Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

01. 12. 2017.  - Autor: blic zena

Ovih pet namirnica treba da jedete da biste imali ravan stomak

Neke masti su bolje od drugih. Monozasićene masti, to jest one dobre masti, mogu da vam poravnaju stomak! Kako? Porast šećera u krvi signalizuje našem organizmu da skladišti masti u delu oko struka, ali monozasićene masti zaustavljaju rast šećera, čime prestaje i akumulacija masti. One, takođe, snižavaju nivo lošeg LDL holesterola.

Ovih pet namirnica treba da jedete da biste imali ravan stomak

MASLINOVO ULJE

Pored toga što ima antiupalno dejstvo i pogoduje kardiovaskularnom sistemu, ekstradevičansko maslinovo ulje dobro je za mozak i za mnoge druge organe.

 

AVOKADO

On je takođe bogat mastima, tako da ga ne treba konzumirati više od jedne četvrtine šolje dnevno.

BADEMI

Bademi su bogati i vlaknima, proteinima i vitaminom E koji pomažu u stabilizovanju nivoa šećera u krvi. Stručnjaci preporučuju dnevni unos od 30 grama dnevno, što je otprilike 23 badema. Ova količina badema sadrži devet grama masti i oko 165 kalorija.

CRNA ČOKOLADA

U malim količinama, pomaže varenje i bori se protiv naslaga sala. Što je veći sadržaj kakaoa, to je zdravija.

SPANAĆ

Ima izuzetno malo kalorija, ali puno vitamina C, vitamina K, gvožđa, kalijuma i magnezijuma. Takođe, odličan je izvor kalcijuma koji pomaže u kontrakciji mišića, i bogat je vlaknima zbog kojih se osećamo siti.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage