Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

BEOGRAD 01. 02. 2010

PRESS

Tomislav Nikolić za Press: Novi izbori bi očistili Srbiju

Srbija bi imala mnogo čistiju političku situaciju posle vanrednih izbora, jer ako bi Tadić pustio na političko tržište sve svoje satelite iz koalicije u parlamentu bi ostale tri - četiri stranke. Pa, ko skupi većinu, neka vlada!

s
Tomislav Nikolić

Mislim da sam zaboravio Tadićev broj... Tomislav Nikolić

Lider Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić kaže za Press da njegova stranka danas počinje akciju sakupljanja potpisa za raspisivanje vanrednih izbora i da očekuje podršku oko milion građana Srbije. Nikolić kaže da je SNS krenuo u ovu akciju zašto što ga „jedino zanima narod kome je muka od aktuelne vlasti".

a1

Neozbiljni smo oko Srebrenice

Hoćete li glasati za rezoluciju o Srebrenici?

- Kao i vi, i ja čekam da vidim predlog te rezolucije. Mi smo uputili otvoren poziv da rezoluciju napišemo zajedno, jer sramota je da se nategne 126 glasova. Ona treba da bude takva da za nju glasa 200 poslanika, kao što je bilo glasanje za Ustav, deklaraciju o Kosovu. Ponudio sam da se sastanu predsednik, premijer, šefovi poslaničkih grupa i da se dogovorimo. Da Vlada izda saopštenje, parlament usvoji, a onda to rešenje ponudimo ostalim državama koje su proistekle iz raspada SFRJ. I neka svako odredi toponim koji mu je najbolniji, neko Srebrenicu, neko „Bljesak", neko „Oluju". Da vidimo ko šta misli. Ali niko se ne obazire na naše predloge, jer kad je Boris Tadić rekao da će Skupština doneti rezoluciju o Srebrenici on je time ponizio parlament i sve nas. Zato sad svi čekaju da izađe jedan ili više papira sa Andrićevog venca.

- Svi vide da je narodu dosta svega, da više ne može da izdrži ovu i ovakvu vlast, kao i da je vlast pogubila sve konce. Naš je plan da sakupimo potpise milion građana koji podržavaju našu inicijativu za vanredne izbore, a verujem da ćemo sakupiti i više. A kad to sakupimo nećemo stati samo na ovoj peticiji.

Šta bi vanredni izbori doneli građanima Srbije, da li bi im posle izbora bilo bolje?

- Posle vanrednih izbora imali bismo čistiju političku situaciju. Ako bi Boris Tadić pustio na političko tržište sve svoje satelite sa kojima je u koaliciji, u parlamentu bi ostale tri-četiri stranke. E, onda ko okupi većinu neka legitimno vlada. Posle izbora nestali bi mnogi koji sada raspolažu našom imovinom, privredom, istorijom, finansijama, kulturom. I G17 plus, i LSV, i mnogi, mnogi drugi. Onda ne bi bilo ucena, namirivanja stranaka, već bi bilo prostora da se krene napred. Ovako vlast beži od izbora i bežaće sve dok ih nezadovoljstvo naroda skroz ne parališe.

Koliko koristite socijalno nezadovoljstvo i česte štrajkove za kampanju SNS?

- Nimalo! Protesti i štrajkovi su sindikalna borba, ali nisam ja kriv što je vlast loša, pa je usmerena protiv njih. Još će da ispadne da su radnici u Srbiji jako srećni, a da ih SNS huška protiv vlasti. Nisam ja kriv što su radnici „Kopaonika" iz Kuršumlije nezadovoljni zbog postupka Agencije za privatizaciju u vreme dok je na njenom čelu bio aktuelni premijer. Ili što vlast gubi kompas, pa ne sme da digne 20 ljudi sa pruge, nego na telefonskoj sednici donosi odluku da narede policiji da radi svoj posao i obezbedi funkcionisanje saobraćaja i države. A, onda se telefonom dogovore da ih upozore da će da ih biju ako ne ustanu.

Da li ste o raspisivanju vanrednih izbora razgovarali sa predsednikom Srbije i DS Borisom Tadićem?

- Nismo se odavno čuli, a komunikacija je toliko prestala da nije bilo ni kurtoaznih čestitki za Novu godinu. Mislim da sam i zaboravio njegov broj! Briga me! Od kako smo ih pobedili na Voždovcu i čestitke koju sam dobio nije se javljao. Možda je trebalo ja njemu da čestitam pobedu u Odžacima.

Što niste?

- Nisam siguran da je uveren da je to uspeh, s obzirom na to koga je sve okupio i koliko su uložili. A da sam njemu čestitao morao bih da pošaljem poruke i svim njegovim partnerima iz Odžaka, i Nenadu Čanku i Čedomiru Jovanoviću, a baš nisam raspoložen za to. S njim su bili i Ljajić, Batić, pa čak i PSS Bogoljuba Karića. A, kako da čestitam čoveku koji je na poternici? I Pastor kome spočitavaju da sa mnom hoće da ruši Vladu, bio je s Tadićem u koaliciji.

U kakvim ste odnosima sa SVM Ištvana Pastora?

- U odličnim.

Oni izlaze iz vlasti sa DS u Subotici, nisu glasali za budžet, zar vam ovo nije dobra prilika da sa Mađarima oborite Vladu?

- Vlast SVM ne može da funkcioniše ni u Subotici, ni u Vojvodini. A što se tiče rušenja Vlade, ne samo SVM, nego još neke stranke koje bi izašle iz vladajuće koalicije znaju da im je rezerva Čedomir Jovanović, pa im se ne isplati da sada iskaču.

Ponovo ste prozvali lidera DSS Vojislava Koštunicu da vam nije odgovorio oko EU. U kakvih ste odnosima sa DSS?

- Neki hladan vetar duva od strane DSS i sada pokušavam da rastumačim šta misle i žele. Kada smo potpisivali dogovor o saradnji u pet tačaka, jedna od njih je bila da ako nismo na vlasti tražimo referendum za ulazak u NATO, a kada budemo vlast da ga raspišemo. A onda naprave tu akciju bez nas. Nisam ljut, ali nije fer,  čak ni Nova Srbija nije imala pojma o toj akciji. Ne bih tražio da budem prvi na toj listi protiv NATO, ali mogli su da nas obaveste.

Ali, to nije bila stranačka inicijativa, već predlog 200 intelektualaca.

- Šta to znači? Što nismo imali milion potpisa? Ili hiljadu intelektualaca?

a2

Upozorio sam Gorana Kneževića

Goran Knežević je prešao u SNS? Šta ste time dobili vi, a šta on?

- Razgovarali smo nekoliko puta i dogovorili smo se. Izvesno je da će postati naš član. Ja sam ga upozorio da angažovanje u SNS može da mu naškodi u sudskom procesu, jer vlast ganja sve koje su u opoziciji, a pogotovo u SNS. On kaže da mu to nije problem i da je uveren da će dokazati svoju nevinost. Njegova lična odluka je da pređe, a sada će morati kao i svi ostali članovi stranke da se bori. Knežević je čovek koji se dokazao kao političar i menadžer, koristan je za SNS, a još više za Zrenjanin i Srbiju i kao takav dobro je da nastavlja da se bavi politikom.

Kad ste se čuli i videli sa Koštunicom?

- Nisam skoro. Ako žele, ruka je pružena za saradnju, a ako neće, nek vide s kim će. Tako možemo da se ponašamo do izbora, a onda moramo da se opredelimo.

Kako vam je delovala proslava 20 godina postojanja radikala? Bez vas na proslavi i sa nesigurnim cenzusom u trenutnom rejtingu?

- Delovali su jako tužno. Nije ni meni lako, ipak sam ja to stvorio. Ipak, ne plačem ni za kim, ne žalim. Ko želi da dođe kod nas, doći će.

SRS najavljuje da će uskoro doći Šešelj i da će im podići rejting?

- Baš me briga i za tu stranku, i za Šešelja. Vratio se, ne vratio, baš me briga. Sa takvom politikom nema perspektivu. Talasaće mesec dana dok se svi mediji ne izređaju na njemu, do prve veće afere. Onda će istraživači da prognoziraju da je neko pao, neko skočio, i kada se sve slegne evo nas napred, sa još većom podrškom.

D. ISAILOVIĆ

komentari (101)
pošalji komentar

boban [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:54:32)

sns

to tomo kralju reci im

pošalji odgovor

tnt [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:59:21)

izbori???

Ne mogu da verujem da taj Nikolic uporan za izbore. Zar ne shvata da je narodu dojadilo izbore koji su obecavali posle izbora i na kraju nista, e tako ce i neverni Toma. Bilo ko da dodje na vlast taj ce uvek vaditi vruce kestenje, da se zna. Na prvo mestu je reforma u zakonodavstvu, a ne po babi ni po stricevima. Poruka za Tomu "Dzaba ti je izbora, siguran sam da neces dobiti i cak da skupis milion potpisa, zato dokazi da menjas zakon da budu jednak za sve, a ne za svoju stranku. Onda cemo ti uvazavati izbore, ako budes sakupio prilican visok rejting u pozitivnom smislu za sve narode u Srbiji"
Potpis nestranacki lider

pošalji odgovor

Žika [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:59:44)

Jad i čemer

Zaista više nije normalno koliko kuknjave ulažu ovi "radikali bez bedža" da dođu na vlast.Čini mi se da im u tome,sada,već svi pomažu.
Ali mi nije jasno dokle će da zamajavaju ovaj narod!Odakle će oni stvoriti to dobro koje obećavaju?Pa Srbija je "suva drenovina" iz koje se više ništa ne može iscediti.Dakle,ova zemlja je bolesnik,kome je potrebna i infuzija i transfuzija,da bi se pridigla.A to znači da nam treba pomoć.Pa da ima nekog ko nam tu pomoć može dati zar ovi na vlasti nebi to uzeli!?
No, ja imam jedan predlog!Neka ovi "bez bedža" jasno kažu narodu šta obećavaju i za koje vreme.Nema se više vremena za gubljenje i zamajavanje!

pošalji odgovor

Vuk [neregistrovani] (31. 01. 2010, 22:59:48)

SNS

Nadam se da ce izbori biti sto pre.Stanje je takvo da svaki dan proveden sa ovom propalom koalicijom je steta po Srbiju.Nezaposlenost,siromastvo,strajkovi.Vreme je za promene.Samo Nikolicu ja vas podrzavam ali morate narodu izloziti program sta bi uradili kada bi dosli na vlast.Reci vise ne pale!

pošalji odgovor

tnt [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:01:33)

izbori???

Ne mogu da verujem da taj Nikolic uporan za izbore. Zar ne shvata da je narodu dojadilo izbore koji su obecavali posle izbora i na kraju nista, e tako ce i neverni Toma. Bilo ko da dodje na vlast taj ce uvek vaditi vruce kestenje, da se zna. Na prvo mestu je reforma u zakonodavstvu, a ne po babi ni po stricevima. Poruka za Tomu "Dzaba ti je izbora, siguran sam da neces dobiti i cak da skupis milion potpisa, zato dokazi da menjas zakon da budu jednak za sve, a ne za svoju stranku. Onda cemo ti uvazavati izbore, ako budes sakupio prilican visok rejting u pozitivnom smislu za sve narode u Srbiji"
Potpis nestranacki lider

pošalji odgovor

Vineto [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:04:22)

u bre

Mnogo ti se voli bre vlasss.U bre Tomo mnogo lupas,pa polako sti izbori.

pošalji odgovor

cz1389 [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:11:30)

toma i tadic

ajde vise prodji nas tom demagogijom "duvaju hladni vetrovi od dss-a", ti si nasao kostunici da pricas o evropi, o postenju, covek je izmislio demokratiju za tebe, a videcemo posle izbora sa kim ces u vlast, mislim da se vec zna

pošalji odgovor

Jagos [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:14:30)

BULAZNJENJE

Tomo lepi moj,
sa tobom nece radikali (prirodno)
neće ni DSS
neće ni Velja Ilić.
Hoće samo Vulin Aleksandar, a on je razume se najvažniji.

Pozdrav

pošalji odgovor

Kibicer.. [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:15:28)

Nisam SNS-ovac

Ali me Šutanovac i "ekipa" kao običnog gradjanina opasno počeli da nerviraju. Malte ne, kao svojevremeno Sloba...tako da,manje mi je bito ko će doći posle njih, već samo "ove" da skinemo...aman, prekardašiše !!!

pošalji odgovor

savet [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:15:35)

Trazite raspisivanje referenduma

o rezoluciji. Cista situacija

pošalji odgovor

dejan [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:18:27)

odgovor

babi milo, što joj se i snilo. tomo, dosta lupetanja. u penziju lepo i ne zamlaćuj narod obećanjima, kao u poslednjih 20 godina.

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (31. 01. 2010, 23:34:53)

Novorodjeni Toma?

Kralju, care, liku, brate.. eto takav ulicarski nastup imaju biraci presvucenih kradikala i to govori o njima i njihovoj "obrazovanosti".
Nego, kako ti sad za SNS, kad je taj covek, kao preokrenuo svoju politiku za 180 stepeni?
On sad prica istu pricu kao sto prica i DS, ali za razliku od njih, DS se nije prilagodio njima, nego je Toma, posle 19 godina, poceo da se prilagodjava DSu i ispada da se svih ovih godina, borio po trgovima za nista, da bi nam od skoro rekao, ma to ne vazi, ta nasa politika nema perspektivu i mi sad hocemo kao DS.

pošalji odgovor

anonimuss [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:05:43)

SatelitE

u orbitu!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:09:53)

Toma verujuci

Eto kako jedan samozvani hriscanin i vernik,koji poziva na samoubistvo Generala Mladica,govori o coveku koji je utamnicen.

pošalji odgovor

Prljavi inspektor Draža [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:11:48)

Temeljno čišćenje

Izbori bi očistili Srbiju od pošasti "vlasti" i "opozicije"? Jedino ako vam koalicija englesko-američkih ambasadora zabrani učešće na istim jer su nam spremili novi "dream team" :)

pošalji odgovor

Amer [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:27:17)

"preporodjeni seseljovac"

Ko veruje tomi nije bas na svom mestu !!!

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:33:02)

Ako SNS bude glasala za Rezoluciju...

o Srebrenici, izbugice monogo glasaca. Ako ovde ima koga da je clan, neka prenese u centralu.

Vise od 3200 Srba je pobijeno pre Srebrenice, ako oni budu zaboravljeni a osudjen samo zlocin u Srebrenici, to je pocetak kraja Tomine stranke.

Ne treba Srbiji jos jedan Sutanovac, Tadic, Canak i slicni njima, mi bismo srpskog domacina koji postuje tudje, ali ne da svoje.
I, sta sad?
Ako bude dve Rezolucije, glasace, kao da ne zna da ta druga nece znaciti nista, a prva ce obici svet i naneti stetu Srbima u Srbiji, potom (mozda i vise) Srbima u RS.

Sramota!!!



pošalji odgovor

Krajisnik [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:42:29)

To Tomo majstore

Tomo uz tebe smo od Virovitice, Karlobaga pa do Knina.

pošalji odgovor

"Пантелија" [neregistrovani] (01. 02. 2010, 00:59:33)

Ко је ову власт познавао...

...ни пакао му неће тешко пасти. Што рекоше у маратонцима. 10 година под Слобом не би добро. 10 година под разним демократама не би добро. Није коректно сад да се не да прилика и неком другом макар 5 година.Што рече "Шојић"- "могу да јашем бар пола мандата...". Дал` јахо курта или мурта - народу је исто. Није исто само странкама и малобројном чланству.Свеукупан број чланова свих странака у Србији ја око 7% од броја бирача, а од тих 7% дај боже да личне користи имају 0,007 (мање од Џемс Бонда)% људи. СВЕ ДРУГО,МЕЂУ КОЈИМА ЈЕ И МОЈА МАЛЕНКОСТ, СУ ОВЦЕ ЗА ШИШАЊЕ.И чим маказе звецну-ето и оваца. Која то странка није нешто добро обећала овом народу и ко то није представио добар програм? Сви све знају и нуде најбоље, али само до тренутка док не скрпе какву-такву коалиције и не преузму разрађен "дрп систем" који генијалним начинима усавршавају и доводе до перфекције. Људи, ми имамо геније у својим редовима,али нас упропасти то што су мрачни и окренути у погршном смеру.
Е сад кад је и Тома мало пожелео да демонстрира "јахачко знање"-присталице"победника"5-ог октобра се буне. Па где је ту демократија, осим у демагошком наступу. СПС је давао подршку од 2003 некад јавно, некад тајно, и данас је прихватљив ДС-у.Да неким чудом покојни Ђинђић ово види - срце би му пукло. Умро би, ал природном смрћу- одма. Овде свако може са сваким, и свако свакога може да "пљује"кад му је у интересу. Нема код нас политичара и неће их још дуго ни бити. Треба неговати, гајити, васпитавати и учити дете од три године, да постане човек по изгледу, да да Бог и по памети и разуму, па да се нешто промени на боље, а сви ови који су у политици претходних 15-20 година, и који ће доћи наредних 15-20 година су од "истих говеда телад". "Што мачка омаци-то миша лови". "Сиротињо и Богу си тешка", али бар можеш да се свађаш низашта од избора до избора, и да се делиш на симпатизере; патриота, издајника, поштених, лопова, експерата, незналица, европејаца, балканаца...., свако ће себе пронаћи, а живот пролази...На крају желим да поручим свима који су у могућности да што пре оду ван ове земље, ако желе добро себи и својој породици, јер овде се ствари неће променити у скорије време, а живот прође. Отишао сам у Швајцарску. Радим илегално. Оставио сам кући незапослену жену и двоје малолетне деце. Живим као пас а Србију волим. То је мој избор ако мислим да прехраним, одшколујем и обезбедим деци "нормалан"развој.Политичари брину о себи а не о нама. Нема код нас бољег занимања. Нит`мање рада нит`слађег хлеба.

pošalji odgovor

Nemanja [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:14:50)

C,c,c...

Ti sto nisi kralj, car, lik, brat, nauci se pravopisa. Ne interesuje me ni Toma ni ostala politicka gamad, ali kad se vec pravis pametan, ucini to na pravi nacin.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:20:14)

SNS?

Narodu je dosta stvarno tih izbora, koliko nas gradjane sve to kosta, ne kazem da nam je idealna vlast ali nijedna vlast nece biti idealna.(ova vlast nije idealna ali nista u zivotu nije idealno pa nece ni to, ali kad se pogleda ova vlast za poslednjih nekoliko godina je najbolja)

pošalji odgovor

Radomir Reljic [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:21:22)

Strah za domovinu

Sto vreme vise prolazi,sve me vise hvata jeza.--Teskom mukom se odlucujem da napisem odkud ishodiste za ovakva strahove. Veoma sam ponosan na moj narod i ne bih voleo da nas omalovazavam.Ali!Sve sam blizi zakljucku-da je nas narod politicki naivan i kratke pameti.Do juce smo mogli(ne svi) da se zgrazavamo retorike kojom su se sluzili Toma i njegov Junosa.Kako je doslo do te nagle promene?Dd kud` nagli preokret?Jesu li im u glavi proradili neki skretnicari?Ma,hjte molim vas!U pozadini svega toga je neka velika igra i mislim da ce sve to da ispliva na povrsinu.Misljenja sam da su zapadni centri moci ulozili ogroman kapital na razbijanju "narodnjacke koalicije" i da su time obezbedili nastavak podanistva.Tipujem na ishod posle narednih izbora-Toma i Boris prave koaliciju(mislim da je vec napravljena).A narod-kò narod(nazalost) ostaje naivan.Otisao Dacic,ode Toma-Kostunica vise nista nece moci uraditi.

pošalji odgovor

čika Đole [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:26:09)

Najbolji idu napred !

SNS je najbolji lek protiv "političke žutice" koja je ovu zemlju i ovaj narod dovela do ruba propasti.
Ko u to ne veruje uveriće se uskoro.

pošalji odgovor

Boki [neregistrovani] (01. 02. 2010, 01:55:02)

Slaba vajda od ove opozicije!!!

Pogledaj
stado Anđele, sve sami bogalji i prosjaci....slepi tumaraju u gomili,
svima su kičmu polomili, od tebe od tebe očekuju spas...pogledaj BAGRU
Anđele, njihova duša je prokleta...svima su stavili amove, sebi
sagradili hramove...ruke im ogrezle u krv....

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (01. 02. 2010, 02:09:03)

Nikada!

Tomislav Nikolic NIKADA, ama bas, NIKADA, nece biti na vlasti. Covek koji je prodao stranku koja ga je uzdigla ne moze da uradi nista posteno. Pljnuo je Seselja /za koga me bas briga/ pa sta ce da uradi onda od naroda? Vodio nas je bravar i znamo kako smo prosli. Sada hoce neobrazovani grobar vlast. E pa ne moze. Toma mora da shvati da na izborima /koji ce biti kada dodje vreme/ vece sanse ima Sojic od njega. A rezultat JA znam vec sada. Zapisite slobodno sledece: DS 40 - 45% SDPS /Rasim Ljajic/ 15 - 20% SNS oko 15% LDP 6% ostali NE PRELAZE CENZUS. Oni to znaju i zato NEMA IZBORA. Ti gospodine Nikolicu to MORAS da znas.

pošalji odgovor

glasac [neregistrovani] (01. 02. 2010, 03:30:05)

meka struja DS-a

Mislio sam da ste vi neka nada za Srbiju kad ste se oslobodili radikala, ali sam se grdno razocarao. Vi ste imali manje gafova za sve vreme dok ste bili radikal nego za ovih par meseci kao naprednjak. Poslednji u nizu gafova je izjava Aleksandra Vucica o prihvatljivosti dve rezolucije o Srebrenici. Uzas i strava. Sad sifrovana stranka, a i mnoge druge, mogu na miru da nestanu sa politicke scene, dobili su dostojnog naslednika.

pošalji odgovor

Srđan [neregistrovani] (01. 02. 2010, 03:36:28)

Vlast nikad gora

a SPS? Njih niko ne spominje, a upravo je ovo stranka koja je upropastila perspektivu i nasim unucima! Nisu Toma i Vučić krivi što danas ovako živimo već Tito i Sloba. Ova vlast samo nastavlja da nas srozava, kao što je nekada SPS to radio 90-ih.

pošalji odgovor

Dejan BG [neregistrovani] (01. 02. 2010, 05:23:31)

Kako brate?

Razumem da bi SNS posle izbora imao tri puta vise poslanika nego sada, pa im je stalo. Ja zaista nisam ljubitelje DS, naprotiv, ali ni od Tome ni Vucica ne cujemo niti znamo kako ce ONI resavati nezaposlenost, strajkove, ekonomiju, a da nema otpustanja, smanjivanja radne snage, otvaranja zemlje, slobodne konkurencije. Njihova prica mi deluje kao socijalisticka utopija bez sadrzaja.Dole vlada - dobro. Ali sta onda....

pošalji odgovor

Stanojko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 05:35:42)

Dobro vlast, a lopovi?

Vlast bi se promenila, lopovi sa diplomama bi ostali isti.
Samo bi čitali druga prezimena, ovaj ukrao ovoliko, ovaj odneo onoliko.
Ko da bi neko to promenio.

pošalji odgovor

Joja [neregistrovani] (01. 02. 2010, 05:59:39)

neregistrovan

Nema ti Tomo reč više onu"težinu" koja je imala dok si bio u SRS.Tada si mogao reći nešto protiv Tadića,a da ti se veruje.A ovo sada sa izgubljenim brojem je laž,kojoj ni ti ne veruješ,a kamo li mi.Pa taj isti Tadić ti je prećutno klimnuo glavom kada si razbijao SRS,jer je znao da više nikada u životu nećeš moći sa radikalima u koaliciju.Onih 34% glasova radikala je sada razbijeno na 24-25% prebega u tvoju partiju i 9-10% radikala,a što pokazuju lokalni izbori.Time je mnogo olakšano DS i vladajućim za naredni period vladavine,jer oni znaju da vi iz opozicije nikada ne možete da se dogovorite i da će te ostati večiti soleri željni vlasti i vladavine Srbijom.Ali Tomo za to ti nemaš u partiji snaga,a niti sredstava.Ovaj prelaz Kineza je jako veliki udarac SNS u ledja,pa čak kada se sada sagleda može se postaviti pitanje nisu li Kineza ovi iz DS"montirali" kod tebe,da ti"pomognu" u novom imidžu stranke.Nije Kinez nikakva marka,nego lopov,kojem su našli keš lovu složenu u kasi.Taj će posle sudjenja u tešku prdaru,pa sad vidi šta si"dobio".Iza Tadića stoji dobar deo jakih evropskih zemalja i Rusija,a iza tebe baš niko ,jer si anoniman za evropske uslove.Uz to ne znaš strane jezike ,a ovi iz Evrope nemaju vremena da čekaju, dok ti po stare dane naučiš jezike,kako bi se mogao sporazumevati.A što se Šešelja tiče,ružno je reći da te ne interesuje,kada je taj isti čovek tebe stvorio i dao ti sve što imaš ti i tvoja porodica.To što nisi poslao čestitku SRS za jubilej i Tadići posle pobede u Odžacima,je samo odraz tvog kulturnog nivoa i tvoje ličnosti.Takav čovek koji je zavidan ne može u Evropu,a ti se"ubi" objašnjavajući kako je SNS za Evropu.Nisi ti Tomo ništa promenuo od predhodnih znanja iz SRS i na tom nivou ćeš večito ostati.To što te Šeki naučio nikada ne možeš zaboraviti i sve da hoćeš.A i sam znaš kada se Šeki vrati da je tvoja pozicija od tog momenta jako"ugrožen",jer će te isti staviti na javni stub srama i tada će verovatno saopštiti srpskoj javnosti specijalitete,koji će u mnogone oboriti tvoj novostvoreni imidž.

pošalji odgovor

011 [neregistrovani] (01. 02. 2010, 06:23:56)

joooj...

ko ce nas od tebe i onog debeloustog neradnika da ocisti vise, da vas ne gledamo i ne slusamo...

pošalji odgovor

ma4ak [neregistrovani] (01. 02. 2010, 06:35:46)

nek se izjasni SNS ZA LEGALIZACIJU I CENE!

Sta nudi sns u vezi legalizacije porodicnih kuca?
Ako smanjite cene,moja familija ce glasati za vas,ako o tome ni rec,kao sto i jetse,kolikopratim..ipak za ds sto je sigurno sigurno!

pošalji odgovor

buki [neregistrovani] (01. 02. 2010, 06:53:17)

zagonetka

ne znam sta je ali se sprema neka perfidna podvala.to se vidi najvise po tome sto nikolic uporno proziva Kostunicu.sta ce njemu stranka sa 5 6 posto glasova kad on u slucaju izbora ima kako kazu isto glasova kao ds i jos vise.svima im je kostunica "nocna mora"juce ga opet canak proziva oko arhiva, sutanovac onako skriveno oko rezolucije.ceda ga se boji, jer licno mislim da bi on prvi u zatvor da se uspostavi pravna drzava.a ds zna da je dugorocno DSS jedini pravi rival.za mene je jedini i pravi barometar eu.ko njima ometa planove, koga oni "ne vole", taj je sigurno dobar za Srbiju.u Srbiji je jedna paradoksalna situacija, protesti na sve strane, komentari u novinama puni kritike i ogorcenja a tadic i koalicija govore o najvecem stupnju demokratije.ali stalno ponavljaju"strpite se".za mene je da imam siguran posao, zdravstveno, da idem jednom godisnje na odmor i da zivim u relativno mirnoj drzavi.kako se taj sistem zove briga me.da da ,to sam sve imao ali vise nemam.a da ,Kostunica je kriv.

pošalji odgovor

Miki SNS [neregistrovani] (01. 02. 2010, 07:52:45)

Za EU i kad nije postojala

Znaci DS se zalagala za ulazak u EU i pre 19 godina, kad EU nije ni postojala. Alo bre 19 godina je veoma dug period, i situacija tada nije ista kao i sada. U ostalom nije Toma od juce pricao da je za EU, zalagao se to jos dok je vodio SRS, u meri u kojoj je to bilo moguce.
Drugo, ako mislis da DS nije ni malo promenila kurs grdno se varas, jer jednu bitna cinjenica, namerno se izbegava. DS je pre 10 godina bukvalno ismejavala ljude koji su tada zalagali za saradnju sa Rusijom i sa Kinom. Seti se gde su sve proteravali Milosevica da ide, samo da ne smeta. Danas vode drugaciju politiku prema tim zemljama, i to je dobro, ali niko ih ne kritikuje za promenu kursa. Ne znam zasto nesto sto je dozvoljeno DS-u nije dozvoljeno SNS-u?
Jedini razlog tome je sto nemate nikakvih argumenata protiv SNS-a. Susret Tome i Oli Rena je dokaz da EU veruje u politiku SNS-a, a vama je iz ruke izbijen argument kako ste jedina proevropska opcija, na kojima ste dobijali izbore, i sada vam je to problem, i ne znate sta ce te, i kako da dokazete suprotno.

pošalji odgovor

Pera kojot [neregistrovani] (01. 02. 2010, 07:57:15)

Nego sta

Treba izbora, jedino se tada nesto sagradi, asfaltira, neko se zaposli...itd.

pošalji odgovor

Драгомир [neregistrovani] (01. 02. 2010, 08:03:47)

Избори,избори,избори ...

Ало,Томиславе,победио си на Вождовцу уз помоћ Дулића и његове претње да легализујемо куће под кретенским условима.Да си у Оџацима имао таквог помагача и тамо би победио!Био си на власти и уназадио Србију за навек!Зар не видиш да те црногорци и срби од преко Дрине гурају на силу.Ало,био си на власти и показао да горе не може бити.ДА ГОРЕ НЕ МОЖЕ БИТИ!

pošalji odgovor

lepi Miki [neregistrovani] (01. 02. 2010, 08:23:31)

Nista novo?!

Politika je postala nocna mora! Ljudi vise ne govore da se bave nekim poslom, da naprave pare da bolje zive od svog rada, vec gledaju kako da se uvale u neku stranku i da rade u drzavnoj administraciji? Uvek ali uvek je bilo da su plate u drzavnioj administraciji male i to bi trebalo tako da bude da bi ljudi radili svoj biznis. Pogledajte Shojica na RTS-u. Prikazuje se serija vec godinama koja pokazuje ljudima da treba da se bave politikom??

pošalji odgovor

taxista [neregistrovani] (01. 02. 2010, 08:48:50)

bilo ko!

Bilo ko da dodje na vlast, tesko da moze biti gori od ovih koji su nas zajasili. Slobini su bili losi, ali za ove su bili "mala deca".
Svojevremeno su obecavali vesala na Terazijama za svoje sadasnje koalicione partnere, a kako rade u korist propasti Srbije i srpskih gradjana, to obecanje moze da im se ostvari u stilu "ko drugome jamu kopa.."

pošalji odgovor

Draga 021 [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:21:05)

Narod hoće promene sa istim ljudima

Narod hoće promene, reče Toma i ostade živ. Promene sa njim, koji isto priča već 20 god. a ne može u koaliciju ni sakim, osim da isto priča pred izbore. Dobije pare, opet se lati politike, pa tako do penzije. Ne može više Tomo, nadji novi lik, a ne u stranku si strpao ve bivše direktore "ispušene muštikle" koji su i upropastili preduzeća, pa sada hoće kod tebe a ponovo zajašu. Uzeo si čoveka iz Zrenjanina kao novog lika, koga se DS stidi i koga je izbacila iz svojih redova. Nikoga nije zaštitio, jer znaju da je legao za onu knjižicu od stranke na njegovo ime. To svi znamo. Ne misliš da će Zrenjanin glasati za Rasima Ljajića, jer on pomaže radnicima, a ne ovi bivši direktori. Kod Rasima su radnici. Daj Srbinu vlast, pa ćeš videti kakav je čovek...jadno Tomo...

pošalji odgovor

Zdravko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:24:58)

Rajs

Toma Nikolić je zadržao mentalitet pružnog radnika i kragujevačkog provincijalca čemu je račun platio prvo Šešelj pa potom i ostali radikali koji su verovali u radikalne promene! Toma je najgori izdanak srpskog mentaliteta, opterećenog večitim dodvoravanjem, popustljivošću, beščašću, pritvorstvom, nedoslednošću, migoljenjem, neverstvom i besprincipijelnošću. Taj čovek, posmnatrajte mu samo mimiku lica i telesne gestove, predstavlja suštinu pokvarenosti na srpskoj političkoj sceni. Naivni dinarac Šešelj platio je takvom ponašanju ogromnu cenu. Narode, ne padajte u istu zamku! Čitajte Arčibalda Rajsa i njegovo iskustvo sa srpskim političarima da biste shvatili sa kim imate posla.

pošalji odgovor

milo [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:40:53)

baba

halo nije to sto je babi milo to joj se i snilo bagro jedna verovatno si dobro obezbedjen a sigurno ne radis nista samo krades i lazes pa su ti ovi zuti tako dobri

pošalji odgovor

demijurg [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:44:35)

Cemu izbori?...

..Ionako cete posle izbora u koaliziju sa DS, tako da nema potrebe da nas smarate i trosite pare, nego lepo rekonstrukcija vlade pa da i vas malo pripuste...Stvarno nema smisla da takve velicine came u opoziciji.

pošalji odgovor

vishnja [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:50:04)

i mene zanima??

i mene ovo interesuje?
zasto nista konkretno ne kazete o izmenama nakaradnih zakona koje je doneo ds i dulic?

hoce li se nesto promeniti u vezi porodicne gradnje i monstrumskih cena ili ostaje isto?

pošalji odgovor

Tomo [neregistrovani] (01. 02. 2010, 09:58:22)

Na uzborima SNS gubi

Na izborima SNS gubi, zato što pre Izbori.

pošalji odgovor

gaja [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:01:12)

izbori

У овом случају СНС је проценио да им је рејтинг на неком максимуму и то желе да капирализују што пре што је разумљиво. Истина је и ово што каже Тома, ДС без сателита би поред СНС-а и коалиција окупљених око СПС-а и Народњака вероватно биле једине странке које би прешле цензус.. Радикали, ЛДП, Г17 и остали екстремисти би тешко прешли 5%..

pošalji odgovor

sanja [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:06:35)

bolje

Narod jedva ceka nove izbore, smucila nam se vise ova kvazi demokratska vlast. Nikolic bi bio bolje resenje, sigurna sam....

pošalji odgovor

Sasa [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:15:18)

Uhlebljen!

Ziko, samo ti uzivaj! Vidi se da ti naprednjaci smetaju i to je nama naprednjacima sasvim dovoljno!

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:16:50)

sve ce biti isto

Nista se nece promeniti do imena na vlasti. Sve ostalo ce i dalje biti isto u ovoj zemlji. Ne verujem da postoji iko u opoziciji ko bi bio sposoban da narodu ponudi bolji zivot. Uostalom politicari se i ne bore za to, vec za sopstvenu ambiciju.

pošalji odgovor

Uros [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:21:33)

znaci...

... DSS-ovac, nema niceg goreg od toga...

pošalji odgovor

Tvrdoglavi [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:22:42)

Ličanin

Nikolić je pokrao mandate svojim prijateljima iz SRS-a, pa bi da legalizuje svoju krađu. Vojvoda Nikolić je izdao svoje četnike, svoje prijatelje iz stranke, svoga duhovnog oca koji ga je doveo u Beograd, dao mu hleba da jede, dao mu "stančić" od jednog ara...Pravoslavac Nikolić se u crkvi u Zemunu, pred sveštenikom i svojim vođom i stvoriteljem, kleo na vernost vođi. Vojvoda Nikolić je javno kukao, kao sinja kukavica, da ga kunu i proklinju njegovi saborci i drugovi. Vojvoda Nikolić je izdao i svoga kuma Šešelja, a sada bi nove izbore. Apelujem na sve moje Ličane i sve one koji su morali da pobegnu sa svojih ognjišta zbog politike vojvode Nikolića, da razmisle hoće li potpisati bilo šta za izdajnika Nikolića. Izdao je najbliže - izdaće i potpisnike koji mu trebaju da bi ih "muzao", "šišao", a na kraju izdao. Prvo lustracija, pa tek onda izbori.

pošalji odgovor

011 [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:31:59)

Licimeri sns

Ti ćeš da prozivaš Koštunicu.
BIA da vam da dokaz da niste špiuni.Ta ista BIA je pod kontrolom CIA-e

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:43:52)

Leba preko pogače

A kako Toma da dokaže da hoće da menja, bez izbora, majke ti? Ako DS i njegovi sateliti imaju većinu u Parlamentu, koje su tu onda promene moguće? Ne, redosled je jasan: prvo izbori, pa promene. To je jedini legitiman i legalan način.

pošalji odgovor

Igi [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:54:21)

Lider

A do juče dok vam je bio lider,nije vam smetao?

pošalji odgovor

Čavez [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:54:37)

Izbori 11.aprila

Da bi pobedio moraš da menjaš stvari:

1.Hapšenje i oduzimanje imovine tajkunima koji su uništili stotine firmi da bi nagrabili hotele, nekretnine i hiljade hektara zemlje radi preprodaje
2.legalizacija 1 eur/m2
3.ukidanje drskog i bezobrazniog DS parking servisa po unutrašnjosti
4.ukidanje lopovskih i lažiranih samodoprinosa gde nema uvida u trošenje para
5.krivične prijave protiv direktora javnih preduzeća zbog lopovluka, na njihova mesta profenionalci, a ne tvoji lopovi
6.Nato ne, Evropa i Rusija da
7.Nove greenfild investicije i povoljni startup krediti
8.koridor 10, javni radovi, asfaliranje, asfaltiranje, novi putevi-održavanje starih

Nisi ni ti daleko od žutih, ali su se ovi debelo nakrali i kompromitovali i usmrdeli.Ti nam kao alternativa zasad još ne smrdiš toliko, ali si već viđen i ne verujem da si se puno promenuo.No daj da vidimo šta ćeš da menjaš, u protivnom ako želiš samo da menjaš fotelje, možeš da se nosiš i ti i tvoja SNS;DSS i selja velja koalicija.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:56:17)

Fin neki narod

Jel? Srbija suva drenovina? Pa kakve veze ima onda da li će Toma da dođe na vlast i da li će biti raspisani izbori, kad je sve, kako tvrdiš, propalo? A što se tiče "radikala bez bedža", pretpostavljam da pod tim čudnim nazivom misliš na LDP? Jer, njima i radikalima su metode iste, narav ista, ciljevi isti, a razlikuju se samo po tom nesrećnom bedžu.

pošalji odgovor

Bnjalucanin [neregistrovani] (01. 02. 2010, 10:57:57)

NEISTINA

Zaista ne verujem da je SNS u stanju da bilo sta promeni.
Posaljite nekoga da istrazi stanje u SNS u Banjaluci pa cete videti koliko su sposobni Nikolic i Vucic.
Misfit kojeg su ovdje podrzalii je olicenje narcisoidnosti, nepotizma, nesposobnosti. Nakon godinu dana u Banjaluci SNS broji 100 clanova!

pošalji odgovor

Makaveli [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:01:57)

Izbori....

su jedino resenje,jer nam je dosta evropskog gladovanja i evropskih strajkova...

pošalji odgovor

Mare [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:06:07)

Toma...

je izabrao narod i Srbiju,a radikali su kvazi patriote!Izbori su jedina opcija,DS se plasi izbora,jer zna da su im dani u foteljama izbrojani...

pošalji odgovor

Srecko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:10:12)

.....

Izbori i izbori!!!Samo da sklonimo Dinkica,unazadio nas je kao niko,Sloba je mala beba za njega...Dosta nam je strajkova i gladovanja,hocemo normalnu vlast

pošalji odgovor

Kibicer.. [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:15:51)

verovao ili ne...

Nisam čak ni DSS-ovac, već neopredeljen ali me to ne ssprečava niti diskvalifikuje u ovakvim raspravama da iznesim svoje mišljenje. Žuti su gori od Slobe 100 puta !!! To samo slepac ne vidi !

pošalji odgovor

Miroslav [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:20:26)

.......

Jao kad pomislim da sam glasao na par izbora za ovog coveka. Zao mu jadnog naroda pa hoce izbore. Nekako mi je postao ljigav i on i Vucic, pojavljuju se i gde i kad ne treba, samo o izborima pricaju, nista drugo ne mozes cuti od njih. Valjda im ti analiticari rekli da su sad jaki pa misle ako sad ne dodju na vlast ko zna kad ce i da li ce. Na ovakvu propast i ekonomsku i svaku drugu samo izbori ce nam pomoci, da sjasi kurta a da opet dodju razne murte koje su nas jahale pa bi jos malo. Kakvi izbori, samo gledaju da su na vlasti i nista vise. Ako imas pametnih ideja i volis svoju zemlju kod predsednika i premijera pa se dogovorite pa razgovarajte pa uradite nesto dobro. A oni ako su ljudi pa cete se naci negde u nekoj koaliciji, ali niti vi sta znate novo i pametno a niti su oni neki ljudi...analiticari u srbiji donose odluke, samo one koje donose neki politicki poen!

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:27:41)

Gori pod petama

Nema više "polako", jer ovom narodu gori pod petama. Ti ako to nećeš da vidiš, to je tvoj problem. Ali vremena za gubljenje više nema.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:30:04)

Lepi moj

Jagoše, lepi moj, ma hoće Koštunica (ne baš da hoće, nego mora da ne bi nestao, hoće i Velja, nego ti to nećeš da vidiš, a radikali... koji bre radikali? Ko to beše?

pošalji odgovor

SNS [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:30:15)

Sa Tomom

Sa Tomom ali bez dedinskih crnogoraca...

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:31:04)

Greška...

Pogrešio si, batice, pobrkao si ga sa Šešeljem.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:37:11)

Ne izmišljaj

Ne izmišljaj, kralju, care, brate. Šta to Toma hoće kao DS? Pa on im je najveći protivnik i to je jasno svakome ko hoće objektivno da razmišlja. Pa dva puta su ponavljali izbore na Voždovcu samo da Toma ne bi pobedio žute, i ništa im nije vredelo. A koliko vredi politika SRS (koja politika?) bez Nikolića i Vučića, o tome govore njihovih 3% rejtinga. Narod je najbolji sudija.

pošalji odgovor

Lucije Voren [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:42:07)

Jadni mi

ako nam je aktuelna vlast najbolja...

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:44:33)

Dobro je...

...pa se ti ne pitaš ama baš ništa. A da li je Tomu uzdigla SRS ili obrnuto, jer ju je preuzeo u situaciji kada je jedva prelazila cenzus i od nje napravio najjaču stranku u Srbiji, mislim da ZAISTA nisi kompetentan da govoriš... kao ni za šta drugo.

pošalji odgovor

Lucije Voren [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:46:36)

Rajs 2

E zamalo da me rasplačeš... jao, jadni dinarac Šešelj... ma kako da ne. Ti si taj koji je jadan.

pošalji odgovor

Sandra [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:47:20)

Izbori

Izbori su jedini pokazatelj kome narod veruje i zato izbori treba da budu sto pre. Ako su zuti toliko sigurni u svoju snagu zasto se boje izbora. Sigurna sam da ce sledeci izbori oznaciti kraj vladavine DS-a i pocetak nove etape - vladavine naprednjaka kada ce nam svima biti bolje.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:50:08)

Budućnost je pred tobom...

... Ličanine, "Laza Lazarević" plače za tobom. Ući ćeš u medicinske anale, garantujem!

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (01. 02. 2010, 11:53:06)

Koga?

Koštunicu, kažeš, proziva Toma? Jel to beše onaj što ga je CIA dovela na vlast 5. oktobra? I treba da ga proziva, jer kad čovek otvori bilo koju enciklopediju i potraži pojam "folirant", tamo je Koštuničina slika.

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (01. 02. 2010, 12:05:23)

kad na vrbi rodi grozdje...

e,samo mi reci da bi Srbiju bolje vodila ova dva bezkicmenjaka Nikolic i Vucic...nisam za ovu vlast,losa je,uzas jedan ali nisam ni za to da mi vladaju ovi prevrtljivci...

pošalji odgovor

Vlada [neregistrovani] (01. 02. 2010, 12:08:16)

veciti drugi hehe

u pravu si,Nikolic je promenio politiku i retoriku i sada mi vise lici na NVO o Zene u crnom nego na nekog Srpskog politicara,a o Vucicu da ne govorim hehe ma,smesni su,ostace veciti gubitnici

pošalji odgovor

Zinga [neregistrovani] (01. 02. 2010, 12:10:01)

.......

Tomislave, neces doci na vlast, dzabe ti izbori. Ako treba SRS ce pristati na koaliciju sa zutima i SPS, samo tebi vise da vidimo ledja.

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (01. 02. 2010, 12:17:51)

laganica

al si ti zapenio rodjace,polako hehe ma,da Toma ce nas spasiti,pricaj nam o tome.pa,on niti ima kadar niti je dovoljno sposoban za to.a,5.oktobra je skinuto zlo sa vlasti koju je podrzavao i ucestvovao u njoj i doticni gospodin.za vreme njihove vlasti,Srbija je ojadjena,srbi su proterani sa svojih ognjista sa svih teritorija gde su ziveli itd.,nemojmo o njihovoj politici,molim vas

pošalji odgovor

BG [neregistrovani] (01. 02. 2010, 12:36:41)

Glasački listići

Pozivam sve normalne ljude u Srbiji da svoje glasačke listiće za naredne izbore iskoriste u toaletne ili neke slične svrhe. Shvatite da su svi političari isti, da svi gledaju samo svoje interese!

DS+G17+SPS = nesposobni lopovi.
DSS+SNS+SRS = polupismeni primitivci (uglavnom, čast izuzecima).
O LDP-u ne želim ni da pišem jer ta stranka nije vredna pomena (ne smatram da postoji)!

pošalji odgovor

дудав [neregistrovani] (01. 02. 2010, 13:27:25)

Уроше несрећо!

...још једино у овој несрећној земљи имамо Воју Коштуницу,који може да спси образ овој држави.Све што су УМНИ Срби урадили у последња ДВА ВЕКА ови никоговићи и приучени''политичари'' су продали у последњих десет година за рад сопственог богаћења . А ти и теби слични ,сад пљујте по ДСС-у па то раде сви којима смета НОРМАЛНА и ЈАКА СРБИЈА......

pošalji odgovor

citalacpressonline [neregistrovani] (01. 02. 2010, 13:27:30)

Kurta i Murta

Iskustvo nas uci, izbori u Srbiji su uvek bili u skladu sa onom narodnom - SJASI KURATA, DA UZJASE MURTA, a narodu ostaje sve po starom - JAD, TUGA i CEMER. Nikolic bi, posle dve decenije djabolebarenja i politikanstva, hteo da bude malo Murta.

pošalji odgovor

XP [neregistrovani] (01. 02. 2010, 13:56:59)

Nikolic

More, pocisti prvo sebe Nikolicu! Ako hoces nesto stvarno uraditi za ovu drzavu!

pošalji odgovor

alo alo [neregistrovani] (01. 02. 2010, 14:02:39)

....

Kakav DSS i SRS,pa oni su istorija,cenzus na sledecim izborima tesko prelaze...Izbori su jedini pravi pokazatelj volje gradjana,zato se i DS plasi da ih raspise...Ali doci ce kraj i njihovoj tiraniji...

pošalji odgovor

branko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 14:20:33)

citalac

,,pa ko sakupi vecinu,nek vlada''.toliko gospodin,NIKOLIC.koliko u SRBIJI,tako i u svetu,politicka situacija je nesnosljiva.izgleda da su politicari preostali relikti iz kamenog doba kada je vladavina bila jedini nacin drustvenog uredjenja.danas pa i u buducnosti,treba shvatiti,da je drzava jedna firma, kompanija kojom je pogresno vladati.njoj treba menadzment.svi slojevi drustva,trebaju ispuniti svoj deo odgovornosti,i time doprinetiopstem progresui blagostanju,svih.znaci ne vladati,nego snositi pravu odgovornost.

pošalji odgovor

gogi [neregistrovani] (01. 02. 2010, 14:31:19)

nisi u pravu

Не знам кога би Шешељ имао да му води странку од кад је 2003. у Хагу, видим од кад је воде Тодоровић и екипа да је рејтинг у сталном "порасту". Истине ради - треба рећи да је Тома имао странку и пре СРС-а Народну радикалну странку. То што ви из СРС-а по партијском задатку пљујете Тому, надајући се да ћете тако повратити оно што сте изгубили вам је узалуд. Као кад у браку не можеш с неким - тако ни Тома није више могао са Шешељем и куд који мили моји.. И тих 70 мандата које има СРС је донео управо Николић својом политиком - Шешељ кад боже здравље изађе својом реториком има да вас сведе на статичку грешку..

pošalji odgovor

Zdravko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 14:52:34)

Rajs 3

A da ti možda ne smeta Rajsova dijagnoza mentaliteta kome i sam pripadaš. Fenomen prepoznavanja nije stvar ogledala već onoga ko stane ispred njega. Pominjanje časti i poštenja vam nije jača strana i ne da vam mira, draga gospodo!

pošalji odgovor

A. [neregistrovani] (01. 02. 2010, 14:59:39)

Pantelija

Bravo za komentar!

pošalji odgovor

Djoka [neregistrovani] (01. 02. 2010, 15:02:40)

Vesti iz enciklopedije

A kad otvorim enciklopediju u potrazi za pojmom "plaćenik" obavezno iskače Kajzer Soze, odmah iza Tomine slike.

pošalji odgovor

buntovnik [neregistrovani] (01. 02. 2010, 15:29:32)

Ti bi ocistio

Srbe iz Srbije i zuri ti se, ali, doce NEKO da te spreci!!!

pošalji odgovor

plaćenik [neregistrovani] (01. 02. 2010, 15:41:09)

kajzer soze

i ne samo to, već iskaču prazne lobanje tipova poput soze. Nikolić im uvalio njegovu "zozovaču" pa im se mozak spalio.

pošalji odgovor

penzioner [neregistrovani] (01. 02. 2010, 15:45:43)

sozo, sokole

Ne kaže se proziva Toma, nego proziva Tomu. Čitaj malo nepismeni mučeniče! Čitaj, korisno je.

pošalji odgovor

beograđanin [neregistrovani] (01. 02. 2010, 15:52:05)

kajzer soze

ti i bene poput tebe su pomogli Nikoliću da nastavi da obmanjuje jadne, opljačkane, proterane ljude, a sebi i svojima da zgrće lovu. Beno jedna neopevana.

pošalji odgovor

ljubinka [neregistrovani] (01. 02. 2010, 16:49:49)

moram da budem optimista

bas me briga koliko su skupi izbori!blago vama ako je ovo najbolja vlada,jer meni nikad gore nije bilo nego sada sa ovom skupocom1kada bi svi razmisljali kao vi,skupi izbori,nema boljih...to bi bila katastrofa!ja sam za to da izbori budu svake godinr,onda bi se oni trudili,radili,dokazivali...a ne ovako 4 god nas cerupaju,priznaju genocide,cepaju teritoriju...naprave nenadoknadivu stetu!misljenja sam da nikad losije nismo ziveli,ali sto je jos gore nikad ovako ponizeno nismo izgledali!

pošalji odgovor

manula [neregistrovani] (01. 02. 2010, 17:10:33)

ako umes prvo organizuj sebe

E, Tomo, Tomo, pa ti od kada si osnova SNS nisi oformio ni jedan Opštinski odbor koji bi u svojoj sredini imao legalitet i legitimitet građana, a oćeš da organizuješ Srbiju. Postavio si samo V.D. izvršioce tkz. poverenike u opštinskim povereništvima, koji nemaju nikakav ugled među svojim sugrađanima. Sve sami uvlakači. Mnogi su ti se toliko "zavukli" da nećeš moći da ih izvadiš, već samo da ih lepo zamoliš da izađu. Sa njima i sa svojim Statutom u kome si izbrisao osnovno načelo demokratije - neposredne izbore, nećeš daleko da doguraš. Narod je dobio novo jajce, ali ono delegatsko iz 1943.
Sprovedi prvo legalne izbore u svojoj stranci, nauči se demokratiji od onih koji su prvo izabrali infrastrukturu pa onda legalne institucije.
Ovom narodu je bilo dosta diktatora....niko više ne želi da bude državna stoka ni Tomi ni Borisu, ni Dačiću... DECENTRALIZACIJA!!!

pošalji odgovor

Jojo Ba [neregistrovani] (01. 02. 2010, 17:20:52)

Saradnik do j...

Jel si i ti ?

pošalji odgovor

jedan glasac [neregistrovani] (01. 02. 2010, 18:36:20)

jedan glas

Na tim izborima, redovnim ili prevremenim, glasacu za DS.

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (01. 02. 2010, 18:58:37)

haha

Jedna maloumna budala manje-vise.

pošalji odgovor

ljuba [neregistrovani] (01. 02. 2010, 20:21:27)

misljenje

Moje skromno misljenje je da coveku treba dati sansu,a od tih radikala ,ja koliko se secam ,sve ukupno u ovih 20 godina bili na vlasti 1,5 godinu i to im zamerate,a ne zamerate ovima sto se neskidaju po 10 tak godina.

pošalji odgovor

Niko [neregistrovani] (01. 02. 2010, 21:55:44)

Elementarne nepogode

Srbija 5. Oktobar 2000

Haiti 12. Januar 2010

pošalji odgovor

Крстан Ђ. Ковјенић [neregistrovani] (07. 02. 2010, 13:45:46)

"избори"

Да, нови избори ће очистити Србију од Срба ! Срљајмо, браћо, у братоубилачки рат, јер то је она задаћа коју је Гробар Тома добио од Ватикана и Амера !

pošalji odgovor

Nensi [neregistrovani] (29. 03. 2010, 19:53:22)

Nikada vise na izbore

Bas se ovaj politicar zanosi idejom da ce doci na vlast. Ja vec par godina ne glasam, nisam luda da cepam cipele do glasackog mesta, a politicari ce da smenjuju i fatiraju parama. treba ih motkama pojuriti i zatvoriti.

pošalji odgovor

Nensi [neregistrovani] (29. 03. 2010, 19:55:22)

Nikada vise na izbore

Bas se ovaj politicar zanosi idejom da ce doci na vlast. Ja vec par godina ne glasam, nisam luda da cepam cipele do glasackog mesta, a politicari ce da smenjuju i fatiraju parama. treba ih motkama pojuriti i zatvoriti.

pošalji odgovor

Jovica Peric [neregistrovani] (07. 06. 2010, 10:58:30)

Zasto su neki gradzani pocenjivaju SRS.

Tomisla Nikolic zasto hlali svoju stranku i uvjeren je da ce dobiti i zbore i misli da ce osvoji ti mnogo madata ,a poznato je svima da je pokrao madate i strane u kojo je bio SRS.. Nije kriva SRS za probleme u R.Srbiji nego DS Borisa Tadica...

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date