Vesti dana
BEOGRAD 06. 08. 2009
PRESS
Saznajemo: Medvedev 20. oktobra u Srbiji
Predsednik Ruske Federacije Dmitrij Medvedev biće počasni gost na proslavi povodom 65 godina oslobođenja srpske prestonice od fašizma, koja će biti organizovana 20. oktobra

Možda i vojna parada u njegovu čast... Predsednik Rusije Dmitrij Medvedev
Predsednik Ruske Federacije Dmitrij Medvedev dolazi u zvaničnu posetu Srbiji 20. oktobra, otkriva Press. Ruski predsednik Medvedev, zajedno sa ministrom spoljnih poslova Sergejom Lavrovim, biće počasni gosti našeg državnog vrha na proslavi koja će biti organizovana povodom 65 godina oslobođenja Beograda od fašizma. Ovo će biti prva zvanična poseta jednog ruskog predsednika Srbiji.
I kremlj potvrdio dolazak Medvedeva
Predsednik Srbije Boris Tadić razgovarao je juče telefonom sa šefom ruske države Dmitrijem Medvedevom, rečeno je u Pres službi predsednika Republike. I zvanični Kremlj je saopštio da su dvojica predsednika razgovarala i da se Medvedev „zahvalio Tadiću na inicijativi da se zajedno u oktobru ove godine obeleži 65. godišnjica oslobođenja Beograda od fašističkih okupatora".
- U cilju dostizanja maksimalnog efekta rusko-srpskog samita, predsednici su se dogovorili da neophodne naloge daju ministarstvima i službama", navedeno je u saopštenju pres službe Medvedeva.
Ruski predsednik je ponovio principijelnu podršku Moskve teritorijalnoj celovitosti Srbije.
Dolazak predsednika Ruske Federacije Dmitrija Medvedeva u Srbiju Pressu je potvrdio i prvi potpredsednik Vlade i ministar policije Ivica Dačić.
Dačić: Možda i vojna parada
- Da, dobro ste čuli, ruski predsednik Medvedev dolazi na jesen u Srbiju. Pošto će njegova poseta biti povezana sa proslavom 65 godina oslobođenja Beograda od fašizma, postoji i ideja da se u glavnom gradu 20. oktobra organizuje i velika vojna parada na kojoj bi Medvedev bio počasni gost - kaže Dačić.
Srpski vicepremijer ističe da će mere bezbednosti u Beogradu zbog dolaska ruskog predsednika biti podignute na najveći nivo, kao i u slučaju kada je u maju bio potpredsednik SAD Džozef Bajden.
- Nema dileme da će povodom posete Medvedeva stepen bezbednosti biti podignut na najviši nivo, jer je u pitanju predsednik jedne od najvećih i najvažnijih zemalja sveta. O detaljima ne mogu da govorim, ali je sigurno da će biti preduzete sve bezbednosne mere kao kada je u Beogradu bio potpredsednik SAD Bajden. Možda čak i veće! Sve će zavisiti od procene naših i ruskih službi bezbednosti, ali i ličnog obezbeđenja predsednika Medvedeva - kaže Dačić.
Ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić kaže za Press da će poseta Medvedeva Srbiji biti „istorijska".
- Prijateljstvo Srbije i Rusije traje vekovima. Sticajem istorijskih okolnosti, ovo će biti prvi put da predsednik Rusije dolazi u posetu Srbiji i samim tim ovo će biti istorijska poseta. Ona će imati poseban značaj, s obzirom na to da se poklapa sa obeležavanjem 65 godina oslobođenja Beograda, datuma koji simbolizuje jedinstvo naša dva naroda u pobedničkoj borbi protiv fašizma. Živimo u teškim vremenima i podrška Rusije nam je od neprocenjive važnosti. Moskva nas podržava u svim našim nacionalnim prioritetima, pre svega u borbi za Kosovo, ali i u nastojanjima da postanemo punopravna članica EU. Očekujem da će poseta ruskog predsednika potvrditi tu podršku i otvoriti nove mogućnosti u ekonomskoj saradnji. Srbija neće posustati na svom putu ka EU, ali će kao i uvek u svojoj istoriji u Rusiji videti iskrenog i snažnog prijatelja - kaže Jeremić.
n Premijer SSSR-a Nikita Hruščov 1963. godine posetio je SFRJ
n Posle Hruščova, u poseti Jugoslaviji 1971. godine bio je i predsednik Prezidijuma Vrhovnog sovjeta Leonid Brežnjev
n Generalni sekretar Komunističke partije Sovjetskog Saveza Mihail Gorbačov 1986. godine bio je gost SFRJ
n Dmitrij Medvedev bio je u Srbiji 25. februara 2008. kao vicepremijer ruske vlade i prvi čovek kompanije „Gasprom"
Početak ruske proslave
Prema saznanjima Pressa, tokom posete Medvedeva i formalno će biti realizovan povoljan kredit koji je Rusija odobrila Srbiji kao pomoć u vreme ekonomske krize. Predsednik Srbije Boris Tadić tražio je od Medvedeva pomoć od milijardu evra za izgradnju metroa i obilaznice oko Beograda i pomoć budžetu.
Rusija planira da čitavu sledeću godinu posveti proslavi 65 godina pobede nad fašizmom, a centralna proslava biće održana 9. maja u Moskvi, i na nju će biti pozvani svi svetski lideri. Tako će dolazak Medvedeva na proslavu godišnjice oslobođenja Beograda zapravo biti i početak ruskog obeležavanja godišnjice pobede.Vesti dana
03. 09. 2010
Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje
Haški tribunal je posle višemesečnih pregovora TV kanalu Rusija danas odobrio intervju sa Radovanom Karadžićem. On je intervju ruskom programu na engleskom jeziku dao još ...
03. 09. 2010
Ivica Dačić: Ne može i plata i penzija!
03. 09. 2010
Španska serija!
03. 09. 2010
U zatvor zbog stranačkih para
03. 09. 2010
Drašković može da dobije najviše 40.000 evra
02. 09. 2010
Država im kao krava muzara!
02. 09. 2010
Pešić: Poslanicima ili penzija ili plata
02. 09. 2010
Traži od Srbije 600.000 evra
Najnovije vesti
03. 09. 2010
Suđenje Šešelju za nepoštovanje suda u dogledno vreme
Suđenje Vojislavu Šešelju po optužnici za nepoštovanje suda biće održano "u dogledno vreme", pošto Haški tribunal bude odlučio o njegovom zahtevu za izuzeće dvojice sudija ...
03. 09. 2010
Tači nudi pregovore Srbiji, veličanje Blera
03. 09. 2010
Putin naložio omogućavanje uvoza kamiona iz SAD
03. 09. 2010
Sutra počinje primena zakona protiv mobinga
03. 09. 2010
komentari (78)
pošalji komentaranonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 22:39:27)
Ma nema sta dolazi vam "prijatelj"
Treba vidjeti kapacitete u Srbiji i sto vise dati rusima nek nose sve. Dok te mamim secerom te hranim, a poslije noga.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Pih, najnizi predsednik svih vremenaanonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 22:56:12)
dokad vise ti rusi?
stvarno mi je muka vise tih rusa..gde god su bili doneli su samo jad i bedu..amerikance ne volim nikako ali ako bi bas morao da biram onda bih ipak izabrao njih da nas okupiraju...odvratna nacija ti rusi,oni ni samima sebi ne misle dobro a kamo li drugima..
pošalji odgovorodgovori na komentar:
dobar drug ili dobar bolesnik? Re:dokad vise ti rusi? Cedice, jesi li to ti? Re:dokad vise ti rusi? Re:dokad vise ti rusi? Ruska braco dobrodosli! Re:dokad vise ti rusi? Re:dokad vise ti rusi?anonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:05:28)
...
Vojna parada?! Ruski predsednik? Komunizam se vraca, nema sanse da se istrebi.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Sta fali? Re:... Re:...anonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:05:41)
Re:dokad vise ti rusi?
Izabrao bi pre one koji su te bombardovali, nego ljude ISTE vere i ISTOG porekla (Sloveni)? I nisu RUSI doneli jad i bedu, vec KOMUNISTI, a to nije isto! Dobrodosao brate Medvedeve!
pošalji odgovorazimuth [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:06:13)
Dobrodosli!
Dobrodosli Gospodine Medvedev. I hvala za kredit i pomoc u realizaciji metroa koji cekamo pedeset godina. Jos kada bi mogli da nam pomognete tako sto cete plaiti srpske firme i napraviti nam metro bilo bi to sjajno. Ako nasim politicarima samo date novac, vozace nas jos dugo, dugo, dugo do poslednjeg eura.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Dobrodosli!anonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:09:07)
KONACNO
Konacno da nije neki iz Rumunije, Kipra ili Grcke...jer stalno jedni te isti nam dolaze i govore Mi necemo Kosovo priznati nikad! Umesto da nam dodje neko veci u posetu...kao naprimer u ovom slucaju.
pošalji odgovorSamo pazite da ne dizete tad avione na paradi...da se ne obrukamo
Jeremija Krstić [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:13:58)
Reformisani nos
A na pomenutoj vojnoj paradi, vladajući petooktobarski "revolucionari" mogu, u nedostatku vojnih kapaciteta i resursa, alternativno, pošto su srpsku vojsku sve onako europski, soroševski i demokradski "izreformisali", raščerečili i sveli na udruženje gorana, izviđača i dobrovoljno vatrogasno društvo (jer zaboga mi ćemo se odsad', pa nadalje i ubuduće braniti samo DIPLOMATSKIM sredstvima), a ono malo ionako zastarelog naoružanja isekli, istopili i prodali u staro gvožđe, zamoliti slavnog srpskog "đenerala" i ministra vojnog Šutanovca da pred ruskom delegacijom i Medvjedevom paradira svojim restauriranim, rekonstruisanim i reformisanim, ultrazvučnim, supersoničnim, žutim NOSOM.
pošalji odgovorAko to mogu Novak Đoković i Jelena Janković, zašto ne bi i "đeneral" Šutanovac. I on je javna zvezda. Lik za "Grand paradu". "Ubi" nas njegova "lepotinja".
odgovori na komentar:
Re:Reformisani nosZoran [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:16:56)
Medvedev je car
Aj, dosta lajanja o Rusiji, ako vam se ne svidja fino u cemeriku pa tamo gundjajte, sa gospodinom Medvedevom treba razgovarati posebno o ekonomskoj i vojnoj saradnji, o kupovini ruskog oruzja, A gosn Medvedeva ce docekati pola Srbije, a vi tu evro-amerikanci ne mozete nista, vec da kiptite i pucate od muke. Ziveo Medvedev, zivele Srbija i Rusija.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Medvedev je car Re:Medvedev je caranonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:21:05)
veliko vam hvala nasa Slovenska braco
veliko vam hvala braco Rusi za sve sto ste nam pomagali i sto ste solobodili srbiju 1944. od nemackog okupatora koji je pobio stotine hiljada neduznih srba, a najvise djaka i omladine.
pošalji odgovorhvala vam za milijardu evra i za metro i za sve sto radite za nas.
jos samo da se nasi malo vise zrtvuju za srbiju bilo bi mnogo bolje.
odgovori na komentar:
Re:veliko vam hvala nasa Slovenska bracoanonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:23:45)
pola srbije ce te docekati
ubedjen sam i znam da ce pola gradjana srbije izaci na ulice i docekati brata i buduceg cara slovenske rusije.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:pola srbije ce te docekatianonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:25:35)
Re:dokad vise ti rusi?
pošalji odgovorMa još 300 GOD . komunizma !!!
To je nama naša borba dala da imamo veleizdajnika za maršala ...
anonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:26:51)
Re:veliko vam hvala nasa Slovenska braco
Doneli nam komunizam 1944. godine i usrećili nas za naredna dva veka
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:veliko vam hvala nasa Slovenska bracoZoran [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:30:51)
Medvedev je car
Bratska Rusija nam uprkos svemu pomaze i hoce da nam pomogne, ja im se divim, ko je nama na vlasti i sta sve radimo protiv nasih i ruskih interesa, svaka im cast samo sa tim pokazuju da su prava braca i da nista ne moze unistiti srpsko-rusko bratstvo.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:31:46)
Milosevic je bio glavni krivac
za one koji kazu da nam rusi nisu dali oruzje da ratujemo protiv nato pakta samo da kazem da sam citao i slusao izjave nasih pilota i oficira koji kazu da milosevic uopste nije hteo da ulaze u obnovu rv i pvo kao ni u druge rodove vojske.
pošalji odgovorrusi su nudili s-300 na rate i po najpovoljnijim cenama, ali on i bulatovic su zakljucili da to srbiji nije potrebno, a ruska vojna industrija je za vreme jeljcina bila zapala u tesku krizu i jedini osim ruske vojske kojima je ruska vojna industrija ponudila s-300 na kredit smo bili mi srbi, ali nas dragi drug predsednik nije pristao jer je smatrao da je to bacanje para. zasto kupovati s-300 kad moze cigare i naftu pa da svercuje. zabog te greske je tako prosao kako je prosao, a i mi zajedo sa njim.
odgovori na komentar:
Re:Milosevic je bio glavni krivacanonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:37:17)
vec vidjeno,,
pošalji odgovorPa, zar nije Press o ovome pisao pre mesec dana,,
anonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:50:35)
Ruska braco dobrodosli!
Bas mi je drago sto dolazi predsednik nase bratske Rusije. A ti sto volis one sto su nam toliko zla naneli i uzivas u tome da te neko ponizava poseti doktora, pomoc ti je potrebna.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (05. 08. 2009, 23:54:28)
Re:...
Ruski predsednik je u Srbiji uvek dobrodosao,tako je uvek bilo i uvek ce biti.Zao mi je samo sto je NATO boranija vrlo aktivna na pljuvanju po internetu tako da lazno odaju utisak kao da cine vise od 3% Srba .
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:...SRBRE [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:00:06)
Re:Medvedev je car
Srbija i Rusija do Teherana BRE !!!
pošalji odgovorposmatrac [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:00:50)
Re:Milosevic je bio glavni krivac
A zasto sada Tadic i zuti ne kupe s-300...Zato sto njih ne zanima ni Kosovo,ni Republika Srpska,nego samo pljacka,otimaanje i rasparcavanje Srbije
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Milosevic je bio glavni krivacanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:18:11)
Re:...
Ccto eto znacit?!!!! Eto occenj ljubezno s Vassei storonji. Hmmm... Spasibo za priglassenie, Ja peredumal.Ccto to ne v porjadke c Srbima? Ja toropljus.Dosvidania.
pošalji odgovorMedvedev
odgovori na komentar:
Re:Re:... Da pojasnimoanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:21:20)
Re:dokad vise ti rusi?
Izvini, ali svaki iole normalan građanin Srbije nikako ne može da daje prednost Americi u odnosu na Rusiju. Slažem se da su Rusi trebali malo više da nas pomažu, ali Amerika je zemlja koja nam je nanela toliko zla i koja je uvek, ali baš uvek zdušno podržavala i pomagala najveće srpske neprijatelje.Svaka njima čast na njihovoj civilizaciji i "demokratiji".I ja sam ih nekada idealizovao do krajnosti, ali sad, posle svega što su nam priredili, daleko im lepa kuća.
pošalji odgovorGde god oni kroče, krv teče u potocima.
Sibirski tigar [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:30:39)
AMA DOKLE VISE ENGLESKI
I kurtu i murtu smo docekivali pa sto ne bi bar nekoga ko predstavlja zemlju koja nas NIJE BOMBARDOVALA I NIJE NAORUZAVALA NASE NEPRIJATELJE...Vi koji ste protiv i kazete dokle vise ta Rusija...A ja kazem pa dokle vise ta Amerikanizacija ,sve je na engleskom ,filmovi,serije,deca nam pevaju na engleskom,majice sa natpisima na engleskom,patike,natpisi firmi na engleskom,muzika na radiju je sva na engleskom o cemu vi pricate..budale jedne...,,SVE JE NA ENGLESKOM SVEEEEEEEE..A sta je na RUSKOM ,,PA NISTAAA...Jedva jedna banka ..I sada je problem sto dolazi Medvedev...Samo se bojim da ce ovi zuti nesto napraviti da se ova poseta izjalovi ,zapamtite sta sam rekao.....
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKIanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:38:14)
Pih, najnizi predsednik svih vremena
Sta nam dovode ovog pikavca... nemamo krevet za njega. Gde god da ga smestimo izgubice se ...
pošalji odgovorA preziva se MEDVEDev :)))
K'o da je Crnogorac poreklom... gleda macak sebe u ogledalu i kaze :" Dje si lave!" :)
odgovori na komentar:
Re:Pih, najnizi predsednik svih vremenanajzapadnija [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:41:00)
Re:Re:...
Upravo tako. I kladim se da ulice neće biti avetinjski puste kao kad je albaniski lobista Bajden dolazio.
pošalji odgovorSvaki Rus je dobrodošao u ovu zemlju, a predsednik naročito :)
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 00:44:29)
Re:Reformisani nos
De si Jeremija kuco stara! Svaka ti je na mestu.Vala, ubi nas lepotinja i ubavinja! A posle svih ovih pametnih komentara koje kao da su pisali divljaci koji svakog Rusa zamisljaju ko Taras Buljbu koji je progutao celog bika, eto i Medvedev pise da odustaje od posete. Obama nadam se nije poludeo da dolazi. Srbi nisu normalan narod. Nama niko ne valja. Ni Rusi ni Ameri. Niko.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Jeremiah strikes backMilan.NS [neregistrovani] (06. 08. 2009, 01:19:59)
Re:dokad vise ti rusi?
To sto su Rusi imali autoritarne rezime to nije razlog da jednu naciju od 150 miliona ljudi nazivas retardiranom, to je se zove nacizam ako nisi znao!
pošalji odgovorA sto se tice okupacije, ja ne bih voleo da vidim u Srbiji niciju cizmu pa ni Rusku!
I ko uopste prica o okupiranju, jeli tebi dobro?
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 01:47:55)
Re:Re:veliko vam hvala nasa Slovenska braco
komunizam je izmisljen u londonu i preko marksa i egelsa koji nisu rusi lansiran je u rusiju.
pošalji odgovoru rusiju ga je uveo vladimir iljic lenjin koji nije bio rus nego jevrej, a sponzor su mu bile najvece evropske banke.
nakon sto je srusio cara i zaveo komunizam u rusiji vratio je rusiju u srednji vek i tako olaksao englezima i ostalim zapdanjacima da vladaju bez problema.
nakon lenjina presto je preuzeo staljin (opet jevrej iz gruzije) pa hruscov koji nije bio rus nego ukrajinac, breznjev koji je jevrej pa ostala ekipa doandropova, cerljenka, gorbacova i jeljcina koji su jevreji i gruzini i sve drugo samo ne rusi i tako redom sve do putina.
prvi cistokrvni rus koji je dosao na celo rusije nakon cara bio je putin.
trebao bi malo vise knjiga da procitas pa da mozes da raspravljas o komunizmu i rusima. ako svoje znanje temeljis na CNN i BBC nije ni cudo sto tako pises.
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:veliko vam hvala nasa Slovenska bracoStefan [neregistrovani] (06. 08. 2009, 01:48:44)
Hahahahah
Koja laz, Medvedev dolazi na moj rodjendan, a posto je predsednik mora da svrati i kod Tadica, znaci ne dolazi zvanicno :))))))
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Hahahahahanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 01:49:54)
Sta fali?
I komunizam je bolji od ovog vaseg pljackaskog kapitalizma,
pošalji odgovortranzicije ili kako vec sada to moderno zovete.
A sto se tice vojne parade, vidim da ti se mnogo vise svidela parada Amerikanaca i NATO-a ´99-te, pokazali su nam oruzja svih vrsta i to iz prve ruke...A vidim da ti je i malo, ti bi izgleda jos..
debeli zmaj [neregistrovani] (06. 08. 2009, 03:28:06)
ponavljaci !!
pa ovi kopiraju tita!! pa sad sam progledao !!! pazi -suruju i uvlace se evropi,amerima,rusima a sada su krenuli i na jadne nesvrstane ! alo bre jedan je bravar ! i taj fazon ne prolazi stalno ! posto u nasoj politickoj strukturi svi vuku na svoju stranu i iz naftalina se izvlace stari fazoni predlazem sledece - podelu na interesne zone! vidi nemacku !! moz da prodje al ne mora da bude ! umesto delta drzave sa manjim politickim pasalucima koji dave sopstveno stanovnistvo budite pametniji i dobro se prodajte ovima koji bar znaju za socijalni program,ljudska prava,bolji zivot ! pazi malo rusi ,malo ameri ,malo evropa ! granice nisu bitne! pa ovi nas i ovako svrstavaju u svoje neokolonije jer se sada osvaja lovom tj. kreditima i tehnologijom! kredite za ovo i ono vracace moja unucad !! ko je onda stvarni gazda u ovom vilajetu!! a mozda smo vec podeljeni a ovi samo glume vlast i drzavu ??? mozda smo vec delom gubernija,delom evropa a delom bondstil ?? ako je tako cemu toliki drzavni aparat,tolike partije tolika..... pa iza njih je to skupa zajebancija !! zato priznajte fakticko stanje ,sjasite sa vlasti i lepo priznajte da smo okupirani ! posle toga ovi ce ulagati u nas kao u svoje jedno 20-30 godina i tada dolazi do kljucnog resenja ! ustanak kojim preuzimamo razvijenu i bogatu srbiju i zivimo u blagostanju sledecih 30 godina dok to sve ne sjebemo pa onda sve ponovo !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 03:45:12)
Patikasi
Mozda se patikasi malo i iskupe sa ovom posjetom.
pošalji odgovorAli vojna parada, pa zamislite svu tu ultra modernu vojnu tehniku kada im pokazemo, pa sve sa ministrom Sutanovcem i ostalim zutim baletankama, uh, uh...ima bre da nam svi zavide.
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 07:00:09)
Zivela Rusija!
Poželimo dobrodošlicu predsedniku nama naklonjene velesile i ne dozvolimo soroševcima da svojim malicioznim komentarima pokvare iskreno prijateljstvo koje vekovima postoji između ruskog i srpskog naroda.
pošalji odgovorNadam se da će prilikom ove posete biti reči i o inicijativi za stvaranje nove globalne valute kojom će se okončati hegemonija američkog dolara.
Staljin [neregistrovani] (06. 08. 2009, 07:09:45)
Re:Medvedev je car
More, Goli Otok je za takve trovace kao sto si ti. Brat za brata, a sira za pare, kazu seljaci. Kad su ti bre nesreco braca sloveni, na celu s Rusima pomogli kroz istoriju Uvek smo im sluzili za podkusurivanje sa zapadom. Citaj malo, nemoj samo da pises.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Medvedev je car Re:Re:Medvedev je carAleksandar [neregistrovani] (06. 08. 2009, 07:34:08)
Re:Dobrodosli!
Hvala bogu da nam dolazi ruski pretsednik. Nadam se i da ce sve cesce dolaziti u Srbiju.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 08:30:11)
Re:Re:Milosevic je bio glavni krivac
znam, znam u pravu si.
pošalji odgovorove nisam spominjao jer su oni jos gori. to se zna.
njih je zapad postavio da rade prljave poslove za zapad pa je normalno da nece kupovati ni puscanu municiju, a kamo li s-300.
Mad Max [neregistrovani] (06. 08. 2009, 08:53:23)
Istorija nije baš copy-paste
Niti je Rusija SSSR niti SAD one iz vremena Forda ili Kartera a ponajmanje Srbija liči na SFRJ pa nam je korisnije da se pajtamo sa Kinom i Brazilom jer ovi kako su krenuli podeliće ovo malo jada na Severnu i Južnu Srbiju a između će da postave Zid Plača :)
pošalji odgovorpravoslavac [neregistrovani] (06. 08. 2009, 09:26:45)
kuva se svuda
sutite ocajnicke duse,jeli vam blize pravoslavlje ili katolicanstvo,koga rusija dira,gdje ima baze?koga bombarduje?sutite mizerni ljudi
pošalji odgovorrusi su nam braca a vi tudjina ocete a znate zasto?zato sto ste kupljeni,a za vas ne govori vase ja vec vasa satana zivjela pravoslavna rusija
NK [neregistrovani] (06. 08. 2009, 09:45:17)
Re:pola srbije ce te docekati
Medvedev nije ni jednom srbinu brat, jer mu ni jedan nije ravan. On je prebogat, ali bogatsvo nije nasledio i nije ga stekao radom. On nece biti car jer ga je buduci car privremano postavio da bi ga lakse uklonio sa stolice. Da ce ga docekati pola Srbije, nije realna procena, ali se s pravom ocekuje da ce na njegvom doceku biti ogromna masa ljudi, jer u Srbiji vlada veliko nezaposlenje i nerad, koji ljudi dopunjuju patriotizmom ili predanoscu mocnika na vlasti u nadi da ce ih zapaziti i dati im sansu u zivotu.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:pola srbije ce te docekatianonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 09:48:22)
Cedice, jesi li to ti?
Cedice, jesi li to ti?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 09:52:46)
Re:Hahahahah
nemoj toliko provaljivati
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 10:06:48)
Re:Re:Medvedev je car
Ti si obicna hulja i nitkov, kao i svi oni koji k'o papagaji ponavljaju sorosevsku tezu "da nam Rusi nisu nikad pomogli", a to sto govoris, govoris ili za saku bakrenjaka ili (ako si glup) za maglu u vidu bezviznog rezima i drugih budalastina, sigurno iz niskih i samozivih pobuda.
pošalji odgovorRusi su nam precesto bili jedini, a uvek verni prijatelji i braca. Da nije Rusije, ne bi bilo ni Srbije, i to dobro zna i visoko ceni srpski narod.
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Tako je brate Bezviznianonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 10:17:46)
Re:dokad vise ti rusi?
Koja si ti neznalica. Beda od čoveka!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 10:38:58)
Putin za Predsednika Srbije!
Dodjite braco Rusi, Srbi vas vole.
pošalji odgovorPoturice crknite od muke, SRBIJA CE POBEDITI zajedno sa drugarima.
Wirus [neregistrovani] (06. 08. 2009, 10:47:23)
Da pojasnimo
Ovako moze da prodje.Imas priliku da mozes da radis za neku silu.Izvozis u tu zemlju po povoljnim uslovima.To ti je isto ko da radis za Ameriku.Imas jakog prijatelja.Zaboravimo proslost izgradimo bolju buducnost.A to koji je sitem ,to mi je nebitno.Posto se nezna koji je sistem bolji.Svi drustveni sitemi pucaju.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:06:56)
Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKI
svaka ti bila laka
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKIanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:08:34)
Srbin
Ja cu biti na ulici da pozdravim mog brata.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:20:08)
Re:Re:...
Pusti idiota Ruski brate! To je neki NATO-vac, koji nema pojma!
pošalji odgovorSrbin.
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:33:06)
Bajden - Medvedev
Prvo je dosao Bajden, posle toga najavise ukidanje viza. Zatim dolazi Medvedev, posle toga najavise ostanak viznog rezima na snazi i po koju sankciju. Ne moze da se sedi na dve stolice!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:34:45)
Rusija !!!!
Najbolje bi bilo kad bi Srbija bila pokrajina Rusije da bi se oterasili Tadica i Dinkica !!!!
pošalji odgovorhOLCNER [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:37:15)
mEDVEDEV
Izadjimo svi, svi, svi i dočekajm one koji nem pružaju ruku prijateljstva. Kojima nije po volji nek idu tamo i nek amerima ljube dupe!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:50:28)
dobar drug ili dobar bolesnik?
U vreme kada sam išao u osnovnu školu tamo je bio jedan siledžija po imenu Aca, nasrtao je na svu decu osim na jednog Peru. Pera je bio moj blizak rođak i često me je štito od Ace, nikada se nije sa njim potukao, tako daleko nije išao, ali je ipak svojim autoritetom pokušavao da me zaštiti. Ipak s vremena na vreme Aca je znao i mene da se dokopo, da mi otme užinu, dzeparac, razbije nos... Po tebi ispada da treba da više volim Acu jer je sila, nego Peru koji me i pored dobre volje nije u potpunosti uvek uspevao da zaštiti. pa da li si ti normalan?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 11:51:21)
Bezvizni
Cuj ovoga ¨za maglu u vidu bezviznog rezima¨?
pošalji odgovorJel ti to prepisujes Kostunicin manifest ili ti ovakve gluposti same padaju na pamet? Pusti bar decu da putuju ko ljudi, kad vec ti ne zelis napolje iz te pecine.
odgovori na komentar:
Re:Bezvizni Re:Bezviznianonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:01:03)
Re:Bezvizni
Dobro nam došao prijatelju!
pošalji odgovorJeremija Krstic [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:11:46)
Jeremiah strikes back
Pozdrav. Što se ovog komentatorskog "smeća", u vidu histeričnih, rasističkih, šovinističkih izljeva mržnje prema Rusiji tiče, siguran sam da ih u 97% slučajeva nisu pisali Srbi. Pristup Internetu i srpskim portalima danas može da ima svako. Bivša "braća" baš vole da posećuju srpske sajtove i da šire "bratstvo i jedinstvo". Valjda je u pitanju neka uvrnuta nostalgija, povratak korenima, zov predaka. Zato se previše ne uzbuđuj zbog tih moronskih lupetanja. A kada je reč o onih preostalih 3% antiruskih "Srba", to je već druga priča. To su slučajevi za psihoanalizu. Teško je proniknuti u takav mentalni sklop, teško je razumeti te "reformisane" umove. Biće da su im moždane vijuge doživele nekakvu devijaciju pod uticajem OSIROMAŠENOG URANIJUMA, kojim su nas naši vrli, zapadni "prijatelji" iz "međunarodne" američke zajednice "obogatili". Oni su takvi čovekoljupci da nisu mislili samo na našu generaciju, već i na nekoliko budućih srpskih pokolenja, pa su po našoj Srbijici "posejali" svoje grafitno seme i razastrli uranijumske, kasetne "tepihe". Milina jedna! A kada čuješ ovo "filosofsko" metanisanje o Rusima "koji nam nikada nisu pomogli" kao najjači argument bezalternativno eu-ropskih umova, treba da znaš da u te priče ne veruju ni sami pripovedači; ti soroševsko-otporaški izvoznici NATO-ovih i CIA-inih, žutih, ružičastih, narandžastih "revolucija", ali su izdašno $$timulisani da ih šire. U takve baljezgarije mogu da poveruju samo oni ciji je IQ niži od broja cipele koju nose, odnosno oni koji su dobro plaćeni "veruju". Naša sramota je što smo dozvolili da nam takvi od naše nacionalne države Srbije naprave NEVLADINU ORGANIZACIJU. Da "petooktobarski revolucionari" Srbijom upravljaju kao da je to neka NVO, a ne nacionalna država srpskog naroda i svih njenih građana. The Russians are coming!?!? Damn right they are! Welcome Russian brothers. Да здравствует Россия!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Jeremiah strikes back Re:Jeremiah strikes backanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:19:17)
Re:Re:Re:Tako je brate
A ovi naši vaćaroši fašističkih fondova imaju ime u srpskome narodu POTURICE.
pošalji odgovorDa, da, to su oni koji su menjali veru za večeru (vize za Kosmet, kako jadno)
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:22:29)
Re:Re:Medvedev je car
Još od prvog srpskog ustanka pa do poslednjih ratova iz Rusije su uvek stizali dobrovoljci koji su ginuli po balkanskim gudurama za bratski srpski narod. Hiljade i hiljade ih je ostavilo svoje kosti daleko od svojih domova od svojih najbližih, pa umesto zahvalnosti danas se čak i etiketiraju kao ratni profiteri i slično. Zatim kroz vekove turskog ropstva Rusija je pomagala srpske manastire i episkope kako u Srbiji, tako i u Austro-Ugarskoj i bez te pomoći teško da bi se sačuvalo pravoslavlje. Za vreme prvog srpskog ustanka Rusija je vodila krvav rat sa Turskom iz koga je morala da se povuče zahvaljući prosvećenom evropljaninu Napoleonu, a od drugog srpskog ustanka bila je podrška srpskoj nezavisnosti, Rusija je ušla u I sv. rat zbog Srbije, sveti car Nikolaj je morao 1916 da zapreti povlačenjem iz rata ukoliko saveznici ne počnu transpor namučene srpske vojske i naroda za čiju sudbinu prosvećeni Evropljani nisu mnogo marili. 1917 sveti car Nikolaj iako suočen sa ogromnim problemima u zemlji nije želeo da istupi iz rata prema svedočastvima dvorjana da ne bi izdao "pravoslavnu braću" to ga je koštalo života ali i njegove supruge i petoro dece. Istina je da Rusija kroz istoriju nije uvek na pravi način reagovala na dešavanja na Balkanu, ali nikada nije ispalila ni jedan metak na Srbiju, nikada nije prodala ni jedan metak našim neprijateljima već to bi bilo dovoljno za respekt. Sa druge strane Srbija nikada nije pokazala ni najnižu dozu poštovanja za ruske interese, uvek se ponašala kao razmažena mlađa sestra koja smatra da je stariji brat dužan da je voli, dok se ona odaje razvratu sa njegovim neprijateljima. Rusija je stub pravoslavlja i to je izgleda najveći problem obezboženom zapadu, to je ono što i našim evropejcima smeta, jer je pravoslavlje "retro" i nije u trendu. Zato se ti slobodno se pokatuliči, postani dobar evropljanin pa pravac na Thompsonov koncert tamo su ti sve sami istomišljenici, ni tamo niko ne voli Rusiju.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Re:Medvedev je caranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:28:16)
Re:Jeremiah strikes back
JEREMIJU ZA PREDSEDNIKA!!!!!!!!
pošalji odgovorI da dodam živela pravoslavna slovenska Rusija, živela pravoslavna slovenska Srbija!
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 12:46:20)
Re:Bezvizni
Volim Ruse i Rusiju i radujem se poseti ruskog predsednika, kao poseti iskrenog prijatelja, a duboko mrzim one koji na moju drzavu i moj narod gledaju sa prezirom i gnusanjem. Zivela pravoslavna Rusija, ziveo pravoslavni ruski narod!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 13:18:17)
Stisni petlju
Imam jedan predlog za sve što ovde pljuju po Carskoj Rusiji i potomcima Svetih Romanova.. Na dan dolaska g.Medvedeva lično izađu među narod i javno protestvuju...sa sve transparentima.Ovo je slobodna zemlja i slobodan narod. Imaćete veliku poDRŠKU predpostavljam..pa posle kucajte komentare..
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 13:47:06)
Molba,
g. predsednice Medvedev, dovedite i Putina da rasturi ovu bagru.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Molba,anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 14:19:25)
Re:Pih, najnizi predsednik svih vremena
Mali, al pravican i prgav !!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 14:45:28)
Re:Re:Re:veliko vam hvala nasa Slovenska braco
Imam ruske krvi i više puta sam bio u SSSR-u i današnjoj Rusiji.Zato bih te molio da ne pričaš svašta jer si ti Rusiju video samo na karti Evrope.Toliko
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 14:47:11)
Re:Re:Re:Medvedev je car
Odlican komentar. Sa puno duha i simpatija pisano. Dopada mi se i ona "eu-ropska" ... Verujem da nisi protiv EU, vec protiv glorifikacije Unije... Da, jako me raduje sto Rusija ponovo jaca, sto je opet sve veci svetski igrac, jer samo takva ce nam moci da pomogne u konacnom raspletu oko statusa Kosmeta. Ne moze se dozvoliti Amerima da vrsljaju po Balkanu, da bombarduju i genocidnim narodom nazivaju svakoga ko im se usprotivi, ko ne zeli njihovu bombama uvezenu, nazovi demokratiju...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 14:51:08)
Re:Molba,
Pa ti su 100 puta gori od nese bagre!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 15:00:26)
alternativa da se ne zaboravi
Ovo je izjavio onaj sto nema nikakve dileme da bude potpuno jasan,
pošalji odgovorEvropska unija nema alternativu
Beograd - Srbija nema alternativu osim Evropske unije, šta joj može biti alternativa, Rusija, Kina, Indija, odgovorio je predsednik Srbije Boris Tadić jednom od članova Saveta za evropske integracije koji je rekao da bi Srbija mogla da razmisli o alternativi za EU, saznaje Danas od jednog od članova Saveta koji je želeo da ostane neimenovan.
Prema rečima našeg izvora, na jučerašnjem zatvorenom delu sednice Saveta Tadić je oštro reagovao na predlog da za Srbiju nije jedino rešenje ulazak u EU. Predsednik Srbije je rekao članovima Saveta da Srbija treba da izabere pravi trenutak za podnošenje kandidature za članstvo u EU. On je naglasio da bi taj čin trebao da bude motivacioni faktor za građane i Vladu.
I STA SAD
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 15:11:11)
fakti
Zasto u te iste fakte ne stavite da je 1991. gost Beograda bio Boris Nikolajevic Jeljcin, a da je 2001. u Palati federacija (sadasnjoj Palati Srbija) u poseti kod Vojislava Kostunice, istina samo na par sati, bio i Vladimir Vladimirovic Putin
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 15:19:31)
Re:Re:pola srbije ce te docekati
Ti nemas veze sa zivotom..... izvadi ruke iz d...ta i nesto napisi pametnije... nemoj da pises stvari samo iz inata...nemoj da pises ono sto mislis da ce najvise nekog uznemiriti ili iznervirati jer to nije dijalig... napisi sta mislis zasto to mislis sta su ti argumenti... Moras nesto znati... ova drzava i ovi ljudi NIKADA nisu ratovali sa Rusima... ni NIKADA... pusti ti njihove i nase komuniste...oni bi zavadili i dva oka u glavi...ali ruski i srpski narod ...to je jedno ...i zauvek ce biti.... sve ostalo je laz....
pošalji odgovork
Evropa [neregistrovani] (06. 08. 2009, 15:54:12)
Nikad nismo ni zasluzili
Jeremija Krstic napisa istnu u svom komentaru, ne bi se slozio samo sa onim postotimama u vezi Srba. Veoma ozbiljan komentar, i koji zasuzuje najvecu paznju, na zalost takvih je zaista malo na ovom sajtu. Siguran sam da mnogi ozbiljni komentari ne prolaze, a prednost se daje prepucavanjima sa dve recenice..
pošalji odgovorMeni zapara oci recenica pisca teksta ono, spletom istoriskih okolnosti prvi put jedan predsednik Rusje dolazi...
Da, ali nikada nismo ni zasluzili u bilo kojoj drzavi, a bile su pod raznim nazivima. Krivce ne mozemo traziti samo u novijoj istoriji Titi i komunjarama. Pa nije splet istorijki, nego ljudski, politicara, a i samoga kralja u kraljevini Srbiji. Nikola Pasic je najbolji SRPSKI premijer svih vremena bio voljom kralja sprecen da sapasi Srbe od genocida, rasula, koji se posle dogodio. Njegova orjentacija je bila i prema Evropi i Rusima prevenstveno. Ali to je duga prica, izdvojio bi samo, da su Srbi takvo katastrofalnom odlukom kralja izgubi sto je najvaznije svoj indentiet.
Da nebi stalno prebacivali lopticu u tudje dvoriste, evo nekih cinjenisca, mi Srbi stalno se glozimo izmedju sebe, vecina vise veruje neprijatelju, nego prijatelju. Ali kad zagusti onda se setimo Rusa, daj vadite nas iz vatre, pomazi "brate". Pa gospodo, ako ti je brat samo iz trenutnog interesa, onda i brat nije naivan, tj. da ga neko stalno pravi budalom. Vekovna naiva se nastavlja i dan danas. Nato nas bombardoava, jos rane nisu ni zalecene, a ono sto posijase tek treba da nove otvori. Kako "andjeli" rekose to je za nase dobro, a kako se ponasamo izgleda da su totalno u pravu.
Primer Borisa Tadica u Moskvi kada je prisustvovao delegaciji u vezi naftovoda. TV Rusija danas, namrgodje stoji, kao da mu je sve pobijeno. Kometator primecuje, i postavlja pitanje, da li je njemu upste stalo do sporazuma, nicim ne pokazuje da mu je drago....
proevropski predsenik da se tako ne ponasa u tako u Evropi.
Znaci obraz sve pokazuje, ne trba nogo mudrosti. Da skratim, a ko ce ovo i da cita vazne su samo dve recenice . i prepucavanja.... Mozda i ovo ne prodje, ali nije bitno.... zavsit cu kako sam i poceo. Nikad nismo ni zasluzili da nas poseti neki Ruski predsenik, a kamoli 'zuti koji otvoreno pokazuju netrpeljivost. Ali kada je opstanak na vlasti u pitanju onda ................
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 15:59:53)
Nesvrstani!
pošalji odgovorPosto Srbija nije ni pro Americka ni pro Ruska vec neka vrsta pridruzena clanica pokreta nesvrstanih, posteta Ruskog predsednika pa ni Amrickog nema nikakav efekat.
Mi hocemo u Eropu ali ne zelimo da menjamo titov ustav(druze tito mi ti se i dalje kunemo) necemo u Nato a bez Nato-a nema clanstva u EU . A da bi nas Amerika uopste gledala kao svog saveznika morali bi da budemo NAto i anti Ruski raspolozeni kao Poljaci, Madjari itd a to mi nismo. A takdoje nedovljno smo pro Ruski orijentisani, RF ima bolje odnose sa Hrvatskom nego sa Srbijom, vecina RUsa nikad nije ni cula za Srbiju oni su samo culi za SFRJ odnosno neku od Jugoslavija. Srbija danas nema kapacitete za ssopstveno trziste a kamoli za Rusko i EU.
Stvarno ne znam sta ce nam pomoci poseta bilo kog predsednika kad smo jos 1980 prestali da kao drustvo i drzava da napredujemo vec samo oplakujemo druga tita i pokret nesvrstanih.
odgovori na komentar:
Svaka čast Tadićuanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 17:21:14)
Re:Jeremiah strikes back
Jeremija SVE SE SLAZEM SA TOBOM.
pošalji odgovorSrbija ce pobediti, ima nas mnogo koji o njoj mislimo.
anonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 17:34:26)
Svaka čast Tadiću
Ne može Tadić biti mimo svoga oca dr Ljube Tadića koji je Srpski nacionalista, kao i Vuk Jeremić. Nažalost Srbija nema svoju nacionalnu strategiju i zbog toga ona mora da se menja, da je dobije. Sve glupe komentare treba eliminisati. Ako je neko od komentatora slušao ljude koji se bave naukom, a ne novokomponovanim pevačicama sa Pinka, onda treba da zna sledeće: Evropa nema rezerve nafte, vode, struje, -znači ništa. Rusija je bogata naftom, vodom, hranom....a Amerika živi isključiovo od prodaje oružja i droge.Doveli su svoje ljude u dužničko ropstvo sa kreditima, a ništa ne izvoze. Rusi i Srbi su imali najbolje fakultete (videlo se kada je Šešelj pitao u Hagu svedoka, evropskog fizičara koji je žvakao žvaku, šta je imaginarni broj, a ovaj nije znao, završio menadžmetn). Škola menadžmenta izgleda ovako. Nacrtano dupe i svi nosevi uprti prema tom dupetu. To možete da nadjete na sajtu. Zato budite Srbi srećni, da već jednom progledamo, okrenemo se Rusima. Dok nije postojao kapitalizam nije bilo ni kriminala, a ni droge....Oni koji se sećaju karalj koji se kockao po Austriji dok je srpski narod bio gladan imaju istu ovu situaciju sada (istorija se ponavlja). Pod komunizmom nisu radnici išli na prugu da stavljaju glave, ja to znam jel sam živela u to vreme, putovala, školovala se u dobroj Gimnaziji, čitala knjige, imali smo najboje fakultete i nismo slušali novokomponovanu muziku i trudili se da pevamo po vašarima i idemo u Grand produkcije....
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 18:01:52)
tri karte za holivud!
pogledajte film i mislite o tome..... bali vas i rusi i amerikanci..... treba odrzavati korektne odnose sa svima.... a najvise voleti samo svoje... u poilitici glava i srce moraju biti hladni
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:tri karte za holivud!Marija [neregistrovani] (06. 08. 2009, 19:13:05)
Re:Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKI
i meni je muka od engleskog mrzim ga do srzi i jos kad odem na razgovor za posao prvo pitanje je "kako stojite sa engleskim" dodje mi da se ispovracam.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKIanonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 19:34:50)
Re:Re:Re:AMA DOKLE VISE ENGLESKI
nema nama nista bez nasih pradjedova turaka
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 20:14:56)
Re:tri karte za holivud!
Bravo. Do sad najtrezveniji koment. Naravno da treba voleti i ceniti sebe i gledati svoj interes, ljubavi nema, treba biti dobar igrac i to je to.
pošalji odgovorНеле [neregistrovani] (06. 08. 2009, 22:54:02)
+++
Хвала Богу, јако лепа вест.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (06. 08. 2009, 22:55:14)
dimitrijo, sine mitre....
dodji brate da nas opet oslobodis od stranih okupatora......
pošalji odgovorRadomiranonymous [neregistrovani] (07. 08. 2009, 01:00:22)
I Tadic se opametijo
Hvala bogu da je i Tadic shvatio ko su nam prijatelji. Amerikanci su svakog svog saveznika izdali.Rezu Pahlavi,Bin ladena Sadama,Gadafija, Helmuta kola,Milosevica, a sada je i MIlo dosao na red. Ubrzo ce Taci iovi sa kosova a i ovi nasi sto su za njih.Rusija ,Nemacka i Japan nikada u svojoj istoriji nisu izdale svoje prijatelje. Rusija nam je uvek bila prijatelj.Drzi se novog puta i starih prijatelja.
pošalji odgovor