
Telekom i PPF preoblikuju TV tržište u Srbiji
Podeli vest

Nedavna prodaja kompanije SBB češkom PPF-u (vlasniku Yettel-a) i Telekomu Srbija ponovo je skrenula pažnju javnosti na načine konzumiranja televizijskog sadržaja u Srbiji, kao i na pitanje digitalne transformacije u sektoru telekomunikacija.
Iako je televizija u Srbiji nekada bila sinonim za antenu i besplatan signal, savremeni korisnici danas sve češće tragaju za stabilnim internetom, dostupnim sadržajem na zahtev i mogućnošću gledanja programa u vreme koje im najviše odgovara. Upravo tu Telekom Srbija beleži snažan iskorak, oslanjajući se na sopstvenu optičku mrežu, koju sistematski razvija već godinama, omogućavajući korisnicima brz i pouzdan internet, kao i televiziju bez tehničkih ograničenja.
Za razliku od nekih drugih operatera koji i dalje zavise od koaksijalnih kablova, Telekom Srbija je svoju ponudu bazirao na modernim optičkim rešenjima, čime ne samo da unapređuje kvalitet korisničkog iskustva, već i omogućava veću fleksibilnost u korišćenju digitalnih servisa. Korišćenjem jedne platforme, korisnici mogu da pristupe internetu i televiziji, bez potrebe za dodatnim uređajima ili višestrukim pretplatama.
Nakon promene vlasničke strukture SBB-a, deo korisnika se suočava sa nedoumicama – poput nestanka određenih kanala sa satelitske platforme Total TV, premeštanja kanala na EON listama, kao i tehničkih ograničenja poput geoblokade sadržaja. Iako su neka od tih ograničenja u međuvremenu uklonjena, ostaje činjenica da korisnici moraju dodatno da plaćaju više servisa ukoliko žele pun pristup određenim kanalima, što za mnoge znači i povećane mesečne troškove.
Za razliku od toga, ponuda Telekom Srbija omogućava objedinjenu uslugu – internet, televiziju i mobilnu telefoniju – uz transparentne cene i dostupnost širokog spektra domaćih i međunarodnih kanala. Kompanija je u više navrata naglasila da joj je cilj da korisnicima omogući pristup raznovrsnom sadržaju bez tehničkih barijera, kao i da podrži domaću produkciju i informativni pluralizam.
U vremenu kada se sve više govori o kraju klasične televizije i prelasku na digitalne platforme, Telekom Srbija nastoji da odgovori na potrebe korisnika koji žele pouzdanu, tehnološki naprednu i cenovno pristupačnu uslugu. U tom kontekstu, digitalna transformacija koju Telekom sprovodi, uz strateške investicije u infrastrukturu i sadržaj, predstavlja važan korak ka modernizaciji medijske potrošnje u Srbiji.
Kako se tržište bude dalje razvijalo, ostaje da se vidi koji modeli će se pokazati kao najodrživiji – ali jedno je sigurno: korisnici sve više vrednuju stabilnost, dostupnost i jednostavnost, što Telekom Srbija nastoji da pruži kroz sve svoje servise.
Podeli vest
Povezane vesti


Vodovod Niš izdavaće 12 miliona za mobilne usluge

Telekomunikacije zahtevaju strategiju za deceniju unapred, ne za jedan mandat
