Vesti dana
BEOGRAD 29. 06. 2009
PRESS
INTERVJU... Tomislav Nikolić, predsednik Srpske napredne stranke
Nikolić: Ili ću dogodine da pobedim Tadića, ili idem u penziju!
Sada je najvažnije da formiramo vlast u beogradskim opštinama, a sredinom sledeće godine očekujem vanredne parlamentarne izbore na kojima ćemo pobediti DS! Zacrtao sam da sledeće godine ili budem na vlasti ili u penziji

Predsednik SNS-a Tomislav Nikolić ima sledeći plan: prvo, da napraviti lokalnu vlast u Zemunu i Voždovcu, i to uz pomoć stranaka vladajuće koalicije, a onda da na vanrednim izborima koje očekuje sredinom 2010. pobedi DS. U intervjuu za Press Nikolić kaže da je sam sebi zacrtao da u narednih godinu dana ili dođe na vlast ili ode u političku penziju.
POLOŽIO BI VENAC ŽRTVAMA U SREBRENICI
Da li ste za to da nam EU odmrzne SSP?
- Da, i za to i za viznu liberalizaciju.
Da li biste izručili Ratka Mladića?
- To pitanje mora da bude rešeno do kraja godine, tako je obećao Tadić...
Pitanje je jednostavno, da ili ne?
- Vi pitate mene da li ću ja da izručim Mladića, a ja pitam Tadića da li je Mladić u Srbiji: jer ako nije, nemojte to da me pitate.
Kad sledeće godine dođete na vlast, kako najavljujete, a Mladić ne bude izručen, da li ćete ga uhapsiti?
- Tadić to duguje Srbiji, on je rekao da do kraja ove godine završavamo saradnju s Hagom. Neka je završi! Znači, ili Mladića nema, pa neću morati da ga tražim, ili je tu pa će Tadić da ga izruči do kraja godine. Da sam rekao da ću na vlast doći do kraja godine, onda biste imali pravo da mi postavite to pitanje.
Da li ste za ulazak Srbije u NATO?
- Lično sam protiv, jer nas to svađa sa Ruskom Federacijom, ali saglasan sam da to pitanje prepustimo građanima Srbije.
Da li biste položili venac muslimanskim žrtvama u Srebrenici?
- Što da ne? Ali ne bi mi se desilo kao Borisu Tadiću da se posle toga ne poklonim srpskim žrtvama u Bratuncu.
Da li biste se izvinili Hrvatima i Bošnjacima za zločine koje su počinili Srbi?
- Ne. Ja nisam onaj ko propagira zločin ili ga ne osuđuje, a to da se izvinjavam za zločine koje je počinio moj narod ne postoji to.
Koliko stranih jezika govorite?
- Samo engleski.
- U vezi sa formiranjem vlasti u beogradskim opštinama uspeli smo da ostvarimo saradnju sa DSS, dok je SRS otišao u samoizolaciju. PUPS i JS već su rekli da žele saradnju s nama, a sa SPS ću razgovarati kada se Ivica Dačić vrati iz Moskve. Posle toga očekujem da formiramo vlast na ovim opštinama. Da ne bude zabune, principi zajedničkog delovanja SNS i DSS kao što su referendum o NATO, statut Vojvodine i Kosovo nisu tačka okupljanja za lokalnu samoupravu ni sa jednom drugom strankom. I DSS je prihvatio da i SPS može da bude u našoj koaliciji.
Šta je vama važnije, vlast u Zemunu ili referendum o NATO, statut Vojvodine?
- Ovog časa najvažnije je da formiramo vlast u Zemunu i Voždovcu, jer smo stranku i osnovali da pobeđujemo i vršimo vlast. Prvo smo ponudili opoziciji i taj deo posla je gotov. Sad nudimo savez strankama vladajuće koalicije i idemo do kraja jer nikome, osim možda SNS, i nijednom građaninu Zemuna i Voždovca ne odgovara ponavljanje izbora.
Znači, ponudićete koaliciju i DS?- Neće biti potrebe jer su ostale stranke iz koalicije sa DS shvatile da vlast mora da se formira. Čak i da im ponudimo savez, DS ne bi smeo da nas odbije, jer znaju kako su prošli na tri biračka mesta gde su ponovljeni izbori.
Da li je uslov DSS da sarađuje s vama bio da ih podržite u vezi s referendumom NATO, statusom Vojvodine...
- Ne! Ali ima li ijedne ozbiljne stranke u Srbiji koja nije saglasna oko tih principa? Oko koje tačke ne bi bio saglasan DS? Oko NATO? Oni su glasali da budemo vojno neutralni. Dalje, oko Vojvodine? Tadić je rekao da ovakav statut Vojvodine ne može da ide i da mora da bude u skladu sa Ustavom...
Ne bojite se eventualnog neuspeha da napravite vlast u ovim opštinama?
- A zašto bi bio naš neuspeh. Znajte, ponove li se izbori, SNS će imati toliko glasova da sam formira vlast! Pitanje je da li će oni kojima nudimo saradnju preći cenzus.
Da je moguće da na eventualnim vanrednim parlamentarnim izborima SNS osvoji najviše glasova i da opet, kao kad ste bili u SRS, ne formirate vlast?
- Ne znam šta sve može da se desi, ali vi iznosite najgoru moguću varijantu, a to je da se ne formira vlast. Vidite sami šta je sve DS morao da uradi da bi formirao vlast, koga je sve morao da primi u svoje jato, svestan da će to jato da se rasprši za godinu dana.
NIKOLIĆI, GLAVNI FINANSIJERI NAPREDNJAKA
Da li je vaša supruga Dragica zaposlena?
- Da, radi u jednoj privatnoj firmi.
Kolika su primanja vaših sinova?
- Mlađi sin imao oko 100.000 dinara kad posao ide dobro, a stariji, posle dva-tri smanjenja plate ima oko 60.000...
A odakle onda vašoj supruzi i sinovima po 4.000 evra da finansiraju SNS?
- Ja sam im dao novac! Sve što imam u životu uložio sam u SNS...
Vi mislite da će građani poverovati da samo Nikolići, Vučići i još nekoliko vaših funkcionera finansiraju SNS?
- A ko će drugi? Nemamo nijednog finansijera, niko od biznismena ne daje nam novac jer ne sme da nam da.
Koliki iznose troškovi SNS mesečno?
- Nešto više od 700.000 dinara.
Mislite na SPS?
- I na G17, i SPS, SPO i 14 drugih partija...
Koga ste vi spremni da uzmete u jato ako vam zatreba podrška da formirate vlast u Srbiji, možda LDP?
- Ne! LDP koji se zalaže za nezavisnost Kosova ne može da bude naš koalicioni partner. Ne može ni G17 Plus, jer je to firma koja treba da nestane s političke scene, a ne da se bori za vlast tako što će da se prikači nekoj od stranaka. To je krivica Borisa Tadića! On javno kaže da u parlamentu ne treba da budu stranke koje same ne mogu da pređu cenzus, a onda ih sve stavi na listu, uvede ih u Skupštini i da im po jedno ministarstvo! A kad mi kažemo da Srbija ima mnogo ministarstava, on kaže, ne, Srbija ima mnogo poslanika!
Veruje li da bi SNS danas, ulaskom u vlast, mogao da pomogne vladajućoj koaliciji da izvuče zemlju iz krize?
- Ulaskom samo SNS u vlast ne bismo učinili ništa. Odgovornost treba da preuzmu i ostale stranke u parlamentu...
Zašto ne tražite od Borisa Tadića da SNS uđe u vlast?
- Ne bih to nikad uradilo. Neka kusa ono što je skuvano...
Ali stalno govorite da vam je važan interes građana, a vidite da svi građani trpe...
- Vlast ima izbor, to su vanredni parlamentarni izbori.
Da ste na vlasti, koje su to tri stvari koje biste uradili drugačije od aktuelne vlasti?
- Prvo, mora da se razgovara sa EU u vezi sa odblokiranjem SSP, ili da mi prestanemo jednostrano da ga primenjujemo. Zbog SSP prihodi u budžetu su nam manji za 40 odsto. Dalje, ne možete da zamrznete plate, a pustite cene da divljaju. Treće, ne bih tražio finansijsku pomoć iz inostranstva, već investicije, da počnemo da radimo. I zabranio bih uvoz robe široke potrošnje koja samo odnosi devize iz zemlje, a ne znači ništa. I, naravno, da počnemo ozbiljno da se bavimo poljoprivredom.
STVARNO SE SELIM SLEDEĆE GODINE
Još 25. maja 2007. obećali ste da ćete se iseliti iz ulice Zorana Đinđića. U avgustu iste godine rekli da se selite za godinu dana, 2008. ste izjavili da ste pred potpisivanjem ugovora o stanu...
- Evo, sad vam kažem da ću se sledeće godine preseliti. Zemlja je upala u ekonomsku krizu i trenutno niti mogu da prodam, niti da stan kupim. Sačekajte još godinu dana.
Da li još dobijate pretnje od Vojislava Šešelja i krugova bliskih njemu.
- Pretnje? Nije dobro pitanje, bolje je da li se osećam ugroženim jer pretnje nisam ni dobijao, već sam znao da sam ugrožen. Isto je i danas.
Šta je istina o velikom sefu Vojislava Šešelja?
- Ne znam ništa o tome.
Da li ste se kupali u njegovom bazenu u Batajnici?
- Jesam. To je prvi i jedini privatni bazen u kome sam se u životu okupao i nije bila slana voda kao što su pričali.
Hoćete li vi da imate kuću s bazenom?
- Ne.
Najviše kritikujete Mlađana Dinkića...
- To rade i drugi, naučili su od nas...
... ali ne kritikujete Borisa Tadića, a on je šef, a ne Dinkić?
- Ne mogu da kritikujem Tadića za greške Vlade. Formalno, on se iz toga izvukao...
Zar premijer nije Tadićev izbor?
- Nije, premijera je izabrala Skupština. Tadića mogu da kritikujem za aroganciju koju ispoljava u političkom životu, za preuzimanje funkcija koje nisu u skladu sa Ustavom, za gušenje slobode medija i za Vladu koju je formirala njegova stranka u kojoj se našlo mesto za svakoga ko želi da profitira na Srbiji. Mogu da ga kritikujem za neiskrenost u odnosu sa EU i neiskrenost prema građanima Srbije. Neprekidno nam govori da Kosovo nikada neće biti nezavisno, a sve se bojim da će jednog dana reći: "Više ništa ne može da se učini." To sam doživeo od Miloševića.
Očekujete li socijalne nemire na jesen?
- Već danas svetski ekonomski stručnjaci najavljuju da će od jeseni kriza surovo da se obračuna s malim državama nadalje. Čeka nas teško vreme...
Da li ćete eventualne socijalne nemire iskoristiti za svoju politiku?
- Ne daj bože da dođe do socijalnih nemira, mada kad dva dana ne radi pruga prema Nišu to jeste "socijalni nemir". SNS neće organizovati socijalne proteste, niti ćemo im se kao političari pridruživali. Ali, iz socijalnih nemira neka nova vlast mora da se rodi.

Da li očekujete vanredne izbore?
- Ubeđen sam da ćemo do polovine iduće godine morati da imamo vanredne parlamentarne izbore. Mislim da i Tadić čeka dve olakšice od EU da bi pristao na izbore.
Postoji li neki rok koji ste zacrtali sebi...
- Da, sledeće godine...
TADIĆEVIH MILIJARDU EVRA
Kako ocenjujete to što je srpska javnost od ruskog ambasadora Aleksandra Konuzina saznala da je predsednik Boris Tadić tražio milijardu evra od Rusije?
- Grubo je to rečeno, jer ako je zaista bilo ko tražio milijardu evra, onda se to ne iznosi tako grubo u javnost. Neprijatno je i to da novac od druge države traži predsednik, a ne Vlada. Ali, ono što naročito zabrinjava jeste šta smo mi ponudili zauzvrat. Da li je Tadić tražio od Rusije kredit, ili će Srbija nešto da im proda? Da nije u pitanju možda, deo u "Telekomu" ili EPS-u? Ne znam, jer ne mogu da zamislim da već devet godina vlade u Srbiji opstaju samo na tome da se zaduže i da prodaju. A šta će više da prodaju? Nema proizvodnje, nema punjenja budžeta iz proizvodnje, a kad građani na jesen počnu da kupuju samo hleb i mleko, odakle će da se napuni budžet od 720 milijardi.
... niste ni sačekali da završim pitanje...
- Znam šta hoćete da me pitate!
Da li ste postavili neki rok u kome ćete doći na vlast ili ćete da se povučete? Vi ste u nekim godinama...
- Hoćete da kažete u poznim političkim i životnim godinama. Ponoviću, Srpska napredna stranka će sledeće godine doći na vlast.
Hoćete li nam priznati koliko vam je Boris Tadić pomogao pri formiranju SNS?
- A ko to pravi stranku koja će da ga pobedi? Prvo, Tadić nije mogao da mi pomogne jer nije znao da će Šešelj da se obračuna sa mnom i istera me iz stranke. Ali, Tadić se tada ponašao demokratskije nego danas, ponašao se onako kako ću se ja ponašati prema njemu.
Na šta mislite?
- Mislim da je želeo normalnu srpsku političku scenu. On i ja smo pričali da bi za demokratiju u Srbiji bilo dobro da postoje dva bloka, jedan oko DS i drugi oko SNS...
O tome ste razgovarali pre odlaska iz SRS?
- Ne, posle napuštanja radikala. Evo, pitajte Tadića ako mi je pomogao da napravim stranku zašto je gajio guju u nedrima! Ako je to uradio, onda je on loš političar i onda treba da ga smene u DS! Neka ga smene oni koji s tim nisu saglasni.
SAD JE SVE U MOJIM RUKAMA
Šta se kod vas lično i politički promenilo otkad ste napustili radikale?
- Sam sa pomešanim osećanjem otišao sam iz SRS. U prvo vreme osećao sam se jako tužno, ali to je stanje u kome sam bio i poslednjih meseci u toj stranci kada su otvoreno počeli da se obračunavaju sa mnom, čak i sa skupštinske govornice. Kad sam video šta sve moraju da urade da bi se sa mnom obračunali moji dojučerašnji prijatelji, onda sam otišao i osetio ogromno olakšanje. Politički sam potpuno miran i sada mogu da nastavljam da razvijam sve ono što sam radio u poslednjih šest godina. Ne strepim da bih na različite načine moga da budem zaustavljen, da me pozove Vojislav Šešelj i kaže "ne može", da na mitingu neko od mojih saradnika izađe i govori potpuno obrnuto od onoga što smo dogovorili, i to po nalogu Vojislava Šešelja, ili da Šešelj da neku izjavu s kojom potpuno zaustavi stranku. Sada svoj život imam u svojim rukama i sudbinu stranke koju vodim uglavnom držim u svojim rukama.
Zameraju vam da nema neke velike razlike između SNS i SRS?
- To govore oni koji su uplašeni što više nikada u kampanji neće moći da kažu "mi smo jedini koji možemo da vas uvedemo u EU"! I što više niko iz EU neće reći tokom kampanje "ne sme da pobedi Tomislav Nikolić".
Kako se vi snalazite u novoj ulozi proevropskog političara?
- Nije to za mene nova uloga, ali mi nije dominantna. Ja jesam za EU i, na sreću, svi moji govori i dok sam bio u SRS sačuvani su kada sam govorio da želim Srbiju i na istoku i na zapadu. Da hoćemo sa Kosovom u EU uspravni, a ne na mala vrata, na kolenima. Uvek sam govorio da hoću EU, ali i Rusiju, Kinu i nesvrstane. Pa ja sam tokom kampanje govorio o nesvrstanima i izgubio izbore, a doživeo sam da predsednik Srbije pre dva meseca kasnije kaže - mi hoćemo u Pokret nesvrstanih.
Šta su to novo doneli naprednjaci na političkoj sceni?
- Poverenje građana u političare, poverenje u nas naprednjake. Svi su govorili, političari su svi isti, ali sada građani imaju stranku u koju imaju poverenje! Toliko poverenja da kada im DS poništi izbore na tri mesta na Voždovcu, onda oni u još većem broju izađu i glasaju na nas.
NE VRAĆAM MANDATE RADIKALIMA
Zašto ne vratite mandate u Skupštini?
- Kome da vratim?
Onome ko je i osvojio mandate.
- A ko ih je osvojio?
Srpska radikalna stranka.
- Nije SRS osvojio mandat nego ja! Evo, sad mene nema, pa je li osvajaju mandate? Kako se zove taj koji je zadužio moj mandat?
Vi jeste osvojili mandat, ali ste bili na listi radikala. Da nije bilo SRS, ni vi ne biste osvojili mandat?
- Da nije bilo mene, SRS ne bi osvojio toliko mandata. Druga stvar, sedam-osam puta se takmičimo otvoreno i demokratski: SRS dr Vojislav Šešelj i SNS Tomislav Nikolić. A rezultat, drastična razlika.
Govorite o poverenju, a kada ste promovisali izborni slogan "Budućnost počinje danas", kod vas je bio Luka Karadžić. Da li je on vaša "budućnost"? Da li ste čitali šta je o njemu pisao Ratko Mladić?
- Nisam čitao šta je Mladić pisao o njemu. Luka Karadžić je samo član stranke, nije funkcioner niti ima ambicije da to bude. Ali pazite, brat Radovana Karadžića, koji je u Hagu u trenutku kad SRS izjavljuje da sam ja izdao sve ljude u Hagu, prilazi mojoj stranci. To je poverenje.
Jedna vaša najava prošla je vrlo nezapaženo, a to je najava da će se još neki poslanici pridružiti SNS u Skupštini. Na koga ste mislili?
- To je tačno, ali nisam rekao na koga mislim.
Iz kojih su stranaka?
- Iz različitih stranaka.
Vladajućih?
- Pa... postoji.
Iz koje?
- Kod mene u Šumadiji na ovakvo pitanje odgovaraju: "Zini da ti kažem." Hajde da sačekamo te ljude... Ne otimam nijednog poslanika, sami dolaze...
Povezane vesti
Vesti dana
31. 07. 2010
Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!
Jedan od najopasnijih srpskih mafijaških bosova poručio je Dačiću da će mu oteti sina ili ćerku ako policija odmah ne prekine obračun sa njim ...
31. 07. 2010
Najmoćnije gospođe ministarke
31. 07. 2010
Srbija sprečila prevaru Britanije i Albanije
30. 07. 2010
Jak britanski udar na Srbiju
30. 07. 2010
Niko u Srbiji nije siguran u pobedu u UN
30. 07. 2010
Borise Tadiću, ne potpisuj!
30. 07. 2010
Radeta plaća 250.000 dinara Šutanovcu
Najnovije vesti
31. 07. 2010
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance
Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...
31. 07. 2010
"Gasprom" uvećao neto dobit u prvom polugodju
31. 07. 2010
Tipsarević u polufinalu
31. 07. 2010
Jeremić danas sa Drucasom
30. 07. 2010
Tadić razgovarao sa Dimitrisom Drucasom
30. 07. 2010
Drucas doputovao u Beograd
30. 07. 2010
komentari (120)
pošalji komentargaja [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:26:13)
izbori nego sta
Апсолутно подржавам све што Тома каже, са СНС Тома нема терет прошлости који је имао док је водио СРС и стављањем Шешељевог насмејаног лика на изборне плакате (што је по мојој слободној процени СРС-у док је био јединствен скидало једно 10-15% подршке оних који би и гласали против ДС-а али нису могли за нешто што има Шешеља као маскоту). Искрено се надам да ће пред следеће ванредне изборе Тома успети да окупи једну широку националну коалицију која ће ДС и сателите послати мало у опозицију да одморе до неких наредних избора. Не треба имати илузије и Тома ће по памет ићи у Брисел, али се надам да ће се мање понижавати од Тадића.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:izbori nego sta Re:izbori nego staHank Moody [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:27:53)
???
Ma daj bre covece. Pa zar to vec nisi obecao 2 puta do sad. Izgleda da je vas obraz deblji od djona najdebljeg opanka. Onaj zvalavi Vucic je obecao da ide u berzanske strucnjake, kad je plakao ispred skupstine Beograda. PLAKAO!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:??? Re:??? Re:???anonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:42:59)
Kakva penzija u zatvor!
Ako je predsednik SRS u zatvoru treba i zamenik Tomislav i gen.sekretar Vucic u zatvor too. Jer ako je kriv Seselj onda i ova dvojica su saucesnici a ja bih reko podjednako krivi!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Kakva penzija u zatvor! Re:Kakva penzija u zatvor! Re:Kakva penzija u zatvor!vozdovcanin [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:43:26)
svaka ti se pozlatila.
tako je predsednice, svaka ti se pozlatila.I ja sam nekada bio za proevropski ds ali ovo nigde vise ne vodi.sve pokupise i opljackase ovu jadnu srbiju.sa tobom na celu srbije idemo i na istok i na zapad.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:svaka ti se pozlatila. Re:svaka ti se pozlatila. Re:svaka ti se pozlatila.anonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:43:56)
novinar....
Novinar je ocigledno glasac SRS-a Sam donosi zakljucke
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:44:59)
Prvo penzija
A da ti prvo odeš u penziju, pa ako Tadić izgubi na izborima ti se vrati?!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Prvo penzijaanonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:54:40)
pokvarenjak
pokvaren covek do koske.cak mi je i smrdljivi seselj simpaticniji od ovog prevrtljivca..verovatno ga zena i cerka ubedili da se preobrati u demokratu.ko sad ih gledam
pošalji odgovor;tatice mi hocemo u jevropu,hocu da puuttuujeeeem,da pratim modu bla bla;
odgovori na komentar:
Re:pokvarenjak Re:pokvarenjak Re:pokvarenjak Re:pokvarenjak Re:pokvarenjak Re:pokvarenjakperica [neregistrovani] (28. 06. 2009, 22:58:16)
kukolj
Tomo, glasam za tebe (do sad sam glasao za zute),ali pravis istu gresku kao i BT.
pošalji odgovorMnogo se kukolja lepi na tebe i zavaravas se ako mislis da mozes da ih kontrolises.Pored djubreta u svojim redovima jos skupljas i DSS.
Tako je i Tadic zarad vlasti pored svog uzeo i Canka i Dinkica pa vidi kako mu ide.
Nadam se da si mudar i da mozes da ocistis stranku,jer nam sad samo posteni mogu pomoci.
Ako mislis da ti Velja i Bubalo trebaju gresis.
Srecno.
SaleKS [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:00:36)
po koji put, Tomo?
niko ne zna to da izbroji.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:po koji put, Tomo?anonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:10:46)
Re:Prvo penzija
a da odu zajedno u penziju??? Mislim da je to najprihvatljivije..
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Prvo penzija Re:Re:Prvo penzijaanonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:19:50)
Koga da pobedi?
Zar ovo Tadiću nije drugi predsednički mandat? Ako jeste, onda više nema pravo da se kandiduje.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Koga da pobedi?anonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:21:08)
Bravo!
Ovaj covek je pravi politicki smeker i danas se gorko kajem sto sam svoj glas na predsednickim izborima dao Tadicu. Uplasio me pricom da ce u Srbiji zavladati haos ako dodje Toma, jer je tada Toma bio u SRS koju je vodio onaj blesavi Seselj. Citajuci ovaj intervju shvatio sam da je Toma pravi prototip srpskog politicara koji zasluzuje da povede ovaj narod. Od sada cvrsto glasam za SNS!!! Tomo, sta da ti kazem osim jedno veliko BRAVO!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Bravo! Re:Bravo!nemanja [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:21:26)
Poreko
To si rekao pre godinu dana. Red je da ispunis obecanje.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:23:50)
Bolje da si ostao grobar
pošalji odgovorovako prvo da odgovaraš za veleizdajui to cepanje otadžbine;
pljačku ista i plačku naroda !
Ma kakvi sledeća godina već ovog sekunda se skloni
u mišiju rupu jer uskoro će doći Kraljeva žandarmerija da
te baci u okove !!!
Stranka bivša SRS i sadašnja SNS biće zabranjena;
kad dosad nije imao ko !!!
odgovori na komentar:
Re: Bolje da si ostao grobar Re: Bolje da si ostao grobar Re: Bolje da si ostao grobar Re: Bolje da si ostao grobarDEROKO [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:25:48)
Re:Kakva penzija u zatvor!
A ja bi - REKO - da tebi treba otac Branislav i Crna reka . Naravno obavezna je i lopata .
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:33:06)
Re:???
samo jos ovaj put molim te i nemoj nikom da pricas...tvoj Toma
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:40:20)
?
Čini mi se da si to vec obecao? Samo mi se čini.. !?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:47:48)
TADICEV POTRCKO
To isto u vezi pobede je bar tri puta dosada rekao... Nenad Konstantinovic iz DSa mu u administrativnom odboru cuva mandate.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:TADICEV POTRCKOanonymous br 1 [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:55:33)
Re:svaka ti se pozlatila.
radikalcicu ne predstavljaj se lazno !!!
pošalji odgovorTNT [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:57:04)
Re:pokvarenjak
Ha ha ha svaka cast za komentar !!! Nevidjeno !!
pošalji odgovorSascha [neregistrovani] (28. 06. 2009, 23:57:51)
Zivim za to!
Zivim za momenat kada ce ovaj covek poceti da prica i radi ono sto zapravo misli i zeli, a ne da laze ovaj jadni narod! Kakav crni Toma spasilac, pa taj nas je ne tako davno UNISTIO, samo mu se stranka nije ovako zvala. Prisetite se perioda '97-'99 i SRS u vlasti!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Zivim za to!anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:05:42)
bitno je da se obezbedi vecina glasova
Pericalepo si napisao da Tomislav Nikolic ne treba da udje u koaliciju sa DSS i ostale stranke i da treba otpad i nepostene ljude iz njegove stranke da izbaci iz stranke.Samo reci mi kako onda sam Toma i Njegova stranka mogu samo da formiraju vlast i obezbede vecinu u skupstini.Jer uvek je problem sto ljudi u Srbiji glasaju za razlicite stranke i ne moze niti jedna stranka sama da obezbedi vecinu za formiranje vlast .Sta mislis dali bi Tadic uzeo Dinkica,Canka i ostale za vlast da formira ,da je imao sam dovoljo glasova za vlast.Pa sigurno ne bi Tadic uzeo neke stranke pa da ga ucenjuju ,ko sto sada Canak ucenjuje Tadica oko statuta Vojvodine.Kazem SNS i Nikolic gotovo sigurno osvojice na vanrednim izborima najvise glasova oko 40-45 % ukupnih glasova,ali to nece biti dovoljno da mogu sami da formiraju vlast,i morace Nikolic da primi stranke koje ce ga posle ucenjivati.Ljudi dajte glasajte za stranku koja ce sama moci da formira vlast,kako bih posle ta stranka mogla sama da ispuni obecanja data gradjanima Srbije.Nadam se iskreno da Nikolic moze sam da osvoji preko 51% glasova,ali ne verujem da ce se to desiti.Opet ce morati da udju u vladi stranke koje ne osvajaju niti 5 % glasova.
pošalji odgovorIvana [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:08:40)
Re:pokvarenjak
Mozda zena i snaha, Toma nema cerku, ima dva sina kao sto je opste poznato!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:pokvarenjakanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:09:42)
dokle vise
I jos nesto da kazem.Zalosno je sto ovo sve vise lici na seriju Bela Ladja.Isto i u pravoj politici na vlast dolaze stranke koje ne mogu ni cenzus da prodju i posle te male stranke gledaju samo svoj interes i uopste ne vode racun o gradjanima.Na taj nacin oni samo stopiraju razvoj drzave.Eto to je najveci problem.Tadic ce morati da ispunjuje ucene od strane Dinkica,Canka i ostalih u njegovoj koaliciji,a Nikolic mora da ispunjuje ucene od strane Kostunice,Ilica i ostalih.Pa dokle bre vise ovako misle male i nesposobne stranke da ucenjuju i da zive na grb gradjana.
pošalji odgovorZuti Slavko [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:15:21)
Peta kolona
Penzija te ceka 100%. Ima dovoljno pametnih Srba u ovoj zemlji da procene da je Tadic najbolji predsednik koga Srbija moze da ima. Kad si izdao Seselja (kuma) zasto neces i obican narod.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Peta kolonaanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:21:01)
Re: Bolje da si ostao grobar
Bolje u zatvor da ides,
pošalji odgovordjonu jedan.
Nema pravde za Srbiju.
odgovori na komentar:
Re:Re: Bolje da si ostao grobar Grobar Re:Re: Bolje da si ostao grobaranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:33:49)
Re:Re: Bolje da si ostao grobar
i .....
pošalji odgovorvoleo bi neko da kaze istinu o ovom politicaru.....
onaj koji je zna .. pa da se zadovolji pravda,
jadan je ovaj narod,
djon ce dobiti poslanicku penziju ! A ume da tesi ove sto seku prste,
pa ne verujem!
Pa sta je dobro doneo Srbiji da ga ona placa,
posle svakog njegovog politickog mitinga i tenzije,
skupo je kostalo gradjane Srbije i grad Beograd - koji je rezultat?
Unisti se grad i ukrade po neka nike patika!
krimos! - sa ukradenim stanom - nikad ga nije zaradio,samo obmane!
prevario je i Seselja .... pa sta reci jos ?
TNT [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:34:27)
Re:Re:pokvarenjak
Nije bitno SHVATILI smo komentar !!!
pošalji odgovorMilan B [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:46:27)
Vitiligo
Gospodine Nikolicu posto je primetno da imate vitiligo na rukama,preporucujem Vam da me pozovete a u vezi UVB/NB lampi koje se koriste za lecenje navedene bolesti.
pošalji odgovorVeliki pozdrav
carnejaki [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:53:18)
Toma :ave:
Ala ti vera za svaku recenicu. Uzeli smo vozdovac,zemun uzecemo i Srbiju uskoro. Dosta je ovo zuto preduzece vladalo, vreme je da se Srbija okrene pravoj stranci a to je SNS. Samo bih te molio Tomo da razmislis malo oko koalicije sa DSS-om, jer po meni nisu oni nista bolji od ovih zutaca, realno onaj kostunjavi nit smrdi nit mirise, nekako mi je sav bledunjav,iscrpljen, polu podrumski tip, znaci sto dalje od njega. A poruka za poslanike srs je vratite vi mandate nama koji smo vas birali pa da vidite dal cete preci cenzus. Sve u svemu sa SNS-om do konacne pobede!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 00:53:46)
Re: Bolje da si ostao grobar
U kom veku, rođače, ti živiš? Kakva "kraljeva žandarmerija"? Kako je to Toma rascepao državu? Šta je to opljačkao? Ili si ti prso odavno, ili si se tek sad probudio pa te neko loše informisao...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re: Bolje da si ostao grobarbreznjev [neregistrovani] (29. 06. 2009, 01:09:02)
Dil Tadic-Nikolic
Sve ovo sto je Nikolic izjavio u interviju potvrdjuje ono sto sam odavno govorio i pisao a to je da je SNS osnovana uz pomoc Tadica i stranih ambasadora....Vidite u interviju kako Nikolic stalno govori Tadic ovo,Tadic ono,dogovorio sam se sa Tadicem.....Nikolic napada Ldp i G17 a ne napada DS....Zato sto Ds zeli da se otarasi G17 i da na njih svali svu krivicu za svoje promasaje,a Nikolic prica o Dinkicu ono sto Tadic misli.Nije problem g17 i Ldp to su minorne stranke koje ne mogu ni cenzus da predju,najveca opasnost i zlo se zove DS,dok se njih Srbija ne otarasi nema boljitka,nema napredka,Srbija ce da se pocepa na vise delova....Nikolic kaze da se sa Tadicem dogovorio da se Srbija podeli na 2 dela DS i SNS....Pametnom coveku je samo ova izjava dovoljna pa da zakljuci o cemu se tu radi....Radi se o tome da se unisti SRS,DSS-NS,LDP i da Nikolic i Tadic gazduju Srbijom 50 godina ili do smrti,da se smenjuju cas na vlasti,cas u opoziciji,da kradu i pljackaju i da ne odgovaraju jer ce da se stite i kad su na vlasti i kad su u opoziciji,nesto slicno kao u Grckoj gde postoje 2 partije koje se smenjuju na vlasti i u opoziciji i obe su korumpirane do srzi i stite jedni druge,a Grcka je pri samom dnu Evropske Unije sto se tice standarda...Do nedavno je Nikolic govorio za Tadica da je ustasa,izdajnik,da nikada ne bi izrucio Mladica,pricao o Velikoj Srbiji,a sada u ovom interviju ne sme jasno da kaze da ne bi izrucio Mladica,jer bi mu to zamerili njegovi zapadni mentori i strani ambasadori......Sprema se velika prevara DS-SNS i diktatura Nikolica i Tadica,narod treba da se opameti i da ne nasedne na ovo,jer ako se ovo dogodi crno nam se pise....Ne zna se koji je gori,Tadic je klasican marioneta i njega guraju Amerikancimprvo su izgurali da bude ministar telekomunikacija i da zavrsi posao za njih,posle da bude ministar vojke i da upropasti vojsku sto je i uradio,i na kraju da bude predsednik Srbije,da izdli Srbiji,da Vojvodini da drzavu,da izda Republiku Srpsku,da svu krivicu za ratove svali na Srbe,da upropasti Srpsku ekonomiju i otvori vrata robovlasnicima,multi-nacionalnikm kompanijama,bankarima i on to za sada uspesno obavlja,a Nikolic je opasan covek,spreman da za par stotina hiljada evra proda i stranku,ako je izdao svog najboljeg prijatelja i kuma u kojeg se zaklinjao Seselja,kako bi tek izdao i Srbe i Kosovo i Republiku Srpsku..Takodje Nikolica placaju tajkuni da gura njihove zakone u skupstini,a te njegove price da mu stranku finansira zena i sin su za malu decu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 01:09:16)
Re:Koga da pobedi?
vidim da nisi dobro upucen....predsednik i svaki direktor drzavne institucije ima pravo na 3 mandata!
pošalji odgovorbreznjev [neregistrovani] (29. 06. 2009, 01:15:35)
Dil Tadic-Nikolic
Sve ovo sto je Nikolic izjavio u interviju potvrdjuje ono sto sam odavno govorio i pisao a to je da je SNS osnovana uz pomoc Tadica i stranih ambasadora....Vidite u interviju kako Nikolic stalno govori Tadic ovo,Tadic ono,dogovorio sam se sa Tadicem.....Nikolic napada Ldp i G17 a ne napada DS....Zato sto Ds zeli da se otarasi G17 i da na njih svali svu krivicu za svoje promasaje,a Nikolic prica o Dinkicu ono sto Tadic misli.Nije problem g17 i Ldp to su minorne stranke koje ne mogu ni cenzus da predju,najveca opasnost i zlo se zove DS,dok se njih Srbija ne otarasi nema boljitka,nema napredka,Srbija ce da se pocepa na vise delova....Nikolic kaze da se sa Tadicem dogovorio da se Srbija podeli na 2 dela DS i SNS....Pametnom coveku je samo ova izjava dovoljna pa da zakljuci o cemu se tu radi....Radi se o tome da se unisti SRS,DSS-NS,LDP i da Nikolic i Tadic gazduju Srbijom 50 godina ili do smrti,da se smenjuju cas na vlasti,cas u opoziciji,da kradu i pljackaju i da ne odgovaraju jer ce da se stite i kad su na vlasti i kad su u opoziciji,nesto slicno kao u Grckoj gde postoje 2 partije koje se smenjuju na vlasti i u opoziciji i obe su korumpirane do srzi i stite jedni druge,a Grcka je pri samom dnu Evropske Unije sto se tice standarda...Do nedavno je Nikolic govorio za Tadica da je ustasa,izdajnik,da nikada ne bi izrucio Mladica,pricao o Velikoj Srbiji,a sada u ovom interviju ne sme jasno da kaze da ne bi izrucio Mladica,jer bi mu to zamerili njegovi zapadni mentori i strani ambasadori......Sprema se velika prevara DS-SNS i diktatura Nikolica i Tadica,narod treba da se opameti i da ne nasedne na ovo,jer ako se ovo dogodi crno nam se pise....Ne zna se koji je gori,Tadic je klasican marioneta i njega guraju Amerikancimprvo su izgurali da bude ministar telekomunikacija i da zavrsi posao za njih,posle da bude ministar vojke i da upropasti vojsku sto je i uradio,i na kraju da bude predsednik Srbije,da izdli Srbiji,da Vojvodini da drzavu,da izda Republiku Srpsku,da svu krivicu za ratove svali na Srbe,da upropasti Srpsku ekonomiju i otvori vrata robovlasnicima,multi-nacionalnikm kompanijama,bankarima i on to za sada uspesno obavlja,a Nikolic je opasan covek,spreman da za par stotina hiljada evra proda i stranku,ako je izdao svog najboljeg prijatelja i kuma u kojeg se zaklinjao Seselja,kako bi tek izdao i Srbe i Kosovo i Republiku Srpsku..Takodje Nikolica placaju tajkuni da gura njihove zakone u skupstini,a te njegove price da mu stranku finansira zena i sin su za malu decu.
pošalji odgovor011 [neregistrovani] (29. 06. 2009, 01:16:33)
Re:Bravo!
Da, odličan političar...secam ga se kao člana Vlade koja je prodala Kosovo...a i vucic se pokazao kao ministar informisanja...sva sreća ima nas mnogo koji se secaju...bas dosta...saznacete na izborima...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Bravo!Miloš [neregistrovani] (29. 06. 2009, 01:30:34)
Ništa mu ne verujem
Još pre dve godine T.N. je rekao ako Bulevar AVNOJ-a bude preimenovan u Bulevar Zorana Đinđića,da će da proda stan i preseli se na novu lokaciju.Obećanje nije ispunio i time je sebe stavio u red
pošalji odgovorpolitičara kojima ne treba verovati.
Milan [neregistrovani] (29. 06. 2009, 02:16:17)
Toma je najaci lik!
Napred SNS!
pošalji odgovorAlexandra [neregistrovani] (29. 06. 2009, 02:36:37)
...
Znači penzija?
pošalji odgovorPa dobro, lepo. Obezbedio se pa sad može da uživa sa unucima ...
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 02:53:12)
:)
Ima i onih koji nisu ni za koga glasali ... a sad cu za Tomu ... Za Tadica ne mogu, iako o DS-u mislim sve najbolje, jer je cist olos oko njega ... kad vec prodjose ovolike godine pod raznim aj da vidim koga ce Toma da okupi .. .sta cemo da izgubimo? 4 godine? Izgubismo 19 pa nikom nista jos smo zivi:)
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:00:46)
Sekirancija
Dobro pogledajte ruke, Nikolić je dobio vitiligo.
pošalji odgovorBolest se inače javlja posle teških stresnih situacija.
U prevodu, čoveka ubi savest.
Sekiracija, jer sad nema nazad.
Đavo dao, đavo će i uzeti.
odgovori na komentar:
Re:Sekirancijaanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:08:52)
I bolje bi mu bilo ...
da cuva tu cerku koju je posejao nego da se petlja u politiku.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:11:55)
Re:Bravo!
Ovo je onaj debeli folirant iz čika ljubine! Kao do sad je bio za DS pa posle ovog intervjua postaje glasas SNS! Kakav olos i smrad se sakupio u ovoj SNS to je zaista strasno!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:20:18)
Re:pokvarenjak
pošalji odgovorKoliko si ti tek smrdljiv da mi je znati?
KRKNOBABIC [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:27:08)
Re:svaka ti se pozlatila.
pošalji odgovorTako mu se ponizno obracas da imam osecaj da bi mu se i nag . .zio. Zbog takvih jadnika se i nalazimo tu gde smo.
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 03:32:58)
Koga lazes Tomo?
Mislis da je narod zaboravio sta si radio i govorio? Zar nisu sukobi u SRS postali javni kada si ti rekao da ces glasati za primenu SSP-a, sa cime se Seselj nije slozio, a sada pricas da treba da prestanemo jednostrano da primenjujemo SSP? Sramota kako nasi politicari lupetaju i lazu.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 04:22:09)
Grobar
Ma kakva penzija, imas ti profesiju...ne sekiram se ja za tebe.
pošalji odgovoranonymou seka [neregistrovani] (29. 06. 2009, 05:19:36)
jos ovaj put
Jos ova put , jos ovaj put , dokle Tomo lazi i carolije , krvi i prokletije pusti da ovaj narod , ova deca zive normalnije , idi Tomo u penziju lepu i uzivaj na ovom svetu . Pusti Tomo da nam deca koracaju po cvecu , ne po krvi i mrznjo tvojoj , sretan bio i sve pare u penziju potrozijo , i unucice sretno setao.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 06:17:36)
Re:pokvarenjak
Већег издајицу ми србијанци немамо од Томислава Николића!Иако не испуњава ни један услов гурао се да буде председник Србије.Час је био против Милошевића па ради личних интереса постао главни помагач у уништавању Србије.Онда окренуо леђа своме господару и за помоћника узео доказаног најгорег бившег министра!Подржавао пребијање сопственог народа а шта рећи о политичким убиствима.Само због паркирања аута на стази за слепе га треба мотком најурити из политике када то нисмо урадили шестог октобра!Због његове политике Србија је претрпела огромне штете.
pošalji odgovorИ народ гласа за њега?Вала,нека се поново врати на власт да после тога заувек убрзо нестане.То је зао човек!
odgovori na komentar:
Re:Re:pokvarenjakanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 06:28:18)
Re:po koji put, Tomo?
Tomo,glasam za Tebe!To je jedini način da ubrzo nestaneš iz politike.Upozoravam te da uz tvoju pomoć na vlast se vraćaju crnogorci i srbi iz Bosne i Hrvatske!.Bio si im pomagač pod komandom Miloševića i Srbiju si doveo da nas svet bombarduje.
pošalji odgovorPonavljam,ti si sledeći predsednik Srbije.Veća kazna ovom narodu ne treba.Ima da te izglasamo i nećeš ti meni da se kandiduješ a u potaji moliš boga da ne pobediš!Parazitski život da radiš šta hoćeš a da za ništa ne odgovaraš će prekinemo!
Ti si sledeći predsednik Srbije mada bi mnogi voleli da to bude Nataša Mićić.Obrazovana,lepa i iskusan političar...
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 06:37:17)
Re:Re: Bolje da si ostao grobar
Toma govori engleski! Daj da i to vidimo i čujemo? Je li ovako ...
pošalji odgovorDu ju krkenzi kikiriki? ... Aha! ... A leblebiju? ... Jes,krk! ......
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 06:37:35)
Re:Re:Prvo penzija
I sta se time resava? Opet ce biti: "sve je isto ,samo njih nema!" Pronasao sam neke novinske clake iz `97. Ma, sve je isto: ista lica, ista prica.
pošalji odgovoranonymous zevs [neregistrovani] (29. 06. 2009, 06:39:28)
masni
dok je bio radikal , nije se gurao u penziju .sad ili da vlada ili penzija .znaci osnovno je bilo :"obavio sam zadatak " , uzeo novac i ja bih da odem ako ne pobedim i osvojim glavni dobitak . dok je bio seseljev nije imao novac za penziju . sad je svoj gazda . trguje svojom robom /glasaci/ sto forin ofis dobro placa . laz je da se stranka u srbiji finansira sa 800 000 dinara .to nebi bilo ni za kafu .proracunati toma je to samo na brzinu lupio .u srbiji minimum minimuma , za funkcijonisanje jedne stranke /sa predpostavljenom velicinom sns/ je potrebno 1 500 000 evra .sa 800 000 dinara tesko bi funkcijonisala i centrala sns u beogradu .racunajmo da svaka stranka mora da ima po srbiji oko 250 odbora . svaki odbor iznajmljene prostorije , struja , voda , reprezentacija , propagandni materijal ... to da ga je kocio seselj je cista laz .videlo se da su toma i vucic jako kreativni .toma se cak vise puta onako zapenusan u zaru borbe , otisnuo i dalje od seseljevih smernica , pa je to kasnije vucic morao da pegla . kao "nije toma to bas tako mislio kao sto je tekao" .kako politicki misli to je pokazao u ovom segmentu oko luke karadjica .uzeo ga je u stranku samo da bi dokazao da je patriotski opredeljen u odnosu na krajinu i uzeo deo izbeglickih glasova , bez krilatice :karlovac , karlobag , virovitica...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:masni Re:masnianonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 07:34:47)
Re:Re:Prvo penzija
Svaka čast, obojica u penziju, ili obojica na livadu pa neka raspale jedan na drugog. Zar se politički život u Srbiji sveo na sudar dva čoveka. E jadna Srbijo.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:05:06)
Izdajica!
Kada je izdao Seselja zasto ne bi i mene? To je kao prvo, a drugo dobro se secam: posle objavljivanja rezultata izbora i kada je bilo jasno da je Tadic pobednik gospodina Nikolic je rekao sledece: Ako se Tadic sledeci put kandiduje Ja mu necu biti protiv kandidat. Sta to znaci? To moze da znaci samo jedno PREVRTLJIVAC. A takav nije ni za sta a kamoli za predsednika.
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:25:56)
Re:???
Izvini, ne znam samo na sta tacno mislis? Na koji deo intervjua? Jel na onaj gde kaze da pobedjuje radikale i DS? Pa to se vec desilo. A ti imas svako pravo da se ljutis, jer ko gubi...
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:28:14)
Re:Kakva penzija u zatvor!
Ala ti covece lupas gluposti! Pa po toj analogiji, ako je jedan Srbin kriv za bilo sta, svi su krivi???? Pa to ni od Hitlera nisam cuo! A ni Seselj nije kriv, znas to i sam. To jest, znas to ako imas bar gram mozga.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:29:54)
Lažov
Ovo je isto rekao i prošli put. U svakoj normalnoj zemlji političar može da slaže dva-tri puta bez kazne birača, a u Srbiji može 19 godina da priča o liniji Karlobag-Karlovac-Ogulin.-Virovitica, da bude nešto najgore na svetu-radikal, i da preko noći postane vrlo umereni naprednjak.
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:30:34)
Re:pokvarenjak
Moze biti, batice, ali kazi mi ko je tebe ubedio da budes retardiran? Jel zena i cerka?
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:32:04)
Sramoto
Znas li Nikolicu po cemu ce se secati narod tebe? Po tome da si IZDAJNIK. Zivot je kratak , sve ostalo je Vecnost....
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:SramotoLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:33:54)
Re: Bolje da si ostao grobar
Bolje da si ti cutao umesto sto lupas gluposti. Kakav bre kralj, kakva kraljeva zandarmerija? U kojoj ti godini zivis, 1941? Buducnost nam je bas svetla sa takvima...
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:37:01)
Re:TADICEV POTRCKO
Pa isti taj NenadKonstantinovic je na celo tog Administrativnog odbora dosao zahvaljujuci tvom SRS. Ako nisi znao. U okviru finansijsko-naturalnog dogovora izmedju Tadica i njegovog potrcka Todorovica.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:38:23)
Re:Re: Bolje da si ostao grobar
pošalji odgovorPa pitaj njega ako još nije uhapšen !!!
odgovori na komentar:
Re:Re:Re: Bolje da si ostao grobarLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:39:42)
Re:Peta kolona
Ako je Tadic najbolji kukala nam majka
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:45:51)
Re:Sekirancija
Ako cemo o savesti, onda bi svi koji su ostali u SRS trebalo da pate od te bolesti... osim ukoliko savesti NEMAJU
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:48:46)
Re:masni
Koliko se zeznuo Srbiju ,
pošalji odgovor5 oktobra kada je narod izasao ,
nisi smeo da se pojavis a komoli nesto da kazes,
a sada ovo , ironija!
odgovori na komentar:
Re:Re:masniLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:50:47)
Re:Re:pokvarenjak
Jok, nego cemo da glasamo za Vuka Draskovica. Al kad poludimo.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Re:pokvarenjakLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 08:53:56)
Re:masni
Jesi ti jos jedan knjigovodja-volonter? Ako, ako, posle policajaca-volontera i fudbalskih sudija-volontera to je najzastupljenija profesija...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:masniBoban Z. Subotica [neregistrovani] (29. 06. 2009, 09:16:24)
Penzija za obojicu
Zasto cekati jos godinu dana - penzija za obojicu i jos po neke ODMAH!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Penzija za obojicuBoban Z. Subotica [neregistrovani] (29. 06. 2009, 09:18:25)
Re:Re:Re:pokvarenjak
Ti si svoju ludost vec dokazao do sada, glasajuci za raznorazne koji su nas dovde i doveli!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:pokvarenjakStojko [neregistrovani] (29. 06. 2009, 09:51:48)
To si vec deset puta reko
Tomo shvati vise: ni Tadic nije bog zna sta, ali njemu ne mozes ni casu vode da doneses! Nije bre politika za grobare i polupismene!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 09:52:01)
Poenta!
Poenta cele price je da mozete samo da mrzite coveka. Otisao je od onog vola Seselja, napravio stranku koja je potukla zute u njihovom bastionu Vozdovcu, napravio pricu prihvatljivu za Srbiju i njene gradjane i jednostavno ide na pobedu! Tako to rade ozbiljni ljudi. A vama ekstremistima iz SRS i LDP mogu samo da porucim da nastavite da sanjate Veliku Srbiju ili Srbiju bez Kosova, u zavisnosti na kojoj ste strani, i zivite od pisanja na ovom sajtu.
pošalji odgovorNAPRED SRBIJO!
Moje ime je SLO - BO - DAN [neregistrovani] (29. 06. 2009, 09:55:07)
Re:Re:masni
5. oktobra nije izasao nikakav "narod", vec najgori srpski olos i sve moguce manjine ( nacionalne, seksualne, verske...) Taj dan je najodvratniji i najsramniji datum u novijoj srpskoj istoriji! Jos najmanje 5 godina ce nam trebati da Srbiju vratimo u stanje pre ovog zlocina!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:02:46)
Re:svaka ti se pozlatila.
neradnici samo kukaju
pošalji odgovorodgovori na komentar:
temaMiki [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:18:38)
Re:Re:Bravo!
Secam se i kad je DS krao organizovao glasanje iz Bodruma i Soluna, pa kad su bili otkriveni lagali su da to nije tacno. Tom logikom onda celokupnom rukovodstvu DS ne treba verovati. A kad si vec spomenuo okupaciju (gubitak) Kosova, trebalo bi da znas da su u to vreme jedino SRS zajedno sa Seseljem i Tomom jedini bili protiv tog sporazuma, a svi drugi su ga podrzali, Milosevic, Draskovic i pokojni premijera DJindjic.
pošalji odgovorKragujevac [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:23:16)
Re:izbori nego sta
matoto ciciste. . .. 20 godina truje ovaj narod, koci ga u razvoju, nazaduje drustvo svojim politickim delovanjem, pljuje, vredja, laze, obmanjuje. . . . .i sad posle 20 godina doslo mu iz dupeta u glavu, i on ce da mi pokaze gde je istok a gde zapad, ma nemoj. . . .kako te bre nije sramota. . . ..
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:31:03)
Re:???
Zbog takvih kao ti nikada ni ne treba da se povuku iz politike dvojica najperspektivnijih politicara - Nikolic i Vucic. Rezultati izbora su pokazali da je najbolja Vuciceva odluka bila da se vrati u politiku, na radost svih nas.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Aktivisti iz čika ljubineanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:32:08)
Re:Kakva penzija u zatvor!
Kakva budalastina!
pošalji odgovorSanja [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:32:40)
stanje nacije
Gospodin Nikolc je na ovim lokalnim izborima ubedljivo dobio vise glasova, od Demokratske stranke, tako da ce svakako njegova stranka, SNS biti vodeca u Srbiji. Narod je ukazao poverenje ovoj mladoj, novoj stranci, i njihovo vreme tek dolazi.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:stanje nacije Re:stanje nacijeSandra [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:35:40)
Re:pokvarenjak
Toma Nikolic nije prevrtljivac - covek je uvek govorio da je i za Istok i za Zapad, a sada su demokrate preuzele njegovu politiku - do juce je Tadic govorio kako Evropa nema alternativu, a sad i on hoce i na istok i na zapad.
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:39:32)
Re: Bolje da si ostao grobar
Kakav fasista! Mnogi bi voleli da mogu Tomu da sklone kako bi na miru vladali, jer jedino on i Srpska napredna stranka mogu da pobede ove lopurde iz DS-a. Dzaba se nadate - narod ne da Tomi da se povuce i narod za njega glasa u ovolikom broju.
pošalji odgovorJelisaveta [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:39:33)
tema
Penzija ceka DEMOKRATE, nijihovo vreme je proslo, RADIKALI su propali, nema ih vise, a NAPREDNJACI dolaze. Cekamo ih!!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:temajoxica [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:41:45)
Ko gubi ima pravo da se ljuti
Jasno je da Srpska napredna stranka, pobedivsi ubedljivo Srpsku radikalnu stranku u njihovom najjacem uporistu, Zemunu, i Demokratsku stranku u Vozdovcu, postaje mainstream srpske politike i okosnica buduce vlasti. Tomislav Nikolic je pravi lider i odgovoran covek. Gorak ukus poraza radja sav ovaj cinizam i bljutave komentare.
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:42:11)
Re:Zivim za to!
Dragi moj, to je bilo pre 10 godina, a tada je vladao SPS (ovaj sto je u koaliciji sa DS-om). I posle 10 godina nazovi demokratske vlasti narod nema hleba da jede.
pošalji odgovorbenz [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:43:19)
Idi u penziju
Idi u penziju, vidis da te narod ne zeli.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:44:38)
Re:tema
Samo ti cekaj i ti ces u penziju ako vec nisi penzioner jar samo takvi glasaju za Tomu.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:temaanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 10:51:54)
Došao kroz Tadićevu senku
Ovaj intervju je veoma blag u odnosu na intervjue dok je bio član SRS. Otkačivši se od SRS prošao je kroz Tadićevu senku i zakačio mnogo toga od Borisa. Nema one oštrine, već stil stisnuti i suprotno od toga. To u fizici nije moguće pa neće uspeti ni Toma. Bojim se da je on seo na rudo kojim upravljaju strani ambasadori. Od Tome ne očekujem ništa bolje ni više u odnosu na Borisa. Izjave koje su cinične i sadrže kontre koje su u osnovi nemoćne, ovaj moj stav potvrđuju. Nema tu akcije. Samo tmurni oblaci a kiša jok. Grmljavina, munje, jok, jok.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Došao kroz Tadićevu senkuMiskec [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:04:49)
Re:izbori nego sta
Samo da razjasnimo, da li mislimo na istog Tomu, na onog koji je pred ubistvo Đinđića rekao sledeće:" I Broz je pred smrt imao probelma sa nogom"!
pošalji odgovorToliko o nasleđu prošlosti
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:37:06)
Re:Došao kroz Tadićevu senku
Треба бити пре свега реалан. Србија није ни економска, ни војна сила. Са све "прекодринским" Србима - дај боже да нас Срба - има 10 милиона. Поређења ради Њујорк има 22 милиона становника. Шта Србија уопште може да има од тога што ће Тома наставити са Шешељевом реториком (ми ћемо бомбардовати Рим, Париз, Беч, Минхен и сл. глупости које је Шешељ изјављивао). Томи пребацују да је издајник - а шта треба да ради? Да нас усрећи са политиком какву је водио Милошевић? Србија је као и цео Балкан најобичнија колонија у целој овој папзјанији ако треба да бирам између зла званог ДС и СНС - СНС ми се чини као мање зло.
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:42:08)
Re:Re:Re:Re:pokvarenjak
A ti znas ko je za koga glasao? Svoju ludost, batice, upravo si sam dokazao.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:Re:pokvarenjakLimanac [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:42:23)
Re:stanje nacije
Poslednji izbori su pokazali u stvari da je narod i dalje glup, kao sto je i bio. Doduse ne znam dali se to raspolozenje moze oslikati i na ostatak Srbije, posto ja mislim da su beogradjani ili kako god da ih nazovem ipak drugaciji narod od onih na jugu a pogotovo od nas na severu. Ali sta je tu je narod je svoje rekao i tako treba da bude. Mozda si i u pravu kad kazes da vreme SNS-a tek dolazi, ali zalosno je sto je vreme drzave u kojoj zivimo izgleda proslo! Gledajte, videcete!
pošalji odgovorEvropa [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:46:54)
Press ?
Posto necete da objavite moj duzi komentar valjda cete ovaj skracen, da ne gubim uzalud vreme.
pošalji odgovor1. Zuti sa koalicijom najvece zlo za Srbiju.
2. Radikali cekajuci Seselja i njegovu odluku da vladaju samo sa njim cekat ce jos najmanje 3 godine, i mozda totalno se izbrisati sa politike scene.
3. Tadic kvazi Srbin, Seselj preterano i kao takav sklonjen od zapada u Hag, obojica nisu po rodjenju drzavljani Srbije.
4. Toma po rodjenju drzavljanin Srbije, nepodoban vam, a jedina sansa da nesto promeni u Srbiji. Mada napadan od svih najmerodavniji je da vodi narod, ako nista drugo sa njim ce Srbiju vise postovati, sigurno ce je i manje ojadiditi nego zuti potkradajuci,i koalicija u kojoj svako svakoga ucenjuje i niko nizasta ne odgovara.
5. Srbija sve dok ne bude imala jake dve partije, misevi ce kolo voditi, potkradati je i rasturati, ovako ogroman skup Parlament i Vladu nemaju i najbogatije zemlje na svetu.
6. Tomu, DSS nesto proverava, SRS kunu i napadaju, a nikako da dodju na vlast, pa cak i pokazu volju, DS ga posle pocetnih simpatija iz razloga rasturanja SRS, a sada zbog pretnje za obe stranke udruzen oni, i nihove pristalice pljuju.
7. Ovo je skraceno opste stanje u Srbiji.
Pitanja . Ko ti valja Srbine, ako ti tvoj ne valja, i stalno drugog biras za gospodara, dokle ces nasedati slatkorecim lazama, i gledati kako ti unistava drzavu ??? Kada ces konacno izaci na izbore masovno i sam odlucivati o svojoj sudbini ??? Da li oko 2.000.000 vas Srba ne izadje na prosle izbore, i poslusaste Vuka Drakovica kada rece Srbin se ne sme probuditi ???
8. Spavaj Srbine ne veruj Tomi, nadaj se da ce te zuti i njihovi sateliti odvesti u Evropu i svetliju buducnost, ali ce ti drzava biti manja i od BG pasaluka.
Lucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:46:58)
Re:Re:tema
Po toj tvojoj "logici", nesto mnogo penzionera u Srbiji...?
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 11:50:11)
Re:Sramoto
Njega ce se secati po onome sto bude ostavio iza sebe. A tebe se niko nikada nece ni secati, bedo ljudska.
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:14:35)
A sad malo argumenti
Posto za razliku od pojedinih ucesnika ovakvih diskusija koji po misljenje idu u zemunski Magistrat volim da baratam iskljucivo cinjenicama, navescu ovde samo dve:
pošalji odgovor1. Ako je Nikolic Tadicev covek, zbog cega se ON nije dogovorio s njim oko usvajanja budzeta za ovu godinu, nego su to uradili radikali, sto je Nikolica na kraju kostalo predsednickog mesta u skupstinskom Administrativnom odboru?
2. Ako su gospoda iz Magistrata zaista protivnici rezima B.T. i zele ovom narodu i ovoj zemlji kvalitativne promene, zasto onda nisu prihvatili saradnju sa SNS i DSS-NS-NP u Zemunu i Vozdovcu? Zasto su ove dve opstine izlozili riziku ponavljanja izbora i produzili vlast DS u njima?
Tako da, kada gospodo vajne "patriote" sledeci put budete govorili o tome ko je izdajnik, bolje pogledajte u svog bradonju i one tri narikace. Ili jos bolje, pogledajte ka Holandiji.
odgovori na komentar:
Re:A sad malo argumentiZlata [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:27:21)
Dogovor na pomolu?
Da li naprasno razumevanje i priblizavanje "radikala sa bedzom" (SRS) i "radikala bez bedza" (LDP) znaci da je u skoroj proslosti moguca i saradnja SRS i DS? Eto sta ti je vlast...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:27:48)
lazov
On je to rekao i prosle godine,ako izgubi od Tadica da se povlaci iz politikei ide u penziju,ma lazov,jedan od mnogih...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:29:04)
Re:Penzija za obojicu
HAHAAH
pošalji odgovorPa da je T.Nikolic bio na vlasti,
danas ne bi hteo da ide u penziju,
tada su penzije kasnile , koliko , ne znam koliko ...
i bile su koliko, koliko , ne znam koliko ...
u stvari ja ne znam nista , imam amneziju !
Ovaj covek samo koristi, to sad vidim...
Miskec [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:33:47)
Re:stanje nacije
Sanja, da li bi ste bili ljubazni da nam u procentima napišete koliko je ubedljivo SNS pobedio DS?
pošalji odgovorNe znam, a čitam da Vi znate, voleo bih da me upoznate, razumeo sa da za Vas promili predstavljaju matematičku konstantu ubedljivosti
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:38:58)
izbori
Kad su izbori, sredinom sledece? Znaci ukidanje viza par meseci pre toga. Eno ruse (preostale) spomenike na Kosovu, dok superBoris iz fotelje u Bg preti Slobi sto je sve zlo zapoceo na jucerasnji dan. Ljubi ga Mesic i Biden, bice bolji "demokrata" od njih.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 12:48:12)
Ne samo Tadica...
....vec i svu ostalu CRNOGORSKU mafiju koja vlada Srbijom!
pošalji odgovorSanndraM [neregistrovani] (29. 06. 2009, 13:02:15)
Re:Re:Re: Bolje da si ostao grobar
Slazem se da je najbolje da si ostao neobrazovani grobar sto i jesi i ne prljaj nam Beograd vise...u bajcetinu pa tamo lazi i mazi ako imas koga.
pošalji odgovorBoban Z. Subotica [neregistrovani] (29. 06. 2009, 13:23:38)
Re:Re:Re:Re:Re:pokvarenjak
Imam dovoljno iskustava sa takvima - prosto ih "čitam"!
pošalji odgovorPriznaj čovece da si bio u krivu.
Veca je greška ne priznati i propasti.
Ako neke od politicara, npr. Vuka, nekada nisi mogao da "smisliš"
bezrezervno verujući RTSu, pa se pokazalo da nisi u pravu, bar ne "srljaj" dalje...
Zbog takvih koji decenijama ništa nisu hteli da menjaju i kojima je 2000. pamet dosla iz stomaka, dovde smo "dogurali"!!!
Stvarno Srpkinja [neregistrovani] (29. 06. 2009, 13:23:56)
Najlosija moguca vizitkarta
Лука Караџић, црногорски држављанин из Никшића, који је возећи пијан убио колима Српкињу у цвету младости, 22-годишњу Браниславу Ребић из села Бање код Аранђеловца, и до дана данашњег остао некажњен, нема шта да тражи ни у Србији, а камоли у некој српској странци. Ако Николић мисли да му је такав мутан у сваком смислу лик нека перјаница у СНС, онда је Николић изгубио сваки компас, и као човек, и као Србин, и као политичар. Не желимо Југословене у Србији, Николићу, мање него икад ОВАКВЕ, Србијом морају да владају Срби из Србије! Доста нам је Југославије преко српских леђа, потребан нам је политичар који ће да се бори за ову опцију, која је први и једини услов опстанка и препорода Србије. А Николић разглаба о Црногорцу Тадићу и Црногорцу Караџићу! Управо о онима који би законом морали да буду искључени из политичког живота у за њих страној држави Србији. Овде нико појма нема ни одакле је шупаљ.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Najlosija moguca vizitkarta Re:Najlosija moguca vizitkarta Re:Najlosija moguca vizitkartaanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 13:25:26)
ssss
http://www.youtube.com/watch?v=EPn2ygs3Fes
pošalji odgovorDalibor [neregistrovani] (29. 06. 2009, 14:19:39)
Znaci penzija !!
pa dobro obezbedili ste stanove , kuce , automobile zaposlili decu tu je i visoka poslanicka penzija sve u svemu dovoljno od Vas za nas i Srbiju !!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 14:30:55)
Aktivisti iz čika ljubine
Zadatak podguznih muva Ace Vucica je da sede za racunarima u Čika Ljubinoj i da pisu hvalospeve o Tomi Nikoliću. Pa se i sam vule po nekad ukljuci u pisaniju.. Pogotovu vole da se predstavljaju kao bivsi glasaci DS, pa su sada odlucili da glasa za SNS, jer eto SNS je buducnost i ona ostala mantra koja ide... Samo pogledajte tu transformaciju kao navodno su bili za Tadica ali eto sada su za Nikolića i onda kreće odusevljenje Nikolićem. hehehehehe pa providno je mnogo! Tu se i pokazuje kakvo misljenje imaju o glasacima kada su spremni da ih lazu i manipulisu na takakv nacin sa njima!
pošalji odgovorStvarno si demagog [neregistrovani] (29. 06. 2009, 14:38:49)
Re:Najlosija moguca vizitkarta
"Србијом морају да владају Срби из Србије! "
pošalji odgovorA to je???
Dokle ćeš ti samo da popuješ. Daj već jednom rešenje za svoju tezu. Daj ime. Dakle-ko je taj????? Pljuni već jednom.
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 15:55:24)
obecanja,obecanja
meni se cini,ustvari siguran sam da je vec jednom to javno obecao!
pošalji odgovori ne samo toma vec i djelic....
forzza tomo
anonymous zevs [neregistrovani] (29. 06. 2009, 16:18:14)
Re:Re:masni
knjigovodja nisam , ali sam logicar sto i vama od srca zelim . logika je da jedna stranka u mesecnoj komuniokaciji , stabilnim i mobilnim telefonima potrosi tih lazljivih famoznih 800 000 dinara .toma je lisica . zato i racuna na iscrpljene mozgove svojih novoformiranih biraca. uzmite kalkulatore u ruke i izracunajte koliko naprednjake kostaju samo 250 kompjutera u svakom od odbora.
pošalji odgovorLucije Voren [neregistrovani] (29. 06. 2009, 18:17:22)
Lucije Voren
Ja sam aktivista SNS-a i danas sam ispunio domaci zadatak,jer sam napisao 10 komentara braneci svog sefa Tomu i sefa Vucica.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 18:19:42)
Re:Najlosija moguca vizitkarta
U pravu si, ali Toma je kukavica, nema taj hrabrosti da se odupre ni Crnogorcima, ni stranim ambasadorima i zastiti srpske interese.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 18:28:56)
Kraj
Pa ako ponovo pobede zuti, cela Srbija moze u penziju jer od te drzave nema nista.
pošalji odgovorDa li znati odnosno da li ste svesni kolika je podeljenost unutar Srbije na zute i ove druge. Jedna takva drzava koja je toliko podeljena na politicke blokove nema buducnosti
odgovori na komentar:
Re:Krajanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 19:26:25)
Okrečite Beograd
Spominje se u jednom filmu,ali izgleda da je kreča nestalo u celoj,celcatoj Srbiji.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 20:03:56)
Re:Kraj
pošalji odgovorDrago mi je , danas sam napisao 15 komentara , jupi za mene!
car [neregistrovani] (29. 06. 2009, 20:28:46)
iDI U pENZIJU
Daj boze da ode u penziju.kakvi vanredni izbori ,To samo kosta narod i odose pare bezveze.Pametnije bi bilo da se te pare uznu i uloze u nova radna mesta. ko ce tebe da bira kad tadic uspeva da nas stave na beli sengens i bice kandidatura za ulazak u eu .A sta si ti doprineo
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:iDI U pENZIJUanonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 20:53:24)
Re:iDI U pENZIJU
Ovi ce da nam obezbede beli sengen i ulazak u Eu ma ovi su nas unazadili vise nego milosevic a evropa ce rasirenih ruku da primi srpsku sirotinju mozad ce im dinkic deliti 1000€ na granci!
pošalji odgovorkladionicar [neregistrovani] (29. 06. 2009, 20:56:03)
opklada
kladim se u 1000 eu. da ce u penziju.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 21:51:44)
Re:Najlosija moguca vizitkarta
nažalost i danas u srbiji ima više crvenih nego srba
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Najlosija moguca vizitkartaMister koferče [neregistrovani] (29. 06. 2009, 22:46:37)
Re:A sad malo argumenti
pošalji odgovorMoj Lucije,vidim pozeleo si malo ispasti pametan ali zelje su samo zelje.Kazes da volis i argumente pa da te nestp pitam.Ko je dosledniji, SNS ili Radikali?Zasto im takvim narikacama kako ih ti nazivas nudite koaliciju?Dali je Toma tvrdio da se nije tajno sastajao sa Tadicem pa na kraju priznao.Ujednom komentaru si napisao kako bi svi koji su ostali u Radikalima trebalo da pobolevaju ako je savest u pitanju.A sta kazes za pobeguljom generalom Delicem?Covek kao place jer nemoze da pogazi datu rec vezanu za onaj cuveni sporazum a prvi se usprotivio tom potpisu. I na kraju kome datu rec? onima koji su i potpis o formiranju vlade pogazili E to ste vi gad do gada.Na druge tvojekomentare ne vredi trositi reci.
anonymous [neregistrovani] (29. 06. 2009, 23:12:19)
Re:Re:Najlosija moguca vizitkarta
Нема у Србији више црвених него Срба, они се само јаче деру, као и увек раније.
pošalji odgovor