Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 05. 12. 2009

Press

Bugarska opet Srbiji zabila nož u leđa!

Bugarska je još jednom Srbiji zabila nož u leđa! Braneći secesiju Kosova pred Međunarodnim sudom pravde, Bugari su juče u Hagu bili više antisrpski nastrojeni i od predstavnika Albanije!

1
Bugari gori od albanaca... Srpska delegacija razočarana nastupom komšija
Bugari gori od albanaca... Srpska delegacija razočarana nastupom komšija

Srpska delegacija na čelu sa ambasadorom Dušanom Batakovićem kritikovala je nastup bugarskog predstavnika Zlatka Dimitrova, podsećajući da je on bio član tima Martija Ahtisarija koji je dao zeleno svetlo za jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova!

- Po ko zna koji put u istoriji, navodno prijateljski nastrojena Bugarska zabila nam je nož u leđa. Čak je i Albanija bila manje antisrpski nastrojena od Dimitrova, koji je svojim govorom nastojao da delegitimiše poteze Srbije i pogrešno interpretira pojedine stavove koji su se prethodnih dana čuli u korist srpskih interesa - saopštio je juče srpski tim.

Bugarski predstavnik Dimitrov u Palati mira u Hagu rekao je juče da proglašenjem nezavisnosti Kosova nisu prekršeni Rezolucija 1244, niti međunarodno pravo!?!

a

Obradović: Srbija pobeđuje u Hagu!

Zamenik šefa pravnog tima Srbije Saša Obradović, sumirajući tok i ishod prve nedelje rasprave pred sudom u Hagu, ocenio je da su u sudnici potvrđeni stavovi Srbije.

- Da nije tako, ministar spoljnih poslova Kosova ne bi sedeo sve ove dane u sudnici i pažljivo slušao pravne argumente, već bi se bavio spoljnom politikom. Ovo je postupak davanja savetodavnog mišljenja MSP u kojem se do sada pojavio najveći broj država, što pokazuje koliko je ovaj postupak važan za sistem UN. Time su, istovremeno, osporene i tvrdnje nekih od naših oponenata da bi MSP trebalo da se uzdrži od davanja savetodavnog mišljenja u ovom slučaju - zaključio je Obradović.

 

- Deklaracije o nezavisnosti nisu obuhvaćene međunarodnim pravom, već se radi o pitanju domaćeg ustavnog prava. Rezolucija 1244 nije tražila da se postigne saglasnost o statusu Kosova, niti da Kosovo ostane u sastavu Srbije, ukoliko se ne postigne dogovor Beograda i Prištine. Pregovarački proces Beograda i Prištine je propao i nezavisnost Kosova je postala jedno od mogućih rešenja problema - ustvrdio je Dimitrov.

Šef naše delegacije Bataković zahvalio je juče brazilskom i bolivijskom ambasadoru u Holandiji Hozeu Medeirošu i Robertu Sarmijentu na odbrani principijelnih stavova u interesu zaštite međunarodnog prava i teritorijalnog integriteta i suvereniteta Srbije.

Brazil i Bolivija su upozorili da „nelegalna jednostrana deklaracija" o nezavisnosti Kosova može imati dalekosežne posledice za međunarodne odnose, jer krši princip teritorijalnog integriteta i suvereniteta, koji je ključan za stabilan i miran međunarodni poredak.

Rasprava u haškoj Palati mira biće nastavljena u ponedeljak, 7. decembra, nastupom delegacija Kine, Kipra, Hrvatske i Danske. Naša delegacija najviše nade u odbrani srpskih stavova u Hagu polaže u članice SB koje će izlagati u ponedeljak i utorak - Kinu i Rusiju, kao i članice EU Španiju, Kipar i Rumuniju.   

B. Bojić

komentari (30)
pošalji komentar

Logos [neregistrovani] (04. 12. 2009, 22:23:42)

Tradicionalno

Ponašanje bugara prema Srbima je poznato kroz istoriju, tako da se sve dalje može pretpostaviti. Preostaje nam samo da budemo oprezni.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
tradicionalno

Realan [neregistrovani] (04. 12. 2009, 23:04:45)

Sve do jedne socijalisticke zemlje

i vekovni prijetilji: Kina, Rusija, Rumunija, Spanija, Kipar. Zbog zasluga Tita, africke zemlje i Indija su osim gore pomenutih uvek bili na nasoj strani a u ratu 90tih i islamska zemlja Irak. Dakle na ovoj podrsci hvala Josipu Brozu a ne vladi.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Tito?! Obavezno idemo dalje

xyz [neregistrovani] (04. 12. 2009, 23:08:45)

tradicionalno

Dovoljno je da znamo kako su nastali bugari.I sve je jasno.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
karlostromberg@yahoo.com xyz

Тодор Митровић [neregistrovani] (05. 12. 2009, 01:24:01)

Гробница

Понашање Бугарске је само још један доказ да је Балкан гробница људске цивилизације.Дај Боже да то не постане и Европа шурујући са тим земљама.

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (05. 12. 2009, 02:49:13)

idemo dalje

sve sto je rekao covek za tita ziva istina...nista ovde nije nasa vlada zasluzna vec tito...jedino sto je tito i napravio problem sa kosovom ali bar je za sada spasio vojvodinu

pošalji odgovor

Stojan [neregistrovani] (05. 12. 2009, 08:20:57)

xyz

A kako su nastali bugari voleo bih da nam objasnis?
Sva ova situacija me ni malo ne iznenadjujekada procitam izjave americkih zvanicnika kojia kazu da ce podupreti ulazak Srbije u EU.
Odmah sledi pitanje sta ameri imaju sa jednom tvorevinom ciji nisu clan pa da nas oni "podupiru". Po toj logici mogao bi i nama prijateljska recimo Zambija da da istu podrsku , ali nije tako. Cini mi se da je Frenklin jednom rekao " govori tiho i vodi psa sa sobom " a tih pasa ocigledno ima dosta.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
"Speak Softly and Carry a Big Stick"

Još realniji [neregistrovani] (05. 12. 2009, 08:46:48)

Obavezno

Moj dragi prijatelju.U diplomatiji današnjeg sveta postoje samo interesi a ne bivše ili sadašnje ljubavi.taj skot koga si pomenuo je ovu našu državu koštao najviše od svih vladara u istoriji.A zemlje koje si naveo itekako imaju iste ako ne i gore probleme na svojim teritorijama pa stoga ono vampira ostavi tamo gde mu je i mesto:na smetlištu istorije.

pošalji odgovor

Milan Stankovic [neregistrovani] (05. 12. 2009, 08:53:19)

karlostromberg@yahoo.com

Dovoljno je znato sta su nam ti isti Bugari radili kad god su Srbiju oslabili veliki okupatori, dolazili kako to bugari rade, kad smo slabi i ubijali zene i nejac. Kosta vojinovic i Kosta Pecanac su se borili protiv bugarske najezde hrabro i jako i zato su heroji, Bugari su ustase juzne Srbije i svi to treba dobro da znamo. Od njih nista dobro ne moze da dodje samo lose.

pošalji odgovor

slavko [neregistrovani] (05. 12. 2009, 09:28:29)

Kako će se izjasniti Hrvatska?

Hrvatima smo dali da bagatelno kupe pola privrede, ostatak Slovencima.
Da sačekamo ponedeljak i njihovo mišljenje.
Ma mora da su uz Srbiju, zar ne?

pošalji odgovor

pop [neregistrovani] (05. 12. 2009, 09:48:55)

Tito?!

Takodje hvala Josipu Brozu i celokupnoj komunistickoj eliti sto smo dospeli do ovog problema. Sto se bugara tice, budite sigurni da je neko dobro zaradio na ovome...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
da u pravu ste,ali?

cici [neregistrovani] (05. 12. 2009, 10:33:16)

hahhahahaa

Braca Bugari su uvek isti i u tome je njihova lepota, a ako se mi iznenadjujemo... Pa, to je nas problem!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Tacno Cenzura slodobodne reci

Iliri [neregistrovani] (05. 12. 2009, 13:17:58)

Cenzura slodobodne reci

Sinoc sa pisao komentar u kojem nije bilo nikakvih reci mrznje, diskriminacije ili nasilja ali ipak ova redakcija odlucila da ga ne postira jel tekst nije bilo u skladu sa politikom i propagandom drzave Srbije i zato sto moje ime naznacilo da sam Albanac. To je sramota za vas koji mislite da imate demokratne i slobodne medije. Srbija je mnogo daleko da bude demokratska zemlja.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
kosovo ?

sasa [neregistrovani] (05. 12. 2009, 13:33:12)

?

Ne,vi ih imate!Poznato je da ste vrlo napredni,kulturni i obrazovani,pravi Evropljani.Dobili ste to sto ste dobili,nelegalno i divljacki,a sad jos hocete da vas tapsemo po ramenu i da slusamo vase satro pomirljive tonove...
A od Ilira poticete isto kao i mi od Japanaca!

pošalji odgovor

srbenda [neregistrovani] (05. 12. 2009, 13:48:39)

kosovo

vidi ti turcine...500 godina smo cekali da oslobodimo Rasku,u manje od 100 godina prvo nam je svetska sila Austrougarska nametnula rat-prezivesmo,drugi svetski rat gde je proporcijalno vise Srba ubijeno od Jevreja(ubijeni naspram nacije) smo preziveli.90-ih kada su 3 nacije bile protiv nas i to smo jos dobili Republiku Srpsku.'99 nas je najaca sila napala i nismo pokleknuli.ne brini...cekacemo jos malo al doci ce i nase vreme.nije dzaba poreklo reci Srbin znacilo "Onaj koji se neprestano bori za svoju slobodu" jednom cemo to i dobiti...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
bravo majstore

passenger [neregistrovani] (05. 12. 2009, 14:10:47)

bravo majstore

nemam sta ni da dodam ni odauzmem. Slazem se

pošalji odgovor

Alex [neregistrovani] (05. 12. 2009, 14:50:32)

! ! !

a sta vi hocete. jel hocete Kosovo bez Siptara ??? e pa to bas nece moci. Kosovo jeste nezavisno samo sto niko to ne sme da prizna !!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
POTVRDNO kako se uzme Terminoloski netacno

Dragan [neregistrovani] (05. 12. 2009, 15:25:17)

Bugari..

Ova Vlada je od bugara napravila naše "prijatelje" uvlačući se i njima,kao i ostalim neprijateljima(hrvatima,slovencima,amerima,englezima...)u .....

pošalji odgovor

Stojan [neregistrovani] (05. 12. 2009, 15:35:18)

Terminoloski netacno

Kosovo nije nezavisno niti je oteto od Srbije da bi to bilo niti ce to ikada biti. Kosovo je zbog potrebe "slobodnog demokratskog sveta" pretvoreno u najveci ikad vidjeni zatvor od kako je sveta i veka u koji su ovi gore pomenuti saterali sve one koji su se razlili po njihovim zemljama i poceli da im stvaraju nevidjene probleme. Kosovo nemoze da napusti ni ptica a kamo li siptari . Sve to se uvija u bezvredni sareni papir "slobode i samostalnosti" a za bedu , nezaposlenost, kriminal ... nikog nije briga . Bitna je "nezavisnost". Evropski budzeti se prazne i gubi im se svaki trag u kosovskim bespucima na opste zadovoljstvo pojedinih sluzbenika evropske administracije i lokalnih mocnika. A mozda Kosovo i za to sluzi.

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (05. 12. 2009, 17:01:18)

Tacno

Bas tako. Samo sto se iznenadimo uglavnom na lose vesti, a dobre nam se pdrazumevaju.

pošalji odgovor

MP [neregistrovani] (05. 12. 2009, 17:03:31)

kako se uzme

Mislim da ni Srbija nije nezavisna. a kamo li Kosovo.

pošalji odgovor

joja sa kozare [neregistrovani] (05. 12. 2009, 17:21:14)

da u pravu ste,ali?

Sigurno je Tito posle 10g.od odlaska u vecna lovista razbio drzavu.Veceg Jugoslovena u KPJ-u nije bilo od njega.Srbija je ponistivsi ustav JU pocela rastiranje drzave,ali pre toga u dogovoru sa SL-CR.Muslimani su samo trebali biti kola.steta sto je dogadjaj na terenu i pokazao.Trebala je BiH da se podeli za 21dan i sve je OK.Humano preseljenje ,,Oca Nacije,,pretvorilo se u etnicka-legalizovana-ciscenja,sto je najbolje iskoristio drugi,,Otac Nacije,,u Croaciji i stvorio drzavu kakvu je DOBRICA zamisljao Srbiju.Ali,zato je General Francek morao popusiti u BiH.Na kraju SRBIJA ga je najvise po-----sila,ali krivca treba traziti na drugoj strani,zar ne?sve su krivi drugi,ali kabi se za......li.

pošalji odgovor

meks [neregistrovani] (05. 12. 2009, 17:38:19)

Bugari

A ti sine ako ne znas na koju ces stranu udri po Bugarima neces pogresiti

pošalji odgovor

Danijel [neregistrovani] (05. 12. 2009, 21:48:30)

"Speak Softly and Carry a Big Stick"

Da nisi malo previse gledao Carlija Brauna,pa ti ostalo odatle to za psa? A nije ni Frenklin nego T.Ruzvelt.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Ma nije bitno...

JA SAM TAJ [neregistrovani] (05. 12. 2009, 22:10:48)

POTVRDNO

Sasvim tacno !!

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (05. 12. 2009, 22:15:17)

...

Sta je tu cudno, da li nasa drzava ima neku kaznenu politiku prema tim drzavam sto su ne legalno priznale Kosovo?
Ova vlast sama kaznjava nas narod i pljuje po njemu, zasto bi se onda neko drugi ponasao bolje prema nama kada mi sami ne cenimo nasu drzavu.Sto su hteli to su i postigli rasturili su ovu drzavu da sada vise ne vredimo nista, hteo to neko da prizna ili ne ali to je neminovna istina.

pošalji odgovor

vesnadc [neregistrovani] (06. 12. 2009, 03:16:25)

Bugari su cigani

Ma ko j... Bugare. Imamo mi Kinu i Ruse. Idemo dalje.

pošalji odgovor

Ostoja [neregistrovani] (06. 12. 2009, 06:05:15)

Ma nije bitno...

Vazno je sta je rekaoi koju je poruku poslao a koji je to "glumac" nema nikakve veze sa sustinom.

pošalji odgovor

e.m. [neregistrovani] (06. 12. 2009, 16:02:51)

Bugari

Bugarska je vekovima kroz istoriju radila protiv Srbije. Njihov san je isti kao i Albanski, SLOM SRBIJE. Sa ovom sadasnjom Vladom jos malo im fali i da ga vide, Ali se nadam da ce se ovaj narod opametiti. Polako, ima nacina da im vratimo lopticu, dajte prvo ad se obracunamo sa domacim "bugarima" koji nam vode drzavu u propast.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
sve se vraca MARSOVCI

ja sam taj [neregistrovani] (06. 12. 2009, 19:26:29)

MARSOVCI

Cuo sam da i komsije sa drugih planeta sanjaju o "slomu Srbije" ?!!! Ha ha ha haaaa kako je ovo smesno !!!!!

pošalji odgovor

Jelena Dusanova [neregistrovani] (06. 12. 2009, 23:26:05)

sve se vraca

Sadasnja Bugarska je manja od 1/3 istorijskih teritorija naseljenih Bugarima. Oduzete su joj vekovna ognjista. I sad malo istorije:
-grad Balkh (Balkan - beli kan), Avganistan, 2. vek B.C.
-hadzi Bolgar, Avganistan,
1. vek A.D.
-Kirgizka Bugarska, 2-5 vek, danas Kirgizistan
-Velika Bugarska, danas republika Kabardino-Balkarija, severni Kavkaz, 3-4 vek A.D.
-reka Bulga/Volga i Voloska Bugarska, 5-7. vek
-i 681. godine mocna Vizantija placa porez osmom Bugarskom haganatu, juzno od Dunava...

pošalji odgovor
Vesti dana
Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

31. 07. 2010

Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!

Jedan od najopasnijih srpskih mafijaških bosova poručio je Dačiću da će mu oteti sina ili ćerku ako policija odmah ne prekine obračun sa njim ...

Arhiva
Najnovije vesti
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

31. 07. 2010

Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance

Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date