Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

13. 12. 2017.  - Autor: wannabemagazine.rs

ŽURBA NA POSAO: Dobrom organizacijom uštedite vreme!

Stres vezan za posao ne počiva samo na stresu tokom radnog vremena. Radni dan je uvek duži od perioda koje provedete na poslu i podrazumeva i pripremu za odlazak na radno mesto, put do tamo, kao i povratak kući. Kolikogod da je “evropsko radno vreme” pomerilo naš dan, i da sve kasnije krećemo na radno mesto, buđenje i žurba na posao su neminovni i uvek stresni.

ŽURBA NA POSAO: Dobrom organizacijom uštedite vreme!

Foto.wannabemagazine.com

Dobrom organizacijom se može postići mnogo toga na poslu, ali i u pripremi za odlazak na posao. Evo nekoliko trikova sa kojim ćete izbeći kašnjenje.

Tuširajte se neposredno pred spavanje. Ovako često nećete morati da se tuširate ujutru, kada ste mnogo sporiji i kada vam to iziskuje dragocenih 5 do 10 minuta.

Pripremite odeću uveče. Ujutru ste mnogo neodlučniji, imate sporije pokrete i vrlo lako ćete izgubiti mnogo vremena u izboru odeće, a potencijalno se i uspaničiti jer ne znate šta da obučete. Ne zaboravite ni na peglanje veče pred polazak na posao.

Ako baš žurite, uvek birajte onu odeću koju ne morate da peglate, poput džempera i sakoa.

Držite nekoliko komada šminke na poslu – za svaki slučaj. Često u žurbi možete preskočiti da stavite maskaru, što možete uraditi i na poslu – ako stignete na vreme.

Skratite proces šminkanja. Ne idete na crveni tepih, a za posao je poželjna što prirodnija i diskretnija šminka – sasvim vam je dovoljno da stavite dobru maskaru, puder i balzam za usne.

Uvek imajte pri ruci vlažne maramice. Ukoliko tokom brzog šminkanja nešto “zabrljate” one će vam uštedeti mnogo vremena.

Uložite u dobre proizvode za kosu. Šampon za suvo pranje vam može uštedeti dragocenovreme ako se ne probudite sa najsjajnijom frizurom.

Ignorišite telefon. Ostavite proveru mejlova za posao, a proveru društvenih mreža samo za slučaj da uspete da ranije stignete na radno mesto. Ukoliko budete proveravali sve ovo pred spremanje, vreme će vam samo “iscuriti”, a da toga nećete biti ni svesni.

Sve važne stvari držite na jednom mestu. Ovako ćete izbeći paniku jer ne možete da nađete ključeve, novčanik ili punjač za telefon.

Ukoliko pripremate ručak za posao – spremite ga i spakujte uveče i ostavite u frižideru.

Izbegnite sve nepotrebne procese i fokusirajte se samo na ono što je važno kada se pripremate za posao, i moći ćete da duže i mirnije spavate, što će vas direktno odvesti do uspeha na poslu.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage