Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

23. 10. 2011.  - Autor: Marko Prelević

2.0

Uhhhhhhh: Posle pauze duge 13 godina, ove nedelje se na MTV vraćaju najnezreliji klinci u istoriji televizije. Ali da li će tandem koji obožava AC/DC, „Metaliku" i devojčice imati ikakvu šansu u svetu u kojem je u javnosti pravi uspeh pronaći nekog ko nije moron

s
Ismevanje pop-kulture nije bila nikakva novost ni te 1993, ali jedna emisija koja se tada pojavila ipak je odskakala od svih drugih. Dva nedozrela tinejdžera koji bi i u reči „šišanje" videli ženske grudi i koji su dane provodili razglabajući o tome šta je kul (razbijene glave, krv i bend „Gvor", recimo), a šta je bezveze (škola, učtivost, drveće, svadbe) predstavljali su subverziju kakva dotad nije viđena, pogotovo ne na MTV-ju, koji je živeo upravo od spotova.
Ali šta u vremenu Jutjuba, Tvitera i Fejsbuka mogu novo da ponude, koga da ismeju „Bivis i Bathed", čije će emitovanje ponovo početi ovog četvrtka na nekada najpoznatijoj muzičkoj, a danas najogavnijoj rijaliti televiziji? Kako da budeš duhoviti moron kada su sateliti zagušeni neduhovitim moronima? U kakav će se svet vratiti puleni Majka Džadža, bivšeg muzičara iz Ostina u Teksasu?

Gde je herpes počeo

Nove epizode - naručeno ih je 12, a da li će ih biti i više zavisiće od toga šta će publika misliti o njima - biće sastavljene od dva kratka crtaća o Bivisu i Bathedu sa muzičkim spotovima o kojima oni razgovaraju, ali će ovoga puta davati svoj sud i o rijalitijima poput „Džersi šor" ili „Tek joj je šesnaest, a već je trudna".
s
Ekipa „Njujork tajmsa", koja je uspela da zaviri u studio gde Majk Džadž sprema nove epizode, ukačila je trenutak u kojem Bivis i Bathed komentarišu novi rijaliti-šou na MTV-ju, neku vrstu „Pozovite 92" za mlade ljude. Isečak je prikazivao hapšenje dva pijana klinca sa juga SAD, koji za volanom pričaju sa policajcem, da bi se u jednom trenutku začuo veseli gitarski rif.
- U svim ovim emisijama se čuje tako odvratna muzika - Bivis kaže.
Onda se kamera prebacuje na klince.
- Uhhhhhh ovi mi se sviđaju - kaže Bathed.
- Da, ovi momci razbijaju - dodaje Bivis.
Druga epizoda prikazuje njihovo viđenje rijalitija „Džersi šor", o gomili klinaca koji žive u kućama na plaži. Jedna scena prikazuje mladiće i devojke kako prave grafikon o tome ko se s kim smuvao.
s
- Ako ne odustanu na pola puta - smeje se Bathed - možda će uspeti da provale gde je herpes zaista počeo.
Hoće li ovakve pošalice biti dovoljne da ih i nove generacije prihvate? Kris Lin, izvršni direktor MTV-ja, kaže da je upravo zbog činjenice da živimo u vremenu prepunom informacija - a ima gi baš razni' - društveni komentar „Bivisa i Batheda" neophodan planeti. I da će tinejdžeri iz 2011, koji nisu bili ni rođeni kada se Bivis prvi put overdozirao šećerom i uskočio u kožu svog nerazumljivog alterega, prihvatiti ceo taj miks.
- Naša publika je toliko prezasićena medijima, imaju pristup i televiziji i filmovima i internetu, da je pravo vreme da se „Bivis i Bathed" vrate i ponovo zagospodare pop-kulturom - kaže Lin. - Oni će biti moderni, ali će u isto vreme biti Bivis i Bathed koje znamo odavno.

Još su školarci

I Majk Džadž - koji je imao 30 godina kada je emisija prvi put počela da se prikazuje - smatra da su njegovi lenji puleni vanvremenski.
- Čak i za vreme prvog emitovanja nisam imao utisak da oni pripadaju samo devedesetim godinama - kaže Džadž.
Za one koji brinu o njihovom imidžu - sve je u redu. Bivis će i dalje imati majicu sa znakom AC/DC, Bathed će i dalje biti u majici sa logom „Metalike". I dalje su u srednjoj školi, gde pohađaju časove hipi nastavnika Van Drisena. I dalje misle da je dovoljno prići devojci i reći joj „Ej, mala", pa će vam ona dati da je uhvatite za ruku.
Ono što se promenilo je kultura, a oni su toga u novim epizodama samo sporadično svesni. Znaju za rijaliti emisije, ali nemaju pojma da postoji Tviter ili da se, recimo, spotovi mnogo češće gledaju na laptopu ili ajpedu nego na staromodnom televizoru marke tipa „EI Niš„. Možda će ovaj deo biti prijemčiv i onima koji će, nostalgije radi, odlučiti da pogledaju makar jednu novu epizodu.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage