Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

20. 06. 2018.

BRZA, ZDRAVA I OSVEŽAVAJUĆA: Isprobajte sedmodnevnu jogurt dijetu!

Jednostavna, zdrava i sa povoljnim delovanjem na probavu, jogurt dijeta je preporučljiva svima, osim osobama koje su alergične na mlečne proizvode. Dijeta traje 7 dana. Ako ste ljubitelj jogurta, ovaj režim ishrane će vam itekako dopasti.

BRZA, ZDRAVA I OSVEŽAVAJUĆA: Isprobajte sedmodnevnu jogurt dijetu!

Foto:USPESNAZENA.COM

Pri kupovini izaberite jogurt sa manjom količinom masnoće ( od o.5 do 1,6%), nikako voćni jogurt sa dodatkom sećera ili šlaga. Ova dijeta će vas osvežiti, olakšati, očistiće vaš organizam od štetnih toksina ( zahvaljujući lekovitom delovanju jogurta).

PROČITAJTE JOŠ:

Nikako da se otarasite lošeg zadaha! Ovaj napitak će to lako rešiti!

(VIDEO) SEKSI BAKA: Izgleda kao da joj je 40, a ustvari...

(FOTO) Savršeno ravna kosa više nije u trendu: Kim Kardašijan promenila frizuru, promenite je i vi!

Jelovnik:

Svaki dan isti je doručak, prepodnevna i poslepodnevna užina.

Doručak: 150 do 200 ml jogurta (jedna čaša, važi i u narednom tekstu) sa dodatkom žitarica(1 kasika pahuljica)

Prepodnevna užina: 200 ml jogurta, voće po želji (jabuka ili kruška ili 3 šljive ili malotrešanja i slično)

Poslepodnevna užina: 1 jogurt (čaša, 150-200 ml)

Ručak i večera su svaki dan drugačiji.

Prvi dan:

Ručak: Kuvani ili na malo ulja pečeni i začinjeni krompir, 100 g odreska (od govedine ili krte svinjetine), kuvani brokoli preliven sa dve kašičice običnog jogurta

Večera: Krompir i brokoli preliveni s običnim jogurtom, kao kod ručka, ali bez odreska, 1 jogurt

Drugi dan:

Ručak: Mešana salata sa 100 g tunjevine. Salatu prelijte s prelivom od jogurta, sirćeta i soli.

Večera: Tanjir krem supe, 1 jogurt

Treći dan:

Ručak: Voćna salata, prelivena jogurtom. Po želji zasladite s vestačkim zaslađivačem.

Večera: banana prelivena jogurtom, 2 gomilice slatkog kajmaka

Četvrti dan:

Ručak: spanać (umak od spanaća), pire krompir zacinjen maslacem, po želji 100 g pileceg odreska

Večera: spanać, krompir (upola manji nego kao kod rucka), 1 jogurt

Peti dan:

Ručak: manji komad pice mocarele, čaša limunade, 1 jogurt

Večera: 1 slano pecivo s makom (zemička s posutim makom), 1 jogurt

Šesti dan:

Ručak: rižoto s paprikama, zelena salata, 1 jogurt

Večera: upola manje rižota i salate kao kod ručka, 1 jogurt

Sedmi dan:

Ručak: Krem supa od brokolija, sendvič s tunjevinom (u zemičku dodajte malo tunjevine iz konzerve, malo zelene salate, kašiku kukuruza i dve kašike jogurta), 1 jogurt

Večera: mešana salata prelivena s prelivom od jogurta, 1 jabuka, 1 jogurta

Saveti:

Voćni jogurt možete jesti povremeno, ali gledajte da nema dodatka šecera. Najbolje je, da napravite voćni jogurt sami od običnog jogurta i komadića svežeg voća.

Poslednji obrok (večera) neka bude pre 19 sati, ako ogladnite, priuštite sebi još jedanlagani jogurt. Svaki dan popijte oko dve litre tečnosti, najbolje vode, a može i limunadaili čaj bez šecera.

Ne zaboravite na vežbe. Svaki dan vežbajte bar pola sata. Možete ići i u šetnju saumerenom brzinom hodanja (bar 30 minuta, najbolje 45 minuta ili više).

Izvor: USPESNAZENA.COM

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati