Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

09. 08. 2017.

Mediteranska dijeta: Za sedam dana tri kilograma manje!

Držanje dijete nije nimalo jednostavno i svako na drugačiji način postiže uspeh. Ali, tu je mediteranska dijeta sa kojom nećete osetiti glad, a za nedelju dana izgubićete tri kilograma bez puno muke.

Mediteranska dijeta: Za sedam dana tri kilograma manje!

Foto:zena.tvbest.rs

JELOVNIK:

Prvi dan 

Za doručak: 30 grama pahuljica od kukuruza ili žitarica sa jogurtom ili obranim mlekom.

Za užinu: jedna narandža.

Za ručak: dve kriške integralnog hleba, 50 grama tunjevine i nekoliko listova zelene salate.

Za večeru: salata od dva manja paradajza i 100 grama mocarele narezane na kolutove i jedan dvopek.


Drugi dan

Za doručak: dva tanka odreska dimljene mesnate slanine dobro ispržena i oceđena, dva manja paradajza, jedan dvopek.

 Užina: kriška lubenice.

Za ručak: dve kriške prepečenog crnog hleba sa niskokaloričnim namazom od sira, jedno tvrdo kuvano jaje, velika porcija zelene salate.

Užina: jedna narandža.

Večera: 150 grama pilećih prsa sa roštilja, pire od 100 grama krompira, 100 grama mladog kravljeg sira.

PROČITAJTE JOŠ:

BEZ GREŠKE: Boje koje dobro stoje svim ženama!

Prirodni napitak za ubrzavanje metabolizma i bolju probavu!

RAZOTKRIVANJE: Ovaj test ličnosti ukazuje na suštinu vaše ličnosti!

Treći dan

Za doručak: 1,5 dl nezaslađenog voćnog soka, dve kriške integralnog hleba premazane marmeladom ili medom.

Za užinu: breskva.

Za ručak: grčka salata sa kriškom crnog hleba.

Užina: 1,5 dl voćnog soka.

Večera: pastrmka sa roštilja, šoljica kuvane intgralne riže i velika porcija zelene salate.

Četvrti dan

Doručak: 1,5 dl nezaslađenog voćnog soka, dve kriške integralnog hleba namazanog sa marmeladom ili medom.

Užina: kajsija.

Ručak: jedna integralna kifla sa 50 grama kravljeg sira i grčka salata.

Užina: kriška dinje.

Večera: dva manja fileta oslića sa roštilja, 100 grama kuvanog krompira ili 150 grama kuvanog graška.

Peti dan

Doručak: zgnječena banana pomešana sa kašikom meda i jedan dvopek.

Užina: sok od ceđene narandže.

Ručak: velika porcija supe od povrća i jedan dvopek.

Užina: jabuka.

Večera: dva veća pečena krompira, velika porcija zelene salate i pola šoljice voćnog jogurta.

Šesti dan

Doručak: 1,5 dl nezaslađenog voćnog soka, mali kroasan sa medom ili marmeladom.

Užina: jabuka. Ručak: 100 grama pečenog belog pilećeg mesa, porcija grčke salate.

Užina: dve šljive.

Večera: 100 grama kuvane integralne testenine sa umakom od paradajza i parmezanom, zelena salata.

Sedmi dan

Doručak: 30 grama pahuljica od kukuruza ili žitarice sa jogurtom ili obranim mlekom.

Užina: narandža.

Ručak: 200 grama kuvanog graška i jedan dvopek.

Užina. Jabuka.

Večera: omlet od dva jaja, salata od paprike, paradajza, nekoliko listova zelene salate i 50 grama sira.


Izvor: zena.tvbest.rs

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati