
Natali Delić: Telekom Srbija koristi veštačku inteligenciju za veću efikasnost i bolji korisnički servis
Podeli vest

Na konferenciji Digital 2025, održanoj u Privrednoj komori Srbije, vodeći predstavnici telekom industrije regiona govorili su o digitalnim trendovima, razvoju novih tehnologija i budućnosti telekomunikacionih usluga. Među panelistima na diskusiji pod nazivom "Dan posle sutra", bila je i Natali Delić, izvršna direktorka za strategiju i digital u kompaniji Telekom Srbija, koja je istakla da je 2025. godina veoma važna za državnog telekom lidera.
"Ušli smo u četvrtu godinu realizacije našeg poslovnog plana i sve ide u skladu sa predviđenim ciljevima. Jedan deo strategije je već uspešno finalizovan", izjavila je Delić.
AI kao ključ produktivnosti i korisničkog iskustva
Jedna od centralnih tema njenog izlaganja bila je primena veštačke inteligencije (AI) u poslovanju. Kako je istakla, Telekom Srbija aktivno uvodi AI tehnologije kako bi unapredio efikasnost poslovnih procesa, poboljšao korisničku podršku i brže rešavao eventualne probleme.
"AI nam omogućava da budemo produktivniji, da naš servis bude kvalitetniji, kao i da korisnicima pružimo bolje i brže odgovore", naglasila je Delić.
Jačanje sadržaja i globalna distribucija
Delićeva je podsetila i na važan poslovni potez kompanije – preuzimanje sportskih kanala od SBB-a, što je označila kao korak ka rasterećenju tržišne borbe i širenju sadržaja ka većem broju korisnika.
"Sada svi imamo sportski sadržaj, drago nam je što to možemo da ponudimo i našim partnerima. Time smo dodatno povećali bazu korisnika", dodala je.
Najavila je i širenje ponude sportskog i zabavnog sadržaja, ne samo u Srbiji i regionu, već i prema globalnoj publici, posebno srpskoj dijaspori. Telekom planira dalje ulaganje u vlastitu produkciju i saradnju sa globalnim platformama, poput Disney+, HBO i Amazon Prime, čime domaći sadržaji dobijaju šansu za međunarodnu distribuciju.
Fokus na 5G i nove tehnologije
Pored sadržaja i AI tehnologije, Telekom Srbija aktivno ulaže i u razvoj 5G mreže, što je još jedan strateški prioritet u narednom periodu.
"Raste broj korisnika, raste i profit, a pred nama su novi izazovi i veliki projekti koje donosi 5G tehnologija", rekla je Delić.
Telekom tržište se menja – novi igrači i šira ponuda
U panel diskusiji učestvovao je i Majk Mišel, izvršni direktor Jetel Srbija, koji je govorio o širenju poslovanja ove kompanije, uključujući telekomunikacije, ali i ulazak na tržište finansijskih usluga kroz Jetel banku.
"Akvizicijom SBB-a dobili smo šansu za veći prodor na tržište. Želimo da se izdvojimo kao brend koji nudi više od klasičnih telekom usluga", izjavio je Mišel.
Digitalne nagrade i budućnost inovacija
Ovogodišnja konferencija Digital 2025 obeležava 11 godina postojanja, a po treći put dodeljene su i Digital Awards nagrade, koje slave najbolje primere u medijima, ICT sektoru, marketingu, digitalnoj transformaciji i inovacijama.
Predstavnik Centra za digitalnu transformaciju PKS, Predrag Nikolić, ocenio je da je konferencija odlična prilika za razmenu ideja i jačanje saradnje u oblasti digitalizacije.
Podeli vest
Povezane vesti


TS Media: sve što je najbolje u domaćoj multimedijalnoj produkciji na jednom mestu

Srpske serije osvajaju svet: Telekom Srbija izvozi domaći sadržaj na prestižne svetske platforme



