- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 31. 01. 2010
PRESS
Gazela neće pasti - Đilas: Smenite me, pa delite Romima stanove
Gradonačelnik Beograda zatražio od Vlade Srbije rok do kada će se čekati na njihov kredit ili da se, u suprotnom, pozajmica traži na drugom mestu

ROMIMA NIKO NIJE OBEĆAO STANOVE... Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas zatražio je od Vlade Srbije da se odredi rok do kog bi Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) trebalo da odobri kredit za obnovu mosta Gazela ili da se u suprotnom potraže novi krediti. Đilas je juče, posle vanredne sednice Gradskog veća, sazvane zbog stanja Gazele, novinarima u Skupštini grada rekao da bi to mogao da bude 15. mart i da očekuje odgovor od republičkih organa do sledeće nedelje.
Mrkonjić: Problem je rešen
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić rekao je da ne treba stvarati paniku zbog oštećenja na Gazeli jer stanje nije tako alarmantno kao što se predstavlja, napominjući da se takve stvari dešavaju u zimskom periodu. On je rekao da Radna grupa za obnovu Gazele ima „dinamički plan koji se za sada poštuje, ali da EBRD traži slepo poštovanje dogovora o raseljavanju Roma".
- To je sada rešeno i očekujem da će u narednih petnaestak dana stići odobrenje da možemo da koristimo ta sredstva - rekao je Mrkonjić. (AG.)
- Ako nemamo kredit 15. marta, onda kažemo: „Gospodo, hvala vam, počinjemo da tražimo kredit na nekom drugom mestu i krećemo u rekonstrukciju." Beograd je spreman da uzme kredit i sufinansira rekonstrukciju Gazele. Ovo je mučenje, mi ne znamo ni šta još treba da uradimo i da li treba nešto da uradimo, svima nam je muka - rekao je Đilas, i dodao da je o tome razgovarao sa predsednikom Srbije Borisom Tadićem i ministrom za infrastrukturu Milutinom Mrkonjićem i da su se složili oko ovog zaključka.
Inače, problem oko odobravanja kredita od strane EBRD-a i Evropske investicione banke je u tome što Romi iz nehigijenskih naselja ispod Gazele nisu izmešteni u takozvanu čvrstu gradnju, nego u kontejnere. A prekjuče su iz Ministarstva za infrastrukturu i JP „Putevi Srbije" za kašnjenje kredita okrivili gradsku vlast.
Đilas kaže da bi prvo morali njega da smene da bi raseljeni iz nehigijenskog naselja ispod Gazele dobili stanove.
- Dok sam ja gradonačelnik, niko ko je zauzeo neku ledinu ili prostor, bez obzira na to ko za njega lobirao, neće dobiti stan. Jer u Beogradu ima nekoliko stotina hiljada ljudi koji rade čitav život, a nemaju stanove i to bi bila velika nepravda. Zamolio bih prijatelje iz inostranstva, koji su nam davali kredite i donacije, da ne traže od nas više standarde od onih u zemaljama iz kojih dolaze, jer sam na televiziji video kako je gradonačelnik Rima raselio Rome u naselje koje je više od 50 kilometara udaljeno od centra grada i niko se zbog toga nije uzbudio. U Mađarskoj broj ubijenih Roma prelazi dvocifren broj, pa se niko zbog toga nije uzbudio. U Srbiji ne postoji mržnja prema drugim narodima i drugoj boji kože - rekao je Đilas.

SAOBRAĆAJNI KOLAPS... Gazela, najveći most u Srbiji
On kaže da se, prema ugovorima koji su potpisani sa „Putevima Srbije", grad Beograd obavezao da će sufinansirati rekonstrukciju mosta i raseljavanje nehigijenskog naselja, ali da ni u jednom dokumentu nije utvrđen način raseljavanja nehigijenskog naselja, niti je bilo ko obećao izgradnju stanova Romima.
- Ovo je dobro iskustvo za one koji govore o tim kreditima kao jeftinim, sa navodno sitnim kamatama. Ali kredit za Gazelu će koštati mnogo više, jer samo 2,5 miliona evra košta raseljavanje nehigijenskog naselja, a kredit je na 33 miliona. Na to ide osnovna kamata, plus euribor, pa tih 2,5 miliona evra, i to onda nije četiri ili pet odsto kamate, što je ispod komercijalnih kamata, nego je to kamata veća od 10 odsto. I onda to nije tako povoljno kao što je izgledalo na početku. Ipak, mislim da je najbolje da se sada uzme taj kredit, jer je obnova Gazele vezana za obilaznicu oko Beograda kako bismo izmestili kamionski saobraćaj iz centra - rekao je Đilas.
Izmene u režimu saobraćaja
Od sutra će u Beogradu biti uvedene privremene izmene u režimu saobraćaja:
n Pešački prelaz u Dečanskoj kod Doma sindikata biće ukinut, a njegova zona biće zatvorena ogradom za pešake.
Na raskrsnici Dečanske i Nušićeve biće izmenjen signalni plan rada semafora, čime će se dati više vremena vozilima koja skreću u Terazijski tunel
n Na raskrsnici Brankove i ulice Carice Milice biće izmenjen signalni plan u radu semafora, čime će se dati više vremena za prolazak vozila Brankovom ulicom.
Biće ukinut i pešački prelaz preko Brankove ulice, na raskrsnici Brankove i Carice Milice. Pešacima je preporučeno da za prelazak preko Brankove ulice koriste podzemni pešački prolaz Zeleni venac
n Na raskrsnici Pop Lukine i Brankove biće izmenjen rad semafora, čime će se dati više vremena za prolazak vozilima duž Brankove
n Levo skretanje svim vozilima sa Brankovog mosta u Pop Lukinu biće zabranjeno. Na mostu će svim vozilima biti dozvoljeno kretanje žutom trakom, u smeru od Brankove ka Novom Beogradu. Biće dozvoljeno kretanje žutom trakom i u Bulevaru Nikole Tesle, u smeru ka Brankovom mostu, od ulice Ušće do Bulevara Mihajla Pupina
Kako su nam rekli u EBRD-u, najava gradonačelnika Đilasa da bi uskoro trebalo da se odredi rok za dodelu kredita je u skladu za interesom svih da se više ne odugovlači sa procesom obnove Gazele. Bojana Todorovski, portparol EDBR-a, kaže za Press da će se „konačna misija" EBRD-a završiti početkom februara, kada će biti rešeno pitanje preseljenja Roma.
- Tada će doći do konačnih sastanaka sa predstavnicima grada Beograda i Ministarstva za rad i socijalnu politiku. Nakon sastanka, zaključci će odmah biti predstavljeni menadžmentu Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj za odobrenje. Prosto, postoje neki međunarodni standardi koji se moraju ispoštovati kada je u pitanju raseljavanje nehigijenskih naselja. Plan akcije raseljavanja dobro napreduje i grad Beograd je obavio dobar posao do sada. Većina ovih pitanja je već rešena. EIB i EBRD blisko sarađuju sa gradskim i državnim vlastima - kaže Todorovski.
Dragoslav Šumarac, predsednik Inženjerske komore Srbije, kaže za Press da odgovornost za kašnjenje kredita nije na gradskoj vlasti.
- Gradska vlast je raselila nehigijensko naselje i ispunila svoje obaveze. Gazela je u nadležnosti Ministarstva infrastrukture i JP „Putevi Srbije". I ja sam svojevremeno u našoj vladi, za vreme premijera Zorana Živkovića, imao oštre rasprave. Tvrdio sam da treba odmah ući u sanaciju, ali mi je tada rečeno da je to u nadležnosti Koridora 10. Pošto to sada radi ministar infrastrukture, on ne sme da ima važniji zadatak od tog da se bavi tim kreditima i da dočeka da se obavi rekonstrukcija mosta - zaključuje Šumarac.
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
Osumnjičeni za Srebrenicu deportovan iz SAD u BiH
24. 05. 2012
komentari (108)
pošalji komentarDragon Fly [neregistrovani] (30. 01. 2010, 14:22:40)
Da se ja pitam
ja bih proter'o autobus...
pošalji odgovorSima [neregistrovani] (30. 01. 2010, 14:25:54)
Nece !!!
Ici cemo zaobilaznim putevima,izbegavacemo gazelu.Probacemo skelama da se prebacujemo preko reka.A vama je doslo vreme da se oslobodite bednih limuzina i da kao prave demokrate pokupujete sebi nove helikoptere.
pošalji odgovordanica k.z. [neregistrovani] (30. 01. 2010, 14:32:18)
Uteha
Koji je ovo " strucnjak " za mostove? rug Djilas? Pa , on ne ume ni da postupi po ugovoru, pa da pri raseljavanju Roma ispod "Gazele|" odmah nacini svepo ugovorenim obavezama, koje bi bile trajne i jeftinije? Kako? Tako sto je sada, nesto sto je trebalo da kosta 100 dinra, ulozio 30 dinara, a sad ponovo, mora da ulozi 100 dinara. namesto da to trajno kosta 100 dinara, ostace 130 dinara!
pošalji odgovorSto se tice IZJAVE: da most nece pasti, tako je velika uteha, kao kad bi covek bio SLOGIRAN, a on tesi porodicu, da bolesnik nece umreti, ali, da ce preostali zivot provesti u invalidskim kolicima, sa svim pratecim problemima, kako za bolesnika, tako i za porodicu! koja je ovo sramota?
Jermija [neregistrovani] (30. 01. 2010, 15:15:34)
Parking majstor
Neverovatno!E moj Đilas, po centru grada i dalje masa nepropisno parkiranih a ti bi još da obnavljaš Gazelu.Prvo završi jedan posao pa da ti onda verujemo.
pošalji odgovorLidija [neregistrovani] (30. 01. 2010, 15:21:31)
ZIVOT
u Beogradu nikad nece biti normalan!
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (30. 01. 2010, 15:23:32)
EU
То што Градоначелник нас лаже - то му пролази. Али само се занео и преварио, па нису криви ови из Банке што не дају паре - кад с овима са запада нешто договараш мораш да испоштујеш. Не може, они људи тако раде, или ко бар код њих не ради тако иде у затвор, тј. разлика између Европе и нас је у томе што код њих постоји нешто што се зове одговорност..
pošalji odgovorZdravko [neregistrovani] (30. 01. 2010, 16:20:31)
E, moj gradonačelniče!
Pa zvog čega ste Miloševića oborili da bi nam sada ovo priredili. ILi je on opet kriv i za tu Gazelu. Ali,šta ste vi posle toga uradili uradili? Može li vama, Demokratima, neko maknuti iz glave tu strašnu monetarnu opsenu i iluziju koja je na kraju krajeva i dovela do ovako stravičnih nagoveštaja i ishoda. Budimo realni, pa kako može ako su vaši egzistencijalni interesi prikopčani na takvu politiku. A ona u praksi znači ne zadovoljavati interes onih koji su vas birali već onih koji vas veštački održavaju u životu i na političkoj sceni. Vi ste apsolutna negacija svega što makar i liči na demokratiju a kamoli njeno otelotvorenje!
pošalji odgovork [neregistrovani] (30. 01. 2010, 16:22:49)
E kad je Đilas rekao
Laknulo mi je. Neka sad Gazela proba da se sruši. Nema Šanse!
pošalji odgovorcovek sa klupe [neregistrovani] (30. 01. 2010, 16:30:46)
NBS intervenisala sa 250 miliona eura od 1 jan.
Naslov je odgovor na sve,Srbija ima kako se sama hvali oko 9 mil.dol.rezerve,hm interesantno a mi trazimo kredite.
pošalji odgovorKina je u okeanu napravila most od 35km za samo 18 meseci,a visok je preko 50m,samo da ponovim u okeanu7moru.Koliko je dug most na Gazeli,koliko je sirok????
Taj Kineski ima 6traka u oba smera samo da dopunim.
Pa koga vise oni prave budalama.Sta je sa kreditima sto su dobili skoro 1.2 milijarde u poslednjih 6 meseci???
Ustanak nista drugo!!!Ne revolucija vec ustanak!!!
Sale [neregistrovani] (30. 01. 2010, 16:36:09)
Bas bih voleo...
E bas bih voleo da mu ovi ne daju kredit pa da vidim o cega ce da rekonstruisu. Sramota bre! Uzimamo kredite gde stignemo i kako nam dune...GDE SU BRE NASE PARE KOJE NAM UZIVAMTE NA 10.000 STRANA??? Bolje mu je da lepo covek da ostavku i vise da nemamo problema oko sukoba interesa i slicnih stvari! Muka mi je bre vise...
pošalji odgovordzudza [neregistrovani] (30. 01. 2010, 16:49:16)
pa neka je
e kad' je dipl.mašinski inženjer avio smera ovo rekao, onda ne treba da sleću avioni na gazelu.
pošalji odgovori još mu ldp ukazao na nemar izvođača.
pa svi iz ldp da se skupe nikad ne bi ni drveni mostić preko topčiderske reke napravili.
svašta.
dajte mu da proizvodi i prodaje šnalice,pribadače,značkice, dugmiće, češljiće,prasiće...
nezir [neregistrovani] (30. 01. 2010, 18:48:06)
ne razumem te sta pricas!
nemoj vise da nas nazivas "romima" mi imamo svoj naziv nacionalnog identiteta i sa time moras nas nazivati pravim imenom dakle: "ciganima". kako smo to preko noci postali ROMI? ionako nam je najvece ruglo bilo ispod gazele. tu su nasa deca, mali cigancici dovlacili razni otpad i pravili karton kuce od svega i svacega. mene je kao cigana bilo sramota da tu prodjem a kamo li da zivim! i molim press da objavi moj komentar, jer sam i ja nekakva manjina u ovoj Srbiji, a ipak je volim jer se osecam kao Srbin!
pošalji odgovorgavran [neregistrovani] (30. 01. 2010, 18:53:18)
DIVNO
Joooj divno, gradonačelniče, neće nam se srušiti glavni most u gradu. Baš se radujem - napokon jedna dobra vest!
pošalji odgovorLala iz Banata [neregistrovani] (30. 01. 2010, 19:03:20)
eh
Dipl.maš.inž. bez dana staža u struci. Jak mi je to stručnjak. Najgori vid neznanja je kad čovek ne zna šta ne zna. Kad takav ima još i neku vlast, eto ti haosa i tragedijje.
pošalji odgovorDrkonj [neregistrovani] (30. 01. 2010, 19:09:45)
Remedy
Vakcinišite vi to viškom vakcina i obezbedite imunitet od rušenja za sledećih-godinu dana.
pošalji odgovorMajstor [neregistrovani] (30. 01. 2010, 19:52:56)
A da se ja pitam
Ja bih to odvrno... to nije noseci most i ja bih to odvrno... WEST SIDE
pošalji odgovorPijonirčina [neregistrovani] (30. 01. 2010, 19:58:22)
Tako treba da bude
To je tačno.Stegli su pare i dižu cene, a smanjuju plate, jer treba da se oduzmu nekretnine, a Srbi uteraju ko sav ostali svet u kreditne kartice.
pošalji odgovorKako im deca ne bi nasledila stanove i zavisila od kartonskih kutija i gazda, kao sav ostali zapadni svet.
Da se više niko ne seća socijalizma.
Zato ne dozvoljavaju normalan život od zarade, jer smo bogati.
Znate li vi uopšte, koliko % ljudi na zapadu poseduje 100% svoje nekretnine?
Milica [neregistrovani] (30. 01. 2010, 20:00:02)
Idemo dalje...
E, sad, udri po gradonačelniku, jer neko mora da bude kriv.
pošalji odgovorPosle 20 godina srpske države,
i otimanja od strane Beograda,
samo je Djilas kriv za tu pukotinu.
Znači, udri po njemu, i sve je rešeno, pa idemo dalje za iste pare.
MM [neregistrovani] (30. 01. 2010, 20:21:03)
Sto posto
Milice,potpuno si u pravu.Krivi su beogradjani i svi oni koji koriste Gazelu da bi stigli do Nisha ili Shida.Bog sa tobom,draga Milice
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (30. 01. 2010, 20:22:08)
Ma ne..
..Milice ,ipak je Sloba kriv zar ne a mozda i Mladic zato sto nece da se preda pa da mozemo u Evropu.Nemojte molim vas da ovako lepi gospodin Djilas bude kriv ,ma ne Sloba i gotovo.A mozda nam i pomocnik gradonacelnika obezbedi vatrepolo kapice da nam se kosa ne pokvasi kad popadamu u reku zar ne Milice.
pošalji odgovorV [neregistrovani] (30. 01. 2010, 20:38:22)
E, kad on kaze da se nece srusiti onda je u redu..
Posto je on ekspert za sve i svasta, od evra do golubarstva, (pa samim tim i za mostove) moramo mu verovati. Iskljucimo nase mozgove, zatvorimo oci i verujmo nasem Vodji.
pošalji odgovormilan [neregistrovani] (30. 01. 2010, 21:08:01)
kao i uvek
Naravno cekace da neko bude povredjen u najgorem slucaju izgubi zivot,zbog i na gazeli,pa da zasuku rukave i urade nesto.Do tada ce samo da se vrte price i kradu pare za "REKONSTRUKCIJU".
pošalji odgovorJADNI MI KO MISLI O NAMA
bami [neregistrovani] (30. 01. 2010, 21:39:11)
Unezvereni Đilas
Odavno nismo imali prilike da vidimo tako unezverenog i svađalački raspoloženog Đilasa. Započeo bi svađu, ako mu to njegovi kamaradi dopuste sa "trulim Zapadom", zarad mosta koga ni on ni Mrka neće da poprave. Mrka ne krije da mu je Sloba uzor! Ali za Đilasa nismo znali do njegovog nastupa na Gradskom veću Beograda. Baš mu u poslednje vreme ne ide: Zemun, Voždovac, Romi ispod Gazele, Gazela... A hoće da bude i gradonačelnik i predsednik DS Beograda. Vegetiraju i Beograd, i posebno DS Beograda!
pošalji odgovorbami [neregistrovani] (30. 01. 2010, 21:41:05)
Unezvereni Đilas
Odavno nismo imali prilike da vidimo tako unezverenog i svađalački raspoloženog Đilasa. Započeo bi svađu, ako mu to njegovi kamaradi dopuste sa "trulim Zapadom", zarad mosta koga ni on ni Mrka neće da poprave. Mrka ne krije da mu je Sloba uzor! Ali za Đilasa nismo znali do njegovog nastupa na Gradskom veću Beograda. Baš mu u poslednje vreme ne ide: Zemun, Voždovac, Romi ispod Gazele, Gazela... A hoće da bude i gradonačelnik i predsednik DS Beograda. Vegetiraju i Beograd, i posebno DS Beograda!
pošalji odgovorZeljko [neregistrovani] (30. 01. 2010, 22:24:48)
Rusenacelnik
Ne, nevin je Djilas kao francuska sobarica.
pošalji odgovorVazno da je on sprcao pare na most na Adi.
Zato sto se ne zna prioritet, zato i puca Gazela.
Prvo su morali sve gradjevinske radove da usmere na zavrsavanje obilaznice, pa onda rekonstrukcija Gazele pa tek onda sve ostalo ako bude bilo novca.
A on sto stvari poceo, a nista nije dovrsio kao ni Njegov Mrkonjic.
Spomenik na Adi ce nas kostati ko Svetog Petra kajgana.
Zakljucen ugovor za most u Zemunu. Samo ne znam cemu ce da sluzi i sta ce da poboljsa?
Sve neki potezi budi Bog s' nama.
anonymous [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:05:11)
....
Sto se ne vratis na Moravu, tamo su mostovi sto posto bolji, a gradski oci vise brinu o narodu! Kratko i jasno!
pošalji odgovorLicanka [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:40:24)
Eh Lalo, moja diko,moja sliko
Ta nisi mu mogo bolje ka`sti. Pravo si mu rek`o.
pošalji odgovorMiloš Kikić [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:42:51)
Pitanje
Da li možda nije trebalo poslušati one ljude koji su govorili da je umesto jednog raskošnog a nepotrebn og mosta preko Ade Ciganlije trebalo za iste pare napraviti tri "normalna" mosta preko Dunava i Save?
pošalji odgovordejan [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:44:39)
smesno
Stvarno, platili su vec silne pare za neki novi most, platili su za projekat, usli u tu pricu, premda ne vidim da je ista pocelo da se radi i od toga. Pa od parkinga je grad zaradio tih 30 miliona eura za godinu dana,sigurno. Gde su ostali prihodi, koje inace pre nije grad imao pa je funkcionisao dobro. A da, pre nije bilo na hiljade cinovnika zaposlenih, nije se kralo toliko mnogo i javno. I dalje se cudim, da je 33 miliona eu problem i da ce se cekati neki mart mesec pa ce se traziti pozajmica na drugom mestu? Treba da ih je sramota. Pa da pritegnu Miskovica koliko se nakrao po Srbiji, izvukli bi i 50 miliona eu za rekonstrukciju. A gde je hiljade drugih novokomponovanih kojima taj iznos nije problem?
pošalji odgovorbeogradjanka [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:46:55)
Nece a
super nego Djilasu ajde ti prvi gradskim autobusom preko Gazele a mi cemo za tobom da se uverimo u tu sigurnost.
pošalji odgovorobican gradjanin [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:50:41)
kredit
Dokle da uzimamo kredite za sve i svasta? Gde zavrsavaju pare od svih nas? Dokle ce te nas vise krasti i trpati pare u svoje dzepove!?
pošalji odgovorgogi [neregistrovani] (30. 01. 2010, 23:51:26)
most preko Ade
Мост преко Аде је чисто разбацивање парама. Могли су да подигну најобичнију ћуприју, па шта нпр. фали мосту преко Дунава код Ковина? Обична челична конструкција на потпорним стубовима у много бољем стању него Панчевац (истини за вољу био је порушен 99.). Овако, за новце који су дати за тај гломазни мост преко Аде - могли смо да добијемо 3 моста - два моста преко Саве и још један мост преко Дунава (а овај мост би и те како растеретио Газелу и Панчевац и саобраћај кроз град). Мени, а верујем ни већини Београђана не би фалило ништа да је тај мост исти као нпр. онај који је изградила Мостоградња код Остружнице.. Да само додам да од Ђиласовог обећања како ће неискоришћен мост код Обреновца преко Саве - који је остао од нереализованог пројекта даљинског грејања Београда - остало само неиспуњено обећање..
pošalji odgovorAvatar [neregistrovani] (31. 01. 2010, 00:09:00)
Gazela neće pasti........ ???
Možda gospodin gradonačelnik nije čuo za gravitaciju. Ili, možda, još nije skinuo 3D naočare misleći da je Srbija ustvari Pandora i da u njoj mostovi lebde u vazduhu kao što na Pandori lebde u vazduhu čitave planine?
pošalji odgovorjeremija [neregistrovani] (31. 01. 2010, 00:16:36)
istina
Pare od parkinga ne spominjite ,
pošalji odgovorto je krava muzara da se pokrpe
rupe u dzepovima pojedinaca .Pitam se pitam se ...kad je neko
izneo cifru koliko je prihod i
rashod parkinga ,i gde idu te pare.Jer ja kao seljak da zavrisim bilo koji posao u velegrad ,placam parking 3kg psenice na sat .A znamo da su sva ministarstva ,ustanove ,bolnice ,fakuteti,kulturne ustanove u velegradu a parking kosta .
Zemunac i Dorćolac [neregistrovani] (31. 01. 2010, 00:22:32)
RASTERETIMO GAZELU
Što pre završiti most preko ADE i odmah započeti most NA UŠĆU Save u Dunav, koji bi spojio Zemun i Novi Beograd sa: Dorćolom, Starim gradom, Palilulom, KaraburmoM, Borčom, Pančevom..,a rasteretio GAZELU.
pošalji odgovorRebel [neregistrovani] (31. 01. 2010, 00:23:26)
SRAM vAS BILO
Cim zuti kaze da nece pasti most, ja ga ne prelazim vise ni sa padobranom.
pošalji odgovor16 godina ste na vlasti u Beogradu i niste jedan most uspeli da napravite. Naravno da je sad kasno kad je ovaj poceo da se rusi. 10-i put gubis izbore u Beogradu i stalno obecavas ostavku pre izbora i uvek lazes. DOKLE BRE VISE???
Neće pasti [neregistrovani] (31. 01. 2010, 00:54:06)
50km/h
Đilas evo ti love i bez kredita:ograniči brzinu na 50km/h i tako spašavaš most od vibracija i opterećenja.Postaviš kamere i opleti pismo-slika-kazne-dobiješ besplatnu lovu za popravku.
pošalji odgovorBeogradu treba obilaznica kao ozeblo sunce.Šta je tu zapelo?
Burko [neregistrovani] (31. 01. 2010, 01:07:14)
Zatvoreno zbog kradje
Secate se te parole, meni se nesto cini da ce bas da nas snadje neki scenario da od starosti mosta, dugogodisnjeg preopterecenja medjunarodnim teretnim saobracajem u proteklih 40 godina i zbog ne adekvatnog odrzavanja i specenoscu vlastima kradjom da ce mozda ovaj most doci do momenta da nece biti uopste upotrebljiv nego ce morati da se izgradjuje potpuno novi most. A tada ce DS biti istoriska stranka koa sto je KPJ.
pošalji odgovorDjuro palica [neregistrovani] (31. 01. 2010, 01:11:02)
Koji romi koji stanovi
Masa ljudi je u socijalisticko vreme radila i zaradila stanove koji nikada nisu dobili, ako iko ciganima da stanove zato sto su se na dovlje naselili ispod mosta ja cu da zapalim moju clansku kartu DS i snimak cu da stavim na youtube. Moja majka je celih 35 godina radila pa nije dobila stan, a tamo neka ciganska bagra da dobije e to ne dolazi u obzir.
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (31. 01. 2010, 01:13:24)
gazela nece pasti Ciganima Nema stanove
Iako iz dubine duse mrzim DS
pošalji odgovorDjilas je potpuno u pravu sto se tice Roma ili kako sada ponovo kazu Cigana.
Takozvana Evrospka unija je leglo belosvetskih hostapler akoji znaju samo da popuju a sami nikada to ne cine. Odlocan primer je sa Ciganima u Rimu koji je naveo Djilas.
Ima takvih primera sijaset kao sto su regionalizacija koja se nigde ne sprovodi u zemljama u okruzenju Srbije ali se samo Srbiji stavlja ocma oko vrata
Dokle ce se to tolerisati?
chuma [neregistrovani] (31. 01. 2010, 01:14:42)
ministarska rec
30. 01. 2010
pošalji odgovorMrkonjićev kabinet i 'Putevi' tvrde da je kriv grad!
Samo dan kasnije, Mrkonjic:
BEOGRAD 31. 01. 2010
PRESS
Mrkonjić: Problem je rešen
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić rekao je da ne treba stvarati paniku zbog oštećenja na Gazeli jer stanje nije tako alarmantno kao što se predstavlja, napominjući da se takve stvari dešavaju u zimskom periodu.
Ko je uticao na ministra da da dve oprecne izjave u jednom danu? Ortak mu, eh mafijas i rektor BU-duci iz Surcina?
cudno cudo [neregistrovani] (31. 01. 2010, 01:15:46)
e moj dragane
Đilas kaže da bi prvo morali njega da smene da bi raseljeni iz nehigijenskog naselja ispod Gazele dobili stanove.
pošalji odgovor- Dok sam ja gradonačelnik, niko ko je zauzeo neku ledinu ili prostor, bez obzira na to ko za njega lobirao, neće dobiti stan. OSIM AKO NE LOBIRA, KO DJILASE????? VREME JE DA SE TRGNES.
a [neregistrovani] (31. 01. 2010, 02:08:30)
a
zato se ne pitas
pošalji odgovorGoran [neregistrovani] (31. 01. 2010, 02:38:25)
Konacno neko normalan...
Pa zar stvarno ocekujete da ce neko tek tako da deli stanove "Jadnim Romima" ? Gradonacelnik je apsolutno u pravu,neko ceo zivot radi i pokusava da obezbedi stan za svoju porodicu ili sebe... I to svojim znojem i mukom zaradjenim novcem,najcesce ulazeci u kredit (Jer je to jedini nacin),a sad se nasao neko pametan da Romima koji ne rade,i ne zele da rade,koji prave nehigijenska naselja gde stignu.Dodeljuje stanove... E TO SE ZOVE APSOLUTNA NEPRAVDA... Pa hajde onda da se ugledamo na te Rome da lepo izadjemo na ulice i ispruzimo ruku da nam neko na "Lepe oci" udeli neki dinar ili neki stan... Pa kada se svi stambeno obezbedimo,mozete poceti da gradite most...
pošalji odgovorVostani_Serbie [neregistrovani] (31. 01. 2010, 03:05:26)
Đilas u SNS
Gospodin Đilas je sa svojim stavovima svakim danom sve bliži SNS. On i Jeremić treba da izađu iz DS i sprovedu sve svoje ideje za dobrobit Srbije.
pošalji odgovorimperijalista [neregistrovani] (31. 01. 2010, 03:47:58)
nisu dorasli zadatku
Moglo je i tako... ali Djilas je hteo da udje u istoriju podizanjem velelepnog mosta, na zalost, ne od svojih para, kao sto su to nekada radili zaduzbinari. Beograd je postao grad haosa gde se vise ne zna ko pije a ko placa. Zapravo, zna se ko placa ..
pošalji odgovorGde odose pare od rasprodatih firmi, kredita i donacija koje smo do sada dobili?
slobodanka [neregistrovani] (31. 01. 2010, 04:32:56)
a gde su beogradska deca
bravo dilas nema stanova ima dosta inase sirotinje ja sam rodena 1955 u beogradu kada su ulice bile kaldrmisane zlatno doba a ziveli 7clana u 12kvm ihvalabogu svi smo zivi kako se ko snaso volim svoju zemlju teska je tudgina volimte grade moj beograde
pošalji odgovorAleksandar Popovic [neregistrovani] (31. 01. 2010, 06:04:31)
DOKLE TRPETI EVROPSKA USLOVLJAVANJA
Citav spor oko Gazele, po svemu sudeci, nastao je iz politickih razloga. "Prosvecena Evropa", u kojoj se o Romima brine kao o gradjanima trece kategorije, pocela je da uslovljava i kredite nekakvom svojom politikom ljudskih prava. No, to nije ni cudno, kada je Srbija u pitanju. To je samo jos jedan dokaz dokle dovodi popustljiva i na svakojake ustupke spremna vlast. Stvari dotle idu da ni Evropi nije jasno da bi izlazenjem u susret zahtevima uzurpatora drzavne imovine, bez obzira koje su nacionalnosti, bila otvorena vrata za potpunu anrahiju u zemlji. Svakom kome padne na pamet da zauzme, na primer, zgradu Vlade morali bismo da mu damo neku od njenih prostorija. E, pa to ne moze! Ali, mora da moze da se "dusebriznicima" iz EU i drugde sasvim jasno stavi do znanja da pare koje nam daju mi vracamo sa dobrim kamatama. I da sve drugo ne dolazi u obzir.
pošalji odgovorДушан [neregistrovani] (31. 01. 2010, 07:18:11)
Djilas je pravi domacin gospodo!
Bez obzira sto politicki nisam pristalica nijedne stranke, smatram da su Djilas i Jeremic iskreni lideri i primeri kako se zastupa narod i njegovi prioritetni interesi. Nazalost, mnoge njehove partijske kolege bi se morala postideti ili u najmanju ruku pokajati zbog (ne)dela koje su ucinili ili koje i danas cine stojeci iza polickog imuniteta.
pošalji odgovorMiodrag [neregistrovani] (31. 01. 2010, 08:10:37)
Djilas je jedan od retkih u DS koji nesto vredi
Mene je DS strasno razocarao, to nije onaj DS iz 90-tih godina. Puno se sljama tu u DS-u nakupilo posle 2000.godine (sljam uvek dolazi samo kada je neko na vlasti), ali Djilas je jedan od retkih korektnih i stabilnih ljudi u DS-u. Vise puta sam od njega cuo pametne stvari, ali prosto danas u DS-u nema ko da ga cuje. Ovo sto je danas rekao za stanove tim ljudima koji su dosli odasvuda je potpuno normalno da se kaze jer 80% njih nema nikakva dokumenta, ne zna se ni ko su ni odakle su, i pazi ti sada ovo - da im se dodele stanovi. More treba to bukvalno razjuriti i to sve one koji nemaju licne karte, maticne brojeve. Ko su ti ljudi. Odakle su dosli, dovukli su se ovde iz susednih zemalja koje niko ne proziva za postupanje sa romima. A i ti krediti od MMF-a i Svetske banke. Ma i sa tim treba prekinuti. Njihovi uslovi povecavaju dug po tim njihovim kreditima tako da se nama puno vise isplati da uzmemo kredite od komercijalnih banaka jer one sada daju jako povoljne uslove, a ne da nas MMF vecito ucenjuje. MMF i Svetsku banku sve vise i druge zemlje izbegacaju, retko ko u ovim uslovima krize uzima kredite od njih (jer drzave slede ekonomsku logiku pa uzimaju kredite od komercijalnih banaka), tako da su i oni (MMF i Svetska Banka) u krizi i nasli su nas da zavitlavaju. Ustvari oni i daju kredite samo da bi mogli da uslovljavaju i da tako vladaju sa tim dryabama koje su od njih uzele kredite. Ni MMF ni Svetska banka uopste nemaju dobre namere, a prema nama i da ne pricamo.
pošalji odgovorPrema tome mislim da ovi komentari protiv Djilasa koji su gore dati velikim delom dolaze od tih novijih clanova DS-a tih koji su dosli u DS posle oktobra 2000.godine jer oni bi hteli da zatru sve ono sto cini izvorni DS tako da njima smeta sada Djilas, a uskoro ce takvima smetati i Tadic.
mraz [neregistrovani] (31. 01. 2010, 08:28:32)
koliko vremena...
Gazela je sagrađena 1970. godine i građena je četiri godine.Malo se pričalo a više radilo.Peti oktobar je bio pre deset godina-mnogo se pričalo ali...
pošalji odgovorGlup Tup [neregistrovani] (31. 01. 2010, 08:30:20)
@ Target Gazela
Ko vam je kriv što ste branili mostove. Vidite da su novosađani dobili nove a nisu dali ni dinara. Da je NATO srušio i vaše sadi bi se vozili kao ljudi.
pošalji odgovorzoran [neregistrovani] (31. 01. 2010, 08:39:15)
šta se čekalo?
Sada ispada da je Gazela, kao i sve što je za nju vezano problem Đilasa, a ne i onih koji su na vlasti i odgovornim funkcijama ministarstava i Puteva Srbije bili u prethodnim godinama. A gospodinu Đilasu smo umesto uređenog grada dali nešto što samo spolja liči na to, a suštinski je najhaotičnije naseljeno mesto u Evropi, gde do prošle godine niko nije nista ni održavao, a kamo li gradio. O čemu je ovde reč? Trebamo li kao samouništavajuće vrste da ubijamo najbolje u sebi? Preterano guranje nosa, od strane političke vlasti, u životne probleme građana dovodi do ovakvih apsurda, da dva mađioničara pokušavaju da sakriju sve propuste vezane za Gazelu u šešir. A gde će sakriti katastrofalno stanje puteva u Srbiji, potpuno odsustvo plana za izgradnju puteva, itd.
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:04:21)
odgovornost
Ништа није мања одговорност Мркоњића од Ђиласа. Ако је Газела у надлежности путева Србије - зна се - одговоран је Мркоњић не град и на Мркоњићеву душу иде што 7км пута колико треба од Бубањ потока до Орловаче није изграђено, тј. за ових годину и кусур дана није ни прстом мрднуто. Али то не значи да је Ђилас ослобођен одговорности - крив је јер не може Београд довека да зависи од 3 моста преко Саве и једног преко Дунава. Ђилас је крив што као ни његови претходници није учинио ништа да Београд добије још друмских мостова. Такође - крив је и зато што локални железнички Саобраћај који би могао да се интегрише у ГСП није довољно искоришћен.
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:13:33)
Ma problem je sistemske prirode
Zameram gradonacelniku sledece. Zasto je oko sebe zadrzao ljude (misklim i na zenu) koji su bili upleteni u korupcionasku i pljackasku aferu "djubretarska mafija" i druge naravno. Zasto je naseo na price o prioritetu gradnje mosta preko Ade. Zasto je prihvatio ugovor o kreditu za raseljavanje roma u kome se striktno trazilo da se doticni rasele u cvrste objekte. Zasto tri cetvrtine beograda i dalje nema kanalizaciju. zasto... zasto... E pa dragi moj Gradonacelnice kako rece Njegos " Spustah se ja niz vase uze , umalo se uze ne pretrze" a uze tih Vasih dobavaca je ocigledno poprilicno trulo.
pošalji odgovorpero [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:29:18)
pozajmica
Pa neka posude pare od Darka Sarica za popravku Gazele.
pošalji odgovormilan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:45:06)
raseljavanje roma ¨cigana¨
naravno da nam evropa namece zakone i pravila njihovo je da to urade a nase da to ispostujemo.S obzirom da smo bili pod viznim rezimom i nismo imali prilike da putujemo i vidimo kako se to radi,sad ide po nasem dzepu za skupocene kredite. Normalno kao svaka civilizovana zemlja uzmes gupu u ovom slucaju roma napravis sve kako valja ali samo za mali broj i kad te neko nesto pita ti lepo to pokazes i kazes gotovo.A ostatak se smesti u... pa zar ja bito kad je vec reseno pitanje.Ovo nije rasisticki poduhvat vec samo ugled na evropu koja je NAPREDNIJA I CIVILIZOVANA i gde je rasizam zakonom zabranjen
pošalji odgovorКонрадин [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:46:42)
Моба
Ми Новосађани смо крвљу платили наше мостове док су Чанак и његова братија по Западу позивали на њихово рушење.
pošalji odgovorОбновљени су како су обновљени. Иначе мислим да је најбољи начин за обнову мостова и сличне ствари моба. Београђани, позивам Вас са мобом обновите своје мостове. Сваки Београђанин може да се укључи у мобу. Ово сам предлагао и за обнову новосадских мостова.
Кад су Роми у питању подржавам Ђиласа. Свака кућа или стан треба да се зараде. Многи су их зарадили а нису их добили. Многи су за пар дана остали без свега шта су стварале генерације па почеле поново изнова да граде.
ccc [neregistrovani] (31. 01. 2010, 10:48:48)
mozga nema
jezik ima.......
pošalji odgovorcik pogodi.....pa kada shvatis cuti
Darško [neregistrovani] (31. 01. 2010, 11:04:50)
TI SI BIVŠI !
Nisi smeo da dođeš na tako ozbiljnu funkciju!
pošalji odgovorSmenjujem te i to odmah.
Mnogo si para oteo, a Beograd je jedini grad na svetu koji preko AGENCIJE ZA INVESTICIJE troši sve svoje pare. Centralizovano da drugi ne kradu.
Zna se ko može da krade.
jelena [neregistrovani] (31. 01. 2010, 11:11:48)
neznanje ili?
a preko koje reke ide taj most sto se gradi nego preko save, ili je u pitanju mozda neka nova reka po imenu ada ciganlija? da, treba nam vise mostova ali i taj kojise se gradi ce i te kako biti od koristi prema tome nema mesta ovakvim komentarima.
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (31. 01. 2010, 11:27:27)
Most
Gde su pare??????????????????
pošalji odgovorSrdjan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 11:56:20)
Milice kako gresis
Od Beograda se otima?
pošalji odgovorPa dodji u provinciju da vidis da se za Beograd otima.Pun mi je nos vise demokrata i nase prestonice Beograda.Vi samo zato sto zivite u glavnom gradu povladjeniji ste od nas ostalih 20 puta.Znam i ja sam ziveo u glavnom gradu do pre god dana.
E nemoze vise tako.BRE!
velimir [neregistrovani] (31. 01. 2010, 11:59:31)
gazela
gradonacelnice svaka vam cast mi smo usli u stambene kredite i svaki mesec mislimo dali cu prvog imati za ratu ili ce me banka isterati iz stana sa porodicom.neka uce zavrse skole i neka sami kupe a ne sve da dobiju dzabe nikog ne mrzim ali nerad nepodnosim.
pošalji odgovorvi vodite grad kako treba a nekom ako smeta neka promeni grad i odseli se . dosta je bilo da nam amateri svojim lucidnim idejama usporavaju razvoj.
Kragujevcanka [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:08:49)
BRAVO ZA DJILASA
Svaka cast.Djilas je pravi gradonacelnik.
pošalji odgovorPre dve nedelje sam gledala na TV-u kako gradonacelnik Rima rasciscava naselje Roma u blizini grada i seli ih van grada.Medju njima su bas bili Romi iz Montenegra a ima ih i iz nasih krajeva.Tamo su dobili montazne kucice pa ako im se ne svidja neka idu odakle su dosli.Posteno.
Djilas je NAJBOLJI GRADONACELNIK U SRBIJI.
Mozete samo da ga mrzite.Za kratko vreme je dosta uradio u BG a sigurna sam da ce jos puno toga da uradi.
Ako ga smene lose se pise Beogradu.
b. [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:16:13)
za dzabe, nema!?
Hvala Bogu da ste sklonili to prljavo naselje ispod mosta, pa ko god da je prosao kroz BG. video je to ruglo. A sto se stanova za Rome tice, u pravu je gradonacelnik. Pa, i ja da ne radim vec da prosim i kradem bila bi kao oni...nemam nista protiv njih cak imam puno primera gde su oni vredni, cisti i ljudi za primer. Ali, oni sto su u Makisu i ispod mosta su zaista za svaku osudu. Moj suprug ima 26 god. staza u Vojsci i nikad nije dobio stan,a kiriju placam vec godinama i to vise od onog sto nam Vojska da. On radi na veoma odgovornom mestu i nama stan, ni na vidiku.
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:16:19)
ole
MOst preko Ade je totalno nefunkcionalan, jer je postavljen na besmislenom mestu, videćete kad se izgradi, koliko i da li će biti manjih gužvi u Beogradu. Rasteretiće malo Gazelu i to je sve, da je most postavljen 2 km niže onda bi on imao smisla. Ono što još bode oči je da se most nalazi u neposrednoj ogromnih skladišta NIS-a, što nigde u svetu ne postoji. Ali to je namerno uradjeno, jer jedan od taktika iscrpljivanja jedne zemlje, jeste da se ona uvlači u nepotrebne ili promašene kapitalne investicije.
pošalji odgovordule [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:20:28)
ISTINA
Slazem se sa vama
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:28:41)
.
U potpunosti te podrzavam!!
pošalji odgovorPravedan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:33:58)
Pravda
Sve pare su za renoviranje dobijene posle smene "Miloševićevog Režima" , tadašnje vlasti su imale preko 5 milijardi eura na raspolaganju ! Ali Srbi ko Srbi zinula im guzica za novac, pokrali, sebe i svoju familiju obezbedili a sad kad narod strahuje da prođe mostom odgovor "NEMAMO NOVCA" , prvo da se utvrdi kako to da , niko neznam šta se dogodilo sa 2 milijarde eura (od ovih 5) , nezna se gde su i u šta su uložene, nikad nije obrazloženo.
pošalji odgovorKopčalić [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:34:46)
Nepravda
"Dok sam ja gradonačelnik, niko ko je zauzeo neku ledinu ili prostor, bez obzira na to ko za njega lobirao, neće dobiti stan."
pošalji odgovorAli ukoliko se ispostavi da je ledinu zauzeo simpatizer DS, taj će umesto stana dobiti građevinsku dozvolu za zgradu....
Biljana [neregistrovani] (31. 01. 2010, 12:52:40)
Idi sam
Nemamo vremena da te smenjujemo, IDI SAM! Necemo patiti, obecavamo!!!!
pošalji odgovorKG [neregistrovani] (31. 01. 2010, 13:20:49)
Stanovi
Niste u pravu.Vi to znate ali necete da priznate.
pošalji odgovorU pravu je Djilas.Svako moze da dodje i zauzme ledinu ocekujuci da dobije stan.Covek lepo kaze da u Beogradu zive i posteno rade mnogo ljudi i to godinama i jos nisu dobili stanove.
bivsi zuti [neregistrovani] (31. 01. 2010, 13:32:36)
bravo
odlicno zapazanje, dok su zute stetocine (ukljucujuci i djilasa) sve pokrale sada nema para za most!
pošalji odgovorsasa [neregistrovani] (31. 01. 2010, 13:51:48)
vratiti 3%
slobinih 3% poreza za Beograd bi spasilo gazelu
pošalji odgovorSima [neregistrovani] (31. 01. 2010, 13:54:06)
Kragujevcanka ?
Bas si iz KG-a upoznata sa radom najboljeg gradonacelnika u Srbiji ?
pošalji odgovorZuti zuti,sanitarni cvor je za vas:
BG [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:00:38)
Podrška gospodinu Đilasu
Gospodine Đilas, imate moju punu podršku iako nisam za DS! Vi barem ne podržavate regulacioni plan kojim se planira uništavanje Zvezdarske šume!!!
pošalji odgovorProcitajte sledeći dokument: http://docs.google.com/fileview?id=0B9nUxYWyIaatNmY5YzYzMTQtNTI5NC00NmJlLWJhYWYtYzNkMWI4Mjg4ZjNk&hl=en
Da je u Srbiji više Đilasa ne bi nam se dešavalo ovo što nam se dešava!
A vi pametnjakovići slobodno glasajte za primitivnog Vučića na narednim izborima za gradonačelnika!
serbian_rodoljub [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:24:33)
koga zavaravas žutaću?
ne lupaj gluposti žuti! Djilas je iz DS, i kao takav član kojeg je DS postavio normalno je da nece napadati nikoga pa ni mrkonjica a ni ostale, dakle, radice kako mus e akze, ovo je smao zamajavanje javnosti! kada oni nesto kazu, verujet da ce to sigurno kontra biti!
pošalji odgovorDeki [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:25:23)
Nesposobni su ,to je odgovor na sva pitanja
Dve stvari mi nisu jasne. Prva : čemu uopšte služe nase devizne rezerve ??? Ako ovo nije razlog da se iskoristi deo deviznih rezervi ja ne znam sta onda je. Preti totalni kolaps glavnog grada, a mi cekamo da se neki iz EU smisle da li ce da nam daju nepovoljan kredit umesto da povucemo devizne rezerve i iskoristimo samo dobace izvodjace, oni ce nas jos naterati verovatno da poslove rade austrijanci, slovenci ili ko zna ko. Dakle i cemo umesto da iskoristimo devizne rezerve povuci nepovoljan kredit sa uslovljavanjem, a devizne rezerve koristiti kao garanciju za servisiranje tog kredita. Idiotski skroz.
pošalji odgovorDruga stvar koja mi nije jasna jesu ovi silni ljubitelji lika i dela naseg gradonacelnika. Pa dobro da li vi ljudi idete i vracate se sa posla i koliko vam treba vremena za to, koliko placate parking, da li imate registrovanu firmu i da li znate koliko grad dere firme za firmarinu, da li ste uopste svesni koliko je skup i nefunkcionalan Beograd danas i za zivot i za biznis. Nemojte samo da ga poredite sa 90-tim, neuporedivo je jer su u medjuvremenu ogromne pare dosle spolja i stavljene na raspolaganje gradskoh upravi. Mozda Djilas stvarno i nije nista licno kriv, mozda je on meni cak i licno zanimljiv i ok, ali kakve veze to ima, nije ovo Oskar Popularnosti, kriv je onaj ko upravlja gradom vec 10+ godina, imena uopste nisu bitna.
Laza [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:27:23)
ne razumem te sta pricas
neznam sta bi trebao da razumes covek ti lepo kaze, da nema stanova, a bogu hvala niste ih ni zasluzili u odnosu na ljude koji su radili citav radni vek i bez stanova su, sta ste vi mislili kada ste iz Grdelice Surdulice, Vranja , Leskovca krenuli za BGD, d u BG stanove i lovu dele sakom i kapom, a dali ste bas morali da zivite ispod gazele nebih rekao. jer taj koji vas je tome ucio neka vam i obezbedi sve sto vam je obecao, niko vam ne kaze da ste vi gradjani drugog reda , ali postoje pravila, mnogi od vas na jugu imaju i kuce i bogatstvo, steceno prodajom sekundarnih sirovina, nemojte da se foliramo, mnogi cekaju stanove i9 ne kukaju mnogi namaju sta da jedu , cute i trpe, niste vi jedini, a stanovi se prvo dpdeljuju onima koji su ih zasluzili
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:28:15)
Garača@sbb.rs
Sve što je gradonačelnik izneo je za pozdraviti tj. sve je to tačno. Treba ceniti iskrenost svakog političara.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:29:35)
Simpatizeri
Kao i uvek ista prica,posle mase negativnih komentara od strane gradjana pojavljuju se simpatizeri DS i lika i dela istih.Prvo pokusavju da skrenu sa teme i pisu o nekakvim Romima i stanovima koje je uput pomenuo i drug gradonacelnik,valjda ce Romi uz Slobu biti najveci krivci za padanje mosta,pa imamo cak iz Kragujevca da hvale doticnog druga,pa kako jednom drugu mama radila 35 godina i nije dobila stan i zbog tog njenog stana je pukla gazela....samo vi zamazujte oci narodu i napred u Evropu!A po zutima mozda nam mostovi i ne trebaju jelte,jer idemo u Evropu tamo sve ima...
pošalji odgovord [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:35:34)
PLANIRANJE!
Prosto je ne shvatljivo da u ovoj vlasti ne postoji poslovno planiranje i odredjivanje prioriteta.Samo cu navesti jedan primer,dele ljudim po 1700 din.od prodaje NIS ili nekih kredita,a,to nisu nikakve pare za svakog pojedinca ali ako taj novac dobije 2 mil.ljudi vidite kolika je to cifra.Druga je stvar sto su pred izbore obecali svakom prijavljenom coveku 1000 eura,kes na ruke, plus akcije za 1000 eura.Prevarili su narod,sada dele tu crkavicu narodnoj masi a mogli su taj novac da investiraju u rekonstrukciju gazele i da mozda jedan manji deo pozajme.Tako se radi posao,ovo sto oni rade je cisto kupovanje glasova radi ostanka na vlasti.Nisam siguran da ce im taj as upaliti.Narode moj moracemo da se uspravimo i kazemo im da mi nismo slepci.
pošalji odgovorbojan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 14:36:16)
dosta vise
budu li dobili stanove organizovacu sve nas koji muku muce sa stanarinama da se mi naselimo ispod gazele pa da trazimo stanove !! Nisam za zute ali djilas se pokazao kao gradonacelnik !!
pošalji odgovor011 [neregistrovani] (31. 01. 2010, 15:43:33)
glup si
ovo je recenica iz Ko to tamo peva.
pošalji odgovorАскурђел [neregistrovani] (31. 01. 2010, 15:46:35)
Е,
овај човек је неуништив...
pošalji odgovorzok [neregistrovani] (31. 01. 2010, 15:53:58)
u pravu si Dragane
napokon moram da priznam da je gradonacelnik potpuno u pravu ali ga sad posle ovoga verovatno ocekuje sudbina Kostunice jer se usudio da digne glas protiv ucena raznorazne Evropske birokratije
pošalji odgovorDraga 021 [neregistrovani] (31. 01. 2010, 16:18:10)
Potpuno u pravu
Mnogi ismevaju i kritkuju Djilasa. Potpun čovek u pravu i za kredit i za rome. Zato bi romima gradili stanove u sred centra Beograda i po kom to Zakonu. LJudi su godinama radili pa nisu dobili nikakve stanove. Zašto EU ne prima rome, već ih šalje u Srbju kad su tako pošteni. Sve nam govori da ćemo mi Srbi biti pametni, da ćemo se okrenuti sebi i ostaviti EU da sama izmišlja vakcine, da se sama stara o sebi, a ne o nama. EU nema nikakve rezerve ničega to bi trebali gradjani da znaju... Pitajte Madjare i Rumune kako su zadovoljni ulaskom u EU...
pošalji odgovorVesnaDC [neregistrovani] (31. 01. 2010, 16:27:31)
prvo ljudi pa mostovi
One raskosne kucerine koje ste konfiskovali od kriminalaca pretvorite u prihvatilista za Rome, beskucnike izbeglice koje i danas dan tumaraju po Srbiji obespravljeni, ogoljeni, proterani i napusteni , i problem je resen. Ljudski zivoti mnogo su vazniji od betonskih konstrukcija.
pošalji odgovoranonimus [neregistrovani] (31. 01. 2010, 16:49:11)
prevarant
ma djilas je teski licemer!blize se izbori,pa pokusava da prikupi poene!po meni u bg sve je u fazi raspada,a obecanja su bila prilicno velika,a nista ispunjeno.pa je lakse prebaciti krivicu na neke druge,nego priznati odgovornost!
pošalji odgovorXP [neregistrovani] (31. 01. 2010, 17:02:01)
Gazela
Bravo Djilase!
pošalji odgovorBg [neregistrovani] (31. 01. 2010, 17:11:12)
Gradonacelnik za primer
A, sta ste vi mislili, bolje receno nadali se da su simpatizeri DS - a iscezli? Ja, u potpunosti, i od prvog dana podrzavam g. Djilasa, i kao Beogradjanka smatram da je pravi gradonacelnik, i najsposobniji covek na celu gradske uprave! Glasala dalje za njih ili ne, sto je malo verovatno, za njega hocu, i sta je tu sporno? To je pravo svakog coveka, a to sto ga podrzavaju iz drugih gradova, to samo govori u prilog ovome sto sam napisala, i bas mi je drago zbog toga!
pošalji odgovormaja [neregistrovani] (31. 01. 2010, 17:24:15)
nemas ti pojma sta je priorotet
Po tebi je vaznija dogradnja parking mesta nego rekonstrukcija Gazele? E ima nas svakakvih.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 17:31:45)
Samo glasaj sestro...
...samo glasaj svetla buducnost ceka......a budjenje ,za one koji se probude, bice surovo i nemilosrdno...
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (31. 01. 2010, 17:50:17)
Nismo mi slepci!
Pa sad bi jos trebalo da "slepo postujemo dogovor"?!! Pa gde to jos ima?:)))
pošalji odgovorrodoljub [neregistrovani] (31. 01. 2010, 18:05:05)
Gazela neće pasti - Đilas: Smenite me, pa delite R
Gazela je već pala dragi moj crnogorče.
pošalji odgovorTheMissNora [neregistrovani] (31. 01. 2010, 18:12:45)
Da li je moguce
Da jedino ja kapiram sustinu onoga sto je Djilas rekao???
pošalji odgovorDa li je moguce da bi se iko normalan ikada mogao sloziti sa tim da se raseljenim Romima ispod Gazele dodele STANOVI!!!! Ljudi, pa da li ste vi normalni??? I da li je moguce da se tim istim Romima prisio status RASELJENOG LICA???? To je izjednacavanje sa stotinama hiljada ljudi, izbeglica koji su apsolutno sve sto su u zivotu stekli svojim radom izgubili!!! I to je isto sto i razapeti sator na sred grada, ne skolovati se, radjati decu i prositi i prosjaciti, NE RADITI NISTA konstruktivno u svom zivotu!!!???
Naravno da im ne treba dati stanove, i ovo sto su dobili je MNOGO i nicim zasluzeno!!! Pa to je najlakse, idem prva ja da razapnem sator na sred Terazija, da bi me grad raselio i dodelio mi stan!!!
Pa ko je vama ikad, ista dao u zivotu??? Koliko ljudi poznajete kojima je krov nad glavom prosto dat?
Ja sam za to da se taj kredit ne uzme ukoliko je uslov da se Ro0mima dodele stanovi, pa neka se i srusi Gazela zbog toga ali to jednostavno nije fer.
I Djilas je apsolutno u pravu, i drago mi je da za Gradonacelnika imamo jednog postenog coveka koji se ne proserava zarad jeftinih politickih poena i naziva stvari pravim imenom!!!
vlada107@gmail.com [neregistrovani] (31. 01. 2010, 18:18:57)
PODRSKA DJILASU
Svaka rec mu je na mestu. Razmislite malo pre nego ospete paljbu.
pošalji odgovorJedan od retkih koji se suprostavlja egropskih naredjenjima, i jasno kaze da Srbi ne preziru ljude tamne koze...
Tadic bi to odmah priznao.
Bravo za Djilasa.
Stojan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 19:49:14)
Za Dekija
Devizne rezerve zemlje su njena ustedjevina za najcrnje dane ali zemlje a ne regiona i gradova koji uzgred budi receno, za Beograd , ima za srpske uslove enormne izvore realnih prihoda (mnogo fina definicija) koji se ubiru od gradjana svakodnevno kroz razne poreze, parkiralista, takse , komunalne kazne ... kao i deo poreza na promet koji se vraca gradovima. Uprosceno , svako treba sam da se izdrzava i placa svoje dugove.
pošalji odgovorSit sam kada mi neko kaze da je aktuelno stanje nasledjeno od Milosevica. Pa znate li vi kada je bila dvehiljadita godina? Koliko se para slilo u drzavu a narocito u Beograd od te dvehiljadite? Sta je sa tim parama uradjeno a sta se moglo uraditi? Koliko je puta ta evropska banka za razvoj bila obmanuta nenamenskim trosenjem pozajmljenog novca kada sad zbog kontejnera koji su upotrebljeni za raseljavanje umesto cvrstih objekata nece da daju kredit za Gazelu. Pa nisu oni sisali vesla! Pa isti ljudi koji su doveli do ovog stanja i dalje sede u upravi grada! Pa "gospodja" je u intervjuju ovom listu samouvereno izjavila da i pored povezivanja njenog imena sa aferama u gradu ona je i dalje tu! Pa zar je to nacin da gradjani imaju poverenje u novu gradsku vlast? Ma moze gradonacelnik da bude najposteniji, najstrucniji i najsposobniji od postanka Beograda, dzabe mu, kad mu takvi oko njega kaljaju lik i dela! Pa zar smo se za to borili ......!
Izvinjavam se , idem da uzmen nitroglicerin.
beogradjanka [neregistrovani] (31. 01. 2010, 20:38:45)
lep zakljucak
Ovo je mučenje, mi ne znamo ni šta još treba da uradimo i da li treba nešto da uradimo, svima nam je muka - rekao je Đilas, i dodao da je o tome razgovarao sa predsednikom Srbije Borisom Tadićem i ministrom za infrastrukturu Milutinom Mrkonjićem i da su se složili oko ovog zaključka.
pošalji odgovor*******************************
Znaci zakljucili su da im je muka! Blago nama.
k [neregistrovani] (31. 01. 2010, 21:18:21)
Bravo
Prvi put u životu bravo za Đilasa. Hoću i ja stan u Beogradu.
pošalji odgovorsale [neregistrovani] (31. 01. 2010, 21:29:02)
KOJI STE VI...
pacijenti.
pošalji odgovorPantelija [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:00:54)
Jak si mi ti gradonacelinik...
Alo bre, jedan most nisi u stanju da renoviras??????? pih!
pošalji odgovorstazi [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:06:50)
a ti ...
srce dodji kod mene, u Deutschland. pa da vidis sta je zivot..........
pošalji odgovorDaffodil [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:21:54)
Napokon neko pametan!
Prvi put ovde ostavljam komentar, a svaki dan citam Blic online. Ovo radim samo zato sto se apsolutno slazem sa prethodno napisanim i ne mogu da verujem kako smo glup i povrsan narod i kako nam od pametovanja i politicarenja uvek promakne sustina onoga sto je neko rekao, cak i kada to, kao sto je slucaj ovoga sto je rekao gradonacelnik, receno na najprostiji moguci nacin! Pa, covek nije mogao jednostavnije da vam kaze da ne pristaje na ucene i neposten odnos prema Romima koji nemaju ostali gradjani Srbije, a vi u svemu tome pronalazite politicke poene i neke glupave teorije, spletke, zavere, itd.
pošalji odgovorUostalom, ako ste toliko glupi pa niste shvatili, procitajte jos jednom komentar na koji ja saljem odgovor, sve je lepo moj prethodnik razjasnio.
Onaj ko se sa tim ne slaze i soledarise sa Romima, predlazem da ih primi u svoj stan ili da im ga eventualno prepise pa da krenemo sa obnovom Gazele, ako vec nije kasno!
Sale [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:52:19)
Ehh moji ljudi...
Kakvo jadno skupljanje poena za predstojece izbore! Pa nisi ti Djilase uopste tako naivan. Pa svako ko ima mozga moze sam da skapira i da kaze da te stanove ne treba da dobiju...NEBULOZA!. Cek samo ovom jadnom narodu da ostavim link sa agencije privrednih registra i da pogleda raja koliko je Vasa marketinska agencija imala profil zadnjih godina (zvanicno po zavrsnom racunu) - A koliko ne zvanicno!!! Dokle ovo ide sve...GDE SU NASEEEE - PONAVLJAM NASEEE PARE!!!! KAKAV BRE KREDIT! Mozda bi mogao da pozajmis parice drzavi iz svoje firme na neki povoljan dugorocni kredit. Ja nisam nizakoga pojedinacno - SVI SU ISTI! PONAVLJAM SVIIIII!!! Nama Srbima jedino da dodje neko sa strane da nam kroji sudbinu - tuzno :(((.
pošalji odgovorBratislav [neregistrovani] (01. 02. 2010, 16:49:15)
Djilasu,Djilasu...
Pa zar je reper to sto je u Madjarskoj ubijeno dvostruka cifra roma i sto gradonacelnik Milana raseljava rome 50km od centra grada a mi...eto...dobri pa ih smestamo u kontejnere...Svako bi da ima i struju i vodu i posao i da mu dete ide u skolu...ne verujem da iko masta o tome da zivi ispod mosta
pošalji odgovorRade [neregistrovani] (01. 02. 2010, 18:03:47)
Bratislave, Bratislave
Pa ti ih onda primi kod sebe, i resen problem... Ja posteno radim, placam porez a o stanu ne mogu ni da sanjam. Ne dozvoljavam da jos uz to i moje teskom mukom stecene pare preko poreza idu za stanove nekome ko niti je dana u zivotu radio niti je dinara poreza uplatio a trazi stan samo zato sto je Rom i sto je nelegalno zaposeo gradsko zemljiste u centru grada...
pošalji odgovor