Vesti dana
BEOGRAD 08. 02. 2010
PRESS
Dragan Đilas: Vlast mora da ima više sluha za siromašne
Sramota je da zaposleni u TE „Nikola Tesla" sa srednjom školom i platom od 65.000 traže povećanje, dok u Obrenovcu medicinske sestre sa najtežim bolesnicima rade za 30.000 dinara, a lekari za 50.000

Gradonačelnik Beograda i predsednik DS-a Beograda Dragan Đilas izjavio je da vladajuća koalicija u Srbiji „ne funkcioniše loše", ali i dodaje da bi vlast morala da ima malo više sluha za one koji su stvarno socijalno ugroženi. S druge strane, on dodaje da bi Vlada Srbije morala da ima i „više hrabrosti da nekim ljudima koji ne shvataju gde žive jasno to i kaže".
- Možda ću zbog ove izjave izgubiti neke glasove u Obrenovcu, ali istina mora da se kaže. A ona je da je sramota da danas radite u Termoelektrani „Nikola Tesla" (TENT) i da sa 20 godina radnog iskustva, srednjom školom i platom od 65.000 dinara tražite povećanje, jer u istom gradu medicinske sestre sa najtežim bolesnicima rade za 30.000 dinara, nastavnici za 40.000, a lekari za 50.000 do 60.000 dinara - rekao je Đilas za Tanjug.
On dodaje da bi voleo da Vlada pošalje svima jasnu poruku da to tako ne može, da će da se brine za ljude koji nemaju, a onima koji žive dobro da budu srećni što su tu gde jesu.
- Imam razumevanja za ljude u Kuršumliji, oni su bez posla i mesecima bez prihoda, ali ne i za položaj zaposlenih u monopolskim preduzećima. Vladi treba malo više osećaja za socijalne probleme građana, a smatram da kada bi javna preduzeća došla u situaciju u kojoj je „Telekom", koji sa veoma dobrim menadžmentom veoma uspešno posluje, da bi svima bilo bolje - dodao je Đilas.
On je naveo da su zahtevi opozicije za raspisivanje vanrednih republičkih i lokalnih izbora u Beogradu neosnovani, „iako vlast uvek može biti bolja".
- Nijedna vlast nije idealna, ali neka nam opozicija da druga, bolja rešenja. Živim za dan kada će oni doći i reći evo pet predloga za rešav anje saobraćajnih problema u Beogradu ili ekonomskih na nivou države, da vlast to prihvati i onda da kažemo da smo zahvaljujući toj i toj stranci uspeli da rešimo neki konkretan problem - rekao je Đilas.
Građani na prvom mestu, a ne politika
Gradonačelnik Beograda ocenio je da koalicija koja čini vlast u Beogradu funkcioniše odlično zbog toga što su se stranke koje je čine okupile i ujedinile oko „životnih stvari, a ne oko visoke politike".
- Na početku je to bila najkomplikovanija koalicija, ali oni koji su se tada pozivali na njenu principijelnost sada znaju da nisu bili u pravu, zato što u Beogradu koaliciju ne pravite oko visoke politike, Beograd i njegovo vođenje su životna pitanja - rekao je Đilas.
Gradonačelnik je ubeđen da većina ljudi u Beogradu i Srbiji podržava aktuelnu vlast.
- DS u Beogradu, dok sam ja gradonačelnik i predsednik beogradskog odbora, neće ići u izbore da obećava ono što ne može da ispuni. Siguran sam da bi se većina u ovom momentu opredelila za one koji realizuju svoja obećanja. Verujte mi, uvek je bolje ljudima reći istinu nego ih obmanjivati. Oni to umeju da cene - istakao je on.
Osvrnuvši se na 20. godišnjicu Demokratske stranke, Đilas je izrazio uverenje da je politika te stranke i njenog lidera Borisa Tadića potrebna Srbiji.
- Bolji život, ulazak u EU, pružena ruka svima, budućnost, a ne prošlost, politika je koja daje rezultate. DS je uvek vodio takvu politiku - istakao je Đilas.
Vesti dana
03. 09. 2010
Srbija me je protraćila, nije dobila ništa za moje hapšenje
Haški tribunal je posle višemesečnih pregovora TV kanalu Rusija danas odobrio intervju sa Radovanom Karadžićem. On je intervju ruskom programu na engleskom jeziku dao još ...
03. 09. 2010
Ivica Dačić: Ne može i plata i penzija!
03. 09. 2010
Španska serija!
03. 09. 2010
U zatvor zbog stranačkih para
03. 09. 2010
Drašković može da dobije najviše 40.000 evra
02. 09. 2010
Država im kao krava muzara!
02. 09. 2010
Pešić: Poslanicima ili penzija ili plata
02. 09. 2010
Traži od Srbije 600.000 evra
Najnovije vesti
03. 09. 2010
Prijave protiv Bubala i Beka zbog zloupotrebe u Luci Beograd
Savet za borbu protiv protiv korupcije objavio je danas imena 17 ljudi protiv kojih je podneo krivičnu prijavu zbog sumnje da su tokom 2005. godine naneli štetu od najmanje ...
03. 09. 2010
Dačić: Srbija ne želi nikoga da provocira
03. 09. 2010
Mesarović: Zadovoljavajući rezultati rada sudova
03. 09. 2010
Tači nudi pregovore Srbiji, veličanje Blera
03. 09. 2010
Putin naložio omogućavanje uvoza kamiona iz SAD
03. 09. 2010
komentari (53)
pošalji komentarbuntovnik [neregistrovani] (07. 02. 2010, 22:53:23)
Kad prebogat misli na siromasne
To je BRIGA?
pošalji odgovorCvele [neregistrovani] (07. 02. 2010, 22:55:12)
drugo misljenje
Za razliku od gradonacelnika, ostatak Srbije (sem vlade) misli da vladajuca koalicija "funkcionise lose".
pošalji odgovorDraža [neregistrovani] (07. 02. 2010, 23:10:44)
Gmazovi
Vlasti imaju sluha samo za sopstvene guzice, osiguravajući da ne budu siromašni bar u sledećih nekoliko generacija svojih potomaka. Nemaju oni vremena da osluškuju siromašne. Barem dok im se ne unesu u lice, kao onaj car pre neki dan Velji Iliću. A onda puste svoje pse na siromašne.
pošalji odgovorTe Kvondo [neregistrovani] (07. 02. 2010, 23:30:38)
Uslovi rada
A ima li u vidu u kakvim uslovima, u kojoj sredini i kako rade ti ljudi što traže povećanje plate. Valjda se i ugroženo zdravlje na poslu nadoknađuje na neki način?
pošalji odgovorOpet demagogija, demagogija!
odgovori na komentar:
uslovi rada Kakav rad takva i opasnostMarko [neregistrovani] (07. 02. 2010, 23:45:26)
Svaka ti je zlatna
Imas moj glas Dragane.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
"kapitalista" razmisli kome ćeš glas Tvoj glasriba smrdi [neregistrovani] (07. 02. 2010, 23:57:38)
od glave
A kolika je TVOJA plata, koja je TVOJA strucna sprema i koje je TVOJE radno iskustvo???
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Itekakopera detlic [neregistrovani] (08. 02. 2010, 00:05:28)
Demagog
Demagog.
pošalji odgovorsrcolina [neregistrovani] (08. 02. 2010, 00:16:59)
a lepo je meni govorio kum...
..mani se Djilasa, taj za sirotinju ne haje...al ja ne verovah nego mislih Djido je novi Marko Kralj
pošalji odgovori on pije al pola Sarcu daje...kad ene gle...
E, moj Djilas! Da te ne videh na delu kako "pomazes" siromasnima, i to cak i kad si ubedjen da treba da pomognes, jos i da ti poverujem. Ovako veni, vidi, pobegoh...kako se vec kaze, trice i kucine i zamke da se sljuke hvataju (sheakspire)
dr Sokrates [neregistrovani] (08. 02. 2010, 00:34:09)
drug Djido
Najstrasnije je sto ovakava demagogija,uvek prolazi..koliko brine o siromasnima drug Djido je pokazao jucerasnjom najavom poskupljenja grejanja!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Питање I opet: AHAHAHHAHAHASiromasan, al volim da zivim [neregistrovani] (08. 02. 2010, 02:36:07)
Pomaze, pomaze
Djilas pomaze povredjenom:
pošalji odgovorhttp://www.youtube.com/watch?v=axYITG86ez8
Bozidar [neregistrovani] (08. 02. 2010, 03:31:56)
Kakav rad takva i opasnost
Ja sam iz Obrenovca i poznajem par stotina ljudi koji rade u termoelektrani. Mesec dana sam tamo bio i na praksi. Plate su im bezobrazno velike i bezobrazno nezasluzene. Osnovni sport na radnom mestu je opijanje. Kunem se da se bar svaki treci zaposleni opija na "poslu", kojeg gotovo i nema jer se tamo nesto radi samo u vreme remonta ili posle havarije. Jedna opasnost koja za te ljude postoji je trovanje alkoholom. Valjda mislis da i to treba platiti...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
kukavcehahahhahah [neregistrovani] (08. 02. 2010, 05:37:59)
I opet: AHAHAHHAHAHA
"Dragan Đilas: Vlast mora da ima više sluha za siromašne"
pošalji odgovorMa čekaj, Draganče, keve ti tvoje rođene?! Baš ono?! A?!
A zašto smo, majstore, mi siromašni, a Ti i Vi, bogati?
odgovori na komentar:
Zato!!!!Radmila [neregistrovani] (08. 02. 2010, 06:37:07)
dilas
Sto ne navede one sto ste ti i tvoje stranacke kolege privatizovali,pa su u 21 veku robovi??Bez plate,staza socijalnog....
pošalji odgovorДрагомир [neregistrovani] (08. 02. 2010, 07:18:02)
Питање
Господине градоначелниче,ми демократе нисмо јуче дошли на власт.Туце година од оног октобра се експериментише са појединим мангупима из наших редова.Ко је тај ко је дозволио неуком доктору да плаши и прети народу енормном легализацијом кућа?Зар је морао да наседне на туђи захтев да пропагира небулозе у време избора?Срамота!Све што смо паметно урадили он је упропастио и вратио да Вождовцем командују доказане штеточине. Ја сам први демократа који је већ сутрадан после петог октобра рекао да од наше владавине народу неће бити добро.Видевши почетничке грешке.
pošalji odgovorSon [neregistrovani] (08. 02. 2010, 07:32:15)
Tvoj glas
Tako i treba, davati uvek glas onome ko ce birokratskim smicalicama i politickim prevarama dobiti mesto gradonacelnika u gradu u kome vlada haos. Strava me uhvati kada prelazim automobilom Gazelu kad pogledam ruinirane ograde mosta koji , posle ove brze opravke, ko zna sta jos krije kao problem a sto oni koji znaju, siguran sam u to, vesto kriju (do pucanja sledece ploce-nosaca)
pošalji odgovorbole [neregistrovani] (08. 02. 2010, 07:35:22)
LICEMERJE
pa sto ne kazes neku za rec za tajkune , nego ti smetaju plate radnika.A da ne spominjem razne vozace i sekretarice iz ministarstva sa njihovim primanjima.Spomeni Cedu J .odakle mu pare ako smes .
pošalji odgovorRazočaran [neregistrovani] (08. 02. 2010, 07:56:18)
Veliko razočarenje gradonačelniče
Pokojni premijer se prevrće tamo gde je kada vidi Vas gradonačelniče i vama slične. Vizija njegova beše malo drugačija, sramota ste za sve ono što je želeo da stvori od ove zemlje. Da, naravno da ste izgubili glasove u Obrenovcu. Ja kao član DS-a neću glasati za vas a ni moja uža i šira porodica pomnožite to sa brojem radnika koji prodaju svoje zdravlje na radnim mestima pod visokim naponom, velikim frekvencijama, magnetnim zračenjem i ugljenom prašinom. Pitam se sta rukovodstvo DS-a misli o vašim neodgovornim izjavama i jeftinim trikovima za skupljanje (gubljenje) glasova ili se vodite onom " I posle mene ne osta ništa" ???
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Žuti ne odustajte! DS i SPS žestoko udaritiSoko [neregistrovani] (08. 02. 2010, 08:18:30)
Pričam ti priču
Jel su ljudi stvarno toliko glupavi da ovakve priče ikoga dotiču?! Nemaju šta da jedu i da plate grejanje, a ovi će da im obećavaju EU i bolji život?! Kakva socijalno odgovorna vlast, ovo je banda!
pošalji odgovordacha po [neregistrovani] (08. 02. 2010, 08:48:59)
ucini nesto
Sad se on nesto brine za Kursumliju. Posto je uspesan, ambiciozan, i zna da radi svoj posao, mogao bi preko veze da dobije neko ministarstvo npr. za siromasni jug Srbije. E kladim se da bi taj jug za par godina bio ekonomski snazniji od Beograda.
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (08. 02. 2010, 08:51:20)
Providno
Cemu sluze prazne price kada gospodin Djilas veoma dobro zna da je poskupelo grejanje koje je veoma lose jos i treba da se placa cele godine.Sta bi tek penzioneri trebali da rade,oni koji primaju 15000.- mesecno.Zalosno je sto nemamo bolju opoziciju jer nam je vise dosadilo da nam vredjaju intiligenciju sa ovakvim pricama.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:14:02)
Nije nego...
Slazem se sa Vama dragi Gradonacelnice. Evo jednog primera. U praksi, u poslednjih 15 godina, postalo je moderno da se mladi vencavaju na Adi, pred Skupstinom, u restoranima, konobama, na splavovima, na recnim brodovima, itd... Maticari su uz nisku taksu rado izlazili na teren i registrovali novovencane supruznike ulepsavajuci im stihovima Duska Radovica pocetak zajednickog zivota. Medjutim, danas vise nije tako. Danas za izlazak maticara je neophodno da izdvojite za gradsku kasu 10.000,00 dinara. Nebitno je koliko ko ima novaca, ali i siromasnim ljudima je stalo da im jedan od vaznijih dana u zivotu bude lepa uspomena a ne birokratsko otaljavanje u fensi nabudzenim opstinskim zgradama. Rezultat ce opet biti drugaciji: ljudi ce se vencavati u crkvama ili inim verskim hramovima; neko ce svratiti u opstinu, pre ili posle, neko nikada; a bela kuga ce nas pojesti sigurno ako ne shvatimo da je vlast buducnosti vlast koja brine i sluzi svrsi, a ne vlast koja tera i kuluci.
pošalji odgovorKole [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:22:50)
razmisli kome ćeš glas
*Vlast treba da ima više sluha za siromašne*... Pa ON je vlast! Rekao je *JA treba da imam više sluha...* Ne bacaj glas!
pošalji odgovordacha po [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:26:44)
kukavce
pa sta ti radis u pola cetiri ujutru. idi trazi posao, nemoj samo da kukas i pljujes po drugima. a ako jos uvek ides u skolu, da li mislis da ces biti bolji od tih radnika koje si isprozivao? a posto si iz obrenovca verujem da ti je jedan od ciljeva u zivotu da radis u toj termoelektrani.
pošalji odgovorDraga 021 [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:33:52)
DS i SPS žestoko udariti
Ova koalicija treba da uradi posao kako je počela. Onda neće biti toliko siromašnih. Udariti po narkodilerima, biznismsenima i kao Putin svom snagom pomoći sirotinji i gradjanima. Otkud sada se našli ovi iz SNS da spašavaju sirotinju, ali nikako da saznamo ko ih finansira. U gradu gde ja žviim gde je sama sirotinja ko plaća prostorije SNS i zašto se sada jednom biznisemnu sudi u tajnosti, umesto u javnosti. Eto tu leži cela priča. Zašto bismo mi sklanjali kriminalce u partiju SNS da bi oni fainansirali SNS i spašavali prvo sebe, pa onda tobože nas.Lako je kritikovati Djilasa.Jedini čovek koji je pošten u odnosu na ranije gradonačelnike, znamo onog što je skakao sa partije u partiju, pa se nafatirao i tamo na Kosovu. Nedaj Bože više takvih...
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:45:46)
gradonačelnik
Možemo da mislimo šta hoćemo, ali za vreme socijalističke Jugoslavije svi smo živeli lepo. U Evropi niko nije na ulici i bez socijale. Ovde nijedan funkcioner osim Bajatovića nikad nikome ništa nisu pomogli. Toliko se ljudi mmaltretiraju da je to strašno. Pa i vojska, dala stanove vojnim licima iz drugih republika a sad ih juri na ulicu. Koliko gradjana preko 50 godina i sa fakultetskom diplomom nemaju za hleb, jer nemaju gde da rade (stari). Ovo je sramota! Čovek treba da je na prvom mestu! Svako bi trebao da ima osnovno kao na zapadu stan i ako nema posla da dobija socijalu, ali socijalu da od nje može da preživi. U Evropi se prave stanovi za izdavanje sirotinji. Klošara vide na ulici odvedu ga okupaju nahrane prespava u policiji i ide sutradan gde hoće. Zašto se ne vrate ljudi sa Kosova, pomoći im da naprave kuće, otvoriti male fabrike da imaju darade. To treba u svim krajevima Srbije. Mnogi koji su rodjeni u Beogradu ne mogu da nadju posao u Beogradu jer je veliki priliv sa strane. U Beogradu svako može da dobije prijavu stana. Beograd treba da bude najskuplji grad i da u njemu ne može da živi svako. U Parizu najmanji broj penzionera svi odlaze u krajeve gde je život jevtiniji.
pošalji odgovorMilorad [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:47:23)
Nije sramota...
...imati 65.000 dinara sa srednjom skolom g.Gradonacelnice. Sramota je imati sa srednjom skolom u vecima gradskih opstina blizu 100.000 dinara i sramota je da sa fakultetom u ministarstvima savetnici primaju manje od 30.000 dinara kao sto je sramota i da medicinske sestre zaradjuju jedva za prezivljavanje. Pokusajte Vi da zivite sa 30.000 dianara i podizete decu.
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (08. 02. 2010, 09:47:40)
DJilas
On je prebogat pa jer on nekom pomogao. Pljuje Bajatovića, ali on je veliki novac poklonio sirotinji a ima mnogo manje nego Djilas.
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (08. 02. 2010, 10:12:22)
pa ti si vlast
Ovo je ocigledno jedan od najvecih komicara na nasoj politickoj sceni.Pa pobogu gradonacelnice pa vi ste ta vlast,sta ste uradili po pitanju siromastva,i nemojte da pricate o narodnim kuhinjama,jer je to dno dna,ljudima treba dati priliku da zarade a ne da im dajete truli krompir.Drugo da li ste vi platili porez na celokupnu imovinu,jer se jedan deo tih para usmerava i na siromasne,s obzirom da bi ste vi trebalo da platite ekstraprofit jer vam je godisnji prihod enorman.Trece ja stvarno ne znam zasto vi ne dajete celu platu u neki humanitarni fond jer vam nije potrebna,ionako imate mnogo vise iz drugih izvora.Cetvrto sta je vasa stranka u beogradu uradila od infrastrukturnih projekata ili dok ste vi bili na celu NIPa.
pošalji odgovormora da se bezi odavde [neregistrovani] (08. 02. 2010, 10:40:50)
Samoreklamiranje
Ja za ovih dve godine nisam video nista da su uradili za Srbe, samo znaju da se samoreklamiraju i povladjuju svojim sefovima sa Zapada, a za Srbiju i Srbe otkazi i pendreci...
pošalji odgovorMurtenica [neregistrovani] (08. 02. 2010, 10:47:02)
Gradonacelnice, a u agencijama prosek 2000 evra?
Paradrzavne-poluprivatne agencije su najveci vid "zakonite" korupcije i siromasenja naroda, kontolisu zakone, trziste, imenuju ministre,....One su razlog urusavanja drzave i institucija sistema, a onda osnivate Agenciju za borbu protiv korupcije koja je bacanje prasine u oci. Ako institucije ne funkcionisu, onda nemate zakone i drzavu. Siromastvo je prozvod sveopsteg lopovluka a ne svetske ekonomske krize.
pošalji odgovormir-kec [neregistrovani] (08. 02. 2010, 10:47:20)
mesto u redu
gospodine Djilas,u Srbiji je permanentno stanovnistvo u dividendi siromastva!,upis u toku.Sacuvajte mi mesto (u redu cekanja).Humano cu dividendu naknadno podeliti..
pošalji odgovorsafet [neregistrovani] (08. 02. 2010, 11:21:46)
mene
samo zanima kada ce neko odgovoriti na pitanje zasto je neko siromasan,da li zato sto kocka ili pije ili ...
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (08. 02. 2010, 11:33:32)
Corpus delicti
Pre nego li pljujete Djilasa da ne pomaze sirotinju trebalo bi da znate da je upravo on jedan od osnivaca i donatora organizacije "Nasa Srbija" koja najvise radi sa decom. Pogledajte www.nasasrbija.org pa tek onda razmislite da li da upotrebite pljuvacne zlezde. Ovo se, naravno, ne odnosi na one koji svoje komentare ostavljaju po partijskom zadatku.
pošalji odgovorskole [neregistrovani] (08. 02. 2010, 11:41:38)
Žuti ne odustajte!
A što ne glasate za DS? Baš dobro rade. Još jedan mandat i nema više Srbije. Kada ste dogurali dovde, gurajte do kraja.
pošalji odgovordJ [neregistrovani] (08. 02. 2010, 11:44:35)
Isti ko i Sloba
Sta si ti realizovao od obecanog???
pošalji odgovorRekao si ovim recima:Moramo postovati prioritete prvo obilaznica, pa onda obnova Gazele pa onda most preko Save. Spominjao si i izgradnju metroa. Posle dve godine vlasti obilaznica nije ni pri kraju da se zavrsi, Gazela se urusava, most na Adi si zapoceo a kada ce biti gotov ko zna. Naravno o metro vise ni rec ne spominjes jer znas i sam koja je to nebuloza koju si izjavio.
Sto se tice povecanja plata u Elektroprivredi i tome da li je to primereno ili ne najbolje da pitas Dinkica i Cvetkovica. Oni su jos 5. januara ne, vrativsi se jos sa odmora, pustili buvu kako je povecanje plata moguce i kako ga treba ocekivati. I onda se cudis zasto su sindikati poceli da zahtevaju povecanje plata?
Pa naravno da ce da traze kada im je dat signal od Premijera Cveleta i ministra za sve Dinkica.
Prvo pitaj njih dvojicu sta im bi da nepunih pet dana posle nove godine najavljuju povecanje plata.
Pricas o nekoj iskrenosti, a prikrivas stvaran razlog povecanja cena. To je, da te podsetim nepovoljan, ugovor koji je Tadic potpisao sa nemackim trgovcem gasom (EON GAS TRADING).
Momo [neregistrovani] (08. 02. 2010, 12:03:47)
Imas moj glas
Sve sto je rekao Djilas je tacno,slazem se s njim da je sramota da nas monopolisticke firme i njihovi sindikati ucenjuju.Ja sam Djiki iz Obrenovca i imas moj glas!!!
pošalji odgovorPrljavi inspektor Draža [neregistrovani] (08. 02. 2010, 12:08:15)
Predlozi
"Nijedna vlast nije idealna, ali neka nam opozicija da druga, bolja rešenja. Živim za dan kada će oni doći i reći evo pet predloga za rešavanje saobraćajnih problema u Beogradu ili ekonomskih na nivou države, da vlast to prihvati i onda da kažemo da smo zahvaljujući toj i toj stranci uspeli da rešimo neki konkretan problem - rekao je Đilas."
pošalji odgovorGospodine Đilas ja Vam u svoje ime i prezime mogu "došapnuti" najmanje pet predloga za rešavanje ekonomskih problema na nivou države (kao i mnogi drugi iz naroda - sve jednostavna i konkretna rešenja) ali (bar što se mene tiče) nećete dočekati. Zašto? Pa i vi ste srpski političar tj po default-u sklon "kraduckanju" svega i svačega pa i intelektualne svojine u koju spadaju predlozi koje očekujete da Vam se besplatno "serviraju na tacni".
odgovori na komentar:
Prepisivanje je zabranjenoGordana [neregistrovani] (08. 02. 2010, 12:37:39)
Ma svaka cast
Zasto ste dozvolili da toliki narod ostana bez posla, a sada se kao brinete za siromasne. Nemislim licno nego na Ds i koaliciju.
pošalji odgovorsimaexplorer [neregistrovani] (08. 02. 2010, 13:04:44)
"kapitalista"
"A ona je da je sramota da danas radite u Termoelektrani „Nikola Tesla" (TENT) i da sa 20 godina radnog iskustva, srednjom školom i platom od 65.000 dinara tražite povećanje". Reče kapitalista multimilioner (u evrima, naravno). Zašto je sramota što neko traži da adekvatno bude plaćen? Zašto je 65.000 dinara mesečno mnogo velika zarada kada znamo da je potrošačka korpa skoro 90.000 dinara? Kako ga nije sramota da upravlja glavnim gradom gde prosečna zarada (47.000) vredi koliko pola potrošačke korpe? Kakva je ovo najcrnja socijalistička demagogija iz usta jednog od najbogatijih gradonačelnika u svetu, ne u Evropi, a kamoli u Srbiji? Doći će i Zakon o ispitivajnu porekla imovine, kako reče g. Čedomir Čupić, pa ćemo da vidimo šta je mnogo a šta malo. Što se predloga za saobraćajna rešenje, evo ih, nesposobni gradonačelniče:
pošalji odgovor1. povećati broj vozila u GSP-u toliko da može normalno da se koristi - bez stajanja; poštovati red vožnje; kontrolisanje reda vožnje od nezavisnog organa (a ne da GSP kontroliše sam sebe), time se i kontroliše ispunjavanje ugovora o prevozu privatnih prevoznika.
2. ukidanje semafora gde god je to moguće i uvođenje kružnih tokova na raskrnicama,
3. uvođenje beovoza u sistem prevoza - poštovanje reda vožnje i nabavka kompozicija,
4. izgradnja mosta tik do Gazele, po tri trake sa obe strane gazele,
5. izgradnja mosta od ulice Zorana Đinđića ka žel. stanici,
6. izmeštanje železničke i autobuske stanice.
(dosta stvari bi moglo da se uradi od ovoga od novca koji će se dati za megalomanski projekat mosta na Adi; mogao je biti i do tri puta jeftiniji),
7. određivanje i obezbeđivanje glavnih saobraćajnica u gradu gde bi ograničenje brzine bilo povećano na 60-80km/h.
8. konačan završetak obilaznice - a to znači obilaznice oko celog Beograda - dva mosta na Dunavu. Ti jedan tunel ne možeš da renoviraš za 2 godine, a ljudi buše i završavaju takve tunele za mesec dana. Ko sumnja u ovo, nek pogleda one naučne kanale tipa diskaveri i vidi da postoji mašina za bušenje tunela koja dnevno iskopa po 30 metara tunel prečnika 12 metara (i završi ga komplet). Sve ide sutomatski (ima i za prugu mašina koja za noć - da se ne bi zaustavljao saobraćaj - zameni i po pola kilometra šina).
I tako dalje i tako dalje.
Ali ne, ti 10 godina renoviraš tramvajski prevoz koji 10 godina ne radi. Praviš nadvožnjak iznad pruge kod careve ćuprije, a pruge uskoro tu biti neće. Besomučno asfaltiraš sveže asfaltirane ulice, koje ne mogu da izdrže ni godinu dana, ogromne pare izdvajaš za trotoare po centru - to se radu kad si u izobilju pa ne znaš šta ćeš od besa. Navatao si se para zbog privilegija i monopola koji imaš, pa ćeš sad da drugima soliš pamet. I mislim da upravo ti ne znaš gde živiš. Odvojio si se od raje pa ne znaš gde udaraš.
odgovori na komentar:
Stara poslovica Pozdrav Alal vera, alal veraSasa [neregistrovani] (08. 02. 2010, 13:12:59)
Itekako
Nasao se onaj ko ce da ga pita koja mu je strucna sprema i kolika mu je plata??? Pa svakako ne krade svoju platu od drzavnog budzeta? A dovoljno je obrazovan i pozvan da komentarise ovakve stvari! Napred Dragane i skroz ti je svaka na svom mestu.
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (08. 02. 2010, 13:14:15)
Zato!!!!
Zato sto je dok su se drugi zezali on radio i radio i radio i ZARADIO. E sad kad je zaradio moze nesto i da kaze.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Sedislavko [neregistrovani] (08. 02. 2010, 14:01:02)
Alal vera, alal vera
Explorer-u pogodio si u "sridu".
pošalji odgovorSvaka čast
arogantni [neregistrovani] (08. 02. 2010, 14:13:55)
kakav demagog
Kakav demagog....kao da je 65000 dinara dovoljno za zivot....a ne kaze da je sramota vlasti da doktor radi za 50000 ili medicinska sestra za 30000, problem je sto u termoelektrani rade za 65000....ma nemoj...sto on ne radi tamo za 65000....
pošalji odgovorUčiteljica [neregistrovani] (08. 02. 2010, 14:34:36)
Sedi
Jedan
pošalji odgovordjole [neregistrovani] (08. 02. 2010, 14:39:12)
Pozdrav
lepo si mu odbrusio.
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (08. 02. 2010, 15:08:16)
jel ti neko reko?
TI si vlast.
pošalji odgovordjalu [neregistrovani] (08. 02. 2010, 15:37:21)
LEGALIZACIJA LOPOVI
STA SA CENAM?
pošalji odgovorDA LI CETE SMANJITI CENE?
ILI CETE OPET NEKE GLUPE ZAKONE
znaci ja ako imam garsonjeru od 20 kvm a napavio sam kucu od 160 kvm ne mogu da imam popust??
KO JE IZMISLIO OVO TI DJILASU?
srbin [neregistrovani] (08. 02. 2010, 17:17:19)
sad ce izbori
evo pocela je predizborna kampanja!
pošalji odgovorjug [neregistrovani] (08. 02. 2010, 17:28:48)
Prepisivanje je zabranjeno
E vala ako si mu reko.
pošalji odgovorZamolio bih press da vesti sa politickim temama prebace u rubriku hronika.
Sve sami lopovi i kriminalci u ovoj politici!
ivanko [neregistrovani] (08. 02. 2010, 19:01:06)
bravo gradonacelnice
tebi svaka cast jer si do sada pokazao mnogo ali nisam bas siguran da tvoji drugari iz vlasti i misle kao ti a da i ne napominjem da ne rade ni priblizno kao ti. citajuci komentare plasim se da u okviru svog jada i sivila i ti ne budes kolateralna steta pa svaki ruzan komentar ja ne shvatam kao nesto protiv tebe ali protiv tvojih drugara iz vlasti sigurno. zao mi je sto uz tebe nema bar jos polovina vlasti kao ti pa da onda bude makar kakve nade.moj glas imas sto godina unapred iako nisam clan ni jedne partije
pošalji odgovorPrljavi inspektor Draža [neregistrovani] (08. 02. 2010, 20:36:21)
Stara poslovica
Kaže "ne bacati bisere pred svinje" tako da je poštovani gospodine Simo sve ovo što ste Vi pametno napisali D.Đ. verovatno mogao čuti ali mu je "na drugo uvo iscurilo".
pošalji odgovorPrle [neregistrovani] (09. 02. 2010, 04:59:23)
loncici
Kakve veze imaju radnici TE "Nikola Tesla" sa platama medicinskih sestara i lekara? Lekari i sestre su na budzetu sto znaci da im platu daje drzava sto opet znaci da ako je drzava katastrofa i njima su plate katastrofa. Znaci, jedini koji ne bi smeli da imaju vece plate od lekara i med. sestara u ovoj zemlji su politicari jer su oni jedini krivi za stanje u kome se drzava nalazi!!!
pošalji odgovorja [neregistrovani] (09. 02. 2010, 11:45:39)
uslovi rada
su bolji nego kod onih sto rade za minimalac ali njih niko ne pominje kao da ne postoje
pošalji odgovor