Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TV PRESSING - ALEKSANDAR SALE JOVANOVIĆ

23. 03. 2011.  - Autor: ALEKSANDAR SALE JOVANOVIĆ

Frik šou Srbija!

Glupost, kretenizam, nepismenost, laž, nemoral, neelokventnost, bezmozgarija... Sve što je nekad bilo dovoljan razlog za izopštavanje nosioca navedenih osobina i bolesti ili za spaljivanje na lomači danas je postalo poželjna stvar i nikad jača ulaznica u svet poznatih.

1
Slučaj Elizabete M., čiji je seks na javnom mestu javnost imala prilike da vidi nakon puštanja u javnost policijskog snimka najbolji je dokaz da je sada pravilo da nema pravila. Da se pre dvadesetak godina desilo da neka klinka bude uslikana ili snimljena kako manirom najjeftinije drolje biva nagužena nasred Beograda, u medijima bi prvo naišla na osudu, a potom bi bila osuđena na zaborav. Morala bi da menja adresu, prezime, lični opis i sva ostala dokumenta, jer u to vreme je postojala i reč - sramota. A ovakve stvari su bile nazivane pravim imenima. A danas, u vreme silikonske revolucije, Elizabetu M. brane poznate javne ličnosti, veliča joj se umetničko delo na Fejsbuku i lobira se za njen ulazak u „Velikog brata". Šalje se poruka - devojčurci, 'poznatost' je nadohvat ruke... Batalite školu, nego kamerice u ruke, i guzite se gde, s kim i kad stignete! Trćite se i pućite se! Jednako se delilo i u slučaju razvoda jedne prosečne pevačice i bivšeg vrhunskog sportiste koji je izazvao je više komentara i reakcija nego smrt srpskog patrijarha, kataklizma u Japanu i metastaza arapskih nemira u Libiji zajedno! Prolivene suze Nataše Bekvalac pominjanije su nego suze Svete Paraskeve, a u jednom od brojnih tekstova čak je i konstatovano da od trenutka objavljivanja razvoda Nata ima sve više ponuda za nastupe, dok Dačina kafana sad odjednom radi boli glava! Lični prljav veš postao je najbolji „čisti" marketing. Ekremizam je jednako uzeo maha i više nisu bitni talenat, dobra pesma ili poruka koju neko šalje! Nakon što je „Kuća - poso" postao mašina za pravljenje para, kao bubuljice kod tinejdžera počeli su da iskaču kojekakvi buzdovani, koji se diče svojim lupetaranjem, neznanjem, blamiranjem i podilaženjem najnižim ukusima zumbulaja od publike. Dovoljno je bilo da se pojavi na „Dvoru", napije kao stoka i izblamira toliko da se za tri života ne može oprati, i Mitru Miriću su odjednom otvorena sva TV vrata. Emisija za emisijom, numera za numerom... Ne može mu niko ništa, jači je od sudbine! „Kuku, lele, imam glavu kao tele" je na najgledanijoj komercijalnoj televiziji trenutno najforsiranija pesma! Nekakva kreatura koja se paradoksalno predstavlja imenom „Lepi", umesto za sprdnju postala je sinonim za komercijalu i novi junak „Grand produkcije". Blejanje je postalo difolt srpskih televizora! Gde se gasi ovaj šou? Frik šou Srbija?

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage