Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 25. 01. 2010

PRESS

Država u velikom problemu: Policija odbija poslušnost!

Vlada naložila MUP-u da silom spreči štrajkače da blokiraju pruge, puteve i „vitalne objekte", oba policijska sindikata, međutim, odbijaju poslušnost!

s
Žandarmi rasteruju pobunjene rezerviste u centru Leskovca

Subota, 23. Januar 2010... Žandarmi rasteruju pobunjene rezerviste u centru Leskovca

Policija odbija poslušnost Vladi Srbije! Dan pošto je Vlada, na telefonskoj sednici u subotu uveče, naložila MUP-u da svim sredstvima, pa i silom, spreči štrajkače širom zemlje da blokiraju puteve i pruge, oba policijska sindikata (Policijski sindikat Srbije i Nezavisni sindikat policije) juče su objavila da ne poštuju ovu odluku i da „neće da biju gladne radnike"! Ministar Ivica Dačić najavio je sinoć u izjavi za Press pregovore sa policajcima i rekao da će MUP primenjivati silu samo u slučaju krajnje nužde.

a1

Ko je naredio da se u Leskovcu tuku rezervisti?

Ratni veterani iz Leskovca i Niša prekinuli su blokadu pruga Beograd - Solun i Niš - Sofija juče ujutru oko dva sata, posle upozorenja iz vrha MUP-a da će policija upotrebiti svu raspoloživu silu. Pruga Beograd - Solun bila je pod blokadom više od 12 sati. Predsednik Štrajkačkog odbora Dušan Nikolić objasnio je da se od blokade odustalo nakon što su dobili upozorenje od nekoliko generala policije i Dačićevog savetnika Milomira Premovića da će upotrebiti silu. Nikolić, međutim, tvrdi da veterani neće odustati od protesta, kao i da će tražiti da se ispita ko je u subotu naredio da Žandarmerija upotrebi silu u centru Leskovca i povredi nekoliko veterana.

Do sukoba oko 1.000 veterana i 400 žandarma došlo je kada su rezervisti krenuli u šetnju glavnom ulicom, ali im Žandarmerija to nije dozvolila. Lakše povređena četiri veterana, a trojica su uhapšena. (B. I. - D. K.)

Inače, Vlada je naređenje za „deblokadu puteva i pruga" izdala pošto su u subotu rezervisti iz Niša i Leskovca, tražeći isplatu ratnih dnevnica, blokirali međunarodne pruge Beograd - Solun i Niš - Sofija. Premijer Mirko Cvetković održao je hitnu telefonsku sednicu na kojoj je zaključeno da „policija postupi po naređenju", jer Srbija trpi ogromnu materijalnu štetu zbog sve učestalijih blokada putnih i pružnih pravaca.

Policija neće nikog da bije

Međutim, predsednik Policijskog sindikata Srbije Veljko Mijailović rekao je juče za Press da policija nikada neće poslušati naređenje da „bije gladni narod".

- Kao predsednik sindikata neću dozvoliti da policija ide na gladne ljude! Nije naš posao da se obračunavamo sa građanima koji nemaju od čega da žive - kategoričan je Mijailović.

Ovakav stav podržava i predsednik Nezavisnog sindikata policije Aleksandar Gavrilović, koji tvrdi da vlast već godinama zloupotrebljava policiju.

- Naš sindikat uvek podržava narod, zato što su građani Republike Srbije naš jedini poslodavac. Mera Vlade da se policija obračunava s narodom vrlo je opasna. Naše vlasti, i sadašnje i bivše, konstantno zloupotrebljavaju policiju! - ljutit je Gavrilović. Na naše podsećanje da su policajci, po zakonu, dužni da izvršavaju naređenja, on kaže:

- Morate se staviti i u ulogu policajca koji sa 35.000 dinara plate mora da prehrani porodicu... Nama u policiji se stalno krše elementarna radna prava. Ne plaćaju nam noćni rad, rad vikendom i sve što je u skladu sa zakonom. Nedavno su iznenada uplaćene dnevnice Žandarmeriji, a sada se vidi i zašto!

Ministar policije Ivica Dačić sinoć je za Press rekao da su najave policajaca da neće poštovati odluku Vlade „zabrinjavajuće". On je naglasio da je policija takva organizacija u kojoj naređenja moraju da se izvršavaju i istakao da će se sila primenjivati samo u krajnjoj nuždi.

- Policija ne želi da se sukobljava sa građanima bez potrebe, ali država ne može da dozvoli blokadu međunarodnih saobraćajnih pravaca. Dolazimo u situaciju da Srbija bude označena u EU kao zemlja u kojoj na svakih 100 kilometara imate blokadu, a to je veoma štetno za sve nas - rekao je Dačić, i pozvao štrajkače da se ne sukobljavaju sa policijom, jer, kako je napomenuo, „MUP nije kriv za njihove probleme". Takođe, ministar je najavio da će razgovarati sa predstavnicima policijskih sindikata.

- Objasniću im da niko nema nameru da ih zloupotrebi i da ja, kao ministar, to nikada neću dozvoliti. Upotreba sile je samo krajnje sredstvo kada nema drugog načina da se pruga ili put deblokiraju - napomenuo je Dačić.

Koliki je gubitak naroda?

Na drugoj strani, predsednik Ujedinjenih granskih sindikata „Nezavisnost" Branislav Čanak kaže za Press da se država prema „gladnim radnicima" ponaša kao da oni nisu državljani ove zemlje.

- Nije u redu to što štrajkači zaustavljaju vas i mene da putujemo... Ali, ne treba zaboraviti da oni to ne rade iz obesti. Policija može da ih rasteruje pendrecima, ako su zaustavili voz i tražili da im se plati 1.000 evra. Ako su blokirali prugu zato što više ne znaju kako da reše svoj problem, njima onda ne trebaju batine! - upozorava Čanak.

Premijer Cvetković i ministar Dačić

Policajci neće da ih slušaju... Premijer Cvetković i ministar Dačić

Pravu sramotu, prema njegovim rečima, predstavlja to što se stalno iznosi računica koliki je gubitak „Železnica" zbog štrajkova.

- Da li su izračunali koliki je gubitak naroda?! Ama, ako ova vlada ne može da reši probleme jadnih ljudi, daj da ponovo raspišemo izbore i dobijemo vlast koja će to učiniti - rekao je Čanak.

Predsednik Saveza samostalnih sindikata Srbije Ljubisav Orbović upozorava da „upotreba sile može izazvati još veći revolt kod naroda".

- Ako Vlada ne reši probleme građana, oni će bez obzira na ovu meru i dalje izlaziti i protestovati, a brutalni napadi na njih mogu samo da izazovu dodatne revolte i konflikte. To nije rešenje. Treba tražiti šta je uzrok. Pa, ljudi pribegavaju ovakvim koracima kako bi došli do pravde i rešenja - rekao je Orbović.

b

Šteta „Železnica" veća od 100 miliona dinara!

Direktor „Železnica Srbije" Milovan Marković kaže za Press da je šteta od štrajkova na glavnim železničkim čvorovima veća od 10 miliona dinara.

- Do sada smo imali više od 100 miliona dinara štete zbog štrajkova koji su se odvijali na železnici. Postoji i ugovorna obaveza kada je u pitanju međunarodni saobraćaj, na osnovu koje moramo da plaćamo nadoknade drugim firmama ukoliko se vozovi dugo zadržavaju. Ovog puta nije bilo toliko dramatično, jer nije predugo trajalo, ali mi nemamo način da utičemo na štrajkače. Inače, imamo obavezu da svaki put podnesemo prijave MUP-u protiv NN lica - kaže on.

Od sredine juna prošle godine bilo je 11 blokada pruga.

R. Ž. Marković - Lj. Račić

komentari (177)
pošalji komentar

Velja [neregistrovani] (24. 01. 2010, 22:38:32)

Kako vas nije sramota...

Podržavam policiju koja se solidariše sa ovim očajnim ljudima koji su izgubili svaku nadu u bolje sutra...

Idiot koji kaže da je šteta 100 miliona dinara neka da tim sirotim ljudima 100 miliona da ne ide dalje u gubitak... to samo idiot može da izjavi, a država koja ne može da isplati manji iznos od gubitka koji protest napravi za 10 dana je nesposobna!

Ljudi dali ste normalni, kakvi nas ovo ljudi vode, oni definitivno nisu ni prosečni...

pošalji odgovor

Petrovgrad [neregistrovani] (24. 01. 2010, 22:41:28)

PITANJE ZA VLASTODRSCE?

Da li su g. Boris Tadic, g. Ivica Dacic, g. Mladjen Dinkic i ostala vrhuska zaista mislili da mogu da nahrane gladni narod i to sa 17 EUR po glavi?

pošalji odgovor

miroslav [neregistrovani] (24. 01. 2010, 22:42:12)

ocekivano

Znam Mnogo policajaca koji su dobri kao ljudi i kao profesionalci i svi,apsolutno svi dele misljenje ovih napacenih ljudi.

pošalji odgovor

Milivoje [neregistrovani] (24. 01. 2010, 22:45:14)

Sramota

Zapanjujuca je drskost i bezobrazluk vlade. Umesto da sjasu s vlasti i tako nateraju gladne da odustanu od strajkova, oni bi ih najradije isprebijali!
Ovo je do sada ubedljivo najnesposobnija i najlopovskija vlada koju smo imali. Za samo godinu dana dovela je Srbiju do prosjackog stapa.

pošalji odgovor

Kosta Pavlovic [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:00:22)

Hajmo hajde...

...gradjanska neposlusnost! Gotovi su!

pošalji odgovor

mare [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:08:24)

Svaka cast policiji

Ako je ovo zaista istina,SVAKA CAST POLICAJCIMA!

pošalji odgovor

Lajavi pevac [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:09:02)

Kriv je !

"MUP nije kriv za njihove probleme"- kriv je, jer niste zaustavili šverc oružja iz Albanije na KiM, već ste sprovodili samovolju, niste sekli terorističko- mafijašku hobotnicu u korenu, već ste saradjivali. Kriv je, jer nije uspeo da se obračuna sa orgnizovanim kriminalom, a finansijski i privredni nije ni dotakao, kriv je jer mnogo ljudi koji sede u MUP-u su na ivici kriminala, kriv je - jer su vam ispred nosa ubili premijera, zato je gospodine Dačićiu kriv MUP kao državna institucija. Ovi nevoljnici u velikoj meri protestvuju zato što MUP-nije želeo, smeo ili hteo da radi svoj posao, pa smo stigli dokle smo stigli.

p.s. I ne znam samo od kud vam ideja, da naredite da bijete ove i slične nevoljnike, iskreno brat mi je oficir policije,i nikad, ali nikad neće narediti da se biju ovakvi ljudi, makar ga to koštalo razrešenja. Jer on služi narodu i državi, a ne nekim prolaznim ministrima i vlastima.

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:10:02)

Policija

Ako se ne varam policija pre svega sluzi da se jure kriminalci, lopovi i ostala bagra. Policija se za svrhe batina protiv sopstvenog naroda koristi u Čadu, Bangladesu, Paragvaju i slicnim zemljama. Znaci li to da smo dotle dosli?

pošalji odgovor

paun [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:10:29)

prvi put podrzavam policiju

pa sta ste mislili da policija uvek treba da cuva vlast i da su samo tada dobri pa i oni su ljudi kao i mi POLICIJO NE DAJ SE

pošalji odgovor

Sasa [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:13:10)

Bitange

Nema ova vlada vise niciju podrsku,ovakvi potezi samo pokazuju nemoc i ocajnicki pokusaj da se odrze na vlasti pa makar i batinali gladan narod.Nema Slobe vise da kaze nesme niko da Vas bije.Svaka pohvala za policiju ako je istina da odbijaju poslusnos,pa i njima dosta da cuvaju guzice politicara i kriminalaca.

pošalji odgovor

ANONIMAN [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:25:01)

POSLUŠNOST POLICIJE

Niko ne pita ove jadne ljude koji žive na ivici bede,najlakše je po njima.Mnoge firme prodate su za tepsiju ribe,radnici ostaju bez plata a naše političari se ponašaju kao da su pali sa druge planete!Oni imaju DOBRE plate,ne znam čime je Jelašić zaslužio platu predo 400000 dinara.Svojom stručnošću ,čisto sumljam!

pošalji odgovor

Baćo Babić [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:25:57)

Trebalo je i ranije

Svaka ČAST ,policijo. VI ,ostajete sa narodom i dalje,a ovi na vlasti su do sutra.Najlakše je poslušati Cvetkovića i Dačića,Ali ZAŠTO.Za vaše mizerne plate ,a oni se zaštitili ko beli medvedi,pa uzimaju koliko im treba i netreba.Lako je udariti na GLADAN narod,a jeli pošteno? Hvala ,narodnoj,policiji!!!

pošalji odgovor

Janko [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:27:51)

gistro

Ko bajagi ih boli gubitak zeleznice zbog blokada, a ne boli ih kriminal na zeleznici koji je mnogo veci.

pošalji odgovor

Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:43:07)

Kakva izjava!

"Dolazimo u situaciju da Srbija bude označena u EU kao zemlja u kojoj na svakih 100 kilometara imate blokadu, a to je veoma štetno za sve nas - rekao je Dačić"
A šta misliš ZAŠTO na svakih 100 km postoje blokade?? Zbog toga što ne može da se kupi najnoviji model "plazma" televizora??
Da nisi ti to gospodine-druže Dačiću u potaji izvadio (od svog pajtosa u vladi Tomice a možda i od samog "vrhovnog psihijatra") neko lekarsko uverenje o smanjenoj uračunljivosti pa računaš da ćeš na to da se izvučeš?!

pošalji odgovor

budj [neregistrovani] (24. 01. 2010, 23:59:55)

za sve komentatore

Gde nestade "pravda za Urosa" odjednom !! Prevrtljivi ste kao najgori lopovi !!!

pošalji odgovor

Alex [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:11:38)

Malo razjasnjene i mozda neka korisna ideja

Hajde prvo da vidimo zbog cega su te blokade?
Radnici ne primaju plate. Ko im duguje te plate? Privatni vlasnici kompanija za koje rade. Zasto onda ne blokiraju, recimo, ulicu u kojoj zivi vlasnik te firme? Kakve veze zeleznica ima sa tim i zasto bi ona bila na gubitku zato sto neki tamo Misa Omega nece da isplati plate svojim radnicima? Svojim ovakvim ponasanjem radnici umesto da vrse pritisak na one koji im zaista duguju novac samo jos vise stete samima sebi, gradovima u kojima zive i na kraju krajeva celoj zemlji.

Rezervisti su se tek sada, dakle, deset godina nakon rata setili da traze svoje dnevnice. Nije li to malo cudno? Pri tom traze toliko novca da ne znam ko bi to mogao da im isplati. Ako su te 1999. isli u rat verujuci da brane zemlju zar to nisu cinili iz osecaja rodoljublja, a ne zbog dnevnica? Muka mi je od tih "borackih" lidera koji polupijani lutaju obuceni u rashodovane uniforme i traze nesto sto bi njihove oceve i dedove bilo sramota da traze - da im se plati sto su svoju zemlju branili. Sada pricaju kako su gladni pa zbog toga to cine. Kako li onda prezivese tih 10 godina od rata u kojem su ucestvovali?

U mnogim ovim protestima ima one prizemne i vacaroske politike manipulacije ljudima koji svakako tesko zive, ali kojima se poturaju pogresna resenja koja im zivot nece uciniti laksim i lepsim. I sve to samo da bi neko drugi dosao na vlast. Ti koji ih sada potpiruju su svojom politikom iz vremena devedesetih neke oterali u rat, a ove druge ostavili bez posla unistavajuci kompanije koje je posle toga neko kupio za male pare i shvatio da se presao i jednostavno prestao da se njima bavi. Dosta, bre, vise!

pošalji odgovor

Milos of Nis [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:12:55)

Evo...

Pa povezano je... I Uros je zaglavio kao i ovaj jadni narod na ulicama...
Jednostavno ZUTI misle da mogu sve sto zele... Ali...bice sve vise Urosa na ulicama, svakim danom!

pošalji odgovor

GORAN [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:13:31)

BRAVO!

Napokon i da policija osvetla svoj obraz.

pošalji odgovor

boban [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:13:46)

napred policijo

Sad mozete slobodno da bijete ovu sirotinju.Dobicete dnevnice kao i sto ste ih dobijali dok ste branili nase Kosovo

pošalji odgovor

Alex [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:16:37)

!!!

Umesto sto "sumljas" probaj da sumnjas. Toliko o tvojoj strucnosti.

Inace, da nije bilo bas takvog Jelasica i bas takve Narodne banke Srbije prosli bismo kao Island i pribalticke republike. Mnogo gore i mnogo teze. Da se imalo razumes u to sto pises, znao bi to.

pošalji odgovor

Vana [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:17:52)

Vlada nalozila mupu da silom spreci strajkace

A Tadic je lepo na izborima obecao da se necemo vracati u devedesete. I sta je sad ovo?

pošalji odgovor

jeremija [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:20:07)

istina

Istina jednom da i policija ima
svoj stav ,da ne udara na taj jad i bedu .Dacicu pokri se usima kao veliki orator fash socijalista ,sto ne rece neku ljudsu.Pa zar udari najug sa policijom ,to nisu kriminalci ,mafijasi i drzavni pljackasi.
Pa od imovinu jednog lopova moze da se namiri dug tim jadnicima .

pošalji odgovor

011 [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:35:23)

cudno?

kako se nisu setili da ne tuku narod u doba slobe, mire, marka, marije, seslja, tome i vucka??tada su tukli za peticu, a narod je bio mnogo gladniji, zemlja i srbi na prodaju ko god ponudi vise...e, moji kratko pametni srbi...

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:36:01)

...za nepoverovati...

Citam komentare i ne mogu da verujem sta se pise... U svakoj normalnoj drzavi ljudi bi krivicno odgovarali kada bi kako im se prohte blokirali zeleznice, puteve, saobracajnice ili bilo kakvu infrastrukturu za ciji je rad odgovorna Drzava... Ja potpuno podrzavam strajkove, proteste i da se dugovanja i sve neizmirene obaveze plate onako kako je to zahtevano - ali blokirati i onda gledati da drugi narod trpi koji nema slicne probleme a jos gore terati nase kompanije da gube novac zbog cega??? Zato sto neko misli da mu je nepravda nacinjena??? Pa dobro dosli u 21-vek... U bilo kojoj zemlji nepravde je uvek bilo i uvek ce je biti - samo se kod nas svako pravi pametan i misli da moze kako hoce... Doneti zakon i kaznjavati novcano (ili zatvorskom kaznom) sve one koji odluce da remete javni red i mir - i tacka... Ako postoji zakon onda jos bolje...

Drzava mora da zna gde se odrzava protest, da ga odobri i na odobrenoj lokaciji da se protesti dogode... A ovaj javasluk ne treba trpeti...

Sto se tice policije: sada su nasli da se solidarisu sa gradjanima jelte? Sada kada njih zakon primorava da vise ne mogu da gule iste te gradjane kada ih zaustave pa kazu ajde u taj i taj restoran i plati veceru - nego mora na priznanicu - sada kada vise nema kajmaka da se skida - kao satro solidarisu sa narodom - zato sto vise nisu zasticena vrsta koja su bili tokom Slobine diktature. Mogli bi svi oni da ostanu solidarno ovako bez svojih pozicija pa neka se solidarisu i cesu onda po glavi da li su trebali raditi svoj posao ili solidarisati sa anarhistima!

pošalji odgovor

KitCat1903 [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:36:33)

Svaka cast!

Iako nikad nisam podrzavala policiju, ovog puta ja cu reci - svaka im cast, tako i treba! Konacno da im istina otvori oci i okrene ih protiv ovih lopova iz vlade!

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (25. 01. 2010, 00:59:17)

Gladan gladnijem veruje

Ovo neki novi 5."oktobar"?! Mislim da je policija pravu. I sami su u skripcu, i ne zele da biju one kojima je jos gore.


Bravo policijo!

pošalji odgovor

johan k. [neregistrovani] (25. 01. 2010, 01:07:01)

pravda

ti ljudi koji po ovoj ciči zimi štrajkuju dan i noć,rade to iz prostog razloga-sva ostala srestva borbe za život su istrošili i nemaju više kud,ako to ove debelguze tupadžije ne mogu ili ne žele da shvate onda je problem u njihovim glavama, onda je očito da su počeli da gube svaku vezu sa stvarnošnju i da onako zavaljeni u udobne fotelje koje im svi mi plaćamo nemogu više da procene situaciju.uskoro će se desiti da neko od tih guzonja izvrnute svesti poruči radnicima da ukoliko nemaju hleba,počnu da se hrane kolačima poput one francuske kraljice. narodu više nije toliko ni do hleba,pravda mu je čini mi se naj potrebnija, pravda gospodo...

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (25. 01. 2010, 01:34:44)

setite se 5. oktobra

Podrska policiji. Ko sme u ovoj zemlji da naredi lemacenje demonstranata? Politicari kao da nista nisu naucili od 5. oktobra.

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 01:41:04)

PATRIOTE

Pa zar su vasi preci za solunski rat dobijali dnevnice kako Vas nije sramota pa branili ste svoju zemlju a ne tudju sad ocete leba bez motike.

pošalji odgovor

zeleznicar [neregistrovani] (25. 01. 2010, 01:53:26)

Zasto ZELEZNICA?

Svi vi koji podrzavate krsenje javnog reda i mira u vidu blokade zeleznickih koridora mogli bi ste da zamislite sebe u poziciji da vam neko "okupira " kancelariju i ne dozvoljava vam da radite svoj posao.
Zasto su se svi okomili na prugu? Zasto neko ni u snu nesme da pomisli da izadje na autoput i blokira saobracaj tamo? E da se neko drzne to da uradi VIDELI bi kako policija postupa po naredjenju.
Uostalom podrzavam gospodina Dacica (prvi put u zivotu), svaki policajac koji odbije da postupi po naredjenju treba da dobije otkaz ugovora o radu, u njemu jasno stoji sta policajac treba da radi i da se pridrzava.
Bolje bi bilo da to rade nego da podrzavaju rasturanje i preprodaju droge po gradovima, omladina nam se otrovala narkoticima.
Uspostavljanje javnog reda i mira nije nikakvo ocuvanje vlasti na tronu.Zamilite se malo Vi koji podrzavate haos u zemlji, Vama to ocigledno i odgovara...

pošalji odgovor

Moca [neregistrovani] (25. 01. 2010, 02:19:30)

Olosi

Predvidjao sam da ce ovi eksperti biti mnogo gori od Milosevica, kada im zagusti.Oni u Vladi nece da resavaju ovolike probleme za koje su bas najveci krivci, nego donose odluku da se narod bije. Pa trebaju se zastititi guzice koje nas opljackase dok definitivno ne pobegnu i ostave zemlju u bankrotu.Trebaju se zastititi astronomske plate po agencijama za prodaju vakuma koje su oni ismislili za svoje blize.Dicili su se kada je 5.Oktobra policija stala uz narod.A sada?

pošalji odgovor

marija [neregistrovani] (25. 01. 2010, 02:28:24)

Samo tucite gladan narod

Zasto ne tucete bogatase .Kojisu stekli preko noci bogastvo vile fabrike zna narod sve.Kasa i ostali.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 02:41:07)

Suzavci a ne pendreci

Zar se u modernim zemljama demonstranti rasteruju pendrecima a ne suzavcima i drugim bezbolnim metodama?

pošalji odgovor

SrdjaZlopogledja [neregistrovani] (25. 01. 2010, 03:07:47)

Komunci

"Aleksandar Gavrilović, koji tvrdi da vlast već godinama zloupotrebljava policiju."
`fala milom bogu. Da akoli shvate da narod nije partija i zastite narod od sebe jer su,po sopstvenom priznanju-zloupotrebljeni. Pocev od komunisticke OZNA policije pa naovamo-ubij bliznjeg svog u ime partijskoga boga.
Da akoli shvate.

pošalji odgovor

WD 40 [neregistrovani] (25. 01. 2010, 03:32:43)

majmunska posla


Dačić: Primena sile je krajnje sredstvo u deblokadi puteva i pruga

ajde stani ti u red a da nemas plate po nekoliko meseci
kako te nije sramota .
a juce si izpilio iz ljuske

pošalji odgovor

Ognjen [neregistrovani] (25. 01. 2010, 04:05:58)

Ne moraju da rade

A kad su premlacivali gradjane i studente koji su demonstrirali protiv Milosevica, onda im nije bio problem da biju? Ako policajci nece da obavljaju svoj posao, onda neka se strajkacima isplate ono sto zahtevaju, a taj novac da se odvije od plata za policiju. Ako nece da rade, izvolte radnu knjizicu i nadjite gde ima bolje.

pošalji odgovor

Anoniman [neregistrovani] (25. 01. 2010, 04:55:37)

Policija odbija da tuce narod

Pa koliko juce je nas dragi nam
Predsednik na sav glas govorio da je jadna ona drzava koju brani policija od naroda.Sta je sada Tadicu hic Rhodus hic salta...

pošalji odgovor

Sloba [neregistrovani] (25. 01. 2010, 06:50:37)

Niko ne sme da vas bije...

...a pogotovo ne oni koje hranite poreskim dažbinama i raznoraznim odvodnjavanjima, PDV-om i kaznama.Smanjite pritisak na narod, ne gazite ga toliko nego probajte sa 20000 da preživite ceo mesec, pa ćete shvatiti zašto su ogorčeni.

pošalji odgovor

Stefko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:02:10)

Što više, to boje

Milicijo, postupi po naređenju!

pošalji odgovor

MArko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:18:51)

Politika

Vlada koliko sam ja informisan nije zabranila proteste vec je zabranila blokadu puteva i pruga jer to nanosi velike stete vec finanski iscrpljenoj drzavi i blokira normalno funkcionisanje drzave.Moje licno misljenje je da su svi ti protesti kao i ovakvi naslovi u novinama politicki orkestrirani.

pošalji odgovor

sasa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:37:53)

da je pravde

da je pravde Uros bi odavno trebao da visi i to za primer

pošalji odgovor

box [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:42:07)

sramota

Od Dinkica,Tadica se iocekuje tako nesto.Ali nemogu da verujem da Dacic je postao toliki poslusnik da je izgubio kompas gde se nalazi,i koliko vredi.Tadic boljeg poslusnika od njega,Palme i onog penzionera nebih nasao u nijednoj stranci.Vazali!

pošalji odgovor

Драгомир [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:42:16)

Резервисти

Тадићу,господине председниче,тражи за десет минута да ти се донесе име и презиме онога ко је задужен за исплату пара резервистима.Због оног силеџије стотине хиљада долара је плаћено амеру што га је пребио!Спрема се укидање војске а окружени смо непријатељима.Да ли ће ти резервисти помоћи у случају НЕ ДАЈ БОЖЕ? Због неодговорних ћата који су некима платили а некима не ти ћеш да позовеш моје синове који су служили редовну војску а ,,сека персе,, ће побећи под кревет.И све зато што ниси умео да командујеш .Исто као и онај јадник што лежи у Пожаревцу на туђем имању!

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (25. 01. 2010, 07:44:23)

Dacicu podnesi ostavku

Cime je to Dacic zasluzio da ga ti podrzavas, i koga u opste briga koga ti podrzavas i zasto. Dali podrzavas Dacica zato sto jos nije uhapsio policajca ubicu koji ubi Panica, ili ga podrzavas zato sto je omogucio Tadicu da ostane na vlasti a samim tim se nastavlja rasprodaja srbije. Kako niko da privede pravdi one koji ne isplacuju OD godinama, ne placaju penzioni staz, zdravstveno osiguranje. Ko su ti sto kontrolisu godisnje izvjestaje o financiskom poslovanju gde se jasno vidi da se drzava krade. Dali je Dacic uhapsio barem jednog takovog kulaka. Narod blokira pruge jer vlast stiti mafijase i one koji svoje radnike pretvorise u sluge, da im rade za badava a oni da dele pare sa politicarima koji ih stite. Uhapüseno je mnogo mafija u srbiji, ali neka mi neko kaze ko je od njih zavrsio u zatvoru, pa i one koje je uhapsio Jocic. Sada su svi na slobodi i uzivajku sa parama koje su ukrali narodu. Podrzavati Dacica tog Tadicevog slugu je van pameti. Pa valjda su policijski sindikati isto sto i sindikati u fabrikama. I u zakonu se lepo kaze, policcajac moze da odbije naredjenje ako smatra da je protuzakonito, a prebijanje gladnih ljudi to i jeste. Podeli su rezerviste, jedni su dobli vise a jedni manje kao da svi nisu bili na kosovu, i sad su krivi rezervisti a ne vlada koja je celu stvar zamutila. Dajem punu podrsku policajcima jer oni nisu niciji placenici niti su pustinjski stakori tako da moraju da izvrse svako naredjenje. Ovo je bre narodna srpska policija, to su nasi sinovi.

pošalji odgovor

dalibor [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:10:01)

netreba ni pendreici ni suzavci

akocete da radite kao milosevic samo nastavite

pošalji odgovor

Somebody [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:14:54)

Dobro je "Alex"

Obavio si partijski zadatak za "šifrovane", sad trk na blagajnu po honorar.
Prepoznaješ se po "korisnim idejama" odnosno nebuloznoj "prodaji magle", zameni teza i izvrtanju činjenica. Jedino ti je vredna pomena poslednja rečenica "dosta više" ali u kontekstu potpino suprotnom od tvog "razmišljanja".

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:18:05)

Hajde da ja postavim neka pitanja...

Prvo, ko je omogucio tim "privatnicima" da se bogate, da zive u skupocenim vilama, voze skupa kola, dok sirotinji i radnicima nema ni za plate???
Drugo, gde si ti bio dok su rezervisti ratovali zbog osecaja pariotizma?
Trece, zar ne vidis da je zagorelo na sve strane?!!

pošalji odgovor

Somebody [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:18:17)

Auu...

"Alex", izgleda da nećeš tako lako (kao do sada) doći do svog honorara - lupili su ti partijski drugovi "visok normativ" bar 5 nebuloznih, pardon "ekspertskih" komentara.
Šta ćeš, kriza pa i oni više nemaju za svoje aktiviste sa mesnih zajednica :)

pošalji odgovor

ništa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:22:28)

ništa

Što država valjda vladari,ali oni ako imaju i malo pameti shvatiće da treba da odu OSTAVKE!

pošalji odgovor

Prljavi inspektori Draža [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:25:02)

E "železničari"

Pa vi ste poznati kao visokoprofitabilna privredna grana sa sve "brzim prugama" od 15-20 km/h, prosečnim kašnjenjima koja će uskoro da se mere u godinama, modernom tehnologijom i viškom zaposlenih (pogotovu u administraciji) od 50%.
Bez brige, uskoro če "mečka i pred vašu kućicu", rasprodaja preostale državne imovine je u toku - treba guz... držati u fotelji do daleke 2012. :)

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:40:58)

de se ne zaboravi

Policija po DRUGI put bije rezerviste u Leskovcu prvi put je bilo pre 6 meseci prilokom blokade puta e 75 i sada u subotu

pošalji odgovor

mali gradjanin [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:41:52)

zamena teza

Kao prvo: Policija je legetimna i legalna sila države, a vlada je ta koja je izabrana od naroda i upravlja državom. Prema tom postulatu policija mora da izvrši svako zakonito naredjenje, kojim se uspostavlja stabilan javni red i mir i slobodan protok roba i ljudi.
Drugo: Navedeni policijski sindikalci, su u dobrom dilu sa rukovodiocima MUP-a, što je jasno svima koji i ne rade u policiji, i pristaju na dnevno političke interese, sa kvazi zalaganjem na pravima policajaca koji imaju mizerne plate a njima se možda najviše krše ljudska prava. Na to ne reaguje ni vlada, ni Dačić, ni druge organizacije koje navodno štite ljudska prava.
Treće: Policija je sama kriva zbog svog položaja. Zato što ne radi svoj posao, da su procesuirali ili protestovali protiv izbora Jočića za ministra /znamo zbog čega-trafika/, pa glasači kaznili Koštunicu na izborima zbog tog postavljenja, pa Dačića zbog kofera a samim tim i SPS, ne bi nam bahati vozači i sekretarice gazili ljude i pokojnike po drumu.A o privatizacijama da ne pričam.
Prema tome svi smo mi krivi i to debelo.O strukturama unutar policije da ne govorim to je postala porodična firma sa naslednim funkcijama i radnim mestima /sa oca ,na sina,sestrića,kuma i sl/.Policijom sada upravlja Slobina pretorijanska garda iškolovana na Policijskoj akademiji, klanovi organizovani na geografskom poreklu.Ajd narode zaposli se u policiji preko konkursa.E neće moći.Ni za spremačice a kamoli za službenice i ostala radna mesta.Svi ćute i čekaju da nadju neku vezu i nikog nije briga za druge, već se reaguje od slučaja do slučaja,štrajka,protesta.
Četvrto: Pamet u glavu narode, pamtite, setite se dobrih i loših dela SRS,SNS,SPS,G17,DSS,DS, nagradite i kažnjavajte.
Idu izbori!!!!!

pošalji odgovor

iwi [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:42:46)

ucini to sto bezbolnije

Evo i tebi malo razjašnjenja: blokiraju pruge i auto puteve ove iste države koja je izvela najgluplju privatizaciju ikada i tako dovela do silnog nezadovoljstva i nemaštine. Što se rezervista tiče, ne znam gde ti živiš pa ti se čini da tek sada traže svoje dnevnice. Odavno su to tražili ali su ih lagali ovih 10 godina. Da li imaju prava to da traže? Pa naravno jer im je to obećano i propisano. To im sleduje, samo im ne daju. Razmisli malo. Mrzi me da elaboriram.
Samo mi nije jasno kako to da štrajkači nanose toliku štetu železnici kada je to jedno gubitaško preduzeće? Iz godine u godinu rade u minusu, a kada ovi jadnici blokiraju prugu navode milionski štetu. Pa samo im, izgleda, čine uslugu. Što manje rade - manje će da budu u minusu!

pošalji odgovor

oxo [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:45:32)

svaka cast

Tajna i javna policija radile su i rade svoj posao strucno,savesno i odgovorno za razliku od politicara i(njihovih vozaca ,sekretarica )koji pod cudnim okolnostima postaju magistari i doktori a sto vole fotelje.....

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:45:36)

Zamena teza...

Radnici štrajkuju jer su voljom države i glavnih eksponenata vlasti, u skladu sa kriminalnim zakonom o privatizaciji ostali bez posla. Nisu ih novi vlasnici ostavili bez posla i zarada, već država koja im je poklonila svoj udeo u vlasništvu za džak krompira i ručak u kafani i dozvolila novim vlasnicima da rasprodaju sve i da iznose proizvode na crno. Dugačak je spisak vrlo uspešnih preduzeća gde su zarade pre privatizacije bile daleko iznad proseka u Srbiji, sa 3-5 puta više zaposlenih nego danas, a koje su dovedene ne rub propasti (NISSAL, DIN - Niš, Nitex, Belvit... su samo jedni od primera takvih privatizacija u Nišu, a koliko ih je tek u Srbiji?).
Što se tiče ratnih dnevnica, nikakav problem ne bi postojao da je država postupila korektno i svima dala iste iznose. Obzirom da je država nekome bila majka, a nekome maćeha, protesti su sasvim opravdani jer ukazuju na neoslednost same države.
Priča o potpirivanju masa i naglašavanju da iza toga stoje opozicione partije je klasična uvreda gladnog naroda, kome niko ne želi da pomogne.

pošalji odgovor

Romel [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:59:03)

Dakle

Dakle bili bi presrecni da nas shibaju za recimo 50 hiljada mesecno ali za "tricavih" 35 ne dize im pendrek,jos ce ovi pametnjakovici iz vlade vojsku da aktiviraju pa ce opet da bude svanja i pljuvanja po vojsci jer izvrsavaju data naredjenja,izgleda da policajci ne daju zakletvu ili im je mnogo lako da je prekrse ili je samo iskuliraju.

pošalji odgovor

mup [neregistrovani] (25. 01. 2010, 08:59:42)

;)

Bravo za trezveni komentar!!

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:01:25)

Bravo za komentar

Svaka ti je na mestu, daj Boze da je vise takvih kao tvoj brat medju pandurima.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:04:45)

Neće dugo!

Ja se nadam da će policija nastaviti da odbija poslušnost dok ne skinemo ovu lopovsku bagru sa vlasti! Otkada su došli na vlast SVE ŠTO JE MOGLO da poskupi je poskupelo. Ode gas 60%, struja, o hrani i da ne pričam. Ljudi žive sve gore i gore, a broj nezaposlenih je VEĆI nego 2000-ta kad je Milošević sišao sa vlasti. Gospodo demokrate, svaka čast! Sredili ste ovu zemlju tako da bi vam i Sloba pozavideo! Užas!!!

pošalji odgovor

oxo [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:05:59)

svaka cast

Tajna i javna policija radile su i rade svoj posao strucno,savesno i odgovorno za razliku od politicara i(njihovih vozaca ,sekretarica )koji pod cudnim okolnostima postaju magistari i doktori a sto vole fotelje.....

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:06:09)

ako...

mi smo ih birali,nek nas j_bu sad,ko nam je kriv sto smo ih izabrali....

pošalji odgovor

Pajić [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:06:56)

Budimo ljudi pa i ako smo Srbi

Podržavam odluku policije da ne bije svoj narod. Dosta je bilo sa tim. Ne mogu se biti oni koji su ratovali za ovu zemlju, a da se to traži od onih koji su je pokrali, podkradaju i krašće. Ne mogu da to od policije traže oni koji bi da na tri poslanička mandata dobijaju penziju, onih koji imaju plate po deset puta veće od radnika, privilegije po kojima i sekretarice mogu autom na ispit, onih koji se samo smenjuju na vlasti a da pri tome ne odgovaraju za svoje marifetluke i krađe, onih koji bi da ubiju gladne kako bi oni bili što sitiji i punijih džepova. To tako gospodo ne ide, niti će ići. Raduje me spoznaja da u Srbiji još ima nade, da građani shvataju da su nam vlasti iste. Zato ih moramo češće menjati. Tražiti bolje od goreg. To je jedini put u bolju budućnost.

pošalji odgovor

nikola [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:10:43)

brav narodna policijo

price nekih predhodnika o pravnoj drzavi i dvadeset prvom veu su ciste nebuloze ratije koja je zloupotrebila tekovine petog oktobra.radnici traze pravn drzavu,dvadeset prvi vek i tu hvaljenu evropu od koje bi da sakrijete opljackane i gladne radnike.eto da nam nije ove gladne gamadi lak bi mi nafatirani kriminalnim privatizacijama,otisli u eu.
zato bravo policijo,sram bil nalogodavaca i riminalizovani postrekaca

pošalji odgovor

slavisa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:13:58)

strucnjak

kako cime,pa odrzava kurs dinara prodavajuci devizne rezerve

pošalji odgovor

shojka [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:14:15)

Umro je Tito!

Ako niste čuli Tito je umro. Nema više komunizma. Država ne hrani radnike nego socijalne slučajeve. Radnici moraju sami da zarade za svoj hleb. Nema više komunizma da ležiš po ceo dan i da te neko drugi hrani. Zasucite rukave i radite. Po celoj Srbiji ima posla koliko hoćeš samo ako neko hoće da radi. Daleko od toga da su lepi i dobro plaćeni poslobvi ali POSLA IMA! Političarima savetujem da ne zavaravaju narod, kažite im jasno da više nema para dok ih ne zaradiš!

pošalji odgovor

Axa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:16:14)

E tako

Ali zaista, kako su se setili posle deset godina... I kao sto rece ovaj @Alex, zar su branili svoju domovinu za dnevnice??? Cisto huskanje i potpirivanje mase da se bilo sta uradi protiv ove vlasti. Pa i ne izgledaju bas tako "gladno". Juce na TV se pozdravlja jedan u maskirnoj uniformi, sa osmehom od zuba do zuba, te tako ne stekoh utisak da je gladan ! I ko njima i bilo kome daje za pravo da se blokiraju pruge, putevi, itd. Ajte dosta vise, huškači!

pošalji odgovor

zoran смедеревац [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:16:43)

ministre

silu upotrebite prema ovim biznismenima prevarantima koji radničkoj klasi iscrpeše i poslednji atom snage a kad dođu kući svojoj porodici ne mogu da objasne gde su bili ceo mesec, a neki i godine, a da platu nisu zaradili i doneli kući.živela narodna milicija.

pošalji odgovor

slavisa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:17:30)

strucnjak

kako cime,pa odrzava kurs dinara prodavajuci devizne rezerve

pošalji odgovor

apis [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:25:16)

Žuto crveni

Ti si njihov!!!!!!

pošalji odgovor

Apis [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:26:58)

Još jedan

žuto ctveni.

pošalji odgovor

Apis [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:29:21)

Žuto crveni

koliko vas ima?

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:31:07)

Demokratija?

Sprovođenje demokratije uz pomoć sile,to je recept nesposobne vlasti.

pošalji odgovor

nikola [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:42:37)

svaka čast

Samo još da svi shvatimo da se odnose prema nama kao prema stoci i bice možda nešto od zemlje Srbije.

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:42:49)

Ova vlast...

Uspeli su! Vladajuće stranke na čelu sa ds-om , postale su gore od Miloševićevog režima.

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:43:18)

Možda može ovako

Neka železnica prevozi štrajkače do Beograda za samo 1 dinar (to je sada jako popularno) i pruge će biti odblokirane.
Ministri bi bili u situaciji da malo izbliza pogledaju narod na koji su zaboravili.
Beograđani bi protegli noge i osetili kako je to kad svakodnevno pešačiš do škole, posla, lekara...
Možda bi se nešto i promenilo.

p.s. Neka političari, za početak, vrate radnicima provizije koje su maznuli za nakaradne privatizacije njihovih preduzeća.

pošalji odgovor

daki [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:43:52)

nesreća

Dragi Aleks, slažem se da su oni branili zemlju u kojoj žive to nije sporno, ali u toj zemlji živi i Miša Omega i njemu slični koji na Senjaku ili Dedinju piju rujno vino sa političarima i kriminalcima a za vrijeme odbrane zemlje bili su negdje ko zna gdje. Što se tiče blokade njihovih kuća, pa čovječe vidiš da imaju kuća ko miš rupa, koju da blokiraš. Kad pogledaš današnje" bogataše"tačno razumijem komuniste u 1945-oj

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:44:42)

Готово је готово

Ови на власти нису научили ништа од својих претходника аимају петице усвојим сведочанствима. Фол знају историју. Шта им вреди да знају да је Краљевина Југославија донела закон о заштити државе, да је Милошевић доносио исте мере као и они сада и да су сви само због тога пропали. Ово је одлука очајника, неће још дуго. Чудим ме да су у Оджацима победиле проевропске снаге а те исте снаге су сељацима у Војводини одмах набацили веће таксе за одводњавање. Ти људи тамо као да немају осећај за заједничке проблеме које нам ствара управо власт коју су изабрали. Можда је тамо рај, ко зна.

pošalji odgovor

strumf [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:52:52)

odgovor

Pa i onaj amer u iraku radi za pare zašto bi naš vojnik bio drugačiji.Iovako su uništili vojsku koja sad nema ni V od vojske.Naravno da ljudi treba da rade samo što tu sad ima problem.Gde da rade i kad rade kad ce primiti platu i koliku.Zar nevidiš da sve polako staje a država te ubeđuje da si debil i nesposoban jer to sto vidiš i osetiš na svojoj koži nije tačno.Tu je problem a ne kod rezervista.Da sve funkcioniše iole onako kao što je u toj famoznoj evropi na koju volimo da se pozivamo mnogi nebi više bili u politici a kamoli palamudili koješta.

pošalji odgovor

boban [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:54:09)

patriote

a jesu li aktivna vojna lica (oficiri, podoficiri i dr.), koji su skolovani o trosku države, koji su dobijali stanove besplatno, i kojima je u opisu posla branjenje države, nisu li oni naplatili dnevnice, i ne samo dnevnice, već i odvojen život, koliko znam. I ti pričaš o soluncima

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 09:59:51)

Nece vise

Izgleda da je milicija evoluirala i nece vise da bije sopstveni narod.
Mada ubili su nesrecnog Panica od batina,jos ima sljama.

pošalji odgovor

misko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:07:48)

Sta ti znas o soluncima?

Pa da oni si isli da ginu,dok si se ti krio i mozda stvarao kapital(moguce i na nelegalan nacin).da se plati ljudima.
Sto se tice solunaca oni nisu branili kapital tajkuna i tebi slicnima(ne pominji solunce).

pošalji odgovor

misko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:09:35)

Sta ti znas o soluncima?

Pa da oni si isli da ginu,dok si se ti krio i mozda stvarao kapital(moguce i na nelegalan nacin).da se plati ljudima.
Sto se tice solunaca oni nisu branili kapital tajkuna i tebi slicnima(ne pominji solunce).

pošalji odgovor

sladjan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:14:23)

razum

Sit gladnog ne veruje.

pošalji odgovor

paja [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:19:55)

alex

a zar nije sramota od države da ove ljude koji traže dnevnice zaučešće u ratu bije,a da istovremeno donosi zakon o amnestiji za sve one koji su iz zemlje pobegli kako ne bi branili zemlju,ležali u mokrim rovovima i bili u stalnoj opasnosti za svoj život.

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:20:27)

ima li razlike ?

Ima li razlike izmedju ove i Slobine vlasti ?

I jedno pitanje pa gospodo u vladi,gde ste vi bili dok su rezervisti krvarili ???

pošalji odgovor

Stanko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:20:31)

Šteta

KOlika je šteta koju trpi železnica!?
E sada da vidimo koliku štetu je građanima srbije napravila ova i ovakva železnica.
Kroz Srbiju dnevno prođe oko 300 vozova za prevoz putnika, koji u proseku kasne oko 30 min (ovo je slobodna procena i ovo je u "najboljem slučaju"). Svaki voz u proseku preveze oko 200 putnika. Dakle, radi se o kašnjenju od oko 30 000 sati. Ako računamo da je vrednost jednog sata u Srbiji oko 2 Evra, dolazimo do cifre od 60 000 Eura. Kada to pomnožimo sa 365 dana u godini dobijemo cifru od skoro 11 miliona Evra.
Eto, toliko železnica duguje ovom narodu svake godine.
Kako neke ljude u železnici nije sramota da pričaju o bilo kakvim gubicima!!!

pošalji odgovor

Astarta [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:29:09)

Drzava u velikom problemu

Bas tako

pošalji odgovor

MilosVA [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:30:56)

eeee

ex...prevrce se drug stari u grobu sad,al prevrce i njegova radnicka klasa kontejnere !

Druze tito ti se vrati i ove lopove za glavu skrati !! Jeste da si Hrvat,diktator ili sta vecm,al ja bih rado u mrak,ova svetla evropa mi se nesvidja ! JA HOCU MOJU SRBIJU !

pošalji odgovor

Djole [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:34:13)

epilog?

"Do sada smo imali više od 100 miliona dinara štete zbog štrajkova koji su se odvijali na železnici."

A imali ste daleko vecu stetu zbog toga sto vam je g. Sarancic bio direktor. Podsetite me, pravni epilog je ?

pošalji odgovor

ACA [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:44:07)

KAKO ZAMENA TEZE?!?

Vi gospodine, ne da zamenjujete teze, nego uopste ne znate sta pricate. Sve te uspesne firme koje ste napomenuli, godinama su u gubitcima koje je pokrivala DRZAVA i narod iz budzeta. I danas i EPS i JAT i NIS (do skoro) imaju nadprosecne plate a u gubitcima do guse. Kako to, sta mislite? A onda kad se firma otkupi, kupac padne u nesvest kao trupac : otkupio covek i DUGOVANJA kupljene mu firme o kojima uopste nije bilo reci. Pa jos : te ovoliki su, te onoliki su te na kraju covek moze slobodno da se obesi jer tolike pare za tolike izdatke ni u snu nije nameravao da potrosi. I onda dodje Vas nesuvisli komentar. Stvarno se svako javlja da komentarise situaciju.

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (25. 01. 2010, 10:52:28)

......

Najzad policija koja nije otudjena od naroda, neka shvate jednom da treba oni da se promene i da rade nesto a ne da sve svaljuju na narod i da krive krizu. Vadite ovaj narod iz blata i bice i narod i policija uz vas!!!

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:19:01)

GDE SU BILI

Što ne tražiše od Miloševića dnevnice on ih je slao u ratove?

pošalji odgovor

hehe :) [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:19:05)

došlo do nokata!

Nije mi jasno zašto gospodi iz vlasti nije jasna ovakva ne poslušnost policije? Pa i 5.oktobra 2000.-te policija je otkazala poslušnost tada.. Miloševiću!

pošalji odgovor

Petar [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:23:33)

kontraudar

Vlada se priprema za kontraudar. Ukidaju služenje vojnog roka, samim tim i oružanu silu u rukama običnog naroda. A što se tiče neposlušnosti policije, vlada može da uveze batinaše iz inostranstva uz pomoć uvozničkog lobija.

pošalji odgovor

mila [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:24:56)

...ZA NEPOVEROVATI

Bravo sale! Apsolutno si u pravu! Imaš punuoju podršku.

pošalji odgovor

Aca [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:36:39)

eeee....

Bice ovo burna godina. Nesposobna vlast koja samo gleda kako da ukrade za sebe, naspram gladnog naroda. Najgore je sto ovi iz vlasti hoce da nahuskaju da se narod medjusobno tuce, a oni ce pobeci. zato ljudi, pamet u glavu, pa da bijemo one koji su to zasluzili.
Policiju prezirem, jer ovo sto je rekao predstavnik Sindikata je laz. Pre dve nedelje su pretukli ratne veterane u Valjevu, i to su sve novine objavile, a sada kao odbijaju poslusnost. Tuci ce oni, samo gledaju da se izvuku iz cele price, kao za vreme Cobija. I tada su tukli gradjane, a kada je narod 5. oktobra krenuo da tuce njih, digli ruke i na glas vikali BRACO,MI SMO SA VAMA!!!

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:39:25)

Gladni radnici

Oni koji su pokupovali Secerane,firme za dzabe i obavezali se da ce radnicima isplacivati plate redovno oni to ne rade nego zive kao Seici ,zive tako dobro da se njihove bivse zene ne skidaju sa dnevne stampe i elktronskih medija jer ih njihovi bivsi muzevi izdrzavaju dok kada su u pitanju isplate radnicima onda je to jako tesko i ti isti radnici po njima treba da se sami snalaze jer kako su se oni snasli verovatno smatraju da i drugi treba tako da rade ali nazalost nisu svi isti.Strasno je to sta se radi sa ovim jadnim narodom ostavili su gladne ljude po ulicama pa ako se i usude da strajkuju onda jos treba i da ih tuku.Bravo za policiju neka tuce one koji su se obogatili na nezakonit nacin a ne gladan narod koji nema hleba da jede.

pošalji odgovor

Serbian_rodoljub [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:45:51)

policija nije narodna, ona je vlastodrska!

hmm, jesi siguran da policija nije tukla gladne rezerviste u Leskovcu? hajde da ti obelodanim cinjenicu da se posle 23 sata uvece kada nije bilo novinara i televizije kordon policije pendrecima i prekomernom upotrebom sile pokusala da rastera gladne rezerviste, neke je udarala bezdusno pedrecima! a zasto ih je udarala? jesu toliko retardirani ti policajci, jer znamd a sam ujutru na putu za poso kroz centar leskovca video dosta autobusa prepunom policije sa BG tablicama i jedan sa LE tablicama. znaci skupili olos iz Beograda, olos koji nezna sta znaci nemanje, sta znaci kada nemas posao, samo sa zeljom da tuku i tako izbace iz sebe zle misli prema gladnom narodu Leskovca! jedan kamerman nezavisne televizije je pokusao da snimi sta se desava u tim vecernjim satim anazeleznici, kada je prisao jedan sa punom ratnom opremom i naredio mu da ne snima vise, i da nema sta da trazi tu! novinar mu je odgovorio da je to njegovo medjunarodno pravo da snima i da mu niko ne moze narediti sta ce i gde snimati. na sta mu je policajac odgovorio da pruga nije kamermanova i da zato nema zasto da snima tu, na sta m j ekontra odgovorio kamerman, da koliko nije njegova toliko nije ni policijska pa s time ima ista prava da bude tu i snima, na sta ga je policajac penrekom udario par puta po glavi, a blizi rezervisti su pritrcali da pomognunesrecnom coveku i spasu ga ovog krvnika! dakle ljudi, ako smo mogli da uzmemo puske u ruke i borimo se protiv najvece vojske zvanu NATo, valjda mozemo uzeti opet oruzje i potamaniti ovu saku zla u Srbiji zvanu policija! ako sam mogo da poginem na kosovu i Srbiji, mogu i ovako, bar znam zasto cu poginuti, braneci svoju porodicu i svoj narod od zveri zvanu policija! policija je najveci krvnik i neprijatelj Srpskog naroda. Policija nije narodna! Dole policija!

pošalji odgovor

žele [neregistrovani] (25. 01. 2010, 11:48:33)

Ej bre

Pa vidite ljudi šta se ovde dešava...došlo vreme da narod i policija stanu rame uz rame protiv vlasti. I u pravu su, treba NJIH da tuku a ne narod.

pošalji odgovor

V [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:10:07)

...

Kako možete Uroša upoređivati sa ovim ljudima? Sram da vas bude, sad ćemo još kriminalce upoređivati sa ljudima koji su gladni.

pošalji odgovor

Srb-in [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:10:51)

A sta mislis

da za lokaciju odredim Kopaonik, Zlatibor, Dubai a moze i Las Vegas.

pošalji odgovor

bn [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:11:23)

možda

možda bi trebalo predložiti zakon koji bi narodnim poslanicima dozvolio angažovanje policije za batinanje korumpiranih ministara i političara?

pošalji odgovor

V [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:13:19)

Plate

Za vreme Slobe policija je imala dobru platu, normalno da su ih slepo slušali i radili šta im je naređeno, a sad su zamrznute plate, baš ih briga da rade. Sve ima veze sa novcima, a ne sa dobrotom. Nemojte se zavaravati.

pošalji odgovor

Srb-in [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:16:53)

Ogi

ocigledno je ko si. Obuci sam uniformu pa kreni, nemoj da ti drugi zavrsavaju posao.

pošalji odgovor

geopard [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:17:58)

svi u napad..

toliko..

pošalji odgovor

V [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:19:21)

...

Ovde svi pričaju da treba rame uz rame sa štrajkačima, ali niko ne postavlja pitanje da li će tada ti ljudi dobiti platu i odakle. Možemo mi štrajkovati koliko hoćemo, ali ako ne radimo nećemo nikad ni imati, ne dobija se plata za lepe oči.
Trebalo bi raditi na tome da fabrike prorade, a gospodu direktore dobro poterati da rade nešto za svoju platu.

pošalji odgovor

srb-in [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:25:19)

Ima

posla kazes u Srbiji. Ali nema PLATA.

pošalji odgovor

zumzum [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:27:55)

????

Ajde da vidimo i to cudo,do sada je policija slepo izvrsavala sva naredjenja i bahato se ponasala samo prema obicnim ljudima.Ne razumem kako bilo ko moze da digne ruku na nekog ko se borio za ovu zemlju i ko je gladan a ne trazi nista osim onog sto mu pripada,mozda ne bi ni to trazio da niko nije dobio nista,problem je sto se sve selektivno radi u ovoj zemlji,neko moze da dobije ratne dnevnice a neko ne,neko se kaznjava za krivicna dela a neko ne,toga je oduvek bilo ali mi se cini da se ta pojava toliko rasirila da ce tesko moci da se suzbije.

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:38:35)

odgovor

E ajde pametnjakovicu reci ti nama sta bi ti uradio/la??? Svi ste bre pametni a dirktor zeleznice zbog gluposti ovih mora da otera na ulicu njegove radnike i tako u krug... Uostalom zasto svi misle da Tadic (sutra nikolic ili ko god ) treba da im nadje posao... kao sto oni imaju problema i nemaju resenja, tako i Tadic ne moze da uhvati za gusu najvece svetske firme i da ih dovede u Srbiju... A sindrom fabrika sa 2000 zaposlenih koja je produktivna koliko ja sam u privatnoj firmi, mislim stvarno... Sad ces ti da kazes pa neka im daju posao oni su vredni i posteni... JESU znam, ali KO da im da posao i odakle LJUDI???? da nece kostunica i toma???? Odakle????

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:40:00)

m

Brate koliko bi dobio u Americi??? 0$ jos moras sam i zdravstveno... Tamo bi 90% Srbije izumrlo....

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:40:41)

m

E a kad ti dodje toma i kostunica onda ce svima da svane, odmah ce da dobiju plate.... koliko si smesan....

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:45:04)

vaistinu!

100% se slažem

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:48:58)

ajmo ajde,svi u napad

a,jeli,pa sta je sad prpa da se ne izgube fotelje i privilegije,kao kako ih nije sramota da traze svoje pare itd.,ma da,da

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:49:14)

sve je isto samo njega nema

a tu je i on..samo se prolepsao i podmladio...
jest da nije otvorio obecanih 200.000 radnih mesta ali zato zna da bije...za evoropsku Srbiju ,nravno...

pošalji odgovor

Somebody [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:51:56)

Da "gvozdena pesnica" režima ojača

Sad će da "poskoče" takse za lične karte i pasoše :)

pošalji odgovor

Vlada [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:52:04)

koferce

ovi su gori od Slobe...Ivica je bolji ucenik od svog ucitelja,pa dovoljno je da samo on potegne ono koferce sa 100.000 eura i resice problem ovih napacenih ljudi...

pošalji odgovor

3EMYH [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:53:43)

sramota

ja stvarno ne znam kako ih nije sramota da ovo rade,ti ljudi su ginuli za ovu zemlju,a ovako im vracaju-budi se Srbijo

pošalji odgovor

buba [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:56:53)

obecanja

ludom radovanja.sta su sve obecali..........

pošalji odgovor

Kolega [neregistrovani] (25. 01. 2010, 12:59:13)

!

Inače iz EU su im i naredili da ovo naprave, ova "odluka vlade" :)
Samo se bojim da će policija kad dobija sopstvene dnevnice da promeni priču, a za Žandarmeriju mislim da nema sumnje rade sve što im se naredi, bez obzira da li je glupo, pamentno, zakonito, nezakonito... Zato su ih i napravili. Para-partijska vojska.

pošalji odgovor

milos [neregistrovani] (25. 01. 2010, 13:17:35)

mislim da nisi odavde

Na samom pocetku si vec sve rekao tu si trebao da stanes "U svakoj normalnoj drzavi" A jel nasa drzava normalna!!??

pošalji odgovor

mira [neregistrovani] (25. 01. 2010, 13:17:57)

dali je

da li je to Dacic nostalgican za starim vremenima

pošalji odgovor

river [neregistrovani] (25. 01. 2010, 13:52:48)

......

najlakse je opljackati i prevariti narod a onda poslati miliciju da ih bije,jer "narod nema sta da radi nego blokira tamo neku prugu i put".
treba milicija malo da se pozabavi foteljasima i karijeristima....da se malo razbivaju na njima...u ova hladna vremena.

pošalji odgovor

river [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:07:01)

...............

bitno da je tebi dobro.zato smo i dogurali dovde jer je svako gledao svoje dupe!

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:08:21)

policija otkazuje poslušnost

Sve političare treba da bude sramota, gradjani nemaju šta da jedu! Ako je kriza podelimo je zajedno. Kako za političare ima, i oni uzimaju od gradjana ali samo za sebe. Sramota! U Evropi gradjani ne seku prste i ne gladuju. Od Evrope se uzima samo što njima odgovara. Tamo svako ima stan i socijalu da može da preživi. Kako ne pomisle svi političari da još nečija deca trebaju da jedu, i da ne spavaju na ulici! Dačić treba da se stidi što šalje policiju na gladan narod!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:10:57)

TO!

Bravooooooooo, BRAVOOOO!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

Hrvoje [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:47:15)

Odgovor

E moj petre , zar ta ista policija , onda milicija nije tukla po narodu vašem , mislim na kosovu ,znači tada nisu bili u rangu paragvaja , čilea , isl... a što je najžalosnije morali su i naši ići tamo ....mada znam da je bilo i dragovoljaca ( jadnika )
Živjeli

pošalji odgovor

stevo [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:48:23)

Odgovor

E moj petre , zar ta ista policija , onda milicija nije tukla po narodu vašem , mislim na kosovu ,znači tada nisu bili u rangu paragvaja , čilea , isl... a što je najžalosnije morali su i naši ići tamo ....mada znam da je bilo i dragovoljaca ( jadnika )
Živjeli

pošalji odgovor

goggsi [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:54:20)

znači

Znači crkni sirotinjo, ko te j...! Pa dobro čoveče jesi li ti pri sebi?

pošalji odgovor

Милан [neregistrovani] (25. 01. 2010, 14:58:55)

Три карте за Холивуд

Добродошли у Пендрек Републику! Овако би по нашој "социјално одговорној влади" требало да стоји на уласку у Републику Србију. Нема везе ко је продао фирме партијским послушницима и ситним кокошарима за један евро, битно је да се сада они бране до последњег полицајца и последњег радника. Хајде да украдемо шта се још може и да бежимо, јер после овога ко год дође на власт имаће више проблема него ико на овом свету. А онда ћемо ми да просипамо мудрост како смо ми најпаметнији, али су нас хохштаплери скинули са власти. А дотле: то полицијо ударна песницо народа, удри, хапси....

pošalji odgovor

Uros [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:08:10)

...

Solidarisanje s radnicima koji su gladni jer ne primaju platu, pritom u tim raspalim fabrikama dodju na posao u 8, u 8:15 izlaze na kafu, a posle kafe ide se kuci, logicno.
Ja to ne razumem, nikad nisam dobijao platu da ne radim, a ako nema posla i plate, menjao sam posao.
Prethodni poslodavac mi dodje 750 eur plate, koju mi nikad nije platio, plus u medjuvremenu sam saznao da nije uplacivao doprinose, pa opet necu s mosta da skacem, da strajkujem gladju ili da blokiram tramvaje u Vojvode Stepe. Bilo ne ponovilo se, idemo dalje, da li negde gresim?

pošalji odgovor

buki [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:13:02)

ugovor

ova vlada je sa svojim biracima napravila ugovor. do sada vlada nije ispostovala nijednu stavku iz ugovora. ljudi se osecaju prevarenim i traze raskid ugovora.novi izbori i novi ugovor, nema veze koja politicka opcija dodje.sta treba da agonija traje ceo mandat pod izgovorom da je narodu dosta izbora.

pošalji odgovor

Heroina [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:16:38)

Puce tikva!

E sad svi zajedno da se solidarisemo, i narod i policija, pa da krenemo i mi da bijemo lopove! Da vide kako je to "kad Musa dere jarca":)))

pošalji odgovor

gaja [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:25:12)

sećanje

Ако се сећате - Милошевић је исто слао Полицију на народ мислећи да ће се тако одржати на власти. На крају се иста та Полиција окренула против њега. Јадна је и ненародна власт која мисли да проблеме очајника може да решава тако што ће Полиција да их туче и растерује..

pošalji odgovor

asd [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:39:58)

baš tako

hajmo hajde...

pošalji odgovor

Zvoncica [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:46:07)

niko nije u pravu

drzava nije u pravu, jer nije isplatila ono sto je trebala , shodno zakonima koje je sama donela.
Ovi ljudi sto strajkuju, nisu u pravu, jer iskreno zasto nisu strajkovali ranije, zasto su dozvolili da toliko dugo budu lagani i ostecivani.
Policija nije u pravu kad govori o neposlusnosti, jer po zakonima ove zemlje, kada zaposleni ne izvrsava raden zadatke,d obija otkaz.Druga strana medalje je to sto su oni oruzani organ, obucen da reaguje u mirnodopskim usloivima, na prevenciji nasilja i sprecavanju cinjenja stete drzavi.
Sad.Svako neka radi svoj posao.Matematika je bar tu jednostavna.

pošalji odgovor

Pametnjakovic [neregistrovani] (25. 01. 2010, 15:57:36)

Za vreme Milosevica

Imali su i hleba i ulja, nesreco ne znam ko te postavi da ovako nesto pitas. Kratko ti pamcenje, mozda se stajalo u redu ali imalo se da se deca prehrane.

pošalji odgovor

Nina [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:04:42)

Dogoreva narodu Srbije

Ovo je sramota, nemam rci i meslim da nepostoji rec da bi se sve ovo sto se kod nas desava opisalo.Da li ti ljudi na vlasti imaju obraza, stida i znaju li sta ih ceka kad im se okliznu fotelje ispod guze? Bojim se da ce neki mozda da zavrse kao Causesku i njegova supruga! Neznaju oni kako je tesko kada nema roditelj da da deci da jedu i da ih posalje u skolu praznih stomaka, u letnjim patikama kupljenim na pijaci. Kada to budu osetili na svojoj kozi mozda ce se opametiti. Ali to nece da osete jer su se oni nafatirali debelo i sta god da bude u ovoj zemlji Srbiji oni ce prvim avionom i brisiiiiiiiiiiiii!!!!!! Kako i kralj u vreme okupacije a sada nam soli pamet i toboze se sekira za svoju otadzbinu, deli deci poklone i ucestvuju u humanitarnim akcijama od pokradenog zlata iz one predrate Srbije. Nama takvi humanitarci nisu potrebni, bar ne meni.Dogoreva narodu a da li to znaju vladari?

pošalji odgovor

Somy [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:09:28)

more ...

Da vam uleti jednom naoruzana brigada policije u vladu pa da i vi osetite sta znace prave batine ,dosta su oni tukli narod -zaboravili ste 90- te, kolo srece se okrece - nece ,naravno da nece i policajci su ljudi, i oni imaju porodice . Samo pokusavate da izazovete jos dramaticniju situaciju pa cete na kraju da begate iz Srbije ... bando crvena

pošalji odgovor

Nina [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:11:50)

pravda

Niste u pravu, kada je trebalo ratovati na Kosovu onda su slali te iste strajkace, a kada je treblao da ih plate onda im salju policiju! Pare su uzeli drugi koji nisu ni omirisali rat!!!!

pošalji odgovor

jeremija [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:11:57)

istina

E i Sloba je govorio narode ,oslobodite Beograd da moze da funkcionise.Ali OTPOR otpor...
E moja krava ubola tvoju ,nema zakon.E nije tvja krava ubola moju ,e tu ima zakoma .Narode
Drzavna vlast bilo koja je po definiciji -maltretiranje naroda .

pošalji odgovor

Srbin opste namene [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:17:08)

35000

35000 mi je zapalo za oko...
Nemogu tuci narod sa ovakom platom... a.. da im je plata 45000 onda bi mogli !!!

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:36:56)

Pocelo je ..........

A zavrsi ce se mnogo gore nego sa Milosevicem.
Krajnje je vreme bilo !!
Nadam se da ce ovog puta da se otvore svi dosijei pa da vidimo eksponiranu celokupnu bagru.

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:51:06)

Bas si "pametnjakovic"

Jeste imali su hleba.
Imali su i Jezdu, Dafinu, Caneta, Marka Milosevica, Arkana, Legiju,ubistva novinara, sankcije, izgubljene ratove, bombe NATO-a itd.
Kako se toga nisi setio, pametnjakovicu ?

pošalji odgovor

Dijapazon [neregistrovani] (25. 01. 2010, 16:57:47)

Ko je tebe izabrao EU ili Srpski Narod

Dolazimo u situaciju da Srbija bude označena u EU kao zemlja u kojoj na svakih 100 kilometara imate blokadu, a to je veoma štetno za sve nas - rekao je Dačić

Pa Bre, ko je tebi dao mandat? Srbi ili EU?

Ovi na vlasti su potpuno izgubili kompas, ali potpuno!

pošalji odgovor

Somebody [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:05:58)

Hvala "shojka" na prosvetljenju

Da,umro je Tito ali i ti se izgleda ne osećaš najbolje :)

pošalji odgovor

bojan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:10:58)

podrska rsavanju sukoba naroda i policije

bravo za policiju. zao mi je sto je dotle doslo da drzava nema mehanizam da resi probleme naroda jer to nije ponizavjuca radnja vac za ponos svih koji u njo zive. ne bi trebalo da resenje budu blokade i sukobi, angazovanje -pretnja policijom, vec da neko iz vlade nadje vremena i stisne petlju pa resi problem pre nego do blokada i sukoba dodje. sto pre neka se resi. b

pošalji odgovor

Snezana [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:12:57)

Neka se štrajuje

Naravno da su štrajkovi nužni da bi vlada videla koliko je proevropska i koliko građani imaju boljitak od nje.Naravno da će na ovakav način štajkovati,jer će ih jedino tako vlada i primetiti.Da nije tako,bilo bi : "Samo vi štrajkujte,a mi ćemo vas povesti u evropsku uniju,pa makar se u Srbiji i umiralo od gla.Sve ima cenu pa i Evropa.Cenu naravno uvek plaćaju najnemoćniji.Nažalost.Ova vlada postoji zbog sebe same.Šta će ljudi.Lepo im je.Da postoji narod kome nije sve tako lepo,sete se kad narod izađe na ulice.Sram ih bilo.Policija je pokazala da je časnsa.Svaka čast.

pošalji odgovor

Iva [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:13:41)

Bravo!

Odlican komentar!

pošalji odgovor

Iva [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:19:23)

Bravo!

Jos jednom bravo!

pošalji odgovor

Pametnjakovic [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:20:44)

A koja je danas razlika?

Sponzoruse, ekzekucije, pucnjava, mafija legalna i ilegalna, narod gladniji nego za vreme Milosevica, proizvodnja na nivou 99, dug ucetvorostrucen...
Da li ti uopste znas Sekice o cemu pricas? Idi dete prati malo ekonomiju, hroniku... Mozda ce ti se reci samo

pošalji odgovor

k [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:30:27)

Srbi nisu

mandat su im dali komunjare, fasisti i naravno strani Ambasadori.

pošalji odgovor

živko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 17:47:37)

tako ivice

to je trebalo davno da policija spreči blokade pruga auto puteva i sl.manite se štrajkova na sela motiku u ruke i eto hleba.

pošalji odgovor

Meks [neregistrovani] (25. 01. 2010, 18:20:07)

Protesti

Ti protesti se odrzavaju skoro svake godine sigurno pre 5 godina(mozda i vise ne secam se tacno) a sto niko o njima nije mislo pre krize nisu oni krivi. Svake godine im daju neka obecanja. Ne znam samo kako vas nije sramota da prozivate te ljude koji samo traze ono sto je njihovo, a branili su i vasa dupeta dok su bili u rovovima.

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (25. 01. 2010, 18:41:51)

Evo ti razlika :

1. Za pocetak, ne padaju mi bombe na glavu.
2, Treba stvarno da si debelo limitiran pa da ne vidis da je ovo samo produzetak Milosevica, a ne neka promena. Sve tatini sinovi komunjara uzjahali vlast, a ako ne oni onda ljudi koji su se prodali inostranom kapitalu.

pošalji odgovor

Maksa [neregistrovani] (25. 01. 2010, 18:50:50)

ovde su nagradjeni samo dezerteri

a braniocu zemlje su ponizeni i postidjeni....sa odlsakom Lazarevica u Hag mi smo pljunuli na sve ljude koji su casno braniii ovu nesretnu zemlju... a likovi kao sto je Marko Karadzic su dobili fotelje u ministarstviam i jos se hvale kako su dezertirali..

pošalji odgovor

sindikalac [neregistrovani] (25. 01. 2010, 18:53:12)

slabo ti znas šta se desilo 5 oktobara

Samo ću ti toliko reći da 5 oktobra ne bi ni bilo u snovima da smo izvršili naređenje i zaustavili vozila na auto putu koja su se uputila za BGD. A za zastavljanje nismo stop tablice nego pa ti sad koristi maštu, a ja se stidim da napišem šta su nam naredili.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:10:44)

Dačiću nećeš preći cenzus

Ukoliko, predstavnici sindikata policije, ispoštuju ove svoje najave, pokazaće da se policija stvarno promenila. Da to nije zasluga njihovog ministra i da stvarno neće dozvoliti da ih iskorišćavaju. Dačić je celog leta ponavljao, kao papagaj, da policija neće tući radnike, sad je pokazao da je to bio samo politički marketing. Dačić je napravio veliku grešku i predviđam da na izborima SPS neće preći cenzus.

pošalji odgovor

YES [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:11:44)

Bravo policajci

Svaka vam cast,treba udariti po onima sto su pokrali drzavu i doveli radnike na ivicu egzistencije.
Jesu li sadasnji vladari svjesni da nahuskavaju policiju na bracu, sestre, rodjake, djecu svojih rodjaka koji traze ono sto ima pripada.
Udri po ovoj dvojici gore sa slike, dosta je bilo javasluka.
Bravo policijo, svaka cast.

pošalji odgovor

Zlatan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:26:33)

Policija

Pita li se itko, kuda će otići država (bilo koja) ako će policija (i vojska) sami određivati, a ne zakonita Vlada kada upotrijebiti silu!!! Ljudi moji, nastupit će anarhija. Tako je i Mile Martić u Kninu 1990 odlučio da "sluša ovaj narod". I znamo kako je to završilo.

pošalji odgovor

Pametnjakovic [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:35:59)

Nisu ti bombe padale na glavu

Zbog Milosevica, vec zbog istog tog kapitala o kome pricas, a da je ovo produzetak Miloseviceve politike, danas mislim da je ovo gore, zaista a trebalo mi je 7 godina da uvidim i kajem se zbog toga sto se nisam pre obrazovao shvatio odakle dolaze bajke o rastu BDPa dok drzava bankrotira... Misli Sale sta god hoces, brojke govore da gore nikada nije bilo.

pošalji odgovor

Johnny [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:37:48)

Smešan si...

Kaži ti meni, koliko si, ove godine, zaradio na poljoprivredi?

pošalji odgovor

micko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 19:55:12)

isto s, drugo p

Kada ce ljudi da shvate vec jednom.. Bilo koja vlast da dodje isto ce se ponasati.. Nije do vlasti, vec do onih koji iz senke vladaju.

pošalji odgovor

Serbian_rodoljub [neregistrovani] (25. 01. 2010, 20:16:45)

slepac

druze i do sada smo radili pa opet nema plate, jel ti mislis da si nesto pametan?znaci das ljudima otkaz i kazes, gle neradnici ne zele da rade, a ako ti radnici rade i ne das im novac a oni se pobune, ti opet kazes: gle neradnici , ako radite bice novca, ako ne radite nema nista. zasto tako nesto ne kazes pred na primer Leteks, Zdravlje, Nevena, Zele Veljkovic?? nesto ne vidim da si toliko hrabar koliko preko tastature! e moj slepče!

pošalji odgovor

zoran [neregistrovani] (25. 01. 2010, 20:18:18)

steta

najveca steta srpske zeleznice je sto je vode prevejani kriminalci lopovi koji su je opljackali a ne beda i sirotinja koja trazi komad hleba ja sam pripadnik zandarmerije pa zar sad da bijem mog oca majku kuma pobratima sestu druga zarad tudjih lopovluka vratite pare u budzet da te pare koje ste opljackali kupujuci svedske lokomotive i jos puno toga

pošalji odgovor

zoran [neregistrovani] (25. 01. 2010, 20:21:27)

nis

ja sam policajac pa zar sam lud da bijem svoju majku oca brata kuma pobratima ma sav ovaj opljackani srpski narod samo zato sto trazi komad hleba

pošalji odgovor

полицајац синдикалац [neregistrovani] (25. 01. 2010, 20:51:34)

прецизније

Мој смисао кад сам споменуо плате полицајаца није се односио да уколико нам повећају плате да ћемо реаговати-интервенисати него да нам не плаћају прековремене сате, рад ноћу, рад викендом и празницима.А то је само један сегмент у којима нас не поштују као људе и запослене. Такође да појасним реакција полиције је законски неоснована уколико приликом обезбеђења јавног скупа (штрајк и протест) не дође до угрожавања ЈРМ,вршења КД или дела која угрожавају безбедност државе,безбедност грађана и њихове имовине, а они реагују зато што то неко мисли да је то у реду. Решење је просто нека нам укину и остала права која произилазе из Устава и закона РС као и из Европске конвеције за заштиту људских права и основних слобода коју је иначе наша земља ратификовала или нека господа из Владе засуку рукаве и донесу Закон о штрајку и протесту па нека одреде место у БГД нпр. испред Владе РС где ће једино бити дозвољен штрајк и протест. Е онда немамо право да одбијемо наређење уколико неко блокира пругу или ауто-пут јер ће тада бити законски регулисано. Али опет нећемо тући него им саопштити њихова законска права и где могу да штрајкују тј. где им је дозвољено и наравно где могу добити одговор на њихове захтеве. А за све неверне Томе има нас полицајаца који знамо овај посао обављати стручно, професионално и поштено. За све остале грађане који нас подржавају у нашој синдикалној борби захваљујем им се што схватају да су и полицајци грађани ове земље који желе само да раде свој посао часно и поштено!!!

pošalji odgovor

Johnny [neregistrovani] (25. 01. 2010, 20:52:27)

Tako treba

Ko voli da ga tuku, i za uši vuku, neka na sledećim izborima glasa za SPS.

Dačić bejaše dobar učenik, onoga što reče:,,Niko ne sme da vas bije''

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (25. 01. 2010, 21:01:11)

Pendrek demokratija

Sa pendrek demokratijom u Evropu,svaka cast demokratskoj eliti zemlje.

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (25. 01. 2010, 21:23:00)

Vlada, vladam,...

Probem ove Vlade je u tome što gospoda Ministri smatraju da su oni vladari, a ne Vlada u ovoj Srbiji. Smatraju da je državni Aparat njihova posluga.

pošalji odgovor

Mirka [neregistrovani] (25. 01. 2010, 21:31:19)

Borise Tadicu

sta je sa tobom covece? jesi li ti zaboravio ZOrana Djindjica? Sta ovo radis ovom jadnom narodu? Saljete nam racune za struju od po 10.000 dinara, a plate ne primamo skoro uopste? Imas li ti savesti, morala, ljudskosti?Jel ti neko uradio lobotomiju? Stidim se sto sam glasala za tebe

pošalji odgovor

boki [neregistrovani] (25. 01. 2010, 21:58:15)

gresis

Prijatelju,pa ljudi su strajkovali gladju i zedju ne bi li nekako skrenuli paznju drzave na svoje probleme,spavali danima pred drzavnim institucijama isterivali pravdu,sekli prste ,pretili samoubistvima,cak su i dizali ruke na sebe,i sta je bio rezultat? nista,sve se zavrsavalo na praznim obecanjima.

pošalji odgovor

mirko [neregistrovani] (25. 01. 2010, 22:01:37)

druze

sudbina milosevica se zavrsila zbog nama poznatih razloga a zadnji dani su bili u mirnim protestima,pa usledilo slanje policije na protestante,posle strajkovi i na kraju pade.ovi su sad kod slanja policije a strajkovi pocinju jos malo(telekom,eps itd..)...resto scenarija nam je poznat.Moj glas vise necete dobiti...izdrzaste 11 godina...e necete ni mesec vise...a ako uvedu u kladionice koliko ce da izdrze,dao bih im 6 meseci na gurku...

pošalji odgovor

policajac [neregistrovani] (25. 01. 2010, 22:24:29)

replika

prijatelju po tom istom kolektivnom ugovoru nama (policajcima) treba da se plati noćni rad - ne plaća se, treba da se plati rad vikendom - ne plaća se, treba da se plati prekovremeni rad - ne plaća se, treba da se plati rad praznikom - ne plaća se, treba da se menja uniforma - nosimo iste pantalone, vetrovke, košulje itd skoro 8-9 godina, prema tome oštroumni gospodine ne držite nam moralna predavanja, DOSTA NAM JE PONIŽAVANJA !!!

pošalji odgovor

Sten [neregistrovani] (25. 01. 2010, 22:40:36)

Ha, ha, ha

"Rezervisti su se tek sada, dakle, deset godina nakon rata setili da traze svoje dnevnice."
Zar pravilno postavljeno pitanje ne bi trebalo da glasi: "Zar se drzava ni 10 godina nakon rata nije setila da rezervistima isplati dnevnice?"
Gospoda, za koju Vi kazete da su iskljucivi krivci, je dobila od drzave preduzeca, cesto gotovo na poklon, uz odredjene obaveze i garancije cije ispunjavanje treba da bude kontrolisano od strane drzave.

pošalji odgovor

Sten [neregistrovani] (25. 01. 2010, 22:44:04)

Ooooooo alex

Zar smo prosli bolje od Islanda?

pošalji odgovor

Sten [neregistrovani] (25. 01. 2010, 22:47:07)

E Sale, Sale

U svakoj normalnoj drzavi ljudi nebi bili gladni, a kriminalci bi isli na robiju.

pošalji odgovor

police [neregistrovani] (26. 01. 2010, 02:51:06)

ne lupetaj

ti sto pricas ove gluposti, verovatno nemas dobre odnose sa zakonom pa zato i pljujes po policiji,a da je policija tukla nekog u leskovcu nije tacno,jer sam bio tamo.

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date