Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

25. 02. 2007.

ODEĆA KAO REKLAMA ZA PLODNOST

Kaže se da odeća ne čini čoveka. Međutim, možda bi preciznije bilo reći da odeća dovodi do čoveka. Naime, žene više brige posvećuju svom izgledu kad su na vrhuncu plodnosti.

S

Radeći sa grupom od 30 žena između 18 i 37 godina, Marti Haselton i njene kolege sa Univerziteta u Los Anđelesu snimili su dve fotografije celog tela svake žene, jednom blizu ovulacije, kad su žene "visoko plodne", a drugu u menstrualnom ciklusu, na tački "niske plodnosti".

Tada su drugoj grupi dobrovoljaca dali da odluče koja od fotografija prikazuje ženu koja želi da izgleda što atraktivnije.

Oko 60 odsto ispitanih odabralo je slike žena u "visokoj plodnosti", što je više nego što bi ispalo čistom slučajnošću, objavio je magazin "Hormons and bihejvior".

Iako ovo nije isti nivo očiglednih fizičkih signala koje ženke drugih primata šalju kad ovuliraju, naučnici je ipak smatraju "prvim dokazom da žene otvoreno reklamiraju svoju plodnost", piše "Nju sajentist".

Zanimljivo je da su se sve žene iz studijske grupe opisale kao verne partneru. Zašto se onda zamaraju izborom odeće? Možda da privuku druge muškarce.

- Žene u visokoj plodnosti osećaju se privlačnije drugim muškarcima nego sopstvenom partneru - rekla je Haselton.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati