Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

17. 12. 2006.

KO JOŠ NOSI NAJLONKE?

Dugo vremena najlonke su bile neizbežan deo ženske garderobe, ali u poslednjih deset godina njihova prodaja je pala za čak 70 odsto.

s
s

Glavni krivac je fleksibilnije društvo u kojem "dres kod" više ne predstavlja uslov uspešnosti, pa će devojke na posao radije da dolaze u kapri pantalonama nego u strogim kostimima bez kojih je teško zamisliti najlonke.

Uostalom, mnoge žene će se složiti da su najlonke prilično neudobne i da u svakom trenutku mogu da se pocepaju.

"Hanesbrand", vodeći proizvođač ženskih najlonki, svim silama pokušava da uhvati korak s aktuelnim trendovima, ali moćnici kompanije priznaju da im to ne polazi za rukom. Danas će žene samo jednom nedeljno obući najlonke, što je poražavajuće, s obzirom na činjenicu da su ih pre samo deset godina nosile gotovo svakog dana, tvrdi predsednik kompanije Roman Sargent.

Godišnja zarada u "Hanesbrandu" za 2006. godinu iznosi 290 miliona dolara, što je 68 odsto manje nego 1995, kada je zarada iznosila 895 miliona dolara.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati