Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 09. 01. 2010

Press

Intervju, Dragan Šutanovac, ministar odbrane

Šutanovac: Srbija u NATO,što da ne

"Srbiju niko ne uslovljava da uđe u NATO, ali ukoliko želimo u Srbiji evropske sisteme vrednosti, to podrazumeva i evroatlantski sistem bezbednosti"

1

Ministar odbrane Dragan Šutanovac kaže za Press da Srbija ne mora da postane članica NATO-a da bi bila deo EU. Ali ističe da je približavanje NATO-u "prirodan tok stvari u Evropi". On dodaje da je pitanje ulaska Srbije u NATO ne samo političko, već i ekonomsko, i naglašava da Srbija, odnosno Vojska, pre NATO-a treba da iskoristi sve prednosti Partnerstva za mir.

- Istina je da Srbiju niko ne uslovljava da uđe u NATO kako bi postala članica EU, ali je istina i da ukoliko želimo da u Srbiji uspostavimo evropske sisteme vrednosti, to podrazumeva i evroatlantski sistem bezbednosti. Srbija je u ovom trenutku članica Partnerstva za mir (PZM), kao što su i Irska, Austrija, Finska, Švedska, koje imaju razvijene armije, ali nisu u NATO-u. Za Srbiju članstvo u NATO-u nije nužno, ali Partnerstvo jeste.

a

Ekskluzivno: Srpska bespilotna letelica na proleće!

- U ovoj godini Ministarstvo odbrane priprema veliko iznenađenje. Na proleće ćemo promovisati novi proizvod - bespilotnu letelicu koja je proizvedena u našem Vojnotehničkom institutu! Uveren sam da će ovaj proizvod još više podići ugled našeg sistema odbrane u svetu.

18. januara u posetu Srbiji dolazi ministar odbrane Crne Gore Boro Vučinić, kada će biće stavljena tačka na šest aviona tipa "galeb" koje će dobiti Vojska Srbije, a biće pušten u rad simulator leta koji smo dobili od Vlade CG.

 

Šta je bolje za Srbiju: vojna neutralnost ili ulazak u NATO?

- Najbolji odgovor na ovo pitanje treba da daju oni koji se bave realnim životom u Srbiji, a to su ljudi iz privrede i bezbednosti. Ako se pitamo da li je NATO dobar za Srbiju, možda je pravo pitanje da li je bolje da nekretnine u Srbiji vrede više ili manje, da Srbija ima bolji ili lošiji kreditni rejting, da smo integrisani lideri u regionu ili izolovano ostrvo...

Hoćete da kažete da bi ulaskom u NATO cene nekretnina skočile?

- Ako Makedonija u reklami koju emituje u svetskim medijima naglasi da je "kandidat za EU i NATO", znači da su svesni koliko je to bitno i da time podižu svoj rejting. Hrvatskoj je za jedan stepen skočio kreditni rejting u danu kada su dobili Akcioni plan za priključenje NATO-u. Rumunija i Mađarska su imale višestruko veće investicije u godinama nakon dobijanja članstva nego ranije.

Šta Srbija gubi u slučaju da uđe u NATO?

- Ne vidim nijednu negativnu pojavu po Srbiju.

Pa, u čemu je problem, zašto ne predložite da uđemo u NATO?

- Srbija ima objektivan problem, bombardovanje pre 10 godina. Mislim da ćemo o toj temi morati da razgovaramo, pre svega imajući u vidu da svi želimo da poboljšamo životni standard u Srbiji. Ali, danas je najvažnija potpuna participacija Srbije u PZM.

Da li o ulasku u NATO razgovarate na sastancima državnog vrha?

- Diskusija o ovom pitanju se odvija u dve ravni. Jedna je bezbednosna, a druga spoljnopolitička. Srbija, ako želi da bude lider u regionu, pre ili kasnije moraće aktivnije da se uključi u tzv. sistem evroatlantske bezbednosti. Sa spoljnopolitičke strane, Srbija ima interes da sačuva Kosovo i Metohiju i postoji viđenje da bi svako dalje približavanje NATO-u ugrozilo taj interes.

Da prevedemo, vi kažete da bi Srbija imala problem sa Rusijom oko ulaska u NATO, jer nas oni podržavaju u vezi sa Kosovom?

- Ne vidim da Rusija ima problem sa Bugarskom koja je u NATO-u. Vidim da je Rusija potpisala sa Bugarskom sporazum o gasovodu "Južni tok", vidim i da je Hrvatsku, članicu NATO-a, posetio Vladimir Putin... Sa ove pozicije ne vidim kakva bi to bila šteta.

a2

Reformatori nikad nisu bili popularni

Da li Vam smeta što niste na listama najpopularnijih političara?

- Političar koji misli da popularnost donosi podršku, vara se. Najveći političar za mene, o kome čitam intenzivno u poslednje vreme, a ujedno i vojskovođa, bio je Kemal-paša Ataturk. Da je u vreme kad je modernizovao Tursku rađeno istraživanje, on bi sigurno bio najnepopularniji političar na svetu! Prevođenje Turske u sekularnu državu, menjanje pisma u evropsko, sve su to stvari koje nikad ne bi imale podršku većine. Znate li da je od 15 državnika koji su ubijeni u atentatu u Evropi, šest iz Srbije! Od Karađorđa do Zorana Đinđića, i svi su bili reformatori. Drago mi je da Vojska napreduje i da ima najveće poverenje naroda. Dokle god bude tako, a podsetiću vas da se svi slažu da je vojska ponovo na mestu koje joj pripada, mene neće brinuti lična popularnost.


Niste odgovorili da li bismo imali problem sa Rusijom oko NATO-a?

- Naprotiv, mislim da svima koji su prijateljski nastrojeni prema Srbiji ne može da smeta ukoliko Srbija želi da se razvija u pozitivnom pravcu. I nijedan naš prijatelj ne može da bude protiv nas ukoliko mi želimo našim građanima da omogućimo bolji život. Interes građana Srbije ne sme da bude smetnja saradnje sa bilo kim.

Kako Vojska reaguje na pitanje ulaska u NATO?

- Vojska izvršava naređenja, ali Vojska može da pomogne da se u Srbiji bolje živi i bez članstva u NATO-u. Vojska ima razvojne mogućnosti, ona se bavi i naučno-tehničkim razvojem. Kada Vojska otvori neku svoju bazu, čitav region se ekonomski i bezbednosno osloni na nju. Očekujemo da će tako biti i na jugu Srbije, gde smo nedavno otvorili bazu "Jug". Vojska je ogroman spoljnopolitički potencijal, a činjenica da učestvujemo u mirovnim operacijama u svetu pokazuje koliko doprinosimo poboljšanju ugleda naše zemlje.

s2

Sa Norveškom smo od prošle godine u Čadu, a Norveška ima najveću investiciju u Srbiji - "Telenor". Sa Španijom planiramo učešće u mirovnoj misiji, a ona je sada preuzela predsedavanje EU. Samo u prošloj godini osam ministara odbrane bilo je u Srbiji, a ja sam imao 18 poseta inostranstvu. Sve to govori o mogućnostima Vojske da se unapredi saradnja sa drugim državama, a istovremeno poboljša život u Srbiji.

Namenska industrija bila je u prošloj godini najbolji deo naše privrede, jer ste sklopili ugovore vredne više od milijardu dolara za izvoz oružja i opreme.

- Evidentno je da je naša odbrambena industrija napravila veliki prodor na inostrano tržište. Jedan od prioriteta rada Ministarstva bio je da promovišemo našu odbrambenu industriju, i uz veliki broj putovanja koje sam imao, angažman naših vojnih izaslanika i ambasadora, sada imamo ugovore koji su rekordno veliki, čak i u odnosu na bivšu SFRJ. Najveći poslovi su nam u Iraku, Alžiru, Egiptu, otvaraju se mogućnosti u Libiji, a nadamo se i Kuvajtu. Možda najvažnija karika u odnosima naše vojske i namenske industrije sa armijama tih zemalja jesu stotine stranih oficira koji su se školovali na našoj Vojnoj akademiji.

Profesionalizacija Vojske treba da se završi do kraja 2010. Šta to znači?

- To znači da od 2011. više neće biti obaveznog služenja vojnog roka. A oni koji to budu želeli imaće mogućnost da prođu obuku i da na kraju dobiju sertifikat.

A kako će da izgleda profesionalni vojnik Srbije, kolika mu je plata, ima li stan...

a3

Ponoš nije sfera mog interesovanja

- Sve što sam imao da kažem o generalu Zdravku Ponošu rekao sam pre godinu dana na sednici Saveta za nacionalnu bezbednost. Meni je najvažnije da su u Ministarstvu bile dve kontrole, od kojih jedna na moj poziv, budžetska inspekcija Ministarstva finansija i državna revizorska, koje su dokazale da optužbe koje su tada iznete ne stoje. Šta će posle penzionisanja biti s njim, nije sfera mog interesovanja. Ukoliko neko od mojih kolega smatra da može da mu pomogne, neka mu pomaže. Ja ga nisam ni postavio za načelnika Generalštaba, niti sam ga smenio.

 

- Profesionalni vojnik Srbije sklapa ugovor na određeno vreme, ukoliko se pokaže kao dobar može da dobije mogućnost da se aktivira kao podoficir. Plata profesionalnog vojnika je trenutno oko 300 evra, a oni nemaju pravo na rešavanje stambenog pitanja.

Izvinite, a ko će vam se javiti za platu od 300 evra?

- Ne mislim da je 300 evra jedini imperativ, a da će glavni, kao i svuda u svetu, biti odlazak u mirovne operacije. Tu već govorimo o zaradi od 1.500 do 3.000 dolara mesečno, plus plata koju dobijaju u Srbiji. Pouzdano znam i da u pojedinim zemljama čak postoji i korupcija za odlazak vojnika u mirovne operacije.

Koliko će biti otkaza u vojsci?

- Mi smo u prethodnoj godini otpustili oko hiljadu ljudi iz Zavoda u Čačku i Batajnici, kao i oko 460 radnika koji su radili u vojnim ustanovama. Postoje mesta koja ukidamo, ali oficirima koji su sposobni za dalji rad nudimo druge pozicije. S druge strane, zapošljavamo i veliki broj ljudi, pored profesionalnih vojnika, biće potreba u VBA i VOA i sektorima unutar Ministarstva. I sa ovim restriktivnim budžetom, verujem da ćemo biti jedan od najvećih poslodavaca u ovoj godini. Suština je u tome da smanjujemo administraciju, a povećavamo brojčano stanje operativnih snaga!

Glavni zadatak Srbije jeste hapšenje Ratka Mladića. Šta vi radite na potrazi za njim?

- Nisam uključen u dnevnooperativne poslove. Deo akcionog tima je Vojnobezbednosna agencija, koja radi svoj deo posla. Ono što je meni važno jeste da smo ispunili obećanje - da niko više neće imati sumnju da Vojska čuva Mladića! Kada će Mladić biti uhapšen, teško je predvideti, ali mislim da je i juče kasno.

Vi ste i potpredsednik DS-a, šta očekujete od izborne skupštine stranke?

- Ne očekujem nikakve tenzije, mislim da je stranka stabilna i trenutno u državnim institucijama radi najbolje što može i u interesu građana Srbije.

Mislite li da DS treba da se promeni?

- Svi treba da se menjamo. Predstoje nam promene koje se tiču naših programskih dokumenata, verovatno i Statuta. Ali, kao potpredsednik DS-a o tome ne bih pričao u javnosti, već ću svoje stavove izneti na stranačkim organima.

a4

* O SNS: Jako je dobro što danas u Srbiji možete da čujete mog oponenta Aleksandra Vučića kako kaže da Srbija mora da ima najbolje odnose sa SAD i da ne treba praviti mitinge kad dođe do hapšenja Ratka Mladića.

* O povratku Šešelja: Biće interesantno kada se Vojislav Šešelj vrati u Srbiju. Očekujem da ćemo konačno čuti istinu o prošlosti SRS-a, ali štošta i o SNS-u. Naravno, i TV duele između Tomislava Nikolića i Vojislava Šešelja ću gledati kao trenutak istine.

* O Čedomiru Jovanoviću: Politika koju zagovara predsednik LDP-a Čedomir Jovanović je u stvari politika najbliža onome što u Srbiji propagira nevladin sektor. I mislim da tako nešto u Srbiji treba da postoji. On ne predstavlja opasnost po DS.


* Susret sa Robertom Gejtsom

- Sastanak sa državnim sekretarom za odbranu SAD Robertom Gejtsom pamtiću po nekoliko stvari. Po iznenađujućem protokolu, policijskoj motornoj pratnji, koja je u SAD privilegija malog broja gostiju, po srpskoj zastavi ispred Pentagona. Ali najzanimljivija stvar bila je što nam je Robert Gejts ispričao da je sa svojim saradnicima razgovarao na, kako kaže, srpsko-hrvatskom, koji je učio još 70-ih godina.

Hoćete li se kandidovati za potpredsednika?

- Nikada se nisam kandidovao za potpredsednika, a ako me stranački odbori opet budu predložili, sa velikim zadovoljstvom ću ponovo prihvatiti. Za mene je ta funkcija od najvećeg značaja i najveće časti, od svih koje sam do sada obavljao.

Da li Vam smeta to što DS povezuju sa korupcijom?

- To je stvar koju treba u 2010. godini da demistifikujemo. Mi smo prvo bili domaći izdajnici i strani plaćenici, a trebalo nam je nekoliko godina da pokažemo da to nije tačno. DS nije stranka korupcije, a to što neki mediji bez dokaza optužuju neke u DS za korupciju...

Ne treba mediji da optužuju nikog, DS-u je dovoljan predsednik Boris Tadić, koji najviše optužuje DS...

- Predsednik kritikuje, a to nema veze sa korupcijom. Predsednik Tadić neće štititi nikog ko se bavi kriminalom, što je i pokazao. A kritika koju uputi predsednik u medijima se predstavi kao optužba.

kraj

* Fotografisanje sa Silviom Berluskonijem

- Kada smo pre zvaničnog fotografisanja sa italijanskim premijerom Silviom Berluskonijem ušli u salu gde je bilo obeleženo ko će gde stajati, pogledao sam gde je moje ime i video da se nalazi odmah iza premijera. Ukazao sam protokolu da to nije dobro i ispostavilo se da nije. Ali, posle fotografisanja Berluskoni mi je na kraju rekao: "Izvinite, gospodine ministre", i priznao da je moje premeštanje bila šala. To i jeste bilo duhovito, svi smo se smejali i nikome to nije zasmetalo. Mislim da je Berluskoni čovek koji vrlo vešto manipuliše javnošću i medijima.

 

S. MARJANOVIĆ

komentari (138)
pošalji komentar

rasa [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:12:33)

covek bez mozga

je sutanovac,ali sta ce radi ono sto mu gazde narede pa tako i ovaj intervju a lako je investirati u mobilnu telefoniju to radi svud u svetu i to nije trebalo privatizovati vec puniti budzet g.sutanovac ovako ni para u budzetu ni skuplje telefoniranje u evropi skuplji je telenor u srbiji nego bilo koji operater u svajcarcskoj eto cemu sluze ovce za sisanje a mi ostadosmo ovce ceo vek

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
potpuno se slazem Ментолчина!

Svetolik Danasnji [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:18:20)

jedva da kaze sta ga boli.....

Sasvim u redu ali pre toga referendum,jer se Skupstinska odluka ne moze prekrsiti.

pošalji odgovor

Svetolik Danasnji [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:18:21)

jedva da kaze sta ga boli.....

Sasvim u redu ali pre toga referendum,jer se Skupstinska odluka ne moze prekrsiti.

pošalji odgovor

patriota [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:27:14)

SUNATOVAC


Pa dokle vise da nas smatraju idiotima.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Aca Vucic?

rale [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:44:44)

Nikad RECI nikad

nikada u NATO, nikada SAD, nikada sa onima koji su ubili moje drugove,drugove mojih drugova,decu i obican svet.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
NE U NATO Tako je

Ivica [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:46:55)

Slazem se.

Slazem se sa ministrom.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Obrisi prvo sline ivica pojma ti nemas ..

Gospodar [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:48:17)

OMG

Pazi ovog salabajzera, Rujama ne bi smetalo??! Koji... zamalo da kazem.
Ne smeta Rujama sigurno kao sto im ne smeta ni clanstvo Ukrajine i Gruzije.
A u nekom eventualnom referenfumu o ulasku Srbije u NATO, umjesto tog pitanja konkretno, prikladnije pitanje bi bilo: Da li ste za to da Srbija bude na nisanu Ruskih interkontinentalnih balistickih raketa "topolj" (nadimak "satan" u NATO zemljama)?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Da znas

Маки [neregistrovani] (08. 01. 2010, 22:59:46)

На вратима пакла

Верујем да Србија има снаге да затвори врата пакла! Било би велико понижење да под палицом НАТО српски војници бране границе Р.Косова од евентуалног напада Србије. Молимо се Богу да врати разум свима који га изгубише као овај Шунатовац.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
da Увек погрешно

Jo [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:04:58)

Vozaju ga

Znaci vec je pocela kampanja za NATO....E jadan li je ovaj narod..

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
jadnici

Cp6uja [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:12:02)

izdajnicki cinizam

Mi smo prvo bili domaći izdajnici i strani plaćenici, a trebalo nam je nekoliko godina da pokažemo da to nije tačno.

kad su to pokazali? u "odbrani" kosmeta ili sa saradnjom sa okupatorom?

nikad nato, zaboravi to ...

a ako nemozes bez nato-a, sretan ti put ...

naravno, svi ti tadici, sutanovci i druge nece napustiti Srbiju, jedinu zemlju gdje su nesto ....

pošalji odgovor

nikola [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:14:06)

nikada

ali uz tomu prevtljivca sve moguce,mozda vucic generalni sekretar NATO .ovde sve moguce

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
???

ministar za nista [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:18:19)

Dok nije kasno

" Na proleće ćemo promovisati novi proizvod - bespilotnu letelicu koja je proizvedena u našem Vojnotehničkom institutu! "

Zalosno je da na celu vojske bude ovakav siljokuran koji nema blage veze o vojsci.Za njega je organizacija, opremanje, popuna i komandovanje vojskom mislena imenica.Zar ce se Srbija braniti bespilotnim letelicama ? Za manje novca su se mogle mnogo bolje kupiti od drugih , zar Marovic i Davinic nisu bili u dilu sa Izraelom.Oni imaju bolju opto-elektroniku i sve sto je vezano za tu letelicu.Letelica samo snima i prenosi , dok je u vazduhu "sliku" snimljenog materijala prema vec odredjenom programu leta.Problem je cime ces dejstvovati po zabiljezenim neprijateljskim ciljevima , kad je ovaj nesposobnjakovic sve rasprodao ili fabrike vojne pozatvarao.Zar , njegov prethodnik, car Tadic , nije unistio na "preporuku" serifa svetskog hiljade protivavionskih navodjenih raketa , koje su najubojitije orudje proti nisko letecih aviona.Verovatno su ta sredstva sada u posedu Siptara, pa ce oni po tim galebovima i drugim "savremenim " avionima naseg RV dejstvovati sa njima.
Nepise nam se dobro sa ovakvim politicarima, koji nemaju ni dana rada u struci, a zajasili su na funkcije koje potpuno odudaraju od njihovih profila obrazovanja.Krajnje je vreme da
posteni i obrazovani ljudi dodju na celo drzave i ministarstava i da ovu cestitu i nekada postovanu zemlju izvuce iz gliba.
Sto prije to bolje , inace smo dotakli dno-dna.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Zlonamerni ste! Како се то понашате?

Penzioner [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:27:10)

Mislio sam

da nikada, ama bas nikada necu cizme nazuvati. Izgleda da sam se zajebao.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Српске земље

Tomislav [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:39:23)

Sram te bilo

E moj ministre, sram te bilo, zar sa Amerikom u savez? Jedva da je 10g. prošlo od rušenja ove naše jadne zemlje, od bacanja bombi sa osiromašenim uranijmom? Ubijanje civila sa rasprskavajućim granatama,dizane u vazduh voza, ubijanje dece? Sa njima u savez kad se izvinu za Kosovo i vrate nam ga, plate obeštećenja našoj zemlji i civilima kao Libijci za onaj avion iznad Škotske...A ti da ćutiš, jer još malo si tu gde si pa ćeš na sud...

pošalji odgovor

stefan [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:43:10)

nikad NATO

Oce Sutanovac da i mi nekoga bombardujemo u ime "demokratije"?!

Proslo tek 10godina, a mi smovec zaboravili bombardovanje i otimanje Kosmeta!

pošalji odgovor

teodor [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:45:39)

necu

DSovci su zaboravili na bombarodvanje?!
Pa vrlo moguce, jer su u ono vreme bili po zapadnim zemljama...npr. Nemackoj!

pošalji odgovor

toya [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:48:55)

clanstvo u nato i korupcija

Uclanjenje u nato bi bilo kao da smo prisli silama osovine posle bombardovanja beograda i ostalih gradova po srbiji.Ovakva ideja koju iznosi ,,ovaj ministar vojni,, se granici sa idiotizmom.Sto se tice korupcije, ima je u DS-u, i ja sam je osetio na svojim ledjima i ako sam clan DS-a.Rukovodstvo Ds-a se totalno odvojilo od clanstva i naroda.To ce ih kostati gubitka vlasti na narednim izborima.Pred izbore dodju da obidju clanstvo da im namaknemo glasove a posle nas zaborave.Sram ih bilo!

pošalji odgovor

Маки [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:49:03)

Српске земље

Нека Србима врате Србске земље што су нам силом одузели и распусте своје послушнике у Србији којима је сада циљ и Цркву да нам униште па можемо разговарати о будућности и без обувања чизама.

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:50:27)

Увек погрешно

Шта ће нам НАТО? Овај Шутановац ће у име Србије као неки који су трчали код хрвата да се извиљавају замолити НАТО да нам опросте што су нас бомбардовали.

pošalji odgovor

toya [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:51:27)

clanstvo u nato i korupcija

Uclanjenje u nato bi bilo kao da smo prisli silama osovine posle bombardovanja beograda i ostalih gradova po srbiji.Ovakva ideja koju iznosi ,,ovaj ministar vojni,, se granici sa idiotizmom.Sto se tice korupcije, ima je u DS-u, i ja sam je osetio na svojim ledjima i ako sam clan DS-a.Rukovodstvo Ds-a se totalno odvojilo od clanstva i naroda.To ce ih kostati gubitka vlasti na narednim izborima.Pred izbore dodju da obidju clanstvo da im namaknemo glasove a posle nas zaborave.Sram ih bilo!

pošalji odgovor

monstrum [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:54:18)

SUNATOVAC

NATO dahije mars iz Srbije

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
....

Srdjan [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:58:02)

..

Mislim da si jedini,hvala gospodu Bogu

pošalji odgovor

general [neregistrovani] (08. 01. 2010, 23:58:57)

U NATO

Srbiji je mesto medju svim ostalim modernim evropskim narodima, pa i u NATO. Da nismo imali pogresnu politiku 90ih ne bi bilo losih secanja, lose pozicije, pa bi sve bilo mnogo lakse. Ovako, sada je jasno sta je najblolje za nas, da je neophodna saradnja sa sa svima, pre svega sa susedima koji su svi skoro u NATO. Znaci, idemo i mi. A, naravno beza saradnje sa svetom, nema nama pomoci, niko ne moze sam. Ministre, svaka cas, hrabro, nema sta. Imate moju podrsku.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Србијо, без предаје Da li imate mozga? general Hmm...

vuk [neregistrovani] (09. 01. 2010, 00:18:38)

pojma ti nemas

Znaci treba da pristupimo organizaciji koja je ubila 2.500 ljudi,rusili su mostove,skole,bolnice.Clanstvo u NATo-u bi bila uvreda za svaku majku koja je svoje dete izgubila zbog tih zlocinac.!

pošalji odgovor

милан [neregistrovani] (09. 01. 2010, 00:19:46)

Што ћутиш, Србине тужни?

Прво је у лето 1998. Америка пружила подршку терористима "ОВК", да би онда НАТО запретио бомбардовањем Србије (!) у октобру, због наводне "хуманитарне катастрофе" на Космету. Иако је ОВК већ била разбијена и неутралисана (по други пут!), власт Слободана Милошевића је пристала да повуче војску и омогући улазак "посматрачке мисије ОЕБС," коју су чинили махом војни обавештајци НАТО земаља. Уз њихову помоћ, ОВК је повратила снагу и у јануару 1999. извела "операцију Рачак," која је на западу представљена као масакр недужних цивила. Уследио је ултиматум из Рамбујеа и напад НАТО на тадашњу СРЈ у марту.

Ваљда не морам да подсећам да су "демократске" НАТО бомбе убијале без дискриминације, по аутобусима, возовима, пијацама, мостовима, тоалетима... Али ко је крив Србима што је НАТО морао да их бомбардује! Што се нису лепо безусловно предали, к'о сав нормалан свет?

pošalji odgovor

милан [neregistrovani] (09. 01. 2010, 00:20:46)

Што ћутиш, Србине тужни?

НАТОфили причају о некаквим стратешким интересима Србије, али никако да кажу шта су ти интереси. Да оно мало војске што је остало постану јањичари Беле Куће и Барака Блаженог у светим ратовима за "демократију и људска права"? Да Србија престане да буде "реметилачки фактор" на Балкану тако што ће и физички да нестане, и тиме заслужи вечну захвалност (ха!) НАТО и ЕУ?

Као што рекох, то су људи који се ничега не стиде. Сваки покушај да се с њима расправља о моралности било чега је апсолутно беспредметан. Али ваљда нас има који нисмо такви, који не могу да признају непостојећу кривицу, не могу зло да прогласе за правду а силу за закон, не могу да оправдају убијање деце по Авганистану а забораве убијену децу по Србији. За нас, НАТО није питање ни неког фантомског стратешког интереса, ни неке фантомске демократије, већ врло стварно питање очувања последњег грама достојанства нас као људи и као народа.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
свака част

rs [neregistrovani] (09. 01. 2010, 00:37:55)

kako jadno

U nato, pa da opet skupljamo kasetne bombe koje nam baci "zapadni sistem odbrane"!!! Samo napred DS ... na pravom ste putu uništenja Srbije i srpskog naroda u svakom pogledu!!!

pošalji odgovor

DSS [neregistrovani] (09. 01. 2010, 00:51:59)

Ne sme proci

NIKAD u NATO!
Zbog bombardovanja Republike Srpske!
Zbog bombardovanja SRJ!
Zbog ucesvovanja u otimanju Kosmeta!
Zbog toga sto ne zelimo da nasa deca ratuju za tudje interese!
Zbog toga sto je to agresivna vojna sila, potpuno nedemokratskog karaktera pod vodjstvom SAD!
Jer ne zelimo da kvarimo odnose sa Ruskom Federacijom!
Zbog jos mnoggo, mnogo razloga NIKAD U NATO!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Bravo

Raketas [neregistrovani] (09. 01. 2010, 01:34:40)

Da znas

RS20 Voevoda = SS18 Satan

RS12 Topolj = SS25 Sickle

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
SS-18

Evropa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 02:11:55)

Zbogom pameti

Ali, to se moze reci samo za ljude kiji su je imali.


Izvinite, a ko će vam se javiti za platu od 300 evra?

Odgovor, "visokostrunog"..

- Ne mislim da je 300 evra jedini imperativ, a da će glavni, kao i svuda u svetu, biti odlazak u mirovne operacije. Tu već govorimo o zaradi od 1.500 do 3.000 dolara mesečno, plus plata koju dobijaju u Srbiji. Pouzdano znam i da u pojedinim zemljama čak postoji i korupcija za odlazak vojnika u mirovne operacije.

Evo, daokaza da je nikada nije ni posedovao (pameti). On nesto, kao pouzdano zna...
Ko ce to da brani ovu zemlju u slucaju napada ?
Siptari je mogu okupirati za dan, i jesti burek u Beogradu.
Vojska ce nam dakle sluziti samo za odlazak u mirovne operacije.
Za vreme njihove vladavine su dokazali da nam vojka nije ni potrebna. Ministar voske nam je samo trosak, ukinite to ministarsko mesto, a mozete slobodno i sva, ionako samo sprovode naredbe.
E, jadni li ste...

pošalji odgovor

Mare [neregistrovani] (09. 01. 2010, 08:34:06)

???

Decko ti si izgubio kompas,o cemu lupetas?!?

pošalji odgovor

Orianthi [neregistrovani] (09. 01. 2010, 08:40:16)

Hmm...

Ne mogu da verujem da sam sebi pises komentare podrske!?!

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (09. 01. 2010, 09:00:39)

Zalutao

Ovaj je covek zalutao i nije pri svesti ... Pa njemu ni tast nebi dao da montira instrumente pred koncert.
Zato sto Tadic tolerise ovakve ministre, SNS ce da jaca i sa narodnjacima preuzme da vodi zemlju.
Crno nam se pise

pošalji odgovor

citalac [neregistrovani] (09. 01. 2010, 09:34:02)

NATO

Ja brate hoću u NATO! Ja neću da živim u prošlosti i stalno kukam kako ne valja, kako su svi protiv nas... Ako će naš ulazak u NATO značiti da će moje dete imati makar jedan promil veće šanse da uspe u životu, možda i kao oficir u toj vojnoj organizaciji, ja sam prvi za to da im se pridružimo. A vi velike patriote i zagovornici teze da Srbija može sama protivu celog sveta, daleko vam, bre, lepa kuća!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
pametan li si tuzan si !!! Sa bracom siptarima i hrvatima

srdjan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 09:50:45)

Sa bracom siptarima i hrvatima

naslov sve govor

U nama je srce lavlje mi branimo PRAVOSLAVLJE

pošalji odgovor

baćo [neregistrovani] (09. 01. 2010, 09:51:47)

general

Koliko si ti general,ja sam moše dajan.Jaki su generali pogotovo bivše JNA.Vidjeli smo ih u ratu u bivšoj JUGI.Da nismo imali niže oficire odosmo u pm. pored vas.A što se tiče Nato-a,nebojte se .Neće vas primiti,jer kako ste krenuli sa regionalizacijom(razbijanjem)zemlje neće od nje ništa ostati.Nego vrljike u ruke.

pošalji odgovor

Jadranko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:01:59)

Šta reći!

NE!

pošalji odgovor

неће проћи [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:09:05)

Ментолчина!

докле више овакве одвратне да нас провоцирају и да нас зајебавају. Што је најгоре има испраних мозгова који се јаве да подрже сакаћење Србије и њену тоталну окупацију.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Internet ratnici

IgorNS [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:21:36)

NATO

Ako se raspise referendum o ulasku Srbije u NATO i DA zaokruzi 51%+ gradjana, sto da ne !

I ovako nam izgleda nema druge posto nas okruzuju NATO zemlje, a da budemo crna ovca ovako mali i slabi i da gledamo u Ruse koji su 1000km daleko i koji sigurno nece rizikovati bilo kakv konflikt sa NATO paktom zbog jedne Srbije, nije bas preterano pametno, znam da pamet nije bas jaca strana nama Srbima ali valjda smo shvatili u zadnjih 20 godina da od busanja u grudi junacke vajde vise nema, samo stetu nam to moze doneti !

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:25:15)

SS-18

Kakve to veze ima sa bilo cime, sve to isto ima i SAD samo se drugacije zove, a da li ce nas sprziti nuklearke SAD-a ili RF potpuno je svejedno, zar ne ?!

Starno mi nisu jasni ljudi koji onanisu na Rusku vojsku, nuklearke ili sta ti ja znam sve, LJUDI nasa zemlja je SRBIJA ne RUSIJA, koliko vam treba da to shvatite, nije na Srbiji da brani Ruske interese, moze to ona i bez nas :)!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Slazem se

Titan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:26:46)

Samo sanjaj Sunatovcu

Nikad Natista!

Oni za koje su prilikom humanitarnog bombardovanja Srbije 2000 pobijenih civila samo ''kolateralna šteta'' - uvek će biti moji neprijatelji.

Živim za dan kada će vam Bog to naplatiti ako ja već ne mogu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Zivot

miki [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:34:12)

Razumno razmisljanje

Nisam bas nesto simpatizer ni DS ni Sutanovca ali ideja o ulasku Srbije u NATO nije nimalo losa i pogresna za nas.Kod nas mnogih emocije rade zato sto ne zaboravljamo ono strasno bombardovanje ali ja imam decu i misleci o buducnosti siguran sam da su oni bezbedniji u uniji nego na usamljenom ostrvu i ziveci u vecitoj zabludi kako nas bratska Rusija stiti i kako ce nam kao u nekim krizama biti od koristi.Treba biti racionalan i razmisliti sta je bolje ne samo za nas nego za nasu decu kojoj nebih pozelio da obuvaju cizme kao sto sam ih ja obuvao u suludom ratu protiv ostatka svijeta i tu spada i Rusija koja nas nije bombardovala ali nije ni pretjerano bila protiv...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
i ja imam decu Slep ....

miki [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:35:44)

Razumno razmisljanje

Nisam bas nesto simpatizer ni DS ni Sutanovca ali ideja o ulasku Srbije u NATO nije nimalo losa i pogresna za nas.Kod nas mnogih emocije rade zato sto ne zaboravljamo ono strasno bombardovanje ali ja imam decu i misleci o buducnosti siguran sam da su oni bezbedniji u uniji nego na usamljenom ostrvu i ziveci u vecitoj zabludi kako nas bratska Rusija stiti i kako ce nam kao u nekim krizama biti od koristi.Treba biti racionalan i razmisliti sta je bolje ne samo za nas nego za nasu decu kojoj nebih pozelio da obuvaju cizme kao sto sam ih ja obuvao u suludom ratu protiv ostatka svijeta i tu spada i Rusija koja nas nije bombardovala ali nije ni pretjerano bila protiv...

pošalji odgovor

Ivana-Ruma [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:37:57)

Ne vredi

"- Ne vidim da Rusija ima problem sa Bugarskom koja je u NATO-u. Vidim da je Rusija potpisala sa Bugarskom sporazum o gasovodu "Južni tok", vidim i da je Hrvatsku, članicu NATO-a, posetio Vladimir Putin... Sa ove pozicije ne vidim kakva bi to bila šteta."

Dzabe pricas, kome pricas ??

Nekima u Srbiji batina i patnje izgleda nikada dosta, nacija mazohista ali "sve za majcicu Rusiju" pa makar i preko Srpskih leseva, BOLEST !!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
moral bre!! Tu lezi zec

Ivana-Ruma [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:39:25)

....

E Miki da bar ima vise ljudi kao sto si ti, ali ne, kolektivno ludilo je zahvatilo ovaj narod !

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:51:26)

Internet ratnici

Ma dokle kod je takvih kao ti, internet ratnika, NATO nema apsolutno nikakve sanse protiv Srbije !

Ajde malo ukljuci mozak, pogledaj kartu Evrope, razmisli, odrasti, pa se javi !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
mudri heroj Internet zlocinac

Mirko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 10:55:27)

Bravo

Argumentovano, mada je spisak mnogo duzi!NE U NATO

pošalji odgovor

Берлускони [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:00:39)

снисходљивост

Да је Берлускони зажелео да му се овај полтрон увуче и у неприлично место, он би то одмах прихватио а нама продавао као меру са далекосежним корисним последицама...
Ситна душа. Није узалуд студирао толике годене...

pošalji odgovor

MilanZR [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:01:18)

Zivot

Ma doziveces sigurno, evo cujem u Moskvi vec planiraju super-tajnu pan-pravoslavnu osvetu zlocinackom NATO paktu zbog bombardovanja Srbije :D!

Sta da ti kazem ako zivis za TO onda je tvoj zivot besmislen i tuzan, bolje se potrudi da osnujes porodicu ako je nemas, a ako je imas potrudi se da im pruzis sto vise mozes, ta mani se Rusije i NATO pakta, ZIVOT JE KRATAK potrudi se da ga iskoristis za nesto pametno!

PS.

NATO zemlje su i : Grcka, Rumunija, Slovacka, Ceska, Poljska, Kipar, Spanija....

Nisu nam svi oni neprijatelji i smanjite malo taj trip o osveti i prizivanju Bozije kazne !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Nema sta Nat mix

miki [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:04:44)

najgori zlikovci na planeti

Nisam rusofil ali mi nije jasna tolika mržnja koju neki ispoljavaju prema Rusiji.

Naime, ogroman je spisak američkih zločina od Hirošime do danas (samo od 1960. godine kada sam rođen, Amerika je štiteći svoje interese, bila najdirektnije angažovana u ratnim okršajima na Kubi, Tajlandu, u Laosu, Kongu, Vijetnamu, Dominikanskoj Republici, Kambođži, Kipru, Libanu, Zairu, Salvadoru, Libiji, Libanu, Hondurasu, Nikaragvi, Čadu, Liberiji, Somaliji, Haitiju, Iraku, u Bosni, Jugoslaviji, Makedoniji, Avganistanu – sada ponovo u Iraku, a rado bi da to uradi i u Iranu (kada bi znala da se neće opeći) - tako da bi najzad trebalo da se zapita zbog čega je svet koji ih okružuje, kao što to reče njihova karikatura od predsednika - Đžordž Buš, citiram ga: "pun zagriženih neprijatelja koji mrze naše vrednosti i zavide nam na uspehu".

Pobili su na stotine hiljada ljudi ''zbog svojih interesa'' i neki od vas bi i dalje da budu rame uz rame sa njima ?!?!

Srećom samo neki. Srbi još nisu prodali svoji dušu. Jedino im je to ostalo.

pošalji odgovor

Zorica [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:20:17)

Nikada U NATO!

Sta se palite, Srbija nikada nece uci u pakt sa nacistima, ovo su smisljene provokacije ustasa, domacih nici spijuna i diktatora bez kicme.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Sramota

ja [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:32:41)

potpuno se slazem

boze za koga da glasamo u ovoj zemlji kad dodje vreme,a doci ce.ovi nas ojadise a kad se setim naseg odusevljenja,place mi se.

pošalji odgovor

Аца [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:33:14)

Месић

Можеш слободно са Месићем под руку па у нато пакт нек вам је срећан пут само што даље од Србије

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:33:49)

Internet zlocinac

'Ajde sad ti uzmi kartu iz '41 i uporedi je sa danasnjom kartom ...upotrebi mozak ...pa se onda vratio ovamo

pošalji odgovor

igor [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:36:44)

Sramota

80% gradjana Srbije je protiv ulaska u NATO. Da li se neko obazire na to

pošalji odgovor

zile [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:38:48)

?

Svi koji vicu Izdajnik,nek se samo zapitaju u zadnjih 10 godina,da li je SRbija izgubila neki deo teritorije,izuzev KiM koji je izgubljen jos 1999.god.Ja licno nisam za Nato,ali za partnerstvo da.E da je Milosevic bio pametan kao sto nije bio,ne bi se ni desila 1999. god.Ali izgleda da jos ima usijanih glava koje bi da ratuju protiv celog sveta,sa tudjom decom.Tuzno.....

pošalji odgovor

VOJNIK [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:45:13)

SRBIJA

Ti gospon prvo da odsližiš svoj vojni rok.Drugo svoju decu šalji u nato srpsku NE

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:51:56)

Nato u blato :)

Ne mozemo mi u nato,jer mi ne delimo iste vrednosti,njihov sistem vrednosti je bombarduj onog ko drugacije misli.

pošalji odgovor

bOjan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 11:54:07)

Tako je

U pravu si. Necemo sa bogatima, hocemo Ruse golje, gladne Indijce i Afrikance. Mi barem imamo ponos. Jescemo 'korijenje' ali necemo sa bogatima. Pa mi se nikako nebi snasli u blagostanju.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
za budalu nato ...... Потурице

колико испраних мозгова [neregistrovani] (09. 01. 2010, 12:03:49)

Потурице

Ти би веру за вечеру?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
КАО И СВЕ ПРЕВЕРИЦЕ

Логос [neregistrovani] (09. 01. 2010, 12:13:08)

Како се то понашате?

Господине министре, како можете тако ружно да говорите о првом војнику славне српске војске. Па он није служио војску, дизао је рампу али не ракетну већ пракинг рампу. Молим Вас да се према овоме односите са поштовањем и уважавањем. та нисмо у Скупштини.

pošalji odgovor

Deki [neregistrovani] (09. 01. 2010, 12:19:57)

Kampanja

Ova zetova kampanja je potpuna ista kao i Tomicina i Konova...pricaj i kad te pitaju i kad te ne pitaju...samo NATO NATO...ne bi me cudilo da uskoro Obradovic posalje skolarce na raspust, ako nam zet pripreti da ce biti gadno ako ne udjemo u NATO pakt...

pošalji odgovor

Mikica [neregistrovani] (09. 01. 2010, 12:28:36)

Da li bi i onda bio za NATO ?

Da li bi Sutanovac bio za NATO da su NATO bombarderi njegovo dete ubili na noši.

pošalji odgovor

neko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 12:32:06)

......

Ocigledno je da TI nemas ponos, pomisli samo na sve umrle od strane NATO bombardovanja, i lepe natpise na bombama Srecan Uskrs jos tokom WW2!

pošalji odgovor

vole [neregistrovani] (09. 01. 2010, 13:14:49)

nato

u kakvom vazalno odnosu je nasa drzava prema americi se videlo odmah nakon oktobarskog puca pocetkom 2000-tih. zamislote kada je za ministra inostranih poslova tadasnje srj postavljen covek koji se jos onda zalagao za nezavisnost kosova, svilanpvic. ovaj sutanovac je izasao iz istog kalupa. u bilo kojoj bar malo ozbiljnoj demokratiji covek cije se licno misljenje ne slaze sa zvanicno usvojenom politikom drzave (vojna neutralnost)ne bi mogao da bude ministar i on bi morao ili da podnese ostavku a u ovom slucaju da bude smenjen. ovo je ogledalo nase demokratije. sutanovcu se ovde ne uzima pravo na sopstveno misljenje on ga moze imati i zagovarati ali van izvrsne vlasti i moze citati kemala ataturka do mile volje a moze da se prijavi i u janicare ako jos uvek postoje a sigurno da postoje ali ne vise u turskoj vec u americi.
ministarb vojni ovde pomenu ugled koji vojska uziva u narodu to samo odslikava koliko je on otudjen od onoga sto bar ja nazivam narodom. ova vojska ne uziva nikakav ugled u narodu a svi su izgledi da ce taj ugled biti jos manji sa profesionalizacijom ono malo sto ima to je po rafleksu u odnosu na jna, drugo je pitamje da li je i oma to zasluzivala. sto se tice vijne industrije to sto ona izvozi po cijoj to licenci ona to pravi. da nam rusi nisu dali licencu za kalasnikove i tenkove mi nebi napravili nista setite se samo afere pancir u kojoj su pored pancira u vezeni i slemovi uz put nato slemovi, pa mi nismo u stanju da napravimo ni slem.

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 13:16:13)

Bespilotna letelica

Mozda i uspe, ko zna?
Do sada je vec uspeo da napravi vojsku bez vojnika i navidljive "stealth" tenkove..koji se ne vide a i ne postoje ..jer su unisteni.
Sta bi sa transporterom za pesadiju , zvanim "Lazar"?
I on je najavljivan pa postao "stealth".
A puske koje zaglavljuju?
svakakva cudesa su moguca pod mandatom naseg sjajnog ministra vojnog, kojem bi sugurno i vojvoda Stepa pozavideo :)

pošalji odgovor

brane [neregistrovani] (09. 01. 2010, 13:48:08)

NE U NATO

zbijmo braco redove da jasno i glasno kazemo NE U NATO!

pošalji odgovor

Raketas [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:03:20)

Slazem se

Ni meni nisu jasni ljudi koji uporno pokusavaju da ispadnu pametni a to nikako nisu. Pametni ljudi ne pricaju o stvarima o kojima nemaju pojma.

E sad postoje i ljudi koji iz komentara koji je imao za cilj da mozda nekog nesto i nauci, izvlace razne zakljucke. Ali o takvim ljudioma ja zaista nisam kompetentan da pricam, barem ne sa strucne strane.
Za takve ljude postoji posebno mesto kod Dr. Laze gde mogu da ukrste svoje visokoumne stavove sa sebi slicnim osobama.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:06:47)

Slep

E moj Miki, ali NATO je taj koji ce na kraju biti na gubitnickoj strani!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
NATO

sinisa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:11:52)

za budalu

Rusi golje ???
Budalo,pa mi smo vece golje....

pošalji odgovor

sinisa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:14:48)

ivica

Ivice,prvo promeni ime u IVAN pa mozes da kazes nesto...Idi u Hrvatsku

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Ivica jednako Ivan

sinisa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:16:24)

jadnici

U pravu si ,bas smo jadni....Samo sto nas nece niko pitati nista,kao za Vojvodinu

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:24:28)

!!!

E ako odes u jednu takvu mirovnu misiju velike su sanse sa ti dete odrasta bez oca. Mnogo si naivan,ili glup ne mogu tacno da odredim.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
rat za mir

sinisa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:24:39)

Nat mix

Upravo tako...Mix pravoslavnih i katolickih drzava u Nato ce upravo dovesti do raspada u samom Nato-u.Idemo lepo svi u Nato i onda ga rasturimo iznutra zar ne? Rusija vec razmislja tako...istina i moguce je ,zar ne?

pošalji odgovor

Prijatelj [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:27:23)

Nema sta

Ajd Ceska, ali gde nadje Poljake?

pošalji odgovor

Limanac [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:30:28)

Tu lezi zec

''Sa ove pozicije ne vidim kakva bi to bila šteta'' vidis to jeste tvoj najveci problem, ti NE VIDIS.

pošalji odgovor

Ivica [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:37:15)

Ivica jednako Ivan

@Sinisa,zasto u Ivan pa i Ivan i Ivica su hrvatska imena.

pošalji odgovor

Jovan Nedeljkovic [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:51:36)

prirodan tok stvari u Evropi


E moj Sutanovcu, kakav si ti Izdajnik ni sam nisi svestan.
Sad tek vidim da ne koristis svoj mozak ni malo. Promuckaj glavom osvesti se nemoj da ovaj narod lazes odkad si na vlasti pa nismo mi ovce BRE.

pošalji odgovor

Igi [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:51:57)

igisredojevic@gmail.com

Nikada u nato!!!!Nikada sa ubicama SRPSKOG naroda...Nemojte zaboraviti 1999 godinu kada su nas bombardovalI!

pošalji odgovor

Stevan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 14:54:15)

...A ja ne vidim sta za Srbiju u NATO ima dobro..

Ovaj Sutanovac je neverovatan lik. Kao da je sa Marsa pao, pa nema pojma sta su interesi ovog malog naroda. Mi, g-dine Suki ne bi da nam se po ovoj jadnoj zemlji setaju teroristi koji se svojim golim zivotima bore protiv NATO-a. Jos bi samo trebalo da pocnu skole i vrtice da nam dizu u vazduh... A, takodje, ne vidim kako bi srpski vojnici branili srpske nacionalne interese tamo po Avganistanu Iraku, sutra Iranu, ili u nekoj da izvinete, sa naseg stanovista dalekoj vukojebini koju ni na atlasu ne bi znali da pokazemo. Ali, g-din Sutanovac je negde skolovan, indoktriniran, verovatno dobro placen za sirenje ljubavi izmedju mene i NATO-a. Cak i umni De Gol je davno stajao na stanovistu da NATO, posto jednom nestane Berkinskog zida i blokovske podele sveta VISE NECE UOPSTE BITI POTREBAN, NAPROTIV, NANOSICE SAMO STETU PO SVETU I RADICE ZA INTERES JEDNE JEDINE VELESILE. Pa, NATO je i bez nas toliko jak da mi tu nista i ne znacimo ovako nejaki i mali. A, posto su svi oko nas u NATO, blago nama, nece niko ni da nas napadne, posto je NATO MIROLJUBIVA VOJNA ORGANIZACIJA, JE LI!!!???

pošalji odgovor

Aca [neregistrovani] (09. 01. 2010, 15:06:36)

Zlonamerni ste!

Nisam za NATO i treba na referendum (to je i Tadic rekao, a srecom Sutanovac sam ne odlucuje o takvim pitanjima). A sto se tice Izraelskih bespilotnih, slabe su i PRESKUPE, kupili smo ih pre izvesnog vremena i pola nije u funkciji, a ove nase zaposljavaju nasu industriju. Nase fabrike rade i ostvaruju veliki izvozni uspeh, i ne vidim zasto pljujete po radnicima, ako imate nesto protiv ministra to kazite njemu a ne da pljujete ljude koji rade.
Sto se tice unistenih Strela, unistene su samo obicne Strele koje su prevazidjene i sa isteklim rokom upotrebe (seca li se nko Paracina kada je stara municija odletela u vazduh, jel' je to trebalo opet da se desi) dok je Strela 2M u operativnoj upotrebi (koja ima upotrebnu vrednost) i proizvodimo je u domacim fabrikama, tako da zlu ne trebalo uvek mozemo da napravimo jos (za razliku od Hrvata koji su prakticno ostali bez icega u PVO). Toliko sto se tice istine, ministra napadajte koliko hocete ali u vojsci i u namenskoj industriji ne rade diletanti! Puna usta patriotizma a onda u drugoj recenici ajde da ugasimo i ono malo sto valja i radi, sramota!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Nisam pravilno shvacen ne damo decu

Aleksandar Stankovic [neregistrovani] (09. 01. 2010, 15:09:56)

"DRUGA STRANA MEDALJE"

Ako ste vec toliko hrabri i pametni i ako razmisljate na taj nacin, mogli bi da procitate i ovaj text od coveka koji makar svojim punim imenom i prezimenom stoji iza svojih reci:

"VIP blog
ODBRANA VOJNOG MINISTRA
2010-01-09 14:06:33.0 Milan Mića Jovanović
Izmedju popularnosti i lagodnog ‘’obnašanja’’ ministarske funkcije Šutanovac je kako ministru vojnom i priliči časno odabrao drugačiji put
Ipak i u današnjoj Srbiji ima političara na vlasti koji su hrabri a koji ozbiljno i kritički, a ne dogmatski ili samo pragmatično promišljaju društvenu stvarnost i o tome govore iskreno i javno, koji, dakle, ne čine i ne govore samo ono što misle da im donosi popularnost kod naroda i što će ih održati na vlasti! Ima onih koji misle da je dužnost političara, pogotovo u Srbiji, drukčija i teža, ali što iziskuje i čast i petlju!
Već iz ovog i ovakvog uvoda jasno je da u ovom postu ne može biti hvale za trenutno najpopularnije političare iz vladajuće koalicije, pa ni Ivicu Dačića koji temi posta izmiče zato što nije iz najveće i vladajuće stranke o čijem je funkcioneru u ovom postu reč.
Ovaj post, dakle, odaje javno priznanje za iskrenost i za političku hrabrost, upravo navedenim redom, potpredsedniku Demokratske stranke i ministru odbrane Srbije Draganu Šutanovcu, a koji je danas, baš u intervjuu Pressu izjavio kako evropski sistem vrednosti podrazumeva i evroatlantski sistem bezbednosti!
Već samo ova boldovana rečenica koja je suštinska okosnica glavnine intervjua značajna je politička činjenica koja rehabilituje i važnost i nužnost preko potrebnih daljih javnih razgovora o odnosu Srbije prema članstvu u NATO-u, i koja istovremeno ukida samoobmanu, samozavaravanje ili zaborav da je NATO strateški partner EU ka kojoj Srbija stremi!
Isto tako i nikako ne manje važno ova rečenica i intervju rehabilituju i ime stranke kojoj Šutanovac pripada, a iz koje nam je prošle godine, više puta i u raznim prilikama i suprotno njenom nazivu, ponekad osiono, ponekad vlastodržački, a ponekad podaničko-poslanički, dakle u svakom slučaju nedemokratski, ponavljano i poručivano kako članstvo u NATO nije i ne može biti tema na dnevnom redu, a sve bez navodjenja valjanih razloga zašto!
Dakle, pročitajte intervju Dragana Šutanovca ( koji je na istoj adresi kao i ovaj blog) i razmislite:
a. ) zašto je politička scena Srbije i dalje idealno mesto za radnju skaske o carevom ruhu, tj. ko ovde sme da kaže, pop je pop, a bob bob i da bezgrešnog začeća i radosnog tugovanja ni u Srbiji biti ne može;
b. ) zašto naši političari tako uporno previdjaju ili lažno ili loše tumače stvarnost;
c. ) zašto u Srbiji i dalje tako dobro uspeva populizam, koji se na kraju uvek svodi na obmanjivanje i laganje svog naroda (ponekad i uz ruženje drugih) ;
c.) i da li smo narod koji ‘'genetski'' dozvoljava da ima toliko političara koji nas ‘'patrijotski'' najčešće vode stranputicom...
Izmedju popularnosti i lagodnog ‘'obnašanja'' ministarske funkcije Šutanovac je kako ministru vojnom i priliči časno odabrao drugačiji put, da postavi pitanja koja bi drugi najradije da zaborave ili da ih po svaku cenu prećute. Za njega je to svakako teži, možda čak i politički rizičan put, ali je za Srbiju (i DS pogotovo) i važan i koristan."

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Misliti, stajati, odbrana ? Odgovori mi zalutao

Titan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 15:30:15)

zalutao

Ti si očigledno promašio temu.
Ona glasi:

Nikad u NATO, bato!

pošalji odgovor

Симеон [neregistrovani] (09. 01. 2010, 15:31:42)

Прдеж у празно

Економски разлози??? Како је то тако свануло Македонији и Бугарској уласком у НАТО? Министре НЕ ПРДИ!!!

pošalji odgovor

Vulcan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 15:49:06)

rat za mir

Ma, za Sutanovca je i rat u Avganistanu obicna mirovna misija.

Pohrlite da zaradite koji dinar.
- Ako imate srece, a ako ne metak u glavu vam ne gine.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Sutanovac nek ratuje za NATO bravo milane

TOM [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:18:28)

bravo milane

Lepa Vam je i slika i komentar ali sta je tu istina? Mozda bi se moja pokojna baba i slozila sa Vama i ministrom ali mnogo nas sigurno ne.Pa zar mi imamo vojsku,(izvinjavam se svima koji nose vojnu uniformu),ovo sto trenutno od vojske postoji je samo parforme radi ministra i predsednika,radi defilea,pa zar i oni sami ne kazu da ce napraviti profesionalce,placenike.Ovaj nas ministar je po vama dragi Jovanovicu pravi ministar i na pravom mestu ali ja mislim da on nije u DS i Kumovskim vezama sa Borisom verovatno bi bio u Mrcajevcima da ga tast izdrzava.Na ovakvom polozaju moraju biti prave patriote,ljudi bez stranacke pripadnosti,ljudi sa iskrenim motivima.Pa zar je on bolji od Ponosa i drugih skolovanih generala i pripadnika vojske.Za mene sigurno neeeeee,tesko zemlji u kojoj jedan ovakav ministar ureduje vojsku a moj sin sigurnonece u tu vojnicku cizmu.Ja nisam clan nijedne partije,zivim van zemlje vec 20 god. ali ovo sto se desava u zemlji srbiji je po meni strasno a pre svega sto su se skoro sve partije odrekle onog osnovnog a to je CUVAJ SVOJU OTADBINU KAO ZENICU OKA SVOG:

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Odakle ti to porucujes!?

raks [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:23:24)

tuzan si

niko ti ne brani, da odes u taj bolji zivot za kojim tezis, u tu omiljenu ti Evropu. Eto, sada ti netrebaju vize pa putuj igumane. Samo, i za to putovanje ti treba malo casti i samopostovanja koje, ti nemas ni zrno. Beda!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Igrale se delije...

pera [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:27:18)

moral bre!!

radi se o moralu, devojko ali sta ti o tome znas??

pošalji odgovor

Drasko [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:32:18)

predlog

Napadnite Jemen da se dodovorite Americi.

Eno se sprema za još jedno humanitarno bombardovanje.

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:32:23)

mudri heroj

da malo imas mozga takav komentar ne bi ni davao.Ko spominje Srbija protiv svih.Po tebi, ako necemo u NATO, opet ce nas bombardovati. E, upravo zbog takvih kao ti,sto glume navodnu realnost,i racionalnost mi je jos veca muka od zapada. U inat tebi i u inat njima,NIKADA!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
НИКАД У НАТО

pacifista [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:34:55)

Sutanovac nek ratuje za NATO

Neka ide Sutanovac sa sinovima i tastom svuda gde NATO pravedno ratuje, ali srpsku decu, a Srbija je ionako izgubila previse mladih a bela kuga bnas lagano cisti s lica zemlje, e dakle srpsku preostalu decu NECE VODITI NIGDE DA RATUJU ZA NATO. Ako nismo ratovali za Kosovo, a dobro je sto nismo (zao mi Kosova ali mi mladosti nase zalije) VALA necemo ni u belo roblje da nam preostala saka jada dece gine za Ameriku i ostale.

pošalji odgovor

Tarabic [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:40:48)

ne damo decu

Ama neka ide Sutanovac u NATO! Neka miroljubivo gine za interese NATO u tudjim zemljama. Nek povede sinove u Avganistan i kojegde cim stasaju za pusku, ali srpske sinove nece voditi u janicare, zato sto Srbija vise nema momaka za mrtvacke kovcege. Nije preostalo momaka ni za zenidbu, ni decu da izrode, nesrajemo i bez NATO.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Deca

Zare [neregistrovani] (09. 01. 2010, 16:55:21)

Odgovori mi

Stavi se u moju poziciju i reci mi sta bi uradio da se nadjes u ovoj situaciji.
Predpostavimo:
Srbija postala clanica NATO pakta, moj otac poginuo za vreme NATO agresije 99 godine, ja sam pripadnik rezervnog sastava Vojske Srbije.
Dodje mi poziv za mobilizaciju. Ja cu pod:

A) Neodazvati se pozivu, sacekati pripadnike vojne policije i poneti se prema njima kao prema ljudima koji su ubili mog oca.

B) Odazvati se pozivu, otici na mobilizaciski polozaj i tamo postupiti onako kako bi svako postupio prema ljudima koji su mu ubili oca.

C) Odazvati se pozivu i biti pripadnik Vojske koja je clanica organizacije koja mu je ubila oca.

pošalji odgovor

Dusan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:01:07)

Odakle ti to porucujes!?

A VIDIM I TI JE CUVAS, ALI SA DALJINE!!! Volim ove sto pametuju sa preko 1000km, najjace su patriote!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Kanada

Ivan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:19:10)

Obrisi prvo sline

pa kazi nesto.
Da ortacimo sa onima koji su ubijali nas narod i decu, rusili mostove i fabrike da bi sve obezvredili ono sto je vekovima pravljeno. Nikad sto se mene tice!

pošalji odgovor

Predrag [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:20:06)

Deca

U misije NATO-a idu profesionalni vojnici ne rezervisti niti deca, niko nikoga ne tera tamo, prestanite sa tom glupavom demagogijom, ne pali !!!

pošalji odgovor

Sofronije [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:22:30)

Malo su vas kokali Ameri i Svabe pa bi sad da i R

Ovaj Sutanovac hoce da uvuce Srbiju u zlo.
NATO je vojska Novog Svetskog Poretka i kako u Bibliji pise taj Nato se nece dobro provesti. Nije valjda da ce Srbi nasesti na trik pa jos na kraju uci u zlo tvorevinu zvanu Nato?
Malo su nas tukli Ameri, Svabe i Englezi pa sad hocemo da nas i Rusi smlate do kraja, a to ce nam se i desiti ako udjemo u Nato jer nato ce sve novo pecene regrute iz istocno evropskih zemalja poslati na Staljingrad i Moskvu kao sto su to ranije raidli njihovi predhodnici Napoleon i Hitler.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:25:49)

Da li imate mozga?

Sigurno ste 1999 bili u zapadnim zemljama i navijali da nas bombarduju kao sto su pojedini politicari tada radili, pa zato imate ovako misljenje.

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:27:16)

NATO

Ako ne mozes protiv njih, pridruzi im se !

Receno jednom davno....

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ko ti brani ima vremena

Логос [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:27:16)

Бесплатна анкета

Још која стотина коментара и ето базе за анализу става Србије о уласку у НАТО.

pošalji odgovor

Мира [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:28:52)

НИКАД У НАТО

Никада, никада, никада у НАТИсте!

pošalji odgovor

Станко [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:34:15)

БЕСПРИМЕРНО САМОПОНИЖАВАЊЕ

Понижење које је спреман да претрпи лично од евроатлантских силника, на чију једну реч може да задуби на глави ако треба, хоће да сада преенсе на цео народ и целу земљу.Али, гледацар Лазар са неба и свети Јован кога је, како се види на слици, овај министрант Нато савеза у Србији загубио међу карикатуралним бистама на својој полици. Пи.

pošalji odgovor

lepi Pera [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:37:44)

U NATO moj bato!

Ako su hrvati dobili Jadranski auto put za ulazak u NATO mozemo i mi auto-put od BG do PG. Sve je stvar dogovora, a ne ko nojevi glavu u pesak. Sta se mi stalno vatamo za Ruse? I Rusi ce jednog dana u NATO.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Браво

Predrag [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:48:47)

!!

Ajde vise prestanite sa patetikom i demagogijom i Nemci Francuzi su jedni drugima ubili milione ljudi pa su sada zajedno i u EU i u NATO paktu, pa sta, jel im fali nesto mozda ??!

Srbi iz Hrvatske su proterani, Crna Gora se odvojila, Kosovo okupirano, Republika Srpska presecena na dva dela sa stalnim teznjama ka njenom ukidanju, separatizam u Vojvodini raste, Raska je nestabilna, jug Srbije pogotovo, sve okolne drzave ulaze u NATO ili su vec u njemu ....

Sta jos treba da se desi da bi videli da ne mozemo protiv njih, moramo sa njima inace od Srba i Srbije nece ostati ni cuveni pasaluk, dozovimo se pameti dok jos nije prekasno !

pošalji odgovor

Stefan [neregistrovani] (09. 01. 2010, 17:52:36)

Kanada

Da oni su i meni omiljeni, damagozi/ratnici iz Kanade i Australije pogotovo :) .

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:00:07)

Igrale se delije...

Čujte i počujte braćo Serbi! Organizujmo se što pre i suprotstavimo se pošasti zvanoj Jevropa, jerbo ćemo samo tako sačuvati svoje nacionalno dostojanstvo. Uhapsimo sve izdajnike kojima to što su Serbi nije dovoljno, već bi preko hleba pogače, tojest i životni standard, i dobra kola, i more i planine, i... Izborimo se sa izrodima koji kažu da se od serbstva živeti ne može, jer se može i to još kako! O, braćo Serbi, suprotstavimo se toj Jevropi, čak i po cenu da jopet moramo ratovati protivu Natoa, jerbo ćemo jopet pobediti, kao i onomad što pobedismo. Jerbo su Serb narod nebeski i nepobedivi!

P.S. Ne sumnjam da će ove redove patriJote shvatiti bukvalno, a ne kao zajebanciju:) Ha ha ha ha ha!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Pa to nije covek to je ... NATO tikva prazna

Miroslav [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:05:56)

NATO

A na "pobednickoj" strani ce biti, izvini ko ?!

Svestan si da je NATO ustvari gotovo ceo Evropski i severno Americki KONTINENT, ili ako ces ovako, zemlje koje su u NATO paktu cine 60% svetske privrede i 80% svetskog vojnog budzeta !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Pa ti nista nisi naucio

? [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:10:39)

....

Ma ti si bas taj koji nekome moze da porucuju gde da ide i gde da zivi, jadnice spusti se na zamlju !

pošalji odgovor

boss [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:14:12)

tikva prazna

idi na B92, pa pametuj tenkre jedan!!

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:16:15)

ima vremena

Ne žuri nam se nigde. Nikome nije gorela do zore.

Nikad u NATO!

pošalji odgovor

pera [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:16:25)

ko ti brani

slobodno im se pridruzi, ako su te vec pobedili.

pošalji odgovor

Majlo [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:16:36)

majlo@gmail.com

Tesko ce to moci bez referenduma. Ako to uradite bez da narod odluci, stvarno ste ugasili. Neznam samo u kojoj ce te zemlji posle ziveti kad sidjete sa vlasti.

pošalji odgovor

Evropa [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:18:06)

Misliti, stajati, odbrana ?

Aleksandar Stankovic [neregisrovani] (09. 01. 2010, 15:09:56)

"DRUGA STRANA MEDALJE"
Ako ste vec toliko hrabri i pametni i ako razmisljate na taj nacin, mogli bi da procitate i ovaj text od coveka koji makar svojim punim imenom i prezimenom stoji iza svojih reci:

"VIP blog
ODBRANA VOJNOG MINISTRA
2010-01-09 14:06:33.0 Milan Mića Jovanović

Sta li vi mislite crni g. Alesandre Stankovicu, misliti, i..
Sta vam to znaci, procitati test od coveka koji stoji iza svojih reci ?
Da li ima ista od vasih reci ? Pa da ima, vi ste g.Aleksandre, Milan Mica Jovanovic, on je(cato, i cate cata) g.Sutanovaca, a Sutanovac je Tadica, Tadic je je car tj. bilo bi da se on za sve pita u Srbiji. Ali, sta se on pita vani, oj zemljo ..(cata), ili kako kazu drugi Evropa, korak po korak do kapitulacije (pasaluka).
Ako, vam zemlja nije bitna, gde vam je moral ?
Zar je sve otislo u Dinar, tacnije Euro ?
Pa Ceda Jovanovic, o pardom Milan Mica Jovanovic rezimsko piskaralo dici se Sutanovcem, i na kraju zavrsava da ima petlju.
Pa onda rezimsko piskaralo, ili cato sto bi se u vosci reklo, "demokratski" kririkuje sve one koji ne misle kao hrabri Sutanovac, koji na ustrub popularnosti misli svojom glavom, o bilo bi komicno, da nije tragicno. Glava mu je u Briselu, i svih njegovih poularnih drugova. A, Daciceva izgleda jos nije u potpunosti.
Sta kaze dalje cato citiram: Ovaj post, dakle, odaje javno priznanje za iskrenost i za političku hrabrost, upravo navedenim redom, potpredsedniku Demokratske stranke i ministru odbrane Srbije Draganu Šutanovcu, a koji je danas, baš u intervjuu Pressu izjavio kako evropski sistem vrednosti podrazumeva i evroatlantski sistem bezbednosti!
Bravo !
Hvalopevke se nastavljaju i "demokratski" se kritikuju svi koji drugacije misle, nazivaju NEdrmokratama, a pri tome ni jednom recju ograde, da je je Parlament Srbije doneo oduku da je Srbija VONO NEUTRALNA...
Elem, dalje cato nam kaze da razmislimo, o necemu, tj. sta mu je izdiktirao njegov pretpostavljeni staresina:
a. Lova
b. Obecanu lovu treba privatiti, laznnjaci su opoziconi politicari.
c. zamena teza, cisti bezobrazluk, posbeno ono u zagradi, pa kako njegov patriota hrabri Sutanovac naprska, prvo g. Panosa, pa sve ostle .. . A, ko to nesto obeca, i ispuni...? Po M.M (Cedi) Jovanovicu, imam daojam da opozicija vlada, ne imam ..nego vlada.
c. Dodatna hvalopevka je veoma vazna, da, zaista mu hvala, progledase i njegovi sledbenici, tj. cara.
Hvala Bogu da ima takvih kao g.Sutanovac, i uskoro ce se molec Boga, ili ne razduziti...

ps. "Druga strana medalje", ovo je i jedino vase g. Aleksandre, nista licno, demokratiaja je zasnovana na toleranciji (razlicitosti u misljenjima, vi ste ipak tudje prisvojili, tj. tekst, i.. vasa stvar), i vi samo sledite SAD, njihovu toleranciju, ali morace biti referendum, pa narodna ce se pitati.... Srbija je do tada vojno NEUTRALNA.
Pozdrav svima !!!

pošalji odgovor

Valjevac [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:20:49)

Србијо, без предаје

Почела је кампања, Шутановац наставља посао, ГДЕ ЈА СТАДОХ ТИ ПРОДУЖИ рече му Тадић.
Деведесете нису оправдање за санкције, бомбардовање, прогоне и сва недела учињена над нама, Србима, могли су ОНИ елиминисати Милошевића да су хтели. Србија и њен народ постоји много дуже од њених садашњих саветника и не треба да се претварамо да нас ништа не боли, да скривамо ожиљке. Можемо бити ми пријатељи са NATO али на дистанци и НЕЗАБОРАВИМО ДА ПРИЧАМО НАШОЈ ДЕЦИ ШТА СУ НАМ УРАДИЛЕ СВЕТСКЕ АВЕТИ, смејмо се али памтимо,

pošalji odgovor

patriota za razliku od Vas [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:22:29)

ko zeli neka izvoli

Ko zeli slobodno, samo tesko cete naterati nas ostale, da prihvatimo Vase podanicke,ponizavajuce, stavove.Strasno je da uopste postoje takvi ljudi u Srbiji, ako ste uopste iz Srbije i ako ste Srbi uopste.Mozda ste i svemirci,ne menja stvar.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
More, Srbi smo, nego sta!

ministar za nista [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:45:45)

Nisam pravilno shvacen

Nisam ja protiv otvaranja radnih mesta , posebno onih gde se mogu ulozena sredstva brzo vratiti i umnoziti i tako omoguciti mladim , skolovanim kadrovima da dodju do svog dugoocekivanog zapslenja.
Moja se kritika odnosila na ulaganje u proizvodnju neceg sto nema neku veliku korist za nasu vojsku.Sa njima se ne nanose udari i gubici u redovima neprijatelja , a podaci sa letelica se nemaju kome ni poslati. Ne znam o kojoj Vi govorite PVO , kad je sve to reducirano i svedeno na vrlo male efektive. Do juce nasi piloti nisu imali cestit avion i gorivo za trenaz, a vi me ocrniste i nazvaste vrlo ruzno u samom naslovu. Znam , iz teksta se da zakljuciti , da ste iz namenske industrije, koju pod iperativ treba dici na noge , uloziti u savremenu i fleksibilnu tehnologiju i proizvoditi ono sto ce biti dato nasoj vojsci na upotrebu , a ne samo na izvoz . Izvezeno oruzje raznim kanalima dolazi do nasih neprijatelja sto je oduvek bilo i u zadnjem ratu se pokazalo da smo oruzje prodali nasim neprijateljima ili samo trgovcima, a ne prijateljskim zemljama nasim .
Jedino , ako zelimo da pomazemo Amerima u kontroli sverca narkotika sa Kosova, opet radimo protiv sebe , / oni to sve znaju i mozda i nadgledaju/ jer radimo za naseg najveceg i najpodlijeg neprijatelja , ne samo sada , vec i iz Drugog svetskog rata.
Koliko je do sada otislo skladista municije , pogona za proizvodnju raznih vrsta eksploziva , a vojska nema iste za obuku, jer je namenska industrija u rukama odredjenih trgovackih prevaranata, koji ce i crnom djavalu to prodati, pa i na racun vojske /plate, obuke,zaposlenih u namenskoj industriji/ samo da ostvare svoj u veliku dobit.
Mislim, da sam sada bio jasan, mali je prostor da to i Vi i ja jedan drugom objasnimo, ali Vam iskreno kazem da zelim Srbiji, svim njenim gradjanima sto vecu uposlenost , dobro zdravlje i standard ,vojsci da bude dobro organizovana, obucena, popunjena
sa kvalitetnim kadrovima, nasim kvalitetnim naoruzanjem , a vama u namenskoj sto vise novih projekata, investicija , novih radnih mesta i dobre plate. Ko vredi i radi da ima kao i na Zapadu.
Znam da ove moje reci ne mogu same sve to uraditi, ako na celo vojske dolaze ljudi koji od sposobnosti imaju samo partijsku slepu pripadnost, bez vizije i patriotizma, koji vec u ovom mandatu vec gledaju sta ce biti njihov sledeci partijski zadatak i bolje mesto. Nije ovo usmereno samo na ovog prozvanog zutokljunca, to se odnosi na vecinu nasih ministara i njihovih strucnih sluzbi , izmisljenih agencija za ovo ili ono / a one nisu ni zakoga sem za sebe / , raznih dusebriznika , analiticara , a posebno nasih politicara u poziciji ili opoziciji . Sojic je za njih sve karakter , iako ich on imitira , ali to radi sa dusom i iskreniji je.

pošalji odgovor

Римтутитуки [neregistrovani] (09. 01. 2010, 18:58:24)

Не у НАТО

Не пада ми на памет да финансирам пушкарање зарад тзв. мира у свету. Србији не треба тутор.

pošalji odgovor

Raketas [neregistrovani] (09. 01. 2010, 19:05:21)

Pa ti nista nisi naucio

Vidis neki ljudi kazu da se 3/4 znaci TRI CETVRTINE sveukupnog svedskog bogadstva (rude, nafta, gas, sume, voda) nalaze u Sibiru tj Rusiji. Svaki peti covek na ovoj planeti je KINEZ.

Odgovor ko ce biti na pobednickoj strani pokusaj sam da doneses.

Vidis kao sto sam vec ranije rekao, nisu mi jasni ljudi koji uporno pokusavaju da budu pametni a to nikako nisu!!!

pošalji odgovor

ne znam [neregistrovani] (09. 01. 2010, 19:14:49)

da li je moguce

Ne mogu da verujem ni ocima, ni drugim culima: ministar ne vidi nista lose u tome da mi budemo deo onog sto je zelelo da nas ne bude!
Boze, vidis li Ti ovo!!!!!

pošalji odgovor

? [neregistrovani] (09. 01. 2010, 19:19:11)

i ja imam decu

Ali moja deca su drhtala dok su "andjeoske" bombe padale oko njih ! I zato smo racionalno protiv!

pošalji odgovor

ф [neregistrovani] (09. 01. 2010, 19:20:55)

свака част

Икс ко кућа пријатељу!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (09. 01. 2010, 19:36:05)

More, Srbi smo, nego sta!

Sami protiv svih! Do konacnog istrebljenja, jal njihovog il' naseg! Zdravstvuj Rosijo!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
tejkit izit

Ivana-Ruma [neregistrovani] (09. 01. 2010, 20:05:59)

NATO

Veruj mi, da nisi napisao to dole 90% patriJota bi to shvatilo ozbiljno :) !

pošalji odgovor

bane [neregistrovani] (09. 01. 2010, 21:12:58)

da

slazem se sa tobom... lepo receno.. NE U NATO!

pošalji odgovor

memorija [neregistrovani] (09. 01. 2010, 22:24:00)

Aca Vucic?

Mene jako zanima sta danas A. Vucic misli o bata Suletu? Molim mocnike Pressa da doznaju i objave. Fala.

pošalji odgovor

tovaris mister [neregistrovani] (09. 01. 2010, 22:26:01)

tejkit izit

Ne preteruj! Necemo ulaziti ni u jedan vojni savez ni NATO ni ruski, ako to ne bude volja naroda Srbije iskazana referendumom!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

Стана [neregistrovani] (10. 01. 2010, 04:51:28)

КАО И СВЕ ПРЕВЕРИЦЕ

Такве су и ове поамерице и евроунијате, за вечеру и веру и рођену мајку.

pošalji odgovor

stevan [neregistrovani] (10. 01. 2010, 08:31:54)

natofobi i natofili

Кад човек чита све ове коментаре које оплакују јадну и тужну поѕицију Србијице за коју су увек криви домаћи издајници и плаћеници, Америка и та проклета Јевропа,утисак је већина Срба не жели да Србија буде члан НАТО алијансе.Такође, мој је утисак, да ми политику схватамо као неку фудбалску утакмицу неке задње зоне, па навијамо час за Русе, час за Американце, час за линијске судије. Наши политичари тако и воде спољну политику.
А све је тако једноставно само треба упалити светло и рећи Србији и Србима следеће:да смо без и једног поузданог савезника,да је становништва у Србији све мање,да економска снага Србије лоша, да имамо војску застарелу и неопремљену,да смо окружени са суседима са којима немамо добре односе (БиХ,Хрватска,Мађарска,Бугарска,Македонија,Албанија и Црна Гора),да смо дубоко подељено друштво по свим питањима од верских до спортских, да смо у свету чувени по корупцији и криминалу,да смо инфраструктурно на дну,да немамо искреног савезника ни у тој Русији (треба се само сетити Черномидина и сличне братије) која ће као и увек на пример када бира, изабрати Бугарску а не Србију,Србију са 1/3 становништва које формално неписмено и без знања страних језика,са школованим и успешним (младим), који су већ у иностранству или се спремају да тамо оду што пре. и чега се још сетити.
Зато су ове тираде патриота и оплакивача јадне судбине Србијице потпуно бесмислене.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Mudri covece

obican smrtnik [neregistrovani] (10. 01. 2010, 09:54:08)

ne u nato

NATO predvoden SAD nad nasim narodom pocinio je najveci genocid posle II svetskog rata. prvo su nas zatvorli u konclogore namecuci sankcije, nakon toga su nas neverovatno satanizovali kao da smo mi izvor svakoga zla na ovome svetu, nakontoga su organizovali, opremili i obucili sve nase neprijatelje u okruzenju i pomogli proterivanje srba sa njihivih ognjista, ekonomski politicki i drustveno su nas rasturili i na kraju tokom tromesecne agresije ubijali kao zeceve. ne treba zaboraviti da su tokom te agresije vrseni razliciti eksperimenti nad nama i da su nas trovali kao sto su nacisti trovali jevreje u konclogorima i na kraju su nas kao japance gadali oruzjem sa osiromasenim uranijuom. kad bolje razmislim nei u nato

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Nasmejah se

Starac [neregistrovani] (10. 01. 2010, 11:21:59)

Mudri covece

To sve i vrabci na grani znaju, ali kad si vec nabrojao da Srbija nema pouzdanih saveznika, sto onda nisi rekao da i tek kako imamo veoma pouzdane neprijatelje i to je isto veoma realno i utemeljeno.

Nego kad si vec toliko mudar, sta ti nama predlazes kao resenje, za izlaz iz ove situacije?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
srpski vrapci

Zare [neregistrovani] (10. 01. 2010, 11:24:50)

Nasmejah se

Sve si u pravu, ali brate gde nadje da su Japance gadjali osiromasenim uranijumom, pa njih su valjda gadjali obogacenim, zato su danas i tako bogati, a mi siromasni!

pošalji odgovor

Srbin 2 [neregistrovani] (10. 01. 2010, 12:36:23)

Pa to nije covek to je ...

Zar je moguce da jos postoje ovakvi ljudi? Jbt mi vec deset godina radimo sta nam oni kazu, a ja ne vidim ni bolja kola ni kuce ni planine ni more ni bolji standard. Zar 10 gidina nije dovoljno nekim ljudima da saberu 2+2, za to vreme bi i moj hracak naucio kad bi ziveo toliko dugo.

pošalji odgovor

stevan [neregistrovani] (10. 01. 2010, 15:11:18)

srpski vrapci

Можда врапци у Србију знају шта све ``хвали`` у Србији, али јамачно то не зна већина Срба. Зато сам и поменуо паљење светла, али предлажем и анализу методом свлачења пред огледалом. Па да видмо онда онако како и рече овај мудри старац, шта нам ваља чинити.Прво са собом, па онда и са другим. Да ли смо најпаметнији? Да ли смо најачи? Да ли смо најлепши? Да ли смо најморалнији? Да ли знамо шта хоћемо и чему стремимо? Да ли ћемо једно да причамо, друго да мислимо, треће да радимо? И још на многа питања на које треба да дамо сами себи одговор. Тек после такве анализе, може да се да предлог како даље, шта са пријатељима, а шта са непријатељима.Такву анализу још увек нисмо урадили, а до тада ... српски врапци ионако знају све.

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (10. 01. 2010, 19:39:55)

Браво

Тај аутопут у Хрватској само је део од седам стратешких праваца који се укрштају на подручју бивше Југославије. "Југа" постаје стратешка основица за НАТО према Истоку. До сада је та основица била у Италији што је због мора било непрактично. Иначе инасталације бивше ЈНА су већ под контролом или командом НАТО-а.

pošalji odgovor

ljupko, vrbljani [neregistrovani] (10. 01. 2010, 19:48:32)

doručak

nećeš dobiti pogačice i jogurt za
doručak, voleo ti NATO koliko ti
volja.

pošalji odgovor

Simon Kirinac [neregistrovani] (10. 01. 2010, 20:27:07)

Ma kakav NATO

svi koji smo citali Otkrivenje Jovana Bogoslova znamo kako ce se završiti ta priča i sa NATO i sa svkom silom koja maltretira običan i pošten svet. Oganj, Ognjeno jezero, plamen, bezdan, večno uništenje...su termini koje koristi Bogoslov. Ne bio im u koži, da znaju šta ih čeka jaukali bi do neba...A vi se molite Bogu da budete spaseni..

pošalji odgovor

Toxic [neregistrovani] (11. 01. 2010, 10:07:06)

Referendum!

Što se tiče eventualnog pristupanja Srbije NATO, o tome mogu odlučivati samo građani Srbije na referendumu, a isto važi i u procesu eventualnog pristupanja EU. Dakle, samo onog trenutka kada 50% građana + 1 tako odluče! Sve ostalo je VELEIZDAJA!

pošalji odgovor

zaslon [neregistrovani] (11. 01. 2010, 20:41:04)

pametan li si

koji su toliko ubili srpske dece od 1991 i dan danas da im sluzi neki srbin i time se hvali i jos bi da mu deca tu sluze sta reci to su ono sto srbi stari vele poturice

pošalji odgovor
Vesti dana
Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje

03. 09. 2010

Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje

Haški tribunal je posle višemesečnih pregovora TV kanalu Rusija danas odobrio intervju sa Radovanom Karadžićem. On je intervju ruskom programu na engleskom jeziku dao još ...

03. 09. 2010

Španska serija!
Arhiva
Najnovije vesti
Koštunica pozvao vlast da ne menja rezoluciju o Kosovu

03. 09. 2010

Koštunica pozvao vlast da ne menja rezoluciju o Kosovu

Predsednik Demokratske stranke Srbije (DSS) Vojislav Koštunica pozvao je danas vlast da odbaci " ucene i pritiske zapadnih sila" i da pokuša da se izbori za usvajanje sadašnje ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date