Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 16. 06. 2009

Press

Intervju, Vojislav Koštunica, predsednik DSS-a

Koštunica za Press: DSS ide sa SNS!

Vlada pustoši Srbiju ekonomski, politički, moralno i teritorijalno. Dramatičan je pad proizvodnje, jednostrana primena SSP-a finansira budžet evropskih država i dugoročno uništava našu poljoprivredu. Zato su vanredni izbori jedino rešenje

1
 Vojislav Koštunica

DSS zaustavio odvajanje Vojvodine... Vojislav Koštunica

Predsednik DSS-a Vojislav Koštunica smatra da je Vlada Srbije najveći problem naše zemlje jer ne rešava probleme građana i države i da su zbog toga vanredni parlamentarni izbori jedino rešenje. Koštunica za Press ocenjuje da je koalicija oko DS-a doživela težak poraz na lokalnim izborima i da će kako vreme odmiče pad DS-a biti samo još veći.

- Zbog toga je svako odugovlačenje sa raspisivanjem novih izbora samo produbljivanje agonije. Vreme je da se u Srbiji uspostavi nova vlada, koja će promeniti i izvršiti unutrašnju obnovu zemlje na osnovu realne politike zasnovane na srpskim ekonomskim i državnim interesima.

Tražite nove izbore, a istraživanja pokazuju da posle njih politička scena ne bi bila mnogo promenjena.

- Ako istraživanja pokazuju da se ništa ne bi promenilo, kako onda održani lokalni izbori pokazuju da se stvari suštinski menjaju i da je koalicija oko DS-a pretrpela težak pad u odnosu na prošlogodišnje izbore. Taj pad će, kako vreme prolazi, biti još teži.

Šta konkretno zamerate Vladi Srbije, koje poteze?

- Najkonkretnije, ova vlada pustoši Srbiju ekonomski, politički, moralno i teritorijalno. Dramatičan je pad proizvodnje, jednostrana primena SSP-a finansira budžet evropskih država i dugoročno uništava našu poljoprivredu. Na ivici smo ekonomske propasti. Hiljade firmi se nalaze u velikim problemima. Ruši se autoritet svih državnih institucija, posebno i smišljeno Narodne skupštine. Vlada gura Srbiju u beznađe.

a

Zašto tražimo referendum o NATO

Tražite referendum o NATO-u, a niko ne pominje da će Srbija ući u ovaj savez, čak je i potpredsednik SAD Džozef Bajden rekao da ne očekuje Srbiju u NATO-u?

- Kad govorimo o referendumu protiv NATO-a, podsetiću da je potpredsednik SAD u Beogradu doslovno izjavio da je cilj Obama-Bajden administracije da Srbija postane članica NATO-a i da je od svih istočnih država samo u Mađarskoj održan referendum o ulasku u NATO. Dakle, sadašnja vlast koja je u dosluhu i dogovoru sa strancima direktno prekršila Rezoluciju Skupštine Srbije i priznala Euleks, na isti način razmišlja i da Srbiju uvuče u NATO. Naravno, najviše bih voleo da su sve stranke u zemlji protiv ulaska u NATO. Ako je i vlast protiv ulaska u NATO, onda bi i ona morala da bude za referendum, što bi omogućilo iskazivanje nacionalnog jedinstva o vojnoj neutralnosti Srbije.

Da ste premijer, šta biste drugačije uradili?

- Ako danas godinu dana posle formiranja Vlade pogledate program Vlade koji je odobrila Skupština, videćete da se radi o najobičnijim obmanama i lažima! Nova vlada mora narodu pre svega da kaže istinu o stanju u kome se nalazi zemlja i da na osnovu realne ekonomske politike uradi sve da se pokrenu domaća privreda i poljoprivreda kako bi se Srbija izvukla iz krize. Nova vlada mora da se rukovodi isključivo srpskim ekonomskim i državnim interesima i ne sme više nikada da se ponovi da jednostrano primenjujemo međunarodne sporazume na štetu naše privrede i zemlje.

Kad govorimo o izborima, kako ocenjujete ponudu SNS-a za saradnju u beogradskim opštinama, da li i vi, kao SRS, ne verujete u iskrenost SNS-a?

- Srbiji je neophodno novo nacionalno okupljanje. Videćemo da li će početak biti moguć već oko uspostavljanja saradnje u beogradskim opštinama. Mi smo spremni za takvu saradnju.

Očekujete li i vi da se SNS i DS na kraju dogovore?

- To je pitanje za stranke koje pominjete.

Šta vi mislite o Tomislavu Nikoliću, da li se promenio od kada je izašao iz SRS-a?

- O Tomislavu Nikoliću, kao i o svim političarima, jedini merodavni sud mogu da daju građani Srbije na izborima. DSS može sarađivati sa SNS-om na osnovu zajednički utvrđenih političkih ciljeva.

Usvojili ste Rezoluciji o Vojvodini, šta ona zapravo znači?

- Deklaracija o Vojvodini objedinjava tri važna dokumenta DSS-a koje smo prethodno izneli u javnost. Reč je o programskoj politici DSS-a, koja, s jedne strane, jasno utvrđuje da sadašnja vlast ovakvim statutom ruši temelje države Srbije, a, s druge strane, izradili smo predlog statuta i zakon o nadležnostima na kojima treba da se temelji rešenje autonomije za severnu pokrajinu, saglasno Ustavu.

Šta ukoliko se ipak usvoji statut Vojvodine, i to u obliku kakvim ga je uslovila Skupština u Novom Sadu?

- Uvereni smo da je naša politika i kritika protivustavnog statuta podigla javnost na noge i zbog toga se vlast uplašila i zastala sa ovim protivdržavnim predlogom. Sadašnja vlast na čelu sa DS-om usvojila je protivustavni i protivdržavni predlog statuta, ali je ustuknula da ga potvrdi u Skupštini Srbije posle oštre reakcije javnosti, koja je zasnovana pre svega na političkoj akciji DSS-a. Nema nikakve sumnje da najveću odgovornost za donošenje protivustavnog predloga statuta ima DS. Cela Srbija sada vidi i zna da se ovakvim statutom ruši naša država.

Na jedan ili drugi način, DSS je na vlasti bio sa DS-om gotovo pet godina. Da li ste zauvek zatvorili vrata saradnji sa DS-om i Borisom Tadićem?

- DSS se rukovodi državotvornom politikom i to je jedini kriterijum saradnje sa drugim strankama. Dobro su poznate suštinske razlike koje postoje kada je reč o državnim, nacionalnim i ekonomskim interesima zemlje između DSS-a i DS-a. Sada je u interesu Srbije da se raspiše referendum o NATO-u i da se raspišu vanredni izbori, i videćemo kakav će stav o ovim važnim temama zauzeti stranke u Srbiji.

S. MARJANOVIĆ

komentari (169)
pošalji komentar

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:04:42)

Vojo Srbine!

Ne daj nas!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Vojo Srbine! Re:Vojo Srbine! Re:Vojo Srbine! Re:Vojo Srbine!

Ilija [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:11:08)

Licemer

Sramotno je da jedan gubinik i u politici i u privatnom zivotu moze da nekome daje savete i ocitava lekcije!?!?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Licemer Ilija tupite po običaju Re:Licemer Re:Licemer Re:Licemer Re:Licemer Re:Licemer

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:15:26)

samo napred

Kostunice vadi Srbiju iz LUDNICE.
ps povratak otpisanih

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:samo napred

srbislav [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:18:26)

srba@yahoo.com

Ovaj je lud ko struja, svaka mu cast

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:21:50)

markor@gmail.com

Najbolje da zapale jos neku ambasadu pa da nam svima bude bolje i da svi budemo sretni i veseli. Predlazem da opet angazuje Radeta Bulatovica za podizvodjaca radova, proveren kadar

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:markor@gmail.com Re:markor@gmail.com

Zoran [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:22:00)

da li je normalan

Ovaj covek.Gde on zivi,hteo bi sa 6 % da vlada do kraja zivota sa onim svojim spodobama.Hajde pusti nas bre malo da mislimo i svojom glavom i da se secamo kako smo trcali unazad za vreme tvoje vlasti.Hajde malo oladi, ni manje stranke ni vecih kokoski.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:da li je normalan Re:da li je normalan Re:da li je normalan Re:da li je normalan Re:da li je normalan

sale01 [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:22:57)

Potpisujem!

Vojislave potpisujem sve sto si rekao.
Pocev od onog sramnog pokusaja sa strane novinara da predstavi sadasnju situaciju kao istu pre ove pre izbora na osnovi nekog laznog (vervatno) "CESID-a" i tvomm odgovoru da su upravo nedavni lokalni izbori dali najbolji odgovor na to.
A kao drugo razaranje nase ekonomije u obliku najnovijem skandalu oko prodaje beogradskog sajma, inace preduzeca koje je profitabilno i ima godisnju zaradu od oko 50 mil. evra, oko 250 radnika...itd., za samo 20 miliona evra!!! pa ljudi gde ima to??? Probudite se idite na ulice!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Potpisujem! Ideš mi na jaja Re:Potpisujem!

milutin [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:30:12)

Voja Kostunica

Najveći živi demokratski DEMAGOG u istoriji Srbije je, upravo gore pomenuti čovek...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Voja Kostunica Re:Voja Kostunica

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:31:13)

Re:samo napred

I spasi je od zutice.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:31:38)

Re:Vojo Srbine!

svi su oni isti mogu da se kladim da bi Kostunica prodao i Vojvodinu i Kosovo za premijersku fotelju. Nema patriota u politici samo su licni interesi vazni valjda nismo toliko glupi da shvatimo

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Vojo Srbine!

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:33:00)

Re:Vojo Srbine!

Jedini posten politicar u Srbiji.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Vojo Srbine!

Vladimir bg [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:33:58)

kralj

Vojo istinu zbori i dalje uvidece Srbi! Ziveli!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:35:30)

Re:Potpisujem!

razbio voja na zadnim izborina,zamalo da ne prodje cenzus!!

pošalji odgovor

Nenad [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:38:20)

Re:Licemer

Ne razumem sto je on gubitnik. Koliko je on povukao poteza koji su bili antidrzavni. Svecki mocnici ga nesimpatisu jer je dostojan svojoj politici, jedino sto me boli su ljudi oko njega koji su losi, ali Vojislav je NAJ CASNIJI politicar u Srbiji.
Mozete ga pljuvati koliko hocete ali niko mu to ne moze osporiti. Zahvaljujuci njemu Sloba ja pao.
Vojo pravi Srbi i hriscani su sa tobom.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemer Re:Re:Licemer

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:38:25)

Re:Licemer

Nije on gubitnik, prevarili ste se svi vi, kao i razni analiticari i prevarantske agencije za istrazivanje, koji ste mislili da ce DSS da nestane. Ima nas mnogo koji smo glasali za Kostunicu i glasacemo, a bice nas sve vise.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemer Re:Re:Licemer

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:46:28)

Re:Licemer

nek se strpi malo dok udjemo u EU posle nece ni hteti da menja vlast

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemer

milutin [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:46:29)

Sede vlasi...

Hm, zanimljivo, bivši premijer vidim više osede u opoziciji, no za vreme dva mandata na premjersko mesto...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:46:39)

Ideš mi na jaja

Šta Koštunica izigrava. On je imao vlast. Umesto da je vodio računa o karadjama u NIS-u i Vojvodini, stalno je pričao o Kosovu. Na kraju ispade da nejegovi pokradoše Kosovo, da je neobavešten, o Vojvodini nije ni vodio računa. Kada su Rusi shvatili da su ih Srbi izjebali i prodali NIS, gde se plaćaju revizorske kuće, a ovi naši lažu li lažu i dokle će, Koštunica se opet javio tobože da spase Srbiju i okupi nacionalniste. Kako ja mogu kao Srpkinja da poverujem u ovako nešto. Ja sam se učlanila u sve partije Srpske i shavatila da su svi govnatori koji su me primili zato što radim u dobroj firmi. Niko mi nije ozbiljno odgovorio, a pisala sam svima o lopovluku i shvatila da se svi oni tobože pljuju, a posle jedu zajedno, jebu i ostalo i smičili su mi se. Sada sam se okrenula nacionalnim manjinama i shvatila da su naši najgori. Ako mi ne objavite ovaj komentar shvatiću da ste i vi isti kao i ovi koje sam ispljuvala ali istinito.... gadite mi se svi...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Ideš mi na jaja Re:Ideš mi na jaja Re:Ideš mi na jaja

Pera [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:48:01)

Posle ovakvog teksta...

...javlja mi se da je Voja dobio mačiji grip :( ...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Posle ovakvog teksta... Re:Posle ovakvog teksta...

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:48:57)

Re:Vojo Srbine!

sve je to isto, seti se samo da su u Rusiju svi otisli i svi sedeli za istim stolom, i Tadic i Kostunica.Prema tome kako god okrenes oni su tu.

pošalji odgovor

velja [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:53:43)

luzer

Kako moze covek ovako da prica ,pa sam sebe je razvlastio i sad bi nove izbore mislim stvarno...sa onim Popovicem koji nije znao da vodi FK Partizan bi da menja Srbiju u ekonomskoj krizi ,ej ljudi mozda ga niko nije obavestio da ekonomska kriza hara svetom?Sto rece Radasin : Stras Boze!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:luzer

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:54:47)

Podrska Voji

Пре више од годину дана Тадић и Ђелић су понизили Србију и потписали ССП,али су зато добили изборе.Тада су обећали много радних места, инвестиција, бели шњнген, предприступне фондове...Да видимо шта је Србија добила, тачније изгубила тим потписивањем. Прво, тај споразум је одмах залеђен, односно ЕУ га не примењује. Али је Србија учинила низ уступака. Прво, вратила је амбасадоре у земље које су признале независност Космета. Друго, прихватила је ЕУЛЕКС, иако је јасно да он ради на независноти Космета. Треће, једнострано примењује ССП и снижавањем царина губи око 200 милиона евра годишње!А од ЕУ једно велико ништа осим обећања, лажи и превара!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:55:02)

Re:da li je normalan

da, da ja mu nikada necu zaboraviti kada je rekao da je EU zadnja rupa na svirali, tako nesto i da ga nista po tom pitanju ne interesuje.On bi i dalje da nas dere carinama, i da razrezuje carine celom svetu,Na zalost takve love bez rada vise nema, morace da smanje svoje kancelarije, a ne neprestano da iznalaze sta sve jos moze da se oporezuje.Materijalna dobra moraju biti pristupacna svima, jeftina a ne da se na svakom artiklu ugradjuje kako ko stigne.Jednom recju ovolika drzava a toliko malo pameti je stvarno ne podnosljivo.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:da li je normalan Re:Re:da li je normalan

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:55:04)

Re:Licemer

Potpuno se slažem sa ovom konstatacijom.. Svi su ga prevarili i iskoristili, (Đinđić,Đukanović, Dačić,čak i Tadić).Bolje muje da se ne pojavljuje!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemer

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:57:53)

Metiljavko

Ovaj metiljavko je već pokazao za šta je (ne)sposoban i nema potrebe da nas farba dalje. Nije nam potreban ni on ni njegov trabant Selja Silić, ni Toma ni čitava ekipa, sve u paketu sa Tadićijem, Krkobabićem, Dačićem, Čedom-bedom i ostalom bagrom lopovskom i prevarantskom.
Srbija-anarhija! I biće bolje nago sada!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Metiljavko

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 22:58:11)

Podrska

Podrska istinskom demokrati i borcu za srpske nacionalne interese, nevezano da li je on u vlasti ili opoziciji!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Podrska

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:00:19)

Re:Re:Vojo Srbine!

Aha, pisalo juče na radiju, pričale žene u berbernici... Eee narode srpski, kratko li ti je pamćenje!!!

pošalji odgovor

Car [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:00:35)

poslovica

lipši magarče do zelene trave. Dok vi to organizujete i nešto dobro uradite za Srbiju biće kasno. Okupatori s domaćim izdajnicima su se uveliko zahuktali kao lokomotiva kojoj su odkazale kočnice. Svakim danom sve više i više pustoše Srbiju i narod su ojadili.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:03:40)

Re:Licemer

Pa ti onda slusaj savete lopova i izdajnika.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:04:28)

Re:da li je normalan

Cesid rekao 6%, a izbori bogami nesto drugo :) I DS-u su davali 40%, pa im sad biraci u depresiji.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:da li je normalan

petromanos [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:06:06)

tadicu srbine.

Sramota je kuda nas vode zutaci. Tadic demagog nas je sve prevario svojom slatkorecivoscu. Zao mi je glasa koji sam dao dinkicu, tadicu i kompaniji, nikada vise. Od odlaska Voje desio se pad industrijske proizvodnje za 30%, dinar je skocio sa 78 na 95, zatim cena gasa, struje, prosecna potrosacka korpa je povecana za 30%, pad akcija, smanjenje prosecne plate, broj nezaposlenih skace za nekoliko hiljada mesecno, inostrane investicije su mininalne, jedino nis su uspeli da prodaju, opet zahvaljujuci voji i to na kakav sraman nacin, a o privatizaciji zastave ne zelim trositi reci... Od slatkih obecanja, bele sengen liste, deblokade sporazuma o stabilizaciji i pridruzivanja, novih radnih mesta, jakih investitora itd nema nista.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:tadicu srbine. Ekonomija

Milos_PA [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:06:57)

DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

Samo napred Kostunice,Vi ste jedini nacionalno i drzavotvnorno odgovoran politicar!
Vreme je pokazalo da je koalicija okupljena oko DS narodu prodala samo lazi i maglu,prevarili su gradjane oko SSP-a,prevarili su gradjane oko viza,prevarili su gradjane oko Fijata,prevarili su gradjane oko novih radnih mesta,a umesto toga samo nova otpustanja.
Plus legalizovali su misiju Euleks,iako su u kampanji govorili "i Kosovo i Evropa",a povrh svega izradili su protivustavan Statut Vojvodine iako u kampanji za pokrajinske izbore,nijednom recju nisu nagovestili takav korak.
Zbog svih ovih lazi DS-a,doslo je vreme da ih narod surovo kazni na izborima,a da umesto njih dodje nacionalno i drzavotvorno odgovorna koalicija DSS-NS-NP.
Da Srbija uspostavi najbolje moguce odnose s Rusijom,da nam Kostunica opet bude premijer,Jocic(dace Bog da ozdravi) da opet hapsi mafije po Srbiji,a Velja Ilic da gradi po Srbiji i da nastavi tamo gde je stao!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:07:40)

Re:Re:Vojo Srbine!

Nismo glupi... Samo smo kratkog pamćenja...
Ma mi smo budaletine i zato će uvek neka budala da nas vuče za nos (da ne upotrebim neki gori izraz).

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:09:15)

Re:Re:Licemer

Kako je Voja započeo i radio, bolje da Slobu nije ni dirao... Bolje bi nam danas bilo!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:11:36)

Re:Podrska

Bolje da ostane tamo gde je sada...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:16:08)

Re:Voja Kostunica

A kada mu se pridruži Vučić, pa kad krenu da kenjaju, neće prestajati do kraja mandata...
Blago nama. Ma idi bre Koštunjavi u maminu, prošlo je tvoje vreme!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Voja Kostunica

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:20:48)

Re:Voja Kostunica

gde ces vecih demagoga od clanova Demagoske stranke i tvog zutog diktatora Sarova Tadicija

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:25:46)

Re:markor@gmail.com

a tvojoj Demagoskoj stranci savetujemo da osnujete jos Upravnih odbora,raznih agencija,drzavnih fondova,klubova,javnih preduzeca,skijalista,sankalista,klizalista,smucalista,jer nema toliko para zemlja Srbija koliko vama treba da namirite svoje bolesne apetite

pošalji odgovor

Srdjan K. [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:26:11)

Re:da li je normalan

Kojih 6% spominjes,onih na vozdovcu ili Kosjericu?DSS i NS zajedno u Kosjericu imaju 26,6% strucnjaku!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:30:49)

Re:da li je normalan

ti da razmisljas tvojom glavom?kakva ti je glava vidi se po komentaru.a zuti tiranin i predsednik Demagoske stranke ne moze ni da prdne bez pitanja Brisela i Vasingtona,a kamo li da razmislja svojom glavom.uostalim njemu glava i sluzi samo za sminkanje,negovanje i mazanje kremica protiv bora
ipak lepota pre svega,i sve za lepotu,koga jos briga za Srbiju
Srbija gori a Sarov se ceslja

pošalji odgovor

sale01 [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:33:32)

Re:Ideš mi na jaja

Ocigledno da nerazumes politiku..
Ukoliko te sigurno pamcenje sluzi Kostunica je bio u koaliciji sa DS-om i G17+..itd..gde je eto bas DS cinio najveci deo ondasnje vlade. Tako da je Kostunica iako premijer bio primoran da trpi koalicijone partnere i nijemu padalo napamet da napusti (srusi) vladu uoci teskim pregovorima oko statusa KOSMETA. A posle okoncanja tih pregovora i sa zapada forsiranog izjavljivanja laznog tkv. nezavisnog Kosova...covek raspisao nove izbore jer nije hteo sa ovim lopovima vise...a sad se vidi bolje nego ikad ko je ovde lopov i ko je posten, ko rusi a ko je drzavnotvoran...

A to sto si se upisala u sve stranke govori ustvari o tvom politickom razumevanju...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:35:47)

Dan 13.

Nikoliću, odakle ti pare ?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Dan 1

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:37:34)

Re:markor@gmail.com

Ajde mudrijasu izvini se tvojim americkim prijateljima sto im je zapaljena ambasada!A oni ce tebi sto su ti raskomadali drzavu!Mislim,vaznija ti je ta zgrada od teritorije sopstvene drzave!Zbog takvih i jesmo tu gde jesmo!I nema tu pomoci,dok ne shvatis znacenje reci "samopostovanje".

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:37:57)

Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

Auuu, ala tebi nije dobro!!! Idi izmeri temperaturu. Da ti nije došao gost iz Meksika?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:38:02)

Re:Re:Voja Kostunica

ljudu seku svoje prste,bebe umiru po bolnicama,lekari naplacuju operacije,radnici se bacaju pod vozove,kriminal cveta,korupcija raste,Dacic se povampirio i preti svima i svakom,a nas lepi i mili predsednik se seta i slika po raznim skupovima!
sirok osmeh za siroke glupe zute mase

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:38:44)

Ekonomija

Jako mi je zao sto u intervju nije posvecena paznja ekonomskim pitanjima, jer je DSS jos u novembru(kada je vlast govorila da je kriza nasa sansa)predstavila svoj celoviti ekonomski program za ublazavanje krize

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Ekonomija

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:45:46)

Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

E neće dati! Sada je došlo vreme za Tomu! Pa kad će ako neće sada, malo i on da zajaše ovom narodu na grbaču.
A Koštunjavi će da bude ministar policije, legalista, da hapsi Dačića za koferče (ustvari da mu vrati što ga je za_bao onomad kada su se dogovarali oko koalicije)...
Ma bre ljudi, kako vam već nije pun qrac ovih kreatura, zar ne vidite da ne mogu ni sebi da pomognu a ne državu da vode?!?!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:49:40)

Sad se setio

Док је српску пољопривреду уништавала Ивана Дулић као министар у његовој влади, онда је било ОК. Неопходни су нам српски политичари сасвим другог кова, овај метузалем је имао власт осам година и ништа није урадио, осим што је омогућио Тадићев успон. Директно је наштетио Србији својим нечињењем, оставио је све Југословене, српске доказане непријатеље, у својој влади. Дао им је привилегије, да што лакше добију српско држављанство и што боље се углаве за полугама власти, у свим државним службама, у свим средствима јавног информисања. Он чак појма нема ни где је проблем.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sad se setio Re:Sad se setio

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:56:49)

DSS-NS-SNS-SRS

Ovo treba biti jedna Srbija!! DSS-NS-SNS-SRS!!A druga strana za evropsku Srbiju i kompanija....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:57:31)

Nikolić je petokolonaš

Ne može nepismeni Toma da bude premujer, ne može neko ko nema elementarnu kulturu i obrazovanje da se igra sa drzavom.
Pogotovo što je tranku oformio od para iz inostranstva.
Nikolić je peta kolona u Srbiji, ako on dođe na vlast mi smo skroz okupirani.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (15. 06. 2009, 23:58:25)

Re:Re:da li je normalan

izgleda da jos ne mogu da se oporave od poraza,a lekovi nesto sporo deluju....tu ni Saper vise ne moze da pomogne

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 00:10:38)

Zakon kažnjava i saučesnika

A Koštunica Dr Vojislav je saučesnik u sledećim po Srbiju štetnim događajima:
1. Izručenju Miloševića u Hag (trebalo mu je suditi ovde)
2. Nelegalnom bogaćenju "naftne mafije" (Hamović, Lazarević)
3. Slučaju Šarančić (ŽTP)
4. "Šlepovanju" G17- sekte na vlasti
5. Katastrofalnom ekonomskom potezu - prodaji NIS u većinsko
vlasništvo (nezabeleženo u svetskoj ekonomiji da neka država proda većinski tako bitan strateški resurs)
6. Izostanku lustracije SPS ( a od maja prošle godine se vidi i zbog čega)
7. Nedonošenja niza najbitnijih zakona poput Zakona o denacionalizaciji bez kojih nema ni govora o približavanju EU (Farsa sa njegovim kadrom Parivodićem)

Sasvim dovoljno da se ovaj čovek ne skriva iza "neobaveštenosti" več tretira kao saučesnik u dugotrajnom procesu sistematskog uništavanja Srbije na svim poljima.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Zakon kažnjava i saučesnika

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 00:12:33)

Re:Ideš mi na jaja

Svaka tebi cast na izrazima.Bas prilici jednoj dami.Da nisi ti mozda predstavnik "druge Srbije"?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 00:25:15)

Re:Posle ovakvog teksta...


Ma kakvi! Dobio je mamutski grip !

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 00:42:38)

Re:Ekonomija

Da spomenem i ekonomski program DSS - NS za prethodne izbore, jedini normalan, realan i ostvariv. Medjutim u njemu nije bilo bajki o 1.000 evra na kucnu adresu ili milion automobila A i B klase godisnje u Kragujevcu, tako da ga niko nije ni procitao. Osim toga hteo bih da apelujem na sve koji prate politicku situaciju kod nas da uporede mere koje donosi vlada i ono sto je napisano u ekonomskom programu DSS - NS i videce da Cvetkovic i kompanija sve prepisuju, s tim sto su nesposobni ili jos gore mozda i ne zele da to sprovedu na valjan nacin.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Ekonomija

srbin nemacka [neregistrovani] (16. 06. 2009, 00:59:35)

sami proverite

pogledajte samo statistiku srpske ekonomije kada je bio Kostunica na vlast i tu ce te naci odgovor koja je bolja stranka DS ili DSS

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:sami proverite

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 02:28:34)

Re:Vojo Srbine!

Muljator!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Vojo Srbine!

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 02:30:49)

A Kosovo?

Pitam Kostunicu da li na referendum treba da idu i gradjani Kosova? Ha! Jer, ako je, Kosovo Srbija, onda i oni da glasaju je li Srbija za NATO ili nije. Samo to naravno Kostunica ne pominje. Dao je drzavljanstvo i onima koji ga nisu trazili. Okruzio se sa svima sem rodjenim gradjanima Srbije. Sramota. Ali da se vratim na referendum. Ako bi glasali svi tj. i svi sa Kosova rezultat ne bi bio bas povoljan za Kostunicu. A ako bi glasali samo rodjeni u ovoj zemlji rezultat po Kostunicu jos gori. To sto ON voli Rusiju ne znaci da i ja moram. Samo idiot moze da zeli Srbiju kao ostrvo u NATO paktu, jer oko nas nema drugih.

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 05:57:13)

Ilija tupite po običaju

Da li vam je ikad palo na pamet kakav bi bio Šešelj da se nije obrazovao i doktorirao?
E pogledajte u Nikolića i eto vam odgovor.
Ako vam nisu biii dobri radikali, kako se sada neobično radujete ovom neotesanom predstavniku iste ideologije?
Ljudi radikalnih shvatanja ne menjaju svoju ideologiju preko noći, Tomislav Nikolić se ili pretvara ili je dobio pare da za nekog lobira.
Mene bi bilo sramota pred prijateljima iz inostranstva da mi on bude predsednik.
Putin nije bio grobar, ni srednjoškolac, ako se ugledamo na Rusiju imajmo ovo u vidu.
Obrazovanje, znanje jezika, opšta kultura...ljudi će nas posmatrati po onome koga smo izabali.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Ilija tupite po običaju Re:Ilija tupite po običaju

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 06:35:43)

Re:Sad se setio

Treba li da se podsecamo sta je radio SRS? Ali niko, bas niko nije naneo toliko stete Srbiji kao DS i G17. Zato zakopavanje ratnih sekira, ako iko moze da promeni ovo katastroaflno stanje u privredi, to su SNS, SRS i DSS.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:23:49)

Re:Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

Pa i Toma ce biti isti, posle svakih izbora svi se oni brzo prestroje i promene izbornu volju gradjana.Do sadda su to svi uradili koji su dolazili. Ima se utisak da svima njima upravlja neko sasvim treci neko ko je ne vidljiv, ili neko sa strane.Sve lepo obecaju, zatim ustolice se, pa onda jednu godinu menjaju direktore, i onda konstatuju da zapravo nista ne mogu da urade od obecanog pred izbore.Na zalost to je Srpska realnost.Deca nam polako odlaze u svet jer hoce sve i to odmah, za palamudjenje se nema vremena.Ova nasa zemlja nema buducnost u smislu da postane gradjanska, ovde jos dugo gradjani tesko podmiruju ili cak i ne svoje osnovne potrebe, jer je neko uzeo sve za sebe.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:27:25)

Re:Re:da li je normalan

Rekao je fa je haski tribunal zadnja rupa na svirali a ne EU. Ako ne mozes da pamtis,pisi !

pošalji odgovor

toma [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:29:02)

Dan 1

sa zakašnjenjem odgovaram da su mi pare od patriota srbije koji su sa dušom davali i šakom i kapom za mene.ja sam samo morao da slušam glas naroda i uzmem pare.Nateran sam da uzmem te pare,a teške su verujte mi.
večiti patriota-Toma

pošalji odgovor

Alex iz Vojvodine [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:31:42)

! ! !

ha ha ha ha ha !!! jel je to opet neki novi vic ??? najveci politicki licemer. jadni kostunjavi vojo.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:! ! !

Nick [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:32:11)

Uz Voju

Samo napred Vojo. Imas ti svoje glasace.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Uz Voju Re:Uz Voju

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 07:35:29)

Djavo

Ovaj bi s crnim djavolom u koaliciju samo da dodje na vlast.

pošalji odgovor

Tomica Pantinac [neregistrovani] (16. 06. 2009, 08:01:07)

Re:tadicu srbine.

A dugovi ? Koliko smo zaduzili Srbiju za poslednju godinu?

pošalji odgovor

Ivica Pantelej [neregistrovani] (16. 06. 2009, 09:14:09)

Spasi nas od daljeg propadanja

Jedini si ti ostao veran i dostojan Srbiji.
Kako ljudi brzo zaborave? Kako se zivelo prosle godine? Ljudi, vi sto pisete ovakve podrugljive kometare o ovom velikom coveku, sigurno lepo zivite i imate puno para. Bas vas briga kako zivi ostatak Srbije i kako se snalaze iz dana u dan. Vi uzivajte dok su vam tutori na vlasti, a gladni narod kad vam ustane..., izgleda da ukidanje viza dolazi u pravo vreme. Letecete preko granica, da vas ne pohapse za silne kradje.

pošalji odgovor

Danka [neregistrovani] (16. 06. 2009, 09:14:39)

Re:Uz Voju


Kostunica ce uvek imati moj glas! Svim srcem uz Voju.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 09:38:44)

Zutica

Kostunice,
spasi Srbiju od zutice,
Kostunice

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 09:45:20)

Re:Re:Licemer

To što se neko drži dogovora, a druga strana ne, ne znači da je "prevaren i iskorišćen" nego da je čovek koji zna šta je dogovor i ugovor. A ovima drugima to što ste rekli samo ide na čast. A ako mislite da je "to sve politika" videće se na izborima...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 09:53:11)

Re:Re:Licemer

Upravo tako. Ima nas mnogo koji ce glasati za Kostunicu.
Hteo sam da ne izadjem na sledece izbore, ali sada ih jedva cekam.
Da se dokopamo cede, djilasa, sapera, trivanke i ostalih lopina.
Nema sile koja ce ih spasiti kada se sledeci put izadje na ulice.
Izbori hitno!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:09:31)

Re:Ilija tupite po običaju

Ovi kulturni zutaci nas bas rasturise tako da nema onoga ko to moze da sastavi.Nista nam nije pomogla njihova kultura i znanje nekoliko jezika kad su se toliko iskompromitovali da sad rasturaju zemlju da bi sacuvali goli zivot,jer nije se igrati sa njihovim nalogodavcima,naplacuju oni svaki dolar.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:31:59)

fdgs

Vojo Srbine,ti si nam zadnja nada,cuknuo si se u glavu.Bilo je krajnje vreme.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:34:54)

Pitam se

Na kojim je drogama ovaj lik? Ko je taj Kostunica? Sta je to dSS?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Pitam se Re:Pitam se

Srbija [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:51:13)

Vojo Pobedi

Vojo Pobedi. Jedino je Kostunici istinski stalo do Srbije i srpskog naroda. Samo Kostunica nema licnih interesa koji diktiraju sve ostalo. Samo Kostunici nije stalo da se ulizuje strancima. Samo Kostunica ne laze narod praznim marketinskim pricama. Samo Kostunica ne koristi strucnjake koji ce detinjarijama da obmanjuju ovaj siroti narod koji se namucio u proslom veku i ocekuje da mu bude bolje. Samo Kostunica moze da vrati srpskom narodu i srpskoj drzavi ponos i veru u sopstvene sposobnosti i relanu politicku snagu koju ima. Demagoskoj partiji i njenim pratiocima jedini cilj su oni sami. Ako mogu da se uvale u plate evropske birokratije, eto ispunjenog cilja svih njihovih integracija, da kao Svilanovic postanu Oli Ren i Lajcak i slicni. Mozda se nekom posreci da bude i Solana, a drugome Shefer. Ne kazem ima i onih koji nece biti Ren i Lajcak, vec je njihov problem mnogo dublji, pa i sami osecaju da ne znaju kuda idu i da njihova politika nema veze sa neophodnom drzavnickom mudroscu i razumom. Nije siroki sportski osmeh i grljenje i ljubljenje politika. Nema tu srece niti buducnosti.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:51:45)

sta je dobro ucinio za srbiju?

koje je dobro ucinio za srbe iz srbije?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 10:52:22)

Po cemu Srbin?

Kostunica je predstavnik lobija crnogorske opzicije u Srbiji. Tu je odradio super posao! Em' dobise drzavu, em' dobise dzabe drzavljanstva, em' se dzabe skoluju, em' vode crkvu itd. Svaka cast! Ni Tadic to ne bi mogao da postigne....

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Po cemu Srbin? Re:Po cemu Srbin?

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:14:23)

Osnovno

Voja je dobro informisan o svim dešavanjima. "Neinformisanost" je koristio kao sredstvo za odgađanje neminovnog. Ovo je pogrešno protumačeno, kao slabost. Žutilo DS je gore od svega. Pokazalo se da njihova politika "ljubljenja skuta" ne donosi dobre rezultate za ovu državu. Voja, nisi moj političar ali kreni napred.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:34:10)

Re:Uz Voju

Tako je, svih 200 ćemo glasati za tebe! Verovatno...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:45:37)

TRUT

Probudio se.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:48:53)

Polako ljudi..

Možda je Koštunjavi lik iz filmova Jima Jarmusch-a ili Montija Pajtona, ali je Srbija bar disala na slamčicu, a sada ?
Potpuna medijska destrukcija, potpuna ekonomska destrukcija, potpuna nacionalna destrukcija, progon ljudi koji drugačije misle..
Dali treba da prihvatimo beli šengen kao kompenzaciju za milijarde evra pljačke, prodato Kosovo, nedostatak medijske slobode, ekonomske slobode i političke slobode. Izvinite dali mi gradjani, kojima skidate kožu sa ledja treba da finansiramo 580 hiljada ljudi na budžetu, da finansiramo (preko pomoći) privatne medije, servise DS-a, izvinite što je mnogo, mnogo je... Koštunica vam je bio neki kakav takav korektiv, njegovi nikada za 8 godina nisu imali više od 20% prave vlasti, sada ste sami, moćni i lomljivi...

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:50:46)

Re:DACE BOG,BICE OPET PREMIJER

...i povrh svega prevara zvana-besplatne akcije! Vojo samo napred! Srpska omladina je uz tebe!

pošalji odgovor

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 11:52:31)

Re:Zakon kažnjava i saučesnika

Само да додам да се за Коштуничине владе Црна Гора одвојила од Србије (хвала Богу!), али се захваљујући истом Коштуници - "Војо, Србине!" lol:) - још нисмо ослободили Црногораца у власти Србије. Ради Црногораца и Хрвата у Коштуничином ДСС-у морамо да трпимо и Црногорце и Хрвате у ДС-у и у свим осталим странкама, а ти нам људи свесно и намерно уништавају државу. За Коштуничине владе изгубили смо и Косово. Успешан политичар се види по резултатима који осетно мењају реалност, наравно на боље. То још нисмо видели нити су ови које смо видели за то способни. Не зна се ко је гори и неспособнији - национални фронт или ови други. Никаквог бољитка с њима неће бити, потребни су нам сасвим нови људи. Залажем се за успешне Србе из дијаспоре, али то је "сањај Марело!".

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 12:14:55)

Ne daj, Bože!!

Čovek je otišao u istoriju.
Stalno nešto zvoca.
Niko ne treba SNS!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 12:17:57)

Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

Ustav, politicka stabilnost, napredak,ekonomski rast i sprecavanje Kosova da dobije medjunarodnu valjanu nezavisnost, cime bi ta prica bila zauvek gotova, ovako nada jos postoji

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 12:31:59)

samo sns i dss nikako drugacije

sns i dss zajedno najjaci,terajte lopove sa vlasti,zemlju unistise

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 13:00:33)

Voja

Ova smesna kreatura od coveka samo zeli povrati vlast, i to je sve sto ga interesuje. Napravio bi pakt sa djavolom, samo da bude premijer ponovo. I gubitnik jeste u svakom pogledu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Voja

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 13:12:22)

Vojo

Poštenje i patriotizam je sadržano u ovom čoveku zvanom Vojislav Koštunica., a to nam i nedostaje...napred u nove pobede .
milanko

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Vojo

sa moravu [neregistrovani] (16. 06. 2009, 13:32:10)

neobavesteni srbijanac

mi srbi iz srbije treba da glasamo za stranke gde su ljudi koji stite interes srba iz srbije a ne nekih drugih .
samo neobavesteni srbin iz srbije moze glasati i biti simpatizer neobavestenih politicara koji u vrhu svojih stranaka nemaju bas prevelik broj srba iz srbije.
srbe iz srbije na celne funkcije u srbiji!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:neobavesteni srbijanac

Наташа [neregistrovani] (16. 06. 2009, 13:39:31)

Re:Ideš mi na jaja

Јадан си ти примерак српкиње - држи се лепо свих оних других - мањина или већина. Српиње су жене које имају став достојанство и основну културу. Ниједна плата велике фирме не може да ти надокнади оно што немаш - речник, став (шта си тражила по партијама ако ниси улазила због програма) и карактер. О вери и основним људским вредностима да и не говорим..

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Ideš mi na jaja

Наташа [neregistrovani] (16. 06. 2009, 13:53:57)

Re:Sad se setio

Стварно спркиње не деле србе по месту где живе и раде - глупост је написати да су црногорски и босански срби мањи срби од ових у Србији или дијаспори. Српство се не мери бусањем у груди и арлаукањем, већ оним што чиниш за своју Србију. Стварно српкиња не криви све за своје комплексе, а још мање изврће истину. Прозиваш човека који по својој идеологији, култури, знању и свим квалитетима је једини и прави патриота и србин! Навикли сте на диктатуру, па када вам се појави једини демократа налазите гомилу смешних разлога да би сте га опљували. За разлику од вас који сте навикли на корбач, има и нас који знамо да радимо, да чинимо добре ствари за своје ближње, демократски поштујемо различите ставове, и не бусамо се у прса да докажемо припадност. Иза нас стоје резултати - што нису већи можете да захвалите овима који су онда а и сада били на власти - а то и ви сви добро знате - само треба бити човек и признати!!! ДСС - јер СРБИЈА НЕМА АЛТЕРНАТИВУ!!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Sad se setio Re:Re:Sad se setio Re:Re:Sad se setio Re:Re:Sad se setio

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:26:09)

Re:neobavesteni srbijanac

Upravo ta strašna ograničenost,nepoverenje prema Srbima izvan Srbije,ta samodovljna zatupljenost,primitivna mržnja prema svemu preko Drine vodi vas u propast.Tupani,proučavajte istoriju,vlastite rodoslove,upoznajte malo migracione teorije,zar zaista mislite da ste oko Morave živeli otkad je sveta i veka.Ako odbacujete Srbe iz drugih krajeva onda odbacite i Teslu,Andrića(za neobaveštene,tražio je da bude uvršten u srpsku književnost iako je rođenjem katolik),Kočića,Dučića a bogami i velikog Njegoša,da ne nabrajam dalje.Uostalom,obožavali ste Hrvato~Slovenca Broza a smetaju vam Srbi koji nisu iz Srbije,jadno!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:neobavesteni srbijanac Re:Srbijanci ne postoje, samo Srbi Re:Re:neobavesteni srbijanac

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:33:48)

Re:Re:Sad se setio

primetio bih da niko nije spomenuo srbe iz bosne, pa bih postavio pitanje zasto bi se vi krili iz srba ?
vi u stvari radite sto i vasa prethodnica 45-e, borite se protiv srba iz srbije,samo sada prilagodjenim metodama.
i pitanje za vas, sta su srbi iz srbije dobili u vasoj samostalnoj drzavi?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Sad se setio

breznjev [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:37:13)

Re:Re:Sad se setio

Ja sam iz Beograda i nemam nikakve veze sa Bosnom,ali tvrdim da su Srbi iz Republike Srpske veci Srbi nego Srbi iz Srbije. Srbi u Republici Srpskoj nikada ne bi glasali za Tadica i Dinkica niti bi dozvolili da takvi ljudi dodju na vlast.Srbi u Republici Srpskoj ne bi dozvolili gej parade i da im ne vladine organizacije non stop namecu kolektivnu krivicu. Srbima iz Srbije je uvek neko drugi kriv,a u stvari najkrivlji su oni sami.Uglavnom su uvek pogresno birali i ove su sami izabrali i sada neka cute .

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:39:41)

Re:Re:Sad se setio

e pa Natasa rusko ime nisi u pravu, srpska elita je proklamova stav da biti patriota podrazumeva da ste u sukobu sa celim svetom.Danas su druga vremena, nema vise patritizama, mozda jos u neke zabiti kao kod nas i jos nesto sto nisi ni cula, a to je da suverinitet kao apsolutan ne postoji nigde vise u svetu, svuda je to na neki nacin ograniceno, u meri ustupaka koje se cine ii na jednoj i na druugoj strani.Partizanski pokreti nema vise i nece ih ni biti, to vam vise niko nece dozvoliti.Zelimo slobodan protok robe, kapitala, tehnologije, ljudi.Zelimo da carinske barijere padnu na svim poljima, da se jasno pokaze ko sta ume i sta moze, zelimo zelimo mnogo jos toga ali polako

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Sad se setio

Ivitza [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:48:51)

Statut

Hahaha, čovek koji ne prelazi cenzus u Vojvodini odlučuje o njenoj budućnosti... Lupi čovek i ostane živ! :D

Šta je sledeće, odlučivaće i o budućnosti Kosova? :D

Jao kako su mi urnebesni ovi likovi, kao Ilić Mr Velimir, Koštunica Dr Vojislav & ostala kompanija.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Statut

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 14:51:39)

Re:Re:Licemer

e....dok udjemo u tu EU....nece nas ni biti...tako da nece biti ni vlasti da se menja

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 15:07:32)

Re:Pitam se

Saznaces sve sta te interesuje na jesen.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 15:07:36)

Re:Ilija tupite po običaju

Tanja, kakve veze ima obrazovanje sa politikom. Nikakve. Čovek mora da ima zdrav razum kojeg ti nemaš. Skrivaš se iza stručnjaka, koji imaju diplomu stručnjaka i navodno sposobnosti stručnjaka. Dakle još jednom neznaš ništa.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Ilija tupite po običaju Re:Re:Ilija tupite po običaju

odakle mu pravo! [neregistrovani] (16. 06. 2009, 15:15:35)

smejurija

E ljudi, on ce da trtazi raspisivnje izbora a ima 6 % podrusku naroda!! Smejurija!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:smejurija

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 15:22:25)

Re:Potpisujem!

Podrska Voji! Srbija polako ali sigurno skida paucinu sa ociju.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 15:44:08)

Re:Po cemu Srbin?

On i nije Srbin On je Rus. Po svemu kako se ponasa. A to znaci ocajno po srbiju. I on i Rusija ce najbolje da nam pomognu ako to prestanu da rade.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Po cemu Srbin?

Наташа [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:03:52)

Re:Re:Re:Sad se setio

Српска елита никада не прокламује став да требате бити у сукобу са целим светом, а још мање вреднује србе по месту рођења (можеш се родити и у јаслама, али не мора значити да си теле). Она сматра да сте равноправни део тог света!! Није оно што медији сервирају став српске елите - српска елита се не рекламира на те начине. Српска елита скромно али предано ради за добро својих ближњих - ово што ви помињете су самопрокламовани *експерти*. Наравно да се води борба за превласт на глобалном нивоу, и да смо ми мали играчи у њој, али да ли сте се запитали зашто смо битни овако мали? Сем тога, реците ми, ако изгубите корене онога што јесте - шта постајете? То је суштина мог коментара, а и политика странке у којој сам. То је и разлог захтева за смену оних који су сада. Поштовање Вама

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Sad se setio

Sale [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:07:53)

Re:Re:Licemer

E,pa ako je vas 6% mnogo,onda vas bas ima.

pošalji odgovor

Наташа [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:12:36)

Re:Re:Re:Sad se setio

Нисте добро прочитали мој коментар, у првој реченици су поменути срби из босне - пошто вам је то битно, а не суштина онога што сам написала. Мене сте сврстали са претходницом, иако имамо потпуно другачије ставове, а Ви делите као и она србе на ове или оне!!! Мој коментар је управо уперен против таквих и било којих других подела срба и Србије!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:16:37)

Re:Posle ovakvog teksta...

Ovi drugi mogu da dobiju samo svinjski!

pošalji odgovor

Robert Lee [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:22:57)

Re:Voja

Da je vlastoljubiv, ne bi vratio mandat kad je bio najjaci. Za razliku od politicara tj politikanata "Kostunjavi" je jedini sa atributima DRZAVNIKA, i kost u grlu svakom belosvetskom i domacem secikesi, skorojevicu i bitangi. Kad pogleda covek ko ga najvise uzima u usta...Ceda & Canak plus par onih NVO baba sera - sve je jasno

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:40:10)

Toma je gubitnik

Tomislav Nikolić je klasičan luzer, gubio je sve izbore do sada.
Ne ume da finišira, to je kao kad teniser ima nekoliko meč lopti a izgubi meč.
Ne dao nam bog da nam luzeri dođu na vlast.
Em luzer, em neobrazovan.
Kad krene...

pošalji odgovor

Наташа [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:41:35)

Re:Licemer

Господине, да ли можете да нам опишете себе искрено и реално да бисмо сви овде научили како треба да изгледа професионални и породични добитник? Мислим тешко, јер такви не пљују овде!! Разуверите ме!!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Licemer

Tanja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:46:45)

Re:Re:Ilija tupite po običaju

A što vam se Vučićević obrazovao?
Što za urednika ne uzeste nekog sa srednjom grobarskom?
Da li to znači da treba veća pamet za uređivanje Pressa nego za vođenje Srbije?
Ne, ne može neobrazovan čovek poput Nikolića da vodi Srbiju.
I nije bitno koliko sam ja pametna, pošto se nisam kandidovala za izbore, od mene ti ništa ne zavisi.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 16:55:41)

Re:Pitam se

Saznaćeš uskoro neznalico!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:02:34)

Re:Vojo

A ti si Vojo, zasto nisi Voja

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:04:24)

Re:Re:Vojo Srbine!

@ Muljator, ima li ve'eg muljatopra od tebe anonimusu

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Vojo Srbine!

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:06:56)

Re:luzer

Veljo, mi organizujemo kurs za nepismene povoljno. Za tebe besplatno.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:07:19)

Re:Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

sve to sto si nabroja je pogresno uradjeno, samo nam pogorsalo status i odnose sa medjunarodnom zajednicom.Dobri odnosi sa medjunarodnom zajednicom nemaju cenu, to prvo pa sve ostalo.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:07:44)

Re:sami proverite

A sta sad, Kostunica je ipak bio na vlasti? Hocete se vi jednom odluciti? Jeste ili nije? Ili, kad je nesto bilo dobro, onda je bio, a sve sto je bilo lose u proteklih 9 godina, onda je bio opozicija? Secam se kad je Zoran Djindjic, ukazujuci na tu Kostunicinu sizofreniju, zamolio predsednickog kandidata Vojislava Kostunicu, da o svojim izjavama obavesti predsednika SRJ Vojislava Kostunicu.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:16:11)

Re:! ! !

Alekx se uželeo jogurta!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:17:35)

Re:Po cemu Srbin?

Šta si ti i odakle.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:17:54)

Re:smejurija

Neverovatno. 6% napise CESID i svi ponavljaju 6%, 6%. Onda dodju izbori, DSS kao "iznenadi dobrim rezultatima". Osvestite se, DSS je jako stabilan, 10-12% sa tendencijom rasta. Ja bih se vise zabrinuo za pad DS od 10%, sa 39% na 29%, a proslo je tek godinu dana ove vlade...Kako ni DSS, ni LDP nisu rasli, jasno je da je tih 10% preslo kod Tome i SPS - onih koje je DS protezirao. Odlaze vam biraci, gospodo iz DS!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:22:20)

Re:Re:neobavesteni srbijanac

Proucio sam istoriju, i otkrio da imamo dosta dodirnih tacaka. Npr. i mi i vi, ucestvovali smo masovno u prvom svetskom ratu. Ali na razlicitim stranama.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:23:36)

Spasitelj

Kad sabereš i oduzmeš jedini neokaljani i nekorumpirani političar će opet morati da pravi vladu sa političkim secikesama j.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:24:35)

Re:Re:Licemer

Cestitamo!
Samo na ovoj temi osvojili ste novih 35 bodova!
Ukupno ih imate 50, i sve ste blize osvajanju majice!
Savetujemo vam da pozurite, posto je odstampano 450 majica, pa ce oko 50 clanova DSS morati da ostane bez majice!

Gradski, i ujedno glavni i jedini odbor DSS, Beograd.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Licemer

rolex [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:25:14)

konačno

bravo predsedniče Koštunica.opet ćete na vlast doći,jer Vam nije važna fotelja nego srbija.a ovi jadnici koji se toliko naprežu okok nekih zakona otići će u zaborav.svaki zakon ,i neko se javi da će da ruši vladu.pa jel to normalno za ove besposličare koji navijaju da ostanu žuti na vlasti.jer im daju novac da glasaju za njih,i zapošljavaju ih po svim odborima i firmama.ali došao je kraj.pakujte se i srećan put.Roker sa gitarom svira u rijeci.briga njega za srbiju.veliki brat pomalo šeta od skupštine do televizije.čeda plačljivi kupuje auta i kuće.palma kupuje žirafe.penzioner nešto traži,ali za sebe.gđa drašković u UO NIS-a,a tamo fali miliona evra.pisac je na vlasti,pa može da je ubaci.ministar vojni prima naredbe od punca i obilazi pevače po sarajevu.više ne znam koliko stranaka vlada srbijom.Gosp.KOštunica,zajedno sa svim normalnim ljudima izađite na izbore i srušite ovo što se zove vlada.sramota,bre za srbiju,da se učini ovakva bruka.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:konačno Re:konačno

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 17:51:55)

Re:Re:Re:sta je dobro ucinio za srbiju?

U pravu si 100%. Zato skidaj gace i ...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:04:34)

Re:Re:Ekonomija

Prijatelju, nisam nesto obojen i strucan za ekonomiju ali ako sam te dobro razumeo, samo sa formalno logicne strane imamo sledece sudove:
1) Voja ima super ekonomski program
2) Cvetkovic ga prepisuje
3) Zemlja je u k...u
4) Ka ovom iz suda pod 3) ide sve brze i brze (izmedju ostalog i zbog programa vlade)

i ti nama preporucujes da glasamo za Voju ciji se program eto prepisuje. Decko, a da ti probas malo da se zabavis samo logikom pa da vidis da to sto si napisao znaci: "Nemoj da glasas za Kostunicu jer mu je program krsh". Ja svakako necu glasati za ovog neobavestenog prevaranta kome je Velja i ekipa krao na putevima i zeleznici, kome je Jocic hapsio samo one koji nisu kumovi Hamovica i Lazarevica, kome je gorela amabasada kreatora nase sudbine jer su oni hteli da iskale malo svoje impotentne frustarcije (sto ces uz Slobine dugove, placati i naredne generacije Srba, ne ulazeci u to ko je kriv, sta je sampostovanje i sl), sto su iznudjivaci kao Sormaz, Nikitovic i slicni bili udarne pesnice, sto je "odbranio Kosovo" sve uz pomoc onih koji su dole lopatom uzimali dnenvnice i naplacivali svoj "patriotizam", sto ni jedan ozbiljan kriminalac nije osudjen na vise od 5 godina za njegove vladavine, sto nije uhapsio Cedu koji se preselio na Dedinje, sto su usvojili Ustav koji ne sluzi nicemu, sto je...treba li ti jos nesto ili si i ti neobavesten, osim sto ne operises formalnom logikom i zakljucivanjem?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Ekonomija Re:Re:Re:Ekonomija

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:18:27)

Re:Metiljavko

Pa ti si neki anarhista! Bajgi ti znaš šta je to.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:20:12)

Re:konačno

sta fali ovako, bolje je da ih ne menjamo cesto, taj gospodin je vec imao sansu, pokazalo se i njegovo.Najbolji rezultati ce se postici bez tuh cestih promena, jer svako ko dodje prva godina se po pravilu procerda na razno razna postavljenja.Ovako ovi nema da mrdaju dok ne ispune obecano, kom se ne svidja nek vidi sta mu je raditi

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:20:27)

Re:Re:da li je normalan

Najnormalniji i najpošteniji samo ti iz nekog razloga ne primećuješ.Valjda i ne znaš šta je to.

pošalji odgovor

Pera [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:31:21)

Re:konačno

Pa covece ti si totalno lud, obozavas bitangu koja je trebala da pohasi sve Miloseviceve saradnike a ne da ih pusti da uniste dokumenta koji ih kompromituju. Mora da zivis u sumi pa od drva ne vidis dalje od nosa. Jednom je bio.... i nikad vise. Taj je veci nacionalista i od Seselja netreba nam ni u snu, nocne more imamo i bez njega.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:49:06)

Re:Re:Po cemu Srbin?

Dzabe se gicaš. Rusi su već tu.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:49:57)

Re:Re:Re:Ekonomija

Ja bi samo dodao jednu stvar vezano za ekonomiju - u doba Kostunice, evro je bio 80 din. Danas je evro 95. Moja plata od dolaska DS vlade je pala za 120 evra. 120 evra puta 12 meseci je 1440 evra, moje i letovanje i zimovanje. Pa vi vidite cija je ekonomija bila bolja, Kostunicina ili Tadiceva.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Ekonomija

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:51:11)

Sta reci

Ovakve fotografije i izjave tebada se obljajuju u stripovima tipa Alen Ford ili slicnim. Pa on nas je vise upropastio nego Milosevic. Kako ima obraza da se opste pojavljuje javno. Treba da se pokrije usima i da cuti.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sta reci

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 18:56:46)

Re:Statut

a ona utovljena svinja Cmarak prelazi cenzus u Vojvodini???
jedini cenzus koji taj krmak prelazi je kilogramski-bice cvaraka,kulena,prsute i slanine za precanske slaninare

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Statut

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 19:08:06)

Re:Re:Re:Ekonomija

Ala se ovaj anonimus nalupetao!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 19:23:05)

Re:Sta reci

Kada vec ne znas sta da kazes - BOLJE CUTI I NE LUPAJ GLUPOSTI! Vojo uz tebe i Velju smo, mi, posteni Srbi!

pošalji odgovor

Ivitza [neregistrovani] (16. 06. 2009, 19:32:17)

Re:Re:Statut

Da. Prelazi. ;) Samo DS je dobio 64 mesta u skupštini od 120. Koliko ima DSS u pokrajini? :D Molim? Nepostoje? I oni hoće da određuju budućnost Vojvodine??? :D LOL

Samo vi nastavite sa vašim Veljom (par šamara novinarima i pokoja psovka, vrhunac kulture), Koštunjavim (jel ga neko obavestio da jedva nekako prebacuje cenzus???), Tomislavom (pravo Hrvatsko ime!), Šešeljem (opet Hrvat!) i tom kompanijom, bar će Voša pre da se otcepi i ode u EU. :) Go Vojo, GO! :) Imaš moju punu podršku! :D

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:08:16)

Re:Re:Re:Re:Sad se setio

А, па тако кажите, да сте из ДСС-а! Е па, јавите шефу да му није добра идеја да У СРБИЈИ оснује странку која се позива на ЈУГОСЛОВЕНСКУ СТРАНКУ Љубе Давидовића основану у Сарајеву и да се Србима из Србије СМУЧИЛО ЈУГОСЛОВЕНСТВО које је све Србе, из Србије или не, завило у црно. Нама треба српска странка у којој ће Срби из Србије да воде главну реч. Свака част свима осталима, али то је сасвим нормално, ни у Енглеској ни у Француској не владају Енглези и Французи из њихових колонија. Власт увек мора да буде у рукама домородаца. То Воја није схватио, ту је пао на испиту, а то је прва и основна ствар: НАЦИОНАЛНА ДРЖАВА.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:16:47)

Re:Re:Ilija tupite po običaju

nije tacno da nezna nista lepo je rekla da persone koje pretendirau na takve funkcije moraju da imaju najvise obrazovanje, jer ce se takav ne daj boze posvadjati sa celim svetom u roku od mesec dana od dolaska na vlast.Sedi dole jedan,

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:17:32)

Re:Re:Ideš mi na jaja

Ако су Српкиње жене које имају достојанство и основну културу, онда ти ниси Српкиња, иначе ваљда не би писала Српкиња малим словом. Познавање правописа неизоставно спада у основну културу. Ништа ме не чуди што си у ДСС, Коштуница такве и скупља око себе, то му је основна грешка. А тек твоје приче о српској "елити"... Питам се зар никог другог нису имали да пошаљу овде на сајт да их заступа...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Ideš mi na jaja

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:19:28)

Re:Re:Re:Re:Ekonomija

Za sve je kriva SEKA, t.j. DEKA. Pitaj Deda Mraza.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:20:28)

Re:Re:Licemer

Slobu je oborio pa je ovaj ujahao na trojanskom konju iz koga je opet izasao Sloba i nanstavio da radi isto.Gosp. kostunica je nasa najveca prevara bio i jos ga niko nije nadmasio barem do sada

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:25:15)

Vojislave idi u penziju dok nisi zaglavio corke

Prodao si Kosovo i svaljujes krivicu na druge, ko s tobom tikve sadi od glavu mu se razbijaju.

pošalji odgovor

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:28:29)

Re:Re:Sad se setio

Слушај ти, неписмена Коштуничина агит-проп референткињо! Није непосредно после рата мој отац био судија који је "непријатеље" Титовог режима осуђивао на смрт, па због тога морао да промени презиме од Дамјановић у Коштуница, него Коштуничин тата, нисам ја прва и последња која се због оваквог стицаја околности презива Коштуница - него твој идол! Нисам ја као дете јела такав, окрвављен, хлеб, него твој вођа партије! Братство јединство које Коштуница упорно заступа и дан данас завило је нас Србе у црно, ако је неко неизлечиви потомак '45 то је он, хвала Богу моју фамилију та зараза није окрзнула!

pošalji odgovor

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:44:26)

Re:Srbijanci ne postoje, samo Srbi

Па нису нам ваљда Тесла и Кочић били министри у Србији? О Његошу који је глумио српство из све снаге само да би добио од нас паре за штампање "Горског вијенца" да не говоримо! Дучић је догурао до конзула, додуше југословенског, а Андрић до амбасадорског, исто тако југословенског, положаја. За такве ствари каријеристи као што су Дучић, Андрић и Његош пристали би и да декларишу као Кинези. Србијом треба да управљају искључиво Срби из Србије, нема љутиш, а знаш зашто? Зато што остали Срби нису никад умели да направе сопствену државу, него су се уредно борили у аустро-угарској војсци, неки као генерали, в.Личанин Боројевић. Изем ти то српство без Србије и те Србе који говоре све најгоре о Србима из Србије само да би се дочепали привилегија од власти у туђој држави!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
zrelo je

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:46:00)

Idi Vojo u manastir

Zar ovaj čovek još uvek nije otišao u manastir. Po proročanstvu on će završiti u manastiru...
Ljudi sebi baš puno toga dozvoljavaju, Voja je bio na vlasti pokazo šta (ne)zna. Zaista nema potrebe da ponovo pokušava. To da li je pošten ja ne znam ali da su mu saradnici lopuže svih vremena to cela Srbija zna. I šta sad više hoće, da nas još malo ojade... dosta bre više. Ne kažem da su ovi sad dobri ali su sigurno neuporedivo bolji od kompletne narodnjačko-nacionalističke ekipe. Sreća je da narod sve manje naseda na njihove ideje. To pokazuju rezultati izbora. Čemu li se Voja nada na novim izborima? Da li ima iko da mu predoči kako bi prošao na njima? Možda računaju da budu neki bitan šafčić kao sada SPS pa da onako muški sve redom ucene i podcene. Ima tu logike. Nikolić je umanjio potencijal sadašnje vladajuće koalicije pa će trebati još neka malecka stranka da se formira vlast. DSS tu vidi svoju veliku šansu. Simpatično razmišljanje, samo su zaboravili dve stvari: treba proći cenzus i povratak prave desnice na političku scenu Srbije.
Vojo politika stvarno nije za tebe, povuci se i sačuvaj lepu uspomenu na sebe! Ostaćeš upamćen u istoriji kao prvi demokratski premijer. I to ti je previše. Ovo sad što radiš samo kvariš utisak o sebi. Pusti ti ove tvoje krimose-pajtose pa nek se sami bore za to što hoće!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Idi Vojo u manastir Re:Idi Vojo u manastir Re:Idi Vojo u manastir

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (16. 06. 2009, 20:52:29)

Nasi aduti

На шта се свела лепеза српских политичара тренутно: на Коштуницу са шишкицама од безмало седамдесет лета, у чијој партији има више Црногораца него у самој Црној Гори, на Вељу багеристу који домаћински увећава свој лични иметак уз препоруку да се "крадуцка" уместо што се краде и странка му је толико "српска" да је подпредседник Македонка, на Николића бившег комунистичког пулена, коме се смучио Хрват Шешељ, па је прелетео уз Црногорца Тадића који најзад може да му омогући барем једно министарско место ако ништа друго...? То су "снаге" српског националног програма? Па ето зашто су Срби у Србији последња рупа на свирали у односу на све друге, као у стара Брозова времена... НЕОПХОДНИ СУ НАМ НОВИ ЉУДИ - СРБИЈА СРБИМА (али не оваквим југословенским пришипетљама)!!!

pošalji odgovor

braco [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:05:49)

Re:da li je normalan

trci kroz ovo vreme,pa da vidimo dokle ces stici..Siguran sam da u djepu nemas 1000 din,a pricas takve gluposti...

pošalji odgovor

bosanac iz srema [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:07:51)

zrelo je

Tako je gospodjo. Srbijom nek upravljaju Srbi, a u VOJVODINI- Vojvodjani. P.S.Da ne pisem dva puta: Idi Vojo u Kostunice i beri sljive, dok ti budes obavesten, bice zrele.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:08:33)

Re:Idi Vojo u manastir

Ha,ha,ha, ne smaraj.

pošalji odgovor

braco [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:10:03)

Re:Idi Vojo u manastir

Mislim da te nevredjam , ako ti kazem BUDALO.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Idi Vojo u manastir

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:33:48)

za natasu

u novostima za sutra ima feljton o ubistvima 45 e u valjevu od strane brigada koje su dosle iz nama osamostaljenih republika..
sacuvaj nas boze takih.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 06. 2009, 21:34:35)

Re:Re:Idi Vojo u manastir

Po tvom komentaru se vidi da je pogodak pravo u centar. Žao mi te! Ako radiš za gazdu koji je propao ne moraš da budeš toliki bednik. Moj ti je savet traži drugi posao ili novog gazdu. Ovo ti je stvarno dobronamerno da ne bi ti na kraju ispao velika budala.

pošalji odgovor

saban ch [neregistrovani] (17. 06. 2009, 00:36:58)

Spasi Srbiju iz Ludnicee

Koastunice,Kostuniceee!
Hvala Bogu da si se i ti napokon oglasio i rekao ono sto mi svi mislimo.
Lepo je to,Brate Vojislave da su te najzad probudili iz zimskog sna na 40 stepeni u hladu.Vazno je samo da ti ne pomesas godisnja Doba kad se probudis,za sve ostalo pobrinucemo se mi,nema brige..Na Mnogaja Ljeta!

pošalji odgovor

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (17. 06. 2009, 02:10:24)

Re:neobavesteni srbijanac

А баш сам се питала, ко је Коштуничино "тврдо језгро", кад оно јавља се ничим изазван неки тип који Србе из Србије назива "тупанима"...?! Занимљиво. Са оваквом Никитовићевом, пардон Коштуничином, политиком далеко ћемо догурати.

pošalji odgovor

Djole [neregistrovani] (17. 06. 2009, 09:44:27)

Ocisti saradnike i Velju!

Zbog Velje i saradnika ces nestati sa politicke scene. Ja sam to znao i pre pet godina. Svi su te iskoristili da bi pokrili svoje prljave rabote. Dzaba tvoja "drzavotvorna" politika i licno postenje. Glasao sam te 13 godina, vise ne ( a nemam ni koga). Pokradena drzava, unistene institucije drzave i narod u bedi. Sledi teska jesen a Srbija nema resenje. Deset godina kriminala i korupcije, razaranja drzave, mnogo je za Srbiju. Svi ste nas obmanuli. Zao mi je nase dece i Srbije.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 06. 2009, 10:32:49)

povratak dsspisanih

pa ovo za ambasade je ok,nego de da palimo na ovu vrućinu.
beli šengen biće morgen....možda dobijemo neki konzulat Kosova .
,,,,,sta je sa nelegalnim objektima (zgrada) oko Đamije u Gospodar Jevremovoj????????
lepo su nas naši voljeni prijatelji sa zapada nagradili za našu borbu protiv režima gospodina Miloševića priznavanjem Kosova....vidi Foklandska Ostrva....sumljam da ako bi Srbija uradila tako nešto njima (čisto hipotetička situacija)da bi oni dozvolili našu ambasadu tamo....verovatno bi prekinuli sve odnose ...mozda i nesto gore.
Ne vidim iskreno više neku ideolološku razliku među strankama
SPS,G17plus,Dhss,DS,Palma,Zirafa,Krkobabići(otac i sin oba penzosi),SNS....jednostavno glasovi se unovče i astalavista....
mislim tužno je što smo svi zajedno neka vrsta modrernog roblja....srpska istorija je protkana tim robstvom.....šiptari i hrvati i oni rade šta im se kaže na komandu ....čak i francuzi bombarduju po naređenju...a i amerikanci su robovi u svojoj zemlji ....robovi sistema ....rade po 12 sati dnevno ko ludaci...sve pare im uzme ujka sem...i pravi lepe nosače aviona sa 8 rektora za skupe pare i ostale đjekonije masovnog uništeenja.....jednostavno niko ne sme da pita za šta idu tolke pare??

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 06. 2009, 11:08:56)

vreme je da nas neko opet povede

Ako Narodna banka poveca obavezne rezerve privatnim bankama ,a banke povecaju kamate i kredite da bi to ispostovali,,onda guverner i clan vlade lazu da nemaju nista sa tim i Legalno obmanjuju narod!Legalno znaci putem zakona jer kao vlast u svojim rukama imaju oruzanu snagu,sto i jeste sustina vlasti i nacin na koji zapravo donose i sprovode odluke u drzavi.Legalno nije isto sto i Legitimno!
Legitimno bi bilo tada kada biste svi kao gradjani pristajali na to da vas ova Vlada laze i obmanjuje, a ako se jednostranom primenom sporazuma Vlada odrekla znacajnog priliva novca u drzavni budzet, pa taj budzet popunjava novim povecanjima poreza, umanjivanja plata u javnim ustanovama i drzavnim sluzbenicima, smanjivanjem broja radnih mesta, poskupljenjima robe i usluga i jos tvrdi da je svetska kriza jedini razlog za milionske pozajmice od MMF-a,ona laze i obmanjuje i ne verujem da iko pristajete na to i znaci da vise nije Legitimna.
Ono sto nije legitimno(odobreno od vecine gradjana),ne moze vise predstavljati narod i biti na vlasti.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 06. 2009, 11:10:29)

Ako Narodna banka poveca obavezne rezerve privatnim bankama ,a banke povecaju kamate i kredite da bi to ispostovali,,onda guverner i clan vlade lazu da nemaju nista sa tim i Legalno obmanjuju narod!Legalno znaci putem zakona jer kao vlast u svojim rukama imaju oruzanu snagu,sto i jeste sustina vlasti i nacin na koji zapravo donose i sprovode odluke u drzavi.Legalno nije isto sto i Legitimno!
Legitimno bi bilo tada kada biste svi kao gradjani pristajali na to da vas ova Vlada laze i obmanjuje, a ako se jednostranom primenom sporazuma Vlada odrekla znacajnog priliva novca u drzavni budzet, pa taj budzet popunjava novim povecanjima poreza, umanjivanja plata u javnim ustanovama i drzavnim sluzbenicima, smanjivanjem broja radnih mesta, poskupljenjima robe i usluga i jos tvrdi da je svetska kriza jedini razlog za milionske pozajmice od MMF-a,ona laze i obmanjuje i ne verujem da iko pristajete na to i znaci da vise nije Legitimna.
Ono sto nije legitimno(odobreno od vecine gradjana),ne moze vise predstavljati narod i biti na vlasti.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 06. 2009, 11:19:51)

Ako Narodna banka poveca obavezne rezerve privatnim bankama ,a banke povecaju kamate i kredite da bi to ispostovali,,onda guverner i clan vlade lazu da nemaju nista sa tim i Legalno obmanjuju narod!Legalno znaci putem zakona jer kao vlast u svojim rukama imaju oruzanu snagu,sto i jeste sustina vlasti i nacin na koji zapravo donose i sprovode odluke u drzavi.Legalno nije isto sto i Legitimno!
Legitimno bi bilo tada kada biste svi kao gradjani pristajali na to da vas ova Vlada laze i obmanjuje, a ako se jednostranom primenom sporazuma Vlada odrekla znacajnog priliva novca u drzavni budzet, pa taj budzet popunjava novim povecanjima poreza, umanjivanja plata u javnim ustanovama i drzavnim sluzbenicima, smanjivanjem broja radnih mesta, poskupljenjima robe i usluga i jos tvrdi da je svetska kriza jedini razlog za milionske pozajmice od MMF-a,ona laze i obmanjuje i ne verujem da iko pristajete na to i znaci da vise nije Legitimna.
Ono sto nije legitimno(odobreno od vecine gradjana),ne moze vise predstavljati narod i biti na vlasti.

pošalji odgovor

Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (17. 06. 2009, 21:38:42)

Rezime

Занимљиво је да се овде јављају Војини обожаваоци углавном да пљују по Србима из Србије, да нас називају глупацима и неспособњаковићима, баш нас чији су преци створили и очували једину српску државу, а они је немају ни до дана данашњег, него се натурају да управљају нашом, јер ето они боље знају. Па кад боље знају, зашто нису направили државу тамо где су рођени све досад? Апсурд и безобразлук. Ето каквим је ликовима окружен Воја. Ако лаже коза не лаже рог.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Rezime

Наташа [neregistrovani] (18. 06. 2009, 18:51:48)

Re:Rezime

Ја мислим да када си ти у питању закључак треба да буде да *коза дува у рог*!!!! Толико од мене, прочитај мало своје коментаре и биће ти јасно зашто од мене нећеш више добити ни једно слово. Није теби лако. Живети са толиком количином онога што носиш у себи - глумећи уз то српкињу, пљујући по свему што другачије мисли - стварно је превише и за прочитати. Нека си жива и здрава уз благослов својих предака а на радост својих потомака - овако ПИСМЕНА!!!

pošalji odgovor

Наташа [neregistrovani] (18. 06. 2009, 19:11:34)

Re:Re:Re:Ideš mi na jaja

Српкиња је заједничка а не властита именица - тако су бар мене учили - додуше, имамо нову проевропску српску граматику и језик, па су српске постале и речи транзиција, мониторинг, евалуација... Што се заступника тиче - овде заступам искључиво своје ставове (можда по Вама погрешне - пристајем да ме убедите у супротно на неки аргументован начин) - не знам кога заступате Ви? То што се моји ставови поклапају са начелима и програмом моје странке и што се не стидим и не кријем под *анонимус* или глумим *неопредељеног* мислим да довољно говори о мом карактеру. Наравно, Ваше је право, као и моје да цените или не цените некога..

pošalji odgovor

Наташа [neregistrovani] (18. 06. 2009, 19:18:53)

Re:Re:Re:Licemer

Господине,
Захваљујем на бодовима, и опет напомињем да заиста не знам да се спроводи такмичење овог типа у мојој странци. Ипак, обећавам да ћу Вам радо поклонити ту мајцу ако је будем добила. Сада Вам једино могу послати ДВД СРБИЈО ПАМТИ 24.Март 1999 - Национална академија, али ми морате оставити адресу на коју ћу Вам послати. Захваљујем на коментару, поново сте ме слатко насмејали:)))))
Наташа

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Vojini intelektualci Re:Re:Re:Re:Licemer

anonymous [neregistrovani] (18. 06. 2009, 21:50:26)

Re:Re:Re:Re:Licemer

zar se vasa maticna republika nije otcepila ?

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (19. 06. 2009, 23:04:13)

Re:Vojini intelektualci

Мајцу? Леле!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Vojini intelektualci

anonymous [neregistrovani] (20. 06. 2009, 03:19:18)

Re:Re:Re:Vojo Srbine!

Taj si ti!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (20. 06. 2009, 03:20:27)

Re:Idi Vojo u manastir

Ili u penziju!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (20. 06. 2009, 18:26:42)

Re:Re:Vojini intelektualci

Др Милица Радовић, лекарка из ДЗ Нови Београд, која није савесно радила па је мала Наталија Тешић умрла од менингитиса, рођена је сестра др Зорице Радовић, супруге др Војислава Коштунице. А обе су блиске рођаке др Амфилохија Радовића. Питам се да ли ово има неке везе са заташкавањем целог случаја. За оваквим МНЕ Војом сви треба да пођемо... кад веже камен о врат па скочи у бунар lol:).

pošalji odgovor
Vesti dana
Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

31. 07. 2010

Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

Jedan od najopasnijih srpskih mafijaških bosova poručio je Dačiću da će mu oteti sina ili ćerku ako policija odmah ne prekine obračun sa njim ...

Arhiva
Najnovije vesti
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

31. 07. 2010

Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date