- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
Beograd 24. 11. 2009
Press
SKANDALOZNO: Kacin u Skupštini: „Mirdita“!
Izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin izazvao je pravi skandal juče u Skupštini Srbije. Na zaprapašćenje mnogih, Kacin je poslanike u parlamentu pozdravio albanskim pozdravom „mirdita" (dobar dan)! Kad su ga pitali zašto ih pozdravlja na albanskom, on im je rekao: „Zar se u Srbiji ne govori albanski jezik?!"

Provokator... Slovenac Jelko Kacin
Ovo provokaciju Kacina u Vladi Srbije ocenili su „skandaloznim potezom sa namerom da namerno izazove negativnu reakciju i uspori put Srbije ka EU".
- Ali, zvanični Beograd neće „nasesti" na provokaciju Kacina. To što je on uradio je potpuno neumeren i neprimeren gest. Kacin je Slovenac, poznaje prilike u našoj zemlji, tečno govori srpski i potpuno je jasno da je sa zlom namerom u parlamentu Srbije govorio na albanskom. Niko od zvaničnika neće reagovati na ovaj ispad, jer je njegova namera i bila da izazove bilo kakvu reakciju Beograda koji bi se onda pokazao kao netolerantan - rečeno je Pressu u Vladi Srbije.
Ovu provokaciju Kacina osudili su narodni poslanici. Dragan Marković Palma (JS) kaže da je ostao bez teksta!
- Toliko sam začuđen nastupom Kacina. Verujem da se šalio, jer sve drugo što bih rekao bilo bi jako grubo - kaže Palma.
Šef poslanika SRS-a Dragan Torović kaže da je Kacinov nastup „odraz nekulture".
- Nije toliko problem u Kacinu, već što mu naša vlast dozvoljava takvo ponašanje. Postoje granice koje ne bi trebalo da se prelaze - rekao je Todorović.
Poslanik DSS-a Željko Tomić kaže da je Kacin obraćajući se u parlamentu na albanskom ponizio ne samo narodne predstavnike, nego celu Srbiju.
- Namerno je hteo da ponizi nas, i takvim ponašanjem pokazao je nipodaštavanje prema Skupštini i prema državi Srbiji - kaže Tomić.
Poslanik SNS Borisav Pelević kaže da bi posle ove provokacije Kacinu rekao samo ovo: „Marš napolje, bagro šiptarska"!
Vesti dana
07. 02. 2012
Nedelju dana sam preživeo s nekoliko pečenih krompira
Sneg i glad - Da nisu došli ovi momci sigurno bi me za koji dan našli mrtvog zbog gladi. Zar da umrem zavejan u ovoj pusteliji? Hvala vam do neba, rekao je juče Božidar reporteru ...
07. 02. 2012
Novi centri za dijalizu
07. 02. 2012
Zlatno pero Nataliji Sekulić
07. 02. 2012
Uhapšeno četvoro lekara
07. 02. 2012
Roditelji izgladnjivali decu, jedna beba preminula
07. 02. 2012
Svetlana Vukajlović od juče u zatvorskoj bolnici
07. 02. 2012
Planirani prihod 850 miliona evra
06. 02. 2012
Hteo da baci drugaricu sa četiri metra
Najnovije vesti
06. 02. 2012
Žbogar: Kosovo ušlo u ključnu fazu odnosa sa EU
Šef kancelarije specijalnog predstavnika Evropske unije Samuel Žbogar izjavio je danas da je Kosovo ušlo u ključnu fazu odnosa sa EU i pozitivno ocenio pokretanje dijaloga ...
06. 02. 2012
Marić: Razbijanje ledenih čepova na rekama prioritet
06. 02. 2012
Bajec: Striktni budžet, premijer jasan
06. 02. 2012
Formiran Operativni štab Policijske uprave Beograda
06. 02. 2012
Dačić: U Sjenicu sutra stižu mašine
06. 02. 2012
komentari (85)
pošalji komentarPedja [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:24:02)
Ako
Ako,i treba, ko sebe ne postuje, nece ga ni drugi,a vi slepci evropejci podvijte repić pa se izvinite sada što nemate smisla za humor....ajde.
pošalji odgovordasa [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:27:35)
Ne razumem
U cemu je problem, pa u Srbiji zive i Albanci, pa zar nema toliko kulture da se odgovori sa dobar dan ako ne na albanskom ono na srpskom. Pre neki dan su bila deca iz Preseva kod Tadica. Srpski ne znaju, pa zar i da presevo izgubimo. Vreme je za toleranciju i komunikaciju.
pošalji odgovorjole [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:31:23)
kasno je
Evo Evrope na velika vrata. Palma nema sta sad da se cudi, trazili ste - gledajte.
pošalji odgovorIvica_K [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:31:37)
Strasno,ovo je strasno!
Ne samo sto je pricao na albanskom,nego i ono kada je rekao nikad ne reci nikad za Kosovo,koja pretnja!?
pošalji odgovoranonimus [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:37:54)
ruzna provokacija
Kako bi se proveo da je u Pristini poslanike pozdravio sa dobar dan. Ovo moze samo kod nas. To je kao da je Palestince pozdravio na hebrejskom ili Izraelce na arapskom. Koji bezobrazluk.
pošalji odgovorSrecko [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:38:23)
Slovenac Provokator
Ovo je cista provokacija,kako su samo izdrzali da se ovakva provokacija desi. Namerno je uradjeno. Pa ja zaista nemogu da verujem u ovo da je ovaj to rekao.
pošalji odgovorNada [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:42:05)
Baš si dasa!
U Skupštini Srbije, koliko mi je
pošalji odgovorpoznato, ima 1 (jedan) Albanac.
Valjda Europejac Kacin zna da je
u zemlji za koju je "izvjestilac"
službeni jezik srpski, a on je
valjda došao službeno. Eto, da je
nešto mene Slovenac tako pozdravio, odgovorila bih mu
vjerovatno: "Bog i Hrvati!" I
to je tolerancija, zar ne "daso"?
ana [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:42:45)
slovenacka farsa
Zvanicni jezik Srbije je srpski, i sta tu kome nije jasno.Sta je trebalo da njegovo dobar dan bude i na drugim jezicima naroda i narodnosti. Ma sve ovo je najobicnija slovenacka farsa.
pošalji odgovordarko,bgd [neregistrovani] (23. 11. 2009, 22:59:35)
zacudjen
Eto kako mi vidimo polozaj Albanaca u Srbiji.Jeste da ij je 20% al to nije vazno.Uvreda je ako neko i pozdravi na jeziku naroda koga ima 20% u Srbiji.
pošalji odgovorZato nam niko i ne veruje oko Kosova.
Nada [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:11:16)
Evo me opet
Sjetih se, na početku rata, bila sam u kancelariji direktora firme
pošalji odgovoru kojoj sam radila (Hrvat), bila
je tu i njegova saradnica (mislim
da je, kao i ja, bila Srpkinja).
Došao je i direktor firme s kojom
smo blisko saradjivali (Musliman,
danas Bošnjak) i sve nas ljubazno
pozdravio sa MERHABA. Moj diša
i njegova saradnica su u glas
odgovorili: Merhaba, Avdo! Ja
sam rekla: Bog ti pomogao! Svi su
zašutjeli, nakon kraće pauze
Avdo je rekao: slabo pomaže. Ne
znam šta se s njima dešavalo, za
par dana sam, kao i ostali Srbi u firmi, otišla "na čekanje". Zauvijek. Nisam pristalica one
biblijske: ko tebe kamenom, ti
njega hljebom.
misa [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:12:17)
pozurite
sutra pozurite svi u merkator
pošalji odgovorPele [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:18:36)
Pelevic je car
Svaka mu je Andricevska.
pošalji odgovorDarko bgd [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:21:07)
kompleks...
sta ce mucenik stajerski...mogu da budu po 1000 puta u evropi, ali kompleks ostaje kompleks...sada bi republika Srbija trebalo da posalje inspekcije u sve Slovenacke firme i svi inspektori pre kontrole da vlasnicima da kazu mir dita, a onda da ih odvale po dzepu...
pošalji odgovordjura [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:24:55)
a nikad ne reci nikad
a za nikad ne reci nikad ne pisete na djelicevo nikada necemo priznati kosovo, taj kacin je izjavio nikad ne recite nikad
pošalji odgovorLale [neregistrovani] (23. 11. 2009, 23:38:10)
Provokacija
Da je provokacija jeste. Medjutim trebalo bi da se postavimo iznad toga.
pošalji odgovorDa li je albanski, po Ustavu, ravnopravan jezik, jeste.
Da li poslanik u Skupštini može da govori Albanski, može.
Naša burna reakcija može samo provokatoru da da za pravo da oni nisu ravnopravni!
Marko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 00:14:40)
...
Baraba!
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (24. 11. 2009, 01:00:11)
srbijo probudi se
koji bre albanski jezik?pa glavni jezik u srbiji jeste srpski.ovo je prava provokacija bre.sta ce ovaj u srbiji,njemu je mesto u albaniju pa nek tamo tako pozdravlja.mislim stvarno van pameti.
pošalji odgovorGojko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 01:23:07)
Ponizavanje
Ovo je skandal koji si nebi priustio ni jedan evropski parlementarac ali je to Slovenac napravio namjerno. Sjecam se tog Kacina kada su Slovenci napali JNA, on je tada bio glavni potparol za informacije. Njegov cinizam i ponizavanje tadasnje JNA se sada prenjelo na Srbiju,samo je tada govorio u Ljubljani a sada to radi u Beogradu.
pošalji odgovorRajko Cvetkovic [neregistrovani] (24. 11. 2009, 05:03:23)
Gde je problem?
KiM je srpska juzna pokrajina u kojoj zive najvise Albanaca - Siptara ako bas hocete. Da li bi se u skupstini Srbije mogao cutu albanski, da Albanci ucestvuju u politickom zivotu Srbije i da imaju 20-30 poslanika. Kako bi onda izdrzali govornike koji bi se obracali na albanskom?
pošalji odgovorAleksandar Popovic [neregistrovani] (24. 11. 2009, 06:30:56)
MIRDITA, SHIPTAR KACIN
Verujem da je neko od nasih "silnih i umnih " poslanika mogao da otpozdravi Kacinu sa: Mirdita, shoku Sciptar. No, koliko se to moglo videti na nekim TV programima, nije on samo izrekao tu ociglednu provokaciju, vec je odrzao lekciju i mladjanom Djelicu, da ne daje izjave kako Srbija nikada nece priznati nezavisnost Kosova. Poruci Kacin, u stilu nekog Engleza(kako se brzo uce finese stranog jezika) , "nikad ne reci nikad". Tako, dozivesmo jos jednu sramnu predstavu cuvenog slovenackog Evropejca, kome je do Srbije stalo kao do lanjskog snega. To bi, sigurno, trebalo zapamtiti, pa mu u narednim prilikama i uzvratiti. A ne po svaku cenu pognuti glavu i dozvoljavati da po njoj lupa ko kako hoce.
pošalji odgovorshojka [neregistrovani] (24. 11. 2009, 08:06:53)
u čemu je problem
Ja stvarno ne razumem kakav problem imaju naši narodni poslanici? Svima su puna usta Kosova, svi se zaklinju da je Kosovo deo Srbije. Naravno da jeste. Ali ako je deo naše zemlje onda su albanci naši građani. Možda ja nisam dobro shvatio, možda "Kosovo je Srbija" podrazumeva samo teritoriju bez ljudi!? Mislim da bi svi naši poslanici, koji su ovako izrazito negativno reagovali, morali debelo da se preispitaju!? Što se mene tiče albanci su građani Srbije i treba da imaju sva prava kao i svi ostali. Albanski jezik mora da se poštuje kao i Srpski! Kome to nije jasno taj nema ni D od demokratije ni E od Evropske unije a ni Č od čovečnosti i ljudskosti!?
pošalji odgovorMira [neregistrovani] (24. 11. 2009, 08:20:27)
SKANDALOZNO
Da li još uvek ništa nismo naučil? Čoveku je trebalo otpozdraviti:" Bog ti pomogo gospodine Kacin!" Zatim sa dotičnim gospodinom najljubaznije završiti sve povodom čega je došao u Srbiju.
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:00:10)
Maternji jezik
Nema razloga za ljutnju, verovatno je Kacinu pored slovenačkog i albanski jezik maternji jezik pa mu je najlakse da koristi albanski.
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:03:27)
kacin
Kako te nije sramota. Ovo je srbija i red je da se prvo kaže dobar dan na srpskom a posle možeš na koji hoćeš jezik. Bog je spor ali kad tad svakog stigne.
pošalji odgovormarta [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:05:11)
tako je
Potpuno ste u pravu.
pošalji odgovorigor [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:14:25)
sad i ovo
Pa da, sad nam i ovo treba! Sta ovi nasi politicari rade? Jel ce te i dalje da cutite? Nije ni cudo kad je svaka susa u parlamentu a jos i govori na albanskom, dok nasi evropski politicari kukavicki cute. Mada ne brinite se doci ce vreme i do izbora pa ve te svi NAPOLJE! Da nas jedan slovenac vredja pa to nema smisla, pokusajte vi ko njih tako da se ponasate...
pošalji odgovorBrankica [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:15:15)
Od Slovenaca
se i ne moze ocekivati nista drugacije.
pošalji odgovorNatali [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:24:49)
EVO U CEMU JE PROBLEM
Ama, ljudi, koliko u Skupstini ima Madjara pa nije pzodravio na madjarskom? Zasto bas albanski, to bih volela da mi odgovorite? Da je prvo rekao dobar dan, pa onda to isto na MANJINSKOM jeziku, tj. svim drugim sluzbenim jezicima, bilo bi OK. Ali nije dosao u posetu Tirani nego Beogradu.Nemojte da glumite overkill mondijaliste, to je u svetu odavno out. Slovenci su u Jugoslaviji oduvek lobirali za Kosovo republiku, setite se Cankarjevog doma i podrske rudarima u Trepci, Azemu Vlasiju... Sramota je da taj primitivac bude predstavnik institucije EU, a ako ste pratili njegove izjave od ranije, znate koliko "gotivi" Srbiju i koliko je dobronameran.
pošalji odgovorJadranko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:45:34)
Šta reći!
Odličan i bolan udar za ove naše žute evropejce!
pošalji odgovorprvo ih je pozdravio na Albanskom!
Zatim je rekao za Kosovo nikad ne reci nikad.
A onda je izjavio da evropa neće ovako politički razjedinjenu Srbiju.
Tek kada se dogovore opozicija i vlast onda će primiti Srbiju u evropu!
Što zanači, nikada!
svetolik danasnji [neregistrovani] (24. 11. 2009, 09:56:22)
jozora@sbb.rs
Obzirom na ono stom je rekao,da ne zurimo u EU-ju,pozdrav je sitnica.U staroj Jugi,slovenci su imali bolji standard od nas Srba ali cak i od Italijana iz najrazvijenog dela Italije/Lombardija/,samo zahvaljujuci spekulativnim radovima.Kupe robu u Srbiji u Gorici je prodaju Italijanima za devize a nama zatim sticuju devize za 3o%.Treba ih lupiti po zdepu na to su najosetljiviji.
pošalji odgovorpesko milos [neregistrovani] (24. 11. 2009, 10:26:43)
zasto nije pozdravio na madjarskom
Zasto nije pozdravio na madjarskom.Vojvodina -gde je u uportebi madjarski jezik-nije Nas Jerosalem kao KiM.,,u nasem Jerosalemu se govori i u upotrebi je albanski i srpski jezik.Pa posto je ,,Kosovo Srbija,,kako tvdi dr.Kostunica u cemu je problem.Mi moramo da postujemo jezik ..naseg Jerosalema,,zar ne?
pošalji odgovorželjko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 10:48:18)
BITANGA
što ga nisu izneli iz Skupštine, pa to je čisto podjebavanje
pošalji odgovorstrojimir [neregistrovani] (24. 11. 2009, 10:53:50)
?
Čista provokacija! Ako je Kacin Slovenac ne vidim drugi razlog zašto bi on Parlament pozdravio šiptarski, još da je šiptar možda bi mu i oprostili. Ovo je jednostavno nepoštovanje Srpskog parlamenta a i Srpskog naroda. Treba ga staviti na listu nepoželjnih u Srbiji.
pošalji odgovormaja [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:02:46)
da je tu kraj, ni po jada
nije on to sam... to treba da brine
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:18:32)
komentar
Kada Kacin u Pristini u
pošalji odgovortom cudnom parlamentu izgovori
Dobar dan kao prvu recenicu
mozemo da pricamo o tome da su
siptari gradjani Srbije i da ovo nije bila provokacija.A svi
znamo da jeste.
::::::::::: [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:23:53)
:::::::::::::
1.Nije pozdravio poslanike već novinare na press konferenciji
pošalji odgovor2.Pozdravio ih je na mađarskom,srpskom i albanskom!
Milos [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:30:11)
nek provocira drugde
Neka taj Kacin ode u Pristinu i neka se na sred ulice iz sveg glasa razdere na srpskom jeziku: "Dooobar daaaan". Da vidimo ima li tolerancije...
pošalji odgovorKurd [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:37:59)
Nisi u pravu!
Pozdravio je poslanike i Djelica sa mirdita,a posle je pricao o padu berlinskog zida,o tome kako mi Srbi i dalje zivimo u nekoj fantaziji,nesto u tom smislu,a zatim je uputio pretnju Nikad ne reci nikad misleci na Kosovo i Metohiju!
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 11:47:40)
Uhvatila se ribica
Kalcin je bacio namerno udicu sa mamcem a Press je zagrizao a moguće i drugi. Pogotovo mu je uspela demonstracija koliko Srbija zaslužuje da ima KiM sa tom alergijom prema manjinskom jeziku.
pošalji odgovorProvokacija jeste ali niko nije nama kriv sto grizemo na prvu.
Srki - KiM [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:08:50)
Kacin
Ajde spustite malo loptu. U Pristini Kacin prica na srpskom sa svim Albancima koji govore srpski, kao i vecina Srba - ukljucujuci mene! Bas je trebao neko od nasis poslanika koji govore albanski da mu i odgovore na albanskom.
pošalji odgovor+ - [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:30:19)
Може му се
Доашао је да говори о уласку Србије у ЕУ. Како нас је поздравио сасвим је све једно. Битна је чињеница да већина грађана Србије нема новаца за путованје у Европу. Узалуд је савремени пасош, бели шенген, приступни фондови итд. већина нема новаца. Ако ми не верујете погледајте своје новчанике...
pošalji odgovorKurd [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:31:36)
Sada je po tebi press kriv!?
Svasta,a sto ne kaze albancima Dobar dan na srpskog a zatim nikad ne recite nikad da Kosovo i Metohija nece biti ponovo Srbija!?
pošalji odgovorIvica_K [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:34:49)
Prica da,prica!
Ali prica o tome kako se zalaze svim silama da se u S.Mitrovici ukinu institucije drzave Srbije,a ovde u sred Srbije je dosao kao gost i prica da Srbija nikad ne treba da kaze nikad!
pošalji odgovor::::::::::: [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:35:15)
::::::::::::
Dobro hajde ti si u pravu,šta da ti kažem.Verovatno bi to bila "vest" u svim novinama a ne samo u Press-u.Jesi li čuo da postoje i druge novine?Iskreno ne vidim zašto to zoveš pretnja.Stvari su vrlo jasne.Tebi bih u svakom slučaju preporučio da koristiš sva slova srpskog jezika( dakle i č,ć,š,đ) kada se već svojim srpstvom busaš u grudi.
pošalji odgovorGospodin iz Prishtine [neregistrovani] (24. 11. 2009, 12:45:50)
Srpski se govori u kosovskom parlamentu
Gospodine, u kosovskom parlamentu srpski jezik govori se isto kao i albanski. Kad presednik parlamenta nije tu onda srpski poslanik, koji je je njegov zamenik, obraca se na srpskom svim albanskim i drugim poslanicima bez ikakvog problema.
pošalji odgovortina [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:34:09)
peticija
Pelevica za precednika!!!
pošalji odgovorSrba [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:49:18)
jezik
jezik naseg Jerusalima je SRPSKI! cobane jedan nepismeni...
pošalji odgovorIvica_K [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:49:52)
Riza Haljimi isto moze na albanskom!
Ali u cemu je poenta,u skupstini tzv drzave Kosova su prestavnici Srba koji imaju podrku naroda koja se meri u promilima,znaci mnogo,mnogo ispod svakog cenzusa.Riza Haljimi moze kada god pozeli da prica na albanskom to mu niko ne brani,ono sto ne valja kod J.Kacina je to sto ima duple standarde u odnosu na Srbe i Albance.
pošalji odgovorhmm [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:52:31)
hmm
to on namjerno provocira i time hoce da kaze da se odreknemo kosova kojeg se ne odricemo pa kaze da time onda i dobijamo jezik...to je neka filozofija njegova bezobrazna...trebalo je ostro odreagovati na te kabadahije ,jer evropa slovecne gura da su shefofi bivse jugoslavije i oni uredjuju neke stvari
pošalji odgovorраја [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:59:02)
ко га је пустио у скупштину
Ко је пустио у скупштину таквог? Да Србија има и мало достојанства таквима неби био дозвољен улазак у државу, а не у скупштину. Замисилте да се у америчком конгресу појави неко ко подржава Бин Ладена.
pošalji odgovorMladen [neregistrovani] (24. 11. 2009, 13:59:46)
Jadna Srbija
Ovo može samo u Srbiji, ne mogu da vjerujem šta naši političari sebi dopuštaju.... Postoji li uopšte granica?! Jadna je ova naša Srbija sa ovakvim ljudima na vlasti.
pošalji odgovorcile [neregistrovani] (24. 11. 2009, 14:10:40)
bravo
Hahahaha...
pošalji odgovortina [neregistrovani] (24. 11. 2009, 14:22:32)
bravo
Brvo, kralju i meni je dosta toliko ovih evropski orjentisanih. Srpkinja sam i to ponosno govorim, i ovde i u Hrvackoj i sirom sveta ako treba. A sta i ocekivati kad ima gomila ljudi koji zive u Srbiji 50godina i jos uvek ne znaju ni dobar dan da kazu na srpskom. Imam komsinicu koja mi ja redovno na moje dobro jutro odgovarala na Madjarskom. Vise joj se ne javljam...
pošalji odgovorIvan - Toronto [neregistrovani] (24. 11. 2009, 14:27:33)
Hrabrost
Moze Kacin ovako da se ponasa u Srbiji. Voleo bih da ga vidim da u Britanskom parlamentu poslanike pozdravi recimo na Francuskom.
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (24. 11. 2009, 14:27:35)
RAZUM
Kacina je tebalo odmah,onako diplomatski skratiti pa da zna sta ga je snaslo.No reagujem na neke komentare koje pisu Srbi,molim vas,prvo jos uvek nema albanaca 20%u Srbiji,nikada ih nije ni bilo,to oni sami naduvavaju,Za one koji pisu ili misle da je normalno govoriti zvanicno na jezike manjina su potpuno u cor sokaku.Ne mozete gospodo kad hocete vlast da vas drzi vecina a da pri tom ne postijete vecinski narod jedne zemlje.To je naprosto tako u celom svetu,izgleda da samo u srbiji manjina vlada vecinom,nece jos dugo,nadam se.Nema boljeg leka za janeze nego ne kupovati njihovu robu i naucice se pameti.
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (24. 11. 2009, 14:38:39)
SORKA
Shojka ilishojko,vidi se da nemas osnovno znanje,Europejac savetujem ti da cutis i cekas one pare od acija sto su ti obecali,s njima izvadis novi pasos i odes malo na proputovanje po uniji a i sire.bolje tako nego da ovde lupetas.
pošalji odgovorS [neregistrovani] (24. 11. 2009, 15:02:15)
Mislim da ne može
Mislim da ne može (tj može, ali ne treba) poslanik u skupštini da govori albanski, mora (tj treba) da koristi službeni jezik, a to je srpski.
pošalji odgovorcrepajac [neregistrovani] (24. 11. 2009, 15:14:41)
podatak
Zvanisna procena naseg Zavoda za statistiku je da Srbija ima oko 10 miliona stanovnika.Oko 7,8 miliona u Centralnoj Srbiji,Beogradu i Vojvodini i oko 2,2 miliona na KIM.
pošalji odgovorNa KIM zivi oko 8% Srba,3% Bosnjaka,1%Turaka i 1% ostalih(Aakalija,Crnogoraca,Egipcana,Hrvata...).87% su Albanci.Dakle 1,92 miliona je Albanaca.Dodajmo tu jos oko 100.000 Albanaca u Bujanvcu,Presevu i Medvedji kao i u Sandzaki,Beogradu i Vojvodini i stizemo do preko 2 miliona Albanaca u Stbiji ili oko 20,2% stanovnistva.
Zar je uvreda obratiti se u Parlamentu na jeziku kojim govori 20,2% nasis stanovnika?
Mi smo u velikom problemu a Kacin nam je samo taj problem jasno ukazao.
totti [neregistrovani] (24. 11. 2009, 15:51:00)
odmah
pitati Slovence da biraju lokacije za Merkator,Merkur,umesto da otvaramo Aldi,Spar itd ,koje smo mi ovce !!!!!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorToza [neregistrovani] (24. 11. 2009, 15:52:09)
Da ali jedno si zaboravio!
Albanci nikada nisu zeleli da ucestviju u popisu,tako da postoje podaci,izjave i dokazi da su mnogi dosli posle 1999 iz Albanije,uzurpirali Srpske kuce i imanja!Mislim da svaka nacionalna manjina treba da ima pretstavnike u skupstini Srbije pa samim tim i albanska!
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (24. 11. 2009, 16:09:32)
Koga..
Koga bre boli paja za ovog indijanca. Snimite ga kako je ruzan.
pošalji odgovormaja [neregistrovani] (24. 11. 2009, 16:10:14)
Srpski muskarci i njihov nacionalizam
Vi muskarci sa vasim nacionalizmom i patriotizmom ste mi se smucili!
pošalji odgovorsrecom polako izumirete u Srbiji..manjina ste.pogledajte po ulicama pa cete videti,sve vas je manje i manje.
na izborima cemo odluciti kakva nam Srbija treba!
i tacka.
gavran [neregistrovani] (24. 11. 2009, 16:13:39)
optimizam
...meni je ovo ok izjava - eto ima i od nas gorih: gospodin Jelko Kacin to nesumnjivo jeste...
pošalji odgovorEvropa [neregistrovani] (24. 11. 2009, 16:20:41)
Ko ih jos postuje ?
Niko od zvaničnika neće reagovati na ovaj ispad, jer je njegova namera i bila da izazove bilo kakvu reakciju Beograda koji bi se onda pokazao kao netolerantan - rečeno je Pressu u Vladi Srbije.
pošalji odgovorKako ce ih neko postovati ? Kada neko kaze, kucam na vrata Evrope i kucat cu, onaj drugi predsednik mu odgovori ja nikada nisam... Upozorenja sa svih strana da se ponizavaju, da ih ismejavaju u svetu koliko su... Pa zato nebi i Kacin, cak u .. ?
Za njih nista nije svetinja, osim Evropa, i uvek nadju opravdanje...
Kapetan bojnog broda Janez Ibrahimović [neregistrovani] (24. 11. 2009, 16:59:17)
Kakvo ti je to ime?
Jadranko, kakvo ti je to ime? Nisam nikad čuo da se neki Hrvat zove "Šumadijko" ili nešto slično. Zašto se Srbi onda zovu Jadranko i Jadranka? :)
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (24. 11. 2009, 17:09:23)
Да
Слажем се.
pošalji odgovorZapata [neregistrovani] (24. 11. 2009, 18:22:07)
Ucimo od Zapate
Bolje na nogama van EU nego na koljenima u EU.Srbi sta vi mislite.
pošalji odgovoratko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 18:43:06)
bolje
bolje je na koljenima u EU
pošalji odgovorrambo srb. [neregistrovani] (24. 11. 2009, 18:46:10)
kacin i pozdrav
zalosno je da nasi parlamentarci
pošalji odgovornisu reagovali,pa ljudi probudi te se vec jednom slovenci su i sad "becki kocijasi"nikad prema
srbima nisu bili iskreni,kao i sada kad na albanskom jeziku u narodnom domu pozdravi.velikaironija i bezobrazluk.
Miki NS [neregistrovani] (24. 11. 2009, 20:02:18)
Sta reci
padose mi na pamet stihovi knjizevnika Borislava Djordjevica:
pošalji odgovor...ko god hoce ovde moze, da hara i pustosi,
sve kilavi Radovani i nejaki Urosi....
Sramota za celu skupstinu da trpi ovakve uvrede..
Nikom nije Srbija na srcu, cutali su na provokacije kao sarani...
SRAMOTA
rale [neregistrovani] (24. 11. 2009, 20:28:57)
prekinuti sednicu
ne mogu da verujem, da sednica nije prekinuta. Odgovornost za predsednika skupstine!!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorRadikalinovic [neregistrovani] (24. 11. 2009, 20:53:51)
Zato tulipane
Zbog toga zasto Srbija ima svoje more preko Crne Gore,koja je takodje Srpska zemlja,svidjalo se to nekom ili ne?
pošalji odgovorzoran [neregistrovani] (24. 11. 2009, 21:17:42)
zašto
Molio bih bilo koga ko može da se seti izjave ili poteza Kacina,a koji je u konotaciji imao pozitivnosi za Srbiju i Srbe. Kako se takvoj osobi dozvoljava da zagađuje Skupštinu?
pošalji odgovorPonavljam nije on krivac nego oni koji su mu dozvolili kočoperenje u Skupštini Srbije. Da bi nas drugi poštovali moramo prvo sami sebe.
Lazar [neregistrovani] (24. 11. 2009, 21:42:28)
Sojka
Niko ne osporava da je u Srbiji i albanski jezik u upotrebi. Niko od postenih Srba ne tvrdi da Kosovo i Metihija nisu u sastavu Republike Srbije. Ako neko s dobrom namerom udje u neciju kucu on ce postovati dostojanstvo te kuce. Gospodi Kacin se poneo tako drsko, kao da je usao u njegovu stalu. On je upotrebio albanski jezik sa ociglednom namerom da kaze: "Evo, dosao sam vam u vasu kucu da vam kazem sta god hocu i ne mozete mi nista". To je porazavajuce i ponizavajuce za sve postene gradjane Srbije, pa i za ZES-gospodu. Ali, u svakom zlu ima i necega dobrog. Kacinovo ponasanje je prava licna karta EU-dvolicja: jedno ti pricam, drugo radim. Ko to nece da shvati, tome ni Bog pomoci ne moze.
pošalji odgovormilenko [neregistrovani] (24. 11. 2009, 21:48:40)
dali je mogoce?
neverovatno da jedan evropski poslanik u skupstini srbije pljune ceo srpski narod i jasno iskaze kako i koliko postuju nas i nase institucije.
pošalji odgovorEkrem [neregistrovani] (25. 11. 2009, 00:18:25)
odgovor za anonimusa
na nasem parlamentu se govori, pozdravlja pa se i raspravlja na svim jezicima, pa i na srpskom, i to nije nista strasno. To je sasvim normalno na jednoj demokratskoj drzavi, a verujem da i kod vas valjda ima toliko tolerancije da neko sme ta izgovori makar jednu rec na drugom jeziku bilo da je i na albanskom...
pošalji odgovorDex [neregistrovani] (25. 11. 2009, 08:03:01)
Odgovor
Ja bi mu `ladno odgovorio sa: Đes, ba, ša ima?
pošalji odgovorTomo [neregistrovani] (25. 11. 2009, 08:36:30)
Kacin
Vidi se da ne razumes stvari,ovo nije nikakav udarac zutima-zato sto su na istom zadatku,nego postenom srpskom narodu!
pošalji odgovorNatali [neregistrovani] (25. 11. 2009, 09:54:22)
Madjarski
Poseta je bila SRBIJI, a ne Kosovu, tj. nasem Jerusalimu. Cak uopste nije bila tema Kosovo, njegovo priznavanje itd. Eto, zato je ovo cista provokacija starog albanskog lobiste. I ko ne zeli to da vidi, njegov problem.
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (25. 11. 2009, 10:41:40)
srpsko
o cemu ti pricas?kakva tolerancija
pošalji odgovorComi [neregistrovani] (25. 11. 2009, 14:01:04)
Provokacija
Da je namerna provokacija,jeste,da treba iskulirati,treba,da treba zaboraviti,ni u kakvom slucaju
pošalji odgovorbes [neregistrovani] (25. 11. 2009, 17:22:32)
"nikada".
Draskovic je rekao nikada nikada nikada kosovo nece biti republika, nikad ne kazi nikada.
pošalji odgovorNjoni [neregistrovani] (27. 11. 2009, 12:49:44)
Tako je kad ne znas
Pa dali si ti bio u Pristini posle rata? Pa naravno da nisi. Nemoj da govoris kada nista ne znas. Dodji u koji deo hoces Kosova i deri se koliko hoces na srpskom i nista se nece desiti. Ljudi mogu da te gledaju kao "Sta je njemu" ali nista se nece desiti.
pošalji odgovorBurduš [neregistrovani] (28. 11. 2009, 19:45:21)
Baš ste primitivni
Toliko galamite na Kacina što je progovorio na albanskom (ne šiptarskom!), a kako onda mislite da privolite milion i po kosovskih Albanaca da žive unuar bilo kakve zajednice sa Srbijom?
pošalji odgovorCBETO3AP [neregistrovani] (05. 10. 2010, 22:31:18)
ahaaa
trebalo ga je odmah uhapsiti,isprebijati na mrtvo ima i zabraniti mu dozivotno ulaz u Srbiju,a Merkator zapaliti.
pošalji odgovor