Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

14. 05. 2020.

ZDRAVO I LAKO DO DOBRE LINIJE: 20 najboljih namirnica za mršavljenje

Donosimo listu najboljih namirnica koje će vam lako pomoći u borbi sa kilogramima! Neke su stari dijetalni favoriti, a neke će biti pravo iznenađenje! Obrni - okreni, sve su veoma ukusne!

ZDRAVO I LAKO DO DOBRE LINIJE: 20 najboljih namirnica za mršavljenje

Foto:B92.net

1. Bademi: Šaka badema idealno je rešenje za iznenadne napade gladi ili trenutke kada imate neodoljivu potrebu da nešto usputno gricnete! Bademi su pritom i veliki izvor energije.

   bademi

2. Jabuke: Svi znamo koliko su jabuke zdrave i korisne, a jedan su od najboljih saveznika u borbi sa viškom kilograma. One su sočne, ukusne, ali i niskokalorične voćke koje čine da se dugo osećamo siti.

3. Avokado: Definitivno jedna od najboljih namirnica za mršavljenje, bogata vlaknima, ali imonozasićenim mastima.

4. Pasulj: Sve vrste pasulja sadrže dosta proteina ali i vlakana, te posle obroka koji sadrži pasulj neće vas tako lako zahvatiti osećaj gladi! Prema nekim istraživanjima pasulj sadrži i izvesne sagorevače masti!

5. Paprike: Crvene, žute, narandžaste ili zelene - paprike jesu veliki izvor vitamina C i namirnica koja sadrži minimalan broj kalorija! Možete ih jesti samostalne ili u salatama, sveže ili pržene!

6. Borovnice: Jedna šolja ovog preukusnog bobičastog voća sadrži četiri grama vlakana, koji su najznačajniji za osećaj sitosti, a samo 80 kalorija!

   borovnice

7. Brokoli i karfiol: Sa svakim zalogajem smanjujete rizik od nastanka raka, a pritom su veoma jestivi, odičan su prilog mnogim jelima ili odlična salata!

8. Cimet: Ovaj fantastični začin ima bogat, sladak ukus, a apsolutno je dijetalan! Zato koristitecimet radije nego šećer, i uživajte u povećanoj energiji koju donosi, ali i sporijem oslobađanjem insulina u vašem organizmu, što će doprineti manjoj potrebi za slatkišima!

9. Kafa: Jedna od najboljih nehranljivih stvari koja doprinosi mršavljenju! Ne samo što može da zavara osećaj gladi, već i kofein može sagoreti 50 kalorija dnevno! U kafu dodajte obrano mleko i veštički zaslađivač i uživajte u ovom širom sveta omiljenom napitku!

10. Jaja: Mada imaju lošu reputaciju, bogata proteinima, jaja su u stvari savršeno rešenje za zdrav i hranljiv doručak! Kuvana jaja i parče tosta - i vaš dijetalni dan može da počne!

11. Grejpfrut: Ovo citrusno voće predivne boje sadrži 90 % vode, i zasitiće vas sa veoma malo kalorija. Isto tako, grejpfrut sadrži materiju koje snižava nivo insulina (veliki nivo insulini skladišti masti u telu).

12. Grčki jogurt: Jogurt je generalno odličan probiotik, "prijatelj" dobrog varenja i veliki izvor kalcijuma. Grčki jogurt je još izuzetniji, jer je kremastiji i gušći, sadrži manje laktoze i šećera, a dva puta više belančevina od običnog.

13. Zeleni čajPet šoljica čistog zelenog čaja (bez šećera ili mleka) dnevno obećava lako mršavljenje, posebno u predelu oko struka, tako tvrde neka istraživanja. Zeleni čaj je blagotovoran i za opšte stanje organizma, uz redovnu konzumaciju osećaćete se mlađe i zdravije. 

   zeleni caj

14. Ovsena kašaSamo pola šoljice ovsene kaše u sei sadrži oko 5 grama vlakana, što je fantastičan način da započnete dan i osećate se pokretno i sito! Pomešajte je sa borovnicama ili nekim drugim bobičastim voćem i uživajte u zdravom doručku!

15. Maslinovo ulje: Višestruko zdravije od običnog ulja, i mnogi tvrde odlično u dijetama, jer potpomaže vašem organizmu da bolje apsorbuje antioksidante iz povrća koje jedete! Zato neka maslinovo ulje bude obavezan deo salate koju jedete!

16. Kruške: Predivna voćka koja će lako otkloniti potrebu za slatkišima, a držaće vas sitim između obroka! Neka kruška uvek bude vaše rešenje za slatku užinu!

17. Kvinoa: Ako niste upoznati sa ovom čudesnom, malom voćkom vreme je da je probate!Kvinoa je jedna od najhranljviijih namirnica na planeti. Sadrži kompletne belančevine (duplo više nego obične žitarice), značajnu kolilčinu zdravih masti i malo ugljenih hidrata, a pritom je veoma ukusna i veoma, veoma hranljiva! Koristi se u jelima poput pirinča i testenina, u raznim salatama i supama, ali i dezertima!

18. Losos: Odličan je izvor proteina, i ne sadrži loše masti! Najbolja zamena za bilo kojecrveno meso!

19. Paradajz: Niskokalorična, a jedna od najukusnijih i najzdravijih povrćki na svetu! Fantastičan i nezaobilazan deo svake salate! 

20. Voda: Često kada osećate glad, vi zapravo osećate žeđ! Zato kad sledeći put kada dobijetenapad gladi, popijte čašu vode i možda to "otera" glad! Takođe, obaveznih 6 do 8 čaša vode dnevno ubrzaće vaš metabolizam!

   casa vode

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati