
Telekomunikacije zahtevaju strategiju za deceniju unapred, ne za jedan mandat
Podeli vest

„Telekomunikacije su stresan biznis i tu nema mesta za sporost“, izjavio je Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma Srbija, osvrćući se na ključne izazove i pravce razvoja u ovoj industriji.
Govoreći o značaju brzine i dugoročne vizije, Lučić je naglasio da današnje generacije teško mogu da zamisle vreme bez interneta i telefona, a upravo je to realnost koju su u prethodnim decenijama gradili pioniri domaćih telekomunikacija. „Mi smo nosioci novih tehnologija i ono što je juče bilo najnaprednije, danas već može biti prevaziđeno. Zato se strategija ne može praviti za jedan mandat – ona mora gledati najmanje deset godina unapred“, poručio je Lučić.
Kao primer uspešne dugoročne strategije, naveo je poslovanje kompanije M:tel Crna Gora, kojom je upravljao šest godina. „Ušli smo na tržište kada su svi mislili da nema više prostora – mobilna i fiksna telefonija su bile već zasićene. Niko nam nije davao ni 10% udela, a danas smo lider u svim segmentima – internet, televizija, mobilne usluge“, istakao je Lučić. Uspeh, kako dodaje, nije došao preko noći, već kao rezultat uporne i jasno postavljene strategije sa fokusom na dugoročnu isplativost.
Za sve korisnike – od studenata do hotelijera i malih privrednika – servisi Telekoma danas predstavljaju nezaobilazan deo svakodnevice, zaključio je Lučić.
Podeli vest
Povezane vesti


Telekom Srbija otvara nove poslovnice u Nemačkoj

Lučić o pregovorima sa United Grupom i distribuciji kanala
