Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

10. 01. 2007.  - Autor: N. KOSTIĆ

BUĐAVO

Za promotivnu kampanju naše zemlje na CNN-u, koja je plaćena 500.000 evra, korišćeni restl-snimci iz starih kampanja! Prve reakcije srpske javnosti na spotove kojima je Turistička organizacija Srbije pokušala da nas predstavi svetu - negativne!!!

S4

Juče su na CNN-u premijerno prikazani promotivni spotovi za turističku ponudu naše zemlje, u sklopu kampanje kojom Turistička organizacija Srbije pokušava svetu da predstavi novi srpski imidž.

Jedan spot predstavlja kulturu i istoriju Srbije, dok je drugi posvećen našim prirodnim lepotama.Prve reakcije gledalaca na onlajn forumima svedoče da su spotovi pod imenom "Sights and Sounds: Moments to Remember" ("Prizori i zvuci: Trenuci za sećanje") mogli da budu i malo zanimljivije urađeni, a način na koji su pravljen je, najblaže rečeno, neuobičajen. Naime, za potrebe snimanja iskorišćeni su čak i snimci stari oko sedam godina koje je napravila agencija "Publicis" za potrebe ranijih marketinških projekata u vezi sa srpskim turizmom, a u selekciju su ušli kadrovi koji su - "pretekli" na montažnom stolu!U Turističkoj organizaciji Srbije potvrdili su da se, i pored ogromne cene kampanje, nisu postarali da obezbede nove, namenske snimke.

Jelena Grudić iz PR službe TOS-a svedoči o načinu na koji je spot pravljen:- Turistička organizacija Srbije poslala je CNN-u sirov materijal koji je ova kuća posle istraživanja tržišta uobličila u spot. Radne verzije spota poslate su u Srbiju, nakon čega ih je odobrio naš direktor Miodrag Popović. Sirov materijal snimala je agencija "Publicis", koja je te snimke koristila u našoj ranijoj kampanji za domaće tržište - kaže Jelena Grudić.Spotovi u trajanju od 40 sekundi biće prikazani ukupno 507 puta tokom četiri meseca.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati