Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

04. 01. 2007.

VITKI I SA DORUČKOM

Istraživanja su pokazala da su osobe koje za doručak jedu žitarice ili peciva znatno mršavije od osoba koje ne doručkuju ili jedu mesne prerađevine i jaja

S1
S1

Preskakanje doručka neće vas učiniti mršavijima - naprotiv, istraživanja su pokazala da su osobe koje za doručak jedu žitarice ili peciva znatno vitkije od osoba koje ne doručkuju ili jedu mesne prerađevine i jaja. Doručak bi trebalo da osigura četvrtinu dnevnih potreba organizma za hranljivim sastojcima, zato je važno što ćemo doručkovati.

Dobar doručak uključuje mleko ili mlečne proizvode kao izvor belančevina i kalcijuma, integralna peciva ili pahuljice, kao izvor složenih ugljenih hidrata, i voće kao izvor prehrambenih vlakana, vitamina i minerala.

Doručak ne deluje pozitivno samo na liniju, nego i na mentalne sposobnosti. Deca koja ujutru doručkuju bolje funkcionišu i imaju više uspeha u rešavanju problema, a odrasli rade brže, manje greše i bolje pamte u odnosu na osobe koje preskaču doručak.

Voćni frape kao zdrav doručak

Umesto kafom, dan započnite frapeom od svežeg voća. Frape možete da napravite od raznih vrsta voća. Pokušajte kombinaciju banane, 100 g ananasa, dve breskve i čašu obranog mleka. Takav doručak sadrži mnogo vlakana i 320 kalorija.

S2
S2

Sendvič od integralnog peciva

Ako više volite slanu hranu, pojedite integralno pecivo sa sirom, nemasnom šunkom i povrćem po želji. Uvek dajte prednost integralnom hlebu, jer ćete posle takvog obroka duže biti siti. Dobar sendvič koji sadrži 350 kalorija napravljen je od integralnog peciva sa semenkama, sirnog namaza, kriške sira, kiselih krastavaca i lista salate. Uz to popijte čašu ceđenog soka od pomorandže ili belu kafu.

Birajte kvalitetne pahuljice

Mnoge gotove mešavine pahuljica od cerealija krcate su šećerom i praznim kalorijama. Potražite one koje sadrže mnogo vlakana, a malo šećera, ili ih napravite sami. Kupite obične zobene pahuljice i u njih dodajte naseckane orašaste plodove i suvo voće, a može i malo čokolade. Pre jela dodajte naseckano voće i zalijte mlekom ili jogurtom.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati