Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 03. 02. 2010

Press

SNS za dan skupio 130.000 potpisa

Srpska napredna stranka je prvog dana akcije prikupljanja milion potpisa za raspisivanje vanrednih izbora sakupila je oko 130.000 potpisa građana iz cele Srbije, procena je zamenika predsednika SNS Aleksandra Vučića.

1
Naprednjaci stižu do najavljenih milion potpisa pre nego što su se nadali... Tomislav Nikolić potpisuje peticiju svoje stranke ispred restorana „Ruski car" u Beogradu
Naprednjaci stižu do najavljenih milion potpisa pre nego što su se nadali... Tomislav Nikolić potpisuje peticiju svoje stranke ispred restorana „Ruski car" u Beogradu

Prema njegovim rečima samo u Beogradu peticiju naprednjaka potpisalo je tačno 37.200 građana.

Akcija SNS organizovana je u gradovima širom Srbije, dok je peticija SNS u Beogradu potpisivana na čak 200 štandova. Najveća gužva bila je na punktu u centru Beograda ispred „Ruskog cara", gde su građani u redu čekali kako bi stavili svoj potpis ispod zahteva za vanredne izbore.

Nikolić: Da pitamo narod

Dok su iz zvučnika odzvanjale pesme „Vidovdan" i „Ovo je Srbija", svoj potpis je stavio i lider SNS Tomislav Nikolić, koji je rekao da je Srbija „na istorijskoj raskrsnici".

2

Priče iz redova

Penzionerka Ružica Marković iz Beograda kaže da „SNS može da promeni na bolje Srbiju".

- Sa 20.000 dinara penzije ne znam kako da živim i da kupim lekove. Imam za hleb i mleko, ali stvarno ne mogu više ovako da se mučim - žali se Ružica.

Miloje Lukić iz Krupnja kaže da je vreme da se ljudi u Srbiji probude.

- Prešao sam 160 kilometara da vidim ko nam to u Beogradu deli prosjačke štapove. Sela su zamrla, dece u školama nema, ljudi odlaze na pečalbu u Crnu Goru, Rusiju... Vreme je da se ljudi probude i urade nešto - kaže Lukić. Staniša Jovanovski iz Kuršumlije kaže da je stavio potpis jer „gore od ovoga ne može".

 

- Organizovali smo ovu akciju jer želimo da pitamo građane Srbije da li su zadovoljni ovom vlašću, da li je istina da svi lepo živimo, da standard Srbije raste, da je Srbija mirna i bezbedna zemlja, da je na snazi vladavina prava, da je zaštićen naš interes na Kosovu... Srbija je na istorijskoj raskrsnici, može da bira između ove dosadašnje ili nove demokratske vlasti - rekao je Nikolić.

On je dodao da SNS „ne traži vlast, već nove izbore" i da će prikupljenih milion potpisa biti znak da su ti izbori potrebni Srbiji.

- Mislim da će svako da se zamisli nad milion potpisa od kojih nijedan neće biti falsifikovan, pa i oni koji misle da su bogom dani. Potpisi ne ruše vlast, oni su način izražavanja volje građana i čini mi se da je to danas jedini način da građani iskažu svoju volju, bez održavanja izbora, budući da Skupština odavno ne predstavlja želju većine građana. Ovo je najjasniji znak da se nešto u Srbiji dešava i da se među građanima pronosi glas kako su novi izbori potrebni, i to ne izbori koje želi SNS, već oni koje traže građani Srbije. Na tu želju građana Srbije mora da se oglasi vlast, pa makar da kaže: „Šta nas briga za vas dva ili tri miliona, nas je briga za one koji su zadovoljni" - rekao je Nikolić.

3

I NS skuplja potpise, zove i DSS

I Nova Srbija je najavila da će 4. februara „u gradovima širom Srbije" početi prikupljanje potpisa građana za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.

- Građani žele promene, nezadovoljni su vlašću, neispunjenim obećanjima, penzije će biti smanjene za 30 odsto, plate su zamrznute, poskupljuju struja i gas, a vlast nema razumevanja za probleme građana - rekla je potpredsednica NS Dubravka Filipovski. Ona očekuje da će NS prikupiti veliki broj potpisa i izražava nadu da će se akciji pridružiti i Demokratska stranka Srbije.

 

Želja SNS je da okupi novi blok progresivnih, narodnjačkih partija, koje žele u EU i saradnju sa celim svetom, rekao je Nikolić, i pozvao i građane koji su na poslednjim izborima glasali za stranke na vlasti da se priključe akciji.

Niko nije glasao za ovo sad

- Srbija više neće imati referendum na kome bi se izjašnjavala o strankama koje žele u Evropsku uniju ili o onima koje ne žele, o strankama koje žele da demokratija i vladavina prava vladaju Srbijom ili one koje ne žele. Građani koji su glasali za neke od stranaka koji su sada na vlasti nek razmisle dobro, u krugu porodice, da li je ovaj život ono za šta su glasali i da, ukoliko su kao i mi ubeđeni da Srbija ide lošim putem, da nam se pridruže - rekao je Nikolić.   

D. Luković

komentari (68)
pošalji komentar

Vuk [neregistrovani] (02. 02. 2010, 22:35:18)

SNS

Bice potpisi skupljeni za 7-8 dana najvise.Svaka cast!Pokazimo im jacinu SNS-a i nezadovoljstvo naroda njihovom vlascu.Mada sumnjam da ce se oni obazirati na to.Njima je stalo da sacuvaju fotelje,nevide dalje od nosa i bas ih briga sta narod misli.Dole trojni pakt Tadic-Dinkic-Dacic!!!

pošalji odgovor

Bas Celik [neregistrovani] (02. 02. 2010, 22:45:36)

Radikalno nego sta...

Gebels je bio mali bebac kako ovi lažu...trenutno toliki broj ne bi okupio i sakupio ni sa potpisom , ni bez potpisa, taman da se na štandu deli ćeten alva.

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (02. 02. 2010, 22:55:51)

Izbori jos malo

Veliki je odziv u svim gradovima Sumadije jer je svima muka od ovih lopova i njihovih malverzacija i prevara.

pošalji odgovor

glistan [neregistrovani] (02. 02. 2010, 22:56:16)

cek,cek

samo da se seki "vrne" iz Haga ,pa ce da vidimo koliko ce skupiti papirica..... izdajnici...prodanici..

pošalji odgovor

kursumlicanin [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:03:25)

dogorelo do nokata

i vise se nema kud ili na izbore ili svako macugu u ruke i pravo u haos i zakon jaceg,ova drzava se raspada u svakom pogledu kukali su na milosevica a po svemu sudeci srbiju razorise oni posle 5 oktobra i unistise sve od privrede do saobracaja mostovi samo sto ne padnu sve se rusi kao kula od karata pa je red da se i ova vlast srusi milom ili silom na njima je da biraju!!!

pošalji odgovor

Nis [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:04:17)

Istina

Iskreno vreme je za promene
Dao sam 10 godina Milosevicu i 10 ovima i sta sam dobio?
Nista
20 godina sam bacio u nebo.
A Milesevic je za ove malo dete...Mislim da je vreme za promene/Ja sutra idem sa porodicom da dam 5 potpisa

pošalji odgovor

Deki [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:06:02)

"Opozicija"

Nisu oni nikakva opozicija, njima je jedino stalo da verifikuju svoje mandate. Nemaju svoju politiku, nemaju program i ciljeve, sve sto imaju je par recenica koje besomucno vrte u svim nastupima. Sve je to trulo, nigde tu drzavotvorne politike nema. Zasto nisu usput postavili i da se potpisuje peticija protiv deklaracije o Srebrenici? Ili su oni mozda za to, da srpska skupstina proglasi svoj narod za genocidan? Na mnogo kljucnih pitanja nemaju konkretan odgovor, tako da je za mene SNS jos jedan DS satelit i nista vise...

pošalji odgovor

Ivan [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:07:18)

Predsednice Tadicu, odgovorite ???

Strasno za Srbiju.
Gde je sada Tadic ????
Njegovi se trenutno bore kako da se sto vise novca investira u CrnuGoru, dok ovi drugi - milion potpisa za smenu(hocu reci za izbore..)

pošalji odgovor

Miroljub [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:07:56)

Alternativa


Kad je bio milosevic na vlasti svi smo mislili da gore ne moze da bude, danas nam je jasno da moze gore. I DSS i SNS su stranke koje imaju biracko telo i prelaze cenzus i kad bi samostalno isli na izbore za razliku od nekih koji misle da je Beogrdski pasaluk i Novosadska zupanija njihova sto je u ovom trenutku i slucaj. Dosta vise parazita i bajki o EU, pa miloseviceva SRJ je bila bliza eu nego ova petoktobarska Srbija!

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:11:50)

Pa sta je tu cudno?

130.000 ? pa sta se cudite? narod je toliko ocajan da se to recima ne moze opisati. izborna obecanja sadasnje vlasti su prazne price a od ispiranja mozga kako ce nam sve procvetati kad udjemo u EU i ako nista necemo raditi a oni ce da nas izdrzavaju verujem da se svima vec smucilo! NECU U EU! I necu da zivim u partijskoj drzavi u kojoj vlada korupcija i kojom upravljaju manekeni i deda mrazevi! Hocu izbore!

pošalji odgovor

Patriota [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:20:17)

Gotovo je gotovo

I bez milion potzpisa Tadic zna da gubi vlast, da je postao omrazen kod naroda, a samo zato sto na vlasti ostaje pod svaku cenu. Dok on zadovolji svojih 16 koalicijskih partnera potrebno je mnogo para. E pa to vise nece moci tako da ide. Mislim da ce poslje ovih izbora koaliciju ciniti najvise tri partije sto je praksa svagde u svetu. Ovakove vlade sa 16 koalicijskih partnera nema nigde u svetu to garantiram svojom glavom, tu smo svetski prvaci kao i u broju ministarstava cak 27 dok jedna njemacka ima 16. E pa sad vi vidite kako cete.

pošalji odgovor

srdjan [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:23:07)

malo po malo

sad ds da pocne neko skupljanje glasova nebi skupio ni 300000 ko je vise lud da veruje tadicu dinkiucu i lopovima.

pošalji odgovor

miki [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:26:23)

Jadan narod

Jadan je ovaj narod koji se nada da ce mu grobar sa jedva zavrsenom srednjom skolom doneti promene.E Srbijo...

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:35:03)

mladjaNE

Potpisacu samo da ne gledam onog Mladjana
ps. jos mi duguje onih 980 evra od akcija

pošalji odgovor

johan k. [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:37:35)

Murta i Kurta

Ne sumnjam u to da će Tomisti prikupiti i više od milion potpisa,ne sumnjam ni u to da će svoj potpis za nove izbore dati i mnogo onih koji su na prošlim izborima glasali za stranke na vlasti,isto tako mi je jasno da su se mnogim potpisnicima smučili izbori a naročito skupe paradne lagarije iz bezkonačnih predizbornih kampanja ali jednostavno nemaju alternativu, to je jedini način da pokažu svoje protivljenje ovoj lošoj i autističnoj vlasti koja sve više liči na slona u staklarskoj radnji. Dakle u demokratiji je jedimi legalan način smenjivanja nesposobne vlasti-raspisivanje prevremenih izbora i tu se nema šta dodati,međutim postoji i logično pitanje šta će nam to novo doneti i da li će se uopšte nešto promeniti. Plašim se da nam se po ko zna koji put ne dogodi stara dobro nam znana priča o kurti i murti. A ako nam se to ponovo desi,posledice će biti nesagledive- ovo je ipak narod bundžija.

pošalji odgovor

Desa [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:40:23)

Nema nade

Ovi naprednjaci stvarno nemaju drugog posla nego da zamajavaju narod sa novim izborima. Oni ce da sakupe milion potpisa, malo morgen.Oni su u zadnji cas i stranku registrovali jer im je clanstvo izmesano sa SRS om zasta je trebalo 10 hiljada a sada ce milionce.Oni su veciti luzeri.Uvek kao dobiju izbore a onda niko sa njima nece.Toma je zaboravio da je bio samo dva dana predsednik Skupstine Srbije dok se Kostunica nije predomislio pa ga zamenio Dulicem.

pošalji odgovor

Miodrag [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:43:45)

SNS za da skupio 130.000 potpisa

Nema sta, na ulice i da vidis...

pošalji odgovor

soka [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:44:56)

ala lazuuuuuu

130000 potpisa, svakom treba bar po 30 sekundi da se pogleda licna karta i da se potpise pa je to oko 65000 minuta sto je 1083 sata vremena. znaci za 8 sati, sto ce reci za danas , trebalo je na 135 punktova da non stop ljudi prilaze i potpisuju se da bi se dobila ova cifra. toliko su slagali da nisu ni svesni.
naucio ih stanko subotic da lazu ali ovi malo preterali, valjda im se u glavi motaju velike cifre koje su dobijali od svojih sponzora proteklih meseci pa im sad izletela jedna od njih.

pošalji odgovor

Son [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:45:15)

i oni su prevaranti

mogu da im potpisem ne bi li doslo do novih izbora jer je aktuelna vlast prevrsila svaku meru (pa i dobrog ukusa), ali ne mogu da verujem SNS jer kazu da im se program ne razlikuje od DS-ovog..."samo ga treba provoditi..." Zar je moguce da ce vecina Srba dati glas ovim prevarantima? Znaci ponovo glasati za isti program, iste privatizacije, isto unistavanje privrede i isto zamajavanje i radnika i penzionera...? Nikolic i Vucic mene licno nece prevariti!

pošalji odgovor

sladjana [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:48:51)

cek,cek

U pravu si potpuno i ja mislim tako. Pa ovaj nasmejani Nikolic a i Vucic su Seseljovi studenti, od njega su sve naucili. Narod, kao narod. Nasao se u nebrano grozdje, grca u dugovima, gladuje pa veruje ovim novajlijama da ce ako dodju na vlast doneti bolji zivot. Malo sutra. Kako su okrenuli ledja svom legedarnom vodji, tako ce i narodu. Samo da se dokopaju
vlasti, zivi bili pa videli!!!

pošalji odgovor

fojerbah [neregistrovani] (02. 02. 2010, 23:52:05)

bez naslova

necemo zute, al necemo ni sns!

pošalji odgovor

miles17 [neregistrovani] (03. 02. 2010, 00:07:08)

Nova demokratije??

Sve razumem ali Toma i Vucic?? Nova politicka snaga?? Pa to je onaj isti Toma samo sto je sad pogazio sve sta je verovao 50 godina a o Vucicu necu trositi reci.. Srecno narode

pošalji odgovor

POzarevac [neregistrovani] (03. 02. 2010, 05:20:31)

Svi su isti

Dragi gradjani Srbije,
strasno mi je zao sto mislite da ce ove gubitnicke stranke moci
ikada da dodju na vlast.
Nema od toga nista,dzabe se smrzavate u redovima gde vas
iskoriscavaju za provokacije.
Svi su oni isti,nemaju resenje za lose stanje u zemlji, samo su zeljni malo novca koji im sleduje u vreme izbora i to je to.
Srbijom ce vladati DS jos mnogo,mnogo godina.
Mozda nisu dobri,ali su najbolji u svom poslu.

pošalji odgovor

Dog [neregistrovani] (03. 02. 2010, 08:06:10)

Ala si ti pametan

Svaka čast kako si pametan...pa čitaš li ti da je samo u Bg bilo 200 štandova??

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (03. 02. 2010, 08:11:47)

Drvlje i kamenje

Ovo je dobar potez SNS-a,cemu drvlje i kemenje na njih.
Neka zavrse peticiju.
Zar izbori nisu ono sto svii zelimo?
Jel moguce da medju nama ima i zadovoljnih sa trenutnom vlascu.
Nisam glasac SNS-a,nisam niciji,al cu sad kad budu izbori da glasam da skinem ove.

pošalji odgovor

peramarkovic [neregistrovani] (03. 02. 2010, 08:15:49)

Aha

Pa predsednik Brazila ima završenu samo osnovnu školu pa je proglašen najuspešnijim predsednikom u svetu.Nije važno da li si doktor nauka ili ne već da li to što radiš donosi boljitak tvojoj zemlji.A od ovih naših eksperata mi je već malo muka.I samo još da pitam šta je hvalilo Italiji što su menjali vladu bukvalno na petnaest dana?Ništa.A od priče da će samo postojana vlada doneti boljitak nema ništa.I brdo Straževica je postojano pa nam nije mnogo toga dobrog donelo.

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (03. 02. 2010, 08:37:04)

Bitno je da se točak okreće

Nemam problem s tim da li je neko grobar ili bravar. Mi smo već imali jednog bravara koji je vladao 50 godina i bio vodeći igrač u svetskoj politici. Lula, aktuelni predsednik Brazila je takođe, bravar, metalski radnik. Brazil poslednjih godina beleži najveći ekonomski rast i ekspanziju. DOS je u Srbiji došao na vlast pomoću raznih krilatica ( demagoških jakako). SMENLJIVA VLAST je bila jedna od njih. Pa onda, dragi građani, pomozimo im da bar jednu svoju krilaticu realizuju, jer su od svih ostalih odustali čim su vlast osvojili. Bitno je da se točak okreće. Tomu i Vučića ne gotivim, ali-pa šta. Držimo ih godinu dana i-zdravo. Ako dođu na talasu ovih potpisa-tako isto će i otići. Samo nek se menja. Češća promena postave je jedini način da se izborimo sa korupcijom, kolko ja kontam. Ne treba nikom dozvoliti da pusti korenje.

pošalji odgovor

Vučić *ebe ovce [neregistrovani] (03. 02. 2010, 09:03:04)

:)

Mogu oni da skupe i 7 miliona glasova...vlast se obara u skupštini a ne na ulici..pa to oni jako dobro znaju, opozicija su (neuspešna) već 10 godina.

A da su oni na vlasti ne da bi bilo skupljanje potpisa nego bi ponovo gorela skupština.

Narod uvek nevoli vlast..ma koja da je....nikada nije dovoljno dobro,pa zbog toga potpisuje!

pošalji odgovor

Mirjana [neregistrovani] (03. 02. 2010, 09:38:47)

odgovor

Procitaj Ustav Srbije. U njemu se nalaze odgovori na mnoga pitanja pa i ovo...

pošalji odgovor

Nesa [neregistrovani] (03. 02. 2010, 09:40:13)

Ne,ti si pametan

Ti si pametan,gde 200 štandova u Beogradu.Zaista se upitaj šta se dešava sa tobom, kada sve veruješ.Niko ne može u Srbiji za jedan dan da skupi 130.000 potpisa.Ona penzionerka je dala potpis ,zbog toga što misli da će joj Toma dati penziju veću od 20.000,to je isto kao i hleb za 3 dinara.A možda mu je Šešelj naredio da kaže 3 dinara ,a on je mislio na 23 dinara.

pošalji odgovor

sanja [neregistrovani] (03. 02. 2010, 09:47:57)

svi za jedno

Svaka cast naprednjacima, i svaka cast Nikolicu, izbori su nam preko potrebni, i svi treba da daju svoj potpis, kako bi se sto pre trgli iz ovog demokratskog ludila!

pošalji odgovor

Sandra [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:08:29)

130.000 potpisa

Nisam uopste iznenadjena sto su za samo 1 dan uspeli da skupe 130.000 potpisa. Nezadovoljstvo naroda je toliko veliko da ce bez problema skupiti i ceo milion. Podrska naprednjacima. Svi cemo da glasamo za vas.

pošalji odgovor

Mira [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:09:53)

Ne razumem

Pa kakve veze ima to sto je bilo dvesta,imaju para pa se razbacuju,ali to ne znaci da imaju podrsku Beogradjana.

pošalji odgovor

Danka BG [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:22:22)

Sandra,

pridružujem se!

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:50:34)

bravo!

To je sustina cele price.
U zemlji kao sto je nasa,potrebno je na svake tri godine menjati vlast.Ljudi nikako da shvate da su tri godine ogromne i da sposobna vlast za to vreme moze da napravi mnogo toga i da se dokaze.Ako se ne dokaze za tri godine treba je promeniti.Prirodno je da svaka vlast prikazuje situaciju takvom da je potreban kontinuiteet vlasti da bi se ostvarili rezultati,ali to jednostavno nije tacno.Vlast koja pusti korenje,a pri tom nema nikakvih rezultata kao sto je slucaj sa nasom sadasnjom garniturom,,jer se oseca dovoljno mocnom.

pošalji odgovor

Istocna Srbija [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:55:09)

Istina

More kakvi potpisi
Na ulice bre
Ceo Zajecar i Bor ima da ustanu to vam garantujem!!!!!!!!!!!!Pa za BG
samo da neko pokrene to i Bg dolazimo :D

pošalji odgovor

Srecko [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:58:17)

To...

samo govori da je narodu svega dosta,vreme je za prave promene,vlast mora da ispostuje volju gradjana...

pošalji odgovor

kole [neregistrovani] (03. 02. 2010, 10:58:31)

kole

tako je. Pozdrav iz Bgda :)

pošalji odgovor

Paja Patak [neregistrovani] (03. 02. 2010, 11:00:07)

Anketa Press.a

Da li smo za nove izbore ili ne.Mogao bi "Press" uraditi anketu !E,sada ako je pod kontrolom rezima...

pošalji odgovor

Mile Tranzicija [neregistrovani] (03. 02. 2010, 11:22:07)

Hitan uvoz!!!!!!!!

Najgore je to sto ni ovi nisu nista bolji,cak su i gori,ljudi pa oni nemaju odgovore na neka od najvaznijih pitanja!Nama bi bilo najbolje da uvezemo stotinak strucnjaka pretezno iz skandinavije i damo vlast kulturnim i korektnim ljudima da nas izvedu na pravi put!

pošalji odgovor

v [neregistrovani] (03. 02. 2010, 11:50:56)

...

A za koga da glasamo, možda za naprednjake? Ne znam, ali nešto ne verujem da bi oni bili bolji od ovih sadašnjih, svi samo obećavaju kule i gradove, a od toga je dobro ako se pola ostvari.
Nama , običnim smrtnicima ne bi bilo bolje , samo bi potrošili još više novaca na izbore.

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (03. 02. 2010, 11:57:32)

srbiji to i treba

da se vraca unazad,to smo uvek i radili setite se samo kako je bilo dok su bili nikolic;seselj i vucic,zar se tako brzo zaboravlja sva muka,jad i beda

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (03. 02. 2010, 12:17:42)

aman ljudi

dajte vise neku vlast ovom Nikolicu i Vucicu,pa umrece ljudi od zelje da vladaju...veciti gubitnici

pošalji odgovor

Novosadjanka [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:08:01)

e u Vojvodinu vala nece vise

Znate sta,mi smo ih imali u N.Sadu,doduse kao SRS,ne trebaju nam vise,a i nisam cula neke konstruktivne predloge kako misle da vode drzavu,osim zalbi na sadasnju vlast.Ako stvarno dobiju izbore,a verujem da nece jer ipak ima vise razumnog sveta u Srbiji - Vojovodina ode u Evorpu..a vi se unazadjujte sa Nikolicem!

pošalji odgovor

Pancevac [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:08:32)

UPRAVO TAKO

Apsolutno se slažem sa tobom.
Samo što to mnogi ne vide, pa kad se završe izbori eto nama koalicije DS-SNS. Što neko lepo reče, drim tim na čelu sa selektorima iz zapadnih ambasada.
Može da priča ko šta hoće ali jedini dosledan svojim principima je ostao Koštunica.

pošalji odgovor

Subotica [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:18:21)

Isto kao i ti

!0 jednom glavonji, 10 drugom. Dosta je bilo 10 godina DS-u, vreme je da pakuju kofere. Nije dobro da se naviknu na vlast, da misle da su za to predodređeni. SNS zaslužuje šansu.

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:20:38)

Lako je tebi...

..."Baš Čeliče". Ti očigledno živiš mnogo dobro pa ne vidiš dalje od nosa kolika je beda u Srbiji. Tolika je nesreća zadesila ovaj narod da je čudo jedno kako taj milion potpisa nije skupljen već prvog dana...

pošalji odgovor

Realan [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:35:39)

da nije tuzno bilo bi smesno

Sta li je u vasim glavama, zar vam pamcenje seze samo poslednih nekoliko godina?Pa zar vi mislite da ce sadasnja opozicija da izvuce Srbiju iz krize?Pa dok su oni bili na vlasti sa Milosevicem, koga su bezrezervno podrzavali plate su bile 10 nemackih maraka...Aloo, ukljucite te mozgove ako ih uopste imate!

pošalji odgovor

Mona Liza [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:41:44)

ok

Slazem se, aman ljudi vidite li sta se desava, poskupljuje i struja sada, necemo vise da zivimo u mraku. Zato cu da potpisem i ja tu peticiju, da nam svane bolji dan!

pošalji odgovor

mm [neregistrovani] (03. 02. 2010, 13:48:19)

mm

Ma super... Bas mene briga sto si nezadovoljan, jedva cekam da Vas vidim sa tomom na celu kako ce vam ruze cvetati, a mi ostali nazalost opet selidba u "toplije" krajeve...

pošalji odgovor

Fedja [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:00:45)

Light radikali

Ma, sta ce drugo i da rade!? Hvala Bogu pa znamo ko su Nikolic i Vucic. Dole radikali svih boja!

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:13:59)

Kokošije pamćenje

Ti, Deso, očigledno ne pamtiš duže od pola sata... znači, po tebi naprednjaci hoće vlast, a ne umeju da realizuju pobedu? Dakle, ono što se desilo u Zemunu i na Voždovcu je verovatno fatamorgana... hajde nastupaj sa malo manje ostrašćenosti i mržnje, ovako je smešno...

pošalji odgovor

Planinko [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:15:53)

Podpis

Bice dzaba trud uzalud Nikolicu neces ni ti biti nista bolji,ali ovi su vise neizdrzljivi

pošalji odgovor

Kajzer Soze [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:21:45)

A ti?

A dokle seže tvoje pamćenje? Kud ne pomenu SPS, pa oni su ti sad na vlasti, ali očigledno ti Dačić ne smeta... Sram te bilo!

pošalji odgovor

srecko [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:26:52)

geometrijska progresija

stopisete svasta...
i deca uce sta je geometrisjka progresija...
jedan dovde dv , svaki dovede dva
pa izracunajte
1,2,4,8,16,32,64,128 ....pa da ne ide dlaje...
setite se kako je izumitelj saha rekao da se na svako sledece polje stavi kao na sva prethodna polja itd....

zato ne trudite se da raazumete ko nekoga skupi ili ne , NEGO ZASTO SE NAROD SKUPLJA I OKUPLJA!!!

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (03. 02. 2010, 14:51:00)

Kako, kada, gde, s kim i sa cim?

I sta? Oni ce kao biti nova vlast. Pa bili su na vlasti, u parlamentu su, menjali su boje i dlaku ali ne verujem da su cud promenili. Sta su oni to obecali? Kakve promene i bolji zivot nam nude? Kakvu privredu nam nude i zaposlenja? Gde? Kako oni misle da poboljsaju privredu i da izvedu zemlju iz krize? Kako misle da promene sistem zdravstva i skolstva? Kako misle da promene zakonodavstvo i sudsku i izvrsnu vlast? Gde misle da nabave pare za sve promene? Kako misle da unaprede infrastrukturu? Kazu da se i oni zalazu za ulazak zemlje u EU. Kako, ako ne misle da izruce Mladica u Hag? Kako misle da privuku strani kapital? Kako ce izvuci jug Srbije iz bede? Kojim sredstvima i kako ce uposliti onaj narod? Kako misle da povrate Kosovo u sastav Srbije? Da li za to imaju neka tajna resenja kojih se sadasnja vlast nije dosetila? Kako, kako, kako.....??? Nista o tome ne pricaju. Strategiju nemaju, strucnjake nemaju, para nemaju, znanje nemaju....! Imaju samo pricu, pricu, pricu i obecanja, obecanja, obecanja.... kao, uostalom, i sve prethodne vlasti. Hoce da zovu DSS u koaliciju. DSS je bila na vlasti i pokazala je sta zna. Nisu nista uradili. Mislite da ce oni biti bolji od ovih sadasnjih ili onih prethodnih? Nece, garantujem. I oni praznih saka pricaju prazne price. Mi smo u vrzinom kolu i tesko da iz njega mozemo da izadjemo dok god postena inteligencija i posteni i pametni ljudi ne izadju iz izolacije i senke u koju su se sklonili zgrozeni svime sto se desava. A za njihov izlazak na svetlo dana potrebno je da se svi ovi sklone. Bas SVI.

pošalji odgovor

sone [neregistrovani] (03. 02. 2010, 15:26:47)

slepac

Ti vidis svitanje? Ja ne!

pošalji odgovor

sone [neregistrovani] (03. 02. 2010, 15:29:04)

nema sumnje

Da ce se naci Kurta i Murta, u to ne sumnjaj, uopste.

pošalji odgovor

trle [neregistrovani] (03. 02. 2010, 15:33:25)

sta ako...?

A sta ako je SNS Seseljeva podvala? Sta ako je Seselj zajedno sa njima formirao SNS da se Vlasi ne dosete?

pošalji odgovor

XP [neregistrovani] (03. 02. 2010, 15:53:57)

SNS

Da se ne izrazim nekulturno, zato sto cete cenzurisati! Nemate pojma, za ono losije, jel bilo je, a moze i ponovo biti, i to mnogo losije! Ratovi, jos vece siromastvo i beda, jos veca nezaposlenost, jos vise umrlih, jos manje radanja! Opametite se ljudi! "Ovaj" koji je promenio dlaku, ima isti cud i narav, kao i ranije! Pomaze Bog!

pošalji odgovor

СРБИН [neregistrovani] (03. 02. 2010, 16:06:01)

**************

Доле жута коалиција.

pošalji odgovor

Andra [neregistrovani] (03. 02. 2010, 16:46:30)

Andra

I od mene imate glas!!!

pošalji odgovor

Bg [neregistrovani] (03. 02. 2010, 18:07:57)

Za Sanju i Sandru - jurisnice

Pazi da nas ne ubedite! Cuj - svi cemo da glasamo za ove, aha, kako da ne! Malo sutra, ali za malo! :)))

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (03. 02. 2010, 18:27:03)

Dogoreva do nokata

Naši vlastodršci su mislili da nas polako kuvaju kao žabu da ne iskočimo iz lonca. Ali situacija u novčaniku nam je takva da moramo da verujemo svojim očima a ne njihovim pričama.

pošalji odgovor

Niko i nista [neregistrovani] (03. 02. 2010, 18:52:52)

milion

Ni ja se ne cudim sto su skupili 130.000. Pa na proslim izborima su imali 1.200.000 glasova. Sta sad radikali hoce da kazu sa milion potpisa? Sta je tu novo? I dosad smo znali da radikali imaju preko milion pristalica.

pošalji odgovor

Vlada [neregistrovani] (03. 02. 2010, 18:56:20)

cccc

sa Nikolicem i Vucicem nam nece biti bolje,to garantujem...bili su na vlasti i obrukali se...bolje i Tadic nego Nikolic,po meni

pošalji odgovor

rajko [neregistrovani] (03. 02. 2010, 21:35:15)

bas tako

U pravu si prijatelju,svi obecavaju pare kao da ih imaju na kamari pa samo cekaju da dodju na vlast pa da nam podele!Voleo bih da dodje Toma pa za par godina kad narod nadje drugog Tomu isto tako zagrli stolicu kao sto kazu za ove sada!Srecno narode...

pošalji odgovor

Драгомир [neregistrovani] (04. 02. 2010, 07:20:27)

Упозорење

Не пишите никакве лоше коментаре о Томи Николићу и оном његовом сатрапу листу по имену ,,Новости,,!Аца Вучић им је запретио после изношења истине о његовом приватном животу у коме показује изузетно непоштовање према својој супруги.Чињенице говоре да је тако.Са лечења из Париза је дошла а да је није допратио а нити сачекао у Београду.За то време се незван скитао по свету.И тај доказани најгори министар се на силу пришљамчио код Николића и опет би да буде власт?

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Vesti dana
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

25. 05. 2012

Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS

Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...

25. 05. 2012

SPC puna masona

25. 05. 2012

Pop pozvao na ustanak
Arhiva
Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date