ga zvali Boris Broz :)

p.s: Znate zasto Tadici ima belegu na glavi kao nekakva krava sarulja???? Ugradili mu Ameri cip pod kozu (u nasoj visokozdravstvenoj ustanovi), da malo obuzda svoju maniju! Jos za vreme ministrovanja vojskom, kada su bili poznati njegovi "smireni i kontrolisani" govori u obracanju sa drugima!
A i uzuteo mi je nesto!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Danga Re:Danga

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:07:09)

TRLA BABA LAN

Ama dosta o zamazivanju ociju sirotinji ... pisite kako je gosn tadic prebledeo kad je bio gosn SAnader koji cuva interese svoje hrvatske i svaka mu cast to je predsednik i javno u sred SRBIJE kaze..kako proslost nece zaboraviti a tadic onako bled kaze da nece kosovoo nikada priznati trla baba lan..ovo necete sigurno objaviti.....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:09:16)

Sta je tu strasno?

Bas su super ova dva pisma koja su deca napisala.Ne vidim sta je tu lose da deca pisu predsedniku.Ovo da ga nacrtaju,to se ni meni ne dopada.
Deca mogu da pisu predsedniku cak i kada ne znaju kako izgleda.Deca su mastovita i sigurna sam da ce pisma biti zanimljiva.
To je samo reagovao neki roditelj koji je radikal ili DSS i sad pravi te dramu od toga.
Dali ce te da pravite dramu kada pisu Novaku?
Bas ste smesni.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sta je tu strasno? Re:Sta je tu strasno? Re:Sta je tu strasno?

jasnajc [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:11:56)

totalno rasulo

ovu g-dju bicanin bi trebalo podhitno smeniti.Ministar prosvete nije upucen u taj"simpaticni"poduhvat?!?!Pa ko je ministar prosvete,vazno da je g-djs bicanin na svoju ruku odlucila da podeli te domace zadatke.Moji dragi SRBI,niste se trebali uzbudjivati i jos manje obracati paznju na te nazovi domace zadatke.Jednostavno ni jedno dete nije trebalo da obraca paznju na to.Niko ne zna ko je g-din Tadic.Znamo samo da VLADA SRBIJOM i njenim narodom.Ostalo je sve nevazno,njegov nos,njegova moc,njegov novac,njegovi prijatelji,njegova ljubav prema SRBIJI,nejgova politicka sposobnost,njegovo POSTENJE,njegovo..............................................

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:12:41)

crvena banda i dalje na snazi

jaaaaoooooooo, tebra, ovo kao u "zlatnim godinama rajske vladavine našeg najvećeg sina nacija, narodnosti, izrodnosti i ostalih nepoznatih kategorija", jao nostalgija me vata evo zaplak'o sam!

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:12:48)

Pismo Tadicu

Pitate me da li volim Tadica
znajte tako nešto se ne pita

Njega vole svi ljudi na svetu
podjednako Kinezi, Španci,
Indijanci, Japanci, crnci
svako dete na ovom planetu

na njeg misli vojnik dok maršira
mali pastir dok u frulu svira

njega trava ima u vidu dok raste
i kravice kad po njoj pasu
svuda je on na dobrome glasu
o njemu pevaju čak i prve laste

a kad meni dođu crni časi
kada Sunce počne da se gasi

tužan legnem ja u kasne sate
sklopim oči i mislim na Tadica
rekao bih tada da me neko pita
njega volim više od mame i tate

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Pismo Tadicu Re:DIKTATOR Re:Pismo Tadicu Re:Pismo Tadicu

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:13:51)

strasno

Ko najbolje uradi zadatak ide u obilazak predsednikovog rodnog mesta.Jos malo pa ce nam cestitati svoj rodjendan.Strasno...Bice gori od tita

pošalji odgovor

anonymous N. [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:18:21)

Što se čudite?

Pa i Titu se pisalo. Kažu da se to zove KULT LIČNOSTI.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Zapisi iz mrtvog doma

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:22:29)

Kg boy

Lepe ti je,lepe ti je zagorje zelene,zagorje zelene....

pošalji odgovor

Pismo [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:22:39)

Dragi gospodine Tadicu,

Moj tata kaže da je Vaš tata gospodin Sadam iz Iraka. Ja se nadam da nije, jer su tog čiku ubili zato što je bio bezobrazan i gađao ljude cipelama. Meni se čini da sam video na B-92 da je Vaš tata onaj čika Džordž Buš ili Soroš, zaboravio sam prezime, onaj što je vlasnik te televizije. Nadam se da imate lepe porodične odnose i da Vam je sin Čedomir živ i zdrav. I mi smo imali bebu, rodio mi se mali brat Mirko i on isto stalno šmrče kao Vaš Čeda. Čim ode u zabavište u Zemun, u Šilerovu, razboli se, i posle šmrče celu nedelju.

Učiteljica nam je rekla da moramo da Vam u pismu da Vas pitamo neko pitanje. Ja ne mogu sam da smislim, pa mi je mala Sonja Kovačević-Vučo rekla da Vas pitam zašto ste vi tako lepi i pametni. I meni ste lepi, kao onaj pevač Željko Samardžić, jedino što on nikada ne viče ili mlatara rukama. Povodom toga, hteo sam da Vas zamolim da u Blicu, kad su izbori, date i neku lepu fotografiju a ne samo te gde se mrštite, vičete i mlatarate rukama. Znam da su Vas naljutili oni klinci što se stalno bune što im je onaj Biberana ukrao Kosovo i slomio crkve, ali nema veze, naučićete Vi već njih da ne treba da se ljute. Daćete im Paradu u Beogradu, to im je bliže nego da idu u te polomljene crkve.

Takođe su mi rekli da i vi volite pismene sastave, jedino što ste snalažljiv đak, pa kada čitate svoj sastav pred narodom, obično ga prethodno prepišete od onog čika Šapera! Ali ja kažem, važno da je dete dobro, pa ako i prepisuje, ništa strašno.

Puno Vas voli, Vaš Perica (glasaću za Vas kad porastem ako mi date da budem direktor aerodroma jer jako volim aviončiće)

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Dragi gospodine Tadicu, Re:Dragi gospodine Tadicu,

anonymousc.c. [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:26:05)

Kralj Boris

Evo moje svakodnevne tvrdnje, da je Tito medju nama i da zivimo u Komunistickoj-kriminalnoj-virtuelnoj -zlocinackoj tvorevini, zvana Republika Srbija, pa sad nemamo driga Tita da se njemu kunemo, ali zato imamo sina od Titinog tzv. akademika(naravno po Titinoj direktivi) a koji ne zna, da se krsti, ne nosi crvenu maramu(kravatu da) ne peva "Ljubicice plava", ali je potpisao "bracni ugovor" sa Titinim unukom po "crvenoj knjizici" drugom Ivicom , kao i sa Slavicom i Zarkom pa kezavim Skundricem, a tu se nadje i buzdovan Mrkonjic, pa redom, crveni do zutog, zuti do crvenog, pa pevaju : " ...mi ti se kunemo, da sa tvoga puta ne skrenemo". I, sad, posle "bracnog ugovora" Ivica je naredio Zarku, a Zarko "Crkvenjaku", pa sad dobise deca u skoli novog Tita! Boris samo da obuce marsalsku uniformu, pljunuti Tito po izgledu, a po politici i pameti je vec odavno na liniji.Namesto zastavica sa srpskim grbom, treba svi da nose "bedz, sa Borisovim likom", a i da ga docekaju na povratku iz Njujorka (posle "pametnog" govora u drustvu Hisenija ) sa zastavicama sa njegovim likom, a da pevaju: "Druze Boro, mirisava lalo, ti se boris, bas za srpko pravo", pa da masu i masu, i ...

pošalji odgovor

Mali Perica [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:26:51)

pismu predsedniku 1. deo

Dragi cika Borise,

evo uciteljica nam je dala zadatak da vam napisemo pismo, pa ja kao i moji drugari uradicu to sa zadovoljstvom i nadam se da cete ga procitati i da ce vas barem malo naterati na razmisljanje, a da ce mi uciteljica dati peticu. Zaista ne znam odakle da krenem, pa cu krenuti hronolskim redom.

Dok ste bili u opoziciju 90-tih, ubedjivali ste nas kako je Milosevic najvece zlo i da je za sve, sankcije, kriminal, rat u okruzenju, problem sa Crnom Gorom i na kraju 78-dnevno silovanje Srbije, kriv jedino i samo Sloba. Dodjoste na vlast 5 oktobra, narod vam poverova kako cete ga spasiti bede i gladi i daljeg unistenja, i kako su nam EU i SAD veliki prijatelji. Djukanovic krenu u jos zescu kampanju za nezavisnost, koju na kraju i dobi, Siptari i dalje nastavise da ubijaju nas narod i kao nagradu dobise priznanje. A neki iz vase stranke i strana sa kojima ste bili u koaliciju vise vremena provedose u Silerovoj i u Surcinu nego u pokusaju da urade nesyo za ovaj narod.

Da li je onda gospodine predsednice zaista Milosevic bio kriv za sve? I kako to da mnogo stvari iz njegovog poslednjeg predsednickog govora ispade tacno.

pošalji odgovor

Mali Perica [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:27:28)

pismo predsedniku 2. deo

Prosle godine urlali ste na nas i pretili nam da ako vas ne izaberemo, da se vracamo u 90-te. Onako uplaseni moji izadjose i glasase za vas. A vi, sta uradiste? Napraviste koalciju sa onima koji i jesu dobrim delom odgovorni za ono sto se desavalo tada.

Zaista me to gospodine predsednice sve zbunjuje. Zbunjuje me kako to da izvesni Mladjan Dinkic koji je ostavio hiljade i hiljade ljudi bez posla, a sebi i svojima napunio dzepove, uvek opstaje na vlasti i ako njegova stranka moze da sanja o cenzusu. Kako to da je potpredsednik vase strake Petrovic govorio da ce ovaj pomenuti u zatvor cim dodjete na vlast, a on je sada u vlasti sa vama. Zbunjuje me kakva vam je to socialno odgovorna vlada sa onima koji ionako nikada nisu brinuli za narod? Zasto svoj novac iz kasice prasice ne mogu da stavim u neku domacu banku? Zasto nemamo nijednu nasu banku? Zasto me jedan od vasih ljudi ubedjuje da kada napravi od Vojvodine drzavu da ce narod tamo ziveti bolje, a i da ce Srbiji biti bolje? Da li to znaci da sto budemo bili sve manji i manji, da ce nam biti sve bolje i boje?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:pismo predsedniku 2. deo

Mali Perica [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:27:39)

pismo predsedniku 3. deo


Zbunjuje me sto na jednoj televiziji naklonjenoj vama promovisu cudne vrednosti, tako da mi sada nije jasno, da li cu jednog dana trebati da ozenim zenu ili muskarca, ili mozda ce trebati mene neko da ozeni. Sto svaki dan mi pune glavom kako pripadam narodu koji je genocidan i koji je zasluzio da ga bobmarduju i ubijaju dobri Amerikanci. Da je Majka Bogorodica prevarant i da nikada nije postojala i da treba da se odusevljavam Samantom Dzons.

A moju skolsku radoznalost najvise zanima jedna stvar. Sta bi bilo da je kojim slucajem Sloba umro negde sredinom maja prosle godine.
Gotovo sam siguran, ne da biste sprecili sahranu, vec biste omogucili sahranu sa svim vojnim pocastima u aleji zasluznih gradjana, a vi i vas gradonacelnik Djilas bili biste u prvim redovima i kukumakali i ronili krokodilske suze za mrtvim Slobom i bacali se na njegov sanduk.

Nadam se da cete procitati moje pismo gospodine predsednice i da ce vas barem malo podstaci na razmisljanje. Puno srece i zdravlja i uspeha u daljem radu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:pismo predsedniku 3. deo Re:REALNO

DS Forever [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:28:34)

Re:Sta je tu strasno?

Stvarno nema ništa loše. Ja čak predlažem da se uvede pravilo prve bračne noći. Ipak, je Tadić otac nacije i nije u redu da nam samo je** majku svima, nego eto, lepo bi bilo da nam overi i žene.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sta je tu strasno?

Stalna citateljka "Novosti" i Pressa [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:28:35)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

I ja sam bila komunista pa sad demokrata.Vremena se menjaju pa "preletimo".To je svuda tako.

"Novosti" su dobre novine.Ne zaboravite da je taj Crnogorac uspeo da opstane u najgorim vremenima i evo ga jos uvek traje.
Kod njih jen disciplina . Zna se ko je Boss.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Draganica [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:29:38)

Neki novi klinci

U ime svih nas
iz dvehiljade i neke
za zakletvu Borisu
ja spevo sam stih.
Ne spominjem proslost i bitke daleke,
jer rodjen sam tek posle njih.

Al' zivot pred nama
jos bitaka skriva
i preti nam,
preti o duboki vir.
Ja znam da nas ceka
jos sto ofanziva
jer moramo cuvati mir.
Racunajte na nas.

Sumnjaju neki da nosi
nas pogresan tok,
jer slusamo ploce i sviramo rok.
Al' negde u nama
je bitaka plam
i kazem vam sta dobro znam:
'Racunajte na nas. '

U ime svih nas
iz dvehiljade i neke
za zakletvu Borisu sam spevala stih.
Ne spominjem proslost i bitke daleke,
jer rodjena sam posle njih.

U nama je sudbina buducih dana
i neki se mozda
plase za nju.
Kroz vene nam protice krv partizana
i mi znamo
za sto smo tu.
Racunajte na nas.

Sumnjaju neki da nosi
nas pogresan tok,
jer slusamo ploce i sviramo rok.
Al' negde u nama
je bitaka plam
i kazem vam sta dobro znam:
'Racunajte na nas.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Neki novi klinci Re:Neki novi klinci Re:Neki novi klinci

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:31:28)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Tatu za predsednika :)

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

gladius [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:32:16)

Uporedjujete Tita i Tadica!?

Oh Boze! Kada bi postojala Privatna osnovna skola, od usta bih odvajao da decu tu upisem! Mi definitivno nismo normalan narod!

A izvin'te zasto neki uporedjuju "ovog tadica" sa Josipom Brozom!? Aman, ljudi uozbiljimo se! Pa stari je bio faca u odnosu na ovog opipanog. Tito je obozavan sirom planete, zasto je bio problem sto ga je jugoslovenski narod obozavao? Mesate babe i zabe.

P.S. Cak je i Cak Noris nosio Titovu stafetu! Beat that!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Uporedjujete Tita i Tadica!? Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:39:40)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

Ne lupaj, a da je trebalo da pisu Kostunici, Velji i ostaloj smesnoj ekipi,to bi bilo ok/

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:42:48)

sramota ali za roditelje

A cuj ovu majku, deset godina ima sin i gleda samo crtane filmove i nije cuo za predsednika drzave. Kad sam ja isao u cetvrti razred imali smo jednog takvog u odeljenju koji nije znao da prepozna Srbiju na mapi Srbije i naravno nije imao pojma ko je, u to vreme, Milosevic. U nekim drzavama recimo Austriji glasanje je moguce vec sa 16 godina, i sad taj mali ce za 6 godina bi bio sposoban za to? Naravno da ne, verovatno ne zna ni kad mu je rodjendan i koliko godina ima, u kojoj ulici zivi, sta je to Kosovo, ko je Djokovic itd. Strasno da neki roditelji jos slave tupost svoje dece.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:sramota ali za roditelje Re:sramota ali za roditelje

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:45:04)

Gde je problem?

Zasto deca da ne postanu na vreme politicki svesna pa kroz igru i pisane sastave uoblice svoje zahteve koje bi podneli Predsedniku ( danas Tadic, surtraneko drugi...)

Sa drugim delom 'zadatka" se ne slazem. Zasto bi deca crtala bas Tadica? Ne treba im niko od politicara...a i deluje poltronski.
Pisani satav -DA, likovni rad -NE

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:51:28)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Nikad smesnije poredjenje. Tuga. Ne brani se tako "voljeni lik"

pošalji odgovor

Bozo [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:51:47)

Pa sta?

Uopste ne vidim problem u svemu ovome ni u crtanju ni u pisanju. I ja sam crtao Tita pa evo me ziv sam i bar sam naucio lepo da crtam. Deca pisu svome predsedniku ... najnormalnija stvar. Bas njih briga kako je on dosao na vlast, kako ce da ode i sta radi u medjuvremenu. Bitno je da znaju da ova drzava ima predsednika koji bi trebao da misli na nas i da resava nase probleme. Trebao bi...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:53:20)

Veselo

Da li ce film "Tito i ja" dobiti nastavak?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Veselo

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:53:48)

ako deco,pisite

nije nista lose ako deca pisu predsedniku i treba da mu pisu jer i deca imaju svojih briga i spisak zelja. predsednik je predsednik pa moze nesto i da ucini za bolje sutra nase dece.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:58:38)

ZUTA UVLAKACICA

To sto ova gospa direktorka kaze da nije ni u jednoj stranci,mozda je istina ali da podrzava zute to je ocigledno i koristila je decu da se sto blize priblizi ovim zutima.Drugo da nije simpatizer ne bi ni mogla da bude direktor u ovoj nasoj korumpiranoj SRBIJI.To je tako za sada dok su ovi zuti zajahali narod.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:ZUTA UVLAKACICA Re:ZUTA UVLAKACICA

anonymous [neregistrovani] (22. 03. 2009, 23:59:47)

OSTAVKA OBRADOVICA!


Mislim da je zaista vreme da neprestano neobavesteni ministarprosvete, ovog puta ponese ostavku. Ovo je nedopustivo.
p.s.
Nije ovo Tadiceva ideja, al ko mmu kriv sto je toliko neuk pa slusa kretenske savete, ako je uopste i znao ista o ovome !

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:09:55)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

Tačno je da je sve organizovano iz jednog centra,a to je iz PRES-a.Mora da vam ovi iz novosti zadaju veliku glavobolju i da vam obaraju tiraž,pa evo prilike da im napakostimo.A još uz to ako se dogodi da je u blizini i predsednik Tadić,onda je to poslastica.Odmah idemo da ga omalovažimo i ispljujemo,jer pobogu brate čovek smeta svim ovim iz opozicije,prvenstveno Koštunjavom, jer ga poslao u zaborav,pa Tomi kojeg je u dva navrata pobedio i naterao da menja partiju,nebi li "stekao" poziciju da se ponovo kandiduje,pa makar to bilo i u penziji,pa ove iz SRS,kojima je večiti trn u oku.Svi ovi iz opozicije imaju vas u PRES-u kao dežurne posmatrače za otkrivanje ovakvih pikanterija,koje ćete plasirati na najprizemniji način i tako u ovo teško vreme,koje je rezultat i posledica prvenstveno lošeg rukovodjenja i vodjenja Srbije posle vladavine Kioštunjavog,uznemiravati srpsku javnost i dodavati ulja na vatru.Ali vi ne činite štetu Vladi Srbije,nego ovim iz opozicije,jer nedao Bog da dodju navlast,uz ovakve probleme bi za dva dana zablokirali celu Srbiju.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Glup Tup [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:11:37)

Zapisi iz mrtvog doma

Prije par mjeseci jadan fratar poručio djeci vjernicima da pišu Anti Gotovini.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:13:41)

Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

Ma hteli bi. Ali ne mogu. Ni za tri života. Jedan je Josip Broz. Hebo te, Tito je bio graditelj. Stvorio državu. Država jedna od najcenjenijih u svetu. Treća vojska u Evropi. Najveća stopa privrednog rasta... On je gradio-nije razgrađivao. Ovi danas ne umeju ni kulu od karata da sklope a hteli bi da budu Broz. Da budu najveći. Pa još nisu uspeli da rasprodaju sve što im je Tito izgradio. I danas žive od njegovog nasleđa. Posle Đerdapa - npr. koji energetski objekat su napravili. Ni vetrenjaču. A uništili su sve velike, kapitalen sisteme iz Brozovog vremena. Ni da ih okreče nisu znali. E da Broz može da ustane. Da im ebe nanu naninu. Sve bi ih na Goli otok - gde im je i mesto.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!? Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:14:54)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

A vidimo kako tvoj tadic drzi srbiju......

pošalji odgovor

eki [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:17:38)

Re:Neki novi klinci

Ej matora, da ti slucajno ne nedostajem da ponovo sastavimo neku Kraljevinu ili sl.samo kazi jedva cekam,keve mi.Svremena na vreme kao da cujem pjesmu...

pošalji odgovor

zoka [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:18:13)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

i ja sam se slatko nasmejala ,bas tako izgleda nas predsednik.HAHAHA

pošalji odgovor

O Boza Valac [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:23:24)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Bila si nekada i muško. Sve je moguće.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:23:49)

Ovaj šareni Dalmatinac

dakle, nikad neće moći biti Broz, ma koliko se trudio. Broz može biti i ostati samo njegov nedosanjani san. Kao i svim budaletinama pre njega a i svima posle njega. Ko ne veruje - neka čita Nixona ( jedan od nekadašnjih Američkih predsednika, za neupućene žutokljunce). Kada je Tito posetio Ameriku, gde ga je dočekao Nixon, sa najvećim državnim počastima, kako se dočekuju najveći državnici ( 54.godne) , Nixon je iznoseći svoje utiske o Titu, nakon njegovog odlaska, sa zaprepašćenjem rekao: Pa on se nas Amerikanaca - uopšte ne boji !!! Ovi današnji fićfirići, boje se i svoje senke kad je svet u pitanju. Čak i svojih gostiju koji im dolaze iz susedne Hrvatske. Toliko - da i svog ministra inostranih poslova moraju da pošalju na lužbeni put u Tursku, jer se ministar gostu ne sviđa.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:25:19)

Re:ZUTA UVLAKACICA

Koga ti podrzavas.???? Ove lude radikale.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:ZUTA UVLAKACICA

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:29:00)

Re:Re:Sta je tu strasno?

Nije ti neki predlog.Tadic je u tome slab.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:32:59)

Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

HAha.Bas si me nasmejao.Menjam pol po potrebi.
U buduce ostajem to sto jesam ,zena.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:36:46)

hahaha !!!

E moj Boki Taki, nikada ti nećeš biti kao Maršal !!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:37:50)

Re:Re:ZUTA UVLAKACICA

a gde si ti magare procitao da ona bilo koga podzava u svom komentaru.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:ZUTA UVLAKACICA

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:40:43)

idiotluk

Napisao bi mu ja da ode na VMA na terapiju elektro-sokovima da se vrati u realnost.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:44:22)

Re:sramota ali za roditelje

Tacno. Dete vec u uzrastu kada se upisuje u prvi razred treba da zna ko je predsednik drzave. Bez obzira da li je to Tadic ili neko drugi.
Mog sina je prilikom upisa '96.g. psiholog skole pitala da li zna ko je bio Tito. Naravno da je znao. Znao je i Milosevica, Djindjica, Draskovica, sve aktuelne likove politicke scene tada.
Mislite da takvih akcija nema u tkzv demokratskim zemljama, raspitajte se malo.
U vreme napada 9/11 secate li se da je Bus sedeo u nekoj ucionici, potrazite ima slika i klipova na netu...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ILUMINATI

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:47:31)

Re:Re:Re:ZUTA UVLAKACICA

Smanji tenziju.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 00:54:25)

Re:Pismo Tadicu

Genijalno! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pošalji odgovor

dalabu [neregistrovani] (23. 03. 2009, 01:07:52)

anus

valjda su im ostale pertle napolju da mozemo da ih izvucemo kad predsedniku dojade

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 01:14:25)

222

ovo je gori komunizam nego za vreme tita.jos cemo da proslavljamo njegov rodjendan i da mu nosimo stafetu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:222

gladius [neregistrovani] (23. 03. 2009, 01:15:10)

Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

Ma Goli Otok bi bio plaza za ono za sta bi trebali da odgovaraju. Na Goli Otok se islo zbog verbalnog delikta, pitam se gde bi trebalo da zavrse oni koji aktivno rade protiv drzave (petokolonasi i domaci izdajnici)?
Smeta mi kad cujem da neko pljuje po Titu i po tadasnjem sistemu. Brate, znao se red. Postojala je disciplina. Nisi smeo mrava da zgazis. Nisi smeo da nekog popreko pogledas, a kamoli nesto vece. Strani drzavnici su sa aerodroma morali direktno u hotel, a kod Tita tek kad ih on pozove. Ambasadori stranih drzava su bili manji od makovog zrna. Nisu smeli ni "a" da kazu, a kamoli da se mesaju u unutrasnju ili spoljnu politiku Jugoslavije. Pa mi smo za vreme Tita imali 3-4 coveka unutar Bele Kuce koji su radili za tadasnju sluzbu drzavne bezbednosti!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!? Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 01:30:16)

Re:Veselo

"Tito i ja"??
Ma mogu da mu pljunu pod kuću cveća. Ako uopšte i toliko mogu da dobace. Nisu mu ni za menjati vodu u vazi. Sitni, mali, gubavi nedotupavci.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Veselo

Dejan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 02:42:38)

Kim Dzong Tadic

Živeo naš duhovni vođa, spas u teškim vremenima. Nabavljač gasa kad se mrznemo, krpljač puteva, svojim asketskim stilom života je primer svima, državnik prve klase koji je uvek tu kad narodu treba (osim ako nema preča posla u rumuniji), gonilac kriminala i vanpartijiski lider svih stanovnika Srbije... Živeo Kim Džong Tadić!

-Učenica: Teško sam naslikala nos Tadiću- Nije teško ćero, samo dugaaaaaaačak.

pošalji odgovor

petar [neregistrovani] (23. 03. 2009, 03:30:55)

Re:APSOLUTNA VLAST

Naravno da je sve rezirano iz jednog centra!Ja predsednik Srbije,svaka ti cast.Za tebe je Tito pionircic,a Sloba obicni amater.Sada je na redu nekakav vid stafete ali ova tvoja morat ce da se nosi dva puta godisnje.Takav narcis se nije rodio u Srbiji,a uostalom ti ni nisi Srbin i tebi je bitno da sprovedes sto ti Ameri odrede,a usput da cuvas pajdasa Cedu - Zebru koji ti je i desna i leva ruka naravno kada to zatreba.Ma nemogu vise proradio mi je cir.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 03:52:27)

Re:Re:Veselo

Potpisujem. Porediti ove beskicmenjake i nistarije sa jednim TITOM kojeg je priznavao i postovao citavsvet je toliko smesno da nemam reci. Oni svi zajedno nisu dostojni ni da mu posete nadgrobnu plocu a kamoli nesto drugo.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 06:13:34)

Re:Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Fazon je u tome što ni ti ne znaš šta si.To najbolje znaju ovi iz redakcije koji te drža za ložača i vatrrogasca istovremeno.Verovatno je potrebno da "zakuhate" situaciju,da bi komentari bili"žešći",a da bi ti posle toga dobio-la"zasluženu" nagradu.E onda nastane najveći problem.Kada te ovi tvoji nagrade,onde se"razbacaš" i pošalješ još desetak dopunskih komantara,a sve sa nekim tudjim imenima i onda na taj način umiruješ svoju sujetu.Osnovni moto ti je negacija svega državotvornog u zemlji Srbiji.Nisi ni svestan koliko ružno izgleda to što radiš,jer" misliš" da je to dobro,a i ovi tvoji te često"nagradjuju",pa misliš da si u svemu u pravu i da je tvoje pljuvanje i omalovažavanje najispravnija metoda.Mislim da bi te ovi tvoji iz redakcije trebali uputiti da se malo odmoriš,jer si se od silnog "loženja"jako zagrijao,pa ti ne pomaže što si ujedno i vatrogasac,jer još nisi naučio da"ugasiš" sam sebe.Verujem da ćeš posle odmora biti mnogo razumniji u pisanju komentara.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 06:25:09)

J. B. Tito

Majku ti božiju imperijalistićku...
I posle mene... JA

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:J. B. Tito

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 06:59:48)

odlican potez

Smatram da je ovo izuzetan potez skole.Hajde da vidimo i cujemo kako nasa deca vide predsednika ista imaju da mu poruce.Ovde u Kaliforniji deca su pisala guverneru(Arnold S.)pa su cak i svi dobili odgovore.Ucitelji su bili iznenadjeni pozitivnim razmisljanjem te dece.Jedno veliko bravo za direktora i ucitelje u toj skoli
P.S.mozda bih roditelji voleli da deca pisu velikom bratu??????

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:26:17)

i posle tita-tadić

Čitajući tekst, sve mi se smučilo.Da čovek ne poveruje.
Šta očekivati od ove naše dece kada porastu, kada ih već pripremaju za političare, ulizice, podrepaše.
A o Tadiću ne treba trošiti reči. Čovek se toliko uživeo u ulogu oca nacije da je izgubio svaki osećaj za bilo kavu meru......
Teško nama sa njima....

pošalji odgovor

Miki [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:37:20)

Re:Sta je tu strasno?

Stvarno sta je tu lose da decu od malih nogu ucimo da glasaju za DS kad porastu. Misli Tadic strateski, ali ne za Srbiju nego za svoju stranku.
A sta ako sutra nekom padne na pamet da deca pisu nekom geju, ili nekoj gej alijansi ili sta ja znam kakva sve zla se nakotila.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sta je tu strasno?

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:39:29)

треба

И треба му писати, сваког дана и са сваког места у Србији! И треба му слати његове портрете, црно беле и у боји! Стално! Не само ученици, то треба сви да раде. Нека упозна свој народ ако га до сада није упознао.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:40:57)

Re:222

Dete, ovo nije komunizam uopšte. Vidi se da ne znaš šta je to komunizam. Živiš u najsurovijem obliku kapitalizma. Komunizam nemoj da brkaš sa kultom ličnosti. Tito jeste imao taj kult. Ne samo u svojoj zemlji - nego i u svetu. Sve države i svi državnici u svetu su ga cenili i poštovali. Kao organizatora pokreta otpora, koji je na ovom prostorima, u II sv. ratu imao značajan doprinos opštoj borbi protiv fašizma. Ondašnju kraljevinu-teritorijalno očuvao, izgradio novi poredak (socijalizam), izgradio i podigao tu zemlju u kojoj su svi manje-više srećno živeli. Dostojanstveno. Industrijalizovao jednu zaostalu, seljačku zemlju kakava je bila u doba kralja. Opismenio stanovništvo (više od 60% stanovnika u doba kralja je bilo nepismeno). Izgradio puteve, hidrocentrale, železnicu, industriju....Istina je da Tadić razvija svoj kult ličnosti. Ali -nedorastao je i neće mu uspeti. On i njegovi već 10 godina prodaju i privatizuju ili uništavaju ono što im je Tito ostavio. Još nisu uspeli sve da raskrčme. Ugled zemlje je u opštoj rasprodaji, prvi stradao. Ali, to je pre njega već obavio Milošević.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:222

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:49:00)

Daj...

sta lupate svi gluposti? Pa citav svijet pise svojim predsjednicima. KOme ce ddrugom da pishu? Direktoru vodovoda? Ne vidim nista strasno u tom,jedino to sto nisu dali na slobodan izbor djeci,kome ce da pishu!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Daj... Re:Daj...

Milica Popovic [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:58:24)

NAJDRAŽI PREDSEDNIČE

Dragi Predsedniče,
pišem Vam ovo pismo po zadatku naše razredne koja zna uvek šta treba da radimo. Ima mnogo stvari koje bih htela da sa Vama podelim ali Vi ćete možda biti u Nju Jorku pa nećete ni dobiti ovo pismo ili će ga skloniti zle čike iz Vašeg kabineta. Ustvari mama kaže da su svi zli sem Vas i da moramo da ih se čuvamo. Postaviću Vam samo jedno pitanje od niza mogućih: Kada ćete srediti Čedu da ne bi sredio on Vas kao što je sredio čika Zorana?
Puno Vas pozdravlja i voli više od Tita Vaša Milica

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:NAJDRAŽI PREDSEDNIČE

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 07:59:35)

PRESS, NAJBOLJI STE ! ! !

"Uce decu da budu poltroni" ! Da ,tako se to radi u "modernom" svetu ! Samo malo na drugaciji nacin,to je ta "evropeizacija-globalizacija" pa onda da ljudima upravljaju na daljinski ! Sto se tice "domaceg",sta reci ? Samo,sada imamo iskustva za razliku od 05.10.2000.god ! ?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:00:06)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

....anonimni@ Zabravio si da su pored Tadica Vukotica i minstar prosvete Obradovic crnogorac...zivelo bratstvo i jedinstvo u zemlji Srbji...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:01:21)

Voljeni vodja

Не знам да ли писмо почиње са "Драги или Вољени вођо,..."Не треба овде мешати Тита.У то време сви су му се обраћали са "Друже Тито",па чак и добар део ових садашњих на власти.Овако удворичко писање ме подсећа на једног далеко источног "Драгог или вољеног вођу".

pošalji odgovor

Brad Pit Bull [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:06:18)

Ass of fire

Trebali su roditelji svi zajedno da se dogovore i da nacrtaju Ben Afleka iz South Parka sa guzicom umesto lica i posalju vecernjim novostima...i da im saopste evo deca misle da je drug preCednik Ben Guz Aflec

pošalji odgovor

Cp6uja [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:20:28)

to je normalno u diktaturi...

aku mu neklicu onda ce ih pobiti.

nebi bila prva nenaoruzana djeca u beogradu ubijena od tadiceve SS...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:to je normalno u diktaturi...

natalija [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:27:41)

ovo me .....

ovo me podseca na vreme kada smo ziveli u eri druga Tita....morali smo da crtamo, pisemo i slicno ....hm, onaj sastav ZASTO VOLIM DRUGA TITA.... e, taj je bio najjaci :)))))))))))))))))

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:32:45)

BANDO CRVENA

Nemojte da mi vredjate TITA

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:40:04)

Re:Nije im lako al’ ako

Iako sam protiv i jednog i drugog,ovo apsolutno nije tacno a i da jeste ,svrstao se u isti smrdljivi kos.

pošalji odgovor

mira [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:40:39)

SUPER IDEJA!!!!

Misli da je pisanje predsedniku OK! Za razliku od nas odraslih koji drugačije imamo poglede u odnosu na decu, dece gledaju iskrenije, suptilnije i srcem. A ko će stvarno predsednik ili neko iz njegovog kabineta čitati ova pisma mislim da bi imali i šta da rešavaju. Deca neće vređati, gledati svoj interes, već će u ime sve dece pisati, a to je prava stvar. Naravno neka se akcija nastavi i neka pišu i sportistima pevačima i imaćemo šta pametno da čitamo.

P.S. Deca razumeju odrasle, ali odrasli ne razumeju decu.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:41:43)

Re:Sta je tu strasno?

Vama je ocigledno ispran mozak jos za vreme Broza

pošalji odgovor

Joe [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:44:43)

Tito br.2

Sećam se kad sam ja išao u školu i pisao drugu Titu. Treba neko da obavesti ovu direktorku da je Tito odavno umro!!!

pošalji odgovor

goxy [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:47:27)

sad je na mene red

kad je tito bio ziv, ja sam bio mali pa mi nisu dali da nosim stafetu. to je takav udarac bio za mene da posledice trpim i sada. te , podeljena licnost, te manjak samopouzdanja, te piskim u gace nocu itd. sad je moja sansa. odmah cu da se prijavim ovaj put i odoh da nabijam kondiciju. tito je medju nama. tito se vratio. ziveo tito.

pošalji odgovor

konstruktor [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:48:29)

konstruktivni predlog

Predlazem da se iz svih uconica uklone slike Svetog Save i Vuka Karadzica i okace slike druga Borisa kako bi deca imala inspiraciju gledajuci ga.

pošalji odgovor

Era [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:50:35)

Poltroni!

Gospodin Trebjesanin je u pravu, ali godinama je narod ucen da budu poltroni. Najvecem delu ljudi iz valsti, a i u drugim sverama, pogoduje poltronstvo i to je postao uobicajeni nacin ponasanja. Mnogo je laksi zivotni put ako ste poltron i ako ste "odani sefu". Licno sam oduvek voleo vise one koji ti kazu sta misle, makar to bilo i pograsno. Ovde vec odavno nisu pozeljni oni koji misle svojom glavom i takve uglavnom smatraju ne pozeljnim. Zalosno, ali moje saznanje je takvo.

pošalji odgovor

pedja.m [neregistrovani] (23. 03. 2009, 08:51:13)

kuknjava

Sta placete? Kolko ste pisama napisali Titu? Ocigledno je da je uciteljica nalozena na predsednika. Uciteljice, ovo nije primeren nacin da prema nekom izrazavate simpatije. Nemojte decu mesati u ovo, ovaj nista dobro nije doneo Srbiji.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:kuknjava I ovo je sramota!

petar [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:06:05)

Re:Dragi gospodine Tadicu,

svaka čast, podržavam !!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:15:18)

Druže Tito mi ti se kunemo!

Uspomene na Tita su očigledno neizbrisive iz glava njegovih bivših pionira!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Druže Tito mi ti se kunemo!

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:25:06)

Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

Nisi smeo da kažeš da si Srbin , nisi smeo da kažeš da je Kosovo Srpsko,E moj nepismeni brate Srbine jebo te tito..

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!? Re:Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:28:58)

Re:Danga

Bez imalo šale ali stvarno gledajući Tadićev beleg na glavi i meni je palo napamet da mu je neko čip u glavu ugradio, on i liči na androida, mada je većina gej populacije u tom fazonu..

pošalji odgovor

Sale Bg [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:30:25)

Druze Tadicu mi ti se kunemo!

Još malo ce poceti da stampaju sveske sa likom ovog izdajnika!
Samo sto bi trebalo da dodaju sledeci tekst pored lika...

Izdajnik si prve klase, to Borise neka zna se!
Neka znade svaki klinac da je Boris NATO Marinac,
ko ulicu na crveno predje stizu braca interventne Medje,
pucaju u stomak i celo,
da ubiju Vase telo.

Drug Ivica policajac, i on zna za jadac,
ulicama krstare mu dzipovi,
a u njima sa metkom u cevi likovi,
ubice Vas kao pseto jer ste prosli kroz crveno svetlo!

Marinac sam nek se zna,
komandant sam svega Ja!
Bez morala i bez stida,
sve Vas voli Boris Gnjida,
ko mi jednom na put stane
nikada mu ne osvane!




pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:33:46)

KOMUNJARE

Srpski izvozni artikal poltroni u prosveti.Ja sam godine proveo po školama, prosvetni radnici su vrlo plitki ljudi, oni uvek ljube zvaničnu vlast, lako ono nađu novog maršala, već su izdresirani..

pošalji odgovor

Palestinac [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:38:17)

Re:Pismo Tadicu



Kad je Tadić bio mali,
klinci su ga Boki zvali.
igrao je šapca-lapca
i gađao praćkom vrapca!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:42:33)

ILUMINATI

Joj što volim vas što se divite do imbecilnosti američkoj demonkratiji,A što se tiče napada 11 septembra i osalih napada na ameriku, danas je većini prosečno inteligentnog sveta jasno da su sami sebi to režirali. Vi što verujete u zvanične verzije , nastavite da gledate španske serije, to vam je maksimalno što možete da ukapirate..

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 09:56:29)

Nije slučajno

Sve ovo gospodo moja nije slučajno. Mladi se vaspitavaju do svoje osamnaeste godine kako kažu naši pedagozi. Zato im sada u desetoj godini uvrtimo u glavu ideje DS i videćete šta će biti kada odrastu. Pa normalno prodaće ono što bude ostalo od ovih raspikuća koji prodadoše sve što su naši očevi i deke i bake stvarale godinama. Oni su se besplatno školovali da bi sada sve prodali i nametnuli školarinu našoj deci a sada nameću i porez od 5% na bedne i jadne plate i penzije sa kojima se jedva preživi. Zašto ne oporezuju sebe i svoje istomišljenike u skupštinskim i ministarskim foteljama i za dobrobit ove države ne smanje sebi plate nego traže od napaćenog naroda da na svojoj grbači izvuče ovu državu iz krize.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Nije slučajno

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:15:29)

Re:Neki novi klinci

Samo umesto :
,,jer slusamo ploce i sviramo rok",
treba da bude :
,,jer slusamo mp3 i sviramo turbo folk"!
Ostalo je OK.

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:19:23)

Udbaške Novosti!!

Kako im je samo palo na pamet tako nešto!
Sram ih bilo!

Sećam se da nam je srpkinja 1983. ZABRANILA da na istu tu temu pišemo o Titu!!

Pa ljudi moji, ovde niko ne može da misli malo unapred - kako će ići dalje ta akcija...
Ili su baš to i zamislili!

Ostavite čoveka na miru!!!

pošalji odgovor

kolibri [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:25:43)

I ovo je sramota!

"Majka jednog desetogodišnjeg dečaka koji pohađa četvrti razred kaže da je bila zgranuta kada ju je sin krajem prošle nedelje pitao: „Mama, kako izgleda predsednik Srbije Boris Tadić, ko je on"? "

Ne slažem se da treba deca da pišu ovakav domaći, ali kao što neko reče koliko nas je pisalo o Titu:)
Ipak, po meni je sramota i da dete od 10 godina ne zna kako se zove predsednik!!!!
Ne razumem samo majku, da li je zgranuta što joj dete NE ZNA KO JE predsednik ili je zgranuta pitanjem deteta? Kako bi tek reagovala da je pita nešto što se traži konkretniji odgovor??? Pretpostavljam da je klinar sigurno čuo za Obamu, jer njega ovde pominju više nego bilo koga drugog!

I moje dete od 7.5 godina gleda crtaće, naravno i to ne sve jer ne dozvoljavam crtaće koji su debilni i idiotski, ali da je sad neko pita kako se zove naš predsednik, znaće odgovor - ne zato što smo politički opredeljeni, naprotiv, već zato što se kod nas gledaju i drugi kanali osim onih sa crtaćima, pa je prosto nemoguće čuti!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:34:22)

Re:Daj...

A predsednik će svaki slučaj pojedinačno da razmotri i da pomogne deci. Ne lupaj. Tako mala deca možda mogu da znaju ko je predsednik, ali nije pisanje pisama ni blizu rešavanja problema koje deca imaju. Još uvek se sećam kako smo mahali Titu pored železničke stanice a iz voza na odmahivala bela rukavica. Ko zna na čijoj ruci. A urednik Večernjih novosti je mogao u novinama da objavi poziv pa ako roditelji misle da njihova deca treba da crtaju neka crtaju. Svaka čast mami sa stihovima i tati sa slikom. Valjda će nekom onda da padne na pamet koliko to nij eu redu. Ali zato služi direktorka da takve radove ne prosleđuje. Uostalom kao i administrator ovde.

pošalji odgovor

autokomanda [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:37:07)

Šlihtara

Domaći zadatak se,kako mu i ime kaže,ne piše na dobrovoljnoj bazi.Direktorka,za koju predpostavljam,da je kao i svi direktori škola politički podobna,je odabrala jaaaako loš način da se šlihta.To što je ona uradila,zove se zloupotreba službenog položaja i zloupotreba dece.Ovde ima mesta za prosvetnu inspekciju,jer ono što nije predviđeno Godišnjim planom i programom škole,ne može se nametnuti kao obaveza đacima.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:46:08)

Re:sramota ali za roditelje

Odličan komentar. Još jedan primer da su roditelji dobrim delom krivi za to što su deca mnogo glupa. Oni misle ako im je dete sa 3 godine selo za kompjuter da je neviđeni mag. A to što magarčić sa 10 godina ne zna ko mu je predsednik države , nema veze. Ja sam u prvom razredu nosila "Titovu maramu" i znala sam naravno ko mi je predsednik. A da ne pričam da smo mu i pesme pevali...Dobro, verovatno zato danas i razmišljam drugačije od ove majke...Samo neka dete gleda crtaće...ako može do 18 godina.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:sramota ali za roditelje

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:50:51)

Druze Borise

Druze Borise mi ti se kunemo
da sa tvoga lopovskog puta
ne skrenemo.
Mi smo Borisovi Boris je nas.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:50:57)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

Xaxaxa,TITO I JA!
Dragi moj predsednice,volim te vise i od tate i od mame...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:54:54)

Dragi predsedniče...

čuo sam kad su mama i tata pričali da će tata možda ostati bez posla. Nedavno sam u tatinim novinama pročitao da je jedan čika u Americi ubio svoje petoro dece, njihovu mamu i sebe kad je ostao bet posla.
Da li će moj tata da ubije mene, mamu i sebe?

Koju bi ocenu dobilo ovakvo pismo?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 10:55:19)

Re:Daj...

kakva si ti budaletina!!!??!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 11:26:46)

Pljačka trećeg rajha

Čedomir Jovanović je obična lopurda

pošalji odgovor

Vlada Zvezdara [neregistrovani] (23. 03. 2009, 11:28:54)

XP

Samo napred Boris Tadic !!!

pošalji odgovor

shef jagnjece brigade [neregistrovani] (23. 03. 2009, 11:38:16)

Re:DIKTATOR

bravo za pismo, uskoro dobijas plavo/zutu maramu, i po koju zvezdicu, ako napises jos neko pismo nasem Diktatoru :))

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 11:46:10)

Re:Danga

Oce da ispadnes duhovit, a mnogooo si brate glupav. Jedan je Boris.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Danga

Orvel [neregistrovani] (23. 03. 2009, 11:55:19)

Veliki (topli) brat

Da li naš predsednik zaista postaje Veliki (topli) Brat?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Veliki (topli) brat

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:00:36)

Re:Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Bruka!!! Nijev bitno znati ko je presednik,uostalom to je promenjiva kategorija ili ne?! Bolje bi bilo da nauce nesto iz knjzevnosti kako bi jednog dana umeli da se potisu!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:00:40)

Re:pismo predsedniku 2. deo

Perice, vidi se da si mali i da i sve pobrkao. sva ta piranja si trebao postaviti cika Slobi. ti si tad bio jos manji, ali mene odlicno sluzi secanje. Crna gora, Hrvatska, Kosovo, sve je to nasledjeno od onog rezima i vec tad je fakticki bilo odluceno sta ce biti. Za vrema vladavine tvog idola postojale su samo 2 njegove privatne banke Jezda i Dafina i to sa ulogom bez kamate i povratka para, licno na Markov racun se uplacivalo negde na Kipru. Tadic: Perice pij mleko i dok ne stasas nemoj da te zanimaju tako ozbiljne stvari i nista ne brini dok ja vladam, a vladacu jos dugo, dugo...

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:03:53)

Re:Neki novi klinci

OO.. srecica moja, sto sam radostan sto je pisala Taletu i to fino. Draganice pa gde si mi ti svo ovo vreme, ja se uplasio i zabrinuo gde mi je Draganica, sta mi radi? Pusica od mene ;)

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Neki novi klinci

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:09:03)

Re:ZUTA UVLAKACICA

Nema sta da se uvlaci, pa zena je glasala za njega, kao i mi svi normalni tj vecina. I Srbija ce jos dugo biti u zutom i to cela, pa bolje nego da je u crvenom jer ta je boja Srbiji uvek stvarala nevolje.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:ZUTA UVLAKACICA ništa strašno

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:10:03)

Re:Re:Sve organizovano iz jednog centra

Slazem se..

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:12:09)

Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

I zaboravio si ovo. Broz celu obalu dao ustasama, A SRBIMA uskratio izlazak na more, pa jos na sve to u bivsoj onoj sav novac se slivao u ustasku hrvatsku. Misli o tome.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:15:32)

Re:Re:Sta je tu strasno?

Stvarno je super ideja da se od malih nogu uce da glasaju za DS, pa to je genijalno. jedina prava i normalna stranka sa normalnimpogledima na svet.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Sta je tu strasno?

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:19:25)

Re:NAJDRAŽI PREDSEDNIČE

Tadic: draga Milice, Cedu necu da diram jer ako njega sredim nece imati ko sem mene i moje stranke da se bakce sa naprednjacima (SNS) i nazadnjacima (DSS-NS). To nije moj nivo, jer sam ja i suvise jak za njih. Voli te Boris ;)

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:21:37)

Re:to je normalno u diktaturi...

Prvo nauci da pises, eto da si isao u skolu ti bi naucio gramatiku, a i pisao bi Tadicu. Kud ces vece pocasti.

pošalji odgovor

Pavle Laik [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:22:11)

Otac nacije

Živ je TITO umro nije!
Sledeće je slika voljenog vođe u svakoj učionici i na svakom radnom mestu ... da nas njegov manekenski osmeh podstiče na nova pregnuća za EU revoljucccciju majku ti imperijaljistićku!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:23:52)

Re:kuknjava

A sta je tvoj miljenik doneo? Sem ratova izbeglica i jos ih opljackao kroz Jezdu i Dafinu vec opljckani narod

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:23:58)

Re:REALNO

Perice, kada porastes samo ce ti se kazti. Na dobrom si putu jer mislis svojom glavom, i slusaj roditelje, i naravno nemoj biti devojcica jer si muskarac. A nas Diktator sigurno nije procitao tvoje pismo, jer je morao da skokne do Rumunije, ne oseca se prijatno u Srbiji.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:REALNO

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:29:04)

ništa strašno

Ništa to nije strašno u odnosu na decu koja su učila pesmice Seke, Cece, Stoje i ostalih i verovatno učile i da se obuku-razgolite i to su bili uzori dečice. I sada još ih gledamo svake subote kako razgaćene pevaju, sve moj do mojega. Tak da ništa nije strašno što su deca pisala o predsedniku i da li su uspeli da mu nacrtaju nos. On je i lep i pametan i svaka mu čast kako je prvo svoje uvlakače i dupelisce udesio, bar ove moje iz Zrenjanina, koji su menjali partije kako koja vlast dodje.....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:29:20)

Re:Nije slučajno

Jeli tupavi i praznoglavi stvore. A kako se zivelo ranije bez plata i bez posla, jer te firme godinama nisu ni radile zbog bede koju su nam tvoji natovarili na grbacu. Sad narod radi, moj kum je komercijalista i ima platu 500 eura, a za vreme Slobe nije imao od svog rada ni za cigare i to ako ih nadje kod svercera ili da pozuri jer kurs na ulici je varirai iz minuta u minut. Jooj ne srei da ti ne nabrajam milion razloga da ne poredis ovo sad i ono bedno vreme.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Nije slučajno

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:30:58)

Re:APSOLUTNA VLAST

Ким Џонг Ил Тадићи (Tadiqi)!

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:33:37)

Licemerje

Vidim da Press nije reagovao kada po skolama teraju decu da crtaju svetog Savu. Zasto bi moje dete crtalo nekog sveca, takodje pokazujuci idolopoklonstvo i zasto bi detetu nametali da se sa desetak godina izjasnjava kao vernik? Predsednik je institucija, menja se, i takodje mi nije jasno zasto deca ne bi pisala predsedniku.... Ovde se najvise bune ljudi koji nisu imali nista protiv Brozove slike u ucionici i koji su bili uvereni da ga vole vise od mame i tate, a sada se setili politicke manipulacije

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Licemerje Re:Licemerje Re:Licemerje

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:37:59)

Re:zuti na sve spremni

znaju zuti da je omladina buducnost srbije ali ne znaju da toj omladini treba pomoci a ne uvoditi decu sa 10 god u politiku,idiotizam je uzeo maha da je tesko stati na put tome

pošalji odgovor

Bojan the Hi-IQ [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:58:20)

Re:Licemerje

Brate, ovu tvoju rečenicu treba uklesati u kamenu:
"Ovde se najvise bune ljudi koji nisu imali nista protiv Brozove slike u ucionici i koji su bili uvereni da ga vole vise od mame i tate, a sada se setili politicke manipulacije"
Odakle ti ovo? Jesi li vidovit? Bacanje pasulja dobro ide ovih dana? Dakle, svaka čast kad ovako nešto možeš da provališ bez po blama. Šta, znaš svakog ko je ovde komentarisao lično pa si sam došao do ovako brilijantnog zaključka? Ja sam se grozio Tita i svih ostalih diktatora, a ovaj umišljeni diktatorčić se sam pokazao, još kad ga ti tako vešto braniš, onda sam baš siguran da sam u pravu. I ja i gomila ljudi ovde koja se isto tako grozi ideje da im decu maltretiraju Tadićem ili bilo kim drugim.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemerje Re:Re:Licemerje Re:Re:Licemerje Re:Re:Licemerje

marina novkovic [neregistrovani] (23. 03. 2009, 12:58:41)

pismo borisu tadicu

zaista frapatno. odakle nekom ideja da predlozi da se predsedniku tadicu pisu pisma i rade njegovi portreti. pa valjda je to iza nas. nismo se 2000 godine i mnogo pre toga borili da bi pokrenuli nanovo idolatriju. dosta je bilo sa titom i milosevicem.

veciti ekvilibrista, direktor i glavni i odgovorni V. Novost u zelji da se dodvorio gospodinu tadicu nije razmisljao da ce neprimerenom inicijativom svog lista prevashodno naneti medijsku stetu, nicim zasluzenu, predsedniku tadicu i izazvati lavinu reakcija.

kabinet predsednik bi trebalo da se ogradi od takvog snishodljivog postupka. tadicu takva reklama nije potrebna jer je zahvaljujuci svojim kvalitetima i dobrim politickim potezima vec zauzeo znacajno mesto na politickoj sceni srbije.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:11:34)

XA XA XA

...ludilo! Opicena zemlja totalno... Sve me tako podesca na onaj film Tito i ja i malog debelog Dimitrija sto kaze da voli Tita vise od mame i tate...Ma nije nego!

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:17:05)

Re:Re:Licemerje

Nista nisi rekao o svetom Savi? Da li si za tu vrstu idolopoklonstva? U svim ucionicama americkih public highschool, vise slike predsednika njihove zemlje. Duboko se ne slazem sa time, medjutim njih uce da je predsednik institucija, da je garant stabilnosti zemlje (koliko god to bilo diskutabilno) i da je pre svega promenjljiva kategorija. Da li je bolje to ili da deca ne znaju da li zive u republici ili monarhiji

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Licemerje i totemizacija

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:24:12)

Re:Licemerje

ala zboris svaka ti dala :)) svaka rec na mestu

pošalji odgovor

Palestinac [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:35:29)

Re:Re:Danga

Jedan je Boris nama i previše! Rusi su imali 2 Borisa - Godunova i Jeljcina i njima je Borisa više u vrh glave!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:36:29)

Re:Re:Licemerje

Bojane tvoj IQ je low mozda ovaj nezna svakog licno ali mi po tekstu sad znamo tebe!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:44:35)

Re:Re:Licemerje

Pa dobro tvoje dete neka pise kome hoce a ostala deca neka pisu Tadicu sta je tu sporno? I bolje skloni to HI-IQ uopste se ne poklapa sa tvojim intelektualnim sposobnostima.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:49:01)

Re:Licemerje

Bojane budalo

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:56:51)

druze

Tito (Borise) mi ti se kunemo

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 13:59:00)

Re:Re:Nije slučajno

Nije da se mesam ali ces mi nabrojati koje to firme(valjda si mislio na fabrike,jer tamo se nesto proizvodi) danas funkcionisu i danas ces videti mnogo vise ljudi cak i pristojnije obucenih kako rovare po kontejnerima,jer su dobili otkaze u rasprodatim preduzecima a nece ih niko sa 5-10 godina pred penziju. Ti si jedan obican usranko.

pošalji odgovor

Jovana [neregistrovani] (23. 03. 2009, 14:20:31)

Zelim da znam,al nemogu da stignem od obaveza!!!

E,pa,ovako.Ja pohadjam Gimnaziju drsutveno-jezicki smer.Prvi sam razred.Smatram da su nama trebali da daju da pisemu pismo ministru prosvete i predsedniku Tadicu.Sta mala deca da salju Tadicu?Zasto bi njih zanimao Tadic?Nije on nikakav lik iz crtaca.Mala deca treba da gledaju crtane filmove i da pohadjaju nastavu.Da uvek imaju vremena za igru,odmor,skolu,ucenje...
Kod nas gimnazijalaca problem je mnogo veci.Ja evo javno apelujem na ministra prosvete da smanji gradivo,da izbaci ne potrebno,da bude kvalitetnija nastava!
Mozda sam od retkih,ali stvarno volim skolu.(sada me svaka pomisao na skolu zgrozi)U mom razredu je 17 vukovaca,a 13 je odlicno(2 djaka generacije).Mislim da smo odlican razred,sva deca su jako inteligenta,pametna i svi se trude da postignu sto bolje rezultate.
MI vise jednostavno ne mozemo da izdrzimo ovaj teret!!
Nemamo vremena ni za sta!Gradivo je preobilno,vukovci dobijaju opomena na tromesecju,trude se al nemoze se sve postici.Dok ministar pravde docekuje Sanadera,mi ucenici strepimo hocemo li jos jednu losu ocenu dobiti,ta jedna ocena nam promeni planove za buducnost!
Treba nam kvalitetna nastava,svi smo zeljni da saznamo nove stvari,zelimo da znamo!
Borimo se za tu jednu ocenu ko za zivot!
Znam da ocena nije merilo znanja,al ja zelim da znam i hocu da se trudim al i da smo supermeni nebi mogli da sve ovo naucimo!
Ja ovim putem jos jednom apelujem da se podhitno nesto uradi sa nastavom,jer se ovo vise ne moze podneti!
Ovo pisem u ime svih ucenika iz cele Srbije,smatram da se svi slazu sa ovim sto sam napisala).

Nadam se da ce se nesto uciniti po ovom pitanju!!!Bio bi red da svaki ministar radi svoj posao!

Pozdrav!


pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 14:38:47)

Re:Re:REALNO

Zasto da mu ne bude prijatno kad ga narod voli.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:04:55)

sud

Masinbravar je bio bolji
Toliko

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:05:23)

Re:J. B. Tito

E da je moglo.......Svih ovih nesreća i sranja ne bi bilo. Nego bi smo mi danas primali usranu i trulu Evropu u našu zajednicu država. Ovako svi mi trčkamo na kolenima ka njima a mogli smo da ih gledamo s visine i da biramo koga ćemo primiti koga nećemo.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:13:35)

Re:Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

Neko te je zahebao drugar sa tom pričom. Priča uopšte nije tačna. Šta više, Srbi su tada živeli u šest država, potpuno isto i ravnopravno sa svim drugima. Sad žive samo u jednoj za koju se još ne zna ni kolika je, gde počinje i gde se završava. I sa tendencijom dalje razgradnje i smanjivanja. Pa ti vidi....Kad sve sabereš i oduzmeš, ispada da je Tito više i bolje vodio računa o Srbima ( i drugima), nego što su to Srbi sami o sebi ikada mogli. Sve drugo je laž i demagogija onih koji svoje sitne i sebične interese pored njega nikada nisu uspevali da proture. Jednako ih je hebao sve, bez izuzetka, kako i treba.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:17:01)

Re:Veliki (topli) brat

postao on to odavno

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:20:48)

Re:Druže Tito mi ti se kunemo!

Pa to je čoveče jedini period života mnogih od nas, u kojem je, al zaista vilo vredno živeti. Živelo se životom dostojnim čoveka. Nadasve, živelo se potpuno slobodno i mirno. Rasterećeno i sigurno. Od svoje plate, potpuno bezbrižno. U sistemu u kojem si mogao besplatno da se lečiš i školuješ. U sistemu u kojem se čovek cenio kao čovek, kao ljudsko biće ( ili se nije cenio) a ne po tome koliko materijalnog ima. U sistemu u kojem su ljudi bili bliski i smejali se od srca jedni drugima. Kud ćeš više?? Pa ko to da zaboravi?? Zašto se čudiš.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:26:51)

Re:Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

E hebo tebe onaj koji te je slago. Pričaj ti to nekom drugom. Onda si to smeo da kažeš - ali tek danas to ne smeš. I hebo te onaj zbog kojeg uskoro nećeš smeti da kažeš ni Srpski Sandžak i Srpska Vojvodina. Tukac jedan...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:26:53)

Re:Re:222

Kraljevina je bila industrijski razvijena, samo što je tito pobio vlasnike tih fabrika,a fabrike prisvojio za svoje dupeuvlakače-secikese. Neke od tih fabrika je tito čak i rastavio, pa prodao ili poklonio šiptarima slovencima, italijanima itd. Dobar deo fabrika, kao i objekte kulture i nauke su razorili bombardovanjem fašisti iz nemačke, mađarske, ndh, italije, bugarske, amerike, engleske, francuske, holandije, turske itd. Đerdap smo napravili po pola, s Rumunijom. Železnice i putevi su nam i dan-danas ispod nivoa Kraljevine, a takvo nam je i sve ostalo, samo što je bilo živo i zdravo više Srba u vreme Kraljevine, nego sada, što je direktna titova zasluga. Gorepomenuti b.t. je titov nastavljač, kao i pokojni z.đ. i s.m.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:222

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 15:57:35)

Panika no oko cega!!!!

Tolika panika oko predsednika i njegovog crteza? Da li su ti roditelji zaboravili Tita,Milosevica a sto ne i Tadic?Moja svaka knjiga na naslovnoj strani je imala sliku TITA!!!Tad se roditelji nisu bunili! I zasto deca ne bi znala ko U kojoj Drzavi zive i ko im je predsednik???Ne verujem da i pored tolike politike i price u samoj svijoj kuci neznaju to. Nasa deca su mnogo naprednija i pametnija nego sto smo Mi bili u njihovim godinama???Bolje da znaju to nego mnoge druge gluposti koje cuju i nazalost rade u skolama, a o tome je dosta pisano!!!Roditelju kad ukazes da njegovo dete radi nesto sto nije primereno njegovim godinama i ponasanju u skoli ,,Da li je moguce?!"
Smatram panika ni oko cega,roditeljima vise vremena provodite sa vasom decom!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Panika no oko cega!!!! Re:Panika no oko cega!!!!

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:09:03)

Roditelj

Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor , netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni.(Prepisano ) Molim novinare ovoliko vulgarnosti izrecene na bilo ciji racun Vi objavljujete!!!Ne govore roditelji o upotrebi( zabrinutost) droge u osnovnoj skoli,alkohol,pornografija,pusenje,ne postovanju drugih!!!!!....Nije ovo samo sad u vezi Tadica(briga me za njega) vec komentari veoma ruzni koje sam citala o Novaku,Jeleni,>>>>>>Sramota,a smatram da je naj lakse pisati gluposti i biti kriticar ajde nesto i da radimo!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:11:40)

Re:Panika no oko cega!!!!

I posle Tita Tito. Da li se secate parole ,da li se secate maltretiranja dece raznim poltronskim akcijama. Drugim recima ,sve je isto samo njega nema.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Panika no oko cega!!!!

Jututunac [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:26:19)

jututunska juhahaha

...u kraljevstvu Jutututu
kralj trinajsti Balakaha
obecao svom narodu
da ce dati juhahaha...

...U kralja su jake prsi
grlat li je Balakaha,
kad povice brda s'ore-
juhahaha,haha,haha !

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:27:31)

Roditelj

Zločin u Aleksincu: IZREŠETAO DEVOJČICU ZBOG LJUBOMORE

Ivica Panić (30) iz Gornjeg Ljubeša ubio iz automatske puške Suzanu Savić (16) jer je raskinula s njim! Panić upao u kuću maloletnice u Srezovcu kod Aleksinca i ispalio u nju četiri metka
O ovome roditelji razmisljajte i to je Veliki problem za nasu decu??!!!!!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:32:35)

Re:Dragi gospodine Tadicu,

Dobar komentar,bravo!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:35:58)

Re:pismo predsedniku 3. deo

Bravo Perice,cista petica!

pošalji odgovor

Dragoljub [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:36:40)

STALNA RUBRIKA PRESSA

Ne kritikujte ovu direktorku dala nam je odličnu ideju ! Ako nam Vi iz Pressa omogućite da se ovim putem obraćamo Borisu Tadiću bićemo Vam veoma zahvalni. Ideja je dobra, sjajna i treba da ostane stalna. Mi koji pišemo Borisu nikada ne dobijemo odgovore, a ovako možemo bar da gledamo kakva pitanja narod ima prema njemu a može se desiti da on nekome i odgovori. Mi ćemo preko dece postavljati pitanja i bez vređanja se obraćati šefu države, a on i njegove službe neka odgovaraju koliko i kako hoće. Oni koji ne dobiju odgovore mogu da se jave ponovo. Prema tome

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:43:30)

Re:Panika no oko cega!!!!

Pustite molim Vas da ovo postane stalna rubrika Pressa. Tako ćemo moći i mi mladi i vi stariji da se obraćamo g. Tadiću, pa neka on ili njegovi zečići odgovore na pitanja.

pošalji odgovor

Dragoljub [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:50:33)

STANJE U KLINIČKOM CENTRU

Ovim putem dragi gospodine Predsedniče Vam se obraćam sa molbom da se pozabavite stanjem u najvećoj bolnici Srbije i Balkana. Prosto ne možemo da verujemo da ste prepustili rukovođenje tom ustanovom jednom sasvim nedoraslom tipu koji se zove Đorđe Bajec. Pa Vi očito nemate ni osnovne informacije o kakvoj se osobi radi. Bahatoj nasilnoj bez imalo smisla za diplomatiju i fine manire. Intelektualac nije i ne smatra da treba da postane, na mlade devojke nasrće bez pardona, a sklon je falsifikatima ocena zbog čega je do 45 godine bio asistent. Izguran je u docente preko stranke i uz pomoć nekih višestranačkih pripadnika poput Predraga Peška kome je idol Čeda Jovanović.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 16:56:25)

Roditelj

dva komentara ,,Roditelj" nisu objavljena???Zasto???

pošalji odgovor

dragana k [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:04:04)

tuzno i ruzno

Tu se ne zna ko je gori, da li profesori ili ministar (ozareni Crnogorac-snadjen u Beogradu, zavaljen u svojoj ministarskoj fotelji). Roditelji u akciji za parama kako bi preziveli i sve gore od goreg.
Rezime i posle Tita Tadic, ne zato sto tTadic imitira Tita vec zato sto je nas narod u sustini poltronski i samo cuti i savija se ...tuga .. a kad
ce propast????

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:05:24)

Re:Re:Licemerje

A Tadic je diktator? A to sto je izabran na izborima, vecinskom voljom izaslih biraca, nema nikakvu tezinu?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Licemerje

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:07:21)

Re:Re:ZUTA UVLAKACICA

Ima li ikakve razlike izmedju dansnjih zutih i nekadasnjih najcrvenijih? Mislim da nema. pa zuti se od samog starta njihove tiranije,pardon vladavine,hvale da su direktni potomci crvenih (sto vecinom i jesu....sinovi,cerke,ucenici,unuci). Da li treba da mislimo da su nasledili krv,ali ne i ideologiju? Ono sto ih razlikuje od crvenih je to sto su od amera,na skolovanjima,jako dobro naucili kako se provodi apsolutna kontrola nad narodom. To "oni" crveni nisu bas najbolje znali. Zato ih crvene mamice i tatice i jesu poslali napolje da se douce i obojeni u zuto preuzmu,pardon upropaste ovu zemlju.

pošalji odgovor

Darko [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:09:40)

NARODNO POZORIŠTE

Dragi Borise, kako ti izgleda stanje u Narodnom pozorištu, ako kulturnu politiku diktira jedna frustrirana ženica kao što je Nadica Momirov? Zar je to osoba od ključnih kvaliteta da vodi kulturu Srbije da kreira kulturnu politiku? Zar ona treba da šutira jednog dirigenta koji je vrh umetnički, a ona je prasica mala.

pošalji odgovor

Istina [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:13:44)

ja@ja.net

Tužno je da su "Večernje novosti" najtiražnije novine u Srbiji. One su se uvijek ulizivale svakom režimu koji god je bio na vlasti tako da me ovo i ne čudi!

pošalji odgovor

nikola [neregistrovani] (23. 03. 2009, 17:25:24)

ne lupajte

pa kakve veze ima sa tim tadic.on covek verovatno i ne zna sta je ta glupa uciteljica dala deci za domaci!da nije mozda on trazio da mu se pise pismo?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:ne lupajte

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 18:03:20)

Re:Re:Re:222

Ha ha ha ha. Volim kralja i rado ga se sećam. Je si li nekad gledao Šijanov film Ko to tamo peva?? Verujem da jesi, nemoguće da nisi. E- to ti je ta Srbija tog kraljevskog doba. Originalna slika. Sve što si napisao - pada u vodu. Više od 60% stanovništva u kraljevini je bilo nepismeno. Šta dalje pričati. Baš si me slatko nasmejao. A šta kažeš- Đerdap - pola,pola sa Rumunima. Šta si time hteo da istakneš, bog zna. Najbolji vic ti je tvrdnja da je kraljevina bila industrijski razvijena. To ti se ne slaže drugar ni sa jednim istorijskim podatkom, pa čak ni iz tog doba. E svašta....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 18:08:57)

Re:ne lupajte

Ne budimo naivni,pa sta radi majstor za propagandu a njegova desna ruka Srdjan Saper. I kad se uzme u obzir da bez njega a u vezi sa njim pogotovo nesme nista da se radi.....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 18:23:21)

Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

Postoji privatna osnovna škola. Ja znam za jednu a verovatno ih ima i više. I preskupa je...

pošalji odgovor

faraway [neregistrovani] (23. 03. 2009, 18:29:56)

Sta je tu strasno?!!!

pa, sta ako su mu pisali pismo, crtali ga...?! Sto rece neko gore- bas su simpaticna ta pisma koja su mu deca napisala. Deca znaju da je predsednik ,,velika faca,, i apsolutno je nebitno da li se on zove B.Tadic ili...njima je super da izloze svoje ,,probleme i brige,, Zasto uvek u svemu vidimo nesto lose ?!!i I ako postoji losa namera i ako ne postoji u necemu vazno je odmah ,,pljunuti,, na sve i svakoga.. A, muka mi je od tih ,,zgrazavanja,, roditelja, verovatno bi im bilo simpaticno i smesno da su skole u saradnji sa S.Popovicem organizovale da pisu pismo ili nacrtaju ,,zvezdu granda,, ...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 18:40:39)

Re:Sve organizovano iz jednog centra

uz tadica borisa junackoga sina...
vrati se slobo sve ti je oprosteno

pošalji odgovor

Draganica [neregistrovani] (23. 03. 2009, 19:07:30)

Re:Re:Neki novi klinci

hehe, ne razumem sta ti znaci ono pusa. Mi Srbi to ne koristimo taj izraz!
A ja sam prestala da se aktivno javljam, jer sve sto sam imala ja sam rekla pre dolaska ove zveri na vlast. Sad samo gledam ono sto je poznjeo, sto smo vam nekolicina nas govorili da ce znjeti, a vi ste nas proglasavali svim i svacim.
Sada shvatate koliko je zlo ovo tele!? Zalosno je sto ce se na narednim izborima Srbin opet opredeliti da bude tele!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Neki novi klinci Re:Re:Re:Neki novi klinci Re:Re:Re:Neki novi klinci

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 19:22:54)

Re:Re:Re:Neki novi klinci

Drugim recima, ti predvidjas novu pobedu Tadica. Za utehu ti ostaje da je svako ko glasa za tadica tele. Zato sto si TI tako odlucila. Demokratski, zaista. I Argumentovano.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (23. 03. 2009, 19:51:27)

Borisov naprijed

Druže Boki ljubičice bela tebe voli........

pošalji odgovor

anonymous bojler [neregistrovani] (23. 03. 2009, 19:57:58)

vice predsednik

pijoniri maleni ,mi smo vojska prava, svakog dana rastemo ko borisova glava.,

pošalji odgovor

anonymous-xy [neregistrovani] (23. 03. 2009, 20:14:27)

Re:Re:Re:Sta je tu strasno?

...ali Tito je stvorio drzavu u kojoj su svi srbi ziveli zajedno - tada i nikad vise, razmisljaj malo i o tome!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Sta je tu strasno? Re:Re:Re:Re:Sta je tu strasno?

Milan [neregistrovani] (23. 03. 2009, 20:23:26)

Re:Re:Re:Neki novi klinci

Je¤emu misica, pa poljubac ti saljem ;) Ok, znaci predvidjas da ce Tale da bude Predsednik i sledeci mandat. Meni je drago da smo se ja i ti pomirili, a ti me zvala dvoglavom azdajom i svim i svacim. Posle svadje ja i ti se zblizili, e bas mi je drago. Javi se ponekad Draganice nemoj da me brines gde si i sta radis?

pošalji odgovor

Milicica [neregistrovani] (23. 03. 2009, 20:26:12)

Re:Re:Re:Neki novi klinci

Molim vas napisi te mi listu ostalih zivotinja.Ja sam za sada tele.
Da pogledam tu vasu listu pa da se odlucim za sledece izbore.Sve zavisi od zivotinjskog carstva.
Hvala u napred.

pošalji odgovor

anonymous bojler [neregistrovani] (23. 03. 2009, 20:29:55)

Re:Re:Re:Licemerje i totemizacija

ameri su toliko indoktrinirani i totemski usmereni prema zastavi , predsedniku svi su u obavezi da se prvo izjasne da su dobri amerikanci pa onda sve ostalo. zive kao u vreme staljina .sloboda je zagarantovana samo za onoga ko ima dosta novaca, a pre svega da se izjasni o totemima .

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 07:28:51)

Re:Re:Re:Uporedjujete Tita i Tadica!?

quote "Pa mi smo za vreme Tita imali 3-4 coveka unutar Bele Kuce koji su radili za tadasnju sluzbu drzavne ..."

Pa prijatelju nije to nista. Amerika je za vreme bombardovanja Srbije ocigledno bormbardovala samu sebe jer su za nju, kako smo vise godina kasnije saznali, radili "Srpski" nacelnik generalstaba izvesni "prst-cela" Perisic a sada znamo i sef db-a Stanisic. Uspeh je sto je Sloba ziveo koliko je ziveo sa takvima. A on ih je birao? Koliko hiljada ljudi Ameri danas imaju na svom spisku u Srbiji?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 11:28:35)

Re:Pismo Tadicu

Глупани у коментарима изнад мог - То је песмица из филма "Тито и ја"

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 21:59:39)

Re:Re:Re:Re:Sta je tu strasno?

Strasno!!!!!On je sve ostavio spremno da se desi ovo sto se desava!!!!!Kad je Srbin i za njegovo vreme bio glavni-nikad,,Goli otok samo za Srbe" Ostavite se politike nek deca znaju za Obamo,uce u knjigama o Hitleru .......a Tadic Vam smeta!!1To su Srbi na zalost!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 22:13:59)

Re:Re:Panika no oko cega!!!!

Glupa ti jeRe, briga me i za Titai .......ajde da pisemo o Obami to Vam ne smeta!!!!!Nek deca pisu i nek znaju jednog dana ce oni birati ,,Nekog",niko ne kaze da pisu sve naj.....Nek pisu o drogi!!!!A to da su Srbi po vasem netrebaju da znaju!!!!Uce tudje istorije i teritorije a po vasem ne trebaju nista da znaju o svojoj!!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 22:29:50)

Re:Re:Re:Licemerje

A kako je Milosevic izabran ? Ko je od njih dobio vise glasova ? Recices tadic, jer je to "demokratsko", a onaj drugi je diktator. Jado, pokrij se cebetom i spavaj taj zimski san i dalje.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 22:34:24)

Re:Re:sramota ali za roditelje

Bravo za roditelji koji su dete sklonili od bljutave političke scene.Oni što su večerali za stolom, devedesetih godina ,dok su na TV ekrenima gledali raskomadana tela, sada ubijaju za popreki pogled. Danas su predsednici bezlični, svaki čas se menaju,a po čemu bi ih i zapmtili?.Sta su to dobro za decu uradili?Nema dovoljno vrtića, u školama nema klozeta, padaju krovovi, nema kompjutera ni fiskulturnih sala, pozoršta,deca su zeljna roditelja koji argatuju kod privatnika za bedne pare po ceo dan.Zašto bi deca bilo koga danas volela od političara?Mozda Djilasa, jer im je bacao lopte ,a deca su se otimala oko njih kao deca oko kumovskih para na svadbiDok zemlja ne postane bezbedna za psihički razvoj dece,treba ih skloniti od TV ekrane.Samo crtaci, ali bez dinamita, to imaju na ulici.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (24. 03. 2009, 23:11:24)

Re:Re:Re:Re:Sta je tu strasno?

Strasno!!!!!On je sve ostavio spremno da se desi ovo sto se desava!!!!!Kad je Srbin i za njegovo vreme bio glavni-nikad,,Goli otok samo za Srbe" Ostavite se politike nek deca znaju za Obamo,uce u knjigama o Hitleru .......a Tadic Vam smeta!!1To su Srbi na zalost!!!!

pošalji odgovor
Vesti dana
Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

31. 07. 2010

Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

Jedan od najopasnijih srpskih mafijaških bosova poručio je Dačiću da će mu oteti sina ili ćerku ako policija odmah ne prekine obračun sa njim ...

Arhiva
Najnovije vesti
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

31. 07. 2010

Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date