Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

23. 04. 2018.

Kako da ostanete i vitki i zdravi

Ako ste skinuli višak kilograma i želite da zadržite vitku liniju na duže vreme, onda bi trebalo da se držite saveta i spiska korisnih namirnica koje vam daje Pressmagazin

Vitki i zdravi
Vitki i zdravi
Foto.blic
Kod većine ljudi koji su se oslobodili viška kilograma jedno od najvažnijih pitanja je kako da ostanu na željenoj težini i ne ugoje se opet. Drugim rečima, konačno izgledate onako kako ste želeli, ali ne znate kako to da sačuvate. Zato vam Pressmagazin daje najbolje savete koji će vam pomoći da ostanete vitki i zdravi, ali i predloge namirnica koje će vam pomoći u nameri da se više ne štrecate od vage.

Dnevnik dijete


Ljudi koji su vodili dnevnik tokom dijete dva puta više su oslabili od onih koji to nisu radili, pokazuju istraživanja. Zato nemojte ni da prekidate s ovom navikom jer sigurno pomaže pri mršavljenju.

Gledajte staru fotografiju


Zalepite na frižider staru sliku dok ste imali višak kilograma kako biste imali predstavu o tome koliki ste put do željene linije prešli. Nikada nemojte da zaboravite koliko ste truda uložili kako biste imali lepo telo. Svakodnevno podsećanje za šta ste se borili sprečiće da ponovo skliznete u stare navike.

Zašto to želite


Fokusirajte se na to zašto želite da budete mršavi. Zabeležite zašto vam je to toliko važno. Zatim čitajte sebi svaki dan tu rečenicu. Na primer: „Izgledam bolje", „Imam više energije", „Mogu da obučem skini džins", „Osećam da imam kontrolu".


Merite se redovno


Pravilo je da se merite jednom nedeljno, uvek istog dana i u isto vreme. Čim vidite da ste povratili kilogram ili dva, odmah počnite da vodite dnevnik dijete.

Probajte nove recepte


Unesite neke novine u dijetu. Kombinovanje je važno kako bi se izbeglo da vam uvek ista hrana iz dijete postane dosadna, što može da dovede do grešaka u ishrani.

Nikad ne preskačite obrok


Umesto gladovanja bolje uzimajte namirnice koje imaju puno vode i vlakana kao što su voće, povrće i pasulj.

Vitki i zdravi
Vitki i zdravi

Brojte kalorije


Mnoge studije su pokazale da je brojanje kalorija veoma važno i da pomaže u skidanju kilograma. To baš i nije lako, pa ako želite da se ozbiljno uhvatite u koštac sa kilogramima, možete sebi nabaviti neki od specijalnih mini-kalkulatora za brojanje kalorija koji u svom sadržaju ima informacije o desetinama hiljada namirnica, što olakšava računanje.

Spavajte dovoljno


Spavajte više jer je utvrđeno da premalo sna aktivira hormon koji izaziva želju sa hranom i smanjuje nivo hormona koji vam „govori" da prestanete da jedete.

a

Bezbedno i brzo mršavljenje


Vitalis Slim je bezbedan, atestiran i proveren dijetetski proizvod za mršavljenje, koji će vam omogućiti da se lako oslobodite viška kilograma, izgledate mlađe, lepše i zdravije. Zategnućete figuru i povećati odnos između mišićne mase i masnih naslaga! Potpuno prirodan proizvod, čiji sastojak Citosan iz rakova i školjki upija masti i pretvara ih u nesvarljivo jedinjenje i putem stolice izbacuje iz organizma. Bromelin, enzim iz ananasa, sprečava apsorbovanje masti koju ste uneli tokom obroka, pre nego što ona bude deponovana.
Tu je i velika količina divljeg limuna koji obezbeđuje idealan metabolizam i daleko lakše sagorevanje masti iz masnih naslaga. Uz to, Vitalis Slim štiti krvne sudove, povećava njihovu elastičnost, smanjuje holesterol, stimuliše imuni sistem, neutrališe štetne materije koje cirkulišu krvotokom u procesu mršavljenja i pomaže u lečenju loše cirkulacije i celulita.
Sada i Vi možete da oslabite i da imate besprekornu figuru uz samo tri kapsule Vitalis Slima dnevno. Rezultat je brz i zapanjujuće efikasan. Vitalis Slim možete naći u apotekama. Info telefon je 011/3629-558, a više informacija možete pronaći na www.vitalis.rs.


Kontrolišite porcije


Sve što vam pomaže da vizuelno odredite odgovarajuće porcije pomaže vašoj dijeti. U tu svrhu postoje i „zdravi tanjiri", kojima se, na primer, određuje prava veličina sendviča.

Crni pasulj

nema zasićene masti kojih ima u svim drugim izvorima proteina i crvenom mesu


Zob


bogat je vlaknima, pa ćete da osećate „pun stomak" ceo dan


Losos


izvrstan izvor proteina koji čini da ne osećate glad


Borovnice


slabokalorične su,a daju osećaj sitosti zbog vlakana


Brokoli


odličan u prevenciji gojaznosti jer ima puno vlakana


Žuti pirinač


odlična alternativa belom pirinču jer ima jako malo kalorija


Kruška


jedna studija je pokazala da su žene koje su jele tri kruške dnevno više oslabile nego one koje nisu


Badem bogat je zdravim biljnim mastima koje pomažu pri mršavljenju

Vino - resveratrol, antioksidans kojeg ima u ljusci grožđa, sprečava taloženje masnih naslaga, a oni koji umereno piju vino imaju uži struk i manji stomak


Grejpfrut

pola grejpa pre svakog obroka skida oko pola kilograma nedeljno


Zeleni čaj 

daje osećaj sitosti,a njegovo antioksidantno dejstvo topi masti i kalorije

a

SUPERHRANA


Takozvana superhrana bogata
je nutritivnim vrednostima koje
pomažu u izgradnji kostiju,
prevenciji hroničnih oboljenja,
poboljšanju vida i čine vaš um
britkim. Međutim, postoje dokazi
koji potvrđuju da sledeće
namirnice pomažu da
zadržite vitku
figuru:


Jaja

žene koje su tokom dijete doručkovale jaja duplo više su oslabile od onih kojesu doručkovale đevrek


Sočivo

odličan izvor vlakana koji topi masti i pospešuje metabolizam


Banana

ubrzava metabolizam i daje osećaj sitosti


Krompir

izaziva tri puta veću sitost nego parče hleba


Sir

sveži kozji i feta sir imaju masne kiseline koje sagorevaju masti

Mleko

proteini iz mleka sprečavaju osećaj gladi, a kalcijum je dobar za dijete 

Izvor: Blic.rs

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage